Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rikos ja rakkaus #3

Lähettäjä: Pikkuneiti(kö) 
Päivämäärä:   9.1.09 16:44:30

Ja tänne jatkuu. Kommenttia.

Edelliset:
Rikos ja rakkaus 1
Rikos ja rakkaus 2

Yritän jatkaa mahd. pian.

Re: Rikos ja rakkaus #3

Lähettäjä: LöLLi<3 
Päivämäärä:   9.1.09 16:54:10

hyvä. tää on ihana!

Lähettäjä: jookuu 
Päivämäärä:   9.1.09 17:36:45

jatkoo.. nyt vois alkaa tapahtuu;D ku tuo elvikin tuli tohon äskön hössöttää:DD

Päivämäärä:   9.1.09 19:44:07

jotain sipinää! :)

Lähettäjä: teeeea 
Päivämäärä:   11.1.09 13:39:10

JAAAAAAAAAAAAAAATkoa! :)

Lähettäjä: Boyie 
Päivämäärä:   11.1.09 18:29:13

Toi edellinen pätkä oli kyl aika huvittava. :) Ja Kiki edelleenki hihittää ja pyytää kielari-oppituntia. Hihi! :D Mut JATTKKAAAAAAAAA!

Päivämäärä:   11.1.09 18:57:12

D; käynn joka päivä tarkistaa tilanteen. jotka jo ! :D

Lähettäjä: :=) 
Päivämäärä:   14.1.09 13:53:24

Tekstin laadussa on kyl parannettavaa, muuten tosi hyvä tarina! Jatkoa odotellessa..

Päivämäärä:   14.1.09 15:45:54

Kiitos kommenteista. Perjantaina jatkuu. (kiireiden takia en oo ehtiny jatkamaa, enkä oo päässy koneelle)

Päivämäärä:   14.1.09 19:27:36

hyvä, ihanaa ! <3

Lähettäjä: ee 
Päivämäärä:   14.1.09 22:00:08

jatkoaaa<3

Päivämäärä:   16.1.09 16:23:51

hyvä jess. tänään jatkuu ! ;)

Päivämäärä:   16.1.09 17:44:55

Ja nyt pääsen viimein jatkamaan...

Mä tuijotin Kikiä, joka istu mun vieressä ja katto odottavasti. Mä virnistin sille ja nousin istumaan. Mä painoin sen seinään kiinni ja mä tiesin et se mietti pienessä mielessään "oliko tää sittenkää nii hyvä idea". Mä päätin kuitenkin et, itehä se oli halunnu, nii turhapa sen oli ruveta marisemaan enää.
Mä suutelin sitä ja hetkeen Kiki ei oikee tainnu tajuta mitä tapahtu, mut nopeesti se oli menossa mukana.
-Tiiäksä mitä kello on? mä kysyin vähän ajan kuluttua ja Kiki suuteli mun kaulaa.
-En, eikä se haittaakkaa, se sano ja näytti olevan enemmän hurmiossa ku mä.
Kiki ei ollu oikeestaan yhtään hullumpi ja mä päätin olla välittämättä siitä, et mä pelästyttäisin sen. Mä nostin sen multa lainaamaa t-paitaa ylemmäs nii et sen vatsa näky. Kiki katto mua hetken aikaa kummissaan ja rupes sen jälkeen näpräämään mun hiuksia. Mä suutelin sen vatsaa ja mä huomasin miten Kiki veti vatsaansa sisäänpäin.
-Toi kutittaa vähän, se sano. -Musta on hassua, et mä taidan tykätä susta jo vähän, mut tavallaan mä en tiiä susta ees hirveesti juuri mitään.
-No mitä sä halut tietää? mä kysyin ja katoin sitä silmiin, vaikka pimeessä oliki hiukan vaikeeta nähä toisen silmiä.
-Hmm... Onks sulla sisaruksia?
-Ei.
-Asuuks sun vanhemmat yhessä?
-Joo.
-Onks ne mukavia?
-Joo.
-No, toi riittää ainaki vähäks aikaa. Tai kerro viel käyksä töissä?
-Joo, tossa ruokakaupassa.
Mä litistin Kikin uudelleen seinään ja hiljensin sen. Keskustelu ei saanu käydä liian henkilökohtaseks, sillä sillon mä oisin pulassa. Se mumis väliin jotain kellosta, mut mä muistutin sitä et äsken sitä ei ollu kiinnostanu kello ollenkaa. Mä tiesin taas sen pienen mielen miettivän ja se taisteli selkeestikki väsymystä vastaan. Se haukotteli ja mä tajusin et kello oli jo kolme. Kiki ei ollu tietenkää tottunu valvomaan ja mä päästin sen mun ja seinän välistä. Se ryömi peiton alle ja mä menin sen viereen makuulle. Mä olin kyljelläni siihen päin ja Kiki kääns mulle selän. Mä etin peiton alla kädelläni sen selkää ja löysin sen nopeesti. Mä työnsin käden sen paidan alle ja piirtelin kuvioita sormellani sen selkään. Kiki vilkas mua ja hymyli.

Mä heräsin ja tunsin et joku makas mun mahan päällä. Mä katoin tarkemmin ja näin Kikin retkottavan poikittain mun vatsalla. Se roikku puoliks sängyn reunan yli ja paita oli kääriytyny melkee sen pään päälle, jättäen sen selän paljaaks. Mä vilkasin siihen missä Kikin pitäis nukkua ja huomasin et se oli myllänny paikan aluslakanoita myöten. Linkki retkotti selällään Kikin paikalla. Oli siinä mullaki nainen ja koira.
Mä katoin kelloa joka näytti jo yhtätoista. Mun ei tehny yhtään mieli viel nousta ylös, mut Kikiä mä en enää jaksanu mun päällä pitää. Vaikkei se ollukkaa mitenkää painava, mut mä halusin mennä välillä kyljellekki. Mä tönin Kikiä kädellä vähän aikaa ja se heräs. Se oli ihan pihalla, eikä näyttäny tajuavan mistään mitään.
-Pitääks jo nousta ylös? se kysy unisena ja siirty mun viereen.
-Ei sun oo pakko vielä nousta ylös. Mä kyl ajattelin mennä kohta keittämään kahvia. Haluisiksä?
-Yäk. En, kahvi on tosi pahaa.
Tästä se taas alko. Mä en ymmärtäny sitä. Välillä se oli kiva, mut taas toisinaan se oli just tollane jopa hiukan lapsellinen..

Sori ihan hirveesti, ku tuli näin lyhyt pätkä. Koetan viikonloppuna jatkaa..

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   16.1.09 18:31:43

jatka nopee xDD

Päivämäärä:   17.1.09 16:12:43

uu. tää oli kiva pätkä. mutta hyvä ku jatkuu jo nytt tässä kohta? ;>

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   17.1.09 18:28:19

Jatkuu!

Päivämäärä:   18.1.09 14:15:14

Tästä se taas alko. Mä en ymmärtäny sitä. Välillä se oli kiva, mut taas toisinaan se oli just tollane jopa hiukan lapsellinen..: jee vähä mun ajatukset on samiksii ton pojan ajatusten kanssa. :) Mut jatkuu, eikä tämmösii superlyhyitä pätkiä! :@ Hehee.. <3<3

Päivämäärä:   18.1.09 18:21:31

Kiitos kommenteista! Nyt ärsyttää, ku ihana äitini ei anna mun olla koneella hirveen pitkään, nii en voikkaa jatkaa... Tiistaina jatkan.

Päivämäärä:   18.1.09 18:39:15

....

Päivämäärä:   20.1.09 17:06:45

jatkoa kiitos :>

Lähettäjä: sul 
Päivämäärä:   20.1.09 17:24:57

jatkoa!?

Päivämäärä:   20.1.09 17:54:08

Ja nyt jatkuu. :)

Mä jätin Kikin makoilemaan ja lähin keittiöön kahvia keittämään. Mä kuulin miten Linkki rupes inisemään ja raapi ovea.
-Käytä nyt ees toi sun koiras ulkona, mä sanoin. -Se raapii ton oven ihan pilalle.
Kiki käveli vessaan ja hieroskeli silmiään. Se tuli hetken kuluttua pois ja meni takasin makkariin. Kahvi rupes tippumaan ja menin kattomaan, ettei Kiki ollu vaa menny takasin nukkumaan. Mun aavistus oli osunu oikeseen. Se oli käperyny peiton alle nukkumaan.
-Käytä nyt ees koiras ulkona, mä sanoin ja yritin saada sen nousemaan ylös katseen voimalla.
-Mä en tajuu miks mua väsyttää näin paljon. Ois varmaa pitäny mennä aikasemmin nukkumaa..
-Ei mua ainakaa väsytä yhtään.
-Nii, sä oot varmaa tottunu tälläseen kukkumiseen, mut mä en.
-Sun pitää kuitenki käyttää Linkki ulkona.
Se nous istumaa ja katto mua anovasti. Mä en suostunu käyttämään Linkkiä ulkona, joten se nous sängystä ja puki farkut ja takin päälleen ja lähti ulos ovesta koiransa kanssa.

Linkki istu liikkumattaa paikoillaan, ku mä piirsin sitä. Mä olin saanu piirrettyä siitä jo yhen kuvan ja Kiki oli ollu tyytyväinen. Kiki komens aina välillä Linkkiä, joka oli mun mielestä jaksanu olla paikoillaan yllättävän hyvin. Se pysy paremmin paikoillaan, ku omistajansa.
-Noin, nyt se on valmis, mä sanoin ja Kiki anto Linkille luvan mennä.
Kiki hymyili tyytyväisenä ja pussas mua äkkiä poskelle.
-Mun pitää varmaa jo lähtee kotiin. Millon mä tuun taas? Kiki sano ja siirty jo eteistä kohti.
-Mul on maanantaina töitä. Tuu tiisatina.
-Okei, nähää sillon, se sano ja lähti Linkin kaa.
Mä katoin niitä parvekkeelta ja sytytin röökin. Kiki katto ylös mua kohti ja vilkutti. Mä heilautin sille laiskasti kättäni ja se jatko matkaa.

-Nämä ovat kyllä hienoja. Sinussa on ainesta Teemu, mun maikka sano ja silmäili Kikin kuvia tarkasti.
Mä en halunnu tietää mitä sen miehen pervossa mielessä liikku, ku se katto Kikin kuvia. Se oli kyl ihan hyvä opettaja, joku keski-ikänen, tai nuorempiki. Joskus se lauko ihan omituisia ehdotuksia meiän töihin ja nytki se näytti selkeestikki miettivän jotain.
-Teemu sä voisit pyytää tätä tyttöä ottamaan hiukan rohkeampia asentoja. Vaikka nääki on tosi hienoja.
Mun teki mieli revetä nauramaan. Mä en todellakaa pyytäis Kikiltä mitään tollasta, ihan vaa maikan iloks. Mä kuvittelin Kikin ilmettä, jos mä ehdottaisin sille jotain tollasta. Se ois varmaa ika epäluulone ja luulis eka, et mä vaa pelleilisin, mut heti ku se tajuis et mä oisin tosissani se ei suostuis poseeraamaan enää yhdessäkää kuvassa.
Maikka anto viel jotain neuvoja ja mä nyökkäilin sille.
Viimein tunti lopulta alko ja se kävi hiukan jokasen kansiota läpi. Elvi istu mun vieressä ja kuiskaili mun korvaan, miten tyhmä ope meillä oli. Mä annoin haukkumasanojen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mä havahduin kunnolla vasta, ku me päästiin syömään ja Elvi vaihto puheenaiheen muhun ja Kikiin.
-Joksä oot kaatanu sen sänkyyn, se kysy ja kuulosti ihan joltai jätkältä.
-En.
-No, missä vaiheessa te ootte? se kysy ja mä pyöräyttelin silmiäni.
-Suutelu vaiheessa ja tollee.
-Okei, mä tajuun et sä et halu kertoa mulle sun yksityisistä asioista. No puhutaan jostain muusta, Elvi sano ja mietti vähän aikaa, mut ei keksiny mitään joten me syvennyttiin molemmat ruokaan ja omiin ajatuksiimme.

Työvuoro suju aika nopeesti ja mä pääsin lähtemään kymmeneltä kotiin. Mua ei huvittanu jäädä hillumaan ulos, joten mä suunnistin suoraan kämpälle.
Koko kerrostalo oli hiljanen, eikä yhenkää oven takaa kuulunu ääntäkää. Mun kämppä oli pimee ja hiljane. Tuntu jotenki oudolta, ku Kiki ei istunu sohvalla ja Linkki sen jaloissa. Yhtäkkiä mulle tuli yksinäinen olo, jota mä hämmästyin itekki. Mä kaipasin seuraa. Mä kaipasin jonku muun elollisen olennon seuraa. Ja eka joka tuli mieleen oli tietenki Kiki, ku se oli pyöriny mun kaa koko viikonlopun.
Mä yritin sysätä yksinäisyys ajatusta syrjään, mut se ei hellittäny otettaan. Mä päätin mennä lopulta nukkumaan ja tietenki mun ajatukset seuras mua kaikkialle. Mä en yhtäkkiä ymmärtäny enää ees itteäni.
Myös rahat pyöri mun päässä ja mä tajusin, et vuokra pitäis kohta maksaa, eikä koruja voinu vieläkää muuttaa rahaks. Mun pitäis tehä ehkä jotain hiukan riskeevaa Kikin suhteen, mut syteen tai saveen.

Tiistai-iltana Kiki tuli viimeinki soittamaan mun ovikelloa ja heti ku se pääs sisälle Linkin kaa mä painoin sen seinää vasten. Mä suutelin sitä ennen, ku se ehti ottamaan ees takkia pois.
-Oliks sulla noin ikävä? Kiki kysy äkkiä välissä huvittuneen kuulosena ja mä suutelin sitä uudelleen.
Se rupes avaamaan sen takin nappeja, mut se vaikutti hiukan hankalalta, sillä mä en jättäny Kikiä rauhaan. Mä rupesin avaamaan sen takin nappeja ja laskin sen takin lattialle. Kiki hyppäs yhtäkkiä mun syliin ja mä pidin siitä kiinni.
-Mä en ois kestäny olla enää kotona, se mutis mun korvaan. -Mä en tiiä mikä äitiä vaivaa. Se oli ihan outo.
Mä katoin Kikiä silmiin ja näin sen silmistä paistavan surun.
-Se oli tainnu juoda vähän jotain. Se oli hirveen vihanen ja raivos vaa mulle. Sitte se löi Linkkiä ja mä kävin vastaiskuun. Mä rupesin puolestani huutamaan sille, Kiki sano ja mun oli vaikee kuvitella sitä vihasena. -Voiksä kuvitella se löi linkkiä jollain pannulla. Linkki raukka vaa ulis. Äiti suuttu vielä enemmän, ku mä rupesin huutamaan sille takasin, joten mä muistin sitte et mun piti tavata sut, joten mä tulin, se vuodatti kaiken mulle ja mä pidin Kikistä vielä tiukemmin kiinni. -Sori, ku mä vaa tälleen yhtäkkiä rupesin kertomaan..
-Sä saat kertoa mulle ihan mitä vaa, mä sanoin ja Kiki hymyili mulle.
-Piirräksä taas mut?
-Joo.
Mä suutelin sitä äkkiä ja laskin sohvalle.

Jaaa näin. Jatkuuko? Kirjotusvirheitä varmasti taas on. Niiltä ei voi välttyä.

Päivämäärä:   20.1.09 18:49:37

jatka

Päivämäärä:   21.1.09 19:31:20

todellakin jatkuu! :oo

Lähettäjä: lamita 
Päivämäärä:   21.1.09 21:16:14

jatkuu<3

Lähettäjä: jookuu 
Päivämäärä:   22.1.09 09:12:58

jatkoo:) tää on nii huvä;)

Lähettäjä: Chop 
Päivämäärä:   22.1.09 16:32:37

jatkuisko?
on niin hyvä, ettei jaksa ottaa.

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   22.1.09 18:24:20

Oih! Tää on ihan hirmu sulonen. (:

Päivämäärä:   23.1.09 16:37:50

Kiitos ihanista kommenteista. :) Jatkan viikonloppuna.

Päivämäärä:   23.1.09 17:29:58

toivottavasti jatkat pian!

Päivämäärä:   25.1.09 14:15:50

missä jatkoa?

Päivämäärä:   25.1.09 18:33:02

äääh... En ehikkää jatkaa, kiitos äitini........

Lähettäjä: nini 
Päivämäärä:   26.1.09 01:07:57

no mut ihana tarina ;D ja jatka sitte ku pystyt.

Päivämäärä:   26.1.09 17:06:46

jatkuu ;>

Päivämäärä:   27.1.09 18:19:43

Nonni at least... Kiitos kommenteista Tässä nyt jatkoa. :)

Mä yritin keskittyä piirtämiseen, mut mun ajatukset risteili laidasta laitaan. Mun ajatukset poukkoili Linkistä Kikiin ja Kikistä rahaan ja taas Kikiin ja takasin piirustukseen. Kikiki tais huomata, et mä en oikee pystyny keskittymään. Se katto mua hiukan kummissaan. Mä en kuitenkaa ruvennu selittelemään sille mitään. Ajatelkoot mitä halus.
Viimeinki ikuisuudelta kestäneen hetken jälkeen mä sain Kikin piirrettyä. Se venytteli pitkään ja puki vaatteet päällensä. Mä kävin viemässä piirrustusvälineet omille paikoilleen. Kello ei ollu viel kovinkaa paljon. Kiki istu lattialla ja selaili elokuvia.
Mä nappasin kasasta yhen jännärin ja katoin Kikiä virnuillen.
-Ei käy. Mä sain viimekerralla niin pahoja traumoja. Mä en oikee luota sun leffamakuus, se sano.
-Kyl sä nyt tän uskallat kattoa, pikku pelkuri.
-Pah. Emmä oo mikään pelkuri.
-No, jos sä et oo nii sillon sä uskallat kattoa tän.
-Hyvä on, Kiki sano uhmakkaasti ja istu sohvalle suurin elein.
Mä laitoin leffan päälle ja menin makoilemaan sohvalle. Kiki istu ekat kymmenen minuuttia itsepäisesti mun jaloissa ja yritti selkeestikki näyttää, et sitä ei pelottanu. Se yritti näköjään myös vakuuttaa et se pärjäs hyvin yksinäänkin.
Mut niitten kymmenen minsan päästä se rupes hivuttautumaan vähitellen lähemmäs mua. Lopulta se makas mun kainalossa ja jos se ois ollu kissa se ois varmastikki kehränny. Sen hermot kesti yllättävän hyvin jännittävätki kohdat. Nyt se ei hyppiny sentää seinille ja roikkunu mussa, ku viimestä päivää. Sen sijaan se tapitti ruutua ruskeilla silmillään ja näytti uppoutuvan vähän liikaaki juoneen. Se hätkähti aina välillä, "säikäytyskohdan" takia. Mua ne ei paljoon hetkauttanu, tosin mä olin nähny leffan monta kertaa aikasemminki ja se kuulu mun lempielokuva valikoimiin. Mäki aloin kunnolla seuraamaan murhamiesten touhuja ja unohdin muun maailman kokonaan.
Mä havahduin vasta, ku mä tajusin Kikin haukottelevan.
-Mua vähän väsyttää, se mumis. -Kestkääks tää viel kauanki?
-Jonku aikaa, mut me voidaan kattoo tää joskus toiste loppuu.
-Mä lähen sit kotiin nukkumaan.
-Eiks sua pelota kulkee yksin pimeessä, mä sanoin virnuillen.
-Linkki suojelee mua.. Toivottavasti..
-Kyl sua taitaa vähän pelottaa.
-Älä viitti. Se sano ja nous vaivalloisesti istumaan, sillä sohavlla oli hiukan ahdasta.
-Et kai sä vielä lähe?
-Mä ajattelin mennä kotiin nukkumaan.
-Mitä jos mua rupee pelottamaan?
-Hah, nii varmaa. Mut arvaa mitä.
-No?
Kiki tuli makaamaan mun mahan päälle ja mä tunsin sen hengityksen mun korvassa.
-Mun äiti saa hirveen kohtauksen, jos mä en lähe nyt, se kuiskas ja nous istumaan mun mahan päällä.
-Mut arvaa mitä. Sä et voi lähtee vielä, mä sanoin ja nousin istumaan ja samalla Kiki nous mun mahan päältä takasin sohvalle.
Mä kaadoin Kikin selälleen sohvalle ja suutelin sitä huulille.
-Eiku mun pitää ihan oikeesti lähtee, se sano hiljaa. -Mä tuun huomenna taas, se jatko ja kieto kädet mun niskan ympäri. -Mä jäisin kyl paljon mieluummin tänne, Kiki kuiskas ja mä tiesin viimeinki, et mä olin saavuttanu jotain Kikin suhteen.

Mä kuuntelin puolella korvalla Alexin analyysejä vastaan tulevista ihmisistä. Mua ei oikee jaksanu ohi kulkevat kimmat kiinnostaa. Ja Alex huomas sen nopeesti.
-Mä luulin et sä kaipasit ikäistäs nais- seuraa. Eiks se Kiki kyllästytä sua? Musta tuntuu et mä saan pitää rahani, se sano.
-Sinuna en kyllä olis ihan noin varma, mä sanoin ja mietin samalla mun luokkalaisia, jotka istu parhaillaan luokassa kuuntelemassa opettajaa.
-Miten nii? Sano mun sanoneen, että sä et pääse sen kanssa kovinkaa pitkälle.
-Mistä sä sen voit muka tietää?
-Hei, kyllä mä tiiän ja niin tiiät säki.
Mä en jaksanu vängätä Alexin kaa enempää, joten me oltii hetki hiljaa. Yhtäkkiä mun mieleen tuli Elvi. Ja tietenki mä muistin, ku Elvi oli tullu anomaan multa apua ja myös se, ku se valitti rahoistaan.
-Jos mä en saa Kikiä kaadettua sänkyyn, nii annaksä Elville sen rahat takasin? mä kysyin.
-Hmm.. Emmä tiiä. En varmaa. Miten nii?
-No se tuli yks ilta vänkäämää multa niitä rahoja ja tollee.
-Mä luulin ennen, et se olis järkevä kimma, mut ei se näköjään kovinkaa järkevä oo. Hölmöhän se oli, ku tuli mun luo. Kyllähän se ties et mä varastan rahaa.
Mä vaa hymähdin ja jätin asian sikseen.
Me päätettiin jättää Alexin kaa keskusta ja suunnattiin mun kämpälle.
Mä näytin Alexille mun piirtämät kuvat Kikistä ja se selaili jokaisen kuvan läpi. Se vaikutti hiukan vakuuttuneemmalta Kikin suhteen, mut se oli kuitenki varma et mä en sais rahoja. Mä en antanu Alexin lannistaa itteäni. Tottakai mä tieisin, et se pitäis rahat mieluummin ittellään, ku antais niitä mulle.
Lopulta mä häädin Alexin ulos, sillä mä en halunnu, et se tapais Kikiä. Sehän saattais päästää suustaan ulos taas vaikka mitä.
Me oltiin sovittu Kikin kaa, et se hakis koulun jälkeen Linkin kotoa ja tulis mun luo.
Mä päätin kuitenki mennä Kikiä vastaan ja se vaikutti iloselta, ku mä olin vaivautunu sitä vastaan tulemaan.

Joo, nyt on pakko lopettaa, ku en ehi olla pidempään koneella. Jatkuuko?

Päivämäärä:   27.1.09 18:26:58

Tää on niin herkullinen tarina että mumsista vaan. :D Lopussa oli muutama ei niin häiritsevä- rivinvaihto, mutta mainitsen kumminkin. Ja jos sä alat aina keskeyttämään juuri nuo intiimeimmät kohdat johonkin Linkin ulkoiluttamiseen tai muuhun tyhjänpäiväseen, niin mä suutun ja mustaksi muutun! :D

Päivämäärä:   27.1.09 18:39:03

jatka nopee tää on yks ihanimmista tarinoist

Päivämäärä:   27.1.09 20:55:14

jatkuu ! ^^

Lähettäjä: Aypril 
Päivämäärä:   27.1.09 22:50:47

tää on tosi kiva! Jatkoa nopeesti!

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   28.1.09 13:27:53

Nyt äkkiä jatkoa! :p

Päivämäärä:   28.1.09 19:50:48

ahh, tää on tosi ihana, jatkoa ja nopsaan ! =)

Päivämäärä:   30.1.09 17:43:16

Viikonloppuna jatkuu. :) Kiitos kommenteista!

Lähettäjä: Ruuutu 
Päivämäärä:   1.2.09 12:30:26

Äkkiä jatkoa. mur.

Päivämäärä:   1.2.09 12:34:46

Äsh. Jatkan varmaa sittenki tiistaina..

Päivämäärä:   1.2.09 18:10:38

okeiii, hyvä että kummiski jatkat ! ;)

Päivämäärä:   2.2.09 19:21:49

huomenna..

Päivämäärä:   3.2.09 19:14:10

Ja nyt taas viimeinki mä pääsen jatkamaan. Ja toivottavasti teiän mielestä tässä pätkässä nyt viimein tapahtuu jotain. :D XD Kiitos kun luette tätä. :)

Linkki yritti hyppiä mua vasten, mut Kiki sai sen pidettyä aisoissa. Kiki hymyili mulle ja pussas mua äkkiä poskelle. Musta oli hauskaa miten se joutu nousemaan varpailleen, et se yletty antamaan suukon.
-Mitäs sä virnuilet, Kiki kysy hymyillen.
-Sä oot vaa nii tollane, mä sanoin ihan vaa kiusatakseni sitä.
-Millane?
-Kyl sä tiiät. Sä oot nii Kikimäinen ja lyhyt. Se mua lähinnä huvitti.
-Ai se , ku mä oon muka lyhyt? Emmä nyt niin hirveen lyhyt oo. Ja eiks oo kiva, et mä oon sua lyhyempi?
-Tottakai on. Ja sä oot just ton pitusena hyvä, mä ryhdyin kehumaan sitä ja Kiki hymyili mielissään.
Meiän huonoks tuuriks mummeli tuli vastaan rappukäytävässä ja me pysähdyttiin sitä tervehtimään. Ikävä kyllä se jutustelu ei jääny pelkkään tervehdykseen. Kiki hymyili eka sille ystävällisesti, mut sen hymy rupes hyytymään, ku mummeli alko arvostelemaan sitä. Se voivotteli millasen tytön mä olin taas löytäny. Sen jälkeen se alotti Kikin arvostelun. Se kuulosti ihan siltä, ku mä oisin vieny jonku koiran näyttelyihin. Kikillä oli kuulemma liian kapee lantio, eikä sen takia pystyis synnyttämään ja liian lyhytki se oli ja lista jatku loputtomiin. Lopulta se kehu sen pitkiä hiuksia ja sitä et Kiki oli muuten ihan nätti, mut siihenpä se jäi. Lopulta Kiki näytti saaneen tarpeekseen sen arvosteluista ja se näytti ihan siltä, ku se ois voinu lyödä mummuoa minä hetkenä hyvänsä. Mä katoin parhaaks raahata Kikin pois ja työntää se mun kämpän ovesta sisälle.
-Vai että sillä lailla, Kiki sano ja istu uhmakkaan näkösenä sohvalle. -Muka liian kapee lantio ja lyhyt. Kyllä mä sille vielä näytän kapeet ja lyhyet, Kiki jatko ja se kuulosti jopa vihaselta.
-Ei sun kannata siitä välittää. Se nyt vaa on sellane vanha mummo, joka ei tiedä todellisuudessa mistään mitään, mä sanoin ja menin eteisestä olohuoneeseen. Mä katoin Kikiä, joka näytti hiukan loukkaantuneelta ja se näytti uskovan mummon puheita.
-Ehkä se oliki oikeessa...
-Höpö, höpö. Usko nyt, ei sun tarvi välittää siitä mitä mieltä se on susta.
-Okei, se sano ja näytti miettivän jotain. -Mitä mieltä sä oot musta?
-Mä oon sitä mieltä et sä oot ihan hyvä just tollasena, mä sanoin ja pussasin sitä äkkiä otsalle. -Mä käyn äkkii röökillä. Mä en oo polttanu pitkään aikaan, joten älä kato mua tolleen.
Kiki katto mua tuomitsevasti ja mä puin hupparin päälle ja olin jo lähössä partsille, mut Kiki oliki noussu sohvalta ja nappas mua kädestä kiinni.
-Ei sun tarvi polttaa nytkää, se sano ja kuulosti ihan joltai maailmanparantajalta. -Musta ois kivempi jos sä et polttais.
-Hmm.. Ei oikee riitä perusteluks, mä sanoin. Mun ei tietenkää ollu mikään pakko mennä just nyt röökille, mut tää alkoki käydä ihan kiinnostavaks. Mä halusin tietää millasen myyntipuheen Kiki pitäis.
Mun oletus ei käyny toteen. Se ei alkanu puhumaan, vaan sen sijaan se nous varpailleen ja suuteli mua.
-No riittikö? se kysy.
-Ei lähellekkää, mä sanoin ja suutelin sitä vuorostani. -Sun pitää olla hiukan vakuuttavampi.
-Mä keksin, mennään suihkuun.
-Suihkuun?
-Kai sä nyt oot suihkussa käyny?
-Oon, mut ooksä?
-Joo, mut en koskaa pojan kaa.
-Eksä aio kotona käydä suihkussa?
-En, jos mä käyn täällä.
Kiki näytti olevan varma päätöksestään, joten mikäpäs siinä sitten. Mä suutelin sitä ja Kiki riisu mun hupparin ja mä kaadoin Kikin sohvan käsinojan yli sohvalle.
-Arvaa mitä, se sano samalla, ku mä suutelin sitä kaulalle.
-No? mä sanoin välissä.
-Mulla on ihan uudet rintsikat päällä, se sano ja mä kohotin toista kulmaani.
-Annappa ku mä teen arvioni sun alusvaatteista, mä sanoin ja Kiki naurahti. Mä riisuin sen mustan topin ja olin muka miettivinäni tosi tarkkaan mitä mieltä mä olin Kikin rintsikoista. Ne oli punaset ja niissä oli mustaa pitsiä. Kiki ei näyttäny ollenkaa hullummalta ne päällään.
-Ei yhtään hassumpaa, mä sanoin muka välinpitämättömästi ja Kiki näytti mukamas loukkaantuneelta.
-Pah, se sano ja peruutti sohvalla musta pois päin.
-Hei, sohva taitaa loppua kesk..., mä en ehtiny sanoa mitään muuta, ku Kiki tippu käsinojan yli lattialle.
-Ai, se sano ja mä kurkottauduin kattomaan sitä sohvalta.
-Oot säki kyl yks hölmö, mä sanoin ja katoin sitä. Se rupes nauramaan, mut lopetti vähän ajan kuluttua.
-Tuu säki tänne. Lattialla kaikki näyttää nii erilaiselta, se sano ja mä laskeuduin sohvalta kontalleni sen päälle.
-Sä oot ihan oikeessa, mä sanoin ja suutelin sitä. Kiki riisu mun t-paidan ja kohottautu sen verran lattialta, et se suuteli mun tatskoja.
-Pitiks meiän päästä sinne suihkuunki viel tänää? se sano ja räpläs mun farkkujen vyötä.
-Ehkä, mä sanoin ja avasin puolestani sen vyön. Mä nostin Kikin ylös lattialta mun syliin ja se takertu muhun kiinni. Me saatiin hiukan vaivalloisesti housut pois ja mä kannoin Kikin vessaan, jossa oli myös suihku. Mulla oli onneks aika iso suihkukaappi, sillä pieneen olis ollu aika vaikee ängetä kahestaan. Mä riisuin Kikiltä sen rintsikat ja ne tippu lattialle. Se takertu muhun tiukemmin kiinni ja painautu ihan mua vasten.
Mä laskin Kikin alas ja me riisuttiin vikat vaatekappaleet. Se oli mulle tuttu näky, mut mä tuijoti siitä huolimatta Kikiä tiiviisti. Mä huomasin kans Kikin tuijottavan mua yhtä tiiviisti ja se punastu vähän.
-Tuu, mä sanoin ja avasin suihkukaapin oven. Mä laitoin suihkun päälle ja sieltä tuli heti lämmintä vettä. Kiki oli tullu mun perässä ja sulkenu oven. Se ryntäs heti lämpimään suihkuun ja näytti tyytyväiseltä. Mä sen sijaan halusin kans lämpimän suihkun alle, joten mä nostin Kikin syliin ja nyt me molemmat mahuttiin veden alle joten kuten. Mä suutelin Kikin yläkroppaa joka puolelta ja Kiki teki mulle samoin. Mä olin kiitollinen siitä, et Kiki ei ollu mitenkää pitkä, tai ylipainone, sillä mä en ois muuten jaksanu pitää sitä nii kauan mun sylissä. Mä olin joskus aikasemminki ollu suihkussa jonku kimman kaa, mut se oli ollu hirveen hankalaa ja vaikeeta. Se oli ollu melkee mun pitunen ja mä en ollu jaksanu pitää sitä tietenkää nii kauan sylissä, vaikka se oliki ollu aika laiha. Mut se oli ollu nii pitkä, et se oli vaa ollu hankalaa.
-Musta tuntuu et mä tykkään susta Teemu, Kiki sano. -Se on kyl vähän pelottavaa, ku mä en kuitenkaa tiiä susta ihan hirveesti, se jatko.
-Kyl sä aika paljon tiiät. Vai?
-No joo. Mut mä en oo tuntenu näin pitkään aikaan, jos koskaan, Kiki sano hiljaa. Mä katoin sitä tarkasti. Vesi oli kastellu sen pitkät hiukset ja mulle tuli siitä mieleen heti merenneito, joka istuu putouksen alla. Vesi valu Kikiä pitkin ja mä olin kiitollinen siitä, et mulla ei ollu housut puristamassa.
Mä painon Kikin vielä kiinnemmäs muhun ja mä tunsin sen lämpimän vartalon mua vasten.
-Tuuksä huomennaki? mä kysyin ja aloin elätellä jo toivoa siitä et mä todella saisin sen kaadettua sänkyyn.
-Emmä tiiä. Äiti uhkas laittaa mut kotiarestiin, ku mä oon ollu nii paljon poissa kotoa. Se epäilee jotain.
Mut mä tuun viimestään perjantaina. Jooko?
-Joo, se käy hyvin. Miten mä kestän olla ilman sua yhen päivän? mä sanoin ja yllätin itteniki kysymykselläni. -Mä halun sua, mä sanoin ja mä olisin halunnu syödä mun sanat takasin. Mä tarkotin sitä todella, mut mä en halunnu et Kiki säikähtäis. Se ei onneks reagoinu siihen mitenkää säikähtäneesti. Se katto mua silmiin ja mä yritin lukea sen ajatuksia. Sanois nyt ees jotain. Se ei sanonu mitään, vaikka mä yritin käskeä sitä ajatuksen voimalla. Se suuteli mua ja mä pidin siitä tukasti kiinni.
-Mä tuun perjantaina viimestään. Mä lupaan, se sano lopulta ja mä yritin tulkita sen järkevästi, mut kaikki muu meni järjen edelle.

Tälläne. Jatkuuko?

Päivämäärä:   3.2.09 19:25:10

jatkuu jatkuu, ja äkkiä jatkuuki ! :ooo

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.2.09 21:01:10

jatkuu jatkuu

Päivämäärä:   3.2.09 21:02:13

jatka

Lähettäjä: WOU 
Päivämäärä:   4.2.09 16:20:02

wowo. RAAKAA O__O nam

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   4.2.09 17:44:38

Oijoijoijoi! Jatkoa äkkiä, hittolainen! :)

Päivämäärä:   4.2.09 19:09:29

jatka! <3 ei saa jättää tollaseen kohtaan :D

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   4.2.09 19:43:33

^^Niinpä!
Jatka tänään! Viimeistään huomenna, tai muuten kuole! :(

Päivämäärä:   4.2.09 19:48:08

Heh kiitos kommenteista. :) Viikonloppuna vasta pääsen jatkamaan...

Päivämäärä:   5.2.09 15:54:12

no höhhh. ois voinu vähän aikasemmin ! :<

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.2.09 14:47:30

nonni nyt on sunnuntai, niin jatkoa sieltä ja heti:D<3

Päivämäärä:   9.2.09 11:31:15

öhöm missäs se jatko olikaan? viikonloppu tuli ja meni...

Päivämäärä:   9.2.09 17:23:35

jatkuuu! :ooo

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   9.2.09 20:30:34

jatkuu taas :)

Päivämäärä:   10.2.09 16:40:34

Oon tosi pahoillani etten jatkanu, mut en ehtiny koneelle viikonloppuna ollenkaa. Kiitos kommenteista :) Yritän huomenna ehtiä jatkamaan. :) Mutta viimeistään perjantaina.

Päivämäärä:   10.2.09 17:16:08

taas sillon ja sillon meinasin, älä lupaa ellet pidä

Päivämäärä:   10.2.09 17:18:42

enkä sillä meinannut, tiedän kyllä ettei aina ole aikaa. mutta turhia lupauksia.

sitten toinen, tämä on ihan kiva tarina.
MUTTA tämä menee liian hitaasti eteenpäin. Mikä toi aika oli, että Kiki saatiin kaadettua sänkyyn, 2 viikkoa?
Tuntuu siltä, että ne olis tuntenu jo pari kuukautta...

Päivämäärä:   11.2.09 19:25:23

jatkuis jo...

Päivämäärä:   13.2.09 17:06:06

Joo, tiedän että lupaan aina jatkaa, mutta kun en osaa nähdä tulevaisuuteen ja yhtäkkiä en sitten pääsekkään koneelle ja aina ei kerta kaikkiaan ehdi, kun on muutakin elämää, kuin vain koneella oleminen. No, kiitos kommenteista. Ja nyt viimein jatkuu.

Kiki yritti turhaan saada hiuksiaan kuivaks pelkällä pyyhkeellä. Mä katoin sitä samalla, ku se kuivaili hiuksiaan. Se oli saanu vaatteetki viimein päälle, tosin mua ei ois haitannu vaikka se oliski ollu loppu illan ilman vaatteita. Se harmitteli sitä, et sen hiukset ei kuivuis vielä vähään aikaa ja me päätettiin et piirtäminen jäis väliin tältä illalta.
Kiki istu mun viereen sohvalle ja anto hiustensa lopulta olla. Linkki kerjäs multa rapsutuksia ja mä rapsuttelin sitä hajamielisesti. Mä tuijotin Kikiä, joka tuijotti Linkkiä.
-Te ootte kyl ihan mahtava pari, Kiki sano ja hymyili.
Mä vilkasin Linkkiä joka retkotti selällään ja tuhis. Heti ku mä lopetin sen rapsuttamisen se alko tapittamaan mua tummilla silmillään.
-Molemmat ootte musta hiuksisia, Kiki naurahti -Ja mä pidän teistä kummastaki, se jatko. -Hei, katotaaks se leffa loppuun?
-Joo, mä sanoin ja laitoin levyn laitteeseen.
Mä jouduin vähän aikaa räpläilemään kaukosäätimellä ja me muisteltii Kikin kaa sitä mihin me oltii jääty. Lopulta me päästiin jatkamaan leffaa ja Kiki käperty jälleenkerran mun kainaloon.
Kesken leffan joku soitti ovikelloa ja mä nousin laiskasti avaamaan oven. Miks kaikkien piti ravata täällä aina sillon ku Kiki oli täällä?
Alex seiso suoraan mun edessä ja Elvi roikku sen kädessä kiinni ja itki. Alex näytti siltä et Elvi oli itkeny jo ihan hyvän aikaa. Mä en ollu varmaa koskaan nähny Elvin itkevän. Mä katoin kysyvästi Alexia ja huomasin sen näyttävän vähän neuvottomalta.
-Mikä Elviä vaivaa? mä lopulta sain kysytyks Alexilta.
-Voidaaks me tulla sisälle? Alex kysy.
-Kiki on tääl.
-Mut tää on tosi tärkeetä, se sano, eikä välittäny Elvin itkusta.
-No tulkaa sitte.
Mä näin Kikin ja Linkin tulevan eteiseen ja molemmat katto mua kysyvästi. Mä kohautin hartioitani ja Kiki väisti, nii et Alex ja Elvi pääs olohuoneeseen. Elvi lysähti sohvalle ja hautas kasvonsa käsiinsä. Kiki piteli linkin pannasta kiinni, ettei se ois hyökänny heti tutustumaan vieraisiin.
-Puhu tolle järkeä, Alex sano mulle ja viittas Elviä kohti.
-Mitä, miks? mä en ymmärtäny yhtään mistä oli kyse.
-Sä saat kyyllä ihan ite selittää Teemulle, Alex sano Elville. Elvi nosti kasvonsa käsistään ja pyyhki kyyneleitään.
-Sä oot kyllä ihan yhtä syyllinen, ku mäki, se sano Alexille. -Mä oon raskaana, se sano ja vältteli mun katsetta.
Mulla kesti vähän aikaa tajuta Elvin puheet ja Kikiltä meinas lipsahtaa Linkki karkuun. Mun ei tarvinnu edes kysyä isää, sillä mä arvasin sen muutenki. Miks se ois muuten tullu Alexin kaa?
-Sano Elville et sen pitää mennä aborttiin. mä suostuin jo maksamaan sen, Alex sano.
-Ei! Ei, mä en halu! Elvi huus ja takertu nyt puolestaan muhun.
-Miks te tuutte tänne vänkäämään tollasesta asiasta? Mä en oo mikään parisuhdeneuvoja.
-Mä halun tietää mitä mieltä sä oot, Elvi sano ja mä katoin sitä silmiin. Elvin silmät kerto kaiken ja enemmänki.
-Mua pelottaa. Emmä vielä halu saada lasta, se sano hiljaa.
-No suostuisit siihen aborttiin, nii päästäis kerta heitolla tästä eroon, Alex sano.
-Ei! Mä oon vannonu ittelleni et aborttiin mä en koskaan suostu vaikka mikä olis!
Kiki katto mua hiukan vaivaantuneen olosena. Kaikki katto mua, jopa Linkki. Mä en todellakaa tienny mitä mun pitäis tehdä tai sanoa.
-Mä taidan mennä kotiin, Kiki lopulta rikko hiljasuuden. Mä saatoin sen ovelle ja pahottelin sille et Elvi ja Alex oli rynnänny tänne. Se näytti onneks ymmärtävän ja piti edelleen kiinni siitä, et se tulis viimestään perjantaina. Mun teki mieli lähteä Kikin mukaan ja jättää ne kaks kahestaan ratkomaan ongelmiaan, jotka ei kuulunu mulle. Mä suljin oven hiukan vastahakosesti ja laahustin olohuoneeseen. Elvi istu sohvalla ja Alex seiso sohvan vieressä.
-Kiitti vaan, ku pilaatte tässä samalla mun mahikset Kikin suhteen, mä sanoin ja katoin niitä.
-Sano tolle jästipäälle, et luopuu tosta penskasta, ennen ku se on ehtiny syntyä, Alex sano ja mä huomasin Elvin mulkasevan Alexiin päin aika pahasti.
-Te ette oo varmaa koskaan kuullukkaa ehkäsystä, mä sanoin ja ne molemmat alotti hirveet selitykset, et kyllähän ne oli ja sen jälkeen Alex alko haukkumaan Elviä siitä, et se ei ollu syöny pillereitä.
-Ihansama, mut teiän pitäis ite selvittää omat sotkunne, mä sanoin, vaikka yleensähän ystävää autetaan hädässä, mut mulla ei ollu mitään ideoista mitä ne vois tehä.
-Ooksä varma et se lapsi on mun? Alex kysy.
-Oon. Sä oot ainut jonka kaa mä oon ollu vähään aikaan, Elvi sano.
-Okei, mut joku penska ei oikee sovi nyt mun elämän tilanteeseen, Alex sano.
-Mä tiiän, ei se oikee sovi munkaa elämään, mut silti. Ehkä mä voisin hoitaa tän yksin, Elvi sano.
-Nonni, hienoa. Nyt te voitteki jo lähteä. Älkää unohtako et te osaatte jo hoitaa omat asianne. Nähää, mä sanoin ja hätistelin niitä eteiseen.
Mä kuulin miten ne jatko rappukäytävässä ja lopulta niitte äänet loittoni. Mä etin katseellani Kikiä ja linkkiä, mut tajusin vähän ajan kuluttua, et nehän lähti jo. Kaipasiks mä Kikiä? Ilmeisesti. Mut miks? Miks ihmeessä mä halusin, et se olis kokoajan mun luona?

Tälläne nyt viimein. Ja äkkiä lähettää, ennen ku muutan mieleni ja en lähetäkkää.

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   13.2.09 18:11:51

hyvä pätkä taas :) jatkoa vaan lisää!

Päivämäärä:   13.2.09 18:46:10

kiva =)

Päivämäärä:   13.2.09 18:55:56

mukava ku jatkoit (: Ootan lisää jatkoa innolla! ^^

Päivämäärä:   13.2.09 20:23:07

jatkanopee.)
ihana jatko <33 aww... :)

Lähettäjä: vinkkkivaan 
Päivämäärä:   14.2.09 11:24:10

ihan neuvona, älä lupaa jatkavas jos et oo varma et pääset jatkamaan.

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   14.2.09 15:10:04

Jatkajatka! :p

Päivämäärä:   15.2.09 16:22:44

Kiitos kommenteista. :)

Lähettäjä: jenniki 
Päivämäärä:   15.2.09 20:49:47

samperi o hyvä o________________o jatkoo nopee<3! oli hyvä ku tuo Elvi pamahtiki paksuksi ;>

Päivämäärä:   16.2.09 16:36:14

oli tosi hyvä pätkä, toivottavasti jatkuu piann! =)

Lähettäjä: poison 
Päivämäärä:   16.2.09 17:30:47

Joo...luin eilen kokonaisuudessaan ja nyt kommentin vuoro. Ensin tarina oli todella mukaansatempaava, mutta sittemmin tarina on alkanut junnaamaan paikoillaan. Välillä tarina vaikuttaa liian keksityltä. Tämä koostuu myös suurimmaksi osaksi puheenvuoroista, eikä dialogi ole kuitenkaan vahvinta alaasi. Jossain vaiheessa oli se ryöstökeikka, joka eteni liian nopeasti muuhun nähden, koska "junnataan" paikoillaan. Toistelet myös liikaa mä-sanaa, jonka takia tekstistä tulee raskasta luettavaa. Keskity enemmän kielioppiin ja enemmän sisältöä tekstiin, niin tulee oikein mukavaa luettavaa!

Lähettäjätohvelisankari- 
Päivämäärä:   16.2.09 17:35:21

Joo, komppailen poisonia.
Pätkät on aina pitkiä, kirjoittelet suht usein ja muutenkin tarina on ihan hyvä, mutta tosiaan junnaa aika paljon paikallaan. Aina Kiki tulee Linkin kanssa ton pojan luo, ne siellä pussailee vähän, päähenkilö (en muista nimea... :P) käy välillä koulua ja sitten seuraavana päivänä Kiki on taas sen luona.
Kun jotkut tarinat etenee liian nopeasti, niin tässä tarinassa se ei ainakaan ole ongelmana. Jotakin äksöniä kaipais.

Päivämäärä:   16.2.09 21:09:03

UP :)

Päivämäärä:   16.2.09 23:11:08

aattelin tänne jotai pientä kommenttii laittaa ku ei oo kovi muutakaan tekemistä :D nii ni jotenki hassua että tuo Kiki on tommonen 'outo' ja teemu on niin.... niin niin... sen mieliala tai mikä nyt onkaan muuttuu aika äkkiä jotenki mutta se kai tekeeki kiinnostavaksi ja kaikkee tälläst =DD nii ja justii sitä että on junnannu hieman paikallaan että vois ehkä jtn tapahtua pikku hiljaa ja jotenki minusta se ryöstö juttu meni jotenki liia helposti nui vaa :'D no en tiiä muitten mielipieteistä mutta samapa tuo :> no mutta ei mitää muuta keksi kirjotettavaa mutta on todella hyvä tarina kokonaisuudessaan ! =) kaikkee käänteit vaa tulemaan tms ;)

huuuaah toistan tossa kokoajan ^" nii ja .. nii ni .." X)

Päivämäärä:   17.2.09 16:11:41

Lähettäjä: jenniki
Päivämäärä: 16.2.09 23:11:08

aattelin tänne jotai pientä kommenttii laittaa ku ei oo kovi muutakaan tekemistä :D nii ni jotenki hassua että tuo Kiki on tommonen 'outo' ja teemu on niin.... niin niin... sen mieliala tai mikä nyt onkaan muuttuu aika äkkiä jotenki mutta se kai tekeeki kiinnostavaksi ja kaikkee tälläst =DD nii ja justii sitä että on junnannu hieman paikallaan että vois ehkä jtn tapahtua pikku hiljaa ja jotenki minusta se ryöstö juttu meni jotenki liia helposti nui vaa :'D no en tiiä muitten mielipieteistä mutta samapa tuo :> no mutta ei mitää muuta keksi kirjotettavaa mutta on todella hyvä tarina kokonaisuudessaan ! =) kaikkee käänteit vaa tulemaan tms ;)

Oon samaa mieltä. :D

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   17.2.09 17:02:16

Lähettäjä: Ruuutu
Päivämäärä: 17.2.09 16:11:41

Lähettäjä: jenniki
Päivämäärä: 16.2.09 23:11:08

Oon samaa mieltä. :D

mäki ;)

Päivämäärä:   19.2.09 19:34:19

minä myööss --^ ;)

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   19.2.09 19:46:46

up

Päivämäärä:   20.2.09 10:06:08

:) Kiitos rakentavasta palautteesta. :) Tänään todennäkösesti jatkuu.

Päivämäärä:   20.2.09 17:42:25

Huomenna yritän jatkella. :)

Lähettäjä: oumai 
Päivämäärä:   20.2.09 19:50:05

haa. tossa sanellaan paljon siitä, että se rikoskeikka meni nopeesti ohitte, niin sanompa, koska tää on menny paljon vaan Kikin ja Teemun yhessä oleskeluun ja nukkumiseen, että täähän on RIKOS ja rakkaus.

Kunnon rikoksia kehiin ettei mee vaa kahen tyypin 'haluun sua' puuhailuks n___n

LähettäjäMurmöör 
Päivämäärä:   21.2.09 11:53:52

Luin nyt koko jutskan ja hyvä oli ! 8>

Päivämäärä:   21.2.09 16:42:44

joko vois tänään jatkua! :)

Päivämäärä:   22.2.09 14:37:09

:D Tänään nyt siis jatkuu. Eilen luulin, että voisin jatkaa, mutta jouduinki yhtäkkiä lähtemään koneelta.

Elvi roikku mun kädessä kiinni, eikä päästäny mua hetkekskää silmistään. Mä en tajunnu miten mä kestin sitä, et se roikku kokoajan mussa. Se kyseli viel kaiken lisäks kymmenen minuutin välein, et eihän sen maha ollu viel pyöree. Se jatko hiljalleen panikoimista, josta mä en välittäny. Siinäpä panikois ihan rauhassa. Mä yritin keskittyä tunneilla, mut Elvin takia keskittyminen oli vaikeeta. Se ei pysyny hetkeäkää paikoillaan ja jos se oli paikoillaan, nii silloin se pälätti jotain ihan turhan päivästä. Mä yritin sanoa sille hienovarasesti, et rauhottus, mut eihän se kuunnellu.
Onneks jokainen koulupäivä päättyy jossain vaiheessa, mut Elvistä en päässy vieläkään eroon. Se halus viel jutella mun kaa ja mä yritin pitää itteni rauhallisena, etten vaa menettäis hermojani.
-Kiki näyttää vaikuttavan suhun myönteisesti, Elvi sano yllättäen.
-Miten nii? mä kysyin hämmästyneenä.
-No, jotenki sä et oo enää nii omaan kurjuutees sulkeutunu, niiku sillon yhessä vaiheessa, Elvi sano ja mä kohautin herteitani.
Olihan se totta et mä olin ollu joskus hiukan sulkeutuva, mut se johtu siitä ettei mua kiinostanu enää baarissa kiehnäävät kimmat. Olihan se ollu ennen ihan hauskaaki katella miten ne flirttaili ja lähenteli, mut lopulta se oli alkanu vaivaannuttamaan. Mä en ollu jaksanu enää vastata niiten flirttiin ja olin lopettanu pikku hiljaa baareissa käymisen. Sen jälkee mä olin istuskellu yksin pikku parvekkeellani, enkä ollu jaksanu välittää mistään mitään. Elvi oli sillon ihmetelly mun yhtäkkistä muuttumista ja se oli säikähtäny, et mä kärsin masennuksesta. Eihän se tietenkää sitä ollu. Mä olin vaa halunnu olla välillä omissa oloissani.
Lopulta Alex oli sitte raahannu mut sinne baariin. Ite en ollu huomannu mitään muutosta ittessäni, mut ilmeisesti Elvi oli. Olihan se pakko myöntää, et Kikin elosuus oli hiukan tarttuvaa. Toivottavasti sen tyhmyys ei tarttuis muhun. Se taitais pitää tyhmyytensä ihan vaa ittellään, eikä jakelis sitä kellekkää muulle.
-Vajosiksä omiin ajatuksiis? mä kuulin Elvin äänen jostain kaukaa ja havahduin hitaasti todellissuteen.
Elvi oli selkeestikki jo rauhottunu ja levottomuuden sijaan se näytti hiukan surulliselta. Se huomas mun tuijotuksen ja tuntu ihan ku se ois lukenu ajatukseni.
-Ei mua mikään vaivaa. Kaikki on ihan hyvin. Älä kato mua tolleen, se sano ja jätti kaappiin pari kirjaa. -Kuuliksä? Lopeta toi tuijottaminen, Elvi sano hiukan kiukkusen kuulosena, ku mä en lopettanukkaa sen tuijottamista.
Nyt vasta mä tajusin, et Elvi ei tulis pärjäämään yksin sen penskan kanssa. Sitä vaivas selkeestikki se ja myös joku muu. Ehkä se mitä sen ja Alexin välillä nyt on? Mua kiinnosti miten niillä meni nyt, vaikka sen saatoki hyvin arvata. Alex oli todennäkösesti laittanu välit poikki. Se oli kyl sinänsä ihan ymmärrettävää ettei se halunnu elämäänsä kakaraa, mut se oli kyl aika kohtuutonta Elviä kohtaa, joka joutuis huolehtimaan kaikesta yksin.
-Meeksä tänään pelaamaan lätkää? Elvi yritti vaihtaa puheenaihetta.
-Joo, Kiki ei oo tulossa tänään mun luo, nii jää loppu päivä vapaaks. Ooksä muuten kertonu viel sun vanhemmille?
-En, mä en oikee tiiä miten mä kertoisin niille. Mä oon kans miettiny, et pitäiskö mun muuttaa niiten luokse, jos ne suhtautuu tähän ihan hyväksyvästi, Elvi sano ja huokas raskaasti. -No, nähää taas joskus. Varmaan maanantaina, se sano ja me lähettiin molemmat talsimaan omiin suuntiimme.

Mä pääsin treeneihin Alexin kyydillä, joka tuli isolla tummanvihreellä pakettiautolla hakemaan mut. Kävellä mä en jaksanu kaikkien kamojen kanssa tällä kertaa. Mä en ollu käyny vähään aikaan treeneissä, joten saispa nähä miten tässä kävis.
-Mitä sä aiot tehä Elvin kanssa? mä kysyin.
-Mitä sä tarkotat?
-Aioksä jättää sen yksin, vai mitä?
-Varmaan. Eihän se hirvaan reiluu oo, mut mä aattelin aina välillä antaa sille rahaa, et se pärjäis.
Mä hymähdin. Eihän se ihan noin menny.
-Ei se pärjää ilman sua, mä sanoin.
-Miten nii ei pärjää ilman mua?
-Eksä nää et se rakastaa sua?
-Mä en halu nähdä.
Mä olin sanomassa jotain, mut mä näin yhtäkkiä yllättävn näyn samalla, ku Alex etti vapaata paikkaa johon ois voinu auton parkeerata. Kiki seiso vähän matkan päässä ja jutteli punasen pikku auton luona ilmeisestikki sen äidille. Mä kehtin Alexia parkkeeraamaan mahdollisimman lähelle niitä ja me päästiinki ihan niitte viereen, myt ätettiin yks tyhjä ruutu väliä. Alex rullas ikkunaa auki, nii et me kuulriin mitä ne puhu. Me yritettiin näyttää siltä et me etittiin jotain ja yritettiin olla kinnittämättä liikaa huomiota. Mä en halunnu et ne huomais meiän salakuuntelevan.
-Emmä jaksa kävellä! Miks mä en voi tulla sun kyydissä? mä kuulin Kiki sanovan kovaan ääneen.
-Olistit miettinyt sitä, ennen kuin aloit aukomaan päätäsi, sen äiti sano.
-Enhän mä sanonu mitään ihmeellistä!
-Älä väitä vastaan.
-Kyllä väitän! Kiki huus ja sen äiti meni autoon sisälle, mut piti oveaan yhä auki. -Oota!
-Heippa, sen äiti sano ja paiskas autonoven kiinni ja lähti.
Kiki jäi paikoilleen seisomaan ja huomas meiät.

Tälläne. En hei enempää kirjottamaan. Sori..

Lähettäjä: Murmöör 
Päivämäärä:   22.2.09 15:31:06

kiva jatko :)))

Päivämäärä:   22.2.09 16:17:28

non nyt oli aika hyvä jatko jooooo <3 8>> uskon että kiki menee niien kyytiin ja kattoo niit treenejä ja sit sieltä treeneistä kuitenki menee sinne teemun tykö ja sillee :'D tai näin vois aatella :D ja oliko se ees teemu : >

Lähettäjä: Karvapallero 
Päivämäärä:   22.2.09 18:42:16

Tää on oikeesti vaan niin ihana tarina!!! Ootan jo innolla miten kikin ja teemun juttu etenee.. etenkin niitä kiihkeitä kohtia! Aww! <3

JATKUU JATKUU!!!! JATKOAAAAA!!!!!

Päivämäärä:   22.2.09 19:00:34

Kivoja käänteitä joo, mutta vähän ehkä vaivas toi, että ennen Elvi oli niin jätkämäinen, ja nyt se roikku Teemussa "koko ajan" kiinni. Mutta eihän se ihme oo ku tollanen järkytys. :D Mut jatkuu.. Anna ton teemun vähän aikaa olla rauhassa Kikiltä..??!!

Päivämäärä:   22.2.09 19:20:21

äää. tosi kiva jatko!ja toivottavasti jatkuu viel kivemmin ;)

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   22.2.09 21:40:04

jatkoa taas :)

Päivämäärä:   23.2.09 00:19:02

jatkoa ehottomasti! <3 (:

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.2.09 12:30:50

Jatkoa pitäs saaha :D

LähettäjäMurmöör 
Päivämäärä:   25.2.09 22:13:34

ylös hyps :))

Päivämäärä:   26.2.09 15:09:43

jatkuukooo :0

Päivämäärä:   26.2.09 16:09:14

jatka nopee :)

Päivämäärä:   27.2.09 18:02:34

Kiitos kommenteista. :) Viikonloppuna yritän jatkella <3

Päivämäärä:   27.2.09 18:06:05

Pistänpä tän nyt täyteen, nii laitan uuden sitten. :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.