Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 310

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 12:13:41

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1337035&t=1337035

:| :j :] :) :D XD

Re: Sinkkujen topic 310

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   10.6.13 12:19:04

Öö. Tarjoilija (eri joka otti tilauksen) alkoi puhumaan englantia. Mäkin olin niin häkeltynyt tai ehkä valkkaripäissäni ;D, että vastasin takaisin enkuksi. Nyt kysymys kuuluu, että tilaanko laskun suomeksi vai mitä häh? Isot on ongelmat.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 12:26:42

Ooh, miten kansainvälistä :) Kokeile kolmatta kieltä, jos homma ei vielä tunnu tarpeeksi monimutkaiselta (kun se on tarpeeksi sekavaa, millään ei ole enää väliä). ¡Oiga!, la cuenta por favor.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   10.6.13 12:29:32

Väsyttäääää. Maanantain virsi :D Muistan joskus koulussa ala-asteella ku oli joku maanantai aamujen hertaushetki tai mikä lie, ei tarvinnu osallistua ku oon tämmönen pakana, joten minä, ja muutama muu joiden ei tarvinnu siihen osallistua, juoksenneltiin ympäri koulun käytäviä hippaa ja vakoiltiin niitä muita siellä jumppasalissa yläkerran ikkunoista ja irvisteltiin :D Sellanen ois kyl hyvä maanantain alotus.

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   10.6.13 12:37:40

Ratkaisin ongelman pyytämällä laskua kolmannelta tarjoilijalta :) en halunnut johtaa toista enempää harhaan.

Nyt olisi vielä puolitoista tuntia koneen lähtöön. Mitähän sitä keksisi. Tax free is not an option!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   10.6.13 12:52:30

hitsit, mä kyllä tykkään tosta mun fuckbuddysta. en sillä lailla kuitenkaan, mutta muuten. :D se ei oikeestaan ees oo enää ollu fuckbuddy sen avautumisen jälkeen vaan meistä on tullu ystäviä.. voiks niin käydä? :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.6.13 13:14:29

Ja mä en tykkää enää yhtään mistään miehistä.........
Laitan silmälaput itelleni enkä vilkaise ikinä enää mihinkään kaksilahkeisen suuntaan!!!!
Olkoot mokomat!!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 13:42:29

Mulan, puolessatoista tunnissa ehdit vielä testata monen tarjoilijan kielitaidon (sekä omasi tietenkin) :)

Höpsis pöpsis piste, sanot noin tänään, mutta huomenna on taas eri ääni kellossa. Ja hyvä niin. Elämä ilman minkäänlaisia kakslahkeisia olisi kovin, kovin kuivaa.

Mission, ihan hemmetin hyvä ajatus. Mistähän velvollisuuksista sitä voisi ma-aamuna esmes pakanaverukkeella laistaa?

Kun pomo on poissa, hiiret vetävät rundia ympäri toimistoa konttorituoleilla, syövät nälkäänsä kaikki kahvihuoneen pikkuleivät ja lähtevät muuten ihan just huomiseen asti kestävälle iltapäiväsiestalle, se on saletti.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.6.13 13:52:11

Töihin oli ostettu jotain rainbow kahvia, voi video miten pahaa!!!! Roskakoriin joutais moinen sonta... Kahvihetki pilalla...
Herkkukin jäi kuivaan marie keksiin, kyllä huomaa että on maananta :)

Päivämäärä:   10.6.13 13:59:55

ruoste, voin taata, et tää kello käys tästä eteenpäin ihan sitä "kuivaa", yksitoikkoista tikitystä.....ei pysähdy eikä soi;)!!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.6.13 14:06:32

yleensä noi jotka ovat tiukasti jotain päättäneet, ovat niitä jotka ensimmäisenä ovat jälleen uudestaan tulessa ;)

Päivämäärä:   10.6.13 14:09:46

Mä en ole. Sen olen nyt päättänyt, lopullisesti:).
Nih!!!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.6.13 14:10:58

Piste, et ole vain tavannut sitä oikeata miestä, joka saa sinulta jalat alta ja hymyn kasvoillesi ;)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   10.6.13 14:28:23

Piste: " Ei ikinä enää, ennen ensikertaa" sopii hyvin sekä krapulaan että miehiin!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 14:31:26

Niin ja niinhän tuo piste päätti ennen tätä viimeisintäkin ;)

Kyllä mäkin päätän kerran päivässä, etten enää mussuta, mökötä, valvo liian myöhään tai jätä hommia viime tinkaan, mutta jaskat, minkäs sitä ihminen luonnolleen voi :P No joo, paljonkin, mutku.

Never say never whatever you do :)
http://www.youtube.com/watch?v=ENyymZ1yqa0
( <3 )

Päivämäärä:   10.6.13 15:43:57

No mä en usko mihinkään oikeisiin miehiin, vääriin kyllä:).
Ja nyt mä olen päättänyt ihan kertakaikkisen varmasti, ettei enää ikinä yhtään!!!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.6.13 17:03:27

Piste: vähän sama asia kun "ei koskaan ennen, ja taas" :)
Maanantai ei vissiin lopu koskaan... Ylitöitä pukkaa, kai täältä joskus yöllä kotiin pääsee...
On mulla sentään jädepaussi, jaksaa,jaksaa,painaa,painaa, go hörhö go :D

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   10.6.13 17:53:33

Piste, sitten kahtelet niitä vähiten huonoja vaihtoehtoja. Semmonen kiva kaveri, joka ei tule olemaan liikaa jaloissas ;) Vaan tarvittaessa olkapäänä :)

Täällä menee 11 tunti jo töissä... Vielä muutama jäljellä. Järki seissyt koko päivän. Vielä pari piitkää päivää pitää jaksaa. Viikonloppuna sitten Ranualle synttäreitä viettään :)

Päivämäärä:   10.6.13 20:17:37

Olipas mukava ilta ongella. http://aijaa.com/hHUcDr ja löytyi kuoppaista vettä ja hurjia tuulia ;), mahtavaa! Levottomuus hetkeksi saatu talttumaan.

Lähettäjä: webbi 
Päivämäärä:   10.6.13 20:33:53

Saunassa ...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.6.13 21:02:49

Saunasta löylynlymänä ja sajunanraittii...eikun raikkaana

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.6.13 21:05:46

Mä odottelen tässä omaa saunavuoroani mut väsyttää sen verran paljon et mielellään menisin jo nukkumaan

Päivämäärä:   10.6.13 21:27:55

No mistähän niitä vähemmän huonoja miehiä löytää???!!!
Ei niin mistään!!
Yhtä asiaa mä en tajua, miten laukanvaihdon opettaminen voi olla niin veetun vaikeeta hevoselle joidenkin mielestä?
Se on hevoselle niin luontainen liike kuin olla voi ja siitä tehdään älytön numero!!!!
Jotakin puomeja, ravin tai käynnin kautta jne. aivan älytöntä!
Maailman helpoin asia hevoselle oppia, kunhan hanskaa istunnan ja painoavut!
Meillä on vaihdettu suoraan laukasta toiseen aina, mitään puomeja, raveja tai käyntejä ole ikinä väliin tarvinnut sotkea.
Huoh! Opettelis nuo ihmiset edes ratsastamaan ja tiedostaisi, miten ne jalat hevosen alla liikkuu. Niitähän ihmisen pitää hallita, ei hevosen!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.6.13 21:35:18

ähemmän huonoja miehiä voi olla vaikka mmissä ... kunhan kuljet avoimin silmin ja ilman ennakkokäsityksiä ...

Päivämäärä:   10.6.13 21:45:33

Pisteelle pieni opettavainen tarina: Eräässä talossa oli tapahtunut murha. Talo oli suljettuna murhan aikana ja siellä oleskeli kertoman mukaan täydellinen mies, tonttu, maahinen ja pikkutyttö murhatun lisäksi. Kuka suoritti murhan? Pikku tyttö tietenkin, muuto ovat satuolentoja.

Webin sormet vipattaa näppäimistöllä, epäilempä että saunaoluella on asian kanssa tekemistä ;)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   10.6.13 21:45:40

Piste hyvä, kyllä me tiedetään, että sä oot hevosten kans hyvä. Mutta kannattaiskohan toisten moittimisen sijaan asennoitua ystävällisesti opastamaan ja neuvomaan toisia..? Silleen positiivisessa hengessä :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.6.13 21:46:52

Jaahas iskä lähtee nukkumaan, lapset vaativat isiä myös nukkumaan

Päivämäärä:   10.6.13 21:50:39

Öitä Webbi!

Päivämäärä:   10.6.13 21:54:46

Jokupoku, se on aivan sama, kuin löisi päätään seinään, kun sanoo, et ei noin vaan näin.
Mä saan osakseni vaan mulkaisuja kouluhevosten kouluttajilta. Ne eivät vaan ole samaa mieltä. No, mä olenkin tällainen vaatimaton cowgirl ja olen oppinut, et omani opetan niinkuin pitää opettaa, muut tekee niinkuin tekee, mä en enää puutu mihinkään.
Toisaalta, mulle ei kuulu muiden tekemiset, vääntäkööt noita vaihtoja vaikka hamaan tulevaisuuteen. En vaan ymmärrä, miksi ne pitää niin vaikeesti opettaa hevoselle.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.6.13 22:18:29

Iltaa sinkkulaan. Onpas täällä hiljaista. Mä pistin vielä makaronilaatikon uuniin ja tulin hetkeksi ihmettelemään tännekin. Taitaa vaan juttukaverit olla jossain. :p

Päivämäärä:   10.6.13 22:24:12

Iltaa Minskille! Joo peiton alla kaikki... :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.6.13 22:25:21

No morjensta. Onhan täällä sentään Jokupoku päivystämässä. :p Pitääköhän sitä tulla saman peiton alle ja alkaa kutittelemaan, jos tulis vähän vauhtia sinkkulaan. =)

Päivämäärä:   10.6.13 22:28:01

Oon mäkin täällä, jossain, taustalla... Tänää ei oikein oo jaksanu. Mitään :D

Tarttis yrittää suht ajoissa nukkumaankin, mut ois viel hommaa enkä jaksa tehä :p

Päivämäärä:   10.6.13 22:29:00

Moppe, nappiin!!!!!
Kaikki muut ovat satuolentoja todellakin:)!!
Eniten korvaan kalskahtaa toi täydellinen mies....sitä en ole etsimässä, mut mitään epäluotettavaakaan en ota.
Mulla vaan nyt tökkäsi tää juttu siihen etten voi luottaa ja näillä vuosilla sen kyllä jo tietää, jos hälytyskellot soi luottamuspulan suhteen...................
Nuoremmat mokailkoot, mä en enää jaksa.
Mielenkiinnolla odotan, mitä vielä kuulen....ja se tuskin on mitään mieltäylentävää...
Mun puolesta saa olla niin montaa naista kuin jaksaa pitää, mut mä en lukeudu siihen joukkoon, joka sellaiseen mieheen kaatuu.....
Vaikka olisi kuinka syötävän hyvännäköinen ja ihana.
Aivan sama.

Päivämäärä:   10.6.13 22:29:08

Wau! Pääsinkö juuri todistamaan legendaarisen Minskin ehdotelevan Jokupokulle ? 8) Hetihän tänne pitää sännätä minkä savun seasta ehtii!

Tein aiemmin illalla raparperitorttua, noi savut on siitä jäänyt leijumaan kämppään... jotain taisi mennä vikaan?? :)

Päivämäärä:   10.6.13 22:30:13

Minski joo, ilman muuta ja muut ilman ;)

Päivämäärä:   10.6.13 22:32:05

Tidi tiditiditi tidi tiditiditti tittitttittiii :)

Päivämäärä:   10.6.13 22:34:36

No, mitä, Nettioffari kertoo ny mikä noin hyräilyttää..?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 22:34:37

Ei... jaksa... tääkään mitään... vaikka joku kutittaisi... No ehkä sitten, mutta sitä ennen pitäisi ruokkia. Hyvin.

Uh... Mä kualen jos en saa tänä yönä unta. Enkä mene töihin, en varrrmasti mene. Soitan ja sanon et sorry, pää on tohjona ja ranka nuudelina, ei pysty, ei kykene.

Päivämäärä:   10.6.13 22:34:45

Nöffi, ei ku näin: tiidii, tiditiidii, tididii(tididiidii tididiidii tididiidii) tiidii, tididiidii,tididididii(tididiidii tididiidii tididiidii).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.6.13 22:36:10

Mission: Ai oothan säkin täällä vielä. Mä jäin vähän tonne meikkikeskusteluun kiinni, niin on jäänyt tää sinkkuketju hieman paitsioon. Mutta tulin takas kotiin. Onks täällä jotain hyvää evästä minskille. :p

Moppe: Hahaha, jaa että legendaarisen minskin. Tää olikin ihan uus ilmaus. :D Mut joo, ilmeisesti minskikin sitten kuitenkin tykkää vähän naisista, kun tollasia ehdottelee jo maanantaina. =)

Jokupoku: Nonnih, siellähän alkoi heti tulemaan eloa peiton alle ja ripset räpsymään. ;p

Päivämäärä:   10.6.13 22:38:34

Joo Minski mä heti vastaan sun ;p että ;p ;p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.6.13 22:39:30

ruoste: No mut hei mullahan on tossa uunituore makaronilaatikko jäähtymässä. Täältä sais siis murkinaa ja mu... mukavaa seuraa. x) Mut hei täällähän porukka heräs eloon, kun vähän tökki tähän suuntaan. Missäs horroksessa te kaikki oikein olitte. :D

Päivämäärä:   10.6.13 22:40:35

Mulla on roikkunu kitara tuosa seinällä jo vuosia. Oon luvannu itelleni kaaaauna sitten, että opettelen soittaan jotain instrumenttia. Missi, tuuppa käymään kyläsä, sulle ois hommia... Voi tulla pitkä visiitti...

Ruoste, samma på här :( 16 tuntia takana ja koko päivän oli aivan pihalla... Tutissu ja tärissy, kun on niin väsynyt. Mutta nyt ei sitten väsytä, kun kävi tunnin lenkillä. VTTU! Ai juu, pitää kehua, paistoin munan, lämmitin ruisleipänpuolikkaat, pistin munaan chiliä, suolaa, oreganoa. Leivälle voita, kurkkusalaattia, tomaattia, majoneesia ja se muna väliin ja aaah! :)

Päivämäärä:   10.6.13 22:41:19

No perhana, täällähän on kielihommiks menny ;)

Eloa eloa, oisko toi makaronilaatikko? Nams! Paas tänne yks annos vaikka tästä sinkkulan kautta tulee :D Oiski nälkä...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.6.13 22:42:10

Mua harmittaa ettei mul ol koskaan ratstunneilla opetettu laukanvaihtoja eikä ol ollu niin osaavaa hevosta et oisin voinu harjotella. Mut ehkä joku päivä vielä. Ehkä joku päivä mä myös kisaan kenttää :) ehkä... joskus...

Oli muuten hyvät löylyt, ei ol rantasaunaa voittanutta :) viel ku ois ollu lasillinen (tai kaks) valkkaria mut ei ollu. Ja huomenna on aamuvuoro. Mun kiva työkaverikin on taas töissä :)

Päivämäärä:   10.6.13 22:43:37

Nöffi, tulen! Jos teet mullekin tommosen leivän :)
Voiskohan tää sinkkula toimia jonain teleporttina, muutamasatakilsaa tosta niinku sekunnissa taittuis :D Tarviiks puhallella näytölle foo powderia?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.6.13 22:47:23

Jokupoku: *vink vink* vaan sinne takaisin. ;>

Mission: Juuh, siihen suuntaanhan se meinaa mennä, kun minski on paikalla. ;p Ja joo makaronilaatikkoa olis. Toki siitä liikenee ihan kelpo annos sinnekin. *ojentaa* Ole hyvä. :)

Päivämäärä:   10.6.13 22:48:10

Mikä siinä leivässä niinku eniten viehättää? Unohin sanoa, että siinä munassa oli juusoakin... Vieläkö viehättää? :p

Päivämäärä:   10.6.13 22:49:50

Ttu, juustoa!

Päivämäärä:   10.6.13 22:50:44

Moppe, mun tarviis kyl varoo juttujani... Talvella joskus sain ihan traumoja, kun juttelin Minskille täälä liian tuhmia! Tuli se satunnainen vierailija, betamax ja komensi mut istuun hankee jäähylle. Se oli melko loukkaavaa se..

Päivämäärä:   10.6.13 22:51:21

Nöffi, ei viehätä enää :D Mä olen kaikkiruokanen muuten mutta juustoa en syö. Oon vammanen, joo, mut juusto on jotain mitä en käsitä ollenkaan. Muuten syönkin mitä vaan.

Makaronilaatikko vei voiton sittenkin ;)

Tosin täällä on kyllä tälle illalle tarjolla pelkästään munaa, noin kuuden minuutin muna, yksi kappale, ilman lisukkeita ja lämpimänä. Ei kai se paha oo.. Vai pitäskö ottaa kaks kun noi vähillä minuuteilla pitäs pärjätä :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 22:51:49

Saakos (pitääkö) täällä olla tänään vähän levoton, häh?

Minski se taas lupailee vaan.. No horroksessa just, aivan tajuttomassa koomassa, inhassa maanantaipöhnässä... Viittiks pökk.. eiku tökkiä vähän toiseen suuntaan kans? Tökit kohta kumoon, niin väsyä on sakki.

Nöffi, I feel you, täälläkin on oltu ihan rikkipoikki heikkona. Humman selässä vähän heräsin, nyt on taas isoväsy. Tallin tuoksut kun jaksaisi pestä hipiästä vois jo hilpasta petiin odottelemaan tämän yön levottomuuksia. On sulla burgerit! En söis, pidä chilimunas :P

Piti muuten onnitella Missionia taas yhdestä kadotetusta kilosta. Ensin jo meinasin kiljaista, että ei se ole mihinkään hävinnyt, se on muuttanut mun vyötärölleni, mutta sitten tajusin itsekin kuihtuneeni vkl aikana aika reippaasti. Kyllä me osataan, ku halutaan :)

Soitattekste Missi ja Nöffi ny varmasti samaa biisiä...?

Päivämäärä:   10.6.13 22:51:49

Mission: taitaa foo powder toimia huonosti suomalaisissa kämpissä, puuttuu nääs tulisijat!

Päivämäärä:   10.6.13 22:54:40

Moppe, pitää vaa käydä ostaa semmonen tulisija-nauha pyörimään tohon telkkariin ja puhaltaa sinne :D Tai ehkä jos vaan hakis juutuubista jonkun loimotuksen tähän läppärin ruudulle, eiköhän se onnistuis ;)

Päivämäärä:   10.6.13 22:56:06

ruoste, se kilo halus tänä aamuna jo takas :/ Mut en mä usko sitä, tuli varmaan eilisestä urheilusta nestettä eiks nii ;)

Päivämäärä:   10.6.13 22:57:29

Juu, soitetaan, sulle ei siis juustoista munaa, vaan ihan naturel. Miten se pitää olla? Kova, löysä vai puolikova? Kyllä sun pitää kaks saaha, jos mieli tekee, niin mieli tekee :)

Päivämäärä:   10.6.13 23:01:22

Nöffi, kaikki muodot menee kyllä, jostain syystä vaan toi kova tuntuu sammuttavan nälkää eniten...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 23:02:40

Munan tulee ehdottomasti olla luomua, korkeintaan kevyesti suolattu ja kivikovaksi keitetty. Yäääk lämmin ja valuvan pehmeä aamumuna, bleugrh.

Päivämäärä:   10.6.13 23:02:54

Joo, ja se majoneesi varsinkin... On aika lihottavaa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.6.13 23:03:24

Jokupoku: Heh, ai niinkö. No mulla on kyllä joskus paha tapa jutella vähän levottomia kunhan innostun ja oon aika hyvä herättelemään erinäisiä mielikuvia. Se on suhteessakin yksi mun bravuurini, millä mä lämmitän tunnelmaa. :p

Mission: Mulla meni viimeiset munat tohon lootaan. Luulin et mulla olis ollu vielä kenno jäljellä, mutta ei nähtävästi ollu. :o

ruoste: Hah, no mä meinasin pistää vähän porukkaan eloa, kun mulla on aika energinen olo. :p Minski on vähän vauhdikkaalla ja levottomalla päällä tänään. Onkohan mulla jotain naisen puutosta, kun tämmönen olo on. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.6.13 23:04:49

Näit teijän keskusteluja ku lukee niin harkitsen taas vakavasti vegaanista ruokavaliota :D en ymmärrä miten voi ruoka kuulostaa taas näin ällöttävältä....

Päivämäärä:   10.6.13 23:06:34

Minski, mulla kun oli tiedossa toi eläinlääkärikeissi että fyffee menee ja täl viikolla on vähissä, niin kaupasta piti tietty heti varmistaa että on tarpeeks munaa tällekin viikolle :D

Päivämäärä:   10.6.13 23:07:27

min, eikä!:D ruoka on hyväääää :)

Päivämäärä:   10.6.13 23:11:21

Just tollanen Minski ois kiva sunnuntai aamukahvipöytään kaveriks. Sen kans vois flirttailla ja pitää silmäpeliä ja silleen salaa huomaamattomasti vaikka pitkin päivääkin, niin ettei kukaan muu huomais mitään. Hipelöittis vaikka varpailla pöydän alla ;) Elämän pitäs olla nautinnollista :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.6.13 23:14:20

Mission: Joo täytyy munkin huomenna hakea lisää. Jos sitä pari kennoa taas, ettei ihan heti pääse loppumaan. Vitsi kohta pitäis kyllä taas mennä jo nukkumaan. Menipäs tääkin ilta nopeasti. Tuntuu ettei ehtinyt tehdä oikein mitään tässä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.6.13 23:15:53

No nyt ei vaan maita. Hedelmät yms menee sekä jäätelö, jugurtit ja rahkat mut mitään lämmintä ei meinaa saada alas ku tekee pahaa.

Mut nyt nukkumaan et jaksaa ol huomenna töissä. Jospa siellä ei huomenna vehkeet seisois niin ku tänään, sais jotain hommiaki tehtyy :D öitä

Päivämäärä:   10.6.13 23:17:11

Teidän ruokakeskustelut meinaa generoida kauheen nälän. Itsehillintää.... Uskottelen itelleni syöneeni tarpeeks tälle päivää.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 23:24:47

min. Miten olet päätynyt duuniin, jossa ihmetellään seisovia vehkeitä kaiket päivät?

Jostain puutoksesta kärsii täällä itse kukin, ei pelkästään levoton hra Minski. What to do, what to do?

Päivämäärä:   10.6.13 23:27:42

Jos alkais nukkuu, nii ei vaivais nälkä, eikä muut tarpeet, joten öitä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.6.13 23:29:49

ruoste: Ai no hyvä, että sentään joku muukin tuntee samanlaista kutkutusta, enkä ole yksin tämän asian kanssa. x)

Jokupoku: Joo flirttailu on kyllä kivaa puuhaa. Mikäs sen parempi tapa vähän piristää päivää ja pistää mielikuvitusta liikkelle. Todellakin elämän tulee olla nautinnollista. ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.6.13 23:46:11

Jaahas, mut kaipa se pitäis minskinkin yrittää rauhottua ja mennä jo nukkumaan.
Hyvää yötä sinkkulaan. o/

Päivämäärä:   10.6.13 23:46:34

Rakit ulkoilutettu, munat viritetty, ja joo. Ruoste, what to do? Kerro mullekin sit ku tiiät :p

Koht nukkuu, vielä GoT loppuun ja sitte.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 23:51:31

Ah, flirttailu! Missä sitä pääsee harjoittelemaan? Paitsi täällä :P Olen jo pari kertaa viimeisen kuukauden aikana joutunut tilanteeseen, jossa olen ollut ihan hoomoilasena enkä ole tajunnut lirkutella takaisin. ("Öh, miks toi käyttäytyy noin hassusti? Flirttaileekse... mulle??")

Huoh. *wink*, käyx tääl usein? ;D

Kattokaa ny, taidot ruosteessa!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 23:53:31

Mä pyrin Mission selvittämään tän, kerron sit jos keksin jotain.

Öitä tyypit :)

Päivämäärä:   11.6.13 00:02:47

Haha :D Joo en mäkään osaa. Nii ja en taida ees tiatää mistä puhutaan, taas varmaan jotain syötävää. Tai jotain. Nukkumaan vissiin paras mennä, siel on paras äksönikin ;) Öitä!

Päivämäärä:   11.6.13 00:10:23

Öitä kaikille ! Mie vielä jatkan hetken tuolla S24:n puolella ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.6.13 07:18:32

Huomenta :)

Päivän horo: "Tiedät kuuluvasi tiettyyn yhteisöön, joka tukee sinua silloin, kun ei mene kuin rakkausromaanissa. Tänään joku läheisistäsi haluaa kertoa sinulle tärkeän asian."

Ruoste, suhteilla tietty :D

Päivämäärä:   11.6.13 07:27:22

Huomenta. Ei olla reippaana ei.
Horo:
Koulutat maailmaa, sillä se tuntuu juuri nyt oikealta tavalta lähestyä yhtä asiaa. Sinulla on annettavaa omalta puoleltasi, etkä halua olla vain vastaanottaja.

Pitänee paikkansa tänään...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.6.13 08:47:29

Räkä valuu, päätä särkee, eilisen paskafiilis jatkuu...
Hyvää huomenta tännekkin, täällä ei ole kun huomenta, hyvästä tietoakaan...
Kahvikin on tuollasta kuravettä :(
Saaks mököttää jos kukaan ei huomaa?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   11.6.13 08:58:47

Huomenta

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.6.13 09:10:56

Täällähän on heti ollut levotonta kun minä siirryin nukkumaan ... pelkäättekö että minun kiltti ja viaton sieluni saa pahankin iskun, jos miun hereillä ollessani olette levottomia ;)

Huomenta vaan kaikille

Päivämäärä:   11.6.13 09:21:25

Huomenta! Täällä nukuttiin piitkään, sen siitä saa kun netissä höpöttelle yötämyöten.

Päivän horoskooppi: "Jonkun sanat ovat sinulle merkitykselliset. Et ole ehkä koskaan aikaisemmin pitänyt niitä juuri minään, mutta nyt niissä tuntuu olevan järjen ääni. Varo, ettet rakastu."

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   11.6.13 09:31:11

huomenia, kauppareissu tehty.. ostoslistakin oli ja silti kissojen nappulat jäi... onneks niillä vähän oli, joten pärjäävät iltaan asti. ruoka tehty ja tiskattu, nyt pitää pistää se ruoka vielä ääntä kohden ja sitten töihin.

psst. tää viikko vielä ja sitten loma!! (jos ei lasketa paria vuoroa mitkä teen tossa paikallisessa)

Päivämäärä:   11.6.13 09:42:31

Pisteviiva: aamukampa käyntiin!

Olipas hauska aamu s24:ssa ;). On tarjottu rakastelua, ruusuja, samppanjaa ja kermavaahtoa , ihan useamman kirjoittajan toimesta!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.6.13 09:47:39

Ai hitto, tuollaistako sitä naisille pitää tarjota ... minä tarjoan aina vain itseäni :O

Päivämäärä:   11.6.13 09:56:04

:) Ainakin jos haluaa joko itsensä bannilistalle tai naisen nauramaan ihan kaksinkerroin ;)

Tulipahan todettua että vanhat markkinoinnin opit pätevät, sama se mikä kuva profiilissa on, se herättää huomoita. On käynyt profiilia katsomassa enemmän porukkaa kuin koskaan aiemmin ihan vain sen takia että lisäsin profiilikuvaksi tuon eilisen merenrantakuvan (jossa ei siis ole näkyvissä yhtään ihmistä). ;)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.6.13 13:44:40

Nenä tukossa, päätä särkee ja kahvi on pahaa, hyvä päivä... :)
laitetaas päivän piristykseks offipalstalta pongattu arvotus.
"mistä sukkahousut kiristää eniten?" :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.6.13 15:13:53

Jou.

Tää ei ümmarra sukkahousuvitsiä. Tiedän vastauksen mutta en tajua. Veera ei vaan tajuu.

Uni tuli, uni meni. Heräsin aamulla aiiivan liian myöhään, siis niin myöhään, ettei ollut enää edes kiire töihin, koska olin jo auttamattomasti myöhässä. Oli niin makiat unet.

Mopen merikuva ilmeisesti viestittää treffiehdokkaille, että täällä on ehta naatiskelijanainen tarjolla. Elähän nyt niitä kuohuvaa tarjoilevia heti torppaa, ainakaan jos aitoa samppanjaa tyrkyttävät ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.6.13 15:18:35

Jaa, minä meinasin miettiä että tarjoanko Karhua vai Olvia ... vai kivennäisvettä jos kuplivaa haluaa ...

Päivämäärä:   11.6.13 15:21:24

Hui. Hirveän kauhea urheilusuoritus odottaa. Järkkyä. Raportoin jos selviän elossa...

Päivämäärä:   11.6.13 15:23:13

Karhu ja Olvi menee kylämänä helteellä ja saunas, mut kyl jos joku leskeä tarjoaa, niin mä ainakin vastaisin edes jotakin...;).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.6.13 15:31:58

Mikä, Mission? Zumba? Puistobaletti? Uimahyppyharjoittelu? Iltapäivä alennusmyynneissä?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.6.13 15:59:03

Meillä sitten opittiin potalle tekemään myös kakka ... pitkään yritti aina pesulle kun kakatti, potalta lähti ja kakkasi joko housuihin tai lattialle ... tänään sitten kolmet kakat peräkkäin ja välillä aina peppupesulle ... joten olisikohan nyt selvä kummin päin homma hoidetaa, ensin kakka, sitten pesu eikä ensin pesu ja sitten kakka

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   11.6.13 16:14:17

Helou! "Voit todellakin hehkuttaa jotain juttua, olet ansainnut sen ja olet sen arvoinen. Elämä tuntuu nyt helpolta, olet varmasti erittäin onnellinen. Rakkauttakin riittää." Ja tiiättekö mitä!?! Tää pitää melkein paikkansa!!! Mutta nyt en kerro enempää; ei pidä nuolasta ennen kuin tipahtaa ;)

Päivämäärä:   11.6.13 16:23:46

<http://tinyurl.com/kullitettu
Kullitetut pallit :D

Iltaa taloon, täällä töitä painetaan.

Niina, nuole vaan, tykkäät kuitenki :)

Päivämäärä:   11.6.13 16:24:30

http://tinyurl.com/kullitettu

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.6.13 16:32:01

Niina on löytäny unelmien prinssin! JEE!!!

Päivämäärä:   11.6.13 17:00:38

No, Niina, ei tollee, kerro heti! :D

Vai kultaa kiveksiin, kuulostaa oudolta....

Ruoste, tiedätkö malminkartanon jätemäen rappuset? Sinne yllytettiin lähtemään. Meinas lähtee henki. 426 rappusta. Ei toivoakaan juosta, alkupätkän siis juoksin mutta loppupätkä oli melkein ryömimistä, keuhkot haljenneena pihisten... Huhhuh! Vetäsin sitte vielä sen alkupätkän pari kertaa ja hölkkäsin vähän. Autossa toivoin että olis ollu automaatti, toi kytkimen käyttö oli lähes mahdotonta :D Jos sellaseen kuntoon joskus elämässäni pääsen että ne rappuset menee yhen kerran juoksutahtia (hölkkää, ne on niin jyrkät ja tiheet että jos mielii astua joka askelman niin ei se ehkä juoksua ole niillä urheilijoillakaan) niin olen tyytyväinen! Aikamoinen työ taitais olla kyllä siinä...

Elämäni rankin treeni, täytyy sanoa. En muista oonko koskaan hengittäny noin, ehkä en.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.6.13 17:03:39

MInä olen joskus nuorempana hyppinyt tasajalkaa Lahden suurmäen alausta rappuset ylöss ... enää ei taida onnistua ;)

Päivämäärä:   11.6.13 17:23:39

Ihanaa Niina:)!!!!
Olis kyllä upeeta, jos joku sinkkulan kinkku tapaisi sen unelmien prinssin;)!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.