Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 316

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   15.6.13 20:52:15

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1368782&t=1368782

Kokeillaanko mieluummin oikealla järjestysnumerolla :D

Re: Sinkkujen topic 316

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 21:01:11

Voi kääk, muhun on iskenyt joku hyppykupanpoikanen. Voiko pusutaudin saada virtuaalimuiskuttelusta?!? Au au, kurkussani on kovaa vauhtia kasvava kaktus :(

Minskille vielä yksi mielipide: sellainen sopivasti tykäistuva paita on tosi jees, jos se ei näytä siltä, että se ahdistaa (=käyttäjä tursuaa reunojen yli ja saumat soivat). Sulla tuskin sellaista ongelmaa on, mutta saisimmeko kuvia varmuuden vuoksi? ;)

Päivämäärä:   15.6.13 21:03:07

Saako olla mättöpäivä vaik ei ookaan krapulaa? :D Montako mars-jätskiä mahtuu mahaan pienen juustonaksupussin jälkeen, olettaen että toinen koira on nähtävästi päättänyt nukkua sylissä mahan päällä lopun ikäänsä etten vaan pääse karkuun :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 21:04:02

Kattelin telkku.piste comista, että miltä kanavalta ja milloin se Minskin leffa tulee. Aha, neloselta ja ihan just. Waaait a minute... Eiku joojoo, tää se oli. Tomppa ku Tomppa :P Tää Pöhkö-Tomppa on ihkumpi <3

Päivämäärä:   15.6.13 21:04:32

Puollan kuvaehdotusta! :P

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 21:06:26

en käytä laastareita, toki exä on samalla viivalla muiden ehddokkaiden kanssa, mutta sitten kun päätän että seurusten ja olen parisuhteessa jonkun kanssa, niin silloin siihen ei ole enää muilla asiaa.

toki olen asioita käsitellyt tosi rajusti ja ollut sen käsittelyn aikana oikeasti alamaissa.

mutta en ole normali mies, joten älkää käsitelkö minua sellaisena

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 21:06:44

Kokemuksesta tiedän kertoa, että monta. Ihan liian monta :) Anna puolet kaverille niin ei ketuta myöhemmin.

Maistoin sitä uutta irish coffee-pähkinäjädeä tänään, olipa muuten ihan himppasen hyvää!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.6.13 21:09:25

Sori, meil on ystävättären kanssa täs nyt kaikenlaista finlandian kera, ei noi numerot nyt ihan järjestykseen menny....voi olla, et mä lähden katseleen noita hevosmiehiä, pitää nyt suoritua suhkuun ensin.
Sil on miesmurheita, mitäpä nyt muutakaan.....
En ota miestä, en minkäänlaista, jos se on noin vaikeeta....
Miten on päässyt unohtumaan noi kuviot, ja taas AHIK, mukka on hikka....:)!
Kivaa:)!!!!!

Päivämäärä:   15.6.13 21:09:32

Kamu lähti jo toisen kotia sulostuttamaan :) Liian monta vierailtavaa ihmistä kun tulee ulkomailta käymään vaan viikonlopuks... Mutta olipa vaan ihan älyttömän hauska vuorokausi, kertakaikkiaan, tää hyvä fiilis kantaa kyllä pitkään!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.6.13 21:13:25

ruoste & mission: Joo niin mä tossa kans kattelin, että se tulee. Tosiaan hyvä leffa, mutta oon vaan nähny sen aika moneen kertaan. Mut ehkä katon sen silti kuitenkin. Ainakin sivusilmällä. :p

Hah, vai että kuvia pitäis ottaa. No katotaan jos mä nyt tossa jonkun nappaan kohta, niin voitte toimia mun makutuomarina. Ensin kyllä vähän hiukopalaa nassuun. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 21:17:42

Näin pidetään hulluja hiehoja jännityksessä! :D

Reilu kaveri sulla Mission, kun jaksaa käydä useampaa kotimaahan jäänyttä ystävää ilahduttamassa ja viihdyttämässä :)

Millä tavalla webbi on erilainen?

Päivämäärä:   15.6.13 21:19:14

Webbi, härkäkin on normimies, niin on härkänainenkin:).
Et sä siitä kummene, jos exän kanssa asut saman katon alla.
Muuta pois ja hanki oma elämä ilman sitä naista.
Mä meen ny suihkuun js lähden Stadiin...
Täytyy syödä jotaki, finlandia menee pönttöön ku häkä;)....

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 21:38:32

minä en ole edes normihärkämies

Päivämäärä:   15.6.13 21:47:30

No ole sit vaikka sonni:).
Juu, mä kuivattelen ja vähän makeuppaan ja alan pukee.
Mitä mä laitan päälle????
Ei oo mitään baarivaatetta??!!!
Sissus!
Pakko mennä vaatekaappiin!!!
En mä ole missää käynyt aikoihin!
Korkkarit on hujas ja mikä toppi?
Apua!!

Päivämäärä:   15.6.13 21:52:17

No, Minski, onkos jo syöty? :D Makutuomarointia, jeee! Mutta lenkille on kyl lähettävä ensin...

Hitto, yrittivät houkutella tänäänkin baariin. Kiva porukka menos mutta mä en jaksa! Neljän tunnin unilla... Ja asennoitunut jo vapaalle... Höh ku ois aiemmin tienny niin oisin tietenki nukkunu täs päivällä ja sit lähteny :) Ehtii kai sitä baarissa rampata, ei kai sitä pakko oo just nyt ja kärsiä sit väsymyksestä koko ens viikkoa...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.6.13 21:58:36

Jooh, nyt on syöty. Ostin kokonaisen vesimelonin, niin siinä riittää rouskuteltavaa. :D Ai niin se leffakin alkaa kohta. Ja pitäis tota jukolan viestiäkin katella. Pari kaveri kirmaa siellä, niin voin gepsistä katella missä ne vipeltää. :D

Tässä nyt jonkinlainen paitakuva. En saanut peilin kautta parempaakaan.
http://aijaa.com/EYgICV

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   15.6.13 21:58:37

Piste otat kaapista ensimmäisen, mikä tuntuu hyvältä.

Nuoriso kyttää t-paitakuviansa. Saa laittaa minski kuvan, mutta siis sopivan ymmärtää ilman raatia itsekin.

Olisiko täällä juhannusjonoa, vai täytyykö lähteä kaupungille. Mihin muuten lähtee piste?

Päivämäärä:   15.6.13 22:05:23

Ja kun katsoin kuvan, on liian kireä. Säästä tyttöystävän yöpaidaksi.

Päivämäärä:   15.6.13 22:05:43

Just olin lähössä lenkille mut tarviiks nyt enää mennä kun tuli jo kuuma? ;D :P

Ohan toi... tota... Ai se paita vai? Oliks siin joku paitaki.... Joo. Tiukalta näyttää. Nii siis se paita, eiku...

Meen lenkille.

Päivämäärä:   15.6.13 22:08:42

On se ehkä vähä liian tiukka, kun noi saumat rullaa. (Työnsin pään kylmän veden alle ja katoin sit sitä paitaa tällä kertaa....) Voi sillä varmaan baariin mennä. Parempi olis kyllä tietty nähdä se ihan kunnolla, pituus, farkut jne ni olis helpompi sanoa.

Mun mielestä ihan ehdottomasti helpointa olis kyllä makutuomaroida jos olis semmonen ilman paitaa kuva kanssa, vertailun vuoks, se varmaan selkeyttäis hyvin? Etkö laittas?

:D

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   15.6.13 22:08:44

:D kurnau kuulostaa ihan äidiltä :D :D !

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 22:09:03

Kyllä tota Minski kehtaa ja kelpaa kantaa :) Ja katsella ;) Jos paita tosta kutistuu pesussa, saattavat tytöt kadulla kompastua korkoihinsa :P Siinä vaiheessa voisi jo sanoa, että use with caution.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 22:11:22

"Säästä tyttöystävän yöpaidaksi."
o/ Ei tartte säästää, mä voin ottaa :P

Komppaan Missionin ehdotusta. Siis jos oikeasti tarkan ja rehellisen arvion haluat. Seriously.

Päivämäärä:   15.6.13 22:13:49

kurnau, ei tiedä vielä, mennään nyt ystävättären mielen mukaa.
Mä tanssin vaikka ripaskaa, et toi piristyy:)!!!
RAKAS on omalla tavallaan, mulle tärkee ja mä sille:)!
Minski, lisää fotoo, alempaa tota paitaa...;)....
Ihana, just sulle sopiva....mä alan kuolata;)!!!!!
Juuei nuoria miehiä saa....vai saako;)?
Hirvee hikka!!!

Päivämäärä:   15.6.13 22:14:15

Toi kuva pitäs muuten linkata tohon etusivulla olevaan topaan "Voiko yläkropan treenillä vaikuttaa rintoihin?", noin niinkuin esimerkkinä että kyllä voi :D

Päivämäärä:   15.6.13 22:16:19

piste, jos mäki kuolaan sitä kaksseiskaa ni kyl sä voit kuolata Minskiä ihan hyvin, se on kuitenkin jo reeeeilusti yli kolkyt :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 22:17:26

Hei mistä saadaan tähän hätään portsari sinkkulan ovelle? Kohta tapahtuu (taas) hirmu ryntäys, sanokaa mun sanoneen.

It's getting hot in here... Mun piti pysytellä kuumassa teessä, mutta tämä ilta vaatii nyt kyllä jääkylmää skumppaa :P Kippis!

Päivämäärä:   15.6.13 22:18:22

Siis minskin kroppahan on hyvä, t-paita vain ei ole ihan kymppi. Sillä uhallakin, että kuulostan äidiltä, pakko sanoa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.6.13 22:22:09

Noniin, lenkillä käyty eikä polvi satu enää paljoo :)

Minskillä kiva paita, mut komppaan Missionia et parempi vertailla jos saadaan kuva Minskistä myös ilman paitaa :D

Päivämäärä:   15.6.13 22:25:08

Joo veikkaan että puskista tuulee kohta taas :D Mä kyl nyt meen sinne lenkille, ei se taida laittaa kumminkaan sitä kaivattua vertailukuvaa ;)

Päivämäärä:   15.6.13 22:27:20

Minski nyt laittaa selaisen kuvan, jossa nyt näkyy jotaki;).sori eiku!!
Siis huutomerkki.
Me mennään ny, mä oon meikannu ja pukenu, hiukset nyt on vähän märkänä, mut olkoot:)!
Ei haitanne, kesä kuivaa...
Kippis ja kulaus koko köörille;)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.6.13 22:28:09

Nii-i, onhan toi aika istuva, mutta ei maksanut tarjouksessa kuin 7€ ja toi on mukavan tuntuinen, niin ostin pois. Ja voihan tota ainakin pitkän paidan alla käyttää sitten, jos se liian kiree on. Heh, mut tota tästä nyt sitten taas selvä, kun toisten mielestä on liian kiree ja toisten ei. :D

kurnau: Niih, mäki oon vähän kahen vaiheilla ton kanssa, että ottaisko vaan aluspaidaksi vai voisko tota käyttää pelkästäänkin. Oisin kyllä ottanut kokoa isomman, jos olis ollut. Mut toisaalta aika monet paidat roikkuu typerästi päällä tai on tehty joillekin ihmeen pitkäselille. Et toi oli muuten aika hyvä.

Mission: Haha, joo sehän se varmasti auttais siinä paidan sopivuuden arvioimisessa, jos sen ottais kokonaan pois. :D Just just, ilmankos te siellä vaateostoksilla niin viihdytte ja haluatte miehenkin mukaanne. No mut nythän tuolla ulkonakin on vähän vilponen, niin on hyvä mennä noiden alkulämpöjen kanssa heittämään pieni lenkki. =)

ruoste: Niin no siis sehän on tietenkin tavoitteena, että mahdollisimman moni kompastelee. :D No joo mutta siis susta ei vai ole liian kiree vielä ainakaan uutena.

piste: Sä oot tainu ottaa vähän lämmikettä viikonlopulle, kun tollasia puhut. :D

min: Heh, jaa sinäkin, heti ollaan paitaakin riisumassa. Joku roti nyt sentään. =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.6.13 22:37:04

mission & piste: No juu en kyllä pistä ilman paitaa kuvia tänne. Varmaan tostakin jo joku puska repii jotain riemua, vaikkei tossa näykään mitään. Niin piste on siis lähdössä viettämään iltaa jonnekin. Pidä hauskaa ja varo ettei joku nuori uros iske sua. ;p

Päivämäärä:   15.6.13 22:42:54

Ei se liian kireä ole... onpahan vain kiva katsoa vanhojenkin tätien siun yläkroppaa :) .

Hauskaa iltaa pisteelle!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 22:44:24

Pisteelle hauskaa loppuiltaa, toivottavasti löysit sieltä kaapista jotain päällepantavaa, ettet vilustu. ;)

MR: Ei ei ei ole liian kireä, just pöörfekt ainakin lauantai-illan asusteeksi. Jos pystyt liikkumaan siinä paidassa, eli kumartumaan, käyttämään käsiä vapaasti ja istumaan ilman, että paljastat alaselkäsi ja saumat ratkeavat, voi sitä käyttää sellaisenaan. Jos se natisee, kun vedät hartiat ja kädet taakse, se on vähän turhan pieni ja vaatii kaverikseen kauluspaidan tai hupparin. Siis arkena. Oliko sulla toinenkin paita mallattavana? :P

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   15.6.13 22:51:40

jos tykkäät mr paidasta ite niin pidät sitä just niinkuin ite haluat :)
kyllä siitä joku nainenkin tykkää..samoin kuin siitä mitä paljastuu paidan alta...
jos mun henkilökohtaista mieltymystä kysytään niin se on sellainen vähän löysempi paita, sellainen mikä ei paljasta ihan kaikkia muotoja...

ihanan vaaleanpunainen taivas tuolla merellä. olispa hienoo mennä yökävelylle käsikädessä...varsin olis...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.6.13 22:52:25

Hmmm, no ehkä mä sitten ainakin joskus totakin käytän. Tai no ostin toisenkin tollasen, mut vähän erilaisella kuvioinnilla vaan. Melko samanlaisia noi kaikki on, että ei noissa nyt sen kummempaa arvioitavaa ole. Lähinnä tollasia kevyitä peruspaitoja vaan ostelin, kun ei löytynyt kenkiä ja farkkuja. Sitä paitsi ohan toi nyt sen verran tiukka, että kyllä tosta mun kropan mallin näkee paita päälläkin. Kai teillä sen verran mielikuvitusta on. :D

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   15.6.13 23:07:28

Ööh, tällaisessa pienessä krapulassa on aika vaarallista katsella tuollaisia kuvia.. Taidan tunkea myös itse sen pään sinne kylmän veden alle ;)

Katson Yön Ritaria ja on toi Christian Balekin aika jees..

Eikä muuten varmasti ole mielikuvitusta!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 23:10:19

Saunasta löylynlyömänä ja sananrasittii.. eikun raikkaana ...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 23:11:57

No onhan meillä mielikuvitusta, sehän tässä ongelma onkin. :P

Oi no., herätit taas sisäisen romantikkoni :) Aaltojen pauhu kesäyössä, hiljainen laineen liplatus yölintujen laulaessa... Kyltymätön kaipuu veden äärelle.

Hiiiijoo. Oliko meillä muitakin puheenaiheita tänään? Puhutaanko politiikasta? Jäätelöstä? Eläkesäästämisestä?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.6.13 23:13:31

Ihana sauna ja pari lonkeroa :) eli kiva lauantai-ilta

Mä aattelin muute huomenna tehä pienen projektin. Voi ol et linkitän tän huomenna kuvanki :) mut siitä sit huomenna enemmän

Minski, ja pöh, mitään rotia :)

Mun täytyis muute men shoppailemaan joku päivä, lähteeks joku mukaan? :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   15.6.13 23:16:11

Jumaleisson, vähän kärventää maggista niin johan te kirjotatte koko internetin täyteen :) johtuu varmaan minskin lähes alastonkuvasta :D
jokupoku: trikkikuv,a ihan oikeekätinen oon...
nöffi, tuo kuva oli ihan asiakastyöstä, mut voishan tuollasta harrastaakkin, mukavaa puuhaa :)
piste: ei se hikka itsellä nyt niin haittaa, mutta varo ettei heppa rupee hikottelemaan, voi käydä huonosti :) http://aijaa.com/Shz5tm

ruoste: ei se kaktus ja kuumotus millään kuplajuomalla lähde, tosinainen kurlaa pöpöt pois koskenkorvalla ja lähtee baanalle hakemaan kuumotukseen lääkettä :D

Huomenna taas aikanen herätys, mut ei sentään töihin, suuren urheilujuhlan tuntua, moottorin pärinää ja frendien kanssa hengailua, JEE, vapaapäivä!

Päivämäärä:   15.6.13 23:19:55

Huh, olipa vilakka ulkona! Tää on ihan mukava krapula tämmönen että on vaa väsy ja mässyt päällä (ja levoton mieli), mutta ei siinä silti urheilla. Käppäilin vaa ja koirat hoiti urheilun keskenään :D Mites täs tulis äkkiä lämmin... Aijoo, aijaalla vissiin :D Ja toki toi Tomppa ruudussa autto myös...

Mitä, ei yläkroppapaljastuksia, mitenniin? Eiks biksukuvat biksukuvista? :D Voit vaik alottaa Minski, me sit vaaaaarmasti laitetaan kans :P

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 23:23:24

No kaiketi sitä vanhuksen on lähdettävä nukkumaan ... öitä ja kauniita unia

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.6.13 23:23:38

no.: Juu tietenkin niin, mutta eipä siitä koskaan haittaakaan ole, jos vähän kyselee muidenkin mielipiteitä. Oon mä monia ihan hyviä vinkkejä saanut tyttöystäviltänikin ja onhan se kiva joskus vähän uudistaa tyyliään. :) Ne on ainakin tykänneet välillä raahailla mua vaateostoksille. :p Mut aika jännä sitten, jos toi on susta löysempi paita. Vaikka eipä sillä paidalla varmaan niin hirveen isoa merkitystä oo sen suhteen kuka tykkää musta. Tai ainakin voisin kuvitella ettei oo, mut tokihan omasta mielestä kivat vaatteet antaa sellasen mukavan fiiliksen. :)

Mulan: Kato moikka. Säki oot selvinnyt sikkulaan, vaikket ihan selvänä sitten ilmeisesti olekaan. :D Kylläpäs te ny kiusaatte mua. Eihän nyt yks tavallinen t-paita voi tollee kuumentaa. Tai sitten mun täytyy käydä ostamassa noita tusina lisää. :D :D

ruoste: Niin no joo, mut hei eihän naiset tietenkään tuijota rintoja, vaan katsoo aina silmiin. :p Totta puhuen mä kyllä vähän odotin, että vähintään pari alkaa arvostelemaan mun kylppärin kaakeleita ja itse paita jää sivuosaan. =)

min: No missäs ne sinkkulan naisten bikini kuvat sitten on, jos kerran näin on, ettei mitään rotia? ;D Mikäs ihmeen rojekti sulla on meneillään. Tai no, huomennahan se sit selviää. :)

hörhönalle: Hah, joo tosi lähes alastonkuva, kun vähän väkyy kättä ja kaulaa. :D Nää on vaan ilmeisesti hörppineet nyt jotakin, kun noin levottomia ovat. Vai mitäs ihmettä te ootte täällä oikein sillä aikaa tehneet, kun olin kaupungilla. :p

Päivämäärä:   15.6.13 23:27:34

Unia Webbi!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.6.13 23:33:44

Öitä Webbi :)

Minski, juu projektista sitten huomenna lisää mut sanotaan nyt sen verran et o hyvin tunnepitoinen projekti :) mä en mielestäni ol luvannu bikinikuvia mut johan mä tänne pårnokuvan linkitin :D eiks se muka riitä?

Päivämäärä:   15.6.13 23:36:47

webbille öitä.

Ottasko yhen sidukan? Piti mennä ajoissa nukkumaan mutta hei, huomen ei ole ohjelmaa joten ihan sama millon meen kun voin kuitenki nukkuu just niin paljo ku huvittaa :D

Metsäs oli muuten kotoisaa, ihan ku baarissa, kokoajan joku inisemässä korvan juuressa :P Tosin totuuden nimissä on sanottava että inisijöitä oli metsässä kyllä enemmän, ja baarissakin enimmäkseen tossa noin kolmen tienoilla ;D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   15.6.13 23:42:34

Joo minski, levottomia ovat :D
juhannukseen ei onneksi ole kauheesti aikaa niin kohta nähdään niitä bikinikuvia, jippii!

Nyt kun ne rupes arvioimaan ,niin mitäköhän tästä tapahtuu...
Onks mulla leidit hyvä peba? http://aijaa.com/xo7hdn :D :D
minskillä oli parempi kuva, mut yhtä paljon tässä näkyy ihoa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.6.13 23:45:29

Öitä Webille o/

mission: Aijaa, että semmonen rento lenkki. =) No täällä oli aika lämmin päivä, kun joku reilut 20 astetta tais olla ja ihan t-paita päällä pistelin tuolla menemään.

Ja noista biksukuvista on pakko vielä sanoa, että niin varmaan. :D Sitä paitsi tehän ootte luvannut ne jo muutenkin, joten eipäs nyt yritetä tinkiä. :p Hörhökin laittoi teille jo hanuri kuvaa, niin kyllä se on nyt ihan selkeesti naisten vuoro jo. ;>

min: Jooh, kyllä sitä nyt aina päivän jaksaa odotella, vaikka kieltämättä mielenkiinto heräskin jo nyt. :)

Ai niin joo niinhän sulla olikin tosiaan sellanen kuva. Mut ei siinä kumminkaan sellasta pårnoa ollut mikä paljasta yläkroppaa vastais. :p Etkä ollut luvannut bikini kuvaa, mut enpä mäkään tainut luvata paljasta yläkroppaa, kun tarkotus oli vaan paidasta kysellä. =) Silti jotain tämmöstä mä tietty oon täällä odotellut, kun nyt on kesäkin. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.6.13 23:46:02

Missi, ota vaan, mä avaan kans viel yhen lonkeron :D

Päivämäärä:   15.6.13 23:47:57

Mission: Jes, se on niin mieltä ylentävää silloin kolmen aikaan, kun tullaan inisemään :D
Kerran mulle yksi sanoi, kun kieltäydyin kohteliaasti tanssikutsusta, että: "Et ole niin nätti, että voisit olla noin nirppanokka". :DD Naureskelin vähän ja se taisi ärsyttää vähän lisää.. Mitähän siihen olisi pitänyt sanoa?

M_R: Tuleeko sitä kuvaa ilman paitaa vai pitääkö se paita tulla ottamaan itse pois päältä?? Häh?? ;D

Kivasti rupee silmät taas avautumaan iltaa kohden, kun koko päivän ollut pienessä koomassa. Mun pitäisi varmaan mennä alalle missä olisi yötöitä. Aina aamuisin töissä silmät ristissä, vaikka miten paljon olisi nukkunut.

Päivämäärä:   15.6.13 23:52:06

Kiitos min luvasta, korkattu :)

Minski oli täälläkin päivällä ihan jees, itseasiassa tossahan me köllittiin pihalla frendin kaa arskaa ottamassa ja ei ollu ainakaan kylmä, eikä hirveesti päälläkään. Kuvia ei tullu otettua :p

Naurattaa toi "Minski"topa, täytyy sanoa että onhan Tompassa ja Minskissä samaakin, sitte ku toi Tomppa viel pullistelee kans tuolla menee kireessä t-paidassa :D Tosin nyt sil on hihaton, sekin passaa!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.6.13 00:02:06

Mä höpötän taas muuten siitä mun työkaverista, pakko nyt vaan kertoa :D oon pari kertaa huomannu et se kattelee mua ja hymyilee. Ekaks en kiinnittäny tohon katteluun mitään huomioo mut ei tost nyt voi enää erehtyy, perjantainaki katteli niin pitkään mua et mä pelkäsin punastuvani. Kauheeta :D

Päivämäärä:   16.6.13 00:02:38

Hörhis :D

Hyvää yötä sinkkula!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 00:05:40

Pitäisköhän munkin sekottaa yks lonkero, kun ostin tänään pitkästä aikaa pullon giniä. Jos vaikka alkais multakin tulemaan noin lennokasta juttua mitä sinkkulan naisilta. :p

Mut on se naisilla kyllä kivaa baarissa, kun saa hätistellä noita ei toivottuja kosiskelijoita pois kimpussa. :D Mä saan aina olla ihan rauhassa, näyttää kuinka en osaa tanssia yhtään ja jutella kavereiden kanssa. =)

Mulan: Hah, no tietenkin niin päin, että jos tarpeeksi kovasti kiinnostaa, niin kyllähän se pitää naisen kiskoa toi mun päältä, niin sitten voipi nähdä mitä siellä allakin on. ;>

Mission: Ai sielläkin oli sitten kiva ilma tänään. :) Ainahan noista ny pitäis kuvia ottaa, kun bikinit päällä hyppii. =) Niin ja joo, leffan innoittamana näköjään joku pistäny. Ei taida kuitenkaan mulla ja tompalla olla paljoa yhteistä, vaikka ihan kiva vertaus kieltämättä. :)

Päivämäärä:   16.6.13 00:06:56

min, ihanaa :) Mulla ollu vähän samaa mut ei ihan ja enempää en kyl viitti siitä puhua, mut kun se on niin nuori... Huoh.

Öitä Moppe :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 00:11:11

Öitä Moppe o/

Jaahas, minillä ja missionilla on pientä työpaikkaromanssia. :p Sitä se kesä teetättää. Ettei nyt vaan kutkuttelis vatsanpohjaa taas ajatus maanantaista, kun pääsette töihin. ;>

Päivämäärä:   16.6.13 00:12:47

Minski ohan teillä jotain, ohan toi sun kroppa vähän saman tyylinen ehkä, Tomppahan on toki ollu jos jonkinmoisessa kondiksessa et siinä on niitä variaatioita. Sit noi tummat kulmat, ripset hiukset jne. Ja kyllähän sä nyt olet hyvännäkönen kundi ja kroppakin kohillaan. (Tosin mietin että jos oisin nähny sen missä et ollu viel laihduttanu niin saattasin ite kuolaa viel lisää :D)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.6.13 00:13:32

Nii, ei voi ymmärtää miten voi "unohtaa" biksukuvat ottaa :D
Missi: eikös sellanen nuori olis sit hyvä opettaa tavoille? nuoret jotain vielä oppiikin :D

Taitaa sinkkulan taustallakin aika paljon porukkaa liikkua, ainakin jos "peba"kuvan katselukertoja kattoo :D :D

Päivämäärä:   16.6.13 00:14:29

Ei mulla ole romanssia. Vähä jotain levotonta silmää vaan :D Mulle on vissii joku vaan vaihtanu puuman silmät, prkl...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.6.13 00:16:43

No joo, myönnetään et oottelen maanantaita :p täytynee varmaan silleen epäsuorasti udella työkaverin juhannussuunnitelmia

Päivämäärä:   16.6.13 00:17:57

Hörhö, en mä haluu ketään opettaa tavoille :D

Nii eikä tosta sun persettä kyllä kykene mitenkään arvostelemaan :D Mut kyllähän täällä on taustailijoita. Paljonkin... Viimeks ku laitoin sen kasvokuvan niin sekin tais saada lähemmäs yheskyt stalkkausta... Jos laittaa koirakuvan mis siis lukee että tässä kuva koirasta ni jopa neki katottu viitisenkyt kertaa.

Päivämäärä:   16.6.13 00:21:11

Öitä!

Meneekö kaikki nukkumaan?

M_R: Haha, niinhän se menee :) Eli sulta saa ottaa paidan pois? :D

Mitähän sitä leffan jälkeen keksisi? Ideoita?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 00:27:59

Mission: No joo, onhan tossa tietty muutamia juttuja. Mut vai että pitäis olla tuhdimmassa kunnossa. :D No älä huoli. Kyllä ne kilot kuitenkin tulee kohta takaisin. Tavalla tai toisella. =)

Jaa että puuman silmät. Kuinkas nuori se kaveri sit oikein onkaan? :D

min: No niin, siitä vähän säpinää juhannukseen sitten. Niin sitä pitää. :p

Mulan: Noh, ehkä nyt ei ihan kuka tahansa, mutta kyllähän se suunnilleen noin lähtee jos on lähteäkseen. Riippuu vähän siitäkin, että mitäs sitten tapahtuu. ;> Joka tapauksessa paidatonta kuvaa nyt ei kumminkaan irtoo.

Mua ei ainakaan vielä väsytä, mutta saas nähdä mikä on tilanne tossa yhen maissa. Vielä on lonkeroakin lasissa jäljellä, niin eihän tässä ihan heti voi panna maate. Meinaatkos sä vielä baariin lähteä, kun noin virtaa tuntuu olevan? :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.6.13 00:35:25

Säpinä on kyl kivaa :)

Mä tykkäisin lähtee viihteel mut kello on jo aika paljon ku täytyis sit vaatteet vaihtaa, hiukset laittaa ja meikata

Päivämäärä:   16.6.13 00:36:58

Mulan, ei täs nyt viel väsytä, mut ei kyllä sinne baariinkaan jaksa vaikka kutsuttiin, Jos tota Tomppaa vähä kuolais vielä :p Ja ehkä jotain iltapalaa... Hyvä plääni?

Minski, nii sä bodaat semmosen liian täydellisen sitte, ei ne oikein lämmitä mua niin paljoo tosiaan semmoset. Tykkään eniten semmosesta et on vaikka about tommonen ku sulla nyt mut ihan siihen saa heittää kyllä rasvaa lisää, sit on semmonen varmaa mikä on se ns. lemppari mieskroppa mun makuun. Varmaa tohon sun nykytilanteeseen vois laittaa helposti sun pituselle 15kg, riippuen miten se sitte jakaantuu. Mä tykkään semmosista :) Eikä haittaa vaikka olis vähän mahaakin sitte. Mutta eipä se niin tarkkaa oo, tykkään kyllä tosi monenlaisista. Kuten se mun puumasilmien ruokana oleva nuori mies on tosi hoikka ja sporttinen, käy seki... Se on siis noin 7v nuorempi...

Päivämäärä:   16.6.13 00:37:58

Jea, nyt alkaa Van Helsing. Toivottavasti tulis vähän unihiekkaa silmiin sen aikana, ettei koko yötä tulisi valvottua.

M_R: En ole sentään baariin lähdössä, ihan selvinpäin ja kiltisti kotona. Aina vaan piristyn iltaa/yötä kohden. Ja sitten tietty, kun muutenkin vähän levoton, niin :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 00:48:35

min: Joo munkin pitäis laittaa vaan vaatteet päälle ja pistellä ulos. En kyllä jaksa. Oon liian vanhakin jo. :D

Mission: Nääh, en mä jaksa sillee alkaa hifistelemään. Mut vähän tuhdimpaa kuntoa kaiketi kuitenkin. Aika normi kroppahan mulla vielä kuitenkin on, että olis tässä reilusti varaa tahkota lihaa luiden päälle, jos sille linjalle lähtee. Mut varmaan sellanen reilu 90kg olis mulle aika sopiva paino, että muutama kilo lisää. Jos mä ton 15kg tähän ottaisin lisää, niin mähän olisin silloin jo 100kg mötikkä ja painoindeksikin varmaan melkein 30. Olis siinä sitten kunnon nallekarhun mitat sulle, jos sulla tollanen ihanne on. Tossa olis jo mahaakin ihan kivasti, jos ei meinaa salin kautta noita kiloja hakea. :p Mut eipä siinä, makuja on monia. :)

Heh, vai että semmonen ihastus sulla. Ja ihan mukavasti nuorempikin sitten. No ei kun kiinni vaan ja otat siitä sitten vaikka kesäkollin. ;)

Mulan: Ai niin sekin tulee. Vois ainakin alkua katella, mut ei tässä tosiaan viitti koko yötä valvoskella. Mut vai oot säkin sitten selkeesti yöihmisiä. No täällähän noita leikkikavereita kyllä monesti riittää. Ainakin toi mission on aikamoinen yökyöpeli ja samoin ruoste. Tosin ruoste tuntuu nyt simahtaneen johki. :o

Sulla on nyt joku viikonloppu levottomuus meneillään sitten. Taitaa olla siellä kiva sää, kun tollee levottomana oot. Vai mitähän leffaa sä siellä oikein kattelet. ;D

Päivämäärä:   16.6.13 00:58:13

No joo en mä ehkä osaa noita arvioida että miten paljo niitä lihaksia pitää olla ja mikä olis se paino kiloissa jne, etenkin miesten kohalla, nehän näyttää hyvältä painovälillä 60-110 :D Ja sitte hei se riippuu kyllä kans siitä miten se jakautuu. Nallekarhuis ei oo mitään vikaa mutta ihan sit possuks asti ei kuitenkaan tarvi mennä :p Maha ei miehellä haittaa, kuhan ei oo semmonen iso kaljamaha. Mutta tiedän mä yhen reilu satakilosen, mua jonkun verran pidemmän, joka on luonnostaan tosi lihaksikas ja toki vähäsen jotain tekeeki, mutta aivan ihana pehmike siinä päällä, mii laiks :P On niitä, kaikenlaisia, karsii ne ääripäät ja sohvaan ihan kokonaan kiinni kasvaneet vaan pois ni hyvä se on :)

Nii ja se ei oo mikään ihastus, en suostu, eikä perhana mikää kesäkolli, se nyt on ihan ehdoton nounou jos on kyse yhtään töihin millään tavalla liittyvästä kuviosta. Jos ikinä mihinkään duunikaveriin esim. menisin sekaantumaan ni se pitää olla sit ajatuksella real deal, muuten voi viihdyttää itseään vaan kattelemalla kaukaa ehkä parasta ryhtiä mitä oon ikinä nähny :D

Päivämäärä:   16.6.13 01:00:03

Mikä se olikaan se sivusto mis oli niitä ihmisten kroppakuvia pittuden ja painon mukaan, sielthän saattas löytyy esimerkki mun makuun täydellisestä mieskropasta..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 01:04:03

Mission: Noh, geenitkin vaikuttaa tietysti, mutta jos tollasen 90-100kg painaa, niin kyllä siinä täytyy jo vähän muutakin tehdä kuin peukaloita pyöritellä, jos meinaa ettei kunnon kessi tollasilla kiloilla oo. :p Mut mä oon ollu ihan tyytyväinen tämmösillä noin 90kg paikkeilla, eikä tässä nyt varmaan mitään ihmeempiä muutoksia ole luvassa. :) Eipä sitä voi muutenkaan kaikkien mieleen olla, joten sikälikin se on paras vaan olla sellainen kuin on ja ne tykkää sitten ketkä tykkää. :) En kyllä muista yhtään mikä se sivusto oli, mutta joskus joo muistan tollasta täällä kattoneeni.

Haha, jaa sulla on tiukka kuri siellä duunissa. :D No onhan se toisaalta kyllä ihan fiksuakin, mut varmaan kiva katella sit ainakin. Sellasta päivän piristystä ja sehän kuuluu tietysti muutenkin kesään. :>

Päivämäärä:   16.6.13 01:13:44

M_R: No kai tässä nyt kuka tahansa tulisi levottomaksi, jos kivoja miehiä kattelee telkkarista koko illan :) Ensin Christian Bale ja nyt Hugh Jackman. Viimeksi mainitun voisin ottaa ihan mielelläni tänään kainaloon (ja vaikka joka päiväksi :D).

Olisi kyllä kiva joku pieni ihastus näin kesäksi.. Tosin jos ei tule vastakaikua, niin ovat aika raastavia..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 01:19:23

Mulan: Heh, no joo totta, vaikka en osaa noita sillee katellakaan miten naiset. :p Mut vai että on sulla sellanen miesmaku. Aikamoisia tähtiä työ tiirailette sillä silmällä. Eihän tosta enää puuttunut kuin Gerardi ite. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 01:24:11

ps. Nii olikos sulla mulan sit jotain jo kiikarissa? Vai meinasitko metsästää tässä kesällä jostain urosta itelles? Vielähän tässä hyvin ehtii kattoa vaikka minkälaista säpinää. Kyllähän sulle varmasti löytyy, jos vaan haluat ja vastakaikua riittää. :)

Päivämäärä:   16.6.13 01:24:15

No joo sä varmaan tiiät Minski paremmin noita miesten mittoja ehkä. Voi olla et mä oon bongannu pari semmosta poikkeusta joilla tosiaan on pohjalla aika paljon lihastaki sitte :D

Jos toi linkki näkyy nyt oikein niin tuolla toi surffitukka on aika täydellinen. Ei semmonen överitreenattu vaikka onkin hyväs kunnos. Paljonpaljonpaljon makeempi ku ne joilla kaikki palat erottuu mahasta ja kuopat välissä, tai liian isoks treenanneet. Ja ite tykkään kyllä tosta sitte vielä tuhdimmistakin, ei yhtään haittaa.

http://www.cockeyed.com/photos/bodies/511-200.html

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 01:29:47

Mission: Jaa että tollanen. No toi on tollanen aika normaali kroppa. Melko lähellä semmonen mikä mullakin on nyt. Se sata kilonen on jo aika tuhti kunto tai sitten saa tosiaan olla kunnolla lihastakin tai pituutta yli 190cm. Mut ihan kiva tollanen normi kroppa, eikä ollenkaan paha saavuttaa ja ylläpitää. Varsinkin jos sattuu tekemään fyysistä työtä. :)

Päivämäärä:   16.6.13 01:35:03

M_R: Joo siis pitkä ja tumma. Sellaisen kun saisi.. Tietty luonteenkin pitää natsaa, mutta jos puhutaan ihan pelkästä ulkonäöstä.
Vähän myös rosoisuutta ja virnettä, niin avot.
Kai sullakin joku ihanne on? Jonka leffoja katsot, vaikka ei leffa välttämättä muuten olisikaan niin sitä omaa genreä?

Missionin kanssa samoilla linjoilla, että jos syö kuormasta, kannattaa se tehdä vain jos tosissaan. Muuten voisi olla ehkä vähän kiusallista tehdä töitä yhdessä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 01:43:04

Mulan: Heh, joo no oon joskus ennenkin kuullut ton "pitkä, tumma ja komea" listauksen. :p Kyllähän noissa tähdissä samoja kuumia nimiä tuntuis pyörivän. Vaikka varmaan muullakin on merkitystä kuin ulkokuorella. :)

Onhan mullakin joo ne omat ihanteet, mutta ei sitä leffoissa niin ajattele. Taannoin laitoin kyllä, että sellaset curvy kate tyyppiset viehättää mua, mut on niitä muitakin naistyyppejä. Toi on vaan yks. Niin ja luonne on tietysti paljon mutkikkaampi ja tärkeempi juttu. :) Niin ja tietty muutenkin, et seksi toimii. On halut ja mieltymykset kohdallaan. :)

Päivämäärä:   16.6.13 01:45:59

Jeps, Minski, mä tykkään luonnollisuudesta, vaikka oliski nyt sit tommonen tehty muulla kun fyysisellä työllä eli taistelulla toimistotyötä vastaan salilla niin siis toihan on kuitenkin ihan "normaali", mä tykkään. Ja epätäydellisyys on vaan hyvä. Mutta mun skaala on niin laaja, joku pieni heikko kohta mulla on semmosiin sons of anrchy- charlie hunnam -tyyppisiin blondeihin pitkätukkiin, mutta toisaalta taas näitä heikkouksia voi löytyä myös läpeensä tatskatuista kaljuista tai tummista dressman-tyypeistä, ja sitte aivan tavallisen näköiset miehet on kanssa kivoja :p Siihen että pää kääntyy kun kulkee ohi, voi ehkä tarvita jotain tiettyä ulkonäöllistä juttu, mutta niitäkin on monia. Siihen että tykkään katsella miestä jota rakastan, vaaditaan aika vähän ulkonäöllisesti lopulta. Jotain pientä kivaa ja vähä sinnepäin ni se riittää, mua ei vaan pysty hurmaamaan mitenkään ulkonäöllä. Kyllä se "jokin" on jossain muualla ku siinä pinnassa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 01:51:10

Mission: Nii kyllä. Onhan se paljon laajempi juttu ja oon mäkin ihastunut tosi monenlaisiin naisiin. Niissä on sit vaan ollut se joku juttu mikä vetää puoleensa. Kivahan se tietty noin on, niin voi joskus jonkun löytääkin jolta saa myös vastakaikua. :)

Päivämäärä:   16.6.13 01:55:32

Oho, mennyt Missionin viesti ihan ohi. Ja joo, iltapalaa! :D

Munkin mielestä mies ei saa olla liian laiha. Pitää olla sellainen, että uskaltaa syliin istua. Heikkona olen treenattuihin käsivarsiin.. Mutta, ei saa olla liian treenatut. Sellaiset sopivat ja kivat mitä voi vähän puristella ;)

M_R: Kate Winslet? Juu, toki kaikkien muidenkin asioiden pitää toimia, ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Mun ex on vaalea esimerkiksi, että ei se pitkä ja tumma mikään ehdottomuus ole.
Ja ei ole ketään kiikarissa, valitettavasti. Ei oikein ole elämässä sellaisia järkeviä paikkoja missä voisi tavata niitä mahdollisia ihastuksia.

Päivämäärä:   16.6.13 01:57:09

Jos mun kaikki poikaystävät laitettais riviin ni siinä muuten ois niiiiiin sekalainen sakki että moni ei varmaan uskois että ne kaikki on voinu joskus jollain tavalla miellyttää yhtä naista myös ulkonäöllisesti :D

Sikäli luulis kyllä varmaan löytyvän joskus taas joku jonka vois kotonaki pitää :p Varmaan tarttis vaan vähä aktiivisempi olla, mutta eipä nyt oo ollu semmosta hirveetä hinkua et olis jotenkin pakosti tarvinnu. Hetken aikaa ollu semmonen fiilis että saa tulla jos on tullakseen ja nyt ehkä välillä vähän semmonen joskus että no, missä vtussa se prinssi muuten on, tarviiko kohta mennä hakemaan :D Et voihan se olla että joutuu jossain kohtaa vähä etsimään sitte, jos alkaa niin pahasti siltä tuntua et tarttis jo löytyä.

Nyt lähen kyllä metsästämään univelkoja, hyvää yötä kaikille :)

Päivämäärä:   16.6.13 02:05:47

Ainahan sanotaan, että kun lakkaa etsimästä, niin silloin se prinssi tulee. Mä sitten ilmeisesti etsin kokoajan alitajuisesti, kun ei ole tullut.. :D
Mutta täällä sama, välillä kiva olla yksin ja välillä taas kelpaisi joku vierelle..

Öitä Missionille!

Vähän sellainen fiilis, että kohta joudun kirjoittelee täällä yksinäni :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 02:13:23

Mission: Joo niinhän se oikeassa elämässä menee. Ei sitä koskaan tiedä kehen ihastuu. Vaan nyt alkaa kyllä mullakin silmät painamaan sen verran, että pakko käydä nukkumaan. Hyvää yötä. o/

Mulan: Nääh, eihän sulla nyt mitään hätää oo, kun noin kiva oot ja muistan kyllä sun kuvankin. Tosi kaunishan sä oot ja kyllä sulle ottajia riittää vaikka jonoksi asti, kunhan annat vaan niitä koordinaattejas miehille. :p

Mut tosiaan nukkumaan se on tästä mentävä. Kauniita unia sullekin ja varo nyt ettet liikaa niitä komistuksia kuolaa sieltä telkkarista. Menee vielä kesämiehet ihan ohi suun. ;>

Päivämäärä:   16.6.13 02:23:24

Yleensä se vaan menee mulla niin, että ne kemiat ei kohtaa molemminpuolisesti..

Jea, mä katson tämän loppuun ja alan katsoa unikuvia sen jälkeen. Toivottavasti tulee kivoja unia :)

Öitä myös sinne!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   16.6.13 07:23:10

hih :) mr en tarkoittanut sun paitaa löysäks...

hörhönallella ihsn hyvät perät. kivat housut :) ja kengät. mä tykkään tennarimiehistä...

ei mulla niin kauheesti kriteereitä oo miehelle ulkonäöllisesti..aika monenlaiset miehet mua voi kiinnostaa. tietty huolettomuus ja ehkä pieni rockhenkisyys vetoaa mut näitä ominaisuuksia on vähäsen vaikee näin paperilla kuvailla. ei tarvii olla just tumma tai vaalee tai muuta sellasta... varmaan ne mitä katon ekana on silmät suu ja kädet ja tietysti vartalon yleisilme. silmissä pitää näkyä hymy. huulet saa olla suudeltavat pusuhuulet. kädet semmoiset vahvat miehen kädet, semmoiset mistä vähän näkee että niillä myös jotakin tehdään :) vartalo hmm..saa olla kyllä sellainen jämerän pehmeä. kuitenkin erilaisissa syleissä on tullut oltua ja tuommoinen vartalo vain sopii niin hyvin omaan :)

vaatteita ja tyylejä on monenlaisia mitkä ihastuttaa. kuitenkin enemmän semmoinen rento nuorekas pukeutuminen. puvut ei niin sytytä, paitsi tietysti sitten oman miehen päällä..rennot farkut tennarit teeppis... aika laaja skaala.

mä rakastan ostaa miehelle vaatteita. paitoja...kalsareita...kaikenlaista..ja vaateostoksille miehen kanssa juu-u tykkään...ehkäpä tuota saa vielä toteuttaa tulevaisuudessa...

sitten tykkään ihan hirmuisesti siitä että miehellä on pikkunen parta. semmonen huoleton sänki. semmonen on kyllä ihana. mutta tästä asiasta tulee varmasti monta mielikuvaa...ihan kaikista parroista en mäkään tykkää :)

että semmosta. pitikin taas alkaa aamutuimaan tämmösiä ajatuksia pyörittelemään...hyvää huomenta vaan kaikille tyypeille :)

Päivämäärä:   16.6.13 07:35:42

Huomenta kaunista sinkkulaan!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   16.6.13 07:47:19

Huh! Kylläpä vanhalla tädillä silmät aukes oikeen nopeesti kun Minskin kuvan avas... O.O :D
Ei se paita oo yhtään liian kiree... ;)

ja Hörhölle tiedoks ettei se takapuolen arviointi pelkästään kuvasta onnistu, se pitää päästä testaamaan myös käsin puristelemalla et onko se hyvä vai ei... ;D

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   16.6.13 08:19:41

Me lähtään tänään kahtoon pressan katteja lasten messuille. Onko muita tulijoita?

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   16.6.13 09:55:32

huomenta, on taaskin sunnuntai, laiskureita laulattaa. ..

Päivämäärä:   16.6.13 10:43:35

Iina tuon jo sanoikin, miten hanureita arvostellan.:) Hörhönallen kuva oli sen verran epätarkka, ettei siitä mitään voi päätellä. Raamikas kundi kuitenkin.

Voiko sellaisesta suhteesta tulla mitään, jossa toisen ulkonäkö ei ole 'omaa tyyppiä'? Esim. Mission kuvaili hyvin miesihanteensa, itsellä vähän samat mieltymykset, mukaanlukien jopa sen yksityiskohdan, että minskillä voisi olla muutama lisäkilokin. Mutta entä jos kaikki muu olisi kohdallaan, voiko ulkonäköasiasta pitkän päälle joustaa?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 10:45:18

Ei muuten laulata, vaikka aionkin (ihan luvan kanssa) laiskotella tänään. Eikä naurata.

Kyllä sitä voi ihminen olla tyhmä. Huonosti syöminen ja nukkuminen, liika rehkiminen ja vähissä vaatteissa sateessa ja tuulessa pomppiminen kostautuu aina. Itseaiheutettu tauti, ei saa valittaa, mutta valitan silti vähän. Kuukahdin kesken keskustelun, mutta kurkkupa herätti aamuyöstä ja piti valveilla melkein suunniteltuun herätysaikaan saakka. Nyt on sellainen ikävä tunne selkäpiissä, että kuumetta pukkaa ihan just. Voi räkä. Näinköhän menee ensi viikon suunnitelmat uusiksi...

Ehkä ihan hyvä, että kaveri muutti mieltään emmekä kokeilleet eilen niitä tapporappusia. Olisin varmasti oikeasti nyt ihan kuallu. :P Tänään liikutan korkeintaan pölynimuria ja pyöritän pyykkitelinettä. Mihinkään ei ole pakko lähteä, paitsi cittariin, koska kahden B&J-jädetörpön ostaja saa kuulemma übercoolin lehmäkylmälaukun kylkiäisiksi. Pakko saada :) Se voipi olla just se piristysruiske, jonka potilas tarvitsee.

Missionille Hra Oikea:
http://www.cockeyed.com/photos/bodies/605-200.html ;D
Tämä on se taulukko, jota aiemmin täällä tiirailimme.
http://www.cockeyed.com/photos/bodies/heightweight.html

Mission ja no. summasivat taas ominaisuuksia, jotka saavat tämän ujopiimänkin pinkit sukat pyörimään. Mitäpä niitä näin aamutuimaan toistelemaan. Saatoin jopa aamun loppumetreillä nähdä unta tällaisesta unelmien miehestä. Unessa kävi juuri nii kuin livenäkin tod.näk. kävisi, jos joku tällainen ihkupohku tulisi iholle; menetin puhe- ja toimintakykykin, kirjoitustaitoni, koordinaatiokykyni. Mokelsin jotain typerää ja kompastelin, en saanut mitään järkevää aikaiseksi enkä sanottua. Noloa. On se prkl, ettei unissakaan osaa olla hurmaava :D

Hörhö on kyllä kuvassa aika hip ja cool ;) Vaatetus on tosiaan sellainen, ettei sen alle kätkettyjä muotoja pysty arvioimaan. Ei nallukka varmaan pistäisi pahakseen, jos kävisitte vähän nipistelemällä ottamassa näppituntumaa :D

Kukas oli seuraavana vuorossa? Webbi? Näytä pala ;P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 10:54:51

Aaaha, turhaa työtä, Mission oli näemmä jo linkittänyt taulukon yöllä. Olipa muuten aika ömmm herkku surffitukka :) Ja hiton hienot maisemat.

Kyllä ulkonäöstä voi joustaa, mutta kuten täällä jo aiemmin mainittiin, tulee siinä ihastuksen/rakkauden kohteessa nähtyä niitä hyviä puolia ja jotain kaunista, olipa ulkonäkö minkälainen tahansa. Jos siinä ulkonäössä (tai jossain muussa ominaisuudessa) jokin tökkii sitkeästi alusta saakka, ei se paketti taida kokonaisuutena olla tarpeeksi houkutteleva. Siinä ei joustaminen auta, jos vika on muualla eivätkä palaset/kemiat sovi yhteen. Jos taas etsii vain ja ainoastaan sitä miesihannettaan, taitaa etsijä olla vähän turhan nirso.

Päivämäärä:   16.6.13 11:03:40

Huomenta....
Hirvee olo!!!
Mulle ei toi vettä väkevämpi liian suurina kerta-annoksina sovi. Eikä siihen näköjään totu, vaikka kuinka yrittäisi....
Mut hauskaa oli, ja juu, nuoria miehiä pörräsi kyllä ympärillä, vanhemmat miehet vaan katselivat.
Mikähän niilläkin on, kun ei suutaan saa auki? Ihme äijiä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 13:01:33

"Huomenta" sinkkulaan o/

Iina: Hah, ai tolleekos sitä naiset aamulla silmitteleekin, kun ovat unisena heränneet. Millähän mä silmittelisin, kun tuli näköjään vähän nukuttua. :D Töissä mä meinasin tota paitaa lähinnä käyttää, mutta ehkä sitten kuitenkin annan olla, jos se tollee herättää huomiota. Selkeestikin epäsoveliasta sinne ja vielä naisvaltainen työpaikka.

ruoste: Mä jo ihmettelinkin, että mihin kummaan sä oikein katosit kesken kaiken. Mäkin just mietin, että oon ollu puol vuotta terveenä jo, että eiköhän tässä kohta iske joku flunssa. Vähän sellanen nuhanen olo mullakin kyllä, mutta ei kai tässä nyt sentään kipeeksi voi tulla. :/

Niin ja hei, kyllähän se on seuraavaksi naisten biksu kuvien vuoro ihan selkeesti. =)

Mulan: Sen verran pitää kyllä korjata, että tolla curvy Katella tarkoitin kurvikkaita naisia, joita löytyy mm. noiden malleista. Joskus täällä niistä höpöttelin ja siitä tulikin sitten lunta tupaan. :D

http://www.curvykate.com/curvykate-lingerie-collections-aw2013.php

ps. Kyllä mussa on ihan tarpeeksi jo nyt pehmikettä ja vois sitä olla vähemmänkin. Taidatte sitten kaikki tykätä pehmiksestä, jos munkin ruotooni olisitte vielä lisäämässä rasvaa. Tehdäänpä siis pieni testi.

Yrittäkääpä arvata suuruusluokaltaan mitä tämä 168cm kaveri painaa: http://tinyurl.com/knl95e4

Päivämäärä:   16.6.13 13:08:17

Hyi kamala ylibodattua ihmisparkaa. Painaisiko 80 kg?

Hyviä pohdintoja ruosteelta. Olen vähän hukassa itseni kanssa, mikä noissa suhdejutuissa on tärkeää, ja mikä ei.

Piste ota loiventava.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 13:32:36

Voi apua, ei hajuakaan, mitä tollanen broileri voisi painaa. Tai siis paljonko tuo lihaksisto tuo painoa. Lyhyt on kuitenkin, eikä rasvaa ole, joten meneekö 80kg pahasti pieleen...?

Nyt on Minski jotain kulkutautia liikenteessä. Sun täytyy syödä hyvin ja levätä ja tankata teetä ja vitskuja, niin ehkä se pöpö ei pääse iskemään kunnolla, tädit käskevät :) Kesällä sairastaminen on kurjaa. Ei se talvellakaan kivaa ole, mutta ärsyttää, jos hyvät kelit ja valoisat päivät menevät hukkaan siksi, ettei ole voimia. Mä menen jo pienestä kuumeesta ihan surkeaksi, joka paikkaan sattuu, aijai :(

Miksi, oi miksi tauti iskee aina juuri uudenvuodenaattona, vappuna, juhannuksena??

Päivämäärä:   16.6.13 13:36:48

Huomenta täältäkin. Vähän sain siivottua näin aamutuimaan, reipasta!
Kai se pitäisi jotain ruokaakin alkaa vääntämään..

M_R: Siis miksi en ole kuullut tuollaisesta curvy katesta?? Mun oma kroppa ihanteeni on enemmän tonne Victoria's Secret suuntaan http://www.awkwordsilence.com/wpress/2009/10/13/victorias-secret-angel/, mutta valitettavasti ruoka maistuu sen verran hyvin, että tuo curvy kate näyttää enemmän multa :D

Mitäs suunnitelmia sinkuilla on muuten jussiksi? Lähtevätkö kaikki jonnekin mökille vai ihan kotona vaan?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.6.13 13:38:08

Mä aattelin et tekisin tänään vähän pihahommia mut tihuttaa. Ei voi mennä siis ulos etten vaa sula. Väsyttääki. Ja viluttaa. Tekis mieli ottaa päikkärit mut tahtoisin päiväunikaverin joka lämmittäis. On tää elämä nyt ankeeta :(

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 13:43:44

Yks arvaus vielä, niin kerron sitten ja annan pari verrokkia, niin saatte vähän suhteutettua noita miesten kiloja kokoon.

ruoste: Mä luulen, että mulla tuli vaan pieni nuhanen tosta kun pidin eilen ikkunaa auki. Mä en jotenkin kärsi yhtään nukkuessakaan tollasta viileempää ilmaa, vaikka olisin muuten peiton alla ja olis ihan lämmin. Se käy vaan kurkkuun tosi helposti mulla. En mä varmaankaan kipeeksi ole tulossa. Oon vaan väsynyt, kun oon tehnyt aika paljon töitä viime aikoina.

Sais kyllä noi ilmat parantua tästä kohta puoliin. Mulla on koko heinäkuu lomaa ja olis ihan kiva, jos ei olis tämmösiä kelejä. Vois vähän pyöräilläkin ja tehdä jotain reissun tynkää. :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.