Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rikos ja rakkaus

Lähettäjä: Pikkuneiti(kö) 
Päivämäärä:   21.9.08 13:17:00

Nyt on pakko alottaa tälläne uus tarina, ku inspis iski, eikä meinaa lähteä. Joten pakkohan tässä oli sitten kirjottaa.

-Tästä ei kyl tuu helppoo, Marko sano ja haro ruskeita hiuksiaan.
-No mikä ois ollu tähän mennessä helppoo? Alex sano hiukan ärtyneen kuulosena.
-Ihan samallaine, ku muutki keikat, Roni sano. Sille ei tuntunu olevan mikää vaikeeta. Se ties ja osas melkee kaiken maan ja taivaan väliltä.
Mä keikuin vaalealla keittiön tuolilla ja yritin sisäistää hommaa. Musta tää oli aika normaali ryöstökeikka. Yks muiden joukossa ja jos kaikki menis hyvin mulla olis vähän ajan kuluttua rahaa maksaa asuntovuokra. Yleensä kaikki oli mennykki hyvin. Me jokainen osattii oma hommamme ja se oli siinä. Roni hoiti kaiken tietokoneisiin liityvän ja valvontakamerat se osas sulkee näppärästi. Marko hoiti kaikki tavarat joita me tarvittiin sisälle murtautumisessa ja se oli haka aukomaa lukkoja. Alex ja mä kerättii kaikki rihkama omaan taskuun ja suunniteltiin myös ryöstöpaikat.
-Teemu se taas on iha omissa maailmoissaan, Marko sano ja virnuili mulle. -Se taitaa vaa johtua siitä et sil ei oo naisia tiedossa.
Mun rakkauselämä oli aika hiljasta, sillä mä en oikee uskonu et tässä maailmassa olis mulle ketään sopivaa. Enkä mä ollu kaatanu vähään aikaan ketään sänkyynkää.
Me ryöstettii myös kimmoilta rahaa, mut sillon piti olla varovaine. Ne ei saanu aavistaa mitää ja yhen yhteisen yön jälkeen oli kadottava, ku tuhka tuuleen. Mut ne rahat jotka sai tollee varastettuu sai pitää ite, eikä niitä tarvinnu jakaa muiden kaa. Mä olin tienannu sillee ihan hyvin. Useimmat oli nii tyhmiä. Varsinki blondit. Ne oli helppoja ja tyhmiä, mut nii oli kaikki muutki muijat.
-Sun pitäis oikeestiki löytää välillä taas vaihteeks joku, Alex jatko Markon puhetta.
Mä vaa kohautin harteitani ja annoin asian olla. Toivottavsti ne jättäis tän asian kohta rauhaan. Mua ei yhtään kiinostanu just tällä hetkellä ykskää eri sukupuolta oleva henkilö.
-Me voitais perustaa treffi palvelu ihan vaa Teemu sua varten, Roniki yhty keskusteluun.
-Ei kiitos ja voitaisko pysyy alkuperäsessä puheenaiheessa, mä sanoin ja mulkoilin niitä mun sinisillä silmillä.
-No eikai täs oo oikee muuta. Nähää tänää illalla viel siel missä yleensäki ja puhutaa huomenna tästä sit lisää, Roni sano ja nous ylös.
Mä lopetin keikkumisen ja laitoin mustan pipon päähän. Mun mustat hiukset näky vähän alta ja laitoin viel mun mustan takin päälle.

Mä avasin ison kerrostalon ulko-oven ja rupesin raahautumaa rappusia pitkin ylös. Mä yritin ees sen verran pitää kuntoa yllä et jaksaisin juosta kyttiä pakoon. Pitiki mun asuu melkee ylimmässä kerroksessa. Nyt rappuset tuntu jotenki hirvee raskailta ja mä en tienny miks. Ehkä mä olin uupunu kaikesta ajattelusta ja kaipasin jotain mitä ei tarvinnu ajatella. Onneks me ei ryöstettäis viel tänää kultasepän liikettä. Tänää oli perjantai, joka vietettäis meiän vakkari kapakassa. Tosin humalaan mä en aikonu itteeni juoda. Se ei ollu hirveesti mun tapasta. Mä en tykänny lojuu sit kännien jälkee koko viikonloppuu krapulassa sängyn pohjalla, ku oli muutaki tekemistä. Pojat yrittäis varmastikki saada mut jonku kimman luo kyläilemää, mut mä olin saanu tarpeekseni niistä. Jotku oli nii aivottomia, eikä ne sopinu mulle ollenkaa. Musta oli myös tullu parin vuoden varrella hyvä nais-tuntija. Mun ei tarvinnu vilkasta ku kerran jotain kimmaa, nii mä tiesin kui paljon sil oli rahaa, antaisko se helposti, olisko se hirvee kiukkupussi ja nii edellee. Suurin osa oli ihan samanlaisia. Mä en ollu kaivannu pariin viikkoon yhtään tyttöjä. Ne rupes olemaa mulle päivä, päivältä samantekeviä. Niiku meiän ryöstökeikatki, ne oli jo nii rutiinilla vedettyjä. Me osattii hommamme.
Kytät ei ollu koskaa ees aavistanu ketkä oli murtautunu mihinki liikkeeseen. Me oltii nii ylitselyömättömiä, nii hyviä. Okei nyt meni jo yli.
Mä avasin oven pieneen eteiseen ja laitoin takin naulakkoon. Mä asuin pienessä kaksiossa, jossa oli pieni vessa ja kylppäri samassa. Yks makuuhuone ei ollu, keittiö ja olohuone. Keittiön ja olohuoneen välillä ei ollu seinää, mut se ei haitannu mua. Yksinhä mä täällä elelin. Mä muutin heti omaan asuntoon, ku täytin kahksantoista ja nyt mä oli asunu reilun vuoden täällä kaksiossa. Joskus kaksio tuntu turhan isolta yksin asuvalle yheksäntoista vuotiaalle, mut mä olin jo tottunu siihen. Mä viihdyin ihan hyvin yksikseni, enkä kaivannu sen koommin tänne ketää hääräämää. Puhumattakaa jostai elukasta, ei kiitos. Tosin joskus tylsyys iski, vaik mä asuinki melkee keskellä kaupunkia ja muut kaverit oli lähellä. Mut sillonku niil oli jotain muuta puuhaa mä tylsistyin täällä melkee kuoliaaks ja välillä mä vaa kiertelin kaupunkia ja kattelin näyteikkunoita.
Mä lösähdin vaaleelle kangas sohvalle ja laitoin telkkarin päälle. Mä rupesin tuijottamaa hypnotisoituna jotai typerää saippuasarjaa. Keittiön kelloki näytti vasta kahta.

-No tulittehan te viimein, Marko sano nojaillen seinään, ku me käveltii sitä kohti.
-Joo tolla Ronilla vaa vähä kesti, mä sanoin ja heitin tupakantumpin maahan.
-Jos mä oikein muistan se olit kyl sä jolla kesti, Roni sano.
-Ihan mite vaa, mä sanoin, sillä oikeesti mä olin unohtunu kattomaa sitä saippuasarjaa.
-Eiköhä mennä sisälle, Marko sano ja näytti olevan intoa täynnä.
-Sähän vaikutat joltai kakaralta, joka pääsee leluja ostelemaa, mä sanoin ivallisesti, sillä mua ei hirveesti huvitanu.
-Ootpas sä pirteellä tuulella, Roni sano ja me mentii sisälle.
Mikään ei ollu muuttunu viime viikonlopusta. Kaikki näytti siistiltä ja aivan normaalilta. Kukaa ei viel tapellu ja meno oli rauhallista. Pari muijaa istu baaritiskin luona korkeilla jakkaroilla ja vaikutti olevan tyrkyllä.
-Mennää tänne istumaa, Marko sano ja käveli kohti pyöreetä pöytää.
Mä avasin mun takin, mut en ottanu sitä pois. Mä en todellakaa jäis tänne tänää asumaa.
Me tilattii kaljat ja mä latkin sitä hiukan vastahakosesti. Marko häippäs joittenki blondien seuraan ja Roni hävis kans. Vaa Alex jäi mun seuraks.
-Kelpaisko sulle ylimääräne raha? Se kysy.
-Tottakai, mä sanoin mut aavistin jotain.
-Nääksä ton kimman tuolla joka istuu yksin? Alex sano ja nyökkäs yhteen pöytään.
-Joo, mä sanoin ja vilkasin pöytään päin.
-Jos sä saat ton kahes viikos sänkyyn, nii saat kaikki mun rahat jotka mä saan sen kahen viikon aikana.
Tarjous oli houkutteleva ja mä en menettäis mitää. Alex oli kans sellane naistenmies, et rahaa kertyis mukavasti. Mä katoin ruskee hiuksista kimmaa ja tein analyysini siitä. Se ei ois helppo tapaus. Tästä tulis vaikeeta. Ja kaiken lisäks se vaikutti joltai opiskelijalta, joten siltä mä en rahaa paljon sais.
-Emmä tiiä, mä sanoin.
-Sä et menetä mitää, Alex sano ja se rupes jotneki ärsyttämää mua.
Kimma oli aika pienen näköne ja pinet ja brunetet oli vaikeempii, ku pitkät blondit. Ja nyt mua ei oikee kiinnostanu.
-No, miten on?
-Haista.. , mä sanoin ja nousin pöydästä.
Mä kävelin huoneen poikki kimmaa kohti ja kokosin ajatuksia. Mihin mä viel oikee joutuisinkaa?

Noin jatkuuko? Kommenttia.

Re: Rikos ja rakkaus

Lähettäjä: Boyie 
Päivämäärä:   21.9.08 13:57:26

Tää oli aivan sairaan hyvä! Otsikko on tosi hyvä, ja kirjotustyyli! Mä en oikeesti tiiä mitä tästä vielä sanois! Pituus oli just sopiva. :) Ja kappalejaot hyvii jne. <3

Päivämäärä:   21.9.08 14:00:29

Kiitos ja kumarrus. :)

Päivämäärä:   22.9.08 14:37:44

up

Päivämäärä:   22.9.08 15:51:09

Uuupp! Toivottavasti muutki tulee lukee tätä, että jaksat kirjottaa tätä. :)

Lähettäjä: hih. 
Päivämäärä:   22.9.08 17:19:10

kuulostaa hyvältä :) jatka!

Lähettäjä: ¤Sutukka¤ 
Päivämäärä:   22.9.08 20:12:06

jatkaha!;D tää vaikuttaa kiinnostalvalta:)

Päivämäärä:   23.9.08 07:48:49

Kiitos kommenteista. :) Yritän ehtiä mahdollisimman nopeesti jatkamaan.

Päivämäärä:   24.9.08 08:16:35

up ja tänään jatkuu.

Päivämäärä:   24.9.08 17:11:46

Ja nyt jatkuu. Toivottavsti tulee lisää lukijoita ja kommenttia. :)

Se katto mua ruskeilla silmillään ja mä istuin sitä vastapäätä. Se ei oikee näyttäny tajuavan, et miks mä halusin sen seuraan. Mä en nähny sillä missään takkia, eiks se paleltunu tuolla ulkona. Sillä oli vaa sini ruudulline huppari ja pillifarkut. Sen tumman ruskeet hiukset oli sitä melkee napaan asti ja ne valu sen syliin. Mitä mä oikee sanoisin? Se näytti ihan siltä, ku ois halunnu sanoo jotain, mut jätti kuitenki sanomatta.
-Moi, mä alotin tyhmästi ja se ei näyttäny ottavan mua tosissaan, joten se vaa hymähti.
-Moi, se lopulta sano, ku mä katoin sitä vaativasti.
-Käyksä useinki täällä? Mä kysyin ja yritin samalla miettiä mitä mä seuraavaks sanoisin.
-En, onneks. Tääl ei oikee tapahdu mitää, se sano ja vilkas ympärilleen.
-Joo, yleensä tääl on aika rauhallista. Mut tuleehan aikaa tapettua ees jotenki.
-Nii kai. Emmä kyl kotonakaa jaksanu hilluu.
Oho, se oliki aika puhelias. Nyt ei olis enää mitään ongelmaa. Mä tykkäsin siitä, ku joku halus puhua, eikä vaa lääppiä koko ajan. Jatkuva lääppimine oli joskus aika sietämätöntäki. Puhettahan tähän maailmaan mahtu ja se oli mun vankka mielipide.
Mä yritin tähyillä oisko sillä jossain kavereitaki, mut mä en ainakaa noteerannu ketään. Mä näin vaa Markon ja Ronin, jotka yritti iskee kahta muijaa. Tääl oli todellaki hiljasta tänää. Eloa ja liikettä ei näkyny hirveesti missään. Ihmiset oli näköjää vaipunu jo talvihorrokseen.
-Käyksä täällä ite useinki? Se kysy ja mä vähän hämmästyin siitä miten se rupes oma toimisesti jatkamaa keskustelua.
-Kyl mä aina välillä, mut meno on nyt hiljentyny kesästä. Mut ei täällä kyl yleensä ookkaa mitenkää hirveesti väkee ja tappeluita. Mitä nyt välillä joku saa turpaan.
Se joi kokiksensa loppuun ja vaikutti siltä, ku se ois valmis lähtemää. Se oli juonu kokista? Kuka ihme juo kokista kapakassa? Ei kukaan, se oli karu totuus, mut se oli selkeestikki juonu kokista. Humalaan mä en siis sitä ainkaa voinu juottaa, sillä mä en uskonu et se jois kymmene pulloo kokista ja tulis sokerihumalaan. Se vaihtoehto siis kariutunu. Tästä tulis vaikeeta.
-Haluisiksä lähtee mulle? Mä kysyin yhtäkkiä ja mä en itekkää tajunnu et mä olin sanonu noin. Eihän se tietenkää lähtis.
-Mikäs siinä, se sano ja nous ylös.
Mä hämmästyin nii paljon, et mun nouseminen penkistä oli aika hidasta.

Me käveltii vierekkäin katuvalojen valaisemalla kävelytiellä. Me ei oltu sanottu sanakaa, ku oltii poistuttu baarista. Mä en vieläkää ymmärtäny sitä et sil ei ollu kylmä ilman takkia. Ehkä sil oli joku paksu pitkähihane alla. Mä jätin sen ajatuksen sikseen, sillä mä huomasin sen olevan mua melkee kaks päätä lyhyempi. Mä en ollu todellakaa lyhyt, sillä pituutta mul oli joku 187cm. Mä en ollu siis baarissa nähny väärin, et se oli pieni. Seuraavaks mun katse kohdistu siihen, ku se puhalteli kylmään ilmaan ja mä näin sen puhaltelun muodostavan huurua. Okei, se oli todellaki outo. Se huomas mun tuijotuksen ja lopetti hymyillen.
-Mikä muuten sun nimi on? Se kysy ja katto mua.
-Teemu, Entäs sun nimi?
-Kiki, se sano ja mun kulmakarvat kohos melkee pipon alle. -Tai oikeestaa Orvokki, mut mä tykkään enemmän Kikistä, se sano hiukan vaivaantuneen olosena.
Kiki vaikuttiki yhtäkkiä hyvältä Orvokkiin verrattuna. Kuka anto lapsellensa nimeks Orvokki? Vastaus: Ei kukaan!
-Onks tästä viel pitkä matka? Kiki kysy ja laitto kätensä hupparin taskuihin.
-Ei, kohta ollaan perillä. Asuksä täällä lähellä?
-Joo, tosta kerrostalosta seuraavassa.
-Mä asun just tossa talossa.
-Vähä me asutaan lähekkäin. Aika hassua, Kiki sano ja naurahti. -Jännä et me ei olla ennen tavattu.
-Niinpä, mä sanoin enkä nähny asiassa mitään hassua, tai et se olis ollu jännää. Kiki vaikutti ite ainaki hassulta.
Mä avasin kerrostalon oven ja me käveltii rappusia ylös. Kiki rupes testailemaa talon kaikuvuutta huutelemalla moi:ta ja nauramalla. Mulle tuli mieleen ihan joku pikku lapsi, joka oli kerrostalossa ekaa kertaa.
-Mäki kävelen aina rappuset, tosin usein se johtuu siitä et mul on koira. Käveleksä aina rappuset?
-Joo.
Oliks se sanonu et sil on koira? Mä toivoin et mä oisin kuullu väärin. Joku rakki ei oikein sopinu mun kuvitelmiin ja mä veikkaisin et se ois vaa mun ja Kikin tiellä. Koirat on ällöttäviä. Ne vaa kuolas ja haukku ja kaiken lisäks niistä lähti viel karvaa ihan älyttömästi. Ja ne läähättää ja nuolee kasvoja limasella kielellään. Kiki sais luvan pitää sen piskin kaukana musta. Mä halusin mahdollisimman nopeesti tuntumaa Kikiin, enkä siihen piskiin.
-Säpä asut ylhäällä, Kiki sano, ku me viimein päästiin mun oven eteen.
Mä avasin oven ja Kiki tuli mun perässä pimeeseen kämppään. Mä laitoin äkkiä mun takin naulakkoon ja otin kengät pois, nii et Kiki mahtuis peremmälle. Mun silmät varmaa suureni, ku mä katoin mitä se teki. Se otti hupparin pois ja sen alla oli kirkuvan puaninen fliisi. Ja fliisin alla oli viel yks huputon collage ja sen alla oli viel salmiakki kuvioinen villapaita. Miten joku jakso pukee noi paljon paitoja päälleen? Vaik ulkona oliki tosi kylmä, mut eiks ois voinu käyttää takkia noitten kaikkien paitojen sijaan.
-Kui monta paitaa sul on oikee päälläs? Mun oli ihan pakko kysyy.
-Noi mitä mä äsken riisuin ja mul on viel tän villapaidan alla t-paita ja sen alla viel yks toppi.
Ihan älyttömästi paitoja mä en halunnu kuvitella mikä riisuminen niissä mulla sitte joskus olis, jos siis hyvin kävis. Mä laittelin valoja päälle mun pimeeseen asuntoon ja Kiki tuli mun perässä. Se tietenki halus nähä millasessa kämpässä mä oikee asun. Kello näytti jo kymmentä ja ulkona oli pilkkopimeetä.
Kiki asettu lopulta istumaa sohvalle ja tuijotti mustaa taulutelkkaria, jonka mä olin tietenki pölliny poikien kaa.
-Sul on hieno telkkari ja kajaritki vielä. Kui vanha sä oikee oot?
-Yheksäntoista. Sä?
-Seittemäntoista. Meil on kaks vuotta ikä eroo.
Hyvä huomio, tää ei voinu olla totta. Miks hélvetissä Alexin piti kaikista niistä kimmoista valita mulle just se alaikäne. Miten Kiki oli ees päässy sinne baariin? Ikärja siel oli kaheksantoista. Tää ei voinu olla totta.
-Mut miten sä pääsit sinne baariin sisälle, jos sä kerta oot alaikäne? Mä kysyin, se varmastikki huijas mua.
-Mun yks kaveri flirttaili sen ovivahdin kaa ja mä pääsin sisälle nopeesti siitä menemällä ohi, mut sit mun kaveri hävis jonnekki. Se on kyl jo kaheksantoista, et sil on lupaki jo mennä sinne, mut mun pitää oottaa viel vuos ennenku mäki pääsen sinne rehellisesti.
Olihan silläki oma pahis-puolensa, mut se ei mua paljoo lohduttanu. Tosin kaksi vuotta ei ollu kovin iso ero ja sentää se oli ees seittemäntoista. Enköhä mä tästä selviäis. Enää se vaa sitte riippuis Kikistä ittestään.
-Katotaaks joku elokuva? Se kysy.
-Katotaa vaa. Valkkaa sä sielt joku.
Kiki avas tv-tason kaapin, jossa mä säilytin mun dvd-elokuvia. Se otti muutaman lattialle viereensä ja mä istuin sohvalle. Mä huomsin et jotku dvd: t meni sen sylistä nopeesti lattialle ja se käänty muhun päin ja irvisti.
-Onks sul vaa kauhuelokuvia?
-Kyl mul on siel jotain muitaki, mut pääasiassa niitä.
-Mä yritän ettii täält jonku romanttisen.
-No siinä sulla voi kestää jonku aikaa.
Kiki etti sinikkäästi sitä sen romanttista elokuvaa ja löys lopulta yhen.
-Tää saa nyt luvan kelvata. Mä en yhtää tykkää kauhuleffoista. Ne on nii hirveitä ja musta tulee vainoharhane.
Vainoharhane se oli jo varmaa nyt, tai sit se oli hirvee pelkuri. Mä veikkasin molempia. Mä otin kaukosäätimen ja laitoin telkkarin päälle.
-Mä käyn viel äkkii vessassa. Onks se tuol eteisen lähellä?
-Joo, mä laitan tän vaa valmiiks.
Kiki häipy vessaan ja mä rupesin räpläilemää kaukosäätimellä oikeen kielen elokuvaan.
-Sul on kiva vessa, Kiki sano ja mä menin sohvalle makaamaan.
-Ai, mä sanoin hiukan hämmästyneenä, sillä yleensä kaikki valitti miten pieni se oli ku vessa ja suihku on samassa ja nii edellee, ja nii edellee.
Mun yllätykseks viel Kiki hyppäs sohvalle ja tuli mun kainaloon. Se mahtu hyvin mun ja sohvanselkänojan väliin kyljelleen. Kaikenlisäks se viel laitto päänsä ja toisen kätensä mun päälle. Mä annoin sen tietenki olla siinä ja se katto äkkiä mua ja hymyili. Mitähän tää likka viel keksiskää?

Mä katoin elokuvaa, mut olin aivan omissa maailmoissani. Mä en hirveesti välittäny mistää lässytys jutuista, mut Kiki tais suorastaa rakastaa niitä. Mä vilkasin sitä äkkiä ja tajusin et se nukku. Mä käänsin vaivalloisesti päätäni ja näin kellon olevan jo kakstoista. Kiki nukku tyytyväisen näkösenä ja mä en viittiny herättää sitä. Mulla ei ainakaa ollu mitään sitä vastaa et se jäis tänne mun luo yöks. Tosin se varmaa vaa nukkuis. Mä päätin nousta varovasti ylös ja jätin sen sohvalle nukkumaa.

Jatkkuko? Kommenttia.

Päivämäärä:   24.9.08 17:44:05

Mä en osaa sanoo muuta, kun että tää on ihan huippu! Suoraa puhetta riitää ja niin pitääki.. :) Ehdottomasti JATKOA!

Päivämäärä:   25.9.08 14:44:17

nouseepi

Päivämäärä:   25.9.08 15:39:19

Uuupp! Mä en kestä ku tää on niin hyvä!!

Päivämäärä:   25.9.08 15:40:40

he :D

Lähettäjä: Himelou 
Päivämäärä:   25.9.08 18:38:34

Yks makuhuone ei ollu, keittiö ja olohuone. Tota en tajunnu. :D Mutta muuten tää on aivan loistava! jaksoinki lukee noi pätkät! :D Jei! Mutta, mä tykkäsin, tai, no, vaik tää nyt ei ollu iha mun tyyppiä (välttämättä. Kuka tietää? :D) mut haluun kuitenki lukee jatkoo! Haluun, Haluun, HALUUN! Joten voi kyllä jatkat. :D

Lähettäjä: Marsipaani^^ 
Päivämäärä:   25.9.08 20:14:01

Jatkoa äkkiä!! :D Tykkään tosi paljo..:)

Päivämäärä:   26.9.08 16:17:06

Yyllllllllllöösss.

Lähettäjä: risa. 
Päivämäärä:   26.9.08 23:17:37

jatkeles :))

Päivämäärä:   27.9.08 12:24:58

Jatkan varmaan huomenna. :)

Päivämäärä:   28.9.08 16:07:48

En ehtinykkää jatkamaa. (up)

Lähettäjäpomppe. 
Päivämäärä:   28.9.08 19:24:33

jatkuuuu.o:

Päivämäärä:   30.9.08 15:49:07

Yritän ehtiä perjantaina jatkamaan, mutta viim viikonloppuna. :) Kiitos kommenteista.

Lähettäjä: kiti 
Päivämäärä:   30.9.08 23:37:06

Jatkoa pliis...on ihan kuule tosi tosi mahtava...

Päivämäärä:   1.10.08 15:43:29

Jatkaisin, jos ehtisin. Mut viikonloppuna jatkan. Kiitos jälleen kerran kaikille kommentoijille. :)<3

Lähettäjä: vizz 
Päivämäärä:   1.10.08 20:15:56

kävin monia tarinoita tänää läpi ja tää oli yks parhaista :> ! vaikka se vasta melko aluilla taitaaki olla.. mutta mikäs siinä. :) ilomielin ja hymy huulilla luin nuo jaksot, nnnnam mikä aihe! :D jänskä. :3 oottelen jatkoo sydän repien rintaa auki :)<3

Päivämäärä:   3.10.08 09:03:23

Kiitos vizz. :)<3 Tänään siis todennäköisesti jatkan.

Päivämäärä:   3.10.08 20:05:46

Ja nyt (viimein) ehdin jatkaa.

Mä menin mun pikkuselle partsille ja istuin penkille. Mä sytytin röökin ja puhaltelin savuja kylmään ilmaan. Hupparilla ei todellakaa enää pärjänny ulkona. Kadulla oli hiljasta ja autotkaa ei liikkunu enää tähän aikaa yöstä. Mitä mä oikee tekisin ton Kikin kaa? Mun pää löi tyhjää, enkä mä kyenny ajattelemaa mitää järkevää. Siellä se nukku tyytyväisenä mun sohvalla tietämättä mitään siitä mitä mun ajatuksissa liikku sen suhteen. Ja jos se tietäis se varmaa juoksis karkuun. Kaks viikkoo ei riittäis mihinkää. Mä tarttisin vähintää kaks vuotta, eikä sekää varmaa riittäis.
Mä kuulin partsin oven narahtavan.
-Teemu, mä kuulin Kikin sanovan epäröiden. -Täällä sä ootki, se jatko ja istu mun viereen penkille. -Tääl on kylmä.
-Joo, vähä, mä vähättelin.
Kiki värähti kylmästä. Sillä oli vaa se sen villapaita päällä. Se haukotteli, eikä peitelly yhtään sen suurta haukotusta.
-Haluksä? Mä kysyin ja olin ojentamassa sille askia.
-Yäk, en, se sano ja mä olin huomaavinani et se nyrpisti vähän nenäänsä. -Tupakka on tosi ällöttävää ja se haisee.
Vooi eei, mun teki mieli tunkee yks rööki sen suuhun ja pakottaa se polttamaan, mut se ois varmaa vaa suuttunu mulle ja lähteny.
-Eiks sul oo kylmä? Se kysy ja hivuttautu varovasti muhun kiinni hakien lämpöä musta.
-On mul vähä, mä sanoin ja laitoin tumpin vanhaan kahvipurkkiin.
-Mä taidan kyl lähtee kotiin.
-Mä voin tulla saattamaan sut.
Me noustii penkiltä ja Kiki alotti eteisessä sen kerrospukeutumisen. Mä laitoin vaa äkkiä takin ja se jatko pukemistaan. Viimein se sai sen hupparin päälle.

Kiki pomppi rappuset alas kaks kerrallaan ja ootti mua aina niitte päässä hymyillen. Tietenki se jatko haukotteluaan, mut jostai se sai viel energiaa tohon ihme pomppimiseen. Mä en tajunnu sitä, mut ehkä mun ei tarviskaa.
Viimein me päästii kerrostalon ovista ulos. Kiki käveli mun vierellä ja näytti siltä, ku se ei pysyis pitämää silmiään enää auki hetkeäkää. Mitäs oli menny hyppelemää. Se haukotteli ja väris aina välillä kylmästä.
-Miks sul ei oo takkia, kerran sul on noin kylmä? Mä kysyin.
-Mä en hirveesti tykkää takeista, eikä äiti suostu ostamaa mulle mitää kivaa takkia, jotka on kalliita. Eikä mulla nyt nii kylmä oo.
-Miks sä sit täriset kokoajan?
-Enhän.
-No kylläpäs, mä sanoin ja Kiki haukotteli taas väristystensä lomasta.
-No ehkä vähä, mut se johtuu vaa siitä et mua väsyttää hirveesti, se sano ja me pysähdyttii kerrostalon eteen. -Paljo kello on?
Mä kaivoin mun taskusta kännykän.
-Koht kaks. Miten nii?
-Kysyin vaa. Äiti varmaa nirhaa mut ku mä oon luuhannu jossai näin myöhää. No, ei voi mitään. Se ei ainakaa saa tietää kenen kaa mä oon ollu, se viel lisäs ja virnisti. -No ehkä me viel joskus nähää.
-Joo.
-Moikka, se sano ja meni ovista sisälle ja mä puolestani lähdin laahustamaa kotia kohti.
Mä kävin äkkiä suihkussa ja söin pari leipää. Mulla ei olis viel mikää kiire nukkumaa, mut mä huomasin Kikin haukotusten tarttuneen muhun ja mä päätin painua pehkuihin. Mä jätin ittelleni vaa päälle kalsarit ja t-paidan. Kerrostalo asunnoissa oli aina nii kuuma, et mä en ainakaa pystyny nukkumaa paljoissa vaatteissa.
Mä vedin viel verhot mun huoneen ikkunan eteen ja painoin pään raskaasti tyynylle. Miten mä oikee tapaisin Kikin uudellee? Ehkä mä pyörisin sen kerrostalon nurkilla, tai jotain vastaavaa. Rahat houkutti aivan liikaaki. Ite mä en ollu nyt tienannu hirveesti, mut oli mul säästössä pahojen päivien varalle ainaki tonni. Mut lisäraha oli aina tarpeeseen. Ruokakaupassa ei nimittäin tienannu hirveesti ja jos ryöstösaalis oli arvoesineistä koostuvaa, nii se piti vaihtaa rahaks pikkuhiljaa, eikä kaikkea vaa yhtäkkiä kerralla. Joku saattais ruveta epäilemää jotai.
Mun silmäluomet rupes painumaa kiinni, mut yhtäkkiä mä huomasin mun olon olevan aika yksinäinen. Seura ei kyl aina olis pahitteeks, mut jotenki Kikin seura oli mulle aivan liikaa. Se meni jo yli rajojen. Se miten se hymyili, ja pomppi.. Se ei sopinu mulle, tai nii mä ainaki epäilen, ehkä joku toinen, mut ei se.

Mä heräsin ovikellon rämpytykseen ja yritin sulkea korvani siltä. Mä en millää jaksanu nousta ylös. Mä heitin peiton pään yli ja yritin jatkaa nukkumista, mut ovikello ei jättäny mua rauhaan. Mä päätin mennä avaamaa ennen ku alakerran mummot vetäis hirveet pultit melusta. Ovikellon soittaja oli ilmeisesti joku todella sitkee tyyppi. Se ei varmaa jättäis mun ovea ihan hevillä rauhaan. Mä avasin oven ja mun silmät meias tippuu päästä.
Kiki seiso suoraa mun edessä ja hymyili nii aurinkoisesti, et mun silmiä oikee häikäs. Ehkä mä näinki viel unta. Joo, nii sen täyty olla. Ei Kiki nyt noi vaa tulis mun ovelle pimpottelemaa ovikelloa. Mä hieroin viel unisesti mun silmiä ja haroin kerran mun sekasin olevia hiuksia.
-Sori, mä en tienny et sä nukut vielä, se alotti. -Mä päätin tulla kysymää jos sä haluistit lähtee meiän kaa kävelylle.
Meiän? Nyt vasta mä huomasin ison mustan koiran, joka rimpuili hihnassa ja yritti päästä mun luo. Tää ei voinu olla totta. Miks se oli raahannu sen rakin tänne? Ehkä tää oliki painajaista, tai ainaki mä toivoin nii.
-Voidaaks me tulla sisälle?
-Joo tulkaa vaa, mä sanoin ja vilkuilin koiraa.
-Täst ei lähe karvaakaa, ku tää on villakoira.
-Hyvä, mä mumisin ja tuijotin koiran rimpuiliua.
-Älä siitä välitä, se vaa haluis tulla tutustumaa, Kiki sano ja riisu paitojaan.
Se piti koiran hihnaa jalkansa alla ja päästi sen sitten varovasti irti hihnasta, ku oli ite eka riisunu päällimmäiset paksut paidat. Mun onneks koira ei heti hypänny mun kimppuun, vaa se säntäs keittiöön.
-Sen nimi on Flink, tai oikeestaa me kutsutaa sitä Linkiks. Helpompi lausua.
-Mä syön aamupalaa ja puen vaatteet päälle.
-Oikeesti sori hirveesti, ku mä herätin sut, mut mä en ajatellu et kukaa enää nukkuis yheltä päivällä.
-Ei se mitää.
Oliks kello yks? Yleensä mä nukuin yhteentoista, mut joskus nukkumine saatto venyä vähän pidempään. Kiki tuli mun perässä keittiöön ja istu mua vastapäätä,

Kommenttia? Jatkuuko? Nyt tuli vähän lyhyempi, mut ehkä huomenna jatkan vähän..(vink)

Päivämäärä:   4.10.08 12:54:38

Tänään viel ehkä kirjotan tohon edelliseen lisää. :)

Päivämäärä:   4.10.08 14:00:48

Tällä kertaa mulla olis yks negatiivinen asia kerrottavana sulle kaikkien tuhansien positiivisten asioiden lomssa. Sä vähän toistelet tota "mä" sanaa ainakin kappaleiden alussa. esim:

heräsin ovikellon rämpytykseen ja yritin sulkea korvani siltä. en millää jaksanu nousta ylös. heitin peiton pään yli ja yritin jatkaa nukkumista, mut ovikello ei jättäny mua rauhaan. päätin mennä avaamaa ennen ku alakerran mummot vetäis hirveet pultit melusta. Ovikellon soittaja oli ilmeisesti joku todella sitkee tyyppi. Se ei varmaa jättäis mun ovea ihan hevillä rauhaan. avasin oven ja mun silmät meinas tippuu päästä.

Sä olisit ihan hyvin voinut jättää pari "mä":tä pois, niin ei olis kuulostanut niin toistolta.:)
Mut tarina kulkee tökkimättä, ja on mielenkiintosta seurata, miten kahden noin erilaisen ihmisen elämä lähtee kulkemaan. Samaan vaiko eriin suuntaan? ♥♥♥♥♥

Päivämäärä:   4.10.08 14:27:27

Okei jatkan nyt jonku verran. :)

-Haluksä jotain? Mä kysyin ja otin jääkaapista leivänpäällisiä.
-En, mä söin vähän aikaa sitte, mut mä voisin juoda vähän vettä.
-Ota lasi tosta kaapista, mä sanoin ja nyökkäsin korkeella olevaan kaappiin.
Mä jäin jännittyneenä kattomaan yltäiskö se laseihin. Se joutu nousemaa varpailleen ja kurotti oikee korkeelle. Mä meinasin mennä jo sen avuks, mut sit se saiki jo lasin.
-Olipas korkeella, Kiki sano ja samassa mä kuulin lasin särkyvän.
Mä en eka uskaltanu ees kääntyä. Mä kirosin vähän aikaa mielessäni ja kokosin ajatuksia. Ei yks lasi haitannu. Ei haitannu..
-Voi ei! Sori ihan hirveesti. Se vaa yhtäkkiä tippu, Kiki sano ja mä käännyin.
Mä näin parketilla isoja ja pieniä sirpaleita. Enää puuttuis et se astuis lasinsirun päälle ja tästä tulis sitte lääkäri reissu. Se keräili varovasti isoja paloja ja heitti ne roskiin.
-Oota, mä käyn hakee imurin, mä sanoin ja lähin penkomaa siivouskomeroa.
Tää enää puuttuki et Kiki olis hirvee täystuho. Mun pitäis hoitaa homma nopeesti ennen ku kaikki mun astiat olis rikki. Mä rupesin imuroimaa ja käskin Kikin pysyy paikoillaa. Mä päätin ottaa sille lasin ja laittaa siihen vettä.
-Kiitos, se sano ja istu tuolille juomaan.
Mä söin neljä leipää ja viel vähän jugurttia päälle. Kiki katto mun syömistä silmät suurina.
-Kylläpä sä syöt paljon, se lopulta sano.
-No mä oon vähä pidempi ku sä, mä mumisin ja siivosin pöydän.

Mä puin vaatteet päälle ja Kiki tutkaili selkä muhun päin mun pöytää. Se huomas mun ison piirrustus lehtiön ja avas sen.
-Ooksä piirtäny nää? Se kysy ja katto mun piirtämiä alastomia kimmoja.
-Joo, mä sanoin hiukan vaivaantuneesti.
Mitäköhä se nyt ajatteli, ku mä oli piirtäny lehtiöön alastomia naisia. Tosin se oli mun kouluhomma piirtää koko lehtiö täyteen, mut se ei ollu viel puolillaankaa. Malli nimittäin puuttu just tällä hetkellä.
-Nää on hienoja. Mä en nimittäin osaa piirtää yhtää, se sano ja selaili samalla kuvia. -Opiskeleksä?
-Joo, jotai tommosat piirrustus juttua, mä mumisin ja lisäsin viel jotai mistä mä en itekkää saanu selvää. -Mun pitäis saada koko lehtiö täytee, mut malli puuttuu, mä sanoin hiljaa ja yritin vaikuttaa "ei vihjailevalta".
-Mä oon lukion tokalla. Muuten kelpaisiks mä malliks?
Mä en eka tajunnu mitä se sano ja mul kesti hetki kelata ajatuksia. Mä olin saanu vaatteet päälle ja Kiki katto mua jälleenkerran hymyillen.
-Mä voisin korvata ton mun rikkoman lasin yhellä piirrustuksella, mut jos sä halut piirtää musta lisää kuvia sä saat luvan piirtää Linkistäki kuvia, se viel lisäs.
Yhtäkkiä se sen koira ei vaikuttanukkaa nii vastenmieliseltä. Kyllähän mä nyt aina yhen koiran voisin piirtää. Mä halusin kurssista läpi ja kaiken lisäks mä saisin nähä Kikin ilman vaatteita. Mä yritin taas selkeyttää mun ajatuksia. Mun silmät harhaili Kikissä ja mä yritin miettiä.
-Joo, eiköhän se käy, mä sanoin ja katoin sitä vaivaantuneesti silmiin.
-Lähetää nyt kävelylle ja jutellaa sitte ulkona, se sano ja häipy eteiseen.

Kikin musta piski pyöri eka vähän aikaa mun jaloissa, ku me käveltii katua pitkin. Se tuijotti mua mustilla silmillään ja mä mulkoilin sitä.
-Mikä teitä kahta oikee vaivaa? Kiki kysy ja pidätteli nauruaan.
-Ei mua mikää vaivaa, mut tosta toisesta mä en tiiä, mä sanoin ja lopetin mulkoilun.
-Mihin mennää? Kiki kysy. -Vai kävellääks vaa?
-Kävellää vaa, mä sanoin ja meinasin sytyttää röökin, mut muistin onneks ajoissa et Kiki ei tykkäis.
Mä yritin olla sille mieliks, mut pomottaa mä en sen antais. Olkoon nytte, ei yks rööki mua paljon vaivannu. Mut yks kimma mua vaivas ja paljon. Nyt se vaikutti taas hirveen saavuttamattomalta, vaikka se käveliki ilosesti mun vieressä. Mitä mä oikee tekisin? Mä en tienny edistäiskö se piirrustusjuttu meiän suhdetta, vai olisko se sen jälkee yhtä kaukana musta, ku nytki. Mä halusin mun ajatuksista pois ja mietin jotain sanottavaa. Mun mieli oli täysin tyhjä taas vaihteeks. Mä toivoin et Kiki sanois jotai ja rikkois tän hiljasuuden. Sano jotain, sano.
-Millon mä tuun sun luo, et sä voit piirtää? Kiki kysy epäröiden.
Keskiviikkona meil olis se ryöstökeikka ja tiistaina mä tapaisin pojat. Mul oli huominen ja maanantai-ilta vapaata.
-Huomenna, tai maanantaina illalla.
Kiki näytti miettivän ja pitkään se miettiki.
-Käyks sulle mikään päivä loppuviikosta?
-Mä oon töissä.
-Okei, no sitte mä tuun huomenna ja maanantaina.
-Selvä.
Kiki näytti jatkavan miettimistään ja mä rupesin miettimää huomista. Mun ajatukset harhaili sen vartalossa, enkä mä voinu ittelleni mitään. Miltä se näyttäis? Mä uskoin et jokainen jätkä miettis samaa, jos ne ois tälläsessä tilanteessa. Olinhan mä ennenki nähny alastomia kimmoja, mut jotenki Kiki vaikutti erilaiselta. Se ei ees meikannu ja mä olin huomannu et se oli laittanu huulirasvaa mun luona, eikä huulipunaa, tai huulikkiltoa.
-Mitä sä mietit? Mä kuulin sen kysyvän.
-En mitää erikoista, mä sanoin ja välttelin sen katsetta.
-Kerro nyt.
Se katto mua vetoovasti ruskeilla silmillään, joita kehysti tummat ja pitkät ripset.
-Tiesiksä et sul on kauniit silmät, se yhtäkkiä laukas. -Siniset silmät on ihania, se sano ja katto mua säihkyvin silmin.
-On sullaki kauniit silmät, mä sanoin ja se näytti muuttuvan entisetään ilosemmaks.
-Voi, kiitos.
Kiki rupes vähän hyppelehtimää ja juoksi vähän matkaa.
-Tuu jo! Se huus, ku mä jäin kävelemää sen jälkee. -Sä saat suukon jos otat mut kiinni! Se jatko ja juoksi koiransa kanssa taas vähän matkaa.
Eihän mun auttanu muuta ku lähteä juoksemaa sen perään. Mä nappasin sen kädestä kiinni ja se käänty muhun päin. Se katto mua ilkikurisesti. Mä odotin sitä sen suukkoa ja viimein seki näytti muistavan mitä oli sanonu.
-Ainii, se sano ja pussas mua äkkiä poskelle.
Se nauro mun pettyneelle ilmeelle.
-Se oli sit vaa kaveri suukko, se sano nauraen ja lähti kävelemää.
Vaa kaveri suukko? Mä todellaki tarttisin sen kaks vuotta.

Ja näin. :)Kommenttia ja jatkuuko?

Päivämäärä:   4.10.08 14:32:17

Ihanaa, ihanaa!! <3<3 Jatkoa nopeesti!

Lähettäjä: Bowwie 
Päivämäärä:   4.10.08 14:40:05

♥ jatkoa.

Lähettäjä: vizz 
Päivämäärä:   4.10.08 15:06:43

jatkoaaah :3<3 !

Päivämäärä:   5.10.08 12:59:11

up. Ja kiitos kommenteista. :)

Päivämäärä:   7.10.08 17:10:36

(up)

Päivämäärä:   7.10.08 19:11:44

Jatkeles. C: <3

Päivämäärä:   8.10.08 17:59:33

Ja nyt jatkuu taas. :) Kiitos kommenteista.

-Tuuksä sisälle? Mä kysyin, ku me tultii kerrostalon kohdalle.
-Mä taidan mennä kotiin lukemaa kokeisiin, Kiki sano. -Meil on nyt aika paljon kaikkii kokeita ja huomennahan me nähää.
-Joo, mä sanoin ja se käänty.
Mä näin sen viel vilkuttavan mulle hymyillen ja lähti kotiaan kohti.
Mulla ei ollu viel pelkoo kokeista, joten mä tyydyin siivoomaa mun huonetta. Olis sentää jotain tekemistä. Normaalisti me suunniteltais poikien kaa keikkaa, mut nyt oli poikkeus. Kukaa ei oikee jaksanu just tänä viikonloppuna miettiä yhtäkään ryöstösuunnitelmaa. Yleensä mulla olis kans joku yöseuralaine, mut nyt piti keskittyy vaa Kikin pokaamiseen. Mulla ei olis varaa virheliikkeisiin. Mä halusin jo käsiini ne rahat.
Mä avasin laatikon, jossa oli väärennettyjä passeja. Meillä jokaisella on omat passinsa, sillä eihän sitä koskaa tietäis millon niitä tarvis. Marko oli viel kaiken lisäks hyvä väärentämään ja tarkka. Kylhän mäki osaaan jonku verran väärentää passeja, mut se ei oo nii helppoo ku luulis.
Mä järjestelin laatikossa olevia tavaroita ja löysin kans aseen. Meil jokasella on myös pistooli, tosin emmä ollu sitä kovinkaa montaa kertaa käyttäny. Se oli pikemminki tollane kulissi ja pelotteluun hyvä apu.
Yhtäkkiä mun mieleen tuli se millon mä olin ekan kerran varastanu jotain. Siitä oli jo pitkä aika. Tietenkää mä en ollu jääny kiinni je se oli ollu yllättävän helppoa. Pari purkkaa ja jotain suklaapatukoita neljäntoista vanhana. Kuustoista vuotiaana varastelu rupes olemaa jo helppoa. Ja vuos siitä eteenpäin me ruvettiin varastelemaa kokoajan arvokkaampaa tavaraa. Tietenkin mun piti muuttaa omaan kämppään, ettei mutsi ja faija vaa rupeis aavistelee mitää.
Yhtäkkiä mulle tuli pahaolo ja mun mietteet katkes ja mä ryntäsin vessaan. Mä yrjösin ja kirosanat tulvi mun mieleen. Mistä hítosta mä olin nyt oikee vatsataudinki saanu? Mä en ollu pyöriny, ku vaa Kikin kaa ja se oli vaikuttanu ihan terveeltä. Mä pesin naaman ja katoin kelloa. Olihan siitä ollu jo aikaa, ku mä olin tavannu sen viimeks. Ehkä joku kolme tuntii sitte. Mä olin ilmeisesti siivonnu aika kauan. Mä vilkasin äkkiä keittiön ikkunasta ulos ja siel oli jo pimeetä. Samassa mä kuulin ovikellon soivan.
Mä avasin oven ja näin Kikin seisoivan jälleenkerran mun edessä. Sillä oli iso reppu toisella olalla ja tyyny toisessa kainalossa. Se sen piski seiso sen vieressä ja katto mua odottavasti.
-Sori, mä oon kipee. Sun ei varmaa kannata nyt tulla tänne, mä sanoin ja yhtäkkiä hirvee väsymys valtas mut.
-Anteeks, mä varmaa tartutin sen sulle. Mäki oon nimittäin kipee ja äiti potkasee mut aina pihalle, ku mä tuun kipeeks. Se kammoo kaikkia sairauksia henkensä edestä. Ja isä asuu toisella puolella Suomee. Mä oon yleensä menny kaverille, mut mä en aina halu niitä sairastuttaa ja sit mä muistin sut ja kerta säki oot kipee.
Se puhu kerralla nii paljon, et mun aivoilla kesti hetki tajuta mitä se oli sanonu.
-Joo, tuu sisälle vaa. Missä sä halut nukkuu?
-Mä voin vallata ton sohvan siitä on ainaki lyhyt matka vessaan, se sano ja alotti taas riisumis rumbansa.
Se laitto reppunsa sohvan lähelle ja heitti tyynyn sohvalle. Mä hain sille mun toisen varastossa olevan peiton ja laitoin sen sohvalle.
-Kiitos, se sano ja mä ryntäsin äkkiä vessaan.
Ku mä tulin takasin se oli kaivanu repustansa vaatteita ja meni vessaan vaihtamaan ne. Se tuli nopeesti vessasta ulos ja jätti oven auki. Sillä oli päällänsä valkone toppi, jossa oli jotain kuvioita ja tekstiä ja niitte ansiosta topista ei näkyny läpi. Sillä oli myös vaaleen vihreet yökkäri shortsit. Se kanto vaatemyttyä ja mä huomasin et sil ei ollu rintsikoita topin alla. Mä huomasin topin altaki et sil oli pyöreet rinnat, eikä yhtää sellaset roikut, tai läskit. Mua rupes vähän huvittamaa oma ajatteluni ja mä yritin pitää naaman peruslukemilla. Se tunki vaatteet reppuunsa ja meni sohvalle makaamaan. Se laitto peiton päällensä ja mä näin vaa sen pään ja hiukset.
-Tuu säki nyt vaa tänne sohvalle mun seuraks, se sano ja mä istuin sen jalkopäähän.
Lopulta mä kävin makuulle ja se heitti peittoa munki päälle. Mä tunsin sen jalat mun kyljessä ja mun teki mieli kutittaa niitä. Kikin höperyys oli näköjään tarttumassa muhun.
-Tuuksä yleensä helposti kipeeks? Se kysy.
-En. Entäs sä?
-En, mut sit ku mä sairastun nii mä sairastun kunnolla kans. Paljo kelloa on?
-Koht yheksän. Mä taidan kans käydä vaihtaa vaatteet, mä sanoin ja nousin ylös.
Mä vaihdoin päälleni valkosen t-paidan ja mustat yökkärishortsit. Ku mä menin takasin olohuoneeseen mä huomasin Kikin olevan jo kalpeempi, ku mitä se oli ollu hetki sitte.
-Haluksä jotain? Mä kysyin ja lähin laittamaa ittelleni leivän.
-Onks sul tuoremehua?
-On.
Se tuli mun luokse keittiöön ja mä annoin sille lasin. Se otti ite appelsiinimehua jääkaapista ja häipy takasin olohuoneeseen.
-Eksä syö mitään? Mä kysyin siltä.
-Emmä taida nyt syödä.
Se oli vähän aikaa olohuoneessa ja ryntäs vessaan vähän ajan kuluttua.
-Mä taidan laittaa hiukset kiinni, se sano ja otti repustaan kaks ponnaria ja laitto hiuksensa niskaan löysälle nutturalle. -Mun pitää käyttää äkkii Linkki ulkona, mut jää sä vaa tänne, se sano ja laitto hupparin ja kengät.
Mä otin ittelleni kans mehua ja menin huoneeseeni. Mä laitoin sängyn ittelleni valmiiks ja menin olohuoneen sohvalle istumaa. Kiki tuliki äkkiä takas ja ryömi nopeesti peiton alle. Mäki menin makuulle ja suljin hetkeks silmät. Mä tunsin Kikin kylmät jalat mun jalkoja vasten ja se siirs äkkiä ne mun kylkiin kiinni.
-Sä oot mukavan lämmin, se sano ja sulki kans silmänsä.
Mä taisin nukahtaa hetkeks sillä mä heräsin siihen, ku tunsin jalkojen katoavan mun kylkien vierestä. Mä avasin silmät ja tajusin et Kiki oli häippässy vessaan. Mä kuulin sen yökkäilevän ja pystyin kuvittelemaa miten sillä oli vedet silmissä. Ja ku se palas se näytti hirveen kalpeelta. Hyvä et mä tunnistin sitä ees samaks ihmiseks enää.
-Mä taidan mennä sänkyyn nukkumaa, mä sanoin ja lähin mun huoneeseen, mut jätin kuitenki oven auki.
-Hyvää yötä, Kiki sano hiljaa olohuoneesta.
-Öitä, mä vastasin ja ryömin sänkyyn peiton alle.

Mun ei tarvinnu yöllä käydä, ku vaa kerran yrjöömässä, mut mä heräsin aina siihen ku Kiki kävi vessassa. Mun teki mieli mennä sen luo ja painaa se tiukasti itteeni vasten. Se oli jotenki vaikuttanu yhtäkkiä nii kurjalta ja mä halusin lohduttaa sitä, vaikka se ei mitään surrukkaa. Mä kuuntelin sen hiljasia ja kevyitä askelia aina ku se palas takasin sohvalle.

Jatkuuko? Kommenttia?

Päivämäärä:   8.10.08 18:19:38

Jatkuu,laita nopeeta sitte sitä jatkoo..:P

Päivämäärä:   8.10.08 18:41:45

JAAAAAAATKOA 8) !

Päivämäärä:   9.10.08 16:10:58

Jee! Täytit mun odotukset.. Mun mielessä vilistää jo kaienlaisia mielikuvia Kikille ja Teemulle.. <3Jatka pian!♥♥♥

Päivämäärä:   9.10.08 17:44:36

8) voiku kiva pätkä oikeesti!! tykkään niin tästä tarinasta ku tää on tämmöne erillainen :)

Päivämäärä:   10.10.08 16:17:15

Kiitos ihanista kommenteista. Viikonloppuna todennäkösesti jatkuu. :)

Päivämäärä:   10.10.08 17:52:27

Jatkuu! <3 :)

Lähettäjä: jookuu 
Päivämäärä:   11.10.08 11:27:20

Jatko<3<3:DD

Päivämäärä:   12.10.08 19:04:34

Okei nyt jatkuu. :D

Mä heräsin aamulla ja tunsin oloni todella kipeeks. Mä en ois halunnu nousta sängystä ollenkaa, mut multa oli mehu loppunu. Kello näytti vasta seittemää ja Kiki nukku viel sohvalla. Sen rakki kohotti laiskasti päätään ja laski sen takasin lattialle, ku huomas et multa ei heruis sille rapsutuksia. Mä jäin vähäks aikaa kattomaa Kikin kalpeita kasvoja. Se oli potkinu peiton melkee alas sohvalta ja mä nostin varovasti sen Kikin päälle. Se liikahti vähän, mut ei heränny. Mä menin hiljaa keittiöön ja otin mehun jääkaapista. Syödä mä voisin myöhemminki. Nyt mä haluisin vaa takas nukkumaa. Onneks mun ei ollu tarvinnu juosta vessaan ku vaa kerran, mut Kiki oli joutunu nousee aika useesti sohvalta.
Mä vilkasin viel Kikiä ja menin takas sänkyyn nukkumaa. Enhän mä tietenkää kauan siinä saanu levätä, ku pahaolo yllätti mut.

Mä kuulin oven avautuvan ja menevän kiinni. Kiki oli ilmeisesti käyttäny rakkinsa ulkona. Mä kuuntelin miten se käveli keittiöön ja avas jääkaapin oven. Se kävi olohuoneessa, tai nii mä ainaki arvelin ja samassa se seiso mun ovensuussa.
-Nukuksä? Se kysy varovasti
-En, tuu tänne vaa, mä sanoin ehkä hiukan maanittelevan kuulosena.
-Emmä taida, se sano ja haukotteli. -Saiksä nukuttua ollenkaa?
-Kyl mä nukuin jonku verran.
-Mä en oikee saanu kunnolla nukuttua. Piti ravata melkee kokoajan vessassa.
-Joo, mä aina heräsin siihen ku sä nousit ylös.
Se seiso edelleen ovensuussa, eikä astunu askeltakaa eteenpäin mun huoneeseen. Mut se halus näköjää kuitenki jutella, tosin mä en ainakaa jaksanu nousta ylös.
-Eiks susta oo tylsää vaa maata paikoillaan koko päivä? Se kysy ja mä käännyin kyljelleni siihen päin.
-Eipä oikeestaa. Susta näköjää on.
-No joo vähän. Tuu tonne sohvalle mun kaa.
-En, tuu sä tänne. Mä en jaksa nousta ylös.
Se mietti vähän aikaa ja häipy. Mä käännyin toiselle kyljelle ja suljin silmät. Olkoon sitte yksinään. Yhtäkkiä mä kuulin ihan läheltä askelia ja mä käännyin vaiavalloisesti. Kiki seiso mun sängyn edessä tyyny ja peitto kainalossaan.
-Mä tuun sitte seinäpuolelle, se sano ja mä hivuttauduin reunemmas.
Se heitti peiton ja tyynyn mun yli ja konttas jalkojeni yli varovasti. Se laitto peiton ja tyynyn kunnolla ja meni makuulle mun viereen. Mä katoin sitä hiukan kummissani ja käännyin siihen päin.
-Et sitte tuu yhtää lähemmäs, se sano ja naurahti vähän.
-En, en, mä sanoin ja vähän kiusallani hivuttauduin sitä kohden.
-Älä viitti, se sano ja mä näin naurun pilkkeen sen silmissä, mut se näytti aika väsynneltä, joten mä jätin sen kiusaamisen sikseen.
Mä menin siitä vähän kauemmas ja se sulki silmänsä hetkeks ja avas ne taas.
-Mä en taida jaksaa tänää olla sun mallina, se sano.
-Joo, ei muakaa oikee huvita piirtää kipeenä.
Mun teki yhtäkkiä hirveesti mieli vetää Kiki lähemmäs mua ja tuntea sen vartalo itteeni vasten, mut enhän mä tietenkää tehny niin. Sen jälkee mä voisin sanoo hyvästit rahoille ja nyt mä ainaki tarttisin niitä, jos mä oisin viel pitkäänki kipee. Enhän mä sais keikkarahoista senttiäkää, jos mä en olis itekki mukana. Ja kohta mun pitäis maksaa vuokra, enkä mä ainakaa tän hetkisellä rahatilanteella vois maksaa siitä, ku vaa vähä yli puolet. Kipeenä mä en tietenkää voinu muuta ku lojuu sängyssä, eli keikkarahat olis vaa haave. Kiki ei tainnu aavistaakkaa et se olis mun rahatilanteen kannalta tärkee mulle. Tosin seki vaikutti vaa haaveeltaa ja nii kaukaiselta, et mä voisin kohta vilkuttaa hyvästit niillekki rahoille.
-Mitä sä mietit? Mä kuulin äänen vierestäni.
-En mitää.
-Mietit sä kyl jotain. Mikset sä kerro mulle?
-No ei se oo mitää erityistä.
Että se osaski olla ärsyttävä. Miks se halus tunkee nokkansa mun asioihin? Ne ei kuulunu sille pätkän vertaa. Mä kuulin samassa uikutusta mun toiselta puolelta ja mä arvasin et se oli se piski. Kiki nous istumaa ja katto sen rakkia.
-Saaks seki tulla tänne sänkyyn? Se kysy.
Ei hélvetissä sais mun teki mieli sanoo, mut hillitsin itteni. Mun pitäis olla ystävällinen sekä Kikille, että sen rakille.
-Jos annat mulle suukon, mä sanoin virnuillen, nyt se rakki sais luvan jäädä lattialle.
-Mitä sä oikee yrität, se kysy epäillen.
-En mitää, mä sanoin hämmentyneenä.
Kiki ei sais aavistaa mitää. Mitä mä olin oikee ajatellu? En ilmeisesti mitään. Se kohautti harteitaan ja pussas mua äkkiä poskelle. Se näki mun nyrpeen ilmeen, mut ei välittäny siitä. Se taputti sänkyä ja sen rakki hyppäs sänkyyn. Se rupes nuolemaa mun naamaa ja Kiki nauro. Mä yritin väistellä sen isoa kieltä. Mä otin sen päästä kiinni käsillä ja se katto mua silmät loistaen.
-Höpsö koira, Kiki sano ja sen elukka rupes nuolemaa sen kasvoja.
Se nauro ja muhun iski pieni kateus. Miks se anto sen rakin nuolla sen naamaa, mut ei mun? Ihansama. Mä käännyin selälleni ja suljin silmät. Kiki kävi kans makuulle ja sen elukka meni makaamaan sängyn jalkopäähän.
Mä kävin vessassa yrjöömässä vähän ajan kuluttua ja ku mä tulin takasin Kiki katto mua ymmärtäväisen näkösenä.
-Ikävää et suhunki tarttu sillon tää vatsatauti, se sano samalla ku mä kävin takasin makuulle.
Mun olo oli entisetään raskaampi, eikä Kikikää vaikuttanu enää nii pirteeltä. Se huokas raskaasti ja sulki silmät. Mä seurasin sen esimerkkiä ja nukahdin nopeesti.

-Katotaaks tää elokuva loppuun? Kiki kysy.
Mä olin käyny äkkii lähikaupassa ja nyt mä istuin sohvalla ja Kiki etti elokuvaa. Sille aika oli käyny liian pitkäks vaa nukkuessa, vaikka se oliki kipee.
Mä laitoin elokuvan laitteeseen ja me jatkettii siitä mihin asti Kiki oli nähny elokuvaa. Mä makasin sen jalkopäässä oman peittoni alla ja Kikillä oli oma peittonsa. Mä tunsin vähänaikaa jalkojani vasten sen kylmät jalkapohjat, mut se suoristi jalkansa taas mun kylkee vasten.

Noin. Jatkuuko?

Päivämäärä:   12.10.08 19:38:48

Hmmm.. Mielenkiintoista. :) Nyt en ainakaan huomannut niin paljon toistoa, mutta en tiiä johtuuko se siitä, että mä olin ihan uppoutunut tarinaan. Toivottavasti tää jatkuu taas nopeesti ja etenee vauhdikkaasti. <3

Päivämäärä:   12.10.08 22:03:36

Jatkoo..:)

Lähettäjä: jookuu 
Päivämäärä:   13.10.08 15:20:05

jatkoo<3<3 mut se ois kiva jos noille tulis juttuu eik Teemu vaan käyttäs sitä hyväkseen...:P:)

Päivämäärä:   13.10.08 15:36:10

:D

Lähettäjä: heipo 
Päivämäärä:   13.10.08 16:23:57

Jatka vaan äkkiä.Jäin koukkuun!

Päivämäärä:   13.10.08 17:29:20

Ju, jatkeles vaan. o_O

Päivämäärä:   14.10.08 15:46:52

nostanpi vaan.

Päivämäärä:   16.10.08 20:42:07

uop

Päivämäärä:   18.10.08 18:10:21

Kiitos jälleenkerran kommenteista. :) <3Ja nyt jatkuupi.

-Mä taidan syödä jotain, mä sanoin leffan loputtua ja menin keittiöön.
Kiki tuli hiljaa mun perässä ja istu pöydän ääreen.
-Haluksä jotain? Mä kysyin ja otin jääkaapista valmis makaroonilaatikkoa.
-Mä voin ottaa mandariinin, se sano ja mä heitin sille mandariinin. Se sai siitä kopin ja rupes kuorimaan.
Mä lämmitin ruoan mikrossa ja istuin Kikiä vastapäätä. Se söi pieniä mandariiniviipaleita ja mä vähän huolestuin sen syömisestä. Eihän se tällä menolla pysyis hengissä ees huomiseen asti. Mun maha taas puolestaan ammotti tyhjyyttään ja mä söin hyvällä ruokahalulla, toisin ku Kiki, joka näytti vähän jopa näykkivän viipaleitaan.
-Eiks sul oo nälkä? Mun oli lopulta ihan pakko kysyy.
-Joo vähän, mut mä en halu oksentaa.
Mä yritin ymmärtää sitä, mut eihän se onnistunu, niiku ei ollu edellisilläkää ymmärtämis kerroillakaa. Yksinkertasesti sitä ei vaa voinu ymmärtää. Paitsi ehkä se sen piski ymmärs sitä ja siten ne ymmärs toisiaan. Mä jätin lopulta arvuuttelut sikseen ja havahduin siihen, ku Kiki nous pöydästä ja heitti kuoret roskiin. Se laahusti sohvalle ja haukotteli. Se oli näyttäny jotenki todella pieneltä ja uupuneelta. Sen silmissä ei ollu hirveesti enää mitään iloisuutta, eikä ne loistanu enää nii paljon tosin kipeenä tuskin kukaa olis ilone.
Kello näytti jo kuutta, eikä mun syömä ruoka kauaa pysyny alhaalla.
Kiki nukku sohvalla ja mä otin mun tyynyn ja peiton sen jalkopäästä. Mä menin sänkyyn nukkumaa ja kääntyilin vähän aikaa kyljeltä toiselle, mut nukahdin kuitenki lopulta.
Kiki oli jo hereillä, ku mä menin olohuoneeseen ja istuin sen jalkopäähän. Se kohottautu vähän pystympää ja mä näin nyt vasta kunnolla sen kasvot. Se oli kalpee, mut sen posket hehku punasina ja sen huulet oli myös tosi punaset. Se hymyili vaisusti ja mä katoin sitä tutkivasti. Mä nousin sohvalta ja kävelin sohvan toiseen päähän sen luo ja laitoin käden sen otsalle. Sen otsa oli kuuma ja mä kokeilin sen poskea. Seki oli kuuma. Kiki katto mua vähän ihmeissään ja sulki raskaasti silmät.
-Nytkö sä oot kuumeenki saanu? Mä kysyin siltä, vaikka eihän se sitä näyttäny tietävän.
Se avas silmät ja mä otin käden pois sen poskelta.
-Mä käyn hakee kuumemittarin, mä sanoin lähdin penkomaa mun huoneen kaappeja.
Jossain täällä mä sen viimeks näin. Mä sain jonku aikaa penkoa laatikoita, kunnes mä lopulta löysin sen ihan laatikon pohjalta. Mä menin Kikin luo ja laitoin mittarin päälle. Mä ojensin sen sille ja se pisti sen kainaloonsa.
-Hyi, ku tää on kylmä, se sano ja mä näin sen ilmeestä, et mittari oli todella ollu kylmä.
Me odottettii hiljaa mittarin piippaamista, ja lopulta se suostu piippaamaan. Kiki otti mittarin kainalostaan ja katto lukua.
-Kolkytkaheksan piste kuus, se sano ja ojens mittarin mulle. -Ei kai sullaki oo kuumetta? Sun kannattais nyt samalla mitata.
Mä menin sen jalkopäähän makaamaan ja työnsin mittarin kainaloon. Se piippas hetken kulutta. Mä katoin lukua. Huh, ei kuumetta.
-Ei mul oo kuumetta, mä sanoin ja Kiki hymyili vähän.
-Onpa hyvä et ees toinen meistä on terveempi, se sano ja haukotteli vähän. -Mä taidan jatkaa taas nukkumista. Sä voit kyl jäädä siihen, jos sä halut.
-Mä käyn syömässä. Haluksä syödä jotain?
-Emmä taida.
-Sun kyl pitäis ottaa ees yks leipä.
-Eikä pitäis.
Ärsyttävä tyyppi. Mä lähin keittiiöön ja söin pari leipää. Mä mietin hetken ja päätin tehä Kikillekki leivän.
-Siinä on sullekki, mä sanoin ja olin ojentamassa leipää sille Kikille.
-Ei kiitos, se sano.
-Nyt sä kyllä syöt tän leivän vaikka et haluiskaa.
-Enkä syö.
Se kuulosti ihan joltai itsepäiseltä pikku likalta ja mun voiton tahto heräs. Ja mähän pistäisin sen syömään tän leivän vaikka kirveellä pitäis pakottaa.
-Ja sähän syöt tän leivän, mä sanoin ja korotin vähän ääntäni.
Kiki katto mua vähän aikaa ja laitto huulensa tiukasti yhteen. Mä yritin työntää leipää lähemmäs sen suuta, mut se käänty kyljelleen, selkä muhun päin. Mä käänsin Kikin takasin selälleen ja istuin sen päälle. Se rimpuili vähän, mut ei päässy liikkumaa.
-Oo nyt paikoillas ja syö tää leipä.
Se laitto huulet tiukemmin yhteen ja potkas jaloillaan vauhtia sohvasta, nii et se roikku vähän käsinojan yli. Sen hiukset oli karannu ponnarilta ja ne osu melkee lattiaan. Mä olin jo melkee saamassa leivän sen suuhun, kunnes mä tunsin sen hampaat mun peukalon vieressä. Se puri kovempaa ja leipä oli irrota mun otteesta. Mä otin toisella kädellä sen hiuksista ja vedin vähän niitä. Sillä ei ollu mitään vaikutusta ja sen hampaat pureutu kovemmin mun käteen kiinni. Mun oli pakko vetää sen hiuksista kovempaa. Se puri nii hémmetin lujaa, että multa ei ollu karjasu kaukana.
-Ai! Se huus lopulta ja irrotti hampaansa mun kädestä. -Miksä mua hiuksista revit? Se kysy vihasesti.
-Miksä purit mua? Mä kysyin vielä vihasemmin.
-Usko jo mä en halu syödä tota leipää! Se jo melkee huus ja mä huomasin sen vähän huohottavan.
Meiän pieni taistelu oli ottanu sen voimille ja sen rintakehä kohoili tiuhaan tahtiin. Sen posket punotti entisestään ja se näytti muutenki uupuneelta. Mä tunsin miten lämmin se oli. Sillä oli todellaki kuumetta, eli mittari ei ollu valehdellu.
-Syö nyt vaa, mä siirryin maanittelun puolelle.
-Minkä ihmeen takia mun pitäis syödä joku leipä, jos mä en halu? Se kysy vihasesti
-Koska sähän kuihdut silmissä, enkä mä halu kattoa miten sä näännyt mun edessä nälkään.
-Nouse pois mun päältä, se sano hiljaa.
-Lupaat sitte syödä tän leivän.
-Lupaan, se sano ja mä hivuttauduin sohvan toiseen päähän istumaa.
Se otti leivän multa ja söi sitä hitaasti mulkoillen samalla mua. Se söi koko leivän mun yllätykseks ja mä hymyilin sille.
-Hyvä tyttö, mä sanoin ja taputin sitä päälaelle.

Ja näin. Jatkuuko?

Päivämäärä:   18.10.08 18:10:49

Nyt tuli harmi kyllä vähän lyhkäsempi..

Päivämäärä:   18.10.08 21:47:10

Toi loppu oli kyl hyvä! :) Ei ollu hirveesti virheitä, paitsi joistain kohdista puuttui piste tai pilkku. Mutta sä osaat tehdä tosta noiden sairastamisestakin vaihtelevaa, eikä vain koko ajan samanlaista! ♥

Päivämäärä:   19.10.08 13:43:26

tää on tosi mukava 8) tykkään lukee tätä ku tässä on vähä erillaisii tapahtumii ku muissa stooreissa! joo jatka pian ! :)

Lähettäjä: muistelma. 
Päivämäärä:   19.10.08 23:44:57

jatkoooaaaa ! (:

Päivämäärä:   21.10.08 17:38:12

Ja nyt jatkan. :)

Kiki ei suostunu syömää illalla yhtään enempää. Sille oli riittäny yks leipä joka oli tullu saman tien ylös. Se makas sohvalla ja piti silmiään kiinni, mut mä tiesin et se ei nukkunu. Sen piski istu eteisessä ja vikis. Aina välillä se raapi ovea, mut Kiki ei välittäny siitä. Se välillä mumis elukalle jotain, mut ei tehny elettäkään et se olis vieny sen ulos.
-Sen pitäis varmaa päästä ulkoilemaa, mä sanoin ja menin Kikin eteen seisomaa.
Se näytti hirveen kalpeelta, ja se avas vaivalloisesti silmät. Se katto mua ylöspäin ja sen silmistä oli hävinny kaikki elämä. Se huokas raskaasti ja nous istumaa. Sen hiukset oli vapaina, eikä se tainnu välittää siitä miltä se näytti, eikä sen tarvinnutkaan. Kiki oli nousemassa ylös, mut mä laitoin sen takasin istumaa. Se katto mua sen näkösenä ettei ymmärtäny yhtään mitä mun päässä liikku. Enkä ymmärtäny mäkää. Mä olin ajatellu et voisin käyttää sen rakin ulkona, mut hulluhan musta oli näköjää tullu.
-Mä voin mennä Linkin kaa ulos, mä väänsin jostain lauseen ja kaduin sitä ensi sekunnista alkaen.
Kiki meni takasin kyljelleen ja mä laitoin peiton sen päälle.
-Kiitos, se viel sano ja vääns pienen hymyn.
Mä laitoin takin päälle ja rakki pyöri mun jaloissa, ku viimestä päivää. Mä sain vähän aikaa säheltää ennenku sain hihnan kiinni pantaan. Mä avasin oven ja rakki ampas ovesta ulos. Mä pidin hihnasta kiinni kaksin käsin, ku me juostii rappusia alas. Me meinattii kaataa vastaan tuleva mummo kumoon ja se rääky jotain meiän perään.
Viimein me päästiin ulos ja koira säntäs ekaan vastaan tulevaan puskaan. Sen jälkee se vasta tajus mun läsnäolon ja rupes pyörimää mun ympärillä. Mä yritin hätyyttää sitä kauemmas musta ja siinä samalla mä meinasin kompastuu monta kertaa hihnaan. Mä kirosin mielessäni. Piti munki kaikkeen suostua. Kiki oli kyl näyttäny surkeelta ja ehkä mun pisteet nousis, eihän sitä koskaa tietäis. Mun pitäis huomenna soittaa Alexille ja keroo sille tilanne. Mä en välttämättä tervehtyis keikkaan mennessä.
Mä havahduin ajatuksistani siihen ku Linkki hyppäs mua vasten ja nuolas mua. Pérhanan rakki! Nyt olis hyvä aika kokeilla totteleekse ees mitään.
-Alas, mä sanoin vihasesti ja se seiso hetkessä taas neljällä jalalla ja katto mua palvoen.
Sen kihara häntä heilu puolelta toiselle ja mä vilkasin ettei kukaa tulis kadulla meitä vastaan. Mä en nähny ketään, joten mä päätin kokeille jotain muutakin.
-Istu, mä kokeilin ja Linkki istu häntä edelleen heiluen ja tuijotti mua.
-Maahan.
Se meni maahan ja tuijotti edelleen mua. Ei hullumpaa. Kunpa Kiki tottelis mua yhtä hyvin. Mun ei tarvis sanoo ku vaa yks sana ja se tekis niiku mä haluisin. Onneks kukaa ei osannu lukee ajatuksia, sillä mä oisin muuten ehkä vähän hävenny niitä.
Me käännyttii takasin päin ja Linkki kulki mun vierellä ja vilkas aina välillä mua. Sentää se ei tuijottanu jatkuvasti. Se olis ollu jo aika hermoja raastavaa.
Sama mummeli joka me oltii meinattu kaataa kumoon tuli mua vastaan tasanteella.
-Jaahas, jaahas, se alotti ärsyttävällä äänellään. -Nytkö sitä on hankittu holtiton koira holtittomalle pojalle. Niinpä niin, niinpä niin. Vanhan mummonhan kiusaksi, kiusaksi vain.
-Tää ei oo mun koira, mä sanoin sen räpättämisen väliin.
-Niinpä tietenkin varastettukin on.
-Eikä ole.
-Kenenkäs se sitten on?
-Yhden tytön.
-Tytön? Vai naisia sitä on sinulla vierasilla. Viimeksi kun oli niin eihän täällä ollut rauhaa kenelläkään.
-Ai miten niin ei ollut rauhaa? Mä kysyin muka tietämättömänä.
Se ei ollu koskaan viittiny sanoa ääneen pienistä yöllisistä äänistä. Kunhan vihjaili vain, sillä meni aina sisu pussiin, ku mä rupesin siltä suoria vastauksia hakemaan. Nytki se yritti keksiä jotain sanottavaa.
-No tulenpas vähän vilkaisemaan sitä sinun tyttöäsi, se viimein keksi sanoa.
-Ei kannata. Me ollaan molemmat kipeitä.
-Sen siitä saa, sen siitä saa.
-Ai mistä? Se vihjalili taas jotain säädyttömiä ja mä jätin sen yksikseen rappukäytävään mäkättämään.
Sen oikee nimi oli Pirkko, mut suurinosa kutsu sitä mummoks, sillä se oli talon mummomaisin tyyppi ja viel vanhin kaiken lisäks. Se jakso mäkättää joka asiasta ja se oli jämähtäny jonnekki kuuskyt luvulle. Se oli asunu mun seinänaapurina siitä asti ku mä muutin tänne ja se oli aina jaksanu valittaa mun tekemisistä ja siitä että sillä ei ollut nukkumisrauhaa, tai kotirauhaa. Rasittava eukko se oli aina ollu.
Mä päästin Linkin irti hihnasta ja huomasin yhtäkkiä kutsuvani sitä nimellä, enkä nimityksillä. Mä melkee säikähdin omia ajatuksiani, mut jätin asian rauhaan. Linkki seuras mua olohuoneeseen ja Kiki katto hymyillen, ku me tultii peräkanaa sohvan luo. Mä istuin Kikin jalkopäähän ja se koukisti jalkansa, nii et mä mahuin istumaa. Se katto mua väsyneesti ja mä tieisin et se ei ollu nukkunu minuuttiakaa sinä aikana, ku me oltii oltu pois Linkin kaa.
-Käyttäytyks Linkki kunnolla? Se kysy ja rapsutti koiraa, joka makas sohvan vieressä.
-Joo, olihan se kunnolla.
-Oliksä? Se kysy ja naurahti.
-Tietenkin.
Se katto mua hetken aikaa epäillen ja kohottautu istumaa. Se tuli mua lähemmäs ja paino päänsä mun olkapäätä vasten. Mä tunsin sen hengityksen mun niskassa. Mä en tienny mitä mun pitäis ajatella, tai tehdä. Tai totta kai mä tiesin, mut mä en uskonu et Kiki ajatteli samoin. Ja me oltii kipeitäki. Kiki ratkas mun pulman, sillä se meni takasin makuulle ja virnisti mulle.
-Et sä ainakaa tupakalle haise, se sano ja sulki silmät.
Siis mitä? Oliks siitä nyt tullu joku ylisuojeleva äiti? Ei se sille kuulunu poltiks mä vai en. Mua rupes ärsyttämää suunnattomasti ja mä päätin käydä äkkii suihkussa. Jääköön siihen sohvalle kitumaan.
Mä hain pyyhkeen mun huoneesta ja häivyin suihkuun sanaakaan sanomatta. Miks sen piti olla välillä tollanen? Se ei tainnu ymmärtää et kaikki mun asiat ei kuulunu sille. Kohta se utelis multa vaikka mitä.
Mä puin samat vaatteet päälleni ja olin tullu suihkusta just kreivin aikaan, sillä Kiki pyyhäls mun ohi vessaan. Mä kuuntelin miten se yökkäili jonkin aikaa ja vessasta tultuaan huomas mut oven vieressä. Mä katoin sitä kaikki tietävällä ilmeellä ja nyt se puolsetaan vaikutti ärtyyntyneeltä. Se kyllä ties ihan hyvin mistä sen yökkäilyt johtu. Ja se ties et mä halusn sen syövän, mut mä en halunnu pudottaa mun pisteitä sen silmissä.

Jatkuuko?

Päivämäärä:   21.10.08 17:45:02

Aaww!! Toi mummokohtaus oli kyl paras! Teemu is the best!:) Ois kiva jos se vaikka välillä tapais sen kavereita.. ¤vinkvink¤

Päivämäärä:   21.10.08 17:45:42

heeh joo. XD

Päivämäärä:   22.10.08 18:27:26

Uiop

Päivämäärä:   24.10.08 16:40:43

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   24.10.08 16:57:11

jatka ihmees

Päivämäärä:   24.10.08 20:47:31

JOOO mää tykkään tästä tarinasta ihan_kauheana koska tää on kivaa luettavaa ja ERILLAINEN :) kiitos ja jatkele.

:'D

Lähettäjä: Ruuutu 
Päivämäärä:   24.10.08 22:09:52

Juu jatkoa. :)
Olis kiva, jos nää Teemu ja Kiki sais jotain nyt niiden välille aikaiseks..? ;))

LähettäjäVendetta 
Päivämäärä:   25.10.08 02:17:00

Nyt on pakko tulla sanomaan, vaikka todella harvoin tarinoihin kommentoin, että tämä on mahtava. Tempaa täydellisesti mukaansa. Lisäksi hahmotan nämä henkilöt, kämpän, alueen ja kaiken päässäni tuttuna. Olet erittäin hyvä kirjoittaja (vaikka minuakin tuo "mä" sana häiritsi heti sen jälkeen, kun siitä yhden kommentin luin)

Päivämäärä:   25.10.08 15:27:12

Kiitos ihanista kommenteista. <3 Huomenna todennäköisesti jatkan.

Lähettäjä: soulja boy 
Päivämäärä:   25.10.08 18:01:19

hyvä että jatkat pian koska en malta oottaa jatkoa :)

Lähettäjä: Whéan 
Päivämäärä:   25.10.08 20:11:00

Ihan kiva tarina, jotenkin vain häiritsee tuo Kiki.

Onko tytöllä joku vakava itsesuojeluvaiston puute vai mikä vaiva, kun hän lähtee baarista täysin tuntemattoman aikuisen miehen mukaan miehen kotiin? Ja lisäksi Kiki vielä jää miehen luokse yöksi, vaikka ei tunne tätä ollenkaan. Hetken kuluttua Kiki on myös jo suostumassa alastonmalliksi Teemun piirrustuksiin.

Minusta tarinassa on siinä kohtaan edetty liian nopeasti, aivan kuin tarkoituksena olisi vain saada Kiki ja Teemu mahdollisimman pian saman katon alle. Mieluummin he olisivat voineet jutella baarissa ja pikku hiljaa tutustua toisiinsa. Sitten joskus viikon-parin päästä Kiki menisi yöksi.

Päivämäärä:   25.10.08 20:35:41

Mun mielestä taas vois ehkä nopeemmin edetä.. Mut ei siis niinku et päiväs, vaan se tarina vois edetä pari päivää kerrallaan. "Muutaman päivän päästä..." =D Eikä päivä päivältä.

Päivämäärä:   26.10.08 14:25:01

:D Kiitos jälleenkerran kommenteista ja kritiikistä. ja ymmärrän Whéan että on vähän outoa et joku lähtee tuntemattoman tyypin matkaan. Heh, kyl mustaki tuntuis oudolta lukee jotain sellasta. Ja mä halusin tehä tosta Kikistä tollasen oudon, joka ajattelee kaikista ihmisistä vain hyvää. Mustaki joskus tuntuu et tää etenee vähän liian nopeesti, mut musta tuntuu et tästä tarinasta tulee muuten liian pitkä.. No kiitos kommenteista ja kritiikkikin oli asiallista ja yritän hiukan hiljentää tahtia. Ja muistuttaisin vielä että tarina on fiktiota ja siinä sallitaan ehkä hiukan epätodenmukaisetkin asiat. :D No pitemmittä puheitta nyt jatkuu..

. Kiki mökötti vähän aikaa sohvalla, mut rupes sit lopulta puhumaa mulle niitä näitä. Mä kuuntelin sitä puolella korvalla ja katoin samalla jotain tylsää elokuvaa, joka tuli telkkarista. Mun ajatukset poukkoili laidasta laitaan, enkä mä ajatellu yhtään asiaa loppuun asti.
-Huhuuu, Teemuu, mä kuulin Kikin huhuilevan mun korvan vieressä.
-Hä? Mitä? mä olin ihan pihalla siitä mitä Kiki oli sanonu.
-Mä vaa ajattelin et sä et taida kuunnella ollenkaa mitä mä puhun. Siltä sä ainaki näytät et sun ajatukset on jossain ihan muualla. Tiesiksä et mul on tullu niskat kipeiks tän sohvalla nukkumisen takii?
Mä katoin sitä ja se näytti aika riutuneelta. Sen posket punotti ja se oli kalpee. Se piti tiukasti peittoa ympärillään ja sillä oli hiukset löysästi kiinni.
-Ai, pitäskö sun tulla nukkumaa mun viereen? mä kysyin varovasti, sillä eihän sitä koskaan tiedä vetääkse hirveet pultit tollasesta.
-Nii, ehkä. Jos se ei sua haittaa. Sohvalla nukkuminen ei nimittäin enää hirveesti houkuttele.
-Senkus tuut, mut sä saat nukkuu taas seinäpuolella. Vai?
-Joo, käy hyvin.
Mä sammutin telkkarin ja me mentii mun huoneeseen. Kiki laitto peiton ja tyynyn omalle puolelleen ja ryömi peiton alle. Mä kävin kans makuulle ja toivoin et meiän kummankaa ei tarvis juosta tänä yönä vessaan.

Mä heräsin siihen ku Kiki astu vahingossa mun jalan päälle ja lähti vessaan. Se tuli hetken kuluttua takasin ja mä näin pimeessäki et se oli väsyny. Linkki nukku meiän jalkopäässä ja nosti päätään, ku Kiki meni takasin makuulle. Mä makasin selälläni ja katoin Kikiä. Se katto mua väsyneesti ja sen silmät näytti mustilta pimeessä.
-Tiesiksä et sä kuorsaat vähän? Kiki kysy.
-Joo, mä sanoin, joku oli joskus huomauttanu mulle siitä, mut emmä jaksanu siitä välittää. Ja sitä paitsi mä en aina kuorsannu.
-Musta on mukavaa ja rauhottavaa kunnella, ku sä kuorsaat, se sano hiljaa.
Mä pyöräytin silmiäni Kikin huomaamatta ja käänsin sille selän. Outo mikä outo.

Mä olin lupautunu käyttämään Linkin ulkona ja se pyöri mun jaloissa häntä heiluen puolelta toiselle. Mun ei auttanu ku vaa toivoa, et kukaa tuttu ei tulis kadulla vastaan, tai et eräs ärsyttävä eukko ei tulis rappukäytävässä vastaan. Mä kävelin päämäärättömästi koira kokoajan jaloissa hyppien. Mun olo ei ollu enää hirveen kipee ja tapaisin huomenna kaverit ja keskiviikkona olis se keikka. Eli nyt ei haitannukkaa nii paljon enää jos mä en saiskaa niitä rahoja Alexilta. Ja mun pitäis jaksaa viel huomenna raahautuu kouluun ja kuunnella opettajien pälätystä.
Mun pitää varmaa myös jättää Kiki huomenna yksin. Toivottavasti se ei hajota sillä välin mun kaikkia astioita. Ei olis kiva tulla kotiin ja huomata et kaappi ammottais tyhjyyttään ja roskis olis täynnä sirpaleita. Mun ehkä pitäis sitoo se tuoliin, tai sänkyyn kiinni, nii et se ei sillon ainakaa hajottais mitään. Entäs toi piski sitten? Kiki sais kyl luvan hoitaa sen ihan ite. Tuskin se huomenna on enää nii kipee.
Me kierrettiin pieni puisto ja palattiin takasin päin. Ja mun onneks ketään tuttua ei tullu vastaan.
Mä kuulin oven takaa miten joku astia särky parkettia vasten. Voi hélvetti, tää ei voinu olla totta. Mä avasin oven ja toivoin, et mitään hirveen kallista ei ollu menny rikki. Mä menin varovasti keittiöön ja hengitin rauhallisesti, sillä nyt ei sais kiihtyä liikaa. Kiki keräili lasinsirpaleita lattialta ja huomas mut.
-Anteeks ihan hirveesti. Mä en tajuu miten se vaa luiskahti mun käsistä. Mä kyl korvaan tän sulle, se sano ja mä kuulin sen äänestä et se oli oikeesti pahoillaan.
Mä hain imurin sanaakaan sanomatta ja imuroin loput lasin palat. Tätä menoa mulla ei olis kohta yhtää lasia jäljellä. Mun pitäis varmaa nostaa vähän kalliimmat astiat pois Kikin ulottuvilta. Mulla ei ollu varaa menettää ihan mun kaikkia astioita.
Mä ojensin Kikille uuden lasin ja se kaato siihen mehua. Me oltii molemmat hiljaa ja vilkuiltii toisiamme. Lopulta Kiki meni takasin nukkumaa ja mä rupesin lukemaa kesken jäänyttä dekkaria.
Mä rupesin tylsistymää ja lopulta mä menin mun pikkupartsille röökille. Kauaa mä en ehtiny siinä yksin istua, sillä Kiki tuli pikku partsille myös ja istu mun viereen. Se katto mua tiukasti syvälle silmiin ja työns naamansa ihan lähelle.
-Sun ei varmaa vielä kannattais polttaa, se sano ja tuli vielä lähemmäs.
-Pah, mä sanoin ja puhalsin savut sen naamaan ajattelematta yhtään pidemmälle. Siitäs sai.
Se meni kauemmas ja yski pari kertaa.
-Yäk. Se sano ja irvisti. -Nyt mä haisen ihan varmasti tupakalle, se valitti. -Ällöttävää.
Ite oot ällöttävä, mun teki mieli sanoa mut jätin sanomatta. Mä en ehtiny tekemää yhtään mitää, ku se nappas salaman nopeesti tupakan mun kädestä ja tumppas sen tuhkakuppiin. Sen ilme oli tyytyväinen ja mä yritin olla suuttumatta. Olihan mulla askissa vielä kuinka paljon niitä jäljellä. Katuvalot sytty ja se sai Kikin herpaantumaan mun asioista, sillä se käänty kattomaan kadulle päin. Nyt mä puolestani nappasin askin salaman nopeesti pöydältä, mut huonoks onnekseni Kiki kääns just päänsä. Se katto mua ja askia vuorotellen ja nappas sen mun kädestä. Se viskas sen alas partsilta ja mä katoin sen tippumista alas. Kiki näytti ihan siltä et se ei itekkää tajunnu mitä se oli tehny.
-Oho. Hups, se sano hiljaa ja vältteli mun katsetta.
Nyt mun vasta tekiki mieli kirota.
-Miks vit.. ihmeessä sä sen tonne alas heitit? mä hillitsin juuri ja juuri äänentasoni.
-No ku sun ei viel kannattais kipeenä polttaa..., se sano epäröiden.
-Käy hakemassa se, mä sanoin hetken aikaa harkittuani.
Kiki kurottautu kattomaan kaiteen yli kadulle.
-Emmä voi, se sano.
-Hélvetti sentään, eihän sun sinne alas hypätä tarvi.
-Emmä aikonukkaa, mut joku pölli ne jo.
Nyt mäki kurottauduin kattomaa ja huomasin jonku nuoren pojan pinkovan pakoon. Mä hillitsin raivoni ja me mentii sisälle. Mä istuin sohvalle ja Kiki tuli mun viereen. Miks sen piti olla just tollanen? Välillä se oli kyl ihan ok tyyppi, mut välillä se oli lapsellinen ja ärsyttävä. Tää alko käymään jo nyt hiukan rasittavaks, mut pakko olis jaksaa. Mä pystyin jo kuvittelemaa miten pojat naurais mun ja Kikin suhteelle..

Ja näin. Jatkuuko?

Päivämäärä:   26.10.08 16:18:59

Juuh, jatkuu ! 8)

Päivämäärä:   26.10.08 16:29:56

jatkoo oottelen 8)

Lähettäjä: saltsu 
Päivämäärä:   26.10.08 18:50:25

jatka

Lähettäjä: supu 
Päivämäärä:   26.10.08 23:47:05

tietysti jatkuu : D

Päivämäärä:   28.10.08 14:37:22

Nostan ja kiitos kommenteista. :)

Lähettäjä: Neilikka 
Päivämäärä:   28.10.08 16:26:31

Hienoa tekstiä!:) Jatkahan toki! Itse kyllä tykkäsin kun tuo Kiki on tuollainen arvaamaton ja erilainen kuin Teemu. Mukavia juoninkäänteitä keksit, jatkoa ei voi arvata:D

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   28.10.08 16:30:23

millo jatkat?

Päivämäärä:   29.10.08 16:31:30

Jatkan varmaan viikonloppuna. Kiitos kommenteista. :)

Päivämäärä:   29.10.08 16:42:33

Toi Kiki on just sitä, mitä toi Teemu tos lopus ajatteli. Ärsyttävä ja ihmeellisen lapsellinen ja omapäinen ja lisäksi tosi hyväuskonen. :) Mut oli taas kiva pätkä, ja jatkoa vaan peliin!:)

Päivämäärä:   1.11.08 12:26:14

Yritän huomenna jatkaa.. Nyt on sormet jotenki ni kohmeessa, et kirjottamisesta ei tuu mitään.

Päivämäärä:   2.11.08 18:41:02

Uppp!

Päivämäärä:   4.11.08 15:20:40

No nyt viimeinkin jatkan, ku en oo ehtiny olemaa koneella...

-Ethän sä oo mulle hirveen vihanen? Kiki kysy mun vierestä.
-En, mä mutisin ja yritin samalla mielessäni vakuutella ittelleni et muutama euro sinne sun tänne ei tuntunu missään.
Vaikka kyllähän se tuntu. Enhän mä mikää pohatta ollu, tosin onnekseni mä en ollu mikää himo polttaja.
-Mä meen huomenna tapaamaan kavereita, mä sanoin.
-Okei. Mut eksä mee kouluun ollenkaa?
-Kyl mä sitte keskiviikkona meen, mä sanoin ja virnistin Kikille.
Se hymyili mulle ja meni makuulle. Mä jouduin siirtymää vähän, nii et me mahuttiin sohvalle. Tosin Kiki ei vieny makuullakaa hirveesti tilaa.
-Katotaaks taas joku elokuva? se kysy, eikä yhtäkkiä näyttänykkää enää nii kipeeltä.
-Joo, mut nyt mä saan valita, mä sanoin virnuileva ilme naamallani.
Kiki virnuili eka mulle takasin, mut tajus vasta vähän myöhemmin millasen leffan mä aioin valita ja sen ilme muuttu sekunnissa ilosesta pelästyneeseen. Mä otin kauhuleffan kaapista ja näytin kantta Kikille, joka säikähti kaameaa kuvaa.
-Mikä ikäraja siin on? se kysy hiljaa.
-Kaheksantoista, mä sanoin muka vai vihkaa ja tarkkailin sen ilmeitä huomaamattomasti.
-Mä oon vasta seittemäntoista, se sano muka ovelasti.
-Mä näin tän ekan kerran neljätoista vuotiaana, mä sanoin ja laitoin levyn sisälle laitteeseen.
-No sä ootki tommone kovahermonen, toisin ku jotku..., se sano ja mä tiesin et se tarkotti itteensä.
Mä nauroin sisäisesti sen pelolle ja tietenki mä olin valinnu taktisesti just sen kauheimman leffan mitä mun koko kokoelmasta löyty. Nyt se vois käpertyy mun kainaloon pelosta. Mä tunsin itteni hiukan ilkeeks.
Mä istuin sohvan toiseen päähän ja elokuva alko.
Kiki tuli jo aika alussa ihan kiinni muhun. Mua leffa ei enää hätkähdyttäny, sillä mä olin nähny sen jo nii monta kertaa. Kiki kieto peittoa tiukemmin ympärilleen ja kiljas ku ruutuun tuli yhtäkkiä kannessa oleva kauhea naama.
-Hyi, ku tää on kauhee, se sano ja hautas kasvonsa vähäks aikaa mun paitaan.
Leffan poulvälissä se jo melkee istu mun sylissä ja mun oli vaikee enää keskittyä ja nähä leffaa. Kikin silmät oli kauhusta suuret ja aina välillä se tapitti ruutua, ku lumoutuneena ja taas hetkessä se säikähti ja pisti päänsä piiloon. Mua rupes naurattamaan, enkä mä pystyny enää hillitsemään mun naurua. Kiki oli nii huvittava, ku se rupes pelkäämää jo elokuvassa olevaa mustaa kissaa. Kiki katto mua, ku mä nauroin.
-Ei saa, mua oikeestikki pelottaa, se sano.
-Sä oot vaa nii huvittava, mä sanoin mun naurun lomasta, sillä eihän kukaa voinu pelätä noin paljon.
Se näytti mukamas loukkaantuneelta, mut seki rupes hymyilemää ja nauru tais tarttua siihenki. Se hihitti hysteerisesti mun olkapäätä vasten. Kikin nauru loppu siihen ku telkkarista kuuluu kiljuntaa ja Kiki kiljas vielä kovempaa. Se kirjaimellisesti hyppäs mun syliin ja mä lopetin nauramisen ja hymyilin sille.
-Mä en enää koskaa kato mitään näin hirveetä elokuvaa, se sano ääni väristen ja hautas taas kasvonsa mun paitaan.
-Ei tää nyt noin pelottava voi olla, mä sanoin huvittuneena.
-No, kyllä voi. Sano sitte ku siinä ei oo mitää pelottavaa enää.
-Nyt sä voit kattoa jo, mä huijasin sitä, sillä leffassa tulis ihan just taas joku säikäytys kohta.
Kiki kääns katseensa ja säikähti vieläki pahemmin. Se kieto kätensä hädissään mun niskan taakse ja mun oli vaikee seurata enää elokuvaa.
-Sä huijasit mua, se sano.
-Niinpä taisin.
-Mä en kohta halu enää kattoa tätä loppuun.
-Ethän sä oo nytkään nähny ees puolia elokuvasta, ku sä et ees kato tätä, mä sanoin ja hillitsin nauruni.
-Mä en taida enää ees uskaltaa nukkuakkaa, se valitti.
-Mä sammutan tän ja mennää nukkumaa, jos sua pelottaa noi paljon, mä sanoin ja olin nousemassa ylös, mut Kiki ei liikkunukkaa. Se istu polvillaan mun sylissä ja roikki mun kaulassa. -Jos sä nousisit mun sylistä, tosin ei mulla hirveesti oo mitään sitä vastaan et sä oot mun sylissä, mut se hankaloittaa liikkumista.
-Mitä jos joku nappaa sohvan alta mun jalasta kiinni ja vetää mut jonnekki? se sano ja mä tunsin miten sen sydän pomputti kovaa mun rintaa vasten.
-Ei siellä mitää mörköjä oo.
Sehän oli ku joku kolme vuotias jolle sai vängätä vaikka kuinka kauan, et kummituksia ja mörköjä ei oo olemassa.
Kiki oli hirveen kuuma ja kalpee. Se katto mua silmiin ja mä tajusin et se pelkäs ihan oikeesti. Mä huokasin ja nousin ylös. Se ei hellittäny otettaan musta ja mä alistuin siihen et se roikku mussa, ku joku koalan pentu emossaan. Mä laitoin levyn koteloon ja Kiki roikku kokoajan mun kaulassa. Se oli kiertäny jalkansa mun selän taakse ja se muistutti entistä enemmän sitä koalaa.
Mä menin sängyn eteen ja se irrotti otteensa musta ja seiso sängyllä.
-Mä sitte herätän sut, jos mä herään, se sano ja mä huomasin et se oli melkee mun pitunen ku se seiso sängyllä.
-Miks?
-Jos mua rupee pelottamaan, se sano ja mä tajusin et se kiusas mua. Tää oli siis sen "kosto". -Ainahan sä voit yrittää.
-Mitä sä tarkotat?
-No, mä en aina herää hirveen helposti.
-Sittenhän se nähää, se sano ja katto mua uhmakkaasti suoraan silmiin.
Mä päätin viel vähän kiusata sitä ja muutin ilmeeni pimeessä säikähtyneeks ja pelokkaaks. Mä katoin mukamas sen olan yli ja näin jotain hirveetä.
-Mitä nyt? se sano varovasti.
-S- s- sun ta- ta-, mä änkytin ja enempää siihen ei tarvittukkaa, ku se jo säikähti ja hyppäs mun syliin.
Mä rupesin nauramaan ja se tajus, et mä vaa pelleilin sen kustannuksella.
-Älä viitti, se sano ja katto viel varmuuden vuoks taakseen.
-Mun oli ihan pakko, mä sanoin ja lopetin nauramisen.
Kikin sydän pompotti vielä kovempaa ja se vaikutti siltä et se ei ihan hevin laskeutus takasin sängylle.
-Ei täällä oikeesti oo mittän pelättävää, mä sanoin sille ja yritin kuulostaa rauhottavalta.
-Niinkö? se sano ja näytti siltä et se hauto mielessään jo oivaa kostoa.
-Jos sä nyt laskeutuisit tohon sängylle.
-Enpä taida, se sano ja piti tiukemmin jalkojaan mun ympärillä. -Nyt mua ihan oikeesti pelottaa.
Mä pyöräytin silmiäni ja istuin sängylle. Mä kaaduin äkkiä tahallani selälleni ja Kiki näytti hämmästyneeltä. Mua rupes huvittamaan sen ilme, ku se tajus makaavansa mun päällä. Mä huomasin miten se punastu vähän ja nous mun päältä. Se meni omalle puolelleen ja mä nousin istumaan. Se oli ihan hiljaa ja sitä tais hämmentää tällänen yhtäkkinen osien vaihtuminen, sillä se oli eka ollu mun niskan päällä, mut nyt mä olin päässy takiasisesta eroon. Mä menin sen viereen selälleni ja suljin silmät. Ja juuri ku mä luulin saavani olla rauhassa mä tunsin miten Kiki tuli mun kylkeen kiinni. Ei mulla varsinaisesti mitään sitä vastaan ollu, mut mua yhtäkkiä väsytti hirveesti.

Tälläne. Jatkuuko? En sitte tiiä kirjotetaanko toi "änkyttämine" tollee.. :D Ja saattaa olla aika paljon kirjotusvirheitäki. hee..

Lähettäjä: soulja boy 
Päivämäärä:   4.11.08 15:40:53

jatka ihmeessä, tää on hyvä! :)

Lähettäjä: LöLLi<3 
Päivämäärä:   4.11.08 17:07:51

täää on ihana! jatka! (:

Päivämäärä:   4.11.08 17:38:59

JATKOA JATKOA !

Lähettäjä: muistelma. 
Päivämäärä:   4.11.08 17:44:42

JATKA JATKA, tää on ihana : )

Päivämäärä:   4.11.08 18:31:13

Eiikkäää!! Mä repesin aika monta kertaa, ja pahasti! Tää on ihan best! <3<3 Mutta yritä vielä välttää ton mä-sanan toistoa. :)

Päivämäärä:   5.11.08 16:00:54

jatka!<3

Päivämäärä:   5.11.08 16:20:23

Kiitos kommenteista. <3 Jatkan viikonloppuna. :)

Päivämäärä:   7.11.08 18:39:46

uiop

Lähettäjä-Pirita- 
Päivämäärä:   7.11.08 22:44:06

JATKA :)!

Lähettäjä: saltsu 
Päivämäärä:   7.11.08 22:49:27

jatka

Lähettäjä: Hennukka 
Päivämäärä:   8.11.08 13:22:50

Huomenna todennäköisesti jatkan. :)

Päivämäärä:   8.11.08 13:24:50

Hups siis äskenen olin mä. :D

Päivämäärä:   8.11.08 20:26:00

jatkoa jatkoa ! :<<

Päivämäärä:   9.11.08 11:37:03

Okei jatkan nyt. Ja kiitos jälleen kerran kommenteista.

-Teemu herää, mä kuulin Kikin sanovan mun vierestä.
Mä päätin kuitenki näytellä nukkuvaa, enkä reagoinu siihen mitenkää. Mä raotin vähän silmiä ja erotin sen verran, et oli viel pimeetä. Mä veikkasin et kello olis jotain viis aamuyöllä.
-Teemu mun pitää käydä vessassa, enkä mä uskalla mennä yksin.
Mä meinasin ruveta nauramaan, mut pidin kuitenki pokan ja jatkoin "nukkumista". Kiki rupes tönimää mua käsillään ja mä käänsin sille selän. Yrittäköön vaan, mut mä en tästä nousis.
-Herää! se huus ja kuulosti siltä, et sillä loppuis kohta maltti mun heräämisen suhteen.
Se kääns mut kovakourasesti selälleni ja jatko mun tönimistä.
-Kylhän sä voit sinne vessaan yksinki mennä, mä mumisin.
-Mua pelottaa sen sun typerän kauhuleffan takia, se valitti ja mä avasin vaivalloisesti silmät.
-Usko jo et täällä ei oo mitää mörköjä,tai kummituksia.
-Mua pelottaa ihan oikeesti...
-Ei tonne vessaan nyt niin pitkä matka oo. Senkus kipität sinne ja takasin.
Kiki epäröi vähän aikaa, mut meni jo sängyn reunalle ja se varo samalla mun jalkoja.
-Mee vaa, mä sanoin ja yritin kuulostaa rohkasevalta, mut todellisuudessa mua ei ois voinu vähempää kiinnostaa uskaltaisko Kiki mennä vessaan, vai ei.
Mä kuulin miten se melkee juoksi vessaan ja tuli veilä kovemmalla vauhdilla takasin ja hyppäs sänkyyn.
-No oliko se nyt nii pelottavaa? mä sanoin ja virnuilin sille.
-Ei kai.., se sano ja kävi makuulle mun viereen. - Sua ei todellakaa saa helposti sängystä ylös.
-Niinhän mä sanoin.
Linkki hyppäs lattialta meiän jalkapäähän ja mä käännyin selälleni. Mä tunsin et Kiki katto mua ja mulle tuli hiukan kiusaantunu olo. Mä käänsin pääni siihen päin ja katoin sitä suoraan silmiin.
-No, mitä? mä kysyin.
-Ei mitään. Mä olin ihan omissa ajatuksissani.
Mä suljin silmät ja tunsin hetken kuluttua Kikin pään mun olkapäätä vasten. Mä vilkasin sitä ja huomasin et se ei ollu oikeestaan yhtään hassumman näkönen. Oikeestaan tarkemmin ajatellen se oli ihan nätti. Sen silmät oli kiinni ja sen pitkät hukset oli vapaina. Mä säikähdin hiukan omia ajatuksiani, mut kyllähän mä tiesin et tää olis parin viikon kuluttua ohi ja hyvä niin.
Kuumetta sillä tais olla viel vähän, sillä se tuntu tosi kuumalta. Sen hengitys oli rauhallista ja mä päättelin et se nukku jo. Mä suljin silmät ja rupesin miettimään tulevaa päivää.

-Sä et voi jättää mua yksin tänne! Kiki manku eteisessä samalla ku mä laitoin kenkiä jalkaan.
-Linkkihän on täällä sun kanssa ja sitä paitsi mä en viivy kauan. Ja kaiken lisäks sä oot viel kipee.
-Enkä oo. Mua rupee pelottamaan.
Mä pyöräytin silmiäni. Oli mun pitänykki näyttää sille se kauhuleffa. Mun oli määrä tavata kaverit puolentunnin kuluttua Alexin kämpässä, enkä mä vois todellakaa ottaa Kikiä mukaan. Sillonhan me ei voitais puhua meiän ryöstökeikasta. Oli Kikiki taas kerran yks maanvaiva.
-Mikset sä voi ottaa mua mukaan? se jatko marmatusta.
-Sadannen kerran, koska me puhutaan sellasista asioista jotka ei kuulu sulle, mä sanoin ja laitoin takin päälle.
Mä olin lähöss ovesta ulos, mut Kiki tarttu mun käsivarteen kiinni ja roikku siinä kaikin voimin.
-Päästä irti, mä tiuskasin.
-Enkä. Sä saat luvan jäädä tänne tai ottaa mut mukaas.
Mä menin ovesta ulos, mut Kiki ei irrottanu otettaan. Mä raahasin sitä vähän matkaa rappukäytävää pitkin ja Linkki tuli innoissaan meiän perässä. Yhtäkkiä mä tajusin, et Kikillä oli vaa sen toppi ja shortsit päällä. Se roikku mun kädessä ja mä tuijotin sitä. Rasittavaa. Miksei se vaa voinu jäädä kiltisti ootamaan mua eteiseen? Miks sen piti tehä taas kaikesta nii vaikeeta?
-Älä jätä mua yksin, se sano ja yritti vedota muhun katseellaan.
-Sä joudut sitte odottamaa ulkona, mä sanoin.
-Ei se haittaa.
-No tuu sitte mukaan, mut käy ees pukemassa vaatteet.
Me palattiin takasin mun kämppälle ja Kiki puki vaatteet mun huoneessa.
Se tuli nopeesti mun huoneesta ulos. Sillä oli pillifarkut, t-paita ja huppari. Se oli harjannu myös hiukset, mut siitä huolimatta se näytti jotenki raihnaselta.
-Mä taidan pestä tänää hiukset, se sano ja rupes pukemaan taas hirveen kasan paitoja päälleensä. -oiks mä ottaa Linkin mukaan?
-Ota vaa, nii onpahan sullaki jotain seuraa.
Vihdoin ja viimein me käveltii valojen valaisemaa katua pitkin. Me oltii ihan hiljaa, eikä oltu sanottu sanaakaa koko matkalla. Mua ärsytti Kikin itsepäisyys. Ois vaan jääny mun kämpälle, nii mä olisin voinu pitää mun hyvän tuulen, mut ei. Sen oli ihan pakko päästävä mukaan. Toivottavasti mun ei nyt sitte tarvis raahata sitä kaks viikko mukana. Mun yksityinen elämä olis tipo tiessään, jos Kiki kulkis kokoajan mun kintereillä, eikä jättäis mua hetkekskää rauhaan. Mä en halunnu kuvitella ittelleni sellasia päiviä.
-Jää sä tähän, nii mä nään sut tuolta ikkunasta, mä sanoin, tosin mua hiukan epäilytti et jäiskö Kiki tähän vaa kiltisti seisomaan.
-Joo.
Mä en ymmärtäny sitä. Enemmänhän pelättävää sillä oli täällä kadulla, ku mun luona. Olkoon. Jos se halus seisoa tässä, nii sitte seisokoon oikeen urakalla kans.
-Mä tuun ehkä tunnin kuluttua, tai aikasemminki. Oota tässä. Ymmärsitkö?
-Joo, joo, Kiki sano ja tuijotteli ihan muualle, eikä ees vilkassukkaa mua.
-Kuunteleksä yhtään? mä rupesin jo vähän hermostumaa.
-Kuuntelen, se sano eikä vieläkää kattonu mua.
-No mä meen nyt. Nähää kohta.
-Joo, moikka, se sano ja vaikutti olevan ihan muissa maailmoissa.
Linkki yritti lähteä mun perään, ku mä menin ovista sisälle ja jätin Kikin ja sen ulos seisoskelemaan.

Tälläne. Jatkuuko? Ja taas on varmaan roppakaupalla kirjotusvirheitä

Päivämäärä:   9.11.08 11:41:59

Muuten. Jos tää tulee täyteen, nii älkää sitten tehkö uutta. Sillä minä teen sitten sen uuden, joten älkää hätäilkö.

Päivämäärä:   9.11.08 11:42:58

Tai oikeestaa laitan tän nyt täytee, ku kaks vaa enää mahtuu. XD

Päivämäärä:   9.11.08 11:43:11

XDXD

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.