Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  I love you because 8

Lähettäjä: heipppa 
Päivämäärä:   8.1.09 16:15:36

UUUS (:

Re: I love you because 8

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   8.1.09 16:18:24

Alan kirjotteleen nyt, parempaa tulossa. En kehtaa pistää enää mitään huonoa kun noi edelliset pätkät on ollu ihan ala-arvoisia x<<<

kahdeksas topic jo, huh :0

Lähettäjä: epa 
Päivämäärä:   8.1.09 16:24:11

kai se ilmestyy tänään? :)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   8.1.09 16:24:50

Joo, julkaisen sen ennen harkkoja ja alotan nyt (:

Lähettäjä: deeässä 
Päivämäärä:   8.1.09 17:47:55

jeah, rukouksiini vastattiin!!

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   8.1.09 17:56:58

Sori jos on tylsä pätkä. Mun mielestä tää kuitenkin onnistui kohtuu hyvin, varsinkin Lucaksen kohdalla kun siitä tulee nyt esiin uusia puolia :--))

-

Pihla

Päivä ennen joulua me oltiin äidin kanssa lentokentällä isää ja muita odottamassa.
“Millonkohan ne oikein tulee?” äiti kysyi varmaan miljoonannen kerran. Mä huokasin syvään ja jätin vastaamatta. Tuskin se vastausta halusikaan, jotain puhumista vain. Sen kireästä ilmeestä näki että sitä pelotti ja hermostutti isän ja sen vaimon näkeminen. Niiden ajatteleminen teki musta vaan huonovointisen ja kiukkuisen, mutta äitipä tän sopan oli keittänyt, hämmentänyt ja heittänyt porkkanoita sekaan.
“Tuollahan ne on!” äiti huudahti parinkymmenen minuutin päästä ja mä vilkaisin sen sormen osoittamaan suuntaan. Mä huomasinkin Jessican blondatut hiukset, Maryn ja isän. Ei siitä punaisesta tukasta voinut erehtyä.
“Hei kullannuppu!” faija sanoi ja otti mut karhunhalaukseen. Melkein kuristuin sinne mutta hymyilin silti ihan urheasti. Halasin sitä pikku riiviötäkin.
“Oliko ihan mukava matka?” äiti kysyi. Mä en tiennyt kummalle aikuiselle kysymys oli osoitettu mutta Mary päätti vastata.
“Oikein hyvä, kiitoksia”, Mary vastasi ja mua salaa huvitti sen typerä yritys vääntää ystävällistä suomea.
“Hyvä, hyvä”, äiti hoki ja niin me siirryttiin laukkujen luokse. Niitä ei ollut paljoa joten ne luultavasti mahtuisivat oikein hyvin autoon.

Kotona koko porukkaa odotti iso kuusi. Me oltiin äidin kanssa haettu ja koristeltu se jo valmiiksi. Jessica heitti saman tien lelunsa pitkin lattioita. Se oli päättänyt kotiutua oikein pitkäksi aikaa. Mulle tuli Jessicasta mieleen orava joka vie lintujen munat pesästä mennessään.
“No, tässäpä tämä meidän koti”, äiti sanoi ylpeästi ja levitti kätensä. Lause tarkoitettiin iskuna isän vatsaan: “pärjään ilman sinuakin”, äiti varmasti yritti viestittää. Mä tyydyin rojahtamaan pehmeälle sohvalle. Pois turha vieraanvaraisuus, sukua ne oli kuitenkin.
“Oikein nättiä”, Mary sanoi ja hymyili samalla kun yritti pitää Jessicaa aisoissa. Isä hymähti ja laski laukut maahan.
“Oon jo pistänyt kaikenlaista hyvää tänne pöydälle valmiiksi, jos on nälkä!” äiti sanoi ja tiesin, että höösääminen sai alkaa.

Lucas

Mä istuin jäykkänä keittiössä ja yritin juoda jotain teen tapaista litkua. Emma istui mun vieressä ja luuli että mua kiinnosti sen taustat.
“Joo oon belgialaissuomalainen, äiti kuoli joskus kun mä olin ihan pieni. Sun äitis tuli sitten kuvioihin kun mä olin… En mä muista edes. Millon se lähti teiltä?” Emma kyseli ja mun mitta tuli melkein täyteen. Mä yskäisin merkitsevästi ja luulin Emman tajuavan yskän mutta ei.
“Iskä on siis kanssa belgialaissuomalainen. Aika jännä juttu, eikö niin? Me ostettiin juuri kämppä täältä Suomesta kun äiti sai syövän. Se on kyllä hyvässä hoidossa ja kaikkee! Me mennään katsomaan äitiä tänään, tiedätkös?”
“Joo tiedän”, mä vastasin ja näpräsin hiuksiani. Mun pitäisi käydä parturissa joku päivä, hiukset oli kasvanut mallistaan ulos.
“Onko muuten ok että mä kutsun äitiä äidiksi? Siis onko se sun mielestä loukkaavaa tai jotain?”
“No ei tietenkään. Yks mutsi sinne tai tänne”, mä sanoin ja väänsin hymyn kasvoilleni. Emma hymyili ja näytti ihan perisuomalaiselta valkoisine hampaineen ja vaaleine hiuksineen. Sillä oli jopa siniset silmät.

Me hilauduttiin sairaalalle Rogerin ökyautolla. Renekin oli päättänyt tulla mukaan, ja se vaati päästä etupenkille, joten faija antoi paikkansa ja istutti mut keskelle takapenkkiä. Pahaksi onnekseni mä siis jouduin Emman viereen. Se kuitenkin pysyi hiljaa ja tyytyi katselemaan ikkunasta ohi viliseviä maisemia. Tai maisemia ja maisemia, harmaita taloja, kusista lunta ja lehdettömiä puita. Niitä kaikkia kuitenkin Emma katseli ihan haltioissaan ja osasi kehua kaikkea mahdollista. Mäkin ehkä jopa opin katsomaan asioita eri tavalla.
“Harmaa taivas”, Emma sanoi ja sai vastaukseksi epämääräistä mörinää joka suunnalta. Sosiaalinen tyttö epäsosiaalisten miesten ja poikien kynsissä, olipa siinä kohtalo.

Sairaala oli aneeminen, inhottava ja valkoinen. Kaikki haisi desinfiointiaineelta. Mä en viitsinyt koskea mihinkään, ties vaikka mitä mun käsistä olisi jäänyt putipuhtaisiin valkoisiin seiniin.
“Missäs huoneessa se Maarit majailee?” faija kysyi Rogerilta (voi jessus kuinka kalliilta kalskahtava nimi. Siitä tulee kyllä mieleen myös pultsari). Roger sanoi jonkun numeron ja raapi sänkistä leukaansa. Mun silmissä se ei ollut vieläkään päässyt irti siitä pizzakuski-imagostaan.
“Tuolla yläkerrassa se on varmaan”, faija sanoi ja me kaikki seurattiin sitä hissiin. Emma vihelteli jotain mainostunnaria ja multa lähti melkein taju kaikesta siitä ärsytyksestä. Kuusitoistavuotias kymmenenvuotiaan tasolla! Ja mä kun olen luullut että mä olisin lapsellinen.

Me löydettiin se huone lopulta. Mun sydän hakkasi tuhatta ja sataa ja meinasin kääntyä takaisin: jalat alle ja juosten pois niin nopeasti kuin vaan voi. Renekin näytti aika hermostuneelta. Sen suu oli ihan supussa ihan kuin jollain muijalla ja kulmat kurtussa.
“Maarit!” Roger huudahti ja mä näin jonkun epämääräisen möykyn liikahtavan suurella sängyllä. Mun silmät taatusti laajeni sillä hetkellä ainakin kolme senttiä, pelkästä kauhusta.
“No hei”, mutsi sanoi kun me päästiin lähemmäs. Tilanne oli ihan tajuttoman nolo ja mun teki mieli kaivautua lattian läpi maan alle.
“Hei Rene ja Lucas”, mutsi sanoi ja käänsi kaljun päänsä muhun ja Reneen. Emma jäi vähän taka-alalle vaikka se yritti tehdä itsestään numeroa.
“Moi”, Rene sanoi enkä mä sanonut mitään. Mä en vaan pystynyt puhumaan. Se páska makasi siinä ja yritti tehdä itsestään suurtakin numeroa, vaikka se oli jättänyt meidät, mut ja Renen faijan hoiviin ja lähtenyt maailmalle. Itsekästä, páskamaista.
“Tää on vaan niin vítun turhaa páskaa!” mä huusin yhtäkkiä. Kaikki käänsivät katseensa muhun ja musta tursusi kaikki turhautuminen ja viha ulos. Mun teki niin vítusti mieli rikkoa ikkuna tai rusentaa seinä, ihan mitä vaan.
“Lucas, oos nyt!” faija inahti mutta siitäkään löllykästä mihinkään ollut. Yhtä saamattomia kaikki, páskaisia rottia jotka ei kerro mulle mitään.
“Mikä sua Lucas vaivaa?” Rene kysyi ja näytti pelkäävän jotain.
“Sitä vaan että mitä tässä oikeen haetaan? Mua on kúsetettu, mitä helvettíä tää kaikki oikein on? Makaako mun äiti tuossa syövässä? Onko mulla äitiä?” mä kyselin vauhkoontuneena. Faija lähti Rogerin ja Emman kanssa ulos.
“Lucas rauhoitu”, mutsi sanoi sáatanan ärsyttävällä, rauhoittelevalla äänellä.
“Mikä oikeus sulla on jättää mut ja Rene yksinään jonkun páskiaisen huomaan?”
“Ole nyt Lucas hiljaa!” mutsi kiljaisi ja mä olinkin hiljaa.
“Vapaus. Sitä mä oikein kaipasin. Suomessa mä olin loukussa. Mä tiedän että kaikki tämä on väärin sun mielestä ja varmaan Renenkin”, mutsi vilkaisi Reneen varuillaan ja Rene nyökkäsi, “mutta mä en itseni takia pystynyt olemaan paikoillani. Mutta mä asun täällä nykyään Rogerin ja Emman kanssa”, mutsi sanoi ja nousi paremmin istumaan. Mun viha ja inhotus alkoi pikkuhiljaa hälvetä vaikka mä olinkin aika rikki.
“Sä jätit meidät”, mä sanoin hiljaa.
“Kyllä mä tiesin että te pärjäätte. Oon mä pitänyt yhteyttäkin, lähettänyt rahaa synttäreinä ja sellaista, mutta Markon mielestä se oli liikaa.”
Mä olin hiljaa, yritin ymmärtää että mun mutsi oli tuossa, siinä se makasi ihan ilmielävänä. Mä olin viimeksi nähnyt sen kymmenen vuotta sitten. Kymmenen @!#$ pitkää vuotta.
“Sä et voi olla mun äiti enää. Mä en voi uskoa sitä”, mä sanoin ja seisoin siinä, huomasin että äiti itki ja kaikki itki ja kaikki oli páskaa ja mäkin itkin.

Lähettäjä: JamoBakteeri. 
Päivämäärä:   8.1.09 18:14:01

Pankki räjähti. Aivan mielettömän ihanaa! Lucas on ihana, sä oot ihana ja sun tarina on ihana<3 Täys kymppi tuosta loppulauseesta.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   8.1.09 20:26:20

ööm, 2-vuotiaalla jessicalla blondatuthiukset :OO

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   8.1.09 20:27:04

häh / ai se oli kaksvuotias :----DDD XDDD joo okei unohtakaa se blondatut hiukset........

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   8.1.09 21:10:24

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=687963&t=687963

hain edellisen pätkän luettavaks ja tässä vanha siis. :)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   8.1.09 21:12:37

Ainii hups se unohtu linkittää! Kiitoos (---::

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   8.1.09 21:15:28

aaaw toi lucaksen pätkä.>:

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   9.1.09 16:42:05

oo olet jatkanut.:--) Pientä hutilointi sun tekstissäs ollu viime aikoina.;DD Justiinsa tollasia ku toi blondatut hiukset tms.:---D
Mut jatka <3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   9.1.09 20:18:24

kokoaja tippuuu ))):

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   9.1.09 20:27:19

Tykkään tästä vieläkin! Sauraavaksi pakko tulla söpötyspätkä! Eli Lucas+Pihla!<3

Lähettäjä: RalliRölli 
Päivämäärä:   9.1.09 22:05:09

aaaaa!! tää on ihna tarina iha oikeest

Lähettäjä: kaso 
Päivämäärä:   9.1.09 22:40:51

<234

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   9.1.09 23:53:08

<3

Lähettäjä: mooi 
Päivämäärä:   10.1.09 08:52:16

<3

LähettäjäJ3rsey 
Päivämäärä:   10.1.09 16:30:40

jatkoa piakkoin pliis :)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   10.1.09 18:03:03

joo jatkan tänään ^^

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   10.1.09 19:06:11

Jee!<3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   10.1.09 20:34:53

ei tuukaan helkkari ku pitää alkaa hoitamaan yhtä juttua mitä en jaksa selittää nyt.. huomenna jatkan sitten.

Lähettäjä: hetyy 
Päivämäärä:   10.1.09 21:19:50

voi ei! mä niin olin varautunu että tänää sais lukee uutta. :/

LähettäjäRösö|Marsu 
Päivämäärä:   10.1.09 22:09:31

AWW <33

Päivämäärä:   11.1.09 13:00:35

tuleeko tänään lisää? :)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   11.1.09 15:26:42

joo, sen lupaan :DD! alan kirjottamaan.. NYTTT.

vink vink muuten, alan kirjottaa uutta tarinaa myöös ((: inspiraation sain yhdestä, tai itseasiassa kahdesta biisistä ja eräästä ihmisestä junassa :D!

Päivämäärä:   11.1.09 17:01:58

mikä sen uuden tarinan nimeks tulee?

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   11.1.09 17:07:15

RalliRölli / en tiiä viel :) joku suomenkielinen..

Lähettäjä: possu 
Päivämäärä:   11.1.09 18:08:08

jatkuuko pian? :)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   11.1.09 18:25:59

Jatkuu Lucaksesta

Kaikki mihin oli uskonut lähti vaan alta. Joku mitä ei koskaan uskonut näkevänsä tai toivovansa oli siinä edessä. Mä en tiennyt mitä pitäis tehdä, kaikki oli sekaisin. Mä en koskaan uskonut itkeväni niinkin vähäpätöisestä asiasta kuin jostain mutsista, mutta kai mä sitten olin niin heikko páska että haudatut tunteet, viha ja turtuneisuus tuli esiin.
“Annatteko te mulle anteeksi?” mutsi kysyi ja mä olin hiljaa. Renen nyökkäsi vaisusti. Se oli alistunut sen muijan tahtoon nopeasti. Se nyt oli niin vietävissä oleva, toisinkuin mä. Mä en alistunut kenenkään tahtoon. Tai en mä tiedä. Varmaan Pihlan.
“Mutta mä en vieläkään ymmärrä miksi sä jätit meidät”, mä sanoin, edelleen seisoen siinä mutsin sängyn vieressä.
“Mä olin niin kamalan nuori. Ei silloin eletä esikaupungissa töksähtäneenä yhteen asuntoon, tylsään työhön”, mutsi sanoi vaimeasti ja mun teki tosiaankin mieli lyödä sitä.
“Oltiinko me sulle taakka?” Rene kysyi, vihdoinkin se avasi suunsa.
“Ette tietenkään! Mä vain kaipasin.. Vapautta?” mutsi sanoi ja sitten mä tajusin sen; me oltiin mutsin kanssa ihan samanlaisia. Me ei kestetty sitä että piti olla yhdessä paikassa, kiinni jossain. Mutta mä en halunnut olla sellainen, en halunnut.

Pihla

Mä silitin Lucaksen hiuksia ja olin aika onnellinen että se oli just siinä nyt. Sen hiukset näytti vaaleammilta kuin yleensä, samoin iho. Joskus mä mietin oliko se edes oikea ihminen, vaan joku hämäys joka vietäisiin multa pois.
“Ootko sä ihan varma kaikesta tuosta?” mä kysyin ja Lucas kohautti olkiaan. Se makasi sängyllä, pää mun sylissä ja näytti avuttomalta.
“Ehkä on parempi ettei se ole mun elämässä. Jotenki kaikesta tulee vaikeampaa”, Lucas vastasi ja vilkaisi muhun. Ihan kuin se mitään suostumusta multa tarvitsisi.
“Tee miten sä näet parhaaksi”, mä sanoin ja vilkaisin kelloa. Kahdeksan. Lucas oli tullut meille mitään ilmoittamatta, surullisen näköisenä. Isä eikä muutkaan kuitenkaan panneet pahakseen pientä pistäytymistä, varsinkaan minä.
“Ehkä mä en tiedä mikä on parhaaksi”, Lucas vastasi ja tuijotti intensiivisesti mun silmiä. Mä kuuntelin alhaalta kantautuvaa meteliä ja vinkumista. Jessica oli taas päässyt vauhtiin, kuten aina.
“Arvaa mikä on hassu juttu?” mä kysyin yhtäkkiä.
“No?”
“Että sä olet siinä”, mä vastasin ja katsoin jonnekin seinään.
“Miten niin?” Lucas kysyi ihmetystä äänessään. Se ei tiennyt että mä olin ajatellut sitä ikuisuuksia, kauan ennen kuin se jaksoi kiinnostua musta mitenkään enemmän.
“Koska musta silloin joskus tuntui että meistä ei olis voinu tulla mitään”, mä vastasin ja lakkasin näpräilemästä Lucaksen hiuksia.
“Se on joo vähän outoa. Mutta ei se ole huono juttu, katos”, Lucas sanoi ja nousi istumaan, “sä aikalailla merkitset mulle kaikkea just nyt. Kuulostaa ällöltä muijien höpinältä mutta kuitenkin.”
Mä olin ensin hiljaa ja sitten hymyilin. Mun oli pakko halata sitä. Ei se puhunut sellaisia yleensä. Eli koskaan. Varmaan kenellekään, siksi mulla oli aihetta hymyilyyn ja tanssiin ja vaikka mihin.
“Mä tajusin sen jutun siellä sairaalassa. Mutsi jätti meidät koska se halusi vapautta, se ei halunnut kiinnittäytyä mihinkään. Mä oon samanlainen, mutta en haluaisi olla. Mä hiffasin paljon juttuja siellä sairaalassa. Sä olit oikeessa silloin kerran, että mulla on joku tunnevamma. Tai et ihan, mä en ole mitenkään tunnevammainen mutta mä pelkään jotain”, Lucas jatkoi.
“Mä tiedän että sä pelkäät jotain. Ja mä taidan tietää mitä. Sä pelkäät sitä että sut jätetään, jonnekin. Mutta etkö sä ole tullut ajatelleeksi, että säkin rikot ihmisiä? Silloin ennen mua, ne tytöt”, mä vastasin ja Lucas puolestaan oli hiljaa.
“Sä et usko että mä olen tosissani?”
“Miten niin?” mä kysyin, kun Lucas kurtisti kulmiaan.
“Sä et usko että mä pystyn tykkäämään jostakusta ihan oikeesti”, Lucas sanoi ja mun sanomiset taisi tosiaan ärsyttää tai harmittaa sitä.
“Uskon.”
“Hyvä. Arvaa mitä? Mulle on sulle sanottavaa. Ole sitten ihan hiljaa”, Lucas sanoi ja hymyili pienesti. Samalla se kuitenkin pureskeli sitä huulikoruaan hermostuneesti.
“No?”
“Asia taitaa olla sen puolella että.. Mä rakastan sua. Loppu.”

-

ei kauheen pitkä, koska alko taas inspis loppumaan ja piti pyyhkiä paljon lauseita pois... ei ihan pakkopullaa mutta melkein D--X ihan kiva pätkä silti tuli. varmaan.

Lähettäjä: hetyy 
Päivämäärä:   11.1.09 18:34:14

AWWW! ei osaa muuta sanoa. :)

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   11.1.09 19:21:30

Mä en tiiä miks, mut mun silmissä tästä tarinasta rupee loppumaan hohto. Ehkä käy jotenkin mun superactionia tarvitseville aivoille tylsäks?

Päivämäärä:   11.1.09 19:50:21

Et kuule tajuakaan Ced kuinka kivalta tuntuu, kun kaikki muu potkii päähän, että netissä on joku tarina, joka saa hyvälle tuulelle :)

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   11.1.09 20:15:03

“Asia taitaa olla sen puolella että.. Mä rakastan sua. Loppu.”

aaaaww.<3

olispa se noin heppoo sanoo se.:/

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   11.1.09 20:36:27

Oi! Tuo loppu oli jotain semmoista söpöilyä, jota just kaipasin! <3

Lähettäjä: bay 
Päivämäärä:   11.1.09 21:43:52

aivan samaa mieltä figaron_haamun kanssa!
alku oli sellasta kaikille tarinoille tyypillistä räpeltämistä, keskivaiheilla tarina oikeen loisti ja nyt alkaa hiipumaan todenteolla.
Oikeastaan ehdottaisin ihan tosissani, että tuo viime pätkän lopettanut sana lopettaisi koko novellin, lopettaen tämän tarinan vielä, kun se on ihan siedettävää luettavaa.
Jaksaisit sitten paremmin perehtyä siihen uuten stooriin.

Lähettäjä: tenfiiibes 
Päivämäärä:   11.1.09 21:49:08

Cendrill0n, mä rakastan sua.
sua sun tarinoinees.

Teet musta onnellisen vain kirjottamalla sanoja nettiin <3__<33

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   11.1.09 21:52:54

Okei. Loppu.

Lähettäjä: bay 
Päivämäärä:   11.1.09 22:02:03

Ihanko tosiaan päätät lopettaa tarinan?
En todellakaan ilkeydellä aiempaa sanonut, vaan omasta mielestäni on parempi lopettaa huipulle, kuin lasketella äkkijyrkkää liukumäkeä ja lopettaa sitten, kun on tömpsähtänyt maan kamaralle.
Onnittelen, jos päätöksesi on pysyvä.

Lähettäjä: jogunen 
Päivämäärä:   11.1.09 22:16:30

WTF?!

toi loppu oli mun mielestäni just hyvä siihen, että tarina ei lopu! MUN MIELESTÄNI SE OLI IHNANANNANANAN ERILAINEN VERRATTUNA MUIHIN, JOISSA KERROTAAN TOLLANEN ASIA TARINAN IHAN LOPPUUN.

ei saa loppua :'<<<!

rukoilisin polvillani sun edelläs, jos voisin ;__;

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   11.1.09 22:34:24

mä oon miettiny tätä asiaa aika kauan jo. ideaa olis loppuun asti, mut on semmosia aukkoja joita mä en saa millään täytetyksi + ei vaan tuu yhtään sellasta tekstiä kun mä haluaisin. laatu laskee kokoajan koska yritän vaan keksiä jotain täyttämään niitä aukkoja.

Lähettäjänolife 
Päivämäärä:   12.1.09 04:37:54

luin tän parissa tunnissa kokonaan ja tää on siis ihan sika mahtava tarina<33 rakastuin heti<3 odottelen jatkoa jo innoissani((:

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   12.1.09 14:51:47

eihän tää loppunu?!oo::

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   12.1.09 14:59:07

Loppuuko oikeesti? :o

Päivämäärä:   12.1.09 15:14:00

Tämä ei saa loppua!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.1.09 16:02:38

ei tää voi loppua. :ooo kyllä sä nyt jotain keksit! musta tää laatu ei ole laskenut ollenkaan. Ei sun tartte joka päivästä kirjottaa, jatka vaikka uudestavuodesta tms..........

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   12.1.09 16:04:14

Ois se kyl aika karu loppu toi. Kyl mä taidan jatkaa mut täs tulee taukoa se on varmaa, koska nyt ei riitä yhtään ideoita jatkaa. Ainakaan nyt. Joten saatte odottaa ainakin viikon tai vähän ylikin D: sori. mut tuli totaalinen inspiraationvajaus tähän tarinaan.

LähettäjäGLORPS 
Päivämäärä:   12.1.09 16:21:04

Mun mielestä olis kyllä ihan fiksua lopettaa. Mun kaverillaki oli sama ongelma omien tarinoidensa kanssa, että ei saanu sinne tapahtumaan mitään järkevää. Alut oli ihan loistavia mutta mitä pidemmälle tarina eteni sitä huonommaksi meni. Mä rakastan tätä tarinaa ja siks mä pyydän että sä lopetat ku se vielä on näin loistava. :) Kiitos <3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   12.1.09 16:27:01

Ääh :--DD ku en viitis lopettaa noin tyhmään kohtaan.

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   12.1.09 16:29:12

ET lopeta !o: edes pieni pätkä, että saadaan tietää mitä pihla sano ja silleee.o_O

LähettäjäJOJO 
Päivämäärä:   12.1.09 17:04:31

Voiko olla parempaa loppua, kuin että tuollainen lucas-jääpala vihdoin tunnustaa rakkautensa? :o

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   12.1.09 17:08:47

Mielestäni ois huono loppu, kun tossa jäi kaikki asiat jotenkin kesken esim. noiden vanhempien suhteen ym!
Jatka vaan sitten kun siltä tuntuu, älä ala väkisin vääntämään vaikka täällä kuinka kinuttaisiin jatkoa. ;) Ehkä tosiaan kannattaa - niin kuin itse sanoit - pitää pientä lomaa tästä hommasta ja miettii kaikkee muutakin ni jos aukenis polut paremmin.:D

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   12.1.09 17:09:32

Jos mä olisin sä niin pitäisin nyt ainakin taukoa ja alottaisin sit uudemman jatko-osan, kun aukkoihin on tullut ideoita. Pitäähän meidän jossain kohden kuulla, miten se Lapin-matka menee jne, mutta älä pidä kiirettä.

Lähettäjä: olk 
Päivämäärä:   12.1.09 18:35:11

no pitäiskö niiden kaikkien sitte kuolla ettei olis mitään, mikä jää kesken? aina on elämässä jotain keskeneräistä.

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   12.1.09 19:23:46

Jatka (jos siis jatkat) vasta ehdottomasti sen jälkeen, jos saat joskus ne aukot täytettyä.

Mutta joskus sun on pakko jatkaa tätä, koska muuten kuolen ilman Lucaksen söpöilyjä! (:

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   12.1.09 19:54:21

ei, toi olis just hyvä loppu tähän, alota vaik uus tarina:)<3

Päivämäärä:   12.1.09 20:14:31

ei tätä saa viel lopettaa! jatkathan viel cen, jooko?

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   12.1.09 20:43:20

Mä päätän nyt näin, että alotan uuden tarinan, pidän tästä tarinasta aika paljon taukoa ja jos ei ole tälle enää lukijoita en jatka.
Päätetty asia nytt.

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   12.1.09 20:43:54

yhyy.>:

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   13.1.09 06:26:52

et oo lopettamas tätä nyt tähän! Jatkat tätä vielä ainakin muutaman pätkän ja keksit sitten lopun, jos siihen mielestäs on tarve.

Lukioita riittää!

Lähettäjä: sul 
Päivämäärä:   13.1.09 13:17:40

ei tätä saa lopettaa!!

Päivämäärä:   13.1.09 13:58:41

kyllä tälle lukijoita riittää-

Lähettäjä: mörrimöykky. 
Päivämäärä:   13.1.09 14:12:09

luin tän kokonaan eilisen päivän aikana ja tää on todella ihana<3
seki olis kiva jos kerrottais tyyliin 5-10 vuoden päästä et miten asiat on menny tai jtn:P

Lähettäjä: mörrimöykky. 
Päivämäärä:   13.1.09 14:12:46

siis et nyt kirjotettais et olis menny 5-10 jooo toiv tajuutte=D

LähettäjäRösö|Marsu 
Päivämäärä:   13.1.09 15:19:50

HEIH eiköhän pidetä tää topa ylhäällä.. NII ainaski si ced. uskoo et lukijoita on?

Lähettäjä: heipppa 
Päivämäärä:   13.1.09 15:44:42

UPUP (=

Lähettäjä: plaa 
Päivämäärä:   13.1.09 18:59:11

uppelllsooon !

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   13.1.09 19:08:21

Eiköhän cendrill0n jatka sitten kun sitä huvittaa?

olk: en mä nyt ihan noin suuressa mittakaavassa tarkottanut..-.-

Lähettäjä: vrrrrräöväöd 
Päivämäärä:   13.1.09 20:27:55

täällä ainakin on lukija sit jos jatkat ;D

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   13.1.09 20:33:18

no hyvä :D mua ärsyttää aika paljon että tää nyt on kesken mutten halua kirjoittaa enää mitään ala-arvoista tekstiä koska masennun siitä :D
inspistä tähän stooriin ei edes riitä kahteen pätkään, enkä tiedä yhtään miten päättäisin tän sillain hienosti kahdessa pätkässä... joten joudutte odottamaan, tosi paljon anteeksi ihan tosissaan.
tiedän että tällä tarinalla on lukijoita ja siksi harmittaakin mutta oon itsekäs ja mietin myös itseäni ja mielenrauhaani :--DD

Älkää kuitenkaan feidatko sitä mun uutta tarinaa jos se on tullakseen :-D tarviin just tällä hetkellä jotain uutta, kun tän kanssa on painittu niin pitkään.

Lähettäjä: beitso 
Päivämäärä:   14.1.09 20:54:02

oon ollu fanittajas jo siitä kun tän tarinan alotit. enkä oo koskaan ikinä kyllästynyt tähän tekstiin.
hyvin usein lukenu kahteen kertaan noi jaksot, muttei edes kyllästytä, vaan aina haluttaa lukee uudestaan ja uudestaan ;...;<3

nyt surettaa.

tsemppaan sua silti siihen tulevaan tarinaas ;> vaikkakin oon ihan varma, että tää on ihan 1st tarina, minkä ikinä oon lukenu ja koskaan tuun lukemaan.
KIITOS siitä. :3

Lähettäjä: Marsipaani^^ 
Päivämäärä:   14.1.09 21:14:58

Tää on aivan loistava,et sä voi lopettaa tätä! :)

Lähettäjä: Emokid 
Päivämäärä:   14.1.09 21:22:23

Tää on aivan mahtava.
Mutta hyvää kannattaa odottaa,taukoile rauhassa :--) Mutta sitten tulee meille lukijoille vieroitusoireita,mutta se jatkopätkä on sitten sen arvoista varmaankin.

Lähettäjä: plaa 
Päivämäärä:   14.1.09 22:18:51

uppelistaa

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   15.1.09 16:40:43

äöö, luen näitä tulleita jatkuen.o:

Lähettäjä: Violetta 
Päivämäärä:   17.1.09 22:55:40

Nostan. Jatkoa <3

LähettäjäKyuuketsukiTenshi 
Päivämäärä:   18.1.09 11:32:50

Kerran kone hajoaa ja kun tuut takas kaikki on nurinkurin! Mitä ihmettä?!

Rakastan tätä tarinaa edelleen ja kirjoittajakin on upea, koska uskaltaa sanoa että saattaa kestää ym.
<3<3
Jatkoa kuitenkin toivon [loppuna olis ollut jotenkin tönkkö -,-] vielä joskus kun cendrill0n jaksaa ja löytää kaikkien kaipaaman inspiraation
[järjetöntä palpatusta, mutta mulle pakollista :D]
We <3 U

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   19.1.09 18:53:44

Arvatkaa mitä? Mä aion jatkaa tänään. Päälle viikko tää oli jäissä vai miten? Joten ois aihetta jatkella.... Ku en halua jättää tätä kesken, enkä lyhennellä tai mtn. Saatte sen version minkä oon alunperinkin suunnitellut, sori D--:

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   19.1.09 19:11:57

OOO jatkOA. :----) Siistii. Älä kumminkaan väännä mitään pakkopullaa ettet pilaa tätä ((: Eli älä ota mitään paineita että "nyt mun on pakko jatkaa, mitä hemmettiä mä kirjottaisin.." :D

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   19.1.09 19:46:36

jätän huomisee, koska meinas nyt tulla sitä ihanaa pakkopullaa :---DDD mut siis kyllä se tulee tällä viikolla sori et oon tämmönen tuuliviiri mut pitää lähtee lukemaan ranskan verbikoe-uusintaa.

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   19.1.09 21:25:31

ÄÄÄ jatkuu.8) ah, pelastit mut just. no hetkeks.:D<33

Päivämäärä:   20.1.09 19:48:47

Jej! tänää jatkoo!

Lähettäjä: samm 
Päivämäärä:   20.1.09 21:03:15

awwss jejj !<3

Lähettäjä: möö 
Päivämäärä:   21.1.09 07:15:37

ei tullukka >:

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   21.1.09 21:46:31

>: kyll sitä jatkoo tulee vieel.

Lähettäjä: jenniki 
Päivämäärä:   22.1.09 23:06:47

VOI KAUHIA RAKASTUIN TÄHÄN <3__<3

Lähettäjä: jenniki 
Päivämäärä:   22.1.09 23:28:51

oon lukenu alusta asti ku kaveri näytti tämän mulle ja oon ihan koukussa 8D<3

LähettäjäMurmöör 
Päivämäärä:   23.1.09 02:36:44

^ hähää ja kukahan se mahtokaa olla...... >:D

Aivan ihana tarina, joku osaa kirjottaa! 8)
Jatkoa odotelleen<33

Päivämäärä:   23.1.09 14:37:44

pidetään ylhäällä

Päivämäärä:   23.1.09 20:21:32

pojat meitä on kusetettu:( noei, jatkoa<3 nopeest:) nojooojoo tee sitku ehit

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   23.1.09 20:25:09

kone ollu vähän tauolla (elikäs netti lagannu taas kerran >__<), joten huomen koitan kirjotella jotain! Kiitos kärsivällisyydestänne ihanaiset :--)))<3

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   23.1.09 23:59:40

Lucas

Pihla hymyili ja katsoi mua, muttei sanonut mitään.
“Sä oot edistynyt aikalailla! Silloin kun me tavattiin sä vaan biletit ja joit”, Pihla sanoi ja jotenkin mulle tuli kauheen pettynyt fiilis.
“Mutta sulla siis ei ole mitään sanottavaa?” mä kysyin ja nousin istumaan. Ehkä mä olin hivenen loukkaantunut.
“Totta kai mäkin välitän susta ihan kamalasti. Välitin jo silloin kun sä et edes huomannutkaan mua..” Pihla sanoi ja hymyili uudestaan. Se oli vähän hermostunut, ja mä taisin tietää miksi. Se pelkäsi jotain, varmaan sitä että se ei pystyisi luottamaan muhun.
“Pihla hei”, mä sanoin ja jatkoin: “mä tiedän että mä oon aika tuuliviiri ja näin, että muhun on aika vaikea luottaa. Yritä kuitenkin, jooko.”
“Tietenkin”, Pihla vastasi mulle ja mä virnistin sille.
“Eli me ollaan sujut nyt?”
“Ollaan ollaan.”

Yöllä mä lähdin omille teilleni. Emma veteli mun huoneessa sikeitä ja faija sekä muut oli jossain, joten mä päätin lähteä pitämään hauskaa jonnekin. Kyllä mä tiesin missä vakiobileitä pidettiin, sieltä sai ostettua halvalla kaikenlaista.
“Lucas, minne sä olet menossa?” Emma kysyi ja ilmestyi mun huoneen ovensuuhun, kun mä olin juuri astumassa ulos ulko-ovesta.
“Mä käyn vaan kattelemassa että mihin faija on jäänyt”, mä valehtelin ja yritin vääntää naamalleni luotettavaa hymyä. Emma nieli sen ja palasi takaisin huoneeseen. Mä olin tyytyväinen, koska olin päässyt hetkeksi vapauteen kaikista rasitteista, esimerkiksi uudesta siskopuolesta joka oli yllättävän rasittava mua vanhemmaksi henkilöksi.

“Lucas! Sua ei olekaan nähty pitkiin aikoihin täällä!” bileiden yksi vakiokävijä, Jii iloitsi. Mä virnistin.
“Kyllä täälläkin pitää aina välillä käydä, sen verran hyvää porukkaa”, mä vastasin ja Jii tarjosi mulle heti paria röökiä. Mä otin yhden, koska mun bravuuri, toisin kuin Jiin, ei ollut monen röökin polttaminen yhtä aikaa.
“Haluttaisko sua ostaa mitään uutta? Mulla ois just saapunutta kamaa”, Jii sanoi ja tapitti mua ruskeilla silmillään. Sillä oli vielä blondimmat hiukset kuin mulla (saletisti vetyperoksidiblondi), joten simmut pisti pahasti silmään sen naamasta.
“Ei kiitti, mulla on varastot täynnä.”
“Sáatanan Rene”, Jii mutisi ja mä nyökkäilin huvittuneena. Mä jätin Jiin siihen manailemaan ja lähdin etsimään rööki suussa jotain juomista.
“Kelpaako tää?” ääni mun takana kysyi ja mä käännyin ympäri. Epäilyttävän näköistä litkua, sen mä huomasin ensin. Sitten mä huomasin tummahiuksisen tytön jolla oli astetta tummempi iho ja isot silmät, ihan kun jotkut lautaset tai seinäkellot.
“Mitä se on?”
“En mä tiedä, mutta se on hyvää”, tyttö vastasi ja mä päätin maistaa ihan huvin vuoksi. Se litku olikin hyvää, mitä ikinä olikaan.
“Älä nyt sitä kokonaan juo!” tyttö huudahti, “toi on vika pullo mikä mulla on. Noi maksaa paljon.”
“Miksi sä sitten tarjosit sitä mulle?”
“Koska sä oot hauskan näköinen”, se virnisti. Mä tuijotin sitä ja rypistin kulmiani. Tyttö lähestyi ja kuiskasi jotain mun korvaan, mutta musa oli liian kovalla.
“Mitä sä sanoit?” mä kysyin kun se erkaantui musta.
“Tule”, tyttö sanoi ja otti mun kädestä kiinni. Se vei mut johonkin rauhalliseen nurkkaan, missä puhe kuului vähän selvempänä.
“Saat juoda tän mun kanssa jos pidät mulle seuraa. Mulla on tylsää”, tyttö sanoi ja mä nyökkäsin.
“Mutta sitten vaan puhumista. Naamaetäisyys vähintään nelkytsenttiä”, mä sanoin ja tyttö katsoi muhun oudoksuen.
“Harmi. Sulla on niin kivat huulet, punaiset. Mä oon muuten Jasmin”, tyttö esittäytyi ja ojensi mulle kätensä. Kännissä kun käkikello, mä ajattelin ja kättelin sitä.
“Mä olen Lucas.”
“Kiva nimi. Mistä se tulee?”
“Mikä?”
“Sun nimi”, Jasmin sanoi ja mä mietin hetken. Mä en tiennyt mistä se tuli, ehkä se kuulosti hyvältä vaan mun vanhempien korviin.
“En mä tiedä.”
“Ai. Kerro siitä sun tytöstä”, Jasmin sanoi ja vaihtoi heti aihetta. Sekopää, mä ajattelin uudelleen.
“En mä sanonut mistään tytöstä mitään”, mä sanoin ja kaduin osanottamista siihen varsin omituiseen keskusteluun.
“Kyllä sen huomaa. No kerro siitä, että on jotain puhuttavaa”, Jasmin sanoi ja otti siitä pullosta kulauksen. Mä kohautin pienesti hartioitani.
“Aloita vaikka siitä mikä sen nimi on. Nimet on tärkeitä! Ne kertoo paljon ihmisestä”, Jasmin jatkoi ja mä nyökkäsin.
“Sen nimi on Pihla.”
“Nätti?”
“Kaunis”, mä sanoin ja siitä seurasi pieni hiljaisuus. Jasmin yritti tulkita mun ilmeitä niin hyvin kuin känninen pystyi ja mä yritin olla sammaltamatta: pikku hiljaa se pikkulitku alkoi nousta päähän. Sitä mä olin hakenutkin tällä reissulla, aivojen nollaamista enkä omituista suurisilmäistä juttukaveria.
“Sä oot ihan kireenä”, Jasmin virnisti ja mä yritin päätellä siitä mitä se tarkoitti.
“Mitä toi oli tarkoittavinaan?” mä kysyin ja kuulostin joltain professorilta.
“Sä näytät semmoiselta henkilöltä joka ei jaksa tyytyä pelkkään pussailuun! Se tyttö ei anna sulle.”
“Mitä?”
“Sä et saa Pihlalta”, Jasmin toisti ja löi mua halolla päähän. Mitä helvettíä se oikein puhui? Mihin hullujen huoneelle mä olin oikein joutunut?
“Mitä sä oikein hölötät?”
“Mä taisin osua asian ytimeen”, Jasmin sanoi ja heristeli sormeaan silmät sirrissä.
“Puhutaan jostain muusta”, mä sanoin hämmentyneesti ja huomasin röökini tippuneen maahan.
“Ihan miten vaan”, Jasmin sanoi, “mä voin auttaa ton sun kireytesi kanssa jos haluat. Ei tommonen tee ihmiselle hyvää.”

_

hahhaahhaaa yllätin teidät ja tein 3 minuuttia ennen lauantaita >:D

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   24.1.09 00:18:09

Ensin mä ajattelin että ei-ei-ei, Lucaksen yöpako on ala-arvonen ratkasu kirjoittajalta, mutta sitten selasin taaksepäin ja muistin sen äidin. Musta se on ala-arvonen edelleen, Lucakselta, mutta nyt mä saatan ymmärtää sen. Ehkä.

Ced kuule, susta voi vielä tulla Todella hyvä! :) Hyvä olet jo, ja Todella hyviä ei mun kategoriassa nykyään ole kuin Satanin Lasienkeli (pakko laittaa toi Satan tohon, kun on se Lasi-jtn-muutakin-joissa-aina-menen-sekaisin, joka myös on hyvä, mutta ihan eri tasolla) ja Hazz.

Päivämäärä:   24.1.09 09:37:23

oooooo<3 jatkoaaaa<3

LähettäjäAivokana 
Päivämäärä:   24.1.09 10:22:16

Oo, jatkoa. :---) Hyvää tekstiä taas, mahtavaa!<3

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   24.1.09 15:19:27

Ihana tarina mä luin tätä tarinaa eilisen päivän ja tän aamun. jatka niin pian ku kerkiit

LähettäjäJ3rsey 
Päivämäärä:   24.1.09 15:32:33

jes tuli jatkoa (^___^)

Lähettäjäcendrill0n 
Päivämäärä:   24.1.09 15:52:54

Sennnu / voi mikä kohteliaisuus! kiitos! :--))
.. ja Lucas nyt on tommonen, ei osaa käsitellä juttuja kun on niin epätasapainoinen ihminen ja näin, joten lähtee sitten rälläämään ja nollaa aivonsa ;D

Ja kiitos teille muillekin! <3 kirjotan luultavasti tänään kun inspis is back! thank god :D

Päivämäärä:   24.1.09 18:13:23

JES<3 hyvä jos tänää<3 ei mitää paineita:)

Lähettäjä: pomppe.(ei kirjjj) 
Päivämäärä:   24.1.09 18:17:15

vuu.<3

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.