Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:13:04

Vinlannin suomenpojista muutama haluaisi tehdä tuttavuutta teidän tammojenne kanssa, joten esittelen heitä täällä foorumissa.

sh-o. Sannin Traumavelho
YLA2, SLA-II, 34 erj-sij., 30 krj-sij., 15 kerj-sij.
- Trauma astuu 1-polvisia, kilpailleita ja kenttä-/estepainotteisia tammoja

sh-o. Hillan Kelmi
YLA2, 25 krj-sij.
- Kelmi astuu evm-sukuisia, kilpailleita ja koulupainotteisia tammoja

sph-o. Tuurilaukaus
- Laku astuu evm-sukuisia, kilpailleita tammoja, joiden painotuksella ei ole väliä

Voitte myös katsella tallin muita oreja ja meidän tammoillekin saa näytellä oreja.

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:22:02

ensimmäinen

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:38:44

toinen

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   6.4.09 16:19:29

kolmas

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   6.4.09 22:00:04

neljäs

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   7.4.09 16:46:45

viides

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   7.4.09 18:49:25

kuudes

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   7.4.09 19:32:39

seitsemäs

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   9.4.09 14:28:41

kahdeksas

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   9.4.09 17:59:42

yhdeksäs

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   9.4.09 18:48:09

kymmenes

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   9.4.09 19:01:42

yhdestoista

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   9.4.09 19:08:15

kahdestoista

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   12.4.09 19:06:56

kolmastoista

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   13.4.09 13:47:37

neljästoista

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   14.4.09 18:31:33

viidestoista

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   14.4.09 19:25:23

kuudestoista

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjämaxi 
Päivämäärä:   14.4.09 19:29:38

Kelpaisiko Tuurilaukaukselle Elli? Tamma on yleispainoitteinen ja jonkin verran kilpaillut, tosin on lisäämättä muutamat kisat sivuille. (seliseli :D) Ja tulevaisuudessa menee ainakin YLA- ja SLA-laatiksiin. :)
Varsan pitäisin näillä näkymin itselläni, mutta jos joskus myyn niin etsin hyvän kodin.

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjämaxi 
Päivämäärä:   14.4.09 19:30:16

Elli *

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   14.4.09 19:37:20

maxi, kelpaa hyvinkin. Sivuja mulle sitten mailiin kun sellaiset on ja olis suotavaa, että varsa rekisteröidään VRL:n.

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjämaxi 
Päivämäärä:   14.4.09 19:39:02

ssintti., okei, jos astutuspäivä laitetaan täks päiväks niin syntyy joskus 5-7 vrk päästä, teen sivut viimestään sillon. Ja joo, rekkaan kaikki hepat VRL:n rekisteriin niin ei tossa mitään onkelmaa. :)

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   14.4.09 19:48:44

maxi, selvä juttu.

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:16:11

seitsemästoista

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   16.4.09 20:46:04

kahdeksastoista

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   17.4.09 16:35:49

yhdeksästoista

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   17.4.09 21:15:36

kahdeskymmenes

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   18.4.09 09:15:48

kahdeskymmenesensimmäinen

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   18.4.09 11:35:26

kahdeskymmenestoinen

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   18.4.09 13:37:36

kahdeskymmeneskolmas

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   19.4.09 19:14:12

kahdeskymmenesneljäs

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   19.4.09 22:26:20

kahdeskymmenesviides

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   20.4.09 16:52:40

kahdeskymmeneskuudes

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   20.4.09 21:17:26

kahdeskymmenesseitsemäs

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   21.4.09 19:09:01

kahdeskymmeneskahdeksas

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   22.4.09 19:08:23

kahdeskymmenesyhdeksäs

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   23.4.09 16:07:48

kolmaskymmenes

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   24.4.09 15:37:53

kolmaskymmenesensimmäinen

  Re: JT: upeita suomalaisia

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   24.4.09 20:05:45

kolmaskymmenestoinen

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.