Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  I love you because 9

Lähettäjä: delia 
Päivämäärä:   24.1.09 21:29:49

cendrill0nin kirjoittama ihana jatkotarina jatkuu toivottavasti tässä yhdeksännessäkin topicissa. :)

edellinen

ensimmäinen

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   24.1.09 21:40:52

Oijoi tosta ensimmäinen-linkistä menin lukemaan ton ekan pätkän... Oon väkertänyt tätä stooria melkein puoli vuotta vissiin. Omg :'D

mut kirjoittelen huomenna jatkot ellei taas tuu yöllistä inspistä XD

  Re: I love you because 9

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   24.1.09 21:48:53

Ah, tää on oikeesti niin paras tarina :----) En voi tajuta miten cend osaa kuvailla kaiken niin hyvin ja muutenki aaww. ~<3

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   25.1.09 11:56:38

Luin kaiken putkeen ! ei voi muuta sanoa kuin että aivan mahtavaa teksti ! jatkuu <3

  Re: I love you because 9

LähettäjäRösö|Marsu 
Päivämäärä:   25.1.09 14:03:22

waau. MAHTAVAA. en voi muuta sanoa. ÄWWWW<333

  Re: I love you because 9

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   25.1.09 14:29:08

Oo! Loistavaa että jatkoit! :)

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: jenniki 
Päivämäärä:   25.1.09 16:32:56

oooowwww 833 odotan jatkoa :>>

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   25.1.09 18:42:30

tää sun tarina on mielöttämän HYVÄ millo tulee jatkoa? ei jaksa ooottta :<<<

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   25.1.09 21:47:23

ah kiitooss kaikille :) yritän nyt kirjottaa jotain, mulla oli turnaus tänään, heti aamusta (piti herää tajun aikasin) ja oli veto niin pois etten voinu muuta kun nukkua pelien jälkeen..
joten luultavasti tulee joku pikku jatko nytt! (--: i hope so.

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   25.1.09 22:35:11

Jatkuu Lucaksesta

En mä oikeen osannut olla sen ihmisen seurassa luonnollisesti. Yleensä mulle luonnollisesti oleminen ei ollut mikään ongelma, mutta nyt oli, sillä Jasmin tuntui tarkkailevan mua kokoajan. Ehkä mä olin kännissä vainoharhainen tai sitten asia oli tosiaan niin, että Jasmin oli joku hämy stalkkeri jonka joku oli lähettänyt mun perään.
“Täällä on tylsää. Haluutko sä lähteä jonnekin?” Jasmin kysyi ja mä kohautin harteitani. Mä kuitenkin myönnyin hetki myöhemmin, syteen tai saveen.
“Hyvä! Täällä onkin niin ahdistavaa!” Jasmin sanoi ja nousi yllättävän helposti ylös sekaisin olevaksi ihmiseksi. Mä horjahtelin hiukan mutta pystyin säilyttämään tasapainoni.

Me päädyttiin johonkin yökuppilaan. Jasmin kikatteli ja virnisteli ja tilasi lopulta jonkun epäilyttävän kahvin jossa lillui jotain omituisia pallukoita, mitä ikinä ne olikaan. Mä en ottanut mitään.
“Ootko sä varma ettet halua mitään?” Jasmin kysyi ja mä ravistin päätäni. Se kohautti harteitaan ja ohjasi mut nurkkaan nuhjuiselle nurkkasohvalle.
“Mä käyn täällä usein. Kivaa porukkaa”, Jasmin puhui ja mä olin hiljaa. Mä mietin, oliko sinne lähteminen kamalan hyvä ajatus varsinkin kun mä en tiennyt missä mä oikein olin. Miksi mä olin lähtenyt ventovieraan mukaan jonnekin aivan tuntemattomaan paikkaan? Se taisi olla vähän mun tyylistä, tein asioita ja mietin jälkeenpäin ja kärsin seurauksista.
“Mä en ole ollut täällä”, mä sanoin ja kuulostin tönköltä. Kaivoin uuden röökin taskusta ja hermostuksissani meinasin polttaa sormeni sytkäristä.
“Saanko mäkin?” Jasmin kysyi ja mä nyökkäsin. Mä oudoksuin jotenkin muijien röökaamista, vaikka se oli aika normi juttu. Kukaan lähipiirin tytöistä ei kyllä polttanut eikä Pihla varsinkaan. Mutta Jasmin näytti rööki suussa kauheen luonnolliselta.
“Missä sä muuten asut?” mä kysyin ja Jasmin virnisti. Se heitti mustat hiuksensa pois silmiltä.
“Siellä sun täällä”, se vastasi ja mä rypistin kulmiani.
“Eli sulla ei oikeestaan ole kotia?”
“Ei varmaan.”
“Mitä toi tarkottaa?”
“En mä tiedä”, Jasmin vastasi ja virnisti uudestaan. Ja mulle kun oli sanottu että mua oli vaikea lukea!
“Entä sun perhe?”
“Juoppoja kaikki. Mä lähdin menemään kun mä olin viisitoista.”
“Monta vuotta sä olet nyt?” mä kysyin, ja kuulostin aivan siltä kuin olisin puhunut jollekin kuusivuotiaalle. Odotin että Jasmin nauraisi mun kysymykselle mutta se oli aivan vakava.
“Seitsemäntoista. Sä taidat olla nuorempi?”
“Viistoista”, mä sanoin ja piirsin sormella jotain kuvioita pöytään. Mä huomasin ikkunan vieressä kuolleen kärpäsen jalat pystyssä.
“Sä näytät vanhemmalta”, Jasmin sanoi ja lisäsi: “se oli muuten kohteliaisuus.”

Pihla

Joulu tuli ja meni. Äiti höösäsi, Mary ja isä käyttäytyi ihan kuin kotonaan. Jessica oli oma ärsyttävä itsensä ja mä meinasin tulla hulluksi. Sain mä kuitenkin ihan hyviä lahjoja, lahjakortteja sinne sun tänne sekä vaatteita ja tavaroita joita mä kyllä tulisin tarvitsemaan. Mä kiitin ystävällisesti Marya sen antamista lahjoista, ja totta kai mä olin oikeastikin kiitollinen. Se oli kuitenkin melko outoa koska mä en tuntenut sitä kamalan hyvin ja samalla tunsin syyllisyyttä siitä etten ollut ostanut sille mitään.

“Oletkos sä siis lähdössä uutena vuotena reissuun?” iskä kysyi joulupäivänä ruokapöydässä.
“Joo, me saatiin meidän bändille yksi keikka”, mä vastasin ja lastasin suuhuni jouluaaton herkkujen jämiä.
“Onkos se Lucas siinä bändissä myös?” isä kysyi ja mua nauratti sisäisesti. Rennosti esitetty kysymys jonka alle yritettiin peittää uteliaisuus.
“Joo”, mä vastasin. Vilkaisin äitiä ja näin sen tyytyväisen ilmeen. Se oli pikku hiljaa tajuamassa että mä en ollut mikään pikku tyttö enää, ja oli kertonut sen isällekin.
“Onko se sun hyväkin kaveri?” isä jatkoi utelemistaan ja tiesin, että ainakin kolmet silmäparit tuijotti mua herkeämättä.
“Onhan se.”
“Poikakaveri?”
“Iskä, on ihan kivaa että sä kyselet, mutta kai sä tiedät ne vastaukset itsekin”, mä vastasin ja hymyilin ystävällisesti. Mun tarkoitus ei ollut loukata isää, päinvastoin.
“Aijaa no.. Ei siinä sitten mitään”, isä vastasi nolona ja ahtoi sisäänsä porkkanalaatikkoa. Mä nousin pöydästä edelleen hymyillen, kiitin ruoasta ja lähdin yläkertaan.

Lucas

Mun yöllisestä seikkailusta kai päivä ennen joulua tuli kamala haloo. Emma kertoi faijalle koko jutun ja mun teki kuristaa se muija.
“Hélkkari sun kanssas Lucas!” faija mylvi kun mä olin tullut jouluaattona kotiin.
“Sut pitäis kyllä jonnekin kasvatuslaitokseen viedä, lastenkotiin vaikka! Mä en sua pysty aisoissa pitämään. Nyt mä vasta tajuan kuinka rappiolla sun kasvatuksesi onkaan… Olisitpa sä Renen kaltainen hyvä poika”, faija valitti ja huusi ja mylvi kaikkea samaa aikaa. Mä olin tuppisuuna sohvalla ja tuijotin seinää. Mua ei satunnainen huutaminen haitannut, ainoastaan se että mua verrattiin Reneen.
“Rene ei ole mikään kiltti, faija.”
“Mitä toi oikein on tarkoittavinaan?”
“Mene sen huoneeseen ja kato ite”, mä sanoin ja kaduin heti sillä sekunnilla.

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: jenniki 
Päivämäärä:   25.1.09 22:43:41

oijooii 8)) jäi vähän jännään kohtaan X) ja odotannn jatkoa taaaaas <3 :>

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: JamoBakteeri. 
Päivämäärä:   25.1.09 22:44:43

Namia. Mä tykkään Lucaksesta ehkä siksi just, että se ei ole mikään olenniinrakastunutjatyttöystävässänikiinniroikkuvakuinollajavoi -tyyppi, vaikka seurusteleekin Pihlan kanssa.

  Re: I love you because 9

LähettäjäMurmöör 
Päivämäärä:   26.1.09 18:27:01

taas yks liian täydellinen jatko<3 ((:

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   26.1.09 18:48:34

ihana tarina jatka nopee !! :))

  Re: I love you because 9

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   26.1.09 19:49:19

(:

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   26.1.09 20:21:37

thanks dudes! varmaan kirjottelen huomenna jatkoo ((:

  Re: I love you because 9

LähettäjäJ3rsey 
Päivämäärä:   27.1.09 07:27:48

jes! kivaan paikkaan jätit (;

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   27.1.09 21:23:07

eli tänään uutta ? :D

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   28.1.09 21:58:29

ei sit tullutkaan jatkoo, no toivottavasti edes pian jatkat =)

  Re: I love you because 9

LähettäjäKyuuketsukiTenshi 
Päivämäärä:   29.1.09 15:05:15

Rakastun tähän koko ajan enemmän :3
Toivottavasti jatkat pian, vaikka en pätkää ihan heti lukisikaan :D

  Re: I love you because 9

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   29.1.09 21:08:56

oijoi.:D:D

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   30.1.09 18:35:30

millo uuutta?? : D

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   31.1.09 11:33:36

up

  Re: I love you because 9

LähettäjäWhatever 
Päivämäärä:   31.1.09 19:46:06

Jatkoooa!(: <3

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   1.2.09 11:00:44

up

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   2.2.09 11:55:11

o-o

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: :P 
Päivämäärä:   3.2.09 10:40:32

Ylös. :D

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   3.2.09 21:07:09

ylöspäin

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: Sofie 
Päivämäärä:   3.2.09 21:09:31

Onks jossain noit edellisii topikkei? Luin ekan ja jäin iha koukkuu. ;D En jaksais ruveta vaa jostai iha viimesimmästä lukee.. (:

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   5.2.09 16:45:37

up

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: Murmöör 
Päivämäärä:   5.2.09 17:00:17

mulla jotai tallennettuina nii voinpas minä vaikka pistää nää kaikki tähän :D

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=657961&t=657961 eka
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=663941&t=663941 toka
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=669099&t=669099 kolmas
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=676375&t=676375 neljäs
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=681271&t=681271 viides

/

millon cendri kirjottaa uutta?:)

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: Murmöör 
Päivämäärä:   5.2.09 17:00:52

(ei voinu laittaa samaa)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=685387&t=685387 kuudes
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=687963&t=687963 seiska
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=695861&t=691749 kasi

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: Sofie 
Päivämäärä:   5.2.09 19:51:01

Murmöör// Kiitti, meen heti lukee. Tää on vaa nii ihana.<33(:

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   6.2.09 21:29:42

Katotaan nyt millon jatkan, tätä tulee tälleen randomisti nyt kun on kauheesti tekemistä (kokeita tms.).

  Re: I love you because 9

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   7.2.09 21:57:24

upparna.=)

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   8.2.09 17:14:36

joo no tuskin tätä enää kukaan lukee mut laitampa jatkoo silti tänään (':

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   8.2.09 17:25:37

laita jatkoo !! kyl ainakin mä viel luen tätä !

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: heipppa 
Päivämäärä:   8.2.09 17:35:42

NO LUKEE

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   8.2.09 18:16:24

Hyvä jos sää jatkat nimittäin mää luen ainaki jos sää sit jatkat

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   8.2.09 19:05:32

Jatkuu Lucaksesta

“No eihän täällä muuta ole kun viinaa. Ihan normaalia tollaselle nuorelle pojalle”, faija sanoi ja hymyili kelmeästi. Mutta heti muhun katsahdettuaan sen silmät seisahtui pelottavasti.
“Ootkohan sä valmis lähtemään sinne Lappiin? Entä jos et pärjääkään omillas”, faija sanoi ja mä olin hanakasti huutamassa vastaan, mutta se nosti käden pystyyn.
“Kyllä sä pääset. Mutta meidän pitää alkaa kiinnittää huomiota sun tekemisiin. Pelkästä rakkaudesta, Lucas.”

Joten sellainen mun jouluni oli, sain kärsiä “tekoni” seurauksista esimerkiksi käymällä jossain kallonkutistajalla. Joulu oli mulle rankkaa aikaa, mutta onneksi mä pääsin pois kotoa.

13. Luku
Käsivarsilla lepää

Pihla

Juna näytti nuhjuiselta. Mä raahasin mukanani kahta suurta matkalaukkua, Terhillä oli mukana vaan jotain pientä.
“Sä näköjään oot varman päälle pelaava matkustaja”, Terhi vinoili ja mä virnistin. Kossun isoveli oli lähtenyt roudaamaan meidän bändikamoja monta tuntia aikaisemmin.
“Tuolla me sitten nukutaan”, Allu sanoi ja virnisti. Sillä oli joskus vähän omalaatuinen huumorintaju, kukaan ei tajunnut sitä.
“Kolisevassa junassa”, Terhi myötäili.
“Niin kolisevassa ettei kukaan kuule kun joku tulee murhaamaan sut”, Allu jatkoi ja nauroi. Terhi pyöritti silmiään ja astui sisään junaan. Se yritti saada jotain selvää lipusta, mitä siihen oltiin kirjoitettu.
“Tonne vasemmalle. Krisu ja Luca muuten puuttuu”, Terhi sanoi ja mä nyökkäsin.
“Kyllä ne sieltä tulee”, Kossu sanoi ja sulkeutui Allun kanssa johonkin hyttiin. Me mentiin Terhin kanssa toiseen.
“Haluutko sä mennä ylös vai alas?” Terhi kysyi ja osoitti kerrossänkyä.
“Voinko mä olla alhaalla? Tulee helposti huono olo.”
“Joo totta kai”, Terhi sanoi ja hymyili. Me ei keksitty oikein mitään muuta puhuttavaa, heitettiin laukut sinne hyttiin ja lähdettiin etsimään muita.

Me istuttiin ravintolavaunussa kaikki kuusi ahtautuneena nurkkapöytään.
“Tästä se lähtee”, Kossu sanoi ja me muut mutistiin jotain. Tunnelma oli melko harras, kaikki olivat jollain tavalla väsyneitä tai rasittuneita. Hetken päästä juna lähti nytkähtäen liikkeelle.
“Todellakin lähti”, Lucas sanoi ja vilkuili ulos. Se oli vähän rauhattoman tuntuinen. Se kyllä oli aina jotenkin poissaoleva, rauhaton ja omituinen. Mä tuijotin sitä, kun juna notkahteli vaivaisesti puolelta toiselle. Puolet porukasta, Krisu, Terhi ja Kossu lähti ostamaan jotain syötävää.
“Tuut sä Pihla kans?” Terhi kysyi ja mä ravistin päätäni.
“Ei mulla ole nälkä”, mä sanoin hymyillen ja jatkoin Lucaksen tarkkailua. Se nojasi ikkunaan ja tuijotti maisemia, vaikka tuskin se sieltä mitään näki. Mua harmitti tajuttomasti joskus etten mä osannut olla niin kuin se, huoleton ja vaikeasti tavoiteltava.
“Pihla.”
“No?” mä kysyin, kun Lucas virnisti mulle.
“Sä tuijotat mua.”
“Haittaako se?”
“No ei”, Lucas vastasi ja sen vieressä oleva Kossu virnisti.
“Tulee mukava junamatka. Te tuijotatte toisianne ja noi syö”, Kossu vastasi ja hymyili. Mä hymyilin takaisin.

Lucas

Se päivä siellä junassa meni tosi hitaasti. Me käytiin vuorotellen ravintolavaunussa, välillä Terhin ja Pihlan hytissä ja välillä meidän omassa. Tunnit mateli, juna pysähteli ja lippuja tarkasteltiin. Loppujen lopuksi me istuttiin taas Pihlan kanssa kaksin ravintolavaunussa, täysin tylsistyneinä.
“Eikö jossain vaiheessa tuu taukoa, puolentunnin pysähdys tai jotain?” Pihla kysyi. Mä en tiennyt. Mun vastauksen jälkeen me oltiin pitkään hiljaa ja kuunneltiin meteliä.
“Mistä sun faija suuttui muuten niin pahasti?” Pihla kysyi yhtäkkiä ja mä menin kipsiin.
“No siis.. Mä olin ulkona yöllä..”
“Ai? Teitkö sä sitten jotain?” Pihla kysyi.
“En en. Juominenhan on ihan normaalia.”
“Niin sulle. Teitkö sä jotain mitä mun pitäis tietää?” Pihla kysyi ja sen kasvot venähti vähän. Mua ärsytti kun se ei pystynyt luottamaan.
“Mä en jaksa edes vastata. Yritetään olla sujut edes tämä matka, jooko?”

-

kyl te saatte ne teidän söpöilyjutskatkin ;D
ps. oon unohtanu kirjautua (((:

  Re: I love you because 9

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   8.2.09 19:14:58

Hih! :)

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   8.2.09 19:52:24

jatka nopee ihana tarina aww.. :)

  Re: I love you because 9

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   8.2.09 20:36:16

AIvan ihanaa jatkoa taas<3<3 :)
Itku tuli parissa kohtaa silmään :'D

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   9.2.09 16:32:43

Henz / oliko sielä joku niin itkettävä kohta :---00 ? mut kiitos! <3

ja kiitos teille muillekin, jatkan ihan pian! 1-2 pvän päästä.

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: JamoBakteeri. 
Päivämäärä:   9.2.09 16:55:59

Ihmeellistä, mutta mä en edes kaipaa mitään söpöilyä Lucaksen ja Pihlan välille. Lucas on niin vallottava just tuollaisena :)

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: Sofie 
Päivämäärä:   10.2.09 07:12:50

Vihdoin sain kaikki luettuu. Jatkoo äkkiäää.<333(:

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   10.2.09 22:14:58

Wooo huomenna ku on aikaa ! :--)

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: Sofie 
Päivämäärä:   11.2.09 15:46:40

Wwuhuu! Eli tänään. ♥♥

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: (: 
Päivämäärä:   11.2.09 23:11:47

ei oo tarinaa näkyny tänää :ooo tuskin enää tulee : (

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: Sofie 
Päivämäärä:   12.2.09 14:24:34

Äääähh. ): cendriii, äkkiä jatkoo! ♥♥

  Re: I love you because 9

LähettäjäMurmöör 
Päivämäärä:   12.2.09 16:48:25

samaa mieltä jamon kans :DD jatkoa pian<33

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: ee 
Päivämäärä:   12.2.09 20:02:45

oi ihana tää tarina<3 luin ekaa kertaa noi, ja kerralla kaikki putkeen, jäin oikeesti ihan koukkuun kun luin pari ekaa pätkää ja en voinu lopettaa enneku olin lukenu kaikki! jatka nopeetaa<33

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   13.2.09 17:48:58

Joo jatkan tänään (lupaan, alotan heti kirjoittamisen), mut laadusta en tiedä koska oon vähän huonolla (=surullisella XDD) tuulella nyt koska kaikki meneee ihan kakasti >>>x mut siis jatkoo tulee ja yritän mielentilan olla vaikuttamatta tarinan kulkuun :DDD ja toi edellinen lause meni varmaan ihan persiilleen.

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: cendrill0n 
Päivämäärä:   13.2.09 19:26:38

Jatkuu Lucaksesta

Me istuttiin Pihlan ja Terhin hytissä Pihlan kanssa. Pihla luki jotain iltapäivälehteä ja mä tuijotin välinpitämättömänä ulos.
“Mä en voi tajuta miks ihmiset tekee toisilleen niin pahoja juttuja”, Pihla sano yhtäkkiä ja pureskeli huultaan. Se osoitti lehden yhtä sivua missä kerrottiin jonkun isän murhanneen perheensä.
“Joo no onhan se kamalaa. Mutta ei me tiedetä mitä siinä takana on”, mä vastasin ja yritin etsiä sängyltä vähän parempaa asentoa.
“Nii joo. Kyl sitä varmaan kamalampaakin”, Pihla mutisi ja käänsi sivua. Mä olin totaalisen tylsistynyt. Mä yritin saada Pihlan huomion kiinnittyvän itseeni mutta ei se näyttäny onnistuvan, vaikka mä kuinka haukottelin ja käyttäydyin tylsistyneesti.
“Pihla, mä oon tylsistynyt”, mä sanoin vähän ajan päästä ja Pihla nosti katseensa siitä paskásesta lehdestä.
“Ai sori”, se vastasi hymyillen.
“No.. Mitä sä haluat tehdä?” Pihla kysyi hetken päästä, pienen hiljaisuuden jälkeen.
“En mä oikeestaan tiedä”, mä nauroin ja kuitenkin otin Pihlan kädestä kiinni ja piirtelin siihen sormella kuvioita.
“Oon mä aika onnekas”, Pihla sano ja hymyili.
“Kui niin?”
“Mulla on sut. Sä oot kyllä sulonen”, Pihla sano ja halasi mua. Ja saman tien ovi läimäistiin auki.
“Täällä te luuhaatte! Tulkaa nyt hei meidän kanssa pelaan korttia!” Allu sanoi ja virnuili. Se teki tahallaan aina sen, pilasi tunnelman. Ei sillä itellään ollu ikinä mahdollisuuksia keneenkään. Ainakin mun mielestä.
“Mikä sika”, mä sanoin ja Allu sulki oven nauraen.
“Mennäänkö me?” Pihla kysyi ja mä nyökkäsin.

Pihla

Yöllä mä en saanut unta. Juna kolisi ja hytkyi inhottavasti. Mä kuuntelin Terhin tuhinaa välillä siitä ei kuulunut mitään ääntä ja mun oli pakko tarkistaa oliko se kuollut. Mutta ei ollut, rintakehä kohoili rauhalliseen tahtiin ja kasvot vääntelehti. Mistäköhän Terhi näki unta? Krisusta? Turkistarhauksesta? Mä en voinut tietää, mutta olisi ollut kivaa nähdä mitä unta kukin ihminen näkee yöllä. Mä näin unta usein isästä, Lucaksesta ja muista ihmisistä. Mä olin riippuvainen niistä. Isästä ja Lucaksesta.

Kun unettomuus iski päälle niin kovana että oli vaikeaa vaan maata, nousin ylös ja hiippailin hytistä. Päätin suunnata tieni - mihinkäs muuallekaan - ravintolaan. Onneksi mulla oli päällä kohtuu päiväasumaiset vaatteet.
Mä hiippailin siis ravintolavaunuun ja näin Krisun nurkassa.
“Miksi sä et ole nukkumassa?” mä kysyin.
“Voiks tuolla muka nukkua kunnolla. Kolisee ja kilisee joka paikassa”, Krisu valitti ja näytti rasittuneelta.
“Niimpä. En mäkään pysty nukkumaan. Terhi kyllä kuorsaa ihan onnessaan”, mä sanoin ja mietin jälkeenpäin miksi ihmeessä mun piti ottaa Terhi mukaan keskusteluun.
“No varmasti”, Krisu tuhahti.
-

next pätkä viikon päästä, koska Lappiin käy tie.

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: cendrill0n 
Päivämäärä:   13.2.09 19:27:09

OHO TULIPA LYHYT. No kirjotan huomen vielä.

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   13.2.09 20:11:06

aww ihana jatka nopee :)

  Re: I love you because 9

Lähettäjä...? 
Päivämäärä:   13.2.09 21:33:46

awww, ihanaa tekstiä ! jatka nopee :)

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: jenniki 
Päivämäärä:   13.2.09 23:28:43

noppeett jatkooo =))

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: Sofie 
Päivämäärä:   14.2.09 16:47:07

Oih, ihana pätkä. Niinku kaikki muutki tähä asti. (: Jatkoo niinku ois jo. ♥(: Katoin cendin viimeviestin pvm ja hoksasin et tänään pitäs tulla lisää. No oottelen.♥ <;

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: Sofie 
Päivämäärä:   14.2.09 16:47:43

Ups, korjaan. *cendrin. :D olipa taas turha. :D

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   14.2.09 21:10:30

yea kirjottelen nytten. huomenna on sit lähtö ja oon viikon poiess :--)

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   14.2.09 22:03:30

Jatkuu Pihlasta

Me juteltiin Krisun kanssa ainakin tunti kaikesta mitä päähän sattui pälkähtämään. Joskus kolmen, neljän aikaan yöllä me päätettiin lähteä nukkumaan.
“Meillähän on eka keikka huomenna. Vai pitäiskö sanoa tänään?” Krisu sanoi ja virnisti.
“Jep. Mitenköhän menee, mitä sä luulet?”
“Kossu ja Luca juo itsensä niin sekaisin ettei ne pysty soittamaan. Niitä pitää vähän jarruttaa, Kossu on ainakin ihan innoissaan siitä ettei oo vanhempia näköpiirissä. Lucalle se ei kyllä oo koskaan ollu ongelma”, Krisu naureskeli ja mä hymyilin.
“Mä pidän kyllä Lucaksesta huolen, ettei se juo liikaa. Tai siis, se ei juo yhtään jos mä olen lähipiirissä”, mä sanoin ja Krisu mainitsi jotain pirttihirmusta. Virnistellen me sitten toivotettiin hyvät loppuyöt ja mentiin takaisin hytteihin.

Ne jahtaa mua eikä ne jätä mua rauhaan. Epätoivo, älä pliis tule lähemmäs. Vainoharhaisuus kuiskuttaa mun korvaan sanoja joita mä en halua kuulla. Mä olen yksin. Yksin niiden kahden kanssa. Ne tuijottaa ja tuijottaa eikä päästä irti ja mä tuijotan ihmisiä jotka mä tunnen enkä tunne kuitenkaan.
“Eivät ne sinusta välitä. Sinulla on meidät, lapsi pieni”, Epätoivo lipertää ja lipoo kieltään. Se on aineeton mutta sillä on kieli, se lipoo joka suuntaan ihan kuin käärme joka on isketty kiinni miekalla seinään. Lasisessa laatikossa Lucas istuu ja hymyilee, sen hampaiden välistä tulee käärmeen kieli ja Mustasukkaisuus silittää sen päätä. Mä suljen mun silmät ja pikku Myyt tanssii, niitä on ihan hemmetisti ja mä hukun.


“Pihla”, Terhi kuiskasi mun korvaan ja mä säpsähdin hereille.
“Mitä mitä?”
“Nyt on hei aamu. Tää pysähtyy kohta. Sä puhuit unissasi”, Terhi virnisti ja mä yritin muistella mitä mä unta mä olin nähnyt.
“Mitä mä puhuin?”
“Kaikkea tavallista. Sanoit pikku Myylle että sä haluat jäätelöä”, Terhi sanoi ja vaihtoi vaatteita. Mä pysyin hiljaa ja tuijotin ulos ikkunasta. Junan vauhti oli vähän hidastunut, kai me oltaisiin kohta perillä. Tuuli viskoi lumihiutaleita minne sattuu. Lumihiutaleet menivät kuitenkin nätisti samaan suuntaan, ihan kuin suuret kalaparvet meressä.

Lucas

Me matkattiin tunti vielä kämäsessä dösässä kunnes päästiin paikan päälle.
“Kauan tässä menikin”, mä valitin. Mä päätin vielä valittaa puutuneesta takapuolesta ja nälästä kunnes muut käski mun olla hiljaa.
“Älä valita, iso mies, vaan ota joku noista Pihlan lukuisista laukuista”, Kossu ehdotti ja mä otin kaikista pienimmän näköisen. Se kuitenkin osoittautui melkoisen painavaksi.
“Pihlalla on tiiliskiviä mukana”, mä sanoin ja Pihla tuhahti.

Mökki oli pieni ja kylmä mutta ihan kotoisa. Siellä oli vaan yksi iso huone ja vintti, minne piti kavuta epäilyttävän näköisiä tikkaita pitkin. Ja kylppäri, ahdas sellanen.
“Meidän eka keikka alkaa sitten yhdeksältä. Ollaan siellä puoltoistatuntia aikaisemmin”, Terhi infosi ja me muut nyökkäiltiin.
“Vois käydä vaikka laskettelemassa, miten ois?” Kossu kysyi ja Allu oli heti lähdössä mukaan. Mä kohautin olkapäitäni. Mä en ollut mikään superhyvä snoukkaaja, eikä mulla ollut kauheeta hinkua nolata itseäni. Mä olin enemmänkin skedellä liikkuvaa tyyppiä, rullat siellä alla pitää olla eikä mikään laudanpätkä.
“Vois lähtee melkeen saman tien”, Allu intoili. Mä sanoin jääväni laittamaan mökkiä Terhin ja Pihlan kanssa.
“Sä vaan pelkäät olevas páska snoukkaaja. Mut miten vaan”, Allu sanoi ja virnisti. Harvoin se pääs mun niskan päälle, mut mä annoin anteeksi sille sen kerran.

_

ei oikee toimi aivot enää tähän aikaan joten tommonen pätkä. ((-:

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: jonzkumo 
Päivämäärä:   15.2.09 12:12:17

awwwws<33:D

  Re: I love you because 9

LähettäjäMurmöör 
Päivämäärä:   15.2.09 12:26:33

ääääh viiikko ilma ilybiä 8<< mut jatkelet sitte kyllä heti !! :D

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: : )) 
Päivämäärä:   15.2.09 12:33:34

jatkoa ! :>

  Re: I love you because 9

LähettäjäJamoBakteeri. 
Päivämäärä:   15.2.09 12:47:46

Oon sanaton! Tuo Pihlan unikohtaus oli aivan ihana, wow. Hatunnosto ja jatkoa :)

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   15.2.09 14:05:14

kiva jatko :) jatka nopee :))

  Re: I love you because 9

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   15.2.09 14:48:46

Hii jatkoa ===) <3

  Re: I love you because 9

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   15.2.09 15:43:25

Oii, loistava tuo uni! (:

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: EriKeeper 
Päivämäärä:   15.2.09 17:43:57

Ooi, rakastuin tähän heti kun aloin lukea ekaa osaa! Alan ehdottomasti seurata aktiivisesti tarinaasi, odottelen innolla jatkoa! (:

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: cendrill0n 
Päivämäärä:   16.2.09 15:10:16

thx dudes :--))<3 katotaan pystynkö mä jatkamaan tällä viikolla, oon täällä pohjois-suomessa ja onhan täällä tää läppäri :D

... ja muutenki kuolen tylsyyteen niin ihan hyvin voisin vääntää jtn :DD

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: EriKeeper 
Päivämäärä:   16.2.09 15:32:01

ÄÄÄÄÄ, lisää lisää jatkoo jatkoo äkkiä äkkiä! :D

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: cendrill0n 
Päivämäärä:   16.2.09 16:55:22

Jatkuu Lucaksesta

Kossu ja Allu hävis rinteeseen, mutta me Krisun kanssa jäätiin mökkiin.
"En mä sua noiden kanssa keskenään halua jättää. Ja Kossun broidin pitää tuoda ne kamat", Krisu selosti ja mä nyökkäsin. Mä heittäydyin ylipehmeelle sohvalle ja pistin kädet ristiin niskan alle. Krisu raahasi laukkuja vielä sisään.
"No eiköhän mun työ oo tehty", Krisu sanoi vähän ajan päästä ja lösähti nojatuoliin. Mun olo oli melko rauhallinen ja seesteinen. Päivä oli päässy puoleen, aurinko oli jo laskeutumassa lumisten kuusien taakse. Lumikinokset kimalteli hienosti päivän viimeisissä auringonsäteissä: kaikki oli täydellistä ja mua nauratti.
"Sä näytät ihan psykolta. Tuijotat ulos ja hymyilet", Krisu sano ja katsoi mua ihan kuin jotain vähäjärkistä.
"No eiks oo aika hienoo", mä sanoin, "me kaikki täällä tosi kaukana himasta."
"Joo toki. Hieno ilma, oikeen ihanteellinen", Krisu sanoi matkien mun uneksivaa äänensävyä.
"Toivottavasti Allu katkasee niskansa, semmonen leija kun sattuu olemaan. Sen puheista päätellen siitä tulee isona joku ammattisnoukkari", mä sanoin vaihtaen puheenaihetta.
"No älä. Sen itsetunto hipoo taivasta kun puhutaan lumilautailusta, skeittaamisesta tai jostain tommosesta. Skebataidoillaan se ei kuitenkaan leiju, miksköhän", Krisu spekuloi. Mä virnistin ja päätin olla vastaamatta. Sen sijaan mä tuijotin Pihlaa, joka yritti etsiä laukuistaan jotain minkä oli kadottanu.
"Mitä sä oikeen etsit siis nyt?" Terhi kysyi ja sai vastaukseksi jotain epämäärästä mutinaa.

Pihla

Keikkapaikka oli paljon isompi kun nuorisotalo. Mua ei kuitenkaan jännittänyt sen kummemmin, voisinhan mä tiukan paikan tullen tehdä Sidit ja ottaa piuhat pois, ja näyttää siltä että mä tekisin jotain.
"Miltäs Pihlasta tuntuu?" Kossu kysy.
"Ihan jees, ei jännitä oikeen. Minne Lucas meni?"
"Ulos. Siinä meillä ketjupolttaja", Kossu tuhahti ja mä kävelin ulos. Mä näin Lucaksen nurkan takana rööki sormien välissä. Se tuijotteli rinteeseen tyhjä katse silmissä.
"Noi ihmiset näyttää ihan muurahaisilta täältä kaukaa", Lucas sanoi kun se huomasi mun tulleen.
"Niin näyttää", mä sanoin ja jatkoin: "eiks sulla oo kylmä? Sulla ei oo takkia."
"Ei oo. Mä synnyin saunassa", Lucas sanoi ja meidän oli pakko nauraa, eihän niin huonolle läpälle voinut olla nauramatta.
"Nätit maisemat", mä sanoin ja Lucas nyökkäsi. Se tumppasi tupakan maahan. Siitä tuli oranssinkirjava läntti, merkki maailmaan.
"Sun pitäis rajottaa tota polttamista."
"Nii, eihän se oo kivaa suudella tuhkakuppia", Lucas vastasi.
"Joo ja ihan muutenkin. En mä halua että sä kupsahdat yhtäkkiä, joku päivä ja mä jään yksin", mä sanoin ja yritin katsoa Lucaksen silmiin mahollisimman anovasti.
"Tää on vaan niin pinttyny tapa. Ja et sä nyt yksin jäisi."
"Jäämpäs."
"Älä oo tyhmä", Lucas hymyili, "mä pidän kuule huolen siitä että sä et jää yksin jos mä delaan. Enkä delaa, koska mun keuhkot on varmaan vasta tummanharmaat."

_

Joo en pystyny sitten vastustamaaan kiusausta ja oli pakko kirjottaa >DD

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: cendrill0n 
Päivämäärä:   16.2.09 16:56:19

MIKS TOSTA TULI NOIN LYHYT. :-------0 ;_______; >((( :((( luulin et se olis pitkä mut höh. Olkoon >>:

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: jenniki 
Päivämäärä:   16.2.09 17:51:08

oli ihann hyvä pätkä =) seuraava kyl vois olla paljon pitempi :D:D:DDD ja vaik jotain äsköniä vähän pihlan ja lucasin välille ;>> mikseipä kaiken näköst söpöilyy jnejne ;P

  Re: I love you because 9

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   16.2.09 17:59:21

Kieltämättä aika lyhyt pätkä =D Ja noi Lucaksen ja Pihlan osiotkin on aika lyhyitä, mutta se nyt ei niin paljoa häiritse.

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   16.2.09 18:08:04

awww noi sopii hyvin yhteen jatka nopee :)

  Re: I love you because 9

LähettäjäMurmöör 
Päivämäärä:   16.2.09 20:05:35

kivakiva :))

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: ssfä 
Päivämäärä:   16.2.09 20:16:08

Minä täällä kaipailisin hieman (lue: paljon!) jotain huuuurjan suloista söpöilyä! Olisiko ihan liikaa pyydetty? ^^)

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: cendrill0n 
Päivämäärä:   16.2.09 20:19:13

ssfä / ei tokikaan (haha hyvä sana), mut haluun laittaa sitä sillain tasasesti ettei tuu mitään ihanaa teinirakkausstooria (ellei tää oo jo sitä :<<< nyyh)... Mut kyl sitä on hei tulossa, älkää peljätkö että se ois jääny kokonaan unholaan, ehei!

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: jenniki 
Päivämäärä:   16.2.09 21:05:42

uppp!

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: cendrill0n 
Päivämäärä:   17.2.09 22:02:33

kauheesti pudonnut :---(
joten upuupupupupupupupuppppp :DD

ps. sori ku en oo kirjautunu mut en jaksa X--D

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: ee 
Päivämäärä:   17.2.09 22:57:57

jatka äkkii=) pakko käydä kyyläämässä monta kertaa päivässä jopa et onko tullu jatkoo, on niin hurrrjan hyvä tämä! =)

  Re: I love you because 9

LähettäjäVenski 
Päivämäärä:   18.2.09 15:50:20

Tykkään. Olen koulussa. Oot paras kirjottaja. RAKASTAN.<3.

Kiitos

:D

Oikeesti iha himo hyvä tarina, jatkoo jatkoo, en malta oottaa (:

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: Sofie 
Päivämäärä:   18.2.09 19:05:33

Jatkoo äkkiäää.♥

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   18.2.09 19:13:21

alan nyt kirjottelee jotain :) yritän nyt kirjottaa melko pitkää (ja mielenkiintoista).
Kiitos kivoista kommenteistanne!<3

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   18.2.09 20:06:16

Lucas

Pääsali alko täyttyä yllättävän hyvin, vaikka me oltiin tuntematon teinibändi. Ehkä syynä oli meidän jälkeen soittavat bändit, tai sitten ne tuli katsomaan meitä.
”Nyt sitten vedetään kunnolla!” Kossu mylvi kymmenen minaa ennen alkua.
”Ainahan me vedetään”, Terhi sanoi ja mä huomasin sen käsien tärinän. Se näytti muutenkin melko hermostuneelta. Ihmisiä oli ainaki puolet enemmän kun siellä nuorisotalolla, joten onnistuminen oli välttämätöntä, myös Terhillä.
”Älä pelkää Terhi, jos sun ääni pettää niin mä voin laulaa”, mä kuiskasin Terhin korvaan ja se virnisti.
”Meidän maine menisi siinä vaiheessa jo kokonaan”, Terhi sano hymyillen. Se näytti vähän rauhallisemmalta. Terhin rauhoittelun jälkeen mä olin itsekin vähän rauhallisempi. Me seisottiin lavan takana kaikki ahtautuneena pieneen tilaan. Joitakin järjestäjiä hääräsi meidän ympärillä, kerto mihin piti mennä ja monta minaa oli vielä aikaa. Kossu istu jonkun rikkinäisen vahvistimen päällä jalat ristissä. Mä luulin että se meditoi, mutta jälkeenpäin se sanoi, että sillä oli niin karsea páskahätä että sen oli pakko istua vähän aikaa.
”No niin, menkää!” joku punahiuksinen muija vinkaisi. Me käveltiin kamat messissä lavalle ja oltiin valmiita soittamaan.

Soittaessani mä en ikinä katsonut yleisöön, vaan vastakkaiseen seinään. Se oli osa mun keskittymisrituaalia. Joskus mä olin kuullut, että piti etsiä yleisöstä joku kivannäköinen muija ja soittaa vähän niin kuin sille, mutta ei se siinä vaiheessa olis enää toiminut: mä olisin tuijottanut Pihlaa.
Mutta sillä kerralla mä halusin tuijottaa yleisöä ja kertoa niille kuinka mahtavaa se kaikki oli. Ne oli tullu kuuntelemaan meitä ainakin osittain, ne ymmärsi että meidät voi ottaa vakavastikin. Hitaiden biisien aikana jotkut tanssi, nojaili toisiaan vasten ja keinui puolelta toiselle. Mä olin onnellinen, kun pystyin olemaan osa niiden muistoa.
”Ja nyt viimeisenä me soitetaan vähän Stellaa”, Terhi sano rauhallisesti mikrofoniin. Sitten se sulki silmänsä ja lauloi. Me säestettiin sitä, autettiin Terhiä kuulostamaan vielä paremmalta. Sillä oli jotenki sellanen hempeä ääni, rikkoutuva, joka tarvitsi paljon ääniä tueksi.
”Kiitos teille kaikille että te tulitte kuuntelemaan meitä. Uutenavuotena uusiks!” Terhi sano lopuksi, heilautti kättään ja hymyili. Meille taputettiin ja vislattiin, taputettiin lisää ja tömisteltiin jalkoja. Se oli meidän keikka, paras mikä meillä koskaan tuli olemaan.

Pihla

Mä halasin Lucasta heti ensimmäiseksi. Kaikki oli sujunu niin hyvin, paremmin kuin me uskallettiin Terhin kanssa odottaa. Me oltiin Terhin kanssa tehty lista mökissä kaikista hirveistä asioista, joita olisi voinut tapahtua. Ensimmäisenä listalla, punaisella kynällä oli kirjoitettu sähköjen poikki meno.
”Mä soitin kyl hyvin”, Lucas sanoi virnistellen ja halasi mua takaisin. Se näytti sopivasti indierokkarilta ruutupaidassa ja pilleissään. Jalassa sillä oli ne iänikuiset punaiset Converset. Sen mielestä ne toi sille onnea, eikä se ole muita kenkiä käyttänyt kai ikuisuuksiin.
”Kaikki soitti hyvin”, mä sanoin ja mä olin tosi onnellinen meidän kaikkien puolesta.

Me vietiin kamat säilöön ja palattiin mökkiin. Kaikki kehui toisiaan kilpaa ja jotkut tyypit tuli kertomaan meille, että me soitettiin hyvin. Jotkut tytöt antoi Lucakselle paperilapulla numeronsa, mutta se ei haitannut mua.
”Kato, nää lentää roskiin”, Lucas sanoi ja silppusi lappusia pieniksi palasiksi ja heitti roskiin.
”Hei, mä olisin voinut tarvita niitä!” Allu huudahti ja Lucas nauroi.
”Jos sä oisit soittanu niille ne olis varmaan luullu sua pedofiiliksi ja soittanut poliisille”, Lucas sanoi ja mua kävi hetkellisesti sääliksi Allu-parkaa. Mutta kai se oli jo tottunut Krisun ja Lucaksen ystävänä kaikenlaiseen naljailuun, Krisu ja Lucas oli kovia heittämään läppää toisista ihmisistä.
”Mut nyt me mennään Pihlan kanssa limudiskoon!” Lucas sanoi yhtäkkiä ja otti mun kädestä kiinni.
”Mitä? Millon sä olet limudiskoissa alkanut käymään?” mä kysyin.
”Siitä lähtien kun mä sain tietää että täällä ei ole parempiakaan bileitä ellei me järjestetä niitä. Mä tiedän kyllä yhden bändin jäsenen, joka järkkää bileet niiden mökissä uutenavuotena. Siihen asti me joudutaan odottamaan”, Lucas selitti.

Kaikki muut jäi mökkiin tekemään omia juttujaan. Krisu oli löytänyt jonkun urheilukanavan, mitä ei ollut aikaisemmin nähnyt. Terhi jäi pelaamaan korttia loppujen kanssa.
”Ja me muutenkin oltaisiin siellä teidän kolmansia pyöriä”, Kossu selitti hymyillen ja me päätettiin sitten lähteä kahdestaan, mikä sopi tietty mulle.

Limudisko osoittautui ihan kivaksi paikaksi missä oli melko paljon porukkaa. Biiseinä oli aika paljon hitaita mikä ei haitannut yhtään.
”Tanssitaan”, Lucas sanoi ja mä nyökkäsin. Me soluttauduttiin kymmenien muiden ihmisten joukkoon, parien ja yksin tanssijoiden.
”Selvänä tanssiminen onki ihan kivaa”, Lucas sano puoliksi vitsillä. Mä virnistin ja pyörittelin sen niskahiuksia. Mä rakastin sen hiuksia muutenkin, ne oli vaaleat, lainehtivat ja kiiltävät.
”Tää on hyvä biisi”, Lucas sanoi yhden hyvin hitaan biisin alkaessa soida. Me hidastettiin tahtia entisestään, heiluttiin paikallamme puolelta toiselle ja nojattiin toisiimme.
”Oletsä onnellinen nyt?” mä kysyin ja nostin vähän päätäni jotta mä näkisin Lucaksen kasvot.
”Oon. Siitä lähtien kun sä tulit siitä luokan ovesta, mä olen tuntenut itseni vähän onnellisemmaksi ja iloisemmaksi. Sillon mä en kyllä tajunnut kuinka ihmeellinen sä oikeastaan olet!” Lucas sanoi ja painoi kylmät huulensa mun otsalle. Ihmiset meidän ympärillä keinui hiljaa. Biisi meni hitaasti eteenpäin, se halusi meidän tanssivan vielä ja tunnustavan kuinka paljon me rakastettiin toisiamme. Ei niitä voinut kuvata sanoilla eikä millään. Pelkkä katse sai mut uskomaan siihen, että Lucas olisi aina mulle uskollinen.

_

8)

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   18.2.09 20:06:56

kirjotin tän läppärin huonolla kirjotusohjelmalla kun en halua typota :D

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: jonzkumo 
Päivämäärä:   18.2.09 20:35:16

ihana pätkä aww<33 . todella sulosia molemmat:D<3

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: vra 
Päivämäärä:   18.2.09 21:53:20

oi ihanaa :D<3

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: Violetta 
Päivämäärä:   18.2.09 22:55:46

Tosi suloinen pätkä :))

  Re: I love you because 9

LähettäjäVenski 
Päivämäärä:   19.2.09 15:50:23

pusipusi halihali Venski tykkää naminami <3

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: saltsu 
Päivämäärä:   19.2.09 16:01:35

söpöä :) jatka nopee

  Re: I love you because 9

LähettäjäJamoBakteeri. 
Päivämäärä:   19.2.09 16:04:36

En voi muuta kuin yhtyä Venskiin.

  Re: I love you because 9

LähettäjäVenski 
Päivämäärä:   19.2.09 19:33:04

UP (:

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   19.2.09 19:36:21

pikkasen söpöö mut jatka nopee :)

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: cendrill0n 
Päivämäärä:   20.2.09 12:06:07

jeij hei kivaa että kommentoitte noin paljon! saatte seuraavan pätkän varmaan vasta sunnuntaina ellette tänään (mikä on melko epätodennäköistä). huomenna täältä kotiin ((:

  Re: I love you because 9

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   20.2.09 16:09:04

Oijoijoijoii!<3
Ihanaa söpöilyä!<3 :)

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   21.2.09 23:49:32

oon lukenu nää kaikki osat eilen ja tänään ja meni yhteensä varmaan 5 tuntii :D mutta hyvä on ja odotan lisää :)))

  Re: I love you because 9

Lähettäjä: keppälerttu 
Päivämäärä:   22.2.09 13:01:53

jatkajatka<3:D

  Re: I love you because 9

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   22.2.09 17:27:59

pistän tän nyt luukkooon ja jatkan uudesta topicista. :--)

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.