Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset #13

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   1.3.09 15:00:19

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=11726&t=11726

Teinpäs nyt sitten. :)

Re: Harvinaiset #13

LähettäjäEssi 
Päivämäärä:   1.3.09 15:07:22

Pitäisiköhän osallistua noihin näyttelyihin.. No pakko se kai on :D

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   1.3.09 15:09:11

Haluan lisää belgialaisia!

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   1.3.09 15:18:37

Tänään vois tehä sivut noille puuttuville hobusille.

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   1.3.09 15:22:24

Torinhevosten omistajat: tutustukaa ViToYs:n toimintaan!

Sivuille tulossa vähän silmiä miellyttävämpi ulkoasua piakkoin.

Ilmoittakaa myös hevosenne torinhevoslistalle ja ilmoittautukaa kasvattajaksi, mikäli koette kasvattavanne tätä rotua :)

Löytyykö näitä hurmureita keltään..? :)

LähettäjäMiaC. 
Päivämäärä:   1.3.09 15:59:18

Kiinnostaisiko ketään enää 2007 puolella syntyneet lewitzerit vai jätänkö ne suosiolla bittiavaruuteen?

LähettäjäEssi 
Päivämäärä:   1.3.09 16:01:34

MiaC. > näytä niin katson millasia ovatten <:

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   1.3.09 16:02:55

Shavo, Branwenista löytyy mutta kasvatus ja tammojen hankinta on ollut vähän jäissä :).

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   1.3.09 16:21:20

Ostakaas nyt te multa pois noi "harvinaiset" puoliveriset. Kyllä mä tiedän, että nää kelpaa teille, joten siitä vaan ostamaan.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=16258&t=16258

Vitsi mua ärsyttää, kun noiden eläkeläisten kanssa säätäminen vie kaiken ajan pois kisaamiselta. Niin ja ton Rownshockin tulevaisuudestakin pitäis päättää. Emt. Mä en nyt yhtään tiedä mitä mä teen noiden kans..

LähettäjäMiaC. 
Päivämäärä:   1.3.09 16:25:16

Essi > ne ei sitten ole tehnyt _mitään_ elämänsä aikana.

o. Spyros von Schecke
s. 27.03.2007
i. Zornig von Schecke (sivut kadonneet) (i. Gangerein e. Hot Java)
e. Halfreida von Schecke

t. Urania von Schecke
s. 06.04.2007
i. Vasco von Schecke
e. Philomena von Schecke

o. Bernard von Schecke
s. 19.08.2007
i. Caspar von Schecke
e. Raelene von Schecke

o. Pawel von Schecke
s. 19.03.2007
i. Eufemio von Schecke
e. Emelyne von Schecke

o. Zane von Schecke
s. 01.07.2007
i. Greger von Schecke
e. Udele von Schecke

t. Amalia von Schecke
s. 06.07.2007
i. Colonel aus Whisper
e. Kornelia von Schecke

t. Ilsa von Schecke
s. 16.01.2008
i. Izaak von Schecke
e. Halfreida von Schecke (linkki ylempänä)

t. Karalynne von Schecke
s. 02.02.2008
i. Amadeo von Schecke
e. Philomena von Schecke

t. Xenia von Schecke
s. 24.05.2007
i. Jeroen von Schecke
e. Kornelia von Schecke

t. Roterica von Schecke
s. 24.03.2007
i. Eufemio von Schecke
e. Finte von Schecke

LähettäjäMette 
Päivämäärä:   1.3.09 16:32:55

Jos joltain sattuis löytymään meidän fredriksborg-evm-Artulle tai Toralle naisseuraa, saa luvan laittaa mailia.

Päivämäärä:   1.3.09 16:37:48

Lähettäjä: Heidi M.
Päivämäärä: 1.3.09 16:02:55

Shavo, Branwenista löytyy mutta kasvatus ja tammojen hankinta on ollut vähän jäissä :)

Tämä mulla oli tiedossakin jo, kun sulle ne yhdet torituontini myin :3

Torinhevoset on kyllä ihan kivien alta etsittävä ja sieltäkään ei löydy. Toisaalta niitä on nykyään melkein joka ratsastuskoululla papereilla tai paperittomina, miksei ihmiset muka "tunne" tätä rotua? :< *itku winku borqu* :DD

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   1.3.09 16:43:20

Vieläkin osallistujia, en oo Essiä vielä päivittäny mukaan.

http://www.geocities.com/vvenla/nj6.html

Kaikki ruunat mukaan !

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   1.3.09 16:48:41

Useimmilla ihmisillä taitaa olla torinhevosista sellainen kuva, että ne ovat vain keskinkertaisia ja 'tavallisia' hevosia, joilla ei varsinaisesti voi tehdä mitään. No, eihän niitä näykään 160cm esteradoilla tai GP-radoilla, mutta ne pärjäävät silti puoliveristen joukossa vähän matalammalla tasolla. Monipuolisiakin nuo ovat, sopivat myös valjakkoon ja eikös IRL joku kilpaillut torinhevosella myös westerniä? Ainakin joskus luin jostain lehdestä ^^

Kasvattajia on kyllä ihan säälittävän vähän, eikä hajayksilöitäkään tunnu löytyvän juuri mistään.

(psst. Shavo, laitoin mailia koskien torinhevoslistaa. Toivottavasti tuli perille?)

LähettäjäNae 
Päivämäärä:   1.3.09 16:50:02

MIKS PERKL WESTFALEN EI OLE MUKAMAS HARVINAINEN? >.< En ole nähnyt kuin itselläni elossa olevia rodun edustajia ja NJ näyttelyihin ei osallistu kukaan :'< NYYH!

Päivämäärä:   1.3.09 16:52:49

Ireth, niinpä :< Oma hoitohevonen jonka ei. on hannover, muuta suku on melko lailla torinhevosia (ja neljännestä polvesta löytyy työhevosiakin O_o) hyppäsi ns. "kouluttamattomana" viisi vuotiaana 120cm maastoesteradan tuosta noin vain. Lisäksi on hypännyt 110cm ratoja vanhempanakin.

Joskus luin että joku kilpailee torinhevosellaan yrjö puskaa koulussa ja esteillähän torinhevosten ennätys on yli 2m. Virtuaalimaailmassa kun on vielä enemmän näitä risteytyksen näköisiä hevosia, niin kyllähän ne nyt helposti voisi kilpailla 120-140cm luokissa, kuten omani kilpailevatkin.

Ja tosiaan, westerniinkin torinhevonen sopii. Omalla hoitohevosellani on vanhoilla päivillään ratsasteltu vähän western tyyppisesti ja kuvia olen nähnyt "westerntoreista" :)

Lisäksi rotu käy myös valjakkoon - siis tällä rodullahan on suuret lajivalikoimat :o

Aktiivisia kasvattajia/ omistajia minun tietääkseni alle viisi, että säälittäviä lukuja kyllä ovat... .__.

Lähettäjä: Naw. 
Päivämäärä:   1.3.09 16:53:13

Torinhevosia kyllä näkyy aika harvassa. On muuten ainakin yksi kansallisiakin kisannut tori :D oon päässy joskus ton selkäänki, kiva polle oli :D

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   1.3.09 16:57:43

Näin olen kuullutkin, että torit hyppäävät yksittäisenä ihan hemmetin suuria esteitä. Ratana voi ehkä hiukan vaikeuttaa niiden massavuus? Mutta kyllähän ne helposti sen 120-140cm hyppäävät myös ratana.

Torinhevonen on todellakin yksi monipuolisimmista hevosroduista, siksi itsekin siihen aikoinani ihastuin :) Pärjäisivätköhän nämä matkaratsastuksessa..? Tai mikä estää kokeilemasta, täytyy laittaa joku noista omista kokeilemaan onneaan. Sen kun vielä päättäisi kenellä voisi olla rahkeita lajiin :D

Ethän vain Viisikkoa laskenut aktiivisiin kasvattajiin? :D Olemme olleet niin epäaktiivisia torinhevosten suhteen ettei voi kuin hävetä. Kasvatteja on syntynyt yksi (:'D) ja puolilla hevosista ei ole sivuja. Heh...

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   1.3.09 17:00:43

Nae: Mun mielestä westit on ainakin jonkin verran harvinaisia. Riippuu tietysti mihin vertaa. Jos FWB on normaali yleinen rotu, niin silloin westfalen on harvinainen mutta. Ois kyllä kiva tietää miten määritellään varsinkin puoliveristen kohdalla harvinaisuus.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   1.3.09 17:01:04

Haluaisiko joku tuoda mulle nuita hevosia?

Päivämäärä:   1.3.09 17:01:57

Naw, oijoi, Arhippoksen jälkeläinen 8DD
Komea hevonen :3

Ireth, kyllä toi meidän torinhevonen päihitti noita puoliverisiä seurakisoissa isoissakin luokissa, vaikka on massava tapaus (750kg....) :D
Omistaja ei tosin enää kisannut sillä sen jälkeen kun ryöhäsi viereiselle muurille kun olisi pitänyt hypätä tylsä pysty - olisi voittanut luokkansa, mutta ryöhäsi vaan muurille kun halusi hypätä sen mieluummin, haha..
Kyllä nuo varmaan matkaratsastukseen sopisivat varmaan myös. Ainakin tuo hoitohevonen nuorempana teki 40km lenkkejä läpi vuoden ja viime kesänäkin selvisi kesähelteessä 30km lenkistä vaikka vanha alkaa jo ollakin :))
Kuule Ireth - torinhevosten mitta-asteikolla Viisikko on ERITTÄIN aktiivinen torinhevostalli! (mieti sitten siitä mitkä on niitä epäaktiivisia... :s)

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   1.3.09 17:09:58

Ihanaa, omapäisyyttähän niistä löytyy :')
Itse en ole kuin pari torinhevosta nähnyt ja yhtä risteytystä ratsastellut - aika mielenkiintoinen tapaus, jos näin voi sanoa.

Täytyy kokeilla parin hevosen kanssa matkaratsastusta, tosiaan. Vaikka tuolla 'uudella' orilla Mässyllä ja sen morsiamella Mellulla. Jos vaikka ura urkenisi sillä saralla.

Ehh, mieluummin jätän miettimättä. Tulee paha mieli rodun puolesta :s

LähettäjäTijuana VRL-3662 
Päivämäärä:   1.3.09 17:12:41

Ekaks viesti ilman linkkejä. ><

Päivämäärä:   1.3.09 17:13:27

Heei, ilmaiskaapa mielipiteenne Spotted Saddle Horsesta!

Olen blogiin ja harvinaisten foorumille jo postannutkin tämän. Haluaisin ainakin itse alkaa nuita hiukan kasvatella, ja koska ne reaalimaailmassa ovat mitä tahansa kirjavia askellajikoneja, virtuaalisesti ne siis olisi fiksuinta luokitella risteytysroduksi, jonka jalostukseen käyvät mitkä tahansa askellajikonit jotka eivät osaa ravata.

Eli jalostussääntöjä sitten yhdessä vaan pohtimaan kaikkien kiinnostuneiden kesken?

Päivämäärä:   1.3.09 17:24:36

Oho, onko harvinaisilla ihan oma foorumi? =o
Täytynee tutustua :)

Ireth, joo omapäisyyttä kyllä löytyy mutta lempeitä ovat luonteeltaan. Minä olen kaksi muuta torinhevosta nähnyt. En kauheasti muilla talleilla käy, hoitohevosen + sen pariin tallikaverin hoitamiseen menee kaikki vapaa aika muutenkin :D

LähettäjäEssi 
Päivämäärä:   1.3.09 17:32:21

Tijuana > Mie olen tosi kiinnostunut tosta mutta noi jalostus jutut on kyl viel niin epäselvät että huhhuijakkaa. Pitäs varmaan ottaa osaa. <:

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   1.3.09 17:34:57

Itseäni kiinnostaa kylmäveriset aivan hurjasti, ja valjakkohevosena spanish norman, mitä vvenla mulle suositteli. :)

Päivämäärä:   1.3.09 17:35:13

Essi - No otapa osaa keskusteluun. :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   1.3.09 18:35:52

Pitäisi taas tehdä hevoskarsinta Djoehemissa... ylivanhat hevoset taivaaseen siis. Ja sitten hankkia uusia hevosia, lähinnä suvuttomia. Joidenkin rotujen tilanne vähän päässyt repsahtamaan :P

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   1.3.09 21:19:21

Edelleen halukkaita osteleen Ninon vaaveja tai kysyy tilareita :>

http://www.launiel.net/nino/toiminta.htm

LähettäjäEssi 
Päivämäärä:   1.3.09 21:32:13

Tijuana > otan jos osaan :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   1.3.09 21:39:08

Mahtaisiko porukkaa kiinnostaa tilastovarsat? Eli siis harvinaisista teetetyt risteytykset, esimerkiksi vaikka angloarabi+kaspianponi? Kasvatin jossain vaiheessa tällaisia (virtuaalisia ratsuponeja tarkalleen), sitten innostun niihin lopahti mutta nyt voisi taas kiinnostaa kokeilla...

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   2.3.09 11:08:36

Upitellaan

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   2.3.09 17:12:57

http://www.geocities.com/vvenla/nj6.html

Vielä mahtuu, MilliM:kin mukaan. ^^

LähettäjäMelissa T. 
Päivämäärä:   2.3.09 17:24:05

Shira, toi voisi olla aikasten kiva idea. Minä voisin ainakin alkaa harvinaisista teettää tilastovarsoja.. Olen aikoinaan ajatellut tilastojen kasvatusta, mutta innostus lopahti siihen kun ajattelin ettei kukaan tilastoa huoli. :)

LähettäjäMiaC. 
Päivämäärä:   2.3.09 18:18:51

Tuossa ylempänä oli pitkä liuta noita 2007 syntyneitä varsoja, jos joku niitä haluaa omakseen, niin ilmoitelkaa tähän. Muussa tapauksessa menevät bittiavaruuteen.

LähettäjäMelissa T. 
Päivämäärä:   2.3.09 18:25:12

MiaC, voisinko minä kaapata mukaani Uranian, Xenian (syntynyt omana syntymäpäivänäni!) sekä Bernardin? :> Hereciaan > http://www.freewebs.com/herecia/ (anteeksi laiskanlinkitys). Lähinnä siitoskäyttöön, lewitzereistä kun aina olen tykännyt. :)

LähettäjäMiaC. 
Päivämäärä:   2.3.09 18:28:31

Melissa T. > vie ihmeessä mukanasi ja kuoppaa kun et etää tarvitse :). Ilmottele minulla sivuja mailitse (virtuaali@miluca.net) kun ehdit.

LähettäjäMelissa T. 
Päivämäärä:   2.3.09 18:30:41

MiaC, voi kiva! :) Alankin tekemään sivuja. :p

LähettäjäMelissa T. 
Päivämäärä:   2.3.09 19:09:22

Muutes, ketkä kaikki odtelivat Hereciasta niitä hevosia? Jotta tiedän mitä voi tosta listasta poistella.

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   2.3.09 20:06:12

nostetaan ylös, jahka jollakin olisi jotakin keskustelun aihetta. .

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   2.3.09 20:08:55

Hei, Melissa T! Ostin sulta tämmösessä harvinaisten töpössä joku ilta kaksi andalusialaista, nimeltään Diamantes ja Oblicuo Ocre.
Tulin siihen tulokseen, että en heitä voikkaan ottaa vastaan. Anteeksi :(

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   2.3.09 20:09:09

MITÄS JOS Degderasta tulisi vain työhevostalli? Suvuttomat westernhepat lähtisivät, ja suvulliset jäisivät.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   2.3.09 20:10:06

Nostellaanpas ylös. (:

LähettäjäMelissa T. 
Päivämäärä:   2.3.09 20:11:13

Wilhood, selvä. Jätän heidät sitten talliin. :)

Veena, miksei? Työhevostalleja kun ei pahemmin löydy, niin painota vain työheppoihin! (peeäs, mä voin ostella niitä suvuttomia western hepoja sitten. :p)

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   2.3.09 20:13:07

Määki voisin ostella Veenan westernheppoja jos niille sais ne ihanat kuvat mukaan ohh <3_<3
Mutta ei, piä ne westernitkin tallissa :( Mutta pienimuotoisempana yksikkönä. Kun ei niitäkään niin paljoo virtuaalimaailmasta löydy.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   2.3.09 20:26:50

Melissa, Sitä just ajattelinkin. :)

Kuvia en noille viitsi antaa mukaan. :DD

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   2.3.09 20:30:19

Veena, joo no sen kyllä tiesin jo itsekin että luvat ovat vain sinulle :D Hmmmz pitäis tehä sivut paintille, quarterille, selle francaisille, kladrubille ja toiselle paintille.. Ja sitte vois ehkä tehä omalle haflingerkasvatillekki. Mut ainakaa ei oo nyt noi andalusialaiset pyörimässä jaloissa ja sain ihanan kuvatn quartervaaville <3 Tai saan ehkä kohta riippuen kelpaako mun tuonnit yhelle ihmiselle :P

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   2.3.09 20:45:12

http://geocities.com/degdera/coro.html
http://geocities.com/degdera/neppa.html
http://geocities.com/degdera/eversti.html (MAHDOLLISESTI)
http://geocities.com/degdera/viini.html

http://geocities.com/degdera/ebony.html
http://geocities.com/degdera/rela.html

Nuo voisin mahd. myydä, jos vain Heidille on OK. Neppa ja Viini ovat kyllä liian kivoja.. :)

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   2.3.09 21:05:40

Hiljaista. :(

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   2.3.09 21:15:42

On on ;<
Kaikki osallistuu nyt noihin työheppakisoihin!
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=20834&t=17857
tonne vaan osallistumaan alle niin lisäilen <:

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   2.3.09 22:36:25

hiljasta, eli nostetaan etusivulle jos vaikka muutkin eksyisi tänne.

LähettäjäTilli 
Päivämäärä:   3.3.09 13:18:27

Olisiko kellään myynnissä dales-, fell-, dartmoorin-, ylämaan- tai exmoorinponeja? Eikös nämä aika harvinaisia ole?

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   3.3.09 13:23:40

Tilli, Päiviellä ainakin on noita rotuja tallissa. Googlaa Cuddly Ponies. Ei nyt oo itellä osotetta käsillä :D

Haluaisko joku auttaa :3?

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   3.3.09 15:52:24

http://www.geocities.com/vvenla/astutuskalenteri.html
ostakaa pois nyt jooko.

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   3.3.09 16:12:20

Nyt tuli taas ulkoasu ongelma, mä oon liian hyväsydämminen! :D

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   3.3.09 16:14:18

Hanan K, minkälainen ulkoasuongelma?

Päivämäärä:   3.3.09 16:15:26

No tein ulkoasun, mutta sitten menin antamaan sen pois. :D

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   3.3.09 16:21:11

Voisin tarjoutua tekemään sulle ulkoasun jos oma ei ois kesken :D Ja en varmaa osais tehä semmsota ku haluut, mutta..

Päivämäärä:   3.3.09 16:21:58

Kyllä sä osaisit, meinaan haluun tosi tosi yksinkertaisen. Harmi ku oma on kesken, koita saada se nopsaa pois alta, niin voit tehä mulle. :D

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   3.3.09 16:29:51

Vilautteles jotain paint mallia ja värimaailmaa :D Kuvia en kyllä saa muokattua :E Siks omaki on vaan tämmönen.

Tekasen tohon vielä pohjan hevosten sivuille ja sitten voin kattella sun layouttia Hanna. Ei oo muutakaa tekemistä tänää :D

Päivämäärä:   3.3.09 16:31:12

Näyttelen mesessä, jos sopii. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   3.3.09 17:10:25

nostonosto.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   3.3.09 17:54:20

Venla pisti Amelien tauolle. Venla keskittyy nyt kanadanhevosten kasvattamiseen ja joku päivä vielä näyttää teille hienon luomuksensa. ^^

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   3.3.09 20:08:03

Kurkkua polttaa, ja 38,8 kuumetta. :( Huomenna pitäis lähteä Rukalle, ihanaa!

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   3.3.09 20:21:09

Onko tää ihan hirvee? :| Hevosen ulkoasu.

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   3.3.09 20:29:10

Wilhood > Toi on ihana, mie tein ittelleni saman tapasen tosyks päivä xD en jaksa varmaa ikin vaihtaa sitä xD Toi on kyl nätti <3

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   3.3.09 20:42:20

Onkoha tuo parempi tollasena värillisenä?

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   3.3.09 23:06:30

Noustaan <3

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   4.3.09 07:57:17

Nostetaan uuteen päivään :)

Päivämäärä:   4.3.09 08:14:56

Jepjep... En ookkaan pitkiin aikoihin osallistunut keskusteluun täällä, mutta ei olekaan ollut niin aktiivista kuin aiemmin.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   4.3.09 11:36:17

Voi kauhia tätä mun oloa, lähetään pian miehen kanssa käymään apteekissa. :) Ja tänään Rukalle, mutta eiköhän mua iltaisin näe koneella!

Oon löytänyt niin helmiä shirejä ja clydejä, ja mailannut näiden omistajille. Mmangolta mulle tulikin ylikiva heppa! :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   4.3.09 12:28:10

Hei. Suosittelen lämpimästi rekisteröitymään SAIhin (Southern Acres Inc), koska sieltä jos jostain löytää varsinaisia helmiä ! Varsinkin askellajihevosia näyttäis olevan myynnissä.

Ja mua kiinnostaa, eli näyttäkää hevosia jos ne on oikeesti ulkomailta tuotuja, ei mitään itekeksittyjä vaan suvultaan ulkomaisia? ^^

Itsehän omistan pre-tamma SAI Asombradon, psl-tamma WPE Inez'n ja swb-tamma VDL's Inside Secrets.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   4.3.09 12:39:05

vvenla, Tuo SAI on aika hauska, mutta en ymmärrä tuota. :D Kai se on tää, kun on niin tavattoman huono englannissa..

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   4.3.09 12:53:06

Voin yrittää neuvoo jos on jotain tiettyä juttua mitä et ymmärrä vai ylipäätään koko foorumia ? SAI:hin joutuu siis rekisteröitymään ennenkuin pääsee selaamaan mitään. ^^

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   4.3.09 12:55:22

Jes sain tehtyä sivut kahelle ostetulle kasvatille 8D (Veena, check your e-mail)! Kohta sitten lähenkin poikakaverin luo yötä viettämään. Oonkoha muistanu pakata kaiken..

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   4.3.09 13:19:53

Löyty muuten kiva ulkomaalainen clyde, ja voisi kysyä astutusta.. :) Jos osaisi vain kysyä. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   4.3.09 19:08:40

Kysyt vaan että "would it be possible to use this and this stallion for breeding for this and this mare." ^^

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   4.3.09 19:09:55

mäkään en ymmärrä SAIta. :D

Päivämäärä:   4.3.09 21:13:10

http://tikkaripuisto.net/stables/index2.html

Katsokaapa, läiskäisin talliin uudet värit! :)

LähettäjäEssi K. 
Päivämäärä:   4.3.09 21:21:12

Hanna K. >> Noi SAI on tosi yksinkertanen <: Eli osallistut kisoihin, siel on vaikka mitä jaoksia, no joo... eli kopioit vaan edellisen osallistumisen liität omien konien nimet muiden perään listaan ja kun tulokset tulevat, ne löytyvät results kansiosta kilpailun nimellä <: helppo etsiä. ei vat siis tule 'kutsun' päälle ne tulokset. Hmm... SAI:ssa on vaikka mitä kivoja juttuja <: mutta kaikki toimivat samalla periaatteella ja sielä on niitä pisteytys juttuja sitten niissä Information kohdissa
esim
ASPSA Information Center >> The ASPSA >> ja täältä sitten löytyy pistetys eli Avoimista kisoista saa erimäärän pisteitä sijoitukseen mukaan, kansallisista eri, jne. <:

Open Shows
Shows Held By Members
Champion:4 pts >> ''Luokan voittaja''
Reserve Champion:2 pts >> ''Luokan toinen''
Top Ten:1 pts >> ''sijoittuneet''

Suurinpiirtein noin se toimii :D vaikee selittää <: vvenla voi sitten enempi selostaa jos paremmin osaa <:

Melkeimpä kaikki ulkomaan forrat toimivat tuohon tyyliin <:

Päivämäärä:   5.3.09 15:48:02

Ketään täällä?

Päivämäärä:   5.3.09 16:12:45

Rekkasinpa nyt sitten kanssa SAIhin. Vielä pitää vähän opetella tuota sydeemiä.

LähettäjäWilhood (eo) 
Päivämäärä:   5.3.09 16:24:08

Waaaaa tekis jo mieli lähtä kotia duunailee Ponikartanoa, mutta täällä (poikakaverilla) on pitsaa enkä tiiä millo porukat pääsee hakemaan mua (ei sillä, tästä on vaa ~2km matka kotia pyörätietä :D).

Päivämäärä:   5.3.09 16:28:58

Wilhood - No alas lampsia kotiis tekemään miun kasvatille sivuja :---DDD

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   5.3.09 19:03:14

Tijuana, en oo vieläkää löytäny sille kuvia!

Lähettäjä: Oresama 
Päivämäärä:   5.3.09 19:16:51

Jos joku haluaa ihkaoman lewitzer-kasvatin, minulta saisi vuokralle tamman yhden varsan ajaksi:
http://www.veritiara.org/gaidou/glory.html

Samoin, jos ban-ei kiinnostaa, tällä voi astuttaa jonkun vaikkapa juuri minun ban-ei -tammoistani ja haalia varsan omaan talliinsa:
http://www.veritiara.org/gaidou/kimi.html

Nyt on sellainen tympimisvaihe meneillään: pitäisi tuoda uusia ban-eitä ja tuolle ainokaiselle lewitzer-tammalle ei riitä aika sitten millään...

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   5.3.09 19:26:52

Tytöt hei nyt osallistumaan! ;)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=25855&t=25855

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   5.3.09 19:40:35

Mää en jotenki osaa kisata mun hevosilla. :(

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   5.3.09 20:01:13

Osallistu ihan vaan mun mieliks etten oo yksin taas tuolla omissa kisoissa. :'D

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   5.3.09 20:04:43

Noh, vois kai tonne pari konia heittää sekaan :D Kenttäkisat on vaan mulle vähä outo käsite, mut noihi koulumeininkeihi ainaki osallistun.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   5.3.09 20:07:23

Siis mitäs ihmettä, tossa rupesin tsekkaa hevostlistaa ja mulla on vaan 3 koulupainotteista kisaikäistä hevosta o_O Ja sitte jos varsat/syntymättömät lasketaan mukaan niin niitä ei tuu muutaku toiset 3 lisää. Helkkari, mullon tallissa yli 50 konia ja vaan 6 niistä on koulupainotteisia :D

No muttamutta. Heitän pari yleispainotteistaki sekaan.

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   5.3.09 20:07:33

Hieno juttu! :D Muut kans!

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   5.3.09 20:14:38

Wilhood, oho! Yleensä ihmisillä kerääntyy noita koulu- ja yleispainotteisia hevosia. :D Itsellä ainakin menee näin, mut sitten niillä yleispainotteisilla pyrkii kisaamaan just esteitä ja kenttää.

Ai niin, ja sitten pitää tosiaan tätäkin mainostaa jos joku tarvii lisää hevosia talliin. ;)

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   5.3.09 20:14:47

Laittelin tonne topiciin osallistumista :>

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   5.3.09 20:17:30

mmango, lähtisivätkö Awaw Bahia ja Chaveso III Djoehemiin? Ja muistatko vielä ne meiltä varaamasi varsat...?

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   5.3.09 20:18:35

Shira, ota vain mukaan! Ja juu muistan, on sivuja tässä jonossa mutta koitan mahdollisimman pian tehdä näillekin kahdelle sivut. :) Joten ei hätää!

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   5.3.09 20:20:49

Okei hyvä varmistin vain :>

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   5.3.09 20:33:00

Taijan pitää ton hevosten jaottelusysteemin samanlaisena ku ennenki. Vähä vaan siistin ulkonäköä asettamalla noille prosenttileveydet noille soluille :P

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   6.3.09 15:14:28

mmango, saako noita Bayoun hevosia kysellä täällä ? Olisin kiinnostunu Gioh Badranista ja Ignaciesta. Tosin samalla kiinnostais tietää, että missä polvessa on arabia, eli onko i, ii, ie, e, ei, ee arabi ? :D

OSALLISTUKAA!

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   6.3.09 15:24:01

Jesjes nyt omistan kaksi quarter-oria noiden tammojen lisäksi 8)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.