Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 308

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.6.13 18:35:49

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Jaaha....
Puhuttaisiinko miehistä;)?
Mikä niissä niin kiehtoo...yleensä ne on sikoja parisuhteessa ollessa, mut sinkkuna olles ne onkin aivan ihania ja aivan pakko etsiä mies taas riesaksi...;).
Naiset on...itseni mukaan lukien!!

Re: Sinkkujen topic 308

Päivämäärä:   7.6.13 19:00:32

Niina, ei pikku hiprakassa ole mitään pelättävää, se on joskus ihan kivaa:)!!
Varsinkin hyvässä seurassa ja hyvillä juomilla;)!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   7.6.13 19:03:15

piste: miehissähän sitä puhuttavaa riittää ;D

Vaikka siitä voitas alottaa et miks ne antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   7.6.13 19:05:29

Hörhö reps.:)

Onko kenelläkään ollut sellaista suhdetta, että siinä on pitkään aluksi katseltu, ja sitten vasta suhde on leimahtanut todenteolla käyntiin? Vai pitääkö heti ensitapaamisella hitsautua kiinni, jotta suhteella olisi mitään toivoa?

Piste kääk, en edes kaipaa muuta seuraa kuin sinkkulaa. Espalla olisi sambatapahtuma, saisi katsella hyvin tanssivia eksoottisia miehiä, mutta kaikki kengätkin hiertävät, en jaksa mennä.

Moppe mietin myös, että naiset ajattelevat, kun katselin niiden profiileja. Itse asiassa sitä pitäisi hieman harrastaa, että osaisi luoda itselleenkin oikein hienon myyntipuheen. Ja viimeisen päälle laitetut kuvat ovat aika yleisiä, mullahan ei ole kuvaa.

Päivämäärä:   7.6.13 19:33:09

kurnau, älä yritä;)!!!
Kyllä sä onnelliseksi haluat tulla miehen kanssa, miten sä muuten sellaista etsisit.
Miehet ilmeisesti on hitaita, nainen on mennyt jo ohi, ennenkuin ne edes älyää, et helvettiläinen, mikä se oli, joka tos vilahti....;).
Nopeat syövät hitaat.....jos ei ymmärrä antaa, ei käy kala koukkuun ilman matoo;)!!
Vähän näyttää siltä, et hevosmiehen elämää ohjaavat lapset, tosin jo vanhemmat sellaiset.
Mä en ala parikymppisten pillin mukaan hyppimään, hyppiköön isänsä jos niin on parempi.
Mä voin hyvin jatkaa matkaa.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   7.6.13 19:51:34

Ihanaa :) Sataa :) Aamullakin satoi vähän mutta se oli aika onneton räkäsy. Kyllä maasto kaipaa vettä, ja mikä parempi päivä ku tänään! Huomen saa taas olla nätti ilma sitte mun puolesta :)

Eipä oo yhtään hidastelusuhdetta ollu. En tiedä onko se mahdollista semmosen muuttua sitte nappisuoritukseks...

Herkkuja tekis mieli. Olis kai pitäny ostaa. Mut rahaa on enää kymppi, sillä pitää pärjää viikko :D Onneks sentään kämppä on täynnä ruokaa. Kai sitä jätskii viel vähä olis... ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.6.13 19:57:20

Mä nauroin ääneen tota finnairin viestittelyä :D pakko oli sit työkavereil selittää et mitä hihittelin

Kaks tuntii jäljel tätä työpäivää ja mä sain jo omat hommani tehtyy. Ja vähän ylimäärästä. Ja äskön käskin yhen työkaverin tauolle ja vallotin hänen työpisteensä :D (hän tekee tuplavuoron tänään joten luulen ettei lait ylimääräst taukoo pahakseen)

Päivämäärä:   7.6.13 20:00:13

Mission, mä luulin, et olen taas PA, mut en näköjään kuitenkaan...
Nyt vaan piti taas ostaa satulaa, kaikkee lisäravinnetta, tilata jenkeistä taas kamoja järkyllä summalla jne....
Alkoi tuntuun, et mä olen rahaton hetken, mut en sentään sit olekaan...
Miten sä elät kympillä viikon?????????

Päivämäärä:   7.6.13 20:03:37

Kyllä piste toki periaatteessa haluaisin miehen. Mutta on niin kiva olla omissa oloissaan. Mennä jonkin ajan päästä suihkuun miettimättä, miltä näyttää sen jälkeen ilman meikkiä. Istua itsekkäästi netissä vaikka koko loppuilta, jos täällä on hyviä juttuja. Mennä ison sänkyyn nukkumaan ilman, että kukaan kääntyilee tai herättää. Olenko hirveä, varmaan teoriassa kuuluisi olla onneton ja yrittää järjestää itseään ainakin baariin?

Niin ja eikö hevosmiehen kanssa ole vian hyvä, että silläkin on omaa elämää. Sellainen ymmärtää tai ainakin saattaa ymmärtää toisenkin omat kuviot.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.6.13 20:04:45

Oon taas ihan pimennos sen suhteen et millanen ilma tuol ulkon on mut tässä aamusia aurongonottoja :) jostain syystä meni kyljelleen kuva, en tiiä miks... http://aijaa.com/onGbNB

Päivämäärä:   7.6.13 20:04:56

piste, helposti, mulla on ruokaa, tupakkaa, bensaa, koirille ruokaa ja lääkkeitä, en mä mitään tarvi pakosti :) Tokihan tänään kävin kaupassa ja käytin viimeset rahat tosiaan niin etten oo sitte mitään vailla. Lisäks luulen että noi eläinlääkärireissun vakuutusrahat saattaa tulla jo keskiviikkona, ois ihan hyvä jos tulis. Ja voin mä sitte tietty nostaa joustoluotolta jos on ihan pakko, pyrin siihen ettei tarttis.

Päivämäärä:   7.6.13 20:08:27

Kurnau, siinä vaiheessa, kun aikuiset lapset heittäytyvät vauvoiksi, mun on aika mennä eteenpäin.
Toki ymmärrän, et ne aikaa tarvitsee, mutta sitä en, että joka viikonloppu on jotakin sellaista, ettei treffailu onnistu yökylässä....
En mä ajatellut puutteessa olla, jos mulla mies on kierroksissa....;)!

Päivämäärä:   7.6.13 20:08:45

kurnau, samoja fiilareita. Tavallaan halauis, muttei kuitenkaan ehkä haluis :p Jos sais sellasen tilausmiehen, semmosen lampunhengen, tulis aina pyynnöstä suorittamaan haluttua tehtävää, seuraa, seksiä, lämpöä, läheisyyttä, juttelua, tukea, mitä millonkin vailla :D

Mut rakastuminen on sitä varten, sillon vaan haluuuuu, ihan sama mistään pikkujutuista ku mikään ei ees ärsytä ja kyljessä kii kokoajan :D

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   7.6.13 20:12:03

kurnaun kysymykseen, onko kenelläkään ollut sellaista suhdetta, että ensin on aluksi katseltu jne....: Mulla on nyt just menossa sellainen katseluvaihe. Saa sitten nähdä, hitsaudutaanko tässä yhteen vai hiipuuko homma. Mutta mä en edes osaa syöksyä päätä pahkaa suhteeseen. Tarvitsen aikaa katselemiseen. Mies on samaa lajia näemmä ja se on hyvä. Kerrankin saan aikaa ajatuksille tässä kohtaa suhdetta, eikä tarvitse tietää heti kaikkea. Ei sillä, etteikö vahvaa ihastusta olisi ja yhdessä oleminen helppoa.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   7.6.13 20:13:33

Missi elää ihan kympillä! Kurnauskisu, tulee ihan kylmät väreet, kun sanot meneväs suihkuun :D Kivan naisen kanssa on kiva käydä suihkussa :)

Mullapa oli reipas päivä. Sain auton korjattua halvalla ja hyvin. Riitti, että kädet vaan sotki :) On se kätevää olla näppärä!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   7.6.13 20:13:50

Ei satanu vettä tänääkään.. hiekkaa täynnä keuhkot, silmät ja ilmanputsarit :/

Mut ei se mitään haittaa jos ei välitä :D

Moro sinkkuloille.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 20:20:02

Iltaa sinkkulaan o/

Onhan sinkkuudessakin puolensa, mut kyllä hyvässä suhteessa on silti parasta. Ei se tietysti täydellistä oo, mut siinä tulee sitten koko paketti, eikä vaan se mitä haluais välillä tilata, kun sinkkuus alkaa kalvamaan.

Päivämäärä:   7.6.13 20:20:51

No juu, sithän se menee, Mission:).
Mulla meni kyllä ihan överiksi taas hevosostosten kanssa, niinkuin yleensä;).
Himoitsin paria vaatekappaletta ja sit sattuikin eteen jotakin taivaallista hevoshepenettä ja mamin vaateostokset nyt siirtyy...
Hitto noi pojat on ihania rahareikiä:)!!!!
Tosin, mä ostin hepenettä itsellekin, aivan sikamakeet kisachapsit, kisapaidan ja -bootsit:)!!!!
Et sai tää emäntäkin kyllä kuolattavaa...nyt on sit soviteltu kaikki päälle ja hyviltä näyttää:)!!!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   7.6.13 20:31:54

yhteiset suihkut on parhautta. ja öiseen lampeen pulahtelut. lempeä saunominen rauhassa. kyllä se olis ihana olls suhteessa. rauhottua iltaisin toisen viereen. ja viikonloput pyhitetty yhteisille seikkailuille. onko semmosia miehiä jotka haluaa olla paljon yhdessä? muita kuin mr :) ?

Päivämäärä:   7.6.13 20:32:58

Mä en osais edes vaan katsella rauhassa alkuun, siinä lähtee järki. Pitää tietää heti haluaako vai eikö halua. No toki sitä nyt voi hieman tutustua ensin, mutta pääsääntöisesti se seurusteluvaihe saa kyllä alkaa ihan samantien kun vaan siltä tuntuu, ja toivoakseni ihastus on kunnollista, molemminpuolista, ja yhteisymmärryksessä. Siinä kun ei naimisiin kuitenkaan mennä ja aina voi erota, koska tahansa, niin en ymmärrä miksi pitää mennä käsijarru päällä. En vaan osaa. Jos sydän tuntee niin se tuntee. Mä jos laitan viestiä että kulta mulla on sua ikävä, niin en kyllä todellakaan halua vastaukseks "kiva." :D

Moi vaan Ärtsylle ja Minskillekin :)

Päivämäärä:   7.6.13 20:38:34

no: Mun kaikki miehet on halunnu olla paljon yhdessä. Eivät ole valittaneet menoista mutta muuten sitten onkin oltu ja tehty aina paljon yhdessä. Mä oon vaan niin ihana :p :D

Päivämäärä:   7.6.13 20:42:07

Niinpä....niitä yhteisiä viikonloppuja vaan ei ole ollut, kun on aina jotakin aikuisten lasten järjestämiä menoja ja tekemisiä...
Pikkulapsien isiä mä en ymmärrä alkuunkaan, kun ne ei mihinkään koskaan pääse, mut aikuisten lasten kuvittelin jo olevan hieman omatoimisempia, kun omissa asunnoissaankin asuvat....
Mut kai se nyt on vaan taaperrettava yksin.
En mä jaksa enää neljättä viikonloppua verukkeella joku nuori aikuinen sanoo, et ei isä voi mennä, kun pitää tehdä sitä ja tätä hänen kanssaan....
Olkoon.

Päivämäärä:   7.6.13 20:44:29

Mission: mä ainakin olen kyllästynyt eroamaan ja luopumaan. Siksi haluan katsella rauhassa. Sitten kun olen varma, olen aika varma siitä, että yhdessä ollaan kauan ja hartaasti. Toinen juttu on se, että kauan yksin elänyt tarvitsee aikaa itselleen. Ei vaan osaa enää kääntää elämää yhtäkkiä johonkin aina yhdessä moodiin. Pitää saada välillä aikaa itselle ja omille ajatuksille. Mutta se ei tarkoita kyllä sitä, että vastaus olisi "kiva", jos laittaa viestiä, että on ikävä. Kyllä niitä tunteita on ja iso ikäväkin. Ja se näkyy ja kuuluu. Silti suhteen voisi tappaa silläkin, että olisi liikaa yhdessä heti, kun tarvitsee aikaa yhdessä olemiseen tottumiseen.

Päivämäärä:   7.6.13 20:48:45

Mission päivän hatunnosto 10 eurolla pärjäämiselle. Ja osuvasti sanottu tuo lampunhenki, tahtoo myös. Muttei tosiaan juuri nyt.

äR täällä sataa tänään 4. kertaa.

Offari voi suihkussa olla yhdessä tosiaan kivaa. Nyt olen vain tyytyväinen, kun tuo on suoritettu suht. ajoissa (en millään päässyt bicin jälkeen heti), ja saa laittaa hyväntuoksuisia voiteita ja tukkajuttuja.

Piste jos hevosmiehellä on hyviä syitä olla tulematta yökylään, mutta ehkä tuokin vielä muka-reippaasta aseteestaan huolimatta sisimmässään jänistää. Ei hyvä tyyppi ole noin vain ja sattumalta ollut pitkään sinkkuna, kyllä siihen liittyy sisäisiä esteitä.

Tirli ei tuo aivan katselusuhteeksi teillä ole jäänyt. Katselusuhde on sellainen, ettei vietetä aikaa yhdessä vaikka voitaisiin. Katsellaan ehkä samalla muitakin. Mutta tietysti katselemista tuokin on, ettei ole kaikesta satavarma. Tarkoitin vain vielä epävarmempaa deittailua.

Päivämäärä:   7.6.13 20:51:57

kurnau: totta tuokin, ettei tässä nyt muita katsella. Tätä juttua vaan kaikessa rauhassa. Mutta ei me vietetä myöskään yhdessä kaikkea sellaista aikaa, mikä voitaisiin.

Päivämäärä:   7.6.13 20:54:31

Niin, tässä on nyt totuteltu ja odoteltu...
Sitä yhteistä viikonloppua ei vaan näy.
Mä en jaksa. Varmaan olen sit kärsimätön.
Tiedossa on, et lähden ja olen pitkään poissa, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. Luulisi nyt, et nää harvat voisi viettää kahdestaan. Sen jälkeen kun lähden, on aikaa kyllä viettää viikonloppuja ihan mielensä mukaan molemmilla.

Päivämäärä:   7.6.13 20:55:46

piste: vieläkö se hevosmies? Mä kun harvakseltaan käyn, luulin jo, että se juttu oli ja meni.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 20:55:55

Moro vaan missionillekin o/

Teilläpä nyt on pohdintaa suhteiden alottelusta. Mä meinaan olla niin väsyny työviikosta, ettei jotenkin jaksa mitään kovin ihmeellisiä tässä alkaa naputtelemaan. Varmaan sammahdankin parin tunnin päästä jo, kun huomenna on vähän reissuntynkää tiedossa. Meen broidia morjenstamaan Tampereelle.

Päivämäärä:   7.6.13 21:08:40

Tirli, mä ymmärrän hyvin, mutten itse vaan osaa. Mun mielestä jotenkin se hajoominen siihen suhteen epäonnistumiseen on kuitenkin melko samaa luokkaa, jarrutteli tai ei. Jos sitä nyt alkaakin seurustelemaan melko äkkiä ja eroaa puolen vuoden kuluttua niin ei se niin vakavaa ole että olis tarvinnut jotenkin kaikin keinoin varmistaa mieluummin ettei niin vaan sitten missään tapauksessa käy. Mä otan mieluummin sen puol vuotta täysillä ku sitä varmistelua, koska jälkimmäisessä olotilassa en osaa olla. Mulle henk koht tulee vaan semmonen fiilis että "he's just not that into me". En siis itse saavuta sillä jarruttelulla yhtään mitään itselleni, turhaudun vaan.

Minski, tossa aikasemmin mietittiin niitä miehiä jotka sytyttää, nyt suhteen alottamisia, kohta varmaan arkea, seksiä ja eroa. Looginen järjestys :p Näähän tarvii aina kerran kuussa vissiin jutustella täällä, siitä puhe mistä puute :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   7.6.13 21:09:07

On kyllä ihanaa kun sataa! :)

Työpaikka ois mun jos haluaisin- johtaja ihasteli et minusta huokuu positiivinen energia, lämpö ja valoisuus ja hänen tekisi mieli perua maanantain haastateltava-ihanasti sanottu!! :) Harmi että paikka ei ehkä kuitenkaan ihan vakuuttanut mua, en taida ottaa paikkaa vastaan.

Toivottavasti minäkin kerkeäisin huomenna katsomaan sambakarnevaalit, tahtoisin mukaan kannustamaan tuttuja! Neljä vuotta sitten tanssein itsekin sielä mukana... :) voi muistot, ja voi niitä useita jotka joutuivat nestehukan takia tiputukseen sen näännyttävän suorituksen jälkeen! Samba on niin ihana tanssi. Mitä enempi askeleet menevät pieleen, hymyile sitä leveämmin, oli motto. Pidin siitä!

Me mennään kuitenkin huomenna jo ihan aamusta koiran kanssa epävirallisiin, leikkimielisiin juoksukisoihin joten saa nähdä kerkeenkö karnevaaleille takaisin :)

Minäkään en oikein kestä noita katsellaan-suhteita. Ei niistä ole yleensä sitten mitään kuoriutunutkaan, alusta alkaen täytyy olla se halu nähdä pian uudestaankin, ja se ettei ahdista, ja se sama aaltopituus. Näin omalla kohdallani siis. Katsellaan nyt mitä tästä tän hetkisestä tulee, toivottavasti jotain (:

Mun yksi tuttavamieheni sanoi muuten sillon kun koiranpentuni oli juuri luovutusikäinen ja mulle saapunut, että miehet sitten inhoavat sitä et naisella on kiire koiran luokse tai jokin asia ei onnistu koiran vuoksi. Olen kyllä huomannut tän vajaan vuoden aikana että aika monenkin ihmisen kohdalla on pitänyt yllättävän paljon paikkaansa :o Tän hetkinen treffailuseura ei ole onneksi koirasta mitään puhunut vaikka se onkin ollut jo monta kertaa rajoittava tekijä tapaamisiin, mutta ei hän ehkä ihan täysin ymmärrä miksi en voi lähteä menoihini sen jälkeen kun koira on lenkitetty :D

Päivämäärä:   7.6.13 21:13:18

Mission: mä ymmärrän tuon sun pointtisi myös. Olin itse aiemmin ihan samanlainen. Nyt on joku minussa muuttunut. Kyllähän mä nytkin olen täysillä suhteessa. Mutta en halua, että arki ja kaikki vapaa-aika on heti yhteistä. Pala kerrallaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 21:17:40

Täälläkin ukkostaa ja sataa. Mut oikein kiva kyllä. Eipähän ole läheskään niin kuuma ja mä tykkään katella kunnon myräkkää. :)

Mission: No mähän yritin jo tosta seksistä puhua, mutta täällä alettiin jotain ujostelemaan. :D Mut joo onhan noita joskus hyvä pohdiskella vähän. Parempi olis vaan toimiakin joskus. x)

Ai niin muuten. Piti tossa jo aikasemmin mainostaa, että mä tein mun opparin sellasesta aiheesta, että se juttu on laajentumassa hevosiinkin. Kohta on tulossa markkinoille semmonen hoitava loimi minkä lähtökohdat on tulleet mun suunnittelemasta ohjelmistosta. :)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   7.6.13 21:19:17

Pauke, mitenhän paljon siun tuttavamies kammoksuisi sellaista naista millä on koira. Ja hevoisia, ja tietenkin sitten ne lypsettävät elukat :D

Päivämäärä:   7.6.13 21:19:59

Tirli, se sama hevosmies juu.
Mut tää nyt menee niin vaikeeksi. Yhtään viikonloppua ei ole yhdessä vietetty, kun pitää aikuisten lasten kanssa tehdä sitä ja tätä ja tuota....joka viikonloppu.
Ja tiedän, et toi on joko sitä, että aikuiset, omillaan asuvat lapset, vaativat tai mies ei uskalla sanoa vastaan.
Tai sit se ei uskalla viettää viikonloppua mun kanssa. Tai ei halua...

Päivämäärä:   7.6.13 21:22:23

mission ihan varmasti oot ihana :)
mulle sopis hyvin semmonen ainayhdessämoodiin kääntyminen. oon tehny ja ollu niin paljon yksin että voisin yhdessä jakaa elämän iloja mieluummin vaikka ihan just tästä hetkestä eteenpäin. mulla ei ole mitään pakollisia menoja tai aikataulullisia harrasteita. omaa tilaa jos tarvii sen voi hyvin tehdä yhdessäkin, saman katon alla. oon itsenäinen yksin ollessa mut olisin valmis vaihtamaan sen kyllä yhteiseen olemiseen ja jakamiseen...

jarruttelu ei myöskään oo mun juttu. alkuihmettelyn jälkeen jos tunteet nousee niin se on menoa. ei se tosiaan kirpase yhtään sen enempää jarruilla kuin ilman jos törmäys tulee. kun sattuu tietää eläneensä vilpittömin tuntein.

Päivämäärä:   7.6.13 21:26:36

piste: mä vielä ymmärrän, että tää mun tapaukseni ei ole halunnut murkkuikäiselle vielä esitellä, kun itsekään en ole halunnut sitä murkkuikäistä tavata vielä ennenkuin itsekin olen varma siitä, että juttu jatkuu. Otan mielelläni vaan sen miehen vielä tässä kohtaa ja nautin siitä. Perhe-elämäjutut sitten vähän myöhemmin, kun suhde on vakaampi. Mutta että aikuiset lapset olisivat niin aikaa vieviä? Mulla on kaksi aikuista lasta ja he osaavat suhtautua asiaan niin, että me miehen kanssa katsellaan, mitä tästä on tullakseen. Ei siinä ole mitään ristiriitaa. Mun lapsillani on omat elämänsä jo. Erikoista, jos näille sun hevosmiehesi lapsille olisi ihan kauheaa, että isällä voisi olla jotain uutta juttua.

Päivämäärä:   7.6.13 21:27:52

pauke, on sulla ainakin hyvä lähteä sitte hakemaan parempaa paikkaa jos noin hyvin menee haastattelut :) Koirat on hankalia, joskus on vaikee saada jotain tuttaviakaan tajuamaan että ne sitoo. Ei ne kokonaan kotiin sido mutta tietyt asiat on vaan pakko hoitaa. Ja ihanku sitte lapset ei sitois? Ja ihan hemmetisti enemmän vieläpä. Samalla tavalla niiden pakolliset jutut on vaan hoidettava. Ja pienet lapset sitoo paljon ihan sitte kotiinkin, varsinkin jos vielä on vaikkapa yh eikä mitään tukiverkostoa...

Tirli, musta tuntuu että helpompaa olis kertarysäys yhteiseen arkeen, yks shokki, sen ku ajottaa kuherruskauteen niin menee helposti sillon. Mulla ainakin toimii varmasti paremmin niin. Tarviin omaakin aikaa, mutta siihen yleensä riittää mainiosti koiralenkki sinne tänne tai telkkari-ilta itellle kun toinen on salilla tms. En kaipaa mitään yksinäisiä viikonloppuja tms, sillon kun olen suhteessa.

Onhan se vähän tietysti jännä nähdä sit joskus jos pariudun, en oo ollu ikinä niin pitkään sinkku kuin nyt, ja oon aina ajatellut että vaikka nautin yksinolosta ja olen itsenäinen, niin kaikesta huolimatta olen parisuhdeihminen. Mutta varmaan se on ku fillarilla ajo, muistuu äkkiä mieleen ja osaa aina, vähän totuttelua vaan, mut pari lenkkiä ku on tehty ni taas mennään ilman käsiä ja päätä :D

Minski, mikä seksikeskustelu, häh, missä mä olin? :D

Ja oho, mitäs ihmeen älyvaatteita sä oot suunnitellu, loimia hevosillekin. Koirat tarttis hei kans! En usko BoT:iin sitte pätkääkään, joku toimiva juttu ois jees...

Päivämäärä:   7.6.13 21:31:19

Mission: mullekin riittää se koiralenkki omaksi ajaksi varsin hyvin normaalisti. Ja tuon miehen kanssa on ihanaa sekin, että osataan olla yhdessä hiljaa. Ei tarvitse olla sosiaalinen ja puhelias, jos ei siltä tunnu. Silti on kiva olla yhdessä. Mutta mulla on nyt omassa elämässäni niin suuria muutoksia tulossa ja meneillään, että en halua niihin kriiseihin sekoittaa toista. Kun ne ei ole sen syytä eikä sen aiheuttamia. Mukavampaa aloittaa sitten puhtaalta pöydältä ilman taakkoja, kun saan nämä asiat valmiiksi.

Päivämäärä:   7.6.13 21:33:15

Niin Tirli, näyttää ainakin toiselle olevan aivan ylipääsemätön paikka...
Kai äitinsä on sitten niin paljon parempi tai isänsä liian hyvä kenellekkään muulle kuin äidilleen....
En näistä perhekuvioista mitään ymmärrä, ajattelin hiljaa mielessäni, et olkoon...en jaksa.
Mä viihdyn hyvin yksinkin:)!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 21:38:48

Mission: Haha, no olithan säkin siinä, mutta et jostain syystä halunnut ottaa kunnolla kantaa, ettei ajatukset karkaa liikaa levottomaan suuntaan ja ruoste oli kanssa samoilla linjoilla. :D Missähän sekin mahtaa olla, kun sillä on selkeesti vähentynyt täällä pyöriminen.

Niin ja joo, tulee kuule sellanen hi-tech loimi, että oksat pois. Siinä on mp3 soitinkin mukana, niin kelpaa hevosenkin hengailla. :D

Päivämäärä:   7.6.13 21:43:45

Jos Minskin loimi on tens- pohjainen, ostan oitis:)!!!
Muihin en usko, en magneettiin enkä botiin!!!!

Päivämäärä:   7.6.13 21:52:46

Ainiin, Minski, olikohan se sillon yks kerta ku ei huvittanut rääkätä itteensä sillä mistä puute...:p Oli vissiin semmonen päivä että peiton alle piiloon ;)

Mistäs sä tiedät paljonko se ruoste täällä on ku sä et oo? :D

Tirli, toi on muuten tärkeetä, pitää saada olla rauhassa yhessäkin. Niin ettei kokoajan tarvitse olla jakamassa itsestään jotain. Sekään ei missään nimessä käy että normaali arki on jotain sellaista että molemmat on omilla läppäreillään toisilleen puhumatta, mutta semmonen sopiva ymmärrys on hyvä, kun huomaa että toinen haluaa rauhassa puuhata omiaan niin antaa puuhata. Tai vaan olla. Kyllä ite ainakin kiepsahdan mielellään taas kainaloon heti kun on saanut omat juttunsa rauhassa tehdä tai viettää sen tarvitun hiljaisen hetken jonkun rankan tapahtuman jälkeen tms.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 21:54:58

En tiedä vielä ihan tarkkoja speksejä, mutta se on suunniteltu hevosten palautumiseen ja rentoutumiseen. Ettei oo ihan mikään pelkkä kangaspala, vaan siinä on ihan elektroniikkaakin mukana.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 21:57:51

Mission: No joo just se päivähän se ja vai että puutosta naisilla. Kesä ja kaikki, en usko. :D

Niin ja oonhan mä nyt täällä aina välillä ollu ja silmäilly sitten keskusteluja läpi myöhemmin, et on jonkinlainen käsitys asioista. Mut ehkä se sit oli vaan mun saama vaikutelma.

Päivämäärä:   7.6.13 21:58:04

No se tulee sitte joskus varmaan koirillekin. Tosin kennelliitto kieltää sen dopingina nopeesti mutta mitä sitte, ei kerrota niille että käytetään :p

Ruotsin kennelliittohan on BoTinkin kieltänyt dopingina. Siis ihan oikeesti, hohhoijaa. Sama asia ku laittais viltin lämmittämään lihaksia... dopingia :D

Päivämäärä:   7.6.13 22:01:32

Minski, täytyy nyt sanoa että tossa yhessä toisessa topassa kun sanottiin että "sinkkuus on elämän parasta aikaa" niin väkisinkin tulee mieleen joku 18v sinkku jonka mielestä on hirveen jännää ryypätä aivot pihalle joka viikonloppu ja raahata himaan joku tyyppi jonka kanssa on ehkä muistaakseen harrastanut villiä seksiä oksentelujen lomassa... Niin et semmonen ei oo kyl mun käsitys sinkkuelämästä :D

Sinkkuelämä on ihanaa itsenäistä olemista ja päätösvaltaa, ja hlvetinmoista puutetta aika monesta asiasta! Kesät, talvet, syksyt, kevää, jne jne jne jne jne... Tai jotain :D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   7.6.13 22:02:12

Minkähän ihmeen hirven tai jonkun vastaavan toi Min:n kuvan hukka on raadellu kun on karvat suun ympärillä tuon näköset :D

Päivämäärä:   7.6.13 22:03:09

ärtsy, sehän oli aurinkoa ottamassa, jos ne oli ruskettunu? :p

Päivämäärä:   7.6.13 22:06:30

No tarviiko heittää edes villiä veikkausta, et ruoste ja Minski on treffanneet...:).
Ei tarvi.
On ne.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 22:07:05

Mission: Heh, no joo sinkkuna voi tietysti elää aika monella eri tavalla. Toisilla se on sitten just tota, että sekoillaan ja tehdään kaikenlaista tollasta. Toi on sitä täysillä elämistä joillekin, mutta täytyy sanoa ettei toi oo oikein munkaan tyyli ollut koskaan. Mut ehkä se tosiaan joillekin sitten sopii.

No joo, mutta sulla on sitten ihan kunnon puutosta, jos se noin hurjaksi menee ja vaivaa ympäri vuoden. :D

Päivämäärä:   7.6.13 22:11:44

piste, se olis kyllä ihan epistä jos eivät kertois, onhan muutki kertonu! Kaikkien aikojen juorupalsta ja kaikki mehevimmät olis salassa, höh :p

Minski, saattaa ollakin joo. En oo ihan varma koska ehkä puhutaan jostain asiasta jonka olen unohtanut kokonaan? :D

Päivämäärä:   7.6.13 22:12:16

Jos aloittaisin jonkin suhteen, olisin käytännön syistä juuri tuollainen hankala, ei olisi yhteistä aikaa. En pitkään aikaan esittelisi ketään muille perheenjäsenille. Vaikka pohjimmiltani en ole yhtään tuommoinen, vaan haluaisin suhteen, jossa olisi heti hyvä olla yhdessä, eikä kumpikaan edes miettisi mitään jarrutteluja.

Tirli ja piste, kuinka kauan teidän miehet ovat olleet sinkkuina ennen tätä?

Päivämäärä:   7.6.13 22:14:54

Minski, sä nyt sit kakistat ulos....
Heti!!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 22:20:54

Haha, hurjat spekulaatiot täällä. :D

Mission: Jaa että olis päässyt muka jo unohtumaan. En usko, että siitä niin kauan olis aikaa. Taitaa nyt olla vähän omia lisäilyjä, kun oot treffeiläkin kumminkin käynyt. =)

Päivämäärä:   7.6.13 22:25:45

Hääh, harrastaksä sitte seksiä treffeillä Minski? :D:D Mä oon varmaan vähä vanhanaikanen ku käyn kuitenki ihan kaakaolla tai leffassa tai muuta semmosta...

Kyl siitä taitaa olla semmoset about 60 vuotta. Entisessä elämässä varmaan joskus viimeks.

Mut jos totta puhutaan ni ei siihen kuole. Tottuu.

Päivämäärä:   7.6.13 22:26:49

ruosteen ja Minskin treffeistä lisätietoa, kiitos!

Päivämäärä:   7.6.13 22:27:36

Minski, älä viitsi esittää tyhmää;)!!
Vastaa kun kysytään. Fiksu mies tekee niin. Tyhmä ei osaa....
Kurnau, ollut sinkkuna pari vuotta ainakin, sitä en tiedä, kuinka kauan yksin kaksin....pidempään luulisin.

Päivämäärä:   7.6.13 22:31:13

"Ja tuon miehen kanssa on ihanaa sekin, että osataan olla yhdessä hiljaa. Ei tarvitse olla sosiaalinen ja puhelias, jos ei siltä tunnu. Silti on kiva olla yhdessä."

tuo on niin hienoa ja kun pystyy rennosti olemaan, tietää toisen olevan oikeanlainen. ja tavallaan hiljaa olemalla saa sitä omaa tilaa... sit voi taas kurkottaa toista kohti sanoilla...

itestäni tiiän sen verran että jos alan jarruttelemaan, on se merkki jostain alitajuisesta perääntymisvihjeestä. silloin se toinen ei vain ole juuri sellainen sopiva...jos taas tuntuu oikealta ja hyvältä, asiat voi tapahtua nopeasti :) ja mitä sitä aikaa tuhlaamaan miettimiseen ja pähkäilyyn, siinä voi helposti käydä niin että pähkäily jää päälle...

onko monella muuten instagram? valokuvausihmisiähän täällä oli monta muistelisin :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 22:32:41

Mission: No tietty. Heti ekoilla treffeillä sulatan naisen ja pistelen suihin. :D No jooh, ei kai sentään, mutta voihan sitä joskus treffeilläkin vähän lipsahtaa tolleekin, jos menee lujaa. Mut on sulla sitten pitkät ajat, jos jo entisen elämän puolelle noi jutut menee. Sit en kyllä ihmettele, jos pientä puutosta alkaa jo olemaan. =)

piste & kurnau: No kun en oikeasti tiedä yhtään mistä te nyt oikein puhutte tai mistä ees repäsitte ton koko jutun, niin paha leikkiä muuta kuin "tyhmää".

Päivämäärä:   7.6.13 22:37:10

Pari vuotta on piste sellainen aika, että siinä moni olisi jo napannut hyvän hevosmiehen, jos se itse ei olisi kova jarruttelemaan. Tuon kanssa kannattaa olla kärsivällinen, vaikkei tietysti maailman viimeinen mies ole sekään.

Päivämäärä:   7.6.13 22:44:11

Minski :D Seksi siis on kuin onkin jotain syötävää? Keksiä? Me naiset ollaan niitä keksejä? Parempi vissiin sit olla ilman, aika karu kohtalo kekseillä.. :p

Oisinko ollu entisessä elämässä joku kurtisaani, ehkä siks oon vielä elossa vaik nyt ois vähä vajeessa :p

Nii ja jos treffit lipsahtaa semmoseen meininkiin, niin sit voi kyl olla ettei enää välttis tarttis sinkkuketjussa hillua :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   7.6.13 22:45:03

Minen usko että Ruoste ja Minski ois tavanneet, tiedän kyllä että Ruoste on tavannut jotain vallan muuta! Mutta eikai siitä tarvii täälä jauhaa ^^

Huhh kamala miten voikin väsyttää, ihan hirveetä. Pakko varmaan käyttää koira vain ulkona ja mennä suihkun kautta nukkumaan, ei vain silmät pysy enää auki :D

Päivämäärä:   7.6.13 22:46:03

kurnau: mun mies ei ehtinyt olla sinkkuna kuin hetke, mikä hänen omien sanojensa mukaan on hänelle vieras ajatus. Yleensä on ottanut aikaa ennen uutta suhdetta, mutta mä nyt vaan pamahdin siihen aika pian. Yleensäkin sanoo tutustuvansa ja lähtevänsä suhteeseen hitaasti. Nyt vielä enemmän, kun vanha juttu pitää saada alta. Se sopii mulle, kun asiasta on puhuttu alusta asti avoimesti. Ja omalla kohdalla on kans jostain syystä nyt niin, että haluan rauhassa katsella.

Mission: tuota juuri tarkoitan. Yhdessä hiljaa oleminen ei tarkoita sitä, että kumpikin on omalla läppärillään, vaan saatetaan vaikka lukea. Välillä kommentoidaan jotain, jos siltä tuntuu, tai kumpikin tekee omia juttujaan muuten. Mutta tehdään myös yhdessä. On ollut käsittämättömän hienoa esim. laittaa ruokaa yhdessä, kun se vaan sujuu. Ei tule kinaa tai sanomista mistään, kun kummallakaan ei ole mitään pätemisen tarvetta.

Päivämäärä:   7.6.13 22:48:43

Juu kurnau, mä katselen aikani ja sit se on siinä...
Toi reissuunlähtö onneksi kiinnostaa niin paljon, et en jää murehtimaan mitään:).
Mulle on se ja sama, jos ei seura yökylään viikonloppuisin kelpaa, niin ei kelpaa.
En mä siihen suinkaan kuole enkä nyt oikeestaan edes sure, junnu on mennyt niin hienosti eteenpäin, et mamin ajatukset on aika pitkälle nyt siinä...
Ja siinäkin, et mitä meistä sen kanssa tulee.
Miehet voi siis jäädä ihan vaan taka-alalle.
Mä tykkään tästä sinkkuudesta:)!!!
Ja jos tarve vaatii, aina löytyy mamboiluseuraa;)...
Ja Minski esittää edelleen tyhmää;)......................................

Päivämäärä:   7.6.13 22:51:33

Ai mistähän Pauke moisen tietää...???

Päivämäärä:   7.6.13 22:53:12

"On ollut käsittämättömän hienoa esim. laittaa ruokaa yhdessä, kun se vaan sujuu"

tiedän tämän. yhden ihmisen kanssa yhdessä toimiminen on ollut täydellistä. ja arvatkaa...kahden neliön kokoisessa keittiössä :) ei muuten ollut ahdasta...inspiroitiin kyllä kulinaristeja toisissamme. keksittiin uusia ruokalajeja ja kokeiltiin kaikenlaista...ja tuli siinä välissä väjän nojailtua tiskipöytäänkin...hmm...hmm...

Päivämäärä:   7.6.13 22:53:23

piste, on se täällä huomattu, tainnu mennä ohi? No eivät ole tietty kertoneetkaan kyllä, vihajilleet vaan :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.6.13 22:57:44

Kylläpäs täällä on taas hypelty iloisen vikkelästi kaikenlaisiin kohtopäätöksiin. Minulla ei ole ollut iloa eikä kunniaa tavata M_R-nimimerkin takana lymyilevää ihmistä enkä siis ole ollut minkäänlaisilla Minskitreffeillä - no such luck :P Enkä kertoisi, vaikka olisinkin XD

Kuten Missionilla, mullakin on lähinnä jotain hämäriä muistikuvia jostain epämääräisestä touhusta entisessä elämässä. Jos ei hanki irtonumeroita eikä ole vähään (pitkään) aikaan hommannut kestotilaustakaan, voiko unohtaa miten luetaan?

Onko nyt siis tosiaan niin, että s24:ssä kaikki profiilia kurkanneet näkyvät profiilin haltijalle? Kääks, mikä stalkkaustoiminto. Kyllä toisten naisten profiileja kurkitaan, ei kai siinä mitään ihmeellistä ole. Täytyyhän kilpailijoiden tasosta olla perillä... :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 22:59:28

Mission: Haha, no ei nyt keksejä sentään, mutta kyllähän ne makoisat tapaukset on aika suussa sulavia. :D Niin ja sikäli kun itse muistan, niin ei kukaan ole pannut pahakseen. ;p Mut kyllähän siinä varmasti lähdetään sitten aika isolla vaihteella liikenteeseen, jos tohon ajaudutaan nopeasti. Eikä se suinkaan tarkoita sitä etteikö siinä voitais olla ihan tosissaankin. Joskus vaan liekki leimahtaa. :)

Niin ja en mä mitään tyhmää leiki. En oikeesti tiedä yhtään mistä ihmeestä te nyt puhutte. Oon vissiin missannu jotakin oleellista täältä. :p

Päivämäärä:   7.6.13 23:05:24

Niin, sellasta satuprinssi -prinsessatarinaa odotellessa... Olishan se varmaan se paras mahdollinen skenaario... Mutta tuleeko tommosia vielä, se on sitte eri juttu.

Joo hyvä kattoa nauhalta Unelmien poikamiestä ja puhua tämmösiä täällä, jessus :D

Sitte vielä kaveria tarttis tossa yrittää taas tukea. Huoh, miksen ostanu batteryy tai red bullia että suoriudun kaikesta :p Käy rankaks...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 23:12:11

Eihän noista koskaan tiedä. Jokainen stäänssi on mahdollisuus. :P Että ihan hyvin voi semmonenkin juttu kolahtaa kohdalle ja sitten se on menoa, kun naatiskellaan siitä. Ei paha, ei ollenkaan paha visio, jos multa kysytään. :)

Päivämäärä:   7.6.13 23:26:41

No eipä oo paha visio semmonen... Yritän aina nähdä unia semmosesta ja haaveilen :)

Meil oli duuniin tullu ihan kivan näkönen uus kundi ja ekan kerran ku siinä oltiin porukalla juttusilla niin hiersi heti vastakarvaan, ihan samantien. Miten sitä voikin joistakin ihmisistä vaan niin äkkiä tajuta että joku on ihan eri planeetalta. Huomasin vaan sen katselevan mua aika keskittyneesti ja saatoin tulkita väärinkin, ehkä se vaan oli sen tapa, mutta jotenkin tuntu että sillä oli tarve haastaa samantien uutta juttuseuraa, aika aggressiivisestikin. Mulla olis ollut niin monta mielipidettä täräyttää takasin niistä joistain asioista mutta pistin sisäisen sarkasmiapinani liekaan ja sivalsin vaan kerran, ei helmiä sioille. Se nyt ei oikeestaan edes liittynyt mihinkään muuten kuin että ajattelin itsekseni että jos olisin tuon tavannu treffeillä niin ne treffit olis vaatinu jonkun hätäexitin :D Ajatus trefailemisesta löytääkseen prinssin... Voi huoh... Jotta siis tarttuis niihin tsäänsseihin, ja etsis aktiivisesti. Liian vanha, liian kyyninen vissiin. Aivan liian epäsosiaalinen ainakin, time wasted...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 23:35:08

No joo, ei lainkaan paha haaveilla tollasesta. Kunhan nyt ei liiaksi mene vaan haaveilun puolelle. Kyllä sitä varmaan aina välillä kuitenkin tulee niitä tilaisuuksiakin vastaan, joissa on potentiaalia. Pääsee vähän pidemmällekin sitten kuin siihen haaveiluun, vaikkei sillä kertaa sitten tärppäiskään.

Niin ja joo, toikin on kyllä just, että se on aika tarkkaa puuhaa, jos lähdetään hakemaan jotain noinkin täydellistä kemiaa. Pienetkin jutut voi alkaa tökkimään ja jotenkin erityisesti naisilla tuntuu olevan tollasia ihme juttuja. Miehellä voi olla vaikka kotona vääränlaiset verhot tai jalassa rumat kengät, niin se on sitten siinä. :D

Mut sä kuulostat mission vähän siltä niin kuin olisit jo luovuttanut. Eihän sitä nyt tollee saa ajatella, etkä sä mikään vanha ole. Höpö höpö :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.6.13 23:38:02

Minä uskon muuten kyllä, että hidastelusuhdekin voi kehittyä huippuhyväksi. Pakko uskoa, kun itse olen vähän hitaasti lämpiävää tyyppiä :) Jo ajatus siitä, että heti hitsaudutaan kiinni, kuten kurnau sen esitti, on vähän... Karmiva. Joo, yhdessäolon täytyy tuntua luonnolliselta, mutta myös erossa täytyy pystyä olemaan. Ikävä on hyvä asia ja jos sitä tuntee paljon ja jatkuvasti, on se myös hyvä merkki vaikka homma muuten tuntuisi etenevän hitaasti ja varovaisesti. Toisin kuin monet muut, minä en tahdo räiskyvää tunnetta puolen vuoden ajan ja huomata sen jälkeen, että hups, olemme sittenkin eri planeetoilta ja menossa ihan eri suuntiin... Ensitapaamisella pitää kuitenkin tulla sellainen tunne, että tätä lisää, kiitos, tuplana ja kermavaahdolla.

Olen jutuissa edelleen kolmisen tuntia jäljessä. Toistoa tulee, bear with me :)

Päivämäärä:   7.6.13 23:39:09

"Kunhan nyt ei liiaksi mene vaan haaveilun puolelle"

mikä on liiaksi?

LähettäjääR 
Päivämäärä:   7.6.13 23:40:15

"Meil oli duuniin tullu ihan kivan näkönen uus kundi ja ekan kerran ku siinä oltiin porukalla juttusilla niin hiersi heti vastakarvaan, ihan samantien."

Menetiedä saattoi juurikin kaivata järkevää juttuseuraa..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 23:44:42

Kato ruoste o/ Säki oot heränny. :p Sano nyt noille yksille, että ne puhuu ihan höpöjä. =)

No joo, totta kai sitä voi noinkin lähteä liikkeelle. Ei sitä tietysti kannatakaan asettaa mitään yhtä muottia mihin sitten pitää osua. Fiiliksethän tossa on kuitenkin se oleellinen tekijä ja etenee sitten sen mukaan mikä tuntuu molemmista hyvältä ja luonnolliselta. :)

no.: Se on liikaa, että elää enemmän haavemaailmassa kuin todellisuudessa. Kuvittelee mielessään ihastuksiaan epärealistisen täydellisiksi ja sitten kun ei tapaa niitä koskaan kunnolla, niin ne haavekuvat jää elämään, koska todellisuus ei koskaan pääse rikkomaan niitä. Pähkinänkuoressa noin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.6.13 23:47:54

Mä aloitan loppupäästä, helpompaa niin... Mission ja muut, sen unelmien puoliskon löytymisen todennäköisyys on niin häviävän pieni, ettei sitä etsimällä löydä. Tuskinpa siis kannata treffailla itseään puhki :P Se tulee sitten hakemaan .kun aika on kypsä, tai eksyy tiellesi. Tai sitten ei. Onkohan unelmien prinssin/prinsessan olemassaoloa koskaan edes todistettu?

Minski, jos se hommaa kaatuu siihen, että miehellä on naisen mielestä vääränlainen lippis tai huono automaku, ei se juttu olisi toiminut muutenkaan :) Kun oikeanlaisen ihmisen tapaa, on ihan yks hiton hailee, onko sillä myrkynvihreät verhot olkkarissa vai ei ja käyttääkö se lenkkitossuja suorien housujen kanssa. Jos rupeaa nirsoilemaan, täytyy joko katsoa peiliin ja miettiä vaatimuksiaan tai jatkaa matkaa ja odottaa täydellistä kolahdusta. Kun se kemia toimii, se räjähtelee :)

Päivämäärä:   7.6.13 23:48:44

En mä tiedä, mistä ihmeestä niitä tilaisuuksia oikeesi pitäis tulla vastaan? Tuntuu etten mä koskaan tapaa mitään muita kuin varattuja ihmisiä. Enkä mä tosiaan oo mitenkään luovuttanut, sikäli kun en varsinaisesti oo vielä edes oikeestaan alottanutkaan mitään etsimään. Mut se askel johonkin nettitreffailuun? Eiei... ei herranen aika :D Täältä sentään sinkkulasta vielä uskallan ihmisiä tavata, en tiedä miks, ehkä reaaliaikasempi höpötys on jotenkin... aidompaa? Ja luonnollisempaa jollain lailla. Kyllä mä oon ihan valmis jonkun tapaamaan mutta en oo kyllä tosiaan mitenkään ajatellut sen olevan nyt päätehtävän etsiäkään, tulee jos tulee. Haaveiluja kuitenkin on tietty aina, ja välillä ikävä kivoja parisuhdejuttuja. Mut ei kai sekään tarkota että eläisin vaan odottaen jotain tapahtuvaks? Ei kai. Siis kunhan itseltäni kyselen ja pähkäilen :D

Mut ei toi munkaan esimerkki ollu mikään vääränlaiset kengät (enpä ees kattonu mitään kenkiä muuten, ei hajuakaan mitä oli jalassa) tai väärä sananmuoto, vaan se oli kaikessa ihan täysin eri planeetalta. Enkä mitenkään ollut siis kattonu että hei, tossa on mulle poikaystävä, vaan kiinnitin huomioo et kato, uus tyyppi, ihan kivan näkönen, ja sitten kun siinä porukalla juteltiin niin huomasin ärtyväni moniin asioihin ihan samantien. Siitä sitte ajattelin että kiva olis jotain nettitreffejä koluta :D Mutta se oli hauskaa kun pari mut hyvin tuntevaa läheistä työkaveria, miestä, tuntee mut niin hyvin, nauroivat kun sitten ruoska viuhahti, ja ilmeestä näki heti että tiesivät tasan mitä ajattelen :D Eikä siis tietenkään mitään sellasta että pitäs jotenkin olla vihamielinen työympäristössä, olipa vaan huomio että monilta planeetoilta tätä jengiä tänne tallustaa ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.6.13 23:52:20

Täällä sitä keskustelu ottaa tulta alleen, mutta mun on pakko käydä jo nukkumaan. Ei vaan pysy silmät auki enää. Hyvää yötä kaikille sinkkulan kinkuille. :p

Päivämäärä:   7.6.13 23:52:26

Ärsy, mahdollista sekin, mutta jos haluaa haastetta niin ei kannata silittää ensimmäiseks kissaa vastakarvaan. Kannattaa alottaa jostain vähä helpommasta, vaikka antaa ruokaaja vähä rapsutella ja kokeilla sitte kuinka kauan voi vastakarvaan silitellä ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.6.13 23:52:40

"Sano nyt noille yksille, että ne puhuu ihan höpöjä."
No mähän Minski yritin jo, tossa tunti sitten, mutta meni näköjään ihan kuuroille korville :D

"...etenee sitten sen mukaan mikä tuntuu molemmista hyvältä ja luonnolliselta..."
Menevätkö nämä koskaan yks yhteen, kysynpä vaan? Siis siten, että molemmat tahtovat edetä samalla vauhdilla.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   7.6.13 23:56:03

http://www.kuninkuusravit.fi/

Ketäs tulossa? :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.6.13 23:56:55

olipahan myräkkä turengissa.. ja kuulemma myös täällä hämeenlinnassa, muttei yhtä pahana, kun tuolla pöndellä.. :b

miksei miehet linkannu niitä naisten kuvia? O_o

http://tinyurl.com/pbyhbyu
http://tinyurl.com/pvensjk
http://tinyurl.com/p2svl3z
<3

http://www.inkedmag.com/static/images/articles/Brad_Cover.jpg hyi x_x

Päivämäärä:   7.6.13 23:58:48

okei.

voiko olla myös niin, että ne haaveet valmistaa johonkin tulevaan?
jos uskoo johdatukseen ja siihen että kaikella on aikansa ja paikkansa niin eikö haaveet pidä toivoa yllä?

onko niin että meitä ihmisiä on erilaisia? että joku ei haaveilee mistään koskaan ja pitää humpuukina ja turhuutena moista haihattelua? toinen taas saa euforian ja tyynen mielen juuri haaveilusta?

ei kai haaveilu tarkoita automaattisesti todellisuuden puutetta? täydellisyyden tai täydellisen unelmaa?

minä haaveilen paljon. oikeastaan melkein koko ajan. pienistä. ihana mummoni sanoo sitä uskoksi, toivoksi ja positiivisuudeksi. haaveilen miehestä. ihastuksesta ja rakastuksesta. niistä epäyäydellisen täydellisistä joista en vielä tiedä. ja paljon muusta. vaikkapa telttaretkestä. sellaisista jutuista jotka kyllä toteutuvat kun niiden aika on.

ajatus "itselle täydellinen" syntyy kokemuksista. jo eletyistä hyvistä ja huonoista.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.6.13 00:01:03

Nati nati Minski.

Jos olisin fiksu, menisin minäkin jo nukkumattia odottelemaan. Mutku en ole, ja pyykitkin unohdin laittaa pyörimään.

Niinpä Mission, missä sitä ihmisiä tapaisi ja niihin tutustuisi, jotta sellainen sopiva löytyisi? Mulla on myös hirveät ennakkoluulot nettideittejä kohtaan, karsea lihatiskimeininki, yök en ala, mutta esimerkiksi täällä ihmiset ovat tulleet tutuksi. Näihin ihmisiin tutustuminen tuntuu luonnollisemmalta, nettideitin tapaamiseen liittyisi hirveästi paineita ja ahdistusta. Lisäksi epäilisin joka hemmetin tyypin tarkoitusperiä. Täällä saa olla oma ihana (kamala) itsensä ja jos kaikista aivopieruista ja lipsahduksista huolimatta joku höhlä menee ja kiinnostuu, on sen oltava aitoa kiinnostusta. Tai jotain. :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.6.13 00:05:07

ruoste: Jaa katos, sori. Mun puhelin ei taaskaan huomannu mitään (minä en huomannu) ja sun viesti oli vaan jotenkin ilmaantunut tonne väliin. Nyt on vaan minski niin uuvahtanut, ettei enää jaksa mitään. Joku toinen päivä sitten taas ja tuuhan säkin ajoissa juttusille. Ja joo, eihän sitä nyt ihan kaikkea tietenkään passaa täällä kertoa. ;p

Päivämäärä:   8.6.13 00:07:04

no: niinpä! Tosi hyvää pohdintaa :) Terveisin toinen haaveilija ja ikuinen romantikko. Siks mä muuten katson paljon telkkariakin, sanotaan että töllö tappaa mielikuvituksen mutta ei kyllä ainakaan mulla, päinvastoin. Rakastan hautautua johonkin ihan toiseen maailmaan, kuten johonkin leffaan, haaveeseen, uneen... Mut se pitää oikeasti virkeenä! Auttavat jaksamaan, muuten olis liian harmaata.

Ja ruoste, niinpä! Paljon helpompaa, luonnollisempaa, ja turvallisemman tuntusta täältä tavata, ja samaa mieltä aivopieruista :D

Päivämäärä:   8.6.13 00:09:36

pisteviivalla oli aika suoraviivanen toi miesmaku, paitsi MIKÄ oli toi viimenen? :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   8.6.13 00:16:49

missi, no se oli ruma mies. :D (aka mies pitkillä hiuksilla)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   8.6.13 00:22:02

No huh, onneks miulla ei ainakaan oo pitkii hiuksii.. enää... :D

Tai jotain sellasta MacGyver-takatukkaa :D

Päivämäärä:   8.6.13 00:22:08

mission :)

mielikuvitus...haaveilukyky...uteliaisuus elämää kohtaan...mulle nuo on hyviä asioita...itsessä ja toisessa...

mä voisin mennä s24:lle. ei liukuhihnaa todellakaan mut ootellen yhteydenottoja. kyllä sielyä nopsaan valkkautuu yksi jonka kanssa sit tutustua enemmän. ja jossei niin sitten alusta uudestaan...sarjadeittailu ei oo mun juttu. en mitenkään tehokkaasti aio miestä elämääni hankkia. tulee vastaan kun tulee ja vaikka kotoa hakemaan kun aika on. ruoste tuolla aika hyvin aiheesta puhuikin :)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   8.6.13 00:39:43

"Jaaha....
Puhuttaisiinko miehistä;)?
Mikä niissä niin kiehtoo...yleensä ne on sikoja parisuhteessa ollessa, mut sinkkuna olles ne onkin aivan ihania ja aivan pakko etsiä mies taas riesaksi...;).
Naiset on...itseni mukaan lukien!!"

Nythän taitaa paikalla olla aika hyvä raati keskusteluun.. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.6.13 00:46:21

Kyllä kai no., kaikilla on haaveita. Jotkut leimaavat helposti tällaiset vaaleanpunaisella hattarapilvellä leijailevat romantikot haihattelijoiksi, sillä siinä missä heillä on realisoitavissa olevia tavoitteita, meillä on heidän mielestään epärealistisia unelmia... Unelmoida saa, ja pitääkin. Mikä järki tässä elämässä muuten on? Usko johonkin mahtavaan ja toivo paremmasta auttaa jaksamaan kurjimpienkin aikojen yli, eikä siinäkään mitään vikaa ole, että saa kiksejä haavekuvien maalaamisesta. Ihmisen mielikuvitus on ihmeellinen. Siinä vaiheessa mennään kuitenkin metsään, kun ihminen tyytyy haaveisiin ja unohtaa niihin uppouduttuaan oikeasti elää elämäänsä tai jättää mahdollisuudet käyttämättä sen takia, että joskus ehkä kenties olisi mahdollisuus johonkin vielä parempaan, hienompaan, uskomattomampaan unelmaan.

Jos jäi epäselväksi, niin ruostekin on pahemman luokan haaveilija ja romantikko, ikkunaprinsessa ja haihattelija :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.6.13 00:48:15

Mites äRsy, ootkos siekin sika parisuhteessa? :P

LähettäjääR 
Päivämäärä:   8.6.13 00:52:35

Sika? Parisuhteessa, enpä usko.. vai oonko näin vastaamalla joku poikkeus?

LähettäjääR 
Päivämäärä:   8.6.13 00:54:34

Mie oon noista maatilan asukeista enimmäkseen lammas :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.6.13 01:01:01

Enpä tiedä oletko poikkeava vai et. Piste ehkä tietäisi kun rohkeni esittää, että kaikki miehet ovat possumaisia parisuhteessa. Lampaat ovat mukavampia otuksia, hyödyllisiäkin. Teetkö äRsy tasaista jälkeä nurmikolla? Pysytkö pihassa?

Pakko kai lähteä kauneusunille etten näytä huomenna mekkoani retrommalta :)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   8.6.13 01:07:23

Tasaista jälkee teen, jos on moottorikäyttöinen vehje näpissä.. Pihassa mie pysyn jos on tarpeeksi virikkeitä :O

Päivämäärä:   8.6.13 01:13:18

"Siinä vaiheessa mennään kuitenkin metsään, kun ihminen tyytyy haaveisiin ja unohtaa niihin uppouduttuaan oikeasti elää elämäänsä tai ..."

mä törkeästi nyt erottelen ruosteen tekstin kahteen osaan :)

entä jos joku ihminen on vallan onnellinen haaveissaan? jos se on jonkun ihmisen elämä? jostain syystä? jos hän on tyytyväinen haaveinensa? elää juuri niinkuin haluaa? haaveet on tässä ja nyt. jollekulle ne voi olla se elämän ilo.

"jättää mahdollisuudet käyttämättä sen takia, että joskus ehkä kenties olisi mahdollisuus johonkin vielä parempaan, hienompaan, uskomattomampaan unelmaan."

tämä on kyllä höperöä. varmasti monen kohdalla totta.

mä en tarkoita haaveilulla ja unelmoinnilla eri asioiden saavutusta. unelmointi tuo juuri siihen unelmointihetkeen jotain hyvää. unelmista, ihan pienistäkin, tulee hyvä mieli. unelmat pitää ihmisen hereillä oman itsen suhteen. ikään kuin ajatuksella everything is possible. ja ei kai sellainen voi tuoda mitään pahaa.

joidenkin ihmisten silmistä melkein näkee että ne ei unelmoi tai haaveile oikein koskaan yhtään mistään...

LähettäjääR 
Päivämäärä:   8.6.13 01:25:37

Eihän ne ihmiset haaveile tai unelmoi mistään kun niiden asiat on tallattu kunnolla maanrakoon..

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.