Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  I love you because 7

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   29.12.08 15:55:54

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=685387&t=685387
edellineen.

tein uuden.o:

Re: I love you because 7

LähettäjäFigaon_haam 
Päivämäärä:   29.12.08 16:03:31

ÄÄÄÄÄÄÄ. Laittais jooo ;))

LähettäjäFigaon_haamu 
Päivämäärä:   29.12.08 16:05:14

Figaron_haam=Figaron_haamu XDD

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   29.12.08 16:06:48

kjähkjäh.;D

niniimpä !

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   29.12.08 16:07:30

ps. fig, siel on taas mun tarinas yks pätkä, etkä ainakaan ole kommentoinut lukevasi. :d

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   29.12.08 16:12:15

-.-' äskenki oli figaon_haamu :''D

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   29.12.08 16:16:27

kjähkjäh. ;DD;DD mullon onneks helppo kirjottaa toi.

Lähettäjä: jookuu 
Päivämäärä:   29.12.08 18:06:51

jadkoa??!!

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   29.12.08 19:30:57

Mä en sittenkään jatka tänään, koska inspis ei riitä. Huomen sitten, käyn päiväkäynnil sukulaisilla ja tuun illal kirjottamaan (---:

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   29.12.08 19:33:07

nököö, oke. ::))))))) vaaditaan siis super hyvä pätkä huomenna ja piiiiiiiiiiitkä.((;

Lähettäjä: ----- 
Päivämäärä:   29.12.08 23:31:39

aapuaa jatkoa ja äkkiä :)

Lähettäjä: KIILTOPÄÄ 
Päivämäärä:   30.12.08 00:17:06

jatQQ

Lähettäjä: hhhhoitaja 
Päivämäärä:   30.12.08 10:29:20

Lähettäjä: pomppe.
Päivämäärä: 29.12.08 19:33:07

nököö, oke. ::))))))) vaaditaan siis super hyvä pätkä huomenna ja piiiiiiiiiiitkä.((;

Lähettäjä: deeässä 
Päivämäärä:   30.12.08 10:36:31

oi lissäää lissäää lisssääääää!!!

erittäin rakentavaa tää mun kommentointi, niinkuin aina ahhhhh <333

Lähettäjä: moi 
Päivämäärä:   30.12.08 16:48:24

up, jatka<3

Lähettäjä: slurps 
Päivämäärä:   30.12.08 18:58:05

jatka, tää on paras :::)

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   30.12.08 19:09:39

jatkoo ==)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   30.12.08 19:25:08

jatkan nyt kirjoittamista kun tulin sukulaisilta --->

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   30.12.08 19:27:48

zoögohoöugad-dsogjslödgjljskdÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Jatkoaaaa<3

Lähettäjä: moi 
Päivämäärä:   30.12.08 19:59:39

VUHUU KOHT JATKOO ! :)))

Lähettäjä: iiidaaaa 
Päivämäärä:   30.12.08 20:25:29

jatkoo rakas<3

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   30.12.08 20:56:24

Oho oho, topsu vaihtunu:D Etin varmaan viis minuuttia "I love you because 6" tost etusivulta (jossa se usein on) ja sit vasta tajusin että on jo seiskatöpö :)

Lähettäjä: JamoBakteeri. 
Päivämäärä:   30.12.08 21:06:48

Uudenvuoden kunniaksi vaikka kaks pätkää jotain ylisöpöä Lucassydänpihla-settiä ;)

Lähettäjä: lömpsyyy 
Päivämäärä:   30.12.08 21:09:10

niimpä:)) muttt onkohan ne koht valmiit ne pätkät !

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   30.12.08 21:12:21

malttakaa, malttakaaa.

btw oon jo suunnitellu koko tarinan loppuun :))) mut ei tää lopu viel pitkääääääääääääääääääääääään aikaan jos se musta on kiinni!

Lähettäjä: lömpsyyy 
Päivämäärä:   30.12.08 21:15:14

JES tai siis hyvä ettei lopu viäl pitkääääääääääääääääääääääää aikaa ((:

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   30.12.08 21:19:43

Haa no kyllä sulla tulee vielä luultavasti muuttumaan loppua kohden suunnitelmat jos ei lopu pitkääääääääääääääääääääääään aikaan ;----D

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   30.12.08 21:21:37

Mä aion pysyä suunnitelmissani! ... ainakin luulen niin XD
.. joo öhm joo ihan piaan anteeksi

Lähettäjä: mirjami 
Päivämäärä:   30.12.08 21:28:09

niii sitä jatkoa :)

Päivämäärä:   30.12.08 21:28:48

anteeks hoputus >:

Päivämäärä:   30.12.08 21:38:15

joo jatkas<3

Lähettäjä: lediiii 
Päivämäärä:   30.12.08 22:04:54

no c'moooon cendrillooon jatka :)

LähettäjäKyuuketsukiTenshi 
Päivämäärä:   30.12.08 22:10:27

Äääh! Sä oot jatkanu huimasti ja uus töpökin on! Pleikkari vei niin paljon aikaa että piti oikein raahautua tänne ja olen iloinen että sen tein!

Ai nam, ku toi Lucas on ihana <3 mä pöllin sen Pihlalta [enny sentäs, en oo niin ilkee]

Odotellaan jatkoa innolla, jos muistan käydä xD Mutta tuun taas jossain vaiheessa ylistämään sua :3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   30.12.08 22:15:08

Pihla

Mä istuin koko leffan ajan kuin tulisilla hiilillä. Lucas oli istunut kahvilassa Iinan kanssa, mitäköhän se oikein ajoi takaa? Yritti saada mut mustasukkaiseksi tai jotain? Iina vaikutti innostuneelta puhuessaan, Lucas vaan pitkästyneeltä. Vai oliko Iina kenties houkutellut sen luokseen?
“No mitäs mieltä olit leffasta?” Terhi kysyi kun me käveltiin pois salista.
“Olihan se ihan hyvä..”
“Sä et edes seurannut sitä”, Terhi nauroi. Sen nauru kuulosti hyvältä, pitkästä aikaa se näytti itsessään positiivisia tunteita.
“Mä näin Lucaksen tuolla aulan kahvilassa”, mä selitin ja Terhi katsoi mua kuin seinähullua.
“Etkö sä pysty ajattelemaan mitään muuta hetkeäkään?” Terhi kysyi ja mä punastuin.
“Pystyn”, mä sanoin ja virnistin punaisena. Kun mä käveltiin sen saman kahvilan ohi, Lucas ei istunut siellä enää. Mä pelkäsin, että se oli lähtenyt Iinan kanssa jonnekin, Lucakselle? Mustasukkaisuus riivasi mua niin älyttömästi että mun oli vaikea kävellä Terhin tahdissa, verkkaisesti. Terhin kävelytyyli oli hidas, päiväkävely-tyylistä tallustelua. Se ärsytti varsinkin silloin kun oli kiire, mutta Terhille siitä oli turha huomauttaa.
“Junalla vai bussilla?” Terhi kysyi yhtäkkiä kun me ei keksitty mitään puhuttavaa.
“Ihan sama, juna vaikka. Menee nopeemmin”, mä vastasin ja Terhi nyökkäsi.

Me oltiin lähdössä Terhin kanssa eri suuntiin. Se kuitenkin muistutti mua tulevista bänditreeneistä.
“Ne on tärkeimmät harkat ikinä!” Terhi vouhotti ja mä nyökkäsin ymmärtäväisesti. Onneksi se ei jatkanut aiheesta, vaan heilautti kättään ja lausui heipan.
“Moikka!” mä vastasin ja lähdin suorinta tietä kotiin. Hetken mä kävelin kuin joku pikakävelijä konsanaan,. Mutta sitten hidastin tahtiani: mihin mulla oli muka kiire? Ei yhtään mihinkään. Kotona ei odottanut mitään. En ylipäätään odottanut miltään mitään, mä olin kokonaan tunnoton. Mua myös ärsytti, että niinkin “vähäpätöinen” juttu kuin Lucas saattoi vaikuttaa mun elämään sillä tavoin. Olihan mulla ollut elämää ennen sitäkin. Silloin elämä oli täysinäisempää kuin nyt. Mä aloin myös mietiskellä muita juttuja, kuten Englantia. Pitäisikö lähteä takaisin? Suomi oli mulle vain ankea maa, jossa oli ilkeitä ihmisiä (tietenkin kaikkia kavereita lukuun ottamatta) ja huonot säät. Mutta kyllä Briteissäkin satoi. Ja siellä oli vähemmän kavereita.

Huomaamattani mä olin jo kävellyt ovelle ja avannut sen. Äiti seisoi heti vastassa tuima ilme kasvoillaan, mutta se suli heti pois kun mä tulin sisään.
“Tuolla on joku poika yläkerrassa..”, äiti sanoi ja mä nyökkäsin kylmänviileästi, vaikka sydän jätti pari lyöntiä väliin. Mä yritin kävellä portaat ylös coolisti ja hiljaa, mutta tuloksena oli painavaa töminää. Se kuulosti melkoisen innokkaalta, ihan kuin lapsikatras olisi menossa tapaamaan isäänsä joka oli tullut pitkältä työmatkalta. Hei hei, viileys, tervetuloa Pihla.
“Moi”, Lucas sanoi matalalla äänellään. Vitsit se kuulosti ihanalta, mä en ollut kuullut sen ääntä kunnolla pitkään aikaan.
“Oliko sulla asiaakin?” mä kysyin viileästi. Mä onnistuin huijaamaan Lucasta näennäisellä kylmyydelläni, koska se raapi niskaansa ja vältti mun silmiin katsomista. Mä suljin oven ettei äiti kuulisi yhtään mitään. Se oli onnellisen tietämätön kaikesta mitä mä tein silloin kun sen silmä vältti. Onneksi.
“Oli mulla jotain..” Lucas sanoi. Se istui mun sängyllä nilkat ristittyinä, katse yksivärisessä päiväpeitteessä.
“Kato muhun edes”, mä kivahdin ja se iski heti silmänsä muhun. Vihdoin mulla oli valta, Lucas oli mun hyppysissäni.
“Eiks meidän pitäis sopia? Mites ois sun mielestä?” Lucas kysyi ja sai ihan selvästi itsevarmuutta.
“Sä saat pyytää anteeksi!” mä sanoin ja istahdin epämukavalle tuolille Lucasta vastapäätä. Me mulkattiin toisiamme hetken. Munkin ilkeä ilme suli sitten pois, enhän mä sellaista kulissia pystynyt pitkään pitämään.
“Kumpikin pyytää”, Lucas ehdotti, ja mä nyökkäsin kulmat kurtussa.
“Anteeksi, että mä haukuin sua ja niin..” Lucas aloitti eikä taaskaan katsonut mua silmiin.
“Anteeksi että mä petin sun ‘luottamuksen‘”, mä sanoin vähän nokkavasti.
“Miten niin ‘luottamuksen’?” Lucas kysyi.
“Me ei oltu yhdessä silloin, eikä olla nytkään.”
“Auts.”
“Mitä?” mä kysyin. Lucas oli hetken hiljaa ja tuijotti mua niin läpitunkevasti että hengitys melkein salpaantui.
“Eikö susta olisikin kivaa että me oltaisiin yhdessä? Vai mitä luulet?” Lucas kysyi ja seuraili mun ilmettä.
“Mut sähän sanoit silloin ettet tykkää sitoutua mihinkään”, mä takeltelin ja kuulostin pikkutytöltä.
“No kyllä mä nyt sen oon valmis uhraamaan sun vuoksi. Tai ei siinä kyllä mitään uhraamista ole. Kuule”, Lucas sanoi ja otti mun kädestä kiinni ja veti mut viereensä siihen sängylle, “kun mä silloin sanoin sulle pahasti, olo oli aika páska mutta mä yritin pitää ylpeyttäni yllä jonkun aikaa. Mutta mä en pysty pysymään erossa susta, miksiköhän? Varmaan siksi koska sä olet jotenkin erilainen”, Lucas kertoi ja hengähti pitkään pitkän puheenvuoronsa jälkeen.
“Säkin olet musta erilainen. Hyvällä tavalla”, mä kuiskasin. En tiedä miksi mä puhuin niin hiljaa, mutta äidin hääräily alhaalla häiritsi.
“Ollaanko me nyt siis pari?” Lucas kysyi ja tutki mun kättä.
“Ollaan”, mä sanoin ja halasin sitä. Mä en koskaan enää halunnut riidellä sen kanssa, ikinä. Lucas halasi mua myös. Sen halaus oli lämmin ja ihana ja söpö ja mä rakastin sitä vaikka mä en halunnut sanoa sitä ääneen. Se olisi varmasti säikyttänyt Lucaksen kauas pois.

-

Sovinto \o/

Lähettäjä=) 
Päivämäärä:   30.12.08 22:21:06

AIVAN IHANA TARINA<3

LähettäjäDaimon 
Päivämäärä:   31.12.08 11:17:00

IHANA, AWWWWW <33 luin tän koko jutun nyt alusta loppuun asti ja täytyy sanoa, että jäin totaalisesti koukkuun :o En olis uskonut että ht-netistä löytää näin upean, täydellisen ja sujuva tekstisen tarinan, hienoa!

Tuo Sami-juttu toi tähän semmoista kivaa 'täydennystä' mitä olisi jatkosssakin kiva lukea (:

LähettäjäWhatever 
Päivämäärä:   31.12.08 11:21:43

Ihanaa! <3 Jatkoa ja pian!

Lähettäjä: Inkku 
Päivämäärä:   31.12.08 12:49:28

Oih, jatkeles ;)<3

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   31.12.08 13:21:09

Tuli kyyneleet silmiin tosta vikasta pätkästä :)
<3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   31.12.08 13:54:34

Kiits kaikki ^^ <333 ihanaa kun saan paljon hienoja kommentteja ((: saa tuulta purjeisiin ja jaksaa jatkaa :)

Päivämäärä:   31.12.08 14:46:21

Oivoi, ihanaa<3 Vaikka niin rakastankin, että Pihla ja Lucas on yhdessä, niin liian täydellistä ja auvoista ei saa olla :) Sä varmaan hallitset homman :D

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   31.12.08 15:05:22

Aaaawwwww<3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   31.12.08 15:09:29

JamoBakteeri. / en itekkää tykkää lukee tarinoita missä kaikki käy liian helposti.... >:----) joten en anna mennä liian onnelliseksi (aika ilkeä oon :D).

Figaron_haamu / :DD <3

Päivämäärä:   31.12.08 16:05:13

oi oi oi, ja nyt sanot että jatkt vielä tänään synttäreitteni kunniaksi <333 ;>

Päivämäärä:   31.12.08 16:05:54

*jatkat.

minaosaankirjoittaa.fi!!

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   31.12.08 17:40:40

tuskin mä ehdin tänäään )):

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   31.12.08 19:28:09

Aawwwh! <3

Miksi se yksi tietty henkilö ei voi olla tuollainen kuin Lucas...

LähettäjäDaimon 
Päivämäärä:   31.12.08 19:32:31

Lucas on kiva tollei ku sillä on vaikeeta sitoutuu ja muijia menee :> Tuo jotenkin semmosta 'kivoutta' tohon, että kaikki ei suju täydellisesti (: Toivottavasti pysyy tuollaisena. :>

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   31.12.08 21:54:43

thx dudesss!! <3

ja nyt hiljennyn! Hyvää uutta vuotta rakkaaat lukijat! (((:

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   1.1.09 02:04:09

Jatkathan huomen? :))) n_n

Päivämäärä:   1.1.09 11:11:22

tai tänään? n_n

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   1.1.09 15:23:43

Voisin mä jotain yrittää kirjottaa (--::

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   1.1.09 17:09:22

Jihii!

Lähettäjä: gd 
Päivämäärä:   1.1.09 17:27:46

NYTKÖ! JES , ei haittaa vaikka ois lyhyt =)

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   1.1.09 20:54:52

Jatkuu-->

Päivämäärä:   1.1.09 21:42:04

Hyvää uutta vuotta minunkin puolesta! Kaikki on sitten pian tervetulleita vierailemaan munkin topikissa, kunhan se uusin tarina näkee päivänvalon :)

Ced, jatkoa ole kultanen!

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   1.1.09 21:44:42

Jatkuiskohan tänään? ^^)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   1.1.09 22:08:50

argh sori mut ei inspis riitä just nyt ;sss anteeeks kovasti!

LähettäjäKyuuketsukiTenshi 
Päivämäärä:   2.1.09 00:48:17

Ei se mitään, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Älä kerää paineita kirjottamisesta :3 Tulee parempaa jälkeä

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   2.1.09 12:45:11

aaaaw.<333 ihana !

Lähettäjä: heipppa 
Päivämäärä:   2.1.09 14:34:59

<3333333!

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   2.1.09 14:42:05

aww<3 ehkä vielä kestän vaikkei jatkoa ole tullukkaan : )

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   2.1.09 18:41:32

on nyt yökylässä kaveri niin varmaan huomenna jatkan sittt.
sorry, mut tehän saitte aika paljon pätkiä tässä vähän aikaa sitten :D?

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   2.1.09 21:58:40

Huomenna on sitten pakko jatkaa! Tai hirtän muuten sut palleistas kattoon! :'DD

No mutta, hyväähän kannattaa odottaa? (;

Lähettäjä: ohmai 
Päivämäärä:   3.1.09 03:03:33

ei jeesuskristus..
tyttö, sä saat mut ikemään ja hymyilemään ;___;<3 kumpaakin myös samaa aikaa.
kumpa tää ei loppuis ikinä
<3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   3.1.09 16:07:25

kirjottelen tässä illalla /iltapäivällä (---:::

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   3.1.09 17:03:31

Jeiij!<3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   3.1.09 20:46:39

Lucas

Me oltiin hiljaa. Mä kuuntelin Pihlan mutsia, kun se keskusteli jonkun kanssa kovaan ääneen puhelimessa. Mä kuuntelin myös Pihlan hengitystä. Se oli mun sylissä, kauheen pienenä.
“Mä tunnen sun kylkiluut”, Pihla sanoi yhtäkkiä ja tökkäisi mua kylkeen.
“Kyllä mäkin tunnen sun”, mä vastasin vaikka mä tiesin että Pihlan mielestä mä olin liian laiha. Kaikkien muidenkin mielestä.
“Ne on tossa ihan pinnalla..” Pihla jatkoi ja se koko kaunis tilanne meni siinä.
“Sä oot kauheen laiha!” se valitti. Mä olin semmoinen ollut aina, aika laiha mutta lihaksikas. Ainakin sillon kun mä pelasin lätkää.
“Oon mitä oon”, mä sanoin tuhahtaen ja meinasin melkein unohtaa, miksi mä olin sinne tullut.
“Mulla on muuten sulle joululahja!” mä sanoin nopeasti edellisen repliikkini jälkeen ja Pihla vilkaisi muhun epäileväisenä.
“Oota..” mä jatkoin ja kaivoin pienen paketin taskustani.
“Mitä täällä on? Mä en oo ostanu sulle mitään..” Pihla sanoi.
“Ei se haittaa. Mä en tarvitse ylimääräistä roinaa. Ja tuskin sä haluat ostaa mulle röökiä joululahjaks”, mä hekotin mutta vakavoiduin heti, kun Pihla alkoi repimään lahjapaperia samettisen rasian päältä. Mä virnuilin kokoajan typerästi samalla kun odotin Pihlan reaktiota.
“Paljonko tää makso?” Pihla kysy silmät suurina ja tuijotti kaulakorua.
“Ei sillä sen väliä”, mä vastasin virnistellen. Se oli maksanut jonkun verran (paljon), mutta mä en halunnut vaivata Pihlan päätä sillä asialla. Mä otin korun saman tien ja laitoin sen Pihlan kaulaan.
“Tää on kaunis”, Pihla sanoi ja hymyili mulle. Se ihasteli pihlakoruaan peilistä ja suuteli mua nopeasti huulille.
“PIHLAA! TUU SYÖMÄÄN”, Pihlan mutsi huusi alakerrasta ja mä päätin lähteä kohti kotia.
“Mun pitää varmaan häippäistä”, mä sanoin ja me käveltiin alakertaan. Pihla hymyili kokoajan hassusti ja muakin hymyilytti jostain syystä kauheasti.

Himaan päin kävellessäni mä päätin vierailla Kossun luona. Kävelin alta aikayksikön niille ja menin kellarin oven kautta sisään. Kossu oli siellä kuin tilauksesta.
“Luca moi!” se sanoi iloisesti. Se soitteli jotain satunnaista itse “säveltämäänsä” biisiä.
“Mitäs sä täällä yksinäs?” mä kysyin ja Kossu kohautti olkapäitään. Se oli aika vähäpuheinen, mutta mua ei haitannut. Mä otin akustisen käteen ja soittelin jotain, yritin saada sen kuulostamaan hyvältä Kossun soiton kanssa.
“Tulin vaan tänne ku ei jaksa noita riehuvia vanhempia tuolla ylhäällä”, Kossu sanoi ja pyöräytti silmiään. Sen vanhemmat riiteli alinomaa, mut Kossu oli jo niin vanha ettei jaksanu välittää. Sillä nyt sentään oli faija ja mutsi.
“Ootko ajatellu sitä uusvuosi-juttua?” mä kysyin ja Kossu nyökkäsi.
“Joo oon. Siitä tulee just kova juttu!” Kossu innostui. Mä virnistin ja muistutin sitä, että treenit oli tänään.
“Joo joo, muistetaan, muistetaan”, se vastasi.

-

nyt ei kulje sitten yhtään..

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   3.1.09 20:51:26

Perus pätkä, ihan jees. :) Mutta kyllä ton huutamisen tajuaa ilman caps lockiakin ;--)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   3.1.09 21:05:01

Aivokana / joo sori :-----------------D harmittaa nyt ylipäätää et kirjotin ton nytt ...

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   3.1.09 21:08:30

Mmmh.<3
Olen taivaassa.. :'D
Jatkakkin sitten äkkiä! Ja joku kiva juonenkäänne ois jees. Ja tietty söpöilyä! <3

Päivämäärä:   3.1.09 21:28:25

Söpöilyä ja juonenkäänteitä lukijoille ;) Tuossa huutamiskohdassa se Pihla oli ihan jees isona, mutta ne loput olis sitten voinut olla ihan normaalisti. Pst. häippästä mieluummin kuin häippäistä ;)

Ai niin, tuuthan vieraileen munkin tarinatopikkiin? :D Kamalaa vonkausta.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   4.1.09 00:31:31

äää en kestä :D Luin just äsken tän ihan alusta asti. Aivan mahtavaa! Välillä ihan pieniä virheitä, mutta muuten ihan täydellistä. Rakastan kuvailujasi ja sanavalintojasi!

Ai niin, tällaista piti sanoa:
Alkaa-verbin kanssa tulee aina perusmuotoinen verbi. Esim. alkaa tehdä, alkaa laulaa, alkaa kävellä yms. Ei siis alkaa tekemään, alkaa laulamaan, alkaa kävelemään ja niin edelleen. Näihin jos vielä kiinnität huomiota, tarina on kympin arvoinen :)

Päivämäärä:   4.1.09 13:42:44

den här flickan önskar for jatkoa : DDD

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   4.1.09 13:58:05

Herranjestas, tää topic on kohta täynnä ja tähän on jatkettu huimat 2 kertaa ;o

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   4.1.09 14:04:46

Jatka jo! ^^) Tässähän tulee jo vierotusoireita kun ei voi lukea Lucaksen söpöilyä! ^^( Seuraavaan pätkän jtn näääääääin hurjan romanttista ihanaa!<3

Joo, kyllä taas huomaa että meikä on ollu lomalla pari viikkoa... 8'D

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   4.1.09 15:15:00

tyhjä dude / mm se saattaa olla sillain että en huomaa tai kun mä kirjotan puhekielellä, niin siinä on aika paljon semmosii kielioppivirhejuttuja.......

JamoBakteeri. / joo toki, luen ton tarinanalun heti ku ehdin :--)))

deeässä / joo heti ku saan inspiksen takas :-D

Aivokana / kommenttei tulee niin paljon (((::

ssfä / täs on semmonen juttu, että mun pitää tehä 24 tehtävää matikasta tän 3 pvän aikana tai en pääse tota matskun kurssia läpi........ + inspis on kateissa :DD mut kyllä se jatko pian tulee... parempi semmoinen

Lähettäjä: Ramon 
Päivämäärä:   5.1.09 14:20:38

Nostelempa ;)
btw, tosi mahtavaa tekstiä, THÄNKS <33

Lähettäjä: ksaod 
Päivämäärä:   5.1.09 16:19:54

hienooo<3 jatkoa ::)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   5.1.09 18:25:24

mä jatkan heti sitku saan inspiksen takas. ideoita on jo muttei ideoita miten kirjottaa ne :-D

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   5.1.09 19:19:56

Mä voinkin sitä pitää tätä topaa ylhääl!
Voisin vaikka laitella sydämiä miljoonan. (:

Lähettäjä: ruary 
Päivämäärä:   5.1.09 20:28:04

Tää tarina on tosi kiva :) Musta sen ois voinu lopettaa tohon sovintokohtaan, sillä se ois natsannu siihen hyvin.

Lähettäjä: shirley 
Päivämäärä:   5.1.09 21:34:48

En ole koskaan lukenut mitään yhtä ihanaa, ainakaan ht.netistä. Hyvä juttu että tänne "eksyin", sillä tarinasi on oikeasti aivan ihanaa luettavaa, muutamista (tosin pienistä) kielioppi- tai kirjoitusvirheistä huolimatta. Päähenkilöt on todentuntuisia ja hyvin kuvailtuja. Osaat todellakin kirjottaa kiehtovasti ja mä jäin ainakin aivan ehdottomasti koukkuun, oli ihan pakko lukea kaikki tuolta alusta alkaen.

Ehkä on sinänsä hyvä että pidät välillä taukoa kirjottamisesta että saat inspiksen takasin, tärkeintä ei ole määrä vaan laatu. ;>
Eikä edes kannata yrittää pakolla vääntää tekstiä - ainakaan muita miellyttääksen, koska ihan omasta kokemuksestakin voin sanoa että koko tarina saattaa tyssätä yhtäkkiä siihen kun koko juttu alkaa tuntua vähän pakolta, vaikka en tarkotakkaan että tässä sun tapauksessa asia olis niin. Mutta siis siltikin odottelen täällä innokkaana jatkoa. (:

ps. Lucas on ihana ;) <3

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   6.1.09 10:42:11

Jatkuu-->

Päivämäärä:   6.1.09 13:19:31

Shirleytä paremmin ei voisi enää sanoa! Voidaanko perustaa joku Lucas-fanclub? :D

Lähettäjä: Marsipaani^^ 
Päivämäärä:   6.1.09 15:50:40

Tää on aivan ihana<33

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   6.1.09 15:51:05

perustakaa ihmeessä x)))

kirjotan tänään jatkon, ihan kivan kokoisenkin, toivon mukaan (((:

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   6.1.09 18:04:08

Ilmottaudun Lucas fanclubiin! <3

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   6.1.09 19:39:26

noniiin.:):):)

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   6.1.09 20:16:56

Laitappas tulemaan sitä jatkoa :D Tänää ei kato viitti valvoo ku on huomen kouluu ja joutuu herää puol 7.

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   6.1.09 20:25:54

it's almost ready (---:::

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   6.1.09 20:48:57

Jatkuu Lucaksesta

Meillä oli vaihteeksi leppoisat treenit. Se oli ihan kivaa vastapainoa kaikelle sille riitelylle ja hampaiden kiristelylle. Kaikki biisit vedettiin ilman mitään turhia kahinoita, ja kaikki tuntui olevan tosi motivoituneita: ehkä Krisukin alko pikku hiljaa tajuamaan että tää juttu ei ollut leikkiä enää.
“Hyvin meni!” Terhi virnisteli ja mä hymyilin sille. Sekin oli kehittynyt laulussa, pingotus ylä-äänissä oli vähentynyt ja rohkeutta tullu enemmän mukaan. Mä olin kaiken kaikkiaan oikein ylpeä meistä kaikista.
“Eipä näitä harkkoja kait oo enää ennen sitä keikkaa. Joten tulkaa sinne juna-asemalle ajoissa, Kossu kans!” Terhi puhui taas pomottavaan tyyliinsä ja me nyökättiin alistuvasti.

Mä kävelin yksin kotiin, koska Pihlan mutsi tuli hakemaan Pihlaa jonnekin kauppaan heti Kossulta. Mä olin taas unohtanut pipon jonnekin, kaiketi himaan. Tuntui että korvat halkeaa ihan kohta, siellä oli niin paljon pakkasta. Toisaalta kirpeä ilma tekee ihan hyvääkin.
Kun mä olin jo kahdensadan metrin päässä meidän kämpästä mä huomasin meidän parkkiruudulla erilaisen auton mikä meillä oli. Nuhjuisen Ladan oli korvannut uudenmallinen Volkkari. Sen pinta oli musta ja mulla tuli heti mieleen jotkut hämärät mafiosot. Olikohan joku jengi vihdoin tullut hakemaan Reneltä velkoja? Kenties ne oli parhaillaan leikkaamassa tylpällä keittiöveitsellä Renen keskaria irti. Se näky ois ollu mulle pelkkää unelmaa. Jos mä olisin sadistinen hullu, tietenkin.

Himaan päästyäni mä emmin ennen oven avaamista. Mä mietin hetken sitä outoa kaaraa. Kun mä kuulin jotain meteliä mä avasin oven selälleen ja tuijotin vauhkoontuneena eteistä. Oliko ne hämäräperäiset mafiosot kuullut kun mä tulin sisään? Varmasti veitset ojossa nurkan takana. Mun epäilykset osoittautuivat kuitenkin vääriksi, kun faija vakavanaamaisena ilmestyi mun eteen olohuoneesta.
“Kaapin lasinen ovi meni rikki”, se totesi ja mä nyökkäsin. Heitin tennarit jonnekin muiden kenkien sekaan ja tallustelin olohuoneeseen. Siellä telkkaria töllötti arviolta mun ikäinen tyttö ja turkkilaisen näköinen mies. Pizzalähetti ja… Renen ala-ikäinen kakkosmuija?
Faija rykäisi. Vieraat kääntyivät katsomaan mua lasittuneilla silmillään ja yrittivät vääntää jotain hymyä kasvoilleen.
“Tässä on Roger ja Emma.. Roger on äidin aviomies ja Emma on äidin ja Rogerin lapsi”, faija selitti mulle hitaasti ja mun päässä alkoi heti hälytyskellot soida.
“Missä sitten mutsi on?”
“Sairaalassa”, se hämy Roger sanoi ja mun teki mieli sanoa että oo sä vítun mutu hiljaa.
“Miks?” mä kysyin, joltain.
“Sillä on syöpä”, Emma sanoi ja mua heitettiin henkisesti halolla päähän. Mitä oikeutta niillä oli tunkeutua mun elämään juuri nyt? Mitä víttúa? Ketä nää ihmiset on?

Pihla

Mä vilkuilin ruokakaupan hyllyjä ja yritin löytää purkkiherneitä. Siinä samassa mun kännykkä soi.
“Mitä?”
“Arvaa mitä? Mun mutsi. Se on yhtäkkiä päättänyt että se tulee mun elämään! Sillä on syöpä ja se on täällä sairaalassa. Miksköhän?” Lucas purkautui ja mun piti hetki miettiä mitä se oikein puhui.
“Mitä sä nyt oikein puhut? Sun mutsi tullut jostain maailmalta tänne?”
“Niin just. Anna kun mä kerron”, Lucas sanoi ja selitti mulle kaiken mitkä tiedot oli saanut. Lucaksella oli siskopuoli nimeltään Emma ja isäpuoli, belgialainen Roger. Sen mutsilla oli joku syöpä, kai ihan parannettavissa oleva.
“Ne kaikki asuu Belgiassa. Tai ainakin asui”, Lucas vaahtosi ja kiroili minkä ehti.
“Se Emma on mua vuotta vanhempi ja tulee mun kanssa nukkumaan samaan huoneeseen. Voi vittújen vittú että parissa tunnissa menee tämmöiseksi. Missä sä oot?”
“Etsimässä purkkiherneitä. Mä en oo vieläkään tottunut tähän lähikauppaan”, mä sanoin mutta se kuulosti aika tönköltä siihen tilanteeseen. Lucas naurahti ja sanoi että se tulee joku päivä käymään, kunhan vain ehtisi. Mulla oli kyllä aikaa, rutkasti.

-

ei jaksanu alkaa vääntämään mitään pitkää, kun tähänkin meni kaikki mahdollinen inspis D---:::

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   6.1.09 20:52:04

reilua kun keksit tähän tommosia kivoja pieniä viboja.): en keksi tohon omaani mitään.:D

Päivämäärä:   6.1.09 21:08:09

Aluksi olin vähän kauhuissani, että kuin se Lucas nyt noin on tunteeton, vaikka oma äiti makaa sairaalassa syövän kourissa, mutta sitten tulinkin siihen tulokseen, että oikeastaan tuo oli paljon parempi reaktio. Lisää kuvailua olisin tosin kaivannut tuohon kohtaan, missä ne Emma ja Roger oli. Miltä Emma näytti, millaisella äänensävyllä se ilmoitti, että Lucaksen äiti sairastaa syöpää jne. Mutta joo, muuten kyllä hyvää tekstiä ja vain yhden virheen bongasin ("alko tajuamaan - alkoi tajuta"). Seuraavaan pätkään sitten paljon söpöilyä, vaikka musta tuntuu, että Lucas oli paljon söpömpi ja ihanampi kun se ei seurustellut.

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   6.1.09 21:30:48

Voisinpa vaikka sanoa, että komppailen ihan täysin Jamoa (sori lyhensin :'D)!

Ja tosiaan ensi pätkään nääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääin paljon söpöilyä!

Ja prkl tuo Emma ei saa yrittää Lucasta!!! :'DD

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   6.1.09 21:35:53

Onks tässä nyt jtn mitä mä en tajua vai oonko lukenut huonosti? Lucaksen äiti on siis jättänyt ne joskus ja löytänyt belgialaisen miehen ja saanut sen kanssa Lucasta vuotta vanhemman tyttären? Vai onko Emma ainoastaan Rogerin tytär? (Muutenhan se ei kyllä vois Lucasta yrittääkään ;))

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   6.1.09 22:54:48

pienessä kiireessä kirjotin ton, siks ei ollu paljoo kuvailuu. sori )---:: kiva jos tyksitte silti :D

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   7.1.09 08:09:12

Sennnu / mä huomasin ton saman jutun itekki ja mietin et kuka huomaa ekana :--DDD mut siis, se on nyt vaan Rogerin tytär, siit kerrotaan sitten enemmän. (-:

Lähettäjä: epa 
Päivämäärä:   7.1.09 21:48:00

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   8.1.09 15:00:08

hohhuuhhopuhh pistelenkin tämän lukkoonnn.

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   8.1.09 15:00:36

100. viesti.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.