Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suomalaiset #82

Lähettäjävaapu. 
Päivämäärä:   25.4.09 20:30:37

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=141788&t=141788

Ostakaa! (nimen perässä M)

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjä: lwrath. 
Päivämäärä:   25.4.09 20:35:45

ihania osa noista myytävistä ;o
ei vaan ole näyttöjä antaa niin kuolaan tälläkertaa vaan näppiksen pilalle

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   25.4.09 20:41:24

vaapu, Voi mitä ihanuuksia. Harmi vaan et ne on noin pitkäsukuisia. Mulle kelpais 1- ja 2-polviset.

Ostakaa nääkin pois

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   25.4.09 21:37:28

hiljaista

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   25.4.09 21:45:49

Hihii arvatkaa kuka oli kuvailemas ja hirvee kasa suokki kuvia :D

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   26.4.09 15:11:25

ssintti, käy. Päätä sie vaan syntymäaika. Nimeksi vaikka Milkan Juulia, jos käy?

Nii ja hei, mitäs niiden kuvien tekijänoikeuksiin tulikaan?

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 15:12:49

ostakaa ihmeessä noi pois mun jaloista :pp

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 15:16:45

Tinddi., mis oot ollu kuvailee :D

Miten musta tuntuu et suokkivarsat menee nihkeesti kaupaksi, kun koko ajan on myynnissä vaikka miten kivoja ties kuinka kauan?

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   26.4.09 15:26:32

Taitaa olla aika paljon ylitarjontaa suomenhevosista.
Itse en ole viitsinyt kasvatteja hetkeen teettää kuin omiin tarkoituksiin, eivät kuitenkaan mene kaupaksi.

Suomenhevosten taso on myös tasoittunut paljon. Vaikka kuinka kasvatin vanhemmat olisivat kilpailleita, menestyneitä ja palkittuja, löytyy markkinoilta kymmenen muutakin yhtä hyvillä varustettua varsaa.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 15:34:04

Itse oon kanssa miettinyt, että mitenköhän nuo meidänkään vauvat tulee menemään kaupaksi, kun meillä ei edes ole noita meriittihevosia.. Hmm.. :/

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   26.4.09 15:46:36

Tinddi, mullehan voit antaa niitä kuvia tai sit voit ottaa meiltä kasvatin. Tai arvaakko mikä olis kaikista parasta? Otat meiltä kasvatin ja annat mulle kuvia (;

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 16:57:20

tarjotkaa! http://www.kolumbus.fi/heppatallit/kasta09hu.htm

viimeiset Viehättävän ** - nimiset kasvatit ikinä!

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   26.4.09 17:06:28

Ram., miten niin viimeiset?!

Milka, sopiiko syntymäpäiväks 18.2? Ja Milkan Juulia on hyvä. Kuvien copyiks vaikka ssintti. ja linkki mailiin

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 17:17:15

ssintti. / ko ei tuu enää sil nimel kasvattei =P viehättävän kasvatteja juu kyllä, muttei enää Viehättävän ***** - nimellä

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   26.4.09 17:20:25

Mikäs on uus kasvattajanimi?

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 17:21:24

Ram., millä nimellä sitten :> *utelias*

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 17:57:20

en mä ny teille kerro =P näätte sit

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   26.4.09 18:00:23

ram senkin tylsimys

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 18:01:03

no mut sitä suuremmalla syyllä! tarjotkaa!

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 18:01:27

=(

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   26.4.09 18:11:06

osallistukaa, reilusti mahtuu
http://viimakuura.net/raadelma/vnt07.php

sitten toinen asia. Minulla ainakin olisi intrestiä järkätä tänäkin vuonna suomenhevosten epävirallinen rotunäyttely (viime rotunäyttely), mutta viimevuotinen yhteistyökumppani ei ole halukas ryhtymään nyt toimeen, joten olisiko joku muu innokas ryhtymään toimeen?

Viimevuonna rotunäyttelyn järjesti Vaapukka ja Keinumäki, joista Keinumäen suunnalta (minä) tuli luokkien tuomarointi ja osallistujien lisääminen jäi Vaapukan puoleen. Astutus-sponsoroinnit tulivat sekä että. Tänä vuonna homman ei tarvitse mennä noin. Haussa siis nyt järkkääjäkumppania, jonka kanssa tarkoitus ideoida ja toteuttaa tämän vuoden rotunäyttely hienoine palkintoineen :)

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 18:16:49

Kya, meiltä ainakin osallistujia messiin, tuollaisia saisi olla enemmänkin! ^^

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 18:23:07

Kya, minä voisin ryhtyä, esim. osallistujien lisääminen ja muut puuhat onnistuvat joka päivä.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   26.4.09 18:25:24

Faylee, samaa mieltä :) Ja vaikkei niistä saakaan NJ sertejä taikka VNT meriittejä niin onhan niissä oma meininkinsä ja minä ainakin olisin valmis tuomaroimaan vieläkin kookkaampia luokkia, kun kyse on on suomenhevosista :D

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 18:25:46

^^ / ja mielelläni suunnittelen + paljon muuta

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 18:42:23

Itse oon suunnitellu järkkääväni ainakin parit match show't suomenhevosille tuossa kesällä, ehkä vois myös tuollaiset rotunäyttelyt jos innokkaita tuomareita "virallisempaan" meininkiin löytyy.

Osallistukaa myös Kasarmi Cupiin - tässä koulu- ja estepuolen villien kevään kuninkaalliset suokeille! Palkintona voittajalle mainetta ja kunniaa + sijoittuneille bannerit. Tintillä aika vahva edustus, muut samaan tapaan messiin vähän antamaan vastusta :D VIP ensi keskiviikkona, joten hopihopi.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 18:58:37

F / kohta sinne tulee ja paljon, ku rami osallistuu

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjävaapu. 
Päivämäärä:   26.4.09 18:59:23

Minä voin tarvittaessa myös ryhtyä järjestämään jotain tapahtumia yhteistyössä tai lähteä mukaan muiden kanssa järjestämään. :)

Ja Fayleelle lähti sähköpostilla koko Haavelaakson konikunta kilpailemaan.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 19:01:39

Faylee / lähti osallistuminen.. =)

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 19:11:57

Jeejee ^^

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   26.4.09 19:18:53

ssintti, selma :) sivuja meiliin.

Kya, voisi kiinnostaakin. Multa vaan ei oikein mitään palkintomahdollisuutta löydy, menestyneimmätkin hevoset keskeneräisiä ;) mutta joo. jos nyt et muita (parempia) löydä niin tässä olisi ehdokas.

---

http://ruskat.kuvat.fi/kuvat/

Sanokaas mielipiteitä, taas paljon uusia! Ja joo, kyllä sieltä seasta löytyy aika huonojakin (yksi päivä leikin valkotasapainon kanssa ja kuvista tuli punaisia jne.), mutta siis. Ja "vanhat" on tietty aina huonompia kuin uudet.

Jaja. Mitä luulisitte maksettavan tämän tyylisistä kuvista?

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   26.4.09 19:27:57

Ja vinkkailkaa Iisalmea lähellä olevia tapahtumia. Tällä hetkellä menossa tokokisoihin ensi kuun alussa, koirien kv 'ihin syksyllä ja pariin konikisoihin siinä välissä.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 19:56:39

Muuten! Onko noiden ikälaskureiden tilanteesta mitään tietoa kellään? Olisi vaan niin paljon elämä helpompaa, kun vaikka yhdeltä sivulta näkis heti minkä ikäisiä omat hevoset on.. Kellään taitoa tehdä? Tai tietääkö joku jotain ihan muuta laskurisivustoa, jolla kivuttomasti sais tehtyä useammalle hevoselle VHKR:n mukaisen ikälaskurin (laskee siis kuukausia)? Esim. laskurit.net (olikohan?) tuollainen laskuri mahd. tehdä, mutta siinä oli muistaakseni vain 5 laskuria per tunnus, eli muutaman tunnuksen sais väsäillä Kassunki hevosmäärälle...

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   26.4.09 19:56:59

olettepas taas viikonlopun aikana pulisseet :)

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   26.4.09 20:02:16

Apua, mulla ei niinkää väliä, kaikki täällä halukkaiksi ilmottautuneet olleet tarpeeksi päteviä hommaan, mutta hommaa varmasti onnistutaan jakaa useampaan suuntaan. Onhan tosiaan tuomarointi (mistä toki olen valmis ottamaan päävastuun, mutta voisihan joku muu tuomaroida jonkin luokan, että itsekin pääsisi osallistumaan, esimerkiksi kasvattajaluokan?), osallistujien lisääminen, kutsun valmistelu, sponsorit (mitä ikinä onkaan, sopii ideoida, astutuksen olleet ainakin melko hyviä?)..

Eli siis Random ja Vaapu ainakin kiinnostuneita? Hommahan sinällään ei ole suuri, mutta jos halutaan viime vuodesta kehittää jollakin tapaa niin ideointia riittää varmasti :)

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 20:04:40

Meiltäkin päin voin jotain palkintoa heittää, jos tarvetta :>

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   26.4.09 20:09:12

Kya, mä voin kans toki tulla mukaan ideoimaan :>

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 20:23:29

Kya / voidaanhan me ottaa isompi porukka, esimerkiksi erillinin topikki tänne HT nettiin tai sitten esimerkiksi mesekeskutelulla selvittää kuka olisi mahdollisesti aktiivisin / halukkain tiettyihin hommiin ja niin edelleen.

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   26.4.09 20:25:10

Mistäs te pulisette? :D oon ihan pihalla.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   26.4.09 20:41:05

Random, ehdottomasti.. :) pitäisköhän mun väsätä se topicci? vai oisko joku muu halukas ;D köhköh

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 20:47:13

Jos nuo ei nyt ihan huomenna oo nuo näyttelyt, ni mä voisin tehdä ruusukkeet?

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 20:50:28

Kya / mäkin voin tehdä topikin =)

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   26.4.09 20:52:05

Random teeppä :)

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   26.4.09 20:54:12

Njwäh. Meiti häipyy.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   26.4.09 20:56:32

siis mistä tapahtumasta ootte puhunu? Meni vähä ohi :D

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   26.4.09 20:57:23

Heidi, suokkien rotunäyttelyistä

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 20:58:22

Heidi F., epävirallinen suomenhevosten rotunäyttely!

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 21:09:02

hitto ku mie melkee unohrin =D teen nyt heti

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 21:21:27

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=153524&t=153524

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   26.4.09 21:58:29

kuullostaa kivalta! :) Millaista apua tuohon kaipaasitte?

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   27.4.09 17:27:17

hobs.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   27.4.09 17:44:33

yllös.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   27.4.09 17:50:49

ör

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   27.4.09 18:22:05

hmhgf.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   27.4.09 18:36:36

hoppss.

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   28.4.09 16:07:20

aaaw, mul ois kauheesti tekemistä. en selvii ;<

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   28.4.09 16:09:12

haluisko jku harjotella ruotsiaan mun kans oon ny sil tuulel et haluis vaan puhua ruotsia.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   28.4.09 19:54:51

Fay, myö olin hevoshäppeningis :D

Heidi, ruunien kuvia on annettavaksi mut en luovu tammoista :D (koska niitä ei ole kuin yks hyvä.) Ja sit kasvattia ei voi tällä hetkel ottaa ku on usva ja hanna viel keskeneräsii ;)

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   28.4.09 20:41:21

sähköt meni ja tuli :D

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   29.4.09 12:52:10

Tinddi., onks sulla ladattuna noita ruunia minnekään? :> Vois haluta vilkuilla!

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   29.4.09 18:32:31

Tinddi, oot ilkee mulle ;<< mut tyrkytän sulle vielä täs joskus kasvattia :D

ei joku tahtois kivaa suomenkaakkia ittelleen?

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   29.4.09 18:36:37

^^Näytä ihmeessä. :DD
Njääh, pitäisi vapun aikana ehtiä kokeiden lukemisen lisäksi käydä hieman vappu hommeleita kattomassa kaupungilla ja virtuaalipuolella pitäisi kirjoittaa kaksi luonnetta, muutama valmennus ja päivittää sivut.
Ulkoasu vaihtuu (taas...) mitäs pidätte: http://www.freewebs.com/bairdon/layouts/tibby.htm Tuntuu että ikinä ei löydy sitä "nams" ulkoasua, aina ne eksyy muiden helmoihin. :<

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   29.4.09 18:37:34

kävin tänää kuvailemassa ;D palautetta saa antaa
http://kilkatus.kuvat.fi/kuvat/Hevoskuvat/

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   29.4.09 18:39:07

namusetä, Vepasta on suloisia kuvia, muutkin tosin kivoja kuvia. (:
Pidän: http://kilkatus.kuvat.fi/kuvat/Hevoskuvat/lv-o.JPG

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   29.4.09 18:39:52

Tibby, ihana tuo ulkoasu, justiin tollane upia!!
täältä nuo kaakit vailla koteja

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   29.4.09 18:48:54

Heidi F, kiitoksia. (:
Millaseen kotiin luovuttelet? Jos vaikka heittäisin tarjousta. 8)

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   29.4.09 18:50:36

Tibby, nuo palautetut melkein millaiseen tahansa, haluan noista jo eroon :D hyvä olis jos kisoja ainaki jonki verra kierretää et sais vanhemmille jälkeläisnäyttöjä mahdollisiin laatiksii

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   29.4.09 19:03:32

Heidi F / Lähtiskö palautetuista joku aluksi Jäärämäkeen ja siitä sitten tulevalle ratsastuskoululle? Etsisin oman hoitajan konille, kisoja kierrettäisiin muutama per kuukausi. 1-2 jälkeläistä saatettaisiin hankkia, jos yksilö vaikuttaisi sopivalta ja löytyisi sopiva kumppani.
Heinämäen Tuntematon olisi kiva, mutta emän sivujen osoite ei toiminut, ja olisi kiva nähdä emäkin. (: Heinämäen Hittipojasta voisi kyllä tulla oiva tuntiratsu. 8)
Mutta harkitsen, ja heitän sitten jommasta kummasta tarjousta. :>

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   29.4.09 19:50:05

Ylös.
Sainpas äsken tehtyä yhden luonteen, pitäisikös tässä toinenkin vääntää? :D

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   29.4.09 20:25:51

Tippuu. :<
Camoon, keskustelua kehiin!
(Ot. Pukeuduttekos vappuna jotenkin "erityisesti"? Meillä huomenna koulussa toivotaan, että pukeutuu joksikin. Laitan leit kaulaan ja hellehatun päähän. 8D )

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   29.4.09 20:28:10

ei voi oikein pukeutua erikoisest ku pitää heti koulun jälkee kiiruhtaa nopsaan kotiin ja sit harkkoihi melkein saman tien.

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   29.4.09 20:31:26

Tibby, no tuon Hittipojan saat puolestani mukaasi jos vain sen tahdot? ;)

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   29.4.09 20:32:33

Mä pukeudun kissanaiseks, miaauu ;D

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   29.4.09 20:33:28

namusetä ottaa sit ittestään kuvan. Haluun nähä millane kissa susta tulee :D

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   29.4.09 20:35:05

mulla on vaa se ongelma, et mistä saisin kissan korvat :D no teen ne huomenna kuviksen tunnilla ku teen hännänki.

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   29.4.09 20:35:12

Tuulian kans samoilla linjoilla, haluun tosiaanki nähdä millane kissi susta tuloo :D

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   29.4.09 20:39:27

namusetä, pistä päähän joku panta johon askartelet korvat kiinni :D

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   29.4.09 20:39:38

Heidi F, kyllä mulle kelpaa! :D Vaihdan nyt ensin Jäärikseen tuon uuden ulkoasun, kunhan saan siitä lopunkin palkan maksettua. Eli jos voitaisiin ottaa aikarajaksi esimerkiksi kaksi viikkoa, niin olen varmaan saanut ulkoasun vaihdettua sivuille. Täytyy tosin kattoa, miten sommittelen hevosten sivut... Noo, se on huomisen murhe. (:

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   29.4.09 20:40:38

^^Minä haluan myös nähdä kissanaisen! :D

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   29.4.09 21:04:55

Tibby, hyvä pääsen siitäki vihdoin eroon!:D tuo kaksi viikkoa käy hyvin, vaikka normaalistihan pidän viikkoa takarajana. Mut hyvä ku sanoit täs vaihees nii ei ainakaa tuu väärin ymmärryksiä :D

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   29.4.09 21:23:16

Juuh, otan sen sitten tosiaan aluksi ihan rentoon kisaukseen ja kun ratsastuskoulu valmistuu niin sinne sitten. Laitan sitten myös uudet sivut mailiisi, kunhan saan ratsastuskoululle orin. Ja siellä osallistuu aktiivisesti kaiken maailman toimintaan, sekä kisoihin ja jälkeläisen saattaa saada. (:

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   30.4.09 16:56:37

Fay, anna meseä nii voin näytelläkki =)

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   30.4.09 16:58:21

mä olin tänää pinkki pörriäineee =D=D

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby 
Päivämäärä:   30.4.09 17:08:44

Ram /Voin kyllä itse asiassa ottaa Hemulille kuvat vapaasti kopioitavien sivulta. (:

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   30.4.09 19:15:17

Hyvää vappua Suomalaiset!
Pitäiskö teidän mielestänne vaihtaa nimimerkkini, joko:
-Eveliina, Eve J, Eve, EJ, Eveliina (Eve) ? (: Tai sitten joksikin muuksi/pitää samana?

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   30.4.09 19:23:13

Tibby have a nice May Day you too

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   30.4.09 19:27:42

Tibby., ole tuo vanha niin kaikki varmasti tunnistaa? Itsekin oon miettiny et pitäiskö swapata kokonaan Fayleeksi, kun täällä liikun sillä nimellä mutta "virallisesti" olen pelkkä Fay.

Käykee nyt antamassa palautetta tuosta rusetista näyttelysuunnittelun topicissa, niin tiedän mihin suuntaan työstän jatkossa :D

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   30.4.09 19:30:57

Siis missä topiikissa pitää käyä? Ja kiitoksia mielipiteestäsi. (Faylee)
Tuulia /Kiits (:

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   30.4.09 19:53:13

Tibby, kiva kuulla :)

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   30.4.09 20:05:29

(:
Ootteko ikinä miettiny, kuinka moni teidät itse asiassa tietää virtuaalimaailmassa? Ja varsinkin kuinka moni tietää mitä hevosrotua esimerkiksi kasvatatte? Itse aloin juuri miettimään, että kuinkas moni muistaa minut ennestään, nähdessään esimerkiksi nimimerkkini jossain.. Ja mitenköhän kauan ne ajatellee mun täällä liikkuneen? :''D

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   30.4.09 20:13:11

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=153524&t=153524

^ tuossa se linkki ko. topiciin ^^

En tiedä tunteeko mua vielä juurikaan kukaan, kun vasta tammikuussa tulin taas mukaan kuvioihin :) Vanhalla nickillä varmaan monetkin muistaa. Ja Tibby. on Jäärämäen omistaja, eikö?

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   30.4.09 20:16:45

Arvatkaa muuten onko hullu homma laskea 298:lle hevoselle tulosprosentit erikseen Kasarmi Cupissa x) (sijoitus koulussa + sijoitus esteillä jaetaan kahdella = keskiarvosijoitus ja se jaetaan os. määrällä 298 ja kerrotaan 100 = tulosprosentti - näin siksi että pystytään tulevaisuudessa vertailemaan eri cupien tuloksia keskenään) eli tuloksissa saattaa siis kestää vaikka kisat periaatteessa jo huomenna : D

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   30.4.09 21:07:35

^^Juu-u, Jääris on omistuksessani.
Aikamoinen urakka Faylla. (: Käyn tsekkailemassa topiikin. ;)

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   30.4.09 21:17:07

Päivittelen juuri Jäärämäen sivuja, tai no hevosten sivuja. Ensi viikolla yritän saada uuden ulkoasun maksettua kokonaan ja samalla vaihdettua sen sivuille. Hevosilla ei tosin ole vielä siihen ulkoasuun sopivia sivuja.. Taidan tyytyä hetkeksi vapaasti kopioitavien ulkoasujen hevosleiskaan. (:
Huomasin juuri, että suosin joitain virtuaalikonejani enemmän kuin toisia. :'D Jotkut varsat ovat vieläkin kisaamattomia, toiset ovat tulleet myöhemmin talliin, mutta nyt jo monia sijoituksia... Hassua.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   1.5.09 15:38:41

HYVÄÄ VAPPUA SUOMALAISET!

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   1.5.09 15:50:39

JA SELVÄÄ VAPPUA SUOMALAISILLE! :)

Milka, yritän kohta tehä ne sivut sille tilarille.

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   1.5.09 15:51:42

hyvää vappua munki puolesta.

Kukaa haluis Valkean ensimmäistä kasvattia?

http://www.freewebs.com/valkeneva/kasvatus.html

  Re: Suomalaiset #82

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   1.5.09 16:11:15

ssintti, en juo. alaikänen. selvänä pysytään.

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   1.5.09 16:18:21

Milka, no olen mäkin vielä muutaman vuoden päässä täysi-ikäisyydestä, eli en juo. Veikkaan et saan maanantaina koulussa kuulla taas juttuja siitä miten muut meiän luokkalaiset on käyny jossain riekkumassa vappuna ;D

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   1.5.09 16:26:23

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=145414&t=145414
Käykääs ostamassa pois tuolta noi suokinkuvatukset

  Re: Suomalaiset #82

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   1.5.09 17:06:21

Hopsan!

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.