Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #6

Lähettäjä: DC 
Päivämäärä:   18.7.12 03:23:13

Edelliset.

Re: Kidnappaus voi muuttaa koko elämäsi. (K-16) #6

Lähettäjä: Inkkukinkku 
Päivämäärä:   19.7.12 01:12:07

jatkooo :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.12 12:52:37

Jatkoa :)

Lähettäjä: bauli000 
Päivämäärä:   22.7.12 20:09:49

jatkoo :)

Päivämäärä:   23.7.12 19:15:34

Alma

Kun palasin tajuihini, tajusin että käteni oli sidottu taakseni, jalkani myös, sekä suussa oli joku vítun riepu suukapulana. Hätäännyin hiukan kun en löytänyt Leonardoa, kunnes tämä alkoi vinkumaan kopastaan, joka oli kaiketi ihan parin metrin päässä minusta. Oli niin pilkkopimeää etten nähnyt mitään, vaikka yritin totutella silmäni oikein todenteolla paikkaan. Mistään ei vain tuntunut tulevan valoa. Siristin silmiäni niin paljon kuin vain pimeässä voin, jotta näkisin jotain, mutta ainut asia mitä sain aikaan, oli vítunmoinen päänsärky. Monta kertaa olinkaan nyt ollut kaapattuna? Oliko tämä kenties kolmas kerta? En muista, mutta tämäkin oli jo ihan liikaa. Vängersin itseni istumaan ja yritin haparoida edes jonkinnäköistä esinettä, mistä voisin ehkä päätellä missä olin. Käteni osui johonkin pehmeään ja tunnustelin sitä paremmin. Se tuntui… Ihmiseltä?
Säikähdin ja pahasti kun ovi pamahti auki, ja sisälle tulvi valoa, valaisten kuolleen naisen ruumiin, jota juuri koskettelin tämän kädestä. Yritin parkaista kauhusta, mutta rätti suussa se oli vähän vaikeaa. Käänsin katseeni mieheen joka oli tullut siihen eteeni, ja nappasi kauluksestani kiinni, melkein heittäen minut yhdellä kädellään olkavarrelleen kuin pahuksen luolamies! Rimpuilin vähän miehen otteessa, lopettaen kuitenkin nopeasti kun mies potkaisi yhtä ruumista, kuin merkiksi että minulle kävisi kohta noin jos en osaisi käyttäytyä. Nielaisin pakokauhun omaisesti, ja mieleni teki oksentaa kaikki ulos mitä vatsassani nyt olikaan. Rätti vain oli tiellä, jolloinka kaikki jäisivät suun ja mahan välille jylläämään kunnes tukehtuisin, joten pidin kaiken kuitenkin vatsassa. Katsahdin koppaa jonka mies nappasi kantoon toiseen käteen ja mieleni teki rauhoitella Leonardoa joka alkoi vinkumaan peloissaan kun mies lähti liikkeelle. Ei sinänsä, minäkin kaipasin nyt jotakuta rauhoittelemaan minua, ja Leo varmaan osaisi tehdä sen varsin hyvin. Suljin silmäni ja annoin itseni rentoutua. Joko tai tässä oltiin matkalla polttouuniin, teurastamolle tai jollekin vastaavalle, tai sitten minut heitettäisiin jonnekin toisaalle, muiden päätettäväksi mitä minulla tehtäisiin. Säpsähdin pienesti kun joku nappasi kiinni rätistä joka oli suussani ja vetäisi sen pois, saaden minut hiukan kakomaan. Yritin kuitenkin pitää kaiken sisälläni, mutta kun eteeni työnnettiin ämpäri, annoin kaiken tulla ulos. Kuulin sankoa pitelevän tyypin mutisevan jostain naisten herkkyydestä, mutta olin sáamari syönyt aika vítusti ennen kaikkea tapahtumaketjua. Kun olin vielä varmasti oksentanut vatsahapotkin ulos, irvistin pahaa makua suussani ja hengitin pinnallisesti.

”Oliko siinä kaikki?” tyyppi kysyi ja nyökkäsin heikosti. ”Selvä.”
Huomasin sumeilla silmilläni miten mies laski sangon ja otti hammasharjan jossa oli jo tahnaa valmiiksi. Kurtistin vähän kulmiani, mutta tajusin sitten että toinen aikoi pestä hampaani, ettei hengitykseni haisisi ihan lehmän lannalta. Nielaisin pienesti ja avasin suuni niin auki kuin vain sain.
”Katos, fiksu likka.” mies tuumasi, tarttuen leuastani ja alkaen pesemään hampaitani.
Toinen pesi koko suuni, ja mieleni teki mieli oksentaa lisää, kuitenkin vain todeten vatsalleni että seuraavaksi se olisi sitten vatsa itse joka lentäisi ulos jos nyt yrittäisi alkaa kakomaan minua lisää. Sylkäisin vaahdot ulos ämpäriin kun mies antoi siihen käskyn, ja purskutin vielä jotain pirun vahvaa suuvettä päälle jota toinen antoi korkillisen, ja syljin sen mahdollisimman nopeasti ulos kun toinen antoi siihen luvan.
”Hyvä. Laskehan se sit tohon tuoliin ja sido, niin hoidan sen hiukset.” mies tuumasi ja kauhistuin.
..hoidan sen hiukset. Mitä hélvettiä toinen aikoi tehdä hiuksilleni?! Urahdin kun toinen laski minut tuolille istumaan, kohta köyttäen minut siihen köydellä.
”Hetkinen nyt, miten niin hoidatte hiukseni..?” kysyin varovasti ja katsoin hädissäni ympärilleni. Olin jonkun näköisessä kauneushuoneessa, jossa filmitähdet yleensä laitettiin valmiiksi ennen kameran eteen astumista.
”Kauan kuvauksiin on?” mies kysyi, se joka oli, äsken hoitanut hampaani kysyi ja kurtistin kulmiani kummastuneena.
”Kolme tuntia. Sinulla on siis kaksi puoli tuntia aikaa ennen kuin tulen hakemaan hänet juttutuokiolle pomon kanssa.” mies joka oli kantanut minut tänne tuumasi ja käänsin katseeni tähän hämmentyneenä.
”Hetki, mistä tässä on nyt kyse..?” kysyin vähän hädissäni ja kaksikko vain katsahti minua.
”No niin, olepas nyt hiljaa, tai tuikkasen sen páskasen rätin takaisin tuohon pieneen suuhusi.” mies joka oli kantanut minut tuumasi ja nielaisin vaivalloisesti.
”Et muuten varmasti tunkaisisi.” kivahti toinen mies. ”Alahan nyt laputtaa niin minä pääsen hommiin hänen hiusten kanssa. Ne ovat niin paksut että jo leikkauksessa voi vierähtää yli puolituntia.”
”Joo joo.” mies murahti ja poistui tilasta, minä tuijottaen miehen perään.
”Älä Diablosta välitä, hän ei pidä naisista muutenkaan, saati kenestäkään.” toinen mies tuumasi ja hypähdin vähän istuimellani, kääntäen katseeni salamana tähän. ”Älä pelkää, en satuta sinua, saatan tosin hiukan tukistaa, joudun värjätä näet hiuksesi mustaksi.
”M-miksi??” kysyin hämmentyneenä ja mies huokasi pienesti.
”Käskyt ovat käskyjä. Olet aika onnekas, olet näet ainoa joka virallisesti säästettiin siitä tulipaloverilöylystä. Sekä kissasi myös. Onhan tuo sinun kissasi?” mies tuumasi ja olin hetken jähmettyneenä, ajatellen sitä onnenkantamoista jonka takia olin vielä elossa, ennen kuin nyökkäsin varovasti.
”On…” sain sanottua käheällä äänellä. ”Hän on Leonardo…”
”Miuuu!” kuului kopasta ja käänsin katseeni siihen kun Leo kopisteli kopan ovea.
”Kuule, jos lupaat olla nätisti, voin laskea sinut irti ja kissasi myös, mutta se edellyttää sitä että sinun pitää oikeasti totella minua, ettei minun tarvitse puhkaista silmääsi tai katkaista kaulaasi.” mies tuumasi ja käänsin katseeni takaisin tähän, punniten vaihtoehtoja.
Ehkä pitäisi vain alistua jos aioin vielä jatkaa elämääni ja päästä haistattamaan Sebastianille kunnon páskat, ennen kuin pakkaisin kamani ja ottaisin hatkat. Hänen ’heilanaan’ olo oli ihan liian vaarallista minulle. Etenkin kun olin tainnut lihota taas mukavat kymmenen kiloa. Tai no se nyt oli vähäistä kaikkeen ampumiseen ynnä muuhun.
”Joo, lupaan olla nätisti enkä laita hanttiin, kunhan et yritä mitään pérvoa.” tuumasin toiselle ja tämä naurahti, avaten ensin jalkani, sitten irroittaen minut tuolista, ja laskien kädet vapaaksi.
”Älä huoli, en ole naisiinpäin suhtautuja.” mies tuumasi ja kohotin toista kulmakarvaani. Homo?
”Kuka olet?” kysyin ja mies hymyili pienen hymyn.
”Olen Julian, Greforetto perheen oma parturi-kampaamo-maskeeraja.” mies tuumasi ja kohotin molempia kulmiani.
Eli täyden tason ammattilainen, oletan.
”Tuota… Hauska tutustua, kai…” tuumasin pienesti hymyillen, katsahtaen sitten häkkiä jossa Leonardo vinkui.
”Ai niin.” Julian tuumasi ja avasi häkin.
Katsoin kuinka Leonardo hyökkäsi ulos hädissään vinkuen ja taapertaen luokseni heti kun tajusi missä olin.
”Voi pikkuista…” sanoin huolissani ja nappasin toisen syliini, halaten tätä pienesti, ja silitellen sitten toista rauhoittelevasti. ”Ei mitään hätää, olen tässä.”
”Miuu…” Leonardo naukaisi ja kiehnäsi käteeni, vähitellen alkaen kehräämään.

Säikähdin ja pahasti kun Julian kosketti hiuksiani, kunnes tajusin tämän aloittavan hommansa tutkimalla hiuslaatuni kaiketi. Silittelin Leoa rauhassa ja annoin Julianin jatkaa kaikessa rauhassa, kääntäen päätä aina kun tämä niin pyysi. Katselin itseäni peilistä ja huokasin hiljaa, jatkaen Leon silittelyä, rauhoitellen tätä kun Julian laittoi minulle kampaamoissa käytettävän peiteviitan päälleni. Hymähdin Leon rentoudelle kun tämä kehräsi viitan alla samalla kun rapsuttelin tätä. Vilkaisin sivulleni jossa lepäsi jo kaikennäköisiä instrumentteja ja nielaisin pienesti kun Julian tarttui saksiin. Suljin silmäni ja purin hampaat yhteen.
En yhtään tiennyt millainen lopputulos olisi tulossa, mutta olisi ainakin varmaa että en tulisi siitä pitämään. Tai sitten ehkä rakastuisin siihen? Kuka tietää, mutta kun Julian kostutti hiuksiani ja kampasi niitä hiukan, selvästi aloittaen leikkauksen, puristin silmäni lujempaa kiinni etteivät kyyneleet olisi päässeet karkuun. Pidin omista hiuksistani, mutta rauhoittelin itseäni sillä että ne kasvaisivat varmasti takaisin sellaisiksi kuin ne nyt olivat. Tosin, siinä menisi aikaa.

Päivämäärä:   23.7.12 19:42:40

Hyvä pätkä :)

Lähettäjä: inkkukinkku 
Päivämäärä:   23.7.12 21:19:06

hyvä pätkä :) jatkoo :)

Lähettäjä: ninnii 
Päivämäärä:   24.7.12 06:09:05

pian jatkoo! koko yön tässä lueskellu tätä ja niin koukuttava! (:

Lähettäjä: hirmu 
Päivämäärä:   24.7.12 11:31:37

lisäää ja lisää !

Lähettäjä: hj 
Päivämäärä:   25.7.12 22:43:55

lissäää

Lähettäjä: tipunen 
Päivämäärä:   26.7.12 10:06:57

ihana pätkä, jatkoo :))

LähettäjäSani 
Päivämäärä:   27.7.12 13:01:34

jatkoo! :)

Päivämäärä:   29.7.12 19:29:55

Jatkoa tulee heti kun sitä pystyy kirjoittamaan. On niin kuuma että aivot käy ylikierroksilla vähääkään kun yrittää edes miettiä miten jatkaa. x__x'

Päivämäärä:   31.7.12 19:36:57

up we go

Päivämäärä:   31.7.12 20:57:39

Ilmoitusluontoinen asia.

Miulla meni kone huoltoon tänään, ja siitä ei ehkä kuulu max. 2 viikkoon... Toivon että levyasema ja tuuletus saadaan nopeasti korjattua, ja kone tulisi jo viikossa tai alle takaisin. Kuljetus kun suuntaan toiseen vie sen pari päivää jo. :(

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.12 12:33:42

up

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   9.8.12 16:20:48

Jatkoooooo

Päivämäärä:   10.8.12 12:43:46

Jatkoa tulee, heti kun saan takas koneen. ;(

Päivämäärä:   12.8.12 17:34:49

Jatkoa !!

Lähettäjä: g 
Päivämäärä:   14.8.12 20:57:47

up

Päivämäärä:   16.8.12 09:52:04

Mie alan oikeasti kohta hyppii seinille, ei pia pitänyt viiä konetta korjattavaks... ;___;

Päivämäärä:   16.8.12 15:40:40

Ei se mtn kyllä me jaksetaan odottaa :)!

Päivämäärä:   16.8.12 19:32:05

Ei minua haittaa että pyydätte jatkoa, vaikka harmittaakin etten voi kirjoittaa kun kone huollossa, enkä saa muilla koneilla olla kauaa jotta ehtisin kirjoittaa. ;__; Inspiksiä on tullut 5 kertaa, mutta arvatkaa muistanko niitä enää itsekään... T^T

Lähettäjä: kotelolapsi (puh.) 
Päivämäärä:   18.8.12 12:41:24

äää jatkoa :< <3

Lähettäjä: Jupe 
Päivämäärä:   19.8.12 21:25:17

Tässä ois kyllä uus lukia! luin noi kaikki aijemmat läpi, ja on kyllä hélvétin hyvä tarina!:oo

Päivämäärä:   20.8.12 21:35:36

Ihan pakko upittaa tätä ihanalla, sekä vítuttavalla tiedotteella...

Koneeni on ollut kuulemma valmiina haettavaksi jo 1,5vkoa. Minulle asiasta ei ilmoitettu, vaan tyypille joka koneeni oli maksanut. Hän taas oli unohtanut asian kokonaan, ennen kuin itse tänään soitin ja kysyin ensin asiasta Mustasta Pörssistä, sitten soitin hänelle ja kysyin että mitä tämä meinasi??
Noh, annan anteeksi hänelle, on hän jo melkein 60v, ja dementtiaakin hänellä on. T__T'
Hän tuo minulle koneen keskiviikkona, joten kirjoittelut jatkuvat taas sinä illaltana. ^^ En tosin ole varma, milloin sitten julkaisen, mahdollisimman pian kunhan tekstiä on sopivasti. :'D

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.8.12 22:29:49

JEE!:)) Pian siis jatkoa?:DDD

Päivämäärä:   24.8.12 00:30:55

Kyllä, eiköhän viikonloppuna ilmesty kiva pätkä. ^^ Minulla olisi kyllä jo sivu valmiina, mutta kirjoitan kaksi niin ei ole niin lyhyt. :/ On ollut nyt kiireitä koulun takia niin sen takia en ole ehtinyt koneellakaan olemaan ja kirjoittamaan. >_<' Nyt nukkumaan! Tämä oli vain pikakäynti, lopetin äsken nimittäin Egyptin vaatteiden piirtämisen, ja ranne kipeänä... x_x' Klo 8 kouluun, herätys 6:45... Jej... Ja koulu loppuu klo 16.... T__T' Kirjoittelen kyllä vielä näin perjantaina, viimeistään sunnuntaina julkaisen pätkän, oli sit millanen oli, mutta yritän kyllä aiemminkin julkaista!
(Toivottavasti ei oo kirjotusvirheitä kauheesti, silmär menee kierroon... z__z')

Päivämäärä:   25.8.12 12:51:56

Quess who's back, back again? Yeh she's back, with some new text! ;D

Okei, joo, anteeksi, toivottavasti olisi vielä lukioita jäljelläkin vaikka olen nyt ollut aika huono kirjoittelemaan nyt jonkun aikaa, osasyynä se että kone oli 3 vkoa huollossa, vaikka sen ois saanut 1,5 viikkoa aiemmin... T^T Informoinnit kúsi vähän liikaa... -.-' MUTTA! Tämän pidemmittä puheitta, tässä jatko pätkä! :3

------

Sebastian

En olisi halunnut istua nököttää kamarilla, mutta en voinut muutakaan. Olin kaahaillut roimaa ylinopeutta, ja kaiken lisäksi James oli nähnyt minun kurottelevan asetta, joten se pitkitti tätä v*tun istuntoa entisestään.
Louis oli nyt juuri kuulusteltavana ja seuraavana olisi minun vuoroni. Taas.
Nousin ylös turhautuneena ja aloin kiertämään kehää kun en muutakaan ’järkevää’ stressinpurkausta tähän väliin keksinyt. Tai no, voisinhan minä varmaan yrittää tuosta páhuksen ikkunasta hypätä alas ja toivoa että alhaalla olisi jotain pehmeää tai että jalkani olisivat tarpeeksi hyvässä kunnossa selviämään hyppy viidennestä kerroksesta. Mutta jos karkaisin ja minut saataisiin kiinni, saisin ehkä linnaa. Ja se ei tullut kysymykseen tällä hetkellä. Alma olisi löydettävä. Tiesin hänen nimittäin olevan elossa. Hän oli sen verran tuittupää. Käänsin katseeni oveen joka avattiin ja katsahdin virnuilevaa Louista kummastuneena, sekä Jamesia jolla näytti kiehuvan yli.

”Voitte lähteä. En tiennyt teidän olevan kutsuvieraita vartin päästä alkavaan syntymäpäiväjuhlaan, joka järjestetään kaupungintalolla.” James mutisi ja näytti siltä että olisi halunnut syödä hattunsa.
”No jo oli aikakin. Nyt me myöhästymme varmasti!” älähdin kuin olisin tietänytkin koko asiasta, vaikken kylläkään tiennyt…
”Sebastian, ehdimme sinne ehkä nippa nappa jos ajamme vähän lujempaa…” Lou tuumasi tyynesti.
”Ette kaahaile!” James ärähti.
”Sinun takiasihan me tässä olemme. Lähdetkö sitten ajamaan edeltä sireenit vinkuen jotta pääsemme perille tarpeeksi nopeaan?” Lou kysyi ja James hätkähti, kohta nuristen jotain ’alkakaa painua’.

Nousin ylös ja harpon kolme askelmaa kerralla alas, kunnes pääsin auton luo, Louis tullen siihen kohta perässä, ja avaten autonovet. Hänellä näet oli nyt avaimet. Kapusin pelkääjänpaikalle, samalla kun Lou istahti kuskin paikalle.

”Mistä tiesit juhlista?” kysyin kummissani.
”Minun vanha ystäväni soitti kun olit kuulusteltavana ja kertoi että viettää syntymäpäiviään, sekä tyttärensä kotiinpaluuta. Minut kutsuttiin sinne, joten otan sinut nyt ’apupojaksi’ sinne. Tuliko selväksi, vai odotatko autossa?” Lou tuumasi ja katsahti minua, samalla kun starttasi autoa.
”Joo joo, olen nätisti apupoikana… Katso jos vaikka saisit solmittua sen tyypin kanssa vähän bisnestä tai jotain, joka helpottaa Alman löytämistä…”
”En aio tehdä sitä. Hän on keskittänyt aika varmasti kaikki miehensä juuri nyt tyttärensä vahtimiseen.”
”Mitä?” käänsin kummastuneen katseeni toiseen. ”Miten niin??”
”Tytär oltiin kyllä kidnapattu, mutta totuutta ei kerrottu, että tämän tytär oli ráiskattu ja surmattu. Suomennettuna…”
”…’tytär’ ei ole aito?” tuumasin kulmat kurtussa ja katsoin kun Lou nyökkäsi nopeasti.
”Niin. Minulla on vahvat epäilykset tästä.” toinen tuumasi ja nyökkäsin pienesti.
”Minkälaiset?” kysyin kummissani ja Lou käänsi katseen minuun.
”Niitä en kerro. Kerron vasta, jos pohdinnani on mennyt metsään.” tämä tuumasi ja tuhahdin närkästyneenä. Voisi sitä kai nyt edes jotain kertoa??

Kun saavuimme paikanpäälle, tungosta oli helevetisti. Loun vanha ystävä tosiaan tahtoi pitää suuret juhlat. Näin paljon tuttuja, mutta moikkasin niitä vain lyhyesti ja ytimekkäästi, jättäen nämä ihmettelemään mikä minua oikein risoo.

”Heii, George!” Lou tuumasi ja käänsin katseeni Greforetton päämieheen.
”Kas, Louis. En odottanut sinun olevan lähistöllä jotta ehtisit tänne näin pian. Hyvä kun tulit.” George tuumasi hymyillen ja kätteli Louista. ”Kuka ystäväsi on?”
”Tuleva seuraajani, Sebastian.” Louis esitteli minut, ja kättelin ystävällisesti Georgea.
”Päivää George.” tuumasin pienesti hymyillen. ”Ja paljon onnea.”
George naurahti ja tapautti minua olkapäälle samalla kun kätteli. ”Kiitos poikaseni. Olen nyt hyvin iloinen kun tyttärenikin on löydetty.”
”Mistä muuten löysitte hänet?” Lou kysyi kummissaan ja George näytti pohtivalta.
”Tjaa-ah… Kyllä mieheni minulle kertoivat mistä he hänet löysivät, mutta… En keskittynyt siinä tilanteessa kehenkään muuhun kuin häneen.” George tuumasi vähän nolona.
”No jaa, ei sillä sen väliä, pää asia että hän on nyt kotona.” Lou naurahti ja ihmettelin edelleen ketä Lou epäili Georgen leikkityttäreksi.
”Kas, tuolla hän onkin. Amalia!” George huikkasi ja käänsin katseeni taakseni, jossa ihmiset tekivät vähän tietä kun ensin yksi turvamies tuli väkijoukosta, kohta seuraten joku mustahiuksinen nainen taas tämän jälkeen tullen turvamies.
”Hei isä.” sanoi nainen ja sydämeni särkyi siinä samalla, kuitenkin kohta sykähtäen taas eloon.
Tuijotin silmät suurina mustahiuksista naista, jolla oli musta, hyvin kauniiksi koristeltu mekko ja… mustat lenkkarit? Ei kovin asuun sopivaa, mutta olkoon.
”Louis, Sebastian, tässä on tyttäreni Amalia.” George esitteli, Amalian… ei, vaan Alman.
”Päivää.” Alma tuumasi, rennosti, kuin ei olisi tunnistanut minua tai Louista.
”P-päivää…” Louis sai kakistettua suustaan hetken jäädettyään.
George naurahti ja tapautti Louin olkapäätä huvittuneena. ”Minun ihana pieni kukkaseni on nyt taas kotona mikä on mahtavaa.”
Alma hymyili pienesti ja tapitti Georgea. ”Voinko mennä nyt, isä? Minulla jäi yksi juttu kesken erään Sara nimisen naisen kanssa.”
”Sara Rosgeden? Anna sen naisen olla kulta, hän tykkää aina haastaa riitaa meidän kanssa.” George naurahti ja hellästi silitti Alman päälakea.
Mieleni olisi tehnyt vetää Alma syliini ja suudella tätä rajusti, karjuen kaikille että hän on vain ja ainoastaan minun omaisuuttani. Mutten voinut. Greforetton suku oli suuri ja vahva. Jos kävisin käsiksi Almaan, minut ammuttaisiin ehkä heti. Ja sitä en halunnut.
”Oletteko jo miettineet kenet haluaisitte mukaan perheeseen?” Lou kysyi toinen kulma koholla, ja käänsin kummastuneen katseen tähän.
”Jaa-a… Ei ole tullut vielä mieleen edes jutella asiasta nuppuseni kanssa. En tahdo mitään pakko naittoa, mutta sen täytyy olla kyllä joku erittäin lähellä pomon asemaa lähellä oleva, nuppuni ikäinen.” George tuumasi ja näytti pohtivalta.
”Äh, isä, pyydän, älä käytä tuota lempinimeä täällä…” nainen sanoi nolona punastellen. Aloin nimittäin vähitellen epäilemään hänen sittenkään olevan Alma…
”Ahaha, anteeksi kultaseni. Miksi sinua kutsuttiinkaan siellä kun olit vankina? Alma, niinhän? Taidat olla enemmän tottunut siihen nimeen kuin omaasi?” George tuumasi ja naulitsin katseeni naiseen.
”Niin.” tämä tuumasi kaikessa rauhassa ja nosti katseen minuun. Hän oli Alma, ei epäillystäkään!
”Noh, Sebastiani on ottamassa paikkani ja olisi aika saman ikäinen tyttäresi kanssa…” Lou tuumasi ja käänsin katseeni tähän.
”Jaa-a empä nyt tiedä… En voisi luopua ruususestani niin pian…” George tuumasi.
”Isä!” Alma ärähti kiukkuisena.
”Heh.” George vain tuumasi ja veti Alman halaukseen. ”Anteeksi.”
”Nolaat minut vieraiden edessä isä…” tämä tuumasi ja purin vähän huultani.
”Mutta, voisi sitä ehkä katsoa, jos nuoriso sopisikin vaikka yhteen. Minun pitää kuitenkin tasavertaisuuden nimissä, ilmoittaa asiasta muillekin.” George tuumasi ja raavin päätäni hiukan.
Se kun ei nyt oikein käy…
”Mutta, kello onkin jo paljon, mentäisiinkö leikkaamaan kakkua kultaseni?” George kysyi ja Alma nyökkäsi.
”Mennään vain.” tämä tuumasi rauhassa ja lähti astelemaan Georgen kanssa, turvamiehet mennen perässä.
Katsahdin Louta joka taas katsoi minua. Almalle oli tehty jotain tai tämä ei tahtonut paljastaa oikeaa itseään tässä, ettei joutuisi pahempiin ongelmiin, missä jo oli. Tilanne on erittäin inhottava, mutta taas kerran, pakko pitää pää kylmänä.

Päivämäärä:   25.8.12 16:53:01

täh? no mutta ihana o saada taas jatkoo :)

Lähettäjä: mievaa 
Päivämäärä:   25.8.12 17:18:19

Hyvä pätkä mutta meni jotenkin vähän ohi :D odotan silti innolla jatkoa :)

Lähettäjä: natalia 
Päivämäärä:   26.8.12 18:57:44

hiiii jatkoooooo :)

Lähettäjä: Liijs 
Päivämäärä:   26.8.12 20:04:57

Voi luoja, onko pakko koko ajan tehdä jotain 'pienesti'?? Ärsyttävää! Lisäksi se, että koko ajan hoetaan toinen sitä, toinen tätä... Sori vaan, ei pahalla. :) hyvää tekstiä muuten, vaikka välillä vähän outoja kohtauksia... xD
Sorry, et arvostelen, varsinki ku omat kirjoitukseni ovat täyttä p*skaa... ;) jatkoa! :)

Päivämäärä:   26.8.12 20:08:12

Lisäks vähän ihnettelen tota k16... Ite oon 12, eikä oo mitään kovin pahaa viel vastaan tullu ;) joo kiroilkaa vaa, et mitä toi pikkuvanha idiootti tääl saivartelee, ei kiinnosta xD xD

Lähettäjä: Shaiba 
Päivämäärä:   26.8.12 21:04:27

Äää oon lukenu ton koko tarinan tänään enkä malta odottaa jatkoa!!! :DD

Päivämäärä:   27.8.12 01:35:19

Tarinalla on tarkoituksella ikäraja. Jotkut tekstit eivät sovellu liian nuorille, enkä ole juuri tämän takia kirjoittanut tähän stooriin suunnitelmiani eroottisia kohtauksia, juuri sen takia ettei tule minulle ainakaan ongelmia ja banneja, sen takia että stalkkaavat vanhemmat tekisivät minusta ja tekstistäni ilmoituksen, koska heidän lapsensa näkevät painajaisia, tai ovat oppineet "uusia rumia sanoja". Kuten jo tarinan alussa sanoin, lukekaa omalla vastuulla, mutta vastuu on kyllä samalla myös minun... Tämän takia pyydän alaikäisiä lopettamaan tämän tarinan lukemisen, vaikka epäilen vahvasti etteivät he pyyntöäni kuuntele. Minulle ollaan jo tästä tarinasta tultu sähköpostitse valittamaan, juuri sen takia että joku 11v. tyttö oli tekstistäni saanut jotain traumoja.

Ja olen kyllä yrittänyt lopettaa "toisen/toista"-sanan jankuttamista, hiiisi vieköön! >:T "pienesti"-sanalle en ole voinut mitään, pahoittelen. :'p

Lähettäjä: Shaiba 
Päivämäärä:   28.8.12 14:33:54

Miten tästä voi saada traumoja? :Dd

oot jo kerran varottanu sisällöstä joten seuraavaksi on vanhempien asia komentaa LAPSIAAN eikä kirjottjaa.

En malta odottaa jatkoa ja nyt vaan sitä rakkautta esiin wettä pysyy jännitys yllä noiden kahen välissä! :)))
Ja voisit myöskin laittaa tarinoitasi joillekkin nettisivuille kuten desire. Nettisivu.org on uilmainen ja helppokäyttöinen ;)

Päivämäärä:   29.8.12 16:05:37

Juu, anteeks nyt, että luen tätä ;)
"oudoilla kohtauksilla" tarkotan vaan, että joskus vähän sekavaa, kun aihe vaihtuu niin nopeesti... Huono sanavalinta mulla... xD

Lähettäjä: Fani 
Päivämäärä:   30.8.12 03:02:43

Heh, tulin valittee kaksi tunttii sitten novellin. Ja sit vaan valitain tän koskz tossa oli toi ikäraja aloin lukee tätä ja tää on aivan huippu !!!!! Jatkoa ehottomasti ! Jää tän yön yö unet lyhyiks kun on seitsemältä herätys. Mutta loistavaa...
T: 12 wuotias fanisi

LähettäjäSani 
Päivämäärä:   30.8.12 20:08:09

jei! jatkoo! (:

Lähettäjä: Fani 
Päivämäärä:   30.8.12 21:49:22

Upppii... Ja mahd nopee jatkoo...

Lähettäjä: =) 
Päivämäärä:   3.9.12 20:27:26

Jatkoa odotellessa!

Päivämäärä:   3.9.12 20:36:24

Anteeksi, aivot puuroa kun on kipiänä... Nenäkin vuotaa ku seula. D:

Lähettäjäworld broke down 
Päivämäärä:   4.9.12 08:24:27

jatkoo DC

Lähettäjä: tseta 
Päivämäärä:   4.9.12 22:33:35

ihan huippu!! Jain niin koukkuun! Luin kokonaan alusta asti ja ootan innolla jatkoo<3 taalta uus lukija!!

Lähettäjä: uuu 
Päivämäärä:   4.9.12 22:58:50

jatkoa vaan :)

Lähettäjä: =) 
Päivämäärä:   6.9.12 22:24:41

upup

Lähettäjä: Cmoon 
Päivämäärä:   8.9.12 09:24:56

Hei jatkooõ

Päivämäärä:   9.9.12 12:25:27

Anteeksi että jatkossa kestää, mutta olen nyt vähän niin kuin pallottelu vaiheessa, että loppuuko stoori virallisesti seuraavan pätkän jälkeen, vaiko pitäisikö vielä jatkaa siitä... :/

Lähettäjä: Koboltti 
Päivämäärä:   9.9.12 17:17:13

Päätös on tietty sinun, mutta muista: jos lopetat tarinan, älä tee sitä töksähtäen lyhyellä jatkopätkällä! :) luin ton sun tarinan, tosi hyvä! keep up the good work!

Lähettäjä: fff 
Päivämäärä:   16.9.12 19:53:38

uppia

Päivämäärä:   21.9.12 20:20:02

Olen kovin pahoillani että tässä kestää, mutta kun olen oikeasti aika umpikujassa miten tästä jatkaa. Kirjoitan nyt sekä päätöstä, että jatkoa, ja katson sitten kumpi on parempi ja postaan sen kun molemmat ovat valmiita. Minimi tähän on 5 sivua, joten koittakaa kestää, olen saanut molempiin vasta sivut... :S

Lähettäjä: Sellane 
Päivämäärä:   24.9.12 22:07:09

nostelen:)

Päivämäärä:   24.9.12 22:09:09

mä olin iha unohtanu tän tarinan :DD

Lähettäjä: noora 
Päivämäärä:   28.9.12 15:32:38

up

Lähettäjä: Sellane 
Päivämäärä:   4.10.12 19:09:12

saataisko jatkoa??

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   4.10.12 21:38:00

niinpä

Lähettäjä: eepp 
Päivämäärä:   10.10.12 22:47:05

upupupupuupuppupuuppupupuppp OON KOUKUSSA <3

Lähettäjä: tu 
Päivämäärä:   11.10.12 23:07:14

tuleeko jatkoa?

Päivämäärä:   15.10.12 16:26:36

Kyllä, jatkoa tulossa, mutta miulla on niin paljon ollu kiireitä koulun takia etten ole ehtinyt kirjoittaa yhtään. D: Nyt lomalla taas lähen tapaamaan kavereita joita en oo nähnt about vuoteen, joten taas jää kirjoittamatta. :/ Pahoittelen.

Lähettäjä: feikki 
Päivämäärä:   24.10.12 21:17:25

kerran viel ylös

Päivämäärä:   27.10.12 13:29:34

Kiitos paljon heille jotka tätä jaksavat vielä vahdata, olen todella todella todella todella pahoillani että jatkon tekemisessä menee näin pitkään! ;__;
Minulla on erittäin rankkaa nyt koulun kannalta enkä pysty viikonloppuinakaan keskittymään kirjoittamiseen sen takia. :( Asiaa on onneksi viimein alettu purkamaan, joten epäilen että pääsen vihdoin ja viimein lähiaikoina taas keskittypään tarinan päätökseen, kuin koulussa tapahtuneiden asioiden kierrättämiseen päässäni. :I
Kyllä en enää jatka sarjaa kunhan saan sen minimin 5 sivua kirjoitettua ja tänne postattua. Aloitan nimittäin ehkä sitten kirjoittamaan uutta tarinaa, mutta pitää nyt katsoa. Kunhan koulu ja tämä "kohta 18 vuotias"-kriisi menee ohi. :/

Lähettäjä: Moii!! :D 
Päivämäärä:   11.11.12 11:39:43

upppppp!!! :DD

Päivämäärä:   9.8.13 00:32:10

Dyn dyn dyn dyn dyn dyn dyn dyn dyn dyn dyn.... (<-Tappajahain tyyliin)

Mitäpä jos nousisin pintaan pitkästä aikaa?

Lähettäjä: ^-^ 
Päivämäärä:   9.8.13 15:38:21

Joo!!!! ::D

Lähettäjä: Viin 
Päivämäärä:   9.8.13 19:15:12

JOOO!!!!

Lähettäjä: ninnuuuu 
Päivämäärä:   10.8.13 19:18:41

Koskas tulee jatkoo xD ! Luin tätä nyt vasta ja harmittaa ku ei oo tullu melkee vuotee jatkoo :DD

Päivämäärä:   1.9.13 03:09:34

En oikeastaan muistanut koko stooria ennen kuin kaverini linkitti kysymyksen oliko minulla tämä vielä jossain tallessa, ihme ja kumma, kyllä oli. En ole miettinyt jatkon tekoa, tarina aiheutti minulle niin paljon päänsärkyä kun inspiraatio katosi ikävien tapahtumien takia. Nyt minulla on kaksi muuta tarinaa pohdinnassa, joita jaksan jopa kirjoittaa, mutta katson josko löytäisin alkuperäistekstin ja päättäisin tarinan viimein joteinkin nyt yli vuoden tauon jälkeen.

Lähettäjä: Serbi 
Päivämäärä:   10.12.17 21:04:12

Jatkoa edelleen odotellessa... :( DC älä hylkää meitä :”(

Lähettäjä: Zen 
Päivämäärä:   21.12.17 01:44:01

Siis ei voi olla totta! Just eilen aattelin tätä tarinaa, mut luulin ettei tätä enää löytyis ikinä:D En yhtäkkiä usko, et DC olis enää maisemis, näin 4 vuoden jäläkeen, mut olis oikeesti tosi mahtavaa jos tämän stoorin sais joskus päätöksehen! :)

Lähettäjä: Ääääää 
Päivämäärä:   8.8.18 07:22:06

DC kiltti et voi jättää tätä ilman lopetusta...

Päivämäärä:   4.11.19 02:08:30

Hei, DC täällä!

Näin 6 vuoden hiljaisuuden jälkeen, on pakko kertoa totuus.

Jouduin valitettavasti lakkauttamaan tämän tarinan, sillä silloin vielä kun tarinatuokioon piti kirjautua, sain viestin ylläpitäjiltä, että tarina piti lakkauttaa, koska se rikkoi foorumin ohjesääntöjä, koska vihaiset vanhemmat olivat todellakin heille valittaneet tämän tarinan sisällöstä.

Tarina hävitettiin niin ettei sitä enää löydy, ellei sinulla ole linkkejä tallessa. Onneksi, olin tallentanut tämän enkä uskaltanut laskea irti.

Haluaisin uudelleen kirjoittaa tämän tarinan läpikotaisin ja julkaista sen AO3:ssa Hevostallin Tarinatuokion sijaan.

En tiedä milloin minulla siihen olisi aikaa, sillä hyvä luoja, tarina on pitkä, mutta jos täällä löytyy vielä yön lurkkijoita, niin tässä linkki AO3:hin aloitukseen: https://archiveofourown.org/works/21302549

Lähettäjä: Rosa 
Päivämäärä:   23.11.19 10:01:39

Voi DC-d Et uskokkaa kuinka paljon mä olen odottanut, että susta kuulis jotain! Mä lukisin ainakin oikein mielelläni tarinan loppuun asti!!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.