Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 307

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.6.13 10:43:23

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1326198&t=1326198
En tiedä onko kolmenollaseiskakin juhlanumero. Sinkkuelämä on yhtä juhlaa.

Re: Sinkkujen topic 307

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   6.6.13 10:45:49

Joo mutta tosiaan aika väsynyttä juhlaa. Tää päivä on varmaan se millon kostautuu kaikki huonosti nukutut yöt ja stressi ja mikälie. Tähän asti ollutkin ihan pirtee fiilis vaikka oiski ollu vähillä unilla... Nyt koha menee leuat sijoiltaan ku haukotuttaa :D Enkä ees ehi päikkäreitä nukkua tänään. No, huomenna on perjantai, pitää vetää sit 12h sikeitä eli pitkälle lauantai-iltapäivään :p

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   6.6.13 10:55:20

Täälläkin tekis vaan mieli vetäytyä peiton alle lämpimään; siis oikeasti kauhean kylmä tuolla ulkona! Meinasin jäätyä, kun kävin pyykkejä ripustamassa. Vieläköhän täytyy toppahousut kaivaa esille sitä koskenlaskua varten!?! Olis siellä sitten saunaa luvassa koskenlaskun jälkeen; mutta mie en kyllä vieläkään rohkene mihinkään yhteissaunaan, joten lienee parempi varata vaan riittävästi lämmintä vaihtovaatetta mukaan.

Mission -> tokihan mie verhkoilunahkoja käytän. Pitäskin löytää joku hyvä paikka, mistä tilata niitä. Tampereelta sais Murajalta, mutta oon siinä uskossa, että sieltä pitäs ostaa koko vuota; eli kalliiks tulee, jos tarvii montaa eri väriä. Tätä saksalaista firmaa mie vähän kattelin sillä silmällä, että josko sieltä tilais kokeeks jotain; olis pienempiä paloja kohtuuhintaan: http://www.worring-leder.eu/

Nyt taidan kyllä oikeesti vetäytyä sinne soffalle peiton alle ja laittaa pyörimään toisen jakson siitä epsanjalaisesta =D

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   6.6.13 12:14:12

Niina, onnea uudelle yritykselle! :) Varaston arvoon kannattaa kyllä kiinnittää huomiota, liian moni uusi yritys uppoaa varasto edellä. Sinullakin kun on tuollaista käsityötä tarjolla niin asiakkaat kyllä malttavat odottaa sen ajan mitä tavarantoimittajalta kestää toimittaa sinulle, varsinkin jos jotain erikoisempaa haluavat. Toinen mikä pienyrittäjän kannattaa muistaa on se että tosiostaja pystyy ja haluaa maksaa etukäteen tai postiennakolla. Jos kauppa jää saamatta maksuajan vuoksi, ei se maksu kuitenkaan olisi ajoissa tullut. T: entinen yrittäjän muija (kantapäänkautta opittu)

Iltapäiväksi suunntelmissa rannalle pulikoimaan menoa, täälläkin on vähän viilentynyt, "vain 24" astetta mittarissa ;) .

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.6.13 15:02:30

taitaa olla tosi väsymyspäivä kun ei viestejäkään ole ketjuun ilmestynyt ;)

Tytön kouluuntulotarkastus on tehty ... se sitten virallisesti siirrytty neuvolasta kouluterveydenhuollon piiriin.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   6.6.13 15:04:35

Ny ukkostaa! Ja ihan täs meitin päällä, pihavalotki sytty kun meni aika synkäks :) salamoi ja jyrisee kyl nyt nii kovaa että...
Siis aivan sairaan törkeen hienon näköstä ja kuulosta!!!!

Päivämäärä:   6.6.13 15:08:48

Oi, oon niin kade Hörhö! miksei täälläkin... :( Tahtoo ukkosta! Ja sadetta kans kiitos.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.6.13 15:10:48

Moi sinkkula! :)

Päivän horo vaatii mult kamalan vaikeita vaihteeks... "Kaikkea ei tarvitse tehdä vaikeimman kautta. Ota vain tämän kerran oppia eräältä, joka on aina sanonut, että vähemmälläkin vaivalla tulee ihan kelvollista."

Missäs hörhönallukka asuikaan? (Mietin et pitääks mun kaivautuu maan alle täällä töissä jos ukkostaakin jossain likellä...)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   6.6.13 15:16:23

Turun ja helsingin puolesvälis suunnilleen majaillaan...
Nyt tulee sellasia kahden peukalonpään kokosia rakeita, maa valkosena :)
Hirvee meteli tääl hallis ku se tuohon peltikattoon ropisee, toisen puhetta kuule :)
Siis NIIN siistii!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.6.13 15:19:37

Okei eli oon vielä toistaiseksi turvassa. Ruoste vois antaa kans säätiedotuksen jos kerkiää. Jos siel alkaa ukkostaa niin sitten annan ittelleni luvan hermostua. Tai voisin kattoa ukkostutkasta, ne vaan tuntuu välillä olevan vähän omilla teillään.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   6.6.13 15:31:45

Vettäkin tulee näköjään riittävästi, kaivot ei vedä, piha ja tiet lainehtii, mun täytyy varmaan mennä kumiveneellä tai jollain kanootilla kotiin :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.6.13 15:36:30

Kyllä, tänään on väsypäivä ja vanne kiristää päätä-päivä. Yritän hoitaa päänsärkyä sitruunapikkuleivillä ja kismetjädellä (toistaiseksi melko huonoin tuloksin). Täällä paistaa aurinko kirkkaalta taivaalta, mutta minun tuurillani taivas menee pilveen heti kun töistä pääsen ja siinä vaiheessa, kun pitäisi lähteä ratsastamaan, on tietenkin täysi valoshow ja myrsky päällä. Aivan sama, kun nyt tulisi edes vähän sitä vettä. Niin, ja saataisiinpa vähän lisäjännitystä hopiloikkavalmennukseen :)

Webbin kuvioista tuli mieleeni muuan muisto eskariajoilta, tai siis siltä kesältä, kun piti viereisellä ala-asteella käydä näyttäytymässä ennen siirtymistä tarhasta ko. laitokseen. Rehtori pyysi lasta sanomaan koko nimensä, johon minä ilosena vastasin "Ruoste Pannariina Omenaposki Kalorinen!". Nimi muutettu. :P Olin siis iloisen punaisten, pyöreiden poskieni ansiosta saanut liikanimen Omenaposki ja sitä käytettiin sukulaisten keskuudessa niin ahkerasti, että luulin ilmeisesti ihan oikeasti olevani sen niminen. Ei se mitään, tuleva luokkakaverini oli vielä fiksumpi tapaus. Reksi kysyi pojalta jtn tyyliin "kan du säga ert telefonnummer?" (=osaatko kertoa puhelinnumeronne) johon kundi vastasi tyytyväisen itsevarmasti "TELEFONNUMMER!". Ei tullut meistä ydinfyysikkoja eikä aivokirurgeja ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.6.13 15:39:46

Täällä myös lämmintä ja aurinko päaistaa täydeltä taivaalta. huh, hellettä, väsyttää ja päätä tosiaan särkee

Päivämäärä:   6.6.13 15:52:15

Taivaanrannassa jyrisee... lupailee vain...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   6.6.13 16:06:53

Kotiin melottu :) melkein näki auton ikkunasta uloskin http://aijaa.com/MfJVXT :D Kaikki pellotkin muistutti riisipeltoja tuossa matkalla...

Nyt ihan pienenpienet päiväunet, pakko, saanksmä?
Herättäkää sitten taas kun on ruoka-aika :D

Päivämäärä:   6.6.13 16:25:11

Nyt se on totta! Mulla on oma yritys :o Mutta eipä tässä voi vielä ihmeitä tehdä, kun nimeä ei ole vahvistettu vielä; käsittelyaika noin 3 vko. Mutta Y-tunnuksen sain jo, ja taidanpa ruveta suunnittelemaan ekoja tilauksia :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   6.6.13 16:45:02

Tahtoo kanssa riisipellon! Mutta ei vielä pariin tuntiin, kuudelta pitäisi olla kansallisbaletin ilmaisnäytös tuossa Kasarmitorilla. Lännestä tosin hiipii iso pilvi.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.6.13 16:52:31

Niina, onnittelut vielä oman firman johdosta :) niin teetkö sä nyt sitten niitä suitsia yms..? Teetkö koirille kans pantoja ja minkä hintasia ne suurin piirtein on? (5-10 kg pikkukoirien pannat siis)

Täällä töissä on kuuma. Vois "vahingossa" suihkuttaa kylmää vettä päälleen ja käydä vaik kylmiös kääntymäs sen jälkeen.

Hörhöllä hyvät näkymät. Täällä näyttäis viel melko selkeeltä mut ukkostutkan mukaan ois toi myräkkä siirtymäs tän päin. Hyvällä tuurilla saattaa kyllä mennä just ohi.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   6.6.13 17:09:17

en halunnut mennä töistä kotiin...kauppatorilla paistaa just sopivasti aurinko...rakastan näitä lähteviä ja tulevia laivoja...laivat..satamat...laiturit...mikäköhän taika niissä on <3

Päivämäärä:   6.6.13 18:19:57

Minulla on tänään ärhäkkä päivä! Kävin sitten tuolla lapsikysely-topiikeissa hieman ärhentelemässä ;) . Taidan tulla leimatuksia kamalaksi äityliini-typerykseksi, mutta kylläpä helpotti kun jonnekkin pääsi vähän purkamaan, hih!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.6.13 19:04:55

Ai, onko täällä joku lapsikysely ... mitä sinä siellä ärhaäntelit

Päivämäärä:   6.6.13 19:14:36

Kyseesä tuo onko lapsen saaminen saavutus -topiikki. Aina välillä ärsyttää tämän sennulan nykyinen aika kova linja, mikään muu ei ole arvostettavaa kuin se minkä voi rahassa laskea.... Niin ja tuo ero kun lapset pieniä-galluppi.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   6.6.13 19:48:16

Jopas on huvittava päivän horo: Ota oppia hyvistä golfinpelaajista, jotka osaavat nollata suorituksensa seuraavalla reiällä. Teet virheitä toisten lailla, mutta ota kerrankin niistä oppia.

Joo-o seuraavalla reijällä nollataan :D

Ny mää ymmärrän teitä tyttöjä

Päivämäärä:   6.6.13 19:51:54

Noni, sitte taas käyty eläinlääkäriä konsultoimassa kolmensadan edestä :p On tää koiranomistaminen kivaa... Onneks on vakuutukset. Eipä mitään ihmeellistä, pikkasen mahaa kipristelly, nirsoillu ja helteellä ollu enemmän ku nuutunut (täysin haluton perässävedettävä raato) joten pakko oli mennä kattomaan onko joku tulehdus taas. Verikokeet puhtaat, hirveesti lätinää ja arvailua puolin ja toisin, pari purkkia antibioottia mukaan ja ihmetellään ettenpäin sitte taas.

Ite oon henkisesti ihan loppu, yhen kaverin masennus ja omien koirien oudot sairaudet, rahakriisi ja työkyllästyminen. Onneks mä oon rautaa, heikompi olis helisemässä jo pahasti :D Mutta kyllä tää väsyttää silti, hohhoh. Kokeillaas jos jätski tai mansikat vähä jeesais ;)

Päivämäärä:   6.6.13 19:52:30

Eipä hullumpi ollut tämäkään skooppi ;) "Joku asia on käännekohdassa. Joudut ehkä antamaan periksi, mutta yritä nähdä asiassa valoisat puolet. Saat vastineeksi jotakin parempaa, huomaat sen vielä". Nam... jään odottelmaa parempaa!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.6.13 20:22:07

"Ajatuksesi myllertää eräässä, olet rakastumassa tai ainakin syvästi ihastunut. Sinun pitäisi pyytää häneltä vilpittömästi anteeksi, hän on sen ansainnut."

jaaahas ... anteeksi varmuuden vuoksi kaikilta palstan naisilta

Päivämäärä:   6.6.13 20:32:17

Tuli mieleen, miten Webbi muuten jaksaa exän kanssa saman katon alla olemista? Itsellä on tunne, että nyt kun on päässyt exästä eroon, vain kuolleen ruumini yli se pääsee enää tänne majailemaan.

Baletissa ainoa kiinnostava katsottava oli slaavilainen miestanssija, joka tuntui loikkaavan lavan yli yhdelllä hypyllä. Ja pyöri hienosti. Eikä ainakaan kauempaa katsoen ollut neitimäinen, kuten miestanssijat välillä on.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.6.13 20:37:33

Olen luvannut ja haluan viettää kesän lasten kanssa, olla osanan kun tyttö ottaa ensimmäiset askeleet kouluun ... jos oikein huonosti käy niin jää ainkain minulle ja lapsille kesästä hyvät muistot

Päivämäärä:   6.6.13 20:43:56

Mission, tsemppiä! Todella raskasta kun tuntuu että kaikki romahtaa samaan aikaan niskaan! Toivottavasti koira virkistyy kun kelit viilenevät! Meillä koissu ei ole syönyt kunnolla kohta viikkoon, mutta se menee kyllä ihan tämän kuumuuden piikkiin!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.6.13 21:03:19

huuh, pyöräilin taas töihin! ois tietty voinu olla vähän viileempi keli, mutta en kuollu, tuupertunu tai oksentanu. :D

Mulan, mua hämäs eniten se sisko, kun ei se tosiaan koskaan siitä oikeessa sinkku elämässä oo puhunu, enkä muista, että olis siellä häissäkään ollu..? ja juu. äitinsä kuolemaakaan ei kaiketi ikinä mainitse, mutta ehkä noi asiat tosta selkiintyy. olihan se ihan ookoo, ainakin ekan jakson perusteella. (:

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.6.13 21:21:31

miks täällä on näin hiljaista? O_o

Päivämäärä:   6.6.13 21:23:54

Varmaan sinkun kuuluisi olla tällaisena iltana terassilla.

Päivämäärä:   6.6.13 21:23:58

Apua! Nyt se on tapahtunut! Mä olen ollut liian kauan ilman ... ;) Katselin tuota sivubannerissa pyörivää colgate-mainosta ja en ensin kässännyt ollenkaan mitä ne mainosti, vasta kun käänsivät harjasosan näkyviin niin mullakin sytytti! ;D :D

Päivämäärä:   6.6.13 21:37:11

Täällä on sivubannerissa vain Aurinkomatkat. Pitää painella (painella!) F5:ttä.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.6.13 21:41:26

ei siellä mikään terassikeli ole! tai siis täällä ainakaan. niin kaamee tuuli, että lämpötila on laskenu alle kahenkympin ja jyriseekin. ja juu kävin kyllä terassin tsekkaamassa :D

Päivämäärä:   6.6.13 21:43:53

Missä pisteviiva taas vaikuttikaan? Täällä Hgissä mittari näyttää vielä 20 astetta, eikä tuule, mutta tosiaan onneksi onn viilentynyt vähän.

Päivämäärä:   6.6.13 21:54:27

Meillä on vielä aika lämmin myöskin, mutta selkeästi viileämpää kuin esim. eilen. Piti pitkähihaista hakea päälle kun ulko-ovi on auki.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   6.6.13 21:54:28

Täällä ei näy mitään mainoksia :) Onneksi, kiitos adblock. Miten hitossa mää olen ollut näin väsynyt koko viikon? Ensiviikkokaan ei hyvää lupaa, ylitöitä ja 5 aikaista aamua putkeen :( Siinä ois sinkkutytötkin ihmeissään...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.6.13 21:59:12

kurnau, hämeenlinnassa (:

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.6.13 22:03:06

Iltoja sinkkulaan:)!
Niinalle onnittelut rohkeudesta:)!!!
Kyl mäkin vielä tilauksia laitan sulle, odotahan vaan, kun tarvetta ilmenee.
Haluaisin koirille sellaiset leveät niittipannat, joita ei saa kaupasta.....
Ja tietty junnulle suitset, kunhan nyt poskensa kasvattaa täyteen kokoon ensin.

Päivämäärä:   6.6.13 22:03:12

Missä taas olikaan Moppe? Sorry olen kysynyt jo varmaan monta kertaa.

Offari olen kanssa rättipoikki, en taas vain osaa pyydystää unimasaa.

Päivämäärä:   6.6.13 22:04:50

Lohjalla , eli melkein jo kohta esikaupungissa ;) .

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.6.13 22:07:14

onkohan täällä joku kesämasennus meneillään? mustakin virta ihan pois, joko uni ei tule tai, jos se tulee, sitä ei saa tarpeeksi.. johtuu selkeesti siitä, että säpinä on vähissä.. tai ainakin julkinen sellainen :b

Päivämäärä:   6.6.13 22:09:22

Kiitos Moppe :) Välillä on joo rankkaa. Tosi rankkaa jos itelläki huolia ja samalla pitäis yrittää olla toisen tukena ja ystävänä. Onneksi hänen ongelmansa eivät ole mun ongelmia, tänään päätin ottaa kylmästi väli-illan niistä jotta jaksan taas sitten viikonloppuna auttaa.

Nöffi, meil on sama tauti, ihan raatopoikkiväsy... Pitäs jaksaa lähteä koirien kans ulos jotta pääsis ajoissa nukkumaan. Onneks alkaa viikonloppu!

Päivämäärä:   6.6.13 22:23:34

Hyvä muuten, ettei Missionin koikuilla ollut mitään hullumpaa.

Itseltä ei edes kuumuus vienyt ruokahalua.

Päivämäärä:   6.6.13 22:39:59

Alkaapi väsyttämään ja taidankin kömpiä unten maille! Hyvää yötä sinkut!

Päivämäärä:   6.6.13 23:01:36

Kyl se Mission taas kääntyy parempaan päin, elämä on väliin syvältä ja suorastaan suota...mut mehän selvitään:)!!
Alkaa näyttää aurinkoisemmalle ton hevosmiehenkin kanssa....:)!!!!
Mut nuolasta ei, ennenkuin tipahtaa;)!!!!!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   6.6.13 23:21:57

Hyvää yötä hämis :) Taijan iteekin lähtä koittaan miten nukkumisen kanssa käynee. Missi kans, nyt kuitataan ne univelat, tuu mukkaan!

Päivämäärä:   6.6.13 23:25:34

Yritetään, mut koirat on viel vietävä... jos puolelta öin, seki hyvä :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.6.13 23:26:17

Öitä ja kauniita unia ... ;)

Päivämäärä:   6.6.13 23:27:00

Kyllä se hevosmies kannattaa piste katsoa.

Päivämäärä:   6.6.13 23:37:11

kurnau, sä katsoit nyt jotakin....?
Jos siltä näyttää, katson:)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.6.13 23:41:14

no.: "laivat..satamat...laiturit...mikäköhän taika niissä on"
Tulemisen ja menemisen vapaus, lähtemisen jännitys ja tyytyväisyys perille saapuessa, ne minua ainakin laivoissa kiehtovat. Sekin on jännittävää, ettei koskaan tiedä, mitä/ketä laiva tuo tullessaan. Saatika mihin se on menossa ja mitä kaikkea ihmeellistä se tulee näkemään. Laiturilla pääsee lähelle valtavaa elementtiä, merta, laiturinnokassa istuessa tuntuu kuin kelluisi veden pinnalla. :)

Nauratti Nöffin horo. Totta muuten tarina linkkisi takana. Eilen taas hairahdin ja kävin vieraissa kaupoissa, vaikka lupasin antaa lompakolle aikaa toipua. Rahat ja mielenterveyden siinä pahimmillaan menettää, mutta syrän säilyy ehjänä, toisin kuin ihmisten kanssa pelatessa. Shoppailukin on taitolaji - onnistuessaan se voi olla hyvinkin tyydyttävää ja huippu nopeasti saavutettu (harjoitus tekee mestarin), mutta toisaalta taas usein käy niin, että kotiin päästyään ihmettelee kauhuissaan mitä tulikaan taas raahattua himaan.

Missionille parempaa huomista ja turrikoille terveitä päiviä. Masennus on siitä ikävä tauti, että se vie tosiaan mehut myös läheisistä. Apu menee joskus hukkaan, jos potilas ei ole vastaanottavainen, mutta yksinkään ei voi jättää eikä selkää kääntää uupuneelle, vaikka muut uupuisivat auttaessa. Onneksi maailmassa on kaltaisiasi vahvoja ihmisiä. Muuten meillä heikkopeikoilla ei olisi ketään, kenen puoleen kääntyä. Kyllä ne pahan olonsa niskaasi kaatavat osaavat arvostaa tukeasi, vaikkeivät tajuaisikaan kiittää.

Nyt väsyttää niin, ettei hymyä irtoa.

Päivämäärä:   7.6.13 00:18:05

Ei vitsin vitsit, ei väsytä enää yhtään, oli paikallinen avara luonto käynnissä! :D

Koirat huusi ku syötävät ja veti pellolle jonne oltiin menossa riehumaan. Siellä oli kettu. Mokoma vaan toljotti sen näkösenä että mitäs tänne tuutte. Tosi lähelle päästiin ennenku viitsi laiskasti loikata kauemmas, pysähtyi, ISTUI ja tuijotti. Oltiin niin lähellä jo että mielessä kävi että josko sillä onkin rabies ja käy päälle.. Kunnes tajusin että ei se nyt kuitenkaan ole yhtään sairas eikä täällä semmosta ole. No puikahti viimein metsän puolelle ja kun olin vakuuttanut koirille että "meni pois" ja käänsin toiseen suuntaan niin päästin ne irti. Koirat remusi kauemmas ja itse käännyin ja vilkaisin niin kettu pentele oli tullut pois metsästä ja istua nökötti siinä tuijottamassa. Välimatkaa oli noin 40metriä. Koirat ei nähny eikä tajunnu mutta minä kykistyin siihen ja pidettiin ketun kanssa tuijotuskilpailua vaikka kuinka. Se pani maate odottelemaan. Koirat tuli lähemmäs ja kettu vetäytyi juuri juuri metsän puolelle, ja kun koirat taas meni menojaan niin tuli takas siihen reunaan istumaan. Ihan uskomaton otus :D Kaunis se oli, näytti nuorelta, noi nuoret on kyllä yleensä niitä kesyjä. Mentiin sitte kauemmas ja napsin koirat hihnaan niin se oli jo jolkottanut perässä takasin keskelle peltoa. Mentiin lähempää ohi kotia päin niin näin mitä se puuhaili, sillä oli ruokakauppa kesken! Ja me vaan surffailtiin sen kaupassa. Se tuijotti maata ja kuunteli, sillä oli ihan selvästi myyräjahti menossa. Kun mentiin ohi niin se vaan painautui maahan ja vilkuili että koirat on kiinni, no problem. Ihan vierestä mentiin ja toinen noista olis kyllä halunnu käydä sen syömässä mutta kettua ei kiinnostanut. Vein noi sitte pois ja jätettiin kettu metsästämään. Pitäsköhän silleki viedä jotain ruokaa, unohtu sille siililleki ostaa...:p

Ja lepakot on tullu takas, hyvä etteivät tukkaan lennelleet, ei tietty ihme kun pää täynnä hyttysiä :D Metsässä rytisi siihen malliin että siellä oli hirvieläin, toisesta koirasta päätellen peura. Jos tää nuorempi söis ketun niin vanhempi on aivan pöpinä peuroihin ja löytää niitä kyllä mistä vaan.

Tällasta täällä, betonibunkkerin laidalla, kaupungissa :D

Päivämäärä:   7.6.13 06:32:53

oijoi. onpa aamujunassa hyvä otos miekkosia. yksi GBklooni istuu tuossa edessä. tää on hyvä päivä. tää päivä alkoi jäätelöllä ja silmänilolla.
huomenii kaikille ja paistetta :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   7.6.13 08:06:34

Huomenta, sateiseen aamuun ...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.6.13 08:22:17

no., otitko kuvan? Pyysitkö puhelinnumeroa? Mihin se meni?? Epistä :P

Huomenta! Olipa kiva herätä vaihteeksi sateen ropinaan (lotinaan). Kenttä kiittää, nurtsi kiittää, kukkapenkki kiittää... Luonto kiittää. Minäkin kiitän, koska nyt ei tarvitse heilua hetkeen kasteluletkun kanssa. Pölyinen autokin kiittää. TGIF! Pitkäpötkö päivä edessä. Jaksaa jaksaa.

Reipasta perjantaita sinkuille.

Päivämäärä:   7.6.13 08:39:08

Huomenta! Tulihan se ukkonen ja kaatosade tänne eteläänki! Aamulla heräilin sellaiseen rytinään että oksat pois! Hienoa ! Taivas vielä tosi tumma ja järven päällä ihan musta. Kivaa! Voidaan pitää hyvällä omallatunnolla loikoilupäivä!

Päivämäärä:   7.6.13 09:21:05

ruoste ei :)
en todellakaan oo noin rohkee...mutta ei ollut suomalainen tämä GB. eikä myöskään kaverinsa... ja taisivat olla vähän nuoria mulle ;)
joo sade vois tulla työpäivän sjaks...

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   7.6.13 09:23:46

Huomenta.
Ei näy sateita täällä. Missi, vihelteles sille lepakolle, siitä se tykkää :) Ja heittele pikkukiviä ilmaan ;) Meilläkin asui ennen joku lepakko. Illalla kun kissaa vihelteli kotiin se tuli aina esiin. Luuli varmaan saaneensa kaverin. Eipä sitäkään ole aikoihin näkynyt. Mielenkiintoinen otus.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.6.13 09:43:26

No hittolainen no., olisit pyytänyt MEILLE sitä numeroa. :D

Kirkastuu! Ehkä...

Päivämäärä:   7.6.13 09:50:59

Täällä Hgissäkin sataa, ei se ole niin hienoa kuin muistin.

Tuo ruoste oli loistoidea, ei numeroita tarvitse itselleen pyytää, vaan yhteiseksi hyväksi sinkkulaan. Harmi että meillä kaikilla taitaa olla vähän erilainen miesmaku, muuten voisi pyytää jokaiselta hotilta tyypiltä numeron, ja tehdä niistä sinkkulan tietopankin.

Päivämäärä:   7.6.13 10:21:15

:) puhelinnumero ja kuva katalogi sinkkulan käyttöön sopivista miehistä? Ei paha idea :D !

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   7.6.13 10:21:46

No laittakaa naiset ensin ne omat numeronne tänne esiin ja kuvat kaikista, niin että me palstan miehet pääsemme valitsemaan ensin parhaat äältä ja loput voidaan jättää ulkopuolisille ;)

Päivämäärä:   7.6.13 10:33:25

Eikös Mopella ja Webbillä ole jo treffit sovittuna?

Päivämäärä:   7.6.13 10:55:27

no helevettiläinen :)
en kyllä älynny. mut nyt sit seuraavan kerran nappaan kameran esiin ja otan yhteystiedot mustakantiseen :)
eikös vaan alakkin katalogi kuulostaa hyvältä ajatukselta??
mulle muuten kerran junassa yksi miekkonen toi joidenkin yhteisten juna-aamujen jälkeen postikortin jossa oli hänen yhteystietonsa :)
ei oltu siis juteltu tai mitään aiemmin...pyysi soittamaan jos kiinnostaa.. no en soittanut... mutta joskus sellaista tapahtuu...
ja voin mä teidänkin käyntikortteja tiputella sopiviin rakosiin jos haluatte ;)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   7.6.13 11:09:23

Siinä käsityksessä minäkin olen, että Webbi keskittyy nyt Moppeen.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   7.6.13 12:20:29

Täällä paistaa aurinko eikä sateesta tietoakaan :)
Heh, sinkkulalaiset tuli mun uniin eilisillä päikkäreillä, tais kaikilla olla rooli mun unessa :D :D
onkohan mulla liikaa internettiaikaa? Tai sitten te ootte vaan niin ihania ettei edes nukkuessa pääse eroon :D :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   7.6.13 13:05:14

Mun unet jäi taas neljään tuntiin mukavan iltaseuran takia. Voi kesä! Niin se vain minäkin hyppäsin prätkän kyytiin ja huristeltiin öisessä kaupungissa. Hih! :)

Tänään on työhaastattelu, peukkuja peukkuja! :)

Voi itku kun mä kerkeisin lukea teidän juttuja mut tahtinne on niin huima! No missionilla on ainakin ollut kiva kohtaaminen ketun kanssa!

Ja niin sielä vähän satelee, onpa hyvä. Maastopalot jo vähän huolestutti.

Päivämäärä:   7.6.13 13:10:56

Ihan kade prätkäajelusta! Tahtois kans, se on kivaa :) Eipä tosiaan tullu hirveesti nukuttua, kettukohtaaminen vei aikaa enemmän ku oli tarkotus pihalla olla ja sitten en saanutkaan unta, oisko 5h tullu nukuttua... No ei se mitään kun nyt on viikonloppu :) Ens yönä uni tulee varmasti kun on rentoutunut viikonloppuun, ja aamulla saakin nukkua pitkälle päivään sitten :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.6.13 13:18:47

täälläkään ei sada, ilma seisoo ja on törkeän kuuma. -.- ja mistä vetoa, että kun loma alkaa niin sitten sitä vettä tulee tulvaksi asti...

hei tuli erilaisesta miesmausta mieleen, että minkäslainen on teidän unelmien mies/nainen ulkonäöltään? siis vain ja ainoastaan ulkonäöltään, joka kolahtaa samantien ja jalat pettää alta? :b
entä minkälainen ihminen on samantien pois luotaan työntävä ulkonäöllisesti?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   7.6.13 13:21:54

Kaunis hymy ... joka säteilee mysö silmistä hymyillessä ... se kolahtaa täysillä

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   7.6.13 13:24:28

Päivää taloon!

Mä olin eilen reipas ja siivosin! Sellaista inspistä ei ihan joka päivä tule.. Ja vaikka pitikin lopettaa kesken ja lähteä tallille, jatkui inspis kotiinpaluun jälkeenkin. Ihme homma. Eli FYI, mahdollisen tulevan miehen pitää tykätä siivoamisesta tai sitten kestää pientä epäjärjestelmällisyyttä (oikea sana?). Toki pidän siististä kodista, enkä missään "Suomen karmeimmassa kämpässä" asu, mutta yksi motoistani onkin: "A clean house is a sign of a wasted life" :D
Jes, tulipas sitten sekin asia selitettyä ;)

Tänään firman kekkerit ja cartingia olisi tiedossa. Jippii! Olen aina halunnut kokeilla.

Mitäs vloppu suunnitelmia muilla sinkuilla on?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   7.6.13 13:24:36

niin tuo oli kyllä naisten ulkonäöstä tuo hymy ... jos jäi jollekin epäselväksi ;)

Päivämäärä:   7.6.13 13:27:13

Heeei! Jarruja, jarruja... ei niin nopeasti :) Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin Webbi lupasi tsekata mun koirani, hih ! Eikä tässä nyt ihan niin vakavissaan olla vielä liikeellä ettei Webbi voisi muitakin vikitellä ;) ! (Sama oikeus myös minulla ;)

Unelmamieheni on ulkonäöltään aikalailla semmoinen tumma, ruskeat silmät, raamikas ja ollkaan pitkä tukka, parransänki jossa vähän harmaata. Siis ihan kuin tuo ihastus joka sai kenkää :D!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.6.13 13:28:29

pisteviiva:
http://www.fazer.fi/Global/Finland/Reissumies/FB_Oululainen_Reissumies_620x400jpg.jpg :)
http://plaza.fi/s/f/editor/images/uunoturhapurouunoepsanja.jpg :(

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   7.6.13 13:32:16

jos raamikas pitää sisällää myös vatsakas ja harmaata saa olla enemmänkin, niin olen Mopen ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.6.13 13:36:57

ruoste, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta onhan uuno nyt kiva :D

Päivämäärä:   7.6.13 13:38:05

:) :) Juu juu Webbi, kahtotaan kuhan jotain sovitaan ;) !

Päivämäärä:   7.6.13 13:44:53

kateellinen öisestä prätkäajelusta!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   7.6.13 13:45:21

Okei, laitetaan siihen juhannusjonoon ;)

tai sitten huvipuistoon koko lapsikatraan kanssa ... sinä olisikin vipunää ja vilskettä :D

Päivämäärä:   7.6.13 13:51:23

Noh, sitähän siinä riittäisi ;) .
Niin, näiltähän jäi huomaamatta että sulla oli se 997 kpl eukkoehdokkaita siinä edellä. :D :D

Ruosteen miesihanne saa peukut multa!

Päivämäärä:   7.6.13 13:52:14

pisteviiva:

http://tinyurl.com/kjet4cu
http://tinyurl.com/9wsvsgd
http://tinyurl.com/mr4gov4

well... think you'll get the idea...

Jos totta puhutaan niin ei kyllä polvet notku yhdestäkään pelkästä ulkonäöstä, katse voikin sitte olla semmonen jo, mutta harvinaista sekin.. Mutta kyllä oikeasti miellyttää niin monenlainen että vaikee ruveta jotain tiettyä ulkonäkö tyyppiä listaamaan. Tuo tietty hollywood- pitkätukkasankarilook on vaan helpoin tosta nimetä äkkiseltään, oikeastihan tuon näköiset elävässä elämässä ovat melkein enimmäkseen jotain puolispurguja :D Tai ehkä muusikoita mutta niihin ei parane kyllä koskea...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   7.6.13 13:55:43

Minä olen kuin elokuvatähti:

Ulkonäkö kuin Esko Salmisella, vanhoilla päivillä
Käytös kuin Uuno Turhapurolla
Nuolen kuin Lassie

:D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   7.6.13 14:20:11

Hei! Mähän olen melkeen tuollanen isildurin perijän ja uunon risteytys :)
Eli lähes täydellinen paketti :D
Silmät ne on, pilkettä täytyy olla :) ja tietysti täytyy vähän tissiä ja persettä tuijottaa, mut ne on vaan niin kivoja :D

ei moottoripyöräily ny niin kivaa ole :) sateella kastuu, itikat lentää naamaan ja yleensä on kylmä :) t: 15 vuotta kyseistä toimintaa harrastanu :)

Päivämäärä:   7.6.13 14:24:26

missionin miehet saattas saada minunkin silmät säkenöimään :)
ulkonäköön ja olemukseen kiinnittää tietysti ensin huomion, mut se mitä tulee suusta ulos, ilmeet ja eleet ratkaisee...ehkä mun sydämen sytyttää yleensä joku vaatimattomampi mies..sellainen joka ei suureen ääneen tee numeroa itsestään...ja juu semmoinen jonka silmät hymyilee :) roteva ja vähän huoleton saapi olla myös...mutta miehekäs...hmmm...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.6.13 14:37:33

Mulla ja no.:lla selkeästi sama ihannemies :) Tapellaanko? :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   7.6.13 14:58:21

No. ja ruoste catfight action ! Jee!!! älkää vielä alottako, mä haen naposteltavaa ja etsin paremman katselupaikan :D

Päivämäärä:   7.6.13 15:25:25

nou nou ruoste :) emmä tappele. jos semmonen mies ilmaantuu meidän eteen niin annetaan sen päättää ;)
että hörhö laittaa nyt ne popparit pois...minua ei catfightiin saa mukaan...mut miekkosen kaa voidin vähän matsata...sitten sopia...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   7.6.13 15:41:29

Poks,poks,poks,poks, PLING! Höyryävä popparipussi kädessä ja sitten NO ACTION....! Mitä mä nyt teen? Sohvaltakin oli hyvä paikka katottuna... :D

jotenkin hirveen levoton olo :D se on varmaan tää kuumakosteahikinen keli....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.6.13 15:54:06

Hörhö, töihin siitä! Toisilla on vielä puolet päivästä jäljellä...

Mulanille hauskaa iltaa/iltapäivää! Tän sinkun viikonloppusuunnitelmiin kuuluu kaverien kolmekymppisiä, mutta Finnderbyynkin olisi kiva ehtiä. Jos keksin miten revetä kivuttomasti kahteen suuntaan tai JOS en ota liikaa skumppaa lauantaina, saatan jopa päästä katsomaan skaboja su. Jos, jos ja jos :) Jos en, riittää heppahommia omilla nurkilla kyllästymiseen asti.

Minäkin olen kade paukkeen öiselle kaupunkipäristelylle. Kivat sulle :P :)

Päivämäärä:   7.6.13 16:02:53

Mission linkitti hyviä. Tosin arkielämässä lyhyt tukka on miehellä parempi kuin huonokuntoinen liuhuletti. Ja kyllä miehellä saisi olla edes välillä puku päällä. Tietysti hyvä, jos kroppa kestää myös ilman pukua olon välillä.

Liikaa olen kuitenkin valinnoissani tuijottanut ulkonäköä. Nyt tuntuu siltä, että jos olisi oikeasti mielenkiintoinen tapaus, ulkonäössä voisi kokeeksi joustaa.

Oli eilen suomi24 auki ja löysin Mopen profiilin kyllä, kuvakin siis oli sama kuin täällä näkynyt. Enemmänkin Moppe voisi kehua siellä itseään, mukava persoona ei ilmoituksessa korostunut ollenkaan samalla lailla kuin ht:n kirjoitteluissa.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   7.6.13 16:02:58

Mitäs ruoste meet nii myöhään töihi... :)
Mä olen jo cittarin kassalla karamellipossu ja makkarat kyydissä... Pientä jonoa havaittavissa :)
Mut tänään rillataan ja saattaa pari mallasjuomaakin valahtaa vahingossa kurkusta alas ;D

Päivämäärä:   7.6.13 16:17:33

karamellipossu?? makkarat??
mä haluun rillaamaan!!
öiselle metsälammelle makkaraa ja tulileipää paistamaan!!
ja jos on tarpeeks lämmin niin uipottelemaan. höh. nyt haluan oikeesti.
miehen kanssa....mistä nää ajatukset taas mun päähän tuli??

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   7.6.13 16:40:56

Vielä vähän huumoria, ja sit mä lähden rillin lämmitykseen, heips :)

Finnairilla on töissä spesialisteja
Jokaisen Finnairin lennon jälkeen koneen kapteeni kirjoittaa virheraportin,
jos lentokoneessa on ollut jotain vikaa. Virheraportti annetaan
mekaanikoille, jotka huoltavat koneen kuntoon. Kun vika on korjattu,
mekaanikot kirjoittavat raportin kääntöpuolelle, mitä he ovat tehneet, ja lentäjät lukevat
merkinnät ennen seuraavaa lentoa.

Kukaan ei voi väittää, että huoltohenkilökunnalta puuttuisi
huumorintajua.

Lukekaa vaikka nämä aidot merkinnät, jotka Finnairin lentäjät ovat
tehneet
vioista ja mekaanikot niiden korjauksista.
Uskokaa tai älkää, kyseisen yhtiön koneet eivät kuitenkaan koskaan
ole joutuneet Vakavaan lento-onnettomuuteen.

(O: Lentäjän ilmoittama ongelma. V: Mekaanikon vastaus)

O: Vasen sisäpyörä pitäisi melkeinpä vaihtaa.

V: Vasen sisäpyörä melkeinpä vaihdettu.

O: Koelento sujui muuten hyvin, mutta automaattinen
laskeutuminen oli melko raju.

V: Tähän koneeseen ei ole asennettu automaattista
laskeutumisjärjestelmää.

O: Potkurin numero 2 voitelujärjestelmä on
epäkunnossa.

V: Potkurin numero 2 voitelu toimii. Potkurien 1, 3 ja
4 sen sijaan ei.

O: Jokin ohjaamossa on irti.

V: Jokin ohjaamossa kiinnitetty paikalleen.

O: Tuulilasissa on kuolleita hyönteisiä.

V: Elävät hyönteiset olivat päässeet loppumaan.

O: Automaattiohjaus laskee lentokorkeutta 200 jalkaa,
kun korkeuden pitäisi lukittua.

V: Minkäs minä sille täältä maasta käsin voin.

O: Vuodon merkkejä oikeassa laskeutumistelineessä.

V: Merkit poistettu.

O: Radiolaitteistossa uskomattoman kova ääni.

V: Ääni laskettu uskottavalle tasolle.

O: Kitkalukko lukitsee kaasukahvan paikalleen.

V: Ehkäpä lukko on olemassa juuri siksi...

O: Arvelen, että tuulilasissa on särö.

V: Arvelen, että saatat olla oikeassa.

O: Moottori numero 3 puuttuu.

V: Moottori löydetty oikeasta siivestä lyhyen etsinnän
jälkeen...

O: Lentokone käyttäytyy hassusti.

V: Lentokonetta käsketty ryhdistäytymään, lentämään
kunnolla ja olemaan vakavamielisempi.

O: Tutka mörisee.

V: Tutka ohjelmoitu ääntelemään selvästi.

O: Hiiri ohjaamossa.

V: Kissa asennettu.

:D :D

Päivämäärä:   7.6.13 16:44:27

:D:D

Kiitti hörhö, tohon olikin mukava lopettaa työpäivä ja lähteä kotiin :)

Päivämäärä:   7.6.13 17:10:39

Hörhökkeen vitsit saa aina suun messingille.

kurnau, ahaa- sinäkös sielä olitkin käynyt ihmettelemässä. Mie jo käväisin tsekkaamassa että tulihan se suuntautuminen merkattua oikein :D :D . Mitäpä minä kehumaan, siin on kerrottu mitä minä taharon, ottakoon mies lopusta selvää itse :) .

Päivämäärä:   7.6.13 18:24:36

No jokos kaikki karkasivat terassille? Kai se on itsekin mentävä ettei ihan tyhjässä sinkkulassa huhuile :) .

Päivämäärä:   7.6.13 18:24:48

Hörhö on kyl lentokonemekaanikko;).
Hitto, saa nauraa taas pallean kipeeksi....
Ottakaa nyt joku tuosta Hörhöstä itelle hauska ja hyvä mies;)!!!!

Päivämäärä:   7.6.13 18:42:51

Heipähei! Terveisiä Ruunaankoskelta. Kosket laskettu, ja kaikki paikat yhä ehjänä :) Mutta vaatteet ihan läpimärkänä. Ihan kivaa kyllä oli, vois tätä kokeilla joskus uudestaankin :)

Nyt alkaakin sitten reissun pelottavin osuus; illanvietto. Syöminen ei tule loppumaan kesken, sitä riittäs vaikka koko sinkkulan väelle, joten tulkaa tänne, jos ei teillä oo mitään suunnitelmia illaks =D Se kyllä pelottaa, kun täällä on muilla aika paljon noita juominkeja. Tai ei niitä varmaan enää kovin itkälle riitä tällä tahdilla. Ja kuten muistanetye, niin mie pelkään humalaisia.. Mutta ehkäpä tästäkin selvitään. Toivottavasti.

Tuo oli muuten hyvä tuo lentäjä-juttu =D Kiersi joskus aiemmin facebookissa, ja on yhtä hauska joka kerta :)

Päivämäärä:   7.6.13 18:58:31

Jaa, ei tää ollutkaan täys, muuten vaan tökkii tää aina niin ihanainen internetti:)!!

Päivämäärä:   7.6.13 19:01:51

alkoi mullakin pyörimään mielessä tuo s24. josko sitä laittais profiilin..
vähän mietityttää mutta kun kuitenkin tämän yksin olemisen vois vaihtaa kaksin olemiseen niin se olis hyvä keino....ei siinä nyt mitään menetä ainakaan...
täytyypä muhitella katalogitekstiä :)
terasseilla en niin viihdy mut lomalla ajattelin kyllä pari ravintolalaivakeikkaa tehdä. ne vaikuttaa niin symppiksiltä siideripaikoilta.
joo. olisinkohan mä valmis vähän heräämään... :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.