Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 312

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.13 20:55:20

No en ole, Offi:)!!!
Tosin ingenjöörikin muun ohes...;)!!

Re: Sinkkujen topic 312

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   12.6.13 20:58:30

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1352158&t=1352158

No katos Jysse, pitkästä aikaa! Kerkisit tommosen skeggen kasvattaa tossa välillä :p

Oliko ihan semmonen status tossa välillä ettei tänne enää päässyt?

Päivämäärä:   12.6.13 21:01:30

Jysse on sinkkuuntunut uudelleen...;)!!
Ja lihonut!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.6.13 21:03:54

Joo kasvattelin tossa joutessani tollasen skeggen ja eturepun kera man boobsien :D

On ollu täs vaan pient hoppuu ilmassa (himas remppaa ja duunis härdelli), niin ei oo paljoo kerenny osallistuu teittin juttuihin, oon kyl seurannu sivusta aina silloin tällöin.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   12.6.13 21:04:27

Mission mielenkiintoinen yhtälö, että treffeille ei-vieraan kanssa. Olen kyllä myös miettinyt hieman samaa, että jos jätetään nuorimmat tästä pois, muilla on menneisyydessään hyviäkin tyyppejä. On tilastomatemaattisesti pakko olla.

Tietysti ventovieraaseen on helpompi ihastua, kun ei tiedä sen huonoista puolista. Lukee esim. suomi24:stä vain mukavia asioita ja luo itselleen haavekuvan.:)

min eroon mielenpahoittajasta!

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   12.6.13 21:06:04

Minkäslaista remppaa Jysse o tehny?

Päivämäärä:   12.6.13 21:08:11

Häh, kurnau, ennenvanhaanhan treffeille mentiin vain ja ainoastaan tuttujen tai vähintään puolituttujen kanssa :D Ja esimerkiks jos joku duunikaveri tai kaveripiirin kaveri pyytäis treffeille niin sehän ei ois yhtään niin kauheeta ku ventovieraan tai jonku netistä bongatun ventovieraan kanssa... Vaikka onhan mullakin ihan hyvä kokemus lähiaikoina pohjalla mutta silti! :D

Päivämäärä:   12.6.13 21:09:55

Missionin ekstriimiä :D treffata outo.

Päivämäärä:   12.6.13 21:10:16

Toi onkin kaikkein raskainta, aloittaa jonkun tuikituntemattoman kanssa jotakin suhdetta kehittämään...
Tää wanha ei enää jaksa.
Mieeluummin joku tuttu, josta edes jotakin tietää jo entuudestaan.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.6.13 21:13:48

Jokupoku, kylppäriremppaa mä oon tossa dusannu. Luontoäiti järjesti mulle tossa keväällä pienen uima-altaan tonne katolle, mutta se peijoona vaan vuoti vedet kylppärin katosta läpi :D

Päivämäärä:   12.6.13 21:15:32

Jokupoku :D Nii kyl mä oon hypänny koneesta alas aikoinaan reppu selässä ja vaikka ja mitä, mut anna olla jos tarttis treffata "outo" ni skagaan heti :D :p

Päivämäärä:   12.6.13 21:21:08

No ennenvanhaan käytiin bileissä tai baareissa, ja sieltä pyydettiin treffeille. On joku joskus pyytänyt luennolta tai muusta oudosta paikasta. Että sikäli tiesi etukäteen treffikumppanin ulkonäön.

Työkaverien treffailu ei ole mielestäni hyvä juttu. Työkuvioistakin joskus on syntynyt deittailua, muttei siis ikinä oman firman ihmisten kanssa, en syö kuormasta.

Netissä taas saa tietää ihmisestä oikeastaan kaiken muun paitsi ulkonäön ja kemioiden kohtaamisen. Pitäisi vain pystyä ottamaan tapailu aika kevyesti ja nähdä useita.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.6.13 21:22:32

Mission extreme treffeillä :D

Päivämäärä:   12.6.13 21:26:56

Jysse :D

Aika todennäkönen skenaario :D

Päivämäärä:   12.6.13 21:33:55

Hittolainen mua ottaa niin päähän tää sinkkulan tarjonta miehistä!
Kaikki liian nuoria!!!!
Nää kuitenkin tuntee edes jollakin lailla tekstien ja kuvien perusteella, tietää edes jotakin pintaraapaisua ja muuta mielenlaatua, ois tosi rentoa treffata mut kaikki on alle ikärajan!!!
Ja juu, meneepä johonkin 24seen, sieltä pakenee hyvin nopeesti pelkästään siksi, et ei jaksa alkaa enää mitään hirveetä vääntöä ventovieraan kanssa, josta ei tiedä mitään.
En jaksa alkaa kirjoittelemaan niitä, näitä ja noita....
Ja baareihin mulla ei riitä aika eikä kiinnostus.
Juon ne kuoharini tai olueni kotona tallin ja suihkun jälkeen ihan joko kotiterassilla tai sohvalla leffaa katsellen.

Päivämäärä:   12.6.13 21:45:22

Aa, nyt mä tajusin Missionin vierastreffikammon.. Joo pitää sitä toine hiukan tuntee ensi ettei ihan mitä tahansa satu ja sitte satu :D :D

Päivämäärä:   12.6.13 21:53:19

En mäkään omasta kakusta syö, en, vaikka kuinka olis koukuttava ja houkuttava.
Mut ei noi ventovieraatkaan hirveesti jaksa innostaa, esmes toi nettideittailu.
Ei vaan jaksa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.6.13 21:54:30

Lenkillä käyty ja polvi kipuilee vaan vähän joten ehkä huomennakin pystyy menemään lenkillä.

Mission, niin täytyis hommautua tosta ihmisestä eroon mut jokin laittaa vastaan. Työkaverin kans sellasta pientä flirttiä, kummasten piristää työpäiviä.

Nyt saunaan :)

Päivämäärä:   12.6.13 22:04:45

On vähän piste niinkin, että wanhat rakkaudet ovat usein varattuja, siis juuri hyvät tyypit. Ja sitten jopa tuntematon nettideittikin on parempi kuin mikään, joka on syystä ex.

Nettideitistä selviää kuitenkin käytännössä tunnissa ja yhdellä kahvikupillisella, ja netissä vietetään liikaa aikaa muutenkin kai koko sinkkula.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.6.13 22:05:50

Horo:
Pohdit, onko oikein tehdä toiselle nyt suora ehdotus. Olisi melkein väärin, jos et tekisi sitä, sillä hän on hyvin vastaanottavainen.

Elikkäs Missi ja Mulan, hyppäättä junaan ja ajatta tänne pohjolaan treffeille. Thats it ja däng däng! Mää haen teidät aamulla asemalta, kun pääsen töistä.

Päivämäärä:   12.6.13 22:09:15

Oliko Offarikin horoltaan kaksonen?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.6.13 22:13:52

Jaahans sois kello taas sen verran et joutaa mennä punkkaan - öi =)

Päivämäärä:   12.6.13 22:14:09

Mä voisin syödä kuormastakin jos siel ois jotain syötävää... Ennen vanhaan toi oli mullakin ehdoton et ei duunikavereita, mut nyt katellu tota meininkiä kun on tässä vuosien saatossa pariskuntia syntynyt ja eronnu töissä ni ei se nyt niin kummallista ole. Ehkä musta on vaan tullu epätoivonen :D

Nöffi, ei kuitenkaan sentään noin epätoivonen... :D:D Enkä tarkota ees junamatkaa pohjoseen vaan että pitäs vielä jakaa jonkun toisen kanssa, juu ei :p

Päivämäärä:   12.6.13 22:16:39

Offari, ei kahta kärpästä yhdellä iskulla;).......
Älä edes kuvittele:)!!!!
kurnau, ei wanhaa, ei uutta, ei vaan jaksa:).

Päivämäärä:   12.6.13 22:19:47

Öitä Jysselle :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.6.13 22:21:43

No jopas ne nyt siellä on... No Mulan sentään on toiminnan tyttöjä, eikä turhia höpötä, vaan on jo matkalla tänne :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.6.13 22:23:59

Niin kurnau, on se. Ja piste, miksei? Missin on kuitenkin käytävä välillä tupakalla... :p Ja jaettu ilo, kaksinkertainen ilo :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.6.13 22:25:33

Iltaa sinkkulaan. Meikäläinen on taas vähän kokkaillut ja sen huomaa kyllä, kun silmät vuotaa sipulista ja köökissä haisee valkosipuli. Tein eväitä duuniin ja siellä sitten naisten iloksi hönkäilen valkosipuli hengitykselläni. Pysyvätpähän ainakin loitolla. :D

Mut vai treffeistä ja sopivista miekkosistako ne täällä haaveilee. No ei kai se nyt niin kauheeta oo netin kautta käydä treffeillä, vaikka tuntematon tyyppi onkin. Eihän siinä nyt niin kauaa mene ja sopii vaan johonkin julkiselle paikalle ne. Ei kai sitä nyt niin paljon sekopäitä voi olla liikenteessä, etteikö sieltä ihan mukavia ja normaalejakin miekkosia löydy.

Päivämäärä:   12.6.13 22:27:07

Hahhah :D Just muuten kävin... Jaa kaksinkertanen, on varmaan jollekin, toiselle sitte ehkä puolikas :p

Päivämäärä:   12.6.13 22:28:14

Tupladeitistä tulee mieleen Unelmien Poikamies.

Mission oikeassa siinä, että läheskään joka työpaikalla ei edes ole mitään deitattavaa.

Voisiko työvoimatoimiston tai nykyisin te-keskuksen ja suomi24:n sivut yhdistää. Voisi valita työn ja deittikumppanit samalta saitilta, ja työpaikan valinnassa huomioida, että siellä pitää olla jotakin treffiseuraa. Olisi myös irtisanoutumisen peruste, ettei töissä ole potentiaalisia kumppaneita.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.6.13 22:29:00

Nettioffari: Yleensä mies menee naisen luokse eikä toisinpäin. Niin ja tosiaan yks kerrallaan. Toimii keskimääräisesti paljon paremmin noi ehdotukset noin päin. ;p

Päivämäärä:   12.6.13 22:30:36

Moi Minski:) Joo löytyy löytyy. Jokuhan tossa kävi just hehkuttamassa että kertalaakista tärppäs :D Toiset sitte treffaa sen 239 ennenku löytyy. Eeeeeiii, ei kykene :D

Mä saatan kyl lähtee baariin perjantaina, pitäskö ihan perinteisesti ettii sieltä... Noooouuuu, ihan yhtä kauhee ajatus :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   12.6.13 22:31:05

Höh, no en ollu nöfferöisen kanssa tärskyillä :) Olisinkin ollut kun se on aikast komee ja kaikesta päätellen melkosen ihana muutenkin, taitaa olla niin ujo ettei kehtaa pyytää :D mites se meni, Ei kerta homoa tee, toisesta kerrasta ei kerrota ja kolmas,neljäs ja viides on vielä itsensä etsiskelyä :D :D

Töitä, töitä, töitä, aikamoinen paniikkikiire taas, just tulin vasta himaan, koko viikko ollu 14-15 tuntista päivää, sunnuntaina olis sentään vapaata.
väsyttää, vähän olis nälkäkin, ajatus ei kulje ja nii, väsyttää!!!!

vähän huumoria ja sit nukkumaaaan

Verotoimisto lähettää tarkastajansa synagogaan.
Tarkastaja tekee kaikki tarvittavat tarkastukset ja kääntyy sitten kohti Rabbia, ja sanoo:

"Huomasin että ostatte paljon kynttilöitä".

"Kyllä", vastaa Rabbi.

"No, Rabbi, mitä te teette kaikella steariinilla joka kynttilöistä
valuu hukkaan?" kysyy tarkastaja.

"Hyvä kysymys, me itseasiassa säästämme ne ja kun meillä on tarpeeksi, lähetämme ne takaisin kynttiläntekijälle, joka aina silloin tällöin lähettää vastalahjaksi meille täyden paketin kynttilöitä".

"Ai", vastaa tarkastaja pettyneenä kun hänen epätavalliseen
kysymykseensä löytyikin käytännöllinen vastaus.
Tarkastaja päättikin jatkaa ärsyttävään tapaansa...

"Rabbi, entäs nämä kaikki pyhän leivän hankinnat? Mitä te teette
ylimääräisillä pyhänleivän muruilla?"

"Voi niin", vastaa Rabbi tyynesti, "me itseasiassa keräämme kaikki
murut talteen ja kun meillä on niitä tarpeeksi lähetämme me
leiväntekijälle joka aina silloin tällöin lähettää meille paketin
pyhäleipäpalloja".

"Vai niin," vastaa tarkastaja, miettien kovasti kuinka saada Rabbi kiikkiin.

"No, Rabbi," hän jatkaa, "mitä te teette kaikella sillä
esinahalla joka jää yli ympärileikkauksissa?"

" Siinäkään me emme tuhlaa," Rabbi vastaa. "Me itseasiassa keräämme
kaikki esinahat talteen ja kun meillä on niitä tarpeeksi
lähetämme ne verotoimistoon."

"Verotoimistoon", kysyy tarkastaja epäuskoisena.

"Voi kyllä", vastaa Rabbi, "verotoimistoon, ja noin kerran
vuodessa he lähettävät meille tuollaisen pienen mulkun kuin sinä"

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.6.13 22:31:19

Oi että ku mä tykkään täst rantasaunasta, tulee pakostakin hyvälle tuulelle :) edelleen puuttuu valkkaripullo mut jos perjantaiksi ostais

Tää viikko on nyt muuten viimenen viikko samassa vuorossa sen mun kivan työkaverin kanssa. Mä pysyn tossa samassa osastossa mut työkaveri menee muualle päin tehdasaluetta. Höh.

Päivämäärä:   12.6.13 22:35:16

Mission nyt ei Offari ainakaan tuu, sen jo tiesin aivan varmaksi:).
Mulanista en sano mitään, on niin uusi tuttavuus.
Mut sen sanon, etten mä ainakaan kolmen kimppaan lähtisi, en sit ikinä!
Kukin tavallaan:)!
Ja mä en mihinkään nettitreffailuun lähde, jos ei muuten löydy, olkoon löytymättä!!!!!
En niin miehen puutteessa ole, et pitää venyä johonkin nettideiteille, en jaksa.
Mulla on tärkeempääkin tekemistä, kuin surffailla jossakin nettideittifoorumeilla.
Noup!! Ei ole mun juttu!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.6.13 22:35:18

Mission: Morjens :) No jooh, kyllähän siinä voi mennä aikaa tai sitten tärppää heti. Mut ei siellä nyt ihan hirveitä treffejä luulis tulevan vastaan kunhan nyt vähän valikoi kenen syöttiin tarttuu. Baarit on taas ihan oma lukunsa. Mä en oo sieltä koskaan edes yrittäny ettiä mitään. :p

Mut mulla olis kyllä hyvä työpaikka, tai siis ainakin tarjontaa olis, kun 90% on naisia ja niitä on toista tuhatta tuolla. :D

Päivämäärä:   12.6.13 22:35:26

hörhö :D:D

Min, sun pitää sitte käpsytellä sinne aina joskus ku on hiljasta ni treffaamaan sitä :)

Päivämäärä:   12.6.13 22:40:25

Hörhön synagoga reps.:)))

Ei kai minski ollut ambulanssimies, vai mistä kumman työpaikasta löytyy 90 % naisia?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.6.13 22:45:11

Yleensä mies menee ja nainen tulee, vai miten se oikein menee ;) Mää en ookkaan ihan normimies, näitä ei joka cittarista löydä :)

Kuules Missi, sää oot kyllä sen missin mitoissa, niin et sinä tarvi kuin yhden kainalon ja minulla on niitä kaksi. Joo-o tuuppa vaan kahtoon ja kokeileen ;)

Piste, jos ei nettideittailu enään kiinnosta, niin nettioffari kenties?

Ja kurnau, sulla on aina niin loistavan terävät visiot :) Tykkään :)

Päivämäärä:   12.6.13 22:46:21

Joo piste, en mäkään ikinä, eiku... :p

En mä osaa sieltä katalogista mitään valikoida, baarissa nyt sentään näkee ees vähän minkälainen tyyppi olis mutta enpä ole hirveästi itsekään sieltä bongaillu. Joskus nuorena jotain...

Joskus mä kuuntelen ku tulee duuniin joku uus, en oo nähny, kuulen vaan kun lähestyy siel käytävällä et "täs on sit tää tyyppi ja täs on meidän uus työntekijä" jne, odottelen sormet ristissä, ja sit pöh :D Toisaalta aina ollu kyl helpottunukin, ei ois kyl paras siitä kuormasta tosiaan ehkä syödä, mut minkäs teet, ku ei muuallakaan tunnu törmäävän sillein luonnollisesti oikein kehenkään. Enää.

Mut toi yks juttu on kyl vähä häirinny ajatuksia, oon yrittäny analysoida että mitäs mä nyt ihan oikeesti ajattelen mut hitto, en osaa, sitte vaan huomaan että oon ajatellut aivan liikaa ja siitä nyt ei ainakaan hyvä seuraa :F

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.6.13 22:47:23

kurnau: Hah, no enpäs kerrokaan. Mut eiköhän tossa tullut ihan tarpeeksi vinkkiä jo. x)

Päivämäärä:   12.6.13 22:47:48

Nöffi, sä oot liian kaukana... Mistäs ihmeestä sä muuten mun mitat oot tietävinäs edes :D Ei oo missin mitat, sen voin kertoo. Ihan omat mitat ja ne on täydelliset :p Ainaki kohta...

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   12.6.13 22:48:37

Heh, en mä ole matkalla sentään. Kiitos kutsusta kuitenkin :)

Mä olen varmaan treffanut sen 658 ihmistä ja silti ei ole tärpännyt. Tai ainakin tuntuu siltä. Hitto vie. Ei ihan voittajafiilis tänään.. :/

Ketkä täällä kaksosia? Minä myös!

Päivämäärä:   12.6.13 22:48:44

kurnau, se on varmaan joku it-nö... -tukihenkilö jossain isossa sairaalassa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.6.13 22:51:06

Mulan: Mä oon kanssa kaksonen ja huomenna muuten synttäritkin. Just vasta tuli itellekin mieleen, kun tuli puheeksi horoskoopit. :)

Päivämäärä:   12.6.13 22:51:12

Hörhö, ei....:D:D:D!!!
Sä oot kyl aivan ihana!!!!
Sun nainen ei ainakaan koskaan tylsyyteen kuole....:)!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.6.13 22:55:46

Ihana tulla väsyneenä kotiin (=sinkkulaan) ja lukea vaihteeksi vain hymyn, jopa naurun, kirvoittavia asioita :) Jou!! Olipa kaunis ilta, kun myrsky vaihtoi maisemaa, ihanan raikas ja utuinen.

Nöffin ehdotus oli kyllä harvinaisen suora. Ikävä kuitenkin, että horot valehtelevat yhdeksän krt kymmenestä... Kerrohan sitten aamulla, oliko siellä asemalaiturilla joku odottamassa :)

Jahas, naistennaurattaja Jysse tuli ja meni, moro moro! Myönnän olevani idiootti ja/tai tosi väsynyt, tai sitten tosi väsynyt idiootti; hihitin viuhahdukselle ainakin kymmenen kertaa :P

kurnau, tuo on kyllä paras kuulemani/lukemani idea pitkään, piiitkään aikaan. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, nerokasta. Välttääkö tässä suunnittelemassasi järjestelmässä karenssin, jos irtisanoutuu, kun juttu kuormasta napatun sinkun kanssa meneekin metsään?

Treffit vieraan kanssa?? A-puu-va! Ei siinä vielä tarpeeksi, että se toinen saattaa olla kauhea murhanhimoinen monsteri - entäs jos se pitääkin sinua/minua kamalana haaskana, mielenvikaisena vanhapiikana ja epämiellyttävänä ihmisenä? Hui hai hyi, nej tack, kahden kuukauden tutustumisaika, rikosrekisteriote ja kahden ihmisen laatimat luonneanalyysit ennen tapaamista, kiitos...

Päivämäärä:   12.6.13 22:56:33

Onnea Minski! :) Sun pitää tulla huomenna kotiin että voidaan onnitella oikeena päivänä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.6.13 23:01:31

ruoste: Heh, onpas siellä nyt kunnon näytteiden keruu ennen kuin uskaltaa. :p Eihän sitä nyt tollee voi mitään tapahtua, jos ei ota riskejä ja pistä itteään peliin. Miehenä tota joutuu tekemään koko ajan jos meinaa jonkun löytää, koska ei naiset mitään oikeita aloitteita tee. :p

Mission: Joo pitää yrittää. =) Vaikka enpä mä nyt synttäreistä yleensä niin perusta. Vuos tulee vaan taas lisää. 31v jo :O

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.6.13 23:01:48

Alle tunti ja sitten saahaan laulaa :) Että pidähän vaan lämmittelyä yllä Missi on mitoissa! Ruoste sitten leipoo sokerista, mää teen pitsan. Missi ja Mulan voi vaikutta täytteisiin, mutta kermajuustoa kyllä tulee ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.6.13 23:01:51

:O Minski, synttärit, eikä! Onko meillä bileet? :D

Päivämäärä:   12.6.13 23:08:00

Minski, tuo kakkua! 31... "JO" :D:D

Ruoste oli täysin oikeassa kriteerien kanssa, ei voi suinpäin surman suuhun juosta :p

Nöffi :D Voi jessus taas... Mitä mä sanoin jo siitä juustosta? En tiedä pääseekö tarpeeks kauan karkuun ees tänne etelään...

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.6.13 23:08:02

Pitäskö tunnustaa? Mulla kävi lauantaina yksi heppatyttö kylässä reffeillä. Oli aika sokkoreffit ja 15 min siitä, kun sen äänen kuulin ekaa kertaa puhelimessa, niin se olikin jo pihassa... Ei siitä viikonkaan rakkaustarinaa tule, ollaan vähän eri maailmoista. Huokaus, nyt se on sanottu. Siksikin jäi lauantaina se pitkä lenkki tekemättä, kun siinä meni tunteja poristessa... 29 päivä ois joku heppatapahtuma, mää muuten oon siellä pongailemassa... vink vink.

Päivämäärä:   12.6.13 23:08:39

minski työ on liian henkilökohtainen aihe sinkkulaan, google olisi ystävä, mutta sen annetaan olla, ja Mission olikin viisaampi.

ruoste ei tosiaan karenssia, vaan te-keskuksen järjestämää deittailu-uudelleenkoulutusta, jos ei tärppää. Olisiko puolitoista vuotta pitkäaikaissinkkuuden raja.

Täällä on ihanan paljon kaksosia.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.6.13 23:08:46

No onhan se nyt Minski pirun vaarallista, tuo uusien ihmisten tapaaminen. Maailmalla voi törmätä törppöihin, tai vielä pahempaa; merkityksellisiin ihmisiin, jotka muuttavat elämäsi, ja sehän se vasta vaarallista onkin :P Totta muuten, emme tee aloitetta ellei ole iihan pakko, eli ellei mies ole täysin uuno ja aloitekyvytön (mutta ihana). Toisaalta, webbihän sen jo aiemmin selitti, että nainen on valintansa jo tehnyt siinä vaiheessa, kun mies luulee valinneensa naisen ja tekevänsä aloitteen... Mutta joo, uskallusta tarvitaan jos meinaa jotain saada elämässä aikaiseksi. Baby steps :)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   12.6.13 23:13:07

Hyvänen aika täällähän on ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Olen jo yli tunnin yrittänyt jotain kirjoittaa mutta kun teiltä tulee tekstiä niin ettei mukaan mahdu.

Onnea Minski! Ja Missionin ihastukselle!

Päivä pulkassa ja juhannusjono mukavasti kertymässä. Yhden s24:n kävin tänään treffaamassa ja mukavalle miehelle jouduin sanomaan että kavereita voidaan olla mutta romantiikka voidaan unohtaa. Juteltiin varmaan yli kaksi tuntia kuin vanhat kaverit, sellaine lämmin fiilis kuin vanha tuttu virttynyt villapaita. Eli ei siihen oikein tulta saada lietsottua.

Konsertissa oli kaatosade ja kylmissäni ja märkänä palailin kotosalle. Välillä on kiva olla "kotosalla" lämpimässä ja hauskassa sinkkulassa :D .

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.6.13 23:16:37

Mission: Heh, en mä osaa leipoa kakkua, mutta ehkä sitä vois mokkapaloja tehdä vaikka viikonlopulle. :p Niin ja kiitos. =)

kurnau: No jooh, totta kyllä mut leikitää etten sanonu mitään. :D

ruoste: Haha, no joo onhan siinä monenlaista vaaranpaikkaa, mutta toistaalta se jännitystä siinä on just kutkuttavaa. Sitten kun asiat meneekin hyvin ja tulee koettua kaikenlaista kivaa, niin sitä voi taputella itteään selkään siitä, että uskalsi lähteä tällekin reissulle, vaikkei tietänytkään miten se menee. Tollee ne parhaat muistot tehdään. Mullakin olis muutamia aika kivoja tarinoita, mutta ne vaan menee jo vähän liian henkilökohtaisiksi jo. Täytyy vaan tyytyä ite välillä hehkuttelemaan niitä mielessään. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.6.13 23:18:15

Ai Nöffi, innostuit kuitenkin sen verran, että pitää käydä katsastamassa heppaleidejä isommassa mittakaavassa? ;)

Hei, heppatapahtumista puheen ollen, tulevana viikonloppuna olisi Laaksolla tarjolla penkkiurheilijoille esteratsastuksen peeämmiä. Anyone? o/

Päivämäärä:   12.6.13 23:24:54

Moppe, nyt hiljaa, se EI oo vielä mikään ihastus! :D En kerro teille enää mitään :p

Minski, ei mitään jännityksiä, ihan tarpeeks jännää on jo muutenkin kaikki, pläääh. Tai olis, mistäs mä tiiän :D

ruoste, ei kai? Voi höh, mun viikonloppuvieras varmaan haluu lähtee sitä kattoo, eli sit mutkin raahataan puolväkisin... En lähe, huono ilma, kylmä, krapula, ei oikeenlaisia miehiä :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.6.13 23:25:21

"vanha tuttu virttynyt villapaita"
Ihana X) Paukekin tossa aikaisemmin huokaili, että tunnelman pitäisi jo olla vapautuneempi ja yhdessä olemisen tuntua luontevalta, jotta juttu tuntuisi hyvältä (so true!) mutta kun se rentous menee noin pitkälle, voidaan tosiaan unohtaa kaikki romanttiset haaveet. Harmillista, Moppe. Olin muuten vähällä tulla sinne konserttiin tänään, mutta kun taivas ei missään vaiheesa tyhjentynyt raskaista sadepilvistä totesin, että nääh, kastun mieluummin tallilla, sillä sieltä pääsee nopeammin pois vaihtamaan vaatteet. Oliko Anna Puu ihQ?

Päivämäärä:   12.6.13 23:26:23

Oliko Offarin treffit sinkkulasta? Täältä puuttuu yhä se suuri kohtaaminen. Hävitään jopa muulle ht:lle.

Ja Moppe se vain deittailee sillä aikaa kun täällä puhkianalysoidaan, voiko vierasta ihmistä deitata.

Päivämäärä:   12.6.13 23:28:50

M_R: Hei! Melkein meinasin sanoa onnea, mutta en sanokaan, kun tuottaa huonoa onnea jos toivottaa onnea liian aikaisin :) Katsotaan huomenna siis.
Koetko olevasi kaksonen luonteeltasi?

Melkein hävettää myöntää, mutta mä täällä nautiskelen skumppaa, kun sellainen fiilis tänään, että siitä voisi saada hetken nosteen. Öö. Meneekö se niin? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.6.13 23:29:27

Mission, la hyvä ilma, lämmin, pehmiskärryt saletisti paikalla, ja silmänruokaa penkkimetritolkulla :) Jos ei miehiä, voi kuolata hevosia. Joo joo joo, sinne vaan :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   12.6.13 23:30:45

mä suuntaan lauantaina ypäjälle, kisaviikon loppua katsastamaan. (:

hee. mun luottofuckbuddy hoiti mulle sutinee viime yöksi. ;b

Päivämäärä:   12.6.13 23:30:52

kurnau, se on muuten totta, tonne muualle heppinettiin tulee vähän väliä ihastumis-treffi-rakastumis ym topikkeja, sitten sinkkula, jossa kuvittelis jotain tapahtuvan, on vaan hipihiljaa ja juttelee lenkkipoluista ja herkkupäivistä :D

Onneks osa edes tahoillaan treffailee, vieläpä irlin puolella, johan tää ois ihan nolouden huipentuma muuten :p

Olin reipas, siivosin "joutessani" keittiön, pakko siivoo huomen loput ku tulee joku kylään sit pariks yöks. Mut oikeesti pitäs ihan muuta olla jo tekemässä, ja koirat on viemättä ja pyykit ripustamatta... Tyypillistä ;)

Päivämäärä:   12.6.13 23:31:29

ruoste: en jäänyt katsomaan, lähdin Anssi Kelan jälkeen märkänä ja kylmissäni kotosalle.

kurnau: pakko deitata, jono on jo niiiin pitkä s24:ssa.. ja yksi sähköopostissa ja sitten vielä Webbi, joka joutuikin tänään jäämään saunottelemaan (mokomakin oli lämpimässä saunassa kun minä värjöttelin sateessa) . Täytyy ne nyt ainakin tsekata ennenkuin mitään päätöksiä tekee! Oikeasti, profiilikuva toi S24 :n tosi paljon kiinnostavia tyyppejä, ehkä se että kuva oli juuri siitä mistä mie pidän (merestä) niin samanhenkiset löytää minun profiilin helpommin.

Päivämäärä:   12.6.13 23:32:20

Voi olla ruoste että tommosen halvan sirkushuvin sijasta tyydytään kuitenkin parantamaan vaan maailma :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.6.13 23:35:34

Mission: Aina sitä voi tulla jotain uutta jännitystä silti vaikka oliskin jo alla jotain kunnon meininkiä. Mut rohkeesti vaan antaa mennä, niin sitä voi tapahtua vaikka mitä. :)

Mulan: Joo no kyllähän tuota vielä huomennakin ehtii hyvin tai vaikka tossa reilun 20min päästä. :p En mä nyt oikein tiedä noista kaksosten kuvauksista. Onhan niissä varmaan aina jotakin ihan osuvaakin, mutta eikös kaksosia kuvailla sellasiksi ailahteleviksi ja mä oon kyllä aika tasaisen varma luonteeltani. Mihinkäs sä oikein nostetta haet? Keräätkö vai rohkeutta johonkin? :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.6.13 23:40:34

Mä en viel uskalla onnitella Minskiä ku se tietää huonoo onnee jos onnittelee etukäteen. Huomenna sitten :)

Huijui, mä lähettelin eräälle artistille kuvia hänen keikaltaan ja ne saattaa nyt päätyä kyseisen henkilön blogiin ja fb-sivuille mun nimellä varustettuna. Vähän kauhistuttaa :D mut hyvä jos niistä kuvista tykkäs ku en ol kuitenkaan mikään ammattilainen kuvaamisen suhteen (ts, miten min käyttää kameraa: "mist tää menee päälle? Mistä tarkentaa? Mistä ottaa kuvan? Mitä se nyt teki...? Kui tää kuva on näin tärähtäny? No mitä tää kamera nyt taas teki? Ai, mä siis onnistuin vaan sammuttamaan sen.....")

Polvi sattuu nyt enemmän :( ei hyvä

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.6.13 23:45:16

Jos Mopen teoria pitää paikkansa, on mun varmaan laitettava kuva muodokkaasta jäätelötuutista tai rouhevista pikkuleivistä profiiliin sitten joskus kun erehdyn laatimaan nettideittiprofiilin. (Mitä mä just sanoin??)

Mission ja kurnau, nolouden huipentuma tosiaan. "Elämäni on täydellistä, kun löydän unelmieni lenkkitossut ja saan herkutella vähintään kahdesti viikossa!" :D Viis rakkaudesta, kiitos sinkkulan kinkuille treeninikseistä ja herkkuohjeista :P

Mulan, menee se niin. :) T. Lasillinen valkkaria (lälläslää min!)

Päivämäärä:   12.6.13 23:50:35

Minski? En tajunnu? Alla vaikka mitä? Minä? :D Ja minnes nyt pitäs antaa mennä, mä en ainakaan niihin nettilöihin taivu ja se on vissi! (Niin kauan kuin on :D :p)

Tooooooo tired! :D Vien koirat. Kylmä suihku ei varmaan ois pahitteeks myöskään...;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.6.13 23:52:04

min: Joo hyvin kerkii huomennakin. Vielähän mä oon ainakin 5min 30v. :D Missäs sä polven oot telonu? :O

ruoste: Nääh, eihän tää nyt mitenkään noloa oo. Eihän täällä oo kuin lähinnä naisia, niin mistäs sitä treffailis edes. Aika niukalti on vaihtoehtoja. Pitäis vaan mennä johonkin deittisivustolle, niin siellä voiskin olla sitten ihan toinen meininki. Ainakin määrällisesti. :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   12.6.13 23:56:27

onnee minski! (:

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.6.13 23:56:49

Jo on ruosteella pokkaa :DD

Minski, kolmisen viikkoo sitte toi polvi kipeyty pahast ja lääkäri kerto et siin on tulehdus. Nyt täl viikol alotin taas lenkkeilyn lyhyillä lenkeillä mut toivottavast ei nyt enempää ala särkemään.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   12.6.13 23:57:54

Synttärionnittelut Minskille! :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   12.6.13 23:58:41

häh. hötönetti elää 5min jäljessä mun koneeseen verrattuna. Ò_ó

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   13.6.13 00:01:21

Paaljon oonneeaa vaan kolomikakkoonen!
Uusi päivä uudet kujeet.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.6.13 00:02:17

No nyt, paljon onnea Minski!! :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 00:04:59

No NY. Paaaljon onnea Minskipinskibinski \ü/ :*

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 00:06:21

pisteviiva: Kiitti ja munkin kello oli jo yli puolenyön, että et sä ennakoinukaan yhtään. :p

min: Ai siinä oli sellanen. No eikös noissa pidä antaa ihan rauhassa parantua ennen kuin alkaa taas pinkomaan. Tai ainakin voisin kuvitella niin. Niin ja kiitos sullekin onnitteluista. :)

Niina: Kiitos kiitos :)

Nettioffari: Kiitti, mutta siis 31v täytin nyt.

ruoste: Kiitosta vuan ruostepuoste. :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 00:07:52

Saunasta, löylynlyömänä ja saunanraittiina...eikun raikkaana ... 3,5 tunnin saunasessio ja lämmityuksineen 4, 5 tuntia ... kyllä teki hyvää vanhoille luille lämmitellä ;)

Sori, Moppe, en vaan päässyt tänään lähtemnään ja kun satoi vettäkin niin sauna oli parempi ... olisit tullut saunomaan ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.6.13 00:07:52

No hups... mä taidan mennä nukkumaan ku neljän jälist on herätys. Öitä :)

Päivämäärä:   13.6.13 00:08:00

Olisikohan tämä eilisen horoskooppi "Viihdyt hieman erikoisessa seurassa. Olet samaan aikaan onnellinen ja tyytyväinen. Saat ihan uudenlaista tuntumaa johonkin sinulle merkitykselliseen juttuun." Juu-u, aika osuva!

Päivämäärä:   13.6.13 00:11:03

ONNEA! Noni, nyt mä sen voin toivottaa :) Onnea minskille siis.

Jaa mihis sitä nostetta.. Eikö sitä rohkeutta tarvitse aika moneen asiaan.. Ehkä mä vähän innostuin, kun vapaapäivä tänään ja huomenna. Ja sitten oli se skumppa tuolla kaapissa, niin..

Meinaatko, että olet tasainen? Miten mä olen saanut toisen kuvan..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 00:14:50

Mulan: Kiitos sullekin onnitteluista. :)

Jaa sulla on sitten joku miekkonen selkeesti kiikarissa, kun tollee rohkeutta keräät ja tissuttelet siellä. :p

Niin ja siis mä oon todella rauhallinen ja tasainen luonteeltani. En siis ailahtele mielipiteissäni tai päätöksissä mitä teen ja pidän sanani. Mut tokihan mussa sellanen irrotteleva puolikin sitten on ja tykkään flirttailla, että siinä mielessä on kyllä sit oo ollenkaan tasainen. :p Et kai se riippuu vähän miten ton määrittelee, vai millanen kuva sulla sit on musta? =)

Öitä min:lle o/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 00:14:56

"Eihän täällä oo kuin lähinnä naisia, niin mistäs sitä treffailis edes. Aika niukalti on vaihtoehtoja".

Niin. Katselen tässä justiinsa pihalla pörräävien nahkasiipien ilmailunäytöstä, niiden siluetit vilahtelevat vaaleaa yötaivasta vasten puiden välissä. Lepakoilla näyttää olevan aika hauskaa. Ihan apropå ingenting. :P

Päivämäärä:   13.6.13 00:16:56

Mulan et oo ollu tääl niin paljon, ihan selväähän toi on että Minski on tasanen ja rauhallinen. Joka ei ollenkaan oo huono perusluonteeks, miehen pitää semmonen kyl ollakin. Siihen päälle sitte voi kasata vähän värikkyyttä lisäks ;)

Hmh. Joku hiipi taas mieleen. Hitto soikoon, tää on oikeesti aika ärsyttävää kohta...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 00:17:55

Jaa ruosteella on siellä ihan oma show. Et sitten vai pelkää yhtään lepakoita, kun niitä tollee ihastelet. :p Vai meinaatko, että oot turvassa lasin takana. :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.6.13 00:18:03

Mutta minä hipsin sinisiin uniin höyhensaarille ... öitä ja kauniita unia kaikille ;)

Päivämäärä:   13.6.13 00:19:32

ruoste, mäkin kattelen nahkiaisia iltasin :) Ne on niiiiin makeita, nyt ei tähän oo viel tullu et näkis pihalta, mut ne tulee kyllä, yleensä juhannuksen jälkeen. Mutta alle puoli kilsaa tonne lenkkipolulle ni siellä ne pörräilee :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 00:29:34

Joo kyllä se minäkin meen jo koisimaan. Hyvää yötä vaan kaikille. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.6.13 00:35:47

En mä lepakoita pelkää. Ainakaan kun on tuo kolminkertainen lasitus tossa välissä :P Ihan nastoja ne ovat pään yläpuolella pörrätessäänkin, ei kammota ollenkaan. Tiedän olevani niille liian hapan ja kitkerä, eivät ne mua pure.

Täällä böndellä kammottavat oikeastaan vain supikoirien ja kettujen öiset itkut sekä kaikenlaiset epämääräiset mölinät. Niin, ja kolina katolla o.O Että öitä vaan, tyypit :Z

Mission: "Don't deny, deny, deny. Embrace." (Mistä leffasta??) Jos ei muuta, on sulla tossa semi-ihastuksessasi ainekset leppoisan levottomiin uniin, eikö?

Ei jumatsuikka, nyt mä lopetan tältä päivältä :)

Päivämäärä:   13.6.13 00:37:40

Voi voi, kun olisikin joku miekkonen mielessä.. Sellainen kiva kainalo olisi nyt kiva juttu :)

Mmm. Ailahtelevaisuuden voi kyllä katsoa monelta kantilta, ja ehkä mä sen sitten olen katsonut väärältä kantilta sun suhteen. Tai sitten mä ehkä olen vaan vähän huikassa ja testasin mikä on vastaus kysymykseen ;)

Mission: Toki miehen pitää olla ainakin tasaiSEMPIa luonteeltaan kuin meidän naisten ;)

Kivaa, että täällä muutkin vielä hereillä.

Päivämäärä:   13.6.13 00:37:51

Öitä kaikille nukkumatin kelkkaan lähteneille! Eiköhän sitä kohta itsekkin kömmi tuonne sänkykamarin puolelle!

Päivämäärä:   13.6.13 00:40:02

Joo eiköhän tää riitä mullekin, rupesin kattoo tota eilistä horror-sarjaa ja on niin hyvä et näköjään pakko kattoo se loppuun... Netti kii ja öitä vaan :)

Päivämäärä:   13.6.13 00:52:58

Hyvä mission, kun "muistutit"! Taidan itsekin sen katsoa. Öitä sinkkulaan!

Päivämäärä:   13.6.13 06:11:38

Huomenta! Ja Minskikuutille onnitteluetähali!
Kaikille aurinkoista päivää, säätilasta huolimatta! :)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   13.6.13 06:35:09

yksi tasaisen rauhallinen mies tänne kiitos :)
ja kakkua. mullakin oli ihan just synttärit mut en tehny kakkua. tänä viikonloppuna ajattelin tehdä. ja minskille vinkki et jos osaat tehdä mokkapaloja niin osaat sen kakunkin :) onnea sankareille ja vähn muillekin :)
mä alan olla aika lähellä sitä pistettä että laitan s24-profiilin...lomakin lähestyy...vois vähän avartaa maailmaa ja raottaa sydäntä..on kuitenkin vaan tää yks elämä ja aika kuluu niin nopsaan...

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   13.6.13 07:49:26

Huomenta, tintit aamulla juorusivat, että jollakulla on synttärit ? KILOKAUPALLA ONNNEA MINORITY :) !!! mä olen muuten peto tekemään täytekakkua *ojentaa ole hyvä* mansikoita, kermavaahtoa ja koko hoito heti aamusta ;)
Jaa-a... nuo nettitreffit vaan on aika puistattavia...hrrrr... kyllähän se olisi livenä vaan nähtävä, mutta .. no joo jätän sanomatta, ostan sen sijaan moottoripyörän ja unohdan ukot :) Hauskaa kesää kaikille!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.6.13 08:05:32

Huomenta sinkkulaan o/

Mulan: Vai että testaillaan sitä meikäläistä. Mitähän mahtaa ola mulanilla mielessä, kun noin testailee? ;)

Jokupoku: Kiitosta vaan, mut varo etten nipistä sua vähän pakarasta, kun tollee halailet flirttailun jälkeen. =)

no.: Joo-o, kaipa mäkin osaisin kakun ainakin jotenkin tehdä, mutta en ole koskaan edes yrittänyt. Vähän turhan makeeta mulle, kun noista mokkapaloistakin saan vähentää makeutta, ettei nyt ihan pelkkä sokeri maistu suussa. :D

Mut voisin kanssa kuvitella, että sellainen mielikuva mikä mulla on tasaisen rauhallisesta luonteesta olis aika helppo kumppani suhteessa, kun ei tarvis koko ajan miettiä et mihin se nyt singahtaa ja voiko siihen luottaa. Eihän toi oo sama kuin että olis tylsä, mutta ainakin mun mielestä suhteeseen saadaan sitä yllätyksellisyyttä ja jännitystä muutenkin kuin olemalla epävakaa persoona johon ei voi oikein missään luottaa.

Toisaalta oli tuolla yhdessä ketjussa kyllä sellainen kuvakin, että meni konseptit aika sekaisin mullakin. Et vielä ne on kyllä nää perinteiset jutut millä mutkin saa sekaisin. ;)

5.nainen: Kiitos sullekin onnitteluista. Ja että oikein mansikka täytekakku. Joo mä huitasin koko kakun aamupalaksi, kun oli niin hyvää. Nams x)

Mut nyt töihin. Aurinkoista päivää kaikille. :) o/

Päivämäärä:   13.6.13 08:24:30

Huomenta:!
Synttärionnittelut Minskille:)!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.