Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #5

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   24.4.12 19:59:38

Vanhat.

Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #5

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.12 20:32:25

Kiva kun jaksat tätä kirjotella aktiivisesti, vaikka koulu ja muu elämä painaakin päälle. Ja vaikka en itse kirjotakkaan niin voin kyllä kuvitella, kuinka paljon aikaa ja vaivaa menee yhteen pätkään(nimim. koulukirjoitelmien kanssa päiviä tahinut.)

On kyllä tosi hyvä ja koukuttava tarina. Jatkoa odotan sitten, kun ehdit kirjoittaa :)!

Lähettäjä: Jokuvain 
Päivämäärä:   25.4.12 12:07:31

Uus lukija ilmottautuu

Hitsiläinen, ku kirjoitat hyvin ja vielä niin, että tarina tempaa mukaansa. Ei meinaa millään lopettaa lukemista. JATKA IHMEESSÄ!

Lähettäjä: chilam 
Päivämäärä:   25.4.12 23:57:41

Kun osaaskin itekki kirjottaa tällasta.. Vaan ei kun ei, onneksi osaa ees lukea niin voi nauttia muiden kirjotustaidosta! Jatka ihmees, tää on hyvä

Lähettäjä: hih! 
Päivämäärä:   29.4.12 21:14:55

ylöös :)

Päivämäärä:   30.4.12 09:49:40

Huomautus heille jotka ehkä siirtyivät jo uudelle topalle vanhasta silloin kun tein tämän, edellisellä topalla on vielä jatkoa 'Uudet' linkin alapuolella. :)

Päivämäärä:   30.4.12 21:23:26

Ai niin, hyvää vappua kaikille. :3

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   1.5.12 17:23:42

Samoin DC! :3 ja jatkoa odottelen :)

Päivämäärä:   2.5.12 01:28:13

Kirjoittelen kai huomenna taas pätkää. Tää yö meni koulutehtävien kimpussa... D:

Päivämäärä:   3.5.12 11:58:43

Hups, up.

Lähettäjä: Sani 
Päivämäärä:   3.5.12 19:21:57

Awws ♥ Ihana tarina :)

Päivämäärä:   7.5.12 00:42:42

Anteeksi että kesti, tässä tämä nyt olisi. :3

------

Alma

Hän valehtelee, hän valehtelee, hän valehtelee, hän…

Ynähdin pienesti kun Seby suukotti otsaani.
”No niin, eiköhän nukuta.” tämä mumahti ja silitti hiuksiani. ”Hyvää yötä.”
En vastannut mitään. En tahtonut vastata.
”Alma?” kuului ja nielaisin palan kurkustani.
”Öitä…” kuiskasin hiljaa ja Seby hymähti tyytyväisen kuuloisesti.
Minulla meni yllättävän vähän aikaa nukahtamiseen, vaikka Sebastian silittelikin hiuksiani ja piti lähellään.

Heräsin aamulla ovenkoputukseen ja ynähdin pienesti, kohta haukotellen makeasti.
”Kuka siellä?” Sebastian murahti, ja vilkaisin tätä. Hän oli jo istumassa ja katsomassa kohti ovea.
”Minä vain.” kuului oven toiselta puolelta ja nostin vähän päätäni kun ovi aukesi ja Smith tuli sisälle kärryn kanssa.
”En pyytänyt aamiaista.” Sebastian murahti ja Smith tuhahti.
”Et niin. Mutta epäilen että neidillä ja sinulla on kuitenkin nälkä.” Smith vastasi ärähtäen, mutta kun katsoi minua silti hymyillen.
Sebastian vain murahti ja nousi ylös sängystä, astellen aamutakkinsa luo ja vetäen sen niskaansa.
”Laita aamupala hänelle, menen käymään omassa huoneessa.”
Katsoin kuinka ovi sulkeutui hänen jälkeensä ja käänsin sitten nolostuneen katseeni Louhun joka laitteli aamiaista pöytään.
”Tuota… Lou..?” aloitin varovasti ja kohotin hiukan enemmän peittoa ylleni kun tämä käänsi katseensa minuun. ”Tuota… voisitko poistua sitten ennen kun alan syömään..?”
Lou katsoi minua kummissaan, mutta nyökkäsi sitten. ”Kyllä voin.”
”Kiitos.” sanoin selvästi helpottuneena, joka näytti hiukan loukkaavan toista, mutta tämä lähti kun asettelu oli valmis.

Nousin varovasti sängystä ja vedin peiton mukanani, kietoen sen mahdollisimman hyvin ympärilleni, ennen kuin astelin pöydän ääreen ja kävin istumaan riisuen hansikkaani. Ihastelin Loun kädentaitoja taas kerran, ennen kuin aloin syömään vähän paremmalla mielellä aamiaista. Hymynaama jonka Lou oli tehnyt munista ja pekonista, sai minutkin pakosti hymyilemään. Harmitti hajottaa tuollainen taideteos, mutta pakko sitä oli syödä kuitenkin. Munat ja pekoni oli hetkessä alhaalla ja kävin seuraavaksi ihanan näköisten pannukakkujen kimppuun. Päälle vielä iso lasillinen tuoremehua, ja kohta olikin niin täysi olo että teki mieli painua takaisin höyhensaarille. Asettelin astiat nätisti ja laskin kuvun takaisin alas, nousten sitten ylös ja talsien takaisin sänkyyn pienesti haukotellen. Tahdoin oikeasti painua takaisin nukkumaan! Eikä siinä kauaa mennytkään kun olin höyhensaarilla.

Heräsin siihen kun peitto vedettiin päältäni. Parkaisin kauhuissani ja peitin heti itseni, saaden Sebastianilta tylsistyneen katseen osakseni. Tämä heitti jalkopäähäni upean punaisen mekon ja katsoin sitä vähän äimänä, ennen kuin tajusin että minun pitäisi pukea se. Olin aikeissa napata jo kissavehkeet pois, kun Sebastian kielsi ja kertoi että mekon saa päälle niinkin että asustetta ei tarvinnut poistaa. Totta se oli. Vasemmalla puolella, kainalosta lantioon meni vetoketju jolla mekon sai helpommin päälleen. Nousin varovasti ylös ja puin mekon päälleni. Sebastian kysyi missä ’tassuni’ olivat ja vilkaisin pöydälle johon olin ne unohtanut. Kipitin siis nopeasti niiden luo ja puin ne päälleni, ettei toinen alkaisi mitään raivoamaan. Säpsähdin pienesti kun kuulin pienen napsautuksen. Käänsin katseeni taakseni tulleeseen Sebastianiin joka piti talutushihnaa kädessään. Nielaisin pienesti kun toinen tarttui pannasta ja laittoi remmin sen jatkoksi. Irvistin pienesti mutten sanonut mitään. ”Tulehan.” Sebastian tuumasi rennosti ja lähti astelemaan kohti ovea.

Minua hävetti totaalisesti kun kävelimme pitkin käytäviä kohti ulko-ovia missä meitä odotti auto. Sebastian hienostuneesta asusta päätellen, olimme menossa jonnekin juhliin. En vain tiennyt millaisiin ennen kuin saavuimme pitkän ajomatkan jälkeen sinne. Sebastian ihan oikeasti talutti minua rennosti kohti isoja pariovia, joiden takaa paljastui kohta entistäkin sekalaisempi seurakunta. Tunsin oloni ahdistuneeksi kun moni tuijotti minua kuin mittailisi kuinka arvokas olisin, mutta eniten ahdisti se, ettei minulla ollut alushousuja. Ilman rintaliivejä osasin liikkua yleisillä paikoilla, mutta jos alushousuja ei ollut, tunsin oloni erittäin ahdistuneeksi. Astelin niin lähellä Sebastiania kuin uskalsin, ja varoin jäämästä hetkeksikään jälkeen. Sebastian asteli rennosti ja määrätietoisesti eteenpäin, kunnes pysähtyi ison tyynyröykkiön luo ja hypähti siihen rennosti istumaan, vetäen minut sitten remmin avulla syliin hajareisin. Punastelin ja pahasti, kunnes Sebastian antoi korjata asennon niin että istuin tämän sylissä muuten vain.

”Mikä hätänä?” Sebastian kysyi naurahtaen ja silitteli hiuksiani hiukan. ”Olet ihan hermoheikkona.”
Ynähdin vain pienesti ja vilkaisin ympärilleni peloissani kun muillekin tyynykasoille alkoi ilmestyä porukkaa, joillakin mukanaan ollen hassusti puettuja naisia kuten minä, jotkut ilman seuraa.
”Noh, puhuhan kisuseni.” Sebastian tuumasi tuhahtaen ja käänsi katseeni häneen.
”..minua ahdistaa ja pelottaa.” kuiskasin hiljaa toiselle ja tämä yllättyi hiukan.
”..noh, kyllä se siitä.” tämä tuumasi lempeästi ja suukotti otsaani. ”Olemme täällä vain sen ajan kun kokous kestää.”
”Kauan se sitten kestää??” vinkaisin pienesti peloissani ja hämmennyin Sebastianin lohduttavasta ilmeestä.
”Ole ihan rauhassa. En anna noiden pervojen kosketella sinua.” Sebastian tuumasi ja mutristin huuliani.
Niinjoosiisjosnytvielälisäisititsesisiihenjoukkoonniinhyväolisi, ajattelin nopeasti päässäni ja säpsähdin kun jostain kuului kongin kolaus. Kokous oli varmaan alkamassa?
Nielaisin pienesti kun Sebastian korjasi asentoani tämän sylissä ja murahti pienesti. ”Kokous alkaa.”
”Älä, ihanko tosi?” tuhahdin ja käänsin katseeni mieheen jonka perässä konttasi kolme laihaa naista puettuina eri eläimiksi. En pitänyt tästä nimittäin yhtään.

Lähettäjä: gg 
Päivämäärä:   7.5.12 12:35:15

hyvä pätkä taas :)

Lähettäjä: rieir 
Päivämäärä:   7.5.12 16:05:34

jatkoa! mut vähä mä ihmettelin tota yhtä kohtaa, missä oli ensin Smith ja sitten Lou :o mut saatoin tietty lukee ite väärin tai jotaaii :)

”En pyytänyt aamiaista.” Sebastian murahti ja Smith tuhahti.
”Et niin. Mutta epäilen että neidillä ja sinulla on kuitenkin nälkä.” Smith vastasi ärähtäen, mutta kun katsoi minua silti hymyillen.
Sebastian vain murahti ja nousi ylös sängystä, astellen aamutakkinsa luo ja vetäen sen niskaansa.
”Laita aamupala hänelle, menen käymään omassa huoneessa.”
Katsoin kuinka ovi sulkeutui hänen jälkeensä ja käänsin sitten nolostuneen katseeni Louhun joka laitteli aamiaista pöytään.
”Tuota… Lou..?” aloitin varovasti ja kohotin hiukan enemmän peittoa ylleni kun tämä käänsi katseensa minuun. ”Tuota… voisitko poistua sitten ennen kun alan syömään..?”

tossa se jotenki muuttuu tai jotai, enkä oikei tajunnu sitä :D et se eka on smith, mut sitte se on Lou :D

Päivämäärä:   7.5.12 16:21:24

repesin, kun luin tätä :DD jatkoaa :)

Lähettäjä: Cabi 
Päivämäärä:   7.5.12 17:20:08

Hmm... Saanko antaa yhden kritiikin?? ANteeksi kamalasti jos se surustuttaa sinut ;( EN tarkoita surustuttaa, mutta on hassua että tulee miltein koko ajan ynähdin pienesti, äännähdin pienesti. Pienesti, pienesti yms. :)Mutta jatka ihmeessä <33 ÄLä anna mun häiritä :)

Päivämäärä:   7.5.12 21:39:08

rieir// What?? O_O' HUUUUUUUUUPS!! X'D UMH..! *tarkistaa kuka oli kukakin* Sori, olin aika titityy ku kirjoittelin, kiitos kun huomautit asiasta! :'D Siis siinä pitäis lukea koko ajan "Smith"... x'DD Anteeksi kaikille!!

Päivämäärä:   8.5.12 14:57:00

Pakko kysyy, kuin monel lukijal on FB tunnukset?

Päivämäärä:   8.5.12 15:17:12

Jee, mul on FB :DD ♥

Lähettäjä: jokuvain 
Päivämäärä:   8.5.12 23:38:54

mulla kans

"ensin mulla oli elämä, sitten tuli facebook!"

Päivämäärä:   9.5.12 07:41:15

jokuvain// Niinhän se menee. :'D

Lähettäjä: momo 
Päivämäärä:   9.5.12 19:57:37

Mulllaaaa(:

Lähettäjä: jokuvain 
Päivämäärä:   9.5.12 21:05:55

DC// niinpä : D

Lähettäjä: Sellane 
Päivämäärä:   11.5.12 15:13:34

Heiii pakko kysyä että onko tässä joku tietty maa minne tää tarina sijoittuu, ku oon miettiny noita nimiä, nii on sebastian, smith, louis jne, ja sitte on alma. Nii onko tää tarina suomessa vai missä? Ei siis mitenkää että haittais, hyvä tarina ja jatkoa ootan! :))

Päivämäärä:   11.5.12 18:28:10

Sellane// Tuota, nyt jos totta puhutaan, en ole kunnolla miettinyt missä maassa nämä minun hahmoni sijaitsevat... o.o' Mutta suomessa he eivät ole. :3 Pitää miettiä. Ihan hyvä kun heitit kysymyksen esille. :'D

Lähettäjä: minä vaan 
Päivämäärä:   11.5.12 21:18:22

pian jatkoa!

Päivämäärä:   13.5.12 21:05:37

Sori, oli aikeissa tänään kirjoittaa&laittaa jatkoa, mutta koska on/oli äitien päivä, piti hemmotella äitiä... :'D

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   14.5.12 20:54:09

up

Päivämäärä:   16.5.12 13:41:47

Böö!

LähettäjäSellane 
Päivämäärä:   17.5.12 01:17:44

ylöss ei saa tippua ! :)

Lähettäjä: minä vaan 
Päivämäärä:   17.5.12 11:34:19

heiii, jatkoa NYT!

Päivämäärä:   17.5.12 14:06:21

minä vaan// Älä hoputa, kirjotan koko ajan. D:

Päivämäärä:   17.5.12 18:32:07

Here you go. :3

------

Sebastian

Tuhahdin Alman kommentille ja silittelin tätä hellästi kun toinen näytti menevän lukkoon kun herra Linders vilkaisi tätä. Mulkaisin vain miestä varoittavasti ja suukotin Alman otsaa rauhoittavasti kun tämä liikahti levottomasti. Kun Linders istui omalle paikalleen ja tämän ’lemmikit’ asettuivat tyynyjen ympärille, vilkaisin ympärilleni. Kaikki olivat paikalla. Parilla henkilöllä oli uusi lemmikki, mukaan lukien minulla ja pari oli joko menettänyt, tai itse kotiin jättänyt lemmikkinsä.

”No niin, nyt kun kaikki ovat viimein paikalla, aloitetaan.” Linders aloitti ja korjasi hiukan asentoaan kun tämän lemmikit tulivat ihan iholle. ”Aiheena on siis ihan normi rutiini kierros miten myynnit ja ostot ovat menneet… Sebastian, millainen sinun tilasi on? Kuulemma kytät ovat koko ajan perseessä huhujen mukaan.”
”Kuka niitä huhuja jakelee oikein? Totisen tottahan se on. Ja se on tämän ihanan helmen syy.” naurahdin Lindersille ja pörrötin Alman hiuksia joka oli ihan paniikissa kun kaikki tuijottivat.
”Helmi?” Linders kysyi hämmästyneenä ja tutkaili Almaa.
”Jep… Hän on helmi minulle. En minä niinkään muiden mielipiteistä välitä. Ja ihan hyvin bisneksetkin ovat menneet.” tuumasin rennosti ja suutelin Almaa hellästi.
Kuulin kyllä kaikkien paheelliset supinat, mutta en välittänyt niistä. Alma oli minun ja sillä siisti.
Linders yskäisi pienesti. ”Selvä. Jatketaan siitä kohta…”

Melkein kolme tuntia myöhemmin, pääsimme viimein ulos Lindesin luota. Soitin ennen pihasta lähtöä läheiseen pikaruokalaan ja kysyin mitä Alma tahtoisi. Söisimme autossa, nimittäin kotiin oli kuitenkin parin tunnin ajomatka, ja Alman sekä minun maha oli alkanut huutaa heti kun olimme päässeet autoon istumaan.
”M-mitä on tarjolla..?” tämä kysyi varovasti ja hymyilin pienesti.
”Sitä mitä yleensäkin on kebab ruokaloissa.” tuumasin rennosti ja Alma mietti vain hetken.
”Fantasia, täytteenä kinkku, ananas, katkarapu, jauheliha sekä iso pullo Hartwall limonadi omena… Kiitos?” Alma totesi ja naurahdin, kertoen tilauksen puhelimeen, tuplaten sen. Tahdoin syödä samaa kuin hänkin. Käskin kuskin pysähtyä oikeassa kohtaa ja hakemaan tilauksen. Kun tämä saapui niiden kanssa, otin molemmat kuskilta ja pyysin tätä lähteä ajamaan rauhallisesti kohti kotia. Eihän tässä kiire ollut ainakaan vielä. Almakin rauhoittui vähitellen kun sai olla rauhassa ja syödä kaikessa hiljaisuudessa. Jos nyt minun mussuttamisen ääniä ja moottorin hurinaa ei laskettu siis. Meni noin tunti kun olimme molemmat syöneet ja juomistakin oli molemmilla vielä ihan rutkasti ja ajomatkaa vielä jäljellä melkein pari tuntia kun kuski ei kiirehtinyt. Tyhjät pitsalaatikot lepäsivät välissämme ja tutkailin niitä hetken ennen kuin nostin katseeni Almaan joka katsoi aika poissa olevana ulos. Tajusin että hän oli edelleen remmissä, joten varovasti kurkotin käteni toista kohti ja poistin koko kaulapannan, saaden toisen hätkähtämään ja pahasti. Ovi oli onneksi lapsilukolla, joten Alma ei olisi päässyt ulos vaikka olisi tahtonut. Riisuin sitten tämän korvat ja otin tältä tämän etutassutkin pois, pyytäen toista riisumaan kohta vyön josta häntä roikkui. Katsoin kun Alma vängersi sen varovasti pois ennen kuin antoi sen minulle. Takatassut annoin pitää, ettei toisen tarvinnut kulkea sitten paljain jaloin. Vippasin kamat kauemmas limossa ja katsahdin Almaa kysyvästi.

”Onko nyt parempi?” kysyin varovasti ja tämä nyökkäsi.
”Joo… Vähän.” toinen mumahti ja hymyilin varovasti. En tahtonut tämän heti alkavan kärttyisäksi tai pelokkaaksi.
”Kuule, en tahtoisi olla mitenkään ilkeä tai mitään, mutta tulisitko istumaan viereeni?” tuumasin Almalle ja tämä säpsähti vetäen hiukan paniikin näköiseksi. ”Älä pelkää, en satuta… Tahdon… Tahdon vain hetken pidellä sinua.”
Alma näytti epäröivän, kunnes tuli viereeni hitaasti, kunhan olin ensin siirtänyt pitsalaatikot ja juomat hevonkuuseen. Odotin kärsivällisesti että Alma nojautui hiukan minuun, ennen kuin hellästi nostin tämän syliini istumaan. Pidin käteni toisen lantiolla, en siirtänyt niitä ylös tai alas, jottei toinen alkaisi panikoida ja rimpuloida.
”Kuule, miltä kuulostaisi jos me kaksi menisimme sänkyyn, ihan vain makaamaan vierekkäin? Ei mitään pérvoa tai muuta sellaista. Ihan vain lähekkäin oloa.” kysyin Almalta jonka ilmeestä huomasi jo mitä tämä ajatteli.
Olisiko minulla muka jotain muuta vaihtoehtoa? Tämä kysymys huokui kehon liikkeistä ja kasvojen ilmeestä.
”Ja kyllä, sinun ei ole pakko suostua, mutta toivoisin että suostuisit…” tuumasin rauhallisesti ja Alman ilme paheni.
Eli ei ole. huokui nyt hänestä selvempänä kuin äskeinen kysymys.
Huokasin ja halasin Almaa rauhoittavasti, yllätyksekseni saaden tämän rauhallisemmaksi.
”Ei sinun ole pakko jos et halua. Tällä kertaa annan vaihtoehtoja.” sanoin toiselle rauhallisesti ja Alma nyökkäsi pienesti.
”..t-tahtoisin rauhoittua... ainakin ensiksi…” Alma sanoi ja nyökkäsin pienesti.
”Hyvä on.” sanoin rauhallisesti ja silitin toisen hiuksia.

Hämmennyin hiukan kun kuski ajoi tien sivuun. Laskin Alman takaisin viereen istumaan, ja menin kuskin ikkunan taa kysymään mikä oli hätänä? Bensa oli kuulemma loppu ja lähin huoltoasema oli kolmen kilometrin päässä. Kysyin että pitäisikö soittaa hinaaja, mutta toinen tiesi minut. Jos hinaaja soitettaisiin, hän saisi maksaa sekä sen että bensat kun ei muistanut pitää mittaria silmällä. Siispä, minä ja Alma jäimme autoon odottamaan kun kuski lähti hakemaan bensaa kanisteriin joka löytyi kuin löytyikin onneksi takakontista. Tilasin samalla karkkipussin ja sipsejä myös. Toinen nyt sai tosiaan maksaa virheestään. Noh, onneksi hänellä kuitenkin oli hyvä kunto. Menin takaisin Alman viereen ja katsahdin tätä kysyvästi kun hän vilkuili ympärilleen hermostuneena.

”Ei hätää, bensa vain loppui. Kuski käy hakemassa sitä lisää.” tuumasin Almalle rauhoittavasti ja tämä hämmentyi hiukan.
”Ai..? Umh, selvä…” tämä mumisi ja otti huikan pullostaan.
”Älä huoli, tuskin tässä puolta tuntia kauemmin menee.” naurahdin kepeästi, saaden Almankin pienesti hymyilemään.
”Okei. Noh, ei se mitään…” tämä mumisi kohta pienesti haukotellen.
”Nukuttaako? Ota vain unet jos siltä tuntuu.” totesin tyynesti ja venyttelin hiukan, kohta itsekin haukotellen. ”Ei tekisi varmaan pahaa minullekaan.”
”Niin…” Alma haukotteli taas ja otti vähän parempaa asentoa itselleen, minä ottaen toisesta mallia.
Katselin kuinka Alma sulki silmänsä, eikä mennyt kauaakaan kun toinen oli jo unten mailla. Minäkin kohta jo kuorsaten.

Lähettäjä: typical @ phone 
Päivämäärä:   17.5.12 22:55:32

mua häiritsee noi mumahdin-jutut :D

Päivämäärä:   18.5.12 19:12:03

hyvää! ;)

Lähettäjä: natalia 
Päivämäärä:   18.5.12 22:39:09

:)

Lähettäjä: panaanipoika 
Päivämäärä:   19.5.12 16:06:23

hyvä pätkä! (: lisää? :P

Päivämäärä:   19.5.12 21:37:17

Näpyttelen tässä koko ajan. :3

Lähettäjä: kyky 
Päivämäärä:   19.5.12 23:31:37

ihana pätkä! millos jatkuu? :3

Päivämäärä:   20.5.12 12:17:35

Pyyntö, älkää kyselkö millon jatkuu, jatkan silloin kun ehdin ja minulla on inspiraatiota. : T
Mutta tässä sitä nyt kuitenkin on. :3

------

Alma

Kun heräsin, olin edelleen samassa asennossa jossa olin nukahtanutkin, ainut ero vain että Sebastian tuhisi pää minun jaloillani leväten, jalat ollen puoliksi auton lattialla. Tunsin paniikin lisääntyvän sisälläni nopeasti, mutta rauhoittelin itseäni sillä tiedolla, että toinen nukkui kuin tukki, eikä varmastikaan unissaan tehnyt mitään muuta kuin pudonnut autonistuimelta alas. Joka tapahtuikin kohta kun toinen yritti kääntää kylkeä. Sebastian säpsähti hereille, ja oli hetkessä istumassa autonlattialla, pää selvästi pyörällä. Kun tämä käänsi katseensa minuun, haukottelin ja näytin siltä kuin olisin juuri itse herännyt toisen tömähdykseen. Sebastian nousi istumaan takaisin istuimelle ja venytteli pienesti, näyttäen miettivän jotain. Tajusin itsekin vasta nyt että kuski ei ollut vieläkään palannut. Sebastian näytti pohtivalta, ja vasta nyt itsekin tajusin kun tämä tuijotti kuskin ja matkustajien erottavaa ikkunaa, kuski ei ollut vieläkään tullut takaisin. Sebastian käski pysyä sisällä, kun tämä itse lähti ulos samalla näpräillen puhelintaan. Jäin kiltisti autoon, mutta katselin samalla mitä Sebastian puuhasi, ikkunan kautta. Auto oli selvästi äänieristetty, tai Sebastian puhui niin hiljaa, etten kuullut. Kuitenkin, tämän käsien huitomisesta ja erittäin vihaisesta ilmeestä, pystyin päätellä että auto oli äänieristetty niin sisää kuin ulkoa. Meni jonkun aikaa, kunnes Sebastian tuli sisälle kuin raivo härkä, saaden minut pelästymään ja pahasti. Katsoin kuinka Sebastian otti oman pullonsa ja joi sen kerralla tyhjäksi. Hän oli varmaan karjunut niin kovaa, sillä posket punoittivat hiukan. Sebastian käänsi katseensa minuun saaden minut säpsähtämään, mutta rauhoittui kun tajusi että olin taas säikkynä. Hän veti syvään henkeä ja huokasi, kohta mumisten anteeksi. Nyökkäsin vain pienesti vastaukseksi. En nimittäin oikein ollut juttutuulella, sillä minua alkoi huolestuttaa kuskin laita kun tätä ei näkynyt. Oliko hän ottanut hatkat? Lähtenyt väärään suuntaan? Vai mitä ihmettä oli tapahtunut? Sitä en tiennyt, enkä voinut tietää ellen olisi kysynyt Sebastianilta, joka näytti tietävän.

”Meidät tullaan kyllä hakemaan. Kaksi miestäni tulee moottoripyörällä vähän ylinopeutta niin pääsemme viimein kotiin.” Sebastian tuumasi rauhallisemmin, ja nielaisin pienesti.
”Sinun koti, ei minun.” tuumasin hiljaa ja Sebastian käänsi vähän hämmentyneen katseen minuun. ”Minä en asu sinun luonasi… Minulla on oma koti, jossa olisi kasvejakin hoidettavana.”
”..niin, aivan.” tämä mumahti ja näytti pohtivan jotain. ”Tahtoisitko muuttaa luokseni?”
”En.” tuumasin kuin apteekin hyllytä ja Sebastian hymähti pienesti, katsoen minua pilke silmäkulmassaan. ”Mikset?”
”Siksi koska en halua.” tuhahdin ja käperryin hiukan kasaan istuimella, mulkoillen Sebastiania, kun tämä ilme ei hellittänyt.
”Jaah, taidan kysyä tuon kysymyksen joskus toiste.” Sebastian tuumasi ja katsahti ulos, jossa prätkä hidasti vauhtiaan. ”Käväisen tuossa ulkona.
”Ihan miten vaan.” tuhahdin ja käänsin katseen toisesta kun tämä meni ulos.

Katsoin kuinka Sebastian puhui jotain kaksikon kanssa, samalla kun toinen näistä riisui prätkä vaatteitaan ja laittoi ne kassiin. Sebastian selvästi antoi prätkän kyydissä olevalle käskyn etsiä edellisen kuskin käsiinsä, sillä välin kun uusi kuski tuli jo ratin taa. Huomasin kuinka prätkän selässä oleva nyökkäsi ja lähti ajamaan, ennen kuin Sebastian tuli sisälle ja antoi merkin kuskille, jolloin tämä lähti liikkeelle.
Ihmettelin hiukan kun käännyimme eriristeyksestä kuin tultaessa, ja hämmennyin kun maisemat alkoivat näyttää tutulta. Me emme olleetkaan menossa Sebastianille. Olimme matkalla minun luokseni. Ja eikä aikaakaan kun olimme taloni edessä. Vilkaisin Sebastiania joka avasi oven ja kiersi minun oveni luo, kohta avaten sen ja tarjoten kätensä. En tiennyt mitä hänellä oli mielessään, mutta suostuin nyt tämän leikkiin tarttuen hänen käteensä ja nousten ulos autosta. Annoin Sebastianin viedä minut asunnolleni ja katsoin silmät suurina kun tämä kaivoi jonkun avaimen esiin rintataskustaan ja asetti sen oveen, kohta avaten sen. Joko tuo oli minun avain, tai Sebastian oli teettänyt kopion minun avaimestani. Kumpi tahansa oli mahdollista. Sebastian työnsi minut hellästi sisälle, kohta tullen itse perässä ja sulkien oven. Huomasin että limu ei lähtenyt mihinkään pihan edustalta. Tämä olisi kai vaan siis pikakäynti. Astelin heti ensimmäisenä makuuhuoneeseen, sulkien oven nopeasti. Hämmennykseni Sebastian ei edes huutanut perääni tai mitään muuta. Heitin mekon ja kaiken ylimääräisen pois päältäni, mennen sitten suihkuun. Peseytymisen jälkeen palasin makkariin ja pukeuduin puhtaisiin, vasta sitten mennen olkkariin, jossa Sebastian hääräsi kastelukannun kanssa. Katsoin hölmistyneenä kun toinen juotti Rönsyliljaani sekä Kiinanruusuani taidokkaasti. Ei liian vähän vettä, eikä kuitenkaan liikaa. Säpsähdin vasta kun Sebastian kosketti leukaani. Olin ollut niin hämilläni kun toinen oli käsitellyt kasvejani, etten edes ollut tajunnut milloin tämä lopetti.

”Lou pyysi lupaa että sai hoitaa kasvejasi…” Sebastian tuumasi ja silitti päälakeani. ”Annoin hänelle luvan hoitaa niitä. Toivon ettet pahastu.”
”…annan tämän kerran anteeksi, koska ne ovat noin hyvässä kunnossa… Paremmassa jopa mitä ne olivat minun käsittelyssä parhaillaan.” mumahdin toiselle ja läväytin tämän käden irti itsestäni, astellen sitten katsomaan Granaattiomenaani jossa näytti olevan nuppuja. ”Grani ei ole koskaan kukkinut seitsemän vuoden aikana kun olen hoitanut sitä…”
”..jos tahdot, voin pyytää Louta opettamaan sinua miten sitä hoidetaan.” Sebastian totesi ja purin hiukan huultani, tuntien oloni loukatuksi.
”Olen lukenut netistä kaikenlaisia ohjeita, lainannut kirjastosta kirjoja, kysynyt neuvoja ystäviltä, mutten saanut sitä kukkimaan…” sanoin ääni väristen ja kuulin Sebastianin nielaisevan.
”Tahdotko että Lou jatkaa kasvien hoitoa?” Sebastian kysyi varovasti, selvästi miettien miten reagoisi siihen kuinka minä aioin reagoida.
Vedin syvään henkeä ja katsoin Grania, antaen pienen hymyn hiipiä huulilleni. ”Kyllä. Tahtoisin että Lou jatkaisi näiden hoitoa.”
”Tietenkin, jos tahdot, voin pyytää kasveillesi kuljetuksen luokseni.” Sebastian tuumasi ja hämmennyin hiukan, kääntäen katseeni tähän. Tiesin ettei minulla ollut mahdollisuuksia tapella häntä vastaan ellen halunnut kuolla, mutta miksi kasvien siirto?
En varmaan ollut tulossa kotiin vähään aikaan…
”..niin no, Louille kasvien hoito olisi tietty helpompaa jos ne olisivat sinun luonasi.” tuumasin ja tutkailin olohuonettani, joka tulisi näyttämään hirvittävältä ilman kasveja. Ne nimittäin peittivät suurimman osan olohuoneeni pinta-alasta.
”Soitan hänet saman tien hakemaan ne ja asettamaan ne parhaimmille paikoille, joissa ne kukkivat. Saat sitten luvat liikkua sinne missä kasvisi ovat.” Sebastian tuumasi ja alkoi kaivamaan puhelintaan esiin.
”Sovitaan sitten niin. Jos et pahastu, nappaan pari muutakin tavaraa mukaan ennen kuin lähdetään?” tuumasin ja käänsin katseeni Sebastianiin joka näytti vähän hämmentyneeltä, kuitenkin kohta nyökäten.
”Kyllä, kyllä, ota vain.” Sebastian tuumasi ja painoi pitkään jotain näppäintä, mikä varmaan yhdisti Louille.

Sillä välin kun Sebastian suunnitteli Louiksen kanssa kasvien siirtoa, käväisin hakemassa lempikassini ja pakkasin siihen hiukan vaatteita, sekä piilottaen kännykkäni sinne myös. Aioin soittaa Mirjamille, meni syteen tai saveen. Sekä myös yrittää ottaa yhteyttä Jamesiin. Käväisin myös ottamassa shampoot ja hoitoaineet, ynnä muut hygienia tarpeet joita käytin, sekä pari rakasta muistotavaraa. Kun olin valmis, menin Sebastianin luo, ja nostin katseeni tähän, tällä tavalla ilmoittaen tälle että olin valmis. Sebastian nyökkäsi ymmärryksen merkiksi ja asteli ovelle, avaten sen minulle. Kun menin ulos, Sebastian oli aikeissa sulkea oven kun pihaan ajoi iso kuljetusauto, josta nousi Lou ulos pienesti hymyillen.

”Muistaakseni sinä vihasit kasveja? Mistäs nyt moinen muutos?” Lou tuhahti ja kurtistin hiukan kulmiani, tajuten mitä Lou tarkoitti. Kartanossa ei ollut yhtään kasvia. Ei edes pientä Hyasinttia tuomassa kodikkaampaa tunnelmaa.
”Lou, tiedät hyvin että meillä on allergisiakin siellä.” Sebastian tuhahti tälle takaisin ja vilkaisin molempia.
”No onko sittenkään hyvä idea viedä kasveja sinne..?” kysyin varovasti ja molemmat käänsivät katseensa ensin minuun, sitten toisiinsa.
”Kyllä, se on erittäin hyvää koulutusta heille.” Lou totesi nostaen hiukan kulmiaan.
”Olet siinä muuten pírun oikeassa.” Sebastian totesi pienesti virnistäen ja nielaisin pienesti.
Oi voi…
”Toivottavasti sitten olette valmiita hoitamaan heitä jotka ovat allergisia…” mumahdin ja astelin limulle, säpsähtäen hiukan kun kuski avasi oven ennen kuin olisin itse edes ehtinyt kahvaan ehtiä koskettamaan. Mumahdin kiitokset ja menin autoon jo istumaan, katsoen kuinka Sebastian tuli kohta perässä ja Lou pujahti parin muun miehen kanssa sisälle talooni.
”Älä huoli, olen varoittanut heitä että saattaa tulla yllätysrasitustestejä, joten tämä menee yhdestä sellaisesta.” Sebastian hymähti huvittuneena.
”Ihan sama minulle.” tuumasin rennosti ja katsoin kuinka taloni alkoi hiipumaan kauemmas kun limu lähti liikkeelle. ”…ihan sama minulle…”

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   20.5.12 12:29:07

Hyvä pätkä taas :)

Päivämäärä:   20.5.12 16:19:28

hyvä oli :)

Päivämäärä:   21.5.12 23:09:52

Upitetaas tällaisella kysymyksellä, että jos lähettäisin tämän tarinan kustantamoon, mitä luulisitte, olisiko pienintäkään mahdollisuutta että tämä julkaistaisiin kirjana, kunhan tekstiä on kertynyt enemmän?

Lähettäjä: se 
Päivämäärä:   22.5.12 08:32:25

mahdollista, mutta tekstin pitää olla kokonaan valmis ennen sitä :)

Lähettäjä: seira 
Päivämäärä:   22.5.12 19:29:30

DC// Tämä tarina varmasti julkaistaan, mutta arvaas mitä? Sellainen tarina, joka on netistä niin sitä ei minun tietääkseni julkaista sillä kun se on jo netissä niin sitä ei ole järkeä julkaista. Eihän kukaan osta sellaista kirjaa jonka voi lukea netistäkin..?

Mutta todella hyvä pätkä, jatkoa! :)

Päivämäärä:   23.5.12 22:51:43

up, jatkoa kirjoitettu vasta sivu.

Lähettäjä: lukaisin 
Päivämäärä:   24.5.12 12:20:22

Ei varmasti julkaista...

Lähettäjä: SLIDE 
Päivämäärä:   26.5.12 13:11:16

UpUp:=)

Päivämäärä:   27.5.12 22:47:11

up =) ja kilttikilttikiltti laita sitä jatkoo<3

Päivämäärä:   30.5.12 14:41:02

Sori, mutta miulla on niin kiire etten paljoo koneella ehi istuskella, nytki vaa pikakäynti. D: Ensinnäki, koulu loppuu huomenna joten miun pitää siihen valmistautua, 8.-10.6. on Desucon Lahdessa Sibeliustalolla, mulla on asu tekemättä loppuun, yöpaikkaa ei ole, ja rannekekkaan ei ole vielä saapunut! :( Junaliput sentään hankittu... Ei kukaan lukijoista olisi samaan tapahtumaan menossa tai asuisi siinä lähellä..?? :'3

Päivämäärä:   1.6.12 10:06:26

Anteeksi ettei jatkoa oo nyt tullut, aivot on ihan puuroa ku oon kipeenä... Siitepölyallergia on víttumainen. ;__;

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.6.12 12:05:28

Jatkoa toivon! :) Tää on tosi ihana tarina ja pitkälle oot jatkanu. Tykkään! Jatka samaan malliin :3

Päivämäärä:   3.6.12 22:10:15

uuup:)

Päivämäärä:   6.6.12 23:27:08

Sebastian

Kun saavuimme kartanolle, saatoin Alman tämän huoneeseen ja annoin tämän olla rauhassa. Jätin oven auki ja vartioimatta, tahdoin nähdä miten hän aikoi käyttäytyä nyt kotikäynnin jälkeen. Ilmoitin Smithille että sai kutsua Alman ruokailuun kun ruoka olisi valmista. Itse menin työhuoneeseen tekemään paperihommia pois alta, jotka olivat ehtineet jo kerääntyä pahasti.
Pari tuntia myöhemmin Smith huikkasi ovelta että ruoka olisi valmista ja jo pöytään katettuna, ja että Alma oli pöydässä odottamassa minua. Laitoin paperit alas ja nousin itse tuolista ylös, venytellen pienesti. Lähdin löntystämään Smithin kanssa kohti ruokailutilaa ja perille päästyäni istuin kahdeksanhenkisen pöydän toiseen päätyyn. Alma istui jo toisessa, näyttäen hiukan pahoinvoivalta. Smith tarjoili heti pääruuan ja salaatin, sillä alkupaloja ei tänään ollut. Jälkiruuankin hän asetti jo valmiiksi pöytään, jonkin näköinen pieni kohokas, jonka päällä taisi olla kinuskikastiketta. Vai olikohan se joku täytemuffinssi? Jaa-a, tiedä häntä. Sörkin itse hiukan kananrintapalaani ja riisejä, vilkaisten sitten Almaa, pysähtyen niille sijoilleni. Hän vain tuijotti ruokaa, ja näytti siltä kuin voisi oksentaa minä hetkenä hyvänsä.

”Alma?” kysyin varovasti ja toinen nosti katseensa minuun säpsähtäen. ”Et näytä voivan hyvin. Mikä on?”
”..e-en ole varma… Kai se kun en ole syönyt niin moneen tuntiin ja nyt on aika voimakastuoksuista ruokaa…” tämä sanoi ja käänsi katseen pois sekä minusta että ruuasta.
”Aloita juomalla, ja etene sitten varovasti riisiin ja salaattiin, ennen kuin alat syömään kanaa.” neuvoin toista ja tämä nyökkäsi varovasti, aloittaen syömään sillä tapaa.
Kun ateria oli nautittu ja jäljellä oli vain jälkiruoka, katsahdin Almaa kysyvästi kun tämä tapitti jälkiruokaa kulmat kurtussa.
”Taidat miettiä samaa kuin minä?” kysyin huvittuneena ja Alma singautti katseen leivoksesta minuun.
”N-niin mitä??” tämä kysyi hämillään ja virnistin.
”Sitä että mitä lajiketta tämä leivos on.” naurahdin tälle ja Alma hymyili hiukan, kohta nyökäten varovasti.
”Joo… Kun siis tää on jonku kohokkaan kokoinen, mutta silti niin kuin muffinsin oloinen…” Alma sanoi ja nyökkäsin.
”Jep, sitä samaa minäkin tuumailin. Mutta, maistettaisiinko?” tuumasin ja Alma nyökkäsi, kohta ottaen varovasti leivoksesta pienen palan lusikallaan, minä tehden saman.
”Maku on ihanan täyteläinen kinuski, sekä myös samaan aikaan suklainen, ja sisältä löytyy kinuskitäyte.” Alma tuumasi hymyillen ja kohta mutustikin leivoksen hetkessä alas, minä kohta tehden samoin.

Kun Smith tuli korjaamaan astiat, kiitimme Alman kanssa ruuasta ja nousimme pöydästä samanaikaisesti. Minun olisi pitänyt mennä jatkamaan töitä, mutta päätin hetken seurata mitä Alma aikoi puuhailla. Annoin tämän lähteä menemään edellä, kohta seuraten vähän matkan päässä perästä. Alma meni suoraan kirjastoon, ja kummastuin hiukan. Eihän siellä ainakaan minun mielestä ollut mitään kunnon luettavaa mutta… siellä oli sentään rauhallisinta oleskella yksin jos huoneessa olo ahdisti. Ja joku Alman kasveistakin oli päätynyt kirjastoon, jonka edustalle tämä pysähtyi.

”Alma?” kuului kysymys ja säpsähdin, kääntäen katseeni Smithiin joka tuli toisen oven kautta sisään.
”Hei Smith.” Alma tuumasi rauhallisesti ja tutkaili kasviaan. Tuntui oudolta vakoilla kaksikkoa, mutta tuntui pahalta yrittää tunkea mukaan.
”Älä huoli, granaattiomenapuusi kyllä tuottaa hedelmää muutaman viikon päästä.” Smith tuumasi ja Alma kuulosti hymähtävän.
”Minun luonani se ei koskaan kukkinut… Hyvä kun pysyi elossa. Olet ihme taituri Smith.” Alma tuumasi ja kääntyi kohti ovea jonka takana piilottelin.
Jatkoin nopeasti matkaani kohti toimistoani, kerrankin peläten tullen nähdyksi.

Hiukan myöhemmin, kun olin jo ehtinyt aloittaa työt, oveeni koputettiin. Käskin tulijan tulla sisään ja hämmennyin kun tulija olikin Alma. Tämä pyysi anteeksi että häiritsi, mutta tajusin sitten vasta että yksi kasveista oli ikkunan edustalla. Nyökkäsin vain hyväksyvästi ja Alma meni suoraan kasvin luo, kuten olin epäillytkin. Jatkoin itse kaikessa rauhassa hommiani, ennen kuin puhelin pärähti soimaan. Vastasin siihen empimättä.

”Sebsatian!” kuului puhelimen toisesta päästä kauhistuneena. ”Dingo… Dingo aikoo hyökätä!”
”Mitä!?” ärähdin ja nousin heti pöytäni äärestä, suunnaten asekaapille. ”Mistä päin?”
”En tiedä, kadotimme hänet kun hän käytti savupommeja. Olemme työhuoneestasi kaksikymmentä metriä pohjoisessa.”
”Hän siis taisi tulla hakemaan minua, mitä??”
”Näin on epäillys.”
”Sebastian!” kuului ja ovi riuhtaistiin auki. ”Sinun ei ole turvallista olla täällä, Dingo nähtiin…”

Kukaan ei ehtinyt reagoida, enkä itsekään ehtinyt ajatella ennen kuin oli liian myöhäistä. Alma oli edelleen ikkunan edessä kasvinsa luona kun viereinen ikkuna särkyi ja sisään lensi valogranaatti ja savupommi tämän jälkeen. Ehdin vain kuulla kirkaisun ennen kuin ehdin tajuta että kohde en ollutkaan minä. Kohde oli ollut alun perin Alma.

”ALMA!” karjaisin ja yritin suunnistaa ikkunalle, jonka alta kuului askelia.
”Sebastian, oletko kunnossa??” kuului puhelimesta ja ikkunan alta samaan aikaan. Tungin pääni ulos raittiiseen ilmaan.
”Dingo vei Alman! Perään ja vikkelään!” karjaisin käskyn ja kaikki näyttivät pelästyvän, kuitenkin heti ryhtyen toimenpiteisiin.

Dingon lurjus… Tämä nimittäin oli saman kokoinen kuin Sebastian itse, mutta kuitenkin kaksi kertaa nopeampi ja liukkaampi, sekä kierompi. Tämä teki töitä Diego nimiselle páskiaiselle, joka oli jo kauan havitellut saavansa Sebastianin vallan itselleen tappamalla tämän.
Tuo lurjus oli varmasti jollain tapaa vakoillut minua ja elämääni, meillä on siis sittenkin vasikka talossa, ja se pitää löytää ja eliminoida… Mutta tärkeintä on saada Alma takaisin ehjänä. Nimittäin jos tuo Dingo tai Diego, saati hänen miehensä taittavat hänen päästä hiustakaan, syttyy niin paha sota kuin olla ja voi…

”Sebastian!” kuului takaani ja käänsin katseeni Smithiin ja Louhun.
”Mitä nyt??” ärähdin ja kaksikko nielaisi. En ollut koskaan nähnyt kaksikkoa niin hermona.
”Emme saaneet Diegoa kiinni, emmekä tiedä Diegon piilopaikkaa… Tämä oli muuttanut entisestä pois ja meidän vasikkamme ollaan tapettu…” Lou sai vaivalloisesti sanottua.
Eli Alma oli virallisesti kadotettu kokonaan ennen tarkempaa yhteydenottoa..?

------

Anteeksi että jatkossa kesti näin pitkään, mutta olin oikeasti kipeenä eikä aivot tahtoneet pelittää + oli muitakin kiireitä Desuconin takia. :T

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   7.6.12 10:56:13

Hyvä pätkä :)

Päivämäärä:   7.6.12 11:37:03

^ Sama :) Jatkoa!

Päivämäärä:   8.6.12 20:51:59

NOSTAN ja jännnä pätkä :)

Lähettäjä: Jokuvain 
Päivämäärä:   11.6.12 23:48:38

nostan. koska lisää jatkoa?

Päivämäärä:   12.6.12 22:49:11

Kirjoittelen kun kerkeän, siskon tyttöä piti nyt heti Desun jälkeen vahtia niin ei oo tullu ku muutama hassu sana vasta jatkoon... D: Ja muutenki kiireitä ku nuo pääsykokeiden ilmotukset pitäs tulla tällä viikolla. :/ Yritän kyllä kirjoittaa aina kun ehdin. <3 Kohta alotan taas nimittäin jatkaan. :P

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   14.6.12 12:01:34

ihana tarina ku ei muutu koskaan tylsäks :)

Päivämäärä:   15.6.12 01:24:39

Tässä jatko... Varotan valmiiks et' ihan hetkeen ei saata tulla lisää, miulla on mieli sen verran maassa... :(

------

Alma

Ensin valopommi, sitten savupommi, sitten vielä kaiken kukkuraksi kauempana isku niskaan jolloin menetin tajuntani ja tipuin kärryiltä missä liikuttiin. Kuitenkin kun heräsin, epäilin että olin jo perillä. Kaikkialla oli niin hiljaista ja pimeää. En tiennyt mihin piruun minut oltiin tungettu, mutta kylmä täällä ainakin oli! Yritin liikkua, mutta käteni oli sidottu selkäni taa ja jalat sidottu yhteen, sekä suuni teipattu. Kylmyys alkoi jo korventaa luitani, ja hampaat kalista. Olin ollut paikassa varmaan jo aika kauan koska heti herättyäni tunsin näin pahasti kylmyyttä. Ryövärillä oli varmaankin kyllä aikomus pitää minut kylmässä, etten heräisi niin nopeasti, tai pysyisin syvässä unessa pitkälti. En tiennyt, mikä syy oli, mutta epäilin jälkimäistä.
Yritin vääntäytyä ylös, mutta päädyn vain kolahtamaan johonkin, joka aiheutti jumalattoman ryminän. Nielaisin pienesti ja kuulostelin lähemmäs tulevia askelia. Ynähdin pienesti kun ovi avattiin suoraan edessäni ja valo tulvi äkisti sisään sokaisten minut hetkellisesti.

”Ilmoittakaa pomolle että summaa ei tarvitse nostaa, löysimme kohteen!” kuului ja kuuntelin kuinka tavaroita, jotka olin vahingossa kaatanut, alettiin nostella. Säpsähdin kun joku kosketti jalkaani ja avasi köydet.
”No niin, pystyt kai nyt kävellä itsekin?” joku kysyi ja nosti minut pystyyn, repäisten teipin suustani.
”Aih!” älähdin ja mulkaisin miestä joka piti käsivarrestani kiinni. Hampaani kalisivat vieläkin.
”Mentiin.” tämä vain tuumasi ja lähti taluttamaan minua pois kylmiöstä. ”Sinulla on varmaan kylmä, eikä se nyt oikein käy, sillä emme tahdo sinun tulevan kipeäksi.”
Nielaisin vain pienesti ja säpsähdin kun joku tuikkasi takin harteilleni. Käänsin katseen hetkeksi taakse ja olin vähällä seota askelissa kun huomasin härän kokoisen körilään joka oli antanut minulle takkinsa.
”Älä suotta kiitä.” köriläs murahti virnistäen ja nyökkäsin vain pienesti, antaen toisen tyypin johdattaa minua.

En pitänyt paikasta yhtään. Se ei ollut kodikas kuten Sebastianin paikka. Paikka vaikutti… toimistonomaiselta. Mutta pidin suuni siitä visusti kiinni kun minut vietiin johonkin makuuhuoneeseen. Sängyn päädyssä näytti olevan jotain vaatteita, mutten jaksanut kiinnittää niihin sen enempää huomiota kun mies otti toisen antaman takin pois päältäni ja avasi käteni köysistä. En uskaltanut liikahtaakaan, muuta kuin vetää kädet eteeni ja hieroa ranteitani jossa oli hankausjäljet. Mies tuumasi että huone oli käytettävissäni, ja että toinen ovi johtaisi WChen ja suihkutiloihin, jotka nekin olivat käytettävissäni, ennen poistumistaan. Okei no, tavallaan tilanne ei ollut muuttunut siitä mitä se oli Sebastianin luona. Ainut vain että tämä ovi oli nyt lukossa, enkä saanut haahuilla kasvieni luo milloin lystäsin. Astelin varovasti sängyn luo ja katsahdin vaatteita joita siihen oltiin varattu kai minulle. Kurtistin hiukan kulmiani. Kalustus ja vaatetus jonka sain, oli modernit. Huoneessa oli TV, toisin kuin Sebastianin luona. Ja kun tarkemmin katsoin, huoneessa oli valvontakamerat. Kipitin nopeasti suihkutilaan ja katsoin sen läpi, huokaisten helpotuksesta kun siellä ei ollut kameran kameraa. Kehoni alkoi jo kärsimään kylmän sivuvaikutuksista, joten käväisin hakemassa uudet vaatteet, koska nykyiseni olivat kärsineet kidnappauksen takia.
Aina vaatteiden vaihto, käväisi mielessäni ja huokasin pienesti. Se oli totta. Olin aina vaihtamassa uusiin vaatteisiin! Tämä alkoi käydä jo päähän. Mutta, nyt ei ollut varaa nirsoilla, olin räsynuken roolissa tällä hetkellä. Sulkeuduin siis suihkutiloihin ja aloin riisuutua. En voinut uskoa millaiseen juttuun olin nyt sekaantunut, mutta jotain reviiriasioita ne varmasti olivat. Tarkistin samalla riisuessani minkälaisia pesuaineita oli tarjolla, ja tyrmistyin. Palasaippuaa? Vain palasaippuaa? Tiesivätkö nämä idiootit kuinka paljon palasaippuassa oli bakteereita? Siitähän minä vasta tulisinkin kipeäksi! Aivastin pienesti ja pyyhin pikaisesti nenäni, pukien takaisin päälleni, kiukkuisena palaten takaisin kaiketi makuuhuoneeseeni. Ei mennyt kauaakaan kun sama mies joka minut oli tuonut tänne tuli takaisin kummastuneena.

”Tuota, miksi ette menekään suihkuun? Näytätte nimittäin oikeasti sen tarpeelliselta…” mies tuumasi ja tuhahdin tälle.
”En todellakaan ajatellut pestä itseäni millään palasaippualla! Tiedättekö yhtään kuinka paljon bakteereita sellainen voi sisältä?” älähdin miehelle, ja tältä pomppasi kulmakarvat ylös.
Katsoin kuinka mies kiiruhti tarkistamaan tilanteen, tämä kohta tullen takaisin. ”Olen todella pahoillani, käyn heti hankkimassa teille tarvittavat pesuaineet. Onko toiveita?” Mies kysyi vähän hätäisesti ja tuhahdin tälle vastaukseksi, kohta oivaltaen että mies oli tossun alla, koska hän ei saanut vahingoittaa minua.
”Noh… Tahdon jotain suihkusaippuaa joka kosteuttaa ihoa, sekä tuo minulle hiuksia tuuheuttavaa shampoota ja hoitoainetta. Ja kun olet asioilla, tai laitat jonkun asioille, voisitko hankkia minulle kauhu elokuvia katsottavaksi, sekä vähän jotain snaksia? Ai niin, sekä kasvinaamiotarvikkeet?” kysyin lopun hymyillen, jolloin mies näytti vähän ärtyneeltä. ”Vai haluatko tehdä oloni tylsäksi?”
”..tietenkin. Tässä voi kestää jonkin aikaa, mutta hoidan asian niin pian kuin mahdollista.” mies tuumasi ja poistui paikalta.

Minun piti siis vain kärsivällisesti odottaa, eikä kauaakaan, kun mies palasi pesutarvikkeiden kanssa, kertoen että tuo loput tavarat myöhemmin. Nyökkäsin myöntymyksen merkiksi ja kun mies oli poistunut, menin taas suihkutilaan, lukiten oven perässäni. Riisuessani, tutkailin mitä merkkiä toinen oli tuonut. Laatutavaraa, vaikka olin odottanut halppismerkkejä, sillä saippuapala oli viitannut siihen suuntaan. Mutta mistä minä mitään tiesin? Olin nyt taas vierailla vesillä. En tiennyt paikan tapoja, en ruokia, saati mitään muutakaan. Olisikohan minun pitänyt mainita että olen laktoosi-intolerantikko? Noh, se oli nyt vähän myöhäistä kertoa.
Säädin veden sopivalle ja astuin suihkun alle pienesti aivastaen. Olin todellakin tämän tarpeessa. Ja mitä suotta sitä kiirehtimään? Olihan minulla varmasti täällä aikaa olla. Istuin siis suihkun alle vaitonaisena ja tuijotin seinää, samalla pohtien mitähän Sebby nyt oikein puuhasi?

En tiedä kauan olin oikein suihkussa ollut, mutta sen minä tajusin että oveen koputettiin ja kysyttiin olinko kunnossa. Olin tainnut nukahtaa suihkun alle, nimittäin heppu kuulosti erittäin hätäiseltä. Huikkasin olevani kunnossa, ja että tyyppi voisi häipyä, mutta mies tuumasi ettei voisi poistua ennen kuin olisi nähnyt minut. Nousin siis ylös ja suljin suihkun, vetäisten pyyhkeen ympärilleni ja avaten oven miehelle. Mies näytti järkyttyneeltä kun näki minut vain pyyhkeessä. Kohotin toista kulmaani kysyvästi ja mies nielaisi kääntäen katseen toisaalle ja pyytäen anteeksi häirintäänsä ja ilmoittaen että olisi tämän illan ja yön kanssani etten olisi yksinäinen. Tuijotin miestä vähän äimänkäkenä, mutta nyökkäsin tälle sitten varovasti, ja annoin tälle likaiset vaatteeni, pyytäen toista viemään ne vaikka pesulaan tai jotain, kunhan saisin ne mielummin päälleni kuin vaatteet joita minulle oltiin tarjottu. Mies näytti menevän vähän hömelöksi, mutta suostui kuitenkin pyyntööni ja lähti vaatteideni kanssa. Itse suljin ja lukitsin oven, vipaten pyyhkeen takaisin naulaan ja avaten taas suihkun ja astuen tämän alle, kohta peseytyen.
Kun olin peseytynyt, kipitin katsomaan pyyhe ympärilläni oliko toinen tuonut kasvonaamion, kuten olin pyytänyt, ja olihan hän. Tutkailin ohjeita, ja kipitin takaisin suihkun puolelle, lukiten oven ja vipaten pyyhkeen päältäni kun se ei tahtonut kunnolla edes ympärillä pysyä. Luin ohjeet huolellisesti ja tein niin kuin niissä kerrottiin. Kun aine oli kasvoillani, hämmennyin kun mies taas huhuili minua. Laitoin pyyhkeen taas ympärilleni ja avasin oven juuri kun toinen oli siihen aikeissa koputtaa. Säikähdin kun mies älähti hypäten taaksepäin, kunnes tämä terästäytyi taas ja rauhoittui. Oliko naamani näin pelottava!? Ai niin, minullahan oli nyt kasvonaamio päällä… Naurahdin pienesti miehelle ja tämä näytti punastuvan hiukan.

”Tuota, vein vaatteesi pesulaan, ja toin pyytämättäsi sinulle pyjaman yöksi. Ne toiset vaatteet eivät näytä nimittäin sellaisilta että voisit nukkua ne päällä.” mies tuumasi ja ojensi minulle varovasti kassin.
”Ah… Kiitos, kuulostaa hyvältä.” tuumasin pienesti hymyillen ja otin kassin varovasti vastaan.
”Tuota, toin myös kauhuelokuvia kuten olit pyytänyt. Tahtoisitko että laittaisin jonkun jo valmiuteen katsottavaksi ja hakisin herkut keittiöstä?” mies kysyi ja nyökkäsin pienesti.
”Yksi juttu vain, olen…”
”…laktoosi-intolerantikko. Tiedän.” mies tuumasi pienesti hymyillen ja kummastuin vähän, kuitenkaan sanomatta mitään sen enempää.

Katsoin kuinka mies poistui, samalla kun itse sulkeuduin taas suihkutilaan, kohta pessen naamion pois, ja vaihtaen pyjaman päälle. Juuri kun astuin ulos, mies tuli samaan aikaan sisään tarjoilukärryn kanssa jossa oli ties mitä. Tuijotin kärryä ihan äimänä, en ollut olettanut saavani näin paljon herkkuja. Mies asetteli kärryt nätisti sohvan viereen ja katsahti minua kysyvästi. Huomasin pöydällä olevan vinopino DVD levyjä, ja tepastelin nopeasti katsomaan mitä oli tarjolla.

Suljettu saari, Sweeny Todd, Hannibal, SE…

SE olikin sitten oiva valinta. Elokuva kesti melkein kolme vai peräti yli kolme tuntia ja se oli tehty Stephen Kingin kirjan ’IT’ perusteella. Mies otti kotelon hellästi kädestäni kuin olisi tajunnut päätökseni ja laittoi levyn koneeseen, samalla kun minä itse istuunnuin sohvalle mukavaan asentoon. Annoin miehen hoitaa kaikki asetukset kuntoon ja oleilin vain itse hiljaa paikoillani, odottaen että elokuva alkaa.

”Tahtoisitteko viltin jaloillenne?” mies kysyi äkisti ja hämmennyin kysymyksestä.
”T-tuota, en, kiitos vain.” sain sanotuksi hetken päästä ja mies nyökkäsi, ja näytti pohtivan jotain.
”Tarvitsetteko mitään, vai onko olonne hyvä noin?” tämä kysyi ja hymähdin pienesti.
”Kiitos, mutta minun on hyvä näin.” tuumasin rauhallisesti ja mies nyökkäsi, käyden istumaan viereeni. ”Mikä on muuten nimesi?”
Mies säpsähti ja käänsi katseensa minuun vähän äimänä. ”Tuota… Minulla on vain koodinimi jota saan käyttää…”
”No mikä se on?” kysyin kummastuneena ja mies näytti vähän nololta.
”…Pike.” tämä sai hiljaa sanotuksi, ja tuijotin toista silmät suurina.
”..Pike?” kysyin varovasti varmistaakseni kuulleeni oikein ja kun mies nyökkäsi, huuleni vetivät hymyyn. ”Pakko sanoa, se on aika söpö koodinimi.”
”A-ai?” mies tuumasi ja raapi hiukan päätään. ”Sinähän olit Alma?”
”..kyllä. Se on nimeni.” tuumasin hiljaa ja käänsin katseeni TVhen jossa alkoi viimein pyöriä alkutekstien jälkeen kunnon elokuva.
”…se on kaunis nimi.” mies tuumasi pienesti hymyillen, kohta itsekin keskittyen elokuvaan.

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   15.6.12 09:31:23

Hyvä pätkä taas :)

LähettäjäSani 
Päivämäärä:   15.6.12 11:53:39

hyvä oli :)

Lähettäjä: joku 
Päivämäärä:   18.6.12 12:33:30

up

Lähettäjä: eero 
Päivämäärä:   19.6.12 18:34:22

hihhii hyvvä päkä taasen :>

Päivämäärä:   23.6.12 18:34:32

Uppia&infoa!

Olen ollut erittäin kiireinen muissa projekteissa, joten kirjoittaminen on jäänyt erittäin vähiin. Nyt minulla kuitenkin näyttäisi tulevan aikaa huomenna jatkaa tarinaa, joten lisään sen, mitä ehdin kirjoittaa, jotta saisitte edes vähän jotain luettavaa.

Ei miulla muuta. :)

PAITSI HYVÄÄ JUSSIA! XD

Päivämäärä:   23.6.12 19:38:55

samoin :)

Lähettäjä: tipunen 
Päivämäärä:   25.6.12 07:39:14

jaaa up!;)

Päivämäärä:   25.6.12 18:36:47

oooi :) jatkoa nopiaa !

Päivämäärä:   25.6.12 23:58:59

Anteeksi että kesti, olen nyt ns. laittomasti koneella kun äiti sen takavarikoi, joten laitan jatkon ja jatkan taas kun pystyn. Anteeksi että on niin lyhyt! D:

------

Sebastian

Olin tehnyt nyt voitavani. Oli hälyttänyt kaikki miehet valmiuteen ja tehnyt puhelut jotka vain voin. Nyt kaikki mitä pystyn tekemään oli odottaa soitto Diegolta tai tämän joltain yhteyshenkilöltä. Olin ollut varomaton. Joku oli saanut jostain vihiä tai jotain. Pystyin vain odottamaan. Kaikki ylimääräiset puhelut jotka olin tehnyt, saattoivat olla pahaksi Almalle, mutta otin sen riskin, jotta saisin tämän mahdollisimman nopeasti takaisin. Nyt… nyt vain odoteltiin.

------

Alma

Pike oli ihan mukava, vaikkakin vähän hassu. Hän tuntui siltä kuin ei olisi koskaan ollut naista näin lähellä. Aina kun kurottauduin nappaamaan jotain herkkua pöydältä, vaikka kurkkutikun ja dippaamaan sitä dipissä, Pike näytti siltä kuin olisi voinut hypätä paikaltaan ja juosta vaikka kokonaisen EU-maratonin kunhan ei tarvitsisi minun vieressäni istua tässä pienellä sohvalla. Noh, kai minun seurakseni oli juuri laitettu tuollainen, ettei kävisi minkäänlaisia ”vahinkoja”. Huokasin pienesti ja säpsähdin pienesti kun Pike käänsi heti katseen minuun.

”Kaikki hyvin?” tämä kysyi ja nyökkäsin vähän nolona.
”J-juu, on toki.” tuumasin vähän hätäisesti ja toinen vilkaisi elokuvaa.
”Onko tämä liian tylsä?”
”Anteeksi?”
”Siis tämä elokuva?”
”No ainahan kauhuleffat ovat puuduttavia ennen kuin päässään kunnon toimintaan…”
”Voinko viihdyttää teitä jotenkin?”
Toisen kysymys sai minut menemään vähän shokkiin, vieläpä kun siinä oli lopussa pieni kiihkon sointu.
Kun Pike viimein tajusi mitä oli juuri sanonut, tämän naama veti kokonaan punaiseksi ja toinen selvästi katui sanojaan. ”Pyydän anteeksi töykeyttäni…”
”Ei se mitään.” tuumasin nopeasti hymyillen ja katsoin kuinka Pike nosti kummastuneen katseensa minuun. ”Ymmärrän hyvin että sinut on varmaan koulutettu pitämään naisvangit…”
”..vieraat.” toinen tuumasi nopeasti ja menin vähän hämilleni. ”Olet naisvieras. Pääset kyllä täältä vahingoittumattomana toisin kuin jotkut…”
Nielaisin pienesti ja häkellyin hiukan. Toisen epävarma katse oli muuttunut äkisti niin varmaksi ja määrätietoiseksi, että se sai minulle aikaan kylmät väreet.
”…anteeksi. Ja kiitos, mutta ei tarvitse.” mumahdin toiselle hiljaa ja mies näytti vähän katuvalta.

Ei mennyt kauaakaan kun aloin olla jo valmis nukkumaan ja raahauduin sänkyyn, mumahtaen että toinen voisi sammuttaa DVD-laitteen ja TVn, sekä häipyä. Juuri kun olin asettunut hyvin sänkyyn, Pike tuumasi että aikoisi olla huoneessa koko yön. Säpsähdin niin että peittokin meni huonosti. Mutta tajusin sitten että eikai he minua yksin viitsineet jättää, etten suunnittelisi ’yökeikkoja’ mihinkään. Mumahdin siis vain toiselle että pysyttelisi sohvalla, laitoin peiton kunnolla, käänsin kylkeä, ja aloin nukkua.

Päivämäärä:   26.6.12 20:23:31

jatkoa vaan heti kun pystyt. kiva pätkä mut tosi lyhyt :)

Lähettäjä: rrixas 
Päivämäärä:   30.6.12 08:49:41

Jatkoa odottelen! Tää on nyt tällainen uppaus ku tää on taas ihan pudonnut alas :>

LähettäjäSani 
Päivämäärä:   3.7.12 15:27:11

jatkoa! :>

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.12 22:44:23

up we go

Päivämäärä:   8.7.12 23:58:05

jatkuuko tää enää?

Lähettäjä: tipunen 
Päivämäärä:   9.7.12 08:20:04

miks nää parhaat kirjottajat katoo? ;C tuu takas DC !

Lähettäjä: 103861. 
Päivämäärä:   9.7.12 13:34:18

kaikilla hyvillä kirjoittajilla on muutaki elämää, joka on meille koukkuuntuneille harmi :D

Päivämäärä:   9.7.12 15:02:16

Puhelimen kautta näin terve. :)
Tarina kyllä jatkuu, älkää olko siitä huolissanne. ^^
Kuten viimeinen postaaja tuumasi, niin kyllä, minulla on nykyään valitettavasti muutakin elämää kuin kone + tämä tarina. :/
Miul alkaa nyt kesäsiivous äidin kanssa, johon voi mennä jopa viikko tavaramäärän takia. -.-'
Eli painukaa ulos nauttimaan lämmöstä vielä kun voitte! :)

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   9.7.12 22:08:13

luinpas nyt sitten koko tarinan ihan alusta loppuun näin kun muuta tekemistä ei olisi ollut... Aivan ihana tarina ja olet todella taitava kirjoittaja!

Näin kun luin koko tarinan, niin huomasi, että loppupuolella alkaa tarina olla hieman tylsempi kuin loistavat ja jännittävät pätkät siitä kun alma ja sebu oli vielä "rakastuneita".
Hyvä tarina on kuitenkin, en minä sitä:) Ja nyt näihin viimisiin pätkiin tuo uusi kaappaus tuo vähän vaihtelevuutta ja Pike tietty. Eli kaksi viimeistä pätkää oli taas parempia, muttei nekään yltänyt tuo alun pätkien yläpuolelle;)

Mutta joo, hyviä pätkiä kaikki ja ehdottomasti jään seuraamaan ja innolla odottamaan uusia jatkopätkiä! ht-netin parhaimpia tarinoita!

Päivämäärä:   12.7.12 13:48:47

up

Päivämäärä:   13.7.12 21:21:26

up

Päivämäärä:   14.7.12 03:14:09

Kas tässä, anteeksi kun saitte odottaa... ^^' Minä painun nyt nukkumaan... x.x'

------

Välikertoja

Muutama viikko kului, Alman ollessa ’vankina’ ja Sebastian yritti kovasti etsiä häntä, kunnes luovutti, ja veti miehensä pois, saaden heti yhteydenoton Diegon kätyriltä. Kuten oltiin osattu odottaa, Diego vaati Sebastiania luovuttamaan valtansa hänelle. Mutta sitä Sebastian ei voinut tehdä. Hän ei voisi syöstää joukkojaan turmioon, vaikka kyse oli rakkaastaan. Nyt olisi pelattava tarkkaa ja kieroa peliä. Mutta miten?

------

Alma

Aloin jo luopua toivosta, kun neljäs viikko oli alkamassa. Minua kohdeltiin hyvin, mutta neljän seinän sisällä oleminen niin monta päivää putkeen, alkoi saamaan minut jo hulluksi. Viisi miestä, olivat vakiovahtejani. Pike, Leroy, John, Matthew ja Simon. Johnin vuoro loppuisi ihan kohta, ja Matthewin vuoro alkaisi. John poistui ulos, ja olin valmis sanoa ’hei’ Matthewille, kun sisään tulikin Pike.

”Pike??” tuumasin kummissani ja katsahdin kelloa, tuumaten itselleni ettei ollut hänen vahtivuoronsa. ”Mitä sinä täällä?”
”Puhuin is… Ison pomon kanssa ja hän antoi luvan viedä sinut ulos puutarhaan kävelylle jos osaat käyttäytyä nätisti.” Pike tuumasi ja kohotin toista kulmaani vähän kummissani.
”Mielihyvin minä lähden ulos. Olenkin jo alkanut kyllästyä täällä sisällä kökkimiseen.” tuumasin ja Pike hymähti.
”Tulehan sitten.” tämä tuumasi, avaten oven ja jääden siihen odottamaan.

Olin hirvittävän helpottunut päästessäni ulos kulkemaan, vaikka minua jatkuvasti vahdittiinkin. Pike käveli vierelläni rennosti, ja näytti pohtivan jotain asiaa. En välittänyt toisesta sen enempää, kun näin mustan kissanpennun tallustelemassa vähän matkan päässä, kuin tullen kohti.

”Sinunko kissa?” kysyin toiselta kummissani kun kissa pysähtyi minun ja Piken eteen.
”Ei, en ole aiemmin nähnytkään. Miten se pääsi turva-aitojen yli?” Pike tuumasi kummissaan.
Kissa naukaisi rennosti ja tuli jalkoihini kiehnäämään. Hymyilin pienesti ja huomasin kissan olevan vähän multainen.
”Tai sitten ali.” tuumasin ja nostin kissan syliin, hymyillen kun se kehräsi. ”Kuinka suloinen…”
”Anna se minulle, se ei kuulu tänne…” Pike tuumasi ja yritti ottaa kissaa sylistäni, saaden tämän vain paniikkiin.
”Lopeta!” ärähdin Pikelle, silitellen pentua rauhoittavasti. ”Sinä pelotat sitä. Se on vasta pentu, ja varmasti nälkäinen.”
”Olkoon. Se ei kuulu tänne.” Pike tuhahti ja katsoin toista vihaisena.
”En kuulu minäkään.” tuhahdin toiselle, Pike mennen vähän vaikeaksi.
”…haluatko muka pitää sen?” tämä kysyi kulmat kurtussa ja hymähdin.
”Mitäs luulet? Luuletko että jaksaisin aina vain olla miesten kanssa kahden? Minulla on erittäin turvaton olo silloin kun ei ole oikein ketään muuta kuin minä ja voimakas mies.” tuhahdin toiselle ja käänsin katseeni kissaan pienesti hymyillen. ”Sitä paitsi, pidän hänestä ja hän minusta.”
Pike näytti puulla päähän lyödyltä, ennen kuin läväytti käden naamaansa ja mutisi jotain naisista.
”Menen tuohon puutarhakeinuun istumaan siksi aikaa kun sinä teet puhelun ja tilaat kissanhoitotäyspakkauksen eläinliikkeestä.” tuumasin rennosti, jättäen Piken änkyttämään.

Istahdin alas keinuun ja laskin kissan syliini, silitellen sitä rauhallisesti, yrittäen keksiä tälle nimen.
Hmm… Katsotaanpa. Kissa näyttää fiksulta, koska tajusi tulla aidan alta, mutta se tuntuu myös hiukan herkältä sielulta, ja tämä kiintyi minuun nopeasti. Mikähän olisi hyvä nimi hänelle..?
”Leonardo?” tuumasin ja hymyilin kun kissa reagoi siihen heti. ”Selvä, tästä lähtien olet Leonardo. Sopiiko?”
Kissa naukaisi iloisesti ja kehräsi. Kikatin pienesti ja nostin kissan käsivarsilleni, silitellen tätä iloisena. ”Se on siis päätetty, olet Leonardo.”

Käänsin katseeni Pikeen joka tuli siihen noin vartin päästä, sihahtaen tälle kun tämä meinasi alkaa puhua, osoittaen nukkuvaa Leonardoa. Nostin Leonardon käsivarsilleni ja nyökkäsin taloa, Pike lähtien kohti huonettani, minä tämän perässä.
Kun olin laskenut Leonardon suihkutilan likaisten pyyhkeiden päälle, tulin takaisin Piken luo ja katsahdin tätä kysyvästi.

”Noh?” tuumasin ja toinen huokaisi.
”Et voi pitää sitä…” Pike tuumasi ja katsoin tätä tuimasti.
”Leonardo on minun. Jos vahingoitatte, tai satutatte sitä, minä vannon, että alan rettelöimään, aseistanne huolimatta.” ärähdin toiselle ja Pike meni hölmöksi.
”Leo… Olet antanut sille jo nimen!?” toinen kivahti.
”Niin olen!” kivahdin takaisin ja käänsin selkäni toiselle. ”Leonardo on, ja pysyy. Joko tilasit sen hoitopaketin?”
”…se on tulossa.” Pike sanoi huokaisten, mumisten sitten jotain ’pomo ei tule pitämään tästä’.
”Se ei ole minun ongelmani jos pomosi ei tule pitämään tästä, se on hänen oma ongelma että käski napata minut.” tuhahdin toiselle. ”Mutta suonet anteeksi, minun pitää mennä kylvettämään Leonardo.”
”Alma…” Pike ehti sanoa ennen kuin suljin vessan oven ja lukitsin sen.
Kuuntelin hetken, ja virnistin kun ovi kävi, ja paikasta tuli hiljainen. Riisuuduin kaikessa rauhassa ja hellästi herättelin Leonardoa.
”Kylvyn aika poikaseni.” tuumasin hymyillen.
”Miu..?” Leo tuumasi ja näytti ihan tokkuraiselta, joten nappasin tämän varovasti syliin ja astelin ammeen luo, laskien toisen varovasti ammeeseen istumaan.
”Pysy siinä, ei mitään hätää.” tuumasin pienesti hymyillen ja otin varovasti suihkun alas, hellästi antaen veden sitten tulla siitä. ”Kastelen sinua nyt vähän…”

Leo istui vain rennosti aloillaan, ja tutki suihkua enemmänkin uteliaana kuin pelokkaana. Kastelin tätä hiukan, hämmästyen miten rennosti toinen otti veden niskaansa. Jatkoin toisen pesemistä hellästi, kunnes tämä oli putipuhdas. Nostin Leon varovasti puhtaan pyyhkeen päälle ja kiedoin sen toisen ympäri, kuivaten sitten varovasti. Avasin pyhkeen uudestaan, jättäen sen levälleen lattialle, tuumaten toiselle käyväni itse pesulla.

Myöhemmin, kun olin itsekin peseytynyt, ja kuivatellut Leon kanssa kunnolla, katselin TVtä tämän kanssa sohvalta. Ihmettelin kun Pike ei ollut vieläkään palannut, vaikka turvakamerat selvästi nauhoittivat minun olotilan huoneessa. Kaikilla oli kai kiire? Ei, se ei voisi olla. Nousin tuolilta ja menin oven luo, koputtaen siihen. Kun vastausta ei kuulunut tai ovi avautunut, koputin uudestaan. Seuraavan kerran avasin oven ja kurkistin varovasti ovesta, juuri ennen kuin käytävällä alkoi kuulua ampumista. Älähdin kauhuissani ja suljin oven, sukeltaen sohvan taa, samalla napaten Leon mukaan, siitä sitten nopeasti loikkien vessaan ja sulkien oven, lukiten sen, juuri ennen kuin ulompi ovi potkaistiin selvästi auki voimalla. Nielaisin pienesti ja katsahdin Leonia joka nukkui onneksi kuin tukki. Piilotin toisen varovasti pyyhkeiden sekaan, itse mennen ammeeseen makuulle niin nopeasti kuin mahdollista. Tärisin peloissani kun ovi murrettiin auki, mutta kävijöillä oli varmaan niin kiire, etteivät ehtineet tarkistaa ammetta. Kun äänet loittonivat, nousin varovasti ammeesta, napaten Leon mukaan, samalla muistellen miten kartanosta pääsikään ulos turvallisesti. Kuitenkin, matkani tyssäsi varsin nopeasti kun astuin jo hajotetun vessanoven läpi. Kaksi miestä odotti minua sivuissa. Kirkaisin ja loikkasin eteenpäin, välttyen täpärästi kiinniottoa, jatkaen juoksua seuraavista ovista oikealle, yrittäen muistaa reitin puutarhaan. Kuulin kuinka miehet huusivat ja käskivät minun pysähtyä, lähtien perääni. Tiesin että kuntoni pettäisi minä hetkenä hyvänsä, sillä olin taas herkutellut itseeni vähintään kymmenen kiloa lisää näiden neljän viikon ajan, kun istuin vain sisällä ja katselin elokuvia. Henkäisin kauhuissani kun edessä tulevasta nurkkauksesta tuli kaksi miestä lisää. Sukelsin suoraan viereisistä ovista sisään, ja suljin ne, lukiten ne sitten, jotta nelikolla menisi edes vähän kauemmin aikaa tulla perääni. Olin ruokailusalissa, mistä johti rappuset ylätasanteelle. Tämä oli siis kai myös tanssiaishuone? Ennätin rappusille kun ovi lensi saranoiltaan. Nielaisin kauhuissani ja jatkoin juoksua ylös, miehet kannoillani. Leon oli herännyt jo ensimmäiseen kiljaisuuni ja vinkui nyt paniikissa, kun tajusi viimein mikä tilanne oli. Rauhoittelin toista samalla kun jatkoin juoksemistani, mikä kyllä näytti enemmänkin kävelyltä tällä hetkellä. Olin ihan poikki, mutten saisi luovuttaa! Edessä nimittäin oli parveke, ja jos en väärin muistanut, siinä oli ponnahduslauta alhaalla olevaan ammeeseen. Jos vain saisin hypättyä ja…
Pysähdyin niille sijoilleni. Kuulin kuinka askeleet lähestyivät, mutten välittänyt. Olin nimittäin juuri oivaltanut ettei minulla ollut vaihtoehtoja enää. Alue oli aidattu, miinoitettu ja aseistettu. Sekä vihollistettukin. En tiennyt nimittäin ketkä olivat ystäviäni, muita kun Leonardon. Silitin kissaa lohduttavasti, enkä välittänyt että minun olkapäästä tartuttiin kiinni lujasti, kuin haukka saaliistaan. Ynähdin vain pienesti ja laskin katseeni Leoon, joka tärisi peloissaan.

”Ei hätää pikkuinen…” kuiskasin tälle hiljaa ja silitin tätä hellästi, vaikka liike tuottikin kipua olkapäähäni.
”Kuka olet?” mies takaani kysyi matalalla äänellä, mutten vastannut.
”Onkohan se kuuro?” tuumasi toinen, samalla kun asteli etupuolelleni ja nappasi hiuksistani kiinni, kun toinen taas otti molemmista olkapäistä otteen. En kuitenkaan laskenut irti Leosta. ”Huhuu? Osaatko lukea huulilta, vai pitääkö hakea paperi ja kynä?”
”Laske irti…” sanoin hiljaa ja mies kohotti toista kulmakarvaansa.
”Pidän sinut kuitenkin nyt näin niin näet että suuni…” mies aloitti.
”En ole kuuro senkin pulunnússia!” ärähdin ja mies hymähti, laskien irti.
”Kuka olet?” kysyi mies takaani ja tuhahdin.
”Víttuakos se teille kuuluu?? Naisvanki vain.” tuumasin ja älähdin kun mies potkaisi minua jalkataipeisiin, pakottaen minut tällä tapaa polvilleen.
”Nimi.” etummainen mies tivasi ja purin hiukan hammastani.
”Sori, nimet tällä hetkellä vähän hukassa.” naurahdin sarkastisesti ja älähdin kun mies tukisti.
”NIMESI?” mies ärähti ja nielaisin pienesti.
”…miksi se kiinnostaa?” kysyin hiljaa ja mies huokasi teatraalisesti.
”Siksi, koska sitten tiedämme tappaako sinua vai ei.” mies tuumasi ja tukisti. ”Joten?”
Olin hetken hiljaa ennen kuin varovasti avasin suuni. ”Alma. Ja kissani on Leonardo.”
”Alma?” toinen tuumasi kulmat selvästi kurtussa. ”Oliko listassa mitään Almaa tai kissaa nimeltä Leonardo?”
”Ei, ei mainittu. Otetaanko siis varmuudeksi mukaan?” toinen tuumasi.
”Joo. Tainnuta.” tämä tuumasi ja olin aikeissa älähtää, kun sain kovan iskun niskaan, hengitys takertuen heti kurkkuun. Ei mennyt kuin sekunti niin olin jo untenmailla. Nähden mitä kamalimpia painajaisia…

Lähettäjä: eppä 
Päivämäärä:   14.7.12 09:57:12

jee hyvä! :) LISÄÄ

Lähettäjä: BZ 
Päivämäärä:   14.7.12 11:52:42

Äkkiä lisää! Jäi liia jännää kohtaa :)

Lähettäjä: Love<3 
Päivämäärä:   14.7.12 12:21:45

lisää!! :)

Päivämäärä:   14.7.12 17:10:49

hyvä pätkä :) Niinkuin aina :)

LähettäjäSani 
Päivämäärä:   15.7.12 21:18:39

Tooosi hyvä pätkä! :D

Päivämäärä:   17.7.12 01:40:49

Miun pitäs lopettaa nää yöpostailut... x'D Mut joo, tässä jatkoa. >:3

------

Sebastian

Tapitin uutta puhelintani. Se oli jo viidestoista sen jälkeen kun Alma katosi. Ja rakkine oli kestänyt yllättävän hyvin nämä pari päivää. Toisin kuin edeltäjänsä olivat saattaneet mennä kolmen tunnin päästä rikki Diegon soittaneen puhelun takia. Kusípää oli uhannut viimeisimmän puhelun aikana naittavansa Alman pojalleen Pedrolle, joka kuulemma oli alkanut pitää Almasta itsekin kun tämän kanssa pääsi viettämään aikaa päivittäin. Odotin nyt kipeästi uutta puhelua. Diegon olisi pitänyt soittaa jo tunti sitten. Mutta miksi hän ei ollut soittanut? Olin niin raivoissani että heitin pöydänkin ympäri kun nousin istuimeltani. Louis avasi oven melkein salamana kun kuuli pöydän rysähdyksen.

”Sebastian?” tämä kysyi huolissaan ja vedin syvään henkeä.
”Niin?” murahdin toiselle ja aloin astelemaan ympyrää työhuoneessani. Olin kuin tiikeri häkkiin kahlittuna, vaikka ovet ja ikkunat olikin avattavina.
”Pitäisiköhän meidän lähteä kuntosalille purkamaan tuota sinun massiivista energiaasi ennen kuin pitää soittaa remontti Reiska paikalle?” Lou tuumasi toinen kulma koholla ja pysähdyin, pohtien vaihtoehtoja hetken.
”Joo, mennään vain.” tuumasin ja astelin toisen ohi ensin huoneelleni, vaihtaen kuntoiluasun päälle, siitä jatkaen sitten suoraan kuntoilusalille. Lou tuli hetken päästä perässä kun oli käynyt vaihtamassa omat kuntoiluvaatteet.
”Eikö ole vieläkään soittoa Diegolta?” toinen kysyi ja iskin nyrkkeilysäkin yhdellä lujalla iskulla halki, niin että kaikki hiekat valuivat suoraan kengilleni. ”…ymmärrän.”
”Sen páskiaisen olisi pitänyt soittaa ajat sitten…” murahdin ja potkaisin viereisen nyrkkeilysäkin rikki. Kipu lievitti hiukan raivoani, mutta tosiaan vain sen hiukan. ”…mutta hän ei ole soittanut.”
”Niin.” Lou tuumasi ja istahti alas, alkaen nostella jotain puntteja. ”Se ei ole Diegon tapaista.”
Kaiuttimet vinkaisivat ja käänsin katseeni niihin kummastuneena. ”Sebastian, missä olet? Meillä on välitöntä tietoa teille! Vastatkaa heti lähimpään puhelimeen!”
Kurtistin kulmiani, mutta nostin lähimmän seinäpuhelimen luurin korvalleni ja kerroin olevani läsnä kuntosalilla. Laskin puhelimen alas ja odotin hetken, Saxton kohta juosten pää neljäntenä jalkana luokseni.
”Sebastian! Diegon kartano on palanut maan tasalle, ja hänen pihallaan makasi hänen miehiään kuolleina!” Saxton selitti nopeasti hengästyneenä ja silmäni laajenivat.
”Mitä?” kysyin matalalla äänellä, samalla kun kavensin silmiäni varoittavasti. ”Saxton, jos sinä nyt valehtelet minulle niin minä…”
”En valehtele! Vaihtakaa vaatteet ja tulkaa itse katsomaan!” Saxton parahti ja vilkaisin järkyttynyttä Louista joka nopeasti laittoi puntit takaisin paikoilleen nyökäten minulle.

Kävimme nopeasti vaihtamassa vaatteet ja hyppäsimme auton kyytiin, lähtien kaahaamaan kohti Diegon piilopaikkaa jonka olimme toissa päivänä vasta löytäneet. Painoin jarrut pohjaan kun olimme toisen talon edessä ja nousimme autosta kaikki varsin nopeasti ulos. Tuijotin järkyttyneenä karrelle palanutta kartanoa joka oli ollut Diegon hallinnassa ainakin vielä eilen ja noin viisi tuntia sitten kun tämä soitti. Lähdin varovasti tutkimaan paikkoja, yrittäen löytää edes yhden elonjääneen, mutta kaikki olivat joko palaneet, tai sitten hautautuneet raunioiden alle. Olisiko Alma joku näistä? Olisiko hän jossain täällä, valmiina vain toimitettavaksi hautaansa, joka kyllä taisi olla tässä?

”Sebastian!” kuului ja käänsin katseeni Louiseen joka tutki uteliaana jotain renkaan jälkiä. Harpoin toisen luo kummastuneena.
”Mitä nyt?” tuumasin ja katsahdin renkaan jälkiä.
”Nämä ovat katumaasturista. Mutta Diego ei omistanut yhtäkään sellaista. Ja jälkiä on monta, joten täällä on ollut paljon väkeä.” Lou tuumasi ja kurtistin kulmiani. ”Alma saattaa siis olla vielä hengissä.”
”Taidat olla oikeassa. Lähdetään seuraamaan jälkiä niin pitkälle kuin pääsee ja jos jotain löytyy, hälytetään lisäapuja.” tuumasin ja astelin autoa kohti.
”Kyllä.” Lou tuumasi ja harppoi perässä, hihkaisten Saxtonin takaisin kyytiin.

Lähdimme seuraamaan renkaiden jälkiä, päätyen maatieltä asfalttiselle, johon takaa-ajo päättyi kiroillen. Käskin Saxtonin jäädä kyydistä, samalla soittaen kahdelle autolle missä oli, nämä lähtien eri suuntiin etsimään lisää jälkiä maasturista, Saxton mukanaan. Saxton poistui autosta käskyn saatuaan ja teki niin kuin piti, minä ja Lou lähtien ajamaan takaisin kohti kotia.

”Mitä mietitte?” Lou tuumasi kysyvästi ja puristin hiukan ohjauspyörää käsissäni.
”Paljonkin. Kuka ikinä hyökkäsikään Diegon kimppuun, on joko tappanut Alman, tai sitten kaapannut tämän mukaansa. Mitä nopeampaa saamme selville missä hän on, sitä parempi.” murahdin Loulle ja painoin lisää kaasua, kohta saaden piilopoliisit ulisemaan peräämme.
Ajoin auton kiroillen tien sivuun, odotellen että poliisit nousivat itse autosta ja tulivat kohti.
”Jos alan liian kiihkeäksi, sinä selität tilanteen pitäen oikeasta kädestäni kiinni, etten nappaa asetta ja pamauta noiden juustoaivojen aivoja reikäisemmiksi…” mumisin hiljaa Loulle joka nyökkäsi pontevasti, ymmärtäen tilani. Laskin ikkunan alas ja tungin päätäni hiukan ulos. ”En kai ajanut liian kovaa konstaapeli?”
”Kyllä sinä aika paljon kaahasit Sebastian. Missäs Alma on? En ole saanut häneen yhteyttä melkein kuukauteen.” kuului tuttu ääni ja karvani nousivat pystyyn, käsi jo melkein tavoitellen asetta. Nostin raivoisat silmäni suoraan Jamesiin. ”Terve.”
”…voi sun saa-…” mumisin hiljaa ja purin hampaitani yhteen. Tämä ei tietänyt páskan vertaakaan mitään hyvää.

Lähettäjä: inkkukinkku 
Päivämäärä:   17.7.12 03:42:31

hyvä pätkä niinku aina! jatkoo :)

Päivämäärä:   17.7.12 10:34:21

jatkoajatkoa :D

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   17.7.12 17:01:04

taas kiva pätkä, jatkoa vaan kun kerkiät!

LähettäjäSani 
Päivämäärä:   17.7.12 18:05:14

good :)

Lähettäjä: 01 
Päivämäärä:   17.7.12 21:37:54

Pakko sanoa DC, minä rakastan sinua <3 Sekä ihanaa tarinaasi.

Päivämäärä:   18.7.12 03:24:19

Täyttäkää tämä toppa kokonaan ennen uudelle menoa. :)

Uudet.

Lähettäjä: oo 
Päivämäärä:   18.7.12 14:14:57

Jeejee, kiva pätkä taas!

Päivämäärä:   18.7.12 14:15:48

Jatkoo mahd. nopee. En malta oottaa kuinka tässä käy!

Lähettäjä: lupu 
Päivämäärä:   18.7.12 16:30:12

oij jatkoa <3 tää on nii huippu ja koukuttava O.O

Lähettäjä: bauli000 
Päivämäärä:   20.7.12 00:34:29

jatkoo !!!!!

Lähettäjä: pinja123 
Päivämäärä:   20.7.12 00:35:25

jatkoo :)))

Lähettäjä: katri456 
Päivämäärä:   20.7.12 00:35:52

jatkooooo

Lähettäjä: justus12345 
Päivämäärä:   20.7.12 00:36:24

jatkooo ;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.