Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 313

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 08:44:14

Jospa mä nyt sit teen vaihteeksi uuden. 313 Aku Ankka fanien juhlanumero. =) Niin ja kiitos pisteellekin onnitteluista.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1358148&t=1358148

Re: Sinkkujen topic 313

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   13.6.13 08:48:08

Nipistystä seuraa sitte näykkäisy ;) paikan saa juhlakalu valita itse ..ja oikeestaan vaikka useammanki, näin synttärin kunniaksi!

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   13.6.13 08:51:38

Huomenet pitkästä aikaa :) Kesä on saapunut, mutta sinkut ne porskuttaa...Ei taida oikein tää topa toimia:D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.6.13 09:09:50

Kappas!!
Riksu:)!
Juu, ei oikeen ota tulta alle tää ketju;).......

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 09:28:07

Huomenta ja onnittelut päivänsankarille

Taisi eilinen pitkä saunominen iltaviileässä hieman kostautua, kesäflunssan paraneminen otti hieman takapakkia ...

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   13.6.13 09:43:53

Huomenta huomenta!

Eikö miehiä kuulu vähän testailla? Sillai kivasti siis ;)

Juu, ei tietenkään epävakautta kukaan oikein jaksa. Juuri puhuin eilen kaverimiehen kanssa tuosta yllätyksellisyydestä, kun hän on mennyt vähän ihastumaan. Sanoin, että muistaa sitten järjestää niitä kivoja pikku yllätyksiä toiselle, myös alkuhuuman jälkeen. Vaikka kai niitäkin löytyy, jotka eivät niistä pidä.. Itse valitettavasti niitä kaipaan ja siksi ehkä olen osittain hankala. Joidenkin mielestä.
Mutta noh, näin sinkkuna ei tarvitse kenenkään siitä huolehtia. Saa tehdä sen ihan itse :)

Uu! Mikäs kuva Se sellainen oli?? Pasmat sekaisin siis?? Kerro kerro! :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.6.13 10:01:44

Aamupäiviä, kerrankin saa olla himassa välillä.:) Jos lähtis pihahommiin, hieman vaan pashalta ilma näyttää L-Uusimaalla. Webbi, valkosipulia nassuun raakana, niin pöpöt lähtee.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 10:10:31

Jokupoku: Heh, jaahas että oikein saa paikat valita. ;) Kylläpä tänään kelpaa sitten, mut varohan nyt ettet kohta tarvi taas jäähdyttelijää, kun tollasia vapauksia meet mulle antamaan. Sitä ei koskaan tiedä mitä mä keksin. =)

Mulan: No joo niinhän se taitaa kuulua tai ainakin olen jo tottunut siihen, että naiset testailee kaikenlaista ja ilmottaa sitten jos tuli hyvät pisteet. :D Että vaikka vähän ärsytetään tahallaan ja kokeillaan kuinka pitkä pinna miehellä on. Ootte te hassuja kyllä joskus noiden testailujenne kanssa. :p

Niin ja se kuva nyt oli semmonen mikä vetoaa varmaan jokaisen heteromiehen vietteihin niin voimakkaasti ja alkukantaisella tasolla, ettei siinä voi mitään kun silmät pyörii päässä. Tuolla tissikuva keskustelussa nimimerkki 75G laittoi vaan kuvan omistaan ja oli aikalailla täydelliset rinnat. Teknisemmin sanottuna oikeat referenssi rinnat. :D Kateellinen olen kyllä hänen miehelleen. Niin tyhmältä ja yksinkertaiselta kuin tämä varmaan mut saakin kuulostamaan, niin on sitä rinnoilla vaan ihmeellinen vaikutus miehen mieleen, kun niin pistivät huokailemaan ihastuksesta. :D

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1358867&t=1358867

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   13.6.13 10:15:38

Huomenta! Kömmin sängystä just, jysäri kolkuttelee ohimoissa.... Miten niin huonolta Kessu? Täällä ainakin aurinko vielä paistoi tosi hienosti ja tuuli.... Ehkä vähän tummempaa järven päällä!

Minskille vielä onnittelut!

Täytynee tehdä ryhtiliike! Nää aamut venyy ja vanuu kokoajan myöhemmäksi... ja ite sitten istuu netissä myöhemmäksi...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.6.13 10:17:58

Heh, ihan hyvät mollukat.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.6.13 10:22:06

Moppe, välillä paistaa aurinko ja välillä ripottaa vettä. Meinasin siiman kanssa mennä riehumaan pusikkoon, mut kettumainen leikata märkää heinää.

Päivämäärä:   13.6.13 10:30:07

Haha, on teitä miehiä välillä helppo johtaa harhaan :D Nostaa vähän paitaa ja se on siinä ;)

Pitäähän se nyt sietokyky testata, jotta tietää mihin pitää vetää viiva :)

Ihanaa vapaapäivä. Näin aamuihmisenä (not) aion löhöillä aamupäivän koiran kanssa ja aloittaa päivän hommat vähän myöhemmin. Koira yrittääkin sopivasti kaivautua peiton alle tuossa <3

Päivämäärä:   13.6.13 10:36:00

No kyllä miehet vähästä menee sekaisin....;)!
Rintarauhasista...ne on vauvoja varten;).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.6.13 10:39:07

No ei tässä mitään sekaisin ole menty, totesin vaan, et hyvät tissit.:)

Päivämäärä:   13.6.13 10:44:44

No tytöt, tytöt! Onhan hyvännäköiset rinnat ihan kiva katsella :) ! Ja nuo oli kyllä ihan jospa kahdehtimisen arvoiset! Tosin täytyy myöntää että melkeinpä kaikki muutkin on kolmen lapsen imettämisen jälkeen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 10:52:48

Moppe: Kiitos kaunis :)

Mulan: Haha, no niinpä. Ajatella miten helppoa teillä naislla on, kun on konstit miehen lepyttelyyn ja hiljentämiseen ihan siinä käsien ulottuvilla koko ajan. :D Niin ja siis todellakin ilohan tollasia on katsella. On ne vaan niin kauniit, kuten naisen vartalo kyllä muutenkin. Joo tunnustaudun visuaaliseksi mieheksi joka tykkää katsella naistaan, että eipäs sammutella aina niitä valoja makkarissa. x)

piste: No mutta kun ne oli niin kauniit, että jäi ihan monttu auki. Onhan ne nyt vähän miestenkin iloksi hei. Sen verran häikäilemättömästi naiset noitakin avujaan hyödyntää kun miehiä houkuttelevat luokseen. Ihan epäreiluja aseita, vaikka toisaalta enpä kyllä kehtaa varsinaisesti valittaakaan. :D

Päivämäärä:   13.6.13 10:54:19

Minski, ainii mä taas unohdin sen betamax-trauman... Joo mä kiltteydyn ny, vaikkas olenki utelias sun kekseliäisyyksies suhteen :)

Moppe, tääl ois vertaistukee :)

Päivämäärä:   13.6.13 11:02:28

Jokupoku :D

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   13.6.13 11:02:45

Minskille onnea! Ollaan samanikäisiä. Tää onkin hyvä ikä, mulla on jo kokemusta tästä kuusi kuukautta :)

Oli kyllä tosi kauniit rinnat, ei voi kieltää. Kaikkea sitä pitääkin mennä klikkailemaan keskellä päivää.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   13.6.13 11:07:47

Huomenta. Väsyttää..... No siitä huolimatta, kröhöm:

Paaljon onneeaa vaan,
paaljon onneeaa vaan,
paaaljon onnneeaaaa Minski,
paaljon onneeaaaaa vaan!

Päivämäärä:   13.6.13 11:24:58

Eikö kaikki miehet ole visuaalisia? Tai ainakin suurin osa. Tai jos korjataan vielä sen verran, että kaikki mihin olen itse törmännyt ;)

Töllöstä tulee Leila leipoo ja näyttäs olevan aika kiva rintavako sillä. Kääntäkää telkkari siis liville! (miehet :D)

Mitä mission tykkäsi AHstorysta? Mun mielestä oli sen verran mielenkiintoinen, että taidan katsoa seuraavankin jakson. Sopivan weird.

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 11:26:08

Älä, piisku. Kaikkea sitä pitääkin uteliaisuudesta mennä kurkkimaan. Ymmärrän kyllä, että tuollainen varustus saa pienen miehen pään pyörälle. Kyllähän avuja täytyy hyödyntää, jos niitä on. :p Use 'em if you got 'em.

Tämän enempää en aio osallistua tissikeskusteluun, tulee muuten paha mieli :D

Päivämäärä:   13.6.13 11:31:14

Kyllä minä myönnän naisena suoraan olevani myös aika visuaalinen tyyppi. Kyllähän tietyt piirteet miehessä innostaa ja toiset ei.

Voin kyllä kuvitella kuinka mielenkiintoinen tilanne esim.töissä avata noita linkkejä kun ei ole aivan varma kuka seisoo selän takana ;) !

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   13.6.13 11:33:13

Ooooh, boobs...
Tissit on kivoja, sanokaa mitä sanotte :D
happy birthday minski!, pikkuhiljaa siitäkin vaan tulee sellanen vanha äijä :D
voi lempo kun osaa väsyttää, onneks on vähän rauhallisempaa tänään.
Vielä ainakin täällä paistaa arska, iltapäiväks luvattu hirmu sateita...
Kuka lähtee sadepäivän leffaan? Mä tarjoon popparit :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 11:33:20

kyllähän niitä tissejä on kiva katsella ja tunnustella ... ja kaikki tissit on hyviä, huonoja en ole koskaan tavannutkaan ...

Päivämäärä:   13.6.13 11:38:39

Oii, sanopa Webbi nätisti... (Tai mist mää tiän montaks tisuparii on tuoho ikää mennes kohdannu...) :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 11:40:25

Sen verran että uskallan sanoa niistä mielipiteeni ;D

Ja aika hyvin osaan arvioida tissiliivienkin koon ihan näkemällä ja kokeilemalla ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 12:07:58

Jokupoku: Hehe, se lienee viisainta. Mä joskus vähän innostun itsekin liikaa, kun tarpeeksi härnäillään. :D

piisku: Ahaa, no hyvä me. :p Niin ja hei rintojen katselemisellahan on terveyttä edistäviä vaikutuksiakin. Eikös se just ollut lehdissäkin juttua tosta, että senkin puolesta iloinen asia. =)

Mulan: Niinhän ne taitaa olla, mutta toiset on sitten vielä enemmän tissimiehiä ja toiset sit taas jotain muuta. Mut onhan näitä joo jotka hyödyntää noita avujaan aika kiitettävästi. Mikäs sitä on tietty kesälläkin tiiraillessa jonkun seksikästä povea. ;)

Mission: Ooh, että okein laulamaan aloit. Kuinka huomaavaista, kiitos sullekin onnitteluista. :)

hörhönalle: Haha, no joo kyllähän tässä ikää tulee koko ajan lisää, mut en mä nyt vielä sentään niin kovin vanha ole. Mun mielestä melkolailla parhaassa iässä vielä ja virtaa riittää kyllä. =) Mut kiitos onnitteluista. :)

Päivämäärä:   13.6.13 12:12:24

Mä en ole kovin visuaalinen miesten suhteen. Eniten merkkaa katse, toiseks se miten käyttää päätään ja käsiään ;D ja moottorisahankärystä saa lisäpisteitä :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.6.13 12:13:30

Hei sinkkulaan

Vähän kiirettä pitää töissä mut on tääl hauskaa :) mut kyl vapaalla on sen verran kivempaa et oottelen et pääsen kotiin/mökille.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 12:13:33

harmi, minulla jää noi lisäpisteet saamatta ... tai sitten pitää käydä moottorisahankäryssä ;)

Päivämäärä:   13.6.13 12:15:03

En mäkään mitään Adonista tarvi, mut ei se toki haittaa, jos mies hivelee silmää;).......

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 12:17:17

En tiedä, minä olen aina löytänyt naisessta niitä kauniita piirteitä, joihin kiinnittänyt huomiota ... kauneus on katsojan silmissä ... ja kauniista naisestakin löytyy niitä rumia piirteitä, jos ei ole enää tunteita ...

Päivämäärä:   13.6.13 12:22:33

Webbi hommaa tervaa jostai, seki toimii. Muttei tupakasta sitä siis...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   13.6.13 12:23:50

Hei! Onks mun lisäpistetili nyt aukastu kun mää melko useastikkin tuoksun moottorisahalle, bensalle, öljylle ja metsälle ja miehelle :)
Yleensä kyllä sanotaan että sä haiset pahalle :D
minski: mä sanoinkin että pikkuhiljaa :) hups vaan, ni ollaan kaikki kiikkustuolissa ja ihmetellään että mihin se elämä meni :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 12:26:35

No tupakasta pääsin eroon 11-vuotiaana, joten yli 40 vuotta ollut tupakkalakossa, joten ei siitä tervanhajua ... käykö leijona tervapastilli tai tervashampoo ;)

Päivämäärä:   13.6.13 12:38:04

Kyl parasta miehessä on miehen tuoksu....se saa sydämen heittämään volttia;)....
Siis ominaistuoksu. Se on se, joka hurmaa mut:)!

Päivämäärä:   13.6.13 12:41:54

Pitää käydä kotona tsekkaan noi tissitopan kuvat. Ei kehtaa töis...kun ei tosiaan tiedä, kuka selän taakse ilmaantuu.....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 12:46:44

No ei kai siitä tarvitse välittää kuka selän taakse tulee ;)

Päivämäärä:   13.6.13 12:55:01

Hörhö nam, nam, nam ;)

Webbi, ei auta ne. Oikeeta tervaa hommaat putelin ja sutit sitä vaiks aidan seipäisiin, ei itteensä tartte sentää sillä sutia :D

Päivämäärä:   13.6.13 12:57:50

Hörhönalle: sait myytyä! Jos vielä tuohon lisäät aavistuksen nuotion savun hajua niin minun ei tarvitse edes katsoa, haistelu riittää :) !

Eihän sitä visuaalista välttämättä tarvii, mutta saahan sitä kaunista katsoa kuitenkin!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 13:00:22

Jaa meinasin että pitää kieriä tervassa ja höyhenissä ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 13:17:16

Höyhenpeitettä voisi olla kiva silitellä, mutta jos iholla on tuoretta tervaa, saa kyllä pysytellä kaukana! o.O

Tuoksu, oujee, se saa kyllä natsatessaan polvet notkumaan. Arvon daamit, onko teillä muilla jotain lempi(miesten)tuoksuja, jotka aiheuttavat kantajasta riippumatta saman reaktion? Mulla on yksi, olin tavallaan joskus ihastunut sen kantajaan, joka oli myös pitkäaikainen ystäväni. Tunnistin hänet näkemättä pitkienkin aikojen jälkeen hajun perusteella - kerran piti pysähtyä ja palata taaksepäin, kun tunsin tutun tuoksun ostarin käytävällä. Ystävänihän se siellä, suihkunraikkaana ja tuoreet tuoksut iholla ;) Tokihan se ihmisen ominaistuoksu muuttaa hajusteen tuoksua. Sama parfyymi toisen miehen iholla ei ole ihan yhtä vahvaa reaktiota aiheuttanut, mutta positiivisia mielleyhtymiä se on silloinkin herättänyt. Itse taas vaihtelen tuoksua, lempihajustetta ei ole vielä löytynyt.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   13.6.13 13:37:39

Kahviaika, ny!
moppe: tottakai onnistuu nuotiosavut ja melko useasti sitäkin :) ja kaupanpäälle vielä sellanen vieno nokipannu kaffen tuoksu, olkaa hyvä :)
Mä taidan tuoksua melkein jokapäivä aika miehekkäälle kun tuo duuni on sellasta ettei ihan aina saa hikipisaraa pidäteltyä :) voihan se olla että on hyväkin tuoksu :D
ja webbi, kyllä joka äijällä nyt tervapurkki on hyllyssä :)
Mäkin sitä vähänväliä tungen mitä ihmeellisimpiin paikkoihin :D

Päivämäärä:   13.6.13 13:39:57

Kops! Hörhönalle, nyt kyllä tipahti tämä naikkonen, tuo nokipannukaffe on ihan tosiaankin piste iin päälle, eihän tuon täydellisempää miehen tuoksua voi ollakaan!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 14:22:58

http://ellit.fi/ihmissuhteet/seksi/ominaishaju-luontainen-kiihoke-seksiin
Tuoksujen merkityksestä.

By the way. Ilouutisia ainakin nuorimmille sinkkulan leidikinkuille:
http://aijaa.com/RDUWRn
Et nou hätä. Vähän vielä kärsivällisyyttä.

Pökät tippuu. Tarttis varmaan syödä jotain. Let's have lunch.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.6.13 14:51:13

Joo hei tuoksu! No nyt mä keksin taas yhden syyn minkä takia tykkään siitä mun kesäheilastani. Mietein tos jokunen aika sit et mikä siin ihmises on niin ihmeellist et tykkään hänest. Ehkä se johtuu kans osittain tosta tuoksusta vaikkei siihen osaa aina kiinnittää huomiota

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 14:54:31

kai sitä pitää peseytyä vähän useammin ... kun kerran tuo tuoksu on niin tärkeä ... Kyllä meillä niehillä on vaikeata, jotta kelpaa naiselle pitää haista oikealle, näyttää oikealta, katse ja hymy pitää olla, puhelias, älykäs, huomaavainen, kohtelias, romanttinen, hellä, intohimoinen ... ja paljon muuta

Meille mihille riittää vain että on TISSIT ;)

Päivämäärä:   13.6.13 15:07:09

Mulan, tykkäsin, jäi katselulistalle horror story:)

Aijaan kuvat ei aukea lumialla. Jotain ärsyttävän täydellisiä tissikuvia kattelin eilen kotikoneella, kiitti riitti, kateuskortti vedetty, masentaa moiset...

Tuoksut on tärkeitä, ja ärsyttäviä! Ihan hirveetä yrittää vaivihkaa änkeytyä hyväntuoksuisen miehen kylkeen sniffailemaan, vaikka pitäis keskittyä töihin:D Jotkut tuoksuu niin tainnuttavan hyvälle että melkein rakastuu heti.. Usein olen tykännyt joistain miesten käyttämistä tuoksuista joita heillä jo on, ja eipä ole tarvinnut paljon vihjata mitä kannattaa käyttää jos mielii vietellä, tuntuu sopivan heillekin mainiosti;) Miehet taitaa olla hövelimpiä noissa, naisilla on enemmän niitä mistä eivät luovu vaikka mies sanois mitä. Itelläkin yks josta en luovu koskaan, tosin siitä on kaikki miehet pitäneet kyllä:)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   13.6.13 15:10:15

Tää lähtee ny kotiin haisemaan :D kerrankin ajoissa, jee!
Pilviä kerääntyy jo, kohta sataa.
Ei ole leffaseuraakaan näköjään ihan jonoksi asti :D jääpähän mulle enempi poppareita :D

Päivämäärä:   13.6.13 15:51:18

Mission, koitas painaa sitä uudelleenlataus kuvatusta. Mun lumias se auttaa, ku mitää kuvaa ei kerrasta ladannu. Tota kyseistä tissikuvaa en vielä tosin koittanukkaa kattoo...

Webbi, jos miehillä ois yhtämoiset featurelistat, nii sukupuuttoon ois laji kuallu. Pitäytykää niis tisuleis ny vaan. Ja jos niit höyhenii haluut, nii kutitellaa vaiks niillä sitte vaan ;) Tai tyynysotaa nii et höyhenet pöllyää, mut ei lasten nähden tyhmäillä :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 15:51:33

Niin totta Mission, herkullinen tuoksu on kamalan häiritsevä :D Reaktio on varmaan verrattavissa siihen, kun nämä tisseistä tykkäävät pojankoltiaiset bongaavat parin hyvinmuodostuneita maitorauhasia. Hmh, sanoitsä jotain? Jooo, kaikki käy... :P¨¨

Se vasta ärsyttävää onkin, jos asiakkaalla on hyvää tuoksua yllään (ja sattuu muutenkin kuulumaan "kohderyhmään", eli rangastamattomiin alle keski-ikäisiin heteromiehiin). Yritä siinä sitten olla edustava ja käyttäytyä ammattimaisesti... Onneksi nämä tapaukset ovat harvinaisia. Tutumpi ilmiö on sen sijaan se, että joutuu avaamaan ikkunan asiakkaan lähdettyä (tai pahimmillaan vaivihkaa tapaamisen aikana), kun sitä partavettä tai tätituoksua on lurahtanut ennen asioille lähtöä pikkasen reippaasti... :X

Webbi, ei se noin vaikeaa ole. Pitää tuoksua miehelle, mielellään myös edes joskus puhtaalle sellaiselle, näyttää mieheltä, osata hymyillä ja katsoa silmiin olematta pelottava, kyetä kommunikoimaan muutenkin kuin urahdellen, hallita normaalit käytöstavat.... Okei, ehkä siihen vaaditaan vähän enemmän, mutta sehän onkin sitten ihan tuurista kiinni, sattuuko olemaan soppeli sille vastaantulevalle naiselle. Ihanko oikeasti muuten mikä tahansa emäntä käy, kunhan sillä on rinnat? :P

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 15:55:26

NO ei etukäteen ole muita vaatimuksia, paitsi se hymy ...

No oikeasti sitten täytyy kolahtaa, ei ihan kuka tahansa ja joskus olen kääntynyt kannoillani, vaikka nainen on ollut tosi hyvän näköinen mutta tyhjäpäinen ...

Päivämäärä:   13.6.13 16:07:21

Ja voi nam, pääsin tänää nuuhkimaan sitä hottistyökaverii, ku satuin oleen nii lähellä. Mut sillee varovasti vaan ettei se huomaa! Tää on sitä samaa herkutteluu ko miehillä se tissien ihailu ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 16:11:37

Täytyy varmaan lisätä tuota saunassa käymistä ... jos vaikka tuoksuisin hyvälle

Ja minä kun olen luullut että puhumalla ja saamalla naiset hymyilemään, olisi ihan riittävää ... ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 16:11:48

Apua, pitää varmaan opetella hallitsemaan noita sieraimia, ettei niiden väpätys paljasta puuhiani! En tahtoisi tulla vedetyksi samalle viivalle tissientuijottelijoiden kanssa :P

Päivämäärä:   13.6.13 16:15:45

Eikä mitä ruoste, tosipaikan tullen nuuhkaiset piiitkään, hartaasti, ja huokaiset ja tuijotat silmiin se näkösenä, että sekoot just. Toimiskoha tollane, vai lähtiskö miehet karkuun heti?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 16:17:06

Minuun saatte testata ... ;)

en ainakaan jaksa kovin lujaa pitkälle juosta kasrkuun :D

Päivämäärä:   13.6.13 16:17:58

Höh. Ite huomasin tänään sellasen seikan että tää mun "ihastukseksi" parjattu kun ei näyttäytynyt tänään, niin huomasin harmittelevani asiaa itsekseni. Perhana soikoon, oonko mä nyt kohta sitte ihan koukussa siihen? Voi v....enäjä!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 16:19:39

:D Täytyypä JP kokeilla joskus. Ehkei ihan kaupan kassalla kuitenkaan kehtaa. Kahvilan jonossa ehkäpä? Voisi sitten pistää silmien pyörittelyn ja kuolaamisen vaikka tuoreiden korvapuustien syyksi, jos tällaisen lämmittely-yrityksen vastaanotto onkin odotettua kylmempi.

Jee beibe, tuoksusi saa nenäkarvani värisemään. Hrrrr.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 16:21:11

Mission, toi on edelleenkin hyvä asia. Ajattele nyt, kerrankin on kiva mennä töihin... :)

Päivämäärä:   13.6.13 16:22:48

Webbi mä hekotan täälä kaksinkerroin kippuras, mielikuvittelees sun jahtausta hullunkiilto silmis :D :D

Päivämäärä:   13.6.13 16:25:50

No ehkä jos se onnistuu pitämään kaukoihastuksena, semmonen vois kyl piristää ;)

Hyvinhän se toki onnistuu semmonen, viis vuotta sinkkuna ja sillee... Yhtään ei kiinnosta ku katella etäältä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 16:26:35

ruoste: Haha, mikä vika tissien tuijottelijoissa muka on? :D Ihan luonnollisia viettejä ja eiköhän toikin oo enemmän siitä kiinni, että kuka niitä tuijottelee. Jos se on onkin vaikka joku hottis mies, niin kuitenkin vedätte oikein kunnolla vielä ilmaa keuhkoihin ja varmistelette viettelyänne niin ettei miehellä ollut koskaan edes mitään mahdollisuuksia vastustaa teitä. x)

Päivämäärä:   13.6.13 16:28:24

Juu ruoste, pläni b kuulostaa ihan toimivalta tilanteen pelastukseks :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 16:34:26

JP: kunhan et jahtaa kirves kourassa ;)

Ja hyvä että naurat :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 16:36:56

Mistä toi Minski ton tiesi........ o.O No okei, saatan ehkä joskus syyllistyä käsien heilutteluun rintakehän edessä puhuessa tai kaulakorun hypistelyyn, mutta yleensä lähinnä ärsyynnyn, jos keskustelukumppanin katse lipsahtaa sekunnin välein kaulan alapuolelle. Hello, mä olen täällä ylhäällä! Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!. Sillä on muuten ihan pirusti väliä, kuka niitä tuijottelee. Kyllä minä silti toivoisin, että se hottiksista hoteinkin mies keskittyisi juttuihini ja ilmeisiini, eikä rintakehäni laajentumiseen ja supistumiseen.

Päivämäärä:   13.6.13 16:49:38

Pelkääks se webbi taas palliensa puolesta? Ei hätää, mä olen ihan kiltti! :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 17:07:55

No hyvä ... että kiltti, ettei pallit jää tiiliskivien väliin

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   13.6.13 17:11:59

Onnittelut minskille, ja sehän olikin muistissa, että synttärisankari pitää muodokkaista naisista.

Itsellä on kyllä niinpäin, ettei mitään muhkeaa rintavarustusta ole. Ja vielä niin, että jos ylimääräiset kilot pysyvät poissa, rinnasta ja käsivarsista kaikki lähtee ensin. En tiedä, miten paljon tuo häiritsee miehiä, varmaan jonkin verran, ja fanaattisimmelle tissimiehille liian paha paikka. Jotkut sitten taas vain tyytyvät siihen, ettei elämä ole joka suhteessa ideaalia.

No tänään ei mikään ole ollut ideaalia. Piti uusia passi, mutta eihän se enää onnistu Helsingissä millään vuoronumerolla, vaikka luukuilla olisi kapasiteettia kyllä. Pitäisi varata aika kuin lääkärille. Tuli siis turha reissu Pasilaan, päätin kostoksi muuttaa Hgistä pois.

Muutenkin tuntuu, että tämä on maahanmuuttajien ruuhkauttama ruma kivikylä. Jos ja kun ei baarielämää harrasta, ei täällä mitään erityistä ole.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   13.6.13 17:15:37

mission: mä sain lumialla aijaan kuvia auki vähän niinkuin vahingossa...olikohan se niin että klikkasin niitä "jatkokuvia" siinä ja sitten menin takaspäin... mut jollakin vippasella sain auki ne kuitenkin kiertoteitse...kokeile klikkailla jotain :) enää ei ole sitä ongelmaa kun ei ole lumiaa :)

mä olen ollut niin poikki koko viikon. onneks parin viikon päästä koittaa loma. siihen asti saa pärjätä päikkäreillä, nytkin peiton alla :) jos viikonloppuna konserttien lisäksi jaksais vähän ommeskella mekkoja. k e s ä l o m a mekkoja.

Päivämäärä:   13.6.13 17:35:08

Juu, niin se vaan menee, et miehen tuoksu on se, mikä vie naiselta jalat alta...
noi tissit ei niinkään;).....
Ja tietty se miesmäinen määrätietoisuus...pieni luolamiehen ote;).
"Nainen, sä olet mun"- asenteella.
Huoh!! Se on sit menoo:)!!!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 17:42:37

ruoste: Heh, no kyllähän mä olen jo vuosia tutkaillut naisten käyttäytymistä eri tilanteissa, että kyllä sitä mieskin alkaa pääsemään jyvälle näistä jutuista tollasessa ajassa. :p Mutta joo, oon kyllä samaa mieltä, että onhan sellainen suora ja selkeä tuijottaminen aina vähän moukkamaista, jos kuitenkin periaatteessa vieraasta ihmisestä on kyse. Mut kyllä mun mielestä sillee vaivihkaa voi vilkuilla ja ihastella, jos näkökenttään osuu jotain silmäniloa. Voisin kuvitella, että sellainen ujo vilkuilu piristää naisenkin päivää, jos joku kiva mies vähän tiirailee ja ihastelee. Eikä me miehet oikein voidakaan tolle rintojen kattelulle mitään, kun se on vähän niin kuin sellainen refleksi, jos jotain kaunista povea osuu näkökenttään. Yrittää naiset ymmärtää. :p

Joskus oli jossain iltalehdessä oikein sellainen video, missä oli todella kaunis nainen ja sitten siinä oli tehtävänä katsoa sitä videota niin, että katsoo koko ajan silmiin tätä näistä, eikä edes sivusilmällä vilkuile rintoja. Joku 2-3min se video kesti ja kun toi nainen siinä vielä oikein hymyili niin kauniisti ja vähän keimaili, niin oli kyllä ihan älyttömän vaikeeta katsoa vaan kasvoihin sitä. Mut kyllä mä siinä onnistuin, mutta sai kyllä repiä kaiken tahdonvoiman, että onnistui. Jos ei olis ollu mitään tollasta haastetta, niin ihan varmasti olisin vilkuillut muutenkin. Tai no katoinhan mä tietysti sitten vielä sen videon uudestaan vapailla silmillä. x)

Mut mäkin oon aina välillä ollut huomaavinnani, kun joku nainen nostaa katsettaan ja on jo kääntämässä päätään pois ja sitten tulee sellainen "ei ku hetkinen, mitäs tuolla olikaan" ajatus ja katse kääntyy selvästi takaisin. Vaikka sitten sieltä aurinkolasien takaa katsellaankin, niin kyllä noita saattaa joskus bongailla. Toisaalta kyllä mua ainakin saa katella ihan niin paljon kuin vaan kehtaa ja pystyy. :D Koskeminen on sitten jo eri asia, mutta en mä katsomisesta rikki mene tai kulu. =)

kurnau: Kiitos onnitteluista ja niinhän tuo taisi olla, että sinne curvy Kate osastolle toi mun naisihanne menee. Vaikka eipä mullakaan mitään mittoja mielessä ole ja olen kyllä ihastunut monenlaisiin naisiin. Etupäässä ne on kyllä olleet sellaisia vähän runsaamman puoleisia, enkä nyt tarkoita pelkästään rintavarustusta. Ja jostain syystä punapäitä on hieman muita enemmän. Ehkä niissäkin sitten joku viehättää mua. :p

Päivämäärä:   13.6.13 17:58:14

nainen sä olet mun-asenne saa minunkin jalat veteliks. miehen omistava käsi lantiolla. ah. siitä tietää keskinäisen yhteyden. ja katseet vaikka kaupan hyllyjen välissä kun ollaan vähän kauempana toisistaan...hmmm...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 18:09:31

Joo ja sitten joskus se omistava käsi ja katse saa aikaan raivonpuuskan ... miehen pitäisi osata käyttäytyä täysin vastakkaisesti eri tilanteissa ja lukea naisen ajatuksia :O

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   13.6.13 18:09:59

uujea! maksimissaan 21h loman alkuun <3<3 tätä on niiiiiiin odotettu. :D

Päivämäärä:   13.6.13 18:17:38

no ei mulla saa aikaan raivonpuuskaa :)
jos miehen käsi ei tunnu lanteella enää hyvältä on syytä pohtia parisuhteen tilaa...

Päivämäärä:   13.6.13 18:25:34

En mäkään tykkkää, et mun hinkkejä katellaan puhuessa.
Miehillä on sellainen kummallinen tapa, et ne puhuessaan varsinkin näin kesäaikaan, tuijottaa hinkkejä ja puhuu samalla. Ärsyttävää!!!
Mä sain synttärilahjaksi ystävältä kiroileva siili- topin, jonka etumuksessa hinkkien kohdalla lukee "mitä helevettiä vahtaat siinä" ja raivokas siili.
Se tietää, kunka paljon mua ottaa päähän tissien tuijotus.
Toi toppi muuten saa miehet hymyilemään poikkeuksetta, eli, hinkkejähän ne siis tsekkailee....
Kiinni jäävät, joka kerta:)!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 18:32:36

piste: Kyllä ne naisetkin vilkuilee, kunhan miellyttävä uros vaan osuu näköpiiriin. Tässä ihan hauska videokin aiheesta. :p

http://www.youtube.com/watch?v=pMZfvsSC19Y

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 18:37:01

Ei minua naiset ole koskaan vilkuilleet silmiä pidemmmälle ...

Päivämäärä:   13.6.13 18:43:59

Ai?
No tietty pitää vilkaista, jos nyt oikeen koukuttava sattuu kohdalle, mut harvemmin osuu....
Oikeestaan aniharvoin sellainen, jota nyt vähän alaspäin edes kiinnostaa katella:)!
Tietty nyt jossakin takaapäin tsekkaa, jos oikeen hyvä hanuri sattuu eteen....mihin sitä silmänsä panee, kääntää nurinkurinko...;)?
Tosin niitäkin on harvassa, ei tarvii kovin usein silmiään moisessa rasittaa.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   13.6.13 18:45:12

Onnea Minski! :)

Jos joku saa kiksejä omista rinnoistani niin tuijottakoot, siitä vaan, tuijottakoot. Tästä toki voi päätellä että eipä niihin taida kukaan koskaan kiinnittää huomiota jos puhun jonku miespuolisen kanssa :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.6.13 20:12:27

Mun pitäis mennä lenkille. Mut ulkona sataa. Vois tietty käpertyä vilttiin ja kattoo telkkaria. Lenkille vai tv?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   13.6.13 20:15:09

min, tv. itse valkkasin juuri parrotsin irtomyynnistä vähän herkkuja ja katsomosta carrien päväkirjaa. :b

Päivämäärä:   13.6.13 20:28:01

On ihminen muutakin kuin pelkkä pää, ja kyllä naiset katsovat miehen päästä jalkoihin. Jos toisella on kiinnostava persoona ja jutut, sitten tulee erityisesti tuijoteltua silmiinkin.

Punatukkaisuus on kivan näköistä, jos mies näyttää hyvältä. Sitten jos on esim. perusbritin näköinen, ei punainen toimi, muttei sitten kyllä mikään muukaan väri. Niin ja naisilla taas luonnonpunainen on kaunis, mutta väripurkin punaiset vaativat vähän kriittistä silmää, koska ne ovat ihon kannalta vaativia värejä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.6.13 20:30:13

Pisteviiva, tv ois kyl kiva mut mut... huomenna en kerkee lenkille ku on kylällä tapahtumaa ja lauantaina en ehkä ol kykenevä lähtemään lenkille :( mut lämmin viltti nyt kyl houkuttais enempi

Täytyy taas hehkuttaa mun työkaveria :D tänään hän teki pienen osan mun hommistani, ei paljoo mut voi yhden mollan viruttaminen ol suuri apu ku on kiire. Mut tänään sil kyl viiras vähän, vähän välii ruiski "vahingossa" vettä mun päälleni.

Muuten, viinavarastoa täydennetty :D nyt löytyy punkkua, valkkaria ja lonkeroo

Päivämäärä:   13.6.13 20:33:19

Minski, tos videossa oli kyl vähä hölmösti laitettu haarovälin tuijotuksen piikkiin aika paljon pelkkiä katseen nostamisia, kun nainen on katsonut ylös kartasta tai katsonut koko miehen varpaista silmiin saakka. Lievää liioittelua siis mutta ihan hauska kyllä muuten :D Itteä kummastuttaa kyllä toi haaruksien tsekkailu, en mä ikinä kiinnitä siihen huomiota ellei tosiaan oo niin tiukat housut että se varustus jotenkin erottuu. Alitajuisesti jollain elukkavaistolla sit kuitenkin vilkuilen vai? Pöh. Bicep cam olis kyllä ehkä busted :D Myönnän että vilkuilen, enkä pelkkiä treenattuja sellaisia vaan yleensäkin :p

Silti, voi sitä vilkuilla ja aika turha luulo muuten ettei sitä huomais, mutta täys vajukki on sellanen joka vähän väliä vilkuilee kasvokkaisen keskustelun lomassa, tai suoraan tuijottaa. Ei oo ykskään semmonen koskaan osottanut kovin suurta älykkyyttä missään muussakaan :D Oikeesti se on todella ärsyttävää, tekis mieli jo parkasta että joo haloo, ne on tissit, ääliö... Semmonen normaali käytös menee, kyllä ne tissin bongailut sieltä huomaa mutta ne alkaa rassaamaan vasta jos se on ihan selkeesti jo typerän pakkomielteistä. Puolilla ihmisistä on tissit, ois kiva jos vois jutella enempi niille silmille...

Päivämäärä:   13.6.13 20:41:05

Niin ja esim. hauis voi miehessä olla kiva ruumiinosa katsella, lihaksikkaat käsivarret, sopiva rintakarvoitus (ei turkkilaisen runsas) tai vaikkapa sänkitukallisen miehen niska. Että on piste muutakin katseltavaa kuin hanuri, vaikka onhan hyvä peba kiva. Mutta olisi suotavaa, että kokoneisuus olisi poikkeuksellisen kiintoisa, ei niitä yksityiskohtia muuten jaksa kauaa bongailla.

Tuntuu kyllä, että tänään ovat barbiet ja kenit olleet oikein joukolla liikkeellä, mutta se ei siis ole kiinnostavaa.

Nyt muuten jyrisee.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 20:46:36

Mission: Juuh, enemmän semmonen huumorivideohan toi oli, mut oli siinä niitä ihan selkeitäkin tuijotuksia. Naiset ehkä sitten osaa tehdä ton tahdikkaammin kuin miehet. Mäkin oon joskus ollut mun naispuoleisten kavereiden kanssa liikenteessä, niin sitten nää on kommentoineet jostain, että "etkö sä muka huomannu kuinka se katteli sua" ja mä en tosiaan huomannu yhtään mitään. Tietysti ehkä tossa vaikuttaa sekin, että se tuijottaja ei tiedä mun kaverista mitään ja kattelee silloin kun mun huomio on muualla, mut ei tietenkään osaa ottaa mun kaveria huomioon.

Päivämäärä:   13.6.13 20:52:00

Kädet on sellainen kohta miehessä, johon tulee kiinnitettyä huomiota. Joskus on varsin eroottista katsoa sellaisen käsillä tekevän miehen työntekoa, kaunista.

Päivämäärä:   13.6.13 20:59:09

Mun mielestä myös punahiuksisuus on geeni, jos on punaiseen vivahtavat hiukset ja tumma hipiä, oikee väri pukee.
Jes, mä olen punapää, mut mulla on vahva geeni siihen. Sävyä vaan vähän syvennetty.
Silmätkin on hyvin tummanvihreet, joten yhtälö on aivan selkee. Ja ihokin tummanpuoleinen.

Päivämäärä:   13.6.13 21:12:52

Moppe, Kyllä, niin on! Sitten taas väkivaltaisen luonteen omaavan miehen kädet on vastenmieliset, vaikkei niillä just itsee ois lyötykään. Karvaiset käsivarret on kivat! Joskus yhden miehen kans istuttiin käsivarret ihan lähellä toisiaan, pöydän ääres. Kuitenkaa iho ei koskettanut, mutta se käsi ranteesta kyynärpäähän tuntui koko mitalta omaa käsivartta vasten. Piti oikeen katsoa, mutta ei ne ollu kosketuksessa, muutoin ku niiten karvojen välityksellä. Järjettömän ihanaa oli ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   13.6.13 21:23:46

mä olen tänään nössö ja painelen jo maate. huomenna viimonen vuoro vakkaraduunissa ennen lomaa. tulee sitä paitsi äkimpää se loma, kun menee jo nyt untenmaille.. :D

nii oliks joku etelän ihmeistä menossa lauantaina ypäjälle kisoja kattoon?

Päivämäärä:   13.6.13 21:32:23

Huh, nyt vasta pääsin ekaa kertaa tänään istahtaa sohvalle. Rankka päivä ja pää kipee. Eipä silti, tuli shopattua iiiiihanat sandaalit ja yks paita <3 Viel pitäs tänää siivoo ja käydä juoksemassa. Ja nukkua hyvin ja olla ajois duunissa. Miks nää mun yhtälöt ei koskaan täsmää? :D Ehkö juoksu huomenna, tänään pikainen putsinki muuten paitsi imurointi huomenna, kaipa tää tästä. hommatkaa mulle bannit kahekstoista tänään ja tiltatkaa mun telkkari ni pääsen ehkä nukkuu :D Ulkon kyl sataa, ois kiva juosta sateessa pitkästä aikaa...

Kädet, kädet on niiiin ihanat! Mul on käsifetissi :p Käsivarretkin on kivat, mutta kädet, ne on parhautta. Mitä enemmän ne on kourat, sitä parempi. Jos ei oo, ni sit semmoset tyypiltään samanlaiset ku mun, mutta miesversio. Jos ei oo ni kuhan nyt ei oo semmoset ihan naisen kädet ni kaikki on kyl ihania :D

Ajattelin huomenna mennä kattoo sitä wannabe-ihastusta sinne missä sen näkee varmasti. Pitää käydä vilkasee että alkaako jotain perhosia pyörimään vai oliko toi joku parin päivän hormonipiikki :p Silläpä saa hyvin ittensä viritettyä ainaki baari-iltaan... :D

Päivämäärä:   13.6.13 21:37:44

Saisitkos mission mitää kautta ongittua sen mahdollista sinkkuutta tietoosi? Aattele kuinka kiva sitte ois vaikka mitä...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   13.6.13 21:41:30

Täällä ilmottautuu yks käsityöläinen :) ei mun kourat ainakaan omasta mielestä kauheen eroottiset ole :) paskaset, enemmän ja vähemmän ruhjeilla koko ajan... käsien omistaja on tietysti highly erotic :D
you be the judge, käsierotiikkaa moppelle ja muille :D http://aijaa.com/Dxo7Lg
Tässä kuvassa näkyy vähän varvastakin, http://aijaa.com/LGHJz2 pikkasen mielikuvitusta ni sormen ja varpaan väliin voi kuvitella nalleadoniksen :D :D

ainii, aamulla oli takatalvi tullu, hirvee kasa lunta ja jäätä http://aijaa.com/OXVPCt tai rakeita toi kasa vissiin oli, ei se kokopäivänä siitä sulanu.

Päivämäärä:   13.6.13 21:44:39

Saisin. Tiedän ihmisiä jotka tietää. Mutta ne ihmiset on sitte taas mun läheisiä duunikavereita, ja en haluu että ne tietää :D Lörppäsuita vieläpä. Yks olis luotettava mutta se ei välttämättä tiedä, ja tää saa nyt pysyä salaisuutena kiitos :D

Parempi ajatella että se on kimpassa, joten en voi sitä saada, joten voin vain kuolata etäältä ja joskus suht läheltä ja vaihtaa pari sanaa ja yrittää olla punastumatta :p

Päivämäärä:   13.6.13 21:53:21

Hörhö, tosta peukalon alta vahvasta kohtaa vois vähän haukata, eiksjuu ;)

Mun tomaatit vilustuis jos niite niskaan tulis tollanen valkoinen kasa, hui!

Päivämäärä:   13.6.13 21:53:36

Kyllä ne vain ovat kauniit Hörhönalle. Sellaiset että voisin kuvitella asettavani käteni sinun käsiisi, sormet lomittain ja ihan vain istua ja ihailla ;) . Kas kun käsillä tekevän kädet ovat oikeasti vahvat ja sen oloiset että niillä omistaja osaa tehdä paljon muutakin kuin työtä, silittää ja pitää hyvänä! Huoh! Kaipa se on tämä sateinen ilta joka saa haikeaksi olon!

Päivämäärä:   13.6.13 21:56:52

Hörhöllä on autokädet! Pornoimmillaan vaihdekepissä :) Ne on sen näköset että ne kuuluu siihen, vaikka niillä varmaan tekee paljon muutakin.

Mies ajamassa autoa, sekin on jotenkin... hottia. Ei mahda mitään :D

Päivämäärä:   13.6.13 22:01:50

Hörhöllä on tosiiiii herkät kädet:)!!!!
Ja varpaatkin on ihan söpöt:)!
Jos toi hörhö ois vanhempi, houkuttelisin sen käsineen ja varpaineen treffeille...;)!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.