Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  I love you because 5

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   28.11.08 15:29:54

Edellinen

Jatkelen viikonloppuna... (8

Re: I love you because 5

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   28.11.08 17:02:26

jeee. 8)

Lähettäjä: moi 
Päivämäärä:   28.11.08 18:37:43

jes koht jatkoo<3

Lähettäjä: JamoBakteeri. 
Päivämäärä:   28.11.08 18:40:12

Lisää siihen edelliseen viestiini, että totta kai jotkut ysillä olevat pojat osaavat syvällisten keskustelemisen taidon :D

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   28.11.08 19:28:37

JamoBakteeri. / harmi että vaan harvat ): tai siltä tuntuu :DD

Päivämäärä:   28.11.08 23:26:09

Hmm, pojista sais pitkästi syvällistä ja pohtivaa keskustelua pystyyn, jopa blogiin jotain räpellettävää, jos vain olis sellasella tuulella :D

Lähettäjä: raindance. 
Päivämäärä:   29.11.08 16:04:46

Mä yhdyn JamoBakteerin mielipiteeseen !

äää en voi lukee kokonaiseen viikkoon ILYBiä ku oon reissaamassa ;/ on se surullista.
cendrill0n, älä tapa ketään äläkä tiputa taivasta Pihlan ja Lucaksen niskaan ensviikon aikana joohan? (:

Lähettäjä: ChiQi. 
Päivämäärä:   29.11.08 17:19:59

Jatkoo <3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   30.11.08 01:15:06

JamoBakteeri. / oot oikeassa :D

raindance. / katsotaan :D tuskin nyt mitään hirvittävän dramaattista tulee tapahtumaan.

ChiQi. / huomenna 8)) vai pitäskö sanoa tänään? koska kello on 1:13. haha.

Lähettäjä: Aivokana 
Päivämäärä:   30.11.08 13:17:01

Aivan ihana tarina, kirjotat tajuttoman hienosti <3
Luin nyt koko tarinan ja ihastuin täysin =)
Jatka pian!

Lähettäjä: heipppa 
Päivämäärä:   30.11.08 14:37:47

UP<1234567890

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   30.11.08 15:36:00

Aivokana / oi kiitos ! :)) ♥ kehuja on aina kiva saada 8DDDD

nyt kirjoittelen jatkoa parhaillaan!

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   30.11.08 16:45:40

Pihla

Mä heräsin lohduttomaan lauantaihin. Lumi oli muuttunut ällöttäväksi, litiseväksi rännäksi ulkona. Kun mä nousin sängystä ja vilkaisin ulos, näin pelkkää harmaata, lehdettömiä puita ja roskia maassa.
”Huomenta Pihla!” mutsi luki sanomalehteä aamukahvin kera pöydässä kun mä tulin alakertaan.
”Huomenta vaan”, mä sanoin haukotellen.
”Mitäs sä aiot tänään tehdä?” mutsi kysyi, muka ohimennen. Mä tiesin että se halusi tietää mun asioista enemmän kuin antoi ymmärtää. Jos mä sanoisin, että menisin kaverin kanssa jonnekin, se synnyttäisi miljoonia lisäkysymyksiä.
”No en oo ajatellu vielä niin pitkälle”, mä vastasin.
”Niin isäsi ja muut tulee sitten joululomalla tänne. Onko sulla silloin jotain omia juttuja?”
”Meillä on keikka jossain Lapissa uudenvuoden aikaan..” mä sanoin ja mietin, olikohan toi nyt paras aika kertoa. Mutsi oli niin hidas ja sen kanssa piti kaikki pitkälle aikavälille tähdätyt suunnitelmat kertoa hyvin tarkkaan.
”Mitä? Lappiin?” mutsi kiekaisi ja nosti vihdoin killittävät silmänsä sanomalehdestä. Mä huokaisin.

Mä pakenin mutsin tarkkailevien silmien alta kaupungille Linan kanssa. Äiti oli kysellyt multa kaikki mahdolliset yksityiskohdat ja mä olin saanut selittää, millä me sinne mentiin, kenen kanssa ja oliko aikuisia mukana.
”No, mites Sami?” Lina kysyi heti kun me päästiin istumaan kahvilan perälle, meidän vakiopaikkaan hämyiseen nurkkaan.
”Anna mun ees ottaa hörppy tästä kahvista”, mä valitin ja pitkitin tahallani Linan tuskaa. Se oli niin utelias, halusi aina tietää kaiken. Nytkin sen kajalilla rajatut silmät tuikki innoissaan ja aivot odotti kiinnostavaa ajateltavaa.
”Joo joo joo”, Lina vastasi malttamattomasti.
”No siis. Ihan hyvin se meni, mä en ole kyllä kiinnostunut siitä sillä tavalla. Koska arvaa mitä! Mä olen päässyt läheisempiin väleihin Lucaksen kanssa!” mä kiljaisin innoissani. Tai no en ihan kiljaissut, mutta innoissani mä olin kuitenkin.
”Oikeesti? Kerro!” Lina katsoi mua odottavasti ja mä kerroin sen osittain nolonkin talvi-ilta episodin. Lina kuunteli mua korvat höröllä ja päästi suustaan välillä semmoisia kommentteja kun ”aika söpöä!” ja ”Lucas taitaa tosiaan olla aika tunnevammainen”.
”Ja nyt musta tosiaankin tuntuu että kaikki on menossa parempaan suuntaan”, mä lopetin tilitykseni ja Lina nyökkäsi.
”Mutta onko teillä treffejä enää Samin kanssa?” se kysyi. Mä toivoin, että se olisi ollut siitä hiljaa, mä en jaksanut mitään Sameja. Silläkin hetkellä mä uneksin Lucaksen pehmeistä, vaaleista hiuksista ja tuikkivista silmistä.
”Ei meillä kai.. Se varmaan soittelee jos haluaa”, mä vastasin.
”Aiotko deittailla sitä?”
”En mä usko, mä yritän saada Lucaksen kiinnostumaan musta.”
”Älä oo liian tyrkky! Siitä ei oo muuta kun haittaa, usko pois”, Lina sanoi ja se herätti mun kiinnostuksen.
”Onko sulla ollu joskus ongelmia, siis samanlaisia kun mullakin?”
”Onhan niitä ollut itse kullakin. Ja sitä paitsi, sinkkuna on niin paljon helpompaa”, Lina vastasi ja mä en jatkanut aiheesta. Me juteltiin vielä kaikkea satunnaista, kunnes päätettiin lähteä omille tahoillemme.

Bändiharkoissa oli hilpeä tunnelma. Kaikki oli innoissaan siitä Lapin reissusta. Kossun isoveli lupasi lähteä meidän mukaan, koska mä olin selittänyt porukalle mun mutsin luottamusongelman. Se ei halunnut päästää mua yksin omanikäisteni kanssa mihinkään. Kai sillä oli itsellään siitä huonoja kokemuksia.
”Me lähetään pari päivää ennen uuttavuotta sinne yöjunalla”, Terhi infosi ja me nyökyteltiin innoissamme. Lucas suunnitteli jo Kossun kanssa mitä kaikkea raahaisi sinne mukaan. Ne mietti myös, myykö ne siellä alaikäisille röökiä. Me Terhin kanssa pyöräyteltiin niiden puheille silmiä, tietenkin röökit ja viinat mielessä.
”No ehkä voitais alottaa soittaminen?” Allu kysyi ystävällisesti ja me kaikki nyökättiin.
”Varsin hyvä ehdotus”, Krisu heitti ja hyppäsi rumpujen taakse. Lucas heitti mulle ystävällisiä hymyjä, mä hymyilin takaisin. Sisuksissa tuntui lämpimältä, ehkä se välittikin musta.
”Mulla on vähän ääni pois, niin voitaisko me laulaa jotain vähän popahtavaa kamaa?” Terhi kysyi ja me myönnyttiin. Lempeät sävelet valtasi koko huoneen ja Terhin rauhallinen laulu.

-

ooole oole. en osaa sanoo mitään järkevää. tommonen lyhyt kakka taas. >x

Päivämäärä:   30.11.08 18:20:59

Yhden virheen löysin! Lapin reissusta < Lapin-reissusta :) Muuten kyllä niin ihanaa, että kaduttaa!

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   30.11.08 19:20:20

Viiminen lause oli jotenki jännästi muodostettu, mutta kun sen luki moneen kertaan, se kuulosti paremmalta ja paremmalta :D
Ihanaa jatkoa.. <3 :)

Päivämäärä:   30.11.08 20:12:48

Oioi, tää on oikeesti upee tarina! :D

Vähän pidempiä pätkiä ni tää on ihan super ;;)

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   30.11.08 21:07:53

Ihana tarina <3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   1.12.08 18:10:33

Henz / joo muodostan joskus vaikealukusia lauseita :D kai sit oon niin siinä omassa maailmassa ni en huomaa :DD ku luen tota lausetta ni kyl se pikkusen vaikuttaa hölmöltä.

JamoBakteeri. / mikä kaduttaa? D: :D ja sähän se tarkka olet >D se on hyvä juttu.

Aivokana & T / kiits ♥ joo yritän kirjottaa pidempiä 8)

huomen jatkaann (tai ylihuomenna)

Päivämäärä:   1.12.08 19:22:18

Se, että oma kirjottaminen on ihan pohjamutia nuoleskelevaa sorttia tällä hetkellä! Mutta onneksi sä kirjotat tänne, niin en ehdi kuolla :D

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   2.12.08 19:41:34

JamoBakteeri. / sä oot just hyvä kirjottamaan! ♥ oon lukenu paljon sun kirjoituksia mutten vissiin koskaan oo kommentoinu ((:

-

sain flunssan just ennen tärkeetä säbäturnausta >x( mut kirjoittelen nyt jatkon teille :::)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   2.12.08 20:31:48

Lucas

Mä kävelin bändiharkoista kotiin, kun Viivi saapui näkökenttään. Mun olo vaihtu heti hyvästä ahdistuneeseen.
”Moi Lucas!” Viivi huikkasi ja mä yritin saada jonkinlaista hymyä kasvoille.
”No terve”, mä sanoin hiljaa ja huomasin Pihlan jossain kauempana. Sillä oli vähän etäinen ilme. Mutta kun se näki mun tuijottavan sitä, se hymyili rohkaisevasti ja kääntyi toiseen suuntaan.
”Ai sä vieläkin soitat? Mä kuulin Linalta siitä teidän bändistä. Pihla on sen kaveri”, Viivi sanoi ja yritti ylläpitää jotain pintapuolista keskustelua kuulumisista.
”Joo soitan. Meillä oli just harkat”, mä vastasin ja astuin johonkin loskaiseen lätäkköön. Mä kirosin pienesti ja Viivi naurahti. Sen mokkakengät oli täydellisen kuivat ja koko olemus oli niin huoliteltu että ihan hirvitti. Se oli varmasti stalkannut mua ja odottanut, että tulisin tarpeeks lähelle että se vois iskeä valkoiset hampaansa muhun. Tai väläyttää pepsodent-hymynsä mulle. Viivi luuli, että sellaisen hymyn jälkeen mä olisin myyty ja palaisin sen luokse. Mutta kyllähän mäkin joskus syyllistyin sellaiseen, luulin että asiat järjestyis itsestään.
”Olisko sulla aikaa vähäsen? Ois kiva vaihtaa vähän enemmän kuulumisia. Mitäs luulet?” Viivi yritti.
”No okei”, mä myönnyin ja levitin kasvoilleni jonkun hymyn tapaisen. Ihmisille piti antaa toinen mahdollisuus.

Me mentiin kantakahvilaan räkäiselle ostarille. Perus hengailupaikka, siellä luuhasi muitakin nuoria. Nyt ne oli kai järjestelemässä bileitä, olihan lauantai.
”No, mitäs sulle oikein kuuluu? Sä puhut kauheen vähän”, Viivi valitti ja repi pullasta pieniä paloja pitkillä sormillaan.
”Ei mulla oo hirveesti puhuttavaa.”
”Pitäskö meidän nyt oikeesti puhua kaikki halki?” Viivi kysyi ja keskustelu sai heti ihan uuden sävyn, paljon uhkaavamman.
”Selitä sä mulle”, mä jatkoin lyhytsanaista linjaani ihan vaan ärsyttääkseni. Viivin siloiselle otsalle tuli pari ryppyä. Mä huomasin meikkirajan sen poskien alla ja virnistin sisäisesti.
”Mitä sä haluat tietää? Se oli vahinko. Ihmisille täytyy osata antaa anteeksi”, Viivi sanoi edelleen rypyt otsallaan ja mä meinasin purskahtaa nauruun. Ehkä mä olin hysteerinen, ehkä huvittunut.
”Ohhoh, mä olen loukannut siis tunnevamma-Lucasta, kun sä välttelet mua!” Viivi huudahti voitonriemuisesti.
”Ainakin petit luottamuksen, ja se nyt on aika vítun ikävää”, mä vastasin. Viivi koputteli tekokynsillään tahmaista pöydän pintaa. Tarjoilija, vanha kurppana, piti meitä silmällä ja mulkoili mua vihaisesti.
”Mä olen ajatellut sua. Ja meitä. Meillä oli kivaa, siihen asti kunnes mä pilasin kaiken. Lucas hei, pystyisitsä unohtamaan kaiken sen? Mehän voitais alottaa alusta, sillein puhtaalta pöydältä”, Viivi sanoi ja mä teeskentelin liikuttunutta.
”Sähän olet opiskellut hyvin vuorosanas.”
”Lopeta.”
”Minkä? Miks sä haluaisit jatkaa? Sä et kiinnosta mua. Sä olet vain... Sä olet pelkkä kuori, alla ei oo mitään. Anteeks, mut asia on nyt vain näin”, mä sanoin rauhallisesti. Minä, rauhallinen suuttuneena. Mä olin todellakin edistynyt, mun pinna oli pidentynyt huomattavasti.
Mä vaan nousin, käskin Viivin maksaa kaiken ja häivyin kitarakotelo selässä.

Illalla me dokattiin Allun ja parin muun jätkän kanssa kallioilla kaupungin laidalla. Se oli meidän oma tapa, jätetään mennyt viikko taakse ja huuhdotaan kaikki huolet pois, ainakin hetkeksi.
”Täällä ei sitten ole yhtään loskaista”, yks niistä muista jätkistä, mustahiuksinen Jere valitti ja Allu virnisti. Mä vedin jo jotain litkua kurkusta alas.
”Hei onko tänään mitään tapahtumia missään?” Jere jatkoi ja mä tiesin mitä se tarkoitti.
”Ei oo kutsuja tullu minnekään, mut mä tiedän yhden muijan jolla on synttäribileet. Joku kunnon porvari, varmaan luksusmenoo. Vois mennä kuokkimaan, mitä luulette?” Jeren kaveri, Santeri kertoi ja mä nyökkäilin myöntyvästi.
”Vois olla ihan kivaa”, Allu sano hissukkatyyliinsä. ”Vois olla ihan kivaa”. Se oli joskus niin sympaattinen, hissukka luokan edessä, kännissäkin se oli samanlainen kuin selvänä. Ehkä vähän oudompi, sisäänpäinkääntynyt. Joskus se itki, pillitti niin ku pikkulapset, kun niiltä viedään hiekkalaatikolla lelulapio kädestä.

-

kuraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Päivämäärä:   2.12.08 20:40:29

Ihan hyvä pätkä vaikkei mitään erikoista tapahtunutkaan. Hienoa tekstiä joka tapauksessa ;D

Päivämäärä:   2.12.08 21:16:22

Et varmaankaan ole kommentoinut, ei ainakaan tule mieleen että oisin nähnyt sun kommentteja :) Tuo loppu oli aika viehättävä, ja Lucas kai todellakin on tunnevammainen! Olis mielenkiintosta tuntea joku sellainen tyyppi

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   2.12.08 22:06:37

tunnevanma.

Päivämäärä:   3.12.08 14:21:49

up!

Lähettäjä: deeässä 
Päivämäärä:   3.12.08 18:01:43

pidän edelleenki. jatkeles jouluni pelastamisen editämiseksi :)

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   3.12.08 21:15:36

ylööös ja jatkooo. 8D

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   4.12.08 15:49:48

hei !o:

LähettäjäWhatever 
Päivämäärä:   4.12.08 18:58:05

Heiiii!!!! jatkoa! Loistava tarina!

Päivämäärä:   5.12.08 13:59:27

ylös ja jatkappois :)

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   5.12.08 16:40:18

Ihan loistava ! Rakastan tätä !

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   5.12.08 16:51:04

sori dyyyds! on ollu hirveesti kiireitä, huomenki on säbäturnaus jne jne kokeita pukkaa ni en oo päässy vastaileen tai kirjottaa.

nyt yritän kirjottaa jotain :--))

LähettäjäKyuuketsukiTenshi 
Päivämäärä:   5.12.08 17:24:28

=D Kivaa, synttärilahja xD

Mä lähen nyt ripariviikonloppuun, joten odotan että kun tuun takas tääl ois jonkun näkönen pätkä :D Ihana tarina tämä on 8D

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   5.12.08 17:28:06

KyuuketsukiTenshi / voi vaikka ollakin lahjanen 8--D onnea btw :)
kirjotan kyl viikonloppuna ainakin 1-2 pätkäää ja tänään yhden :3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   5.12.08 19:12:31

Pihla

Me istuttiin kahdeksan aikaan Terhin kanssa sen huoneessa sängyllä ja puhuttiin kaikenlaista.
”Terhi...” mä aloitin, mutta mä en tiennyt miten mä olisin voinut jatkaa. Mä halusin puhua sen kanssa Krisusta, mutta mä en tiennyt oliko se sopiva hetki.
”No?” Terhi kysyi ja käänsi päänsä muhun päin. Me katsottiin telkkaria, pienestä matkatelkkarista. Se oli vähän outoa että Terhillä oli joku telkkari sen huoneessa, koska se ei ollut oikein sen tyyliä jotenkin. Ehkä mä ajattelin, että Terhi kuluttaisi aikansa aina jossain mielenosoituksissa. Joskus se oli mulle kaikkea muuta kuin ihminen, joku semmonen joka ei koskaan sorru mihinkään ja on täydellinen. Mutta ei kukaan voi olla.
”Ei mitään sittenkään.”
”Mitä?” Terhi kysyi ja mä huokaisin aivan hiljaa. Vahinko oli jo tapahtunut.
”Haluaisitko sä puhua mun kanssa jostain?”
”Mistä?”
”Krisusta?” mä kysyin ja Terhi naulitsi katseensa telkkarin ruutuun. Siitä tuli yhtäkkiä kamalan kireä.
”No ei sitten”, mä puuskahdin, ”mutta musta tuntuu että sun tarvii puhua niistä jutuista”, mä sanoin ja suljin suuni. Me oltiin pitkään hiljaa, tuijotettiin jotain yhdentekevää telkkarisarjaa missä oli justiinsa kunnon perheriita käynnissä. Missäköhän Lucas oli tällä hetkellä?
”Arvaa mitä? Mä luulin että olisi ihan sama mitä Kristian oikeen tekisi, mä en välittänyt meidän suhteen viimeisillä vaiheilla, mutta nyt tuntuu että mä stalkkaan sitä kokoajan. Me oltiin niin kauan yhdessä, Pihla”, Terhi alkoi vuodattamaan yhtäkkiä enkä mä ollut yhtään varautunut.
”Kauanko?”
”Kolme vuotta”, Terhi nyyhkytti ja mä kaduin syvästi asian ottamista esille.
”No se on paljon. Mut hei, toi menee ohi! Vastahan te erositte”, mä yritin mutta Terhi vaan pillitti samaa aikaa telkkarin vanhan haaskan kanssa. Ulkona oli pimennyt ajat sitten ja mä mietin kotiin lähtöä.
”Haluatko sä puhua vielä lisää? Kun mä ajattelin lähteä kotiin, on jo kauheen myöhä. Anteeksi, mä oon maailman hirvein ystävä, mut mä en osaa neuvoa koska mulla ei ole ollut samanlaista tilannetta”, mä sanoin ja Terhi nyökkäsi ymmärtäväisesti.
”Mä varmaan soitan jollekulle. Ja kiitti kun olit mun kanssa täällä, muista sitten harkat huomenna!” Terhi sanoi hymyillen vaisusti. Mä nyökkäsin virnistäen ja halasin sitä lujasti. Mä tunsin sen luut käsieni alla. Se saattoi olla masentunut ja laihtunut.
”Moikka!” mä sanoin ja lähdin ovesta ulos mahdollisimman hiljaa, että Terhi saisi keskittyä rauhassa telkkariinsa.

Ulkona oli kylmä. Mä kävelin Terhin luota kotiin ohuella takilla, koska olin uskonut että plusasteita olisi illallakin. Väärin uskottu.
Pimeää. Puolet katulampuista oli rikki. Mä ohitin puiston pikaisesti, siellä oli jotain teinejä kännäämässä. Eikö niitä nolottanut? Oliko Lucaskin sellainen? Ainakin se dokasi. Paljon. Tiedä sitten missä.
Mä yllätyin, kun Lucas löntysti mua vastaan. Olikohan se saapunut mun ajatusten voimalla paikalle.
”Lucas, moi”, mä sanoin ja hymyilin. Lucas ei hymyillyt. Se hoiperteli myös vähäsen.
”Ter..ve”, Lucas sammalsi ja mä päätin jättää sen siihen, eihän känniläiselle mitään kannata puhua. Vai pitäisikö se viedä kotiin? Taluttaa kädestä pitäen kun jotain pikkulasta. Teinidokaaja ihastuksena, way to go Pihla.
”Mihin sä oot menossa?” Lucas kysyi kun mä kävelin nopeasti sen ohi. Se vaikutti ulkoisesti ihan normaalilta, silmätkään ei harottanut, mutta kävely paljasti sen.
”Kotiin?”
”Miksi?” Lucas kysyi, ihan kun se olisi ollut oudoin asia maailmassa.
”Koska pitää mennä”, mä sanoin välttelevästi ja sitten se idiootti kaatui maahan.
”Lucas?” kysyin ja kyykistyin sen viereen. Sen luomet oli painuneet kiinni.
”Lucas, herää”, jatkoin ja läpsäytin sen poskea. Mahtava ajoitus sammua keskelle puistotietä.
Lucas avasi sen silmät ja virnisti iloisesti.
”Hups”, se sanoi ja pakotti itsensä ylös. Mä päätin viedä sen omaan kotiinsa, eihän sitä voi jättää herran jestas mihinkään koikkaroimaan.
”Muistatko sä mun nimeä?” mä kysyin tanttamaisesti.
”Pihla.”
”Kuka sä olet?”
”Miks sä kysyt tommosia? Lucas”, Lucas sanoi ja pystyi kävelemään kohtuu suorassa.
”Haluun selvittää kuinka kännissä sä olet.”
”En mä ole kännissä!” Lucas harasi vastaan ja mä huokaisin.

-

lucas on vähän vauva 8D

Päivämäärä:   5.12.08 19:38:54

Lucas on söpö vauva, vaikka mä en edelleenkään tykkää bändipojista, jotka on laihoja <3

LähettäjäHenz 
Päivämäärä:   5.12.08 19:52:18

Ihana Lucas<3 :D

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   5.12.08 22:03:54

lucas on sulone. :)<3

Päivämäärä:   5.12.08 22:14:42

Voo-ooooi :---)
Jatkoa !

Päivämäärä:   6.12.08 14:37:12

jatttkuuuu :u

Lähettäjä: raindance. 
Päivämäärä:   6.12.08 17:05:33

I am so back !
Hyviä pätkiä tullu, ja ihanaa et Pihlalla on aivot ja se ei tykkää dokaamisesta.
Kiiip ooon goin. (:

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   6.12.08 22:09:05

ylööö.s

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   7.12.08 12:39:49

kirjotan tänään jatkoa jos ehdin (: kiitos kommenteista!

Päivämäärä:   7.12.08 17:14:17

Aww... Lucas on sulonen pikku vauva <3
[kiitos onnitteluista, btw]
Jatkoa odotellessa :P

Päivämäärä:   8.12.08 14:12:51

nostan : )

Päivämäärä:   8.12.08 15:18:28

UP ja jatkoa <3

Lähettäjä: jennah 
Päivämäärä:   8.12.08 20:23:44

luin koko tarinan. enkä ois vielä tahtonu lopettaa! sulonen<3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   8.12.08 20:52:47

jennah / kiitoksia! ==) huomenna jatkan, tänää oli niin kiireinen päivä etten pystynyt! jaksakaa odottaa :D

Päivämäärä:   9.12.08 17:16:24

UP!

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   9.12.08 19:50:05

Jatkuu Pihlasta

”Pitäiskö mun viedä sut kotiin?” mä sanoin kasvoillani vähän huvittunut ilme. Kyllä mua väkisinkin vähän nauratti, Lucas oli niin tyhmä.
”Ei ei ei ei ku mä jatkan tästä matkaani.. Tiedätkö minne mun piti mennä?”
”En? Miks olisin tietänyt?”
”Jos oisin sanonut sen jossain vaiheessa, mulla on huono muisti, niinku hiirellä, vai onko hiirillä huono muisti? Tiedätkö, että koirat näkee kaiken mustavalkosena? Mieti ettei sit näkis muuta kun mustaa ja valkosta.. Mutta mä lähden juna-asemalle!” Lucas selitti, tietenkin asiaa ilman päätä ja häntää.
”Nyt sä siis tiedät minne sä oot menossa?” mä kysyin ihmetellen.
”En, en sanonu että tietäisin!”
”Mitä?”
”Mitä?” Lucas kysyi ja mä olin jo niin pyörällä päästäni että päätin asian vaan olla.
”No, nähdään!” mä sanoin nopeasti ja jätin Lucaksen siihen, koikkaroikoon minne haluaa. Mä hymyilin kuitenkin koko kotimatkan.

Lucas

Aamulla mä heräsin ihan jostain hornasta. Tuntemattomia ihmisiä nukkui mun vieressä, mä istuin tuntemattomalla sohvalla tuntemattomassa talossa. Joku oli oksentanu sohvan viereen, siitä lähti kivat döfikset. Mun päätä jomotti, enkä mä muistanut edellisestä päivästä oikeestaan mitään. Joku ruskeahiuksinen poika oli heittäny haisevat jalkansa mun jalkojen päälle. Mitenköhän mä pääsisin siitä sohvalta herättämättä ketään? Lattialla oli lisää ihmisiä. Kaikki nukku, enemmän tai vähemmän kuorsaten.
Mä siirsin pojan jalat pois ja se säpsähti heti hereille.
”Hei, tiedätsä mikä paikka tää on?” mä kysyin heti kun se sai silmänsä auki.
”No en mä ole varma.. Mä tulin tänne ja heräsin nyt. Emmä muista..” se vastasi ja se oli siis samassa tilanteessa kuin mäkin. Mä vilkaisin verhottomasta ikkunasta ulos, siellä oli ihan hélvetisti lunta.
”Mä taidankin tästä lähtee”, mä sanoin ja se jätkä simmahti uudelleen uneen. Mä puikkelehdin nukkuvien ihmisten välistä ovelle. Vastaan tulvahti kirpeetä pakkasilmaa, ja siinä mä huomasin että sisällä oli ihan hémmetin tunkkainen ilma.

Jostain mä sitten löysin dösärin ja lähdin bussilla himaan päin. Mun kännykkä oli vielä turvallisesti taskussa, ja mä katsoin siitä ajan. Viistoista yli kymmenen. Sunnuntai. Maantaina kouluun, se herätti mussa vastenmielisiä tunteita. Bussikuski vilkuili taakseen. Tarkkaillakseen mua tietenkin, mä olin ainoa matkustaja. Luultavasti mä näytin pelottavalta ja omituiselta, mitä luultavimmin zombilta dokaamisen jälkeen.
Mä katselin ikkunasta ulos, valkosta, pelkkää lunta. Lumi oli vallannu kaiken, peittänyt alleen.

Kun mä kävelin katua pitkin himaan, kännykkä soi.
”Moi, Pihla tässä. Missä sä oot nyt?”
”Mä oon kävelemässä himaan”, mä sanoin hieman ihmetellen sen aikaista soittoa, ”miten niin?”
”No sä olit aika sekava eilen, mä jätin sut siihen puiston eteen..” Pihla sanoi ja alkoi äänestä päätellen katua sitä että soitti.
”No ei mulla ole mitään hätää.”
”Hyvä. Mut pliis, yritä ryypätä vähemmän. Kun mä näin sut eilen.. Ei se ollu mitään kivaa katsottavaa. Vaikka mua naurattikin jotkut sun jutut”, Pihla piti moraalisaarnaa ja mä nyökkäilin vaikka tiesin ettei se näkisi.
”Okei, anteeksi”, mä sanoin mahdollisimman asiallisesti ja toivotin hyvät huomenet ja suljin kännykän.

Pihla

Meidän bänditreenit oli lähinnä sitä uudenvuoden suunnittelua.
”Kossun veli siis kuskaa kamat sinne?” Terhi kyseli Kossulta ja poika parka yritti parhaansa mukaan vastailla. Terhi oli kyllä joskus kunnon päällepäsmäri. Eilisestä purkautumisesta ei näkynyt merkkiäkään, sama vahva Terhi niin kuin aina. Mua häiritsi joskus se, että se ei helposti näyttänyt tunteitaan. No ei kyllä Lucaskaan, siinä niillä kahdella oli jotain yhteistä.
”Joo. Mä varasin meille ne yöjuna-liput. Me saavutaan sinne just ajoissa. Mä lupasin veikalle rahaa siitä että se kuskaa ne kamat sinne.. Onhan se aika pitkä matkakin. Ja mutsi makso sille siitä että se ”pitää meitä silmällä””, Kossu vastasi ja viimeisen kolmen sanan kohdalla pyöräytti silmiään. Mä katselin Lucasta salaa. Mä uneksin sen niskasta. Se näytti niin ihanalta. Miltäköhän tuntuisi upottaa sormet sen hiuksiin? En mä sen huuliakaan tuntenut läpikotaisin. Se kaikki suudelmat oli kai ollut jotain hetken virheitä. Tai Lucaksen mielestä, varmaan. Jos seuraava kerta joskus tulisi, mä satavarmasti upottaisin sormeni sen paksuihin hiuksiin ja silittäisin niskaa.
”Mitä mieltä sä olet, Pihla?” Kossu kysyi yhtäkkiä ja mä säpsähdin.
”Mistä?”
”Siitä minkälainen mökki meillä pitäis olla. Pystyisitkö sä nukkumaan meidän kaikkien kanssa samassa huoneessa? Siel on semmonen yks mökki lähellä sitä rinnepaikkaa missä me esiinnytään. Se on aika pieni, siin on keittiö ja pieni semmonen yläkerta.. Mä oon kattonu netistä jotain kuvia”, Kossu kertoi ja mä nyökkäilin ja melkein punastuin koska en ollu keskittynyt yhtään muiden puheisiin.
”Mulle on siis ihan sama, kyllä mä pystyn mihin vaan!” mä vastasin.
”Sen taisin tietääkin”, Kossu sanoi ja virnisti tosi leveesti. Ja mä punastuin, muutuin varmasti taas kerran tomaatiksi. Herran jumala, miksi mä punastelin? Lucas ei ollu kiinnostunut meidän puheista, se katseli kynsiään ja purskeli ällösti sitä huulikoruaan.

-

Lucaksen osio oli aika lyhyt.

Päivämäärä:   9.12.08 20:57:07

Perfecto!

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   9.12.08 22:14:34

Upeeta tekstiä jälleen :-----D

purskeli -> pureskeli, ainoa virhe jonka löysin :::D

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   10.12.08 14:07:12

Aivokana / Purskeli :D kiitos huomautuksesta ;D mulla oli kauheita vaikeuksia kirjoittaa tuntemattomalla tossa pätkässä ja meinasin muutenkin typottaa kokoajan. Mistä lie johtuu :I

JamoBakteeri. / Kiitos! (:

Päivämäärä:   10.12.08 20:30:22

Jos tästä tulis kirja, niin sun pitäis laittaa omistuskirjotus mulle :D

LähettäjäSaara_ 
Päivämäärä:   11.12.08 13:26:40

Tää on hyvä!! Käyn joka arkipäivä aina tarkastaan et jatkuuko jo... :D

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   11.12.08 15:43:54

tää on muuten hyvä kirjotat sujuvasti ja omalla ihanalla tavallasi. Mutta tuntuu, että tää vaan jatkuu ja jatkuu, eikä tapahdu oikeastaan mitään. Toivoisin vähän jotain tapahtumia ja edistystä tähän enemmän. Esim. Lucaksen ja Pihlan "suhde" sitten voisikin käydä jotain radikaalia ym, mitä vaan :)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   11.12.08 15:51:07

Henna / kokoajaann ((: yritän kehittää ja sillee tää on vähän hidastemponen, mut kyl se siitä .

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   11.12.08 16:50:31

11. Luku
Hei

Lucas

Maanantaina mä kuolin heti aamulla henkisesti. Nousin ylös, laahustin keittiöön ja tein kaiken vanhan kaavan mukaan. Hitto kun mä odotin niin paljon joululomaa. Sillon ei tarvitse murehtia yhtään mistään. Tai tietenkin siitä ettei liho liikaa kun syö niitä jouluruokia. Faijalla oli aina tapana raahata meidän mummolle syömään jouluruokia, koska se laiskiainen ei jaksanu itse tehdä mitään. Milloinkohan se oli pistänyt tikkuakaan ristiin meidän hyväksi, sitä mä en tiennyt. Lahjojakaan ei tullut koskaan ruhtinaallisesti, mutta eipä se mua haitannut. Kitara ja tietokone, siinä kaikki mitä mä tarviin. Ja röökit.
”Huomenta! Luntahan on pyryttänyt oikeen urakalla”, faija hyrisi onnellisena. Sillä oli vapaapäivä töistä pitkään aikaan, syystäkin se oli tyytyväinen.
”Pitää kai mennä dösällä sitten kouluun”, mä sanoin ja lueskelin huolimattomasti aamun lehteä. Kaikkea negatiivista taas kerätty yhteen kämäseen lehteen. Mistäköhän ne niitä aiheita oikein repäisi? Aina jotain valitettavaa mielipide-osastollakin.
”Kyllähän se kävelykin virkistää”, faija sanoi hetken päästä vähän myöhässä ja joi kahviansa mustana. Mä en tykännyt kahvista, varsinkaan mustana.
”Mulla ei ole talvikenkiä.”
”Sulle pitää sitten käydä ostamassa”, ukko jatkoi ja mä hymyilin kiitollisena.

Musatunnilla me harjoiteltiin jotain yhdentekeviä joulubiisejä joita meidän piti soittaa joulujuhlassakin. Saana laulo Terhin kanssa, mistä Terhi ei ollut kovin mielissään. Musamaikka oli hyvin tyytyväinen meihin ja meidän kehitykseen. Se kehui meitä vuolaasti jokaista niin paljon kuin pystyi, se kai pelkäsi että joku ottaa hatkat just ennen sitä joulujuhlaa.
”Mites menee?” Pihla ilmestyi mun viereen koulun basson kanssa (jota se aina manasi niin huonoksi. Se ei pysy vireessä kauhean kauaa) ja hymyili.
”Ihan hyvin. Nää on niin helppoja että ihan kun vettä vaan menee”, mä vastasin ja hymyilin takaisin. Pihlalla oli hiukset nutturalla ja mä pistin merkille, että sillä oli aika pitkä kaula. Aika joutsen.
”Eikä oo paha olo yhtään?” se virnisti.
”Vihjailetko?” mä kysyin ja Pihla virnisti uudelleen. Joskus se osasi olla rasittava, joku kunnon priimus sädekehän alla.
”Eihän tässä mitään. Sä vaan dokaat aika hulluna viikonloppusin. Eikö se rasita koskaan?” neiti puhdas pulmunen kysyi.
”No eipä se oikein rasita muuta kun vatsaa, kerran mä jouduin sairaalaan siihen ihme vatsan tyhjennykseen. Sillon mä olin heikkona monta päivää.”
”Mitä?” Pihlan silmät laajeni ja mun oli pakko virnistää.
”Ei.”
”Miks sä sitten sanoit?”
”Valehtelu on hauskaa”, mä vastasin ja Pihla nyökkäsi. Se oli nojautunut niihen lähelle mua että mä saatoin nähdä sen paidan sisään. Se teki sen tahallaan, ihan varmasti. Jos se olisi vielä puhaltanut mun korvaan olisin ihan taatusti tarttunut siihen kiinni ja suudellut niin kauan että se olisi pyörtynyt siihen paikkaan.
”Arvaa mikä ois musta hauskaa?” Pihla kysyi ja hyrisi. Mistä lähtien se on osannut flirttailla?
”No?” mä kysyin.
”Että me mentäis joskus uudelleen ulos. Ei katsomaan mitään kauhuleffoja, ne on ihan kamalia suoraansanoen”, Pihla sanoi.
”Sä kysyit mua treffeille.”
”Enpäs, pyysin ulos”, Pihla intti mutta mä olin aivan varma, että se tarkoitti treffejä.
”Osaat sä luistella?” mä kysyin ja hymyilin tosi leveesti. Näytin ihan varmasti joltain virnuilevalta apinalta.
”Jotenkuten.”
”Sä tuut mun kanssa luistelemaan tänään!” mä päätin ja se virnisti.
”Okei, kuudelta?”
”Vaikka”, mä sanoin, Pihla nyökkäsi ja karkasi Terhin taakse soittelemaan bassoaan. Mä tunsin oloni jotenkin tyytyväiseksi.

Pihla

Me luisteltiin jäätä ympäri. Siellä ei ollut kamalasti muita, lunta satoi nimittäin, vaikka ei mitenkään paljon. Me oltiin valittu yksi hieno luistelujää keskustasta, missä oli hienot valot ja kaikki. Mä en ollut käynyt siellä ennen, mutta Lucas muisti sen paikan.
”Mä pelasin joskus lätkää”, Lucas sanoi yhtäkkiä kun me oltiin oltu jonkun aikaa hiljaa.
”Aijaa. Kauanko?”
”Neljävuotiaana alotin ja mun piti lopettaa seiskaluokan alussa, faijalla ei ollu enää rahaa maksaa sitä”, Lucas vastasi ja mä hämmennyin.
”Olitko sä hyväkin?” mä kysyin ja yritin saada jotain keskustelua pystyyn. Lucaksen posket oli ihan punaiset pakkasesta ja se katsoi lasittuneilla silmillä johonkin eteensä.
”Kai. Mulla oli joka kautena joukkueen parhaat tehopisteet. Jos sieltä kantilta katsotaan”, Lucas vastasi ja hymyili vaisusti. Mä hymyilin takaisin ja vedin pipoa paremmin päähän.
”Sun posket on ihan punaiset”, Lucas sanoi ja virnisti.
”Samoin!”
”Pitäskö mennä vaikka kävelemään johonkin? Sattuuko sua jo jalkoihin?” Lucas kyseli ja mä punnitsin eri vaihtoehtoja.
”Mennään vaan kävelemään. Kyl mua vähän särkee jo”, mä vastasin. Lucas nyökkäsi ja me mentiin vaihtamaan kengät jalkaan.

Päätettiin sitten siinä lumipyryssä lähteä kiertämään lahtea ympäri. Edessä kohosi hienot vanhat rakennukset ja hieman uudetkin. Rakennuksien muodot oli jo vähän hämärtyneet ja pehmentyneet lumen ansiosta. Kaikki näytti niin kauniilta. Mä rakastin talvea silloin kun oli paljon kaunista, valkoista lunta mihin voi heittäytyä ja tehdä lumipalloja, lumienkeleitä ja lumilinnoja.
”Nyt ei heitellä lumipalloja. Mä oon jo tarpeeksi jäässä”, mä varoitin jo etukäteen hymyillen. Lucas virnisti ja lupasi olla pelleilemättä. Olikohan siihen uskominen?
”Arvaa mikä sussa on aika hauska juttu?” Lucas kysyi ja mä valpastuin oitis.
”No?”
”Sä kannat huolta ihmisistä kauheesti. Vaikka ne osaa huolehtia itsestään”, Lucas sanoi ja mä punastuin, mutta sitä tuskin näki, koska mun posket oli valmiiksi jo ihan punaset.
”Se on varmaan geeneissä tai jotain”, mä sanoin potkiskellen lumikokkareita. Jossain kaukana nainen ulkoilutti punaisessa ulkoilupuvussa suuren näköistä koiraa.

-

Tais nyt tulla jtn pidempääää.

Lähettäjä: duuuyde´ 
Päivämäärä:   11.12.08 17:02:27

en voi muuta sanoo ku uhah mikä tarina. <3

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   11.12.08 17:43:41

Aaa-aww<3 En osaa sanoo mitään rakentavaa joten pidän suosiolla turpani kiinni :---D

LähettäjäJ3rsey 
Päivämäärä:   11.12.08 18:25:03

höh loppu ärsyttävään kohtaan, pian jatkoo ((:

Lähettäjä: Emokid 
Päivämäärä:   11.12.08 20:33:31

Luin kerralla ja kaikki ja aivan ihana tarina.
Pian jatkoa.

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   11.12.08 22:34:39

pihlalle ja lucakselle nyt jotain säpinää.o:

Päivämäärä:   12.12.08 11:13:41

Täydet pisteet loppulauseesta! Mä rarararararakastan tätä tarinaa!

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   12.12.08 14:45:09

kiitos kommenteistanne ! ♥♥♥
jatkan tässä viikonlopun mittaan (:

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   12.12.08 18:50:02

Hmm.
Voisin vaikka sanoa että aivan mahtava.
Hirmu suloinen.
Jatkoa toivon todellakin.

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   12.12.08 20:55:48

ssfä / mmm kiitos!! ♥ kehuja on kiva saada, varsinkin sillon jos ei ite usko itseensä ((: (= ajattelee olevansa huono kirjoittaja).

alotan nyt kirjottaa jtn ja huomenna julkasen, ellen tänään. (julkaisen. hahaha :D)

Päivämäärä:   13.12.08 13:38:42

Kommentit on kyllä ihania <3 Joskin mulla on nyt syyslomasta lähtien ollut kamala epäonnistumisen tunne mitä kirjottamiseen (ja välillä muihinkin asioihin) tulee. Onneksi täällä on tuollainen ihana cedrill0n, joka on mun lempparikirjottaja!

Lähettäjä: mo8i 
Päivämäärä:   13.12.08 21:19:42

KOSKA SE JATKO TULEE =dd

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   13.12.08 21:21:42

mo8i / huomenna, oli pikkujoulut ni en nyt kirjota..... kauheen pahaolo ja silleeen DDD:

JamoBakteeri. / eikä, kiitos kauheesti! *_____* ♥ ♥

Päivämäärä:   13.12.08 22:34:32

Ole hyvä vain :)

Lähettäjämmjja~ 
Päivämäärä:   14.12.08 01:00:43

Voi herttinen tämä on hyvä! luin kaikki osat ja jäin koukkuun 8D

Lähettäjä: tiia 
Päivämäärä:   14.12.08 19:15:57

Täs ei oo muuta moitittavaa kuin et voisit jatkaa useemmin ja pitää noi sun lupaukses ;) Olen jotenkin niin varma ettet tänää sitä jatkoa laita vaikka lupasit...

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   14.12.08 19:17:07

tiia / ei tuukaa, yritin kirjottaa nyt jtn mut inspis ei riitä.. kirjotin puol sivuu wordille mut tyssäs siihen.
yritän jatkaa sit ku inspistä tulee...... ku ei viiti alkaa vääntämään pakolla jtn.

Päivämäärä:   14.12.08 23:45:43

Saat musta oikeesti nyt viimestään vakikommentoijan :D Mitä tuohon ilman inspistä kirjottamiseen tulee, niin se ei todellakaan kannata. En puhu kokemuksen syvällä rintaäänellä, muttei kyllä kaukaa kierräkään. Jos ei oo inspistä, niin sen todellakin huomaa tekstistä heti! Hyvää kannattaa aina odottaa ja tämä tarina on hyvää parhaimmillaan.

Ced (keksin sulle uuden lempparinimen :D), yritä löytää inspis nopeasti ja kirjota joku suloinen pätkä tänne. Oon ihan mieli pohjamudissa ja kaipaan piristystä :)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   15.12.08 18:52:05

JamoBakteeri./ kiitos lempinimestä :D! ja kiitos tsemppauksesta ((:

nyt tulee lyhyt ja kamala pätkä, mut yrittäkää kestää!

Jatkuu Pihlasta

Mä kävelin jännittyneenä ja yritin saada jotain keskustelua aikaiseksi. Lucas oli kamalan kaukana. Se ihan varmasti pelkäsi jotain, se ei halunnut lähentyä mun kanssa liikaa.
”Pelottaako sua?” mä kysyin ja pysähdyin.
”Mikä?”
”Mä.”
”Miten niin?” Lucas kysyi ja se katsoi jonnekin kauas oikealle. Nainen kaikkosi näkymättömiin koiransa kanssa.
”Mua jotenkin häiritsee... Toi sun pidättyväisyys tietyissä asioissa”, mä sanoin ja Lucas kurtisti kulmiaan. Se kai mietti tosissaan jotain. Pureskeli huultaan ja kurtisteli, ei sanonut mitään. Sitten se harppoi läheiselle penkille ja käski mun istua sen viereen.
”Anna kun mä kerron mun hienon tarinani!” se sanoi ja virnisti Lucasmaisesti. Lucaksen silmissä oli aina pieni vilke. Ihan kun tähdet tuikkisi. Joku oli varmasti varastanut tähtiä taivaalta ja pistänyt sen silmiin.
”No kerro”, mä sanoin vakavana.
”Mulla oli kerran, joskus puol vuotta ennen sun tuloa yks tyttö. Mä tykkäsin siitä paljon. Mä tosiaankin luulin että me oltais yhdessä ikuisesti, mutta niin kai ei sit tapahtunutkaan, se petti mua ja mä jätin sen. Siitä on kai jääny jotkut henkiset arvet, mun on vaikea luottaa teidänlaisiin”, Lucas selitti ja mä aloin pikku hiljaa tajuta.
”Mä en ole Viivi”, mä sanoin hiljaa, ääni vähän rahisten. Mua harmitti.
”Et tietenkään!” Lucas sanoi, ”jos olisit samanlainen kun se niin mä en istuisi tässä.”
Mä olin hiljaa. Mä olin saanut jonkun verran ajateltavaa ja mä olin muutenkin ihan sekaisin. Että mä olin säälittävä. Lucas mahtoi vihata mua.
”Pihla...”
”No?” mä kysyin. Lucas otti mun kädet käsiinsä ja tuijotti mua suoraan silmiin. Mä tuijotin sitä takaisin ja tunsin että se näki mun sisälle.
”Mä oon pahoillani että oon näin hidas. Jaksatko sä mua silti?”
”Mitä toi tarkottaa?” mä kysyin ja Lucas nojautui eteenpäin.
”Sitä että mä haluan suudella sua nyt”, poika mun vieressäni vastasi ja hymyili. Lucas suuteli mua, mä tunsin sen huulikorun kylmänä omia huuliani vasten, mä tunsin sen hiukset, lämpimän niskan ja ripset. Lucas haroi mun hiuksia ja mun teki mieli itkeä. Kuinka kauan mä olin toivonut? Kuinka kauan mä olin odottanut että se vastaisi mun tunteisiin? Liian kauan.

Lucas päästi mun huulet irti, vaikka mä en olisi halunnut. Kaiken hyvän ja kauniin piti loppua aina liian aikaisin.
”Mä tykkään susta. Voidaanko me katsoa mihin tää kehittyy? Mä en ole välttämättä valmis vielä sitoutumaan..” Lucas sanoi ja empi lauseiden välissä.
”Ihan sama, mulle on ihan sama”, mä sanoin ja sekosin sanoissani. Lucas ei ollut valmis. Lucas ei ollut valmis. Joku varastaisi sen multa. Joku muu, Viivin kaltainen taatusti veisi sen. Mulla ei ollut mitään mahdollisuuksia, mä olin liian tavallinen ja tylsä punahiuksinen Pihla joka punasteli ja itki ja oli hiljaa.
”Hyvä”, Lucas sanoi huomaamatta mun sisällä olevaa suurta mustaa aukkoa joka imi mua sisäänsä. Lucas onnistui pilaamaan ja pelastamaan mun päivän vuorotellen.
”Lähdetäänkö? Mulla on vähän kylmä”, Lucas sanoi ja otti mun kädestä kiinni. Mä huomasin siitä että se oli laihtunut.

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   15.12.08 18:52:31

omg toi on liian lyhyt :00 kirjotan lisää.

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   15.12.08 19:10:33

Lucas

Pihla onnistui näyttämään aina surumieliseltä silloinkin kun se oli iloinen. Joskus mä en tiennyt yhtään mitä sen päässä oikein liikkui, sitä oli vaikea tulkita. Se oli mun mielestä mielenkiintoistakin.
”Tuleeko sun isä perheineen teille jouluna?” mä kysyin vähän tunnelman keventämismielessä. Pihla oli kai vähän allapäin. Taaskaan mä en tiennyt miksi.
”Tulee. Mä en tiedä miten siihen pitäis suhtautua, ne tuppautuu meille ja mutsi on ihan ookoo sen kanssa. Mä joudun kestämään sitä kamalaa kakaraa”, Pihla valitti ja mua hymyilytti. Ei se yleensä haukkunut ketään. Mutta sen siskopuoli taisi olla erikoistapaus.
”Mulla tulee varmaan aika ankee joulu, me mennään mummon luokse, se tekee jotain safkaa ja me yritetään olla Renen kanssa ihmisiksi”, mä sanoin ja virnistin ajatukselle.
”Sä et taida olla kauheen läheinen sun veljes kanssa?” Pihla kysyi ja tapitti mua kauriinsilmillään.
”Ei kauheen. Me tapellaan paljon. Faija jumaloi Reneä, se pärjää siellä lukiossa mutta mä tiedän että se vetää vaikka mitä. Mä oon löytäny sen huoneesta vähän kaikenlaista. Oon varastanukki siltä jotain”, mä sanoin ja kaduin viimeisen lauseen sanomista, koska Pihla kurtisti kulmiaan ja katsoi muhun syyttävästi.
”Röökin polttaminenkin on ihan liikaa”, totuuden tulkki ilmoitti.
”Eikö sun mielestä ihminen saa itse päättää omasta elämästään?” mä kysyin.
”Tupakanpoltto vähentää elinvuosia kymmenen.”
”On miljoona muutakin tapaa kuolla.”
”No, sanoinpahan vaan. Pistä mielees”, Pihla sanoi ja mä pyöräytin silmiäni. Ei aina tarvinnut olla niin kunnollinen. Mä olin koko elämäni elänyt jossain sumussa tehden vähän kaikenlaista eikä se muuttuisi niin nopeasti. Me oltiin lähdetty elämään Pihlan kanssa eri lähtökohdista, sillä oli parempi perhe kun mulla. Mulla oli mutsi jossain kaukana, Rene ja faija, joka ei välittänyt yhtään mistään páskaakaan paitsi siitä että Rene pärjää lukiossa. Mä olin kai joku hylkiö. Mutta Pihla välitti. Mä tiesin että mä en ollut yksin.

-

yhteensä toi on ihan ookoon kokonen pätkänen (((: gooood.

Päivämäärä:   15.12.08 20:53:24

Aij että tää on ihana <3
Sä oot nopein jatkaja niistä kuudesta kirjoittajasta joiden tarinoita seuraan ja saat siitä lisäpisteitä :D:D

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   15.12.08 21:01:08

heeeeei !o: en tiedä.jatkoo?<3

Päivämäärä:   15.12.08 21:20:32

Lucas on juuri sellanen renttumainen ihminen, joka vetoaa muhun, siksi mä varmaan rakastan sitä henkilönä. Ai niin, yksi virhe; Lucasmaisesti - lucasmaisesti.
On miljoona muutakin tapaa kuolla Huijui, miten ihana. Ihan sydämet silmissä olin tuossa kohdassa <3

Lähettäjä: dim4 
Päivämäärä:   16.12.08 01:18:38

VITSI TÄÄ ON HYVÄ !

Lähettäjä: Sinnia 
Päivämäärä:   16.12.08 03:10:54

Tää on kyllä aivan upea! :)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   16.12.08 14:15:47

JamoBakteeri./ MÄ ARVASIN :D meinasinkin pistää siihen lucasmaisesti, mut jostain syystä pistin sit isolla..
Lucas on munkin mielestä mielenkiintoinen :D ♥

KyuuketsukiTenshi / aw, kiitos ((: <3

pomppe./ jatkoo tulee tänään tai huomenna, ellei tuu jotain esteitä. :)

dim4 & Sinnia / kiitos! ♥♥

ja ihanaa kun on lukijoita! teitä varten mä tätä kirjoitan 8) elän teidän kommenteista! pistäkää niitä tulemaan vastedeskin :3

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   16.12.08 16:27:28

Tosi hyvä, saman virheen bongasin kuin JamoBakteeri. :-)

Sellasta piti sanoa, että lähes poikkeuksetta kun mainitset Renen, mainitset ohimennen sen, että hän on hyvä koulussa/käy lukiota. Tai sitten jäänyt jumittamaan omaan päähäni mutta tuntuu siltä ;--D

Lähettäjä: Emokid 
Päivämäärä:   16.12.08 17:08:57

Ihanaa jatkoa. En löytänyt muuta virheitä myöskään muutakuin tuon lucasmaisesti.
Aivan ihana tarina,jatka ihmeessä ^^

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   16.12.08 19:54:49

Aivokana / voi olla että toistelen sitä liikaa DD: yritän kattoo etten toistele sitä kokoajan 8DD

Emokid / Kiitos, kiitos ^^

-

jatkan huomenna, ku oli treenit ja pitää lukee ranskankokeisiin (:

Lähettäjä: laura<: 
Päivämäärä:   17.12.08 13:29:09

jes no jatkeles tänää=)!

Lähettäjä: petu 
Päivämäärä:   17.12.08 15:45:22

mäkin ilmottaudun vakkarilukijaks :D tää on ihan huipputarina, jos vaan nopeammin jatkelisit niin hyvä olisi:) Mutta hyvähyvä:)

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   17.12.08 19:09:15

Rakastun Lucasiin pätkä pätkältä enemmän. <3
Miksei kukaan mun tuntemani jätkä ole tuommoinen?
IHANA!<3
Jatka ehdottomasti!
(Ja Lucas ei sitten saa lopettaa tuota ihanaa söpöilyä!)

Lähettäjä: fug1tzu 
Päivämäärä:   17.12.08 19:40:55

oh mi gaad. nyt mä tiedän miks mun huulet on niin kipeet 8'D puren aina huulta ku luen tätä tarinaa ! :...: ihan jännittää aina ja ihunat fiilikset tätä lukiessa. tää on ihan IN <3 *yks vakislukija tässä lisää* :3

Lähettäjä: iida. 
Päivämäärä:   18.12.08 07:26:07

hiton cendrillon et jatkanu eilen :<

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   18.12.08 14:59:52

TE IHANAT IHMISET ♥ piristätte mua aina (((: ! <3 kiitos paljon kommenteista! rakastan teitä :DDD!!

iida./ anteeksi :< jatkan nyt, toivottavasti se korjaa asian!

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   18.12.08 16:36:43

Jatkuu Lucaksesta

Mä saatoin Pihlan sen kotiin. Mä en ollut kai ennen käynyt niillä sisällä, semmosta ei ainakaan muistunut mieleen.
”Aika kivan näköinen kämppä”, mä sanoin ja virnistin. Pihla kohautti olkiaan vaatimattomasti ja heitti ulkovaatteensa jonnekin nurkkaan. Sen mutsi kai siivosi sen jäljet tai jotain.
”Tää on aika iso meille kahdelle mut kyllä täällä pärjää.”
”Täällä vois pitää bileet”, mä tuumin.
”Älä ees puhu semmosista”, Pihla tuhahti, ”haluutko sä jäädä tänne vai meetkö sä kotiin? Mutsi on jossain, mä en tiedä millon se tulee.”
”Ei mulla ole kiire mihinkään”, mä sanoin eikä ollutkaan. Mieluummin mä Pihlan luona olin kun jossain himassa homehtumassa. Mä kävelin eteisestä keittiöön seuraten Pihlaa.
”Mulla on kauhee nälkä. Haluatko sä syödä?” Pihla kysyi ja mä pudistin päätäni. Mulla ei ollut nälkä. Mulla ei ollut koskaan. Joidenkin mielestä se oli outoa, jotkut oli sitä mieltä että rööki oli vienyt mun kaikki ruokahalut. Mua se ei haitannut, vaikka kaikki valitti kuinka laiha mä olin pojaksi. Se vaan oli niin.
”Vitsit kun mullakin ois noin hyvä itsekuri. Mulla on kauheesti läskiä joka paikassa”, Pihla valitti ja mä istahdin sitä vastapäätä kiiltäväpintaisen pöydän ääreen.
”Oikeesti. Kato”, Pihla nipisti poskeaan sormillaan.
”Kaikilla on jotain poskissa. Ja sä oot nätti”, mä sanoin. Ja mä tarkotin sitä, mun suusta ei paljon kohteliaisuuksia tipahdellut. Viiviäkään mä en kai kehunut koskaan.
”Ai. Kiitos”, Pihla hymyili ja se näytti siltä, että sen itsetunto olisi noussut kohisten. Mä vilkaisin ulos pimeyteen suuresta keittiön ikkunasta. Päivät meni niin nopeesti. Mä en ehtinyt muuta kuin herätä ja käydä koulussa, niin päivä oli ohi ja yö puski päälle.
”Onneks kohta on joulu”, mä sanoin ja tapitin hedelmäkorissa olevaa omenaa. Mulla oli nälkä. Mutta mä en halunnut ottaa sitä omenaa.
”Niimpä”, Pihla sanoi.

Me maattiin Pihlan sängyllä. Se oli tosi leveä. Me pystyttiin makaamaan vierekkäin. Koko huone oli kamalan suuri, korkea ja sellasta. Miten sen mutsi sai yksin kustannettua sen kämpän?
”Paljonkohan kello on?” Pihla kysyi ja mä vastasin, etten tiedä. Eikä mua paljoakaan kiinnostanut. Mä vaan kuuntelin Pihlan kevyttä hengitystä. Sen pitkät hiukset kutitti mun nenää. Mulla tuli hirveä himo leikkiä sen hiuksilla, ne oli niin pitkät ja kivan laineilevat. Mä otin yhden suortuvan sormieni väliin ja vääntelin sitä.
”Onko sulla oikeesti punaiset hiukset?” mä kysyin.
”Joo. Mun faija on punahiuksinen, niin kamalalta kun se kuulostaakin. Äiti on blondi”, Pihla vastasi eikä se pannut pahakseen että mä nypläilin sen hiuksia. Pihla tuijotti kattoa, ihan kuin siellä olis ollu jotain kiinnostavaakin.
”Mitä sä ajattelit musta silloin ekana päivänä?” Pihla kysyi ja mun oli pakko miettiä. Mitä mä olin ajatellut? Varmaan jotain, mitä ei kehdannut ääneen sanoa.
”Taisin ajatella että oot semmonen ujo. Ja nätti.”
”Entä kaunis?” Pihla jatkoi kyselyään ja kääntyi kyljelleen. Mä tuijotin sen kasvoja ja pistin piirteet tarkasti mieleeni, etten unohtaisi. Pyöreät kasvot, pisamia ja ruskeat silmät. Pitkät, tummat ripset.
”Kaikin puolin”, mä sanoin ja hymyilin. Pihla hymyili myös ja silitti mun poskea. Sen käsi oli pehmeä. Pihla oli pehmeä.
Mä halusin tietää miltä se näytti ilman vaatteita, mutta musta tuntui että sen jutun aika ei olisi vielä. Pihla oli erilainen kun kaikki muut tytöt, viattoman tuntuinen ja aito. Se ei esittänyt mitään.
Pihla sulki sen silmät. Mä huomasin vasta siinä vaiheessa, että me oltiin Pihlan huoneessa hämärässä ilman valoa. Ikkunasta puski katuvalojen valokeilat, joten mä näin jotain, mutta muuten oli ihan hämärää. Mä erotin seiniltä muutamia bändijulisteita, pari taulua. Raidallinen tapetti, aika Pihlan tyylinen.
”Väsyttää”, Pihla valitti silmät kiinni ja mä en vastannut mitään. Mäkin olisin voinut nukahtaa, ellen mä olisi ollut niin rauhaton. Paikalleen asettuminen oli mulle vaikeaa, aina joka paikassa.

-

apuaaa, taas lyhyt mut sain ihanasti matikasta ehdot enkä pysty keskittyyn kauheesti XD teki mieli kirjottaa jotain söpöö ::)))

Lähettäjä: iida. 
Päivämäärä:   18.12.08 18:23:10

nokyllä korjasi :) sulost <3

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   18.12.08 20:02:18

Oih! <3 Rakastuin Lucasiin vielä miljoon kertaa enemmän!

Oikeasti olen NIIIIIIIIIN MAHTAVA kirjoittaja!<3
Tämä tyttö täällä thtoo äkkiä jatkoa! Söpöä jatkoa! <3

Päivämäärä:   18.12.08 21:08:01

Ai että <3<3<3 Lucas on kyllä niin... niiin... Ah <3 [ xD ] Tollasta lisää ;DD

Päivämäärä:   18.12.08 22:14:01

Yks jokaisen kirjottajan perusvirheistä on tämä; niimpä-niinpä!! Lucas on kurittoman kiehtova ja rakastettava<3 Piru vie Ced tuollaisia poikia ei saisi edes tehdä henkilöiksi. Lucashan on jopa mielenkiintosempi kuin FJV:n(HUOM! hauska lyhenne :D) Pyry!

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   19.12.08 12:54:48

KIITOSSSS IHMISEET <3 ♥ mäki tykkään Lucaksesta, oon luonu siitä mun mielestä ookoon toisen päähenkilön (:

teen jo uuden topicin, ku tää alkaa olemaan jo pikkuhiljaa täynnä (((--:

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   19.12.08 12:57:58

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=685387&t=685387

Uusi topic.

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   19.12.08 12:58:15

täytetääs tää sitten samantien :DD

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.