Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 00:38:32

I Kasarmi Cup


Tervetuloa Kasarmi Cupiin! Ensimmäinen Kasarmi Cup järjestetään 1.5.2009.

Kasarmi Cup on kaikille suomen(pien)hevosille avoin kilpailu, jossa kisaillaan sekä koulu- että esteratsastuksen merkeissä. Jokainen Cupiin osallistunut ratsukko osallistuu sekä koulu- että estekokeeseen, joissa sijoitusjärjestys määräytyy vähiten sijoituspisteitä keränneiden mukaan. Jos siis esimerkiksi sijoitut koulukokeessa viidenneksi ja estekokeessa kolmanneksi, on sijoituspistesaldosi yhteensä kahdeksan. Kilpailun tarkoituksena on, että melkein jokainen suomenhevonen pääsee mukaan mittelöön, joten luokat ovat suhteellisen helppoja (Ko HeB, Re 60 cm) - jokaisella suokkarilla on oikeus osallistua Cupiin, vaikka koulutustaso olisikin reilusti yli näiden. Luethan kilpailukutsun ennen osallistumistasi!

Osallistua voi joko sähköpostiin (kasarmitalli@luukku.com) tai tähän alle.

Tervetuloa mukaan! :)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   11.4.09 00:42:08

riella. (KR) - Milkan Lilja
riella. (KR) - Milkan Seiloriina
riella. (KR) - Lakean Hillevi
riella. (KR) - Lakean Vänrikki
riella. (KR) - Kirivoro ILO
riella. (KR) - Könsikäs KAT
riella. (KR) - Jemiino KAT
riella. (KR) - Vaapukan Myytti
riella. (KR) - Vaapukan Armas
riella. (KR) - Siljan Harhakuva
riella. (KR) - Killan Peleksi
riella. (KR) - Rajattoman Anopin Sihinä
riella. (KR) - Rajattoman Pakkasakka
riella. (KR) - Lasitaivas AK
riella. (KR) - Heinämäen Inkeri

kiitos!

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 00:43:12

riella., tervetuloa mukaan ja onnea kisaan! :)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   11.4.09 00:55:26

auro-ra (KR) - Etulinjan Torjuntavoitto
auro-ra (KR) - Siljan Torpanpoika
auro-ra (KR) - Oliver KIR
auro-ra (KR) - Vaapukan Rudolf
auro-ra (KR) - Sannin Toivo
auro-ra (KR) - Tuiskun Talviyö
auro-ra (KR) - Sannin Traumarohto
auro-ra (KR) - Tiikki
auro-ra (KR) - Vaapukan Seela
auro-ra (KR) - Etulinjan Syytön
auro-ra (KR) - Viehättävän Aino
auro-ra (KR) - Varjeltu UNI
auro-ra (KR) - Etulinjan Karuselli
auro-ra (KR) - Liinahaan Annika

Kiitos !

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 00:58:00

auro-ra, mukana myös, onnea kisaan! :)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäIrmeli 
Päivämäärä:   11.4.09 01:24:16

Irmeli (AVR) - Surunmurtama
Irmeli (AVR) - Fiktion Suruliina
Irmeli (AVR) - Piparin Pelikortti
Irmeli (AVR) - Liinahaan Lupaus
Irmeli (AVR) - Piparin Ikävätär

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 01:27:26

Irmeli, tervetuloa mukaan ja onnea matkaan! :)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   11.4.09 07:47:29

Jenza (HDR) - Pihlajan Sarkasmi VH-55294
Jenza (HDR) - Sointuvan Huvitus
Jenza (HDR) - Heinämäen Irene
Jenza (HDR) - Ruskatuli
Jenza (HDR) - Violan Serena
Jenza (HDR) - Hunajapuron Rentukka
Jenza (HDR) - Milkan Rampetti

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjäsaara. 
Päivämäärä:   11.4.09 08:38:43

saara. (TUR) - Mörkövaaran Vilmatar VH-50627
saara. (TUR) - Rökin awwitus VH-50610
saara. (TUR) - Permelian Annilotta VH-50653
saara. (TUR) - Kavionkopseen Kirsikka VH-28979
saara. (TUR) - Ristin suvituuli VH-40878
saara. (TUR) - Viehättävän Jenniina
saara. (TUR) - ILO Tulmaria VH-50605
saara. (TUR) - Sarkasmin sähäkkä VH-50631
saara. (TUR) - Kiistattoman Tauno VH-51401
saara. (TUR) - Croisoksen herrasmies
saara. (TUR) - Viehättävän Antton
saara. (TUR) - Mörkövaaran Voitto
saara. (TUR) - Meren Myrsky
saara. (TUR) - Mörkövaaran Urho VH-48655
saara. (TUR) - Vaapukan Hantti VH-50557

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   11.4.09 12:29:29

Shandi (SG) - Suomineito E

kiitos :D

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 12:37:07

Jenza, saara. ja Shandi. lisätty, tervetuloa mukaan ja onnea kisaan! :)

Hevosten VH-numeroita ei tarvitse ilmoittaa, sillä Kasarmi Cup ei ole VRL:n alainen kilpailu :)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 13:20:44

o1

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 13:52:04

o2

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   11.4.09 13:59:36

misery. (STP) - Moon Jesperi
misery. (STP) - Verjvala
misery. (STP) - Mörkövaaran Aaveritari
misery. (STP) - Moon Morfiinisiipi
misery. (STP) - Hienohelma RÖK
misery. (STP) - Koistilan Kapina
misery. (STP) - Moon Kaunistelija
misery. (STP) - Karmiinin Kumino
misery. (STP) - Operaatio Jalokivimeri
misery. (STP) - Kurittoman Leijonaraita
misery. (STP) - Usvajärven Samuli
misery. (STP) - Moon Silmäterä
misery. (STP) - Braavatar

Dodi, nyt on kaikki kynnelle kykenevät suokit kärrätty tänne. :D

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 15:06:15

misery., jee :D Onnea teillekin matkaan ^^

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 15:50:14

o3

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 16:08:59

o4

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 16:28:06

o5

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 16:47:34

o6

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjä: dracey 
Päivämäärä:   11.4.09 16:49:05

Tessa (PZT) - Aakuun Martti

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 16:57:21

dracey, tervetuloa mukaan ja onnea kisaan! :)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjä: Suwi 
Päivämäärä:   11.4.09 17:00:02

Suwi (DR) - Lakean Olli

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 17:02:27

Suwi, tervetuloa ja onnea matkaan! :)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäVuonis 
Päivämäärä:   11.4.09 17:06:52

Vuonis (SiRa) - Fiktion Varpu
Vuonis (SiRa) - Hiljaisuuden Eetvart
Vuonis (SiRa) - Hiljaisuuden Janniina
Vuonis (SiRa) - Hämypuron Hyvältä Näyttää
Vuonis (SiRa) - Meren Orkidea
Vuonis (SiRa) - Meren Todellinen
Vuonis (SiRa) - Mörkövaaran Emilio
Vuonis (SiRa) - Mörkövaaran Kelmi
Vuonis (SiRa) - Rajattoman Wilma
Vuonis (SiRa) - Vaapukan Lennu

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 17:08:06

Vuonis, tervetuloa!

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 17:29:51

o7

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 17:53:37

o8

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 18:15:43

o9

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 18:36:58

1o

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 19:04:35

11

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   11.4.09 19:12:08

yks ratsu viel saatava mukaan :)

Jenza (HDR) - Raudan Routa

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 19:27:34

Jeejee, tervetuloa! :)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 19:46:23

12

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   11.4.09 21:57:08

13

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäSara 
Päivämäärä:   11.4.09 22:06:50

Sara (PZT) - Deen Villamyssy
Sara (PZT) - Pikantin Eerika
Sara (PZT) - Lamourin Fanttiina
Sara (PZT) - Pikantin Pöhelö
Sara (PZT) - Heinämäen Eemil

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   11.4.09 22:25:02

Lilla (SsRa) - Viiman Milli
Lilla (SsRa) - Kiusantekijä
Lilla (SsRa) - Paulan Pamela
Lilla (SsRa) - Havahdus LIL
Lilla (SsRa) - Muuan Minni

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.4.09 17:40:40

Sara & Lilla mukana, onnea kisaan! :)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.4.09 17:52:04

14

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.4.09 19:17:56

15

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäHärriet 
Päivämäärä:   12.4.09 19:25:19

Härriet (VPR) - Donna II
Härriet (VPR) - Hipsutin
Härriet (VPR) - Pikku-Oskari
Härriet (VPR) - Lumipallo
Härriet (VPR) - Torstain Alieni
Härriet (VPR) - Torstain Anarkia

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.4.09 19:26:55

Härriet, kiitoksia osallistumisestasi ja onnea matkaan!

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjäsushi 
Päivämäärä:   12.4.09 19:33:54

sushi (SUO) - Vaapukan Kuje
sushi (SUO) - Moon Elmeri

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.4.09 19:35:06

sushi, welcome! :)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.4.09 19:51:10

16

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.4.09 20:07:49

17

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.4.09 20:35:10

18

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.4.09 21:43:24

19

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäMeeri N. 
Päivämäärä:   12.4.09 22:05:55

Meeri N. (GoHo) - Hiittalan Poika
Meeri N. (GoHo) - Ritari Ässä

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   12.4.09 22:10:00

Meeri N., lisäilen! Onnea kisaan!

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.4.09 00:06:10

2o

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.4.09 18:02:30

21

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.4.09 18:21:20

22

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.4.09 18:55:10

23

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   13.4.09 19:59:58

24

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäHeid. 
Päivämäärä:   14.4.09 21:34:51

Heid. (KaRa) - Simeonin Onnenpoika

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   17.4.09 16:54:53

Heid., tervetuloa mukaan ja onnea matkaan! :)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäVuonis 
Päivämäärä:   17.4.09 17:02:48

Viel yks suokki pitäs saada mukaan. :)

Vuonis (SiRa) - Viehättävän Ventovieras

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   17.4.09 17:13:13

Vuonis, tervetuloa vaan ^^

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   17.4.09 17:42:57

25

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   17.4.09 18:09:08

26

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   18.4.09 12:26:47

27

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   18.4.09 12:52:50

28

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   18.4.09 13:27:44

29

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjä: mä,,..,, 
Päivämäärä:   18.4.09 14:23:21

mä,,..,, (SsRa) - Tähti-Taivas
mä,,..,, (SsRa) - Hovin Jarru

Kiitoksia! (:

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   18.4.09 18:52:57

mä,,..,, , tervetuloa ja onnea matkaan! (:

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   18.4.09 20:33:07

30

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   18.4.09 21:04:21

31

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   18.4.09 21:48:09

32

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   19.4.09 19:14:49

33

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   19.4.09 20:48:15

34

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   19.4.09 23:07:29

35

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 18:12:26

36

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjä: Pihlaja 
Päivämäärä:   20.4.09 18:18:31

Pihlaja (KLICK) - Lennon Lissu
Pihlaja (KLICK) - Sumupuron Ruisrokkari
Pihlaja (KLICK) - Nakkimuusi
Pihlaja (KLICK) - Sinivuokko fla
Pihlaja (KLICK) - Tuuliviirin sadetanssi
Pihlaja (KLICK) - Lennon Lissu
Pihlaja (KLICK) - S.T. Pradin Ilmavoima

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 18:34:21

Jee vielä löytyy suokkareita mukaan mittelöön! ^^ Pihlaja ja ponit, tervetuloa!

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   20.4.09 18:37:04

Viivuska (VRL-0502) - Meren Helmiina VH-59218
Viivuska (VRL-0502) - Verneri KAT VH-45700

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 18:39:53

Viivuska, tervetuloa ja onnea matkaan! (:

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 19:45:59

37

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjä: Pihlaja 
Päivämäärä:   20.4.09 20:11:06

Apua, Lennon Lissu tuli kaks kertaa ku rupesin tutkii tota osallistumista XD. Eli siis poistaisitko toisen? :D.

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 20:15:15

Haa, kappas! Jäi itselläkin silmien väliin, poistelen (et olis sanonu mtn ni ois ollu teillä hyvät mahikset voittaa, haha :D)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjä: Pihlaja 
Päivämäärä:   20.4.09 20:36:39

XD. Mä olenkin rehellinen ^^ Eikös se oo se sanonta, että rehellisyys maan perii? :D.

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 20:44:22

Jep, ehkä nyt sait tuplaonnen kuitenkin kisaan ;)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   22.4.09 21:04:43

38

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   23.4.09 17:43:36

39

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäJohanna R. 
Päivämäärä:   23.4.09 18:17:25

Johanna R. (KaKaRa) - Nokelan Pikkupoika
Johanna R. (KaKaRa) - Ropon Peukaloinen
Johanna R. (KaKaRa) - Sanan Elias
Johanna R. (KaKaRa) - Milkan Justus
Johanna R. (KaKaRa) - Romulus VK
Johanna R. (KaKaRa) - Miltsun Rämäpää
Johanna R. (KaKaRa) - Tuulen Seilori
Johanna R. (KaKaRa) - Turo
Johanna R. (KaKaRa) - Hallan Komia
Johanna R. (KaKaRa) - Latumaan Frendrika
Johanna R. (KaKaRa) - ADE Pikkuprinsessa
Johanna R. (KaKaRa) - Sanan Valoisa
Johanna R. (KaKaRa) - Sanan Heimo
Johanna R. (KaKaRa) - Vieskan Lich
Johanna R. (KaKaRa) - Iofobia HE
Johanna R. (KaKaRa) - Sointuvan Aurora
Johanna R. (KaKaRa) - Anjoviksen Unelma
Johanna R. (KaKaRa) - Nectarin Neiti
Johanna R. (KaKaRa) - Tinkkelperin Tatjaana

Toivottavasti siinä oli kaikki...

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   23.4.09 18:46:33

Johanna R., tervetuloa mukaan! Hienoa että löytyi noin monta kynnelle kykenevää suokkaria! :)

Viikko aikaa ilmoittautua!

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   23.4.09 22:07:26

40

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   23.4.09 22:27:58

Tintti (JPR) - Milkan Sihahdus
Tintti (JPR) - Milkan Hurmuri
Tintti (JPR) - Viialan Vauhtiville
Tintti (JPR) - Koistilan Terhakas
Tintti (JPR) - Meren Jeremias
Tintti (JPR) - Meren Meripilvi
Tintti (JPR) - Wiskin Tarmo
Tintti (JPR) - Haavelaakson Muska
Tintti (JPR) - Mörkövaaran Rikhard
Tintti (JPR) - Lakean Katariina
Tintti (JPR) - Mörkövaaran Amatsoni
Tintti (JPR) - Lakean Hemminki
Tintti (JPR) - Meren Juhani
Tintti (JPR) - Meren Hopiaaria
Tintti (JPR) - Hämypuron Adalmiina
Tintti (JPR) - Aakuun Kaarina
Tintti (JPR) - Helmikäs VOE
Tintti (JPR) - Lakean Leevi Luukas
Tintti (JPR) - Vaapukan Laika
Tintti (JPR) - ERK Lahjaton
Tintti (JPR) - Meren Marianne
Tintti (JPR) - Meren Taskukokoinen
Tintti (JPR) - ILO Vihtori
Tintti (JPR) - Haavelaakson Aate
Tintti (JPR) - Syksyn Runopoika
Tintti (JPR) - Kirveltäjän Kiia
Tintti (JPR) - Kirveltäjän Kaapo
Tintti (JPR) - Mörön Minna
Tintti (JPR) - Meren Mea
Tintti (JPR) - Hartauden Hevimansikka
Tintti (JPR) - Kuisman Rapina
Tintti (JPR) - Viehättävän Villiriina
Tintti (JPR) - Linnanherra
Tintti (JPR) - Hairahdus
Tintti (JPR) - Meren Verttilja
Tintti (JPR) - Meren Aprikoosi
Tintti (JPR) - Pikantin Krista
Tintti (JPR) - Satuneito
Tintti (JPR) - Raadelman Pirho
Tintti (JPR) - Pikantin Vilma
Tintti (JPR) - Jesperin Lento
Tintti (JPR) - Kossukolli KAT
Tintti (JPR) - Soinaaja KAT
Tintti (JPR) - Tammihaan Teuvo
Tintti (JPR) - Meren Miro
Tintti (JPR) - Tiikeriina
Tintti (JPR) - Siljan Stiina
Tintti (JPR) - Sannin Riia
Tintti (JPR) - Tuikin Timantti
Tintti (JPR) - Tuikin Terho
Tintti (JPR) - Iskutaktiikka U
Tintti (JPR) - Surusade U
Tintti (JPR) - Serenin Saaga
Tintti (JPR) - Karmiinin Joulutaika
Tintti (JPR) - Mörön Menninkäinen
Tintti (JPR) - Heinämäen Usva
Tintti (JPR) - Heinämäen Hanna
Tintti (JPR) - Hämypuron Rakuuna
Tintti (JPR) - Mörkövaaran Maisteri
Tintti (JPR) - Pinnistin KIR
Tintti (JPR) - Killaaja KAT
Tintti (JPR) - Tuikkeen Granaatti
Tintti (JPR) - Pirskahduksen Pimu
Tintti (JPR) - Sisun Karamelli

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   23.4.09 22:28:26

Siinä vähän osallistujia : D

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   23.4.09 22:32:51

Tinddi, wou!!!! :D asiaa!! Tsemppiä ^^

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäAlbino 
Päivämäärä:   23.4.09 22:37:10

Albino (IAR) - M.J. Järjestysmies
Albino (IAR) - Nevalainen

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   23.4.09 22:40:00

Albino, tervetuloa ^^

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   24.4.09 20:13:04

ssintti. (STP) - Sannin Traumavelho
ssintti. (STP) - Hillan Kelmi
ssintti. (STP) - Meren Alvari
ssintti. (STP) - Meren Jasperi
ssintti. (STP) - Tuurilaukaus
ssintti. (STP) - Herra Tapani
ssintti. (STP) - Ässän Muruliina
ssintti. (STP) - Neiti Näpsä
ssintti. (STP) - Vinlannin Katriina
ssintti. (STP) - Vinlannin Hento-Hurma

Tintti vie ton cupin ihan 6-0 tolla hevosmäärällä :D

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 14:36:51

ssintti., jee tervetuloa tekin!

Haha, ehkä Tintillä loppuu kunto kesken ennen ku kaikki hepolaiset on ratsastettu, on kuitenkin jokaisella koulu- ja estekoe samana päivänä ;)

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 15:19:29

VIP keskiviikkona, joten hopihopi loputkin osallistumaan! :D

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 19:46:45

41

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 20:50:12

42

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 22:30:18

43

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   29.4.09 12:45:21

VIP TÄNÄÄN!

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   29.4.09 15:19:16

44

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   29.4.09 15:57:56

45

  Re: I Kasarmi Cup - osallistu!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   6.5.09 16:06:55

TULOKSET

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.