Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 306

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.6.13 16:24:38

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1322376&t=1322376

jatketaan vielä pösölinjaa ;)

Re: Sinkkujen topic 306

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   5.6.13 16:36:58

Hahhah, puskiksethan siitä tykkäis, nimi, osote, kuva, sotu, ja lemppari seksiasennot nyt ainakin. Voi jeesus...

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   5.6.13 16:51:54

Pidetään se lista juuri niin, kuin M_R on pitänyt. Siihen siis lisätään niiden tieto, jotka niin tahtovat.

Voi ristus, ku väsyttää. Eilen menin aikoinaan nukkuun, muttei hemmetti saanut oikein unta ja paskoja pätkiä tullut nukutuksi. Mää oon kärttynen ja pahantuulinen ja se näkkyy!

Nyt lähtään mereen uimaan, jos se vähän viilentäs tunteita.

Päivämäärä:   5.6.13 16:58:17

Mä olen kanssa aika pahalla tuulella. Tuli tossa vähän ikäviä uutisia ja yks ihminen osoitti todellisen kyntensä. Oikeestaan on kyllä näkynyt vilauksia tuosta jo aikasemminkin mutta tää jotenkin taas todisti senkin. Ottaa päähän sitte ihan huolella! Onneks tää nyt ei liity varsinaisesti muuten muhun mutta mulla tulee olee rankkaa saada jotakuta tästä jaloilleen. Hitto että olen vihainen, ai jumankauta kun tekis niin mieli ottaa auto alle ja päräyttää paikalle lausumaan muutama valittu sana niin ettei todellakaan pääse karkuun. Argh!

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   5.6.13 17:37:07

Mulle auttas huonolla tuulella se, jos joku toinen edes hehkuttais jotai kivaa. Se siis tarttuu ja omat synkistelyt unohtuu.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.6.13 17:44:34

Jee, enää neljä tuntii töitä jäljellä! :) (...ja ykstoista tuntii takana...)

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   5.6.13 17:56:35

jokupoku auttaako että olen lämmittämässä saunaa, mikä on sen kivempaa. .. ja saunan lämmitäminen jo itsessään :-)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.13 18:24:10

Jaha, just olin päättänyt, et vietän Juhannuksen Stadissa, niin tulikin mökkijuhannus kera hevosmiehen....
Joo ja juu, sen kanssa just, mistä oon jo kertonutkin.
Sit seuraavaksi pitäisi alkaa valmistautua maailmalle lähtöön...jos kaikki siis menee niin kuin on suunniteltu....
Aina hevosten kanssa on epävarmaa, miten mennään, kun ne ei ole koneita...ja niitä ei tuosta vaan korjata käyttökuntoon, jos haveri sattuu kohdalle.
Huoh! Kuuluu kuvioon....
No, se sit nähdään kuukauden kuluttua, mikä on suunta:).

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   5.6.13 18:26:14

Hienoa piste, ettet vielä ole heittänyt tuon miehen suhteen kirvestä kaivoon, vaikka vähän viitteitä siihen suuntaan olikin!!!! =D

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   5.6.13 18:37:25

Ei miesten suhteen kannata kirvestä heti kaivoon heittää. .. ylensä jossain vaiheessa tajuavat virheensä, tosin monesti liian myöhään

Päivämäärä:   5.6.13 18:46:53

Voi webbi kivaa :) sait generoituu mulle hymyn kasvoille :) Voisiks tehdä vihdan kanssa, jookos?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.6.13 18:47:13

"Ihan tällai puskista ehdotan, josko jokaisen kuva linkattais esittelyn perään siihen listaan, jota väsäsitte aiemmassa ketjussa?"
Ei tämä ole mikään katalogi :D Seuraavaksi sinne pitäisi varmaan lisätä älykkyysosamäärä, vero% ja tissien+peffan (/hauiksen) ympärysmitat. En ala! Osta sika säkissä ;) Mureeta on!

Voi pöh Mission, anna mä arvaan; nainen teki toiselle temput? :/

Mäkin olen ollut ihan hemmetin väsynyt (ei saa kukkua niin paljon jos aamulla pitää lähteä liikenteeseen!), mutta sellaisella raukean tyytyväisellä tavalla. En ole vielä itkupotku- ja vitutusvaiheessa. Kokata ei juuri viitsisi ja tekisi mieli syödä safka suoraan kattilasta. Päätin sitten kuitenkin käyttäytyä kuin sivistynyt kädellinen ja kaataa sen lautaselle.

Jotain kivaa (*hehkuti hehkuti*): mä hymyilin tänään söötille stevarille, ja se hymyili takaisin. Se on ehkä suurin saavutus tänä vuonna mitä tulee kontaktin ottamiseen ventovieraisiin ihmisiin. Kerran viikossa uskallan katsoa vastaantulijoita silmiin, tämä oli siis iso saavutus :) Vielä kun sais suunsa auki ja sieltä tulis ulos muutakin kuin hyvin pureskeltu purkka, oltais jo aika lähellä normaalia sosiaalisuustasoa.

Hitsit, että söin hyvää jäätelöä (limejogurtti +valkosuklaa). Sit mä niinku eksyin taas rytkykauppoihin mut onnex mikään normihintainen ei kiinnostanut. Nyt mä tarttisin vain oikeastaan niitä hiton alaosia, kenkiä, entisiin vaatteisiin mahtuvan vartalon ja sit ehkä elämän. Mut enstex tallille. Jou.

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   5.6.13 18:49:48

no täytyy tehdä vihta :-)

yleensä minä saan naiset hymyilemään, usein jopa nauramaan. .. yleensä riittää että näkevät minut :-)

Päivämäärä:   5.6.13 18:51:43

Ruoste, oikeestaan mun suunnitelmis amulla oli, että töihi päästyäni kaikkii joita tervehdin, katon silmiin ja hymyilen pikkuisen :)
Mut sitte se unohtu ja huomenet tuli huitastuu huolimattomasti ohimennen kuten yleensä. Tylsä mä!

Päivämäärä:   5.6.13 18:53:14

Webbi hui, onnistut jo etänä siinä :D

Päivämäärä:   5.6.13 19:00:54

No jos tää mun tekele tajusi, ettei musta kannata luopua;).
Oon nimittäin hemmetin helppo nainen parisuhteessa jos ei hevosiin menevää aikaa lasketa, noin ovat sanoneet jälkeenpäin kaikki exät. Ja halunneet takas, mut mä olen härkä, joten paluuta entiseen ei ole eikä tule.
Ehdoton Piste!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.6.13 19:01:28

Jaa jotain kivaa. No mä voisin vaikka linkittää sen aikasemmin laittamani siilin kylvetysvideon tähän uudestaan. =)

Hedgehog Bath Time

Niin ja oli tossa eilen töissä aika kiva, kun kattelin vähän aikaa semmosta jos nyt ei vastasyntynyttä, niin ainakin melkein, kun hoitaja puki sille vaatteet päälle ja otti syliinsä. On ne kyllä pieniä nyyttejä. Ei sitä tuu sillee ajateltuakaan, mutta kun tollee livenä näkee, niin se jaksaa hämmästyttää. Erityisesti sormet ja varpaat on kyllä niin miniä. Meinas siinä minskikin vähän herkistyä, vaikkei oma lapsi ollutkaan ja piristi kyllä mukavasti iltapäivää tollanen pieni hetki. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.6.13 19:09:28

Ihana siili :D

Mä haluuuuun kotiiiiiin!! Ja saunaan.....

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   5.6.13 19:15:45

saunasta juri jäähylle. .. ainoa että noi perkuleen vesiskootterit rikkoo rauhan

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   5.6.13 19:18:10

voi sulkkunen pikkusiili <3

kertokaas miehet mitä te teette korjataksenne virheenne. miten yritätte saada menettämänne naisen talaisin elämäänne? pannaanko siinä parasta peliin ja ollaan sinnikkäitä ja rohkeita vai mitä?

Päivämäärä:   5.6.13 19:30:48

Tulipas kivat muistot meidän entisestä siilistä mieleen :) Se oli niiii söpö, kuten tuokin. Toi vaan ei kylvystä niin piitannut, kun noin ärisi. Kylvyn jälkee se ois pitäny ottaa paidan alle lämmitteleen! :) ...Ja ne ötökät, mitä sille kasvatettii, nii oli niiten touhuja kanssa kiva seurailla.

Päivämäärä:   5.6.13 19:31:06

Juu, ei tää ole todellakaan mikään katalogi, tää puskista huutelija voi mennä johonkin suomi24seen katselemaan katalogikuvia:).
Täällä on vaan fiksuja sinkkuja, niitä vähemmän fiksuja voi pongailla tuolta 24sta....;).

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   5.6.13 19:32:24

minä olen yrittänyt käydä asioita läpi, tunnustaa virheeni ja pyytää anteeksi, sekäbyrittänyt ottaa opiksi. ... mutta yleensä minua eibhaluta kuunnella, koska minä olen liian hvä puhumaan ja puhun vain ympäri

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   5.6.13 19:38:44

Öööhh..., piste, kiitos :D

Päivämäärä:   5.6.13 19:40:20

mitä pahaa on katalogissa? johan täällä on kuvia esitelty.

ootko webbi hakenut naisen käsiisi ja puhunut rehellisesti ja suoraan sille vsi miten?
tekstareilla? e-maililla? puhelimella? mennyt oven taakse?

Päivämäärä:   5.6.13 19:41:06

Jaha, webbi siemaisi yhden liikaa(ko):)?
Miehissä on se vika, et ne tekee liian nopeita päätöksiä naisten suhteen ja sit aivan kamala itku perään, kun huomaavat, et helvettiläinen, mitä tulikaan tehtyä, toihan olis ollut se mun oma kulta...tuota olen kuullut niin monen miehen suusta, ettei ole ihan tosikaan!!!!
Mulla vaan toi luonto ei anna periksi palata entiseen, härkä tallaa eteenpäin, vaikka läpi harmaan kiven, taakseen katsomatta.
Ja juu, tiedän kyl, et toisenkin mahdollisuuden voisi antaa, mut mä en. Siinä olen ehdoton ja tosi veemäinen muija.
Mä en jää murehtimaan menneitä, sorkat ja sarvet suossa eteenpäin, samoin kuin mummo lumessa...;)!!
Edestä löytyy aina parempaa.....:)!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.6.13 19:54:56

no.: En mä oo menettäny ketään naista tollee, niin sikäli paha sanoa. Mut varmaan siinä yrittäisin ottaa kontaktia ihan kasvokkain, koska ei noin tärkeitä juttuja voi missään puhelimessa tai viestein jutella kunnolla. Tossa on molempien ilmeet ja eleetkin niin tärkeitä, että siitäkin nainen näkee paremmin kuka on tosissaan ja kuka enemmän sinne päin asenteella.

Sit varmaan just sellasia juttuja toisin siinä esiin, että nainen tuntis itsensä erityiseksi ja ymmärtäis miten paljon se mulle merkkaa ja miksi kannattais yrittää vielä. Matelemaan en kuitenkaan alkais tai mitenkään piirittämään, että sikäli ei ehkä voi sitkeydestä puhua ainakaan mun kohdallani. Mä oon vähän sitä mieltä, että ne jotka tollasia todisteluita odottaa ei kiinnosta mua muutenkaan. Mä sanoisin kerran asiani ja keskustelisin niin kauan, että kaikki menee varmasti perille ja sitten saa tuumailla sitä jonkin aikaa. Sit joko jatketaan tai ei ja se siitä.

Päivämäärä:   5.6.13 20:02:26

V i h d o i n k i n meillä rytisee ja taivaalla leiskuu :) Johan tätä koko eilisilta odoteltiin! Ja ajoituskin on erinomainen, ehti jalkapallokoulu mennä vielä kauniilla kelillä.

Ei kai miesten sovinnonteko niin kauheasti eroa siitä miten naiset sovintoa tekee? Yrittää rehellisesti kertoa tunteensa ja sen että ymmärtää missä meni metsään. Eikä lepyttelylahjoissakaan koskaan mitään vikaa ole ;) Paitsi jos se on väärä, hih!

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   5.6.13 20:16:43

piste, minun ongelma on se että olen erinomainen puhumaan ja epäilee että yritän vain vaikuttaa ja kääntää päätä. ... joten minun ehkä olisi psrempi oppia olemaan joskus hiljaa :-)

Päivämäärä:   5.6.13 20:29:25

"Mä oon vähän sitä mieltä, että ne jotka tollasia todisteluita odottaa ei kiinnosta mua muutenkaan. Mä sanoisin kerran asiani ja keskustelisin niin kauan, että kaikki menee varmasti perille ja sitten saa tuumailla sitä jonkin aikaa. Sit joko jatketaan tai ei ja se siitä."

juu. siis tää on mulle nyt vähän henkkoht asia ja oon ymmälläni.
en kaipaa mitään todisteluja eikä ole kyse siitä että leikkisin jotain vaikeasti tavoiteltavaa tai oottaisin miehen jahtaavan sinnikkäästi mua ehei...ei matelua ei piiritystä..ei kissahiirileikkejä....

mutta...suoraa puhetta. just kontaktin ottamista avoimesti. asioista oikeesti puhumista. kasvokkain.

onko se hirmu vaikeeta?

jos kierrellen viestein sanoo, että kaipaa niin onko siitä hirmu iso askel tehdä se kasvokkain?

vai eikö sitten kaipaa kuitenkaan niin paljon...
huoh.

nyt vois ottaa vähän lempee :)

Päivämäärä:   5.6.13 20:32:23

Ruoste, ei ollu tempuista kyse. Semmonen monimutkanen juttu, mutta kun joltain loppuu mielenterveys niin sivullinen, eli minä olen aika hyvä paskakaivo johon voi kaataa mitä vaan :D Riitti vaan itelle se miten jollain on tapana suutuspäissään kohdella ystävää, ja kyseinen ihminen on siis mies. Ei tod mikään säätöjuttu. Ja miten sitte kohtelee muita ihmisiä ni vielä asia erikseen. Tais riittää tekemisissä oleminen pariltakin tyypiltä kerralla kun ei sitä oikein voi auttaakaan kun ei halua. No, semmosta se on, voivoi. Aika rumbaa ollu tänään, puhelimessa vietetty koko päivä, meni vähä omat suunnitelmat mönkään.

Ja siileillä kidutetaan taas :D Mä jo kattelin mitä voisin pihasiilille tarjoilla mutta kun linnut tulee sitte popsimaan kaiken, ja varmaan rotatkin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.6.13 20:37:51

no.: Riippuu tietysti miehestä. Toiset on parempia ilmaisemaan itseään sanoin, jotkut taas teoin ja kolmannet taas ei oikein mitenkään. Vähän varovasti jotain tekstaria niiltä voi saada ja sitten ne kai toivoo, että se riittää. Mut kyllä mä ainakin nimenomaan kasvokkain vaatisin saada tosta puhua ihan ajan kanssa ja varmaan sellainen nainen ton verran aikaa siihen sitten varaiskin, jos sitä vaan yhtään kiinnostaa mitä mulla on sanottavaa. Ei oo ollenkaan vaikeeta ainakaan mulle.

Päivämäärä:   5.6.13 20:44:13

Onneksi multa puuttuu tuo pään kääntämisen taito kokonaan!!!
Menkööt jos on mennäkseen, uusia tulee joka tapauksessa ja se mennyttä parempi löytyy edestä, ei takaa.....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.6.13 20:48:03

Ei niitä oikeasti hyviä niin usein tule vastaan, että niitä vois ihan tosta noin vaan heittää menemään. Kyllä mä ainakin yrittäisin semmosen jutun pelastaa, missä on vielä mun mielestä järkeä yrittää. Mun mielestä on typerää ja lyhytnäköistä heittää hyvä ihminen hukkaan vaan oman itsepäisyyden tai ylpeyden takia. Sama kun riidelläänkin, niin en mä sellasta kattele, että toinen vaan möksää, eikä osaa koskaan myöntää virheitään ja pyytää anteeksi, koska se käy liikaa ylpeyden päälle.

Päivämäärä:   5.6.13 20:52:02

Miehet täällä on mököttäneet, mä en moista edes osaa!!!
Ja en kattele viikosta toiseen mököttämistä mun tallillakäynnistä.
Jos se ei sovi, niin se ei sovi.
Hemmetin yksinkertaista!
Aivan turhaa stressata asiasta sen enempää, kumminkaan puolin!

Päivämäärä:   5.6.13 20:52:24

"Toiset on parempia ilmaisemaan itseään sanoin, jotkut taas teoin ja kolmannet taas ei oikein mitenkään."

niin..ehkä tää ihminen kuuluu sit tuohon viimeseen kategoriaan.

tarviin kumminkin sellaisen miehen joka jämäkästi osaa puhua ja sanoa sanottavansa. tekstari ei
vaan riitä. ja mutkia on ollu matkassa että selvitettävää hällä olis jos todella haluais. ovelta en käännyttäis pois.

Päivämäärä:   5.6.13 21:04:13

Mä en ole alunperinkään heittämässä mitään mäkeen hetken mielijohteesta, joten kun erotaan niin takasin ei tarvitse enää katsoa. Minkään riidan seurauksena en kyllä eroa. On mullekin huudeltu kaiken maailman "tyhmä huora" -huutelut ja vaikka mitä, moni ei semmosta kattois. Turpaan en ole ikinä ottanut, se on semmonen mistä ei tarvitse keskustella enää koskaan, se on siinä ja kerrasta. Joo ja olen kävellyt ulos suhteesta myös kun vieras nainen on poikaystävän lakanoissa alasti, sekään ei juuri mitään selvittämistä enää kaivannut. Muut asiat mieluummin selvitetään. Enkä ole koskaan kokenut tarvetta haluta jotakuta takaisin. On muuten vihjailtu riidan aikana myös että "ei oo pakko olla mun kanssa" ja "voithan sä aina lähteä", olen sanonut vaan että voisit toki opetella vähän tota tappelua kun tuo on niin naurettavan lapsellista että varmaan nauraa naapurin penskatkin. "Diipadaapa" on myös vallan hyvä vastaus moiseen. Kumma juttu että sitten riidan jälkeen se mieli on kuitenkin ihan toinen, ei sitä tyhmää huoraa halutakaan ulos kämpästä ;)

Päivämäärä:   5.6.13 21:08:34

Mä en kyl kuuntelis huoritteluu, enkä haistatteluukaan. Parisuhteeseen ne ei kuulu edes riidellessä. Mut mä olenki extrakranttu!

Päivämäärä:   5.6.13 21:12:40

Niinpä, eroon täytyy olla painavat syyt, mikään pikkujuttu tai riita eivät voi moista saada aikaiseksi.
Noihin vieraisiin lakanoihin on päättynyt munkin suhteet enimmäkseen, mä kun en kuulemma ehdi hevosten vuoksi tarpeeksi niitä heilutella....
Jännä, miten tää hevosmies sanoo aivan toista....suorastaan päinvastaista.....
Tuli mieleen, et onko miehet niin mustasukkaisia hevosilleni ja niihin käyttämälleni ajalle, et pitää vieraisiin lakanoihin käärityä kiinnijäämisen uhallakin.
Ja sen jälkeen vielä anella anteeksiantoa, jota nyt ei tietty tipu eikä lirise.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   5.6.13 21:14:51

Ei siihen kannata uskoa, jos toinen lupaa muuttua ja olla aivan erilainen kuin ennen. Se kestää max. 2 vk, ja sitten jyrätään taas vanhoissa uomissa.

Päivämäärä:   5.6.13 21:17:14

Kurnau, just saman olen todennu itse myös.

Päivämäärä:   5.6.13 21:27:30

Eron syitä top10:
- ei ole tarpeeksi hellyttää ja läheisyyttä
- ei ole seksiä
- ei ole mitään puhuttavaa
- toinen lytistää ja latistaa, ei huomioi
- pettäminen
- yhteisen talouden totaalinen laiminlyönti
- raivoaminen ja huutaminen
- väkivalta
- viina saati muut aineet
- sekin, että kumpikin haluaa eri asioita elämältä

Nämä ovat mielestäni ihan hyviä syitä laittaa kantapäät vastakkain. Yhdestä tai toisesta asiasta voisi päästä yli, mutta yleensähän nämä ovat vielä yhdistelminä.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   5.6.13 21:28:07

Ei jaksa. Katsotaan elokuvaa ja mää nukahan tähän, kun nukahan. Tuosta katalookista, tämä ei ole mikään katalooki. s24 on. Piste. Minski siis M_R tai millä tätä henkilöä nimitelläänkään on pitänyt hyvää kirjaa ja hyvällä maulla, siis ne jotka on halunneet tietonsa pidettäväksi kirjoilla ovat antaneet suostumuksensa sille. Lainkin puolesta ei moisia henkilörekistereitä saa ylläpitää. M_R on siis noudattanut erittäin hyvää tapaa.

Jos jotakuta täällä kiinnostaa jokin ihminen, niin kysyy suoraan, eikä stalkaa sivusta ihmisiä. Näitä naapurikyttääjiä on aivan tarpeeksi vaikkapa fb:ssä. Tai naapurustossa :/ So simply? Ei täällä ole tarkoitus ulkonäön perusteella mitään hankkiä, tehkää se vaikka www.ellos.fi tai www.anttila.fi

Mää nyt sanon näin, kun edelleen olen väsynyt ja ärtynyt. Ei kyllä enään nii paljon, kävin kaljakaupassa, niin alkaa tuntumaan jo paremmalta :) Se vanne päässä hiertää vain hieman. Kohta ei ollenkaan.

Voi kuikka, kun voi ottaa koville yksi päivä toisinaan... Kohta se on jo eilinen ja tänä yönä sitten nukutaan, jooko? Joohan? Eikö niin? Saisko? Pliis?

Päivämäärä:   5.6.13 21:29:05

No toi mikä loppu pettämiseen oli etäsuhde, järkeäkö se oli samana päivänä hoitaa noin kun mä olin maisemissa... Eihän noin tyhmälle edes tarvitse suoda minuuttiakaan selityksiin :D

"Huora" on kokenut semmosen arvonalenemisen että ei se nyt ole mikään älytön shokki kuulla sitä. Jos v*ttua ja p*rkelettä lentää puolin ja toisin niin kirosana se sinä kohtaa vain on. En tiedä miks sen pitäis erityisen paljon enemmän loukata kun ei mulla ja oikealla huoralla ole mitään yhtäläisyyttä. Toki sen tyylinen tappelu muutenkin oli aika perseestä, alkuun tuli napattua yleensä avaimet kouraan ja häivyttyä, myöhemmin vaan totesin tyynesti että "ai, et haluukaan enää keskustella" ja turpa kii naps. Sehän se vasta ärsyttikin. Keskustelin taas välittömästi kun pysyi kohtuu asiallisena.

Voi olla ettei sitä enää viitsis moista katellakaan, mutta toisaalta, kaikissa on vikoja. Tää jolla oli vähän paha turpa kun oikein suuttu niin oli toisaalta muuten esimerkiks ehdottoman luotettava, kannustava, lojaali kaikin puolin, hyväksyi mut sellaisena kun olen jne. Ei tappelua menemisistä, ei mustasukkaisuutta, aina kaikessa mun puolella ja auttamassa. Tappeluhan väheni myös, lopulta katosi. Omat vanhemmat, jotka on olleet erittäin onnellisesti yhdessä vajaa nelkyt vuotta, eivät tappele juuri koskaan. Ovat kuitenkin kuulemma tapelleet tulisesti alkuaikoina, enimmäkseen epävarmuudesta ja mustasukkaisuudesta. Semmonen on alun jälkeen jäänyt itsekseen pois kun ovat alkaneet luottaa toisiinsa, ja eivät tosiaan koskaan loukkaa toisiaan mitenkään. Ehkä on tärkeetä laittaa asiat perspektiiviin, ja mikä jollekin on ihan kauheeta, ei kaiklle ole, tai tulee korvatuksi jollain muulla.

Tosin en kyllä taas itsekään ymmärrä kaikkia asioita sitten yhtään, mitä jotkut sietävät suhteessa. Kuten toisen jatkuvaa lyttäämistä, josta täälläkin saa lukea vähän väliä...

Päivämäärä:   5.6.13 21:30:06

En mäkään usko, että asiat siitä muuksi muuttuisivat.
Aivan samaa shaissea se on, jos uudelleen yrittää.
Sekin on kerran nuoruudessa kokeiltu ja toimimattomaksi havaittu:).....
Joten mä en yrittele kahta kertaa!
Ajanhukkaa ja sitä samaa sotaa, ei se siitä muuksi muutu!!!!!!!

Päivämäärä:   5.6.13 21:38:49

Mission, mun mittarin mukaan tuo toiselle kiroaminenki on samaa kategoriaa, kuin noi edellämainitsemani. Sen huoran lisäksi kaikki muutkin nimittelyt on samaa kastia, kuten idiootti, @!#$, yms. En käytä niitä itekkään, enkä kuuntele kumppaniltakaan.

Päivämäärä:   5.6.13 21:41:34

En oikein voi kuvitella että pystyisin jatkamaan suhdetta huorittelun tai muun nimittelyn jälkeen. Äkkipikainen olen, mutta pidän todella huolen siitä että en nimittele kumppaniani enkä uhkaile erolla. Valitettavasti kumppanini eivät sitä ole oppineet, edes aviomies kahdeksassa vuodessa. Luulivat minun uhkailevan, noh.. tietävätpä nyt paremmin. Siinä minulla on ollut mukavia kumppaneita että vaikka joskus ollaan railakkaastikin tapeltu, ei olla menty koskaan henkilökohtaisuuksiin.

Päivämäärä:   5.6.13 21:41:54

Just siis tollaset painokelvottomat sanat siis kuspä'ät yms.

Päivämäärä:   5.6.13 21:58:44

On huorittelussa tai muussa nimittelyssä sekin ikävä piirre, ettei siinä jaksa olla ystävällinen ja kohtelias itsekään. Tulee sanottua ilkeitä asioita toisesta. Ei parisuhteen sellainen kuuluisi olla.

Jonkin verran kuuluu osata riidellä, ei vain vetäytyä ja murjottaa. Kauheat huutoriidat tyhjästä ovat kyllä liian raskaita.

Päivämäärä:   5.6.13 22:03:13

Hei, jätetään nyt ne kaivelut täältä pois, se ei nosta mun karmaa tästä ylös yhtään. Kunnioitusta pitää olla puolin ja toisin, niin hommat voi toimia.

Ei parinmuodostusta tehdä entisiä haukkumalla. Ite ootta ne entisenne valinneet! Ette siis ole niitä parempia.

Voitaisko siis tehdä sille asialle muutos ja esitään niitä, jotka eivät ole niitä entisiä?

Eikö niin?

Päivämäärä:   5.6.13 22:09:52

Joo. Mut minuu jäi ihmetyttään, et mis ihmee synnärillä se minski on töis..?

Päivämäärä:   5.6.13 22:12:34

Shuddup Nöffi :D Mä en ainakaa nimenny ketään eksää, sanoin vaa mitä oon saanu niskaani, johtuu kyl varmaan siitä että mut on tänään taas tosiaan alennettu jokskun lokakaivoks ni fiilarit ollu sitä luokkaa :p Mä oon sitäpaitsi valinnu vaan hiton hyviä eksiä, ei oo mun vika et ne on halunnu jotkut muuttua ei-niin-hyviksi :D Sitäpaitsi, just tänään tekstailin myös viimesimmän eksäni kanssa erittäin hyvässä hengessä ja oli kiva kuulla sen juttuja. Siihen lokakaivo-osuuteen kun silläkin on tietoa ja suhteita, ja jos jossain se on ollu hyvä niin ihmisten tulkinnassa. Oli ihan mukava kuulla että se oli mun kanssa ihan samoilla linjoilla ja totes että ei pidä pahottaa mieltä niistä typeristä syytöksistä, hän jos joku tuntee mut ja tietää tasan että mitään sellaista on turha mun niskaan kaataa, ei pidä paikkaansa. Joten hyväkin sananen sitten eksästä tähän väliin :)

Vois kyllä hommata varmaan jonkun nyksän. Viime yönä hommasin sellasen ratikankuljettajasta. Sillä vaan oli vaimo ja lapsia. Se vaimo ei oikeen tykänny, eikä anoppi. Huusivat mulle sitte siitä. Ei mulla oo kyl ollu aikomustakaan pölliä kenenkään nyksää omaksi nyksäkseni, tiedä mistä tommonen uni taas hyökkäs :D

Päivämäärä:   5.6.13 22:13:08

Mainoskatko. Katkorapu. katkis. Katkera ex.

Ei ole enään niin paha pää ja olo. Tytöt kahtoo tyttöjen elokuvaa, pojat poikien. Pitäis vielä kahtoa tän jälkeen jokin toinenkin. No lupaan nyt pysyä hereillä, en sitä monestikkaan jaksa... :/ Elokuva jatkuu.

Päivämäärä:   5.6.13 22:15:07

Voi tota missionin unta! :D

Päivämäärä:   5.6.13 22:17:30

mä kyllä uskon että ihminen voi muuttua. oppia virheistä ja erheistä. en tuomitse uusia yrityksiä epäonnistuneiks etukäteen.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   5.6.13 22:17:55

mun eksä kävi juuri eilen illalla kahvilla. (: meillä oli aika rankat riidat aikoinaan, mutta nyt ollaan hyvissä väleissä ja voisi kai sanoa, että ihan ystäviäkin siinä mielessä, että pystytään edelleen juttelemaan kaikesta, mutta nykyään enää harvemmin.

Päivämäärä:   5.6.13 22:20:54

Jokupoku, se oli viel hyvä kun se spora piti ajaa rundin jälkeen ensin varikolle, mä olin tietty kyydissä sitte, ja sit sieltä varikolta se kuitenkin ajoi sen suoraan kotiinsa, vaikkei menny kiskojakaan :D Aattelin siinä unessa et ei kai niitä kiskoja sit tarvii ku vaa normiajossa, muuten voi huristella ilman (en kuitenkaan unessa älynny ihmetellä et mistäs se sen sähkön sitte hommas ajeluun).

Päivämäärä:   5.6.13 22:24:20

Näin myös yhden vanhan deittailukumppanin terassilla tänään (kävelin ohi). Oli mennyt jotenkin alaspäin ja kovin putkeen dokaanneen oloinen. Hyvä ettei siitä jutusta tullut aikanaan mitään, olin kyllä kieltämättä ihastunut silloin.

Päivämäärä:   5.6.13 22:25:36

Minä just pyysin s24:n kuvastokatalogin (kuvattoman) kaverin ensitapaamiseen ongelle, kummallista mutta ei lähtenyt vaan haluaa tylsän ja turvallisen kahvilatreffit :D :D.

Nyt voitaisi sitten Nettioffaria ja Missionia pirstääksemme gallupoida vaikka sitä missä ja mikä on ollut hulluin/hauskin jne ensitreffipaikka. Minulla ihan extraparas oli lasten isän kanssa ensimmäiset varsinaiset treffit: linnanmäellä! Niinkin hassusti kävi että olin aikoinani nuorna tyttönä sanonut että se tyyppi kun lintsille ekatreffelle pyytää, on tuleva aviomieheni. Enpä tiennyt osaavani ennustaa ;D

Päivämäärä:   5.6.13 22:26:47

Mission reps.:)

Päivämäärä:   5.6.13 22:31:40

Mä voisin tahtoo sellasen unikatalogin, josta vois plärätä itelleen jonku hyvän kivan unen. Näin mäkin yks yö hurjaa unta. Siinä oli hottis työkaveri mun vieressä kurkottelemassa mun edestä jotain ja mä siinä nuuhkein sen kaulaa hyvin läheltä. No se huomas sen ja kääntyi ja aloitti ihan mielettömän suutelusession. Uuh, mä voisin katella ton uusintana useinki :D

Päivämäärä:   5.6.13 22:35:20

Asiasta kukkaruukkuun, kun en voi noihin ensitreffikokemuksiinkaan kommentoida, kun en ole vielä sellaisille päässyt; niin niin niin niin, sitä piti sanomani, että tykkääkö kukaan muu espanjalaisista tv-sarjoista? Bongasin täältä HT-netistä vinkin, että Yle-areenassa on alkanut uusi epsanjalainen sarja. Mie oon kattonu melkein kaikki noista Suomessa näytetyistä, Medico de familia, Los Serrano, Aqui no hay quien viva; ja aika hyvältä vaikuttaa myös tämä uusi =D Jos muitakin kiinnostaa, niin löytyy täältä: http://areena.yle.fi/tv/1930917

Päivämäärä:   5.6.13 22:39:35

Joskus opiskeluaikoina oli tavallista, että jos joku pyysi treffeille, sitten mentiin elokuviin.

Sittemmin kaikki ekatreffit (ei siis nettideitit) ovat yleensä olleet baareissa tai ruokaravintoloissa. Ei tule mieleen mitään erityisen jännittävää, korkeintaan hyviä ravintoloita ja pari näkötornien kahvilaa.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   5.6.13 22:42:26

Jotkut eksät sopiikin unohtaa. Hyviä tyyppejä muistelee mielellään, mutta niitä sammakoiksi muuttuneita ei.

Haluan selkeitä ihmisiä mun elämään.

Nettitraffailua olis kiva kokeilla, mutta niinköhän sieltä outojen ja pervojen seasta löytää ketään. Hmm, vois harkita kuitenkin.

Päivämäärä:   5.6.13 22:44:28

Syvämiete, ne oudot on niitä parhaita ;D. Uskoisin että minut voi suosiolla luetteloida tuonne outojen listalle.

Päivämäärä:   5.6.13 22:45:56

Että Moppe sää oot ihana! Mää vein viimeksi sen jonka luulin olevan se oikeani oikein korkeatasoiselle paikalle. En kertonut etukäteen, mitä tulevan piti. Että osais vaatteensa sen mukaan valita. Se oli silloin talvella, kun täältä oli pätkä poissakin... No se oli sellainen poikkeuksellinen paikka. Annoin valita ennen treffejä, mennäänkös mihin ilmansuuntaan, mutta tamineet tai siis kengät nähtyäni päätin itse. Käytiin erityisellä lintutornilla, jonka merkityksen ja muut asiat tälle kerroin. Juotiin siinä kaakaot ja syötiin pullat, jotka ite oltiin tehty :) Kaikinpuolin jäi niin mahtava fiilis, että tämä on se vimeinen, mutta tässä sitä ollaan. Ei vaan sitten niin käynytkään...

Nyksiä exiä on jokunen. Sitä oikeaa vaan ei ole tullut. Mutta sillä oikealla on reipas ripaus hyvää asennetta, vähemmän pashaa asennetta, ja takataskussa aina jotain kikkoja tulevien varalle.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.6.13 22:53:01

Jaa ... pitää vissiin vielä oudommaksi alkaa ...

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   5.6.13 23:00:08

Täälä on käyty ensitreffeillä ihan tavan baarissa, (siitä tuli vuoden suhde :D ) sitten järven rannalla kävelemässä, lintsillä, lenkillä, kahvilla ja keilaamassa. Ja tän keilatyypin kans ois nyt niinku sutinaa! :)
Suurin osa noista on ollut ettei ole kolahtanut mitenkään, mut ei mua ole yhtään haitannut että on tutustunut uusiin ihmisiin.

Ja suomi24 on se paikka josta nää on pongattu, ei kyllä kaduta yhtään et lähdin keilatyypin kans treffeille ^^

Tänään iltalenkillä, lippis päässä ja ponnari heiluen etenin koiran kanssa, kun vastaan tuli neljä miestä. Viimeisin heistä sanoi kohdallani et "moi, oletpa kaunis". Ehdein nopeasti kiittää, sit molempia alkoi naurattamaan :D Se olisi varmasti sanonut sen kenelle tahansa, mut tuli hyvä mieli! :)

Päivämäärä:   5.6.13 23:05:13

Pauke, kun pistät nuo kirjaimet toiseen järjsetyksee, nii niistä tulee kiva :) Hyvä Meili :D

No mun profiilit, mitä on ollut ei sano juurikaan mitään. Oon sitten testannut sen kanditaatin huumorin tajua tai huumorintajuttomuutta siinä samalla... Yleensä siis epäonnistunut, tai pitäisikö mainita onnistunut, koska sitä huumoria ja tajua pitää löytyä. Erikseen nekään ei riitä.

No mut täällä ollaan, onkeen matoa hekemassa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.6.13 23:06:34

Voi väsy, nyt on 15 tunnin työpäivä takana. Mun motivaatiolaulu (kilisee, kilisee kolikot, kahisee setelit) menetti tehonsa 13 tunnin jälkeen ja loppuaika oli yhtä tuskaa. Mut nyt on käyty saunassa ja huomenna on iltavuoro joten pitäisi saada levättyä. Huomenna on kyllä toripäivä mut täytyy nyt kattoo jaksaako tonne keskustaan raahautua.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   5.6.13 23:08:12

ja mää rupesin tuijottaan carrien päiväkirjoja.. O_o

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.6.13 23:12:47

Linnanmäki! :D Fiksu oli miehesi, Moppe. Siellä olisi mutkin helppo hurmata, ei siihen tarvittaisi kuin pari hyvin ajoitettua rohkaisevaa otetta tai suojelevaa elettä ja vähän iholle liimautumista siihen sopivissa laitteissa, ja se on siinä! Olettaen tietenkin, että keli on kohdallaan, tähtien asennot suotuisat eikä kumpikaan kärsi pahoinvoinnista. Niin ja pitää siinä silti olla ihana. Särkänniemikin kelpaisi :)

Minä en ole päässyt tekemään mitään kovin villiä tai eksoottista ensitreffeillä. Ihmeellisin kokemus on ollut sellainen, että minulle on vasta piiitkän illan loppuvaiheessa valjennut, että hei, we're on a date-date. Ne olivat onneksi hyvät tärskyt, vaikkakin melko perinteiset; klubikeikka ja kuppilakierros. En vain osannut odottaa lähentely-yrityksiä... Harmillista etten lämmennyt, mies olisi ollut varsinainen anopin unelma. Hyvän ja kiinnostavan tyypin kanssa istuu vaikka koko illan turvekasassa, ei siinä sen kummempia virikkeitä tarvita :P Jos nyt tahtoo ikimuistoisen vaikutuksen tehdä, saa kyllä käyttää vähän mielikuvitusta.

Minä en ole tainnut sitten teinivuosien riidellä kunnolla kenenkään kanssa(perheenjäseniä ei lasketa). Prinsessat eivät tappele ;)

Päivämäärä:   5.6.13 23:15:21

Thanks Nettioffari !

Huh, min, kylläpäs olet jaksanut pitkän vuoron!

Minun profiilissani olen oikeastaan kertonut juuri sen mitä haen. Jostain syystä nuo miehet lukevat jotenkin kummallisesti, ilmeisesti eivät näe asioita ihan samallalailla kuin minä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.6.13 23:21:27

Ai miten piristävää pauke, lisää tuollaisia kohteliaita ihmisiä lenkkipoluille :) Sen muuten huomaa heti naamasta, kun ihastuu. Saatpa nähdä, että miehet alkavat pörrätä ympärilläsi kun siihen keilamieheen rakastut.

Päivämäärä:   5.6.13 23:24:50

Öitä ja unia sinkkulaan! Unikatalogi käyttöön ja joku upea fantasia-uni ..hmmm...!

Päivämäärä:   5.6.13 23:25:24

Moppe, ainakin mää luen kaikkea just silleen, että ne on vain toiveita. Se, miten ne asiat kohtaa onkin sitten eri asia. Ei kukaan voi ennalta määrätä kohtaloaan, joka sitä kuvittelee luulee väärin!! Viime kesän olin rakastunut aivan väärään ihmiseen. Mitään sellaista en tahdo. Mikään profiili ei estä valehtelua ja minkään muun osoittamista. Koko persoonan tietää vasta vuoden tai puolen jälkeen. Ei millään parissa kuukaudessa!

Ite asiassa ne, jotka määrittele tarkalleen profiilinsa, niin on niitä, joita en tahdo. Niillä ei ole sitä luovuutta ja sitä jotain, mitä minä tarvin.

Nyta vaan tarvin sitä treffiseuraa. Silloin näkee jotain, mitä SE ihminen on :)
Ehkä.

Päivämäärä:   5.6.13 23:30:59

Piti mennä ajoissa nukkumaan mut illan ihana viileys ja raikkaus päätti toisin. Mentiin juoksemaan koirien kanssa pellolle :) Olipas kivaa, hirveen hauskaa sekä koirilla että itellä :) Hauska huomata etä jaksoin juoksennella pitkin poikin peltoa, kävellä, juosta taas, spurttailla kovaa muutaman pätkän, ja päivän stressiröökiannoksesta (huge) huolimatta hengitys kulki ja palauduin nopeasti :) En oo ikinä varmaan jaksanu telmiä niiden kanssa noin paljon! Yllättävää, juoksulenkit on ollut niin harvoja ja epäsäännöllisiä ja liian vähän eteenpäin vieviä, liikaa mukavuusalueella, etten uskonut että niistä on juuri muuta iloa ollut kun päivän kalorikulutukseen vähän. On tässä kuitenkin pikkasen edes kehittynyt :) Ja nyt sit oiskin intoa taas juosta, pitääköhän irtisanoa se sali ku en koskaan pääse sinne asti :D Lankkuja päälle, vatsalihaksetki on kummasti tehostunut, outoa... Mutta ihanaa :) Uni ei varmaan tuu nopeesti mutta väliäkö tuolla.

Päivämäärä:   5.6.13 23:32:23

"Koko persoonan tietää vasta vuoden tai puolen jälkeen. Ei millään parissa kuukaudessa! "

Word! Tai ehkä parin, kolmen vuoden jälkeen, tai kymmenen...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   5.6.13 23:34:48

Ei hörhökään oikeen osaa silleen räiskyvästi riidellä, eikä olla pitkävihanen, MUTTA, siinä vaiheessa kun sieltä lakanoista löytyy se vieras mies niin ei mulla ainakaan ollut mitään sanottavaa tai keskusteltavaa, saati riitelyä, paska maku suussa lusikat puoliks ja have a nice rest of your life... teot puhuu puolestaan tai jotain...

Täällä ukkosti ja salamoi äsken ihan kunnolla, vettäkin tuli ettei eteensä nähny, nyt on kuumakosteahikinen, nukkuakkin pitäis mutta ei taida tulla mitään...

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   5.6.13 23:39:01

johan se persoona on ehtinyt muuttumaan vuosien aikana

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   5.6.13 23:40:55

Mulla ollut ihan perus treffejä myös. Kuppilaa ja sen sellaista. On mulle ruokaakin tehty, mutta ei sekään mitään kovin erikoista ole. Tosin kivaa :)

Pisteviiva: Mitä tykkäsit päiväkirjoista? Mua ärsytti heti alkuun, kun ei ole faktat oikein. Eikö Carrien isä ollut jättänyt hänet ja äidin nuorena? Mikä sisko?? Varmaan siellä muitakin virheitä on, mutta noi nyt pisti ekana silmään.

Mission: Hyviä ideoita tatuointiin! Mä olin niin hullu, että otin koiran omakuvan. On niin tärkeä mulle ja ensimmäinen oma koira.

Oliko täällä jotain muutakin puheenaiheita, kun taas mennään niin reippaasti ettei pysy mukana..?

Päivämäärä:   5.6.13 23:41:30

Superia Höröhö. Ukkonen on kivaa. Mulla ei ole sitä hepoista, joka siitä ei tykkää. Joskus ois haaveissa vain. Vaihdetaan hevosvoimat voimattomaan hevoiseen :) Ja siihen naiseen, joka opettaa mut niitä käsitteleen. En ole ennään niin arka. Osaan jopa hoitaa turvasta :D

Pientä se on, en niistä otuksista tiedä, en osaa, ne pelottaa. Mutta se pieni sievä toive on opetella niitä ja niiden kanssa olemaan. Niillä vaan on hieman pitempi nokka, kuin mulla. Paljon enempää eroja meillä ei olekkaan :)

Oon mää humalasa vähä, kai sen jo huomaa? Kohta nukkuun kai joutaa? Tai sitten, kun leffa loppuu :) :)

Päivämäärä:   5.6.13 23:51:36

Pian keskiyö! Varokaa tuhkimosyndroomaa.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.6.13 00:04:42

Huomaa Nöffi, ihan vähän :) Mä luulin ensin, että isi on vähän väsynyt, vaikka taidat sinä sitäkin olla. Minä myös. Mennään ihan kohta nukkumaan, ei jäädä kukkumaan. Sut pitäis istuttaa laitumen laidalle ja antaa rentojen ruunien tulla tykö. Seuraamalla niitä ja pelaamalla niiden kanssa oppii käsittelemään niitä hevosia. Itsevarmuutta tarvitaan, ja kunnioitusta. Sun pitää saada se hevonen uskomaan, että tiedät just ja tasan mitä teet, vaikka sulla ei oikeasti olisi hajuakaan.

Minä jossain vaiheessa suunnittelin my super ex horsen persleimaa tatskaksi. It's only fair... Se olisi osa kokonaisuutta, jossa muut osat kertovat muista elämänvaihesta ja kuvioista. Jäi toistaiseksi suunnitteluasteelle. Konin muotokuvaa en ihoon haluaisi, vaikka sillä nätti naama onkin. Siluettina se toimisi. Noista koirista saisi vaikka mitä kivoja kuvia aikaiseksi, jos osaisi suunnitella, etenkin noista teitin sprinttereistä, kun ovat niin jänskän mallisia. Antaa ammattilaisten tehdä niin ei tarvitse itse miettiä mittasuhteita...

Keskiyö söi! Mutta moderni nainen ei jäänyt vuorokausirajalle itkemään vaan haki väkisin väkertämänsä tekstinpätkät takaisin... En sentään muuttunut keskiyöllä kurpitsaksi :P

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   6.6.13 00:55:18

Kävin sitten minäkin vähän hölkkäilemässä koiran kanssa. Ihanan lämmintä, tuntuu oikeasti kesältä!

Rannalla oli poliiseja ja poliisivene, jolla oli soutuvene hinauksessa. Toivottavasti kukaan ei ole hukkunut...

Hyvää yötä!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   6.6.13 01:38:18

höh, uni ei tuu :( liian kuuma... taitaa aamulla hieman väsyttää...
Nöffi, muista sitten kun heppoihin totuttelet että EI näin: http://aijaa.com/6IYFxB
Muuten ruosteella menee monta päivää tätä tehdessä: http://aijaa.com/rxAeDt

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.6.13 02:10:43

Mä oon joskus ens reffeillä vieny prismaan ensimmäisen kahvikupposen jälkeen. Nainen kysyi että mitä me täällä johonka vastasin että ostetaan joku sun mieluinen saunatuoksu, pyyhe ja hammasharja ja lähetään lämmittään saunaa.
Kyllä lähti mukaan..

Toisen vein lennolla Tulholmaan jossa mentiin päiväksi elukkapuistoon. Sieltä hotelliin.. Varotin kyllä etukäteen että jos synkkaa niin menee viikonloppu niillä reffeillä

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   6.6.13 03:06:24

Oh ja how. :) Tuo oli jo lupaavaa. Siis jos ois ollut sitä :)
Moon nyt jtotain muuta... DEAD.. Totally.

Päivämäärä:   6.6.13 05:40:31

Mikähän ajaa parisuhteessa pettämään ja yleensä vieraisiin lakanoihin?
Luulisi, et ei tarvi puutteessa kärvistellä...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.6.13 05:58:19

Jospa jotkut näkee sen ruohon vihreämpänä aidan takana. Tai sir tähän toimii tämä Scooterin ilmaisu The chase is better than the catch.

Itse olen joskus teininä viimeksi pettänyt sen jälkeen en ole moista tehnyt siinä nyt ei ole mitään järkeä. Alkaakin siitä on jo reilusti

Päivämäärä:   6.6.13 06:09:16

Niin...mä en vaan ymmärrä, miksi se ruoho on vihreempää aidan toisella puolella....kai siihen joku syy pitää olla, muukin kuin seikkailunhalu.

Päivämäärä:   6.6.13 06:25:24

mä luulen että muakin joku sammakoksi ajattelee :)
me ihmiset muututaan eri asioitten vaikutuksesta.
jotkut ihmiset nostaa meissä esiin hyviä ominaisuuksia, toiset huonoja.
se on osa sitä kemiaa. ja se kemia voi muuttua kun oppii tuntemaan. ikinä ei voi tietää etukäteen mitä piirteitä ja ominaisuuksia toisesta paljastuu ja miten ne sitten vaikuttaa omaan persoonaan. olis aika pelottavaa mun mielestä ajatella että ihminen olis sillä tavalla muuttumaton, ettei toinen ihminen vaikuttais millään lailla.
kai ootte huomannu toisten ihmisten erilaisia vaikutuksia teihin?
joku saa puhkeamaan kukkaan ja inspiroi luovuutta, joku toinen taas sujauttaa kuoreensa ja tekee varautuneeksi etc.
tärkeintä on kai löytää ihminen jonka seurassa voi olla oikeasti oma itsensä ja voida hyvin. kyllä sen huomaa kenen silmissä aito hymy paistaa :) ja silloin on hyvä olla.

kevyt mietintä heti aamusta. huomenta :)

ja kun mä en ole katalogivastainen ;) niin älkää luulko että oikeasti ajattelisin ihmisiä kuvastotuotteina. musta se oli vaan niin hassu ajatus. en ajattele s24 myöskään olevan mikään katalogi. se on vaan yksi nykymaailman keino saattaa ihmisiä yhteen. aattelin vaan kun täällä kuitenkin porukka on tahtonut kuviaan vilautella(minäkin) niin miksei sit pysyvämmin...ehkä siks mieleen sujahti ajatus myös jostain suljetusta faceporukasta kuvilla ja vaikka näillä ht -nimillä. sit olis nuo puskikset enemmän nurkan takana... vaikka taitaahan se olla ihan suotavaakin että puskista tullaan kurkkimaan kun ei tästä porukasta ala pareja löytymään vaikka aika monella semmoinen haave taitaakin olla :)

aurinkoa päiväänne!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.6.13 08:04:55

Huomenta aamuun

Päivämäärä:   6.6.13 08:11:28

Hyvin sanottu no. Suljettuna sinkkula kuihtuisi, ja aina joku puskailija intoutuu aktiivisemmaksi.

Mutta esittelysaitit on erikseen. Kyllä täällä on ykkösenä vertaistuki, eikä itselleni täällä edes ole tarjolla mitään aivan sellaista, jonka takia alkaisin enempää esittäytymäänkään.

Mutta on tämä sinkkuelämän kirjo jännittävää, joten ei ihme, että satunnaisia lukijoitakin kiinnostaa. Ja itsekin pidän, että kirjoittajat jonkin verran profiloituvat, juuri ikähaarukka ja maakunta on kiva tietää.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.6.13 08:19:15

Minä en ole parisuhteessa pettänyt. Mutta en katso olevani enää parisuhteessa, vaikka vielä asumme saman katon alla.

Päivämäärä:   6.6.13 08:26:36

Huomenta! Uskomatonta, eilen jyrisi ja leiskui, oli kaikki mahdollisuudet oikein kaatosateeseen.... mutta ei, ei, ei, ei ensimmäistäkään pisaraa ;) .

Nettioffari, juu, toiveitahan ne toki onkin eikä toivottavasti löydykkään ihan 100% samanmielistä. Mutta kyllähän sitä nyt toivoisi että sen verran mies ymmärtää että jos minä haluan retkeillä, uida ja onkia, lähteä kanoottireissulle, minulla on kolme lasta ja koira, niin jos hän ei pidä vedestä tai vesiaktiviteeteista, haluaa istua kotona eikä liikkua ollenkaan niin eipä siinä ole oikein mitään mille rakentaa.

... mahtavaa ;) Sulla tuntuu toi treffailu olevan hallussa ihan kybällä :D ;D!

Enpä oikein ymmärrä pettämistä, ellei sitten tunne olevansa suhteessa jotenkin altavastaajana. Jotenkin siis niin että erossa menettäisi liikaa... joko rahallisesti tai sitten esim. lapsensa. Ja tokikin siis jotain muutakin puuttuisi, hellyys ja läheisyys siitä aviosuhteesta. Itse en kyllä lähtisi pelleilemään pettämisen kanssa, mulle riittää yksi mies kerrallaan!

Päivämäärä:   6.6.13 09:58:18

Helou! Kylläpä kelit vaihtuu nopsasti! Täällä on suorastaan kylmä nyt. Taisin ehtiä jo tottua siihen helteeseen parin viikon aikana; tänään oli pakko lisätä vaatetta päälle aamutalliin lähtiessä; mittari näyttää enää +17 :o Kohta vois varmaan ajatella taas hölkkäämistä, kun ei oo enää kuuma; paitsi että vähän on tuo reisi hellänä, kun heppa potkaisi tässä yhtenä päivänä, niin ei tunnu oikein mukavalta kun läskit hölskyy liikkuessa :/

Mun ei oo kyllä tarvinnu koskaan edes harkita pettämistä, kun ei ole ollut ketään, ketä pettää :p Eikä kyllä moinen asia istu mun ajatusmaailmaan muutenkaan. Kuten olen niin monta kertaa täälläkin sanonut, niin minä en ala olemaan kenenkään kanssa vain siksi, että pitäisi olla vaan jonkun - ihan kenen tahansa - kanssa; vaan pitää olla sitä molemminpuolista mielenkiintoa ja kemiaa. Jos sellainen ihminen joskus löytyy, niin ei kai silloin ole mitään tarvettakaan pettää toista...?

Ja huomenna olis edessä se koskenlasku. Osa ilmoittautuneista on kuulemma perunut tulonsa; mutta toivottavasti kaikki komeat sinkkumiehet sentään tulevat paikalle ;) Eikös se niin mene, että kun väki vähenee, niin pidot paranee...? :p

Mie yritän tänään lähteä kiikuttamaan noita yrityspapereita eteenpäin, että sais sitten joskus sen oman Y-tunnuksen ja vois laittaa materiaalitilauksia menemään. Kattelin jo eilen nahka- ja solkifirmojen sivuja, niin tulee kyllä IIIISOOOO lasku niistä... Mutta pakkohan sitä materiaalia on olla varastossa, että sitten JOS joku jotain tilaa, niin on mistä tehdä.

Päivämäärä:   6.6.13 10:29:22

Mä oon niin puhki. Henkisesti ja fyysisesti. Aivan loppu. Huomenta vaan :D

no:lla oli hyviä mietteitä ihmisten muuttumisesta ja vaikuttamisesta. Jos jaksaisin, voisin vähän täydentää omia mietteitä lisäksi, ei vissiin ennen lounasta ainakaan kykene.

Pettäminen on perseestä. Ellei mulla olis oma moraali tämmönen kuin on, että yhdestä ensin ero jos toisen kanssa haluaa olla tai edes mennä sänkyyn, niin lisäksi oon niin huono valehtelemaan ettei se onnistuis edes. Kyllä mä tavallaan ymmärrän niitäkin jotka juoksee sitä jännitystä ja uutuutta hakemassa, mutta toisaalta taas sitä on kyllä vaikeakin ymmärtää. Eikö voi silloin olla sitten sinkku?

Niina, ei kyllä uppoo espanjalaiset sarjat sitte mitenkään :D Onneks, tota jenkkimeininkiä on sitte jo ihan tarpeeks listalla, ei mahtuis enää muuta...

Meinaatko käyttää muuten myös pehmonahkaa? Esimerkiks pantojen vuoraamiseen? Jos jossain kohtaa syssymmällä olis jostain kumman syystä yhtään rahaa niin tarttisin varmaankin uudet pannat tytöille... vinttaripannat. Ne ei oikeesti tarvii mutta MÄ tarviin :p

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   6.6.13 10:35:16

Nukkumasa perrr... Pitäisköhän sille maksaa extraa että se kävis meikäläisen luonakin :) kolmen paikkeilla tais uni tulla ja kuuden jälkeen ylös, ihan silleen vähän vaan varovasti väsyttäis :)

Niinakin sanoo itseänsä araksi ja pelokkaaksi ja vaikka miksi, ja nyt likalla on firma pystyssä, ja lähdössä koskea laskemaan! Ei kuulosta kauheen aralta :)
GO GIRL GO!!!!! Sitten vielä raahaat jonkun söpön koskenlaskijapojun kotiin reissulta... :D

Täällä on aina vaan kuuma ja kosteusprosentti varmaan sata, tukala päivä tulossa...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.6.13 10:37:49

Neljältä heräsin kun yksi toi pojan takaisin yhdistettyy isän ja lastenhuoneeseen ja poikahan valvoi kuuteen asti, ja ei minulle jäänyt sängyssä paljon tilaa nukkua, kun nukkui vieressä

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.6.13 10:42:38

Väsykö on päivän sana? Mä kans, vaikka nukuin pidempään kuin aikaisempina öinä. Kahvia. Jäätelöä. Kahvijäätelöä. Uff...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.