Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 314

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 22:13:05

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1359722&t=1359722

Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat, polvet, varpaat...

Mikä olikaan pisteen alaikäraja? ;)

Jou! Väsy ja nälkä. Tekikö kukaan ruokaa? Jäikö yhtään?

Re: Sinkkujen topic 314

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.6.13 22:17:11

Mä en meinannu löytää sinkkulaa :D

Hörhöllä on kyl kivat kädet :)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   13.6.13 22:20:55

Väsyvilu! Tuleeks kellekkää muulle hirvee palelukohtaus sit ku on nukahtamaisillaan? Sormista varpaisiin palelee ja nenänpääki kylmä. Mikä lämmittäs..?

ruoste, ota tuolta kaapista nakkisoppaa, on maukasta, kun siin on paljo persiljaa. :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   13.6.13 22:21:45

Mul jäi ruoste vähän tonnikala-ruispasta-tomaattivalkosipuli -mössöä. En jaksanu tehä muutakaan ja toi avoin purkki tota kastiketta piti tuhota. Jämät odottaa koirien kupissa niiden iltaruokahetkeä mut haittaakse? :D

Noilla hiilareilla tartti mennä juoksee mut ne rupeski väsyttää :p

Pakkasessa on mars-jätskejä, söin yhen aikasemmin, viel ois viis, ne on kyl lauantain krapulaa varten. Ostin myös limpparii ja juustiksia, pajonkohan lihon viikonloppuna? :D No, kerrankos sitä, kurinpitolautakunta ollut niin pitkään et ne tarvii yhen vapaan viikonlopun, maanantaina sit taas ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.6.13 22:29:15

Jaa, aikuinen mies on alaikäraja, mun mittapuulla siinä neljänkympin hujakoilla on ehdoton minimi vuosille:).

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 22:33:54

JP: Tiedän mikä lämmittää, mutta olen niin kaukana ;)

Saunasta ... piti lisätä saunakertoja, että tuo tuoksu olisi saunanpuhdas ;)

Päivämäärä:   13.6.13 22:36:46

Juu ja nyt hyvää yötä! :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.6.13 22:39:43

Voi ei, telkkarista tulee joku romanttinen nyyhkyelokuva. Eikä mul ol yhtään nenäliinaa :D

Mä taidan ol ihan tosissaan vähän ihastunut ku vattas tuntuis olevan joku perhosparvi. Vähän kyl silti epäilyttää koko tilanne

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 22:43:11

Lämmin käsi... eiku syli, se lämmittäisi :) Kiitti Jiipee, en ole suuri persliljan ystävä, mutta nakkisoppa on aina hyvää.

Kädet. Yes. Käsivarret. Yes. Hartialinja, selkä, ryhti, oh yes. Voin melko rehellisesti sanoa, etten koskaan katsele miesten perseitä. Kurkkaan korkeintaan tsekatakseni, olisiko se tällä kertaa jännittävä, kun muut tuntuvat olevan siitä kiinnostuneita. Ei se ole. :P Johtuisikohan ainakin osittain siitä, etten tykkää kireistä farkuista miehillä, ja rennosti pukeutuvan ahteri ei erotu kuteiden alta...? Saatan luoda katsauksen vyötärölle, jos se on näkyvissä, mutta muuten tiirailen kyllä ainoastaan yläkroppaa, jos jotain katson. Silmiä, hiuksia, tyyliä, hartioita.... ja sitä ryhtiä.

Tällä tammalla on sama rakenne kuin kurnaulla. Vartaloon kertyvä rasva valuu navan alapuollelle, mutta lähtee laihtuessa yläpäästä. Pitäisi kai olla tyytyväinen, ettei juuri joudu tuijottelun kohteeksi. Ja että on pehmikettä istuinluiden alla.

Löysikö kurnau muuten jo uuden kodin? Kyselin aiemmin kauppareissun tuloksia, mutta joko kysymys tai vastaus meni ohi, tai sitten et ole tahtonut kertoa. Saa hehkuttaa, mutta ei ole pakko :)

Sain kaverin houkuteltua mukaan viikonloppuna jätemäelle rapputappotreeniin :) Kamukin kärsii ahdistusta lähestyvän bikinikauden takia (miksi, sillähän on jo mies??). En raaskinut kertoa, että hei, se alkoi jo.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 22:47:12

Katsotko min foxin leffaa...? Oli pakko kanavasurffata, jottan näkisin edes vilauksen romanttista hömppää. Olen nähnyt tämän pätkän kerran aiemmin. Kyllä, itkin, muistaakseni ihan reilusti räkä poskella :]

Päivämäärä:   13.6.13 22:49:11

Eikä ruoste :D Rappuset, ne iiihanat rappuset :p Vähän veikkaan ettet kuole niihin yhtä pahasti ku tää tervakeuhko, mutta saattaa yllättää ne äkkikuolemat siellä :D Harmittaa etten pääse ite ennenku vast ens viikolla, sit joskus ku krapula on hävinny.. Nii ja ei sit fuskata, niit ei saa juosta kaks kerrallaan vaan jokainen rappu pitää astua!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.6.13 22:50:01

Ruoste, juu sitä leffaa katon :) mun piti kyl men jo tunti sit nukkumaan

Päivämäärä:   13.6.13 22:52:56

Mäki oon kattonu ton joskus. Ja itkeny. Vuolaasti. Kehen oot ihastunu? Siihen työkaveriin? Vaiko vanha vielä kaivertaa?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.6.13 22:58:07

Täytyy varmaan sulkee tv...

Vanha kaivertaa edelleen ja pahasti mut mä en vaan jaksais tätä kamalaa oloa. Mut en haluis mitään "laastaria" tästä kivasta työkaverista, se tuntuis liian epäreilulta hänt kohtaan.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   13.6.13 23:02:24

ruoste ennen kaikki ylimääräinen tosiaan valui takamukseen, nyt keskivartalo on kirittänyt isojaossa. Joo nyt ei enää kukaan tuijottele vyötäröä.

Hyviäkin taloja löytyi, kaikissa oli jotakin hyvää ja myös huonot jutut. Yksi kiinnostava voisi lähiaikoina mennä kuntokartoitukseen niin, että maksetaan myyjän kanssa puoliksi.

Yhteisen ystävämme kanssa kun siellä suhailtiin, kaikki välittäjät puhuivat heti hänelle, itsellä oli lähes statistin osa.:)

Mutta paljon näitä on pako harkita, ja tiedän ,ettei siinä ole välttämättä loppuelämän tupa, vaan 5 v. ja esim. takaisin Hkiin. Sireenit ja ruusut ehtivät siinä jo kuitenkin suuriksi.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   13.6.13 23:07:41

Oottekohan te jotenkin tavallista levottomampia tänään? :D
missi, joo, nää on just sellaset autokädet :) ja voihan niillä kaikkea muutakin kivaa tehdä ku vaihdekeppiä hämmentää... ;)
tykkään kyllä käsillä tehdä, ja pakkohan se on kun ei persaus oikein mihinkään toimistotuoliin sovi tai tietokoneen ruutua tuijottamaan, enkä mä osaa olla paikoillaan :) tekemistä täytyy olla, paitsi sillo ku väsyttää, eli ny :)
joku puunikkarointikin olis kauheen kivaa, mut ei aikaa vaan löydy...

Ny on taas pakko nukkuu, huomenna taas pitkä päivä, lauantaikin pitäis jaksaa painaa... mut sunnuntaina sentään vapaata ja ohjelmaakin tiedossa, näkee vähän frendejäkin eikä pelkkää työtä ja nukkumista...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 23:15:36

Kauniitya unia ja öitä kaikille

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   14.6.13 00:03:26

Onkos jo kaikki muut lähteneet sen sinipukuisen hiipparin matkaan? Jospas mie sitten suljen ovet ja sammutan valot! Hyvää yötä !

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.6.13 00:06:13

Eipäs suljeta ovia kun kukkujia on vielä sisällä :) Öitä Mopelle ja muille karanneille.

Mission, ajattelin ottaa kuminauhan mukaan mäelle. Viskelen sitä sitten kaiteisiin ja kiskon itseni ylös, jos reisistä loppuu happi. Kai siellä jonkinlaiset kaiteet on?? :P Kaveri ehdotti, että lisäämme yhtälöön korkokengät. Saako siitä lisäpisteitä? Mä vähän luulen, että mullekin syntyy tohon paikkaan/tollaiseen treeniin sellainen viha-rakkassuhde. Välillä on pakko kärvistellä ja pakottaa itsensä äkkiä rikki ja ruvella ja puhista puhti pois. Seuraavat x viikkoa meneekin sitten aina mukavuusalueella lillutellessa tasaisesti puuskuttaen. Tavoitteena on alkuun selvitä ilman tekohengitystä ylös asti. Katotaan niitä jatkotavoitteita sitten myöhemmin :D

Nysse pätkä loppu. Niiiisk. Nessuja...

Kurnau, eihän sen paikan tarvitse heti täydelliseltä tuntuakaan. Harvinaisia sellaiset torpat kai ovat, jotka heti tuntuvat paratiisilta ja loppuelämän kodilta. Arvelisin sinun olevan nainen, joka onnistuu rakentamaan lämpimän kodin vaikka tippukiviluolaan, jos muuta ei löydy. Toivottavasti kuitenkin pian löytyy sellainen punainen (/vaaleanpunainen) tupa ja viipale vehreää keidasta, jossa viihdytte. Äkkiä se viisi vuotta muuttuukin viideksitoista, kun pienemmän pitäjän rytmiin tottuu :)

Päivämäärä:   14.6.13 07:59:22

Huomenta sinkkulaan! Ja ruoste jätti valot palamaaan ja ovet auki ;) Toisaalta mikäpä siinä, sinkkulahan on kuin tiekirkko, aina avoinna ohikulkijalle :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   14.6.13 08:20:22

Huomenta sateiseen aamuun ... tätä se minun parin päivän kova päänsärkyni tiesi, pitäisi varmaan perustaa sääpalvelu.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 08:40:14

Huomenta, jopas se nyt intoutui satamaan, laitumet menee taas kivaan kuntoon jos tota tahtia tulee vettä.

Päivämäärä:   14.6.13 08:48:15

Sataa sataa ropisee, kuraa maahan kertyilee!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.6.13 09:47:06

Uff, ilma on raskas ja taivas synkkä, pää samoin... Huomenta. Piiitkä perjantai edessä. Nyt kaipaisin jotain lämmintä ja mieltä ylentävää.

"Elämäsi muuttuu jollakin tavalla vielä kesän aikana. Muutos on sinulle hyväksi, sinusta tuntuu ainakin siltä. Anna asialle aikaa, vaikka se tuleekin lopulta nopeasti."
Vaikka jotain tällaista :]

Jätin ovet sepposen selälleen, jotta yöhön eksyneet pääsisivät sisään sadetta pitämään. Ohikulkijoille tiedoksi, että sinkkulassa on tarjolla tänäänkin teetä ja sympatiaa. Jos oikein onnistaa (ja huvittaa), saattaa saada suukonkin :)

Päivämäärä:   14.6.13 09:53:45

Huhuu! Nuoret miehet, ruoste jakelee pusuja.... tulkaas tänne!!

Horoskooppi lupailee kiinnostavaa Juhannusta: Kerää itsellesi voimia viikonlopun aikana. Edessä on raskas juhannus, olet järjestellyt hieman ohjelmaa itsellesi. Sinun kannattaa keskittyä nyt ihan vain lepäilyyn.

Tiedättekös, rupesin juuri tuossa eilen miettimään että pitäisiköhän tuota tulevaa viimeistä hääpäivää jotenkin juhlistaa? Heinäkuun alussa saa eron lopulliseksi ja pakettiin niin kaipa sitä edes jotenkin voisi vaikka solmia kauniin rusetin lopuksi koko liiton päälle?

ruoste: sinunkin pitää etsiä mukava vanha virttynyt villapaita lämmittämään ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   14.6.13 10:07:37

Eikös meille vanhoille miehille kukaan jaa mitään ... edes pusuja, ikärasismia ;)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.6.13 10:58:19

Ruoste vaan kiusaa... :)
Ei se kumminkaan pusuta... :)

Märkää, kylmää, ei meinaa jaksaa. Aika puolivaloilla mennään...
Ruokatuntikin olis, food, anyone?
Jos jotain hyvää, niin jaksaiskohan sit paremmin.

Päivämäärä:   14.6.13 11:44:37

Mä en ainakaa pussaile ny ketää. Töissä syön köyhäeväät. Muutenki tylsää... Ruosteen horoskooppi pitäs pätee mullekki, joo, joo, kunha lupaa vaan. No mä ahmin hottiksen selkämystä silmilläni salaa jälkiruuaks, jahka näkyy. Jotain iloo ees elämäs.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.6.13 11:46:00

No hei, pitävätkö markkinointipuheet koskaan sataprosenttisesti paikkaansa? Eivät! Kyl mää jos muutkin, mutta en tarkoittanut, että yksin otan vastuun kaikkien pusuttelusta. :P

Juu Moppe, tähän saumaan sopisi sellainen vahna, virttynyt villis paremmin kuin uudenkarhea, hiostava ja sähköinen keinokuituhässäkkä. Vanhassa vara parempi... Mutta vedetään se raja edelleen sinne neljäänkymppiin ;)

Nyt ois brunssin aika = myöhäinen aamiainen, jonka päälle saa syödä jälkkärin. Jee :)

Päivämäärä:   14.6.13 12:46:05

Oivoi, pussailu olis ihanaa! Tänään, varmaan ton sateen tuomana, olis just semmonen olo että jos joku mies ymmärtäis fiiliksen, tykkäis kanssa vaan pussailla ja halailla, menisin sen kanssa naimisiin heti! :D Saattaa toki olla että illemman puolella kummasti huvittais joku muukin.... :p

ruoste, mulla ei keuhkot anna myten sille rappusmäelle yhtä paljon kuin jalat, jalat olis jaksanu vielä (vaikka kytkintä olikin aika metkaa käyttää sen jälkeen kun jalka oli tärisevä nuudeli) mutta kunto loppu kesken. Jalat oli kokonaisuutena aika kipeet mutta vähemmän ku kuvittelin, pohkeet kuitenkin eniten joten korkkareilla vois olla aika mielenkiintosta vetää niitä rappusia :D

Tänään tulee sitten kaveri kylään viikonlopuks, joten meikäläistä ei paljon täällä näy, ehkä jossain kohtaa krapuloissani piipahdan :p Työpäivää on kuitenkin vielä jäljellä rutkasti joten paras viettää se täällä :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.6.13 12:54:19

Huuuuuh. Mitä sanottiinkaan eilen niistä hyvältä tuoksuvista asiakkaista/työkavereista? Totta joka sana, tulkaa vaikka haistelemaan 8) Sh1t! Olikohan mulla salaattia etuhampaassa...? :O

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.6.13 13:15:24

Voi apua, lavatanssikausikin alkaa huomenna kotikonnuilla! Miten sitä kaikkeen kivaan taipuisi...?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 13:37:27

Jaaha taitaa olla perjantai fiilistä kinkuilla, ku pussailut on mielessä.:) Mut se on oikkee, ei tainnut tänään tulla terassi-ilma, dääm.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   14.6.13 13:40:23

Niin tänään onkin parempi ilma vain peiton alle lämmittelemään ...

Päivämäärä:   14.6.13 13:46:30

No siis tottakai on tommonen ilma sen kerran puolessa vuodessa kun MÄ olen lähössä baariin. No, pitää muistaa ostaa toinen sateenvarjo tossa siideriostoksilla kans. Ja tietysti kun koirat pitäs ulkoiluttaa kunnolla että viitsii jättää ne illalla kotiin niin toki keli on tommonen ettei ne halua edes juurikaan irroitella :D Saati että itse viittiis ihan niin huolella tarpoa suossa... Ollaan kuitenkin meillä että josko sitä suurimman osan sitten illasta olis kotona ja menis baariin käväsee vasta iltamyöhällä. Pääsisköhän pussailemaan? :p

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.6.13 13:54:05

Voi apua tännekkin! Ei päivää ilman vahinkoo...
Mä löin pääni ovenkarmiin (älkää kysykö miten se onnistuu)
Nyt on hirvee vekki päässä :( no hattu päähän ettei ihan kuiviin vuoda :)

Mä söinkin silakkapihvejä pitkästä aikaa, on hyviä :) ja oli sellasta munasoossiakin, hyvää :)

Ruosteen pitäis kopioida/kloonata ittensä :)
Vois tehdä pusuruosteen, bileruosteen, mörökölliruosteen, kotilökäpöksyruosteen ja vaikka sellasen edustusruosteen :D
sitten varmaan riittäis ruostetta kaikkialle/kaikille

vielä pitäis jokunen tunti jaksaa, on tässä se hyväpuoli että ei illalla tartte nukkumasan perään soitella ja kysellä et "mis oot, mikä kestää" :D

Päivämäärä:   14.6.13 13:56:08

No jos ruoste hoitelee nuo nuorempien pusuttelut niin minä voin lähettää yli nelikymppisille miehille pusut * muisk ja pus*. Pitäkääpä hyvänänne. Päivätorkkuaika!

Päivämäärä:   14.6.13 13:57:08

Hörhö, mä vetäsin itteäni turpaan läppärillä toissapäivänä, tuli ihan verta huulesta :D Nii et ei toi ovenkarmi niin outo telomiskohde oo...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   14.6.13 13:58:09

Kiitos Moppe pusuista ja hyvät päivätorkkuajat, hymy huulillasi olkoon torkkujen ajan ja ihania unia ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 14:07:10

Kiitoksi Moppe, hyviä tirsoja.:)

sinkkujen topic 314

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.6.13 14:30:28

Missionilla ollu turpa liian lähel, se on kattonu tietty niitä käsikuvia nokka ruudussa kiinni :D

Kato ny ruoste, noita "vanhojaherroja" vaan pidetään hyvänä ja täällä "nuoriso" lähes henkihieverissä odottaa että sais edes sen viimisen pusun ennen ku taju lähtee :D

Hyvää torkkua moppelle, kelpais kyllä mullekkin...
Ei auta, takasin sorvin ääreen...

Päivämäärä:   14.6.13 15:03:47

Mä näin sen "ihastuksen":) On se ihan söpö ja kiva mutta vähän nyt kuitenkin veikkaan että ei se taida ihan semmonen todellinen ihastus kuitenkaan olla. Oisko syypäänä ollu enemmänkin hormonit :p Katteleehan sitä silti, ja jutteleekin mielellään, mut tuskin siitä sen kuumempaa juttua saa aikaseks. Tekis vaan vissiin mieli ihastua ni heti yrittää jokaiseen suht kohtalaiseen tapaukseen alkaa jotain kehittämään vaikka väkisin :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.6.13 15:19:39

No pus pus pus ja pus nyt sitten nuorisolle. :* :¤ :* Vanhemmille isken vain silmää ;) Tulisipa joku tekemään päivän hommat loppuun, niin meikäläinen voisi keskittyä suukotteluun. Huoh.

Aijai, pai pai... Soot hörhö isotellut jos pää on ottanut karmista osumaa. Tsot tsot!

Mulla on muuten kumma tapa kolhia lantio/ peba ovenkarmeihin. En tajua, ei se nyt niin iso ole, etten mahtuisi törmäämättä ovista kulkemaan. Joko arvioin omat ulottuvuuteni todella pahasti pieleen tai sitten syvyysnäössä ja tasapainossa on häikkää :P

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   14.6.13 15:22:27

Jes! Viikonloppu ja kylällä markkinat! Se mun työkaveri saattaa kans tul tuol markkinoil käymään :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.6.13 15:25:08

Se on Mission ihan luonnollista, jos et keväällä saanut aikaiseksi ihastua niin kyllähän kesäkuuhun mennessä alkaa aikamoiset patoutumat olla... Tämä sade on sitä paitsi ihan hyvä juttu teitin baari-iltaa ajatellen - kaikki pyrkivät sisätiloihin, joten kuppiloissa voisi kuvitella käyvän melkoinen kuhina. Ei muuta ku huulet tötterölle ja valitsemaan parhaat päältä pussailtavaksi.

Joko saa lähteä? :)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   14.6.13 15:45:28

Ruostetta kalsariin. Että on ollut väsy! Eilen oli taas firman pileet ja unet jäi tosi vähälle. Nyt ottanut sitten takaisin, mutta ei riitä. Jos kävis penskojen kans uimassa, niin saako sitten mennä jo nukkuun? Mää oon ollu tosi laiskaki. Ei lenkin lenkkiä sitten maanantain.

Siellä pileissä oli taas sitten niin hemaisevia tyttösiä :-) Iso organisaatio ja kaukana mun eristetystä kopista, niin eihän nuita ole koskaan tavannutkaan. Jopas se pää nyt pyörii :-) Painaa kesä niin pälle ja sitä kesäkissa vaan kahtellaan. Pitäs vaan napata kiinni ja kantaa saalis kotiin. Ei ole kukaan vielä lähtenyt seuraamaankaan....

Ja voi hitsi, jäi tuo 313 juhlanumero välistä :-(

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.6.13 15:47:18

Millä tämmönen pieni ja sievä nyt mitään isottelee. Karmi vaan kävi pahaa aavistamattoman nallukan kimppuun ihan ilman syytä :D

joo, saa lähtee, mä olen ruosteen puolesta vielä muutaman tunnin...

Päivämäärä:   14.6.13 16:07:06

Torkuilta herätty, tosin neiti ei halunnut nukkua joten ei se oikein levosta käynyt äidillekkään.. mono heilui kokoajan kylkeen tai nenä oil välillä nytyssä...
Virkistävässä sateessa ulkoilutettu koira ja suuria suunnitelmia saunan lämmittämisestä...

Päivämäärä:   14.6.13 16:08:59

Hellou:)!!
Täällähän nyt on jengi intoutunut, tää sadeko sen tekee, et netti toimii...;)??
Mä tulin tallilta, korkkasin kuoharin ja nyt sit perjantai-iltaa viettämään...töistä lähdin jo puoliltapäivin, kun meni täs pari iltaa turhan pitkäksi...
Ja loma se vaan lähenee...kuusi viikkoa, pystyykö joku parempaan:)???
Kesät on kivoja, kun saa pitää piiiiitkän loman:)!!!!!!!!!!!!!!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   14.6.13 16:10:05

Ei sitä saunan lämmittämistä kannata suunnitella, vaan lämmittää ... kaikkea ei pidä suunnniitella vaan mennä tunteella ja tilanteen mukaan, niin treffeillä kuin saunomisessa ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 16:19:17

Kun ikkunasta kahtelee ulos, ei kyl kiinosta lähteä mihinkään. Hmm pitäisköhän jo lonkero korkata.:) Se on ollut tuhma karmi, kun tolla tavoin Hörhöä pahoinpitelee.:D

Päivämäärä:   14.6.13 16:27:02

Juu Kessu, ei ole terassikeli eikä oikein viitsisi pistää nenäänsä ulos muistakaan syistä. Onneks on koira joka lenkittää silloinkin kun ei itse viitsisi.

Päivämäärä:   14.6.13 16:38:51

No paljoks meidän pieni sievä hörhönalle on pitkä?

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   14.6.13 17:12:22

Kas iltapäivää! Ei ole ehtiny paljon täällä käymään kun tuntuu et "maailma" täytyy taas saada valmiiks juhannukseksi:) Tämähän on edenny kun rajuilma. Tosin meillä paistaa ny aurinko. Eikun pihalle ja huurteinen eteen.

Päivämäärä:   14.6.13 17:15:24

Hengähdä Uki sentää sen verran, ettäs kerkeet nauttimaanki kesästä :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   14.6.13 17:19:57

Ai mistä kesästä ... kesä oli viime viikolla ja vuoden päästä seuraavan kerran

Päivämäärä:   14.6.13 17:25:30

Eioo säät samat kaikille. Tääläkään häävi.. Mut mulla onki herkkupäivä :P kaadoin kahviin punaista maitoo :D

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   14.6.13 17:29:04

jokupoku: 6 feet and 2.4094 inches :D

Päivämäärä:   14.6.13 17:29:43

http://www.youtube.com/watch?v=dEmhxc3_P

Tän lähetin myös hevosmiehelle.....
Kertoo musta enemmän kuin sata sanaa:)......

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   14.6.13 17:38:45

Ja täällä vaan junalla puksutetaan kohti k-pohjanmaata, mukavata!
Hauskaa iltaa vain itse kullekin, tää ilta ois kyllä niin tehty pussailuun ja halailuun, mut nyt ei pysty! Mut onhan noita iltoja tullut kyllä jo paljon vietettyä tälläkin viikolla ^^

Päivämäärä:   14.6.13 17:39:58

Huii, mikä karhu, mikää pikkunalle ollenkaa enää!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 17:45:31

Hyvä video.:) Onkohan se nyt niin, kun Piste ei saa ketään lassottua, jonkun pitää lassota Piste.? :)

Päivämäärä:   14.6.13 17:57:07

Jaa KESSU, vaikee sanoa....:).
Varmaan ihan miehestä kiinni.....
Mä täs linkittelen lisää hyviä biisejä vielä tälle illalle;).....
Sataa ja märkää, koiratkaan ei halua ulos.
Piiiitkä ilta kuoharin kera;)!!

Päivämäärä:   14.6.13 17:57:12

Hieno video piste!

Hörhönalle onkin aika pitkä poika! Eipä ihme jos ovenkarmit hyökkii päin!

Päivämäärä:   14.6.13 18:00:01

Juu Moppe on se. Ei noin isoo karhuu uskalla paljo kutitella! :D

Päivämäärä:   14.6.13 18:07:22

Hörhö on ihan miehen kokoinen köriläs noilla mitoilla;)!!!
Käykää nyt joku jo siihen kiinni:)!!!!!!!!
Varmasti tosiiiii turvallinen kainalopaikka!!!
Ihana!!!!

Päivämäärä:   14.6.13 18:31:14

http://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_A

Ja täs tää aivan huippubiisi tosi cowboysta;)......!!!

Päivämäärä:   14.6.13 18:36:12

Sinkkulaan hyvää viikonloppua, piipahdan jos/kun ehdin :)

Päivämäärä:   14.6.13 18:39:56

Hauskaa iltaa Missionille!! :)

Päivämäärä:   14.6.13 18:47:38

Pidä hauskaa Mission!

Päivämäärä:   14.6.13 18:49:43

Moppe itsellä ollut 2 hääpäivää, enkä muista kummankaan päivämäärää. Ehkä olen hirveä ihminen, lähipiiri haukkunutkin lyttyyn jo aamupäivästä, itseruoskinta komppaillut lähipiiriä oikeastaan koko viikon.

Ihan sama, minkä merkin horo, mutta kuten Mopella, mutta aion viettää juuri tuollaisen kerrankin itselle omistautuneen vkl:n.

Ja miesasioista: ei voi vain mennä niin, että koko ajan uutta putkeen, jos ihminen ei ole kauhean jämähtänyt. Vaikka jokaista hääpäivää ei muista, pakko siellä oli olla välillä joku hyvä silloin tällöin.

Ja ruoste ei tule kotia tippukiviluolaan, tulen hulluksi asuntoprojektin kanssa. Varsinkaan ja varsin toisin kuin miehet, välittäjät eivät koskaan unohda soittaa.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   14.6.13 18:51:34

ja hörhönalle on salee ayi:ssa. vähän tuli hölmö hetki kun juuri tarkastin googlesta nuo pituudet ennen tuota "pikkunallen" viestiä... tuolla ayi:ssa kun pituudet merkataan noin :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 18:59:13

Hmm, kerran ollut naimisissa 20 vuotta, se riitti.:D Täytyy kyl olla ihmenainen, joku jatkossa, jos meinaa minut saada rengastettua.:)

http://www.youtube.com/watch?v=EJ29pVhsdMs

Päivämäärä:   14.6.13 19:03:17

kurnau, ei se hääpäivää vaadi, et unohtaa:).
Mäkin olen unohtanut exät.
Niistä ei ole mulle mieheksi ollut, yhdestäkään koskaan. Paitsi oli yhdestä, mutta hän ei ole enää mua tässä maanpäällisessä elämässä hauskuttamassa upeella huumorintajullaan ja aina aurinkoisella olemuksellaan. Jos mies voi ymmärtää naista, hän ymmärsi aivan aina:)!!!
Hiipii välillä aivan hirvee ikävä mieleen!!!!!
Jos joku päivä sit se prinssi sattuisi kohdalle, se, joka vie jalat alta........onko niitä??
Ei kai.

Päivämäärä:   14.6.13 19:03:47

Samat sanat Kessu, tosin miehestä. Tulee tämä eroaminen niin prun kalliiksi, jo kolmannet maksut menossa enskuun alussa!

Päivämäärä:   14.6.13 19:24:09

http://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6x

Ja cowgirl vastaa....;).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 19:25:17

Sääli Piste että niin kävi, mutta se ei ollut sinun käsissä, eikä sinun vika, elämä jatkuu. Moppe tiedä ne kaavat ihan tarkkaan, se on aika raskasta aikaa.

Päivämäärä:   14.6.13 19:39:20

Ei se Kessu nyt niin raskasta enää ole, kallista vain näin työttömän pussista. :D

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   14.6.13 19:39:39

mikä ihme on ayi?

EiEiEi... ei mikään karhu, karhuthan syö ihmisii, ja muutenkin pelottavia http://www.youtube.com/watch?v=kjm6RCYNmJg enkä mä mitenkään voi olla vielä edes karhun iässä :D

Kyllä mä ennemmin olen tämmönenhttp://www.youtube.com/watch?v=X5VJviWS3yE
tai tämönen http://www.youtube.com/watch?v=IfEb-YbhFas
tai...http://www.youtube.com/watch?v=tCPnsqxDKf4 :D
Ni kyllähän tuollaisia uskaltaa kutitella, halailla ja tunkee kainaloon, kyljessä on just sopivasti pehmosta että on kiva ryömiä sinne kainaloon :D
mut ei saa liikaa kutitella ettei tuu aivastus http://www.youtube.com/watch?v=FzRH3iTQPrk :D

Nyt saa lähtee jo kotiin eiks joo?
kaupast pari mallasta, telkku auki, niin luultavasti uni tulee ennen kympin uutisia :)

Päivämäärä:   14.6.13 19:47:05

Seikka on saletti Hörhönalle! Mulla on yksi sun olomuodoista tyynynä tuossa soffalla, aina välillä nukutaan ihan kaikukkain ;) .

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 19:48:22

Hörhö hui.:D Moppe juu on siinä kaikenlaisia kuluja, varsinkin jos ei oo paalua päällä, se vetää tiukille.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.6.13 19:48:47

Iltaa sinkkulaan. o/

"Eräs kehuu sinua melkoisen vuolaasti, voit kulkea rinta rottingilla koko päivän. Illasta tulee niin hauska, että tämä päivä on sinulle ehkä alkukesän mukavin."

Tämmöstä lupailee mulle, vaan noinkohan on. Oli niin sateinen päiväkin ja nukahdin heti kun pääsin töistä kotiin. Taitaa olla tänään vaan ohjelmassa aikaisin nukkumaan menoa.

Päivämäärä:   14.6.13 19:49:36

Jos hörhönalle ois lähellä, rutistaisin sen litteeksi ja pusuttaisin poskelle varmasti sadasti:)!!!!
Ottakaa nyt jo joku tuo mies;)!!!!!!!!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   14.6.13 19:55:24

juu. sadepäivä ei voi olla millään muotoa mukavin. tai no...jos olis peiton alla oma kulta :)
mä oon niin poikki tästä viikosta. otin neljännet päikkärit ja taitaa ilta mennä haahuillessa. ei paha. onneksi ensi viikko on lyhyt vaikkakin kiireinen. ja toiseksi viimeinen työviikko :D

sitten sais aurinko tulla.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 19:57:41

Hei mullakin on vanha nallukka, about 120cm korkea, toinen korva lorpöttää. No hörhöä en kyl halaile.:D Ompas taas miehiset jutut.:D

http://www.youtube.com/watch?v=X9s_CQx4ylU

Päivämäärä:   14.6.13 20:10:55

Mitä kuluja exästä siis on, kuolinilmoitus, jos se käyttelee lupaamaansa nyöriä.

On siis lupaillut löytännensä köyden.

Hörhö on komea, siis ihmisissä on paljon kauneutta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 20:16:51

Sade näköjää loppu, laitankin viel roihut tänään ja paistelen jotain makoisaa.:) Vaahtokarkkeja? :D

Päivämäärä:   14.6.13 20:26:52

http://www.youtube.com/watch?v=KNZH-emeh

Haikeeta....muistojen ilta:).....
Ja seuraavaksi sit jotakin muuta...mä menen taas eteenpäin;)!!!!!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   14.6.13 20:43:02

Moro sinkkulaan.

Onks minuu kaipailtu?

Anyway, sehän on onneks perjantai.. rento meininki ja silleen :)

Päivämäärä:   14.6.13 20:47:37

http://www.youtube.com/watch?v=IhIGBV2dM

Ja kaihomieli jatkuu...:)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.6.13 21:05:04

nallelimsaa, uuh, :)

No en siitä komeesta sitten tiedä... väsyny ainakin :) halit,pusut ja rutistukset kelpaa aina :D thanx

taidan kömpiä sänkyyn ettei tartte sohvalta herätä keskellä yötä, vielä pikku filmi, kaikkisamassapaketissa tyyliin, pojille autoja ja tytöille hörhöö! < http://www.youtube.com/watch?v=uC7ZcQIgUs0>

Päivämäärä:   14.6.13 21:06:43

Ärtsy moro :)

Vaikee lukea teiän tuotoksia kun joraan samalla :D Foof Fighters soi täysillä ja meikä jorailee karpalolonkeron kans, kamu suihkus ja kohta lähtö! :DTääl ei ees sada! Loistava ilta ryypätä ja pitää hauskaa :):) Pari nauttineena irtoo pusuja täältäkin, kaikille tasapuolisesti, PUSU!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.6.13 21:07:00

menipä hienosti...
hörhö is the driver of this vehicle http://www.youtube.com/watch?v=uC7ZcQIgUs0

Päivämäärä:   14.6.13 21:19:00

http://www.youtube.com/watch?v=eVvjKA22M

Ja tästähän täytyy tietty unelmoida;)!!!!
Uuuh!!!!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   14.6.13 21:38:01

Heippas taas :) Tämäkinhän on maahoton juhlanumero, se on tämä rinki nyt kiertänyt ihan alkuun. Eli ympyrä on sulkeutunut. Muttei hötön sinkkula, ei ei uutta verta vaan kehiin, kyllä tänne pääsee :)

Muistattahan te, että miehen yhteenlaskettu pituus on aina sen 2m. Niin täällä on mulle kerrottu :)

Päivämäärä:   14.6.13 21:40:10

Kattelin ajankuluksi hörhön muutkin salaiset;).
Mies ei ainakaan anna ihna helpolla periksi:)!!!
Samanlainen kuin mä:)!
Mennään ja vaikka läpi harmaan kiven, jos ei onnistu, kierretään just sen verran et onnistuu....
Hienoo, nalle:)!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 21:44:04

Uh ny o ähky, haluuko joku kylmäsavustettua Kessua.? :D Hippasen oli puut viel märkiä.:)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   14.6.13 21:45:12

Ai nii, pitää nuista babyboggereista vielä sen verran, että ompas ne nättejä nuin pienenä ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 22:13:05

Höh, jokos kaikki lähti hässimään, mää haluun kans.:D

http://www.youtube.com/watch?v=lUvYR2ZYjVY

Päivämäärä:   14.6.13 22:21:07

No kerrankin miesvoittoista näin perjantaina;)!!!
Antakaahan miehet nyt sit palaa täällä vaan:)!!!
Teille on areena avoinna, reiningii, offroadia, ratsastusta(hevosella);)!....jotakin muuta...mitä??

LähettäjääR 
Päivämäärä:   14.6.13 22:29:48

Miesvoittoinen perjantai.. :O

Puhutaanko tisseistä ja perseistä.. ja niiden kantajista :D

Vai raktoreista ja ulosottotehoista? Tai sit hevosista? Vai kenties sorvipölkyistä?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.6.13 22:30:35

Kerron, Piste Lady avaa seuraava.:)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.