Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Virtuaalinen Työhevosyhdistys?

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   12.3.09 16:30:14

Eli, olen nyt eilen alkanut herättelemään ajatusta virtuaalisesta työhevosyhdistyksestä, ei suomentyöhevo vaan muillekkin roduille tarkoitetusta.

Tarvitsisin siis nyt hieman mielipiteitä ja avuliaita ihmisiä auttamaan tässä projektissa, kaikki harrastajat siis mukaan rohkeasti. Säännöt tulevat pisteytykseltään jotakuinkin vanhojen kaltaiset, koska kukaan ei tarkalleen vanhoja sääntöjä muista tulevat uudet varmasti olemaan hieman erilaiset.

Näin alkuun kaipaisin siis hieman työvoimaa (orjia :D) ja kaikki muistelu sääntöjä koskien on enemmän kuin tervetullutta.

Mielipiteitä rekisteröinti jutuista ranking pisteytyksestä ja kätevimmästä tavasta pitää listaa yllä. Kaikki ääneen, sillä tämän valmistuminen riippuu ihan teistä.

Meinasin myös että suomenhevoset pääsisivät myös mukaan tähän, mutta niille olisi sitten omia luokkia, ettei nyt sitten aleta ketään syrjimään, sillä omistan itse myös kyseisiä palloja ja muistan kuinka ärsyttävää THS:n aikaan oli kun niillä ei voinut kilpailuissa kisata.

Re: Virtuaalinen Työhevosyhdistys?

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   12.3.09 16:34:57

nyt suuta auki, keskustelua aiheesta, hopi hopi <:

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   12.3.09 16:41:59

nosto ja kattomaan leffaa <: keskustelua pystyyn sillä aikaa :)

Lähettäjä: snifffe 
Päivämäärä:   12.3.09 16:45:46

Mä voisin THS'n tyylillä jaktaa eteenpäin, jos fea haluis nostaa sen takas pystyyn. Oli niin "helppoa" kun ei tarvinnut erikseen pisteitä laskeskella itse vaan koodit hoiti sen:)

Mukana olen kyllä kisaamassa raskaamman sarjan kylmäverisillä, sekä järjestämässä raskaammille kisoja. Ei siis mitään jäkeä kisauttaa shireä ja suokkia samassa luokassa, taitaa olla vähän eri taso.

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   12.3.09 17:28:27

snifffe > olisi todella mukavaa jos fea jaksaisi kaivella kätköistään ths:n juttuja, sillä voisimpa omalle domainillenikin mejoittaa koko höskän ja myös auttaa ylläpidossa, sillä haluan tosiaan hevosilleni alaisia kisoja, jotka merkkaavatkin jotakin. Mutta mikäli vanhaa THS:ää ei kokoon saada, pakko aloittaa alusta ;<

Päivämäärä:   12.3.09 17:33:45

jos ne säännöt nyt sit täytyy tehä uusiks (mikä on aika todennäköistä, jos fea ei halua antaa itse keksimiään sääntöjä muille) ni tästä varmaan jotain apua: http://www.suomentyohevosseura.net/

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   12.3.09 17:50:00

snifffe > Jeps, olen katsellut noita jo useaan otteeseen :) Pitäisi jotakin tiivistelmää niistä saada aikaan, ja vähän soveltaa. Ei sinulla olisi aikaa homman pitämiseen yhdessä? ;) Yksin tuskin tuosta tulee mitään, niin paljon tehtävää ja toinen mielipide on tärkeä :)

Päivämäärä:   12.3.09 17:52:15

ei oo aikaa, tekstejä voin kyllä oiko lukea tms.

Vaikka nyt periaatteessa onkin yo kirjotusten jälkeen hieman tyhjää, menee se aika kuitenkin tulevan varsan (l.a. 28.4.) jännittämiseen, VNT'n tuomarikoulutukseen sekä kaikkeen muuhun v-puuhailuun mitä pitää rempata 2kk tauon jälkeen :D

Mä muuten selasin tota orilistaa, ja tajusin nyt vast et mun sh tamman isä on työpuolelle kantakirjattu x)

LähettäjäMiia dö RAR 
Päivämäärä:   12.3.09 17:56:34

KANNATAN!
minun työheppa homehtuu muuten :(
Minusta ei kylläkään apuvoimiksi ole, kolme tallia vie sen verran aikaa..

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   12.3.09 18:38:40

snifffe > Auttaisi todella jos tosiaan voit niitä oikolukea, itse olen kamalan huono tuollaisissa :D Joo sdanoitkin silloin mesessä tuosta tulevasta varsulista :D

Miia dö RAR > Kiva jos joku kannattaa tätä :D

LähettäjäEmppu 
Päivämäärä:   12.3.09 18:47:26

Kannatan todellakin tätä projektia. Muuten voisin olla pikku apurina, mutta en tiedä onko miust mitään hyötyä tässä projektissa.
Aikaisemmin en ole työhepoilla kisaillut, jotenka säännöty ovat mulle ihan hepreaa :D Eli ei oo mitään tietoa vanhoista säännöist :/

Ja olisi aivan ihanaa saada työheposet kisaamaan painotuslajissaan ihan alaisissa kilpailuissa :>

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   12.3.09 18:51:22

Emppu > jees, kyl mie siulle hommia kuule keksin ;)

LähettäjäFeanaro 
Päivämäärä:   12.3.09 18:58:48

Mulla olis tosiaan kaikki vanhat tiedostot ja pelit ja vehkeet tallessa.

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   12.3.09 19:05:52

UUh > Fea, oot paras :D

LähettäjäEmppu 
Päivämäärä:   12.3.09 20:27:15

Ilkmoittele sit mulle, jos jotain tekemist keksit miulle x)

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.3.09 20:29:37

Minä olen mukana. :D
Omia kaakkeja löytyy liikaa!

Lähettäjä: Noora. 
Päivämäärä:   12.3.09 20:34:49

Minulla on edelleenkin tulossa se suomenhevosille oma, että ei tarvitse ottaa tähän suomenhevosia mukaan. Olisin silloin tehnyt vain turhaa työtä. Voitte toki tehdä muille roduille erikseen.

Lähettäjä: Elina R. 
Päivämäärä:   12.3.09 20:56:58

Minä voin tulla mukaan auttelemaan jos tarve vaatii. Yksi norsu löytyy itseltä ja lisää hankin jos THS taas lähtee käyntiin.

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   12.3.09 21:01:10

kiva idis, toimintaan osallistun, mutta aikaa ei ole kyllä tulla orjaksi. :<

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.