Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   8.4.09 21:33:02

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=103805&t=103805
JATKUU :)

osta varsa !
http://kilkatus.net/hunajapuro/kasvatus.html

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjävaapu. 
Päivämäärä:   8.4.09 21:33:40

Ostakaa pois

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   9.4.09 06:21:03

HUOMENTA SUOMALAISET

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.4.09 10:01:47

HUOMENTA

http://ruskat.kuvat.fi/kuvat/

sanokaas mielipidettä :p itte tykkään ton koiran kuvista.

oottakaas vaan, isän luona lisää ja joku päivä minä pääsen hevosiakin (lisää) kuvaamaan :p

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   9.4.09 10:10:32

huomenta 8---) minäkin täällä pitkästä aikaa, palasin eilen (kuumeisena ja flunssaisena....) Berliinistä 8--)

nyt mietin, että ostaisinko kameran kun on n. 800e käteisenä ja n. 400e tilillä...

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.4.09 10:15:05

umi, mitäs sie siellä :D ?

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   9.4.09 10:17:00

Milka, koulun kanssa 8--) taino saksan ryhmän.

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.4.09 10:17:53

aa. olikos kivaa :p

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   9.4.09 10:22:09

Milka, joo :------) tosin tulin kipeäksi enkä oikein ostanut mitään. nyt voisin sitten tuhlata rahat uuteen kameraan D:

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.4.09 10:31:28

jesjes :D minkäsmallista meinasit?

itteki kipeenä kotona.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   9.4.09 10:51:33

en tiiä millasta. tahtosin hirveenä nikon d3, mutta rahaahan siihen on ja kaikkea.......

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 10:55:45

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=109266&t=109266

Ostakaas nyt joku nuo pois... Kohtapuoliin varmaan ilmestyy ensimmäiset kisatulokset Keikarin ja Sikuriinan vanhempien sivuille. Ja nämähän ovat ENSIMMÄISET nummistolaiset 2-polviset! Ja uutta sh-verta sukutaulut pullollaan, laatispalkittujakin löytyy molempien suvusta =)

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   9.4.09 16:08:43

munki täytys ostaa uus kamera, mut ei oo rahaa :p ja sit mun täytys ostaa tietokone.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   9.4.09 19:07:26

umi., mekin oltiin saksanryhmän kaa syksyllä saksassa, Warsteinissa. Missäpäin te olitte?

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   9.4.09 19:08:49

Tammoillenne hienot sulhaset

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 00:42:26

Kaikki osallistumaan Kasarmi Cupiin!


Kevään kunniaksi järjestetään kaikkien aikojen ensimmäinen Kasarmi Cup suomen(pien)hevosille.

Kisakutsu | Topic aiheesta


Tervetuloa mukaan! :)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 12:47:42

Nostelen :)

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 12:52:40

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=115442&t=115442
ostakaa noi pois, tuolta löytyy oikeesti helmiä! Yhen suvusta löytyy kolmen polven sisältä niin Hallusinaatio, Kasanova, E.N. Katariina, Sepitys ja Metsätähden Takku!! Mut on sielä toinenki namu jonka suvus on Hallusinaatio ja Kasanova jne (;

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   11.4.09 13:08:45


ei kukaa haluis tuoda mulle vielä suomenhevos oria, yleispainotteista? Palkalla tietty jos haluaa...

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   11.4.09 15:01:33

Heidi, mä olen saamassa kahdet kuvat jo eli voin rauhassa sanoa et ehkäpä jotain nappaisenkin ;)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   11.4.09 15:55:45

en tarvikkaa oria ku toin ite semmosen.

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 16:18:45

Heeei ette oo niin tylsiä että osallistutte vaan jaosten alasiin kisoihin! Nyt tärkeilyhilseet pois olkapäiltä ja osallistumaan Kasarmi Cupiin, sijoittuneille bannerit! :)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   11.4.09 16:23:10

Faylee, njäh :p

tylsää. I'm off!

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 16:27:20

Milka L., ehdottomasti tuutte mukaan!!!! :D

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   12.4.09 14:49:23

ei kellään olis suomenPIENhevosta vaikka tilausvarsana saatavana?

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   12.4.09 19:06:21

Jenza, isäehdokas

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   12.4.09 19:09:48

ssintti = ihana ori, pitää vaan löytää jostakin tamma :)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 21:20:45

Jenza, jos tämä kelpaisi emäksi? :)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   13.4.09 09:49:59

Heidi F = kyllä kelpaa puolestani. Vielää pitää oottaa Ssintin vastausta että käykös tamma hänelle ja jos käy niin astutus päivää vaan sopimaan :)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäLilly 
Päivämäärä:   13.4.09 09:54:31

Oisko kellään myynnissä ihanaa suokkitammaa, miel. jo syntynyttä? Pääsisi meille Pilvivaaran Suomenhevosiin
Kisanäyttöä ei Pilvivaaran asukeista ole antaa, mutta sivunäyttönä on ainokainen hevoseni siellä, Täydellinen Jylinä
Ollaan juuri vapaakopiointisivun ulkka vaihtamassa pois, se oli vain väliaikainen ulkka. :)

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 10:07:02

Jenza, selvä. :) Varsahan sitten syntyy Heinämäen kasvattajaliitteen alle, mutta muuten nimen saat päättää aivan vapaasti :)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   13.4.09 10:09:39

Heidi F = okei, onhan mulla on yks heinämäen kasvattikin jo :) No, oon huono keksii nimiä (multa ei löydy nimipäätä).

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 10:10:55

Jenza, jep ;) tuleeko varsasta ori vai tamma?

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   13.4.09 10:11:43

Heidi F = orihan siitä tulee kun on sille jo rakenne kuvat tulossa (pitää vaan viel maksaa vähän palkkaa niistä).

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 10:17:39

Jenza, :DD minkä tyylistä nimeä tahtoisit? esim. Kaamos, Mörkö, Takku, Huli, Veeti jne

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   13.4.09 10:19:04

Heidi F = no en tahtois mitää niinku: Heinämäen Kuningas, mut esim toi Heinämäen Kaamos on ihan kiva nimi.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 10:20:57

Jenza, selvä :) siitähän voi tulla sitten Kaamos jos mitään muuta ei päähän pulpahda. Pistä sivuja sitten tässä joskus mailiini :)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   13.4.09 10:23:53

Heidi F = okei, oottelen viel ssinttia ja vastausta, jonka jälkeen alan tekeen sivut orille. Koskas se voi muuten syntyä, olisko vointu jo syntyä tai sitten syntyis iha lähi aikoina.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 10:24:58

Syntymäpäivällä ei ole muuten mitään väliä, kunhan on syntynyt tämän kuun puolella :)

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   13.4.09 13:50:06

Jenza, toki tuo meidän Laku astuu Heidin tamman. Ilmoitteile sitten sivuja kun sellaiset saat.
(ps. http://koti.terrieri.net/aika/toiminta.htm eiks sulle ollu tuolta tulossa toi tilari?)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   13.4.09 13:56:54

ssintti = kiva juttu, ja on tulossa tuo tilari. Teen sivut tänää ku tein ne jo mutta tyhmänä en tallentanut, mutta teen ne tänään :)

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   13.4.09 14:03:10

ssintti., selvä, piti vaan varmistaa kun enää muistanu kenelle se oli tulossa :D

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   13.4.09 14:32:45

ssintti & Heidi F. = tässä olis orin sivut jos huomaatte tästä :) http://valkeneva.webs.com/aaro.htm

ssintti = tilausvarsan sivut: http://valkeneva.webs.com/henkka.htm

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   13.4.09 15:41:30

Terve.

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   13.4.09 15:44:11

http://www.viaton.org/usvajarvi/kasvatus.htm

t. Usvajärven Valetar
o. Usvajärven Tuttiholisti
o. Usvajärven Kaihomieli

Nuo kolme ovat myynnissä, este/yleispainoitteisia

Ennenkaikkea haussa pysyvä koti! Orit mielellään vielä kilpakentille

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 15:42:38

ylös.

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 17:04:19

härregyyd, meidän takapihalla on jäniksenraato o.O pelkkä yläleuka, käpälät ja selkäranka jäljellä unohtamatta sitä ympäröiviä karvatuppoja. surullista.

(painajaisia teille)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   14.4.09 17:05:31

Milka L = yök, vihaan eläinten raatoja.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   14.4.09 17:10:03

hyi milka, sä oot ällö :s

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 17:22:55

Jenza, arvaa oliko kiva löytää toi :p

namusetä, joo mä tiedän.

saatiin puhetta :'D

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   14.4.09 18:29:47

Milka, senkin... toi on ällöttävämpää kun isot sonninraadot jotka roikkuu takajaloistaan traktorinkauhasta ;S (joskus meiän sonnit roikkuu silleen, kun ne on jouduttu lopettaan syystä tai toisesta ennen teurastamolle menoo ja niistä otetaan lihat talteen)

Jenza, kiitoksia sivuista. Muistathan rekata Hurmauksen vrl:n :)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   14.4.09 18:43:00

ssintti = kyllä rekkaan piakkoin :) oon rekannu jo puolet suokeista ja loput rekkaan varmaan tänää tai ainakin tällä viikolla :)

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   14.4.09 18:44:14

Jenza, hyvähyvä.
Ketuttaa kun ratsuponien hyväksyntä on niin hidasta. Ponit ehtii kisaan ties kuinka kauan saamatta rankingpisteitä ;/

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 18:51:12

mä sanoin; painajaisia.

munnii pitäis rekkailla noita.

Esko, Jelena ja Haamu sai RC 't, Elmerille anonnassa vir mva ja Rysse sekä Jätkä ERJ-tilaisuudessa, jälkimmäinen koittaa myös KRJ 'tä. Nyt alkaa vihdoin tapahtua 8)

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   14.4.09 18:57:55

http://katimau.kuvat.fi/kuvat/elukat/viiru.JPG
- purasi mua :( ei antanu mun kuvata

http://katimau.kuvat.fi/kuvat/elukat/soopel%E4ski.JPG
- näyttää kenties läskiltä? o.O

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 19:02:00

namusetä, nam <3

nyyh, kuvat.fi ei anna mun ladata sinne mitään tällä koneella :<

http://ruskat.kuvat.fi

joudutte pärjäämään näillä </3

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 19:06:22

Sanokaas - pitäiskö vaan vaihtaa tuo ulkoasu ja osalle hevosista jäisi pyörimään vanha ties kuinka pitkäksi aikaa kunnes jaksan vaihtaa vai pitäiskö jatkaa vanhan kanssa matelemista? Kun en jaksa kuitenkaan vaihtaa sitä yhdellekään hevoselle jonka sivuja en pakon alla hieman perusteellisemmin päivitä, eli vaihdos venyisi vaikka miten pitkäksi.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   14.4.09 19:21:28

Milka, kiva et jonkun hevoset käy jossain. No ei... mä en vaan ikinä ehi osallistuun ERJ:n laatuarvosteluun. Tääl olis ainakin kaks suht valmista. Tilaisuudet on aina täyttyny kun mä bongaan ne.
Mein shettikselle mä anoin kyl jo ch:n mut ponien nk vähän jäissä. Holstilleni mä tarviin viel yhen MVA:n niin sit saan sille VIR MVA Ch:n kunhan ne tulee bis-listalle. Täytyy vaan olla nopee, koska aika monella orilla saman hevosen kuva ;D

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 19:40:57

ssintti, jesjes :> mäkin huomasin ton vaan koska mulle siitä mainittiin :D

njää, mä taidan nyt vaihtaa to ulkoasun ja vaihdan hevosille tosiaan sit kun perusteellisemmin päivitän.

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 19:49:45

hmh, olen jo 8 hevosta hankkinut kisaeläkkeelle. Parilla-kolmella oli kanssa alle kymmenen enää vailla, yhden laitoin kahta vajaana (48/50 ja kisoja vailla tuloksia).

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   14.4.09 20:19:26

voi prkl meinasin taas hajottaa kamerani :D meinas tippua lattialle äske :p

Pidin taas saarnan juomisesta tolle ukolle, ku otti tänäänki prkl ! ei kerrasta näyttäny uskovan.

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 20:27:10

namusetä, voe. tiäkkös mitä tuli jostain syystä mieleen - sammakkokoira <3

kato kerran mä oikasin metästä tielle pellon kautta, lunta oli polviin asti eli piti juosta. koira tuli perässä. sit mä yhtäkkiä kaaduin ja heti perään kuulu todella kummallinen humps; käännyin ja huomasin et toi koira oli hypänny mun jalkojen väliin ja seiso siinä selkäänsä myöten lumessa, alaleukakin oli peittynyt :') rupesin hekottamaan ja se raukka kiusaantu ja alko näykkimään lunta. oli tosiaan kylkiään myöten uponnyt ja mä vielä katsoin sitä sen silmien tasalta :')

hei, mä tahtosin näyttelyihin kuvaamaan mut en uskalla itekseen mennä ja mua on suositeltu hankkimaan seuraa ihan esittäjienkin mukavuuden kannalta. ei ketään kiinnostan pyörähtää jossakin 12-vuotiaan kakaran kanssa (ei hätää, en mä ihan kakara vältsimät ole)?

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   14.4.09 20:29:17

Milka - muaki kiinnostais kyl näyttelyis käydä, mut niit on niin kaukana :/

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 20:32:53

namusetä, totta. njos etitään semmoset jotka olis suht lähellä molempia ja sit seikkaillaan siellä :p ? ko ihan oikeesti tahtosin hieman tutumpaan seuraan siellä.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   14.4.09 20:33:59

joo hei :) missäs milka asustelee? ku itse asun porin lähellä (porista joku 45km). :p

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 20:37:22

namusetä, iisalmen rupulassa ;) mut mulla on isäkuski joka kanssa pitää hevosista. pitäs jotenkin saada se kuskaamaan ja sit heivattua jonnekin siksi aikaa.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   14.4.09 20:41:38

Milka ja namusetä, itsekin tahtoisin käydä kuvaileen, mut ei mul oo aikaa ja kamerakin on ihan p*ska. Aikaa ei oo sen takii kun oon melkeen joka viikonloppu joko ite kisaamassa tai sit vaan hoitajana. En ollu ees oripäivillä vaik yleensä käyn aina siellä ;(

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 20:43:40

ssintti, repäse jostain aikaa ja tuu meiän kans sinne jonnekin jos minnekään päästään :p mut joo. mie en ikinä pääse minnekään tapahtumiin, korkeintaan kattomaan pari luokkaa harjotuskisoista joskus nelisen kertaa vuodessa.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   14.4.09 20:43:47

ssintti. - meinaaks niinisaloon tulla 9-10.5? :) hoitajana tai jonain :D

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   14.4.09 21:09:21

ylös.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   15.4.09 08:17:49

YLÖS

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.4.09 17:35:27

HOPsan

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   15.4.09 17:44:50

onpa hiljasta -.-

meikä rakentaa lopuille koirille sivuja, ku kerrankin ne tuotiin :D

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.4.09 18:29:08

meiti koettaa keksiä puuhaa. mulla on hirveesti rästihommia ja kaikki satuin lupamaan eiliseksi, mitään en muistanut tehdä o.O

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:02:14

vähh, hankin kaksi hevosta yksille kuville. toinen joutuu nyt tyytymään ruunan estekuviin :p

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:02:26

namusetä, tuskin ollaan niinisaloon tulossa. 10. päivä ehkä menossa savijärvelle tai takkulaan. Vähän auki vielä ;)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:12:31

Mitäs täällä? :D
Tulin just kopukkaa liikuttamasta.

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:36:15

Tinddi, hiljasta. mä mietin kenet uskaltas pakottaa mun kanssa jonnekin kuvaamaan.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   15.4.09 19:37:51

mä meen ehkä sunnuntaina kuvaamaan tassumessuille :) koiria ja vissii talutushevosiaki.

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:38:50

Milka, ai sää oot Iisalmesta :D Ei hirveen kaukaa :O
namusetä, oi koirat<3

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:40:02

namusetä, minne? jos on lähellä nii mä tuun kuokkii kans :p

Tinddi, hahaa ;D tuu sä mu kaveriks jonnekin.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:42:03

Milka, mä tuskin voin tulla sun kaa kun asun about 430km päässä Iisalmesta ;)

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:42:58

ssintti, @!#$.

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:43:57

Joskus kesempänä kun on enemmä aikaa ;P
Mä tuun ens viikonloppuna kaverille iisalmeen. Sitte seuraavanako viikonloppunako ne oli kohta ne pemon pääsykokeet. :p
Johonki ouluun ois kiva mennä kuvaa ^^

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:49:56

mikä pemo :D

syömään. palaillaan joskus.

mä meinaan kinuta ittei Helsinkiin elokuun ekaksi viikonlopuksi ;)<3 sit jos mä muistan sen päivämäärän väärin nyt nii ei voi mitään.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   15.4.09 19:53:11

Jämijärvelle :D on aika kaukana iisalmesta

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:59:55

siis iisalmen peltosalmen eläinhoitajalinjan pääsykokeet.:D

namusetä, mikä ihmee Jämijärvi :D

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   15.4.09 20:18:01

tuppukylä keskellä ei mitää :D

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.4.09 21:20:13

katoin kartasta, aika kaukana joo :p

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   15.4.09 21:29:26

Tinddi muutes. Mis kaikkialla sie käyt kuvailemassa vai käytkö missään? Mä kun en löydä muita ko näitä kaukasia tapahtumia, olis kiva löytää lähempääkin :D

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   15.4.09 21:33:03

Milka, no Oulus ku on kisoja niin niissä oon joskus :D Sitte aika randomilla muuten.

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   16.4.09 07:12:05

ihanaa meen kaverin kans tonne tassumessuille :) ku äiti ei voi auttaa mua mun harrastukseni kans, vaik tää valokuvaus on ainut harrastus mitä mulla on. :p

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.4.09 13:17:20

hemmetin rupukylä. tääl ei tapahdu mitään.

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.4.09 14:47:07

SANOKAA taas hei mun upeille kopukoilleni, laittakaa korvan taakse ja kytätkää syntymäpäiviä jalostuskäytön kannalta!

- Viehättävän Kaino-Vaino
- 2- polvinen yleishevonen, upea suku (!)
- tälle hankitaan myös näyttelymenestystä

- Elonkerjuu
- EVM kouluori
- myös näyttelymenestystä kaavailtu (RC x 2)

- Hämypuron Haamupiste
- pitkäsukuinen estetamma
- RC jo eli jonkinmoista näyttelymenestystä hankitaan

- Hämypuron Rymäys
- 3- polvinen yleisori (katsokaas isää!)
- ei valitettavasti rakenteita mutta muuten upea

unohtamatta...

- Milkan Jelena!
- Hannikka RAM!
- Mörkövaaran Heikke!
- Lakean Turkanen

ja vanhemmat tuttavuudet;

- Milkan Jasperi
- Mörkövaaran Wilho!
- ILO Viikari!
- Meren Miisa
- Viehättävän Rikissa! III-palk.
- Vaapukan Sinelli!
- Sannin Riidatar!
- Meren Petriikka SV-I

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   16.4.09 16:04:44

Nyt odottelen innolla tuloksia suomenhevosten kantakirjaustilaisuudesta ^.^

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.4.09 16:09:49

mie taas tonne erj 'hin ja krj 'hin :3 tervehi hyvä ihminen upeita koneja!

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=131288&t=131288 #3 - ostakaa nyt vihdoin?

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.4.09 16:10:31

härregyyd, Milkan- kasvatti KTK 'ssa :o ihanaa!

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   16.4.09 16:19:44

nyt tunnin kestävä operaatio tallilla saa alkaa - moro!

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   16.4.09 16:28:03

milka muuten miksei hunajapuro oo etusivulla? ;(

  Re: Suomalaiset #77

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   16.4.09 17:26:05

Milka on onnistunut luomaan semmosen konin jota mää tuun varmasti tulevaisuudes pyytää jalostukseen <33
Tuo Kalle on aivan lumoava <3
Nyt Miisan ja Riikan rinnalle on tulos siis suosikki lisää :'D

  Re: Suomalaiset #77

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   16.4.09 18:29:22

http://www.kilkatus.net/katiy/
jhippii onnistuin ;D kilkatus.net vaihtu by kati y.:ksi ;)

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.