Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rikos ja rakkaus #4

Lähettäjä: Pikkuneiti(kö) 
Päivämäärä:   27.2.09 18:09:21

Ja tänne sitten jatkuu.
Edelliset:

Rikos ja rakkaus 1
Rikos ja rakkaus 2
Rikos ja rakkaus 3
Näin. :)

Re: Rikos ja rakkaus #4

Lähettäjä: jookuu 
Päivämäärä:   27.2.09 18:49:38

jatkoo<3

Lähettäjä: lamita 
Päivämäärä:   27.2.09 18:54:30

Jatkoa oottelen<3

Lähettäjä: doing. 
Päivämäärä:   28.2.09 00:14:20

hyvin kirjotettu,tykkään :--) ♥

Päivämäärä:   28.2.09 13:31:19

Äh en ehikkää jatkaa. tiistaina yritän

Lähettäjä: LöLLi<3 
Päivämäärä:   28.2.09 18:41:00

jatkoaa ! :((

Päivämäärä:   2.3.09 17:30:20

jatkoa pliis:)

Lähettäjä: Napppi 
Päivämäärä:   2.3.09 17:37:47

Jatkoaa :) Tää on ylihyvä <3

Päivämäärä:   2.3.09 20:35:31

tää on superhyperloistava, joten jatko olisi mahtava.

Päivämäärä:   3.3.09 16:11:36

Olen pahoillani, ku en oo jatkanu. Keskiviikkona ehdin jatkelemaan.

Lähettäjä: teeeea 
Päivämäärä:   5.3.09 15:28:15

^^ keskiviikko tuli ja meni jo. sä oot niin ärsyttävä ku lupaat muttet pidä, nyt oikeesti!!!!!!!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.3.09 16:41:50

Keskiviikkona? :DDDD

Päivämäärä:   5.3.09 18:11:17

hmp. ;<

Lähettäjä: doing. 
Päivämäärä:   6.3.09 00:35:38

jatkoa :<<

Lähettäjä: jenniki 
Päivämäärä:   6.3.09 12:37:53

vois tulla sitä jatkoo nyt ku lupasit jo että olis keskiviikkona tullu, mutta kappas vaa ku ei tullukkaa D:D:DDD nnooo pitää olla kärsivällinen ;> mut tämä onnn hjuva<33 =)

Päivämäärä:   6.3.09 17:05:27

Olen pahoillani etten jatkanutkaan keskiviikkona, mutta syynä on hirveä päänsärky ja kipeäolo. Mutta nyt jatkuu.

Alex rullas ikkunat kiinni ja mä nousin autosta ulos. Kiki seiso vieläki paikoillaan ja pakotti hymyn kavoilleen. Kiki lähti kävelemää mua kohti reippaasti, yhä hymyillen. Alex mutis mulle jotain ja häipy jo hallille.
-Moi, Kiki alotti, ku se oli päässy mun luo.
-Moi, mitäs sä täällä teet? mä kysyin.
-Mä olin luistelemassa. Ooksä menossa pelaa lätkää? se kysy ja vilkuili mun lätkäkassia.
-Joo. Ooksä menossa kotiin?
-Joo, mut mä ajattelin kävellä hitaasti.
-Haluksä kyydin?
-En, se sano ja pudisteli päätään. -Nähää perjantaina, vai? Äiti on muuten sillon koko viikonlopun poissa. Mä voin olla sun luona siis koko viikonlopun, se sano ja pussas mua poskelle.
Mä hymyilin ja nyökkäsin sille.
Se ei selkeestikkään halunnu jäädä nyt juttelemaan, vaan se lähti kävelemään ja jätti mut parkkikselle seisomaan.

Pelaaminen oli yllättävän kivaa pitkästä aikaa ja mä olin unohtanu kaiken muun pelin timmellyksessä ja vaa kiekko oli pyöriny mun mielessä. Treenit oli sujunu ihan normaaliin tapaansa ja tuntu siltä, et mä en ollu koskaan pitännykkää taukoa lätkästä. Monet oli kyselly missä mä olin ollu ja mä olin vedonnu koulukiireisiin. Tottahan se oliki, mut Kiki oli ollu kans yks osasyy siihen, miks mä olin jumittunu kämpälleni. Ei se mua niinkään haitannu, et mä en ollu päässy treeneihin. Pikku tauot teki välillä ihan hyvää.
Ulkona oli jo pimeetä, ku Alex heitti mut kotiin. Katuvalot oli päällä ja mä vilkasin taivaalla näkyiskö tähtiä. Tähtiä ei näkyny, oli aivan liian pilvistä.
Mä laahustin rappusia ylös ja mietin huomista ja yleensäkkin tulevaa. Alex oli yrittäny houkutella mua viikon päästä ryöstämään jotain pankkia, mut mä olin vastustellu ajatusta, sillä se olis aivan liian pian. Eihän me ehittäis tekemää mitään valmisteluja. Harmi vaa, Alex oli sinnikäs. Se oli uhannu, et se ei jättäis asiaa tähän. Mä olin vaihtanu ovelasti puheenaiheen Elviin. Elvi ja Alex oli molemmat ihan yhtä hukassa. Elvi oli hysteerisen ja paniikin välimailla ja Alex yritti olla välinpitämätön. Mä olin yrittäny saada Alexin järkiinsä ja pysymään Elvin kaa. Alex oli tietenki vaihtanu puheenaiheen Kikiin.
Mä ja Alex ei keskusteluissamme yleensä päästy pitkälle. Molemmat vaihto puheenaihetta vuorotellen, aina siitä aiheesta josta ei ite halunnu jutella, siihen aiheeseen josta toinen ei halunnu jutella. Ihmekyllä meille tuli harvemmin mitään riitoja.
Kämppä oli jälleenkerran ihan tyhjä, hiljanen ja pimee. Mä huokasin raskaasti, enkä vaivautunu laittamaan turhia valoja päälle. Mä en pelänny pimeetä, toisin ku Kiki. Mä kävelin suoraan pienelle partsille ja istuin tuolille. Mä pyörittelin vähän aikaa sytkäriä kädessä ja sytytin lopulta röökin. Alhaalla kulki välillä autoja ja mä kuulin jonku humalaisen ölisevän itsekseen jossain vähän kauempana. Varmaanki joku vanha juoppo ukko. Mä vajosin oman pääni sisälle ja annoin muitten äänten kaikota mielestäni.

Mä yritin kuunnella maikan tylsää pälätystä. Mä en millään ois jaksanu keskittyä. Elvi istu mun vieressä ja näytti puolkuolleelta. Mä arvasin et sekää ei kuunnellu yhtään mitä maikka sepusti.
-Lintsataaks loppu päivä? mä kuiskasin Elvin korvaan ja se heräs horroksestaan.
-Joo, todellaki. Mä en jaksa olla enää täällä. Mut mikä sun syy on lintsaamiseen?
-Mulla on parempaaki tekemistä, mä sanoin ja ajattelin Kikiä.
-Mitä tekemistä? Elvi sano ja vaikutti liianki kiinnostuneelta.
-Kiki tulee mulle viikonlopuks.
-Ahaa, sä siis saatki ne rahat, vai?
Mä nyökkäsin ja kello soi tunnin päättymiseks.
Elvi lähti kotiaan päin ja näytti taas hiljalleen vaipuvan omaan maailmaansa. Hetken aikaa mä jäin Elviä murehtimaan, mut lopulta mä unohdin sen.
Mä lueskelin äikän kokeeseen jonku aikaa, mut lopulta heitin kirjan lattialle ja laitoin telkkarin päälle. Sieltä ei tullu mitään järkevää ohjelmaa, mut olispahan ainaki jotain tekemistä, siihen asti, kunnes Kiki tulis.

Aika lyhyt tuli, mut yritän viel viikonloppuna jatkaa.

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   6.3.09 17:23:56

jatkuu taas :)

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   7.3.09 16:16:25

Äkkiä äkkiä jatkoa! :p

Päivämäärä:   7.3.09 19:31:32

äää, kiva ku jatku, ja oli kiva pätkä. ja jatkoa nopeesti :>>

Lähettäjä: Boyie 
Päivämäärä:   7.3.09 21:09:50

Jatkuupiii!

Päivämäärä:   8.3.09 13:43:54

jatkoa :):)

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   8.3.09 14:29:08

jatka nopee :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.3.09 15:49:03

jatkaaa

Päivämäärä:   10.3.09 20:23:54

jatkoaa :<

Lähettäjä: Karvapallero 
Päivämäärä:   11.3.09 13:40:23

Jatkoo, jatkoo! Oon seurannu tätä tarinaa niin uskollisesti, vaikken aina olekkaan laittanu kommenttia, etten vaan voi lopettaa! Aina pitää saada tietää mitä sit tapahtu.. Hehe.. XD Joooo, oon ihan koukussa. Joten: JATKOAJATKOAJATKOAJATKOAJATKOAJATKOAJATKOA!

Päivämäärä:   11.3.09 20:06:27

2 koukku. sullon monta kalaa. jatka !

LähettäjäMurmöör 
Päivämäärä:   13.3.09 16:16:05

jatkooo :)))

Päivämäärä:   13.3.09 16:21:07

:D Kiitos ihanista kommenteista. <3 Yritän lauantaina jatkaa.

Päivämäärä:   15.3.09 13:47:25

Ja NYT sitä jatkoa. :DD

Päivämäärä:   15.3.09 19:41:55

Olisin jatkanu lauantaina, ku oli 100% varma et pääsen koneelle, mut äiti ei sitte päästänytkkää. (ärrr) Ja tänäänkään en saa olla ku vähän aikaa. Tiistaina jatkan. :)

Päivämäärä:   16.3.09 16:07:31

;< ei vielkää jatkoo o

Päivämäärä:   17.3.09 18:01:53

Nonni tässä viimeinkin jatkoa. :)

Mä kuulin rappukäytävästä kaks tuttua ääntä ja yritin saada sanoista selvää. Mä sammutin telkkarin ja hiivin hiljaa eteiseen. Laitoin toisen korvan ovea vasten ja yritin kuulla mahdollisimman hyvin.
-Ihmettelen kyllä mistä Teemu on tuollaisen tytön löytänyt, mä tunnistin mummon äänen.
-Jaa-a, se ku ei sulle kuulu ja mä en ymmärrä mitä sulla on mua vastaan, mä tunnistin nyt Kikin äänen.
-Aivan kelvotonhan sinä olet. Ei tuollainen pysty yhtäkään lasta synnyttämään, kun ei sitä lantiota ja pituutta ole.
-Nyt riittää! Mä en aio kuunneella enää yhtään. Heippa ja toivottavsti ei enää tavata!
Mä huomasin ovenkahvan liikkuvan ja mulla tuli kiire oven alta pois. Kiki ryntäs ihan omatoimisesti Linkin kaa eteiseen ja törmäs suoraan muhun. Sen laukku tömähti lattialle sen käsistä ja Linkki nuoli innoissaan mun kättä. Ovi pamahti kiinni Kikin takana ja se katto mua hiukan kummissaan.
-Et kai sä vaan kuullu tota meiän pikku keskustelua? se kysy.
-Pari lausetta vaan.
-Olisit tullu pelastamaan mut sen kynsistä, se valitti ja riisu takin.
-Hyvin sä kuulostit pärjäävän.
-Pah, miten sä oikeen kestät tollasta naapuria?
-Mä osaan pitää puoleni sen kanssa.
-Mitä kohtia sä oikeen kuulit meiän keskustelusta? se kysy ja siirty olohuoneeseen ja istu sohvalle.
-Sen lopun, ku se haukku sua, mä sanoin ja istuin sen viereen. Linkki oli tullu mun perässä ja makas nyt selällään ja mä rapsutin sitä mahasta.
-Suoraan sanottuna se arvosteli mua kokoajan, Kiki sano ja irvisti.
-Mä voisin nyt piirtää sut, mä sanoin ja olin nousemassa sohvalta.
-Äh, mä en millään jaksais olla vaa paikoillani, se sano ja konttas sohvan poikki mun syliin.
-Yritä jaksaa, mä sanoin ja se kieto kädet mun niskan taakse. Se suuteli mua ja mä yritin pitää pään kylmänä ja olla poikkeematta aiheesta.
-Sä voit piirtää huomenna niin paljon, ku sä halut, se sano ja suuteli mua kaulalle.
-Mä piirrän sut nyt. Mä nimittäin tiedän et huomenna sä kuitenkin välttelisit taas paikalla oloa.
Mä irrotin sen kädet mun niskan takaa ja laskin Kikin sohvalle. Mä lähin hakemaan piirrustusvälineitä ja näin et Kiki rupes kiltisti riisumaan vaatteitaan.
Mä sain taas asetella Kikiä hyvän aikaa, eikä tilannetta helpottanu yhtään se, et se ei ollenkaan suotunu yhteistyöhön. Linkki vaikeutti tilannetta entisestään hyppäämällä sohvalle, eikä Kiki tehny elettäkään et se ois komentanu koiransa alas. Kiki katto mua kyllästyneenä ja mä huokasin. Mä komensin Linkin alas ja viimeinkin mä pääsin piirtämään Kikiä.
-Vieläks sulla kestää kauan? Kiki kysy noin vartin kuluttua.
-Jonku aikaa.
-Pitääks sun piirtää viel montaki kuvaa, et se lehtiö tulee täyteen?
-Mä en oikeen tiiä.
-Mulla on kylmä.
-Mä oon ihan kohta piirtäny tän valmiiks.
Kiki oli loppu ajan hiljaa ja ryntäs heti pukemaan vaatteita, ku mä olin saanu kuvan valmiiks. Mä kävin viemässä välineet takasin makkariin ja ku mä palasin Kiki makoili vaatteet päällä sohvalla. Mä istuin sohvan toiseen päähän ja Kiki nosti sen jalat mun syliin. Kauan se ei niin ollu, vaan se kapus mun syliin, nii et se oli sivuttain. Se paino päänsä mun rintaa vasten ja mä kiedoin käteni sen ympärille. Ulkona oli jo pimeetä ja huomasin ikkunasta et siellä oli täysikuu. Mä en hirveemmin pitäny kuuta kauniina. Täysikuu piti mut aina hereillä, enkä mä saanu koskaan sillon nukutuks. Kiki vilkas kans ikkunaan päin ja huomas kirkkaan kuun.
-Arvaa mitä, mä sanoin.
-No? se kysy ja käänsi katseensa mun silmiin.
-Mä en saa koskaan unta täydenkuun aikaan.
-No, nyt se ei ainakaan haittaa. Mua ei väsytä yhtään. Ainakaan vielä.
-Sä ootki tollanen pikkunen, joka menee aikasin nukkumaan.
-Pah, mä pystyn valvomaan helposti vaikka koko yön, se sano ja mä suutelin sitä.
-Niin varmaan, mä mutisin sen korvaan.
-Katotaanko? se kuiskas mun korvaan ja näykkäs vähän korvanlehdestä. Se oli vaihatnu asentoaan, nii et sillä oli kasvot muhun päin.
-Katotaan vaan, mä sanoin ja suutelin sitä kaulalle.
-Sä saat nyt luvan tehä fritsuja vaikka mun koko kaulan täyteen, Kiki sano ja hihitti vähän aikaa. -Huomenna ku ei tarvi viel mennä kotiin.
Mä käytin tilaisuuden hyödykseni ja suutelin sen kaulaa, nii et siihen tuli fritsu. Mä ujutin kädet Kikin paidan alle ja se nosti kädet ylös, nii et mä sain siltä otettua paidan pois. Sen paita tippu lattialle mun kädestä ja se otti multa paidan pois ja tiputti sen lattialle. Me tuijotettiin vähän aikaa toisiamme, kunnes Kiki painautu muhun kiinni. Mä suutelin sitä ja se vastas suudelmaan. Mä nousin ylös Kiki sylissäni ja kävelin makkaria kohti. Mä suljin oven ja laskin Kikin lattialle. Kuu valas pimeetä huonetta, mut silti kesti vähän aikaa tottua pimeyteen. Mä avasin hitaasti Kikin vyön ja se riisu sen housut pois ja mä sain samalla omani pois. Mä kaadoin Kikin sängylle ja tulin kontalleni sen päälle. Mä suutelin sitä kaulalle ja tunsin sen sormet mun hiuksissa.
-Teemu, Kiki sano ja mä katoin sitä silmiin. -Mä.., Kiki väisti mun katseen ja mä toivoin et osaisin lukea sen ajatukset. -Mä rakastan sua, se lopulta sano hiljaa ja mä tuijotin sitä suoraan silmiin.
Kauan mun ei tarvinnu miettiä mitä mä sanoisin, sillä mä tiesin mitä tunsin Kikiä kohtaan. Jotain mitä mä en ollu koskaan aikasemmin tuntenu ketään kohtaan.
-Mä rakastan sua, mä sanoin ja suutelin sitä.

Tälläne. Jatkuuko?

Päivämäärä:   17.3.09 19:18:41

oiijj!! nammaiskis<3;) jatkoo ehdottomasti ja pikaisesti!!:)

Päivämäärä:   17.3.09 20:14:00

jatkuu todellaki (: <3

Lähettäjä: nev4too 
Päivämäärä:   17.3.09 20:45:03

OH MI GAAD. ensin ajattelin, että inhoon tota pah sanaa. loppua kohten noi fritsut alko naurattamaan :'D MUTTA SITTEN... sait 180 asteen käännöksen aikaan mun ajatuksissa ;______;<3

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   17.3.09 21:14:12

jatkoa todellaki! :)

Lähettäjä: kitti 
Päivämäärä:   18.3.09 12:55:12

kahden viikon aikana rakastutaan? vois mennä vähän nopeemmin eteenpäin. mutta kukin tyylillään.

Päivämäärä:   18.3.09 16:52:31

Jatkuuuu!! Oli kyl hyvä pätkä, ehkä mä joskus opin tykkäämään tosta Kikistä. :D

Päivämäärä:   18.3.09 17:19:31

oih, tää oli ihana, ja jatkuu äkkiä! ;) söpöä.

Päivämäärä:   18.3.09 20:15:10

no söpöö ;oo <33 jatkuu äkkiii 8)))

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   19.3.09 20:14:33

Oijoijoi! Ihana! Teemu on ihana! Oi! Jatkoa ja äkkiä!

Lähettäjä: möur 
Päivämäärä:   19.3.09 20:28:53

tää on vaik kuin ihana! Jatkoa :)

Päivämäärä:   20.3.09 16:30:26

Ihanaa kommenttia oon saanu. Kiitos ja kummarrus teille rakkaat lukijat. <3 Jatkoa yritän tässä väsätä.

Päivämäärä:   20.3.09 16:48:03

ooh ihana <33 :) jatka nopee. :)

Lähettäjä: jonzkumo 
Päivämäärä:   20.3.09 19:42:48

jatko jatkoo<333 Teemu pois heti siitä jengistä ku se on saanu ne rahat<3 sitte Teemu ja Kiki seurustelee eikä Teemun tarvi salata mtn..:D

Päivämäärä:   20.3.09 21:07:00

Todellaki jatkoo ;) <33

Päivämäärä:   21.3.09 13:02:23

jatkoaa!!murr...

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   22.3.09 16:31:41

Up!

Lähettäjä: nallekarhu 
Päivämäärä:   22.3.09 16:32:52

jatkoa pian! tää on loistava :)

Päivämäärä:   22.3.09 16:52:40

Tässä jatkoa ja kiitos ihanista ja kannustavista kommenteista. :) <3

Kiki makas kyljellään selkä muhun päin ja mä taas puolestani olin kyljelläni siihen päin. Peitto peitti vaan sen jalat ja mä tuijotin sen paljasta selkää. Kuu valas hiukan huonetta ja mä pystyin näkemään Kikin hyvin, hiukan pimeessä huoneessa. Se hengitti rauhallisesti, mut mä tiesin et se oli vielä hereillä. Mä annoin käteni liukua hitaasti Kikin kylkeä pitkin ja se huokas syvään.
-Musta tuntuu etten mä pysykkää hereillä koko yötä, se mumis.
-Mä arvasin sen, mä kuiskasin sen korvaan ja jätin käteni sen lantiolle.
-Mä yritän pysyä hereillä, ettei sun tarvi ihan yksin valvoa ton kuun takia, se sano ja mä kuulin sen haukottelevan.
Mä piirtelin Kikin mahaan kuvioita ja se selkeestikki kutitti sitä, sillä se yritti vetää mahaansa sisäänpäin pois mun sormien alta.
-Toi kutittaa ihan hirveesti, Kiki sano jonkun ajan kuluttua ja mä jatkoin kuvioiden piirtelyä.
Lopulta se ei enää kestäny kutittelua, joten se otti molemmilla käsillään mun kädestä kiinni ja mä jätin käteni paikoilleen. Mä jatkoin Kikin tuijottamista ja toivoin salaa mielessäni et aika pysähtyis ja me jäätäis tähän ikuisiks ajoiks. Mä hymähdin ajatuksen mahdottomuudelle ja yritin miettiä sitä, mitä mä tekisin Kikin kaa. Alex käskis mun hankkiutua Kikistä eroon, mut sen vaihtoehdon ajatteleminenki tuntu inhottavalta. Mä halusin pitää Kikin mun luona. Mä vedin Kikin lähemmäs itteäni vasten ja se käänty muhun päin. Mä katoin suoraan sen ruskeisiin silmiin, jotka näytti hämärässä mustilta.
-Väsyttääks sua? Kiki kysy.
-Ei. Sua?
-Ehkä vähän, se sano hiljaa ja mä suutelin sitä. -Kunpa mun ei tarvis mennä kotiin, se sano hiljaa ja mä suutelin sitä varovasti kaulalle.
-Ei sun vielä tarvikkaa.
-Ei nii, onneks.
Mun kädet valu Kikin vartaloa pitkin ja mä suutelin sitä suulle ja kaulalle. Se vastas suudelmaan, mut ei näyttäny mitenkää erityisesti innostuvan, josta mä tiesin et sitä väsytti. Kiki voihkas kuitenki ihanasti, ku mä jatkoin sen kaulan suutelua ja mun kädet seikkaili sen vartalolla.
-Sua väsyttää, mä kuiskasin sen korvaan.
-Eikä väsytä, se väitti vastaan ja suuteli mua.
-Kyl mä sen verran sua tunnen, et mä tiiän millon sua väsyttää. Ja mä voin arvata jo sen, et jos sä et ala nukkumaan nyt, nii sä nukut huomenna koko päivän.
-Eksä sitte nuku huomenna koko päivää?
-En.
-Mä en tajuu miten sä pystyt valvomaan näin myöhään ja sit viel olemaan koko päivän hereillä.
-Kato sä oot viel nii pikkunen, et sä tarvit kymmenen tunnin unet, mä kiusasin sitä.
-Nyt mä ainaki aion pysyä koko yön hereillä.
-Siitä vaa.
Kiki sulki silmänsä ja mä laitoin sen hiukset korvan taakse. Eihän se kauaa pysyny hereillä. Mä kuuntelin sen rauhallista hengitystä ja annoin sormieni valua sen kylkeä pitkin.

Mä heräsin auringon paisteeseen, joka valas koko huoneen. Kiki oli ihan kiinni mussa ja sen toinen jalka oli mun jalkojen päällä. Mun oli pakko myöntää, et sillä oli hyvät unenlahjat, sillä se ei ollu heränny Linkin vikinään oven takana. Se näytti nukkuvan sikeesti ja mä päätin kattoa, paljonko kello oli. Mä yritin löytää kädelläni vaivalloisesti yöpöydältä mun kännykän ja lopulta mä sain sen käteeni. Kello näytti vähän yli kymmentä. Mä laskin kännykän takasin pöydälle ja kuulin Linkin raapivan ovea. Kiki sais ite käyttää koiransa ulkona.
-Kiki, mä sanoin, ei mitään reaktiota. -Kiki, mä sanoin uudelleen ja tönäsin sitä vähän olkapäästä.
-Mitä? se mumis ja otti jalan pois mun jalkojen päältä.
-Sun pitäis käyttää Linkki ulkona.
-Eksä haluis? se kysy ja piti silmiään vieläki kiinni.
-En, se on sun koira.
-Kyl mä kohta, se sano ja kääns mulle selän.
-Mä meen keittämään kahvia, mä sanoin ja nousin ylös. –Sä et vissiin halu?
-En.
Mä puin vaatteet päälle ja päästin Linkin huoneeseen. Se hyppäs heti sängylle ja alko nuolemaan Kikin naamaa.
-Älä, Linkki ei. Teemu voiksä viedä sen pois? Kiki mumis ja hautautu peiton alle.
Linkki repi peittoa Kikin päältä ja mä katoin huvittuneena miten Kiki yritti pitää peitosta kiinni kaikin voimin. Linkki vilkas mua apua anoen ja Kiki puolestaan ano apua peiton alta.
-Jospa sä käyttäisit sen ulkona, mä sanoin ja menin keittiöön.
Vähän ajan kuluttua mä kuulin Kikin mumisevan jotain eteisessä ja se puki takkiaan vaivalloisesti päälle. Se hävis nopeesti Linkin kaa pihalle ja tuli melkee yhtä nopeesti takasin. Mä olin keittiössä juomassa kahvia ja se laahusti mun seuraks ja istu tuolille. Sillä oli sen yökkäritoppi ja farkut päällä.
-Haluksä jotain? mä kysyin ja se pudisteli päätään.
-Tuu viel mun kaa nukkumaan, se sano ja haukotteli.
-En, mee sä vaa. Mä käyn suihkussa ja se tekis muuten ihan hyvää sullekki.
-Joo, mä taidan tulla sun mukaan, se sano ja suorastaan heräs henkiin.

Kiki keräili vaatteitaan pyyhe päällä ja sai haalittua ne käsivarrelleen.
-Onneks mun ei tarvi viel tänään mennä kotiin, se sano ja mä puin samalla paidan päälle.
-No? mä kysyin ja se naurahti.
-Kato mua. Mitä sä sanoisit jos sä oisit mun äiti? Kiki puuskahti ja jäi seisomaan mun eteen pyyhe edelleen päällään. Mä katoin sitä tarkkaan ja huomasin mitä se tarkotti. Se näytti todellaki sellaselta joka oli viettäny yönsä jossain muualla, ku kotonaan.
Mä virnistin ja olin todellaki kiitollinen siitä, ettei Kikin tarvinnu mennä kotiinsa. Sen mutsi ois varmaa tappanu sen ja ehkä sen jälkeen mut.
-No sulla onki nii skitso mutsi.
-Lievästi sanottuna, Kiki sano ja alko pukemaan vaatteita päälleen.
Mä jätin sen hetkeks aikaa rauhaan ja menin olkkariin Linkki perässäni. Kauan mä en sohvalla ehtiny istumaa, ku ovikello soi. Mä nousin sohvalta ja mä huomasin Kikin tulevan mun perässä. Alex seiso kynnyksen toisella puolella ja se moikkas pikasesti ja oli sanomassa jotain, mut sit se huomas Kikin ja sulki suunsa. Mä näin sen ilmeestä heti mitä se ajatteli. Alex näköjään tajus sen, et se joutuis luovuttamaan mulle osan rahoistaan.
-Mulla on sulle asiaa, Alex lopulta sano ja Kiki katto mua ihmeissään.
-Eiks se vois odottaa vaikka huomiseen?
-Okei, nähää huomenna mun luona, se sano ja häipy.
Mua rupes epäilyttämään et se alkais taas vänkäämään siitä pankkikeikasta. Miks just nyt, ku kaikki menee nii hyvin?

Tälläinen... Haluutteko jatkoa? :D

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   22.3.09 17:50:41

jatkoa ehottomasti :)

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   22.3.09 20:07:25

Jatkuujatkuu!

Lähettäjä: nallekarhu 
Päivämäärä:   22.3.09 21:03:54

jatkuuuu! :)

Lähettäjäkeppälerttu 
Päivämäärä:   23.3.09 15:23:45

jatkoajatkoa:) tosihyvä tarinaa, mukaansatempaiseva, mut niinku jotkut on jo sanonu, niin tää etenee tosi hitaasti, siis on kulunu about 2 viikkoo, mut tuntuu enemmänki kahelta kuukaudelta. mut ei siinä mitään, kirjotat hyvin, jatkoa kehiin :)

Päivämäärä:   23.3.09 18:17:41

ihana :) jatka nopee :)))

Päivämäärä:   23.3.09 19:37:29

jatkuujaktuujatkuu!

Päivämäärä:   23.3.09 21:01:06

ehdottomasti jatkoo!!

Lähettäjä: Looldee 
Päivämäärä:   24.3.09 19:05:22

jatkoa!!<3

Päivämäärä:   25.3.09 19:28:25

Oi että! Ihana pätkä, tää ei tökkiny kyllä nyt yhtään! Eikä SAA jättää tätä tälläseen kohtaan pitkäksi aikaa. Mä haluun tietää että miten tää nyt oikeen täst lähtee rullaamaan. <3<3

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   25.3.09 20:18:56

jatka pian ! :)

Päivämäärä:   26.3.09 07:44:19

Kiitos kommenteista ja viikonloppuna yritän ehtiä jatkamaan. :)

Lähettäjä: Sinnia 
Päivämäärä:   26.3.09 12:35:49

Luin tän nyt kokonaan, ja pakko sanoo et aivan upeeta tekstiä! Jatkoa odotellaan täällä myös. :)

Päivämäärä:   26.3.09 19:23:41

jatkoa nopsaan !

LähettäjäMurmöör 
Päivämäärä:   26.3.09 21:53:40

no jatkoa ehdottomasti! tää on ihana <3

Lähettäjä: Ruuutu 
Päivämäärä:   27.3.09 14:57:43

Toistat aika paljon Mä-sanaa, se vain välillä pistää silmään. :D

Mutta hyvä tarina on. :)

Päivämäärä:   27.3.09 16:30:10

jatkooo!!<3

Lähettäjä: Nimi tähän 
Päivämäärä:   27.3.09 19:15:57

Mä-sana pistää välillä silmään, mutta muuten aivan mahtava tarina ;)

Päivämäärä:   28.3.09 15:11:21

Tää on liian hyvä, jatkoo nopee ;)

Lähettäjä: möröö 
Päivämäärä:   28.3.09 19:07:42

jatkoa :)

Lähettäjä: Ruuutu 
Päivämäärä:   28.3.09 21:47:32

Napppi sääki luet tätä ! :DDD

Päivämäärä:   29.3.09 15:33:16

Kiitos kommenteista<3. Yritän tänään päästä jatkamaan, jos pääsen tulemaan koneelle pidemmäksi aikaa, mutta jos en ehdi tänään jatkaa, niin tiistaina jatkan. :)

Päivämäärä:   29.3.09 19:41:53

jatkoa ;<

Päivämäärä:   30.3.09 21:26:38

nostan (:

Päivämäärä:   31.3.09 13:06:49

Ruuutu // tottakai :D

Lähettäjä: sotanorsu 
Päivämäärä:   31.3.09 14:18:59

jjattkkkoaa ! :) <3
tosi kiva
nyt etenee ihan kivaa vauhtia, mutta mutta en malta oottaa :D

Päivämäärä:   31.3.09 18:03:05

Ihanaa oli lukea teiän kommentteja. <3 Nyt jatkoa. :)

Kiki nukku sohvalla ja mä päätin mennä pikku partsille röökille. Linkki nosti laiskaski päätään, mut jäi sohvan viereen nukkumaan. Mä laitoin takin nopeesti päälleni, enkä vaivautunu laittamaan sen vetskaria kiinni. Mä sytytin röökin ja kuuntelin autojen hurinaa. Ajatukset pyöri päässäni tiuhaa tahtia, enkä itekkää pysyny niitten perässä. Päälimmäisenä pyöri se, et mä en halunnu luopua Kikistä. Siitä mä pitäisin kiinni kynsin ja hampain. Muut ajatukset olikin sitten niin yhden tekeviä sen ajatuksen rinnalla, etten mä niitä jaksanu pähkäillä.
Kiki keskeytti mun ajatukset ilmestymällä ovelle. Se ei ollu tietenkään laittanu takkia päälleen, joten se kieto kädet ittensä ympärille. Se nyrpisti nenäänsä ja mä ihmettelin, miks se oli ees tullu tänne, jos se ei halunnu haistella tupakkaa.
-Tääl on kylmä, se valitti ja mä hymähdin.
-Miksä sitte tulit tänne? Olisit laittanu ees takin päälle.
-Mä en halunnu olla yksin tuolla sisällä.
-Linkkihän oli siellä sun seurana.
-Nii, mut et sä, se sano ja kapus mun syliin ja istu siihen sivuttain.
Mä katoin sitä ihmeissäni, ku se kieto mun takin sen ympärille ja paino päänsä mun rintaa vasten.
-Tuliks sulla noin nopeesti ikävä? mä kysyin ja puhalsin savut ilmaan.
-Joo, tosin nyt mä varmaan haisen kohta tupakalle.
-Sä oot siellä mun takin alla, nii et sä varmaa pahasti haise.
Mä laitoin röökin tuhkakuppiin ja menin sisälle kantaen Kikiä sylissäni.

Mä tuijotin vähän aikaa Alexin kämpän ulko-ovea ja painoin lopulta ovikelloa. Sain vähän aikaa odottaa, kunnes Alex avas oven ja mä astuin sisälle tuttuun eteiseen. Hyvä että mä ehdin sohvalle istua, ku se alotti jankkaamisen pankkikeikasta.
-Kaikki muut on jo mukana siinä. Me tarvitaan sut mukaan, se sano ja mä huokasin.
-Emmä tiiä. Millon se olis?
-Lauantai-iltana.
-Se on liian nopeesti.
-Eikä oo. Tulisit nyt vaa.
-Mä en oo ehtiny viel niitä korujakaa vaihtaa rahaks. Mihin sä luulet et mulla mahtuu ne rahat säilöön?
-Oothan sä ennenki rahoja kotonas pitäny.
-Mut nyt ei oikee uskalla, ku Kiki pyörii siel kans. Eikä niitä rahoja sen keikan jälkeen heti uskalla pankkiinkaan pistää. Nehän rupee heti epäilemään jotain.
-Kyllä ne sulle jonnekki mahtuu, tai sitte hankkiudut Kikistä eroon.
-Kikiä mä en häädä mihinkään, mä sanoin hiukan ärtysästi.
-Kyl sun kannattais. Sä sait sen jo sänkyyn. Mitä sä viel haluut? Naimisiin? Sulosia pikku penskoja?
-En..
-Jos sä seuraa kaipaat osta joku rakki.
-En mä mitään elukkaa haluu.
-Vähemmän ne ärsyttää, ku joku muija. No, mä haen kuitenki ne rahat mitkä oon sulle velkaa.
Alex häipy hakemaan rahoja ja jätti mut miettimään yksikseni tilannettani. Kaipa mä voisin sille keikalle mennä. Mun pitäis pitää Kiki vaa erossa mun kaapeista ja tavaroista. Mä päätin luottaa siihen, et lopulta kaikki järjestyis parhain päin. Mikä vois sitä paitsi mennä pieleen? Ennenki kaikki on menny ihan hyvin. Ihan turhaanhan mä murehdin.
Mä havahduin ajatuksistani, ku Alex lätkäs rahat mun käteen.
-Millon meillä on sen keikan kokous? mä kysyin lopulta.
-Tiistaina.
-Nähdään sillon, mä sanoin ja huomasin Alexin virnuilevan tyytyväisesti.

Nyt ei ehi jatkaa enempää, mutta mahdollisuuksien mukaan torstaina jatkan. :)

Päivämäärä:   31.3.09 18:03:36

Tulipa lyhyt..

Päivämäärä:   31.3.09 18:10:56

se ei saa jättää kikii :(
jatka nopee :)

Päivämäärä:   31.3.09 18:45:35

Jatkuupi vaan.. :) Mulla on pikkasia ennakkoaavistuksia tulevaisuutta(tän tarinan siis) ajatellen.

Päivämäärä:   31.3.09 19:28:46

voi, apua. jatkuu!

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   31.3.09 19:56:33

jatkuu :)

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   31.3.09 20:26:41

Oivoi, jatka äkkii!

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   1.4.09 07:30:41

jatka äkkiä ! :)

Päivämäärä:   1.4.09 18:56:54

kiva:)
jatka

Lähettäjä: löl 
Päivämäärä:   2.4.09 20:50:16

Jatka äkkiä ! Teemu ei saa jättää Kikii!! :)

Päivämäärä:   3.4.09 23:36:32

Päivämäärä:   4.4.09 17:50:36

Kiitos kommenteista <3 nyt jatkuu.

Tiistaipäivät oli aina liianki tavallisia. Aina samat aineet ja maikat. Mä en hirveemmin pitäny tiistaista, enkä ollu koskaan pitänykkään.
Elvi käveli mun vieressä käytävää pitkin, seuraavaa luokkaa kohti. Se räpläs hermostuneesti kaulakoruaan ja tuijotti eteenpäin, aivan kuin hypnoosissa. Se alko jotenki käymään päivä päivältä hermostuneemmaks, eikä se jaksanu oikeen keskittyä mihinkään. Mä en enää yrittäny saada sitä kuuntelemaan mun juttuja, joten suurimmaks osaks aikaa me oltiin hiljaa.
-Sä siis aiot mennä sinne keikalle? Elvi sano hiljaa.
-Joo, mä sanoin ja sain päähäni loistoidean. -Voisiks mä tuoda sit ne rahat sulle?
-Mä oon pahoillani, mut et voi. Mun hermot ei pysty siihen just tällä hetkellä.
-Ei se mitään, kyl mä ymmärrän, mä sanoin ja se hymyili, mut se hymy ei ulottunu sen silmiin asti.
Mä olin Elvistä huolissani, vaikka tiesin et hyvin se pärjäs omillaan. Mut jotenki se tuntu olevan nii kaukana jossain.
-Miksä oisit halunnu ne mulle tuoda? Elvi keskeytti mun mietteet.
-Kikin takia, ku mulla ei oikee meinaa mahtua mihinkää ne ja edellisetki on viel kaapissa. Mä en halu et Kiki saa tietää, mä selitin ja se nyökkäs.
Elvi alko taas räpläämää koruaan ja istu robottimaisesti penkille.

Me istuttiin kaikki Alexin keittiössä pöydän ääressä ja oltiin levitelty kaikki suunnitelmat. Marko oli tehny listan tavaroista, joita me tarvittais ja joitain se oliki kaivellu jo varastostaan. Roni oli ettiny valvontakameroista kartan ja kaikki johdot. Ovien hälytysjärjestelmätki se oli saanu selville helposti. Kaikki hoitu jo aika rutiinilla, mut mä en ollu vieläkää hirveen innokas pankkiryöstöstä. Pankkeja oli vaikee ryöstää ja siinä riskeeras jo oman vapautensaki. Me oltiin onneks tehty keikkoja aika hiljakseltaan, eikä kukaan ollu koskaan saanu tietää, et me oltiin ne, jotka kävi varastelemassa.
Mun ajatukset siirty Kikiin. Se oli tullu mulle maanantaina, mut silti tuntu samalta, ku mä en ois nähny sitä viikkoon. Mä olin saanu piirrettyä siitä kaks kuvaa, enempää se ei jaksanu olla paikoillaan, enkä mäkää ollu saanu itteäni pysymään kurissa, joten piirtämisestä ei olis tullu ees mitään.
-Teemu, ooksä hereillä? Alex kysy ja mä havahduin ajatuksistani.
-Joo, oon.
-Kymppi vetoa, et se ajatteli sitä Kikiään, Alex sano hiukan kyllästyneenä ja mä virnistin sille.
-Sä saat ihan vaa itteäs kiittää, et mä tapasin sen, mä sanoin.
-Joo, mut ei teiän pitäny olla yhessä yli kahta viikkoa, se sano ärtyneenä.
-Alex on tavallaan oikeessa, joku kimma ei oikee sovi meiän elämään, Marko tuli mukaan keskusteluun.
-Alexilla ei oikee oo mitään varaa puhua Kikin jättämisestä, jos otetaan huomioon et se ite pamautti Elvin paksuks, mä sanoin ja aloin todella ärtyä.
-Se ei nyt liity tähän mitenkää, Alex mumis ja alko selkeestikki jo vaieta.
-Ei ehkä, mut sulta ei oo kovinkaan reilua jättää Elviä tolla tavalla yksinään.
-Ei ehkä, mut mä en halu penskaa ja se halus pitää sen, nii olkoon sitten penskansa kaa.
-Sun kannattais miettiä Elviäki. Luuleksä et se halus yksin jonku lapsen kasvattaa?
-Ei varmaa, mut mun täytyy mennä, se sano ja mä päätin lähteä, ku en huomannu asian etenevän ollenkaa.

Mä kävelin kaikuvaa rappukäytävää pitkin ja laitoin avaimen lukkoon. Ovi ei ollukkaa lukossa. Oliks mä unohtanu laittaa oven lukkoon? Yleensä mä laitoin sen aina lukkoon, mut näköjään nyt mä olin ollu aivan liikaa mietteissäni. Mä astuin kynnyksen yli eteiseen ja laitoin valot päälle. Mä kuulin makkarista kolinaa ja päädyin siihen, et joku oli sittenki murtautunu sisälle, tai huomannu et ovi ei ollu lukossa. Miten vaa, siitä mä olin varma et varas sen täytyi olla. Mä kiitin onneani, et mä olin siirtäny aseeni hattuhyllylle piiloon. Mä otin sen hiljaa hyllyltä ja kävelin varmoin askelin, ase kädessä makkaria kohti. Mä avasin kiinni olevan oven ja jähmetyin paikoilleni. Kiki istu lattialla korujen keskellä ja mä kirosin mielessäni, etten ollu laittanu kassia kiinni, tai piiloon, ennen ku mä lähin Alexille. Kiki katto mua silmät suurina ja jähmetty kans paikoilleen. Mä huomasin sen hengittävän tiuhaan tahtiin ja tajusin vasta nyt, et mä osotin sitä aseella.

Nyt ei ehi enempää jatkaa. Jatkoa?

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   4.4.09 18:41:46

No hui hemmetti! Ei nyt tuommosta! :o
Jatka äkkiä!

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   4.4.09 19:15:29

Jatkoa <3

LähettäjäBroken^^ 
Päivämäärä:   4.4.09 21:07:11

noou :o jatkoa äkkiä :)

Päivämäärä:   4.4.09 22:32:43

OOOO-OOUU! Vautsi, tätä mä oon odottanu. Mun veret seisahtu kun mä luin ton vikan lauseen. <3<3 JATKOAA!

Päivämäärä:   4.4.09 23:14:35

voih nyt ne varmaan eroo ja se Kiki saa traumoja tost Teemust.
jatka nopeesti:)

LähettäjäMurmöör 
Päivämäärä:   4.4.09 23:32:03

._____________________________________________. no hui! täähä on jo kohta raakaa :D

Päivämäärä:   5.4.09 00:23:24

tää menee jo semmoseen suuntaan että härreguud :''D jjoo jatkat ehottomasti hyvä tämä <3! ;>

Lähettäjä: nev4too 
Päivämäärä:   5.4.09 13:40:18

alko ihan silmiä kirveltää DD: JATKA!

Päivämäärä:   5.4.09 13:48:59

Tiistaina yritän jatkella. Kiitos kommenteista. :D

Päivämäärä:   6.4.09 09:35:49

voiei voiei. todellakin jatkuu !

Päivämäärä:   7.4.09 13:56:01

Tänään hiukan myöhemmin yritän jatkella. (up)

Lähettäjässfä 
Päivämäärä:   7.4.09 16:47:14

Jeijee!

Päivämäärä:   7.4.09 19:15:34

En ehi lähettämään sitä jatkoa tänään, ku tulis niin lyhyt, mutta huomenna yritän. Olen pahoillani.

Päivämäärä:   7.4.09 19:16:03

Teen uuden nyt sitten samantien

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.