Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sennnun höpöttäjät (ot)

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   27.7.13 00:03:42

Tässä viimeinen tarinatopa, linkkaan tänne sitten uuden, kunhan pääsen vähän pidemmälle siinä :)

Re: Sennnun höpöttäjät (ot)

Lähettäjä: Hip 
Päivämäärä:   28.7.13 13:40:41

Vähänkö hauska topa :D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.7.13 14:52:40

Voitko paljastaa kuka on tulevassa tarinassa päähenkilönä?:P

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   28.7.13 14:52:45

Onko toi uusikin tarina mustaojan tyylinen heppatarina vai joku ihan muunlaine? :--D

Lähettäjä: L-R 
Päivämäärä:   28.7.13 21:15:07

Milloin alkaa uusi tarina? Niin en minä kärsimätön ole, tulee kun tulee, mutta ei se malttamattomuutta vähennä yhtää. Voi kun siitä kehkeytyisi samanmoinen sukusaaga, kun oli Ilse, Artsi, Jessi, Vesku jne

Lähettäjä: ma 
Päivämäärä:   28.7.13 21:48:19

Täällä kaipailtaisiin pienenpieniä tarinoita vanhoista henkilöistä, sellaisia lyhyitä katsauksia esimerkiksi Nitan, Stumpin tai Annin elämään Mustaojan tapahtumien ulkopuolella. Kesän aikana tuli luettua kaikki Ilsen nuoruudesta lähtien eli "unohtuneiden" henkilöiden tapahtumat ovat jääneet vaivaamaan ja on vaikea hyväksyä ettei niitä ehkä tule koskaan tietämään :D
Innolla silti odotan täysin uutta tarinaa ja uskoisin, että sekin tulee viemään mukanaan kuten aiemmatkin :)

Lähettäjä: sunny 
Päivämäärä:   28.7.13 23:44:07

Sennu pystyisitkö sä linkata sun kaikki tarinat alusta alkaen, kun mulla katos ne linkit tossa joku aika sitten...

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   29.7.13 21:10:11

Sunny,
Vanhempieni tarina ja Minä, Miila
Oi kultainen nuoruus
Jessijutut ja
Jessijutut jatkoa
Myöhemmät tarinat
Henriikka

Ma, hyvä idea, mutta mä olen aina ollut hirveän huono lyhyissä pikkutarinoissa (kröhöm, kuten näkyy).

Uus päähenkilö on vähän yli kolmekymppinen perheenäiti, sen takia mä vähän mietin sen jutun sopivuutta tänne. Mutta ans kattoo nyt. L-R ei huolehdi, mä oikoluetutan sen sulla vanhaan tapaan heti kun on tarpeeksi kasassa :D

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   29.7.13 21:16:05

Kyllä se tänne sopii vaikka täällä onkin pelkästään teinitarinoita! Erottuupahan joukosta

Lähettäjä: sunny 
Päivämäärä:   29.7.13 21:41:56

Kiitoskiitos!

Lähettäjä: Emsku 
Päivämäärä:   30.7.13 21:05:12

No ehdottomasti sopii tänne!!

Lähettäjä: L-R 
Päivämäärä:   30.7.13 21:55:34

JES!!

Päivämäärä:   2.8.13 10:57:55

No nyt on ahmittu sekä Vanhempieni tarina 1 että 2 sekä Miila <3 <3 Ihanaa

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   4.8.13 22:33:03

Terveisiä Pärnusta teitille:) En ehtinyt sanaakaan kirjoittaa, vaikka oli kone mukana :D

Lähettäjä: PV 
Päivämäärä:   6.8.13 09:54:53

Mäki haluan Pärnuun! :O Ei muuten muttakun siellä on hyvää ruokaa <3 Pienempänä tuli siellä monena kesänä käytyä.

Kun Sennnu kerran ramppaa Eestin puolella ahkeraan, voisi joskus harkita jotain tarinaakin kirjoittavansa siltä puolelta? Jotain heppa juttua kenties? :D

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   6.8.13 10:50:54

Hyvä idea, PV!

Päivämäärä:   9.8.13 10:45:55

Nostetaas!

Päivämäärä:   13.8.13 22:21:09

miten etenee..? :)

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   13.8.13 22:37:15

Hitaasti :D Viime viikko oli vika lomaviikko ja oli mukamas kauheesti tekemistä ja nyt on eka työviikko ja mä oon kahden päivän jälkeen jo ihan ryyd! Mut etenee :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.13 23:01:34

Minua kiinnostaisi aivan valtavasti lukea Mustaojan tarinaa siitä, mihin se jäi aikanaan, eli kun Vesku ja Alissa suunnittelivat maneeesinrakennusta.

Lueskelin tarinan (taas, ehkä neljännen kerran) tuohon kohtaan asti ja aina se vaan niin kiinnostaisi :)

Lisäksi toivoisin kovasti, että lisäisit jokaiselle noista sivustoista linkit KAIKKIIN tarinoihin, tuota Henriikka-sivua en ainakaan äkkiseltään löytänyt miltään aiemmalta sivulta. Ehkä myöskin joku sivu, jossa olisi suositeltu lukujärjestys ja sen lisäksi kronologinen järjestys tarinoille?

Voisiko noita saada word-tiedostoina? Kirja kävisi paremmin, mutta ilmeisesti ei ole tulossa, mitä aiempien topiccien vastauksia luin :)

Päivämäärä:   13.8.13 23:03:23

Ja matkalle kun olen juuri lähdössä, kaipaisin linkkiä joko ensimmäiseen Henriikka-tarinaan tai sitten jutut tuonne freewebsiin, ensimmäinen on varmaan helpompi ;)

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   13.8.13 23:32:56

Ekat Henriikat on osoitteessa http://henriikan.webs.com/ ja kai mun pitäisi sinne ne loputkin lisätä. Jos apukädet hoitaa huomenna tallivuoron niin voisin olla sen verran aktiivinen!

Päivämäärä:   14.8.13 21:59:29

Hitaasti hyvä tulee! :D
Ja minusta saa kyllä kommentoijan, jos haluaa keskeneräisiäkin juttuja esitellä! :P

Päivämäärä:   22.8.13 17:27:48

Nostetaas!

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   22.8.13 20:21:39

Kiitos nostamisesta, Emsku! Mä oon täällä neulonu koko viikon huomista 50-vuotislahjaa ja vielä puuttuu vähän!

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   26.8.13 16:44:14

Tsippaduidaa!

Päivämäärä:   14.3.16 19:52:15

Nostetaas tämä unholasta! Missä kaikki vanhat kommentoijat ja mitä Sennnulle itselleen kuuluu?

Lähettäjä: flanu 
Päivämäärä:   18.3.16 08:45:07

Sennnu tohottaa ainakin facebookin puolella kovasti ja kutoo sukkia.

Henriikkajuttuja on tullut kirjanakin jo.

Mä lueskelen tylsästi vaan Jamiksen pesisjuttuja, kun ei täällä oikein muuta luettavaa enää oo...

Lähettäjä: khan 
Päivämäärä:   18.3.16 15:10:43

Joo tuntuu kyllä koko hötö ihan kuolleelta kun ei oo Sennnua täällä

Päivämäärä:   18.3.16 19:58:22

Jamiksia mäki luin. Just sain Henriikat loppuun :

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   18.3.16 23:03:49

No kiitti vaan flanu vinkistä :D
Emsku (ja whoever it may concern) mä oon ollu koko talven burnoutin ja masennuksen takia sairaslomalla. Nyt alkaa tää kevätaurinko vähän kutkutella kaikenlaisia kivoja nappuloita sen verran, että vaikka mä jo tuolla sairastuessani ajattelin Vanhempieni tarinan heti seuraavaksi laittaa painoon, on sen oikoluku edelleen aloittamatta. Oikeastaan olen pohtinut myös ton mulla kesken olevan tarinan jatkamista. Mä en vaan tahdo kestää näitä pimeitä kuukausia. Silloin tuntuu jo ihan se, että nousee sängystä vievän kaikki voimat.

Mutta kauhean kiva, kun olette täällä! <3

Päivämäärä:   18.3.16 23:06:24

Täällä me sua odotellaan :) (ps. sukat lämmittää ihanasti, ovat nytkin jalassa)

Päivämäärä:   19.3.16 11:32:39

Joo, Suomen talvi on kyllä ihan sàatanan raskas :(
Täällä me sua odotellaan ja kaivataan :)

Lähettäjä: Olivia 
Päivämäärä:   20.3.16 13:22:15

Mistä löytää noita henriikoita kirjoina? :)

Päivämäärä:   20.3.16 20:20:23

Olivia, Adlibriksestä ja BoD:in verkkokaupasta ainakin löytyy sekä Äidin tyttö, että Sydämeesi osuman sain, jotka molemmat Henriikoita.

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   24.3.16 22:06:55

Oi rakkaat ystävät :)

Lähettäjä: Rai 
Päivämäärä:   30.3.16 22:10:16

Vieläkö Sennnu jaksaa kirjoitella meille lisää? Pääsin juuri Henriikat loppuun, tyhjä olo. Onneksi bongasin jostain topicista hepparkijavinkkejä, niin saa lukea jotain vähän kevyempää kuin mitä muuten tulee luettua, hevosista on niin kiva lukea vaikka niitä ei enää pääse harrastamaakaan. Sennnun tarinat ovat kyllä ihan omaa luokkaansa, että nuo lasten heppakirjat jäävät kyllä kauas jälkeen!

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   1.4.16 00:29:56

Rai, mä yritän, mutta nyt on ollut niin pitkä tauko, että on vaikea saada tarinankulmasta kiinni! Toivottavasti vielä; kirjoittaminen on parasta mitä tiedän!

Päivämäärä:   1.4.16 22:36:53

Mustaoja on kyllä ihan huippu!

Lähettäjä: tripi 
Päivämäärä:   8.4.16 12:53:55

Pitkästä aikaa tulin tännekin katsomaan, mitä täällä tapahtuu :) Tuli luettua Nuori Jerry ja meinasin lukea Kuuseen Kurkottajankin, mutta se katkesi kakkostopaan, niin en viitsinyt edes aloittaa.

Elämä on taas alkanut parin vuoden hiljaiselon jälkeen maistua, ja jaksaa jopa vähän kiinnostua ulkomaailmasta :) Nyt ei ole pariin päivään hirveämmin edes särkenyt päätä, se vaikuttaa aika paljon omaan mielentilaan, kun särkee jatkuvasti!

Lähettäjä: flanu @puhelin 
Päivämäärä:   8.4.16 19:03:54

Tripsu rakas! Osta poni!

LähettäjäFigaron_haamu 
Päivämäärä:   15.4.16 21:04:42

Voi Sennu, mulle tuli aivan käsittämätön kaipuu lukea Jessijuttuja ja tietenkin niidenkin sivut on tässä viime kerran jälkeen jo ehtineet kuolla! :(
Taitaa olla aika lailla jokakeväinen traditio mulle lukea Jessin ja Veskun tapaamisesta aina Juha-ällötyksen ilmaantumiseen asti. Tänä vuonna näemmä perinne katkeaa...

Lähettäjä: Pupu 
Päivämäärä:   8.7.16 17:15:19

Edelliselle: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=880063&t=880063

Mulla on töissä sairaan tylsää, mutta onneksi löysin pienellä googlettelulla nämä ^-^

Lähettäjä: jackets 
Päivämäärä:   12.7.16 10:43:19

Eikä! Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki Pupulle :) Mäkin luen nää joka kesä!

Päivämäärä:   16.7.16 14:48:53

Et sattuisi pupu noita jatkotopikkejakin löytämään?

Lähettäjä: coccinella 
Päivämäärä:   22.7.16 13:15:28

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=883828&t=883828

Siinä on Jessijutut 9

Lähettäjä: Figaron_haamu 
Päivämäärä:   24.7.16 18:03:30

Rakastan teitä, kiitos <3

Päivämäärä:   13.8.16 10:40:05

Vanhoja tarinoita lueskellessa sitä kaipaa niin mustaojalle. Kiinnostaisi kuulla mitä henriikalle kuuluu :) oiskohan sennnulta tulossa millon uutta tekstiä vai raapusteleeko hän nykyään ihan vain kirjoja ;)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.8.16 21:40:47

"Teresa olisi halunnut ottaa puolityhjän boolimaljan mukaan ja hänet tyynnyttääkseni kaadoin Jinnan avustuksella siitä tyhjään siideripulloon ja törkkäsin sen Teresan käteen. " Tämä Teresa oli Miilan kaveri, mutta eikös Tirpankin nimi ollut Teresa?

Miten on sattunut kaksi eri juoppo-Teresaa tarinoihin :D

Ihanaa lukea Jessijuttuja pitkästä aikaa, kiitos sen linkannelle. Luulin ettei niitä ole netissä enää ollenkaan.

Onko uutta tarinaa tulossa? Hannasta varsinkin olisi kiva kuulla jos Mustaojalla vielä pyöritään.

Päivämäärä:   19.9.16 04:51:14

Onko sennnu ihan kokonaan kadonnut heppalasta? Olisi kiva edes kuulumisia kuulla, vaikkei tarinaa olisikaan tuloillaan. :)

Päivämäärä:   19.9.16 13:35:57

Joo ihan onttoa käydä hepolassa kun ei oo Sennnulta mitään uusintaakaan meneillään :P

Lähettäjä: ;. 
Päivämäärä:   29.9.16 23:40:24

Olisko kellään linkittää kaikkia Sennnun kirjottamia tarinoita? :)

Päivämäärä:   9.1.18 13:08:04

Tuli taas kerran luettua nää kaikki ihan alusta loppuun ja on nää vaan edelleen niin <3

Ekat Henriikat mulla on onneksi jopa ihan ekirjoina!

Käyn edelleen aina sillon tällön tsekkaamassa, josko Sennnulla olisikin taas aikaa, intoa ja inspistä kirjoittaa, mutta eipä täällä kyllä taida kukaan enää julkaista mitään.

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   18.1.18 21:29:25

Olisiko mistään majdollista lukea vanhempieni tarinan loppua ? Mä maksaisin enemmän kun mielelläni jos saisi luettua loppuun :-(

Päivämäärä:   23.1.18 15:36:27

Sit sitä maksua kehiin ;)

Vanhempieni tarina, uusinta
Vanhempieni tarina, uusinta 2

LähettäjäE 
Päivämäärä:   27.1.18 21:55:16

Oisko kukaan kiinnostunut ostamaan Henriikka kirjoja? Löytyisi molemmat: Äidin tyttö ja Sydämeesi osuman sain. Kerran luettu, erinomaisessa kunnossa. Nimimerkissä sähköposti jos kiinnostaa. :)

Päivämäärä:   20.11.18 17:03:55

höpötän vähän kaikesta.puolustan suomenhevosta kun se on mun mielest paras hevosrotu.

Päivämäärä:   20.11.18 17:17:20

mut puoliverihevoset on nekin ihan jees.

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   5.12.18 14:02:12

Sennulainen herätys!

Kuinka moni täällä muistaa kun ketjuja syntyi, kokonainen setti tuli täyteen yhdessä illassa ja jatkoja täytyi tehdä?
Lukuisia erilaisia tarinoita kirjoitettiin, niitä tallennettiin muille sivustoille ja koneille. Ja tätä arvon foorumia saattoi selata useampi kymmenen sivua taaksepäin.
Välillä ylläpito tiedotteli serverinvaihdoksista ja oli ihan maailmanloppu jos kirjastosta ei irronnut tietokoneaikaa tai koko sivusto oli kaatunut.

Muistoja muistoja.. :)

Lähettäjä: whisky. 
Päivämäärä:   29.12.18 22:16:10

Sain vihdoin hommattua Henriikan kakkososan joululukemiseksi, ykkösosa on löytynyt ilmestymisestään saakka kirjahyllystä. Ovat ne vain taattua laatua.

Olisikin mielenkiintoista tietää, mitä Sennnulle kuuluu nykyään ja vieläkö kenties joskus saadaan Mustaoja-saagalle jatkoa. Tai miksei ihan jotain muutakin tekstiä, kyllähän Sennnu osaa kirjoittaa ihan mistä tahansa ;)

TT on kyllä ihan kuollut paikka ja se on tosi sääli, aikoinaan täällä oli niin hyvä meno.

Lähettäjä: des 
Päivämäärä:   5.1.19 10:01:53

En tiedä miten näin samaan aikaan kiinnostuinkin näistä stooreista, mutta kiinnostuinpa kuitenkin. Huikkaan Sennnulle että häntä kaivataan täällä.

Linkitän tänne myös sivuston, joka on todella pelottava, mutta silti, mikä aarrearkku! Nyt mä tässä mietin, alanko lukemaan Veskun nuoruusvuosia, vai Jessijuttuja alusta, josta mun mielestä nämä tarinat alkaa.
http://www.hollilla.com/reader.php?action=usercollation&nickname=Sennnu&forum=204

Päivämäärä:   10.1.19 16:44:48

Taas kertaalleen on koluttu kaikki läpi, taasko sitä pitää aloittaa alusta. Lisää Mustaojaa kiitos!

Lähettäjä: kuudi 
Päivämäärä:   14.6.19 11:38:28

Harmi ettei Hollilla enää toimi

Lähettäjä: kaysa 
Päivämäärä:   21.10.19 21:20:29

Täälläkin sennnua kaivataan (ja paljon...) koko mustaoja - saaga tuli nyt luettua varmaan neljännen kerran läpi. tai viidennen, en enää edes muista. melkeen tuli tippa linssiin ku äsken sain henriikatkin loppuun.. :D

LähettäjäJenspa 
Päivämäärä:   28.1.20 17:09:48

Heips!
Olisko kellää näiden tarinoiden linkkiä ihan alusta alkaen?
Linkit mitkä sennnu oli 2013 laittanut niistä vain vanhempieni tarinat toimii ja just pääsin sen loppuun ja lukuintoa olis lisää

Lähettäjä: Ruu 
Päivämäärä:   4.2.20 12:33:32

Pääsetkö tästä linkistä edellisten kautta alkuun?

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=883828&t=883828

Lähettäjä: Jenspa 
Päivämäärä:   11.3.20 04:15:43

Mahtavaa tuosta pääsin kiitos! :)

Päivämäärä:   14.5.20 22:34:27

Säännöllisin väliajoin jaksan käydä TT:ssä kurkkaamassa olisiko Sennnusta kuulunut jotain :/ Olisi ihana kuulla miten menee, ja vieläkö on jonain päivänä kenties mahdollisuus että kirjaprojektit etenevät tai jotain uutta ilmestyy. Ennen kaikkea olisi kuitenkin hirveän kiva kuulla että hengissä ollaan ja elämä rullaa, ainakin toivon mukaan.

Juuri luin jälleen kerran JessiVeskut, tosin en enää Mustaojan myöhempiä pystynyt lukemaan. Ne on niin ahdistavan tuntuisia etten muistanutkaan. Ehkä vielä tuon Vanhempieni tarinan voisi lukaista muistia virkistääkseen.

Päivämäärä:   11.3.21 21:36:48

Kertokaa nyt joku missä järjestyksessä nää menikään? :)

Päivämäärä:   26.11.21 20:36:21

Enkä vieläkään ole luopunut toivosta, että Sennnu vielä joskus hairahtaisi vierailemaan TT:ssä edes vanhojen aikojen kunniaksi.

Päivämäärä:   11.12.21 08:34:16

Samat ajatukset sinun kanssa whisky.! Joten pidetään ketju ylhäällä ;)

Päivämäärä:   31.12.21 14:07:13

Mä säikähdin, kun näin Sennnun töissä yks päivä. Ei taida pahemmin enää kirjoitella, enkä viitsinyt kyselläkään sen koommin.

Itsekin kaipaan hänen tekstejään, JessiVeskut luettu moneen kertaan ja muutkin kyllä. Oishan se hienoa, jos nää ikimuistoiset tarinat sais jatkoa, tai vaikka tulis ihan uuttakin juttua.

Päivämäärä:   1.3.22 22:30:30

Mukava kuulla, että Sennnu nyt ainakin on sitten elossa ja oletettavasti hyvissä voimissa jos flanu kerran on hänet nähnyt :)

Voisin kuvitella, että Sennnukin ilahtuisi jos tietäisi että hänen tekstejään yhä muistellaan vaikka ei enää kirjottaisikaan ainakaan suuren yleisön tietoisuuteen.

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   12.7.22 18:53:12

tämän jutun tein (joskus aikoinani) koulun lehteen:
Pupu Nimeltä Puppu (1992)
Puppu oli Geenimanipuloitu Kani. oikeastaan puoliksi kani puoliksi orava.
se t pystyi sekä kiipeämään että loikkimaan. Puppu oli niin erikoinen että ihmiset luulivat sen tulleen toisesta ulottuvuudesta. vaikka sehän oli geenilaboratoriosta.
tyttö nimeltä Nanda löysi Pupun. hän sanoo sitä Puppu nimellä vaikka kanin oikea nimi on Harare ( Hare ja squirrel sanojen yhdistelmä). lopulta Puppu, siis Harare, pääsee turvallisesti kotiinsa. matkalla hän tapaa Haraldiinan eli Diinan johon rakastuu. pelastettuaan Diinan kumpikin menee omille teilleen mutta lupaavat pysyä ystävinä. Puppun , tai Hararen, kummaksi sitä tahtoo sanoa, mallina on käytetty Chinchillaa. jatkoa tarinalle on odotettu vain 30 vuotta!

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   24.10.22 19:29:34

jatkoa edelliseen (vihdoinkin!):
Harare ja Diina ovat saaneet poikasia. ikävä kyllä yöllä heidän nukkuessa ilkeä Hararen kaksoisolento nappaa ne. poikasille hän tietysti uskottelee olevansa Harare. kuitenkin hän jää kiinni kun tekee virheen: puhuu peilikuvalleen ja pennut kuulevat kaiken. kenguru nimeltä Roo* on muuttunut super-rooksi ja vie pennut kotiin. kaikki on kuten pitääkin.

Roo seikkailee super-Roona omissa tarinoissaan .*

Lähettäjä: ss 
Päivämäärä:   1.12.22 17:21:43

Sennu sun tarinat on aivan mielettömiä ja ostaisin enemmän kuin mielelläni kaikki jos ne kirjaksi ilmestyisivät <3

Olen lukenut vanhempieni tarinan varmasti tuhansia kertoja sen jälkeen kun sen vuosia sitten löysin. Ihana upota hetkittäin tästä omasta maailmasta johonkin toiseen, vanhempieni tarina on ehdottomasti sun kirjoituksista kaikkein parhain. Edelleen odotan sitä päivää missä saisin lukea Ilsestä ja Artsista lisää, vaikka hahmot vilahtelevatkin kaikissa muissa sun kirjoituksissa, kaipaisin jotain heidän omaansa.

Toivottavasti vierailet Sennu vielä täällä lukemassa näitä kommentteja !

Päivämäärä:   13.7.23 04:32:17

Edelleen jaksan aina välillä käydä kurkistamassa, josko Sennnu olisi sattunut piipahtamaan täällä päivittämässä vähän kuulumisiaaan :D

Päivämäärä:   11.1.24 21:55:42

Vieläkään en ole luopunut toivosta!

Lähettäjä: Tripi 
Päivämäärä:   25.2.24 11:24:05

Monen vuoden tauon jälkeen eksyin tänne, ja ihan uskomatonta että vieläkin täällä on muutama tuttu otsikko tallella :)

Mulla on vielä muutama linkki tallella vanhoihin tarinoihin!

Martat nousevat haudoistaan:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=643035&t=643035

DFH 3:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=606699&t=606699

Ja tietysti Sennun tarinat löytyvät kirjahyllystä <3

Päivämäärä:   12.8.24 09:15:43

Moi, niin oliko jotain Sennnun tarinoita julkaistu kirjana? Millä nimellä löytää?

Päivämäärä:   24.8.24 10:44:28

Kyllä on, Henriikat on julkaistu teosnimillä Äidin tyttö ja Sydämeesi osuman sain.

Lähettäjä: kaysa 
Päivämäärä:   14.9.24 13:37:50

Satuinpahan miettimään, että onko sennun kuuseen kurkottaja -tarinasta kenelläkään toista topaa pidemmälle linkkejä? Tai onko se tarina edennytkään koskaan pidemmälle (aika on kullanut muistot aivan kokonaan, vaikka sitäkin oon alusta asti ollut lukemassa..).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.