Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 311

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   11.6.13 17:33:07

Uutta putkeen http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1345640&t=1345640

ja äkkiä enter :)

Re: Sinkkujen topic 311

Päivämäärä:   11.6.13 17:35:09

Niina, olikos se naistennaurattaja sittenkin vähän vähemmän naistennaurattaja? Hienoa kuulla kuitenkin että kesäsäpinää tiedossa!

Webbi! ONNEA, tuo on jo hieno saavutus nuorelle herralle! Ja mikä iso helpotus iskälle ja äiskälle :D !

Omaan päivään ei mitään kummallista. Lapset isällään ja pitäisi siivota, ehtiipähän sen huomennakin!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.6.13 17:49:39

Helpotus lähinnä iskälle ... jostain kumman syystä nämä kakkasouvit on jääneet minun kontolle. Tyttö jopa pidättelee niinkauan että olen paikalla, koska pepun pyyhkiminen ja pesu on iskän kunniatehtävä ...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   11.6.13 17:51:58

Elkäähän nyt liikaa innostuko, kun miekin yritän täällä pysyä nahoissani... Naistennaurattajapa juurikin. Eikä se oo edes yhtään semmonen, mihin mun piti ihastua, mutta jotain siinä kyllä on... Katotaan nyt, tuleeko tästä yhtään mitään vai ei; mutta ainakin se saa hymyn mun naamalle pelkällä olemisellaan :) Eikä siis olla edes tavattu viikonlopun jälkeen, mutta viestit kyllä kulkee puolin ja toisin pitkin yötä. Aika jännää, ja oikeastaan odotan innolla jatkoa! Mun on nimittäin vaikea kuvitella, että semmoinen tyyppi voisi oikeasti olla minusta kiinnostunut; mutta toisaalta, eihän miunkaan pitänyt tuollaiseen ihastua. Mutta katsellaan =D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   11.6.13 17:55:41

Hei vautsi Niina, ihan huippua! :))

Mun pitäis rynnätä salin jälkeiseen suihkuun ja sit fiksata nopeesti kämppä ja leipoo suklaakeksejä, leffaseura tulossa illemmalla! ^^ toivottavasti myös yöseura!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   11.6.13 18:03:52

kaikilla alkaa olla jotain säpinää. missä mun sutinat on? ò_Ó

Päivämäärä:   11.6.13 19:22:13

Niina, ei ihmissuhteessa juuri tuon parempia merkkejä voi olla. Mikä sen hienompaa ihmiselle kuin hymy ja hyvä olo. Ja jos se onnistuu ihan vain olemalla läsnä, WAU!!!!

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   11.6.13 19:33:39

Eikö pisteviivalla ollut se fb? Eiku sitten vaan pistäviestii :) Täällä nuokutaan ja toivotaan, että nukkumaija ei mua unoha sitten illalla. Olis kyllä mahtava herätä sitten ihanasta naisen kainalosta :)= Enää 19h vapaaseen, tai no sitten alkaa firman pippalot. Rairai!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   11.6.13 20:16:40

Oi vitsi, ihanaa Niina! :) Sit ei muutaku antaa mennä vaan! :)

Paukkellahan kanssa taitaa aikas hyvin mennä :)

Mä kävin koirat vielä lenkittää ja nyt alkaa jo tuntua pakaroissa, varmaan oon ihan rampa pari päivää... Yli seittemän sataa rappusta tuli polkastua et ohan siinä.
Webbi nyt on ollu joku yli-ihminen sen lahden mäen kanssa :D

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   11.6.13 20:29:38

Wau, kiva juttu Niinalla :)

Mun aikani on pysähtynyt, ei flirttiseuraakaan..

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.6.13 20:34:27

Et ole viestejä lähetellyt, eihän sitä flirttiseuraa ole jos ei viestitä ...

Päivämäärä:   11.6.13 20:38:11

Ja nyt mä häkellyin, mitä mä seuraavaks sanosin...

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   11.6.13 20:38:21

sutinat??
missä lienee...ei oo...
jotain vois tapahtua pikkuhiljaa... :)
iloitse niina! täydestä sydämestä!

Päivämäärä:   11.6.13 20:41:18

Joo hiljasta on, todellakin. Mä oon ruvennu kehittämään jotain pienenpientä kiinnostuksen tynkää ihan väärään tyyppiin. Ja olen ihan satavarma että mun mieli tekee tepposet, kehittää äksöniä kun sitä ei ole. Joku vois tulla bitch-släppäämään aina kun alan tuijottaa ja miettiä tyhmiä :D

Päivämäärä:   11.6.13 20:44:53

Eikaat missioni jotai työkaverii..?

Päivämäärä:   11.6.13 20:50:05

Jokupoku saattaa olla oikeilla jäljillä... Vaikka ei aivan oikeaan mutta sinnepäin, enempää en kerro :D Mut en kyllä tiiä mitä järkeä kehittämällä kehittää tommosta, tyhmää.

Päivämäärä:   11.6.13 20:56:01

Mission, kokemuksesta tiän, eioo helppoo kuolata salaa yhden varatun perään ja sitte naamatusten pitää olla ihan teflonii ja vielä varoiks kaikkii muita kohtaan kivempi. Muttakun se vaan on niiin hottis. Tai toivottavasti sulla ei mitää noin pöhköö päässä mee :D

Päivämäärä:   11.6.13 21:03:24

Ainiin sul oli jokupoku toi, kauheeta...:D Ei ainakaan vielä, oon ihan varma että päänuppi sanoo vaan et oispa kiva ku ois joku ja käviskö vaik toi :D Enpäs ees tiedä onko varattu vai ei. Pitää nyt yrittää karistaa moiset haihatukset mielestä, vaarallista! Joskus teininä toi onnistu liiankin helposti, kehittämällä kehitti ihastumisen johonkin sopivaan kohteeseen. Eihän aikuisena voi niin tehdä, eihän? Ei sentään vielä mistään ihastumisesta onneks puhuta mutta outoja ajatuksia. Pois mokomat ja äkkiä! :D

Päivämäärä:   11.6.13 21:17:42

Mission voi toki, mä ainaski osaan :D ..mutta ota ihmeessä selvää, onkse vapaata riistaa :)

Jokohan kurnausta on leivottu emäntä taloon, kunnei enää tänne kerkee..? :)

Päivämäärä:   11.6.13 21:31:14

Sitäpä minäkin tässä olen miettinyt Jokupoku :) !

Päivämäärä:   11.6.13 21:32:01

Onkos sinkuista joku lähdössä huomenna Aallon ilmaiskonserttiin? Ajattelin että voisi sinne päin lähteä kuuntelemaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.6.13 21:37:12

Ihana seurata vierestä, kun muut sutinoi;)!!
Mä en enää sekaannu moisiin, keskityn nyt vaan hevosiin ja töihin. Ja tietty KESÄLOMAAN, joka väkisin puskee päälle...:)!!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.6.13 21:38:42

ja pisteelle sitten kesälomalla löytyy se ihana mies ;)

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   11.6.13 21:41:11

Hyvä Niina!

Tämä entinen sinkkulan neito löysi kyllä sen unelmien prinssin, vaikka viimeiseen asti pistinkin hanttiin. Enää en jaksa, halua enkä mitään muutakaan, luovutusvoitto miehelle joka todellakin tietää miten naista kohdellaan. On siinä kyllä kaikki muukin kohdallaan. Tää on ihan in laaaaaaav. Eli toivoa on leidit, silmät auki vaan. Niin joo ja nettideittailijoille tiedoksi että sieltä tämäki helmi löytyi, mun nettitreffailu oli lyhyt ja ytimekäs kokeilu ekan kerran elämässäni, eka jonka tapasin oli se joka siihen jäikin eikä lähteny vaikka kuinka yritin.

Päivämäärä:   11.6.13 21:44:09

No en varmaan ota selvää, kuvittelen että sillä on tyttöystävä ja että se on muutenkin ihan urpo, en halua ihastua ihastumisen tunteeseen! :D

Ei pysty mihinkään konsertteihin lähtemään, hirveesti tekemistä kun tulee viikonloppuvieras, tyttökaveri siis, tarvii siivoo ja pyykkää ja vaikka mitä...

Päivämäärä:   11.6.13 21:50:48

Oisko muuten aika tylsää, jos vaan ei enää osais ihastuu keneenkää oikeesti..?

Päivämäärä:   11.6.13 21:56:43

No mä oon välillä miettinyt että enkö ehkä osaakaan enää? Mutta kyllä luullakseni osaan, vähän vaan pelkään sitä että ihastun aivan liian helposti nyt kun ollut niin kauan sinkkuna...

Päivämäärä:   11.6.13 22:01:52

Mäki pelkään et mulla on ja tulee olemaanki vaan jotai valeihastumisia ja vielä ihan ykspuolisia sellasia..

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.6.13 22:04:50

Sitten ihastut vääriin tyyppeihin ... ihastu sellaisiin jotka saavat siun hymyilemään ja hyvälle tullelle ;)

Mutta nyt sinisiin uniin höyhensaarille ... toivottavasti

Päivämäärä:   11.6.13 22:05:11

No en kyllä usko, et löytyy!
Mulla ei ole aikaa nyt sutinoihin eikä muihinkaan teerenpeleihin, noi pojat pitävät siitä huolen myös kesälomalla.....
Sitäpaitsi mä elän nyt unelmaani, siihen ei mitään vastarannan kiiskiä mukaan sovi:).
Vielä tähän stressi miehestä, joka ei ymmärrä hevosasioista yhtään mitään!
Noup!

Päivämäärä:   11.6.13 22:16:37

Öitä Webbi! Kyllähän sitä ihastuminen on kivaa, sen verran tuoreessa muistissa on :D. Ehkä siihen tarvitaan pikkuisen sellaista oikeanlaista mielialaa, vähän pilkettä omassa silmäkulmassa. Ja on se sellainen tunne että hetken aikaa ei oikein mikään muu merkitse mitään, joten siinä tulee nollattua oma stressitasokin :)!

Päivämäärä:   11.6.13 22:20:39

Jos ihastuminen on sellaista, et kaikki muu jää taka-alalle, mä en ole sit edes ihastunut ikinä:)!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   11.6.13 22:50:30

Palasin äsken kotiin, olipa sinkkulassa taas paljon uusia viestejä. Ja siis vierailu oli todella kiva ja hyödyllisiä asioitakin tuli tehtyä matkan varrella.

Kun laukanvaihdoista oli puhetta, kyllä ne ovat yhdelle hevoselle luonnostaan paljon helpompia kuin toiselle. Olen joskus päässyt ratsastelemaan jopa sellaisella pelillä, jolla onnistui vaihto joka askeleella, ja vaihtoi superherkästi, ei saanut kyllä itse selässä paljoa heilua tai antaa ristiriitaisia apuja, mutta vaihtaminen oli helppoa. Ja on sitten estepuolen hevosissa niitä, joille vastalaukka on vieras, ja vaihtavat mielellään itse. Mutta on siinä isoja hevoskohtaisia eroja.

Ex on murjottanut koko illan jossakin itäsuomalaisella rautatieasemalla.

Päivämäärä:   11.6.13 22:58:02

kurnau, anna exän murjottaa. Se ei ole enää sun ongelma:)!
Kiva, jos reissu meni hyvin!
Olit oikeassa osoitteessa;)!

Päivämäärä:   11.6.13 23:08:57

Kiitos tsemppauksesta piste, ja reissu ei todellakaan kaduta.

On kuitenkin niin, että mitä paremmassa kunnossa exän asiat olisivat, sitä helpompaa olisi omakin elämä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.6.13 23:10:34

Jou. Ois hirveesti asiaa ihastumisesta ja laukanvaihdoista, mutta pakko esittää tässä välissä vain pikainen kysymys: saanko unta tai uskallanko edes mennä yöllä suihkuun jos nyt katson tuon American Horror Story:n aloitusjakson? Ja olen siis superherkkä näkemään mörköjä ja säikkymään olematonta kammottavien spookyohjelmien jälkeen.

Jokupoku, olisi. Ihan pirun tylsää.

Ymmärrän Homer Simpsonia. Pekoni on hyvää. Mmmm, bacon...... :P¨¨

Päivämäärä:   11.6.13 23:12:11

Mä en enää tänää kato sitä, joten ei juonipaljastuksia! :D Huomenna sitte. Nyt taidan alkaa lopettelemaan ihan naurettavan typerää taistelua toisessa topassa ja alkaa valmistautua kohta nukkumaan menoon, koirat, tiskit, pyykit... plääh.

Päivämäärä:   11.6.13 23:15:31

Mitä eroa on Jokupoku ihastumisella ja valeihastumisella?

Päivämäärä:   11.6.13 23:17:31

kurnau, se että valeihastunut on itse lietsonut itsensä ihastumaan ja ihastuu ihastumiseen eikä kohteeseen... Ainakin :D

Päivämäärä:   11.6.13 23:26:12

Ymmärrän Mission tuon pointin. Mutta kumminkin ihastuminen on sitä, että pystyy näkemään toisessa jotakin kiehtovaa ja rakastettavaa, ja mikään ihastuminen ei ole turha. Vaikka sitten valtaosa menee ohi, ja kai sitä välillä ihastuu jopa tunteettomiin p*skiaisiin.

Mutta olisi kamalaa, jos tulisi niin järkeväksi ja kyyniseksi, että kadottaisi ihastumisen taidonkin.

Itse en edes pääsääntöisesti ihastu miehiin, vaan myös asioihin, ilmiöihin ja jopa rakennuksiin. Välillä ihastus menee ohi, välillä syvenee enemmäksi.

Päivämäärä:   12.6.13 06:21:46

Huamenii! Ja Webbi oot oikees, mä tarviin miehen, joka saa mut hymyilemään, nauramaan paljon ja synkistelijät ei sovi mulle.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.6.13 07:23:12

Huomenta sinkkula!

Horo varottelee mua tänään. "Jonkun sanat ovat sinulle merkitykselliset. Et ole ehkä koskaan aikaisemmin pitänyt niitä juuri minään, mutta nyt niissä tuntuu olevan järjen ääni. Varo, ettet rakastu."

Töissä taas vehkeet seisoo eikä voi töitä tehä.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.6.13 07:25:48

Huomenta sinkkulan aamuun ... ;)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   12.6.13 08:02:20

Huomentaaaa!!! hieno päivä tulossa, ei kolota eikä ahista :)
Ihastuminen olis kivaa :) mä voisin vähän olla, emmä tiiä, ehkä, vähän, salaa, en myönnä, äänen en ainakaan sano...
Mutta jos silleen ihan hiljaa omissa oloissaan ihastelee, nii ei varmaan kauhean huonosti käy :)

Niina, nyt rohkeesti kohti uutta, ihastuminen ON kivaa, jokos on treffit sovittu ;)

ja RUOSTE, HERÄTYYS!!!! Ettet taas myöhästy :)

Lähettäjä: smushee 
Päivämäärä:   12.6.13 08:12:26

Tää miestennais laittaa taas pelivaihteen päälle koska taas tuli turpaan kun meinasi alkaa parisuhdesotkuihin. Mulla se vaan menee niin päin että ne kiltit ja hyvät miehet jättää aina leikin kesken. Ja se on vieläpä ihan omaa syytäni. Juuri äskeinen kaatui siihen kun mies sai selville että pidin peliä muidenkin kanssa. Yhden kanssa menin sänkyynkin kerran tämän pakit antaneen lisäksi. Antoi anteeksi vehkeilyni ja yritettiin jatkaa orastavaa suhdetta mutta ei se jaksanut sitten kuitenkaan.. ja ihmekös tuo. Ja kyllähän se loputon vakuuttelu omasta kiinnostuksestani häntä kohtaan alkoi väsyttämään.

Tämä on vaan loputon kierre. Kun jonkun kanssa alkaa kehittymään tunteita, en uskalla tiputtaa muita pelistä pois koska pelkään että homma lopahtaa kuitenkin. Siispä pidän varamiehiä lohduttamassa. Monia. Niitä vain kertyy ja rakastan sitä kun kännykkä piippaa monta kertaa päivässä. Minua lähestytään käytännössä jatkuvasti ja miehet valokuvaavat minua kuin jotakin nähtävyyttä. Ja ulkonäköni aiheuttaa ennakkoluuloja pelinaiseudestani.. jotka sitten myös osoitan todeksi.. Huokausten huokaus. "Horo kuin horo, ei sitä voi muuttaa" :)

Tänään on tulossa kylään uusi laastari, komea kaveri joka hänkin kuvani nähtyään kaipasi vakuuttelujani että hän kelpaa. En mä mitään ihmeitä vaadi! Ei vielä oikein toisaalta kiinnostaisi koska pidin tosissani tuosta äskeisestä.. mutta pakko ettei jää pelkotiloja.

Lähettäjä: buuaahhaaa 
Päivämäärä:   12.6.13 08:52:05

*huutonaurua* ^^

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   12.6.13 08:54:33

smushee: Luepa tuo tekstisi uudestaan ajatuksen kanssa. Siinä pistää silmään melkoinen ristiriita. Ensinnäkin, omien sanojesi mukaan sulla on pelivaihde päällä koko ajan, ei sitä tarvitse "taas laittaa päälle". Vai mitä se on, että samaan aikaan seurusteluyrityksen kanssa on muita suhteita "varmuuden vuoksi"? Toinen ristiriita on heti siinä, että jotenkin tuli turpaan, kun meinasit alkaa parisuhdesotkuihin. Tai lähinnä mietin, että olitko tosissasi alkamassakaan mihinkään parisuhteeseen, jos niitä varamiehiä oli mukana kuitenkin? Mä käsittäisin asian kyllä enemmän niin, että ne miehet tuossa enemmän on turpaansa ottaneet, sulta.

Tulee mieleen, että hyvä ulkonäkö on noussut turhan suureen osaan persoonaasi, peilaat asioita liiaksi siitä aiheutuneen huomion kautta ja olet sen kuoren alla kauhean epävarma omasta kelpaamisestasi. Vai miksi pitää olla varmuuden vuoksi monta miestä, jos ei yhden kanssa homma etenekään? Pelkäätkö yksin olemista? Taitaa vaan olla niin, että ennenkuin uskallat ottaa riskin, että joudut ehkä olemaan yksin, ei seurustelusuhteeseen sitoutuminenkaan onnistu. Siitähän tuossa näyttäisi olevan kyse: et uskalla sitoutua.

Päivämäärä:   12.6.13 09:04:52

Huomenta! Väsyneenä jaksaa just just raahautua netin ääreen! Iltapäivällä olisi ihan oikeaa elämää ja netti pysyy kiinni, niin tarvitsee varmaan tankata näin aamusta oikein urakalla ;) ! Mulla on "ehkä-treffit" tänään ;) !

Mukavaa keskiviikkoa sinkuille! Kiva kuulla että ihastusta on ilmassa, hymyilyttää vähän vanhaakin ;) !

kurnau: mä niin ymmärrän sua tuon ex-kuvion suhteen! Mitä paremmin exällä menee, sitä helpompaa oma elämä on! Mun exällä menee nyt hyvin, mut onneksi on kuitenkin tyttis paikalla kun lapset on isällään pari yötä, uskaltaa hengittää vähän vapaammin ;) !

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   12.6.13 09:17:07

Jäitä hattuun nyt tyypit! Ei ole mitään treffejä sovittuna. Kunhan vaan kirjoitellaan silloin kun ehditään. Mutta kyllä mie voisin tuon kanssa treffeillekin joskus lähteä, jos se vaan pyytää ;)

"Jokin taloudellinen huoli varjostaa elämääsi. Elät hieman liian leväperäisesti, muuten asiat ovat aika mukavasti. Anna tilaa rakkaudelle, sitä on nyt ihan riittävästi."
^ no sepäs mukavaa =D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.6.13 09:22:55

Niina: Minähän olen ketjussa pyytänyt kaikkia sinkkulan naisia treffeille ... ;)

Eikä kukaan ole tarttunut koukkuun vaan lähteneet kovaa vauhtia karkuun, vai teenkö minä saman virheen kuin tyttö ongella, ei malta keskittyä yhteen kohtaan vaan heittelee koko ajan ...

Mutta Mopelle hauskaa iltapäivää ja muillekin jotka ovat keksineet muuta tekemistä kuin netissä istumista ;)

Päivämäärä:   12.6.13 09:33:03

smushee, muista, että kaunis ulkonäkö ei todellakaan ole tae yhtään mistään. Sillä ei rakkautta saa eikä lujaa parisuhdetta. Ne sybtyvät ajan kanssa aivan muista asioista kuin ulkonäöstä. Puhun kokemuksesta, miehiä on ollut ympärillä kuin kärpäsiä koko ikäni, syynä kaunis ulkonäkö ja hyvä runko.
Silti olen pitänyt jalat maassa, treffannut harkiten yhtä kerrallaan, jos on mennyt syteen, jatkanut yksin ja yrittänyt uudelleen, kun on mukava mies sattunut kohdalle.
Pelkäät olla yksin, olet riippuvainen miehistä ympärilläsi, et uskalla heittäytyä parisuhteeseen, koska pelkäät tulevasi jätetyksi. Sinun pitää oppia olemaan ensin itsesi kanssa, jotta voisit olla parisuhteessa, todellisessa ja uskollisessa, miehen kanssa.
Itsevarmuutesi on miinuksella, eikä se siitä parene kuin opettelemalla olemaan yksin.
Et löydä itseäsi roikkumalla tukussa miehiä sen pelossa, että joku jättää. Se on normaalia elämää ja pettymyksiä tulee jokaiselle. Mutta ne vahvistaa ja laittaa miettimään, mitä teit väärin ja missä on parantamisen varaa.
Suosittelen katsomaan peiliin, pitkään ja useamman kerran.

Päivämäärä:   12.6.13 10:20:00

Kiitos Tirlille ja pisteelle. Varsinkin Tirli osui asian ytimeen, hyvä ystävänikin on taannoin sanonut että olen ennemminkin pelinainen enkä osaa sitoutua. Ihmettelin vain että mitä hän houri. Toisaalta koen hyvää mieltä olemalla juuri niin paha kuin ne miehet ajattelevatkin minun olevan ja jotka kuitenkin antaisivat minulle pakit ennen pitkää. Siten olen ja pysyn ikään kuin yläpuolella. Koen turvallisuuden tunnetta siitä että voin kohdella A-luokan miehiä (rikkaita, komeita, johtavassa asemassa ja vielä kilttejä) tällä tavalla. Että he eivät ole kusipäitä kuten stereotypisesti ajatellaan vaan minä. En ole leuhka tai nirppa, en hauku enkä kilahda, minusta ei vain saa otetta.

Olen viitisen kuukautta sitten vapautunut 4 vuotta kestäneestä suhteesta. Onnistuin olemaan uskollinen vain sulkemalla silmäni täysin ympäristöltä. Sitten aloin kokemaan tyytymättömyyttä koska miestä ei kiinnostanut minun tekemiseni vaan se miltä näytin, seksi lopahti minun osaltani ja siitähän se sitten levähti koko suhde. Flirttailin piristääkseni mieltäni ja lopulta lumipallo lähti vyörymään.

En ole koskaan pitänyt ulkonäköäni avaimena onneen vaikka muiden mielestä niin onkin. Paras kommentti oli että ei minulla ole mitään syytä olla masentunut, kun kerran näytän tältä. Niinpä niin..

Päivämäärä:   12.6.13 10:34:35

Niin ja anteeksi vielä, ei ollut tarkoitus tulla täyttämään topaa omilla jorinoillani! Mutta tämmöinen sinkku täällä :) eiköhän se tästä.

Jatkakaa ja hauskoja treffejä teille keillä niitä on tiedossa!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.6.13 10:36:26

Saahan täällä kertoa kaikki mitä mieleen juolahtaa ... älä siitä huolta kanna.

jokaisella miestä on joksus kyviä päiviä ja joskus niitä huonoja.

Päivämäärä:   12.6.13 11:26:16

Juu.. tottapa tuo. En nyt kuitenkaan mielestäni NIIIIIN hyvännäköinen ole. Tekee mieli aina sanoa ihmisille että älkää nyt viitsikö. Tavallinen tassukka minä vain olen. Kuitenkin katson itse peilistä ko. pärstää joka päivä jo 25. vuotta enkä näe mitään ihmeellistä. Niin välillä sitä vaan menee vähän hämmennyksiin.. kun tuntuu ettei ympäristö näe minussa mitään muuta. Arvostan eniten kehuja jotka ovat liittyneet erikoisosaamiseeni eikä ulkonäkööni. Pyrin säilyttämään herttaisen luonteeni, näin minulla on naisiakin kaikista ikäluokista ystävinä. Ja hyviä ystäviä ovatkin. Ne jotka inhoavat minua, eivät vain ole tutustuneet minuun tarpeeksi hyvin. Ei heillä olisi mitään pelättävää jos he vain haluaisivat tutustua ja huomaisivat että olen ihan mukava ja tavallinen ihminen.

En todellakaan tahdo miehille tahallani mitään pahaa, pidän heistä hyvin paljon ja toivon heille kaikkea hyvää. Stressistä laukeava seksiaddiktio vain sotki viimeksikin kaiken. Pitäisi varmaan pysyä erossa kaikesta vähän aikaa.

Päivämäärä:   12.6.13 11:35:28

smusheen tekstistä tulee se mielikuva, että kaikki miehet olisivat samanlaista ja samoin käyttäytyvää massaa. Jos yhden kanssa menee huonosti, sen voi korvata toisella.

Eikö kannattaisi odottaa, että kohdalle osuisi sellainen, joka olisi ylitse muiden, ja saisi varamiehetkin unohtumaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.6.13 11:39:48

"Kuuntele erään sanoja, niissä asuu myös viisaus. Joudut tekemään äkillisen muutoksen elämässäsi, mutta suhtaudu siihen rauhallisesti. Kerää energiaa tulevaa varten"
Tähän mennessä olen kuullut vain kuukkelin epämääräistä mölinää. Äänistä päätellen kuukkeli harkitsee uraa örinämetallilaulajana, tai sitten se kärsii todella oudosta äänihuulihalvauksesta. Tänään en jaksaisi hyperventiloida suurtenkaan muutosten tähden, joten bring it on.

Jou. Heräsi ajoissa, kiitos hörhön huutelun ja kahden herätyskellon :) Huomiseksi täytyykin virittää kolme kappaletta pärisemään varmuuden vuoksi, sillä viime yönä jäivät yöunet taas niin lyhyiksi, että edessä taitaa olla parikin kooma-aamua, ennen kuin olen taas täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Joku hemmetin räyhähenki pitää valveilla, tulee tajuntaan ja herättää juuri, kun olen saamassa unen päästä kiinni. Grrr!

Niina, niskakarvani nousivat pystyyn jo kun ensimmäisen kerran luin sanan "naistennaurattaja" ja meinasin jo sanoa, että älä nyt hitto soikoon sellaiseen ainakaan mene ihastumaan, mutta taitaa olla jo liian myöhäistä :D Toivottavasti tyyppi on sittenkin tunnollinen ja kunnollinen. Anna mennä tyttö, ihastuminen piristää ja pienikin säpinä tuo paljon lisäjännitystä elämään. Voithan aina puhaltaa pelin poikki jos alkaa tuntua siltä, ettet uskallakaan luottaa tai haluakaan tutustua ko. ihmiseen sen paremmin.

Ihatuminen on......... Olen tainnut moneen otteeseen sanoa, että hyyi, ihastuminen on kammottavaa, rakastuminen hirvittävää, mutta onhan se jännää. Hoo tossa aiemmin mainitsi pari pahaa tapaa, jotka tuntuvat myös meikäläisessä olevan sitkeässä - ensin pannaan hantiin minkä pystytään ja jos sittenkin joku pääsee iholle, yritetään kaikin keinoin päästä niistä eroon. Itsetuhoista meininkiä, turhaa ja turhauttavaa, ikävää ja aika tehokkaasti onnen estävää. Mikä siinä on niin kamalaa? No se tietenkin, että ennemmin tai myöhemmin sattuu, mutta se kuuluu asiaan, ja onhan se usein sen arvoista (jos ei ollut, ei se ole ison itkun arvoista).

Oho, sataa sataa tuhatta ja sataa, ukkonenkin on jossain ihan naapurustossa, täytyy varmaan jatkaa juttua myöhemmin, vaikka vielä olisi hirmuisesti asiaa.

Päivämäärä:   12.6.13 12:14:28

Ihan ku smushee pelkäisi itsestään löytyvän syyn jätetyksi tulemiselle ja siksi ihan tekemällä tekee sen syyn valmiiksi. Niinku ei uskaltas pistää itseensä likoon täysillä, jos vaiks joku jättäis, vaikka hän kuinka yritti. Ei kestä aitoa pettymystä. Ei myöskään usko, että joku ei hänestä pitäisi, vaan siihenkin on joku syy, muu kuin hän itse.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.6.13 12:31:21

Tai sitten valitsee sellaisia miehiä, joista varmasti löytyy syytä ... minä olen siihen hyvä ehdokas, varmasti löytyy syitä minusta eikä itsestään ;)

Päivämäärä:   12.6.13 13:30:14

Miehet, pöh ja pah;) Mulla on varmaan kevättä rinnoissa kun kuolasin tuossa yhtä aika hyvärunkoista lähettiä ihan estoitta, ihan ku jotain lihakimpaletta tai jäätelötötteröä :D

Töitä. Kuka niitä viitsii tehdä. Näköjään kaikki muut paitsi minä. Aamun koulutus imi kaikki mehut. Jos nyt jotain vähä näön vuoks yrittäis ees...

Tuli muuten eilisestä rappustreenistä paikat kipeeks, ei ihan rikki mutta sillein mukavasti että tietää urheilleensa :) Hyvä minä!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.6.13 13:31:59

Mission; minä voin hieroa sinua, niin paikat tuntuu paljon paremmilta ... ;)

Päivämäärä:   12.6.13 13:48:27

Olen otettu viitseliäisyydestänne analysoida käytöstäni :) ja saitte minut todella miettimään. En ehkä sittenkään halua sitoutua oikeasti. Eräänkin hyvän miehen, joka oli yksi niistä kolmesta joka on ikinä vienyt jalat alta, teilasin lopulta sillä perusteella etten halunnut jämähtää sinne käpykylään missä hänellä oli firmansa. Nyt hän asuu omakotitalossa kyseisellä paikkakunnalla toisen kanssa. En olisi halunnut sitä. Minulla on niin paljon tehtävää täällä, minulla on oikeasti ihan hirveästi suunnitelmia ja tavoitteita elämässä.. en olisi onnellinen jos jäisin piikomaan jonkun miehen taloon. Ihastuminen vain luo illuusion siitä että sitä muka pohjimmiltani haluaisin. Lopulta parin vuoden päästä olisin sitten jo lähtökuopissa menossa metsästämään "kadonnutta elämääni"..

Toiset vaan on luotuja kulkemaan..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.6.13 14:09:31

Kaivelen vielä vähän vanhoja, kun kerran vauhtiin pääsin.

Mission:
"Ruoste, tiedätkö malminkartanon jätemäen rappuset? Sinne yllytettiin lähtemään. Meinas lähtee henki. 426 rappusta."
En! Pakko kokeilla!! Kannattiko? :) Tänään vissiin kävelet vielä, kysyn huomenna uudestaan. :P

Ei sitä ihastumisen taitoa unohda. Välillä saattaa iskeä tunnekylmyys ja välinpitämättömyys, toisinaan taas käy niin, että ihastuu kevyesti kaikkeen ja kaikkiin. Totta tosin sekin, että kun on pitkään pantannut lempeään (tirsk!) saattaa Amorin nuoli lipsahtaa vähän väärään paikkaa. Sitten tapahtuu niitä erheihastumisia ja ihastumisia silkasta ihastumisen ilosta. Ei niissä valeihastumisissa ja yksipuolisissa ihastumisissa mitään vikaa ole, kunhan ne eivät estä elämästä ja etsimästä oikeanlaisia ihastumisen kohteita, jos sitä aitoa ihastumista kaipaa. Pieni kutina vatsanpohjassa, kielletykin, oli sen kohteena sitten väärä, varattu tai liiankin villi ja vapaa ihminen, piristää arkea ja voi saada ankeimmankin maanantain tuntumaan ihan... perjantailta :)

Missionin lähetistä tuli mieleeni... Kuinka monen työpaikalla (pk-seudulla) on käytössä Xeroxin koneet? Meillä oli joskus sellainen. Paska vehje, mutta ah, miten ihastuttava korjaaja sitä kävi vähän väliä sörkkimässä! <3 Joskus teki tylsänä päivänä mieli monottaa konetta tai syöttää sille pari klemmaria, jotta saisin kutsua sen iloisen korjaajamiespojan paikalle päivääni piristämään ;)

Päivämäärä:   12.6.13 15:26:09

Ruoste, kannatti. Raadollinen tapa todeta oma kuntonsa, joka siis on ala-arvoinen!

Näin tänään vilauksen tuosta ihastuskehittelystä. Jossain tuntu jotain, jossain syvyyksissä... Crap!! Siis ihanko aikuisten oikeasti oon menny nyt kehittämään ihastuksen itelleni? Perustuen mihin? Näyttää kivalta? Minä? Soooo not like me to do that... Voihan vddddu...

Päivämäärä:   12.6.13 15:52:19

Mission: Olisi tosiaan hauska tietää mikä ihmisessä saa aina kiinnittämään huomiota johonkuhun tavallista enemmän ja vieläpä ihastumaan! :D Onko sitä ihmiset vaan niin hormoniensa vietävissä..

Päivämäärä:   12.6.13 16:02:58

Smushee, tuolla aiemmin puhuttiin noista ihastumisista ja siitä että sellaisen voi kehittää itselleen ihan vaan huvikseen, vaikkei ehkä oikeasti olis niin ihastunut itse ihmiseen... Mulle on hyvin epätavallista ihastua kehenkään pelkän ulkonäön perusteella, joten päättelen siitä että tää taitaa olla kyllä just jotain hormonitepposia:D Ja kohta on siis pakko myöntää että pieni uteliaisuus on muuttunut ihastumiseksi. En vaan haluais! Ihan ku mussa asuis joku pieni ihastumispeikko joka vaan etsii jotain kohdetta... Mutta ihastuminen olis kyllä kivaakin...

Päivämäärä:   12.6.13 16:24:34

Eläimillä sitä kutsutaan kiimaksi ;D ...mitäs sitä hienostelemaan :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.6.13 16:25:59

Ihastuminen on niin kauan kivaa kun se on turvallisen ykspuoleista. Jos molemmat ihastuu niin siit voi tul katastrofi :D tai jotain muuta jos käy tuuri

Olipas työpäivä, paljon tekemistä ja välillä kerkesi hetken istumaan ja taas menoks. Kiva työkaveri oli taas kiva, jututti ja piteli ovia auki mul (...ja meinas antaa kylmän suihkun joka ei niin kiva...)

Päivämäärä:   12.6.13 16:28:04

Jos tuntuu siltä, ettei ole valmis sitoutumaan, se kannattaa kertoa miehelle heti kättelyssä:)!!
Silloin mies tietää, missä mennään ja osaa suhtautua asiaan kevyesti.
Ihmisten kusettaminen kaikissa muodoissa on syvältä, halveksuttavaa mielestäni.
Asiat pitää sanoa niinkuin ne on.
Kenelläkään ei pelata, ihmiset ei ole mitään shakkinappuloita joita siirrellään oman mielen ja tuntemuksen mukaan paikasta toiseen, vaikka oma äly siihen riittäisikin, toisen kustannuksella.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.6.13 16:32:34

Lällällää, Missionin mörkö on muuttunut ihastumispeikoksi... Ja se o hianoo :)

Voi LOL, Jokkispokkis! Just niin, mitä sitä hienostelemaan - möröillä on kiima-aika :D

Millään ei malttaisi lähteä, kun kerrankin saa tehdä töitä rauhassa. Kandeis kyllä, koska älyllinen toiminta on tältä päivältä selkeästi loppunut. |]

Päivämäärä:   12.6.13 16:36:20

:D kiitos ruoste vastanauruista! Vai että möröillä..! :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.6.13 16:36:42

Pisteen kanssa samaa mieltä, että kannattaa suoraan sanoa millä mielellä on liikkeellä ... Ainakaan ei pidä luvata liikoja.

Minäkin vain yhtä naista kerralla ... mutta ei välttämättä kovinkaan paljon väliä :P

Päivämäärä:   12.6.13 16:43:06

Webbi, ei se piste ny varmaa sillee kahta kerralla tarkottanukkaa, et niinku voita molemmin puolin leivän.. :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.6.13 17:02:24

Kunhan vain tarkensin, :D

Päivämäärä:   12.6.13 17:06:35

No en tosiaankaan tarkoittanut kahta kerrallaan, ihan yhtä.
Mä en ymmärrä pelaamista ihmisillä, ei kuulu mun luonteeseen kyllä ollenkaan!!!
Ja toi kiima on aika vahva ilmaisu vrt. eläin.
Tamma, narttu tai naaras ei valikoi, naisen sen sijaan olisi ihan suotavaa ottaa myös ihmiselle annettu järki mukaan sitä urosta valikoidessa....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.6.13 17:08:02

Tuota, jos naisella iskee tunteet pintaan, niin järki on kaukana ...

Päivämäärä:   12.6.13 17:18:16

Ai?
Ei mulla. Järki on mukana, valikoin kyllä....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.6.13 17:21:43

Silleen tasapuolisesti järki ja tunteet ... niin tulee paras sotku ... eikun suhde

Päivämäärä:   12.6.13 17:30:39

No kyllä mulle on jostai luontofilmeistä jääny mieleen, et joillaki eliölajeilla naaras valikoi...

Päivämäärä:   12.6.13 17:37:19

Ruoste! :D Ei oo, en rupee :D Mä veikkaan että tää hölmöily on ohi jo ens viikolla ;)

Nyt ryhtiä nainen, en oo teini enää :p

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.6.13 17:44:10

Jaa että ihastus on ehditty kokea ja köykäiseksi punnita jo ensi viikon aikana ;)

Jokupoku; kyllähän se ihmisissäkin on niin että nainen valikoi ja me urokset vain yritämme kukkoilla ja röyhistellä rintakarvojamme, että erottuisimme joukosta ... edes jollakin tapaa ... vanhemmiten vain tuppaa muuttumaan naurettavammaksi naisten silmissä :D

http://www.youtube.com/watch?v=3FVnFkb2xGA

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.6.13 18:36:24

No nytkö kaikki ovat treffeillä ja minä istun täällä yksinäni ...

Päivämäärä:   12.6.13 18:48:00

Voi jehna, mustakin on nyt alkanut vähän tuntuun et mä oikein etsimällä etsin tästä mun treffiseurasta virheitä ja yritän mielessäni takertua niihin ja vakuutella et tuskin tästä kuitenkaan mitään tulee, ei se ole sitä ja tätä ja tuota ja tätä mitä oon aina halunnut et mun miehellä ois. Paska. Silti tykkään olla sen seurassa, mut kauhee jarru päällä! O.o
Ehkä se johtuu myös siitä että tiedän tän treffiseuran olevan tosi ihastunut muhun, jännittävän vähän mun seurassa ja mä jo oottaisin hirveesti et oltaisiin niin tuttuja ettei tarvi enää jännittää ja molemmat tuntis toisensa? Hmmmmmh, minä en pidä tästä.

"möröillä on kiima-aika" Tuo mielikuva pisti kyllä totaalisesti naurattamaan! :D

Parin päivän päästä taas maalle viikonlopuksi, sitten koira jääkin sinne koska tulen taas juhannukseksi takaisin. Käytännössä mä olen ensviikon lomalla, voin tehdä mitä tykkää! Voin mennä töiden jälkeen shoppaileen, rannalle, uimaan, salille, siis ihan mitä vain?! Uskomatonta :D

Päivämäärä:   12.6.13 18:48:18

Juu, naiset tietty valikoi, noista muista eliöistä en niin tiedä...
Ei mua ainakaan mikään komistus ja vahvin vie, vaan se, mistä itse tykkään.
Eikä siinä mittarissa suinkaan se kukko tunkiolla ole lähellekään aina paras vaihtoehto.....

Päivämäärä:   12.6.13 19:51:16

Onks hörhö ja nöffi treffeillä, ku ei näy..?

Päivämäärä:   12.6.13 19:55:14

Joo, sielä ne nyt ovat löytäneet toisensa :'D

Päivämäärä:   12.6.13 19:57:53

Oi söpöö :D

Päivämäärä:   12.6.13 19:58:23

Mun treffit on ohi. Ei jatkoon. Ei pysty edes ajatella muita siinä mielessä vaikka toisin luulin. Oon liian ihastunut siihen vielä keneltä sain pakit..

Päivämäärä:   12.6.13 19:59:53

Noh webbi, se ei oo mikään ihastus eikä sitä kokeilla! :D

Ei ois pitäny teille kertoo muutenkaan mitään, se on teiän syytä sit jos siit tulee ihastus ja alan punastelemaan kun te ootte lietsonu :p:p:p

paukkeelle silti vähäsen kade... :) Äläkä eti niitä vikoja nytte! :D

Päivämäärä:   12.6.13 20:06:27

Hörhö ja Nöffi:D!!
No enusko, ne on niin äijiä;).
Tietty aina luulo ei ole tiedon väärti, sanotaan;)....
No ja kiusataan niitä vähän....;)!
Täällä on miehet vähemmistönä, joten niitä saa kiusata ja kutitella ihan mielinmäärin:)!!!

Päivämäärä:   12.6.13 20:22:00

Pisteellä hyvä pointti, ihmisillä ei kuulu pelata. Se on sitten eri juttu kuten paukeella ilmeisesti nyt, ettei ole varma tunteistaan. Ja on tervettäkin katsella, millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä, ei vain ihastua sokeasti ja myöhemmin todeta, ettei ollutkaan mitään yhteistä.

Ja se on monta kertaa jo täällä sanottu, että smusheen on turha kiirehtää uuteen suhteeseen. On sitäpaitsi jännittävämpää olla sinkku. Ja sinkkuna ei ole sitä ongelmaa, että pettäisi ketään (pettäminen vain on monille no-no ja toteutuessa eron paikka).

Ja suoraan sanoen Webbinkin kannattaisi ensin hoitaa eronsa alta pois. En kyllä itsekään osannut ajatella uutta suhdetta niin kauan kun ex oli saman katon alla.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.6.13 20:30:37

Mä haluisin kans treffeille. Mut taidan lähteä lenkille :)

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   12.6.13 20:37:20

Tänne kelpaisi myös treffit! Pitääkö mun liittyä sinne s24, että sellaiset saisin?? :)

Päivämäärä:   12.6.13 20:39:24

No sieltä 24:stä treffejä saa.

Päivämäärä:   12.6.13 20:39:27

Kelpais mullekin treffit. Mutta en haluis treffailla tuntemattomia :p

Päivämäärä:   12.6.13 20:44:51

Mä olen kurnaun kanssa samaa mieltä, webin pitää muuttaa omilleen ja katsella sit. Niin kauan, kuin asut saman katon alla, et kykene yhtään mihinkään uuteen.
Ja aivan turha edes väittää muuta.
Olen kokenut saman. Pakosta, kun mies ei uutta asuntoa saanut hetimiten.
Sen jälkeen kun sai kämppänsä, muuttui elämä mullakin...paljon paremmaksi:)!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.6.13 20:47:12

Totesin muuten et mun ois vaan parempi pysyy kaukana siitä mun kesäheilastani, koko säätäminen aiheuttaa mul vaan huonoa oloa ja itkusia öitä joten minkä ihmeen takia sitä pitäis itteään kiusata...? Mut sit taas kuitenki sitä on hirvee ikävä... ja sit taas on surkia olo

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.6.13 20:48:18

Yellow! Edellisestä kerrasta päässsy vierähtämään tovi - Nopea viuhahdus :P

Tääl sitä vaan haaveillaan rehveistä - eikös toi haave oo helposti toteutettu?!

Päivämäärä:   12.6.13 20:48:43

Eroon vaan min semmosesta, mutta mites se sun duunikaveri? Ei mitään ihastumista ilmassa?

Päivämäärä:   12.6.13 20:50:31

Näköjää ei, ellei Jysse tullu avuiksi ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.6.13 20:50:31

Piste, sillon kun aletaan tositoimiin, niin naiset on vaan tiellä! Olitko sää muuten tämmönen?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.