Lähettäjä: Minority_Report
Päivämäärä: 4.5.13 16:15:09
"Minusta monenlaiset vartalot ovat kauniita, varsinaista ihannetta ei ole. Vaikka toisaalta, jos pitäisi valita noiden curvy katejen ja hoikan väliltä, niin ehdottomasti sanoisin hoikan... Mietin syytä siihen, niin ehkä se vaikuttaa, että itse olen lähinnä sellainen. Ja ehkä se on minusta myös terveemmän, liikunnallisemman näköinen - ne kun ovat minulle tärkeitä seikkoja elämässä."
Hyvin sanottu ja jos joku kuten minä nyt esitän yhdenlaisen mielipiteen, niin sehän ei tietenkään tarkoita, että kaikkien pitäisi olla sellaisia. Jotkut kuitenkin on ja voivat olla onnellisia sellaisenaan, koska ei kaikkia voi eikä pidä edes yrittääkään miellyttää.
Hoikaksi ja lihaksikkaaksi pääsee kuka vaan tekemällä duunia kroppansa eteen, mutta karu totuus vaan on se että jos ei tissejä ja persettä ole suotu niin niitä ei treenillä ja syömisen tarkkailulla saa. ;)
Juu ei saakaan, eikä tätä nyt pidäkään ottaa niin, että kaikkien pitäisi olla tuollaisia Curvy Kateja. En minäkään voi kasvaa enempää pituutta ja tällä on vaan pärjättävä mitä on saanut. :)
hmm:Tää on just taas tätä. Hyväksykää itsenne semmoisena kun olette, mutta tarkkailkaa syömisiänne ja liikkukaa, jotta näytätte curvy kate -malleilta.
Mä tarkkailen ja liikun, mutta näytän silti riu'ulta leveällä pyllyllä :)
Eihän sitä nyt noin äärilaidasta toiseen pidä mennä. Mut kyllä terveenä ja normaalipainoisena pysyminen edellyttää vähän itsekuriakin ja sitä, ettei nyt jatkuvasti syö kaikkea hyvää ja makaa vaan sohvalla. Sitä mä tarkotin ja ei tossa tarvi mitenkään neuroottinen olla, vaikkei toi nyt ihan ilmaiseksi tulekaan.
Aloittajalla varmaan hyvä tarkoitus, mutta noiden naisten ihailu ei mielestäni poikkea sen hoikan ihannevartalon korostamisesta. Oikeastaan niillä ihanteilla on vain se ero, että noilla naisilla sitä rasvaa on enemmän, kurvikas/sopusuhtainen vartalonmalli siellä on pohjalla. Ja näin ei useilla naisilla ole. Jos haluaa korostaa 'tavallisempien' vartaloiden hyväksyntää, kannattaisi ehkä jättää nuo mallit linkittämättä.
Ihan hyvää mä tolla vaan tarkotin ja tää nyt oli vähän vastapainoa sille, kun täällä pyörii niin paljon tota hoikkuutta ja treenattuja kroppia ihannoivia mielipiteitä. Aika paljonhan tässäkin ketjussa näkyy olevan noita mielipiteitä, joiden mukaan mua viehättää läskit naiset. No ei voi mitään, jos on sitten sellainen maku, eikä nyt toivottavasti kukaan mun mielipiteestäni paineita ota. :)
älälyö:Hyvä, myönnät siis asian itsekin. Toiset saavat kuitenkin huomattavasti helpommalla kuin toiset, siitä nuo curvy-naiset ovat osoitus. Niin kauan kun en saa naisellisiin paikkoihin kerääntyvää rasvakerrosta, tulen jatkossakin pitämään itseni hoikkana kovalla työllä ja hakemaan lihaksilla edes vähän sitä puuttuvaa muotoa. Rinnat esimerkiksi pysyvät aina saman kokoisena (eli pikkuruisina), joten tunnen oloni huomattavasti naisellisemmaksi treenattuna kuin siten, että maha on yhtä ulkoneva kuin tissit. Ja sehän muuten on sitä heti kun vähänkin löysäilen.
On monia tapoja olla naisellinen nainen. Älä sinäkin yritä tyrkyttää meille yhtä tapaa oikeana, etenkään kun suuri osa naisista ei siihen muottiin sovellu. Kurvikas Venus tai hoikka sporttipimu, yhtä arvokkaita ja naisellisia naisia kaikki.
Ulkonäköpaineista muuten - toiset meistä saavat jo teini-iän alkumetreiltä asti kuulla olevansa lautoja, riukuja, tuulennussimia vinkuheiniä ja ties mitä. Veikkaan, että moni ihan sanomattoman mielellään olisi sellainenen kuin aloituksen linkeissä tai edes etäisesti heitä muistuttava, mutta minkäs mahdat kun ei mitään mahda.
Joo myönnän kyllä ja olen ihan samaa mieltä sun kanssas. Tässähän mä olen aika monenkin viestin kohdalla yrittänyt korjata just tota käsitystä, ettei tätä pidä ottaa niin, et kaikkien naisten pitäisi olla tuollaisia. Toi on vaan mun mielipiteeni ja varmaan jokunen muukin mies jakaa sen. Kuitenkin myös hoikkia kroppia ihannoidaan ja jos joku on sitten luonnostaan enemmän sellainen ja tyytyväinen itseensä, niin hyvä niin. Mut toisaalta jos joku on tuollainen kurvikas, niin ei hänenkään pidä yrittää tehdä itsestään väkisin hoikkaa, kun geenitkin ovat asiasta ihan toista mieltä. Noinkin voi siis olla tyytyväinen itseensä ja seksikäs, vaikka joku mies ihannoisikin taas vastaavasti hoikkaa ja treenattua kroppaa. :)
|