Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 317

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 13:46:52

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1372260&t=1372260

Lihaskimppu painaa..... 90kg?

Re: Sinkkujen topic 317

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   16.6.13 13:54:36

Unohtu arvata äsken, mä veikkaisin jotain 100 kiloa. Lihas painaa enemmän, kun läski ja silleen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 14:04:34

ruoste: Heh, just olin naputellu uuden ja olin lähettämässä. Mut näköjään toi riitti, että kävin välissä hakemassa kahvia etten kerinny enää. =)

Mutta joo, kuten arvelinkin, niin väärään suuntaan menette. Ton kaverin kisapaino on siinä 67kg ja off seasonilla se painaa jotain noin 75kg. Sitten jos mennään tollaseen 75kg kisapainoon ja 85kg off season painoon, niin siitä kävis esimerkkinä vaikkapa Mika Nyyssölä, joka on tällä hetkellä hallitseva suomen mestari.

Tästä voitte kurkistaa miltä tollanen kaveri näyttää: http://tinyurl.com/mvto2z2
Tosin 165cm hänkin, että se selittää osaltaan tota painoa.

Sitten jos tohon ensimmäiseen kaveriin verrataan 180cm pitkää, 90kg:ssa kisaavaa kaveria, joka painaa offilla luokkaa 110kg, niin toi ero näyttäis tältä. http://tinyurl.com/k9aravl

Että siitä voitte vähän haarukoida miltä näyttäis normaali 80-100kg kaveri, jos on vähänkin lihasta. Niin ja mä olin tosiaan 185cm pitkä ja vaan 85kg nyt.

Mulan: Heh, no niin toi on asia mitä mä en ole koskaan tajunnut naisissa. Kun niiden ihanteena tuntuu monesti olevan just joku tollanen Victoria's Secret kroppa. Toihan on just hyvä, jos säkit oot enemmän tonne curvy Kate suuntaan. Mua ainakin viehättää enempi sen tyylinen kroppa, vaikka mut nyt siitä sitten leimattiinkin joksikin sovinistiksi, kun menin taannoin sanomaan ääneen, että mulla on tollanen naismaku.

Mulla ei oo ainakaan vielä mitään erityisempiä suunnitelmia, mutta kattoo nyt. Ehkä sitä vois käydä mökillä saunomassa ja grillailemassa vähän. Jussi on vähän semmonen ryyppyjuhla monille, eikä mua sellanen meininki nappaa yhtään.

min: Jaa sulle on selkeesti iskenyt semmonen sunnuntain halipula. Noi on pahoja, varsinkin jos heti aamusta iskee ja pitäis kokonainen päivä selvitä. Aattele vaikka sitten huomista, kun näät taas sen sun ihastukses töissä. Ja olihan sulla tällekin päivälle joku kiva projekti tiedossa. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 14:25:09

Voi paska taas sataa, no empä muuten olisi läppäriä avannut. En ole koskaan voimaa treenannut, vaan nopeutta, muutama Sm-mitalli nuoruusvuosilta kaapissa roikkuu.:)

Päivämäärä:   16.6.13 14:47:28

Huh, täytyy sanoa, että en tykkää yhtään noin lihaksikkaista miehistä. Pitää olla sitä Missionin mainitsemaa pehmeyttä myös. Ei ole enää kivan näköistä tuo.. Mutta toki ymmärrän jos siitä muut pitävät.

M_R: No voin kyllä sanoa, että kyllä niitä "kurveja" täällä liikaakin on :) Sitä en ymmärrä, että mitä sovinistista on siinä, että tykkää kurveista? Mikä oli ht-netin raadin peruste sille?

Tein tonnikalapastaa, koska siis nythän on jo lounasaika ja se vaan on niin hyvää. Tonnikalaa, kesäkurpitsaa, sipulia, raastettua sitruunankuorta ja sitruunaa sekä fetaa vähän kermaisuutta tuomaan. Ihanan kevyttä ;)

Täälläkin sataa, tai no tihuttaa. Mutta jää koiran kanssa lenkki vähän myöhäsemmäksi, kun se ei tosta sateesta niin välitä.

Kessu siis ollut enemmän sprintteri vai maratoonari?

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   16.6.13 14:48:33

Huomenta! Samaa, samaa, samaa, samaa. Ei siis tarvii sanoa mitään kun te ootte jo puhunu mun suulla näköjään koko aamupäivän :D

Paitsi että RUOSTE!!! Mä näin samaa unta! Ihan oikeesti, kohelsin vieraassa keittiössä ja yritin tehdä aamiaista mulle ja jollekin hottikselle jonka haluaisin itselleni, kohelsin ja pudottelin ja en saanu mitään aikaseks enkä voinu ees puhuu :D Sitte otin siinä, kuten oikeestikin aamusin, vitamiinitabuja siin ruuanlaiton yhteydessä ja tajusin yhtäkkiä että mul on suu täynnä jonkun muun lääkkeitä :D Hamstrasin ne vaan poskiini ja yritin teeskennellä et ei mitään kummallista tapahtunut ja epätoivoisesti etin paikkaa johon voisin huomaamatta sylkeä ne pois. Voi jeesus sentään, käyttäydyin kylläkin siinä unessa jo ihan dorkasti, miten en koskaan käyttäydy, mutta se koheltaminen ja kömpelyys kyllä oli ihan mua :p

Ja pirhana, mä olisin arvannu tolle ekalle Minskin linkille 75kg. Näyttää noi lihakset toki siinä ihan komeilta mutta kyllä mun silmään toi oli kuitenkin ihan semmosessa sportissa kunnossa, ja takaapäin ehkä toi selkä voi vähä huijata mutta vyötärö paljastaa kyllä et ei sen paino mikää iso ole.

Ja sit rupes tietty sataa, kiva mennä koirien kaa ulos, yes...

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   16.6.13 14:55:12

kylmä harmaa märkä palellus :( en tykkää tästä kelistä.
tulis taas kesä. mä kaipaan lempee ja lämpöö. semmosen pehmeen jäntevän pusuhuulimiehen joka tykkää olla kotona ja sylitellä. että semmoiset toiveet.
ei mulla muuta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 14:56:52

Mulan juu, lähinnä viittasin näihin budolajeihin.:)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   16.6.13 15:12:23

Sataa sataa ropisee... koirakin makaa jaloissa mattona sen näköisenä ettei kiinnosta lähteä ulos.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.6.13 15:13:47

Täällä ei vielä sada, mutta on sen näköistä että kohta sataa ...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 15:15:16

Mulan: En mä oikein tiedä, kun se oli vähän sellasta, ettei miehellä sais olla mitään naismakua, ettei joku sitten loukkaannu siitä kun ei olekaan sellainen ja koe sen takia ulkonäköpaineita.

Tossahan noita ketjuja olis pari missä keskusteltiin.
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1187933&t=1183355
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1188815&t=1188815

Jotain helmiä tuolta:

"Minority, hyi olkoonsa millaisista tykkäät. Totaalinen turn off. Ylipainoa ja löysää läskiä ympäriinsä. Jes."
"Aika sairasta pitää ylimääräistä rasvaa kropassa normaalina."
"Typerä veto Minority, perustaa tällainen aihe naisvaltaiselle foorumille."
"Ja vielä... Jos heittää aavistuksen sovinistisen aloituksen naisten keskelle, voi saada nopeasti kuraa silmilleen. Ethän ihmettele sitä?"
"MR:n puheista saa käsityksen, että aina pitää olla supermuodokas ja -kurvikas, että on nainen. Nytkin hän väänsi tuosta hoikasta tuollaisen kurvikkaan version."
"Keira ei ole erityisen kurvikas. Kuitenkin hän on naisellinen ja sensuelli, ja vaikea uskoa, että kukaan sitä kieltäisi. Mutta MR ei varmaan pidä häntä naisellisena saati naisena. Onneksi MR:n mielipide on vain yksi 7 miljardin muun joukossa. Silti se ottaa päähän, että hän ei voi mitenkään myöntää hoikkia naisia naisellisiksi. MR on varmaan näitä ihmisiä, jotka yhdistävät hoikkuuden heti anoreksiaan."

Sitten alkoikin jo nää jutut:

"Eli sulla on katkis? No ilmankos ootkin sinkku :P"

Että näköjään liian arka aihe tänne. Ainakin jos mies keskustelee jotain naisten muodoista ja kertoo vaan mielipiteensä. Jotenkin sen jotkut vääntää vaatimukseksi kaikille naisille, että jokaisen pitäisi olla yksittäisen miehen maun mukainen. Kyllä mun mielestä jokaisella saa olla se oma maku ja katsella sitten sellaisia naisia.

Mut vai on sulla liikaakin kurveja. Se on kuules laitettava kuvia todisteeksi, kun tollasia menet puhumaan. ;)

Munkin pitäis vääntää salaattia ens viikolle. Ostin salaattikuutioita ja katkarapuja. Sit olis kirsikkatomaatteja ja kurkkua. Mietin että saiskohan noista jo jonkun hyvät katkarapu salaatin, kun en ole semmosta tehnyt ennen. Ja että mitähän tohon vois vielä lisäillä.

Päivämäärä:   16.6.13 15:17:57

Täällä taas koiralla olisi energiaa, mutta tiedän, että nyt jos tuonne sateeseen lähdetään, haluaa se sekunnin päästä sisälle takaisin. Joten joutuu nyt vähän odottelemaan..

Kessu, aijaa, mä olen nähtävästi vähän ulkona. Sori :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 15:21:04

Hmm, Minski se ei ole mitään uutta, et hötönetissä saa paskaa niskaan välillä.:) Mut siitä ei kannata välittää, jollakin on vaan tapana mollata toisia, vaikka itse olisi asiallinen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 15:28:07

Kessu: Joo en mä siitä välitäkään ja kyllähän noi jutut osa otti ihan hyvin ja sillee kuten voisin itse kuvitella miten johonkin mielipiteeseen suhtaudutaan. Netissä on kyllä sekin, ettei aina onnistu valikoimaan ihan niitä kaikkein parhaita sanamuotoja ja lauseita, kun yrittää kertoa mielipiteitään muille. Sitten ne tulkitaan väärin ja vedetään niistä omia liian pitkälle meneviä johtopäätöksia. Siitäkös se soppa sitten alkaa.

Jos kasvokkain keskustelee, niin on helpompi kysellä aina välissä ja tarkentaa sitten mielipiteitään niin, että tulee varmasti ymmärretyksi oikein. Netissä jotkut kiihtyy nollasta sataan heti kun joku silittää vähänkin vastakarvaan heidän mielestään ja sit se menee tollaseks helposti. Varsinkin jos tilanne on tollanen, että yks yrittää selittää ja muut vaan jatkaa tollasta pommitusta.

Päivämäärä:   16.6.13 15:29:20

huoh noita naisia :) kai nyt jokainen saa tykätä mistä tykkää...

mr hyvä salaatti noista tulee. laita tomaatit halkaistuna kippoon, ripaus suolaa ja sokeria(tuo tomaatin maut esiin) ja reilusti rouhittua mustapippuria(vähemmän jos et oo sen ystävä) vielä sekaan reiluhkosti oliiviöljyä ja ehkä pikkutujaus balsamiviinietikkaa tuomaan kirpeyttä. hyvä tulee. tommoseen voi oikeestaan laittaa melkein mitä vaan mistä tykkää...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 15:29:54

Juuri näin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 15:38:38

no.: Niinhän sitä luulis että saa. Jännä kyllä miten tosta hermostutaan, jos joku pitää kurvikkaista naisista. Kun yleensä toi on niin päin, että siitä syntyy porua kun miehet haluaa jonkun jonkun 50kg 175cm missin. Mut ei näköjään tääkään ole hyvä toisille, jos jollain on vähän erilainen naismaku. :p

Niin ja joo, kyllä noista varmaankin ihan hyvä salaatti tulee. Salaatit on tosiaan siitä hyviä, että niihin voi makunsa mukaan laittaa aika vapaasti kaikenlaista. Silti onhan noissa jotain sellasia yleisiä ainesosia mitkä on oleellinen osa jonkun tietyn tyyppistä salaattia. Mulla meinaa vielä käydä usein niin, että kun mä tykkään vähän kaikesta, niin tulee sitten pistettyä liikaa kaikenlaista hyvää sekaisin ja sit mulla on äkkiä kasassa joku kymmenen hengen ateria. :D

Päivämäärä:   16.6.13 15:45:01

Minority_Report, kyllähän täällä ht-netissä välillä nuo naisten painokeskustelut ovat julmaa luettavaa. Normipainoisia (bmi) haukutaan läskiksi ja jopa laihoille löydetään vatsasta löysää.. En voi uskoa kirjoittajien keski-iän olevan paljoakaan yli 20.

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   16.6.13 15:48:56

en minä ainakaan tykkää mistään laudoista, muotoja ja kurveja pitää olla

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 15:51:20

Tosiaan ne jutut kandee antaa mennä toisesta korvasta ulos.:) Jos lähtis sadelenkille kauppaan, sipsit on loppu, paha paha.:D

Päivämäärä:   16.6.13 15:52:34

Ohhoh, sori mutta vähän naurattaa tämä yleinen lynkkaus mitä täällä harrastetaan. Ei pidä ottaa vakavasti. Mutta eihän se silti kivaa ole, kun oma mielipide on muiden mielestä väärä. Eikö se nimenomaan ole mielipide, ei yleinen sääntö.

Enkä oikeasti ymmärrä, kun eikö täällä nimenomaan moni jauha siitä, että naisella pitää olla muotoja jne jne? Onko se sitten eri asia jos mies asiasta sanoo?

Haha, kyllä mä luulen, että se yksi kuva riitti musta :) Liikaa kurveja on yhtäkuin liikaa ylimääräistä, ei siis ihan ehkä niitä haluttuja kurveja :D

Kuulostaa hyvältä pohjalta salaatille. Mä myös halkaisisin ne tomaatit ja maustaisin, ja tekisin jogurttipohjaisen kastikkeen koko hommalle. Siihen sitruunaa (koska kala ja sitruuna on match made in heaven), suolaa, ehkäpä tilliä ja mitä kivaa maustetta nyt kaapista sattuisi löytymäänkään. Kyllä sä varmasti siitä hyvää saat, kun teet oman maun mukaan :)

Kohta kävelylle, kun sade näyttää hiljentyneen. Ehkä.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   16.6.13 15:53:10

Onhan se tiedossa, että iso osa miehistä pitää kurvikkaista naisista, en ymmärrä, miksi minski ei saisi sanoa mieltymyksiänsä ääneen. Ja on niitäkin miehiä, jotka ihailevat laihaa rakennetta, ja sitten taas on jopa ylipainon ystäviä.

Ja kyllä täällä sinkkulassa saa kai olla aika rehellinen, ollaanhan kerrottu myös miesmaut ja linkitelty hyvännäköisten kuvia.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 15:56:07

No niistä kurveista viis, tärkeintä naisessa on se mitä sillä korvien välissä vipeltää.:)

Päivämäärä:   16.6.13 15:56:31

Tämä sinkkula onkin tämmöinen rauhan satama myrskyävässä meressä ;)

Päivämäärä:   16.6.13 15:59:28

Kessu, tuohon viitaten yleensäkkin ihmisissä tärkeätä että edes vähän korvien välissä vipeltää :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.13 16:03:40

Mulle tulee alemmuuskompleksi...mä olen kyllä laiha, ei mitään muuta pyöreyttä kuin hinkit...
Tänne kaikki mistä muut raskii luopua:)!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 16:09:32

Moppe: Niin mä oon katellut ja siis tossa mun ketjussa ja mielipiteen esille tuomisessa oli just vähän niin kuin sekin pointti, että mä ja aika monet muutkin miehet pitää tollasista kurvikkaammista naisista. Ettei sellasta laihaa kroppaa ole mitään syytä ainakaan ton takia tavoitella, jos on luonnostaan ton mallinen kroppa. Makuasioita tietysti, mutta monien mielestä toi on kaunista, eikä siitä kannata välittää vaikka jotkut läskiksi haukkuukin.

Mulan: En mä vakavasti ottanutkaan, mutta lähinnä ihmetytti vaan toi lynkkaaminen. Vaikka en ketään tossa haukkunut tai vaatinut keneltäkään mitään. Toin vaan esille oman mielipiteeni ja minkä sille voi minkälaiset naiset viehättää. Onhan naisillakin se joku oma makunsa, eikä siihen ihan joka mies sovikaan. Ihan normaalia minusta. Ehkäpä se on tosiaan vaan eri asia kun mies sanoo noin. Etkä sä siinä kuvassa siltä näyttänyt, että mitenkään liikaa ylimääräistä olis. Hoikkahan sä olit. :)

Mut kiitos vinkeistä. Täytyypä vielä katsella miten tota voisi tunettaa tosta. :p Mulla on jo eväät valmiina alkuviikolle, niin ei tässä mikään kiire oo vielä tota tehdä.

Kessu: No tietenkin se merkkaa enemmän, mutta jos on tarkoitus, että keskustellaan ulkonäöstä, niin ei siihen pidä silloin sekottaa luonnetta. Se on sitten taas oma aiheensa se.

piste: Kaikille on ottajansa, eikä toi mullakaan ole mikään vaatimus. Musta noi naiset on vaan kauniita, vaikka kyllä muhun monet muutkin naistyypit iskee. Se on tietysti aina se kokonaisuus mitä katsotaan silloin kun mennään yksilötasolle.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 16:09:49

Piste älä vingu, sää olet tosi hyvännäköinen leidi, ny mää lähren kauppaan.

Päivämäärä:   16.6.13 16:15:01

Minski se kimmastuminen varmaan alkoi siitä kun ihmiset ymmärsivät että tarkoitit sitä, että kun nainen vähän lihoo niin sen kropan muoto on automaattisesti sitten tommonen curvy. Ja sehän ei tosiaan oo, harva noin edukkaasti lopulta sitä rasvaa kerää... Sen jälkeenhän se meni sitte jo ihan pelleilyks koko homma. Mutta tosiaan, onhan tää höhönetti täynnä noita nipinnapin päälle teini-iän, joiden mielestä kaikki mitä luurangon päälle laitetaan on läskiä, ja kaikilla on oltava sama mielipide. Ja kun naisvaltainen foorumi niin jokaisen miehen täytyy täällä ollakseen luopua kaikista mielipiteistä ja aurinkoisesti vaan nyökkäillä kaikkien mielipiteille ja rakastaa ihan kaikkia naisia ehdoitta. Täytyy sanoa että vaikkei saisi yleistää, niin tuossa parinkympin korvilla taitaa ihminen olla tuomitsevimmillaan, ellei sitten taas oikeasti vanhana mummona tai ukkina fakkiinnuta siihen "ennen oli kaikki paremmin" -moodiin. Parikymppiset tietää kaikesta kaiken eivätkä ole välttämättä kovinkaan joustavia ja toisinaan jopa täysin kuurosokeita... Ei kaikki, ei saa yleistää, mutta semmoista ilmiötä on kyllä joskus havaittavissa :p

Tänään oli tosiaan tarkotus mennä niitä rappusia rankasemaan mutta sade on kyllä liian kova, eivät taida kuivua iltaan mennessä ja sitten ne on liian vaaralliset. Ehkä juoksemaan sitte, krapulan rippeille kyytiä ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 16:29:36

Mission: Joo olihan tossa kaikenlaista, mutta noinhan se on vähän joka asiassa. Et geenit sanelee monet asiat niin, että jotkut ei voi koskaan olla jonkun ihanteen mukaisia. Eihän miehetkään voi pituudelleen mitään ja moni muukin asia mikä naisia viehättää on ihan vaan miehen geeneistä kiinni. Kroppaa voi tietysti aina treenata, mutta jotkut asiat vaan on niin kuin on.

Enkä mä siinä nää mitään pahaa, vaikka tollaset asiat monia naisia viehättää mitkä on kuitenkin aika vahvasti geeneissä ja toisilla niitä vaan on ja toisilla ei. Sitten vaan pitää todeta, että "aijaa, en ollut sun makuusi" ja etsiä niitä joiden makuun on.

Tottahan mäkin sen tossa ymmärrän, ettei noi kilot kaikilla tollee mene, mut silti on niitäkin melko paljon joilla on tollanen vartalomalli ihan luonnostaan. Olihan täällä just sellanen ketjukin missä oli noita povekkaita naisia, jotka on selkeesti just ton mallisia kropaltaan. Eikä se mitään meinaa, vaikka masua oliskin jonkin verran. Eihän sekään kaikkia naisia haittaa, vaikka miehellä oliskin vähän mahaa, vaikka jotkut taas sitten kuolaileekin niitä timmejä six päkkejä. Ei mullakaan ole koskaan ollut sellaista kroppaa, enkä edes yritä olla sellainen. Mä oon tämmönen pehmeä ja normaalivartaloinen ollut aina ja nyt on vaan mun ruumiinrakenne, jonka kanssa olen naimisissa. Jotkut tykkää ja jotkut ei.

Ehkä täällä sitten on sennula nimestään huolimatta aika paljon parikymppisiä.

Mäkin voisin tänään vähän venytellä ja vetään jonkun pienen treenin. Menny vähän istuskeluksi nyt tää päivä, kun nukuinkin niin pitkään. :D

Päivämäärä:   16.6.13 16:34:35

ei mun mielestä nuo kärkevät kommentit oo mitenkään ikään liittyviä. kaikki teinit ei tommosta ajatus- ja mielipidemaailmaa omista. mä en tykkää yleistämisestä :)

yritin ottaa naisellisen näkökannan ja ihan eks tuli mieleen että laihat siell saattavat kimmastua tuommoisesta kurvien hehkutuksesta. mut ei. unohdin ton kun ajattelin omalta kannalta, kimmastuisinko jos joku anonyymi hehkuttaisi laihoja naisia ihannenaisikseen? eeen koska jokaisella on oikeus tykätä mistä tykkää. ja mr sen sanoi ääneen yhtään toisenlaisia naisia solvaamatta ja haukkumatta vai? täytyy olla siis itsetuntokysymys kun kimmastusta tapahtuu....

ei kai kukaan suutu siitä että vaikka ääneen puhutaan että tykkää koirista enemmän kuin kissoista? tai kylmäverisistä enemmän kuin lämminverisistä? teestä kuin kahvista? eihän tuo keskustelu henkilöitynyt kehenkään eihän?

eri asia jos oma mies ihailisi isoon ääneen ihan erilaista vartalotyyppi kuin itsellä on. siitä kyllä kimmastuisin :)

mä panin just tiikerikakun uuniin. sitä sit lämpimänä jätskin kanssa. saattaa maistua.

mulanin vinkki jugukastikkeesta on herkku. sitä salaattia vois sit laittaa kastikkeeks lohelle ja uusille perunoille ja syödä jonkun hyvän leivän kanssa. nam! hyvä juhannusruokaidea :)

sun pitää mr kutsua ruokavieraita :)

Päivämäärä:   16.6.13 16:42:35

Geenithän ne on tosiaan pääosassa melkein kaikessa. Naisillakin rinnat, niiden koko, muoto, rasvakudoksen laatu, iho, kiinteys, roikkuvuus, asia jolle ei tosiaan mahda yhtään mitään edes treenillä, paitsi että ne saa kyllä lähes kokonaan laihdutettua tai treenattua pois, muuten niille ei mahda mitään. Kuten noi vartalotyypit, pituudet, pärstäkertoimet, minkäs teet. Jonkun verranhan ulkonäköön pystyy vaikuttamaan tosiaan sitte treenillä ja syömisillä, kroppaan, ihoon, hiuksiin, meikillä ja vaatteilla ulkonäköön jne. Sikäli on vaikea ymmärtää sitten noita nuoria kun kimmastuvat semmosesta asiasta että kaikki ihmiset ei ole kauneimpia mahdollisia kaikkien silmään. Olishan se nyt toki varmaan helppoa alkaa itselleen valita tietysti kumppania jos sattuis olemaan sen näköinen mistä kaikki tykkää ja kaikki haluaa lähestyä, mut semmosessa utopiassa ei sentään elä ne kauneimmat ja komeimmatkaan tyypit. Teinit ehkä :p

On täällä tosi paljon nuoria, joskus kun on noita ikäkyselytopikkeja ollut niin kyllä enemmistö vastaa iäkseen noin 20-25v, todella paljon sitä 20-23. Sinne tänne sekaan sitte muutamia päälle kolmekymppisiä ja nelikymppisiä ja joku vanhempikin. Eihän kaikki tietenkään niihin vastaa mutta tarpeeks usein niitä ollu että saa aika hyvin käsityksen siitä ikäjakaumasta.

Sinkkulassahan on itseasiassa aika korkee keski-ikä, lienee päälle kolkyt?

Päivämäärä:   16.6.13 16:44:21

Ainii ja piti sanoa että missä se sun pehmee kroppa oli Minski? Kenen kuvan sitte eilen linkitit? :D

Päivämäärä:   16.6.13 16:45:31

No en mä mitään valita, ei se mitään auta.
Jos on laiha niin on laiha, sille ei mitään itse voi.
Syön enemmän kuin moni mies, silti en liho. Ei auta herkut, ei yösyönti, ei raskaampi ruoka ei niin mikään!
Kokeiltu on!!!!!
Kun ei liho, niin ei liho.
Oon lakannut yrittämästä.
Aivan turhaa hakata päätä seinään.
Ja jos nyt saa muutaman kilon hevosten lepokaudella tuskalla ja työllä kerättyä, treenin taas alkaessa ne häipyy parissa viikossa, vaikka söisin mitä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 17:02:21

no.: Tietysti noi yleistykset ei koskaan sovi kaikkiin, mutta on tietyt asiat kuitenkin tyypillisempiä eri ikäisille ihmisille ja jotain tollasia yleistyksiä voi kuitenkin tehdä iänkin perusteella. Typeräähän se tietysti on silloin, jos automaattisesti sovittelee kaikki noihin yleistyksiin, eikä katso ollenkaan sitä millainen joku ihminen oikeasti on.

Mission: Niinpä niin. Kaikenlaista tollastahan sitä löytyy molemmista sukupuolista ja noihan sen sitten aika pitkälti sanelee kenen makuun kukakin sattuu ulkoisesti olemaan. Naisilla on kyllä enemmän noita kaikkia kikkoja joilla voi muokata ulkonäköään johonkin haluamaansa suuntaan ja tuolla liikkuukin aika isot rahat. Jotkut sitten käyttää noita vähän enemmän ja jotkut vähemmän.

Niin ja täällä taitaa olla keski-ikä vähän päälle 30v. Muusta sennulasta en kyllä tiedä, mutta ilmeisesti toi menee niin, että kun toi yleinen puoli käy äkkiä lapselliseksi viimeistään parikymppisenä, niin sieltä tulee sitten porukkaa tänne ja ne on sitten vähän nuoren puoleista porukkaa taas tälle puolelle. Jotkut kyllä provoileekin selkeesti tahallaan. En oikein ymmärrä mitä kiksejä ne siitä saa.

Niin ja siis onhan mussa tota pehmikettäkin ihan kiitettävästi. Ehkäpä siitä kuvasta saa sitten vääristyneen kuvan, koska kyllä tässä on vielä hyvinkin varaa kiristellä.

piste: Mun pitää varmaan joskus kutsua sut syömään, niin katotaan mitä sun painolle tapahtuu kun pistelet jonkin poskees sen verran ruokaa mitä mä ohjeistan sulle. :D Ihan varmasti saadaan sullekin kyllä kiloja lisää, jos niikseen tulee. =)

Päivämäärä:   16.6.13 17:27:48

Heh!
Siinä onkin Minskille haastetta!!
Lihota mut, takaan, ettet onnistu, kun en itsekään:)!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 17:29:32

Piste mulla on samajuttu, saan syödä mitätahansa, niin kilot ei kerry. Kuten varmaan huomasit, et aika hoikka äijänkutale olen.:D Tulee Missin kommentti mieleen, et Kessu on läpipasko.:D Huh nousipa kinttu jo aika kepiästi, polvi hieman viellä vihtuilee.

Päivämäärä:   16.6.13 17:31:44

Mä kirjotin ihan kiitettävän pitkän ja erittäin sekavan sydeemin tohon taas kaikenmaailman ihanteista ja päädyin dellaamaan sen koska siitä ei kyllä löytynyt mitään järkevää pointtia :D

Et kai sä Minski ole muuten kovin itsekriittinen sitten? Naisella saa olla kurveja ja vähän vaikka sitten mahassakin ylimäärästä jos on kurveja, itelläs painuu melkein kuopalle tosta kylkiluiden alta ja vielä pitäs kiristellä? :D

Mä oon muuten jotain curvyn ja keskivartalolihovan väliltä, jossain tietyssä kondiksessa tosiaan ollu semmonen että löysin itseni hyvinkin niistä Minskin videoista, ja sitte joskus taas olomuoto on kyl jo jotain muuta enkä siitä pidä. Siitä toi lähtikin taas tänä vuonna se totaalikyllästyminen liian turvonneeseen olomuotoon ja ei tälle nyt ookaan tosiaan tullu loppua sen kolmen kilon jälkeen, hinku on kova päästä siihen itseä miellyttävään olemukseen takas. Matkaa on vielä mutta fiilis hyvä ja luottamus kova. Liian timmiä musta ei silti saa tekemälläkään, nautiskelija kuitenkin olen perusluonteeltani joten liiallinen kontrolli ei kertakaikkiaan kiinnosta :)

Päivämäärä:   16.6.13 17:37:07

"Liian timmiä musta ei silti saa tekemälläkään, nautiskelija kuitenkin olen perusluonteeltani joten liiallinen kontrolli ei kertakaikkiaan kiinnosta"

tuliko tuo minun näppiksestä...??

Päivämäärä:   16.6.13 17:45:35

Se on muuten varmaan yks syy miks en pidä liian timmeistä miehistäkään. Niiden olemus ehkä viestittää liian suuresta kontrollista. Siis kertakaikkiaan silloin epäsopiva pari mulle. Ehkä, tai jotain.

Mä oon muutenkin visiin jotain ihme vaimoainesta kai, en ole semmonen kaunotar joka olis miesmagneetti, mutta sitten taas jostain syystä vähän turhan moni varattu tuntuu kiinnostuvan joskus liikaakin, ja nimenomaan ihan tutustumisen kautta, eikä minään kännissä bongatun seikkailureissun merkeissä. Tuli vaan mieleen kun toi yks naapuri tuli tohon rupattelee taas, oli sillä ihan asiaakin mutta tuntuu se helposti hakeutuvan aina luo ja keksimään asiaa jos oon lähistöllä... Muuten kauheen kiva, kelpaishan toi, ei yhtään pöllömpi, mutta ku sillä on vaimo ja skidi :D

Päivämäärä:   16.6.13 17:46:43

Juu, me kuulutaan Kessu siihen kastiin, jotka ei liho ikinä eikä mistään syömisistä.
Mä ainakin yritän saada muutamia kiloja lisää kesän grillikauden aikana. Loppuu toi paleleminen ja luiden kolina....;)!!!

Päivämäärä:   16.6.13 17:51:04

http://aijaa.com/0OXRSZ

todistusaineistoa edelliseen lainaukseen...

Päivämäärä:   16.6.13 17:51:06

Vitsi mikä tsägä! Sain tehtyä ihan kivan lenkin koiran kanssa ja juuri noin 100 metriä kotiovelta alkoi satamaan kaatamalla. Tuli koiralle kiire kotiin :)

Piste: Onhan sulla sitten ne hinkit edes :) Itse ainakin mieluummin ottaisin sellaiset geenit, että voisi syödä mitä mieli tekee. Ei kai me naiset olla koskaan tyytyväisiä itseemme :)

no.: Mä rakastan kaikkia jogurttikastikkeita, niitä saa niin helposti mausteilla muokattua ja sopimaan mihin vaan. Lohelle sopii loistavasti! Kun lohi aika rasvainen kala kuitenkin ja siihen tollainen raikas kastike, niin avot. Jos haluaa vielä kevyempää, niin korvaa jogurtin kermaviilillä.

M_R: Niin se voi olla, että miehen suusta kuultuna se korpeaa ht-netin naisia enemmän. Tuli mieleen sama, kun no., että jos kimmastuneet olisivat olleet niitä hoikkia itse, mutta tiedä sitten. Kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää. Vaikka mä olisin se Victoria's Secret mallin tyylinen (mikä on se oma ihanne), on silti monia keiden mielestä se ei ole hyvä. Pitää vaan löytää se, kuka tykkää musta, kiloineen kaikkineen. Se on sitten sama mitä muut ajattelevat.

Itse olen täällä "pyörinyt" varmaan about 18-vuotiaasta saakka ja en tiedä olenko minä kasvanut vai mitä tapahtunut, mutta taso on laskenut jutuissa mielestäni. Hirveästi provoamisia (kenellä energiaa ja aikaa sellaiseen?) ja muiden ihmisten lynkkaamista. Vaikka en itseänikään minään aikuisena pidä :D Onko koskaan pakko kasvaa ihan aikuiseksi? No joo.

Päivämäärä:   16.6.13 17:51:24

Ajattelen, että hyvät pariskunnat olisivat vähän samankaltaisia. Siksi oli pitkään usko pisteen ja Kessun tapaamiseenkin, molemmat olisivat kuivia laihoja ratsastajia, kuvia en tosin ole nähnyt, piste kuulemma kaunis. Tai että Missistä ja minskistä tulisi oiva pari, kumpikin tumma ja näyttävä.

Mutta hankalampi yhtälöhän tuo on kaiken kaikkiaan.

Ja on hevosissakin niitä, jotka eivät liho millään, ja sitten niitä, jotka voivat paksusti melkein oljella.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 17:54:02

Piste ei sulla luut kolise.:D Aurinko tuli esiin, voikin paistaa grillissä uusia keitettyjä pottuja, valkosipulia, sipulia, parsaa ja pilkkoa joukkoon wilhelmin chili sulatejuusto makkaraa.:P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 17:58:57

piste: Hah, eihän toi nyt oo edes mikään haaste, jos katotaan sulle noi kalorit ja makrot kuntoon siihen malliin, että sun paino alkaa nousemaan. Sä oot varmaan vaan tottunut syömään pieniä annoksia tai sitten syöt melko normaalisti, mutta oot vaan sen verran aktiivinen liikkuja, ettei kiloja kerry sen takia. Osittain tietty geneettistäkin, mutta kyllä kaikki lihoo kunhan kaloreita on vaan riittävästi. :)

Mission: Oisit nyt postannu vaan, kun kerran olit naputellut. Oltais me se luettu kuitenkin ja saatu siitä varmasti jotain pointteja irti. :) Eipä se nyt niin nokon nuukaa ole mitä tänne raapustelee, kun tämmösiä niitä näitä jutellaan. :)

Enkä ole mitenkään itsekriittinen. Kuten niin monilla miehillä, niin mullakin on vaan sellaset geenit, että kaikki kertyy vatsaan ja myös lähtee siitä viimeisenä. Siks pitäis vielä kiristellä tästä, että olisin itse tyytyväinen. Vaikka tokihan sitä voisi huonommassakin kunnossa olla. Mut en mä tosiaankaan mikään timmi ole, vaan ihan normaali omasta mielestäni. Normaalivartaloisen mä laittaisin dettiprofiiliinkin, jos sellaisen tekisin. Urheilullinen tai timmi on mun mielestä vielä aika eri näköinen.

Sitä paitsi naisen kroppahan nyt on ihan erilainen. Naisillahan on muutenkin enemmän rasvaa kropassaan ja semmonen vähänkin litteä vatsa vie monilta kaiken muunkin sitten mennessään, jos sellasta lähtee tavoittelemaan. Makuasioitahan nää on, mutta ainakin jos multa kysytään, niin joo kyllä naisella voi olla niitä masumakkaroita eikä haittaa mua yhtään. Riittää sitä rasvaa silloin varmasti muuallekin ja minski tykkää. x)

Niin ja semmonen nautiskelija mäkin oon. En mäkään jaksa pingottaa näissä asioissa ja niin se on parasta naisenkin kohdalla, ettei se oo koko ajan hirveen kurinalainen ja tarkka syömisistään. Sellanen hyvä välimaasto tossakin ja hyvässä kuosissahan säkin sit oot, jos kerran noista mun videoista ittes löysit. :) Ainakin mun makuuni siis ja eihän noi mitään lihavia olleet, vaikka jotkut niin jostain syystä väittääkin.

piste: Kerropas nyt sit vähän, että mitä ja miten sä tyypillisesti oikein syöt? Mä en tollasia "en liho vaikka syön mitä" heittoja ihan purematta niele. :p

Mulan: Se voi olla, että siinä on oli ainakin tarpeeksi syytä joillekin. Olihan tuolla muutamia jotka kertoi olevansa just tollasia kurvikkaampia ja viihtyvänsä sellaisenaan. Eipä niiltä tullut mitään soraääniä mun mielipiteistä. Mut niinhän se on, että kun yhteen suuntaan kumartaa, niin toiseen suuntaan pyllistää. Onneks ei tarvi kuitenkaan miellyttää kaikkia ja sen kun oivaltaa, niin helpottaa kummasti tää elämä. :)

Päivämäärä:   16.6.13 18:05:34

jugurtti on niin <3
mä käytän turkkilaista kaikkeen!! suolaisiin makeisiin..uunijuureksille ja broilerille paras kastike ihan sellaisenaan tai maustettuna. marjojen ja hedelmien kanssa. täytekakun päälle tomusokerilla makeutettuna. jälkiruuassa..just name it.

"Hirveästi provoamisia (kenellä energiaa ja aikaa sellaiseen?) ja muiden ihmisten lynkkaamista"

niin kenellä? jollakulla jolla ei oo hyvä olla itsensä kanssa? eri mieltä saa olla mut aika ronskisti mun mielestä täällä välillä todellakin lynkataan. vaikee ymmärtää välillä kun ite ei ehkä oo ihan niin mustavalkoinen ihminen...tai tuomitseva..tai kapeakatseinen...jokainen meistä saa ajatella ja tuntea juuri niinkuin tekee mut erimielisyydestä loukkaaminen on jo törkeetä. nih.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.6.13 18:11:18

Huh, projekti valmis! Projektiin kuului kasa nuppineuloja, harsimislankaa, ompelukone ja mummun lapsuudenkodista löytynyt mekko, sekä tietty ompeluhommissa täysin toivoton min. Nyt on mekko paremmin istuva enkä edes rikkonut ompelukonetta, tai ommellut sormilleni, tai rikkonut tota hametta. Jostain syystä tää kuva meni taas lappeelleen mut ehkä siit jotain selvää silti saa :) en tiiä kuinka vanha toi hame on mut voisin koittaa selvittää. http://aijaa.com/jCdxhW ja tässä vielä vähä lähempää tota itse kangasta http://aijaa.com/74x6cf nyt vois ol mummuvainaa ylpee must :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 18:11:36

Tottakai jokaisella on omat mielipiteet asioista, niin pitää ollakin ja kunnioittaa toisen mielipidettä, eikä provosoida sitä. Tosin olen minäkin joskus tietyille nikeille räjähtänyt ja antanut täysilaidallisen takasinpäin.:)

Päivämäärä:   16.6.13 18:17:13

aina saa kysyä ja tarkentaa. kyseenalaistaa pehmeesti. mut aggressiivinen katkishyökkäily on jo ihan asiatonta :) yleensäkin tuommoiset turhat ärhäköinnit kertoo enemmän sanojasta kuin kohteesta :)

mä mietin täss ett ottasko lisää kakkua vai laittasko tennarit jalkaan ja lähtis raikkaan kirpeään iltaan...hmm...arvatkaas...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.6.13 18:29:44

No. Lisää kakkua tietysti, ihme kysymyksiä :D
mäkin meen äitemuorin synttäreille just, luultavasti on pöytä koreana :)
Aika siisti toi minin retromekko, jopa tämmösen mielestä mikä ei mistään mitään tajuu :D
ny kakkuu!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 18:34:38

Mmmmm no., tulisin auttamaan sua ton kakun tuhoamisessa jos jaksaisin liikkua :P

Viimeisen särkylääkkeen voimin käyty kaupassa ja voi vitsit, nyt mulla on oma lehmäkylmäkassi. Ja kaksi (jo vajaata) purkkia Ben&Jerry's-jädeä. Joo, mustaKAAN ei koskaan tulee liian hoikkaa/kuivaa/timmiä, koska minäKIN osaan ja tahdon nautiskella :)

Maku muuttuu vuosien myötä. Ennen minunkin ihanteeni oli hoikka ja siro naisvartalo, sellainen kaponen hippiäinen, kun taas nyt olisin paljon mieluummin naisellinen kurvikuningatar. Näistä kumpikaan ei valitettavasti ole näillä raameilla toteutettavissa. Vaadittava hoikkuusaste on tietenkin saavutettavissa nälkää näkemällä ja treenaamalla, mutta tällä luustolla olisin lähinnä sairaan näköinen. CK-muotoon tarvittaisiin muutaman desin implantit. Muuten tällä hetkellä taitavat peba ja vyötärö olla jo siihen sopivat. Ehkä. Ehkä vähempikin riittäisi :P

Mission: "Se on muuten varmaan yks syy miks en pidä liian timmeistä miehistäkään. Niiden olemus ehkä viestittää liian suuresta kontrollista"
Samoin! Sekin tietenkin vaikuuttaa asiaan, että itse tuntisi itsensä valtavaksi valaaksi sellaisen vierellä, ja kokisi koko ajan kamalia suorituspaineita :D Yritin hetken hengailla tovi sitten tuollaisen kunto-intoilijan kanssa. Ei siitä mitään tullut, kundi oli tosi ehdoton ja mä tunsin olevani epäterveellisesti elävä syöttöporsas. Laihduin muutaman kilon sen seikkailun aikana ja kun se päättyi, vedin kaksin käsin herkkuja kun sain pitkästä aikaa tehdä sitä ilman tunnontuskia ;) Siitä se alamäki. Ehkä sitten pikkuhiljaa oppisin uskomaan, että se kelpaa jollekulle muullekin.

Ja ai, säkin olit tosi smooth miestennielijä unessasi! On se hyvä, että hölmöilyä saa harjoitella unissa, ehkä se homma sitten elävässä elämässä joskus sujuu vähän paremmin... Wouldn't bet on it, though. :P Tää mun unimieheni ei ollut ollenkaan sellainen, joka saisi livenä selvinpäin sydämeni sykkimään. Liian vanha, liian renttu, aivan liian röyhkeä. Käytös ja olemus kokonaisuutena taas olivat kuin suoraan tämän tytön toivelistalta :D

Päivämäärä:   16.6.13 18:36:49

Vähän liian hyvännäköistä kakkua no.:lla! Mullakin olisi mutakakkua pakkasessa.. Hmm..

Mission puhuu ihan kun mun suulla noista mieltymyksistään :) Osaa paremmin tuoda esille sen mikä on se oma maku myös. Juuri tuo, että senkään takia ei liian timmiä, kun tulee mieleen, että elämä olisi liian kurinalaista. En ole kontrollifriikki ja tykkään myös nautiskella. En voisi olla sellaisen kanssa jonka lounas olisi pelkkää tonnikalaa ja raejuustoa. Kun mulle ruoka on kuitenkin suuri nautinto.

Täällä keskivartaloon ja rintoihin kaiken rasvan keräävä nostaa käden myös pystyyn. Yy.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 18:38:17

no.: Niin no toihan oli vielä melko kesyä siihen nähden mitä sitten myöhemmin tuli vielä, kun noi kommentit alkoi jo menemään tälle linjalle:

"Niin ja muistaakseni olen nähnyt kuvan Minority_Reportista eikä kyllä ole varaa sillä naamalla naisilta vaatia mitään, ja näyttää plösöltä spagettikädeltä vaikka on muka niin salihemmoa."

"Minority_Reportin todellakin kannattaisi vähän ehostautua. Olen nähnyt kuvan."

Oli se kyllä hieno keskustelu, eikä yhtään menty henkilökohtaisuuksiin. =)

Mä taidan kuitenkin mennä nyt suihkuun ja olla sen verran kapinallinen, että jätän parran ajamatta ja meen huomenna töihin pienen sängen kanssa. Hyi hyi mua. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 18:42:41

Kuva siitä sängestäkin, kiitos! :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 18:43:08

Naiset tykkää pienestä sängestä.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.6.13 18:44:48

Kiitos hörhö :)

Pieni sänki on kyl hotti, mun kivalla työkaverillaki on :p

Päivämäärä:   16.6.13 18:46:56

Minski, mä syön kaikkee, tänään meni salami, chili, ananaspizza.
Nyt grillaan paprika-sipulinyyttejä, uunissa valkosipuliperunoita, joihin lorautin reilusti oikeeta kuohukermaa ja tietty naudan filettä grilliin ja salaattia. Nälkähän mulla on aina:)!
Aamiaiseksi söin puoli suklaalevyä, sitä tosin teen vaan kohmelossa....nostaa verensokerin nopeesti.
Viime yönä tai oikeestaan aamulla söin grillillä kokolihahampurilaisen chilimajoneesilla ja join kokista.
Eilen ennen baariinlähtöä grillattiin herkkusieniä aurajuustotäytteellä ja pekoniin käärittyinä. Vetelin niitä jättikokoisia neljä ja salaattia lisäksi. Plus ensin olutta ja kun kaveri yllätti, niin sit menikin finlandiaa russianilla jokunen...
Eilen päivällä kävin Heses, kanatortilla ja pehmis suklaakastikkeella. Eilen aamulla pekonia ja pari paistettua munaa ennen tallipäivää. Ja tietty tomaattia, kurkkua ja paprikaa...
Tuota rataa mun syömiset on.
Paitsi, et kanakeitto ja kalakeitto ja kaikki meren elävät nyt kuuluu menuun. Tonnikala ja muut kalat. Ja pasta. Sitä syön paljon!
Ja kana tietty, kaikkina versioina.
Onko tuo laihduttajan ruokalista?

Päivämäärä:   16.6.13 18:47:32

no nii-i.. kakkua mahaan. tietysti. jos illalla kävis pikku kävelyllä...
tervetuloa ruoste. vielä on jälellä :) ajattelin viedä huomenna yhelle herkkusuutyökaverille palasen...siltikin sit jäis...

tuo mitä puhuitte kontrollimiehistä on niin totta myös mun kohdalla. en varmaan vois olla ja elää jotain lajia fanaattisesti treenaavan kanssa ihan jo siitä syystä että tykkään viettää paljon aikaa yhessä. ja tykkään aikatauluttomasta elämästä (no työ okei) ja muutenkin olen vähän silleen huoleton ja mukavuudenhaluinen...vähän spontaani myös...olis kamala elää hirmu kurinalaista elämää...mihinkä mä tuon kakunkin panisi silloin...ai kauheeta pitäs niin monesta nautinnosta sit tinkiä...ei onnaa miulla :)

Päivämäärä:   16.6.13 18:52:36

"Naiset tykkää pienestä sängestä.:)"

no aijaa :))

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 18:54:22

No. no ainakin jotkut naiset.:)

Päivämäärä:   16.6.13 18:58:27

"Niin ja muistaakseni olen nähnyt kuvan Minority_Reportista eikä kyllä ole varaa sillä naamalla naisilta vaatia mitään, ja näyttää plösöltä spagettikädeltä vaikka on muka niin salihemmoa."

ugh. tässähän on puhuttu katkeruuden syvällä rintaäänellä.
syytä en kyllä ymmärrä :)
mut onneksi sulla mr taitaa olla ihan kelpo itsetunto. että ei niinku spagettikäsiä paljoa hetkauta :DD voi LoL

Päivämäärä:   16.6.13 19:01:04

no ainakin minä. sängestä. juujuujuu! ),

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 19:07:32

Kyllä itsevarma mies aiheuttaa naisvaltaisella foorumilla paljon tunteita, niin hyvässä kuin pahassa. Sanoipa MR (tai kuka tahansa muu monelle tutuksi tullut mieshahmo) mitä tahansa, saa niskaansa paskaryöpyn. Onneksi mies osaa suhtautua siihen sen vaatimalla huumorilla ja keveydellä. :)

http://tinyurl.com/kogls2h
Se tais muuten olla George Clooneyn suomalainen serkku, joka viihdytti mua viime yönä. Tajusin sen juuri, kun googletin kiusaksenne kuvia hakusanoilla "sexy stubble".

Kauheeta miesten esineellistämistä ja naisten kiusaamista. Saako noin tehdä? Tein jo :P

Päivämäärä:   16.6.13 19:11:14

Eilen ja tänään onkin täällä puhuttu taas niin paljon miehistä (ja vähän naisistakin) ja kaikenlaisesta siihen liittyvästä että tänään on kyllä niiiiiiin sunnuntaifiilis että. Eli semmonen että olispa vaan ihana kietoutua jonkun syliin sohvalle ja hautautua siihen loppuillaksi. Pitäs taas koirat viedä ja muutenkin urheilla mutkun ei huvita. Tekis mieli nukkua et vois ees uneksia jostain ihanasta :D Siirtynyttä krapulaa, sitä se kai on, usein tämmönen olo on ryyppäysreissun jälkeisenä iltana. Aivan järjetön halipula. Plääh.

minin retromekko oli hieno :) Ja kiitos vaan kurnaulle kommentista, näyttävyys on kyllä just tällä hetkellä kovin kaukana, terveisin sohvamörkö...:p

Päivämäärä:   16.6.13 19:13:35

Huh! Käyty tunkemassa elimistöön epäterveellistä ABC ruokaa ja nyt massussa pingottaa. Huomaan että ulkonäkökeskustelu jatkuu! ;)

Ei minusta oikein malliainesta saa sen paremmin kurvikkaaseen kuin poikamaiseenkaan mallimaailmaan, minä kun olen enemmänkin sellainen alapainoinen ;) . Ja vaikka kiloja on vieläkin liikaa, olen varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni tyytyväinen kroppaani ja siihen että paino putoaa tasaisesti kohti "sinkkuaikojen" painoa.

Yksi kirous muuten parisuhteessa on jos "läpipasko" mies on yhdessä tällaisen hyvän rehunkäyttäjän kanssa, varsinkin jos rehunkäyttäjällä ei ole itsehillintää, kuten minulla ;) . Exä on tikunlaiha ja kotona piti olla aina jotain makeata mässytettävää, nyt kun omillaan elelen niin kotona ei ole ikinä mitään "herkkua" säilössä, kun sitä itsehillintää ei tosiaan ole.

"Naiset tykkää sängestä" , juu niin tykkää ;)

Päivämäärä:   16.6.13 19:15:37

Ziiiiisus Ruoste!! Kiitti vaan :D:D Huoh.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 19:16:04

Heh sinkkulan kinkut vielläkin kohmelossa, sitä se viina teettää.:)

http://www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0

Päivämäärä:   16.6.13 19:17:34

Juu, pieni sänki on jees :) Ja tietty spontaani pitää olla ja mitähän vielä.. Kuulostaa siltä, että olisi hirveät vaatimukset, ei oikeasti ole. Eniten ne kemiat ratkaisee.

Aika rumasti puhuttu M_R:lle. Tää paikka on niin likakaivo välillä, että ei ymmärrä ihmisiä. Puhuvatko nämä IRL myös noin muille?

Päivämäärä:   16.6.13 19:20:27

Pieni sänki on kyl aivan niin hottia, et ei ole tosikaan;)!!!!
Ihan IHQUU!!!!!!
Mä en ota edes kantaa tuohon yhteen topiikkiin, kun en ole sitä lukenut.
Toiset provosoituu, toiset ei.
Mut luulisin, et Minski on liikkeellä asenteella "toisesta korvasta sisään, toisesta ulos" moisten provosoitujien suhteen.
Tälle foorumille nimittäin tuota populaa riittää....ei liene tarvi erikseen mainita, et vauvasta vaariin...;) ja viisaasta viiriin;)......

Päivämäärä:   16.6.13 19:26:12

minski herättää tunteita, kaikki eivät ole yhtä järkeviä ja hillittyjä kuin me vannoutuneet sinkut. Ja siis ihmeen rumia puheita, mikä minskissä voi ketään noin ärsyttää?

Ja tämä ei liity minskiin, mutta ihmissuhteet on noin yleisesti muutakin kuin munan koko.

minin projekti oli hieno. Niin ja sänget on kivoja.

Lähden r-kioskille ja ostan 2 siideriä.

Päivämäärä:   16.6.13 19:31:10

Tosiaan, minin projekti oli hieno! Kade kun ei omilla kätösillä oikein saa aikaiseksi muuta kun näppiksen näpyttelyn.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 19:34:36

Pitääkö täällä jo laittaa munat tiskiin, eika ny sentäs.:D Äijät seisoo rivissä reppanat paljaana ja kinkut käy mittaamassa.:D Mää innostuin selamaan vanhoja biisejä läpi.:)

http://www.youtube.com/watch?v=iyJEytBlp1I

Päivämäärä:   16.6.13 19:34:58

"kietoutua jonkun syliin sohvalle ja hautautua siihen loppuillaksi"

niin just. miten olis loppuelämäks?
nyt tuli haikeus huppariin.
taidan lähtee sinne lenkille.
pitäsköhän meikata vähäsen...
bongaan varmasti kaikki sänget ja pussailuhuulet.
ja perät voin tsekata kanssa....

eli pitää meikata vähäsen :))

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 19:35:11

No noista eilisistä löyty semmonen missä näkyy vähän sänkeäkin, että tosta hieman pidempi. Toisaaltaa joo kiva luukki toi tai ite tykkään tosta kun toi on aika huoleton. :) Vielä kun sen sais helposti pysymään tollasena sänkenä, ettei näyttäis epäsiistiltä. :D

http://aijaa.com/3kjJpm

min: Mä en oikein osaa kommentoida noista sun ompeleistas, mutta kivan näköinen mekko. Tollanen mukavan kesäinen. Sä oot kyllä sellanen kameleontti jotenkin, että oot niin eri näköinen noissa sun kuvissas jotenkin. :)

no.: Joo eipä noista passaa itseensä ottaa. Netissä jotkut on tollasia, et ne kirjottaa mitä sylki suuhun tuo eikä ajattele ollenkaan sitä, että siellä ruudun toisella puolella sitä lukee kuitenkin ihan oikea ja tunteva ihminen. Mut ihan hyvin oon spagettikäsineen päivineen kelvannut kuitenkin, että mikäs tässä. :p

ruoste: Varmaan toi pätee tietyissä aiheissa keneen tahansa, mutta onhan tossa tietysti oma kontrastinsa, kun mies on naisvaltaisessa paikassa. Vähän niin kuin tuolla mun työpaikallakin miehet herättää selkeesti helpommin huomiota ja välillä siellä kuulee aika väsynyttä juttua ja sellasta kikattelua, kun on hieman levottomat jutut ja mies tulee vielä paikalle. Yleensä ne lopettaa, mutta joskus on sellainen vaihde päällä, että juttu jatkuu vaan vaikka varmasti näkevät, että nyt tuli joku mieskin kuuntelemaan.

Mulan: Heh, no eihän tossa nyt vielä paljoakaan ollut. Eikös noi nyt kuitenkin ole enemmän niitä omassa päässä olevia ihanteita ja sitten todellisuudessa noi kemiat ja muut sen ratkaisee. Vaikka ulkonäkökin on sitten varmaan siihen suuntaan mikä viehättää.

Niin ja mä mietin kanssa samaa tuolla keskusteluissa, että mitenköhän tollaset ihmiset puhuu muille irl. Et onko se tollasta samanlaista, kun hermostuvat. Veikkaan kyllä, että aika hiljaista pitelee silloin kun tollasia joutuis sanomaan omalla naamallaan jollekin irl.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 19:44:17

Sasse Mulan. Kasvottomana ja nimettomänä ihmiset tuppaavat avautumaan aroistakin aiheista tavalla, jolla eivät koskaan kehtaisi kasvotusten puhua toiselle. On helppo olla röyhkeä ja julma, kun ei tarvitse nähdä ja miettiä toisen reaktiota ja tunteita. Toisaalta ilkeiden kommenttien tarkoituskin on usein aiheuttaa voimakkaita reaktioita ja loukata. Syytä tähän en ihan ymmärrä. Joku kokee nöyryyttämisen tarvetta, toinen tahtoo alistaa, kolmas saattaa olla aidosti kateellinen ja yrittää tästä syystä väheksyä ja parjata toisia.

Ikäväksen olen huomannut, että kärkevä keskustelutyyli on levinnyt esim. facebookiin. Siellä julkisissa ryhmissä mollataan tosia nimeltä mainiten ja yritetään nostaa itseä ylitse muiden. Pelkään päivää, jolloin tyyli muuttuu tavaksi netin ulkopuolellakin. Ennen oltiin kohteliata, nyt ollaan röyhkeitä. Itse arvostan nöyryyttä ja toisten tunteiden huomioimista. Tästä syystä edellä mainitun tyyppiset keskustelut aiheuttavat lähinnä epätoivoa ja kuvotusta; on uskomatonta, miten paljon pahaa henkeä yhteen keskusteluun voi mahtua. En tykkää. Teistä tykkään, sekä sinkkulan hyvästä hengestä, ja siksi en kovin usein muihin keskusteluihin osallistukaan. Lyhennetyllä nimmarilla korkeintaan ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 19:45:43

Jos mulla on ollut kunnon matsi hötönetissä, lyön numeron tiskiin et soittaa, keskustellaan sitten puhelimessa jos asiat menee siihen mallille. Eipä viellä yksikään ole soittanut.:)

Päivämäärä:   16.6.13 19:47:50

Minski, meillä ei riitä mielikuvitus. Kyllä sun on laitettava nyt se tän päivänen kuva sängestä ;) Silmät täytyy muuten näkyä kans, sänkeähän ei pysty muuten arvostelemaan tollein irrallisena :p

Tuleeks tänään mitään ihanaa nyyhkyleffaa? Olis ihan semmonen fiilis :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.6.13 19:50:53

Kiitos kurnau, moppe ja minski :)

No joo, toi valaistus oli kuvassa huono ja en jaksanu ees yrittää näyttää pirteeltä. Mut tarkotus nyt oli kattoo mekkoo eikä mua :p

Päivämäärä:   16.6.13 19:51:11

Mä en jaksa välittää kenenkään naljailuista, se ja sama.
Tosin tällä foorumilla on se yksi ainoo hyökkäys tänne silloin joskus talvella...kieltämättä kesti hetken, ennenkuin älysin, missä mennään, asioilla ei vaan ollut mitään yhteyttä keskenään...mut niinkuin sanottu, meitä on moneen junaan....:)!
Epätasapainoisia tyyppejä löytyy aina!!! Sekä naisista että miehistä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 19:54:49

Mission, Intohimon tuulet, kelpaako se? :) Sen kaveriksi ois jääkaapissa skumppapullon jämät ja pakkasessa herkkujädeä. Se riittää ainakin meikäläiselle täksi illaksi. Jos vielä nukkumaan mennessä vaivaa Sunday bluesit, nappaan nallen kainaloon ja kutsun sänkimiehen unikylään ;)

Päivämäärä:   16.6.13 19:56:08

Kiitos muistutuksesta Kessu, olin jo unohtanut että tämä oli alunperin näin hyvä, ennenkuin Nightwish teksi siitä oman ...versionsa. Pentuna taisi tulla ostettua ihan lp:kin vain ja ainoastaan tuon kappaleen vuoksi.

Päivämäärä:   16.6.13 19:58:48

Juu ei tämä röyhkeys tunnu parempaan suuntaan olevan menossa ainakaan. Pitää vaan pysyä itse siitä erossa ja toivoa parasta.

MR: Kyllähän se niin on. On ne omat ihanteet ja sitten tulee todellisuus :D
Ja joo, missionin kanssa samoilla linjoilla, nosta sitä kameraa vähän ylemmäs ensi kerralla ;D

Mission: Neloselta ei ainakaan tule. Siellä Gere jossain trillerijännärissä. Ihme, kun yleensä sunnuntaisin tulee juuri ne lällyt leffat.
Päivällä tosin tuli Ikuisesti Sinun, missä Drew Barrymore. Aika ihqu :)

Päivämäärä:   16.6.13 19:59:22

ruoste! kelpaa! En muista siitä mitään paitsi ihanan pitkätukkaisen Bradin, tuleeko toi töllöstä? Mistä? Pakko laittaa ainaki nauhalle jos menee lenkin kans päällekkäin.

Päivämäärä:   16.6.13 20:02:02

No oon mä Kessu soittanut sulle:)!!
Ja silloin täällä meni kyllä ensin verbaalisesti niiiiiiin sotajalalle, että:)!!!!

Päivämäärä:   16.6.13 20:02:11

Mein töllöstä tulee iki-ihanat muumit. Ja illan paras romanttinen lause: Muumipappa sanoo kutistuneelle Muumimammalle " Olet ihan pikkiriikkinen, mutta silti oikein hyvän näköinen" ;D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 20:03:21

Moppe juu, helkuta mää on se alkuperäisen kasetin hukanut jonnekkin. Riksulla ainakin pikkarit kastui tästä.:D

http://www.youtube.com/watch?v=ULI5kolBpAk

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 20:03:58

Mission, vitoselta ysiltä! Pojille tarjoillaan femmalla samaan aikaan Angelina Jolie:ta ja subilla Penelope Cruzia, tosin hempeässä liemessä keitettynä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 20:05:21

No Piste haloo, ne soitot hieman erimielellä, mitä mulle olet soittanut.:)))

Päivämäärä:   16.6.13 20:05:21

;) Ja nyt vielä realismia peliin : Avaruusoliot suurentavat Muumimammaa hieman liikaa ja Pappa tokaisee "Apua, en jaksa kantaa näin isoa vaimoa" :D :D

Päivämäärä:   16.6.13 20:05:48

Löyty, toihan tulee ihan kohta ruutuun, ihana viikonloppu ku kaikki vanhat ihanuudet viihdyttää iltoja, eilen tomppa ja tänään pitti, nauhalla olis myös deppiä :p

Pistin ajastaen ja tarvii laittaa nyt pyykit ja mennä lenkille ja alottaa sitten kattoo vähä viiveellä, siinä se ilta sit meneekin ja myöhään taas :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 20:06:28

Oi Moppe. Muumipappa on ihana mies :) Haaveilija, seikkailija, viisas ja herkkä, sopivan pehmeä ;) ja luotettava.

Päivämäärä:   16.6.13 20:10:15

Ja sitten vielä sellainen vanhanaikainen isä, joka sanoo viimeisen sanan perheessä :) !

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 20:15:38

Muumit on mahtavia, täytyy tunnusta kyl määkin niin välillä katon, mut Madagaskarin bingut on ihan bestis.:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 20:15:51

Mission: Heh, no eiköhän tossa ollut jo tarpeeksi kuvia vähäksi aikaa. Onhan mun nassukuvia täällä sitä paitsi jo pari ollutkin, että leikkaa ja liimaa niistä. :D

Mulan: Nimenomaan, eipä sitä koskaan tiedä kehen ja millaiseen ihmiseen sitä ihastuu. Siinä on kohtalollakin näppinsä pelissä, että kuka kävelee vastaan ja missä. Niin ja joo, tossa nyt oli jo kuvia vähäksi aikaa taas mun osaltani. Mä en ole niin valokuvauksellinen, että tosta ylemmäksi ees kannattais kameraa nostella. Ja hei, pitäähän sitä jotain mysteeriäkin olla. ;p

piste: Ai niin, sullehan mun pitikin kommentoida, että aikamoisia mättöeväitä tosiaan. Mut ei se vielä välttämättä paljoa kerro mitä syö, vaan se kuinka paljon niitä syö. Kyllä mä jotenkin epäilen silti, että sulla on sellasia siroja naisten annoksia noi pääsääntöisesti ja jos jatkuvasti niiden hevostes kanssa riehut, niin kyllä siinä palaa kaloreitakin.

Mistä tulikin mieleeni, että sehän on muuten iltapalan aika. Mitähän hyvää sitä oikein söis. Nam nam. x)

Päivämäärä:   16.6.13 20:18:41

Jos pitää valita noista kahdesta Missionin heittämästä, niin mä kattelen mieluummin Penelopea, se näyttää enemmän naiselta;)!!!!
Ja kauniilta sellaiselta!! Sitäpaitsi sillä on hinkit, tunnen oloni huomattavasti kodikkaammaks penelopeni kuin Angelinan seuras;)!

Päivämäärä:   16.6.13 20:19:34

Meillä ei lapset oikein vällää Madagaskarin pingviineistä, joten Muumit ovat ihan hyvä vaihtoehto.

Päivämäärä:   16.6.13 20:20:24

En mennyt r-kioskille vaan punavuoren puolelle alepaan, se on täällä henkinen ristipuu ja sunnuntai-illan viimeinen etappi. Jokainen näytti krapulaiselta, ja jokaisella oli syy ostaa olutta. Viiskulman primulan eteen oli sortunut yksi, ihan virkeän näköinen nuorimies, tarjoilija elvytti sitä. Tietysti jos jossakin pitää kuolla, miksei pursimiehenkadun alkupäässä. Mutta oh lordy, päästä minut ullanlinnan puolelle kuolemaan. Tai ihan sama. Tahtoisin kotiin, ja se ei ole täällä.

Olen jo hyväksynyt, etten ehkä ikinä kuulu mihinkään paikkaan, jos sitä kotia ei löydy, niin sitten ei. Mutta olisi kiva löytää oma ihminen, en välittäisi aina mennä yksin alepaan ja ristille ja joka paikkaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 20:24:25

Mulla oli muumi mukeja jo kerättynä yli kolmekymmentä, jäi ex:än kaappiin olkoon siellä, hakemaan en lähde.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 20:26:32

"Olen jo hyväksynyt, etten ehkä ikinä kuulu mihinkään paikkaan, jos sitä kotia ei löydy, niin sitten ei. Mutta olisi kiva löytää oma ihminen..."
Ditto.

...

Päivämäärä:   16.6.13 20:27:25

Minun siskoni aina kauhistelee kun meillä on muumimukit lasten käytössä. Mut hei, mitä ideaa on hankkia mukeja jos niistä ei juo?

Minusta Angelina on mahtava! Oikeasti kaunis ja seksikäs nainen ja vielä ihan hyvä esimerkkikin!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 20:28:29

Kurnau, vielläkö Huvipursi on pystyssä.? Muutama kerta on tullut siellä syötyä.:)

Päivämäärä:   16.6.13 20:35:37

Minski, kaikki sanoo ja kysyy, et mihin vatsaan mä syön noi määrät, kun olen niin laiha.
Et siinä vastaus:).
Mä vetelen aivan järkyttäviä annoksia ja kulutan ne varmaan sit tallilla. Toi ratsastus ei ole enää mulla mitään matkustamista ja harrastamista, me vedetään hikipäässä treeniä ja melkeen joka päivä. Lisäksi kaikki muu tekeminen hevosten kanssa. Koiria ei tarvi erikseen lenkittää, ne lenkittää itse itsensä puolitajuttomiksi joka päivä siinä sivussa.
Meillä siis ei ole mitään koirien lenkityskulttuuriakaan mun kaloreita lisäksi polttamassa. Ne ei jaksa muuta kuin nukkua tallin jälkeen. Viikonlopun jälkeen ne on lähinnä raatoja, jotka pitää houkutella/komentaa pihapissalle ennen nukkumaanmenoa.
Et ainakin meillä saa kaikki liikuntaa ja reippaasti;)!
Kyl pojatkin on välillä aivan yhtä sippejä kuin emäntänsä, vaikka hevosvoimalla kulkeekin:).
Tervettä liikuntaa ja väliin vähän puhalletaan;)! Niinkuin tänään...........

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.