Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rikos ja rakkaus #5

Lähettäjä: Pikkuneiti(kö) 
Päivämäärä:   7.4.09 19:20:01

Tänne jatkuu.

Tuossa edelliset:

Näin. :)

Re: Rikos ja rakkaus #5

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   7.4.09 21:49:45

Up!

Lähettäjä: LöLLi<3 
Päivämäärä:   8.4.09 15:40:58

nyt jatkuu ! :))

Lähettäjä: jookuu 
Päivämäärä:   8.4.09 19:48:36

jatkoa!?!?!?:)

Päivämäärä:   9.4.09 14:20:15

Nyt jatkuu. Kiitos kommenteista. <3

Mä huomasin kyyneleen valuvan Kikin poskea pitkin ja tajusin laskea aseen kädestäni. Laitoin sen varovasti hyllylleni ja Kiki seurasi jokaista liikettäni tarkasti. Yritin miettiä jotain järkevää selitystä. Kiki yritti sanoa jotain, mut ei saanu ääntäkään suustaan. Se haukko henkeään vähän aikaa ja mä odotin. Mä näin toisen kyyneleen vierivän sen poskea pitkin syliin.
-Mistä sä oot saanu nää korut ja ton aseen? se kysy hiljaa. -Kerro totuus...
-Kultasepänliikkeestä. Mä varastin ne kavereitten kaa. Ja se ase on ollu mulla aina.
-Entä nää rahat? se kysy ja näytti rahapinkkaa, jonka mä olin saanu Alexilta.
-Alexilta.
-Olikse sulle velkaa, vai? Kiki kysy ja mä huomasin, et se yritti pysyä rauhallisena ja pidätteli kyyneliä.
Mä tiesin, et se oli säikähtäny, ku mä olin tullu ase kädessä sisälle huoneeseen. Nyt vasta mä huomasin et Linkkiä ei näkyny. Mihin se oli jättäny sen? Linkkihän oli aina sen mukana.
-Mihin sä Linkin jätit? mä kysyin ja kiersin sen kysymyksen.
-Kotiin. Mä halusin olla sun kaa kahestaan... Ja sit mä huomasin et sun ovi oli auki, joten mä tulin sisälle. Sä et vastannu mun kysymykseen, Kiki sano ja sai äänensä hallittua, ettei se värisis.
-Tavallaan.
-Miten tavallaan? Anna tulla vaa, koko totuus.
Mä välttelin sen katsetta. Mä halunnu kertoa sille totuutta. En nyt, enkä koskaan. Mä en halunnu menettää Kikiä ja tiesin sen, et jos kertoisin koko totuuden se lähtis, eikä tulis enää takasin. Huomasin Kikin vähän liikkuvan, mut se ei noussu ylös vieläkään. Se vilkas kaapin päällä olevaa asetta.
-Emmä sua ammu, mä sanoin ja yritin väistää kysymyksen.
-Kerro.
-En, sä vihaisit mua sen jälkeen.
-Mä luulen, et mä vihaan sua siltiki, vaikka sä et kertoiskaa. Anna tulla, mä haluun tietää.
-Se oli tavallaan vedonlyönti, mut mun ei ois tarvinnu antaa sille mitään, jos mä oisin hävinny, mä sanoin ja katoin sitä. -Muistaksä ku me tavattiin siellä baarissa? mä jatkoin ja se nyökkäs varovasti. Mä jäin vähäks aikaa miettimään. Miks mä olin kertomassa sille? Ei se sitä haittais, vaikkei se tietäiskää.
-Jatka, Kiki kuitenki sano.
-Alex sano, et mä saan siltä rahaa, jos mä saan sut sänkyyn..
Kiki näytti lievästi sanottuna järkyttyneeltä. Se tuijotti mua ja kyneleet valu sen poskia pitkin. Se nousi seisomaan ja oli kävelemässä mun ohi, mut mä pysäytin sen ja panoin seinää vasten.
-Kuuntele, mä sanoin.
-En! Mä luulin, et sä oikeesti rakastat mua! se suorastaan huus ja kiemurteli seinän ja mun välistä pois.
Mä en ehtiny tekemään yhtään mitään, ku se ryntäs jo ovesta ulos.

Oon pahoillani, et tästä tuli näin lyhyt.. Ja vähän tälläne.. mutta HUOM! En pääse nyt jatkamaan vähään aikaan, sillä olen lomalla. Mutta jatkoa on kyllä tulossa!

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   9.4.09 14:41:10

noou! :(( ei tällasta! :( kuolen! jatkoa vaan :D

Lähettäjä: jssuu 
Päivämäärä:   9.4.09 18:06:07

huono jatko!!! ei mittään tällästääää!!!!!!!!!!
miks hitossa sen piti muka sanoa sille totuuus!!!!??

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   9.4.09 18:44:56

eei tälläst.. eieieie :D jatko vaan juu :)

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   9.4.09 19:22:28

miks se alex on niin tyhmä :(
ja teemuki vaan meni kertoon sille.
jatka nopee :)

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   9.4.09 21:35:17

Eieieiii! Ei tuommosta! Niitten on pakko mennä yhteen!
Äkkiä jatkoa! :s

Lähettäjä: sssd 
Päivämäärä:   9.4.09 21:42:01

heii aiva mahtavasti menny tähä asti:))
HUIPPUKU LAITOIT SEN PYSSYJUTU.:P
alko tule sellasii ihuneij väristyksii..
pistä noi viel josai vaihees yhtee;DD
mutta jatkoo heiij.

Päivämäärä:   10.4.09 20:42:01

äää, voi ei ! ;<<< jatkoa !

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.4.09 22:00:44

mahtavaa

Lähettäjä: forevör 
Päivämäärä:   13.4.09 17:52:34

Aivan mahtava tarina! Ei voi muuta sanoa kuin että jatkoa, varsinkin nyt kun sait tuon paikoillaan junnaamisen pois.

Lähettäjä: Boyie 
Päivämäärä:   13.4.09 19:20:56

Voe voe, se on mun mielipiteeni tästä käänteestä. Mutta kohta ne liimautuu toisiinsa ku kaks magneettia ja pusipusi! ;D

Lähettäjä: ohikyyneltäjä 
Päivämäärä:   14.4.09 11:31:26

kyynel valuu ;_____; jos toinenkin.
mut silti nauran :'<
IHAN YLIVETO<3

Päivämäärä:   14.4.09 19:35:00

jatkuu jatkuu ! =)

Päivämäärä:   14.4.09 19:54:46

Missä jatko? Kun koukkuun jää, niin siihen sitten kans jää (;

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   15.4.09 18:07:40

Heihei pakko jatkaa! :p

Lähettäjä: sotanorsu 
Päivämäärä:   16.4.09 16:17:52

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   16.4.09 20:58:49

Hei uppista! Halluun jatkoa. :p

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   16.4.09 21:31:56

Mäki haluun jo jatkoaa! :d

Päivämäärä:   16.4.09 21:38:44

ylös hop

Päivämäärä:   19.4.09 00:24:17

Päivämäärä:   20.4.09 17:36:35

nyt pitäs jo jatkuu ! ;<

Päivämäärä:   21.4.09 20:05:34

uppista uu tulisko jatkoo?? ;>

Lähettäjä: ash 
Päivämäärä:   22.4.09 17:31:28

pitäis jatkuu jo, tää on niii hyvä tarina (;

Päivämäärä:   23.4.09 08:05:57

millon jatkoo?:)

Päivämäärä:   24.4.09 16:06:54

Olen pahoillani etten ole jatkanu, mutta lomalta tulon jälkeen satutin varpaani ja se on todella kipeä ja sen taki en ole nukkunut öisin juuri ollenkaan, eli olen todella väsynyt..
Mutta jatkoa on kyllä tulossa!!

LähettäjäMurmöör 
Päivämäärä:   24.4.09 21:52:55

sekoan jos nuo ei kohta sovi D8

Päivämäärä:   25.4.09 14:29:24

hyvä että jatkoa tulee ! =)

Päivämäärä:   26.4.09 14:07:46

Yritän huomenna jatkella, tai sitten tiistaina. :) kiitos kommentesita <3

Päivämäärä:   26.4.09 21:55:19

Aina pääsee unohtumaan että kirjoittajilla VOI OLLA jotain muutakin elämää kuin ht.net ;>

Päivämäärä:   27.4.09 15:32:29

mahtaakoha jatkuu viel? kolmee viikkoo ei oo mittää tullu

Päivämäärä:   27.4.09 16:22:14

toivottavasti jatkuu ja nopsaa ! :)

Päivämäärä:   28.4.09 17:48:44

Forevör, juuri niin. :)
Kiitos kommenteista. <3
Ja nyt jatkuu.

Mä tunsin itteni halvaantuneeksi. Tuijotin tyhjää eteistä ja yritin kerrata tapahtunutta mielessäni. En voinu uskoa, et mulle saatto tapahtua näin. Et mä olin todella rakastunu Kikiin, jota olin pitänyt lähes mahdottomana. Nyt olin aivan yksin kämpässäni, joka oli aivan liian hiljainen Kikin lähdön jälkeen. Mä en tienny mitä mun pitäis tehdä, joten jatkoin eteiseen tuijottamista. Mun pää tyhjeni täydellisesti ja jostain kaukaa kuulin seinäkellon tikittävän hiljaa.
Loppu illan mä elin aivan ku hypnoosissa. Mä tein kaiken liianki robottimaisesti. Mä en edes nukkunut. Katoin vaa telkkaria koko yön välittämättä siitä, miten väsyny mä oisin mahdollisesti seuraavana päivänä.

Mä ja Elvi oltiin molemmat aivan omissa maailmoissamme koulussa. Kumpikaan ei puhunut koko päivänä ja musta tuntu, et Elvi ties tarkasti mikä mua vaivas. Koko koulupäivä oli aivan samantekevä. Mä en kuunnellu yhdelläkään tunnilla opettajien pälätystä ja onnekseni ne jätti mut rauhaan, eikä piinannu kysymyksillään.

Perjantai-iltana mä sain viimeinki jotain muutaki ajateltavaa, sillä me suunniteltiin keikka loppuun ja sovittiin aikataulu. Mä en ollu vieläkään kovinkaan innostunu keikasta, mut se anto mulle sentään jotain muutaki ajateltavaa. Alexia ilahdutti vähän liikaaki se, et Kiki ei ollu enää mun kuvioissa pyörimässä. Mua se taas ärsytti suunnattomasti ja mulla teki tiukkaa hillitä itteni, etten mä ois lyöny sitä.

Anteeksi ihan hirveästi tää lyhyys! Yritän huomenna jatkaa.

Lähettäjä: ash 
Päivämäärä:   28.4.09 20:24:38

jatkuuuuu :) <3

Päivämäärä:   29.4.09 16:59:54

En oikee osaa sanoo mitään tosta pätkästä, ku oli nii lyhyt, mutta jatkoa kehiin niin eiköhän seuraavasta osaa sanoo jotain. =D

Päivämäärä:   29.4.09 18:21:09

Yritän jatkella viikonloppuna. :)

Päivämäärä:   29.4.09 18:24:09

parempi ois jatkaa!!!!!!!!!!!!:O

Päivämäärä:   29.4.09 20:04:19

jatka nopeesti ja Teemu ja Kiki yhteen :)

Lähettäjä: nimi 
Päivämäärä:   30.4.09 14:18:11

jatka <3

Päivämäärä:   30.4.09 21:50:06

Jes, pätkä tullut=) komppaan sallya (;

Päivämäärä:   1.5.09 13:11:53

no hyvä ku tuli ees vähän jatkoa. mutta ootan siltiki lissä jatkoa ;) :D

Päivämäärä:   3.5.09 11:53:59

En ehdikkään jatkamaan, sillä on niin paljon menoa. Mutta tiistaina on pakko jatkaa.

Päivämäärä:   5.5.09 17:47:05

Kiitos kommenteista. <3 Nyt jatkuu taas.

Mä nojasin pankin tiiliseinään ja tuijotin keltaista katuvaloa. Mä vilkasin kännykän kelloa, joka näytti puol kahta. Puhalsin röökin savut ulos ja katselin miten ne hävisivät yön pimeyteen. Pojat tulisivat kohta Markon pakettiautolla ja me käytäisiin hakemassa pankista muutama seteli omaan taskuun. Kahelta olis vartijan vaihto ja me käytäis sillä välin hakemaassa äkkiä rahat. Meidän pitäis toimia nopeesti, sillä aikaa oli rajallisesti, vain kymmenen minuuttia.
Marko ajo auton mun eteen, pankin taakse ja ne hyppäs autosta ulos. Alex tietenki virnuli omahyväisesti, ku oli saanu tahtonsa läpi.
Roni kytki hälytyksen pois päältä samalla sekunnilla, ku vartija häipy paikalta. Ronin anto meille jokasella pienet laput, joissa oli joku kaapin numero ja sen numeroyhdistelmä. Sisälle murtautuminen oli sinänsä helppo homma, näin pieneen pankkiin, mut tietyn kaapin löytäminen pimeessä pienen taskulampun avulla ei ollu kovinkaan helppoa. Ja tietenkin aikaa oli rajallisesti. Mä olin onneks tutkinu karttaa sen verran hyvin, et muistin sen melkee ulkoa. Mä löysin nopeesti kaapin ja näppäilin numerot. Lukko aukes ja mä tyhjensin koko kaapin sisällön isoon kassiin. Näin Alexin sivusilmällä ja seki oli saanu oman kaapin tyhjennettyä. Laitoin oven kiinni ja lukkoon.
Me hypättiin Markon pakettiautoon ja lähettiin vähin äänin pois. Kaikki oli sujunu yllättävän helposti, vaikka mä olinki pelänny pahinta.

Sooriii, ku tulee taas tälläne mini pätkä, eikä laatukaa ollu mitää ykkösluokkaa. Yritän viikonloppuna jatkella.

Päivämäärä:   5.5.09 19:44:19

Vklp pitempää ;>

Päivämäärä:   6.5.09 17:03:52

Kiki parka ku toi Teemu o tollanen xDD
jatka nopeesti :)

Lähettäjä: jank. 
Päivämäärä:   6.5.09 20:26:11

jatka ja pidempii pätkii :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.5.09 20:32:04

jatkeles ja koita tehä pidempiä pätkiä jos inspistä löytyy. ;D

Päivämäärä:   7.5.09 15:09:00

hmh, kirjotteleppas kunnon pätkää välillä, siis pituudellaan. :))

Päivämäärä:   8.5.09 17:51:18

Kiitos kommenteista. :) Pidemmän pätkän todennäkösesti viikonloppuna kirjotan. :)

Päivämäärä:   10.5.09 19:30:34

Viikonloppu on kohta jo ohi (;

Päivämäärä:   10.5.09 19:49:18

Jatka jo :)

Päivämäärä:   11.5.09 17:16:22

oisko jo jatkoa ?

Lähettäjäfha 
Päivämäärä:   11.5.09 21:47:31

jatkooo?? <33

Päivämäärä:   12.5.09 18:56:49

viikonloppu kyl oli ja meni:O jatko ois niinku toivottua;)

Päivämäärä:   13.5.09 18:30:40

Huomenna jatkuu. Jatkoa oon jo vähän kirjottanu. :)

Päivämäärä:   13.5.09 21:18:18

Noniiiiiiiin, huomista odotellessa ;>

Lähettäjä: Napppi 
Päivämäärä:   14.5.09 15:27:31

Jatkuis piaa <3

Päivämäärä:   15.5.09 16:00:49

jaa huomenna? nyt vähän kusee tää sun jatkaminen. mutta toivottavasti ei kauaa.

Päivämäärä:   15.5.09 19:50:29

Oon tosi pahoillani! Eilen iski hirveä päänsärky. Viikonloppuna mun on PAKKO jatkaa. :)

Päivämäärä:   16.5.09 18:18:13

Sä oot jatkanu viimeks yli kymmenenpäivää sitten.. Toivottavasti jatkat pian! :)

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   16.5.09 18:40:17

korjoittajalla on e h k ä muutakin elämää kuin kirjoitella tänne koko ajan uutta jatkoa.. nojoo itsekin odotan jatkoa :)

Lähettäjä: ihminen 
Päivämäärä:   17.5.09 17:34:01

Tää tarina on sellane kiva, johon jää koukkuun:D Joo, mutt jatkoooooooooooo!

Päivämäärä:   17.5.09 19:07:56

Ja nyt jatkuu. Kiitos kommeteista. <3 Tässä hiukan pidempi pätkä. :D

Mä tuijotin keittiön ikkunasta ulos pimeään iltaan ja kuuntelin vain puolella korvalla Elviä. Se valitti, miten sen maha kasvo päivä, päivältä suuremmaksi ja miten se ei vois kohta tulla enää lukioon, ku kaikki juoruis siitä ja niin edelleen. Mä ajattelin Kikiä. Mä olin ajatellu sitä joka päivä. Se ei ollu jättäny mun ajatuksia rauhaan. Kiusasin itteäni kattomalla joskus mun piirtämiä kuvia siitä. Olin kadottanut jo puolet ajan tajustani. En tienny olinko mä nähny Kikin viimesen kerran viikko sitten, vai kuukausi sitten.
-Sä et taaskaan kuuntele, Elvi sanoi jostain kaukaa. –Ajatteleksä taas Kikiä? se kysyi ja mä käänsin katseeni siihen.
-Joo.
-No, mee puhumaan sille. Siitä on jo yli kuukausi, se sanoi ja huokaisi.
-Miten sä muistat? mä kysyin ja Elvi tuijotti mahaansa.
- Raskausviikkojen avulla, se sanoi ja huokas. –Alex sais kyl olla hiukan auttavaisempi.
Alex oli viimeinki saanu järkensä takasin ja tajunnu, ettei se vois jättää Elviä yksin tolla tavalla. Ei Alex vieläkään ollu kovinkaan halukas hoitamaan kakaraa sitte, ku se syntyis, mut se suhtautu asiaan jo paljon paremmin.
-Ei siltä oikee enempää voi vaatia, mä sanoin.
-Ei vai? Ootappa vaan. Mä taidan lähteä tästä. Saa lauantai-illan viettää ihan rauhassa. Sinuna mä kävisin ettimässä sen Kikin, Elvi sanoi ja nous ylös tuolista.
Mä jäin yksin hiljaseen kämppään. Kellon viisari siirtyi tasan yhdeksään. Mä päätin nousta tuolilsta ja laitoin mustan hupparin päälle. Menin parvekkeelle ja nojasin kaiteeseen. Sytytin röökin ja puhalsin savut pimeään iltaan. Tuijotin valaistua jalkakäytävää, joka oli jo liianki tuttu. Yhtäkkiä mä näin tutun mustan koiran ja lyhyen, pitkähiuksisen kimman, jolla oli päällän mun ostama takki. Mä olin sataprosenttisen varma, et se oli Kiki ja Linkki. Se oli juuri kävelemässä parvekkeen alta.
-Kiki! mä huusin alas.
Kiki katto ylöspäin ja huomas mut. Se tiuhensi askeleitaan ja mä heitin röökin tuhkakuppiin. Mä en ollu ikinä ennen juossu rappusia niin nopeesti alas. Harpoin rappusia kaks kerrallaan ja ulko-oven mä työnsin vauhdilla auki. Näin Kikin kävelevän nopeesti Linkin kaa.
-Kiki! huusin ja lähdin juoksemaan.
Kiki vilaks taakseen ja lähti myös juoksemaan. Mun onneks Linkki ei ollu kovinkaan halukas juoksemaan, ku se oli nähny mut. Se jarrutteli parhaansa mukaan ja Kiki yritti juosta parhaansa mukaan. Mä sain pysäytettyä Kikin ja Linkin nopeesti. Kiki näytti luovuttaneelta ja Linkki oli taas puolestaan ilonen. Se hyppi mua vasten ja yritti nuolla mun naamaa. Kiki sai Linkin lopulta rauhottumaan. Mä tuijotin Kikiä, joka vältteli mun katsetta. Se näytti jotenki surulliselta ja väsyneeltä.
-Mun täytyy mennä, se mutis hiljaa ja käänty.
-Oota, mä sanoin ja otin sitä käsivarresta kiinni.
-Ai! se parkas ja käänty. Mä irrotin otteeni ja ihmettelin sen reaktiota, sillä mä en ollu todellakaa ottanu sen kädestä kiinni, mitenkään kovakourasesti.
Mä tuijotin Kikiä kummissani ja se huomas sen.
-Mulla on siinä mustelma, se sano hiljaa.
-Mulla on ollu ikävä sua, mä sanoin ja katoin syvälle Kikin silmiin, jotka ei pilkehtiny ilosta.
-Oon mäki ajatellu sua, mut me eletään ihan eri maailmoissa.
-Eihän ja vaikka elettäiski, mitä se haittais. Mä rakastan sua.
-Mun täytyy nyt mennä, Kiki sano ja huokas.
-Ei, älä mee. Jutellaa vielä. Anna mulle toinen mahdollisuus.
-Ei tää susta johdu.
-Mistä sitten? Ja mistä sulle oli tullu se mustelma?
-Mä löin vahingossa mun käden pöydänkulmaan, se sano ja mä näin heti, et se valehteli, sillä se vältteli mun katsetta ja se puhu hiljaa.
-Mä en usko sua.
-Totta se on. Mä meen nyt.
-Oota, mä sanoin ja otin sitä käsivarresta taas kiinni, tosin tällä kertaa toisesta.
Mä näin Kikin irvistävän, vaikka se yrittikin pitää naamansa peruslukemilla. Mä lähin kävelemään mun kämppää kohti ja pidin yhä Kikin kädestä kiinni.
-Päästä irti! Mulla on kiire kotiin! se huus, mut mä en välittäny.
Mä aavistelin, et joku oli satuttanu Kikiä pahasti fyysisesti. Mun olis pakko saada tietää totuus. Mä en halunnu ajatella pahinta. Ehkä Kiki oli vaa kolhinu itteään vahingossa johonki, tai jotain sellasta.
Avasin kämppäni oven, jota mä en ollu muistanu laittaa lukkoon. Laitoin valot päälle ja riisuin kengät. Kiki näytti alistuneen kohtaloonsa ja riisui myös kengät. Linkki hyöri innoissaan meiän jaloissa ja Kiki päästi sen irti. Talutin Kikin olohuoneeseen ja laitoin sen sohvalle istumaa. Seisoin sen edessä ja se vältteli edelleenki katsekontaktia.
-Kerro totuus, mä sanoin.
-Mä oon vaa vahingossa kolhinu itteäni. Siinä kaikki.
-Mä en usko sua.
-Mitä se sulle kuuluu, mistä mä oon mustelmia saanu?
-Sä salaat jotain. No jaa. Nyt kerran, ku sä oot täällä, nii voisitko sä poseerata mulle pari piirustusta? mä kysyin ja vaihdoin taktiikkaa. Jos se kieltäytyis mulla olis todella hyvä syy epäillä, et se oli joutunu väkivallan kohteeks.
-En.
-Miksi et?
-Mä en usko, et mä kelpaan enää… se sanoi ja mä istuin sen viereen sohvalle.
-Miksä et halu kertoa mulle, mitä sulle on tapahtunu?
-Koska mä en halu puhua siitä, mut jos sä halut tietää, nii kato ite.
-Mitä sä tarkotat?
-Mä tarkotan, että vastaus on mun vaatteitten alla. Siitä vaa. Ota ne pois. Mä luotan suhun.
Kiki sulki silmänsä ja mä tuijotin sitä hämilläni hetken aikaa. Se oli edelleenki kummalline. Avasin sen takin napit ja Kiki pujotti kätensä pois hihoista. Otin varovasti Kikin hupparin pois ja se piti silmiiän vieläki kiinni. Mä huomasin, et sen käsissä oli mustelmia. Mä otin siltä topin pois ja mä huomasin, miten sillä oli mustelmia kyljissä ja muutama syvän näköinen viiltohaava.

Jatkuuko? En ehdi nyt enempää jatkamaan. :)

Päivämäärä:   17.5.09 19:16:46

O-OU! Jee jatkoa!! <3<3 Tosi hyvä pätkä, jännitys tiivistyy.. :D

Päivämäärä:   17.5.09 21:33:09

Jeee, vihdoinkin jatkoa :) Jatka !

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   18.5.09 17:55:20

Ooom, vihdoin kunno jatkopätkä! Haluan äkkiä lisää, ei tuollaiseen kohtaan sovi jättää! :o

Päivämäärä:   18.5.09 18:01:18

jatka

Päivämäärä:   18.5.09 21:21:47

VOI PERHANA ! NYT EI SAA KESTÄÄ JATKON TULOSSA !
*sydänXloputon*

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   18.5.09 21:40:48

ooo :o jatka nopeesti!

Päivämäärä:   19.5.09 16:15:06

jatkoa helkutti soikooon!!! ei tuommosiin kohtiin jätetä:OOOO:D

Lähettäjä: ;DD 
Päivämäärä:   19.5.09 18:31:32

BUAHHHHHHH!!!!!! Oot ilkee, ku jätät tollasi kohtii!!!!!!! JATKOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Päivämäärä:   19.5.09 18:32:29

BUAHHHHHHH!!!!!! Oot ilkee, ku jätät tollasi kohtii!!!!!!! JATKOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   19.5.09 18:46:37

ei tollatteisiin kohtiin saa jättää, kun en enää malta oottaa jatkoo :DDDDD äkkiä jatkoo, etten hajota konettani :DD

Päivämäärä:   19.5.09 18:52:10

ooh se Alex o hakannu sen.
jatka nopeesti :)

Päivämäärä:   19.5.09 20:19:35

Oho, onpa tullu paljon kommentteja. :D Kiitos. <3 Yritän perjantaina jatkaa. :)))

Lähettäjä: tuntematon 
Päivämäärä:   20.5.09 15:14:09

Vau. :) Ja jatkoa sitte myös perjantaina. :D ♥

Lähettäjä: Karvapallero 
Päivämäärä:   20.5.09 15:47:16

JATKOO, pliis!!! Ei saa jättää noin jännään kohtaan!! ;) Mitäköhä kikille on tapahtunu???? Jatkoo!!

Päivämäärä:   20.5.09 19:07:00

Lähettäjä: Pikkuneiti(kö)
Päivämäärä: 19.5.09 20:19:35

Oho, onpa tullu paljon kommentteja. :D Kiitos. <3 Yritän perjantaina jatkaa. :)))

Ku luin tuon olin sillee "JEE!!! Tänää jatkoa!!!" Mutta sitte muistiki, ett nyt on vasta keskiviikko... :'( JATKOOO!!!! (Vaikka keskiviikkona eli tänää;D)

Päivämäärä:   20.5.09 21:35:46

Tulipa hyvä juonenkäänne ! (: Nyt pakko nopiaa jatkaa ku ei saa jättää näin jännään kohtaan.

Päivämäärä:   21.5.09 16:15:39

Kiitos kommenteista. <3 Teiän kommentit saa mut aina hyvälle tuulelle. :) Perjantaina, tai lauantaina jatuu. :))

Päivämäärä:   22.5.09 22:11:45

ää, voi ei! jatkuu ja äkkiä! :oo

Päivämäärä:   23.5.09 16:38:33

jatkooo:0 kekkonen soikoon:DD

Päivämäärä:   23.5.09 19:35:16

Oon tosi pahoillani etten jatkanu. Luulin, että perjantaina ehtisin, mutta sitten tulikin muuta menoa ja sama tänään. Sunnuntaina varmasti ehdin, sillä illalla ei pitäisi olla mitään. Yrittäkää ymmärtää....
:))

Päivämäärä:   24.5.09 13:52:48

Nyt jatkuu. :))

Tuijotin Kikiä, joka piti silmiään yhä kiinni. Otin sen farkut varovasti pois ja näin lisää mustelmia. Sen lantion kohdalla, vasemmalla puolella oli todella iso mustelma, joka oli myös todella värikäs. Se näytti siltä, et se ois voinu hyvinki olla murtunu, mut tuskin Kiki pystyis kävelemää kunnolla, jos se ois murtunu. Mä kosketin varovasti mustelmaa ja Kiki liikahti.
-Mitä sulle on käyny? mä kysyin ja tuijotin sen vartaloa, joka oli täynnä mustelmia ja muutamia viiltoja.
Kiki avas silmänsä ja mä katoin sitä suoraan silmiin.
-Mun äiti löysi ittellensä ihan kamalan miehen. Se on koko ajan kännissä. Se lyö mua aina, ku mä teen jotain vähänki väärin. Äiti vaan kattoo vierestä ja mumisee, että hyvä ku joku pitää vähän kuria yllä. Ei äiti sanonu siihen mitään, ku se otti kerran puukon laatikosta ja satutti sillä mua, Kiki sano ja katto mua.
Näin kyyneleitten valuvan sen poskia pitkin. Se takertu muhun kiinni ja laski päänsä olkapäälleni.
-Mä en halu mennä enää kotiin... Kiki mumis haudaten kasvonsa mun paitaan.
-Sä voit jäädä tänne. Paitsi mä en takaa sitä, et sun äitis tykkää siitä, sanoin
-Ei sen tarvi tietää, Kiki sanoi kasvot yhä mun paidassa. Tuskin se välittää..
Me istuttiin siinä viel hetki, kunnes mä lopulta nostin Kikin varovasti syliini. Se katto mua väsyneenä ja sen naama oli vähän punanen itkemisen takia. Mun teki mieli mennä ja tappaa se mies ja Kikin äiti siinä samalla.
Laskin Kikin sängylle ja kaivoin kaapistani sille t-paidan yökkäriks. Mä heitin sille t-paidan ja se riisu alsvaatteensa ja puki sen jälkeen paidan päälleen. T-paita oli Kikille pitkä ja se kävi sille mekkoyökkäristä. Mä vaihdoin ittelleni myös yövaattet päälle ja menin Kikin viereen makoilemaan. Se käänty kyljelleen muhun päin ja laitto päänsä mun rinnan päälle. Mulle tuli tosi epätodelline olo. Se tuntu aivan unelta. Ei Kiki voinu mitenkää olla siinä, mut siinä se oli. Silitn Kikin hiuksia ja varmistuin siitä, et se oli todella siinä.

Oon pahoillani et tuli taas tälläne lyhyt pätkä ja kirjotusvirheitä oli varmasti. Jatkuuko?

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   24.5.09 14:28:01

jatkuujatkuu

Päivämäärä:   24.5.09 20:05:31

Jatkuu. :)

Päivämäärä:   24.5.09 20:42:14

Jatkuu, mutta yritä pliis saada vähän pitempää pätkää aikaseksi, kirjota vaikka joka päivä pikkusen ja laita tänne sitten kun on vähän enempi tekstiä (:

Päivämäärä:   25.5.09 16:58:11

wohohoho
tietty jatkuu

Päivämäärä:   25.5.09 19:14:07

oih hyvä jso ne palaa yhteen.
jatka nopeetsi :)

Päivämäärä:   25.5.09 19:18:44

hei jee jatkoo!!! lisää vaan:D

Päivämäärä:   26.5.09 14:02:21

Tuli kyllä todella lyhyt. Yritän seuraavasta pidempää.

Päivämäärä:   26.5.09 18:41:43

ää, olipas lyhyt, jatkoa pian !:)

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   26.5.09 20:50:09

Oijoii!

Päivämäärä:   28.5.09 17:13:23

ihana pätkä. jatka kun kerkiät.

Päivämäärä:   28.5.09 19:22:57

Huomenna yritän jatkella, sillä lauantaina lähden viikoksi pois.

Päivämäärä:   28.5.09 19:49:39

hyvä, sitten pitkä, kerta viikko on sitten aikaa seuraavaan :<

Päivämäärä:   29.5.09 14:49:39

Lähettäjä: Pikkuneiti(kö)
Päivämäärä: 28.5.09 19:22:57

Huomenna yritän jatkella, sillä lauantaina lähden viikoksi pois.

No NYT ainaski on tänää... =DDDD

Päivämäärä:   29.5.09 17:34:24

Teen uuden

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.