Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   29.6.10 23:31:57

No niin... tässä siis tarinan alku, ja jatko samassa, toivottavasti pidätte...

-----*****-----*****-----*****-----*****-----*****

Maanantai aamu... Aamu jota pelkään eniten, sillä silloin koulu alkaa viikonlopun jälkeen... Kävelin koulun pihalla, ja yritin olla kuulematta muiden nuorten huutoja siitä miltä tänään näytän. Ylläni oli tennarit, vihreät lökärit, punanen toppi ja musta huppari. Olin omalaatuinen persoona. Aina ollut, ja minusta tykättiin vanhassa koulussa, mutta heti kun muutin muualle, niin sitten se kiusaaminen alkoi... Tai no... Kiusaaminen on lievennetty sana, siitä mitä minulle tapahtuu melkein joka toinen päivä... Kävelin koulun rajoilla sijaitsevalle rähjäiselle penkille, jota oli pahoinpidelty ties millä tavalla. Se oli kuin minä. Omalaatuinen, sillä se erosi ulkorakennuksen muista penkeistä. Istuin siihen. Se natisi uhkaavasti, mutten välittänyt. Aina se oli natissut, mutta kuitenkin kestänyt painoani, ja se riitti minulle. Olen 78,6 kilon painoinen, 15 vuotias tyttö, joka on vakavasti masentunut, muttei näytä sitä... Lääkitystä minulla ei ole. Pärjään ilman...
Kello soi, ja nuorisomassat vyöryivät sisälle. Odotin noin viisi minuuttia, ja menin sitten vasta sisälle. Heti nuoret alkavat ilkkua minua tupakalla kävijäksi, vaikka en tosiaan polta. En halua että kuolen nuorena keuhkosyöpään, kuten isäni veli... Kovensin vauhtiani ja toivoin ettei minua huomioitaisi enää. Menin yhden, erittäin tutun, poikaporukan ohi, ja äkisti pussailinkin koulukäytävää, samalla kun muut nauraa räkättivät. Joku jengiläisistä oli kampannut minut. Kaiketi Miksu, sillä hän aina teki kamppaukset. Kun nostin päätäni niin näinkin edessäni skeittarit. Ne kuuluivat Peksille, jengin pomolle. En edes viitsinyt nousta, sillä tiesin siitä syntyvän uusi kamppaus, ja vielä rajumpi. Äkisti tunsin jalan selkäni päällä, ja se painoi. Se oli Niko, porukan vahvin ja suurin... Haukoin henkeäni, sillä keuhkoja korvensi, ja kylkiluut natisivat tämän painosta. Jos Niko olisi hypännyt päälleni tuhatta ja sataa, olisin kuollut. Äkisti joku potkaisi minua kylkeen. Se taisi olla Nick, sillä tämä oli jalkapalloilia ja tämän potkut olivat kovia. Laukkuni vietiin, ja sen sisältö kaadettiin viereeni. Painoin käteni pääni suojaksi ennen kuin se alkoi. Pojat potkivat ja pilkkasivat minua. Toivoin tämän loppuvan pian, mutta viikonloppuna oli ollut rehtorin synttärit, ja tämä oli kutsunut kaikki opettajat vierailulle, joten menot olivat tainneet äityä kaikille maanantai-aamuiseksi-krapulaksi. Äkisti kuulin kuitenkin jonkun opettajan, taisi olla Maria, joka huudahti käskyn lopettaa tuollaisen. Nopeasti porukka käveli pois paikalta ja muutkin nuoret lähtivät kohti omaa luokkaa.
Makasin vielä hetken maassa, kunnes nousin polvilleni. Kasvoni eivät olleet onneksi saaneet osumia, mutta joka paikkaan kolotti. En irvistellut tuskasta, en valittanut, olin kuin mitään ei olisi tapahtunut, kun opettaja tuli siihen kauhuissaan. Katsoin opettajaa tyynesti ja kysyin tältä mikä oli hätänä? Opettaja käski minun lopettaa tuollaisen vitsailun ja kertoa mitä oli käynyt. En jaksanut. Keräsin vain tavarani takaisin laukkuuni, ja nousin pystyyn, vaikka tiesin että tällä hetkellä näyttäisin humalaiselta, kun joka paikkaan kolotti, enkä pystynyt seisomaan suorassa ilman tuskaa. Maria tiukkasi minua kertomaan mitä oli tapahtunut, mutta en sanonut sanaakaan, kunnes tämä määräsi minut terveydenhoitajalle tutkittavaksi. Silloin avasin suuni:

"Kaikki on ihan hyvin", vakuutin opettajalle joka meinasi tivata vastaan, mutta olin itse nopeampi. "Ei se minua haittaa kun he pilkkaavat, tai piirittävät. He vain etsivät Matiaksen kadonnutta vihkoa, jonka joku jengistä oli laukkuuni tunkaissut. Mutta kerroin sitten heille, että heitin sen roskiin, ja he sitten leikkisästi tönäisivät minut kumoon. Kaikki on siis..."
"LEIKKISÄSTI?!", Maria parkaisi samalla kun rehtori kapusi krapulassa rappusia ylös muiden opettajien kanssa. "Se ei todellakaan ollut leikkiä! Sinä menet terveyden hoitajalle saman tien!"
"Älkää nyt huutako! Mitä täällä on tapahtunut?", rehtori karjaisi, samalla kun muut opettajat matelivat tunneilleen.
"Neiti Nightrise'a juuri äsken hakattiin ja potkittiin", Maria sanoi rehtorille suoraan, kuin olisi nähnyt saman elokuvan kohtauksen tuhat kertaa, ja muistaisi sen ulkoa.
Rehtorin ilme veti hämmentyneeksi ja tämä käänsi katseensa kohti minua. "Onko tuo totta? Mikset heti sanonut?"
"Nokun ei se sattunut, ja en välitä", sanoin, ja valehtelin samalla päin rehtorin naamaa. Se sattui ihan sikana, mutta en kylläkään jaksanut siitä välittää masennuksen takia. "Suokaa anteeksi, mutta minun on mentävä tunnille. Meillä on matikan koe, jos saan muistuttaa, rehtori."
"Ja sinähän et mene minnekkään muualle kuin terveydenhoitajalle", Maria kitisi, kuin pahainen lapsi.
"Vakuutan, että olen kunnossa", sanoin ja suoristin selkäni, vaikka se koski pirukseen. "Tehkää mitä haluatte, mutta minä olen vaiti tapahtuneista. Suokaa anteeksi", totesin, ja menin Marian ohi kohti omaa luokkaa.
"Meeri!", kuulin rehtorin karjaisevan, ja nopeutin vauhtiani.

Kului pari tuntia ja ruokailu, kunnes se tapahtui. Istuin sillä penkillä, jolla kukaan muu ei kehtaisi istua, kun äkisti Peksi istahti viereeni ja muut jengiläiset piirittivät tuolin. Olin kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaan joku ventovieras olisi istunut viereeni, ja sille ei todellakaan saisi puhua, mutta Peksin äänen sävy sai minut kääntämään pään tätä kohti, kun tämä pyysi anteeksi. Se ei ollut normaalia.

"Kuule Meeri, mä en muuten tähän ois tullut, ellen ois saanut kiittää sinua", Peksi sanoi siirappimaisella äänellä.
Tässä oli jotain mätää, ja sen haistoi. "Aha?", kysäisin kuin mitään tajuamatta. Kyllä minä kuulin että Maria ja rehtori olivat ruokalassa keskustelleen jälki-istunto lapuista.
"Niin, siitä etten pääsekkään perjantaina olevaan diskoon, jälki-istunnon takia", tämä sähähti, ja tarttui hupparini kauluksesta kiinni.
Ilmeeni ei värähtänytkään, sillä tiesin tässä käyvän näin. "Oma mokas. Mitä ite kiusaat sellasta, joka on omalaatuinen, ja opettajatkin sen huomaa?"
Peksi vain nauroi ja muut nauraa räkättivät mukana.
"Kuule Meeri", Peksi sanoi rauhallisesti ja tunki naamansa niin lähelle kuin uskalsi. "Tiedätkö että maailmassa on olemassa vain kolmenlaisia ihmisiä? Niitä jotka ovat arvostettuja, kuten meidän jengiläiset, sitten on niitä taviksia, jotka joskus voivat tulla arvostetuiksi ihmisiksi, ja vielä kolmas, narrit, joihin sinä kuulut. Ajattele mikä kunnia sinulla on naurattaa muita ihmisiä, ja etenkin meitä!"
"Haista kuule pitkä p*****, ja painu p***maan sitä sun h****as tonne puskaan, niin etköhän tuu tyydytetyks", totesin tyynesti Peksille jonka silmät laajenivat ihmetyksestä, kun kerrankin uskalsin jotain sanoa vastaan. Minua etoi. Minua niin etoi, tuo äskeinen asia, enkä todellakaan voinut pitää suutani kiinni.

Koulun kellot soivat ja Peksi vastahakoisesti naama irveessä irroitti otteen hupparistani ja lähti muiden kanssa kohti sisätiloja, samalla vannoen että tämä hoidettaisiin tänään kuntoon koulun jälkeen.

Kun koulun kellot soivat, koulun päättymisen merkiksi, lähdin juoksuun. En ollut häävi kuntoilia, mutta siinä tilanteessa kun tiesin henkeni olevan vaakalaudalla, tunsin adrenaliinin virtaavan suonissani. Juoksin suoraan metsän polkua pitkin kohti kotia, jonne oli matkaa pari kilometriä, kun metsän kautta oikaisi. Juoksin noin kilometrin, ja olin jo aika syvällä metsässä, kun äkisti kompastuin johonkin ja lensin rähmälleni, laukku lentäen olaltani kauemmas. Valittelin hetken, kunnes joku tarttui minua ruskeista, kiinni olevista, noin ristiselkään pitkistä hiuksistani ja vetäisi kovaa. Ensimmäistä kertaa parkaisin, sillä päänahkani oli älyttömän herkkä. Se oli Eric, Nickin veli. Eric veti minut ylös ja painon vasten puuta. Hengitin raskaasti, sillä adrenaliinin vaikutus alkoi loppua. Olin ihan lopussa, ja rääkkäys oli vasta alussa, kunhan vain muut tyypit tulisivat. Ericillä oli kaiketi ollut hammaslääkäri, ja tämä oli tullut metsään odottamaan minua, ja juossut edelläni, kunnes olin tarpeeksi syvällä metsän siimeksessä, ja kampannut minut. Vartin kuluttua, Ericin soitettua Peksille, paikalle saapuivat Peksi, Nick, Miksu ja Riku, ja pudottivat reppunsa ja alkoivat kääriä hihojaan ylös. Eric paiskais minut päin puuta ja Nick tarttui toiseen käteeni, ja molemmat taittoivat käteni puun taakse ja irvistin tuskasta. Mulkaisin Peksiä vihoissani ja tämä tarttui leuastani kiinni.

"Etkai sä aio likkaa lyödä?", kysyin Peksiltä, jonka kasvoilta paistoi viha.
"Noh... Kun asian laitaa miettii, niin se olisi raukkamaista", Peksi sanoi ja irroitti otteen leuastani.
Huokasin jo melkein helpotuksesta, kunnes tunsin rystyset vasemmassa poskessa, ja kipu kipinöi pitkin hampaitani ja koko kasvojani.
"Mutta narrit ovat eri asia. Kimppuun pojat", Peksi sanoi, ja muut piirittivät. Siitä se alkoi.

Noin puolen tunnin kuluttua havahduin makaavani maassa, ja joka paikkaan koski. Suussa maistui veri, ja vaatteeni olivat veressä. 'Mukavaa'. Toivoin vain todellakin että isä ja äiti olisivat töissä, ja veli jossain tyttöystävänsä luona, ja lihaa pakkasessa, jotta saisin vasemman silmän turvotusta laantumaan. Nousin ylös ja yskin verta maahan. Kielellä kokeilin hampaita, ja suureksi onnekseni, yksikään ei ollut irronnut. Nousin ylös ja talsin laukkuni luo, johon ei onnekseni oltu koskettu. Nostin laukun olalleni, ja kävelin kohti kotia, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kun pääsin kotipihaan, totesin että isän ja äidin autot olivat pois, mutta veljen mopo paikallaan. Kirosin hiljaa ja toivoin isoveljen olevan tekemässä läksyjä, eikä istumassa alakerrassa koneella, jolloin tämä varmasti näkisi kuntoni. Avasin oven ja heti kuului veljen iloinen, pilkkaava, 'terve'. Moikkasin takasin, avasin hiukset ja vedin hupun päähäni, juuri ennen kuin veli tuli eteiseen kyselemään missä olin ollut. Viskasin lenkkarit jalastani ja menin veljen ohi, toivoen tämän pitävän suunsa kiinni, ja jättäen minut omaan rauhaani, mutta ei! Äkisti Veli tarttui kädestäni kiinni ja parkaisin tuskasta. Minulla ei enää ollut voimia pitää tuskaa sisälläni, saati käskeä jalkojeni kannattavan minua. Putosin polvilleni ja yskin verta käteeni. Veli kauhitsui, ja veti hupun päästäni, samalla laskeutuen tasolleni ja tarttuen minua leuasta. Veli nosti päätäni ja kauhistui toden teolla. Toista kertaa ikinä näin veljen käyttäytyvän noin minua kohtaan.

"Mitä pirua sinulle on tapahtunut?!", tämä karjaisi ja tutkiskeli kasvojani.
"Ei mitään", mumisin voimattomasti vastaukseksi.
"Per****! Mä kyl ilmotan täst äidille ja isälle", veli tuhahti ja oli nousemassa, mutta nopeasti tartuin tätä kauluksesta kiinni ja tuijotin tätä suoraan silmiin.
"Sä piät täst turpas kiinni. Iskä ja äiskä on töissä, ja niitä ei häiritä tälläsen takia. Sä meet vaan istumaan koneelle, ja olet kuin mitään ei olisi edes tapahtunut. Mä en haluu tehä tästä suurta numeroa, sillä mua ei kiinnosta. Ja sä ite tiiät syyn!", sähähdin veljelleni jolloin tämän ilme värähti.
"Meeri, mä tiiän, et' sul on ollu rankkaa sen tulipalon jälkeen, mut älä vedä Ensiota tähän mukaan, vaikka sä hänen takia masennuitkin ihan hel****sti. Sä oot alkanut päästä siit yli, mutta stn, sun pitää pysyy lujana ja unohtaa hänet! Sä oot muita koululaisii jälessä koulusta kahel vuodel, sen takii et' makasit sängyn pohjalla masentuneena. Saisit kiittää onnea ettet joutunut käymään koulua kahta vuotta nuorempien kanssa, vaan sul on kykyjä, joiden avulla opit nopee. Ja tuo on nyt selvitettävä, sillä mä en haluu...", veli selosti ja rupesin itkemään.

Pelkän Ension mainitseminen sai mut alakuloiseksi, kun tämä kuoli häkämyrkytykseen noin kaksi vuotta sitten syttyneessä tulipalossa, aiemmassa kaupungissa. Ja mikä enemmän kirpaisi oli se, että Ensio oli ollut hereillä ennen kuin lähti pilvien tasolle harppua soittamaan, ja minä olin ollut tämän vieressä. Mitkään sanat eivät olisivat voineet satuttaa minua niin palavasti, kuin Ension sanat. Muistin tapahtuman tarkalleen. Istuin tämän vieressä ja pidin tätä kädestä kiinni, kun tämä kertoi kaikesta mitä olisi halunnut kanssani tehdä. Hänen viimeiset sanat edelleen kummittelivat unissani. "Meeri, rakasta sinua, ja olen onnellinen, että sain vastarakkautta sinunlaiseltasi ihanalta, persoonalliselta, ihmiseltä. Pyydän vain yhtä asiaa, ole kiltti ja tule onnelliseksi, ja muistele minua aina välillä, ennen nukkumaan menoa... Menen nyt edeltä, ja odotan sinua tuolla ylhäällä". Veli, niin unohdin mainita, että veljeni nimi oli Veli, katsoi minua edelleen silmiin, vaikken enää voinut kohdata tämän katsetta. Veli nosti minut pystyyn ja auttoi minut istumaan sohvalle. Kyyneleet valuivat edelleen pitkin poskiani, samalla kun Veli talsi puhelimelle ja soitti Isälle, sitten äidille. Tästä seuraisi ristikuulusteluja, ja ties mitä, mutten jaksanut enää vängätä vastaan. Veljen ei tarvinnut kuin mainita Ensio, niin olin palasina. Veli tiesi sen, ja käytti sitä aina silloin kun tämä halusi minut pillittämään, ja joskus vahingossa, kun angstasin tietokoneella kirjoittamassa satuja ja tämän piti päästä mesettämään tyttöystävänsä kanssa... Parin vartin kuluttua Veli istuutui viereeni ja antoi minulle kylmän lihapalan silmää varten. Painoin lihapalan vasenta silmää vasten, vaikka siitä edelleen valui kyyneliä. Veli oli istui hiljaa vieressäni ja katseli minua.
Noin tunnin päästä äiti tuli kotiin kauhuissaan ja alkoi heti kuulustelemaan mitä oli tapahtunut. Isä ei päässyt, onneksi, sillä tämä olisi varmaan tivannut minulta, miksi en puolustanut itseäni... Veli rauhoitteli äitiä ja kertoi ensin mitä epäili, ja suurin osa osui maaliin. Sitten kun äiti oli varmasti rauhoittunut, niin kerroin mistä kiikasti. Äiti haukkoi henkeä ja veli oli kauhuissaan. Olin jo ihan kalpea, ellei verinoroja kasvoissani ja käsissäni laskettu. Olin menettänyt paljon verta, mutta puhuin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja kaikki olisi jokaisen suomalaisen nuoren normaalia elämää. Kun olin kertonut koko asian, äiti soitti rehtorille, ja kertoi, että en tulisi koko viikkoon kouluun. Rehtori kysyi miksi ihmeessä, ja äiti kertoi rehtorille kaiken täsmälleen samalla tavalla kuin minä olin äsken kertonut. Äidin puhelin oli kaiuttimella ja kuulosti siltä kuin rehtori olisi haukkonut henkeä, mutta kuka normaali ihminen ei nyt haukkoisikaan, minun parin vuoden takaisten nopean kertauksen takia siitä kuinka paljon kärsin, ja nyt vasta jäin siitä kiinni, kuin pieni lapsi, joka oli hajottanut joltain Kiinan keisarilta lainatun Ming-vaasin, ja nyt vasta paljastaisi asian, jota oli piilotellut niin kauan kunnes jäisi kiinni... Tai ainankin siltä minusta tuntui... Rehtori ja äiti sopivat että tämä tulisi huomenna poliisin kanssa tarkastamaan kuntoni, ja kuulustelemaan minua. En voinut muuta kuin huokaista, sillä olin pelännyt tätä...

En saanut yöllä unta... Pelkäsin niin paljon. Pelkäsin, että minut vietäisiin taas pois perheeni luota, jonnekkin lastensuojelu paikkaan... Olin jo ollut yhdessä, mutta pääsin sieltä nopeasti koska osasin näytellä pirteää, ja väitin että minulla oli vain ollut kamalan paha olo enkä ollut muka uskaltanut avata suutani siitä... Minulle riitti kuukausi olla siellä, enkä haluaisi toista... Istuin vain hiljaa sängylläni, kuin joku vankila kundi, ja tuijotin vain eteeni. Äiti koputti oveeni yhdeksältä, ja ilmoitti poliisin, lääkärin ja rehtorin saapuneen. En tehnyt elettäkään liikkuakseni. Vartin kuluttua Veli pyyhälsi huoneeseeni varoittamatta, mutta jähmettyi nähdessäni silmieni alukset.

"Etkö sä oo nukkunut?", Veli kysyi tyrmistyneenä.
Pudistin vain pienesti päätäni ja tuijotin edelleen eteeni.
"Voi jumalauta...", Veli mumisi ja laittoi oven kiinni, ennen kuin lysähti viereeni istumaan. "Lääkäri haluaisi tarkistaa sinut, ja poliisi saada sinulta lausunnon, jotta ne jotka tämän tekivät sinulle saisivat rangaistuksen..."
"Ei sillä ole väliä...", totesin tyynesti ja Veli sai heti raivarin.
"Jumalauta! Kyllä sillä on aika vitukseen väliä jos mun sisko hakataan!"
"Mistä lähtien se on ollut niin?", kysyin Veljeltä kylmästi jolloin tämä vaikeni kuin seinään. "Sinua ei ole koskaan kiinnostanut miten minulla menee, et ole koskaan antanut minulle suunvuoroa, etkä ole koskaan auttanut minua, joten mikä sai sinut äksiti muuttamaan mielipiteesi?"
"Mi...", Veli vaikeni kuitenkin heti ja lähti.

Hetken kuluttua oveen koputettiin ja tuttu lääkäri, neiti Mirc, tuli sisään tutun poliisisetä Wing'in kanssa. Äiti ja rehtori kaiketi vielä juttelivat kouluasioista.

"Huomenta Meeri... Mikä on olosi?", Mirc kysyi samalla kun kaiveli jotain kassistaan.
"Vittuakos se teille kuuluu, antakaa mun ny vaa olla...", mumisin hiljaa ja tuijottelin edelleen eteeni.
"Nuori neiti, olemme täällä auttamassa sinua, joten koittakaapa nyt ryhdistäytyä, ja kertokaa mitä eilen tapahtui", Wing murahti ja tutkaili minua katseellaan.
"Ei se edelleenkään kuulu teille. Painukaa @!#$ senkin pahanilman linnut ja unohtakaa koko asia. Minä en nimittäin ole yhtään yhteistyönhaluinen... Mitä enemmän kerron, sitä enemmän kärsin. Lastensuojelupaikkaan en ole menossa, en sairaalaan, en kouluun, en poliisiasemalle, en minnekkään tästä talosta, joten painukaa sinne mistä tulitte ja jättäkää kuoleva kukka kärsimään, kunnes se heittää henkensä viimein...", sanoin ja mulkaisin molempia.
"Kuulkaas nyt, nuori neiti...", Wing oli aloittamassa äreästi, mutta Mirc ehti keskeyttää tämän.
"...ymmärrämme kyllä ettet halua apua, mutta teillä ei nyt ole paljon vaihtoehtoja. Jos haluatte turvallisemman elinympäristön, niin teidän on pakko kertoa tekijät, jotta he oppivat tavoille, ja teidän on annettava minun tutkia teidät, jottei teille jää pysyviä vammoja..."
"Olin juuri sanomassa noin...", Wing murahti.
"Kuten jo sanoin, se ei mitenkään kuulu teille, ja jos lavertelen, niin sattuu pahemmin... Seuraavaksi ne varmaan hirttävät minut...", totesin ja nousin ylös sängyltä, vaikka koski.
"Meeri, käy takaisin istumaan, ja rauhoitu...", Mirc sanoi rauhallisesti, mutten totellut, enkä aikonut totella.
Nopeasti nappasin koululaukkuni ja menin kohti ovea. Wing astui sen ja minun väliin. "Wing, anna minun mennä... Minulla alkaa historian koe, ja haluan tehdä sen silloin kun muutkin..."
"Nuori neiti, te ette ole lähdössä minnekään ennen tarkastusta ja lausuntoa...", Wing sanoi hitaasti ja varmasti. Tyhmäksikö hän minua luuli?
"Kyllä mä puhetta ymmärrän, mutte en tosiaankaan aio totella....", tuumasin pokkanaan ja hypähdin avoimesta ikkunasta alas.
"MEERI!", Wing ja Mirc karjaisivat yhtä aikaa, mutta olin jo turvallisesti kävelemässä kohti koulua.

Välitunnilla kaikki tuijottivat, mutta pysyivät hiljaa. Ensimmäistä kertaa kukaan, ei kukaan, avannut suuta kun kävelin ohi. Se oli itselleni ihme. Luulin että kaikki alkaisivat heti ilkkua ja pilkata vasenta turvonnutta silmää. Menin omalle vakio paikalle, ja hetken kuluttua yksi poika asteli varovasti luokseni.

"Hei..?", tämä sanoi varovasti ja istahti viereeni. @!#$ mikä luikku! Poika oli kunnon puutarhakeppi verrattuna minuun...
"Mmh... Moi...", vastasin hiljaa, mutten sen paremmin kohdistanut katsetta poikaan.
"Ootko ok?", poika kysyi hiukan arasti.
Naurahdin kolkosti. "Näytänkö siltä? Mut vasta hakattiin eilen...", tuumasin pokkanaan ja poika näytti järkyttyneeltä. Kohdistin katseeni eteen ja näin Peksin ja muiden tulevan kohti. "Ja tuolta tulevatkin syypäät...", mumisin hiljaa.
Poika nousi nopeasti ja lähti sanaakaan sanomatta. Menköön.
Peksi tuli eteeni virnuilemaan. "Katos katos... Narri tulikin heti takas... Kaduttaako eiliset sanomiset? Nyt voisit pyytää anteeksi..."
"Paskaa jauhat kuten aina, suurta esität vaikka olet pieni...", totesin tyynesti ja nojauduin pienesti taakse päin kohdistaen katseeni Peksin silmiin. Ihme ja kumma, hän oli tyyni.
"Ja sinä se auot pikku suutasi aika isoksi, huora...", tämä vastasi tyynesti.
"Huora? Ootko sä kenties maksanut mulle jotain jotta voisin sua huorata?", totesin samalla virnistäen.

Peksin kärsivällisyys näytti horjuvan, ja tiesin että se ei tehnyt omalle terveydelle yhtään hyvää. Äkisti kuitenkin Wing tarttui Peksin olkapäästä kiinni ja pari muuta kyttää nappasivat muista kiinni. Katsoin Wingiä kuin en tietäisi asioista mitään, mutta nyökkäsin kuitenkin pienesti kun tämä katsoi kysyvästi. Pojat huutivat ja yrittivät rimpuilla kun Wing kavereineen veivät pojat pois luotani. Huomasin sen saman pojan nyökkäävän Wingille varovasti kun nämä menivät tämän ohi, ja poika lähti tulemaan luokseni. Poika istahti viereeni ja katsoi minua. Katsahdin poikaa sivusilmällä, en sen paremmin jaksanut muutenkaan ajatella kun ei viime yönä uni tullut. Haukottelin pienesti ja näytti siltä kuin poika olisi tarkkaillut minua. Mulkaisin poikaa vihaisena.

"Mitäs sä siinä tutkailet?", totesin kylmästi ja poika nosti hiukan silmälasejaan.
"Olen Henrik, ja minua pyydettiin tarkkailemaan sinua nyt pari päivää...", poika totesi tyynesti ja hieraisi ruskeita hiuksiaan jotka olivat ihan sekaisin.
"Joo, kiitti mutta en tarvii mitään..."
"Se oli isäsi määräys... Teen hänelle hommia...", Henrik totesi kylmästi ja varovasti sipaisi poskeani joka oli turvoksissa.
Kavahdin kauemmaksi ja murahdin tälle. "Tjaah... Vai niin... Ihan sama..."

Kellot soivat hetken päästä sisälle ja nousin ylös nopeasti, vaikka se sattui. Kävelin suoraan oman luokan eteen, hain reppuni ja lähdin kävelemään kotiin. Mielummin kotona yksin omassa huoneessa Veljen ja äitin paapottavana, kuin joku hujoppi joka pukeutuu liian aikuismaisesti, jonka isä on laittanut vahtimaan minua...

-----*****-----*****-----*****-----*****-----*****

Tossa, ja jatkan ku jaksan, toivon kommentteja...

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjähymiö 
Päivämäärä:   30.6.10 12:12:58

kiva oli :D jatkoa vaan

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   30.6.10 13:07:18

- Se oli just hyvä. * hymyilee niin, että suu ratkeaa kohta. *
- Just perfect. * suu ratkeaa. *

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   1.7.10 11:53:32

*Mutinaa* "Jatkoa, jatkoa, jatkoa..." *Kirjoittaa jatkoa ja julkaisee* ...... Ja lukijat katoaa, vitun hyvin menee.... --'

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: mervi 
Päivämäärä:   1.7.10 14:32:52

jatka,tää on hyvä :D

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Mirjam 
Päivämäärä:   1.7.10 15:14:50

Kyllä tällä tarinalla lukijoita on, minäkään en yleensä kommentoi mihinkään tarinaan, luen vaan :D

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäkassuhuorAsd 
Päivämäärä:   1.7.10 16:50:26

Kappaleenjaot unohtuivat alussa ja huomasin, että käytät todella paljon määritelmää ' ... ( pistepistepiste ) ' , joka on ihan turhaa.
Yksikin ' piste ' riittää.

Kirjoitat hyvin ja aika selkeästi.
Pilkkuvirheitä huomasin myös;
' Peksin kärsivällisyys näytti horjuvan, ja tiesin että se ei tehnyt omalle terveydelle yhtään hyvää. ' ^ Tuohon ja-sanan eteen ei tule pilkkua, vaan pikku tulee että-sanan eteen;
' Peksin kärsivällisyys näytti horjuvan ja tiesin, että se ei tehnyt omalle terveydelle yhtään hyvää. '
^Vain yksi esimerkki, koska en jaksa kerätä niitä kaikkia tähän.

Varsinkin tämä kohta jäi vaivaamaan mieltäni;
' Parin vartin kuluttua.................... '
^ Kaksi varttia on sama asia kuin puolituntinen.
-> ' Puolen tunnin kuluttua..................'

Muita virheitä en nyt bongannut tekstin joukosta, mutta toivotaan ettei niitä sen enempää ollut.

TSEMPPIÄ!

-kassu-

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   3.7.10 12:11:24

Hoo hoo, ja mieku luulin et' koko homma on täynnä kirjotusvirheitä... :'DD Noh, kiitti kassu. :3 Ja mie oikeesti toivon et' sais palautetta, nimittäin muuten ei oo oikeen mitään mistä jatkaa ku ei tiedä mitä porukat tykkää... ^^'

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: re 
Päivämäärä:   3.7.10 19:39:21

jatkaaa :))

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Sane 
Päivämäärä:   3.7.10 21:31:18

- Koska tulee jatkooa. * heiluttaa jännittyneenä jalkojaan ja jalka osuu kipeasti pöytään. *

- Auts...

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   4.7.10 00:43:32

*Naurahtaa kun kuulee kolahduksen* Tjaah... Enköhän mä huomenna vois kirjottaa jatkoa, jos vaan herään ennen iltaa... :'DD Menny vähän valvomisiks nää yöt tunnesyitten takia... .__.'

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   6.7.10 00:35:15

Upitan ettei katoa, hyvät lukijat.

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: siskos 
Päivämäärä:   6.7.10 09:50:58

laita vaan jatkoa.. kiva lukee siun tekstiä... ja taitaa osittain olla kyl siun omasta elämästä tarina...pieniä osia...

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Lover 
Päivämäärä:   6.7.10 15:18:30

Omgomg, en oo ehtiny upittaa, ku mut laitettii jonnekki KESKELLE METTÄÄÄÄ. (mökille) -.-.-.-

MUTTA, nyt jatkoa. :)))

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: ChiQi. 
Päivämäärä:   6.7.10 20:18:07

Kyllä tää hyvältä vaikutti. Alussa nuo kolme pistettä muutamassa kohdassa häiritsi. Mutta jos jatkan, niin minä luen ainakin. :)

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   6.7.10 22:06:12

Lähettäjä: siskos
Päivämäärä: 6.7.10 09:50:58

laita vaan jatkoa.. kiva lukee siun tekstiä... ja taitaa osittain olla kyl siun omasta elämästä tarina...pieniä osia...

^-- Shokki

Vai että syster luki tän... .__.''

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: arvaa 
Päivämäärä:   7.7.10 15:52:01

Hehe, tiedän kuka olet ;)

Mut tarina....

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   7.7.10 16:48:05

arvaa// Vähän hankalaa... :'DD

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: salmiakki 
Päivämäärä:   7.7.10 17:08:26

jatkoa vaan, mä jään ainakin seurailemaan! (:

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   13.7.10 16:07:19

Upitus, ennen kuin katoaa

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Ruunikko 
Päivämäärä:   13.7.10 21:02:45

jatkooo :))

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   13.7.10 22:37:43

Koska tulee jatkoaa.. : IIIII

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   14.7.10 00:34:57

Mie oon koko ajan yrittänyt kirjottaa jatkoa, mutta aivot ei pelaa tälläsessä helteessä... : << Pahoittelen. Heti ku ilma viilenee niin lupaan kirjottaa, sillä sillon pystyn keskittymään paremmin, ja silloin teenkin kunnon pätkän lisää. :3

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: iinawqrqrw 
Päivämäärä:   14.7.10 10:16:16

Lähettäjä: kassuhuorAsd
Päivämäärä: 1.7.10 16:50:26

Kappaleenjaot unohtuivat alussa ja huomasin, että käytät todella paljon määritelmää ' ... ( pistepistepiste ) ' , joka on ihan turhaa.
Yksikin ' piste ' riittää.

Kirjoitat hyvin ja aika selkeästi.
Pilkkuvirheitä huomasin myös;
' Peksin kärsivällisyys näytti horjuvan, ja tiesin että se ei tehnyt omalle terveydelle yhtään hyvää. ' ^ Tuohon ja-sanan eteen ei tule pilkkua, vaan pikku tulee että-sanan eteen;
' Peksin kärsivällisyys näytti horjuvan ja tiesin, että se ei tehnyt omalle terveydelle yhtään hyvää. '
^Vain yksi esimerkki, koska en jaksa kerätä niitä kaikkia tähän.

Varsinkin tämä kohta jäi vaivaamaan mieltäni;
' Parin vartin kuluttua.................... '
^ Kaksi varttia on sama asia kuin puolituntinen.
-> ' Puolen tunnin kuluttua..................'

Muita virheitä en nyt bongannut tekstin joukosta, mutta toivotaan ettei niitä sen enempää ollut.

TSEMPPIÄ!

-kassu-

___

älä päde rakas jos et tiiä mistä pätee :D

Peksin kärsivällisyys näytti horjuvan, ja tiesin, että se ei tehnyt omalle terveydelle yhtään hyvää.

that right.

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   21.7.10 10:22:18

jatkelen kohtapuolin, hetkinen.

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   21.7.10 10:35:19

Hopi, hopi nyt Demon! :<<

MA TAHTOO JATKOA. :)

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   21.7.10 14:31:25

No niih, täs on nyt jtn jatkoo... :D

-----*****-----*****-----*****-----*****-----*****

Kello oli kolme kun pääsin kotiin. Torkahdin kotimatkalla metsään. Veli hyökkäsi heti ja pommitti kysymyksillä miten koulupäivä meni. Mulkaisin Veljeä ja katsahdin tämän asustusta. Valkoinen kauluspaita ja mustat farkut sopivat jotenkin kuolettavan hyvin Veljen mustiksi värjättyihin, hiukan korvan alle pituisiin hiuksiin. Mutta en vastannut. En jaksanut. Tunkaisin vain laukun Veljen suuhun, totesin sen sopivan siihen ja tallustin omaan huoneeseeni samalla lukiten oven. Kohta Veli olikin oven takana jyskyttymässä ja käski kertoa että oliko jotain tapahtunut. Ei kiinnostanut. Talsin vain pöydän ääreen ja vedin piirrustustarvikkeet esiin. Mietin hetken ennen kuin aloin hiukan transsissa piirtää ruskea hiuksista poikaa jonka isä oli käskenyt vahtimaan minua. Kuva ei ollut kylläkään kovinkaan näköinen lopussa, mutta silti muistutti poikaa liikaa. Pienesti murahdin ja totesin työn olevan paras koskaan piirretyistä. Katsahdin seinälleni jossa oli ties minkänäköisiä töitä, aina rakkaudesta murhaan. Fantasiaa ja realistisuutta. Masentuisin varmaan vielä pahemmin jos kaikki työni tuhoutuisivat, sillä olen niihin kaikki suruni ja vihani purkanut, jotta voisin jatkaa elämääni näyttelemällä iloista. Kaivoin sinitarraa laatikosta, ja plänttäsin pojan kuvan seinälle. Jokseinin uupuneenä kömmähdin sänkyyn, ja ajattelin ottaa nokoset, kunnes oveeni koputettiin asiallisesti. Asiallisesti? Kuka koputtaisi oveeni asiallisesti? Nousin hämmentyneenä ylös ja menin avaamaan oven, järkytyksekseni, oven takana seisoi se ruskea hiuksinen poika, Veli tämän takana.

"Hän halusi nähdä sinut...", Veli tuumasi pokkanaan ja työnsi ovea sen verran enemmän auki että molemmat mahtuivat sisään.
"No minä taas en, eli häipykää."
"Sinuna olisin nyt hiljaa ja kuuntelisin, pikku ipana."
"TURPA KIINNI HUORISSA JUOKSENTELEVA KUSIPÄÄ!"
"Nyt kyllä...!", Veli ärähti ja oli aikeissä napata hiuksistani kiinni, mutta poika ehti väliin.
"Nyt loppu heti alkuunsa. Veli, menisitkö hetkeksi pois, haluan jutella Meerin kanssa kahden.", tämä sanoi ja vilkaisi minua. "Ja sinä, opettele pitämään suusi kurissa, vaikka sinulla onkin kaunis ääni."
"Enkä. Äläkä määräile.", mumahdin hiljaa pieni puna poskilla. Ensio oli aina kehunut ääntäni, ja pyytänyt etten kiroilisi niin paljon koska se ei sopinut ääneeni.
"Ihan sama, odotan oven takana.", Veli ärähti ja käveli ulos samalla vetäen oven kiinni.
"Painu @!#$, friikki.", murahdin pojalle ja menen takaisin kötkölleni sänkyyn. Poika istahti reunalle.
"Minulla on nimikin ja se on edelleen Henrik, Meeri. Koetas nyt rauhoittua, olen täällä au....", poika sanoi, ennen kuin potkaisin tämän alas sängystä.
"Ja @!#$. Sä oot friikki ja sillä siisti.", murahdin ja kävin kyljelleni selkä poikaan päin.
"Selvä, jos minä olen friikki, niin sinä olet kisuli.", poika sanoi hiukan huvittuneesti, jolloin nousin heti istumaan.
"Enkä ole! Olen pelkkä Meeri, ymmärrätkö?!", ärähdin pojalle, sillä tuo sattui, ja paljon. Vain Ensio oli kutsunut minua noin.
Poika astahti hiukan taakse päin ihmeissään. "Sinuun sattui tuo, eikö sattunutkin?", poika sanoi ja kaivoi laukustaan kansion ja alkoi tutkailemaan sitä. "Isäsi oli oikeassa, 'kisuli' on Ension eniten käyttämä lempinimi sinulle."
"Turpa kiinni ja häivy!", murahdin ja käperryin kasaan. Isä siis oli käynyt urkkimassa tietojani koneelta, sen jälkeen kun Ensio kuoli ja masennuin.
"Ei, en ole lähdössä minnekään. Minä jään tänne vahtimaan sinua, se on isäsi määräys.", Henrik totesi tyynesti ja laski kätensä olkapäälleni.
Läimäytin käden pois ja nostin katseen poikaan. "Paskat, sinä häivyt tällä punaisella minuutilla, ja lopeta nuo eleet jotka sinulla lukee tuolla kansiossa!", karjaisin jolloin poika hämmentyi.
"Mistä sinä muka sen tiedät, että minulla olisi joitain ohjeita täällä sinun takiasi?"
"Olisiko vaikka siksi, että tunnen isäni työläiset perusteellisesti. Hän antaa aina sanatarkat ohjeet, joita pitäisi noudattaa."
"Hmh, isäsi tosiaan aliarvioi vakoily kykyjäsi.", poika sanoi virnuillen ja istahti viereeni. "Susta vois tulla vaik joku agentti tai jotain tulevaisuudessa."
"Ja @!#$. Painu nyt helvettiin ennen kuin mä oikeesti pamahan, nimittäin sit ei oo sieltä paluuta."
"Miksi? Minähän olen siellä jo. Olen sinun helvetissäsi. Luuletko tosiaan, etten ymmärrä tunteita menettämisestä?", poika sanoi tyynesti, jolloin käänsin pääni tähän.
Oliko hänkin menettänyt jonkun? Ei, ei varmasti niin läheistä kuin minä. Tai no? "Kenet sinä muka menetit?"
"Siskoni, Matildan. Hän olisi nyt sinun ikäisesi, ellei erästä tulipaloa olisi tapahtunut pari vuotta sitten... Menetin samassa tulipalossa siskoni, kuin sinä Ensiosi."
Katsoin poikaa ihmeissäni. "Valetta... Isäni on käskenyt sinun sepittää tuon jutun jotta meillä muka olisi jotain yhteistä!"
"Se ei ole valetta.", poika sanoi ja vetäisi vanhan, noin pari kolme vuotta vanhan kuvan povaristaan ja näytti sen minulle. Kuvassa oli poika, ja tämän vieressä minun näköiseni tyttö. "Hassua, eikö totta, mutta minä ja Matilda olimme kuin yö ja päivä. Ja hän muistuttaa sinua ulkomuodoltaan. Matilda kertoi sairaalassa olleen Ension kanssa kolmannessa kerroksessa, juuri sen vuotavan putken vieressä, kun räjähdys tapahtui. Ensio oli kuulemma luullut häntä sinuksi, ja pahoittelut paljon siskolleni tämän ajan tuhlaamista. Tosiaan tuhlaamista, sillä hän oli tulossa tapaamaan minua kolmannen kerroksen kuppilaan. Minulla on edeleen muisto siitä tapaturmasta."

Haukoin henkeäni kun muistot pyörivät päässäni. Olin ollut ostoskeskuksen ulkopuolella silloin odottamassa Ensiota, kun räjähdys tapahtui, mutta siitä ei sen enempää, poika oli varmasti saanut kuvan isältäni. Ja mitä todisteita kerran pojalla oli, jos tämä kerran oli samassa kerroksessa, jossain kuppilassa odottamassa siskoaan, niin miten hän olisi tuossa? Äkisti kuitenkin poika nousi ylös ja alkoi riisumaan paitaansa. Hiukan hätääntyneenä kävin pojan kimppuun, sillä en tiennyt mitä tämä oli aikeissa tehdä, mutta kun seuraavan kerran räpäytin silmiäni, olinkin pojan alla sängylläni. Pojan oikea käsi ei ollut oikea, se oli terästä, jonka päällä oli joustavaa muovia, joka sai käden näyttämään aidolta.

"Menetin oikean käteni siinä rytäkässä, et voi tajuta kuinka paljon sattuu menettää yksi raaja, ja rakas sisar. Kuntoutukseni kesti puolitoista vuotta, ja kauemminkin oilsi kestänyt, ellei isäsi olisi tullut auttamaan minua. Hänen ansiosta en joudu sietämään kiduttavia vanhempiani. Hän tietää minusta enemmän kuin kukaan muu, hän on minulle kiltti, hän on ainut joka on hyväksynyt minut tällaisena kuin olen.", poika sanoi ääni väristen.
"No, kyllä, se on totta, etten tiedä fyysistä tuskaasi, mutta henkisen kyllä.", sanoin pojalle rauhallisesti, jolloin tämä nousi päältäni.
"Halusit tai et, isäsi on määrännyt sinut poikaystäväksesi."
"MITÄ?!", karjaisin ja nousin hetkessä istumaan sängylle. "EN HYVÄKSY SELLAISTA!"
"Et voi muutakaan, kisuliini, tulen huomen aamulla hakemaan sinua skootterillani, nähdään.", poika sanoi, napitti paitansa, ja lähti.

-----*****-----*****------*****-----*****-----*****

Siinä nyt jonkun näkönen pätkä... Lisää tulee kohan kerkiin kirjotella...

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   21.7.10 14:38:25

hahahaha :D tää oli just paras<333 Toi Meeri on kyll nii hyvä :D

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   21.7.10 16:38:17

@!#$, nyt ku ite luin tän, niin korjaan väärin olevat sanat: vakoily - vakoilu ; poikaystäväksesi - tyttöystäväkseni

.... :'DD Sori~.

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: salmiakki 
Päivämäärä:   22.7.10 01:27:29

murrrrr >:(
tekis mieli hakata toi faija ja Henrik >:(

mutta jatkoo pian! :)

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   22.7.10 20:39:14

Tuuuuurha luulo... XD

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   27.7.10 13:37:04

Mjoo, jatkoa saattaa tullä tänään tai huomenna, kattoo nyt miten paljon aivot lagittaa... :P Kai täällä on kuitenkin lukijoita? Oli tippunu aika ales... :<

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   27.7.10 14:17:19

Totttakaiii onn<3333 Mut ny jatkoaaa<3 =)

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   27.7.10 21:23:14

No niin, tässä jonkin verran jatkoa... :3

-----*****-----*****------*****-----*****-----*****

Seuraavana aamuna oveeni koputettiin taas kerran asiallisesti. Kuulin Henrikin huutavan huomeniset yli siirappisesti, ja sana 'pupunen' perään, sai minut melkein oksentamaan lattialle. En halunnut lähtä minnekään. Halusin olla kotona, mutta kun Veli tuli jyskyttämään oveen, se putosikin saranoiltaan lattialle. Veli oli hiukan yllättynyt ja pakitti sitten kauemmas ovesta. Olin jo ylhäällä ja tarmoin Veljeä kohti kiroillen japaniksi, koska äiti oli kotona. Hän olikin hetkessä ylhäällä ja heti retuuttamassa Veljeä tämän voimankäytöstä. Olin juuri aikeissa palata takaisin huoneeseeni hakemaan vaatteita, ja mennä pukemaan vessaan, kun Henrik nostikin oven takaisin ylös ja katseli saranoita hetken. Sitten tämä sanoi latinaksi jotain veljelleni ja tämän ilme näytti kirkastuvan. Veli juoksi hetkessä alakertaan, ja palasi kohta työkalupakin kanssa. Henrik alkoi sanaakaan sanomatta huoltamaan oveani, ja vartissa se oli taas tukevasti paikoillaan. Henrik sanoi vielä jotain Veljelle latinaksi, ja Veli näytti hiukan punastuvat. Veli lähti hiukan nolona alakertaan eikä enää kavunnut ylös. Henrik avasi oven ja hymyili minulle. Näytin vain hapanta naamaa ja kävelin tämän ohi. Paiskasin oven niin lujaa kiinni kuin oli tarvis purkaa kiukkua, ja onnekseni se pysyi paikoillaan. Vaihdoin nopeasti vaatteet ja talsin alakertaan Henrikistä välittämättä. Tein nopeasti pari kymmenen voileipää ja ahdoin ne suuhuni. Tahdoin näyttää etten ollut mikään hienostonainen, kuten Henrik oli hienostunut.

Ulkona olin jo lähtemässä kävelemään, kun Henrikin oikea rautakäsi kiertyi lantioni ymppärille. "...?!"
"Hei, mähän sanoin et' me mennään mun skodella, vai mikä jäi kuulematta? Jos menisimme kävellen, myöhästyisimme tunneilta.", Henrik sanoi asiallisesti ja veti minut skodensa luo.
"Kun mä istun tuon päälle, se ei ole kuin romua sen jälkeen.", totesin kylmän rauhallisesti ja yritin irrottautua Henrikin otteesta, mutta turhaan.
Tämä tuikkasi moottoripyöräkypärän päähäni ja totesi: "Eikä mene. Sinä olet kevyt verrattuna oveesi..."
"Ilmankos, koska se on lyijyvalmisteinen.", totesin kylmästi ja tuntui siltä kuin Henrik olisi tiukentanut otetta.
Äkisti hän kiepsautti minut ympäri ja laittoi kypärän lukkoon. "Eihän. Se oli tavallista tammea. Älä luule ettei isäsi käskenyt minun opiskella kaikkea."
"Paskat", mumahdin ja punastuin pienesti.

Koulun pihalla oli @!#$ hiljaista. Ei ainuttakaan skodea, tai muuta kulkuvälinettä, eikä luokissa paistanut valot, vaikka oli pilvinen päivä. Missä kaikki olivat? Tai no... Mitä minä siitä välittäisin, mutta oliko nyt muka joku vapaapäivä? Nousin ylös ja riisuin kypärän. En ehtinyt edes kääntyä, kun Henrik olikin takanani ja kietonut minut syleilyynsä.

"Et tosiaankaan muista tiettyjä juhlia, ethän?", Henrik kysyi ivallisesti. "Tänään on vapaata opettajien koulutuksen takia, mutta, olemmekin täällä tekemässä tilit selviksi, koko homma on jo sovittu... Olemme hiukan etuajassa, mutta parempi se kuin myöhässä."
"Paskiainen.", sähädin pojalle ja tämä tiukensi otetta saaden minut pudottamaan kypärän kädestäni.
"Otan tuon kohteliaisuutena, sillä et tiennyt että minulla on isäsi lupa sinun koskemattomuuteesi...", Henrik kuiskasi hiljaa korvaani ja näykkäsi korvanlehteäni.
Yritin irroittutua jätkän otteesta, mutta turhaan. "Hammastikuksi olet yllättävän kestävää...", mumahdin hiljaa ja Henrik rupesi nauramaan.

Heti kun hän päästi irti, menin tästä kauemmas, käännyin, ja löin täysillä tämän vatsaan. Henrik kellahti oudosti selälleen, ja tuli samalla voimalla takaisin ylös. Jumalauta, jätkä osasi hommansa, mitä nopeaan ylös nousemiseen tuli.

"Huh huh, en yhtään ehtinyt varautua... Kokeiles uudestaan, niin saampahan sitten hiukan vinoilla sinulle lisää...", Henrik sanoi ja virnisti.
"Okei.", murahdin ja löin uudestaan. Tällä kertaa minun oli pakko perääntyä ja pidellä oikean käden rystysiä. LUOJA! Jätkällä oli raudan kovat vatsalihakset ja niihin lyöminen sattui!
Henrik keitoi minut halaukseen ja suukotti otsaani. "Tuliko pipi? Pitääkö puhaltaa?", tämä kysyi hellästi ja olin vähällä purskahtaa itkuun koska koski niin pahasti.
Tärisin pienesti ja henditin rauhattomasti. "Ei tarvitse.", mumahdin.
"Voih, en halunnut sinulle tulevan nyt noin pahaa mieltä.", Henriks sanoi ja nosti katseeni häneen. Silmät olivat anteeksi pyytävät.
"Pyh.", tokaisin kylmästi ja irrottauduin Henrikistä.

Kohta alkoi kuulumaan auton ääniä. Käänsin pääni äänen suuntaan ja kauhistuin. Poliisi auto, kyydissä Peksi ja muu jengi. Voi Jumal'auta... Henrik tuli vierelleni ja otti lantiostani kiinni, vetäen tähän kiinni. Mitä kummaa Henrik oli mennyt sopimaan? Peksi ja muut tulivat autosta ulos. Kohta kuskin puoleinen ovi avautui, ja alas laskeutui komisaario Wing. Peksi ja muut olivat vaiti, kun Wing tuli siihen.

"Selvä on. Tämän neitoa on loukattu verisesti kaikella tapaa, ja saatte nyt hyvittää tekonne kaikki yhden kautta. Meeri, valitse joku jätkistä, ketä Henrik saa piestä vartin.", Wing sanoi, jolloin kaikilla jätkillä kiristyi ilme.
Saisin siis valita yhden noista kusipäistä jonka Henrik pieksisi henkihieveriin, tai kuoliaaksi. "Valinta on helppo. Peksi."
Peksi oli aikeissa hyökätä, mutta Wing tarttui tätä niskasta kiinni. "Selvä on, muut voivat mennä takaisin autoon odottamaan.", Wing sanoi ja muut tottelivat.

Wing laski Peksistä irti ja meni lukitsemaan auton ovet. Siitä syntyi kauhea hälinä. Peksi nojautui autoa vasten ja nyökkäsi henrikille. Henrik oli hetkessä Peksin kurkussa kiinni, ja kepeäsi nosti tämän ilmaan. Sydämeni lyönnit tihenivät. Näin kuinka Peksi epätoivoisean potki ja sätki ilmassa ja haukkoi henkeä samalla kiroten ja haukkuen minua huoraksi, porsaaksi, ties miksi. Äkisti Henrik paiskasi Peksin tuhatta ja sataa maahan, ja tarttui tätä ranteestä kiinni. Hän kuiskasi jotain, ja seuraavana kuului inhottava rusahdus. Peksi oli hetken vaiti, kunnes kyyneleet kohosivat tämän silmille ja tämä huusi tuskasta. Henrik oli taittanut Peksin vasemman ranteen poikki. Seuraavaksi Henrik tarttui Peksin oikeaan nilkkaan ja väänsi, tuskan huudot vaikenivat huohottamiseksi ja siitä kiroiluksi. Katsahdin Wingin suuntaan ja tämä oli puhelimessa. Kaiketi soittamassa ambulanssia Peksille. Tästä hän ei selviäisi helpolla... Kuului taas rusahdus. Käänsin pääni takaisin maassa makaavaan Peksiin ja Henrikiin. Peksin vasen käsi oli nyt kahdesta kohtaa murtunut, ja parin rusahduksen jäkeen oli oikea jalka palasina. Henrik virnisti jotenkin mielipuolisesti, ja iski oikean kätensä Peksin palleille, ja tältä karkasi ilmat totaalisesti ja vinkui kuin pistetty sika. Nojauduin läheiseen puuhun ja katselin. Minun pitäisi oikeasti olla mielissäni tästä, Peksi saa ansionsa mukaan, mutta ehkä kuitenkin tuo oli hiukan liikaa...
Ei. Se ei ollut liikaa.
Peksi oli ansainnut tuon kaiken, ja vielä enemminkin, jos hän kerran kaikkien kavereittensa syyt otti niskoille siitä mitä oli minullet tehnyt. Kuului taas rusahsuksia ja vinkumista, kunnes Wing kumautti kelloa, ja Henrik pienesti epäröiden irrottautui Peksistä. Henrik käveli luokseni ja katsoi minuun tyydytettynä.

"No niin, saimpahan häneen purkaa kiukkuni oikein luvan kanssa...", tämä sanoi iloisesti ja nappasi minut syleilyyn.
"Mmh.", mumahdin vastaukseksi. Jumalauta, en tosiaan hennonnut tuon jälkeen hyppiä tämän jätkän silmille...
Henrik nosti leukaani ylös päin ja katsoi minulle syvälle silmiin. "Voinko suudella sinua?"
Karvat nousivat pystyyn. "Et vitussa..."
Henrik siveli poskeani ja antoi hellän suudelman nenän päähäni. "Totta... Ei täällä... Ehkä jossain kaksin ollessa..."
"Unoha.", mumahdin hiljaa ja irrottauduin pojasta.
"Älähän nyt karkaa.", Henrik sanoi ja tarttui minusta oikeallä kädellä.
Sydän pomppasi kurkkuun. "Irti... Oon kiitollinen siitä että pieksit Peksin, mutta irti... Mä haluun kotiin..."
Henrik veti minut takaisin lähelleen vaikka vastustelin ja kietoi halaukseen taas. "Älä esitä sitä mitä et ole...", tämä kuiskasi korvaani, jolloin sydämmeni jätti pari lyöntiä välistä. "...sinä et ole nimittäin ole tuollainen, voin vaikka vannoa sen."
"Et tiedä minusta paskanvertaakaan...", sähähdin pojalle ja irroittauduin tästä, samalla lähtien juoksuun kohti kotia.
"MEERI!", Henrik huusi, mutta kuuroille korville, en aikonut pysähtyä ennen koti ovea, vaikka kuinka meinaisin vaikka pyörtyä.

-----*****-----*****------*****-----*****-----*****

Kas näääin... Toivottavasti tykkäätte... x3

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   28.7.10 10:42:25

*huoh* Pitäis varmaan lopettaa tämänkin kirjoittaminen ku ei oo enää lukijoitakaan... .___.'

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Helpi 
Päivämäärä:   28.7.10 13:18:17

Mä ainaski luen, et älä lopeta tän tarinan kirjottamista.

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   28.7.10 14:29:45

Tää on niin ihana<3 =)

Jatkeles, sitte ku voit... (=

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Mökötöö 
Päivämäärä:   28.7.10 15:50:42

Jatkoa!

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   29.7.10 16:23:02

jatkoo <3

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   30.7.10 00:05:39

Eäöh, en tiiä millon ehin jatkella, koska miulla ei kertakaikkiaan toimi mikään... Saisko jelppiä?

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   31.7.10 18:11:08

Heih! Laitan tähän kohta jatkoa. :) Tuli inspistä vanhasta tarinastani jota en julkase... :P

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   31.7.10 18:29:40

Tässä teille nyt jonkun näkönen pätkä...

-----*****-----*****------*****-----*****-----*****

En juossutkaan kotiin. Ei. Sinne se Terminaattori nro 13 kuitenkin menisi ensimmäiseksi etsimään minua... Hiukan syvemmällä, metsän keskellä, oli vanha laboratorio, joka lakkautettiin pakkokeinoin, ihmiskokeiden takia. Yritettiin luoda ihmismutaatiota onnistuneesti, mutta kuitenkin kaikki epäonnistui, vain pienen ukkosen takia. Pujahdin sisään vanhasta aidanraosta, ja juoksin sisälle. Hassua, mutta paikka näytti olevan erittäin siisti, verrattuna siihen että se oli lakkautettu... Kävelin ympäriinsä ja huomasin paljon muutoksia. Paikka oli siisti, verta ei näkynyt missään, saati sitten lauenneita ansoja. Hetkinen..? Lauenneita an......
Ennen kuin ehdin edes ajatella asiaa loppuun, putosin kuoppaan, joka oli ihme ja kyllä pehmustettu ilmapatjalla. Voihkaisin pienesti ja katsoin ylös. Kuka tahansa tämän olikaan tehnyt, saattaisi saada raivarin minut nähdessään... Saati sitten jos kukaan tänne tulisi päiväkausiin. Ehkä näin olikin parempi, ettei minua löydettäisi. Äkisti ylhäällä olevat luukut sulkeutuivat, samalla jättäen minut pimentoon. Äkisti pääni täyttyi kaikilla hirveillä kuvilla raiskauksesta, tai muusta pahoinpitelystä pimeässä. Luoja, miksi minut oli lahjottu pettämättömällä mielikuvituksella? Äkisti alkoi kuulumaan sihinää. Herran isä! Oliko täällä käärmeitä?! Äkisti kuitenkin tajuntani alkoi hidastua, samalla kun ilma täyttyi oudosta hajusta. Nukutuskaasua? Vintti pimeni.

Seuraavan kerran kun aloin tuntea jotain, tunsin jonkun olevan vieressäni, pääni jonkun päällä, ja kädet vasten rintakehääni, kyljelläni. Varovasti raotin silmiä ja tajusin jonkun paljaan rintakehän olevan edessäni. Aivoni aktivoituivat heti ja tönäisin tyypin alas yhden hengen sängyltä, samalla nousten istumaan hätääntyneenä. Kuitenkin jouduin vielä pahempaan hämmennykseen, kun tajusin kenet olin työntänyt alas. Henrik. Katsoin poikaa sydän jyskyttäen rintaan kuin karkuun yrittäen. Poika nousi jotain mutisten istumaan ja nosti katseen minuun.

"Heräsithän sinä viimein... Mitä teet tontillani?", Henrik sanoi hiukan ihmeissään ja katsoi minua vaativana.
"To-tontillasi..?", änkytin kysymyksen ihmeissäni ja katsoin ympärilleni. Olimme vanhassa lääkintätilassa.
"Niin, tää on mun tontti nykyään... Iskäs osti sen mulle, jotta saisin jonkun paikan jossa harjoitella rauhassa, ja muutenkin oleilla rauhassa.", Henrik sanoi ja nousi istumaan sängyn laidalle, kuitenkin pitäen katseen minussa koko ajan.
"Tämä... oli vanha piilopaikkani.", mutisin pojalle vastaukseksi ja painoin pään alas.
"Ai? Eli tämä oli se paikka jonne aina katosit ja tulit likaisena kotiin...", Henrik aloitti, mutten antanut tälle sekuntiakaan jatkaa enempää, vaan läväytin tätä poskelle.
"Entäs sitten! On minullakin oikeus olla yksin!", ärähdin ja nousin ylös peitellen kyyneleitä. "Osaan itsekin ulos, joten öitä!"
"Noin et puhu minulle!", poika karjaisi ja veti sänkyyn alleen. "Sinä et tosiaankaan puhu minulle tuohon sävyyn! Se kaasu jota hengitit oli myrkkyä, ja jos en olisi ehtinyt ajoissa tänne antamaan vastalääkettä, olisit kuollut!"
Katsoin poikaa kauhuissani. Kuollut? "Se olisikin ollut parempi niin...", mumahdin hiljaa pojalle, ja annoin kyynelten valua pitkin kasvojani. "Olen ollut kiusattuna 3 vuoriaasta lähtien, enkä kestä enempää... 12, kohta 13 vuotta, olen kuunnellut muiden pilkkaa, alistunut muille, ei minulla ole enää mitään. Ensio vietiin minulta... Olisin halunnut kuolla jo kaksi vuotta sitten, mutta minun ei annettu... He halusivat kidutukseni jatkuvan. He halusivat murskata minua vieläkin pala palalta. He halusivat..."
"He halusivat rakastaa sinua, eikä surra vuoksesi, jos olisit kuollut.", Henrik keskeytti, ja tämän ääni oli rauhallinen.
"... Mutta haluan kuolla... En jaksa tätä paskáa elämää... Se kaasu olisi tehnyt minusta lopun, niinkö? Enkö voi lähteä niin? Ei tarvitsisi kokea tuskaa tai mitään...", kysyin pojalta ja tämä tiukensi otetta ranteissani.
"Sinä et ole kuolemassa mihinkään... Et tosiaankaan... Et varmana. Veli, äitisi, ja isäsi hirttäisivät minut sen jälkeen. Lupasin heille, että pidän huolen sinusta."
"No sitten lupasit turhaan.", totesin kylmästi ja potkaisin Henrikiä tämän munille.

Poika haukkoi henkeään, muttei laskenut irti, vaan koventi otetta. Potkaisin uudelleen, jolloin Henrik vangitsi jalkani. Rimpuilin minkä pystyin, mutta Henrik piti minut paikallaan koko ajan. Kumautin otsani suoraan Henrikin leukaan. Se koski! Pojan laukakin oli kuin terästä, mutta Henrikkiinkin näytti sattuvan. Äkisti tämä nosti käteni niin ylös pääni yläpuolelle kuin pystyi ja otti oikealla kädellään pihti otteen, samalla sanoen: "Tiedätkö, tuo sattui aika pirukseen, ja minä vaadin hyvitystä." Henrik nappasi leuastani kiinni ja piti päänäni paikoillaan, vaikka yritin kuinka huitoa, ja painoi huulensa huulilleni. Lopetin rimpuilun heti. Koko ruumiini värähti, ja tunsin kasvojeni kuumottavan ihan jumalattomasti. Hitaasti suljin silmäni, ja kun Henrikin kieli hellästi siveli huuliani, raotin niitä hiukan, jolloin tämä ujutti kielensä suuhuni. Koko ruumistani kuumotti. Henrikin tasaiset kielen liikkeet saivat minut kuumaksi, ihan totaallisesti. Varovasti Henrik vetäytyi minusta ja katsoi pienesti virnuillen.

"Taisit pitää siitä, vai mitä?", Henrik sanoi hiljaa ja painoi huulensa taas omiani vasten.
Kun tämä erkani taas, sain vaivoin sanottua: "Lopeta, en... En pidä tästä...", ja sekin oli vale.
"Älä valehtele minulle... Voin tuntea kuinka haluat lisää.", Henrik sanoi ja nuolaisi kaulaani.
En voinut muuta kuin voihkaista. "Lopeta, älä ärsytä tahaltesi..."
"Miksi ärsyttäisin? Haluan sinua..."
"Koska et saa muita kätesi takia, niinkö?"

Henrik jähmettyi hetkeksi ja päästi sitten irti samalla nousten päältäni, ja kävellen kaapin luo. Se onnistui. Nousin nopeasti ja ryntäsin ulos. Kuulin Henrikin lähtevän perään, ja kuulin tämän saavuttavan. Nopeasti palautin mieleeni missä kohtaa olin, ja mikä oli paikan pohjapiirrokset. Henrik oli jo saamassa kädestäni kiinni kun tein nopean käännön vasempaan ja juoksin kohti salaista väline varastoa, joka oli jäänyt valtiolta huomaamatta. Pari käännöstä oikeaan, siitä yksi vasempaan, ja volaa..! Olin umpikujassa! Ovi oli hitsattu näköjään kiinni. Huohotin ja käännyin ympäri. Henrik seisoi käytävän toisessa päässä, eikä näyttänyt yhtään hengästyneeltä. Poika lähestyi uhkaavasti.

-----*****-----*****------*****-----*****-----*****

Toivottavasti tykkäätte...

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Möpsi 
Päivämäärä:   31.7.10 19:11:10

Uus lukija ilmottautuu ^^ Hyvvää ja sujuvaa tekstiä joten anna tulla lisää!

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: kj 
Päivämäärä:   31.7.10 20:02:53

äkkii jatkoo ei saa jättää tollasee kohtaa! :D

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   31.7.10 20:14:12

Miiiiiiiiiiiiiiiiks eii~? *Pirun virnistys* Kyllä sitä jännitystäkin pitää olla... x3

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäSane001 
Päivämäärä:   31.7.10 20:43:26

Nyt jatkoo ja heti. : ))

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   31.7.10 22:53:13

Kuis työ nyt noin kärsimättömii ootte?? .__.?

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäSane001 
Päivämäärä:   31.7.10 23:01:29

Äläs kuule höpötä siinä... O___O, vaan tee sitä jatkoo<3

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   31.7.10 23:38:15

Siis täh? Ihan normaaliin kohtaahan toi jäi? Vai? :D Eiku oho, hups, päätyyppi oliki ahistettu nurkkaan... Mites mie nyt noin sen lopetin... (*Pidättää naurua*)

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: salmiakki 
Päivämäärä:   1.8.10 17:38:50

hei mitä ei tollaseen kohtaa lopeteta äkkiä sitä jatkoo! o.o ♥

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   1.8.10 18:35:59

*Haukotus* Tulin just kotiin, kattoo nyt jaksaako viel sitä jatkoa tänne pistää........

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   1.8.10 21:18:24

jatkoaaa ;)

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   1.8.10 21:22:36

DEEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOON !!!!!!!!!!!!

NYT SITÄ JATKOO, MÄ KÄRSIN TÄÄL. :<

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   1.8.10 22:57:35

Naaa~! Mie oon pahoillani mutten jaksan nyt tänää kirjottaa jatkoo koska oon ihan naatti... Oon ravannu ympäri kaupunkii, ja kaikkee muuta... Sry~~... Kokeilen huomenna jatkaa, jos vaan saan nukuttuu tarpeeks kauan, ni aivot ehkä toimii paremmin... Kyl mä ihan pari rivii sain kirjotettuu, mutta kun äitin poikaystävä keskeytti humalispäissään, niin siinä meni inspikset... --' Ois kivaa saada myös rakentavaa kommenttia, kiitos...

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Möpsi 
Päivämäärä:   1.8.10 23:56:42

Sujuvaa tekstiä on :) Pari kirjoitus virhettä löyty ja mun mielestä sais olla enemmän kuvailua, ku tuntuu että tarina etenee aika nopiaa. Muuten aivan mahtava tarina!

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   2.8.10 10:51:54

Upppppp<3

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   2.8.10 12:21:43

*Haukotus* Sori, äiti herätti tänää mölinöillään yheksältä, ja väsyttää... Yritän kyllä parhaani mukaan kirjoittaa jatkoa...

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: fzd 
Päivämäärä:   2.8.10 15:33:55

jaatkoooo

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   2.8.10 21:38:22

JATKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOA, NYT HETI. :<<

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: kakkakikkare 
Päivämäärä:   2.8.10 22:14:03

Jatkoo heti ! :)

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   2.8.10 22:36:30

Yritän yritän yritän! Oon vaan nyt kattoo leffaa, eli ei nyt kerkee... :P

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   2.8.10 22:57:32

Katotko V-niin kuin verinen kosto elokuvaa? =)

MUTTA JATKOA, JUMANKAUTA.

;)

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   3.8.10 00:40:27

Joo, katoin just sen, ja jatkelin nyt tohon Elämämme elokuvaan... Koitan huomenna kirjottaa tähän jatkoa, malttakaa nyt vaan, jookosta... ^^'

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   3.8.10 01:08:17

Se oli hyvä leffa. :))

Mutta koitan odottaa, vaikka se onkin kidutusta. :<

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   3.8.10 11:09:21

APPP. (==

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   3.8.10 12:01:34

Nonniih, nyt pääsin koneelle... :3 Aloitan jatkon kirjoittamisen heti, jotenka jatkoa ilmestyy varmaan tunnin tai kolmen sisällä. :)

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   3.8.10 12:43:44

Jeiiihh<3 Mun päivä on pelastettu<3 .... ♥

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   3.8.10 13:32:13

Mä oon lukenu tän jo varmaan sata kertaa, joten nyt sitä jatkoo<33

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   3.8.10 14:42:50

No niin, nyt tullee sitä jatkoa... ;) Sori ku kesti...

-----*****-----*****------*****-----*****-----*****

Olin umpikujassa, enkä mitenkään pääsisi pojan ohi, saati sitten yli tai ali. Painauduin ovea vasten hengästyneenä, toivoen pääseväni siitä läpi, mutta turhaan. Henrik lähestyi hitaasti, ja määrätietoisesti. Pojan silmät olivat rauhalliset, kuin tämä olisi halunnutkin minun juoksevan itseni uuvuksiin. Valuin ovea pitkin istumaan lattialle ja tuijotin poikaa hengästyneenä. Henrik pysähtyi eteeni, ja laskeutui kyykkyyn, pitäen katseen minussa koko ajan. Henrik vain kyykki siinä minua tutkaillen, kunnes sain hengitykseni tasaantumaan vähitellen normaaliksi. Varovasti Henrik laski kätensä pääni päälle ja silitti. Teko sai minut hämmentymään. Henrik nousi äkisti ja tarjosi minulle kättä. Epäröiden hylkäsin käden ja nousin itse ylös, pysyen kaukana tuosta Terminaattori 13:statoista. Henrik huokasi pienesti ja äkisti paiskasi molemmat kädet pääni viereen, ja painautui minuun. Hengitykseni tiheni kun Henrik tuli lähemmäs. Henrik kallisti pienesti päätään ja katseli kasvojani, kunnes pysähtyi silmiini. Suljin silmäni. En haluaisi nähdä koko jätkää enää ikinä tämän jälkeen. Puhuisin isälle niin kauan, kunnes tämä luopuisi hankkeesta. Äkisti tunsin henkäyksen kaulallani, ja se sai karvani pystyyn. Hellästi Henrik suukotti kaulaani ja nuolaisi korvanlehteäni. En tehnyt mitään, vaikka mieli teki. Äkisti Henrik tarttui käsistäni kiinni, ja minun oli pakko avata silmäni. Jätkän silmät olivat tyynet, mutta niissä silti oli jotain kipinää, josta en paljoakaan pitänyt. Tai sitten vain uskottelin itselleni niin, etten pitänyt. Nielaisin pienesti kun Henrik veti minut, vastusteluistani huolimatta, kiinni itseensä, ja kietoi toisen kätensä lantioni ympäri. Jätkä oli minua vuoden nuorempi, mutta ainankin 20 senttiä pitempi, ja ehkä 50% älykkäämpi, mutta se ei antanut charmi pointseja. Äkisti Henrik alkoi pienesti kyykistyä, ja yritin päästä tämän otteesta. Äkisti Henrik meni ihan alas, ja kippasi minut olalleen. Kiljaisin pienesti kun Henrik nousi nopeasti ylös. Potkin ja sätkin minkä pystyin, mutta turhaan. Henrik oli niin järkkymätön. Annoin periksi, vaikka ei varmaan olisi pitänyt. Huokasin syvään, jolloin Henrik lähti liikkeelle. Ei kuitenkaan kohti lääkintätiloja, vaan jos oikein muistan, vanhoja eläinsellejä kohti. Aikoiko tämä heittää minut selliin, jä päästäisi minut vapaaksi vasta kun suostuisin tämän ehtoihin?! Paniikki iski minuun kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja pyristelin. Henrik yritti saada piettyä minut olallaan ja kovensi vauhtia. Ohitimme seinäkyltin jossa luki 'SELLIT', ja nuoli osoitti menosuuntaan. Nopeasti otin vauhtia Henrikin selästä ja nousin ylös, jolloin Henrik ei ehtinyt korjata tasapainoaan, vaan kaatui käsiensä varaan, ja minä tämän alle, jolloin potkaisin tätä rintakehään, nousin, ja lähdin juoksuun. Sellien luonakin piti olla ovi, joka johti ulos puoliaidoitettuun tilaan, sillä niitä oli revitty auki, jolloin pääsisin kotiin. Laukku ja muut kamat saisivat jäädä tänne, ne ehtisi hakea joskus.

PIIP!

"Piip?" sanoin hölmistyneesti, ja tajusin äkisti juosseeni ansaan, mutta liian myöhään. Päälleni putosi häkin katto ja kiljaisin pienesti.
"Hittolainen sun kanssa..." Henrik mumisi kun tuli häkin luo.
Katsoin vain jätkää jäisesti.
"Jos haluat päästä ulos, saat luvan pyytää anteeksi. Tuo oli nimittäin erittäin törkeää käytöstä siihen nähtynä mitä olen vuoksesi tehnyt."
"@!#$! Sun se anteeksi pitäisi pyytää, senkin Terminaattori!"
Henrik oli hiljaa ja äkisti tarttui kauluksestani kaltereiden aukosta ja veti ihan eteensä. "Sinä et minua terminaattoriksi kutsu, onko selvä?" tämä kuiskasi hiljaa ja katsoi minuun kylmästi. Noin ei ollut kukaan aiemmin minua katsonut, paitsi nyt hän, ja se sai minut voimaan pahoin.
"Ei. Ei ole. Minä kutsun sinua miksi huvittaa, mehän sovimme niin."
"Selvä on, kultaseni, samalla mitalla tulee takaisin. Mutta viempä sinut nyt sinne minne kuulutkin." Henrik sanoi ja painoi äkisti nenäliinan hengitysteilleni ja pakotti hengittämään jotain myrkkyä sitä kautta, sillä se sai minut uneliaaksi, ja selvät kuvat muuttumaan sumuisiksi. Henrik laski irti, ja valahdin polvilleni, siitä kaatuen sivulle, ja menettäen tajunnan. Jo toinen kerta tänään...

Kun heräsin, makoilin jossain pehmeässä kohdassa, sillä olo tuntui siltä kuin olisin ollut pilvessä... Siis en huume pilvessä, vaan taivaalla olevan pilven päällä. Äkisti jokin pehmeä, hiukan pörröinen juttu kosketti poskeani. Kissa? Varovasti avasin silmiäni, ja kohdistin katseen, toisiin silmiin. Pantterin silmiin. Kangistuin kauhusta enkä uskaltanut liikkua, kun pantteri asetti etutassunsa olkapäilleni. Jätkä olikin ollut aikeissa syöttää minut lemmikilleen! Pantteri nuuski pienesti minua, ja äkisti nuolaisi. Voi pojat, se jo maisteli minua... Sitten se otti tassunsa pois ja kävikinviereeni makoilemaan.
Häh?
Varovasti nousin istumaan, ja pantteri vain katsoi minuun hiukan uneliaana. Katsahdin ympärilleni, ja tajusin olevani mustaksi maalatussa huoneessa, jossa oli punaisia kalusteita. Pöytä, tuoli, nojatuoli, sohva, kaappi, peili... Vähän niin kuin tavallisissa huoneissa oli kaikkea, paitsi että kaikki näyttivät antiikkisilta. Varovasti nousin sängystä, ja tajusin senkin olevan punainen, kaikkine punaisine lakanoineen. Huoneessa oli kaksi oviaukkoa, ja päätin mennä lähempään. Kun katsoin toiseen huoneeseen, se oli väritykseltään oranssimusta, ja seinä näytti aivan tiikerin nahalta vuoratulta.
Vau...
Se oli kaiketi keittiö, kaikkine kalusteineen. Muttei yhtään terä asetta näkyvissä. Ja kun yritin avata vetolaatikkoa, niin se olikin lukossa. Hitsit. Keittiön nurkassa, hiukan korotetulla kohdalla, makoili tiikeripatsas, ja toinen samanlainen sen vieressä. Menin patsaiden luo ja katselin niitä. Toinen näytti jotenkin aidolta, mutta huoneen väritys varmaan vain temppuili. Kokeilin patsaan pintaa. Se oli sileä, ihan patsasmainen, mutta kun olin aikeissa koskettaa toista, se nousikin ylös. Kiljaisin pienesti ja pakitin seinään kiinni. Tiikeri lähestyi nopeasti, muttei hyökkäävästi, vaan tutkivasti. Hellästi se tuli ja puski minuun päällään. Katsoin tiikeriä hiukan ihmeissäni ja varovasti silitin sitä, ja se näytti pitävän siitä. Herran jestas, oliko nämä koulutettuja? Tiikeri tassutteli vierelläni kun tutkin keittiön, mutta kun poistuin huoneesta pantterin huoneeseen, se ei uskaltanut tulla sinne. Se oli kaiketi opetettu pysymään omalla alueellaan, ja niin se tekikin. Kävelin toiseen huoneeseen. Se oli kylpyhuone, valkoisine kalusteineen. Mutta tausta muistutti lumileopardia... Oijoi! Olin heti valmiina suureen kissapetoon, mutta äkisti jalkaani näykkäsi joku takaapäin, ja pomppasin pienesti eteenpäin, samalla kääntyen, ja tajuten pienen lumileopardin pennun. Olin ihan äimänkäkenä. Pantteri, tiikeri, ja lumileopardin pentu? Jo oli miksaus, mutta missä olin? En voinut mitenkään olla enää hylätyllä laboratoriolla. Vai olinko? Pentu näykkäsi taas. Jestas... Laskeuduin pennun tasolle istumaan, ja se tuli heti puskemaan käteeni, ja hypähti syliini. Minun ei varmaan kannattaisi edes yrittää etsiä uloskäyntiä. Se olisi kuitenkin lukossa. Olin kiikissä.

-----*****-----*****------*****-----*****-----*****

Siinä, toivottavasti tykkäätte... :P

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Mansikki07 
Päivämäärä:   3.8.10 17:51:43

Jatkoa :)
Tää on tosi hyvä! Luin noi kaikki pätkät putkeen :-D

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   3.8.10 18:20:28

Mansikki07// Niinkö? Kiitokset. Toivottavasti pysyt lukijananikin. :D

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   3.8.10 19:05:00

täää on ihana ! :)

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: kj 
Päivämäärä:   3.8.10 19:48:36

oiii ihana pätkä äkkii jatkoo<3

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Heppa97 
Päivämäärä:   3.8.10 19:52:01

Oiiiiiii<3 Ihana jatko<3 ... ♥

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   4.8.10 13:17:02

Yritän kirjotella tänään jatkoa, mutta en lupaa mtn ku pitä YouTubeen laittaa uus videokin... :P

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   5.8.10 18:14:49

........ Lukeeko kukaan enää tätä? .__.

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: pumpum 
Päivämäärä:   5.8.10 19:14:24

lukeeeeee!! Jatka :)

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   5.8.10 21:19:08

jatkoa :)

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   5.8.10 22:14:06

Laitan huomenna tossa kahentoista tai yhen aikaan jatkoa, malttakaa siihen asti ja antakaa rakentavaa kommenttia, kiitos... :P

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: foe 
Päivämäärä:   6.8.10 10:46:27

mä ilmottaudun tänne kanssa :)
et pääse musta ikinä eroon, *nauraa mielipuolisesti*
noi kissat oli kiva lisä...

13:statoista = eihän se taivuteta noin?
Luin sen ensin oikein ja sit jäin tujottaa että häh ennen ku tajusin et siitähän tulee kolmetoistastatoista..
Muita suuria virheitä en löytäny.
Eli jatka.

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: justlikeme 
Päivämäärä:   6.8.10 11:14:22

Tarina on sinänsä typerä ja epärealistinen, ellei nyt paljastu että tämä Henrik on oikeasti jokin yliluonnollinen tai vastaavaa. Ikinä ei tule noin typerää tapausta kuin poliisi, siis _poliisi_ antaisi hakata jtn tyyppiä. Eikä ihmiseltä noin vain murreta sääriluuta että naps vain. Ja jätkät ei tapellessan potkase toisiaan munille, se on raukkamaista.

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Manssu 
Päivämäärä:   6.8.10 11:57:37

Heiii tää oli just hyvä! Mä tykkasin ;) Nyt äkkii sitä jatkoo ennen kuin Mansikkisetä suuttuu >;( <333<3<3<333

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   6.8.10 12:44:06

Tää jatko ei oo nyt kovin pitkä, mut pärjäilkää nyt tällä...

-----*****-----*****------*****-----*****-----*****

Mietin pääni puhki, missä voisin olla. Tämä oli liian... liian fantastista. Mutta olisihän tälläinenkin kai mahdollista, vai mitä? Ja isäni yhtiöhän tekee vieläkin kaikenlaisia koneita ja kokeiluja... Mutta miksi minä olisin se koekaniini?! Kävelin ympyrää pantterin huoneessa, ja petoeläimet katselivat minua koko ajan. Se hiukan vaivasi, joten istahdin alas nojatuoliin, ja vedin polve koukkuun. Olisinkohan jossain hitonmoisessa putkessa, jossain punaisessa nesteessä, ilkosilleni, ja mieltäni manipuloitaisiin? Njää, olen lukenut ihan liikaa kaikkia tiede mangoja... Pantteri tuli viereeni, ja kaipasi silittelyä. Silittelin pantteria ja mietin vaihtoehtoja. Mutten saanut päähäni sopimaan yhtään järkevää, paitsi yhden.
Olen kuollut.
Mutta sekään ei voinut olla ihan totta... En ollut haamu tai mtn, tunsin kivun, ja kaikki muut asiat, joten en voinut olla kuollutkaan... Joten olin taas alkupisteessä. Äkisti pantteri murisi ja käänsin katseen tämän murinan suuntaan. Tiikeri tassutteli varovasti lähemmäs. Pantteri oli aikeissa käydä kiinni, mutta kun pidin kättä tämän pään päällä, se ei liikahtanutkaan. Tiikeri tassutteli eteeni, ja sen suussa oli jotain, hapaiden välissä. Tiikeri ojensi sen minulle. Kun otin esineen käteen, tiikeri jolkotti takaisin keittiön puolelle, ja pantteri lopetti murinan. Kun olin aikeissa kääntää pääni esineeseen, se alkoi tärisemään ja pelästyin pienesti. Äkisti minulle valkeni mikä se oli. Se oli oma puhelimeni ja se soi! Vastasin nopeasti.

"Haloo?" sanoin ja odotin vastausta.
Puhelimen toisesta päästä kuului matalaa naurua. Ääni asteikko oli melkein basson tasoa...
"Kuka siellä?" kysyin nopeasti, ja nauru yltyi, kunnes se loppui kuin katketen, ja puhuja röhisti kurkkuaan.
"Ihmettelet varmaan missä olet? No minäpä sanon. Maan alla. Tämäkin yhteys olisi mahdoton, mutta tiettyjen verkkojen kautta sain sinuun viimein yhteyden. Lemmikit ovat nimeltään, Black, Tim, ja Snow. Taidatkin arvata jo kellekkin nimi kuuluu, mutta kuuntele tarkkaan. Pysyt siellä isäsi määräyksestä kotiarestissa. Kissoilla on avaimet kaikeen tarvitsemaasi, mutta saat ne vain heidän harkintansa jälkeen. Niin, Snow on uusin jengiläinen, joten hän joustaa aika paljonkin, joten siksi hänellä onkin kylppäri käytössä, koska sieltä ei löydy mitään vaarallista, sekä vielä sellasita että....."
"HETKINEN!" karjaisin puhelimeen ja miehen puhuminen loppui heti. "Minun ISÄNI, määräsi minut KOTIARESTIIN? Mistä syystä?!"
"... Uhmasit hänen käskyään pysyä Henrikin seurassa. Mutta älä huoli, sinä tosiaan tulet pysymään tämän kanssa, niin kauan, kuin on tarpeellista. Olin nimittäin juuri tulossa siihen, että Henrik saapuu sinne, kunhan saa kamansa kasaan. Sinun tavarasi on jo siellä, olit pari päivää tajuton, niin meillä oli aikaa toimia."
Olin vähällä pudottaa puhelimen. Joutuisin olemaan näin... pienessä tilassa, sen terminaattorin kanssa?!
"Neiti?"
"..."
"Neiti??"

Lopetin puhelun, luulkoon vaikka että taju meni, ja oli mennäkkin. Heitin puhelimen päin seinään, ja se kadutti vasta kun tajusin, että olisin edes voinut yrittää soittaa ensin apua, ennen kuin raivostua kunnolla. Tehty mikä tehty, eikä sitä enää voisi korjata.
Huokasin syvään ja nousin hapuillen ylös. Tarvitsisin jotain jolla selvittää pääni, mutta mitä? Kuin tilauksesta Tim toi minulle juomista tarjottimella, eikä Black murissut yhtään. Tajusi minun varmaan tarvitsevan sitä. Olisin istahtanut takaisin alas, mutta Black veti minua paidasta. Seurasin Blackiä kylppärin ovelle, ja tämä puski minut sisään. Kylppärissä olikin nyt poreamme, jonka ympärillä Snow hääri. Nyt tajusin mitä isän agentti oli tarkoittanut. Kun katsoin tarkemmin joka puolelle kylppäriä, kaikkialla oli upotettuja tassunmuotoisia koloja. Ne olivat kaiketi jonkinlaisia sensoreita, jotka ohjasivat huonetta. Snow asteli jalkoihini ja nyki housujani alemmas. Tajusin vinkin. Nyt olisi rentoutumisen aika.
Asetin juoman sivuun, ja riisuuduin. Aluksi tuntui hiukan inhottavalta olla ilkosilleen eläinten keskuudessa, mutta kuitenkin tunne hävisi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin. Nappasin juoman, ja menin pieneen poreammeeseen. Snow hypähti siihen mihin olin aikonut laittaa juoman, kunnes tajusin sen olevan ohjauspöytä. Asetin juoman siis toiselle puolelle minua. Äkisti vesi alkoi kuplia ja säikähdin pienesti, mutta rauhoituin kun tajusin Snowin hoitavan asiaa. Black tassutteli sisään, ja kohta seurasi Timkin. Black tuli taakseni ja asetti tassunsa olkapäilleni, ja alkoi varovasti painelemaan, kuin olisi hieronut minua. Se tuntui ihanalta. Tim taas odotteli minun juovan juomani, jotta voisi tuoda toisen tilalle. Ja Snow sääteli kuplien määrää ja voimakkuuden tuloa. Oli ihanaa kerrankin rentoutua...

-----*****-----*****------*****-----*****-----*****

Tos...

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: salmiakki 
Päivämäärä:   6.8.10 12:51:25

Oii ihana mullekkin tollasia kisumirrejä kotiin! ^^
Aivan ihana tollane pätkä! :) Sä oot mahtava :)
Muista sit hei et ton tytsyn pitää sit kiittää noita kolleja ja leikkiä niitte kans ku ne on sille noi kilttei :o :)
Ja pian jatkoa. Ja PIDEMPÄÄ sellasta! :D

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: foe 
Päivämäärä:   6.8.10 13:44:55

jatkooo!
mistäköhän tollasii kissoj löytyy..
tää on aika omalaatunen tarina, jotenkin realistinen, samalla scifii ja fantasiaa.. Ihana <3

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: moi 
Päivämäärä:   6.8.10 17:18:21

Tää on niin jännä(lue: pasilasta jännä) tarina et tää tahtoo jatkoo<3

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Manssu 
Päivämäärä:   6.8.10 18:47:16

Oijoijoi! Äkkiiiiii jatkoo ;D Ei mutta oikeesti ei saa tehdä näin hyvii tarinoita ellei jatka vähintään kerran tunnissa! <33 xD Manssu tahtoo jatkoo<333333

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: kj 
Päivämäärä:   6.8.10 19:38:15

mä haluun tollasii eläimii<3
ja äkkii jatkoo en malta oottaa :D

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   6.8.10 21:33:43

Sori, mie oon niin väsynyt, etten tänää jaksa kirjottaa jatkoa, ja huomenna joudun olemaan lapsenlikkana siskon tytölle, ja se on rankkaa... Mie yritän sunnuntaina kirjoittaa, mutta jos en pääse koneelle/ei inspaa, niin en jatkele...

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Manssu 
Päivämäärä:   8.8.10 12:15:04

Up!! x)

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   8.8.10 15:39:33

jatkoo

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: g 
Päivämäärä:   8.8.10 23:06:38

jatkkkooo

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   9.8.10 12:58:05

Tänään, ehkä, en oo varma, voisin kokeilla jatkella... Nukuttaa.............

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   9.8.10 18:48:19

Doddiih, nyt tulee jokunen pätkä jatkoa...

-----*****-----*****------*****-----*****-----*****

Taisin nukahtaa, nimittäin havahduin siihen että eläimet murisivat voimakkaasti, ja poreamme kävi täysillä, pitäen ruumiini kuplien peitossa. Käänsin päätäni, ja tajusin Henrikin joka yritti epätoivoisesti 'hiipiä' kohti minua, mutta pysähtyi kun tajusi katseeni. Henrikillä oli vain boxerit jalassa, oli kaiketi yrittämässä tulla poreammeeseen kanssani.

"Tim, esittelisitkö Henrikille keittiön?", sanoin hiukan ivallisesti.
Tim murisi ja otti pari askelta kohti Henrikkiä, joka pakitti.
"Snow, pyyhe?"
Snow rauhoittui ja ryhtyi tassuttelemaan kojelaudalla. Black nappasi pyyhkeen ja toi sen minulle.
"Kiitos."

Nousin ylös niin ettei Henrik nähnyt vilaustakaan ihostani, ja käärin pyyhkeen ympärilleni. Nousin ammeesta ja silittelin Snowta hetken aikaa. Panthera luikahti Timin ohi, ja ennen kuin Henrik ehti henkäistäkään, tämä putosi jonnekkin pienesti huudahtaen. Olin hiukan äimänkäkena, mutta virnistin sitten pienesti. Kuivasin itseni enempiä kiirehtimättä, ja kun olin valmis, käppäilin kuopan reunalle, ja kurkkasin ales. Henrik sadatteli vuolaasti kun ei päässyt kapuamaan ylös. Olkoon termari siellä kunnes on ihan uupunut. Katsahdin Blackiä ja tämä sulki luukun. Henrikin ääni kuului selvänä kiroamisena, mutten välittänyt. Mahani murahti, ja Tim oli hetkessä keittiössä kolistelemassa. Olin aikeissa mennä katsomaan, mutta Black asettui tielleni ja puski minua sänkyyn. Ihmettelin tämän reaktiota, mutta nätisti menin sänkyyn istumaan, ja tämä loikkasi vierelle, samalla puskien. Aloin rapsuttamaan Blackiä ja tämä rauhoittui. Snow jolkotti toiselle puolelleni, mutta meni sitten jalkoihini kun Tim tuli siihen tarjottimen kanssa, jossa oli paistettua kananmunaa ja leipää. Nam! Lopetin rapsuttelut syömisen ajaksi, paitsi hieroin Snowta jaloillani koko ajan, ja jatkoin sitten petojen rapsuttelua.

Jonkun ajan päästä minua alkoi väsyttää. Oloni oli edelleen rento Blackin, Timin ja Snowin hierontamissionin jälkeen. Nousin sänkyyn kunnolla ja kävin pitkäkseni. Henrik oli ollut jo jonkun aikaa hiljaa, ja se oli hyvä. En olisi enää kauaa jaksanut tämän kiroamista. Black, Tim ja Snow kävivät poikittäin päälleni peitoksi ja naurahdin pienesti. Tuntui hassulta maata selälteen, ja kolme kesyä petoa päälläni. Kuitenkin, kolmikon lämpö sai minut vieläkin uneliaammaksi, ja kohta minä nukahdinkin.

Heräsin siihen kun joku huusi. Muttei kuka tahansa. Henrik huusi kauhuissaan. Nousin istumaan. Tim makoili puoliksi Blackin puolella, puoliksi Snowin, kasvot minuun päin. Tim nousi, asteli luokseni ja hellästi tuuppasi minut takaisin makuulle, samalla käyden päälleni painoksi, etten nousisi. Silittelin Timiä ja kuuntelin tuskan huutoja kylppäristä. Henrik aneli armoa. Miltä? Varmaan Snowilta ja Blackiltä. Mutta miksi? Noh... Jos Snow sai taiottua parilla tassuttelulla poreammeen, niin miksei vaikka jääkylmää suihkua, ja Black piti tämän siellä kurissa? Naurahdin pienesti ajatukselleni, ja tuumasin, että se muuten voisi olla totta. Vähän ajan päästä huuto loppui, ja Black asteli ulos hiukan märkänä. Black ravisteli ylimääräiset vedet pois ja mouraisi, jolloin Tim nousi ylös ja meni keittiöön. Nousin pystyyn ja olin aikeissa mennä kurkkaamaan Henrikiä, mutta Black asettui eteen, ja vipautti korviaan. Kohta Snow asteli ulos kylppäristä pyyhe päällään. Ressukka oli ihan litimärkä kun tassutteli eteeni, samalla maukuen. Kävin lattialle risti-istuntoon ja aloin kuivaamaan Snowta. Kun tämä oli melkein kuiva, kietaisin pyyhkeen tämän ympäri ja nappasin syliin halittavaksi. Snow piti siitä ja puski leukaani vasten. Kohta Henrik hoipui kalpeana paikalle, pyyhe lantiolla ja hengitti syvään. Black tuuppi Henrikin heti keittiöön, ja katosi sinne myöskin. Laskin Snowin alas, ja laitoin pyyhkeen tämän päälle samalla tavalla kuin tällä oli tullessa. Snow tassutteli takaisin kylpyhuoneeseen, ja tuli sitten takaisin innoissaan, valkoisen lankakerän kanssa. Snow tiputti lankakerän eteeni ja odotti kärsimättömänä. Otin lankakerän käteeni, ja kopittelin hetken, kunnes viskasin sen keittiöön ja Snow meni perässä. Black kuitenkin tuli kohta ulos Snow hampaittensa välissä, ja potki lankakerää myöskin ulos. Black laski Snow'n eteeni, ja jätti lankakerän siihen, samalla palaten keittiöön. Kohta Henrik alkoi taas parkumaan. Snow urisi ja leikki ymppärilläni lankakerällä kanssani. Olin juuri aikeissa kaapata Snowin syliin ja halia tätä, kun Black tuli siihen murahtaen, jolloin Snow häippäsi vauhdikkaasti omalle puolelleen. Black tuli viereeni ja puski. Silittelin tätä ja rapsuttelin hiukkasen. Kohta Henrik hoipui keittiöstä ulos, ja katsahti Blackiä. Black murahti, ja Henrik pysytteli paikoillaan, niin kauan, kunnes Black meni tuuppimaan tätä sänkyyn. Henrik katsoi minuun koko ajan. Se häiritsi. Häiritsi jo muutenkin, että jätkällä ei ollut muuta kuin pyyhe lantiolla, niin tuijotus vain pahensi oloa. Kohta joku tarttui takaa päin paidastani ja lähti raahaamaan kylppäriin. Käänsin pään ja katsoin Timiä joka veti minua. Kun pääsin kylppäriin, Snow odotteli ohjauslaudalla, ja Tim nyki vaatteitani. Riisuuduin itse, ja annoin vaatteet Timille, jolloin se pudotti ne johonkin kuiluun. Kauhistuin kun ajattelin joutuvani olemaan pyyhe ympärilläni, ellei vaatteet ilmestyi sitten jostain pesun jälkeen. Tim tuuppi minut suihkun alle, ja Snow sääti lämmön ihanan sopivaksi. Kohta Tim tuli suihkuun, ja alkoi hankaamaan minua liukkaalla turkillaan jalkoihini, kunnes tajusin tämän turkin vaahtoavan. Tim pesi minua. Kun Tim varovasti tassulla läppäisi minua, menin risti-istuntoon, ja annoin tämän tehdä työnsä loppuun. Sitten Tim kävi istumaan päälleni kun olin mahalteen lattialla. Äkisti joku kutitti jalkapohjaani ja kiljaisin pienesti. Snow hankasi itseään jalkapohjiini, ja minun oli vaikea olla hiljaa, sillä kutisin sieltä niin pirukseen. Kun Snow oli lopettanut, Tim nousi päältäni, ja nousin ylös, ja annoin Snowin hoitaa huuhtelemisen. Nostin käsiäni pienesti jotta vesi menisi sinnekkin, kun yhtäkkiä joku tarttui minua käsistä. Nostin katseeni ylös, ja näin rautapihdit, jotka pitelivät käsiäni ylhäällä, ja nostivat minut ilmaan. Kiljaisin pienesti, kun sellaiset tarttuivat jaloistanikin, ja käänsivät minut ylösalaisin. Kohta ilmestyi lisää rautakäsiä ja jouduin paniikkiin, yritin rimpuilla mutta turhaan, kohta niskaani tuli jääkylmä suihku ja se nostatti karvat pystyyn. Sitten joku pienesti nykäisi hiuksiani. Se oli rautakäsi, joka pesi hiuksiani edestä, sitten takaa. Kohta sain taas jääkylmän suihkun päähäni, taakse, sekä eteen, ja värisin. Sitten vielä hoitoaine, ja taas kylmä huuhtelu, ennen kuin minut käännettiin takaisin oikein päin. Kun hiukset koskettivat selkääni, tartuin niihin ja laitoin ne sivuilleni eteen. Snow ojensi minulle Timin kanssa ison pyyhkeen, ja kuivasin itseni. Sitten Tim antoi minulle mustan, silkkisen, kylpytakin, jota minun oli kaiketi käytettävä. Ajatus pienesti puistatti, mutta Henrikiä pidettiin tiukasti silmällä, joten tämä ei varmastikaan pääsisi lähelleni. Vetäisin kylpytakin päälleni, ja sidoin sen kunnolla kiinni. Sitten kiepsautin pyyhkeen hiuksieni ympärille, ja saurasin Timiä keittiöön, jossa odotti lautasellinen nugetteja, ja perunamuusia. Istahdin pöytään ja söin. Syömisen jälkeen Tim tuuppi minut Blackin hoiviin. Black makoili sängyssä, ja piti Henrikiä unileluna. Henrik näytti kauhistuneelta, ja taisi ollakin. Black nosti päätään sen verran, että näki minut, ja hännällään teki liikkeen 'tänne'. Hiukan arasti menin sänkyyn Blackin selän taa, ja kun Henrik yritti nousta, Black murahti ja Henrik vaikersi. Pujahdin peiton alle ja katselin Blackiä. Kohta aloinkin silittää tätä taas.

-----*****-----*****------*****-----*****-----*****

Tossa... :P

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: foe 
Päivämäärä:   9.8.10 20:57:13

kiitos :)
oikein hyvä, jatka vaan :)

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   9.8.10 21:16:46

jatkoo

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: jokuvaa 
Päivämäärä:   10.8.10 03:37:03

Tää tarina on hyvä, vaikkakin monet asiat on "hieman" epärealistisia, mutta olet hyvä kirjoittamaan ja tarinassa on sopivasti vähän kaikke :) eläkä hermoile jos joku ei ole kirjoittanu yhteen päivään toivovansa jatkoa, ei ne lukijat niin nopeasti katoa ;)
jatkoa odotan

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   10.8.10 12:12:20

Oho! Miul on tullu nimivirhe yhessä kohtaa! o__O'' Siellä kun lukee 'Panthera', niin se on oikeesti 'Black'... ^.^' Tuli kaverin kaa roolattuu samaan aikaan niin näköjään epähuomiossa tuli tonnekkin... :'DD

  Re: Koulukiusattu

Lähettäjä: kj 
Päivämäärä:   10.8.10 18:09:36

oii ihana millo jatkoo?<3

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   10.8.10 18:36:19

Eäööh... Kohan kerkeen kirjotella, sattuu olemaan vähän asioita hoidettavana nyt... :P

  Re: Koulukiusattu

LähettäjäDemonCat 
Päivämäärä:   10.8.10 19:50:54

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=800778&t=800778 <-- Uudemmat kirjoitukset

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.