Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 315

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.6.13 22:44:31

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1363735&t=1363735
Otte te kyllä ujoa sakkia... Mä tulen himaan kolmetoistatuntisen puuhapäivän jälkeen ja ensimmäiseksi pitää ruveta perustamaan uutta topaa, vaikka talo on täynnä näppäränäppisiä ihmisiä. Come on, people! Ruokaa en kyllä tee, enkä siivoa, nostan jalat ylös just ny, nih!

Re: Sinkkujen topic 315

LähettäjääR 
Päivämäärä:   14.6.13 22:47:21

Ei uskalla alkaa uutta topaa rukaamaan kun niitä on sitten sen seittemän kappaletta kerralla..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 22:48:00

No ku kerran kysytään miehisä harrastuksia, tosa on meitin tiimin auto ja kuski on maajussi ja sinkku.:)

http://www.youtube.com/watch?v=RPuaXp0Yqj0

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 22:55:49

Tänä vuonna tosin pellin alta lähtee kopuja 1600hp, Jari-Matin piti viikonloppun testata kone, mut vettä sataa.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   14.6.13 22:56:20

Paljokas se sanoo ajaksi? 233 nopeus, mut aika?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   14.6.13 23:00:08

Piste, koitas ratsastaa vaan tällä hepoisella ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 23:00:35

On toi Viron taito huono, vissiin yli kympin kai?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.13 23:02:29

Jaa, Eesti keelt, ei ymmara, tää menee nukkumaan:).
Kuohari on kumottu.
Hevosvoimat rules, mut vaan noi pari kauramoottoria;)!
Hyvää yötä sinkkulaan:)!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   14.6.13 23:02:43

10,62 mie olin kuulevinani.. voiko olla?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.6.13 23:03:54

Minäkin unohduin hetkeksi katselemaan noita isojen poikien mönkijäisvideoita. Kävi melkein sääliksi välillä hörhön vehjettä. Auts! Tuohon lajiin taidetaan vaatia aikamoisia hermoja? Mulla kärähtäisi käämi alta aikayksikön. Silti se näyttää sellaiselta puuhalta, että se on poikain mielestä kovin hauskaa :)

Etenkin siitä EI MENE!-pätkästä tuli mieleen eräs lause... .Hevosella olisit jo perillä :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.6.13 23:06:26

Höh, piste lipitti kaiken skumpan :/ Öitä sulle :)

Jäinkö minä nyt poikain kanssa yksin?? Pitääkö mun puhua *gasp* autoista?!?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 23:06:58

Är, voipi olla, ei Mansku kunnolla polkenut, säästää aina konetta.:) Öitä Piste.:)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   14.6.13 23:07:20

kukkuu!! Mie täällä mietiskelen, että voinko/ilkeänkö mie taas laittaa sille tyypille viestiä, vai onko se jo liian tyrkkyä? Etenkin, kun oon jo sanonut, että minä en aio itseäni tyrkyttää kenellekään. En siis ole lainkaan vakuuttunut, että tämä ihastus/kiinnostus on molemminpuolista :/ Asioita on puitu kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta jotenkin mulla on taas vaan niin epävarma olo, sellainen tunne, että oon tuon makuun kuitenkin vääränlainen ja liian kokematon. Ei se kyllä sitä suoraan ole sanonut, ja viimekin yönä viestit kulki puolin ja toisin aamukuuteen asti, kun se oli yön töissä. Mutta, mutta, mutta... Kamalan vaikeaa :/

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   14.6.13 23:12:04

Niina! Kyllä sitä kiinnostaa!! Ihan totta, ei kukaan muuten lähetä viestejä yöllä! Nih!

Hörönallen ajopeli näytti kivalta, ja itseasiassa tuokin voisi olla tosi hauskaa myös ratissa. Kessun ajopelistä voi kommentoida vaan että kovaa meni ;) .

Päivämäärä:   14.6.13 23:15:05

Offari, mun reisien välissä on vaan karvaisia ja nelijalkaisia sällejä;).
Joskus vois jotakin kolmijalkaistakin kokeilla;)!
ruoste, pidä pojista huolta, mä meen nukkumaan sinipukeisen viereen, se näyttää houkuttelevan mua...
Öitä:)!

Päivämäärä:   14.6.13 23:15:40

Kappas, mulle laitettiinkin viestiä; on se ihana <3 Hauskaa illanjatkoa sinkkulaan! Mulla taitaa nyt olla jatkot toisaalla netissä :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   14.6.13 23:17:57

No niin, nyt on valkkaripullo korkattu :) vielä ei viitsi lähteä tuonne keskustaan seikkailemaan mut tunnin sisäl ois tarkotus lähtee

Päivämäärä:   14.6.13 23:19:10

Hyvä Niina ;)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 23:21:37

Min, eikä sitten hölmöillä siellä, se on isällinen käsky.:)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   14.6.13 23:23:28

Rehunteko ei ainakaan ole viime yöseutuna onnistunu, satoi vettä niiiiin paljon.. kuulemma. Miehän en ole mikään maamies että tuollasia juttuja tietäisin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 23:24:29

No tämä on aina ollut minun lajia ja on vielläkin.:)

http://www.youtube.com/watch?v=rh4lxd896jY

Päivämäärä:   14.6.13 23:31:33

Kauniita unia sinkkulaan!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   14.6.13 23:37:52

Enhän mä koskaan hölmöile :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 23:41:20

No ethän sinä Min kulta.:) Mää en luovuta, jaksaa viellä muutaman biisin.:D

http://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo

LähettäjääR 
Päivämäärä:   14.6.13 23:44:19

Pokerinaama kestää, vai? Vai kestääkö naama pokerina?

Heh heh.. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 23:50:52

Är, joskus kestää, joskus ei.:) Välillä on tosi yksinäistä, miten sen kestää?

http://www.youtube.com/watch?v=hiDPD9GSD3w

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   14.6.13 23:54:03

Niina, älä sitä niin ihmettele ja murehdi, että ootko sinä jonkun tyyppinen jollekkin, vaan sitä, minkä sää haluat. Elä omaa elämääs, älä muiden. Ja kysymällä pitäs asioiden selvitä :) Kyllä jokainen suhde opettaa ihmistä, oli se sitten hyvä tai huono.

Piste, mää oon karvainen ja mulla on neljä raajaa ;) Yhteensä parimetrinenkin oon :D

Ruoste, puhu sinä naisen anatomiasta, Niinakin mulle siitä kerran kertoili ♥ ( . Y . )

LähettäjääR 
Päivämäärä:   15.6.13 00:11:02

Ai perkule, kaikkia topicceja sopivasti oikolukeneena nyt vois sanoo että ei ole helppoo olla mies ja miehen ajatukset ht.netissä..

Ei taida enää uskaltaa sanoo mitään :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 00:24:31

Hyvää yötä sinkkulaan, naisille ja äijille.:)

http://www.youtube.com/watch?v=mYMiEU0vKIM

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 00:29:38

Nöffi, eikös täällä ole jauhettu tisseistä jo kyllästymiseen asti(?), ja eiköhän kaikki tarpeellinen tieto tullut jo Niinan selostuksessa esille. En minä ainakaan keksi mitään siihen lisättävää. Omansa tuntee tiätty jokainen paremmin kuin kukaan muu, mutta sellaisella informaatiolla ette kyllä mitään tee. :P Mites muuten jos mies on yli kaksimetrinen? Onko se silloin..... nainen?

Voi Kessu, miten herkän linkin laitoit :´) Tämä tukiryhmä on olemassa, jotta kestäisimme yksinäisyyden
http://www.youtube.com/watch?v=djU4Lq_5EaM Niisk. Lässyn.

Mä en tajua noita miniä ja Missionia, lähtevät vasta liikenteeseen siinä vaiheessa, kun meikä yleensä jo katselee kotimatkan aikatauluja :D Harjoituksen puutetta; reeniä reeniä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 00:37:32

Lässyn lää Ruoste, sää sitä pippeliä kaipaat, en mää :D

http://www.youtube.com/watch?v=RYOxy9wp9rc

LähettäjääR 
Päivämäärä:   15.6.13 00:42:25

Nii, mut Miss ion ja Min sitten täällä kuitenkin noituu miehiä syvimpään maan rakoon jossain vaiheessa.. ehkä jo huomenna jos oikein huonosti käy :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 00:42:39

Mi.... Kessu-setä! Mees pesee suus (ja näppikses) saippualla ja painu nukkumaan siitä. Mars mars!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 00:49:51

Joo äRsy, voisin kuvitella, että iltapäivään mennessä kuulemme "auh mun pää, miksi piti tanssia pöydillä ja raahata se hawaiipaitainen häiskä narikan puolelle"-juttuja. Se kuuluu asiaan :) Mikä niissä miehen ajatuksiss hooteenetissä nyt niin huolestuttaa?

Voi vitsin vitsin vitsi, kerrankin saisi ihan luvan kanssa "tankata" hiilareita, mutta talossa ei ole herkun herkkua! (Olen syönyt ne kaikki) Oih, julma kohtalo. Syön sitten sanani.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   15.6.13 00:51:08

http://www.youtube.com/watch?v=aH3Q_CZy968 Call me.

Hehhe hee.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 00:53:51

Sori olimpas taas tahditon, olen sinun orjasi, tee mulle mitä tahdot, Ruoste.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 01:04:30

Jynssääpä K. alkajaisiksi tuo uuni tuosta puhtaaksi. Sen jälkeen voisit hakea, kuivata ja silittää ulos unohtuneen pyykin, leipoa pyöräyttää mulle aamuksi omenapiirakan, siivota auton, kuskata mut huomiselle brunssille ja lenkille ja liikuttaa hepat ja täyttää jääkaapin ja putsata wanhat nahkakengät ja ja ja sitä rataa. Iltaan mennessä keksin varmaan orjalle jotain muutakin hommaa.

äR, aika rajua.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   15.6.13 01:20:21

Rajua ja rajua, nyt on kato tää miesvalta päällä! Huomenna sit ollaan taas sit ai mitesneheposetolikaanheinienkanssaja nätisti ;D

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 01:31:53

Mä menin jo vällyjen alle kokeillakseni, ymmärränkö mä teitä paremmin esim. vaakatasossa. En mä tajua teitä :) Hyvää yötä pojat. Nauttikaa vapaudestanne, huomenna täällä on taas akkavalta (ja raippa viuhuu).

LähettäjääR 
Päivämäärä:   15.6.13 01:36:57

Kyl mie uskon että vaakatasossa tytöt ja pojat ymmärtäis paremmin toisiaan, mut jos siihen raippoja lisätään niin karsiutuu ehdokkaat ehkä hieman :D

Päivämäärä:   15.6.13 01:50:11

Aivan pakko jakaa tämä teidän kanssa: mie olen oikeasti ihastunut, ja mitä ilmeisimmin se ei oo pelkästään ykspuoleista <3 Sitten kun vielä pääsis joskus näkemään livenäkin.. :/ Viikkohan siitä kohta on, kun nähtiin... Hyvää yötä sinkkula! Mie ainakin tiedän, mistä mie haluan nähdä unta ensi yönä :p

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 02:34:53

Jaahas, joko täällä on hiljennetty ...

No hyvä yötä ja kauniita unia sitten vain kaikille

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   15.6.13 05:28:47

Kotiuduttu. Lälläslää ei tanssittu pöydillä, liian vanhoja :D Ihastusta tuli ikävä. Crap. Siitä tais tulla ihastus sittenkin, vaik en ois halunnu :p Basisti oli ihana, ja ihan liikaa ihastuksen näkönen. Doublecrap. P.S. Mun daiju viikonloppuasukki, ei ymmärtänyt myöskään vihjeitä joten olemme kahden. Repikää siitä. Hyvää yöta ja huomenta. Pusipusi :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 05:41:38

Huomenta Missi, jos aamukahvin keittoon, no pusipusi.:)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   15.6.13 06:26:49

Huomenii, vois kait sitä jo nousta päivän puuhiin.

Päivämäärä:   15.6.13 07:27:34

Huomenta! Muumi-aamu ;) ! Täytyy sännätä ulos niinkauan kuin aurinko paistaa! Saitte ääneen nauramaan yöllisillä jutuillanne, ihan parhautta !

Päivämäärä:   15.6.13 07:54:33

Huomenta:)!
Väliin paistelee aurinko, ihanaa!!!
Vai on offari karvainen;) ja neliraajainen, heh, sit mennäänkin kiitolaukkaa, riittää toi säkäkorkeuskin....:).
Harvinaista, et sinkkulassa on ollut miesvaltainen myöhäisilta, tosin kyllä positiivista:)!
Niina se sit ihastua repsahti, ei muuta kun onnitteluja!
Se on hyvä merkki, et tekstaria pukkaa yötämyöten, voit olla varma, et ainakin se mies on kiinnostunut!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 09:33:06

Huomenta lauantaiseen aamuun, ja kai tuosta auringosta on pakko nauttia kun se välillä pilkistää ...

Päivämäärä:   15.6.13 09:35:06

Äkkinäisten päätösten aamu :) Otin pois s24 profiilin ja yritän ruveta elämään "ihmisiksi" :D .
Webbi, pistin sulle kaveripyynnön fb:ssä ;) .

Päivämäärä:   15.6.13 09:42:36

Kiitti piste! Ja hyvää huomenta! Oikein hyvää =D

"Erään sanat vaikuttavat sinuun hienolla tavalla. Ymmärrät niiden merkityksen hieman myöhemmin, nyt olet vain otettu niistä. Elämäsi on monella tavalla ihanassa vaiheessa."
^ saattaa hyvinkin pitää paikkansa ;)

Päivämäärä:   15.6.13 09:52:58

Meil on Niina sama horo, mun kohdalla ei kyllä pidä paikkaansa sit pisaraakaan...:(
Mut nauti sä, sun vuoro;)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.6.13 09:54:26

"Olet onnellisempi kuin aikoihin. Rakkaasi auttaa sinua asiassa. Ihmettelet elämää melko paljon, sillä se kokonaisuutena tuntuu olevan vallan mainio."
Olenko? If you say so. Ei elämää voi kuin ihmetellä.

Huomenta! Kerrankin heräsin herätyskellon ihka ensimmäiseen pärähdykseen, kenenkään ei tarvinnut huutaa hereille. Mutta missä se mun omenapiirakkani on??

Täällä oli yöllä niin paljon testosteronia ilmassa, etten tiennyt miten päin olisin. Katsoin parhaaksi liueta paikalta. Äijillä oli niin kivaa keskenään, etteivät edes huomanneet.

Niina; nauti :) Oliko teillä paljon välimatkaa? Yritähän kuitenkin nukkuakin joskus ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 10:52:28

Mulle kans Moppe, niih.:)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 11:14:47

Kiitos Moppe ;)

Lasten kanssa rantapuistoon, siellä olisi poniratastusta/ajelua ja muuta ohjelmaa ja neljältä esiintyisi Kake, ainakin siellä olisi naisia paikalla silloin ... ;)

Päivämäärä:   15.6.13 11:19:43

Uskaltaaks nousta? Toi hätänen on jo hereillä, ei tääl saa ees nukkua :D Ei ees ehkä oo darra...

Päivämäärä:   15.6.13 11:48:49

Mitenkäs sen Kessun löytää FB:stä?

Meidän piti osallistua järviluontoseikkailuun mutta ei löydetty perille. Käveltiin sitten puolisentoista tuntia järvenrannalla, ihailtiin sorsia ja kiipeiltiin puihin ja kallioille, joten oli ihan tosi mukava oma seikkailu!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 11:50:04

No eikös ne omat seikkailut ole parhaimpia

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   15.6.13 11:56:39

Hyvää huomenta sinkkula! Sateista ja koleaa on, kyllä se syksy yllättää... Ja nyt kauppaan varastoja täydentään...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 12:00:33

Helppoa Moppe, Tuomo Huttunen ja prof.kuva on se Mister Beanin passikuva.:)

Päivämäärä:   15.6.13 12:13:51

Sin oot sitten komia kuvassa ;) . Lisätty!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 12:18:04

Okke Moppe.:)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   15.6.13 12:23:30

Kylläpä te eilen jaksoitte :)
Tääl paistaa aurinko; pari pilvenhattaraa taivaalla :)
Vois jotain muutakin tehdä ku painaa duunia... Noh, köyhän on pakko painaa, lottovoittoa odotellessa :D

Mitä se ayi ny tarkottaa, kertokaa heti! Ei saa pitää hullua jännityksessä :)

Päivämäärä:   15.6.13 12:40:26

Horoskooppi " Innostut jostakin ihan uudesta jutusta. Löydät jonkun uuden tien, jota pitkin kannattaa kulkea. Anna sille tilaa elämässäsi, olet onnellinen tällä uudella polulla." Hmmm. poluilla tänään samoiltu..... Ehkä ne innostavatkin vielä löytyvät!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   15.6.13 12:55:00

Miksi Moppe kyllästyi suomikaksneloseen?

Niina voisi kertoa ihastuksestaan lisää. Ja Mission omastaan.

Päivämäärä:   15.6.13 12:58:58

kurnau: täyty kattoa syssymmällä uudelleen, nyt just tuntuu ettei oikein aika ja finanssit riitä treffailuun. Pidän tuon Webin hätävarana ;D ;D! (vitsivitsivitsi!)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   15.6.13 13:16:03

hörhöhän rupee hulluilee :)

ayi on facebookissa semmoinen app, jossa voi vaikka vähän flirttailla. voi katella ihmisten kuvia ja laittaa vaikka viestin sellaiselle joka vaikuttaa kiinnostavalta. vähän niinkuin deittikatalogi :D
ja en ole kyllä ihan varma onko se enää niin sidoksissa facebookkiin. appstoresta sen latailin. aiemmin joskus oon ottanu sen fbn kautta. että semmonen.

kuivattelen auringossa tukkaa ja ajattelin sitten lähteä kukkia ostamaan. aurinko porottaa kuumasti vaikka aikamoinen tuuliainen täällä käy...oliskos päiväkahvien aika hmm...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.6.13 13:37:33

Huomenta

Haukotus... väsyttää... tahtoo teetä

Päivämäärä:   15.6.13 14:04:41

Väsyttää kyllä! Mutta näköjään pitää juoda about tynnyrillinen ja nukkuu vaan neljä tuntia, ei nimittäin oo krapulaa! :) Vielä ;)

Ihastus onki nuorempi. Oon puuma. Näköjään. 7v nuorempi... Hohhoijaa...

Päivämäärä:   15.6.13 14:18:01

Heeei, tänään tulee Minskin nimikkoleffa :) On muuten hyvä leffa ja Minskissä on ehkä vähän Tompan näköäkin, ainakin tummissa hiuksissa ja kulmissa ja ripsissä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.6.13 14:27:53

Krapulan vältin minäkin, mut nukuin ilmesest vajaat 12 tuntii. Tulipa kuitattuu univelat sit kertaheitolla. Mut niskat on jumissa... ja pahasti...

Mä kattelen et löytyiskö jostain avoimest yliopistost kursseja mitä voisin nyt suorittaa kesän aikana. Tulee näköjään vierotusoireita opiskelusta

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   15.6.13 14:43:57

Ai se ayi oli joku facebookjuttu, ilmankos ei ollu hajuakaan :)

Puuma mission, RÄYH!!!! käy kimppuun!

ruoste hei, ei heti voi/saa luovuttaa ja hermojaan menettää, kyllä se siitä kun tarpeeks kauan kokeilee ;) eiks teletappikin sanonu UUDESTAAN! http://www.youtube.com/watch?v=olN7dxfVCJE :D

Vähän aikaa vielä ja sit vois lähtee vaikka rillailemaan :)

Kuva vielä, hörhö ja herkät kädet, tästä mä tykkään, ei kiire, pikku näpereltävää, eikä kukaan hengitä niskan takana :) http://aijaa.com/Jk8wpR mies, suti ja zundappi :D

Päivämäärä:   15.6.13 15:28:18

On facebookissa jokin tuollainen sovellus, kun sieltä on kuulemma parejakin muodostunut. Itse en sinne kyllä rekisteröidy, vaikka miehiä olisi miten jaossa.

No ei tuo s24 paljoa ota, jos ei sitten annakaan. Uutta ilmoa vain Moppe, ja sovit treffit kotinurkille, jos bensarahat tiukilla.

Mission ihastuminen kuulostaa ihanalta, kysy tyyppiä kahville tai jotakin.

Sinkkujen rukous: raastavilta, toivottomilta ihastuksilta varjele meitä, oi luoja.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   15.6.13 16:11:14

ayi on mun mielestä ihan sama kuin s24. ayissa ollaan vain omalla henkilöllisyydellä liikkeellä. molempien kautta oon miehiä tavannu, en montaa mut kuitenkin.
ei kumpikaan ole toista kummoisempi. molemmissa voi olla tositarkoituksella tai hupimielellä, ihmisen motiiveistahan se riippuu.

Päivämäärä:   15.6.13 16:44:54

no. hyvä kun viisastit tässä asiassa. On ollut se mielikuva, että fb:ssa on oma treffipalsta, mutten ole tosiaan mennyt sinne ronkkimaan. Ja varmaan osa ikisinkuista päivystää monellakin saitilla.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 17:02:15

Ei mulla naamakirjassa mitään rehvipalstaa ole, Iinan ja Pisteen oo livenä nähnyt hötönetin porukasta.:)

Päivämäärä:   15.6.13 17:13:50

Olipas mukavaa, aurinko, siideri, ja kaks väsynyttä tyttöä viltillä pötköllään :) Tänään saattaa kyl uni tulla ajoissa, vaikka vähän tekis mieli lähteä uudestaan ulos mutta tuskin tulee kyl enää lähettyy... Ei pidä alkaa liiottelemaan sentään :D On kyllä ihan super vapaapäivä fiilis :) Elämän vaan on ihan jees :D

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 19:05:40

saunanlämmityksessä

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 19:09:19

Kurnau, minun mielestä naamakirja on kaveri/ystävä saitti, ei panosaitti.:)

Päivämäärä:   15.6.13 19:11:26

Heitin bootsit terassin pöydälle ja korkkasin oluttölkin....:).
Ihana kesä, ihanat hevoset ja ihanan kuuma tuuli!!!!
Mut missä ne ihanat miehet...;)???????
Niitä ei ole, selkeesti ei ole eikä tule.
Ei niin miltään suunnalta.
Pakko kait se on luovuttaa ja lähtee maailmalle katseleen, josko sieltä joku löytyis.....;)!

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 19:15:03

piste, meitähän olisi täälläkin vaikka kuinka monta ihanaa miestä. .. :-)

Päivämäärä:   15.6.13 19:15:59

Ihana kauni auringonpaiste! Käyty grillailemassa ja pelaamassa mölkkyä siskon kanssa ja kiivetty paikkakunnan korkeimmalle kalliolle nauttimaan kesästä. Todella kiva ilta!

Päivämäärä:   15.6.13 19:34:02

Jaha, webbi...:).
Kukahan mun elämässä täältä jaksaisi mun mukana?
Ei yksikään karvajalka, veikkaan, ja tiedän, etten voita täs arvonnassa lotossa enkä edes sinkkulan miehissä:)!!
Aina ei vaan käy arpaonni kohdalle:)!!
Toi naamakirja on mulle tuiki tuntematon ja saa jäädäkin.
Ei jaksa kiinnostaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 19:37:17

Sinä Piste kulta olet kyl niin kiireinen, et siinä vauhdissa on äijän ku äijän vaikia pysyä mukana.:)

Päivämäärä:   15.6.13 19:38:21

Webbi on vanhoissa kuvioissaan yhä kiinni.

Viritin verhon, ettei aurinko porota sisään. Mistäköhän löytyisi juhannusmies.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   15.6.13 19:41:06

Ooksä hörhö vasenkätinen ?

Päivämäärä:   15.6.13 19:44:25

Onko kurnaulla vielä Juhannusjono hukassa? Minun seurana tulee juhannuksena olemaan kaksi ihanaa herrasmiestä ja neiti, muita miehiä ei tarvitakkaan keskikesän juhlistamiseen!

Piste, ihan pitää sanoa, etteihän ihmissuhteet mene niin että toinen sanelee ja toinen seuraa mukana vaan kummallakin pitää olla sanan sija. Eihän se että sinä lähdet tarkoita että toisenkin pitää tulla mukana, onhan siinä oltava myös kompromissimahdollisuuksia, jos vain kumpikin on niitä halukas tekemään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 19:52:22

Moppe millos ne rantajamit on, en jaksa googlettaa.:)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   15.6.13 19:52:39

Iltaa.

Päivämäärä:   15.6.13 19:53:18

No en oo, miehellä pitää vaan olla virtaa ja halua olla mukana:).
Se nyt on selvä, et jos tää hevoselämä ei sytytä, niin sit ei jaksa mikään mies mun messissä.
Jos sytyttää, mies on aivan täysillä mukana.
Ehkä ja jos tulee päivä, se, minkä eteen teen töitä, on saavutettu, siitä päivästä alkaen omistaudun yksin miehelleni ja alan harrastaa hevosia, silloin kun on aikaa parisuhteelta:).
Mä en ole suinkaan kylmä nainen....mulla vaan on tavoite hevoselämässä;).
Mut sitähän yksikään mies ei ole tähän päivään mennessä vielä älynnyt.
Ja se on niiden murhe, ei mun:)!!!!!
Ja lähtee muuten nyt toinen jääkylmä Saku.......;)!!!!!
Sihaus....

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   15.6.13 19:53:27

Juma, kyllä tuo Hörhelö ois ihana mies! Nuin reipas ja tasapainone ja niin hienot harrastuksetkin! Jos mulla ois pinppi, niin vois mulle sopia :) Mutku ei niin piste sun pitäs tehdä reissu pohjoiseen, mulla ei ole hinkua etelän ruuhkasuomeen... Saisit sinäkin sitä hoitoa välillä, eikä vain ne sun karvakaveris :) Ai nii ja mää täällä vaan juon homovissyä.

Mutten, kun täällä hehkutteletta sitä s24, niin määkin laitoin sinne jonkin aikaa sitten ilmon. Sitten seuraa erikoistarjous just for U ;) "laita koodi kesäheila ja saat käyttöösi +-paketin pariksi viikoksi veloituksetta..." Wink Wink ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.6.13 20:08:33

Kai se pitää sitten lonkero korkata.:)

http://www.youtube.com/watch?v=xY6gD9oy4z0

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 20:14:53

mistä se kurnau tietää, että olen vanhoissa kuvioissa kiinni. .. ja ainahan se voi lähteä joka ei kestä saman katon alla :-)

Päivämäärä:   15.6.13 20:15:10

No mä olen tulossa pohjoiseen täs heinäkuun alkupuolella:).
Sellainen työ- ja lomanen- visiitti.
Et voin kyllä kaffeella tai olusella Offarin kanssa rannassa käydä....:).
Niin se vaan nyt vielä menee Moppe, ettei miehellä ole sijaa kuin mukana maailmalla ja tässä touhussa, valitettavasti:)!!
Sit on ajat toiset, kun saan sen, mitä haluan;)!

Päivämäärä:   15.6.13 20:19:12

Kessu, taitaa olla 4-6.7, google kertoi!

Päivämäärä:   15.6.13 20:22:31

Vielä on tuo juhannusjono muodostamatta. Pitäisikö jo nähdä vaivaa? Ja en siis muista, mitä henkeviä eilen kirjoittelin, mutta vanha voisi olla parempi kuin randomilla haettu uusi.

Kaikki offarit, Kessu, minski ja Webbi ovat toki charmanttia seuraa.

Päivämäärä:   15.6.13 20:24:04

kurnau, jos ei juhannusmiestä löydy, tuu ratsastamaan westerniä:). Toi verhojen vetely auttaa silloin, kun ei paista, mut kun paistaa heti aamusta, ei niin mitään parempaa virkaa niillä ole.
Webbi nyt ei kuvioistaan pääse, ennenkuin on vuoden asunut yksin.
Se on aivan fakta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.6.13 20:26:40

Morjensta :)

Mitäs tänne kuuluu? Ilmeisesti porukka vähän muissa maisemissa, kun ei oo tänään pahemmin pukannut viestiä tänne. Vai onko se sitten tää ilta kun porukka alkaa taas heräilemään. :p

Mä olin tänään vähän vaateostoksilla ja muutenkin pyörimässä kaupungilla. Kokonaista viis tuntia meni, mutta löytyihän sieltä sentään jotain ja tuli täydennettyä vitskuvarastotkin. Mietin vaan parista paidasta, että onkohan ne vähän hölmön näköisiä. Kun ei sattunut olemaan kokoa isompaa mikä olis ollut vähän väljempi. Nyt on sitten pari semmosta hiukan paremmin istuvaa t-paitaa, että sanokaas sinkkulan naiset onko sellanen tiukempi paita teistä hölmön näköinen miehen päällä? Vai pitääks ne olla sellasia vähän väljempiä mitkä kätkee aika hyvin kropan muodot?

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 20:28:23

siis mitä te höpisette mistään vuodesta. ... en ole nainen. olen oikeasti käsitellyt asian tosi rajusti pohjia myöten, minulla ei koskaan ole vienyt muutamaa päivää, paria viikkoa pidempään. ... miksi naiset kuvittelevar että miehilä asia vie yhtä kauan aikaa.

silloin kun minä oikeasti lähden hakemaan seuraa tai seksiä muualta olen irti. olen aina ollut parisuhteessa uskollinen, enkä käynyt vieraissa, joten se on minulle oikeasti iso askel.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   15.6.13 20:34:30

Webbi, fakta on, että miehillä vie kauemmin.

Piste, tere tulemas :)

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   15.6.13 20:36:50

ei minulla ole koskaan vienyt ja aina olen vaihtanut edellistä parempaan

Päivämäärä:   15.6.13 20:37:47

Webbi, älä!!
Mies ei lähde avoimena yhtään mihinkään, jos se ei ole asunut ennen sitä vähintään vuoden ihan yksin. Valitettavasti!
Näitä on nähty, EI kiitos enää yhtään!!!
Jos on hyvä ja timmi kroppa, saa MIELUUSTI olla ihan istuva teepaitakin;)!!!
Houkuttaa ja koukuttaa;).....
Ihquu;)!!!!!!

Päivämäärä:   15.6.13 20:38:17

Moi Minski, sun nimikkoleffa alkaa kohta! Ihanaa kesälauantaita on kaikki viettäneet, eiköhän ilta vilkastu taas. Itekin joudun kohta lähtee koirien kans lenkille.

Paidat voi olla, mallista riippuen, tyköistuvia, mut ei sellasia että ne ihan paukkuu päällä. Vähän härskejä arjessa ehkä sellaset jotka nuolee kaikki lihakset ja saumat rutisee kun asentoa vaihtaa :D Riippuu tietty paidastakin. Baarissa voi vaikka olla vähän napakampi sitten vielä, jos haluaa korostaa... Kai se on ihan yhtä ok miehillä kuin naisilla laittaa vaikka sellainen kaula-aukko jo näyttää vähän enemmän ;) Mutta taas esim töihin ei nyt ihan semmosta tietty laiteta että miespuoliset kollegat ei pysty keskittymään muuhun kun että vilkkuuko tossa nännipiha ja mistähän toi puhuu :D Eikä siellä tarvii sitten ehkä miestenkään esitellä miten hauiksen verisuoni näkyy paidan läpi kivasti :p Jotain tommosta, etköhän sä osaa ite arvella mikä on liian kiree mihinkin, uskoisin :)

Päivämäärä:   15.6.13 20:39:03

Webbi: myyntimiehen puhetta!

Päivämäärä:   15.6.13 20:40:23

Miehet tarvitsevat Webbi laastaria.

Ja minski se kireä koko ei yleensä ole paras. Paitsi homojen bodypumpissa se on must. Muutoin peili on ystävä.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.