Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 15:32:15

Nämä Heinämäen huhtikuun kasvattilapset olisivat lähdössä siis maailmalle. Kaikille olisi haussa edes hieman kilpaileva koti.

Tällä kertaa myyntiin

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 15:34:33

hmm no koneeseen tuli joku ihme vika joten lähetti keskeneräisen viestin.

Nämä Heinämäen huhtikuun kasvattilapset olisivat lähdössä siis maailmalle. Kaikille olisi haussa edes hieman kilpaileva koti.

Tällä kertaa myyntiin tulisi myös muutamia todellisia helmiä, joita voit katsella enemmän täältä

Tarjouksen tulisi sisältää kaikki tarpeelliseksi kokemat asiat, mutta heti tähän väliin muistuttanen että ilman näyttöjä en valitettavasti myy kasvattejani huonojen kokemuksien vuoksi.

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 15:53:37

01

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 16:07:38

02

nimiin ja sukupuoliin on mahdollista vaikuttaa (:

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 16:23:47

03

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 16:32:48

04

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 16:44:39

05

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 17:21:46

06

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 17:35:05

07

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 17:48:04

08

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 18:49:43

09

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 19:07:14

10

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 19:58:32

11

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 20:18:24

12

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäExtrariiviö 
Päivämäärä:   10.4.09 20:19:09

Höh, olisin tehnyt tarjouksen Hittipojasta, mutta suku liian epätasainen :[

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 21:01:50

Extrariiviö, loppujen lopuksi vain yksi polvi suvusta heittää, joten mielestäni ei yhtään liian epätasainen?

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 21:16:46

13

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.4.09 21:50:26

14

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 11:31:04

15

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 12:32:21

16

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 14:01:36

17

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 14:12:58

18

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   11.4.09 15:05:20

Mä tahdon joko Taikurin tai Lohdun <3____<3 saako niiden nimiin vaikuttaa?

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 16:28:14

Milka, nimiin saa vaikuttaa, samaten kuin sukupuoliin. :) Pistin vain jotain tuohon myyntisivulle että tulee järkevämmän näköstä. Kumman otat vai otakko molemmat? :D

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: ppetraa. 
Päivämäärä:   11.4.09 16:34:15

Haluaisin ton Taikurin!!!

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 16:34:55

ppetraa, tarjousta (:

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 20:36:54

19

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 21:23:35

20

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 21:47:33

21

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 22:09:21

22

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   11.4.09 22:15:11

Voi, että noi welshit olis kyllä todella kiinnostavia tapauksia. Tulisko tosta cobista estepainotteinen ?

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   11.4.09 22:34:43

vvenla, kyllä melko vahvasti. Emän kanssa kyllä kilpaillaan varmaan myös hieman koulua mutta pääasiassa esteitä :)

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   11.4.09 22:42:36

s. 13.04 o Heinämäen Taikuri (i Ruiskukan Tiritombaa x e Ruiskukan Taivastelija) - om varattavissa

Voi namnam <3____<3 Varmaan eka kerta kun oon halunnut jotain näin paljon <3.

Jos herrasmiehen alku lähtisi meille sijoitusten metsästykseen KRJ:ssä ja mahdollisesti erj:ssä. Näyttelyissä käydään ihan varmasti. Jos vaan rahkeet riittää niin kaiken näköisiä laatiksia on tarkoitus ravata tai laukata läpi, riippuu nyt miten mahtaa sujua (;.

Tällä hetkellä sivunäyttö aivan olematon kun talli 100% rempassa, mutta VRL:ssä jotain kisanäyttöä.
(http://www.virtuaalihevoset.net/jasenet/tunnus.php?tunnus=1608)

Sivunäyttönä nyt toimikoon vanhat sivut Striden hevosilta:
http://stustride.webs.com/hevoset.html
Suurin osa Striden hevosista on uunituoreita evm heppoja, joten ei kannata odottaa mitään kauheen ihmeellistä.

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   11.4.09 22:58:53

No kait mä sit teen tarjouksen cobista. (: Eli lähtisi Amelieen (joka muuttaa mahd. pian tänne).

Aluksi kilpailukäyttöön. Minä kisaan vaan porrastettuja, villejä ja ulkomaisten show boardejen kisoja, joten pääsisi näihin samoihin kisoihin pääpainotuksena esteet. Jos hyvät kuvat löytyy, niin myös näyttelyihin. En siis lupaa mitään miljardia kisaa, mutta aina on tavoitteena se kansallinen taso.
Ja tosiaan, 4-18 v on meillä kisausikä.

Sitten kun on jo muutamia kisoja alla, ehkä vähän mainetta ja kunniaa, niin teetetään muutama varsa. En yleensäkään hanki hevosillani enempää kuin 5 varsaa, ja koska tällä on todella upea suku, luultavasti joku 3-4 olisi hyvä, hyvin harkittu jälkikasvu on parempi kuin 10 huonoa.

Ja sivunäyttönä voisin antaa andalusialaisteni sivuja, muutaman welshini sivuilta ei vielä löydy mitään oleellista:
http://www.kumi-saapas.net/amelie/antti.html
http://www.kumi-saapas.net/amelie/cessa.html

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 08:36:26

Lilla, ei valitettavasti tällä kertaa ;/
vvenla, harkitaan, kuullosti ihan mukavalta :)

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 10:08:31

23

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 11:33:43

24

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 11:51:35

25

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 12:08:00

26

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: ppetraa. 
Päivämäärä:   12.4.09 15:31:50

Elikkäs, Taikuri tulisi 2 muun suomenhevosen kanssa päiväpeittoon. Varsa koulutettaisiin 5 vuotiaaksi saakka, kunnes sillä alettaisiin kilpailla KRJ:tä aktiivisesti. Myös näyttelyitä kierreltäisiin.

12vuotiaana ori siirtyisi siitoskäyttöön ja samalla kilpailtaisiin viimeisiä kilpailuita kevyesti, ja 15vuotiaana ori siirtyisi viettämään eläkepäiviä ja toimimaan kevyesti maastopollena.

Päiväpeitto
tallillani on siis 2 suomenhevosta, joista molempia koulutetaan vielä, joten kisanäyttöä ei ole.

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 15:33:04

ppetraa., ei valitettavasti tällä kertaa, sillä näytöttömiin koteihin en valitettavasti näitä myy.

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: ppetraa. 
Päivämäärä:   12.4.09 15:34:35

ainiin, edelliseltä tallilta olisi näyttöä..
tässä

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 16:03:45

ppetraa., ei tällä kertaa

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 16:38:36

27

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 20:17:53

28

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 21:19:20

29

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 21:29:26

30

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 21:45:40

31

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 22:03:42

32

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 22:14:16

33

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.4.09 22:37:01

34

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 09:09:06

35

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 10:12:47

vvenla ota tuo varsa mukaasi. Sivuja viimeistään viikon kuluttua mailiini :)

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 11:24:54

36

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 12:36:41

37

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   13.4.09 12:59:54

Heidi, selväpeli. (:

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 13:29:35

38

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 14:01:00

39

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 15:12:05

40

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 16:25:36

41

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 16:43:59

42

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   13.4.09 17:58:18

Katotaan :>

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 19:41:37

milka, ne tahtoo sun luo!! :<

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 19:58:51

43

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 20:34:24

44

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   13.4.09 21:36:55

45

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   14.4.09 07:15:23

46

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   14.4.09 15:28:59

47

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   14.4.09 15:52:53

48

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   14.4.09 18:21:41

49

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   14.4.09 21:39:18

50

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   14.4.09 21:56:43

51

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   15.4.09 16:23:19

52

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   15.4.09 18:42:48

53

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:51:46

54

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   16.4.09 08:00:34

55

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   16.4.09 18:14:50

56

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   16.4.09 19:04:34

57

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   16.4.09 19:21:00

58

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   16.4.09 20:48:36

59

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   16.4.09 21:57:36

60

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   17.4.09 15:32:01

61

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   17.4.09 18:46:51

62

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   17.4.09 21:04:17

63

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   17.4.09 21:55:38

64

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   17.4.09 22:25:08

65

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   18.4.09 09:30:09

66

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   18.4.09 14:02:33

67

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   18.4.09 14:58:16

68

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   18.4.09 15:13:25

PS. Onko nimellä väliä ? Kelpaako esim Hay's Gwalterr ?

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   18.4.09 15:35:58

Siitä tuli jo Hay's Gwalterr, että :D

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   18.4.09 15:57:18

Mailasin sivut. (:

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   18.4.09 16:01:48

vvenla, kiitoksia :) ja nimellähän ei siis mulle oo mtn väliä ;)

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   18.4.09 16:14:46

69

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   18.4.09 20:56:14

70

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   18.4.09 21:58:28

71

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   18.4.09 22:26:37

72

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   18.4.09 22:44:16

73

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   18.4.09 23:25:14

74

  Re: Vanhalinjaiset sh ja w lapset vailla koteja!!

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   19.4.09 08:08:22

75

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.