Lähettäjä: Pikkuneiti(kö)
Päivämäärä: 3.2.09 19:14:10
Ja nyt taas viimeinki mä pääsen jatkamaan. Ja toivottavasti teiän mielestä tässä pätkässä nyt viimein tapahtuu jotain. :D XD Kiitos kun luette tätä. :)
Linkki yritti hyppiä mua vasten, mut Kiki sai sen pidettyä aisoissa. Kiki hymyili mulle ja pussas mua äkkiä poskelle. Musta oli hauskaa miten se joutu nousemaan varpailleen, et se yletty antamaan suukon.
-Mitäs sä virnuilet, Kiki kysy hymyillen.
-Sä oot vaa nii tollane, mä sanoin ihan vaa kiusatakseni sitä.
-Millane?
-Kyl sä tiiät. Sä oot nii Kikimäinen ja lyhyt. Se mua lähinnä huvitti.
-Ai se , ku mä oon muka lyhyt? Emmä nyt niin hirveen lyhyt oo. Ja eiks oo kiva, et mä oon sua lyhyempi?
-Tottakai on. Ja sä oot just ton pitusena hyvä, mä ryhdyin kehumaan sitä ja Kiki hymyili mielissään.
Meiän huonoks tuuriks mummeli tuli vastaan rappukäytävässä ja me pysähdyttiin sitä tervehtimään. Ikävä kyllä se jutustelu ei jääny pelkkään tervehdykseen. Kiki hymyili eka sille ystävällisesti, mut sen hymy rupes hyytymään, ku mummeli alko arvostelemaan sitä. Se voivotteli millasen tytön mä olin taas löytäny. Sen jälkeen se alotti Kikin arvostelun. Se kuulosti ihan siltä, ku mä oisin vieny jonku koiran näyttelyihin. Kikillä oli kuulemma liian kapee lantio, eikä sen takia pystyis synnyttämään ja liian lyhytki se oli ja lista jatku loputtomiin. Lopulta se kehu sen pitkiä hiuksia ja sitä et Kiki oli muuten ihan nätti, mut siihenpä se jäi. Lopulta Kiki näytti saaneen tarpeekseen sen arvosteluista ja se näytti ihan siltä, ku se ois voinu lyödä mummuoa minä hetkenä hyvänsä. Mä katoin parhaaks raahata Kikin pois ja työntää se mun kämpän ovesta sisälle.
-Vai että sillä lailla, Kiki sano ja istu uhmakkaan näkösenä sohvalle. -Muka liian kapee lantio ja lyhyt. Kyllä mä sille vielä näytän kapeet ja lyhyet, Kiki jatko ja se kuulosti jopa vihaselta.
-Ei sun kannata siitä välittää. Se nyt vaa on sellane vanha mummo, joka ei tiedä todellisuudessa mistään mitään, mä sanoin ja menin eteisestä olohuoneeseen. Mä katoin Kikiä, joka näytti hiukan loukkaantuneelta ja se näytti uskovan mummon puheita.
-Ehkä se oliki oikeessa...
-Höpö, höpö. Usko nyt, ei sun tarvi välittää siitä mitä mieltä se on susta.
-Okei, se sano ja näytti miettivän jotain. -Mitä mieltä sä oot musta?
-Mä oon sitä mieltä et sä oot ihan hyvä just tollasena, mä sanoin ja pussasin sitä äkkiä otsalle. -Mä käyn äkkii röökillä. Mä en oo polttanu pitkään aikaan, joten älä kato mua tolleen.
Kiki katto mua tuomitsevasti ja mä puin hupparin päälle ja olin jo lähössä partsille, mut Kiki oliki noussu sohvalta ja nappas mua kädestä kiinni.
-Ei sun tarvi polttaa nytkää, se sano ja kuulosti ihan joltai maailmanparantajalta. -Musta ois kivempi jos sä et polttais.
-Hmm.. Ei oikee riitä perusteluks, mä sanoin. Mun ei tietenkää ollu mikään pakko mennä just nyt röökille, mut tää alkoki käydä ihan kiinnostavaks. Mä halusin tietää millasen myyntipuheen Kiki pitäis.
Mun oletus ei käyny toteen. Se ei alkanu puhumaan, vaan sen sijaan se nous varpailleen ja suuteli mua.
-No riittikö? se kysy.
-Ei lähellekkää, mä sanoin ja suutelin sitä vuorostani. -Sun pitää olla hiukan vakuuttavampi.
-Mä keksin, mennään suihkuun.
-Suihkuun?
-Kai sä nyt oot suihkussa käyny?
-Oon, mut ooksä?
-Joo, mut en koskaa pojan kaa.
-Eksä aio kotona käydä suihkussa?
-En, jos mä käyn täällä.
Kiki näytti olevan varma päätöksestään, joten mikäpäs siinä sitten. Mä suutelin sitä ja Kiki riisu mun hupparin ja mä kaadoin Kikin sohvan käsinojan yli sohvalle.
-Arvaa mitä, se sano samalla, ku mä suutelin sitä kaulalle.
-No? mä sanoin välissä.
-Mulla on ihan uudet rintsikat päällä, se sano ja mä kohotin toista kulmaani.
-Annappa ku mä teen arvioni sun alusvaatteista, mä sanoin ja Kiki naurahti. Mä riisuin sen mustan topin ja olin muka miettivinäni tosi tarkkaan mitä mieltä mä olin Kikin rintsikoista. Ne oli punaset ja niissä oli mustaa pitsiä. Kiki ei näyttäny ollenkaa hullummalta ne päällään.
-Ei yhtään hassumpaa, mä sanoin muka välinpitämättömästi ja Kiki näytti mukamas loukkaantuneelta.
-Pah, se sano ja peruutti sohvalla musta pois päin.
-Hei, sohva taitaa loppua kesk..., mä en ehtiny sanoa mitään muuta, ku Kiki tippu käsinojan yli lattialle.
-Ai, se sano ja mä kurkottauduin kattomaan sitä sohvalta.
-Oot säki kyl yks hölmö, mä sanoin ja katoin sitä. Se rupes nauramaan, mut lopetti vähän ajan kuluttua.
-Tuu säki tänne. Lattialla kaikki näyttää nii erilaiselta, se sano ja mä laskeuduin sohvalta kontalleni sen päälle.
-Sä oot ihan oikeessa, mä sanoin ja suutelin sitä. Kiki riisu mun t-paidan ja kohottautu sen verran lattialta, et se suuteli mun tatskoja.
-Pitiks meiän päästä sinne suihkuunki viel tänää? se sano ja räpläs mun farkkujen vyötä.
-Ehkä, mä sanoin ja avasin puolestani sen vyön. Mä nostin Kikin ylös lattialta mun syliin ja se takertu muhun kiinni. Me saatiin hiukan vaivalloisesti housut pois ja mä kannoin Kikin vessaan, jossa oli myös suihku. Mulla oli onneks aika iso suihkukaappi, sillä pieneen olis ollu aika vaikee ängetä kahestaan. Mä riisuin Kikiltä sen rintsikat ja ne tippu lattialle. Se takertu muhun tiukemmin kiinni ja painautu ihan mua vasten.
Mä laskin Kikin alas ja me riisuttiin vikat vaatekappaleet. Se oli mulle tuttu näky, mut mä tuijoti siitä huolimatta Kikiä tiiviisti. Mä huomasin kans Kikin tuijottavan mua yhtä tiiviisti ja se punastu vähän.
-Tuu, mä sanoin ja avasin suihkukaapin oven. Mä laitoin suihkun päälle ja sieltä tuli heti lämmintä vettä. Kiki oli tullu mun perässä ja sulkenu oven. Se ryntäs heti lämpimään suihkuun ja näytti tyytyväiseltä. Mä sen sijaan halusin kans lämpimän suihkun alle, joten mä nostin Kikin syliin ja nyt me molemmat mahuttiin veden alle joten kuten. Mä suutelin Kikin yläkroppaa joka puolelta ja Kiki teki mulle samoin. Mä olin kiitollinen siitä, et Kiki ei ollu mitenkää pitkä, tai ylipainone, sillä mä en ois muuten jaksanu pitää sitä nii kauan mun sylissä. Mä olin joskus aikasemminki ollu suihkussa jonku kimman kaa, mut se oli ollu hirveen hankalaa ja vaikeeta. Se oli ollu melkee mun pitunen ja mä en ollu jaksanu pitää sitä tietenkää nii kauan sylissä, vaikka se oliki ollu aika laiha. Mut se oli ollu nii pitkä, et se oli vaa ollu hankalaa.
-Musta tuntuu et mä tykkään susta Teemu, Kiki sano. -Se on kyl vähän pelottavaa, ku mä en kuitenkaa tiiä susta ihan hirveesti, se jatko.
-Kyl sä aika paljon tiiät. Vai?
-No joo. Mut mä en oo tuntenu näin pitkään aikaan, jos koskaan, Kiki sano hiljaa. Mä katoin sitä tarkasti. Vesi oli kastellu sen pitkät hiukset ja mulle tuli siitä mieleen heti merenneito, joka istuu putouksen alla. Vesi valu Kikiä pitkin ja mä olin kiitollinen siitä, et mulla ei ollu housut puristamassa.
Mä painon Kikin vielä kiinnemmäs muhun ja mä tunsin sen lämpimän vartalon mua vasten.
-Tuuksä huomennaki? mä kysyin ja aloin elätellä jo toivoa siitä et mä todella saisin sen kaadettua sänkyyn.
-Emmä tiiä. Äiti uhkas laittaa mut kotiarestiin, ku mä oon ollu nii paljon poissa kotoa. Se epäilee jotain.
Mut mä tuun viimestään perjantaina. Jooko?
-Joo, se käy hyvin. Miten mä kestän olla ilman sua yhen päivän? mä sanoin ja yllätin itteniki kysymykselläni. -Mä halun sua, mä sanoin ja mä olisin halunnu syödä mun sanat takasin. Mä tarkotin sitä todella, mut mä en halunnu et Kiki säikähtäis. Se ei onneks reagoinu siihen mitenkää säikähtäneesti. Se katto mua silmiin ja mä yritin lukea sen ajatuksia. Sanois nyt ees jotain. Se ei sanonu mitään, vaikka mä yritin käskeä sitä ajatuksen voimalla. Se suuteli mua ja mä pidin siitä tukasti kiinni.
-Mä tuun perjantaina viimestään. Mä lupaan, se sano lopulta ja mä yritin tulkita sen järkevästi, mut kaikki muu meni järjen edelle.
Tälläne. Jatkuuko?
|