Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   2.1.12 06:42:43

Vanhat.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   2.1.12 20:04:49

Noniin, kiitos edellisen topan täyttämisestä. :3 Mitä olitte mieltä Jamesin putkahtamisesta paikalle? o_O'

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: jee 
Päivämäärä:   2.1.12 20:55:03

ah ihana tarina :--3 ainoa mikä häiritsee on yks toistuva kielioppivirhe

esim:

”Hei, jos sinä olet minun ’henkivartija’ sinä myös tottelet minua. Tuonne noin.”

henkivartijaNI töksähtänyt silmään pari kertaa ikävästi (;

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   2.1.12 20:57:19

Uppia ja jatkahan :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: chilam 
Päivämäärä:   3.1.12 00:12:05

mä oon ihan liika koukuttunu tähän. heh.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: random 
Päivämäärä:   3.1.12 13:27:43

aaaaaaaa jatka!♥

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   3.1.12 19:17:18

Jatkoa heti ku ehin. :3 Mie oon niin poikki etten enää tänää jaksa kirjotella vaan painelen nukkumaan kohta. >.<'

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   4.1.12 11:12:06

Lähettäjä: chilam
Päivämäärä: 3.1.12 00:12:05

mä oon ihan liika koukuttunu tähän. heh.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Morwk 
Päivämäärä:   4.1.12 15:35:37

Lähettäjä: noname :3
Päivämäärä: 4.1.12 11:12:06

Lähettäjä: chilam
Päivämäärä: 3.1.12 00:12:05

mä oon ihan liika koukuttunu tähän. heh.

aapuuaa :D Mun on pakko käydä koko ajan kattoo tätä, et onko tullu jatkoo :D Sit mä vahin noita viestimääriä ja heti ku on tullu ykski lisää nii sit tuun kattoo! Jatkanopeesti <3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Madeira 
Päivämäärä:   4.1.12 15:37:22

Jatkoo vaan:)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   5.1.12 02:32:40

Jatkoa on jo noin sivun verran. :3 Jatkelen vielä vähän ja laitan sit tänne. ^^ Voi kuitenkin mennä huomiseen, painun nimittäin pehkuihin. :'D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   5.1.12 13:47:27

HYVÄ :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Morwk 
Päivämäärä:   5.1.12 16:57:33

Jeejee! Jatkoa odotellessaa <3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   5.1.12 18:04:28

Sebastian

Kun Alma oli nukahtanut, nostin päätäni ja katsahdin käärmeissään olevaa Jamesia. Toinen istui nojatuolissa kuin sidottuna, niin painautuneena pehmuksiin kuin vain pystyi, kädet puristaen käsinojien päitä niin että jos hänellä olisi terävät kynnet, siihen jäisi reiät. Laskin pääni takaisin alas ja silittelin varovasti Alman hiuksia, hymähtäen tyytyväisenä kun toinen käpertyi paremmin minua vasten. En mielelläni tahtonut sulkea silmiäni ja käydä nukkumaan tuon kusípään ollessa täällä, mutta en voinut muutakaan. Tiesin että Alma olisi aamulla erittäin äkänen jos minä en olisi nukkunut vaan valvoa tapittanut Jamesia. Siispä, pakotin itseäni sulkemaan silmäni ja yrittämään käydä nukkumaan.

Aamulla heräsin siihen kun Alman polvi hieroi haaraväliäni kiusoittelevasti, joten totta kai sain heti stondiksen. Kuitenkin kun raotin silmiäni katsoakseni Almaa, tämä ei ollut hereillä vaan näytti siltä kuin näkisi painajaisia. Ravistelin toista hellästi, kohta lentäen sängystä alas kuin leppäkeihäs, kiitos Jamesin.

”Hei!” älähdin ärtyneenä, kun James istui päälläni.
”Mitä ikinä yritätkään Almalle tehdä, en anna sinun tehdä sitä.” James murahti ja katsoi minua kylmästi.
”Yritin herättää hänet, toope! Hän näyttää näkevän painajaisia.”
”Totta kai sinun vieressä näkee painajaisia idiootti kun sinulla on heti aamulla mielessä tyydytys. Alma on toipilas, saisit hävetä.”
”Ai, huomaat mun stondiksen niin hyvin, että taidatkin olla mun etkä Alman perään. Huih! Oletkin tainnut koko yön vetää käteen kun sulla ei seiso, mikä onkin hyvä.”
”Sinä senkin..!”

Aloitimme kunnon painin lattialla, mutta lopetimme siihen kun Alma huudahti jotain. Käänsin katseeni Almaan joka katsoi minua ja Jamesia kiukustuneena.

”Ulos.” kuului Alman suusta ja katsahdimme Jamesin kanssa toisiamme. ”Molemmat. Heti!”
”S-selvä.” älähdimme molemmat ja kömmimme lattialta ylös, astellen sitten Alman sviitistä ulos. Jäimme molemmat seisomaan oven luo, molemmat toisille puolille jämähtäen, samalla mulkoillen toisiamme.
”Sinun vikasi.” James murahti minulle ja mulkaisin tätä pahasti.
”Minun? Kukakohan se hyökkäsi päälle?”
”Luulin sinun satuttavan häntä.”
”Miksi minä Almaa satuttaisin?”
”Sait hänet ammutuksi. Hänen ei ole turvallista kanssasi.”
”Mistä sinä edes siitä tiedät? Ja miten niin muka ei olisi?”
”Hei pliis, olen poliisi joka tuli paikalle sillä välin, kun sinua pidettiin kauempana, jottet olisi hoitajien tiellä. Olit näköjään niin pahassa shokissa, ettet edes tajunnut minua. Minä kerroin Mirjamille mikä on tilanne, hän pyysi minulta sitä.”
”Tietenkin, ja koska Mirjami on Alman pomo, Almalla ei ole oikein oikeutta häätää sinua…” murahdin ja mulkaisin Jamesia paheksuvasti.
”Anteeksi, mutta voisivatkohan herrat väistää?” kuului ja käänsin katseeni salamana tarjoilijaan joka kärräsi jotain kuvun alla. ”Minun pitäisi päästä viemään aamiainen neiti Heinoselle jonka hän tilasi hetki sitten.
”Odottakaa hetki.” tuumasin ja koputin oveen, Alma tullen sen kiukkuisena avaamaan.
”Voisitteko te kaksi häipyä siitä ovelta? Ei mikään ihme että itse joutuu tulla avaamaan oven kun te olette tiellä.” Alma ärähti kiukkuisena ja hypähdin heti ovesta kauemmas Jamesin kanssa, jotta tarjoilija pääsi kärräämään kärryt sisälle ja poistumaan. ”Alkakaa, vetää.”
Olin aikeissa sanoa jotain, mutta Alman toru oven paiskaaminen kiinni nenän edestä sai minut lukkoon.

Huokasin syvään ja poistuin paikalta. En viitsinyt jäädä oven luo norkoilemaan kun Alma itse oli niin kiukkuisena käskenyt häipyä, ja en voisi tehdä normaalisti nyt kun Alma oli toipilas, ja James pyöri lähistöllä. Oli Jamesin vika että tämä koko soppa lähti käyntiin. Mutta oli minun vikani että Almaa ammuttiin… Olin ollut varomaton Samanthan suhteen.

”Psst..?” kuului ja käänsin katseeni naikkoseen joka näytti hiukan vaivaantuneelta.
”Niin?” kysyin toinen kulma koholla ja käännyin naikkosta kohti.
”Tuota… Oletteko te Sebastian?”
”Riippuu siitä kuka kysyy.”
”Olen Mirjami ja… ”
”Hetkinen, Mirjami Hagert? KIC-yhtiön varapuheenjohtaja, Alman pomo?”
Nainen katsoi minua kummastuneena, mutta nyökkäsi sitten. ”Oletteko kenties joku poliisi tai vastaavaa?”
”En lähellekään. Mutta kertokaa toki asianne.” tuumasin tyynesti ja nojauduin seinää vasten.
”Huomasin teidän tulevan juuri Alman luota, ja kuulin tämän ärähdyksen tänne saakka. Olin itse menossa kysymään mitä hänelle kuuluu, mutta minusta tuntuu että naamani näyttäminen vain pahentaisi tilannetta.”
”Siinä olette valitettavasti aika oikeassa. Miksi edes palkkasitte Jamesin Alman vahdiksi?”
”Olin ja olen vieläkin huolissani hänestä.”
”Olitte suotta huolissanne hänestä. Minä olin hänen kanssaan kunnes James tunki nokkansa tänne.”
”Niinkö? Anteeksi, en tiennyt sitä. Kuka muuten olette?”
”Olen Sebastian. Hauska tutustua.”
”Selvä, Sebastian…”
”Mirjami, mitä sinä teet tuon raakalaisen kanssa jonka takia Alma on nyt tuossa kunnossa?” kuului Jamesin ärähdys Mirjamin takaa, ja nostin katseeni Jamesiin.
”James?” Mirjami kysäisi ja kääntyi toista kohti, samalla kun itse luikahdin kulman taakse ja siitä pois hotellilta, suoraan limusiiniin joka odotti minua vieläkin parkissa.
”Aja.” murahdin kuskille ja otin rennon asennon jääden tuijottamaan kauemmas katoavaa hotellia. Aioin kyllä vielä palata sinne, mutten ihan pariin tuntiin. Piti odottaa että Alma oli saanut päästellä höyryjään tarpeeksi.

Pari päivää myöhemmin, kun olin yrittänyt rauhoitella Almaa varmaan kymmenen kertaa jo, puhelimeni pärähti soimaan kun istuin työpöytäni ääressä mieli maassa. Numero oli tuntematon, eikä edes numerotunnistimeni saanut nimeä kaivettua esille. Painoin vihreää luuria ja painoin puhelimeni korvalle, sanomatta sanaakaan.

”Tervehdys, Sebastian. Minulla taitaa olla jotain sinulle kuuluvaa.” sanoi käheä miesääni toisella puolella, ja kohotin kulmiani hiukan kummastuneena.
”Robus, miksi ihmeessä vedät aina tämän saman näytelmän joka kerran kun soitat?” kysyin kummastuneena ja puhelimen toisesta päästä alkoi kuulua kiroilua.
”Seb! Miksi sä et voi koskaan leikkiä mukana? Äh, anyways, mulla on jotain, joka saattas ehkä kiinnostaa sua ja kunnolla.”
”Lauo.”
”Tiedän miten saat sen naikkosesi leppymään, sen Alman. Mulla on ollut… kissa, vähän nuuskimassa asioita.”
”Kissa?” kysyin kulmat kurtussa, ja säpsähdin kun oveni lävähtivät auki varoittamatta.
Louis tuli pöytäni luo hymyillen iloisena, pienesti puuskuttaen. ”Alma on tullut kylään.”
”Mitä?” kysyin silmät suurina ja olin vähällä unohtaa puhelun olevan päällä, kunnes Robus herahti nauramaan.
”Ei tarvitse kiitellä, vähintä mitä voin sinulle tehdä. Pidä hänestä hyvää huolta, tämä saattaa nimittäin olla viimeinen mahdollisuutesi.
Kun puhelin alkoi tuuttaamaan puhelun loppumisen merkiksi, tungin puhelimen taskuuni ja nousin nopeasti ylös tuolistani, astellen Louiksen luo.
”Missä hän on?”

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Morwk 
Päivämäärä:   5.1.12 19:14:04

Mä rakastan tätä tarinaa ja oon niin koukussa! Tästä ei voi ees antaa mitää rakentavaa palautetta.
Tää on jotain niin täydellistä tää tarina! 10 pistettä ja papukaijan merkki ja kaikkee!
Mahtavaa oikeesti, jatkoa mahdollisimman nopeasti <3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   6.1.12 02:36:15

*haaukotus*

Hey, nyt ku muistan, niin en saata pystyä jatkelemaan tätä stooria koko viikonloppuna, en oo ihan varma meneekö mun suunnitelmat nyt niinku piti vai ei, mutta jos ei siis tuu mitään tänne nyt pariin päivään, niin pitäkää toppaa silti ylhäällä. :3 Ei mul muuta, painun nyt pehkuihin...

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: ..,.,. 
Päivämäärä:   6.1.12 12:13:56

jatkoa jatkoa :) Niin hyvä tarina kiitos :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.1.12 15:35:54

Jee hyvä pätkä oli!
Jatkoo vaan heti, kun jaksat kirjotella.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Miittus 
Päivämäärä:   7.1.12 18:21:20

Äkkiä jatkoa : DD Luin kaikki osat ♥

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   7.1.12 22:23:38

Jos et pistä jatkoo ni mä tuun ja puren sua >(

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   8.1.12 03:49:15

a// Iik! *juoksee karkuun ja unohtaa koneen paikoilleen joten ei voi tehdä jatkoa* Damn. D:

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

LähettäjäCabriella 
Päivämäärä:   8.1.12 11:32:51

Minäkin tulen puremaan jos ei jatkoa tule :( Liian hyvä tarina... Oon pari tuntia katsonut aina että tuleeko jatkoa : D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   8.1.12 12:47:54

Mie yritän laittaa tiistaina lisää viimeistään jatkoa. :3 Saattaa kyl ilmestyä jo aiemmin. ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

LähettäjäCabriella 
Päivämäärä:   8.1.12 14:04:08

Miksi ei jo tänään? Tiedän että kaikilla on kiireitä, mutta en pysty odottamaan :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

LähettäjäCabriella 
Päivämäärä:   8.1.12 19:32:05

Jäiks... Uppia!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

LähettäjäCabriella 
Päivämäärä:   9.1.12 13:03:12

UP!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   9.1.12 16:33:57

Uppista

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Madeira 
Päivämäärä:   9.1.12 19:19:58

Hitto, tää on vaan niin koukuttava. Ihan älyttömän hyvä juoni! Ei ole mitään perus kliseitä mm. Tyttö on unelmavartalon omistava laiheliini jonka eteen kaikki miehet lankee jne jne jne jne jne...

Tätä seurailen oikeastaan ainoastaan. Sun pitäs olla ammatikses kirjailia:)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   9.1.12 19:47:01

Madeira// Kiitän. Mutta vielä minulla on opeteltavaa jotta voisin olla ammatikseni kirjailija. :'D

Yritän lisäillä jatkoa huomenna ellei tule mitään muuta menoa, miulla niin kova mikreeni ollut pitkin päivää, nytkin tänne vaa raahauduin sen takia että tahoin nähä mitä täällä on tapahtunut. :3 Noh, eiköhän kunnon yöunet auta. ^^ Vielä yritän tunnin yrittää pysyy hereillä, sitten annan oman lamppuni sammua. :3

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

LähettäjäCabriella 
Päivämäärä:   10.1.12 16:13:48

Toivottavasti nyt on mikreeni hellittänyt : )

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: mungoapina 
Päivämäärä:   10.1.12 18:02:42

äääääkk, oon koukus tähän ihan liikaa :dd tää on ihan LIIIIIIAN hyvä! ( en olis muuten jaksanu korostaa tota yhtä sanaa:D: )

JATKAJATKAJATKA!!!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   11.1.12 02:12:40

Alma

Kun istuin Sebastianin kirjastossa, en voinut uskoa silmiäni. Teoksia oli ties minkälaisia. Suurin osa oli kuitenkin loppujen lopuksi tiedostoja ihmisistä ja yhtiöistä. Kissan maukaisu sai minut kääntämään katseeni syliini, jossa makasi musta lyhytkarvainen kissa joka oli tullut luokseni eilen kun olin ollut kävelyllä hotellin puutarhassa. Kissa näytti olevan viestintuoja Sebastianilta, ainakin viesti kaulapannassa kertoi niin. Kissan kehräys sai minut hymyilemään ja rapsutin veitikkaa. Kissan nimi oli Momo. Ja minä pidin siitä nimestä, kuin koko kissastakin.
Kun kirjaston ovi avautui, käänsin katseeni yllättyneeseen Sebastianiin joka katsahti ensin minua, sitten kissaa hiukan hämmentyneenä, ennen kuin näytti oivaltavan jotain.

”Sait siis minun viestini?” Sebastian kysyi varovasti ja asteli luokseni.
”Sain.” totesin pienesti hymyillen ja silittelin kissaa. ”Ovela veto sinulta laittaa lempieläimeni hommiin puolestasi.”
”Eikös?” Sebastian virnisti ja huokasin pienesti.
”Ja kyllä, lähden mielelläni kanssasi illalliselle ja oopperaan tänä iltana.”
”Anteeksi?”
Nostin yllättyneen katseen Sebastianiin. ”Niinhän sinun viestissäsi luki.”
”..tietenkin. Saisinko nähdä vielä sen viestin?”
Kurtistin hiukan kulmiani, ja kaivoin viestin taskustani, ojentaen sen Sebastianille. Oliko viesti sittenkään häneltä?
Sebastianin ilme näytti kuitenkin kirkastuvan ja tämä naurahti leppoisasti.
”Suo anteeksi, minulla on ollut niin kiireitä nämä pari päivää, että muistini takkuilee hiukan, kun odotin sinulta vastausta hiukan hermostuneena… Pelkäsin ettet suostuisi.” Sebastian selitti ja naurahdin pienesti.
”Silloin kun minut kutsutaan katsomaan ’The Phantom of the Opera’, joka pitäisi olla jo loppuun myyty kuukausi sitten, parvelta, minua ei saa jättämään sitä väliin.” tuumasin Sebastianille tyynesti ja toinen näytti taas hiukan yllättyneeltä.
”Niin, totta kai.” Sebastian tuumasi ja näytti hiukan pohtivalta.
”Onko jokin hullusti?” kysyin toiselta kulmat kurtussa ja Sebastian näytti hätääntyvän.
”Ei, ei ollenkaan. Ei ainakaan nyt kun sinä olet täällä.” Sebastian totesi nopeasti, hymyillen pienesti.
Kissa maukaisi ja katsahdin sitä kysyvästi. Kissa kääntyi selälleen sylissäni ja läppäsi kättäni muistuttaen että minun pitäisi rapsuttaa. Naurahdin huvittuneena ja aloin rapsutella Momoa joka alkoi kehräämään kohta iloisesti.
”Suothan anteeksi hetken, minun pitää käydä soittamassa yksi puhelu.” Sebastian tuumasi ja nyökkäsin tälle suostuvasti, jolloin toinen pinkaisi jokseinkin hermostuneen näköisenä pois.
Louis tuli takaisin ja hymyili leveästi. ”Tervehdys.”
”Hei Louis.” tuumasin hymyillen ja Louis näytti tutkailevan kissaa sylissäni.
”Kukas ystäväsi on?”
”Momo. Ainakin pannan mukaan.” tuumasin ja näytin kissan nimikylttiä tämän pannassa.
Hämmennyin kun kissa alkoi murista Louiselle ja Louiksen ilme näytti hiukan yllättyneeltä.
”Jep, Momohan se on.” tämä naurahti ja otti varovasti askeleen taaksepäin. ”Ja hän näyttää kiintyneen sinuun.”
Säikähdin kun Momo hyökkäsi äkisti kohti Louista ja Louis hypähti nopeasti taaemmas.
Momo murisi ja ärisi karvat pystyssä Louikselle ja Louis näytti hiukan vaivaantuneelta.
”Momo.” älähdin kissalle ja tämä lopetti nopeasti kääntäen katseensa minuun. ”Tules tänne. Ei Louis mitään pahaa aio.”
Kuin koira, Momo tuli syliini ja rauhoittui, kuitenkin koko ajan tapittaen Louista kuin haukka.
”Oho. Momo ei ole aiemmin antanutkaan kenenkään komennella itseään, mutta teistä se näyttää tosiaan pitävän…” Louis tuumasi yllättyneenä ja Momo sähähti varoitukseksi.
Silittelin kissaa rauhoitellen juuri kun Sebastian porhalsi sisään.
”Näytöshän alkaa parin tunnin päästä.” tämä tuumasi hätääntyneenä ja nostin yllättyneen katseen toiseen.
”Niinhän siihen on. Miten niin? Onko sinulla vai jotain muuta menoa?” kysyin kummissani ja Sebastian pudisti päätään.
”Ei vaan meidän pitäisi kohta jo lähteä jos aiomme katsella näytöstä täydellä kuin tyhjällä vatsalla.” Sebastian virnisti ja katsoi sitten minua kummastuneena. ”Miksi sinulla ei muuten ole juhla-asua?”
”Sinunhan sellainen minulle piti taikoa.” tuumasin tyrmistyneenä ja Sebastian punastui, nopeasti kaivaen viestinsä esiin ja luki sitä kiroten sitten pienesti.
”No voi hitto tätä mun päätä, kyllä kyllä, niinhän piti. Tules mukaani niin saat sen, muistin juuri että se on huoneessani.” Sebastian tuumasi ja tunki viestin taskuunsa, kireästi hymyillen.
Tutkailin toista hetken, ennen kuin laskin Momon varovasti lattialle ja astelin Sebastianin luo. ”Hyvä on.”
”Hyvä.” Sebastian tuumasi hymyillen ja lähti menemään edeltä, minä, sekä myös näköjään Momo, tämän perässä.

Kun saavuimme Sebastianin huoneelle, Momo oli kadonnut johonkin. Kissa varmaan oli haistanut Smithin tekemää ruokaa tai jotain vastaavaa ja meni kerjäämään nyt makupaloja. Menin Sebastianin perässä sisälle ja säpsähdin hiukan nähdessäni sängyllä makaavan vaateparin. Musta smokki koriste kukkasineen, sekä punainen iltamekko, jossa oli kaikenlaisia mustia koristeita, muummuassa muutamia mustia tekoruusuja. Puku näytti aivan ihanalta.

”Noh, vaihtaisimmeko asusteet?” Sebastian kysyi hellästi ja punastuin pienesti. ”Olemmehan me aiemminkin toisemme nähneet, joten mitä tästä olisi haittaa jos nyt yhdessä pukeudutaan?”
”Eipä kai mitään…” mumisin toiselle takaisin ja katsahdin taas asuani. ”Kunhan vain pidät näppisi erossa minusta.”
Huomasin että puku oli taas helposti kuorittava. Illallinen + ooppera = seksíä myöhemmin illalla…
Nooh, sen sai sitten nähdä. Kuntoni nimittäin ei vieläkään ollut oikein hyvä ampumisen jälkeen.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Cabriella 
Päivämäärä:   11.1.12 15:18:12

Jatkoa jatkoa!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: hehhh 
Päivämäärä:   11.1.12 20:41:32

jatkoaaa!!!!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: böö 
Päivämäärä:   11.1.12 20:55:14

jatkoajatkoa :) Hyvin taas kirjoitettu :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: amalia 
Päivämäärä:   13.1.12 17:14:11

Amalia alias Dark Angel avasi tarinan vain koska näki DC olevan kirjoittaja, ja kyll täytyy sanoo et M A H T A V A A !! :))))) ja JATKOOO :))))

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   13.1.12 21:21:52

amalia// Kiitän. :3

Hei, mä lähen huomenna heti aamusta lahteen Frostbite nimiseen tapahtumaan ja palailen sunnuntaina vasta illalla, et' katon oonko niin täpinöissäni etten pysty kirjottelee sit sunnuntaina vai en. :'D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: amalia 
Päivämäärä:   13.1.12 23:52:46

ps.DC armaani,
ethän ole unohtanut
One step can take out more than a lifetimea
KOKONAAN :((

i want jatkoa myyöös siihen, luulen kyl et oon ainoo ainakin kommentoiva lukija, joten kun en oo käyny vonkaas ja nostelees hetkee ootte tappanu sen :(( ELI JATKOO SIIHENKI ! :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: natalia 
Päivämäärä:   14.1.12 00:20:34

Hämärä pätkä :D mut siis positiivisella tavalla! :p jatkoa ruinaan(:

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   15.1.12 23:57:14

K-k-kotona taas... *aivan tilt* x.x'
K-kirjoitan jatkoa heti kunhan saan tän pyörityksen pois päästäni... Tai ehkä menen vain nukkumaan ja kirjoitan huomenna selvän pätkän... heehehee... auts... <@,@'<

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: amalia 
Päivämäärä:   16.1.12 00:12:38

ps.DC armaani,
ethän ole unohtanut
One step can take out more than a lifetimea
KOKONAAN :((

i want jatkoa myyöös siihen, luulen kyl et oon ainoo ainakin kommentoiva lukija, joten kun en oo käyny vonkaas ja nostelees hetkee ootte tappanu sen :(( ELI JATKOO SIIHENKI ! :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   16.1.12 09:29:45

amalia// Ei, en ole sitä kultaseni unohtanut, mutta kun meidän porukka on aika hajalla, tuskin enää kaksi muuta kirjoittajaa sitä kunnolla muistaa. D:

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: amalia 
Päivämäärä:   16.1.12 18:49:40

EEEEEEEEEEI :(((((((((( mä nirhaan ne P*E*R*K*E*L*E*E*T! :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   17.1.12 13:37:52

Alotin just lukemaa ja on kyllä tosi hyvä!! jatkoa odotellessa :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   18.1.12 00:50:09

Krhm, mie ja miun unirytmihäiriöt... -.-' Sammuin klo 18 ja heräsin just puol tuntii sit ku en saanut unta... D: Tulin vaa kurkkasee, pitää tehä kuvistöitä ku ensi viikolla palautus >.<' 8 työtä, kaikki kesken... D:

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   18.1.12 16:52:33

Ähh jatkahan ku jaksat..

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjämjmu 
Päivämäärä:   18.1.12 17:17:19

Ihan btw me ei (ainakaan minä) olla unohdettu sitä stooria, kunhan nyt on annettu tippua siinä uskossa että sä DC nostat sen sitten kun saat pätkäs valmiiksi :) Että eipäs nyt syytellä ihmisiä...

Mä en ikinä unohtais tarinaa jossa mun rakas Ryan on mukana ♥

(Noloa myöntää, en ole lukenut tätä tarinaa koska en jaksa keskittyä ensimmäisiä pätkiä pidemmälle D: Kyttään vaan millaisia kommentteja tää saa, ihan kiinnostuksesta. Luen ehkä sitten kun se on valmis... :D)

Mun kaveri lempinimeltään Pesusieni oli Frostbitessa... Hamstras ramunea ku joku orava ennen talvea, ja silti mä sain vaan hörpyn sen viimeisestä pullosta... Mokoma ahne pikkujätkä :<

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   19.1.12 13:04:30

HEI!

Nyt kaikki tän topan lukijat hyökkää allekirjoittamaan nimensä [linkki= https://www.google.com/landing/takeaction/]tähän[/linkki] sivustoon, jotta saadaan SOPA ja PIPA pysäytettyä! >: T Kirjoittelen tässä samalla jatkoa, mutta aattelin vain tulla tästä ilmoittamaan kaikille. Wikipedia, yms. median jako sivustot voivat nimittäin mennä lopullisesti alas jos SOPA ja PIPA saavat tahtonsa läpi! D:

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: amalia 
Päivämäärä:   19.1.12 15:37:02

IHANAA ! :D eli siis mulle jatkoo ! :)))))

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   21.1.12 02:04:23

UpsiA

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: aski 
Päivämäärä:   22.1.12 18:00:54

En jaksa seurata enää, kun jatkoa ei näy eikä kuulu. Uskon että moni muukin lukija saattaa häippäistä kun jatkoa pitää odotella yli viikko. Olisin toivonut näin hyvälle tarinalle vähän innokkaampaa kirjoittajaa...

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: amalia 
Päivämäärä:   22.1.12 20:10:36

DC PLIIIIS HIUKA USEEMMI JATKOO ?? :)) EES 2 kertaa viikos ? :D
vaiks keskiviikkosi ja sunnuntaisi tai jtn ! :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.1.12 21:37:51

Lähettäjä: amalia
Päivämäärä: 22.1.12 20:10:36

DC PLIIIIS HIUKA USEEMMI JATKOO ?? :)) EES 2 kertaa viikos ? :D
vaiks keskiviikkosi ja sunnuntaisi tai jtn ! :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: natalia 
Päivämäärä:   23.1.12 23:01:55

DC PIKKU PIRULAINEN NYT SITÄ JATKOA!!!!!!!):

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Cabriella 
Päivämäärä:   25.1.12 21:45:25

Nostetaampas vähän :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   26.1.12 14:54:43

Uppia, DC ottaa nyt itseään niskasta kiinni ja alkaa rustata jatkoa. Ei kaikki jaksa ootella kauheen kauan, ei pahalla kumminkaan. :/

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.1.12 15:32:07

Lähettäjä: noname :3
Päivämäärä: 26.1.12 14:54:43

Uppia, DC ottaa nyt itseään niskasta kiinni ja alkaa rustata jatkoa. Ei kaikki jaksa ootella kauheen kauan, ei pahalla kumminkaan. :/

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.1.12 21:28:09

up

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: chilam 
Päivämäärä:   26.1.12 23:42:34

Tää on paras tarina hei, kiltti, jatkoa vielä?

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   27.1.12 09:06:22

Up...

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Cabriella 
Päivämäärä:   27.1.12 12:49:22

Ymmärtäkää nyt, että kirjoittajilla voi olla muutakin elämää kun tänne tulla. Jotain tärkeämpääkin :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: moi 
Päivämäärä:   27.1.12 15:25:47

up

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   27.1.12 21:10:06

ANTEEKSI~H ;A;

Äiti takavarikoi miulta koneen koko viikoks, joten en päässyt tänne mitenkään kun puhelimen nettikin sanoi ittensä irti!! T^T Mie nyt yritän rustata edes jonkin minipätkän, jotta te saatte ees jotain luettavaa siksi ajaksi kun yritän lisää kirjoittaa, mutta varoitan että miun pitää ennen pitkää pätkää kirjoittaa kaikki perkeleen kuvistöiden esittelyt (8kpl)... ;__;

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Omg 
Päivämäärä:   27.1.12 21:28:26

Juuh ota ihan rauhassa äläkä ota paineita :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   27.1.12 22:40:48

Sebastian

Illallinen ja oopperassa käynti olivat edenneet loistavasti. En ymmärrä miten Alma oli saanut sen Jamesin paskíaisen irti itsestään, mutta hyvä kun oli saanut. Olimme juuri aikeissa lähteä kohti hotellia, kun huomasin äkisti tivoli-ilmoituksen. Kysyin Almalta tahtoisiko tämä lähteä vielä pitämään hauskaa, mutta toinen haukotteli jo niin makeasti, että tivoli taisi jäädä huomiselle. Nousimme autoon ja kuski lähti liikkeelle.

Kun pääsimme hotellille, Alma oli hiukan yllättyneen näköinen.
”Kaikki hyvin?” kysyin toiselta.
”Joo, on.” tämä tuumasi minulle pienesti hymyillen.
”Noh, saatan sinut huoneeseen.” tuumasin toiselle hymyillen ja tartuin tätä kädestä, lähtien saattamaan tätä kohti tämän huonetta.
”Sebastian!” kuului takaani ja käänsin yllättyneen katseen Louisiin joka oli loukkaantunut.
”Lou??” älähdin ja laskin irti Almasta rynnistäen toisen luo ennen kuin tämä olisi kaatunut.
”Meille hyökättiin…” Louis ehti henkäistä ennen kuin tuupertui.
”Lou?! Koeta kestää!” älähdin ja käänsin katseen vastaanotoon, ärähtäen näille että soittaisivat ambulanssin paikalle.

Kun pääsin kartanolle, verilöyly oli edelleen menossa, ja liityin siihen mukaan.
Loppua en edes tohdi kuvailla.

------

Tässä nyt miniminiminijatko, kirjotin samal niit kuvisesittelyjä. :<

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjäöriöri 
Päivämäärä:   27.1.12 23:11:02

hei jatkoo ku kerkeet, ei tälläsii kohtii saa jättää D:

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   28.1.12 10:31:48

Kiva, kun tuli ees vähän jatkoo :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   29.1.12 17:02:15

Lähettäjä: ----
Päivämäärä: 28.1.12 10:31:48

Kiva, kun tuli ees vähän jatkoo :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   30.1.12 02:11:07

Sain nyt jotain parsittua kasaan parissa tunnissa, pahoitteluni jos on liian lyhyt, mutta olen oikeasti kiireinen kun asuntokin meinaa mennä alta kuulemma... :/

------

Alma

Menin Loun mukana sairaalaan, ja vahdin tämän kuntoa, kunnes Lou tuli tajuihinsa ja käski minun mennä kanttiiniin syömään. Oli hän sentään ollut jo viisi tuntia tajuton, ja minä kaipasinkin taukoa…
Astelin kanttiiniin, joka oli ihmeekseni auki, mutta kyltti 24/7 selvittikin syyn hetkessä. Otin itselleni kupin teetä ja kolmiovoimunaleivän, ja kävin pöytään istumaan ja niitä nautiskelemaan rauhassa. Jos kiirehtisin liiaksi, voisin saada vatsavaivoja. Säikähdin kun joku nykäisi minua hihasta ja käänsin katseeni nuoreen tyttöön, jolla oli lantiolle pitkät hiuksen, suloiset pullaposket, ja isot siniset silmät ja pieni suppu suu. Tyttö oli kuin pieni enkeli, siivet vain puuttuivat. Tyttö näytti vaatetuksen mukaan olevan potilas.

”Heih.” tuumasin pienesti hymyillen ja katsoin tyttöä pohtien. ”Mitäs noin nuori neiti tekee vielä hereillä? Oletko eksynyt?”
”..olen.” tyttö sanoi pienesti hymyillen takaisin.
Katselin ympärilleni pohtivasti, mutten huomannut kenenkään hoitajan etsivän tyttöä. ”Mistä tulet?”
”Lastenosastolta… mutten enää löydä sinne.” tyttö vastasi ja näpräsi hiukan hiuksiaan hermostuneena.
”Sopiiko että vien sinut sinne, kunhan olen syönyt?” kysyin pienesti hymyillen ja näytin leipää ja teetä kädessäni.
”Voisitteko?” tyttö kysyi ihmeissään.
”Toki.” naurahdin. ”Istu alas niin syön nämä pikaisesti.”
Tyttö istahti alas viereeni pienesti hymyillen, ja odotti nätisti että sain leivän syötyä ja teet juotua, ennen kuin lähdimme molemmat suuntaamaan kohti lastenosastoa. Hoitaja, tulikin jo kohta hätäisesti vastaan ja kiitti minua tytön takaisin tuomisesta, ja pyysi odottamaan hetkisen kun tämä veisi tämän nukkumaan.
Hoitaja tuli takaisin ja kysyi mistä olin löytänyt tytön? Kerroin toiselle mitä oli tapahtunut, ja hoitaja näytti tyrmistyneeltä.
”Miten Lilian oli sinne asti oikein päässyt?? Lasten osastoa ei voi avata sisältä käsin kuin vain avaimella.” hoitaja tuumasi kummastuneena ja olin yllättynyt.
”Ehkä ovi oli jäänyt auki?” tuumasin kummastuneena, mutta hoitaja pudisti päätään.
”Mahdotonta. Katsokaas kun ovet menevät automaattisesti kiinni.” hoitaja tuumasi ja osoitti oven yläpuolella olevaa vetomekanismia joka tosiaankin veti ovet kiinni kun niistä päästettiin irti.
”Oh, totta…” tuumasin ja katsoin ovia kummissani. ”Noh, pää asia on että Lilian on nyt takaisin täällä ja nukkumassa, kuten nuoren neidon pitääkin.”
”Totta. Kiitokset teille, neiti..?”
”Alma. Alma Heinonen.” totesin pienesti hymyillen ja hoitaja meni kalpeaksi.
”Tehän olitte teholla sen takia kun teitä…” hoitaja sanoi hiljaa ja yllätyin hiukan mistä toinen oli heti tunnistanut minut? Olihan tapauksesta kuitenkin aikaa. ”Olemme yrittäneet tavoitella teitä, te voitte olla vaarassa.”
”Anteeksi?” kysyin kummastuneena ja katsoin hoitajaa tärähtäneenä. ”Miten niin vaarassa?”
”Luoti joka poistettiin, ei ollutkaan kokonainen. Olemme yrittäneet tavoitella teitä, mutta ette ole vastanneet puhelinsoittoihimme. Aiempi arpi pitäisi aukaista pikimmiten, jotta lääkäri saisi etsittyä puuttuvan luodinpalasen. Muuten se voi peräti puolittaa sydämenne toimintaa, koska se meni niin läheltä.” Hoitaja kertoi hätäisesti ja tunsin sydämeni melkein jo pysähtyvän. Minulla oli siis suuri vaara kuolla jos joutuisin liialliseen rasitukseen. ”Meillä on kyseinen kirurgi paikalla kenen pitäisi operaatio toimittaa, ja leikkauksia ei ole nyt, joten tahtoisitteko kenties itse osallistua siihen nyt? Teidän nimittäin pitäisi kuitenkin olla syönyt ja hereillä kun lääkäri tekee, jotta hän voi kysyä missä tuntuu miltäkin.”
”Hereillä?” älähdin kauhuissani.
”Älkää olko huolissanne, saatte puudutuksen kuitenkin.” hoitaja totesi ja lähti johdattamaan minut jo kohti valmisteluhuonetta, suostumatta kieltoihini.



Heräsin pikkuhiljaa aamulla, kovat tuskat rinnassani. Olin samassa tilanteessa kuin viimeksikin, nyt vain viimein kuntoon hoidettuna sisältä. Kuitenkin, olin taas toipilas, mikä otti päähän. Lomani valui koko ajan hukkaan. Minua huolestutti mikä Danin laita oli. Yksi hyvä puoli tässä sentään oli, olin samassa huoneessa kuin Lou, jotenka meitä ei tarvinnut erikseen lähteä etsimään. Olin esittänyt toiveen kirurgille joka minut operoi. Lou nukkui onneksi vielä, joten tämän ei tarvitsisi heti saada paniikkikohtausta miksi minä makasin sairaspedillä siteissä.
Kuulin käytävässä hirvittävää älämölöä, ja käänsin katseeni kohti ovea, joka kohta tempaistiinkin auki ja sisään astui murjottu Sebastian, jolla oli toinen jalka kipsissä, sekä side pään ympärillä, että käsi kantositeessä. Mitä pirua hänelle oli oikein tapahtunut??

”Alma??” Sebastian henkäisi kauhuissaan ja katsoi minua selvästi paniikissa, kun makasin sairaalapedillä. Siinä paha missä mainitaan…
”Hei Seb. Mitä kuuluu?” kysyin pienesti punastellen, ja Loukin oli viimein herännyt ja tuijotti minua silmät suurina. ”Ei ole Louisin syy… Minun haavani piti aukaista. Luoti joka poistettiin ei ollutkaan kokonainen, mutta nyt kaikki on okei.”
Sebastian melkein hyppi yhdellä jalalla luokseni, jotta pääsisi viereeni tuolille istumaan nopeammin. ”Olen pahoillani…”
”Älä suotta. Mitä sinulle kävi? Onko muut kunnossa?” kysyin toiselta ja Sebastian säpsähti hiukan, laskien katseensa synkeänä syliinsä.
”…menetimme kolmanneksen miehistämme ja lopuista kaksi kolmas osaa loukkaantuivat jollain tapaa.” tämä kuiskasi hiljaa ja Lou henkäisi. ”Mutta saimme nujerrettua kuitenkin kaikki. Yksityissairaalamme meni täyteen, joten minä ja parikymmentä muuta lievästi kärsinyttä potilasta…”
”Lievästi?” kysyin kulmat kurtussa ja Sebastian nyökkäsi.
”Lievästi. Tulimme tänne ambulansseilla kun emme sinne mahtuneet.” Sebastian tuumasi ja varovasti otti kädestäni kiinni. ”..tulethan sinä kuntoon?”
”Lääkärin mielestä kyllä, ja älä ala itkemään maahan kaatumatonta maitoa.” naurahdin toiselle huvittuneena ja puristin hellästi toisen kättä tajuamattani asiaa kunnolla itsekään, kunnes Sebastian puristi takaisin. Se oli sopimuksen vaihto molemmille. Molemmat tulisivat kuntoon, vaikka aikaa menisikin.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   30.1.12 08:43:20

Derp, nimivirhe! Tuolla kun mainitaan "Dan" niin sen pitäs olla "Sebby"... :'D (Hyvä ku kirjoittaa yöllä ja tarkistaa aamulla ku on jo laittanut jatkon online...)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

LähettäjäCabriella 
Päivämäärä:   30.1.12 14:03:39

Jatkoaa : >

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   30.1.12 17:40:57

Oe hyvä DC! :D Kiitti jatkosta♥

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.1.12 17:41:51

Noniihyvä! :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   2.2.12 17:02:00

Hui ku alas menny :o Uppia nyt kumminki, jatka!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: piparkakkupoika 
Päivämäärä:   2.2.12 17:42:00

Sait uuden lukijan!
Jatkoa? :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.2.12 20:03:03

Jatkoo: Heti kun jaksat kirjottaa :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   4.2.12 00:07:05

Oon yrittänyt koko päivän kirjoittaa, mutta ainut mitä oon saanut on ollut migreeni, joten ei jutusta oikein tullut mitään. ;< Johtuu kai siitä että oon nukkunut taas huonosti stressin takia... :( Yritän kyl saada jatkot tänne niin pian kuin mahdollista, pyydän että olette kärsivällisiä, sillä oma elämäni on oikeasti ihan perseellään... D:

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

LähettäjäCabriella 
Päivämäärä:   4.2.12 13:00:55

DC, miksi elämäsi on perseellään? D: ;(

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: natalia 
Päivämäärä:   4.2.12 21:41:59

Miks mä repesin tolle Cabriellan kommentille?:D btw jatkoa olis siisti saada:D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

LähettäjäCabriella 
Päivämäärä:   4.2.12 21:58:34

Vähän minäkin :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   5.2.12 11:47:02

Cabriella// Miul lukio menee paskasti, miul on vakava masennus, oon huostaanotettu joten sossut määrää suurimman osan miun elämästä ja nyt ne uhkaa lähettää miut maitojunalla hevonkuuseen, yms. kaikkee tällasta kivaa... -.-'

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   5.2.12 14:02:23

:'((

Koitahan jaksella, teet sit jatkoo ku kerkiät..

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.2.12 15:13:58

Voi vitsi. No yritä saada elämä kuntoon ja sitten jatkat kun jaksat.

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Cabriella 
Päivämäärä:   7.2.12 17:29:36

Voih : ( No voimia sinnepäin! Jatka sitten vasta kun tunnet että nyt vois vaikka jatkaa. :') MIkä on sossu?

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: buubaduupaduu 
Päivämäärä:   7.2.12 19:08:08

Cabriella// voivitun nolo jos et tie ees tie mikä on sossu =D öö, ooks joku nolo 98

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   8.2.12 16:05:31

Ihan vaa kaikille varotus, että meikäläisellä käynnistyy muutto, joten sysään koneen varmaa viikoks jos jopa toiseks pois sen takia... D: Tiedän että te kaikki odotatte innolla jatkoa, mutta olen kovin pahoillani että sossuni nyt tämän asian päättivät näin... -__-'

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   10.2.12 07:49:32

Up...

Cabriella// Sossu= Sosiaalitäti joka auttaa huostaanotettuja lapsia tms. Jos nyt tajusit :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Cabriella 
Päivämäärä:   10.2.12 12:35:29

noname :3, kiitos :) Juu tajusin.

buubaduupaduu, pidä se turpas kiinni..

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   10.2.12 21:07:46

Ups

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   11.2.12 18:02:33

"Lähettäjä: Cabriella
Päivämäärä: 10.2.12 12:35:29
noname :3, kiitos :) Juu tajusin.
buubaduupaduu, pidä se turpas kiinni.."

Kuka pitää turpansa kii? :o

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: moi 
Päivämäärä:   11.2.12 23:12:43

Uus lukija :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

LähettäjäCabriella 
Päivämäärä:   13.2.12 14:32:33

En minä sinulle sanonut :D
_________________________
Lähettäjä: buubaduupaduu
Päivämäärä: 7.2.12 19:08:08

Cabriella// voivitun nolo jos et tie ees tie mikä on sossu =D öö, ooks joku nolo 98

HÄNELLE sanoin :)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   14.2.12 13:50:28

Hyvää ystävänpäivää kaikille. <3

------

Sebastian

Laskelmieni mukaan, Almalla oli lomaa enää 3 viikkoa, joka harmitti minua suunnattomasti. Alman loma oli mennyt pereseelleen takiani. Ja lääkärin mukaan Alman piti ottaa kaksi kuukautta rauhallisesti, ennen kuin tämä saisi palata pakettienkuljetushommiin. Ei sinänsä, hänhän sai kuitenkin tavallisen palkan, tapaturmalisien lisäksi. Kunhan siis tämän loma loppuisi. Nyt olimme Alman sviitissä. En itse pystynyt menemään kartanoon, sillä olin saanut traumoja hyökkäyksestä, ja kammoksuin omien toverien näkemistä kuolleina. Lou oli itse johtamassa operaatioita, sängyn kautta tietenkin. Toinen ei nimittäin vieläkään pysynyt pystyssä, mutta silti tahtoi hoitaa sotkun pois ja antaa minulle aikaa Alman kanssa, kunhan tämä suostui vain olemaan minun kanssa. Ja tämä onnekseni oli suostunut sietämään minua. Tai no, hän oikeastaan oli pyytänyt minua tulemaan luokseen, sillä tämä kuulemma ei tahtonut olla yksin. Olimme hotellin pelihuoneessa, jonka minä olin vuokrannut kokonaan meille kahdelle, ettei kukaan tulisi tiellemme kun otimme rennosti.

”Voitin taas.” naurahdin Almalle jonka ilme oli pettynyt.
”Minähän varoitin, etten osaa mitään ajopelejä.” tämä älähti takaisin. ”Tahdon takaisin ilmakiekkoon.”
”Mutta kun minä en jaksa vielä seistä!” älähdin toiselle suu mutrussa, ja katselin ympärilleni. ”Mitä jos pelattaisiin QuitarHeroa? Voitas molemmat istua.”
”Hyvä on.” Alma tuumasi ja meni pelin luo, varaten punamustan kitaran. Itse nappasin sini-harmaan.

Pelasimme vielä jonkun aikaa, kunnes molemmat kyllästyimme ja palasimme Alman sviittiin, sanoen vastaanottoon, että pelihuone olisi taas vapaa. Alma lysähti sänkyyn makaamaan ja nurisi että tällä olisi nälkä. Syöminen ei toisaalta ollut huonompi idea kummallekaan meistä, sillä kehomme tarvitsi ravintoa nopeampaa paranemista varten. Hetkeäkään myöhemmin Alma nappasi puhelimen ja teki itselleen ensin tilauksen, sitten kysyen mitä minä tahdoin, ja kerroin tälle oman ateriani, joka tulikin noin puolen tunnin päästä, Alman annoksen kanssa.
Me söimme kaikessa rauhassa, jonka jälkeen puhelimeni pärähti soimaan.

”Sebastian.” tuumasin luuriin ja röyhtäisin pienesti*
”Hei pomo, meil on aika paha ongelma, nimeltään kyttä…” joku murahti puhelimeen ja huokasin syvään.
”Lähetä hänet tänne.”
”Kyllä.”
Katkaisin puhelun.
”Mitä nyt?” Alma kysyi kummastuneena ja huokasin.
”James.” mumahdin toiselle ja tämä irvisti.
”Mitä se nyt haluaa??” tämä älähti ja huokasin.
”Hän haluaa tietää mitä oikein on tapahtunut meidän luona, nimittäin lähin naapuri oli kuullut aseen ammunnat.” tuumasin toiselle.
”Voi eiii…” Alma vaikersi ja huokasi.

Tämä ei tullut tietämään hyvää.

------

Anteeksi taas että näin lyhyt. ;<

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   14.2.12 13:55:52

Uudet.

TÄYTTÄKÄÄ TÄMÄ TOPPA ENSIN!!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

LähettäjäCabriella 
Päivämäärä:   14.2.12 13:58:40

Hyvää ystävänpäivää! :> Ja kiitos jatkosta

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: Tupsu 
Päivämäärä:   14.2.12 18:55:01

Hyvää ystävänpäivää <3 !! + kiitti jatkosta!

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   15.2.12 09:19:29

:) Ihanaa ku huomasin et oli tullu jatkoo

Jatkoo ;)

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   17.2.12 14:31:13

Täytän tän loppuun :D

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   17.2.12 14:31:21

jöfdas

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   17.2.12 14:31:29

fasdg

  Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #3

Lähettäjä: noname :3 
Päivämäärä:   17.2.12 14:31:36

fasdgh

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.