Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 309

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   8.6.13 01:40:41

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1335339&t=1335339

Kokeillaanko näin? Korjaussarja ;)

Re: Sinkkujen topic 309

Päivämäärä:   8.6.13 01:41:28

Sori Ärtsy, ei kykene kestämään epäkohtaa :D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   8.6.13 01:43:24

Mennään näin, hyvä kun joku näyttää oikeeta suuntaa :D

Päivämäärä:   8.6.13 01:43:33

Käytiin tyttöjen kanssa ihanaa kesäyötä katselemassa ihan livenä, kissanviikset, siellä oli kylmää, märkää, sumua, ja ihan väärään paikkaan kasvanu yllätysviidakko :D No, tulipa lenkitettyä silti. Onpa mukava olla takas kotona.

Päivämäärä:   8.6.13 01:46:59

Kasarielokuvat, vanDammella höystettynä :D Aika huvittavaa meininkiä ;)

Jos laittais jotain kevyttä iltapalaa...

LähettäjääR 
Päivämäärä:   8.6.13 01:50:50

Sateesta ja sumustahan ihana somalaine päivä ja varsinkin ilta koostuu..

Tosin tänne itäiseen maahamme kaivattaisiin sadetta, kun paikat kuivaa.. ja palaa, pölyää..

Päivämäärä:   8.6.13 01:59:13

No täällä ei enää sada, mutta viidakko oli märkä ja sumu kylmää :D

Lämpimät nuudelit saa korjata asian ;)

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   8.6.13 08:25:55

huomenta sinkkulan aamuun

Lähettäjä: pisteviiva 
Päivämäärä:   8.6.13 08:26:01

kyllä on töissä hiljaista.. kaikki varmaan mökeillään, kun nyt taas nätti ilma. ainii huomenta! :D

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   8.6.13 09:04:05

huimenta :)
ihhana aarinko!! tänään on hyvä päivä mennä torikahville ja merenrantaan istuskelemaan :)

Lähettäjä: pisteviiva 
Päivämäärä:   8.6.13 09:46:57

ilmastointi pamahti sähkökatkon seurauksena... hiki valuu jo istuessa ja töitäkin pitäs tehdä... -.-

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.6.13 10:02:05

Täällä on muuten hyvää juttua meikkaamisesta. Muutamia poimintoja:

Nämä ovat kyselyjen mukaan syitä, miksi naiset meikkaavat.

1. Omaksi ilokseen
2. Näyttääkseen kauniimmalta
3. Koska se kuuluu tähän päivään
4. Houkutellakseen miehiä
5. Huonon itsetunnon takia
6. Keskinäisen kilpailun vuoksi: kuka on parhaimman näköinen
7. Koska se kuuluu traditioon
8. Päästäkseen irti arjesta ja saadakseen glamouria elämään
9. Tehdäkseen rajaa julkisen ja yksityisen minän välille
10. Turhamaisuuttaan ja pinnallisuuttaan
11. Koska naisellisuuteen kuuluu kaunistautuminen

Suomalaiset meikkaajatyypit

Luonnolliset 43 %

Viihtyy omissa oloissaan
Ei kovin kiinnostunut meikkaamisesta
Käyttää vähän ripsaria tai huulipunaa
Merkit: Lumene & Yves Rocher

Huolitellut 22 %

Keski-ikäinen perheenäiti
Harrastaa liikuntaa
Käyttää koko meikkipalettia, ostaa suunnitelmallisesti
Haluaa meikeistä itsevarmuutta työ- ja esiintymistilanteisiin
Merkit: Selektiivinen kosmetiikka

Kokeilijat 12 %

25–34-vuotias
Spontaani aktiivinen riskinottaja
Kauneus merkitsee itsevarmuutta ja omaa tyyliä
Merkit: Maybelline

Valloittajat 22 %

Nuori heräteostaja
Kiinnostunut mainonnasta
Meikki auttaa tilanteiden hallinnassa
Merkit: L’Oréal & Maybelline
Lähde: TNS Gallup

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.6.13 10:04:01

Jaahas, meni sitten kiireessä väärään ketjuun toi. No siinäpä on teillekin keskustelunaihetta. :D

Niin ja huomenta vaan. Mun pitää kohtapuoliin lähteä ajamaan, niin en ehdi jäädä turisemaan. Aurinkoista lauantaita kuitenkin kaikille. :)

Päivämäärä:   8.6.13 10:12:34

tns gallup?
otos on?
nää on niin hassuja nää tutkimukset :)
onks mitään muita vaihtoehtoja?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.6.13 10:18:05

No tutkimukset on tutkimuksia, eikä sieltä kaikille löydy millintarkasti omaa lokeroa, mutta kyllä ne jotain suuntaa asiaan antaa. En tiedä otantaa, mutta keskustelupalstoilla on yleensä vaikeaa saada läheskään yhtä isoa otantaa. Mut aina tietysti ihan mielenkiintoista kuulla miten kukakin kokee oman meikkauksensa. Eli mitä, missä, milloin ja miksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.6.13 10:20:55

Minskin gallupista jäi Lumene mieleen...sitä olen joskus käyttänyt ja käytän osin vieläkin. Suomalaiselle naiselle ihan ok- sarja. Tosin osa siitäkin sarjasta on ihan kuraa.
Ihonhoitotuotteet kyllä jees, meikit, no, jotakin niistä voi käyttää.
Ja miksi meikkaan, se on tapa ja tottumus. Työ on vaatinut huoliteltua ulkonäköä aina. Mulle rutiinia, paitsi kesäisin mökillä, kun ei ole tarvetta lähteä edes kauppaan, silloin en meikkaa.
Muuten aina.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   8.6.13 10:33:57

Huomenta! ... nukuttu pitkään ja jostain syystä piä on tänään kipiä! Huh! Mukava keli aamulenkillä, sopivasti leppeä tuuli viilentää lämmintä auringonpaistetta.

Mie kai kuulun tuohon ensimmäiseen ryhmään, meikkiä vain harvoin ja silloinkin vain vähän. Ei ole oikein osaamista taidokkaampiin maalaamisiin eikä oikein tarvettakaan.

Päivämäärä:   8.6.13 10:47:04

no, olen varmaan sitten luonnollinen kokeileva valloittaja. ja en niin kovin merkkiuskollinen...:)

Päivämäärä:   8.6.13 10:54:33

Tuosta listasta muuten puuttuu kohta, et huolitellun ulkonäön vuoksi...
Ainakin se kuuluu osan työkuvioonkin olla tiptop joka työpäivä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.6.13 11:25:49

Voi jeee, miten paljon väsyttää, vaikka menin ihan ihmisten aikoihin nukkumaan :P Olisi kai suosiolla pitänyt asettaa kello soimaan vasta 10.30, kun en kuitenkaan saanut sitä ennen päätä tyynystä. Nyt täytyy joka tapauskesas hoitaa päivän hommat hikikiireellä läpi, jotta ehdin rauhassa valmistautua illan pirskeisiin. Korttiakaan en ole ehtinyt hommata, enkä kukkia, enkä viiniä... Kääk!!!

Onko kukaan herkkusuista muuten bongannut marketeissa tee-se-itse-pehmistä? Ostin eilen kokeeksi, mutta en ole vielä uskaltanut sitä tehdä. Teen sitten kun on joku jakamassa.

"...mitä, missä, milloin ja miksi?"
Meitsin meikkaustottumukset vaihtelevat. Välillä tyydyn ripsariin ja mineraalipuuteriin, töihin ja kaupungille silmät saavat lisäksi rajauksen ja vähän muuta väriä. Pakkelia en enää jaksa käyttää. Muutenkin olen pyrkinyt vähentämään meikin käyttöä. En osaa meikata huolellisesti. Jos erehdyn kikkailemaan luomiväreillä ja varjostuksilla, on lopputulos aina sotkuinen ja tunkkainen. Less is more. NAama ei nyppimällä parane, tasaiset värit ja selkeät linjat sopivat meikäläiselle. Ei mitään smokey eyes-tuherruksia tai kiiltohuulipunia tähän palettiin, runsas ripsari ja huulirasva riittävät. Ennen käytin värejä rohkeammin, mutta se kuului kai oman tyylin hakemiseen. Ennen olin muutenkin kovin värikäs tyyppi... Huh.

Missä, milloin ja miksi? Melkein aina vähän. Jos en ole mihinkään menossa, on turha meikata (paitsi jos on ihan pakko kokeilla jotain uutta rajausta tai ripsaria), muuten käytän aina vähintään ripsaria ja puuteria. Kai se jonkin verran itsevarmuutta tuo, ja mieluumminhan sitä on huolitellut näköinen kuin mikään röllipeikko. Samasta syystä vedän tukan ponnarille jos se sojottaa epäsiististi joka suuntaan. Sen sijaan en meikkaa yrittääkseni tehdä vaikutusta muihin tai kilpaillakseni kenenkään kanssa - ainakaan tietoisesti - sillä mulla ei ole sellaisissa skaboissa minkäänlaisia tsäänssejä, ihan turhaa siis yrittää. Joskus sitä yritti muuttaa itseään meikkaamalla, mutta koska se harvoin (juuri ikinä) onnistui, luovutin. Niillä mennään,mitä luoja on suonut, muuta on turha yrittää tavoitella.

Päivämäärä:   8.6.13 12:16:44

Hutero aamupäivä... tahtoo kuoppaisille vesille http://www.youtube.com/watch?v=DLaJEm0yCmw soi päässä!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   8.6.13 13:10:20

Ihan pieni välikommentti, DIY pehmis on hyvää :)
onpa teitiltä tullu taas tekstiä, ei kerkee vapaa-ajalla lukee, täytyy töissä taas lueskella :D

Päivämäärä:   8.6.13 14:19:56

Höh, huonot meikkilokerot, en ota osaa :D Jos on pakko niin sekoitus luonnollinen/kokeileva :p

Mut nyt koirien kans ulos, näyttäs keli hyvältä, 11h unta pallossa ja arvatkaa mitä? Multa on taas tipahtanu kilo!!! En mä tajuu minne ne menee, joulusta on sit ny -8kg, vähä siistii :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   8.6.13 15:43:58

Kuten piste sanoi, edes hiukan huoliteltu ulkonäkö kuuluu työelämään. Ripsarista on tullut myös vapaa-ajan tapa, huulikiiltoa koitan muistaa laittaa silloin tällöin, vaikkei se pysy.

Harvalle suomalaiselle naiselle jyrkkä värikosmetiikka edes sopii.

Nyt saavuin maalle, ja hyvä jos käytän edes kenkiä. Niin ja netti on hidas, saa nähdä, paljonko jaksaa sen kellottamista.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   8.6.13 17:10:39

Kukkuu muruset! Miut on palautettu ehjänä kotiin :) Kauhea väsy päällänsä; en saanu paljon viime yönä nukuttua, kun yks heppu samassa kämpässä veti hirsiä sen verran äänekkäästi... Olis varmaan pitäny mennä sen viereen nukkumaan kun se pyysi, niin olis voiny tökkiä sitä hereille aina kun kävi kuorsaamaan :p Mutta muuten oli kyllä ihan kiva reissu kaikenkaikkiaan; oli ainakin vaihtelua kotioloihin. Kukaan ei tainnu oksentaa, ja vaan pari tyyppiä oli tosi humalassa. Loputkin joi paljon, mutta ei niillä tainnu sillä tavalla nousta ne päähän. Että varmaan uskaltaisin tuon porukan kanssa lähteä uudestaankin johonkin. Vaikka olihan se vähän vaivaannuttavaa, kun mie olin ainut selvin päin. Olisivat kyllä minutkin juottaneet, mutta enhän mie uskaltanut juoda; eikä olis kyllä tainnu olla ne niiden juomatkaan ihan mun makuun...

Mitäs sinkkulaan muuta?

Päivämäärä:   8.6.13 17:21:28

Hienoa Niina, onnea koskenlaskusta ! Sinkkula on hiljainen ja autio. Taitaa sinkut (ihan niinkuin pitääkin) juosta maailmalla nauttimassa sinkkuelämästä!

Päivämäärä:   8.6.13 17:39:51

Nääh, ei vielä, kohta pitää kyl lähteä liikenteeseen :) Piti yrittää vähän ottaa väriä tähän ihoon mutta enpä jaksanut, liian kuuma :D

Niina, pakko lainata yhtä kaveria: "Oliks mitää hyvii?" :D

Tänää piti tehä vaikka mit mutta enpä oo viittiny. Lomapäivä kaikesta :p Illalla tiedossa hyvää ruokaa ja varmaan jopa ripaus alkoholia, ei kyl paljo ku ei huvita olla krapulassa huomenna. Ens viikonloppuna saattaa olla sitte ihan ryyppäystä jopa tiedossa...

Päivämäärä:   8.6.13 17:48:54

Mission -> no miten sen nyt ottaa :/ Ei potentiaalisia, mutta oli siellä yks kiva naistennaurattaja =D =D =D

Päivämäärä:   8.6.13 17:57:49

Oottekos huomanneet, että tänään esiintyy tv5:llä klo 21 Mr. Gegard Butler...? Ja elokuvana vieläpä The Ugly Truth, yks mun suosikeista, jipii!!! =D

Päivämäärä:   8.6.13 18:06:44

Aijaa, pitäsköhän laittaa nauhalle... Laitoin jo liudan kauhuleffoja canalilta nauhalle, pitää kattoo sit huomenna et oliko niissä yhtään kattomisen arvosta :p Mahtuiskohan toiki vielä... Gerard...<3

Päivämäärä:   8.6.13 18:08:03

ohops, olipas tullu paha typo tuohon mun edelliseen viestiin. Toivottavasti GeRard ei nyt loukkaantunu :p

Päivämäärä:   8.6.13 18:11:19

Ite en ees huomannut, riittävän monta kirjainta oikein niin sen vaan lukee automaattisesti oikein :D

Päivämäärä:   8.6.13 18:20:51

Piti tietty tuijottaa prinsessahäät;)...jos joskus olis itselläkin:)!!
Toiveajattelua, mut saa sitä haaveilla niistäkin,)!
Hepat loistaa ja emäntä mukana!
Hitto, mä olen onnenpekka, kun noi on niin hyviä!
Hevosmies vaikuttaa epäluotettavalta...monessa suhteessa.
Tää ikä varmaan saa tuntosarvet koholle.......joka nyt ei ole huono asia ollenkaan.

Päivämäärä:   8.6.13 19:00:51

Kiva että täällä on illan viiletessä tuttu hirvifleece.

Päivämäärä:   8.6.13 20:35:38

Mulla on luottamuspulafleece....
Liian monta asiaa persiilleen....
Sovituista ei aina voi luistaa, jos, niin silloin ei tarpeeksi kiinnosta tai sit luonne ei ole mun mukainen.
Pidän sen, minkä lupaan ja odotan sitä myös vastapuolelta.
Jos aina menee ohi, ei hirveesti innosta.....:).

Päivämäärä:   8.6.13 22:41:09

Hyvä kysymys. Itsellä yhä hirvifleece. Lempivaate näemmä.

Tuommosen uuden hevosmiehen kanssa ei sovita, sen kuuluu tulla vastaan.

Päivämäärä:   8.6.13 23:01:12

Hrr.. viileä ilta. Piti kääntyä takaisin ja vetää villatakki päälle. Järvellä oli vesihiihtäjä ja ajattelin että hrr.. mitenköhän tarkenee.

Sinkkula on niin hiljainen ja autio että onkohan nuoriso löytäneet itselleen parempaa seuraa ;) . Toivottavasti!

Simmu painaa eilisen humputtelun seurauksena, lähdenpä laskemaan omat ja lainalapset ja sitten (toivottavasti) kiihkeään tapaamisen nukkumatin kanssa! Öitä ja unia sinkkulaan!

Päivämäärä:   8.6.13 23:07:17

Hiljaista on. Onko kaikki treffeillä gerardbutlerin kanssa vai ihan oikeilla treffeillä?

Tiiättekö; mulle tuli jo ikävä sitä naistennaurattajaa =D Jos ei se olis niin kovasti viinaksien, naisten ja tupakan perään, niin olisin voinut vaikka ihastua siihen...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.6.13 23:09:01

Mä pistin iltapalaksi, että iltaa sinkkulaankin. :) Vähän meinaa olla silmät kuivat, kun onnistuin koukuttamaan itteni tollaseen mobiilipeliin. Ihan mahtipeli. :D

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fingersoft.hillclimb

Päivämäärä:   9.6.13 00:06:12

Joko sä Minski kävit siel tampesterissa? :o

Mä olin faijan synttäreillä, seurauksena ähky :p Aika viileeks veti yö näköjään, eilenkin oli, joko ne lämpimät kesäyöt loppu...

Pääsi noiden drinksujen makuun tossa niin piti vääntää vielä kotonakin yks, oonki ihan vieraantunu ollu alkoholista piiiiitkän aikaa!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.6.13 00:26:20

Joo kävinhän mä. Oikein mukava reissu, vaikka olipahan kuuma päivä tänään.

Heh, jaa sitä ollaan herkuteltu tänään. :D Mut ihan hyvä, että tulee viileetä, niin on kivempi nukkuakin. Mä tykkään näistä. :p

Mäkää en oo muuten juonu alkoholia pitkään aikaan. No eipä kyllä teekään yhtään mieli. Huitasin iltapalaksi pari purkkia rahkaa ja ompun. :) Jotkun on näköjään vetäneet tänä iltana herneitä nenään oikein urakalla, jos joku onkin vähän eri mieltä. :D

Päivämäärä:   9.6.13 00:39:59

Joo ei oo mullekaan maistunut alkoholi aikoihin, ei oikein kiinnosta. Nyt kun tuli otettua kerran tossa synttäreiden kunniaks niin ihan hyvältähän toi maistuu ja saman illan kalorikonkurssiin kannattaa sitten laittaa kaikki :D Oikeestaan mä vähän totutan kroppaa myrkkyyn ettei tuu ens viikonloppuna sitte ihan täydellisenä yllärinä :p

Onkohan hernesato jo kohta valmis kun pomppivat nenään niin herkästi? :D En mäkään tiedä miks pitää hermostua, ite ainakin yritän kysyä ja tarkentaa ja saada kiinni siitä ajatuksesta jota en ymmärrä. Ei kai siitä tarvi sentään alkaa haukkumaan jos joku ajatus on vieras... Tai ehkä sitten jos oikeesti joku jotenkin loukkaa niin hermostumisen ymmärtää mutta eipä tossa kukaan kai ketään sillä tavalla arvostellut niin aika turhaa niillä herneillä leikkiä..

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   9.6.13 00:45:00

Ai kurnau ..sinne maalle, ..se fleece ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.6.13 00:58:45

Nii tossa on vielä toikin, että kun niissä on kaloreita ihan kiitettävästi. Menee laihikset äkkiä vituralleen, jos liikaa kiskoo. :p Mä tein niin pitkiä viikkoja tossa, etten oikein jaksanut panostaa liikuntaan tai syömisiin, mutta onhan tossa tota lomaa tulossa, niin ainakin silloin voi pistää hösseliksi. Tai no, ainakin olis aikaa pistää. :D

Niin ja joo, aika erikoista menoa, kun tollee suututaan ja aletaan haukkumaan, vaikka ihan normaalisti vaan keskustellaan asioita. On se toisille näköjään hirveetä ja verinen loukkaus, jos joku onkin eri mieltä. Kai sitä jokaisella saa olla omat mielipiteet ja oma maku asioihin. Mitä se keneltäkään muulta on pois. Jokainenhan vastaa sitten itse siitä miten hänen elämänvalintansa vaikuttaa asioiden kulkuun ja tekee sitten näihin asioihin muutoksia, jos näkee sen tarpeelliseksi.

Tuli näköjään se ketju täyteenkin ja varmaan ihan hyvä niin. En nyt ala sen tarkemmin analysoimaan niitä sun esimerkkejäs, mutta mun pointti oli se, että mielikuviahan niistä joka tapauksessa syntyy. Jotkut piirteet on vaan vaikeampia purkaa osiin, eikä sitä läheskään kaikissa tapauksissa tarvikaan. Mutta silmiinpistäviä asioita ulkonäöstä ovat esimerkiksi vihki- tai kihlasormukset. Tai jos jollain on lihaksikas kroppa, niin luultavasti hänen elämäntyylinsäkin on aika urheilullinen ja ruokavalio melko tarkka. Urheilulajeja siitä ei välttämättä sentään nää, mutta pitkä kaveri voisi olla vaikka koripalloilija tai lentopallon pelaaja ja todella lihaksikas bodari varmaan tykkää käydä salilla ja syödä aika paljon ruokaa.

Tällaisia melko turvallisia päätelmiä mä tossa sain ja mitä epävarmempiin lähtee menemään, niin sitä enemmän pitää tietenkin olla valmistautunut myös siihen, että päätelmä ei osunutkaan ihan oikeaan. Sitä mä siinä hain takaa ja siis suinkaan kaikista ei voi päätellä varmoja tai lähes varmoja asioita päällepäin. Monesti jotain kuitenkin. Siisti puku ja salkkukin kertoo yleensä jotain, vaikka tulkinnanvaraa onkin jo sitten enemmän. Turvonnut huuli voi kertoa, että kaveri käyttää luultavasti nuuskaa. Kyllä näitä esimerkkejä riittää ja se vähän riippuu aina asiasta, koska merkkejä on tietysti eriasteisia. Jotkut on suht selkeitä ja jotkut taas epämääräisempiä.

Päivämäärä:   9.6.13 01:18:15

On joo kaloreitaki, mut mulla on semmonen teoria että jos yhtenä päivänä vetää kaloreista oikein kunnon överit niin kaikki ei tartu vaan ne tulee vaan läpi :p Ja kyl yhen kilon tippumista taas onki varaa vähä juhlia, kaheksan on jo plakkarissa nyt :)

Joo no kyllähän tommosia ns. itsestäänselvyyksiä toki voikin vielä ajatella, mutta aikalailla siihenhän se kuitenkin jää. Nehän ei kuitenkaan lopulta kerro sitten esim. luonteesta yhtään mitään, ainoastaan jotain irrallisia asioita esimerkiks just aktiviteeteista.

Ite pyrin olemaan avoin muuttumiselle, yritän tavallaan antaa ihmisille ja asioille ja tapahtumille ja oikeastaan kaikelle, mahdollisuutta olla muuta kuin mitä ekaks ehkä mieleen juolahtaa. Ihan vaan siksi että tiedostan kuitenkin ittessänikin tiettyä fakkiintumista ja tuomitsevuutta ja jyrkkyyttä monissa asioissa, enkä halua että semmonen ajattelu mussa jatkaa itsekseen kasvamistaan ja leviää koko ajatusmaailmaan.

Ajatellaan vaikka sitä että mun mielestä eläinrääkkääjät ansaitsis ihan huolella turpaan, sen yhen lapsen hengiltä kiduttaneet tarttis osakseen vähän kiduttamista jne. Tiedostan että tossa ajattelutavassa on korjattavaa mutten halua sitä korjata. Silmä silmästä olis paras tapa kouluttaa ihmisiä jotka ei näemmä muuten tajua miten pitää olla ja elää.

Sitten tiedostan ennakkoluulojani esimerkiks mustalaisia kohtaan, iso osa käyttäytyy huonosti joten oletan helposti että kaikki tekevät niin. Ja kun naapurustossa mustalaistäti tervehti kohteliaasti ja antoi tilaa mulle ja koirille ja huikkasi päivänjatkoja, muistin taas että ei saisi antaa ennakkoluulojen fakkiintua niin että hämmästyy tommosesta :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.6.13 01:36:10

Juuh, tota mäkin siinä yritin korostaa, että saahan noita mielikuvia luoda, eikä siitä ole mitään haittaa kunhan sitten malttaa antaa toiselle mahdollisuuden näyttää pitikö ne paikkansa vai ei. :)

Mut mä nukahdin tähän jo hetkeksi, joten eiköhän se oo aika alkaa nukkumaan, vaikka tekiskin mieli kirjoittaa pidemmästi. Mielenkiintoinen aihe ja ihan samaa mieltä me kuitenkin lopulta oltiin niin kuin tossa jo aikaisemmin katoinkin. ;)

Hyvää yötä o/

Päivämäärä:   9.6.13 01:50:21

Joo mäkin aattelin että varmaan aika samoilla linjoilla kuitenkin periaatteessa. Oisko sulla jotenkin semmonen tapa kirjottaa vähän niin että siitä tulee helposti vetäneeks jotain johtopäätöksiä... Sillon ku joillain on herneenpalko jo poikittain matkalla nenäontelossa ja ovat ihan että wtf, niin mulla tulee semmonen "mitä sä nyt tolla sitten tarkotat, avaas vähä, ku mä ite funtsin tällee" :D Eli paljon lievempi ihmettely, mut se ehkä tulee siitä kun oot täällä niin paljon kirjotellu niin osaa vähän enemmän ehkä lukea eri silmällä kuin joku muu joka ei oo niin paljoa lukenu sun kirjotuksia... Tiedä häntä :) Eikä tietysti kaikesta voi ees olla samaa mieltä edes melko samanmielisten ihmisten kanssa, eikä tarviikaan. Pienet näkemyserot on ihan turhia korostettavaks ja isoistakaan en näe tarvetta suuttua, vaikka toki ymmärrän suuttumuksen ja suutun varmaan itekin jos kyseessä on joku isompi asia. Tommonen nyt ei ehkä ihan kuulu niihin mistä tarttis pulssin nousta :D

Mä taidan kans laittaa koneen kii pikkuhiljaa ja kattoa vähäsen viel leffaa ja kokeilla jos tulis uni. Öitä!

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   9.6.13 04:03:48

Eikö kukaan muu muka valvo? Olisin kaivannutt seuraa kotimatkalle. Vielä olisi viitisen kilsaaa talsittavana ja pusikossa kahisee ilkeästi. Pöh, ei sitten. Huomenta aamuvuorolle :)

Päivämäärä:   9.6.13 04:13:23

Aamuyötä:)!
Mistä ruoste talsii tähän aikaan kotia kohti?

Re: Sinkkujen topic ko309

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   9.6.13 04:44:29

No bileistäpä tietenkin :) Onkos pistekin ollut myöhään liikenteessa vai oletko aikaisin pystyssä?

Kohta periilä. Tekisi mieli keittää kaffet ja odotella auringon kipuamista naapuritalon yli, mutta perskules, kahvi on loppu finito. Well, se on iltapäivän murhe...

Päivämäärä:   9.6.13 04:49:36

Kisareissulle lähdössä.
Eli herätty tähän päivään.
Vilpoisen oloinen sää, hevosille miellyttävä.

Päivämäärä:   9.6.13 05:24:52

Heräsin kanssa, toivottavasti en lopullisesti. Joku mustarastas huutaa korvaan. Fleece on yläkerrassa.

Kisareissun fiilis, tulee mieleen piste, vaikka itsellä hirvifleece ja huomenna asuntokauppapäivä.

Päivämäärä:   9.6.13 06:12:03

kurnau, oletko myyny entisent/ostanut uuden asunnon?
Maaltako?

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   9.6.13 06:45:30

huomenta sunnuntaiaamuun

Päivämäärä:   9.6.13 08:04:26

Huomenta Sinkkulaan! Olipas ihana sumunen aamu. Oikein ilokseen veti villatakkia päälle ja kuunteli sumuista hiljaisuutta :)!

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   9.6.13 09:52:01

Kurnau sanoo terveisiä, jos toi hirvifleece johdatti mun ajatukseni sijainnin suhteen oikeaan. :D

Päivämäärä:   9.6.13 10:33:29

Piste olen kylässä, mutta ostoprojekti saattaa olla iltapäivällä vireillä. Tirli kerrotaan terveisiä.

Miten pisteellä kisoissa menee?

Päivämäärä:   9.6.13 10:37:43

Mulle oli taas tullu kaveripyyntö miespuoliselta henkilöltä, jonka nimi ei kyllä sano mulle yhtään mitään, ja profiilikuvassakin on koira, joten silläkään perusteella en henkilöä tunne; niin onko se joku teistä...?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.6.13 13:22:40

Kotona, kohta taitaa ukkostaa ... no parempi pieni ukkonen kuin akkanen, siiyä onkin sitten oksat pois

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   9.6.13 14:52:13

olipas taas mukava lauantai. (: päästiin oikein illalla paljun lämpöön vaikkakin siihen ei oltu varauduttu, joten loppu illan kuljin kommandona.. :D

nyt vähän rapeliruokaa odotellessa. :3 (saaks rapularuokaa syödä vaikkei oo rapulaa?)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.6.13 14:53:40

Ei saa ... koska silloin se ei ole rapeliruokaa ...

Tosin minä en teidä mikä edes on rapeliruokaa ... en muista koska olisi ollut krapula ;)

Päivämäärä:   9.6.13 15:26:18

Mikä ihme tää hirvifleecejuttu oikeen on? :D

Jessus että laiskottaa. Auttaako siihen ruoka? Kokeillaan ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.6.13 15:30:06

Pisteviiva. Saat syödä mun rapeliruokani, sillä mulle ei just nyt maistu. :P

"Huomenta". En tykkää sitten yhtään pitkään nukkumisesta. Koko päivä tuntuu menevän hukkaan jos aamu venyy yli puolenpäivän. Mieluummin nukkuisin vain muutaman tunnin ja korjaisin univajetta seuraavat pari yötä, mutta eipä ole eka kerta kun unenpöpperössä menevät herätyskellon torkku- ja lopetusnappi sekaisin. Lienee turha sanoa "ei enää koskaan", koska se ei koskaan pidä paikaansa. Auh, pääparkani, ohimotonttu paukuttaa otsalohkoa vasarallaan niin, että tulee kohta läpi... Hyydytän sen ihan just jäätelö-övereillä. Prkl.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.6.13 15:32:03

Se on Mission insaideri ja kertoo viihtyisästä viikonlopusta ;)

kurnaulle onnea asuntokaupoille ja toiv. sisar pisteellä oli hyvät skabat.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.6.13 15:33:03

jaahas, sitä naikkoset vain käyvät tullettumassa ja treiffeillä, mutta eivät meidän sinkkulaisten kanssa :O

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   9.6.13 15:35:37

no tää on sitten sunnuntaimättö. on hyvää :3

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.6.13 15:40:02

no hitto, minähän olenkin unohtanut sen syömisen tänä viikonloppuna ja tuo saunaminenkin on jäänyt väliin ... heikko viikonloppu kolmen ässän tavoitteista, täytyy parantaa tai suunnitella ohjelma paremmin

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   9.6.13 16:02:16

No mä olin eilisen taaaaas treffeillä :)

Ja epävirallisissa juoksukisoissakin meni hyvin, vitsi että tuo koira pinko lujaa. Vau! :) Mun silmät kyllä samalla reissulla aukeni kun tajusin miten hyvin koirani sisarukset käyttäytyivät, et mun on nyt luovuttava tästä "no se on vielä pentu"-ajatelmasta ja pistettävä tuo äijä tiukkaan käytöskouluun, vitsi sitä sen riekkumista.
Tänään se jo tuottikin tulosta, mamma alkaa jo tosissaan suuttumaan rakille kun ei kerta hyvät ja lempeät "kukkahattutädin" konstit auta.

Sulattelen vielä hetken jätskiä mahassa ja sitten painun salille, ja sit aion tehdä kasvissosekeittoo, nam!

Päivämäärä:   9.6.13 16:09:32

tuli nälkä kun luki teidän mättöjuttuja. pitänee lähteä kauppaan...hirmunen nälkä onkin :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   9.6.13 16:14:11

Huomenta täältäkin :) hirvilimsaa ja "muutama" olunen... ruosteen ohimotontun serkku taitaa asua meillä...

Nyt tekis mieli roskaruokaa, mut mieli ei tahdo nousta ylös :)

Päivämäärä:   9.6.13 16:51:39

kurnau: valota nyt hiukan, onko hirvifleece sinkkulasta tuttu? Ja onnea asuntokaupoille!

webbi: hyvinhän se on viikonloppu jos kolmesta s:stä vain sauna ja syöminen jäivät puuttumaan :D ! Mulla ei lähellekkään noin hyvin oo asiat :)

Ruosteelle ja Hörhönallelle sympatiat!

Lähettäjä: webbi 
Päivämäärä:   9.6.13 17:01:07

En syönnyt myöskään Suklaata ... Ja Suihinottokin jäi uupumaan ... Pahaa pelkään että viikonloppuun onnistui ainakin Sakot, välähti ... Mutta nyt sitten lämmittämässä Saunaa

Päivämäärä:   9.6.13 18:44:54

Mä arvaan, missä kurnau on ollut kylässä;)...
Ja arvaan oikeen, mut en sano!
Hieno päivä!!!
Pillitin meikit poskilla, sen vuoksi, et nuo kaksi ovat äipän hevosia, jotka eivät mua petä!!
Pillitän nytkin, sitä samaa poikien sanomaa: "kaikki käy, mitä haluut?"...
Sitä hörinän ja hirnumisen määrää, jos mua ei hetkeen näy, ne kysyy, et "etkai sä meitä nyt tänne jätä, missä olit niin kauan, et häviä tai me laitetaan ranttaliksi", ja juu, julmetun metelin pitivät kunnes palasin, sit äijät rauhottui ja muutkin hevoset ja ihmiset.
Hitto nuo on sit mamman mussukoita, meillä on hirvee hitlerkuri ja silti ne näköjään rakastaa sataa!!!
Tuohon ei mies pysty!!!
Ei niin koskaan!!!
Onn mä sen verran kova vastus;)!!!

Päivämäärä:   9.6.13 19:04:46

Wau piste! :) todella kuulostaa mahtavilta pojilta !

Webbin sielunhoito tuntuu olleen tehokasta ;) !

Päivämäärä:   9.6.13 19:48:00

Moppe, ne on mahtavia:)!!!!!
Olleet mulla vauvoista saakka ja se kyllä kuuluu ja näkyy, jos vieraassa paikassa sankarit jätän pidemmäksi aikaa keskenään.
Kaikki sanoo, et ne on aivan hermona, et missä se emäntä on, kun ei tuu hakemaan.
Tosin mä olen ollut niiden kanssa aina, maasta ja selästä, joka päivä touhutaan kolmin tarhassa kaikkia kivoja juttuja ja sit ratsastan, vuorotellen.
Noi on ilmeisesti ehdollistuneet siihen, et mä en niitä jätä. Kotitallilla ovat päivät ok, mut vieraassa tallissa alkaa kysely, et missä olen, jos ei ala näkyä...
Kotitallillakin, jos jää päivä välistä, seuraavana kiljuvat kun autoni tulee tallin pihaan, kurkku suorana.
Tallikaverit sanoo, et ne eivät koskaan edes erehdy, muille ei ääntäkään, mut kun mä tulen pihaan, hirnuminen on aivan mahdotonta!!!
Sitä ihmetellään meidän tallilla ihan yleisesti, et miten ne hirnuu joka jumalan kerta, kun ajan pihaan:)....ja tosiaan ne hirnuu, mä vastaan pihalta jo, et tuun tuun, äiskän mussukat....:).
Ja ihan mussukoitahan ne ei kyllä aina ole...paitsi mulle.
Ei voi kun ihailla hevosen älykkyyttä, se on viisaampi kuin koirat koskaan!!!!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   9.6.13 20:12:34

Nonii. moottoripyöräkerho donaldsissa käyty... Ihme mielitekoja, pakko oli lähtee hampurilaista jonottamaan(ja pikaruokaa piti olla...)
Ja ihan hirveetä kuraa tuollanen mäkkärin sapuska :) No ostin mä paluumatkalla juustonaksuja, jos tuo yrttiterveysjuoman maku niillä lähtis :D

Päivämäärä:   9.6.13 20:23:08

Voi ällötys, mitä hörhö suuhunsa laittaa!!!
Mäkkäri ja joku terveystee....hirveetä kuraa:)!!!

Lähettäjä: webbi 
Päivämäärä:   9.6.13 20:30:16

Kävinhänminäkin katsomassa heppatyttöjä ohimennen Koljonvirralla, myytyä ei kukaan tytöistä juossut jalkoihini ihastuneena :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   9.6.13 20:37:19

Terveystee, reps :D nojoo kai sitä sellaseks voi sanoa... terveysjuomat oli eilen, mutta ei tuolleen kyllä tapahtunut http://www.youtube.com/watch?v=RPC1GWaYgVI :D

Päivämäärä:   9.6.13 20:48:31

Jana, hörhö on tsekannut reiningiä....
Eikö olekin ihan jees laji:).....?
Webbi, noi heppanaiset ei ihan helpolla juoksentele kenenkään jalkoihin, ne on oppineet, et joku voi potkaista päähän, jos niin tekee.....;)!!!!

Päivämäärä:   9.6.13 21:06:43

Mä tunnustan: mulla ei ole pätkääkään ikävä tuota hevosmiestä:).
Ei niin minkäälaista ikävää. Se johtuu ihan ja pelkästään luottamuspulasta.
Tai miehen ailahtelevasta luonteesta. Sellainen ei vaan "tasaiselle" härälle sovi, mä olen kiltti ja kunnollinen, sataprosenttisen luotettava, miehen pitää olla samanlainen. Ja toi ei ole. Ei siis mun juttu. Vaikka olisi maailman viimeinen hevosmies!!!!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.6.13 22:04:54

Niin, mitäs me "tasaiset" härät :D

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   9.6.13 22:35:48

Iltaa ja yötä :) Purjehduskausi avattu :) Kansi pesty, puunattu. Puunaamaan tottunut nainen saa paikan :) Sisältä pitää vielä pestä kaikki lattiasta kattoon, niin ompi mukava retkeillä. Jospas tuolla vaikka 10 yötä saisi tälle kesää vietettyä. Mieluusti kissa kainalossa ;)

Päivämäärä:   9.6.13 22:41:02

Olen kade Nettioffari! Mutta kyllä tässä vielä tälle kesälle vesille päästään, vaikka sitten pitäisi lautta rakentaa :) !

LähettäjäM 
Päivämäärä:   9.6.13 22:42:18

Iltaa

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.6.13 22:43:42

no kun ostaa uimapatjan, sillä pääsee vesille ;)

tai pienen muovivennen tai kunnollisen kuniveneen

Päivämäärä:   9.6.13 22:46:40

Ei tarvii ostaa... löytyy omasta takaa jo uimapatja. Hmm! Siinä sitä voisikin olla huippuidea, ilmapatjan kanssa purjehtimaan. Ottasi vaikka suksisauvan mastoksi ja purjeena voi käyttää kevytpeitettä! Aikoinaan purjehdittiin paljon soutuveneillä tuolla tappaa.... Vois merellä saada aika hyvät vauhdit jos tuuli oikein nousisi ;D.

Päivämäärä:   9.6.13 23:23:42

Aahhhh... kesäyöt <3 Olipa taas mukava käydä juoksemassa :) Hiki virtaa ja fiilis on taivaallinen! :) Illan luontobongailuna pikkukuovi, kovin hätääntynyt sellainen. Täälläpäin eivät ihan niin hirveän yleisiä nuo ole.

Pitänee varmaan viikon kuluttua ostaa muutama urheiluvaate, nyt juoksin farkkusortseissa kun muut oli pesussa :D Ei nää pöllömmät ollu, stretchiä ja ihonmyötäset, ihan ookoo ainaki kertaluonteisena. Juoksuhousut kyllä varmaan tarvis hommata.

Kuka laittais pyykit ja tekis mulle ruokaa?

Päivämäärä:   9.6.13 23:42:11

Olihan aika viileä kesäyö! Hyttysten seuraamana tultiin pikavauhtia koissun kanssa sisälle.

Nyt se on taas lähdettävä sinitakkisen hepun kanssa treffeille, öitä kaikille!

Päivämäärä:   10.6.13 06:57:28

Jospa kyläilisi vielä päivän. Aika kuluu nopeasti.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.6.13 07:27:30

Huomenta ja silmät kirkkaina kohti uutta viikkoa *_*

Päivämäärä:   10.6.13 08:46:02

Huomenta! Hrr... viileä aamu! Tänään täytyy tehdä jotain järkevää, nyt on luumuiltu lihan liian paljon. Voitaisiin lähteä vaikka ongelle! Lupailee sateita ja ukkosta... hyvä juttu!

Päivämäärä:   10.6.13 10:06:03

Gutten Morgon!

Idässä naputellaan koneelle firman ekaa solkitilausta Tanskanmaalle =D

Päivän horokin on paras muutamaan päivään: "Kiemurtelet jossakin vanhassa jutussa, mutta katseesi on kohti tulevaisuutta. Tavallaan olet tyytyväinen tähänkin tilanteeseen, silti joku voima vie sinua eteenpäin." =D

Päivämäärä:   10.6.13 10:21:50

Jaahas, taiskin jäädä vielä tilaukset tekemättä. Äiti soitti, ja kehotti ensin tarkistamaan, että mun tiedot näkyy siellä alv-velvollisten rekisterissä; maksattavat muuten ne tilauksen alvitkin mulla. No eihän se mitä näkyny!?! Kestääköhän silläkin nyt sen kolme viikkoa, ennen kuin näkyy tuolla!?! Tällä vauhdilla mie pääsen aloittamaan toiminnan ehkä jouluna >:/

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.6.13 10:23:40

Pitäisi näkyä melko nopeasti

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 10:49:23

Päevää. Jalat hellänä ja ruvella kymmenen kilsan yölenkin jäliltä. Ballerinatkin näyttävät vähän kärsineen. Note to self: buukkaa aina paluukyyti etukäteen tai ota ainakin lenkkarit matkaan. Viime yönä unimasa kiusasi ihan urakalla, uni tuli joskus neljän aikoihin ja aamuyö meni levottomia horrosunia ihmetellessä. Hrrr. Eilinen meni väsyneessä pöhänässä, tänään on ihan murjottu olo. Normi maanantaimeninki.

Pitkästä aikaa oli myös harvinaisen yksinäinen olo. Tiedättehän, viileä ilta, vilpoinen yö, hiljaisuus, liikaa aikaa miettiä ja märehtiä. Lisää hommia päiväjärjestykseen niin eivät ahdista mokomat haihattelut :P

Pauke, edelleen kade. Tai siis en ehdkä kade vaan... happy 4 u :)

Pääsikö kurnau eilen asuntokaupoille?

Päivämäärä:   10.6.13 11:04:22

Pakko linkittää, kun täällä on niin paljon meitä tämän asian kanssa painivia: http://tinyurl.com/puazhws

Sitten kun vielä osais soveltaa noita ohjeilta käytännön tasolle!

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   10.6.13 11:53:59

Täällä istutaan kentällä matkalla koulutukseen Saksaan. Hirveä nälkä ja tulin syömään Seasons-raflaan. Liian hyvän kuuloisia ruokia! Päädyin kuitenkin tylsänä tuorepastaan talon pestokastikkeen ja luomuparmesaanin kanssa, lisäksi vielä lisäkesalaatti. Ja siis eihän nämä olisi mitään ilman suositeltua valkkaria :) namnam.

Koneessa aion nukkua! Jäi vähän vähille yöunet viime yönä. Muitakin jotka eivät malta mennä nukkumaan sunnuntaina, ettei maanantai vaan tulisi liian nopeasti? Loogista, toki :D

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   10.6.13 12:05:35

HEY! Rusty, dont be sad... http://www.youtube.com/watch?v=K-ob8sr9ZX0
http://www.youtube.com/watch?v=9w-mykAQnag
http://www.youtube.com/watch?v=gODh1nsHlPg
ja hiveesti hymyä ja naurua :) :) :D :D

taitaa tulla kiire viikko töissä... yhtään ei jaksais kiinnostaa...
täytyy varmaan maanantain(yäk!)kunniaks hakee jotain hyvää pullaa/kakkuu/herkkuu kahvitunniks, kyllä se siitä :D

Päivämäärä:   10.6.13 12:12:00

Hörhön ensimmäinen linkki toi hymyn naamalle vaikka olikin Ruosteelle tarkoitettu! Ihana!

Kasvimaa kasteltu, pakollinen visiitti kotona käyty, työpaikat tsekattu, ruoka laittettu ja kohta päiviksille nuorimmaisen kanssa. Jotenkin hirveän levoton olo! Pitäisi päästä tekemään jotain... tai jossain... tai.. Mennään päiviksien jälkeen kaivamaan matoja ja ongelle iltapäiväksi ehkä tää sitten helpottaa!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.6.13 12:12:07

:] Kiitti hörhö.

Mulan, joo, tuota harrastetaan sunnuntaisin ja usein myös arkisin. Viikonloppuna taas valvotaan, koska silloin saa valvoa ihan luvan kanssa :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.6.13 12:12:47

Niinpä oli nalle kuihtunu sitten viimenäkemän, mutta heti pamahti paksuks kun pullasta puhe :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.