Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 11:44:27

.

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 11:44:47

Jalostukseen tarjolla evm-sukuiset oriherrat:

Tumma-Poika
http://nummisto.webs.com/tummapoika.htm
- KRJ III (korotetaan), YLA2

Huru-Tähti
http://nummisto.webs.com/hurutahti.htm
- ERJ III, menee YLA:an

Oriit vastaanottavat 1-3 evm-sukuista samanpainotteista (tai yleis-) tammaa. Tammoilla tulee olla sijoituksia ja laatispalkinnot katsotaan suureksi plussaksi.

Myytävänä Nummiston kasvatteja:

o. Nummiston Herkko
http://nummisto.webs.com/herkko.htm
- s. 9.3.09
- rekisteröity
- 1-polvinen (isä KRJ III ja YLA2)
- koulu- tai yleispainotteinen

t. Nummiston Sikuriina
http://nummisto.webs.com/sikuriina.htm
- s. 2.4.09
- rekisteröintihakemus jonossa
- 2-polvinen (suvussa laatispalkittuja)
- yleispainotteinen

o. Nummiston Keikari
http://nummisto.webs.com/keikari.htm
- s. 3.4.09
- rekisteröintihakemus jonossa
- 2-polvinen (ii KRJ III ja YLA2)
- koulupainotteinen

Kasvateille etsitään aktiivista, tavoitteellista ja pysyvää kotia. VRL:ään on ikääntymiseksi merkitty "muu", joten ikääntymisen voi itse päättää. Ostajan VRL-tunnus pakollinen! Katso myyntiehdot -->http://nummisto.webs.com/kasvatus.htm.

Ostotarjouksia (näytöt!) ja tammaesittelyjä alle sitten vaan =)

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 13:11:25

Sikuriinan ja Keikarin vanhemmat ovat vielä nuoria ja kisatuloksia ei ole vielä saatu. Osallistuttu on kyllä. Tulevaisuudessa kisakalenterit tulevat näyttämään samalta kuin isoisänsä Tumma-Pojan ja tavoitteena painotuslajiensa laatikset niilläkin.

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 14:00:01

98

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 14:20:01

97

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 14:33:44

96

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 14:52:43

95

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 15:18:03

94

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 15:34:02

93

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 15:44:10

92

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäHärriet 
Päivämäärä:   8.4.09 15:56:33

Tumma-Poika x Hipsutin ?? :)

Hertalla päätavoitteina YLA ja SLA

Varsasta koulu-/yleispainotteinen

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 16:04:26

Härriet, sopii =) Milloin astutus/syntymäpäivä?

(ps. Tuo Freewebsin mainos sivun alareunassa peittää viimeiset rivit valmennuksesta)

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäHärriet 
Päivämäärä:   8.4.09 16:08:01

JenNu >> Vaikkapa tänään? eli siis 8.4, varsa syntyisi viikon kuluttua, eli 15.4 :)

(ja tuon mainoksen saa pois, kun sivun päivittää :))

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 16:10:23

Härriet, ok. Merkitsen oriin sivulle. Mailaatko mulle sitten varsan tiedot? =)

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 16:13:38

Härriet, niin juu meneekö varsa myyntiin vai jääkö teille?

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäHärriet 
Päivämäärä:   8.4.09 16:13:48

JenNu >> Yepa yep :D

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 16:27:16

85

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 16:47:03

84

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 16:59:47

83

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 17:11:56

82

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 17:25:12

81

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 17:38:10

80 - Poistun nyt hetkeksi. Laittakaas nyt tarjouksia noista nuorista. Ja unohtui mainita että voin myydä myös laadukkaaseen ja aktiiviseen ratsastuskouluun, kunhan edes muutamissa kisoissa käytäisiin. Ainakin tuo Sikuriina voisi luonteeltaan sopia siihenkin käyttöön.

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 20:53:43

79

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 21:04:13

78

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 21:17:55

77

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäFenella 
Päivämäärä:   8.4.09 21:19:01

Enkö ole lähettänyt sinulle Herkon uusia sivuja? o_O

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 21:24:56

Et... Saat sen tietenkin vielä =) Pistä sivut vaikka tähän niin asia on selvä =)

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 21:25:52

Niin ja VRL-tunnus myös niin käyn heti siirtämässä oriin sulle =)

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 22:09:26

73

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   8.4.09 22:15:08

Voi että, kun nuo teidän kasvatit on upeita.. =)

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   8.4.09 22:39:50

Veena, on ne =)

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 00:11:18

70

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 10:40:05

69

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäMJD 
Päivämäärä:   9.4.09 10:55:18

Ääh :p miun on nyt pakko tarjota. Viime yönä jo tässä kiertelin ja kiertelin ja katselin sivuja yms. mutten sit kuitenkaan tarjousta laittanut :D Nummiston Herkko ja Nummiston Sikuriina on aivan sen näkösiä, et ne tahtois molemmat muuttaa mun hoiviin ;) Vasta olen aloitellut parin vuoden tauon jäljiltä uudelleen tätä harrastusta joten uskot varmasti, että vielä ei löydy järin kummoisia kisanäyttöjä (seuraan pääsyäkin odottelen vielä). Sivunäyttöjä on toki antaa klik klik klik. Pitkäaikainen ja rakastava koti luvassa. Sopivissa määrin kilpailuja, valmennuksia, mitä nyt keksitään sekä tietenkin niitä varsoja :) Toivottavasti tässä oli kaikki oleellinen.

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 11:01:22

MJD, Herkko menee luultavasti Flanellille, kun hän vaan ilmoittelee sivut. Mutta Sikuriinan kohdalla ehdottomasti harkinnassa. Odottelen vielä josko joku muukin tarjoaisi. Viimeistään huomenna päätän =)

ps. Itsekkin aloitin viime marraskuussa uudelleen v-hevostelun 3,5-vuoden tauon jälkeen, joten ymmärrän hyvin näyttöjen vähäisyyden =)

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 11:02:01

Ei kun siis Fenellalle *nolo*

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäMJD 
Päivämäärä:   9.4.09 11:03:07

Okei kiva (:

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 11:31:54

64

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 12:11:17

63

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 13:22:58

62

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 14:03:16

61

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 14:19:03

60

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 14:31:47

59

  Re: TJ ja M: suomenhevosia

LähettäjäJenNu 
Päivämäärä:   9.4.09 14:57:53

58

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.