Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset #14

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   6.3.09 15:26:05

Viimeks oon näköjään tehny #10 topan :D Edellinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=1

vvenla, pitää kattoo jos osallistuis. Mutta Radolla eioo vielä uusia sivuja nii en uskalla osallistua + en oo iha varma kuuluuko se aikuisiin vai nuoriin oreihin kun ikääntyminen vaihtuu samalla ku sivujen osoite.

Niin ne miun quarterit olis tässä ja tässä 8)

Re: Harvinaiset #14

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   6.3.09 15:27:35

Mitäs täällä on puhuttu? Olen ollut viimeaikoina hieman pihalla näistä keskusteluissa kun ei ole oikein huvittanut tehdä mitään mutta on tultu kuitenkin väännettyä väen vängälle parille konille sivut ja vielä olisi muutama heponen sivuitta :D

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   6.3.09 15:28:05

te ootte taas jutustellu paljon, ja mä oon jääny kärryiltä. Mun tarttis tehä viel muutaman hevosen sivut ja sitten Grenorin tekstejä, jos jaksais. Haluisin jo esitellä sen teille, mutten vielä voi. ;< No, mitäs itte oon niin laiska. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   6.3.09 15:40:28

No vaikka sitä, että täyttäkää luokat ja ostakaa pois !

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.3.09 15:41:24

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=28895&t=28895
Tuolla myynnissä harvinaisia.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   6.3.09 15:42:51

Haluaisko joku keksiä mun kolmelle lusitano-tammalle nimet sukutauluihin? Neidit itse ovat nimeltään Elegia, La Luz ja Magdalena :)

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   6.3.09 15:54:30

Rukalta päivää. :)
Kuumeessa, ja flunssassa, kamala olo..

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   6.3.09 15:59:27

Kaikki on Rukalla. Tai no, poikakaveri, sitte yks kaveripoika ja sen kaveri eli mun tuttu, ja sitte ex-bestis.

Tänään aattelin ottaa tavotteeks ainaki kaikkien painthevosten sivujen tekemisen.

LähettäjäTijuana VRL-3662 
Päivämäärä:   6.3.09 16:27:59

Sainkin tänä aamuna kuningasidean!
Koska twh-orikatalogi on suhteellisen hiljainen ja vähän käytetty systeemi, minäpä rupean suurentamaan sitä! Järkkäilen kasvattajapäiviä, näyttelyitä, cuppeja ja semmoisia. :)

Päivämäärä:   6.3.09 16:31:44

Ai v*ttu, mä sain selkäni eilen kipeeks ratsastamisesta. :D Ja tänään ratsastaan sellanen puolihullu raakile. Voi ei!

Päivämäärä:   6.3.09 16:44:48

Hanna - Nyt ei tuukaan mulle ikävä ratsastusta kun lopetin, toi mieleen elävästi parit kerrat... :--D

Päivämäärä:   6.3.09 16:47:53

:D Ratsastaminen on kivaa, niin kauan ko pysyy seläs ongelmitta, hevonen tottelee ihan okei eikä oo paikat kipeinä. :D

Päivämäärä:   6.3.09 16:51:41

onhan se joo. :--D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.3.09 11:18:22

M Y Y N N I S S Ä

joitakin ostoehtoja

Pilgrim's Inferno
Pura Raza Española - ori
s. 03.01.2009
i. Balian of Ibelin
e. Pilgrim
este / yleispainotus
kasv. Raven Ratsutila

Elías d'Amelie
Sorraianponi - ori
s. 16.02.2009
i. Propio Ortodoxo
e. Pequeno Florido
yleis / koulupainotus
kasv. Amelie

Sondre TF
Norjanvuonohevonen - ori
s. 20.02.2009
i. Dróan EV
e. Chennye's Blodjente
yleis / este / koulu / valjakkopainotus
kasv. Treble Fjords

F... d'Amelie
Spanish norman - ori/tamma
s. 01.03.2009
i. Rétrait (percheron)
e. Neumático Princesa (pre)
yleispainotus
kasv. Amelie

K... d'Amelie
Spanish norman - ori/tamma
s. 14.03.2009
i. Taka-Rajan Tuure (percheron)
e. Ariadna d'Amelie (pre)
yleis / koulu / valjakkopainotus
kasv. Amelie

Auttakaa nyt kaveria hädässä.

Päivämäärä:   7.3.09 11:20:37

Mä voin kattella noita illemmalla. (:

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.3.09 11:22:09

plus vielä nämä

Ivy Eagle
Pura Raza Española - ori
s. 26.12.2008
i. Iván Cristóbal
e. TuuHa's Elestra
koulupainotus
kasv. Raven Ratsutila

Pilgrim's Winalon
Pura Raza Española - tamma
s. 26.12.2008
i. Weller ES
e. Pilgrim
yleis / kenttäpainotus
kasv. Raven Ratsutila

Ja kuka tietää jotain henkilöstä nimeltä Dristil tarvitsisin jotain yhteystietoja.

Päivämäärä:   7.3.09 11:23:37

Dristil, eikös sillä ollut täällä ennen tietokantojen tuhoutumista ilmoitus, että se ei jaksakkaan tätä ja antaa kaikkien sen ostamien hevosten yms.. myydä toisille tai jotain tällästä. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.3.09 11:31:15

Aha jassoo. No sit pitää vielä yks lisätä.

Eli tämäkin myynnissä

Graciano
Puro Sangue Lusitano - ori
s. 03.01.2009
i. Gostar Filho
e. Chilli's Luxerious Mille
yleis / estepainotus
kasv. Viisikko

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   7.3.09 12:35:18

Jaah no sitten mullakin on kaksi heppaa myynnissä (abc ja ph muistaakseni), jos jotakuta kiinnostaa niin täältä voi katsoa noita Dristilin omistamiksi merkittyjä koneja.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.3.09 13:42:06

Ostakee pois.

Norjanvuonohevonen varattu hevoset.comissa.

Päivämäärä:   7.3.09 13:43:03

Quintessa Pop, aww <3 Wilhood, mä tarjoon tosta illalla. (:

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   7.3.09 14:59:56

Hanna K, tarjoo 8D

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   7.3.09 15:02:02

Voi että, kun on kamala olo, mutta ei varmaan enää kuumetta. :) Huomenna sitten kotia kohti.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.3.09 19:28:31

Nostonostonosto.

Ja ostakaa noi kopukat pois.

Varattuina nvh ja spanish norman Taka-Rajan Tuuresta.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.3.09 22:03:45

Nostelen jälleen.

Päivämäärä:   7.3.09 22:05:22

Mä en millään jaksais kirjottaa tarjouksia. Wilhood on hyvä, ja säästää Quintessaa huomiseen, vvenlakin saa huomenna tarjousta jostain konistansa. :D

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   7.3.09 22:07:00

Hanna K, voin kirjottaa sun puolesta!

"Quintessa Pop <3

Hälle tarjoisin kotia Grenorista, harvinaisten tallistani (?). Pääsisi pitkäikäiseen kotiin ja vanhoilla päivillä pyöräyttäisi pari varsaa."

Tuo riittäis mulle :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.3.09 22:08:27

vvenlan kopukoista varattuja seuraavat:
Ivy Eagle, Pilgrim's Winalon, K... d'Amelie ja Sondre TF.

Muut vapaana - ostakaa pois !

Päivämäärä:   7.3.09 22:12:09

Okei.. :D
Quintessa Pop <3

Hälle tarjoisin kotia Grenorista, harvinaisten tallistani. Pääsisi pitkäikäiseen kotiin ja vanhoilla päivillä pyöräyttäisi pari varsaa, sekä nuoremmilla päivillä kisaamaan.
:D

Päivämäärä:   7.3.09 22:14:46

Riittääköhän vvenlalle samanlainen tarjous, tuskin. :< En jaksais millään kirjottaa mitään... :D

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   7.3.09 22:16:13

Vie mukanasi :D Laittele sivuja mahdollisimman pian mailiini :) Ja niin, vanhempien osoitteet jos viitsit linkittää suoraan uusille sivuille jotka on tässä muodossa: http://www.maikku.com/poni/hevoset/heppa.php

heppa-kohtaan siis hevosen lempinimi, sama kuin noissa vanhoissa osoitteissa (http://www.soberphant.org/v/hevoset/heppa.php)

Tahtoisko joku tuua mulle tän nimisiä hevosia:
Nouvelle Vague
J'en Ai Marre
Donnie Darko (joka sitten sais Donnie Brasco Pop nimisen varsan!)
Moi Lolita
Mon Maquia

:))) Anyone? Rodut on vielä auki.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.3.09 22:17:39

Riittää. Kun pistät tallin linkin mukaan.

Päivämäärä:   7.3.09 22:19:52

Okei. http://freewebs.com/grenor pääset ihailemaan tallin etusivua, jossa ei ole vasta kuin ulkoasu joka muuttuu. :D

Elías d'Amelie <3
Hälle tarjoisin kotia Grenorista, harvinaisten tallistani. Pääsisi pitkäikäiseen kotiin ja vanhoilla päivillä pyöräyttäisi pari varsaa, sekä nuoremmilla päivillä kisaamaan.

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   7.3.09 22:20:34

Täällä suunnassa ei ole mitään kummaa tehty, autolla käyty ajamassa tuolla syrjätiellä samoin takapihalla (7 ha pellolla) <: toinen oli automaatti ja toinen manuaali, tosi iso ero niissäkin siis kaikissa jutuissa <: sitten kahdella traktorilla, joissa myös eroja xD harjoittelin lumitöidentekoa kauhalla ja plaah :D kaikkea kivaa kun alkaa tuo autokoulun ajotunnit niin etten ole ihan pihalla kaikesta <:

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.3.09 22:24:34

Elias lähtee sulle. Sivuja viikon sisällä suunnillee yo. sähköpostii kiitos. <:

vvenlan kopukoista varattuja seuraavat:
Ivy Eagle, Pilgrim's Winalon, K... d'Amelie, Sondre TF ja Elías d'Amelie.

Päivämäärä:   7.3.09 22:26:00

Kiitoksia, sivuja teen huomenna. (:
Hitsit kun tuo KERJ ei toimi, lähetin tulokset viime kuun 20 päivä, eikä vieläkään hyväksytty. :D

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   7.3.09 22:27:38

Jes enää pitää tehä sivut uuteen ulkoasuun ööööö.

10 x american bashkir curly
2 x appaloosa
1 x hackney
2 x clevelandinruunikko
1 x choctawanhevonen
7 x haflinger
4 x lusitano
1 x pohjoisnorjanponi
2 x eestinhevonen
2 x knabstrupinhevonen
1 x buurinponi

Eli yhteensä 31 hevoselle jos oikeen laskin. IHANAA <3 Nii ja kolmelle lusitanolle pitäis tiedotki keksiä siinä samalla :D Oon tehny jo 29 hepalle sivut.

Huaaah. Ja oon kipeeki :( En ehi tehä paljo ollenkaa noita nyt ku aattelin mennä viimestää 12 nukkumaan.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.3.09 22:28:26

Wilhood, osta toi lusitano tosta.

Päivämäärä:   7.3.09 22:28:48

Mulla tekemättä noin viiden hevosen sivut. (: Ja tarttis kirjottaa Grenorin tekstit, tehä hoitsulle uus hoitovihko, lukee kokeisiin ja äite valittaa että oon koko ajan joko tallilla tai koneella. :D

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   7.3.09 22:29:14

Ainii... Noitten lisäks vielä kaks muiden tuomaa hevosta, eli appaloosa ja lusitano. Niille pitäis ettiä vielä kuvat.

Baa. Pistää miettimää että miks mullon noin monta hevosta... Itseasiassa tekis mieli palauttaa osa ostetuista kasvateista kun rodut ei innosta niin paljoo (omat tuonnithan voi poistaa nappia painamalla).

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   7.3.09 22:30:32

Ja nyt sitte pistää miettimää että miks mää laskeskelen tekemättömien sivujen määrää ku voisin tehä niitä. Hmm...

vvenla, mitä onko sulla lusitano myynnissä :D Oon monesti selannu sun myytävät läpi ja kattonu että höh vaa vääriä rotuja.

Mutta mutta katon kohta jos ostaisin. Tai sitte voin luvata että ostan ku oon tehny ne 31 sivut ellei se mee jo ennen sitä!

Päivämäärä:   7.3.09 22:33:15

No voi p*ska, nyt mä hukkasin sen vihon, mikä mun piti tehä. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   8.3.09 13:04:25

Wilhood, joo tää :

Graciano
s. 03.01.2009
i. Gostar Filho
yleis / estepainotus
kasv. Viisikko

Osta pois.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   8.3.09 17:37:42

nostonosto.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   9.3.09 14:57:55

Hop.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   9.3.09 19:33:50

Missä on kaikki harvinaisten omistajat ?

Päivämäärä:   9.3.09 19:35:17

täälä, päivittelee kisaus listaa ja lukee kokeisiin.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   9.3.09 19:35:53

Minä olen täällä. :)
Voisi päivitellä Degderaa tänään, ja kirjoitella nuo luonteet loppuun. Eilen kotiuduin, ja kävinkin heti tänään TK:ssa tutkituttamassa korvan, ja sain antibiootit. :)

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   9.3.09 19:47:52

vvenla > hei viittikkö miun noista osallistumisista niin hevosten osoitteiden lopusta vaihtaa sen .html päätteen .php:ksi, kuten asiasta siulle mailasinkin jo vähän aikaa sitten <:

Niin ja mitäs siulla on vielä' myynnissä olisin todella KIINNOSTUNUT niin ja arvaas kenen sivuja värkkään juuri <: Katrine d'Amelien <: eli siis siun kasvattisi <:

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   9.3.09 19:52:37

Tekisi mieli hankkia yksi yksilö jotain harvinaista rotua taas talliin, mutta en keksi rotua. Toisaalta joku töyhevonen kutkuttaisi, mutta toisaalta taas joku poni. Ähm. En edes pidä poneista :D Joku peruslämminverityyppinenkin hevonen voisi olla kiva. Vaikka valjakkopainotteinen :o

Voivoi :D Suositelkaa jotain rotua! Ehdotuksia otetaan vastaan siihen asti kun olen päättänyt mitä hankin vai hankinko mitään.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   9.3.09 20:03:39

Essi K, minä muuttelen, nyt on vaan toisilla tunnuksilla (Ellery Canadians), jonka kohta teille vilautankin josko saan sivuja ikinä valmiiksi. ^^ Mutta tuotaa, VARATTUJA ovat Ivy Eagle, Pilgrim's Winalon, K... d'Amelie ja Sondre TF.

Ireth, osta spanish norman. Siinä on työhevosta ja lämminveristä sekasin. Ylempänä topassa myynnissä F... d'Amelie.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   9.3.09 20:04:10

Jos Irehtiä kiinnostaa työhevonen, niin kurkkaa :D

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   9.3.09 20:11:19

Ireth - Lipizza ;>

Kiinnostaisiko ketään muuten 1-polvinen quarabvarsa, josta saisi mainion kaverin westerniin ja pyörimään AHAC'ssa? Isällä AHAC Legion of Masters-arvonimi, emä vasta aloittelemassa uraansa. :)

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   9.3.09 20:13:06

veya > näyttele ihmeessä <:

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   9.3.09 20:16:16

Pilgrim's Inferno
Pura Raza Española - ori
s. 03.01.2009
i. Balian of Ibelin
e. Pilgrim
este / yleispainotus
kasv. Raven Ratsutila

Graciano
s. 03.01.2009
i. Gostar Filho
yleis / estepainotus
kasv. Viisikko

vvenla >> Noi voisi kiinnostaa aika lailla minua elio agapitoon tulisivat ainakin nyt alkuun, mutta olen niin innostunut roduista että teen varmaan agapitolle lisä siiven noita varten. Ovat niin hienoja kavereita :)

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   9.3.09 20:20:55

Mulla on lusitanosta koulukuvat. :p

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   9.3.09 20:21:23

No ota pois. Gracianoa kun se Wilhood nyt ei myöntänyt ottaneensa, niin sinä sen saat. :D

Päivämäärä:   9.3.09 20:21:39

Mun tarttis tehä hepoille sivui, muttan en millään jaksais. :D

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   9.3.09 20:22:42

vvenla > jee ! mie sain pari kaakkii lisää <:

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   9.3.09 20:23:39

Spanish norman.. täytyy kyllä sanoa, etten ole ikinä perehtynyt rotuun :o Täytyy katsella tarkemmin ja miettiä. Olen aina pitänyt sitä jonakin työhevosena, jolla ei voi tehdä oikein mitään :D

Veenalle on tulossa tilausvarsapyyntöä tässä kevään aikana 8) Sen verran muksmuks rotuja.

Lipizza on toinen rotu johon voisin kyllä perehtyä. Olen aina pitänyt sitä jotenkin 'tylsänä', joten en ole sen kummemmin tutustunut. Pääpiirteittäin tiedän rodusta toki. Voisi olla tutustumisen arvoinen rotu kyllä.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   9.3.09 20:25:22

Ireth, minä en ole ikinä pitänyt spanish normania minkäänlaisena työhevosena koska en itse työhevosia harrasta, joten rohkeasti vaan lajin pariin. (; Tuollahan olisi yksi kasvatti minullakin myynnissä ja varmasti esimerkiksi Veenan percheroneja saisi siitokseen lainata jos kiinnostusta olisi. (;

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   9.3.09 20:26:58

Yrität oikein kunnolla saada noita meillekin päin :D Harkitsen asiaa ja tutustun rotuun enemmän.

Hevosmaailma.net ->

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   9.3.09 20:32:04

iik oottepa te puhunu paljon :D Mää en oo saanu kahteen päivää yhtään sivua tehtyä hevosille.

Ja tänäänki oon vaa tehny personalia ja nyt hiatus-ilmoitusta blendin etusivulle :D Tai sillee jännästi. Siis kö noitten sivujen pitäis muuttaa sb.orgista maikku.comiin.

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   9.3.09 20:32:42

Ölen tainnut sekoittaa tuon johonkin muuhun, sillä tämähän on sangen mielenkiintoinen rotu! Herttinen mitkä mahdollisuudet. Komean näköinenkin, vaikka hevosmaailma.netissä vain yksi kuva onkin. Vakavassa harkinnassa kyllä. Mutta mistäs tuollaiselle taikoo kuvat? Vai löytyykö esim. Slawikista? (Bobilta ei löytynyt kun katsoin, tai sitten katsoin ihan omiani :D)

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   9.3.09 20:33:40

Mitäs tämä sekoilee, siis OLEN enkä ölen :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   9.3.09 20:34:43

Hevosmaailma ei kerro paljon. :'<

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   9.3.09 20:38:02

Ireth, minusta tuolle käy melkein mitkä kuvat vaan. No ei, mutta itse esimerkiksi laittaisin kevytrakenteisemman percheronin tai raskasrakenteisemman andalusialaisen kuvat. Andalusialaisten kasvattajilta saattaa löytyä, tai sitten ihan piirtämällä. ^^

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   9.3.09 20:41:41

Ei sieltä kyllä paljoa tietoa löytynyt, mutten pitkää oppimäärää nyt tarvitsekaan :D Siitä edes löytyy jotakin tietoa tuolta, toista se on esim. walerin laita. Ei sitten niin mitään merkintää, toivotonta löytää tietoa siitä. Englanniksikin tuosta on niin pirun vähän tietoa.

Psst. Ei ketään kiinnostaisi kisannut ja suvullinen walertamma? Oma kasvatti, kisannut meillä matkaratsastusta (jos en ihan metsään muista, taitaa olla yksi startti kenttäkisoissakin) ja muutama kutsu on lisäämättä sivuille. Hiljaisesti myynnissä ollut syntymästään asti, vaikka voisi meillekin jäädä. Sulhasia ei kauheasti tarjolla ole (ei yhtään oikeastaan) ainakaan vielä, mutta jahka pari uutta kasvattia kasvavat niin eiköhän niitä ainakin meiltä Viisikosta löydy :) Kuvia löytyy Bobilta, mutta myös tilastohevosten ja joidenkin muiden rotujen kuvat noille sopivat. Ovat aika hajanaisia rotumääritelmän suhteen.

Menipäs tuo jaaritteluksi :D Ostakaa pois.

Päivämäärä:   9.3.09 20:42:41

Haluun <3

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   9.3.09 20:45:32

Mä haluisin ton mun valjakkopainotteisen comtois-orini seuraksi muita raskasrakenteisempia rotuja! muutenkin ollut taas hinku ostaa lisää ja lisää valjakkohevosia ja poneja <:

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   9.3.09 20:48:42

E_P, Mun pitäisi kysyä sulta, jos sun comtois orisi astuisi mun Annin. :) Ja hankit meiltä Degderasta rasktaita hevosia!

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   9.3.09 20:59:11

Nyt kaikki kommentoimaan Elleryä!<3

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   9.3.09 21:05:15

Jos Hanna minulle puhuit, niin vie vain tuo tamma pois :D Tuossahan se on muutaman kuukauden roikkunut vailla mitään käyttöä ja napsinut kisoista viimeisiä sijoja.

Päivämäärä:   9.3.09 21:06:00

Ireth, ihan oikeestikko!?! Tottakai vien mennessäni. Nyt mulla se kauan haaveena ollut VMJ konikin, ihanaa! (:

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   9.3.09 21:14:44

Tokitoki :D Noita on niin harvassa (lue: niin harvassa, etten ole tuotakaan saanut myytyä ennen kuin nyt sinulle) että myyminen on hirveää tuskaa, annan mieluusti ensimmäiselle kiinnostuneelle :D Sivuja jos teet joskus ja lähettelet sähköpostilla (os. näkyy hevosten sivuilla) niin kaikki on ok. Silloin voin vaikka loput kisat antaa, tai löydäthän sinä ne kyllä VRL:n tulosarkistostakin. Mutta miten vain haluat :)

Hmm, mitäs vielä. Rekisteröityä tuota ei vielä saa, kun ei waleria löydy VRL:n listoilta. Kasvattajaksi Ireth, Viisikko, kuten nykyisilläkin sivuilla on. Mutta mitään varsinaisia 'vaatimuksia' ei ole.

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   9.3.09 21:24:46

Veena, kyllähän Olli voi Annin astua, päivällä tai muulla ei väliä <:

Onko sinulla yhtään hevosta jotka olisivat edes hiukan valjakkopainotteisia? kun minä en ikuna ole työhevoskisoihin perehtynyt joten ottaisin mielellään hevosia joilla voisi edes noihin noviisi luokkiin mennä (joissa Ollikin kisaa). Myytkö edes melkeen pelkästään valjakkokäyttöön...?

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   9.3.09 21:25:20

Huhhuh. Kattokkee mitä Ponikartanon etusivulle on tapahtunu >:) Kattokaa oikeesti kaikki.

Oon koko illan siirtäny personalia, blendiä ja tallia domainilta toiselle. Personalin ulkoasua ja tekstejä piti vähän muokata samalla, blendille piti vääntää hiatus-sivu etusivulle ja Ponikartanon kaikki hepat ei oo vielä ehtiny muuttaa uuteen osotteeseen mutta ei se oo niin justiinsa. Onhan tässä aikaa ja itteni takia tätä teen :>

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   9.3.09 21:26:51

käykää nyt kommentoimassa elleryä tai rupeen itkemää. :'<

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   9.3.09 21:28:29

Tällainen quarabvarsa siis myynnissä, nimi ja sukupuoli ovat vielä vaihdettavissa. Mahdollisesti teen ihan oman myyntitopicin piakkoin, mutta voi siitä jo nyt heittää tarjousta. :)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   10.3.09 01:47:03

Työhevosten omistajat:
20.3, 21.3, 22.3 & 23.3 ;)

Päivämäärä:   10.3.09 16:37:40

Ireth, sä oot kultanen. (:

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   10.3.09 18:10:33

E_P, Kaikilla kilpaillaan valjakossa aina silloin tällöin, joten mahdollista on saada.

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   10.3.09 18:35:00

Veena, hienoa! siinä tapauksessa voisin haluta kasvatin jos toisenkin sinulta <:

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   10.3.09 18:53:04

No tottahan toki! :) Kerrot vain yhdistelmiä.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   11.3.09 13:34:11

A:SKNDAOLEJNAKEKFAEPAJFEWKL. Mozilla poisti kaikki kirjanmerkit mitä mulla oli, eli siinä meni ne kaikki farmit joihin mulla oli luvat. Prkle.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   11.3.09 17:31:27

Täällä ei kyllä nykyään puhuta enää mitään. :B

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   11.3.09 17:34:18

Oon sairastellu ja sillee :< Nii nothing new at the virtuaalihevosrintama. Nyt koitan vääntää sivuja noille elukoille. Tuon takia mulla on muuten kuvaluvat tallessa livejournalissakin :D

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   11.3.09 17:39:56

Tulin tässä muute pohtineeksi, että mulla on 16 kasvattia joista vain 2 on rekisteröity VRL:ään. Vaikka se ei niin must olekkaan, niin pyydän sitä silti kiltisti myyntiehdoissa. Kaiken kruunaa se että toinen noista rekisteröidyistä on mun omistuksessa :D
Mutta toisaalta myös 2 niistä rekisteröimättömistä on mun omia, toisella ei oo vielä ees sivuja.

Hmmm.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   11.3.09 17:43:29

Joo mua rupes niin v.tuttamaan että nyt kun yritän niitä jälleen etsiä, niin kirjotan osotteen aina muistioon ylös. :D

Päivämäärä:   11.3.09 17:43:57

Wilhood - hui kamala. :--D mulla on joku 70 kasvattia, joista suunnilleen 40 on rekisteröity... 11 niistä tosin on mun.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   11.3.09 17:51:23

Mutta 40 on hienomman näkönen ku 2, vaikka se murto-osa onkin :( Tai no, yli puolet.

Päivämäärä:   11.3.09 18:36:14

Will, no, sitten kun Quintessa saa sivut, se rekisteröidään heti!

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   11.3.09 18:37:43

Hanna K, kiva juttu :D Keksikää Bright Spark nimiselle appaloosa-orille lempinimi!

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   11.3.09 18:40:28

hohhoijakkaa :S kuorma-autolla ajeleminen meni hyvi :D niin hyvin että päästi heti liikenteeseen xD :D vaihteet oli vähän hankalat :D

Päivämäärä:   11.3.09 19:24:16

Essi K. :D Mäki haluun jo ajokortin! :D Mutten saa hetkeen.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   11.3.09 19:29:31

Höh, siitä tuli sitten Peso lopulta siitä Bright Sparkista. Uusi lusitano sai lempinimekseen Tito.

Meijän öljypoltin meni kuulemma p'skaks hetki sitten. Viimeks ku se ei toiminu kunnolla niin kärvistelin yksinäni monta päivää 12 asteen lämpötilassa. Kyllä, SISÄLLÄ. Mutta nyt onneks porukat on hoodeilla.

Sormia ja varpaita paleltaa :( Tosin niitä paleltaa aina muutenki.

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   12.3.09 18:41:19

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=43231&t=43231
ja kaikki työhevosista kiinnostuneet menee ja kattoo ton! :D

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   12.3.09 18:42:19

Hanna K. > haham vähä alle kaks kuukautta ja 18 lasissa ;) sit on kaikki kohillaa :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.3.09 21:16:22

HIIOP.

Ps. Kommentoikaa nyt Elleryä vaikka tähän topaan, jos ette oikeaan jaksa. Kukaan ei huomaa meitä. :'<

LähettäjäSindi 
Päivämäärä:   12.3.09 21:20:58

Hei Sindilläkin on muutamia mukavia "harvinaisempia" koppuja:)
Kaksi kipaletta issikoit löytyy ja sit kolme kipaletta brandenburgeja. (Olen jotenkin juossut keskustelunne yli aina:))

Päivämäärä:   12.3.09 21:25:29

vvenla, haluun joskus teiltä kasvatin. :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.