Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   14.2.12 13:52:55

Vanhat.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   15.2.12 09:19:50

Noniin ja tällekki uppia. :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   17.2.12 14:30:51

UP

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   17.2.12 21:24:07

Upsii tällekki :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: foe 
Päivämäärä:   17.2.12 22:24:21

uppia taas :) ja uus lukija ilmoittautuu :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   18.2.12 13:55:58

*lysähtää tuoliin ja kaappaa tietsikan syliin uupuneena*tulee ht.nettiin*

Jooh, miul ihan vítunmoinen kiire edellee tän muuttorumban takia... Oon ny koko aamun klo 8 asti siivonnut miun äidin luona olevaa huonetta ja maanantaina sama juttu uudella kämpillä..... -__-' Kirjoittaisin mielummin jatkoa per*ele!! >: T

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Madeira 
Päivämäärä:   18.2.12 19:09:41

miten jollain on noin rankka laiffi?:oo

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   18.2.12 22:47:45

Elämä on joillakin rankkaa jotka ei oo syntyneet kyltalusikka poikittain p*rseessä... :(
(En nyt siis tarkoita ketään lukijaa, kaveri vaan yleensä sanoo noin. :'D)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   19.2.12 11:24:01

Up :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   20.2.12 17:10:55

Lisäälisää :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: 1hgd44731ll3w44 
Päivämäärä:   21.2.12 08:19:59

ihqu tarina siish oigeesti !!!!!!!! tää on tosi upee ja hyvä <3<3<3 #1
ps. oon vasta kolmetoistah :dd

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   23.2.12 14:31:37

Uppia. Lisää, DC! :))

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   24.2.12 08:51:08

UP...

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   24.2.12 21:53:34

WAAH!! Anteeksi!! Miulla on ollu kokonaiset 2 viikkoo kiirettä tän muuton jälkeen, ja tulee varmasti oleen vielä pari päivää, jatkan kyllä ihan heti, kunhan vain saan kalenterista raivattua aikaa tälle! D: Yritän jo tänä iltana alottaa ku ihan viel ei nukuta... ^^'

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   25.2.12 17:44:17

:)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   28.2.12 21:21:16

Yääh, anteeksi!! ;A; Olen ollut vatsataudissa nyt jo kaksi päivää, ja koneelle tulo on ollut ongelma sen takia, koska en tahdo oksentaa koneen päälle vahingossakaan... ;__; Nytkin makaan sängyssä voimattomana ja näpyttelen tätä puhelimen kautta... Yritän parantua ja jatkella nopeasti!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.2.12 19:58:31

Voi vitsi. Sulla kyllä käy aina jotain! Yritäs nyt parantua ja pärjäiilä siellä ja jatkat sitten kun voit :)!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   2.3.12 09:08:34

No harmi :/ Koitahan jaksaa :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   4.3.12 12:33:53

Up

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Tupsu 
Päivämäärä:   4.3.12 12:43:22

Jatka sit ku paranet, parane(kin!) pian! <33

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Trolo 
Päivämäärä:   4.3.12 14:10:51

Jatkoaaa :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   5.3.12 07:57:42

Yritän tänään tulla koneelle, oksentelu on helpottunut, mut kuumetta on viäl... :(

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   6.3.12 10:22:27

Noni :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   6.3.12 22:53:09

Ihan ekaksi: Anteeksi että kesti näin kauan jatkaa
Tokaksi: Anteeksi että on niin lyhyt. :(

------

Alma

Kiehuin kiukusta kun James tunki nenänsä sviittiin ilman lupaani, mukanaan joku uusi kyttä jota en vielä tuntenut.

”Mile, veisitkö neidin pois, tahdon puhua kahden herra Phantomhiven kanssa.” James tuumasi kuin mikäkin ammattilainen ja irvistin.
”Minä en ole menossa mihinkään! Tämä on minun sviittini, ja sinä James ole ollut vähän väliä pilaamassa lomaani!” ärähdin tälle ja James hypähti pienesti.
”Alma, voimmeko lainata sviittiäsi?” Sebastian kysyi ja säpsähdin pienesti.
”Mitä?” älähdin kummastuneena ja käänsin katseeni Sebastianiin, joka katsoi minua totisena.
”Pyydän.” tämä tuumasi ja huokasin pienesti.
”Hyvä on…” huokasin ja menin Milen mukana alakertaan ravintolaan syömään.

Söin hiljaa tilaamaani mansikkasoberttia, samalla kun Mile näytti tutkailevan minua kummastuneena. Ihmettelin mitä toinen oikein tapitti minua, mutta pidin nätisti mölyt mahassani ja söin vain soberttiani. Huokasin pienesti kun katsahdin kelloa. Oli kulunut jo vartti kun kaksikko oli jätetty kaksistaan sviittiini. Pelkäsin nimittäin isoa laskua yhtiölle jos ne kaksi ottaisivat yhteen.

”Neiti Heinonen!” kuului tiskin puolelta ja säpsähdin, kääntäen katseeni tiskille. ”Teille on puhelu!”
Nousin nopeasti ylös ja juoksin tiskin luo napaten puhelimen ja vastaten siihen. ”Haloo?”
”Alma Heinonen?” kuului puheliman toisesta päästä möreällä äänellä, joka sai minut pelästymään ja kuvittelemaan puhelimen toisessa päässä olemaan jokin iso mörkö.
”N-niin? Kyllä, juu olen, kuinka voin auttaa?” kysyin hiukan hämmentyneenä.
”Olisiko teillä aikaa tavata?”
”Saanen kysyä kuka sitä kysyy?”
”Olen setäsi, Samuel Heinonen.” kuului puhelimen toisesta päästä ja olin vähällä pudota pérseelleni.
”Anteeksi?” kysyin käheästi ja tarjoilija antoi nopeasti juotavaa jonka vedin nopeasti alas.
”Niin, olen setäsi, Samuel. Raimo oli veljeni… Tai siis olisi vieläkin jos ei olisi kuollut…” kuului puhelimen toisesta päästä ja vedin syvään henkeä.
”Mistä tiesitte minun olevan Hotelli Kulta Vuoressa?” kysyin vakavissani ja joku äkisti napautti olkapäätäni.
”Siksi että tulin tänne lomalle perheeni kanssa ja näytit niin tutulta…” kuului selkäni takaa ja laskin puhelimen alas, kääntäen katseeni takanani seisovaan mieheen, joka näytti aivan isältäni.
Henkäisin kauhuissani. ”..Isä..?”
”Ei, vaan setä.” mies totesi pienesti hymyillen.
En ollut uskoa silmiäni, saati korviani. Mies oli setäni. Enkä ollut koskaan kuullutkaan tästä mitään.
”Kuule, jutellaan kohta lisää, saatan perheeni ensin huoneeseen, okei? Älä katoa mihinkään.” mies tuumasi ja lähti perheensä luo, kohta kadoten näiden kanssa.
Tunsin Milen tuijotuksen niskassani ja huokasin syvään, mennen istumaan takaisin pöytään ja syömään soberttia, odotellen miehen paluuta. Tahdoin puhua tämän kanssa.
Jameskin tuli juuri alas sopivasti, joten pystyisin käskeä tämän hiiteen. Kuitenkin mies ilmestyi sitä ennen takaisin ja James hämmentyi heti.

”Herra pääjohtaja??” James älähti ja mies, setäni, käänsi katseen tähän.
”Kas, James? Mitäs pirua sinä täällä teet?” mies tuhahti ja James otti heti asennon.
”Työtehtävissä, sir!” James sanoi pontevasti ja mies vilkaisi minua.
”Vetäydy. En kaipaa tänne työtehtäviä kun olen lomalla, onko selvä??”
”On, sir! Tule Mile.” James tuumasi ja lähti heti Milesin kanssa, jättäen minut ja Sebastianin viimein rauhaan.
”Noniin, joko voimme keskustella kahden?” Mies kysyi takaani ja säpsähdin kääntyen tätä kohti.
”J-juu…” tuumasin hiukan häkeltyneenä ja mies hymyili iloisesti.
”Tule, keskustelkaamme.” mies totesi istahtaen sitten yhden pöydän ääreen, minä kohta käyden siihen myös.
Tämä, jos mikä oli jännittävää.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Tupsu 
Päivämäärä:   7.3.12 18:36:36

Jatkoo taas pian lisää ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   7.3.12 18:48:49

Ehanaa, jatkoa!!! :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   8.3.12 20:50:37

Up

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: rrixas 
Päivämäärä:   8.3.12 21:25:47

Ehdottomasti jatkoa! (:

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   9.3.12 12:48:03

UP

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   9.3.12 14:08:24

Sori, tämä likka häippäsee tallinnaan, moro! :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   11.3.12 23:38:10

*näpynäpynäpy*

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.3.12 18:42:33

Jesh! Onkos tiedossa jatkoa? :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   12.3.12 19:11:16

Heti kunhan hiukan vielä ehin kirjoittamaan. :3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   14.3.12 17:41:22

.... *jäätää ja pahasti* ...miun pitää kirjoittaa uusiks, mitä v*ttua mie oon kirjoittanutkaan unenpöpperössä... *pyyhkii kaiken pois jatkosta ja aloittaa alusta*

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Jullee 
Päivämäärä:   18.3.12 03:25:56

HYvahyva! Samaan malliin jatka (:: Koko yön ja illan lukenut tätä tarinaa ja pakko sanoa että jännitystä ei puutu ^^'

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Tupsu 
Päivämäärä:   18.3.12 22:25:03

Millon jatkuu??

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   19.3.12 08:47:55

Oon tänään täs koneella ja ajattelin just taas jatkella. :) Yritän julkasta joko kahentoista aikaan tai aiemminkin. ^^

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   19.3.12 09:47:12

Hmm, olin nopeampi mitä luulin. :D

------

Sebastian

Olin raivoissani kiitos sen paskíaisen. Almakaan ei ollut tullut vielä takaisin huoneeseen, joten lähdin etsimään mihin hän oli mennyt. Järkytyin nähdessäni hänet selvästi vanhemman miehen seurassa, ja tämä itki. Harpoin raivoissani pöydän luo ja vetäisin Alman hellästi itseäni vasten, katsoen miestä murhaavasti. Alma säpsähti ja nosti katseen minuun jokseinkin hämmentyneenä. Mies taas tuijotti minua vähän kuin shokissa.

”Sebastian Michaelis?” tämä sanoi kysyvästi, äänessään selvästi hämmentyneisyyttä.
”Minäpä minä, enkä pidä siitä kun naistani itketetään…” murahdin toiselle ja urahdin pienesti kun Alma otti kipeästä kohdasta kiinni.
”Sebastian, ei mitään hätää, hän on…” Alma kertoi, mutta suutelin häntä nopeasti hiljentäen tämän.
”Ei tarvitse puolustella tuota miestä…” kuiskasin toiselle hiljaa ja tämä katsoi minua kummastuneena.
”Anteeksi nyt vain mutta…” mies murahti ja mulkaisin tätä pahasti.
”Mistä tiedätte nimeni?” ärähdin toiselle ja Alma vetäisi paitaani, saaden minut kääntämään katseeni tähän.
”..hän on setäni, vieläpä arvovaltainen poliisi.” Alma sanoi tuimasti ja säpsähdin.
”Mitä??” kysyin kummastuneena ja käänsin katseen mieheen.
Mies röhähti ja nousi seisomaan. ”Olen Samuel Heinonen, maan johtava poliisi, ja pyytäisin teitä nyt ystävällisesti rauhoittumaan, Sebastian Michaelis. En uskonut teidän olevan täällä, mutta täytyy sanoa että kunnia tavata teidät, jota ei olla saatu kiinni viiteen vuoteen.”
Nielaisin pienesti ja puristin Alman paremmin itseäni vasten. Olin kerrankin peloissani, enkä vain itseni vuoksi, vaan Alman. Sillä jos tuo kusípää oli oikeasti sukua, hän voisi kirjoittaa minulle lähestymiskiellon Almaan hetkessä, vain siitä syystä ettei tahtonut minun näkevän häntä.
”Voisitteko laskea irti veljentyttärestäni?” Samuel kysyi matalalla ja uhkaavalla äänellä.
Nielaisin pienesti ja katsoin toista raivoissani, kuitenkin hölläten otetta Almasta, mutta Alma voimistaen otettaan.
”Setä… Se mies kestä olen puhunut, on Sebby…” tämä sanoi ja miehen silmät rävähtivät apposen auki.
”ETTÄ MITÄ!?” tämä karjaisi kauhistuneen oloisena ja tuijotti Almaa ollen uskomatta korviaan. ”Luulin että tuo mies vain pilaili kun tämä sanoi niin!”
”No anteeksi vain etten ole kovin huumorimiehiä silloin kun kyse on jostain todella arvokkaasta.” tuhahdin toiselle ja tämä irvisti.
”..Alma, voisimmeko puhua hetken kahden..?” Sam kysyi ja katsoin tätä tuimasti.
”En ala vasikaksesi, anteeksi vain setä.” Alma vastasi heti ja toinen huokasi.
”En minä sinua siihen tahtoisikaan, saati pyytäisi. Tahdon vain vaihtaa muutaman sanan koska olen huolissani sinusta…” tämä vastasi ja tiukensin otteeni Almasta.
”Älä suotta ole huolissasi. Pidän kyllä hänestä huolen. Minulla ei ole tapana päästää mitään arvokasta käsistäni noin vain.” tuumasin toiselle ja Sam kummastui totaalisesti.
Katsahdin Almaa joka hymyili pienesti punastellen.
”Vai niin.” Sam tuumasi tuhahtaen ja huokasi. ”Miten vain. Mutta jos satutat veljentytärtäni ja tämä tulee korviini, pidän huolen, ettet enää edes näe häntä taivaalta.”
”Älä huoli, niin ei tule tapahtumaan.” virnistin toiselle ja halasin Almaa.
”Parempi olisi. Noh, pidetään yhteyksiä.” Sam totesi Almalle ennen kuin poistui.
”Sebby…” Alma mumahti ja laskin katseeni tähän.
”Niin?”
”Ihmiset tuijottaa…”
”Häh?”

Katselin ympärilleni, ja moni tosiaan tuijotti minua ja Almaa. Huokasin pienesti ja suukotin toisen otsaa, tarraten toista hellästi kädestä ja lähtien saattamaan takaisin huoneeseen. Vasta huoneessa laskin toisesta irti hänen kädestä ja suutelin pikaisesti. Alma katsahti minua hämmentyneen näköisenä, ja soin hänelle vain salaperäisen hymyn.
Minun.

Myöhemmin illalla minulle tuli puhelu joka sai suupieleni ylös. Siivous ja korjausurakka oli valmis, ja voisin palata takaisin. Olin aikeissa sanoa asiasta Almalle, mutta kun huomasin toisen alakuloisen ilmeen, hämmennyin. Mikä hänellä nyt oli? Hän katsoi pientä käsikalenteriaan haikeana. Aloin laskemaan päiviä, ja Alman loma oli kuin olikin jo lopuillaan. Miten olin saanut aikaa kolme viikkoa?? Se oli kolme PÄIVÄÄ! Pääni oli ollut ihan pyörällä, en voinut uskoa tätä. Alma huomasi ilmeeni ja laittoi kalenterin haikeasti hymyillen pois.

”Noh, aina ei voi voittaa… Minun on pakko palata kuitenkin omaan normaaliin elämääni…” Alma sanoi pienesti hymyillen ja kummastuin.
”Mitä tarkoitat?” kysyin kummastuneena ja Alma käänsi katseensa minuun surullisena.
”Et voi jäädä elämääni pysyvästi. Olen pahoillani, mutten voi tapailla sinua.”
Äkisti tuntui siltä kuin joku olisi puukottanut sydäntäni takaa ja edestä. Katsoin Almaa uskomatta tämän sanoja ja nieleskelin palaa kurkustani. En tuntunut saavan henkeä, vaikka hengitin kuitenkin vallanmainiosti.
”N-nyt en ymmärrä…” sanoin takerrellen ja Alma huokasi syvään.
”Olet huumediileri pomo, minä vain paketin jakaja… En tahdo tulla ammutuksi kun vien paketteja.” Alma sanoi ja puristi rintakehäänsä, kuin kuvitellen miltä se tuntui. Olihan hän saanut sentään luodin selkäänsä… Auttaessaan minua. Minun takia hänen lomansa oli katastrofi. Kidnappaus heti, agenttina leikkiminen, ampuminen… Paketinjakaja… Se hän on. Ei huumediilerin vaimo, saati tyttöystävä.
”Niin, totta…” mumahdin hiljaa ja purin hiukan huultani. ”Olen pahoillani että lomasi meni piloille…”
”Parempi olisikin. Minua ammuttiin, Mirjami kuuli siitä, laittoi Jamesin perääni, ynnä muuta páskaa!” Alma ärähti ja säpsähdin nostaen hämmentyneen katseeni tähän. Hän oikeasti oli vihainen minulle. Hän taisi jopa vihata minua.
Ei… Hän tahtoo syyn ajatella minua kusípäänä, jotta hänelle ei tulisi ikävä… Mutta hän oli oikeassa. Minulla oli työtehtäväni, hänellä omansa. Mutta, en aio luovuttaa. Saisin vielä hänet. Pitäisi sitten odottaa vaikka pari vuotta.
”Niin. Olen pahoillani siitä… Minun pitäisi varmaan lähteä?” kysyin surkeana ja katsoin Almaa koiranpentukatseella, joka kuitenkin vain irvisti vastaukseksi.
”Ulos. Äläkä ikinä palaa.” tämä totesi kylmästi ja poistuin mitään sanomatta.
Häntä tulisi kaduttamaan. Minä voin nimittäin odottaa. Mutta hän tuskin ei.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   19.3.12 13:24:14

Ihanaa että viimein tuli jatkoa :) ja oli hyvä pätkä :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Tupsu 
Päivämäärä:   19.3.12 18:14:24

Jeei, jatkoo <3 Kiitos kun taas pitkästä aikaa tuli!

Alkoi taas häiritsemään tuo moneen kertaan toistuva "toinen" sana.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   21.3.12 08:58:27

Onko enää muita lukijoita..? o.o?

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: jeij 
Päivämäärä:   21.3.12 09:52:50

kyllä mä ainaki luen jos vaan jatkoa tulloo :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   21.3.12 18:44:55

Oon seurannu alusta asti :-)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Sani 
Päivämäärä:   21.3.12 21:28:28

Ihana ♥ Jatkoa!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   24.3.12 22:17:19

jatkooooo! ooon lukenu alusta asti this is awesome!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   25.3.12 10:21:56

Luen:-)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: chilam 
Päivämäärä:   25.3.12 11:10:37

Lukija tääläkin. :) Aktiivisesti seurataan :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: ymg 
Päivämäärä:   25.3.12 23:03:49

Dc kannattas laittaa jatkoo pikkasen nopeemmi koht lukijat hävi

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   26.3.12 15:22:07

Mie kirjottelen koko ajan, mutta kun kirjotan aina ihan jotain häiritsevää ja pakko alottaa alusta... :'D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: wolf 
Päivämäärä:   26.3.12 21:57:14

jatkoa :) <3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   2.4.12 16:47:56

ANTEEKSI!!

Miulla kone meni huoltoon kun kaveri kaato kahvit sen päälle vittuuntuneena, ja en oo saanut sitä vieläkään takaisin korjaamolta!! D: Miun piti tehä siihen jatkoon vielä pari kielioppikorjausta kun ne pisti silmään pikaluvussa, niin kiitos kaverin, jatkon tulossa kestää nyt... ;___;
Olen niin pahoillani... T^T *hakkaa päätä seinään*

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: ChaCha 
Päivämäärä:   2.4.12 21:54:14

Sä aina keksit jonku tekosyyn! Kone rikki, sä oot kipee jnejne..
Voisit suoraa sanoa, jos et jaksa/ehdi kirjoittaa tarinaa?
Aika säälittäviä noi sun kusetusyritykset ku koko ajan keksit jotai :D
Joojoo, ainahan sun kaverit kaataa kahvit sun koneen päälle ja sillai!
Lol DC!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: ChaCha 
Päivämäärä:   2.4.12 22:26:45



Tässä se sun ensimmäinen selitys, tää nyt menee vielä ja se on ihan normaalia käydä ystävien luona kylässä ei siinä mitään, mutta olisi mukavaa jos suoraan uskaltaisit kertoa, että et yksinkertaisesti JAKSA kirjoittaa jatkoa.

1 selitys: Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 31.10.11 13:29:18

Seuraava jatkopätkä saattaa valitettavasti ilmestyä vasta viikonpäästä maanantaina, sillä lähden viikonloppuna Vantaalle ystäväni luo, ja palaan vasta myöhään sunnuntaina, sekä on lukio kirittävänä kun olin viime viikon kipiänä. D: Olen kovin pahoillani tästä. :<

2.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 6.11.11 23:37:43

Niin joo, lukijat: Sain tehtyä jatkoa junassa. :) Mutta koska tää oli laittoman alhaalla niin luulin ettei kukaan sitä jatkoa viäl kaipaa. :<

^^ ei kukaa kaipaa? O.o Koko paikka täynnä huutelee jatkoa jne ja sillai :D

3.Mie oon pahoillani, mutta miulta pätkää ei tule varmaan vähään aikaan. :< Miulla on oma maailma nyt niin sekaisin, että hyvä kun edes jaksan sängystä nousta käymään vessassa... -.-' Kunhan kunto paranee niin kirjoittelen. Eipä miulla muuta. ;< Toivon että olette kärsivällisiä. <3

^^ tuossa olet kipeänä :) Eipä sekään haittaa, mutta minulla nyt vain on niin tylsä elämä niin tahdon ottaa näitä kaikkia selityksiä ylös jatkoa odotellessa.

4.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 24.11.11 11:48:44

Anteeksi ettei jatkoa ole vieläkään tullut. ;< Mie vuodepotilaana edelleen, hyvä kun nytkään jaksoin tänne raahautua. :S Jatkoa tulee heti kunhan voin paremmin ja aivot rullaa taas. x_x'

^^yhä kipeänä :( Mikähän sulla silloin oli?

5.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 3.12.11 23:17:08

Yääh! D: Anteeksi kauheasti, miulla oli niin paha hässäkkä tuolla Ruotsinreissussa jolloinka miun oli tarkotus ottaa aikaa ettii joku hyvä paikka jossa voi kirjoitella hyvän pitkän pätkän jatkoa, niin siinä sit sattu kaikkee ei niin kivaa niin jatkon tekokin jäi kokonaan pois... ;___; Tuhannet anteeksipyynnöt! T^T

^^ Ton sun sairauden ja ton välillä ei tullut yhtään jatkoa :/ Olikohan nämä kaikki vain selityksiä, koska et jaksanut vain kirjoittaa? :3

6.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 9.12.11 23:57:35

Tässä sitä koko ajan yritän näpytellä, mutta uhkaavalta hiukan näyttää kun aivot ihan solmussa... D: MUTTA! Yritän VIIMEISTÄÄN 24.12., saada kirjoitettua normaalipitusen pätkän, jonka sitten postaan sinä päivänä, ns. joululahjana. :3 ( Tarkoitus oli kyl alunperin tehä 3 pätkää joulupäiväksi ja julkasta sillon, mutta kun elämä veti äkkiä persmäkeen niin sieltä on vähän raskasta miun kunnolla takasin kavuta ylös nopeasti. D: )

^^ Jo 6 eri selitystä :DD Huomasin muuten vasta tänään siitä koneenhajoamisjutusta, että niitä selityksiä on ollut paljon. Joko ne on valetta tai sitten sun elämä on todella vauhdikasta!

7.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 19.12.11 20:25:35

Nyt, mulla on páskanen paljastus... Miun koneeseen tuli troijalainen kiitos miun kusípääexkaverin, joten kaikki kirjoittamani katosi ku reboottasin koneen! D: Grr... >__<'

^^ Oi kappas! Jälleen kaverin syyksi niinkö? Kylläpäs nyt on sattunut kaikkea juuri kun jatkoa piti tulla.. ? O.o

Tässä vaiheessa kirjottelit taas hyvin jatkoa ilman mitään selityksiä plussat siitä!!

8.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 3.1.12 19:17:18

Jatkoa heti ku ehin. :3 Mie oon niin poikki etten enää tänää jaksa kirjotella vaan painelen nukkumaan kohta. >.<'

^^ tossa sentään kerroit, että et yksinkertaisesti JAKSA kirjoittaa! Hienoa ;)

9.
Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 6.1.12 02:36:15

*haaukotus*

Hey, nyt ku muistan, niin en saata pystyä jatkelemaan tätä stooria koko viikonloppuna, en oo ihan varma meneekö mun suunnitelmat nyt niinku piti vai ei, mutta jos ei siis tuu mitään tänne nyt pariin päivään, niin pitäkää toppaa silti ylhäällä. :3 Ei mul muuta, painun nyt pehkuihin...

^^ Toiki ihan norrmaalia olla jossain muuallaki ku koneen ääressä! Ja kaikki valittajat tiedoksi: Tottakai DC:llä on omakin elämä ja silleen ei hän täällä ht. netissä koko aikaa ehdi olla kirjoittamassa, mutta minusta tuntuu että osa noista selityksistä on hätävalheita sillä hän ei tahdo lukijoiden vihoja niskoilleen!

10.
Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 9.1.12 19:47:01

Madeira// Kiitän. Mutta vielä minulla on opeteltavaa jotta voisin olla ammatikseni kirjailija. :'D

Yritän lisäillä jatkoa huomenna ellei tule mitään muuta menoa, miulla niin kova mikreeni ollut pitkin päivää, nytkin tänne vaa raahauduin sen takia että tahoin nähä mitä täällä on tapahtunut. :3 Noh, eiköhän kunnon yöunet auta. ^^ Vielä yritän tunnin yrittää pysyy hereillä, sitten annan oman lamppuni sammua. :3

11.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 13.1.12 21:21:52

amalia// Kiitän. :3

Hei, mä lähen huomenna heti aamusta lahteen Frostbite nimiseen tapahtumaan ja palailen sunnuntaina vasta illalla, et' katon oonko niin täpinöissäni etten pysty kirjottelee sit sunnuntaina vai en. :'D

12.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 15.1.12 23:57:14

K-k-kotona taas... *aivan tilt* x.x'
K-kirjoitan jatkoa heti kunhan saan tän pyörityksen pois päästäni... Tai ehkä menen vain nukkumaan ja kirjoitan huomenna selvän pätkän... heehehee... auts... <@,@'<

^^noissaki tuli pitkä pätkä kaikkia selityksiä eikä jatkoa näkynyt -.-

13.
Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 18.1.12 00:50:09

Krhm, mie ja miun unirytmihäiriöt... -.-' Sammuin klo 18 ja heräsin just puol tuntii sit ku en saanut unta... D: Tulin vaa kurkkasee, pitää tehä kuvistöitä ku ensi viikolla palautus >.<' 8 työtä, kaikki kesken... D:

^^ Ohhoh! Jo 13 selitystä tähän asti, aika hyvin DC!

14.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 27.1.12 21:10:06

ANTEEKSI~H ;A;

Äiti takavarikoi miulta koneen koko viikoks, joten en päässyt tänne mitenkään kun puhelimen nettikin sanoi ittensä irti!! T^T Mie nyt yritän rustata edes jonkin minipätkän, jotta te saatte ees jotain luettavaa siksi ajaksi kun yritän lisää kirjoittaa, mutta varoitan että miun pitää ennen pitkää pätkää kirjoittaa kaikki perkeleen kuvistöiden esittelyt (8kpl)... ;__;

^^konekki lähti :(

15.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 4.2.12 00:07:05

Oon yrittänyt koko päivän kirjoittaa, mutta ainut mitä oon saanut on ollut migreeni, joten ei jutusta oikein tullut mitään. ;< Johtuu kai siitä että oon nukkunut taas huonosti stressin takia... :( Yritän kyl saada jatkot tänne niin pian kuin mahdollista, pyydän että olette kärsivällisiä, sillä oma elämäni on oikeasti ihan perseellään... D:

^^sairastatko sä migreeniä ihan niinku silleen paljo? :(

16.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 5.2.12 11:47:02

Cabriella// Miul lukio menee paskasti, miul on vakava masennus, oon huostaanotettu joten sossut määrää suurimman osan miun elämästä ja nyt ne uhkaa lähettää miut maitojunalla hevonkuuseen, yms. kaikkee tällasta kivaa... -.

^^Sun elämä meni nopeesti huonosti, koska hetki sitten sun äiti vielä takavarikoi sun koneen??

17.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 8.2.12 16:05:31

Ihan vaa kaikille varotus, että meikäläisellä käynnistyy muutto, joten sysään koneen varmaa viikoks jos jopa toiseks pois sen takia... D: Tiedän että te kaikki odotatte innolla jatkoa, mutta olen kovin pahoillani että sossuni nyt tämän asian päättivät näin... -__-'

18.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 18.2.12 13:55:58

*lysähtää tuoliin ja kaappaa tietsikan syliin uupuneena*tulee ht.nettiin*

Jooh, miul ihan vítunmoinen kiire edellee tän muuttorumban takia... Oon ny koko aamun klo 8 asti siivonnut miun äidin luona olevaa huonetta ja maanantaina sama juttu uudella kämpillä..... -__-' Kirjoittaisin mielummin jatkoa per*ele!! >: T

19.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 24.2.12 21:53:34

WAAH!! Anteeksi!! Miulla on ollu kokonaiset 2 viikkoo kiirettä tän muuton jälkeen, ja tulee varmasti oleen vielä pari päivää, jatkan kyllä ihan heti, kunhan vain saan kalenterista raivattua aikaa tälle! D: Yritän jo tänä iltana alottaa ku ihan viel ei nukuta... ^^'

^^tossaki oli ihan tosi pitkä väli, ettei tullu jatkoa, mutta ymmärrän sen JOS sinulla nyt oli oikeasti se muuttorumba?(;

20.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 9.3.12 14:08:24

Sori, tämä likka häippäsee tallinnaan, moro! :D

21.
Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 14.3.12 17:41:22

.... *jäätää ja pahasti* ...miun pitää kirjoittaa uusiks, mitä v*ttua mie oon kirjoittanutkaan unenpöpperössä... *pyyhkii kaiken pois jatkosta ja aloittaa alusta*
^^vai niin...

22.Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 2.4.12 16:47:56

ANTEEKSI!!

Miulla kone meni huoltoon kun kaveri kaato kahvit sen päälle vittuuntuneena, ja en oo saanut sitä vieläkään takaisin korjaamolta!! D: Miun piti tehä siihen jatkoon vielä pari kielioppikorjausta kun ne pisti silmään pikaluvussa, niin kiitos kaverin, jatkon tulossa kestää nyt... ;___;
Olen niin pahoillani... T^T *hakkaa päätä seinään*

^^ Ja sit vielä toi sun viimesin syy :(
Ei sillä, että tämä mun persettä nyt sit niin paljoo kutittais ajattelinpaha vaa huomauttaa ku ei nyt muuta tekemistä oo!
Loppujen lopuks sulla on ollu 22 eri syytä olla kirjottamatta tätä tarinaa, aika hienoa!! ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: ChaCha 
Päivämäärä:   2.4.12 22:31:54

Nii ja sulla on muuten aika kivoja koneenrikkoja kavereita :D Niillä on kai joku sotasuunnitelma, että ne kaikki hajottaa sun koneet, vai? ;);)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   3.4.12 18:37:42

ChaCha// Hyvä on, nyt myönnän ettei nyt edes huvittaisi jatkella! Tiäks miks? Tätä on aika vitun hankalaa kirjoittaa ilman omaa konetta tällä hetkellä jossa on ne jatkot! >:T Luulenko että vittuillessani/jaksamattomuudessani tekosyitä keksin?? D: Jos mä en jaksas kirjoittaa tätä, sanosin sen suoraan/jättäsin sanomatta, nimittäin saanen oikeasti huomauttaa että mulla on omakin elämä.

Selvitetäänpäs tämä nyt!

Sairastan:
-Migreeniä
-Vakavaa masennusta
-Miulla on herkkä suolisto, ja mun immuniteetti taso on surkea. (Oon jo alkanut kattoo mitä syön, ei tarvitse siitä alkaa @!#$.)

Mitä "pahaa" miun elämässä on tapahtunut tiivistetyn tiivistetysti:
-Olen ollut kiusattuna n. 12-13 vuotta
-Olen huostaanotettu
-Olen asunut laitoksessa
-Olen asunut perhekodissa 6-9 luokat
-Olen vieläkin sosiaalihuoltajien valvonnassa
-Asun nykyään nuorisokodissa/asuntolassa (en itekkää tiiä miten tätä paikkaa pitäs joskus kutsua...)

Minulle on tapahtunut jo tämän vuoden aikana (2012):
-Lukion lopettaminen
-Tärkeä kaveri (okei, paras ystävä) selkäänpuukotti henkisesti ja teki pahojaan miulle ja miun koneelle
-Muutto nuorisokotiin
-Koulun vaihto
-Raha onglemia
-Uus kaveri heitti kahvit miun koneelle vittuuntuneena, koska huitoi omaa kahvikuppikädessä tässä miun avonaisen tietsikan vieressä joka on nyt uusin ja vituttavin tapaus. (Vahinko tapahtui 29.3. ja vein koneen huoltoon 30.3.)

Oliko jollakin vielä jotain sanottavaa? Tuossa ei ole vielä edes kaikkea, mutta täytyy myöntää että en jaksa jauhaa itsestäni noin henkisellä tasolla tuon enempää.
Tietäkää tämä: tahdon kirjoittaa tämän tarinan loppuun kunnialla, mutta olen pahoillani että minulla on muutakin elämää kuin vain ja ainoastaan tietokone&tämä tarina.
Olen nimittäin oikeasti koko ajan sairas, muistakaa se. Joskus vain se sairaus saa minusta yliotteen, jolloin ei vain jaksa oikeasti mitään. Ja kun on sellainen olo ja on vain pakko jaksaa, jotain on pakko jättää myös pois.

Ja jos joku alkaa vielä @!#$ että miten ihmeessä tänne kirjoittelen, niin täällä nuorisoasunnolla on sentään 2 yhteistä konetta joita saa käyttää.

Ei muuta, jatkan heti kun SAAN KONEEN&EHDIN/JAKSAN, taas on tapahtunut nimittäin kaikkea muutakin paskaa...
Kiitos vain ChaCha, onko nyt hyvä mieli?

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: ChaCha 
Päivämäärä:   3.4.12 20:11:06

Anteeksi en tiennyt, että sinulla on tuollaista ja olen hyvin pahoillani! Mutta minua nyt vain alkoi kaikki nuo syyt epäilyttää. Ja vaikka sinulla meneekin huonosti, niin ei tarvitse silti raivostua..

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   3.4.12 20:38:19

ChaCha// Ei se mitään, et voinut tietää. Mutta aina ei kannata alkaa epäillä, nimittäin joillakin ihmisillä oikeasti menee noin huonosti ja vielä huonommin.
+Mulla ei oo ollut tänään mikään maailman paras päivä, niin sen takia kirjoitin aika agressiivisesti. :/ Anteeksi minunkin puolesta.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: ChaCha 
Päivämäärä:   4.4.12 08:14:50

Jep.. Ja vielä kerran anteeksi epäilyni ja se millä tavalla nuo asiat kirjoitin! :)
En aina oikein ajattele mitä laittelen ja tuli aika paha olo siitä mitä kerroit!! Anteeksi! :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: jeery 
Päivämäärä:   5.4.12 10:43:37

koitahha DC jaksella <3 kaikki vain odottaa jatkoa loistavaan tarinaasi. Ethän sinä ongelmillesi voi mitään, eivätkä ne ole sinun syytäsi että sinulla niitä on. Hirrrmuisen paljon tzemppiä elämääsi, toivottavasti saat elämäsi paremmalle mallille! <3 Jospa saisit myös jonkun ystävänkin, joka auttais sua jaksamaan!! :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: mo 
Päivämäärä:   5.4.12 13:01:42

Jatkuu

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: tipunen 
Päivämäärä:   5.4.12 14:17:47

Aika törkeetä ChaCha! Ja tuokin "Ja vaikka sinulla meneekin huonosti, niin ei tarvitse silti raivostua.. " oli myös tyhmästi sanottu. Miltä tuntuisi olla huostaanotettu nuorisokodissa asuva kiusattu? Aika páskalta..-.- Ja nyt pyydän DC:ltä anteeksi, koska luulen ettet halunnut että sekaannun tähän.

Tulee heti mieleen DC:n kaverin sanonta " kultalusikka poikittain perséessä". Itse asun onnellisesti perheeni ja koirieni sekä ponini kanssa omassa kodissa. En tiedä miltä tuntuu olla huostaanotettu enkä tiedä miltä tuntuu elää ilman vanhempia. Voin vain kuvitella kaiken.

Kiusaamisen sen sijaan olen kokenut/koen. Se on kamalaa ja vie kaikki mehut. Itsekään en jaksaisi kirjoitella rankan päivän päätteeksi mihinkään ht.nettiin , vaikka kuinka huudeltaisiin perään.

Jos ko henkilö vielä sairastaa masennusta, olisi törkeilysi voinut olla viimeinen tikki. Viestisi kyllä loukkasi, ja vaikka DC sanoikin asian olevan OK, en usko että hän sinulle kiitoksia laulaa!

Itse tunnen ihmisen joka on jo sairastanut masennuksen. Hän on ihan rikki kun jokku tulee haukkumaan hänen työtään, työnsä jälkiään tai persoonaansa. Voin ain ja ainoastaan kuvitella miltä masennusta sairastavan ihmisen olo tuntuu, kuun joku noin törkeästi tulee haukkumaan.

Rakas DC, ethän pahastu vaikka näin ärtymystäni kyseiseen henkilöön purinkin. :) Jatka ihmeessä kirjoittelua, äläkä välitä tuollaisista. Toivon sinulle kaikkea hyvää!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   5.4.12 16:00:05

AAHIHIII~~!!

Sai mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen, sain mun koneen~~~~~~!!!!

Kiitoksia kaikille piristävistä kommenteista~. :)
tipunen ja jeery etenkin. ^^ Tuli hyvä mieli lukea teiän kannustukset. :3
Totah, mutta nyt on vain yyksi pieni ongelma... ^^'
Sain juuri uusimman J. R. Wardin teoksen enkä saa silmiäni ja ajatuksiani siitä pois!! >.<'
Argh, vilkuilen sitä nytkin!! x'D Must read... =*w*=
...NO HYVÄ ON!! >.<' Pidän nyt näppini erossa ja teen sen jatkon tänne teille! :'D Menee kuitenkin iltaan, pitää nimittäin pakata kone yms. ja häippästä äipälle~. :3
CYA later! ^^

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   5.4.12 18:45:28

:)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   6.4.12 12:28:03

Sori että menikin nyt iltapäivään, nukahin eilen niin nopeesti ku kuume oli korkeella. >.<' Mutta nyt on pätkä tässä. :3

------

Alma

Kun Sebastian oli lähtenyt sanaakaan sanomatta, lysähdin sängylle itkemään katkerasti.
Miksi itken? Tämä oli fiksu päätös. Eikös?
Pyyhin kyyneleeni ja hengitin syvään, yrittäen rauhoittua. Käyttäydyin lapsellisesti! Mutta eivätkös rakastuneet yleensä käyttäytyneetkin?

Kolme päivää kului nopeasti hotellissa. Hemmottelin itseni viimein ihan piloille, kun Sebastian ei ollut lähettyvillä kykkimässä. Nyt taas olisi aika, palata töihin… Sängystä nouseminen ei vain tuntunut mukavalta vaihtoehdolta. Huokasin pienesti ja väänsin itseni kuitenkin väkisin pystyyn ja tein aamuhommat, kohta ajaen töihin vähän poissa olevana, kuten olinkin. Olo tuntui jokseinkin tyhjältä loman jälkeen. Aloin heti hommiin. Olin ensimmäinen paikalla. Ainut paikalla. Muut olivat varmaan vielä tulossa. Aloin käsittelemään paketteja kuten yleensäkin, eikä mennyt kauaakaan kun olin jo taas rytmissä mukana.

”Alma?” kuului takaani ja käänsin hätkähtäen katseeni Mirjamiin joka näytti vähän tärähtäneeltä. ”Mitä sinä teet töissä?”
”Miten niin? Loma loppui eilen.” tuumasin kummastuneena ja Mirjami katsoi minua huolissaan.
”Niin mutta kun sinuahan…”
”Älä suotta. Kiitos kuitenkin.”
”Niin mutta..!”
”Mirjami, ole kiltti ja anna minun tehdä töitä… Ne saavat minut unohtamaan sen mitä minulle on tapahtunut.”
Mirjami näytti aika vaikealta mutta huokasi sitten. ”Hyvä on… Muttet nostele mitään raskasta!”
”Selvä.” totesin toiselle pienesti hymyillen ja jatkoin pakettien lajittelua.

Ruokatauolla en saanut olla hetkeäkään rauhassa, kun työkaverit kyselivät huolissaan kuulumisiani. Tuumasin vain kaikille olevani ihan ok, mutta kukaan ei näyttänyt tahtovan uskoa. Loppu päivä menikin sitten paperihommien parissa, mikä vítutti älyttömästi! Joku oli sanonut että olin muka vaikertanut kantaessani isoa pakettia, jolloin Mirjami tuikkasi minut toimistoonsa. Noh, nyt onneksi olin koti ovella ja…
Järkytys!
Oveni on raollaan! Ryntäsin sisään ja hämmennyin. Kukkia? Kyllä, joka puolella oli tajuttomasti kukkia. Mitä tämä tarkoitti? Olivatko ne Sebastianilta? Kortti jonka löysin yhdestä kimpusta kertoi kuitenkin toista. Ne olivat Jamesilta. Hän tahtoi kanssani illalliselle huomenna. Mikä ei kylläkään kiinnostanut nyt pätkän vertaa. Mutta toisaalta, tahdoin Sebastianin mahdollisimman nopeasti pois mielestäni, joten mikäs siinä? Kosketus olkapäälläni sai minut melkein hypähtämään kauhusta. Käännyin nopeasti ja huokasin syvään.

”Mitä víttua sä täällä teet??” ärähdin Jamesille kiukkuisena.
”No kun soittoa ei alkanut kuulumaan, niin tulin katsomaan onko kaikki ok.” James totesi äimistyneenä ja huokasin taas.
”Olen ihan kunnossa, kiitos vain…” mumahdin toiselle ja heitin kortin sivuun, kohta astellen olkkariin.
Kuulin ulko-oven sulkeutuvan ja nostin katseeni Jamesiin, joka tuli istumaan sohvalle.
”Kerrohan, miten lomasi sujuikaan?”
”Siitä ei puhuta.”
”Anteeksi.”

Säpsähdin pienesti kun puhelimeni soi äkisti. Numero oli tuntematon, mutta vastasin kuitenkin.
”Heinosen Alma, mitä asiaa?” tuumasin puhelimeen ja järkytyin.
”Neiti, sinuna tunkisin tuon páskaläjän ulos mitä pikimmin, ennen kuin se alkaa haista.” kuului puhelimen toisesta päästä ja menin nopeasti ikkunaan, kuitenkaan ketään huomaamatta.
”Ai jaa?” tuumasin ja suljin verhot.
”Tuo oli turhaa neitiseni.” kuului puhelimesta ja aloin katselemaan ympärilleni.
”Alma, onko kaikki hyvin?” James kysyi ja oli aikeissa nousta.
”On, ei hätää.” tuumasin Jamesille ja huokaisin pienesti puhelimeen. ”Kuka olet?”
”Ihan tuttu. Ääneni tosin on muunnettu, ettet tunnistaisi minua.” kuului puhelimesta ja pohdin.
”Seb..?” kysyin hiljaa kulmat kurtussa.
”Ei valitettavasti.” kuului takaisin ja murahdin pienesti.
”Mitä haluatte minusta?” tuumasin puhelimeen ja toisesta päästä kuului naurahdus.
”En mitään muuta, kuin että heität tuon páskaläjän ulos.” kuului ja pohdin.
”No sehän nähdään.” tuumasin ja lopetin puhelun, kohta heittäen sen nojatuoliin.
”Kuka se oli?” James kysyi ja käännyin tätä kohti pienesti virnuillen.
”Oi, ei kukaan.” tuumasin hymyillen ja astelin toisen luo, kohta käyden tämän syliin istumaan hajareisin. ”Tiedätkös, se illallinen ei olisi pahempikaan idea. Ainut ongelma että se olisi vasta huomenna.”
”Voisin viedä sinut syömään nytkin.” James tuumasi nopeasti ja naurahdin kepeästi, samalla kun puhelimeni alkoi soida. En kuitenkaan kiinnittänyt mitään huomiota siihen.
”Tuota, etkö vastaa?” James kysyi kummastellen, ja pudistin vain päätäni.
”Ei se ole kukaan niin tärkeä kuin sinä.” tuumasin ja suutelin Jamesia varoittamatta.

Ei mennyt hetkeäkään kun tämä kietoi kätensä ympärilleni ja vastasi suudelmaan tulisesti. Ynähdin pienesti ja yritin kuvitella Jamesin ihan toiseksi mieheksi mikä tämä oli. Tämä oli vain yhden illan juttu. Paitsi että nyt ei ollut vielä edes ilta. Noh, vítunkaan väliä sillä? Sebastian oli nimittäin asettanut kameroita luokseni, joten kestäkööt sitten seurauksetkin. Värähdin pienesti kun James kosketti peppuani, ja kiedoin käteni tämän ympärille, suudellen halukkaammin
Ei mennyt kauaakaan kun tajusin olevani Jamesin alla sohvalla, tämän lantio jyskyttäen omaani. Puhelinkin oli lakannut viimein soimasta. Se oli soinut koko ajan, kunnes James oli kunnolla päässyt vauhtiin. Ei hänkään hullumpi rakastaja ollut, hieman raju tosin, mutta se ei haitannut. Ynähdin pienesti kun James laukesi varoittamatta. Sehän oli nopeaa. Onneksi sentään oli kortsu käytössä. Katsahdin Jamesia joka oli ihan uupunut äskeisestä. Hän oli odottanut tätä niin kauan, että otti heti kaiken mitä sai. Kuitenkin kun toinen vielä alkoi nuolla rintojani, voihkaisin ja tulin itsekin. Punastelin hiukan ja katsoin toista kysyvästi.

”Tämä oli vain yksi pano, vai mitä?” James kysyi ja käänsin katseeni tästä pois pienesti punastellen. ”Sinun epäonneksesi, minä en tyydy yhteen…”
Säpsähdin hiukan ja älähdin pienesti kun James alkoi nuolla ja suudella rintojani, sekä muutenkin hyväilemään minua.
”Anna anteeksi, mutta tahdon tehdä sinusta niin turran, että et varmasti tahdo seksiä ihan heti keltään.” tämä mumahti ja tunsin kuinka toinen alkoi jo kovettua sisälläni.
Ynähdin pienesti ja taivuin hiukan kaarelle. James ei valehdellut.

Heräsin jonkun ajan päästä, olin edelleen ihan hengästynyt Jamesin käsittelystä. Käänsin varovasti päätäni ja ihmettelin kun olin yksin täkin alla sohvalla. Löysin kuitenkin lapun lattialta.

Alma.
Lähden ostamaan meille vähän kiinalaista, lepäile rauhassa. Toivottavasti ehtisin kuitenkin takaisin ennen heräämistäsi, mutta jos en ehdi, odottele rauhassa.
T. James


Että se äijä osasikin olla @!#$. Mutta samalla jotenkin ihanan herttainen, mitä en tajunnut. Mutta kuitenkin, toivoin nyt saavani olla edes hetken rauhassa Sebastianista. Nimittäin tuskin tämä nyt niin kusípää olisi, että lähettäisi tänne jonkun minua hakemaan? Vai? Kuitenkin, kun ovi avautui, olkkariin ei tullutkaan James, vaan erittäin tyynen näköinen Louis, joka katsoi minua kuitenkin hyvin pettyneenä.

”Mitä sinä täällä teet?” murahdin toiselle. ”Ulos!”
”Sinä tuletkin mukaani.” tämä totesi ja asteli luokseni, kohta sumuttaen jotain kasvoilleni.
Yskin hetken ennen kuin minua alkoi huimata. Eikä mennyt taas kauaakaan kun minulla oli vintti pimeänä.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   6.4.12 12:50:09

Jatka :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   6.4.12 13:46:06

Kiitos jatkosta ja onnea koneesi puolesta :-)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Leroy 
Päivämäärä:   6.4.12 17:17:34

oivoivoivoi, jatkoa :>

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: hehei 
Päivämäärä:   6.4.12 18:20:55

Jatkoa jatkoa :) Hyvää tekstiä oli taas :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Sani 
Päivämäärä:   6.4.12 20:11:44

Kivaa :D Jatka!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: tipunen 
Päivämäärä:   6.4.12 20:54:35

Muruseni tää oli niin kiva pätkä! :3 jatkoovaan taas <3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   7.4.12 17:33:10

Olen pahoillani, mutta uutta pätkää saatte odotella jonkin aikaa.. Olen nimittäin flunssassa ja ei ole voimia kirjoitella nyt :/

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   11.4.12 16:17:15

Terveenä taas. :3
Kouluasiat tosin kaatuu kohta niskaan, joten niissä nyt menee ehkä päivä tai kaks, sit pääsen taas kirjoittelemaan. :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: hih! 
Päivämäärä:   14.4.12 22:45:54

up :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   16.4.12 20:40:21

Jatkoa kivasti tullut jo, jatkelen viel vähän, varmaa huomenna julkasen jo jatkoa jos on aikaa viimeistellä... >:D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   17.4.12 23:38:05

Lupasin tälle päivälle, jos on aikaa, aikaa oli, viimeistelin, kas tässä:

------

Sebastian

En ollut uskoa silmiäni kun näin mitä Alma teki. Hän tosiaan tahtoi unohtaa minut ja vauhdilla. Mutta… Minäpä en aikonut antaa sen tapahtua.
Kun oveen koputettiin, käskin koputtajaa sisään ja käännyin katsomaan ikkunasta tulijaan. Smith tuli pakeilleni, eikä kovin iloisella naamalla.

”Et voi kohdella häntä näin!” tämä ärähti ja siristin silmiäni.
”Anteeksi?” murahdin uhkaavasti. ”Ketä en voi kohdella ’näin’?”
”Almaa!” Smith ärähti ja tämä asteli eteeni.
Smith suuttui erittäin harvoin, mutta silloin kun suuttui, tätä ei lepyttänyt mikään muu kuin se, että asiat tehtiin hänen tavallaan.
”’Vettä ja leipää’?? Et voi olla tosissasi! En ole mikään vankilakokki!” Smith räyhäsi ja katsoin tätä pistävästi.
”Et niin, vaan gansterikokki, joten tee niin kuin käsketään.” tuhahdin toiselle ja väistin Smithin vasurin, saadenkin kohta iskun okurista. ”Perkl..!”
”Minä en salli tätä, sinä tiedät sen! Vaikka tunnenkin Alman, huonommin kuin sinä, opin paljon kun tein tälle ruokaa!” Smith ärähti ja nappasi kauluksestani kiinni. Värähdin pienesti. ”Sinä et tee mitään muuta kuin hallaa itsellesi tällä!”
”Hän meni panemaan kyttää, Jamesia vieläpä…” murahdin ja Smithin silmät laajenivat hämmästyksestä, mutta tämä rauhoittui.
”..ei kuitenkaan vettä ja leipää.” tämä mumahti ja laski irti kauluksesta, ottaen askeleen taakse päin, selvästi ollen vähän hämillään.
”En tee tätä vain itseni vuoksi, vaan hänen myös, sillä en tahdo hänelle parempia suhteita sen sáamarin Jamesin kanssa…” tuumasin Smithille ja hellästi taputin tämän olkapäätä. ”Kyllä sä ymmärrät, mä tiiän sen.”
Smith oli hiljaa ja nyökkäsi, kohta kuitenkin iskien minua leukaan ja kunnolla. ”Siirrät hänet kuitenkin sellistä ja heti, ei se ole nuoren naisen paikka!”

Pitelin leukaani ja murahdin, kuitenkin kohta soittaen parille tyypille huoneen vaihdosta. Smith mulkoili minua koko ajan ja tiuskaisi aina jotain parannuksia joita vaati Almalle. Kun huone oli Smithin mukaan hyvä, käskin miehiäni siirtämään Alman huoneeseen. Lopetin puhelun mulkaisten Smithiä joka hymyili tyytyväisenä. Säikähdimme molemmat jumalattomasti kun kohta jostain kuului ryminää. Kiiruhdimme nopeasti kohti käytävää, jossa olikin kunnon tappelu menossa. Alma vastaan vartijani. Smith katsoi ottelua rennosti ja vilkaisi sitten minua kysyvästi. Ennen kuin toinen ehti mitään sanomaan, olin jo tarttumassa Alman lantiosta ja käsistä kiinni. Alma parkaisi ja rimpuili, mutta nostin toisen tyynesti syliini ja murahdin kun toinen iski minua turpiin. Alma kuitenkin äkisti rauhoittui kun tajusi kenen sylissä oli…
SLÄP!
Tai no, avokämmen suoraan poskeen, taisi kylläkin kieliä siitä että nainen ei aikonut antaakaan niin vain periksi. Laskin Alman alas ja painoin tämän seinää vasten, lukiten tämän kädet tämän yläpuolelle. Alma yritti taas talloa varpaani, mutta se ei tätä auttanut kun minulla oli terästetyt maiharit.

”Rauhoitu.” murahdin Almalle, mutta tämä vain mulkaisi minua pahasti ja yritti puraista minua. ”Hei!”
”En ole mikään lemmikkisi jos sellaiseksi minua luulet!” Alma ärähti.
”Siitä et sinä päätä.” tuumasin rennosti ja suutelin Almaa rajusti, murahtaen kun tämä puri huultani. ”Te muut voitte jo mennä, minä vien hänet hänen huoneeseensa…”
”Etkä muuten tasan vie!” Alma ärähti ja yritti rimpuilla.
Huokasin syvään ja laskin irti Alman käsistä, kohta lyöden tätä armottoman kovaa avokämmenellä poskeen.
Kuulin kuinka kolmikko henkäisi kauhuissaan, mutten välittänyt siitä. Tuijotin nyt Almaa joka oli mennyt shokkiin äskeisestä liikkeestäni.
”Sinulta ei kysytty mitään, joten ole hiljaa jos tahdot elää. En enää ota sinua niin kevyesti kuin aiemmin. Olet täällä oppiaksesi ettei minun kanssani leikitä.” tuumasin jäisesti ja kohtasin Alman vihaisen, tulistuneen katseen, joka kuitenkin latistui minun jäisyyteni edessä. ”Smith.”
”N-niin?” toinen kysyi säpsähtäen kun tartuin Almaa olkapäästä ja tuuppasin tämän Smitihin hoiviin.
”Vie hänet huoneeseensa ja anna jäitä poskea varten. Minulla ei ole juuri nyt aikaa tällaiselle. Te kaksi, lähdetään töihin.” totesin kylmästi, ja kaksikko vastasi heti myöntyvästi.
”Olet julma, tiesitkös sen?” Smith ärähti minulle, mutten vaivautunut kääntämään katsetta toiseen.
”Minun on joskus oltava, jotta muut tietävät paikkansa, tiedät sen varsin hyvin.” tuumasin ja lähdin astelemaan kaksikon kanssa pois.

Smith (Älkää kysykö…)

Kuljetin Alman varovasti kuitenkin keittiöön, kaikesta Sebastianin sanomasta huolimatta. Hän oli edelleen shokissa, ja aika pahassa sellaisessa. Otin jäitä pakastimesta ja laitoin niitä pussiin, kietoen sitten pussin ympärille pyyheliinan, kohta varovasti astellen Alman luo, ja hellästi painaen jääpussin tämän poskea vasten, saaden toisen viimein havahtumaan.

”Ei hätää, Sebastian meni jo.” sanoin hälle varovasti ja säikähdin ja pahasti kun Alma pillahti itkemään.
Hätäisesti kiedoin käteni toisen ympärille ja halasin hyssytellen toista nopeasti.
”Alma, ei mitään hätää, Sebastian ei tule tänään ainakaan enää sinun pakeillesi, joten ei tarvitse pelätä.” älähdin toiselle rauhoittavasti, ja Alma rauhoittui vain nyyhkyttämään. Huokasin helpotuksesta ja painoin jäät takaisin tämän poskea vasten. ”Pitelehän tätä niin teen sinulle ruokaa, sinulla taitaa kuitenkin olla nälkä.”
Alma näytti hiukan epäilevältä, mutta varovasti otti pussista kiinni ja piteli sitä hellästi poskeaan vasten. ”Miksi..?” tämä kuiskasi hiljaa.
”Olen pahoillani, mutten tiedä…” tuumasin toiselle takaisin, samalla kun irrotin hellästi otteeni toisesta, astellen sitten jääkaapin luo. ”Hei, teen sinulle munakkaan, sopiiko?”
Alma oli hiljaa ja käänsin katseeni tähän kummastuneena. Hän itki ääneti, mutta samalla nyökytti varovasti päätään.
”Selvä, yksi munakas siis tulossa.” tuumasin iloisesti, toivoen toisen edes vähän piristyvän.

Nappasin esiin kananmunat joista otin kolme ja rikoin ne yksitellen ensin pienempään kulhoon, tarkistin että muna oli hyvä, kippasin isompaan kulhoon, kohta vatkaten munan kuohkeahkommaksi vaahdoksi, lisäten hiukan kuohukermaa, suojaa ja pippuria. Kippasin koko komeuden pannulle jonka olin laittanut kuumaksi ennen munien nappaamista. Pannu sihahti tyytyväiseen malliin ja nyökkäsin tyytyväisenä. Vilkuilin aina hiukan Almaa, ressukka oli vieläkin ihan hädissään. Enkä yhtään ihmetellyt. Sebastian osasi olla iso ja pelottava, silloin kun tämä niin halusi. Laitoin samalla hiukan teetä tulemaan, rauhoittamaan meidän molempien hermoja samalla kun munakas hitaasti hautui pannulla. Kiitin onnea että koko keittiö oli minun käytössäni tänään. Tästä ei olisi kuin tullut ehkä haloa muiden kanssa kun Alma oli täällä vaikka Sebastian oli antanut tarkat ohjeet.
Kun munakas ja tee olivat valmiita, ohjasin Alman istumaan pöydän ääreen ja tarjoilin toiselle munakkaan ja teen tämän eteen. Alma katsoi ensin teetä, sitten munakasta. Kuulin tämän mahan selvästi murahtavan ja mutristin hiukan huultani. Nainen oltiin tuotu jo monta tuntia sitten tänne, ja tämä ei ollut saanut ruokaa ollenkaan. Jos tällä olisi vielä munakkaan jälkeen nälkä, Smith tekisi hänelle mielellään lisää ruokaa. Siitä hän nimittäin oli tasan sataprosenttisen varma.
Alman tärisevät kädet tarttuivat varovasti työvälineisiin ja tämä alkoi hitaasti hiukan pilkkoa munakasta suupaloiksi, vaikka se aika hyvin kyllä jo halkeilikin. Ensimmäisen suupalan maistettua, Almalla oli kirvonnut kyyneleet silmiin ja Smith hätääntyi että oli laittanut vahingossa liikaa pippuria tai suolaan. Kuitenkin, kun nainen alkoi hotkia ruokaa kitaansa, Smith tajusi että Alma oli vain niin liikuttunut kun sai syödä. Kyllä kai tämä itsekin olisi ollut jos olisi ollut samassa tilassa kuin toinen.
Kun Alma oli syönyt munakkaan, korjasin astiat ja katsahdin toista.

”Oletko vielä nälkäinen?” kysyin ja Alma vilkaisi minua sivusilmällä, kohta pudistaen päätään.
”Selvä.” tuumasin ja vein astiat tiskialtaaseen, päättäen tiskata kunhan tulisin takaisin keittiöön vietyäni Alman tämän huoneeseen.
”Mitä tämä tee on..?” Alma kysyi värisevällä äänellä ja käänsin katseeni tähän.
”Vihreää teetä. Se rauhoittaa hyvin hermoja.” tuumasin ja Alma näytti hiukan epäilevältä. ”..miltä munakas maistui?”
Alma säpsähti ja käänsi katseensa minuun. ”H-hyvältä…”
”Joten, mikset kokeilisi teetä? Vai pelkäätkö minun myrkyttävän sinut sen takia että olet tehnyt jotain sellaista mistä Sebastian ei ole pitänyt?” kysyin hiukan loukkaantuneena ja sain Alman naamalle kohoamaan syyllisyyden tunteen, joka myös kohta kohosi minunkin naamalleni. ”Anteeksi, minä… En minä mitään ilkeyttäni tai mitään, minua vain huolestuttaa tuo sinun tilasi…”
”Kiitos Smith.” Alma sanoi hiljaa ja varovasti maistoi jo hiukan jäähtynyttä teetä, kohta juoden sen kokonaan alas. ”Voitko viedä minut ’huoneeseeni’..?”
”..kyllä, kyllä voin.” tuumasin pienen tauon päästä ja korjasin astiat taas tiskialtaaseen.

Otin Almaa hellästi kädestä kiinni, mikä sai naisen hiukan shokkiin, mutta samalla myös rauhallisemmaksi. Astelin hiljaa kohti huonetta, pitäen kiinni Alman kädestä ja mulkoilen tyyppejä jotka katsoivat tätä vihaisesti. Alman tekoset siis olivat kiirineet jo jonkun vítun lörpön kautta kaikkien korviin, mikä teki Alman tilanteesta vielä hankalamman, ja vielä hankalamman tämän auttajia kohtaan.
Saatoin Alman tämän huoneen eteen mikä oli heti Sebastianin huoneen vieressä. Avasin toiselle oven ja katsahdin häntä.
Alma käänsi katseen minuun ja muodosti huulillaan, pienen vaatimattoman sanan, ennen kuin meni huoneeseen sulkien oven perässään.
Kiitos. Sen Alma oli hänelle sanonut äänettä, mikä tuntui pirun hyvältä.
Lukitsin oven ja astelin takaisin kohti keittiötä. Tiskit odottaisivat.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: pöl 
Päivämäärä:   18.4.12 11:31:19

Tää on niiiiiin ihana!!!!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Leroy 
Päivämäärä:   18.4.12 15:40:46

:-------) niiiiin kiva!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   18.4.12 16:34:28

Jee kiitos kun laitoit jatkoa :-)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   18.4.12 16:39:55

Ihanaa ku tuli jatkoa. lisää vaa :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.4.12 17:31:30

Kiva kun jatkoits jatkaa :)!
Uuh, mikä käänne :P En malta odottaa jatkoa!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   18.4.12 17:58:53

Näpyttelen lisää parhaillaan. :3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   18.4.12 18:37:12

Tässä, olkaa hyvät.

------

Alma

Kun Smith oli lukinnut oven takanani, olin hoipertanut sängylle makaamaan, ja makasin siinä vieläkin kun oveen koputettiin, samalla pidellen kipeää poskeani. Minua pelotti jo valmiiksi että kuka ovesta tulisi, joten nousin istumaan ja tuijotin ovea varautuneena. Sebastian oli nimittäin osoittautunut raakalaiseksi, enkä tosiaankaan tahtonut törmätä häneen vähään aikaan. Kun Smith kurkisti ovesta, rauhoitun hiukan.
”Heih, toin sinulle iltapalaa.” toinen tuumasi pienesti hymyillen ja tuli sisälle tarjotin kädessä.
Nyökkäsin toiselle pienesti hymyillen. ”Kiitos…”

Katsoin kuinka Smith laski tarjottimen pöydän ääreen ja säpsähdin hiukan kun oveen koputettiin.
Smith irvisti pienesti, ja katsoi minua anteeksi pyytävästi, kohta poistuen huoneesta. Tämä ei selvästikään saanut jäädä tänne pitkäksi aikaa aiemman takia, mikä oli sinänsä sääli. Nousin varovasti sängystä ja astelin pöydän luo, istuutuen tämän ääreen. Nostin kuvun varovasti pois ja hymyilin leveästi. Kasa vasta paistettuja vohveleita ja siirappia näiden päällä. Lasi maitoa ja vielä pari suolakeksiä tuomaan tasapainoa. Smith se sitten osasi. Otin aterimet käsiini ja aloin syömään vohveleita vähän paremmalla mielellä. Kun iltapala oli syöty viimeistä murua myöten, asetin astiat takaisin paikoilleen, ja laitoin kuvun päälle. Odottelin varmaan tunnin ennen kuin menin sänkyyn pitkälleni. Ketään ei kuulunut, joten astiat varmaan sitten korjattaisiin seuraavan ruuan aikana. Vaikka makasin sängyssä, valot sammutettuinakin, en saanut unta. Ensimmäistä kertaa koko elämässäni, pelkäsin oikeasti kuollakseni. Ja pelkäsin vielä henkilöä ketä olin rakastanutkin.
Tunsin oloni aasiksi. Ja niin taisin kyllä ollakin.
Kun kuulin ovenkahvan käyvän, sukelsin nopeasti peiton alle ja suljin silmäni, rukoillen ettei Sebastian olisi tullut taas löylyttämään minua. Kun ovi sulkeutui ja askeleet lähestyivät sänkyä, yritin pysyä rauhallisena.

”Alma?” kuului kysymys ja kysyjä oli Sebastian. Juuri hän ketä en halunnut lähelleni.
Pysyin kuitenkin ihan hiljaa ja hengikin kuin olisin nukkunut.
Tunsin kuinka sänky heilahti pienesti kun Sebastian kävi sen reunalle istumaan huokaisten. ”Alma..?”
En taaskaan antanut vastausta toiselle. Olin kuin en olisikaan, käänsin vain tälle selkäni kuin olisin unissani vaihtanut asentoa.
Kuulin Sebastianin huokaavan ja säpsähdin hiukan kun toinen kosketti turvonnutta poskeani. ”Anteeksi… Menetin hermoni. Oli vain shokki nähdä sinut ja James… panemassa.”
Käperryin hiukan kippuraan. ”Rakastelemassa olisi parempi sana…” mumahdin ja purin sitten huultani hiukan.
”Olit siis hereillä koko ajan?” Sebastian kysyi murahtaen ja nielaisin pienesti. ”Mikset vastannut kun puhuttelin?”
”Siksi koska en halunnut.” sanoin hiljaa ja laitoin käteni kipeälle poskelleni.
Sebastian tuhahti ja yllättävän hellästi nappasi kädestäni kiinni kädestäni, siirtäen sen pois poskeltani.
Ynähdin pienesti kun Sebastian suukotti kipeää poskeani. ”Lopeta..!”
”En.” Sebastian tuumasi pienesti murahtaen ja vetäisi minut selälleni, kohta ollenkin päälläni.
Tärisin pienesti ja katsoin toista peloissani. Kerrankin peltokertoimeni varoittivat tekemästä mitään typerää.
Kun Sebastian tuhahti pienesti ja suuteli, värähdin päästä varpaisiin ja ynähdin. ”Kerrankin olet kiltisti…” tämä mumahti ja silitteli sitten hellästi hiuksiani, siirtyen vierelleni.
Käänsin heti selkäni toiselle ja tärisin pienesti. ”Älä koske…”
”Älä yritä määräillä.” toinen tokaisi ja käänsi minut itseään kohti, vetäen sitten myös itseään vasten.
Vinkaisin pienesti ja tärisin peloissani. Sebastian ei ollut turvallinen, hän oli kaikkea muuta kuin sitä..!
”Olen edelleen pahoillani aiemmasta…” toinen kuiskasi surullisen kuuloisena, saaden minut hämmentymään. Äänessä oli oikeasti pahoittelua, mutta se ei nyt auttanut yhtään olotilaani.
”Etkä ole.” sanoin hiljaa ja yritin hiukan työntyä kauemmas toisesta. ”Päästä irti… ole kiltti…”
”En laske sinua mihinkään, ennen kuin olet rauhoittunut…” Sebastian sanoi hiljaa ja tämä lause sai minut ahdistuneeksi. Hän oli sanonut sen aiemmin kun en pitänyt hänestä paljoa… Nyt oikeastaan pelkään ja vihaan häntä.
”Minä en voi rauhoittua, jos sinä olet siinä…”
”Siksi koska pelkäät minua?”
”..niin.”
”Miksi?”
”Sinä löit minua erittäin lujaa.”
”Pyysin jo anteeksi.”
”Se ei oikein auta.”
”No mikä auttaa?”
”Se että jätät minut rauhaan ja annat minun palata kotiin.”
”Se ei nyt käy.”
”Sitten et saa anteeksi ikinä.”
”Kyllä saan. Olet minun omani.”
”En ole sinun.”
”Kyllä olet.” Sebastian kuiskasi korvaani ja näykkäsi sitä, suudellen sitten kaulaani ja imien fritsua siihen.
En voinut muuta kuin haukkoa henkeä, sillä tuntui siltä kuin Sebastian olisi imenyt kaiken ilman kaulaani pitkin pois kun yritin hengittää.
Kun toinen lopetti, tärisin kauttaaltani, yrittäen olematta purskahtamaan itkuun.
Olin kieltänyt, páskiainen ei ollut totellut. Alistaminen sattui kummasti minua. Enkä tajunnut miksi, yleensä nautin siitä. Tai no, yleensä olin alistettu seksín aikana, muutoin hallitseva, joten ei ehkä mikään ihme jos nyt tuntui pahalta. En halunnut seksiä. Tahdoin vain kotiin.
”Sinä olet minun… En aio laskea sinua otteestani koskaan.” Sebastian kuiskasi hiljaa ja värähdin pienesti.
”En, kuulu, kellekään…”
”Olit valmis kuulumaan Jamesille.”
”Hän on sentään hyvis!”
”Et tiedä hänen taustaansa kuten minä.”
”Olen ollut hänen ystävä jo monta vuotta!”
”Tiesit siis kai että hän käyttää huumeita?”

Sebastianin viimeinen lause oli kuin pommin pudotus suoraan korvaani.
Tiesit siis kai että hän käyttää huumeita?
Jos totta puhutaan… Niin, en tiennyt.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   18.4.12 19:54:04

tää on vaan yksinkertaisesti paras tarina täällä! :) kiitos kun kirjoitit heti jatkoa :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: minä vaan 
Päivämäärä:   18.4.12 22:23:01

apua, nyt jäi kyllä jännittämään alman puolesta!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: chilam 
Päivämäärä:   19.4.12 18:54:37

tää on kyllä hyvä tarina. ihana kun sai jatkoa, pian taas jooko?

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   20.4.12 19:02:51

Kiitos kun oot laittanu jatkoo, ihana tarina :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   23.4.12 19:09:42

Uppia :3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: ponny 
Päivämäärä:   23.4.12 19:16:51

jatkoa tulossa?

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   23.4.12 22:38:45

Kirjoittelen heti kun ehdin, koulutyöt vie nyt suurimman osan ajasta ku jakso vaihtu. : T

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   23.4.12 22:47:46

Jatkoa !!!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   24.4.12 20:01:45

Uudet.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   25.4.12 13:22:44

Laitan tänne jatkoa jos tää ei aiemmin täyty. >_>

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.4.12 15:04:26

up

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   28.4.12 00:13:26

Hei kaikki jotka ootatte nyt innolla jatkoa, annan teille jotain pientä pahanmakuista snäksiä nyt. :'D Löysin nimittäin vahingossa linkkejä mun aiempiin kirjoituksiin, joten jos teillä on tylsää ja tahdotte nähdä miten aiemmin kirjoitin, niin olkaa hyvät, ja painakaa jotain alapuolella olevaa linkkiä. :3

Koulukiusattu
Aloitin 29.6.10 23:31:57

Koulukiusattu #2

Is this really true?
Aloitin 22.2.10 14:00:03

Is this really true? #2

Nyt kun teille on keksitty tekemistä, voin rauhassa jatkella. :'D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: hih! 
Päivämäärä:   28.4.12 00:21:16

Lähettäjä: DC
Päivämäärä: 28.4.12 00:13:26

Nyt kun teille on keksitty tekemistä, voin rauhassa jatkella. :'D
<----- HAHAHHAHHAHAHAh!! :DD repesin täydellisesti! :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   28.4.12 01:59:58

hih!// no sepä mukavaa, taidat olla vähän väsynytkin? o_O' Ja totta kai lukijoille pitäisi keksiä muutakin luettavaa sillä välin kun kirjoittelee jatkoa. >_>

Itse juuri kirjoitin kaksi sivua jatkoa ja jatkan vielä ennen kuin käyn nukkumaan, pitää vahtia että äipän kone tekee tarkistukset yms. ennen ku sen sammuttaa. -.-' Joten jatkoa vielä tänä yönä, tai huomenna jossain vaiheessa. :3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   28.4.12 02:17:48

Tässä~... Ja öitä. x.x'

------

Sebastian

Kun Alma jähmettyi liikkumattomaksi, käytin tilaisuuttani hyväkseni ja kiepsautin toisen kainalooni, pitäen tämän siinä sitten tukevasti. Tiesin että tuo tieto oli kannattanut käyttää tällä hetkellä, sillä kun Alma olisi pienessä shokissa ja tämän aivot rullaisivat, minulla olisi aikaa saada tämä parempaan asentoon viereeni. Kun Alma viimein alkoi palaamaan takaisin tähän hetkeen, tiukensin hiukan otettani kun tämä yritti kauemmas.

”Laske irti.” Alma ynähti ja vetäisin tämän kunnolla kiinni, puristaen hiukan lantiosta jotta toinen asettuisi aloilleen.
”En ennen, kuin olet rauhoittunut.” tuumasin rennosti ja huomasin Alman purevan huulta. Hän rauhoittui kyllä, mutta huulen pureminen ei vakuutellut. Ei etenkään kun toinen puri sitä niin että se alkoi vuotamaan.
Huokasin pienesti ja nousin istumaan, nostaen Alman mukanani. Asettelin itseni ensin paremmin, seinää ja tyynyjä vasten, ennen kuin kaappasin tämän syliini.
Alma vinkaisi pienesti ja jatkoi huulen puremista.
”Lopeta.” tuumasin rauhallisesti, mutta Alma vain pudisti päätään täristen.
Hän pelkää minua ihan oikeasti…
Nappasin kiinni Alman leuasta ja suutelin vähän väkinäisesti, nuollen verta hänen huuliltaan.
En tiedä ottiko Alma eleen rauhoittavana vai minä, mutta kuitenkin tämä viimein lopetti itsensä satuttamisen tuolla tasolla.
”Jos saan sinut kiinni itsesi satuttamisesta, annan sinulle uuden muistutuksen.” murahdin Almalle ja tämä alkoi täristä kauttaaltaan. ”Ei väkivaltaista enää…”
Alma ei selvästikään uskonut ja sen huomasi huulen purennasta. Suutelin taas, pitäen toisen itseäni vasten väkisin. Nukkuisin tämän yön täällä, kävi miten kävi.
”No niin, eiköhän aleta käydä nukkumaan, kello on jo niin paljon.” tuumasin tyynesti ja Alma katsoi minua kauhuissaan, kohta yrittäen pakoon luotani. ”A-a-aa.”
Kaivoin taskustani käsiraudat mitkä olin ottanut varmuudeksi mukaan ja iskin toisen osan Alman käteen, toisen sängyn tolppaan kiinni.
Alma henkäisi kauhuissaan ja tuijotti ensin käsirautoja, sitten minua peloissaan.
”Tulen kohta takaisin.” tuumasin pienesti virnistäen, laskien toisen sylistäni ja nousten.

Poistuin huoneesta ja käskin kaksikon pysyä vielä vahdissa, vuoronvaihtoja ei tarvittu tänä yönä ainakaan. Astelin omaan huoneeseeni ja riisuuduin, käyden suihkussa ennen kuin vedin puhtaat boxerit jalkaan ja aamutakin niskaan, napaten myös käsirautojen avaimet mukaan. Menin takaisin ovelle ja käskin kaksikon lukita oven perässäni, ja varmistaen ettei kukaan tullut sen taakse yöllä. Vartijat siis asetettaisiin käytävän päähän ovien eteen, ei Alman oven eteen. Astuin takaisin huoneeseen ja hämmennyin hiukan kun Almaa ei näkynyt sängyssä. Nopea astelu oikealle puolelle paljasti toisen tiputtautuneen alas ja riuhtovan käsirautaa niin että hänelle jäisi kohta jäljet.

”Hei hei hei!” ärähdin ja sain Alman lopettamaan venkuilun.
”Otahan nyt ihan rauhassa…” mumahdin ja avasin käsiraudat, Alma loikaten heti kauemmas kuin säikky kissanpentu joka oltaisiin juuri laskettu ulos häkistä.
Kissa vai, hm?
”Riisuudu.” tuumasin rennosti ja Alma pudisti päätään hulluna. ”Sanoinko jotain? Riisuudu.”
”En.” Alma vinkaisi ja meni vielä kauemmas minusta.
”Joko tottelet mitä sanon, tai minä teen sitten sen mitä sanon sinulle.” sanoin pienesti virnistäen ja Alma jäykistyi, kuitenkin kohta riisuutuen hitaasti, mikä oli hyvää silmänruokaa minulle. ”Nyt käväiset suihkussa. Ja ovi pysyy kiinni, muttei lukittuna.”
Alma nielaisi pienesti ja nousi itseään peitellen ylös, kohta kipittäen suihkuun ja sulkien oven, kuitenkaan sitä lukitsematta kuten sanoin. Itse astelin puhelimen luo ja rimpautin Louikselle.
”Lou?” kysyin huvittuneena kun toinen haukotteli puhelimen toisen päässä.
”Niin pomo?” tämä haukotteli ja hymähdin.
”Tahdon jonkunnäköisen kissa-asun Almalle.” tuumasin tyynesti ja Lou lopetti haukottelunkin.
”Nyt?” tämä kysyi kummastuneena.
”Sulla on ainakin pari tuntia aikaa, Alma on nyt suihkussa ja varmasti yrittää pitkittää siellä oloa. Tahdon hiuspannan missä on kissankorvat, kaulapannan, tassut käsiin ja jalkoihin, sekä hännän.” tuumasin virnuillen ja Lou kuulosti pohtivan puhelimen toisesta päässä.
”Pari tuntia, niinkö?” tämä kysyi tarmoa äänessään.
”Suunnilleen.” tuumasin.
”Menee tunti ja ne ovat huippu tavaraa.” Lou tuumasi ja lopetti puhelun.

Vähän alle tunnin päästä, Lou koputti oveen ja toi pyytämäni, poistuen sitten takaisin nukkumaan hyvillä mielin, kun taas minä asettelin tavarat paremmin esille. Vähän ajan päästä Almakin uskaltautui vihdoin ja viimein suihkusta. Katselin kun toinen asteli arasti pyyhe ympärillään kohti vaatteitaan.

”Stop.” tuumasin kun toinen oli suurin piirtein kohdillani, vaikkakin erittäin kaukana.
Astelin Alman vaatteiden luo ja poimin ne käsiini, kohta vipaten ne vihoviimeiseen nurkkaan, katsoen toista rennosti.
”Sängyllä on tämän öinen asusteesi. Jos et saa sitä itse puettua päällesi, minä autan mielelläni.” tuumasin virnuillen ja Alma nielaisi pienesti, kuitenkin kohta astellen sängyn luo tutkailemaan asustetta kulmat kurtussa.
”Tämäkö..?” Alma kysyi arasti puristaen peittoa paremmin kiinni itseensä.
”Se.” tuumasin rennosti ja virnistin pienesti kun Alma nielaisi.

Alma katseli asua hetken, ennen kuin vilkaisi minua, ja varovasti sitten taas asua, kohta pukien sitä päälleen. Katselin kuinka Alma aloitti pää- ja kaulapannasta. Sitten tuli häntä, ja tassut. Alma katsoi sänkyä hiukan hätäisesti, kuin etsien vielä jotain osaa, mutta mitään muuta ei ollut. Paitsi yksi osa joka oli minulla aamutakintaskussa. Astelin rennosti Alman luo ja kiedoin käteni tämän lantion ympärille saaden toisen säpsähtämään. Vedin hihnan taskusta ja näytin sen Almalle.

”Jos alat yhtään kiukuttelemaan tai ryttyilemään, laitan tämän kaulapantasi jatkoksi.” mumahdin Alman korvaan saaden tämän värähtämään. ”Jos tuli selväksi, sano niin.”
Alma nielaisi palan kurkustaan ja veti hiukan henkeä. ”T-tuli selväksi.” tämä sanoi hiljaa ja hymyilin leveästi.
”Hyvä kisu.” mumahdin toiselle ja pörrötin hiukan toisen hiuksia. ”No niin, sänkyyn siitä peiton alle.”
Alma katsahti minua kysyvästi ja kohotin toista kulmakarvaani. ”Kyllä, sinä pidät nuo vermeet päällä.”
Alma ynähti pienesti, mutta totteli, mennen peiton alle kippuralle. Vippasin aamutakin Alman vaatteiden päälle ja tulin peiton alle tämän viereen, sammuttaen valot ja vetäen Alman kohta kainalooni.
Kun Alma veti hätäisen henkäisyn, hyssyttelin tätä hiukan. ”Ole ihan rennosti. Älä jännitä vaikka kuinka vaistot käskisivät tehdä niin…”
Vein käteni hitaasti Alman mahalle ja silitin sitä hiukan, kohta tunnustellen ensin miten tämä piti toista kättään rintojensa suojana, toista alapäänsä. Suljin silmäni ja huokasin.
”Laskehan ne kädet kisu.” tuumasin rennosti ja tunsin pimeässä kuinka Alma pudisti päätään. ”Mitä juuri hetki sitten sanoin?”
Alma vinkaisi pienesti ja käpertyi hiukan kasaan, kuitenkin kohta rentouttaen itsensä.

Vein hitaasti käteni rintojen alapuolelle ja nostelin niitä hiukan, saaden Alman vinkaisemaan. ”Hysss…” kuiskasin hiljaa ja pidin toisen käden koko ajan Alman lantiolla, kohta kääntäen Alman itseäni kohti.
”Anna tassu.” tuumasin ja hymyilin huvittuneena kun Alma meni vähän hämmennyksiin käskystäni. ”Aaaanna tassu.”
Alma pohti hetken, ennen kuin varovasti antoi vasemman kätensä käteeni. Kiepsautin Alman käden selkäni taa, ja vedin toisen lähelleni halaten hellästi. Silittelin Alman hiuksia hellästi ja kuiskin tämän korvaan helliä sanoja.
Ensin Alma oli ihan jäykkänä, mutta alkoi sitten vähitellen rentoutua ja nyyhkimään.
”En minä halunnut sinua lyödä, en oikeasti... Minun oli kuitenkin pakko saada mieheni tajuamaan, etten ole horjuvaa tyyppiä. Olen kovin pahoillani siitä mitä tein. Mutta tekosi Jamesin kanssa sai täällä paikat niin sekaisin että porukat alkoivat pitää minua heikkona… Olen niin, niin pahoillani.” kuiskasin hiljaa Alman korvaan ja tämä painautui minuun paremmin, mikä sai minut hymyilemään.
Hän pelkää sinua silti. Älä luule että hän antaa niin vain anteeksi. Eeeeeeiii, tästä tulee hankalampaa mitä luulet, senkin múlkku.
Huokasin hiljaa ja suljin silmäni. Sai oikeasti nähdä mitä tästä tuli.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   28.4.12 12:05:33

Hyvä pätkä taas :)jatkoa heti vaan ;D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjächilam 
Päivämäärä:   29.4.12 00:48:52

damn sä oot hyvä kirjottaan. jatko taas pian, mut älä hosu. :D kyllähän me hyvää maltetaan vähän oottaa

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

LähettäjäLeroy 
Päivämäärä:   29.4.12 20:07:48

Jatkopätkä! Pitääpi varata taas aikaa lukemiselle, mitään en osaa vielä pätkästä sanoa, kun yritän vähän säästellä sitä :3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #4

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   29.4.12 20:39:52

Noniin, siirtykääpäs uudelle topalle sitten. :3 Tämä on nyt täysi. ^^ Linkki uusiin löytyy vähän ylempää. ;)

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.