Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 21:20:25

Suomalaiset 82# topikissa oli puhetta suomen(pien)hevosten epävirallisesta rotunäyttelystä. Kya alkoi etsimään yhtä halukasta yhteistyökumppaniksi hommaan, mutta kovin moni oli halukas auttamaan ja ideoimaan. Päätettiin että kaikkien tulisi päästä kertomaan ideansa ja ehdotuksesna, tarjoutumaan erilaisiin tehtäviin ja niin edelleen.

Kya:
"Viimevuonna rotunäyttelyn järjesti Vaapukka ja Keinumäki, joista Keinumäen suunnalta (minä) tuli luokkien tuomarointi ja osallistujien lisääminen jäi Vaapukan puoleen. Astutus-sponsoroinnit tulivat sekä että. Tänä vuonna homman ei tarvitse mennä noin. Haussa siis nyt järkkääjäkumppania, jonka kanssa tarkoitus ideoida ja toteuttaa tämän vuoden rotunäyttely hienoine palkintoineen :)"

Viime vuoden s(p)h rotunäyttely

Nyt siis paljon ideoita, sillä teillä niitä tunnetusti on!

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 21:23:41

Eli tuolla suomalaisissa sanoinkin jo, että ruusukkeet voisin mahdollisesti tehdä. Graafikon vikaa löytyy ja käytössä kaikenlaiset grafiikkaohjelmat ;)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 21:24:58

Faylee / hienoa =)

Minä puolestani voin hyvin lisäillä osallistujia, tehdä lomakkeen millä voi osallistua jne, pitää sivuja kasassa.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 21:50:12

pysytään ylhäällä

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   26.4.09 22:03:08

minkälaista apua te tähän hommaan tarvitte? voin kokeilla auttaa tässä jotenkin pienimuotoisesti jos joku sellainen homma vastaan tulisi :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   26.4.09 22:09:55

Heidi F. / mä en tiedä ihan tarkalleen =D Kya saa tulla jossai vaihees selittelee tarkemmi..

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   27.4.09 07:14:45

mäki olisin halukas auttamaan :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   27.4.09 07:55:25

Joo elikkä jos Faylee tekisi ruusukkeet (niistä sitten enempi), tarvitaan:

Kutsun luonti & säännöt & osallistujien lisääminen
Tuomarointi (voisi hyvin olla minä + joku muu)
Palkinnot (kuka mitäkin keksii)

Ja voisimmehan toki luoda rotunäyttelyn yhteyteen jotakin oheisohjelmaa. Kuten sanoin, itse työtä ei ole paljon, mutta asiat täytyy vain suunnitella ja se onkin sitten lähes rajatonta ;)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   27.4.09 08:05:23

Mä voin ottaa vastuulleni kutsun luonnen ja osallistujien lisäämiset + säännöt tulee tietenkin sille sivulle, mutta mielellään katottaisiin ne yhdessä ;)
+ Viehättävän Viivakoodista voin tarjota astutus palkinnoksi
http://www.kolumbus.fi/heppatallit/ville.htm

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   27.4.09 08:14:01

luonnin*

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

Lähettäjänamusetä. (koulu) 
Päivämäärä:   27.4.09 08:21:58

Palkinnoksi voisi saada mieluisan tilarin tai orin astutukseen Hunajapurosta tai jotain.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   27.4.09 13:51:37

Miten olisi idea, jos palkintoina olisi ainakin nyt 1 astutus (viehättävän viivakoodi) ja yksi palkinto voisi hyvinkin olla palkintovarsa mahd. kuvasponsoroinnin kera.

Itse olisin voinut tarjota omalta osaltani astutuksen oriista Raadelman Yksinolla tai Raadelman Vekseli, koska näitähän oreja en missään nimessä muussa tapauksessa lainaile ulkopuolisten käyttöön. Vekseli ehkä tänäkin vuonna, kerta Viivakoodi ja meidän Nolla-poika ovat ulkonäöllisesti samaa settiä :D

Olisikohan jotain pätevää kakkostuomaria?? :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   27.4.09 14:03:33

ja noihin palkintoihin voi esittää mielipiteensä ihan siltäkin pohjalta, että millaisia palkintoja ihmiset itse haluaisivat saada! :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   27.4.09 14:07:43

Ite oisin voinu tarjota astutusta Pojusta palkinnoksi.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   27.4.09 14:17:15

Tuulia, Nopsan potku on kyllä erittäin komia poika ja kaikenlisäksi monipuolinen, sopii niin ravurinhaltijalle kuin ratsuihmisellekin. Itseäni ajatellen vielä kun olisi suvullinen poitsu :)

Ehkä voisimme ottaa ylös tarjotut orit ja katsoa kuinka monta astutusta otamme/tarvitsemme ja sitten vaikka äänestyksellä valita "halutuimmat" :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   27.4.09 14:19:00

Kya nii sehä on "valitettavasti" suvullinen. Mutta monipuolinenha se toki on.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

Lähettäjä: Aye(eo) 
Päivämäärä:   27.4.09 14:26:07

muuten ryntäisin tuomarointiehdokkaaksi, mutta omat pojat ajattelin tänäkin vuonna näyttelyihin änkeä, eli miten on, voisin tammojen, varsojen, kasvattajien, yms. luokkaa tulla tuomaroimaan jos mahd. tälleen puoliksi ? :) (voin sitten vastauksen saatuani kertoilla ehkä vähän lisää itsestäni/kokemuksistani)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   27.4.09 14:31:29

*oho siis suvuton :D kirjotusvirheen paholainen

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   27.4.09 14:35:17

Aye, ei huono. Sekin riittäisi jos joku vaikka kasvattajaluokan viittisi ottaa niin saisi yhteen osa-alueeseen ainakin minäkin omat apinani :) Toki muitakin luokkia sopii ottaa. Onko sinulla minkälaista kokemusta?

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

Lähettäjähug. 
Päivämäärä:   27.4.09 14:57:50

Rakennekuvalliset ravurit mukaan? :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   27.4.09 15:03:03

hug, tietenkin :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäAye 
Päivämäärä:   27.4.09 16:58:46

juups, eli virtuaalimaailmassa olen muutamia match showta tuomaroinut(köhköh), mutta siis ihan IRL, niin löytyy suomenpienhevonen ja sen mukana myös näyttelyissä kiertänyt, joten tiedän sen verran näistä nykypäivän hevosista jaja hevosen rakenne yleensäkkin hallussa ja myös olen noita suomen(pien)hevosten rotuääritemiä lukenut, että tiedän yleisesti näitä mahd. vikoja mitö voi hevosella olla, esim. jaloissa länkisäärisyyttä ja liian suurta/pientä päätä, ruumiinrakenteellisia virtheitä, jnejne :)

mutta jos tuota kasvattajaluokkaakin pääsisin vaikka tuomaroimaan, niin se on kyllä aiva uutta, että arvostellaankos siis vain kasvattien ulkomuoto ja yhteenlasketulla tuloksella sitten valitaa voittaja, vaiko liittyykös siihen jotain muita arvosteltavia asioita ? :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   27.4.09 17:02:52

Viehättävästä voin myös tarjota esimerkiksi Kullervo KIR VIR MVA Ch, YLA2 ja orihan toki kantakirjataan heti kun mahdollista ja krj laatuarvostelu jne.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   27.4.09 17:23:24

Aye, uskon kyllä pätevyyteesi. :) Kasvattajaluokassa tosiaan arvioidaan kasvattajan ilmoittamat hevoset. Arviointiperusteita ovat ryhmän laatu ja tasaisuus (hevoset ovat keskenään tasaisia, eikä 1 erinomainen, 1 keskinkertainen ja 2 viimeistä selkeästi heikompia. Myös se kielii tasaisuudesta, että kasvattajan ryhmän hevosilla on esimerkiksi kaikilla hyvät jalat).

Itse käytin rotunäyttelyn kasvattajaluokkaa arvioidessani ihan sellaista menetelmää, että palkitsin mielessäni hevoset ja laskin palkintojen keskiarvon ja mahd. korotin/laskin tasaisuuden perusteella.

Ram, viivakoodi mielestäni parempi :)

Eli toisinsanoen työnjako toistaiseksi tämänlainen:

Kutsu & osallistujat: Ram
Tuomarointi: Kya & Aye
Ruusukkeet: Faylee
jäikö joku mainitsematta?

Astutuspalkintoina tarjottu seuraavat orit:
Nopsan Potku
Viehättävän Viivakoodi
Raadelman Vekseli

Miten olisi jos tänä vuonna jaettaisiin palkinnot BIS1-3'lle, sekä kasvattajakilpailun voittajalle?

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   27.4.09 17:25:24

Meiti voi tulla palkintojen osalta sponssaamaan. Ei mitään sen upeampia hevosia laatispalkintojen osalta löydy, mut mut... Elmeri vois _ehkä_ astua yhden tamman (herra siis vir mva ch KTK-II supreme lisää tulee). Muuten ori on jo siltä osin eläkkeellä eli olisi ainutkertainen mahdollisuus ;>

Mutta muutakin voin koettaa keksiä.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   27.4.09 17:44:00

nostetaan.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   27.4.09 17:50:29

Kya / kuulostaa oikein hyvältä =) jos olis noiden lisäksi vielä yks ori (toi milkan ehdotuskin hyvä)..

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   27.4.09 18:22:32

vielä noustaan.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   27.4.09 18:37:02

yhä.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   27.4.09 18:59:22

Random, niin joko neljäs ori, tai mitä mieltä olisitte ideasta palkintovarsa, tässä kohtaa varsan isäksihän voisi asettua milkan poitsu. Tai sitten neljäs astutus ja se olisi milkan orista.

mielipiteitä..

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   27.4.09 19:04:04

Kya / kuulostaa aika hyvältä tuo palintovarsakin, mutta sehän voisi olla joko tai? Eli jos voittaja ei halua juuri siitä yhdistelmästä tms, niin hän voisi valita.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   27.4.09 20:57:15

hoplaa

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   27.4.09 21:51:42

ylös

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   29.4.09 12:44:12

Olisiko mtn alustavaa ideaa, milloin näyttelyt olisivat? Tiedän vain suurinpiirtein milloin väsäilen noita rusetteja :> Ajattelin heittää Illustratoriin ruusukkeiden kuvia ja live tracea käyttäen sais melko kivan näköstä grafiikkaa, eli sinänsä siihen ei mene kauan, mutta itsellä koko kevät & kesä suht kiireinen eli tiedän vain aikatauluttaa että saadaan rusetit ajoissa mukaan kisaan ^^ Ainakinhan tarvitaan I, II ja III -palkintoruusukkeet (sinvalk, sin ja valk, eikö?) ja sitten BIS-ruusukkeet (sinpunvalk?), muita? Itseltä pitäisi löytyä malleja kaikista näistä valokuvina, mutta jos ei niin saatan tarvita jelppiä teiltä, mutta katsellaan sitä sitten tuonnempana. :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   29.4.09 17:56:24

Eli joo, kutsu on nyt valmis. Piirretyille suokeille tarvittais viel tuomari, mut tarvittaessa hoidan ne.

Palkintoruusukkeita tarvitaan siis I, II ja III palkituille, nuo värit hyvät. Myös LKV1-5 hevosille olisi hyvä valmistaa ruusukkeet, värit voit päättää itse. Sitten vielä tarvittaisiin 3 BIS ruusuketta ja vaikka vielä parhaalle kasvattajalle iso ruusuke.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   29.4.09 18:00:15

kutsuun vois Nopsan Potkun kohalle korjata että se on KTK III

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   29.4.09 18:03:59

T / tehty

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   30.4.09 16:13:38

Ookoo, yritän väsäillä jotain kunhan vaput saadaan juhlittua <:)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   30.4.09 18:04:01

Väsäilen tässä näitä rusetteja nyt pikkuhiljaa, mutta saattaa olla että tarvitsen tässä teidän apua jos omista arkistoista ei löydy tarpeeksi sopivaa aineistoa. Jos sinulla siis on joitain kivoja kuvia ruusukkeista (saa olla hevosen päällä) suoraan edestä, olisi kiva jos kehtaisit pistää näytille tähän topiciin.. Kuvat eivät siis suoraan päädy ruusukkeeksi, vaan teen niiden pohjalta grafiikkaa Illustratorilla. Avullanne saadaan kivat ruusukkeet näyttelyyn ja suurimmalle osalle osallistujista kivaa kotiinviemistä :) KIITOKSET JO ETUKÄTEEN!

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   30.4.09 18:11:13

Hitsi, oisin voinu tarjota astutuspalkinnoksi oria Moon Ärräpää (sivuilta puuttuu KRJ-I palkinto!) ;<

Mutta tuo oli kiva viime vuonna, toivottavasti saatte aikaiseks tänäkin vuonna!

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   30.4.09 18:33:09

löytyykö tuo kutsu jo jostain vai oonko vaan sokea kun en huomannut? :D

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   30.4.09 18:39:21

Tässä olisi nyt tällainen pikaisesti tehty ruusukeluonnos, mielipiteitä?

http://i702.photobucket.com/albums/ww22/ kasarmitalli/ruusuke1.png

Alkuperäinen kuva on vektorigrafiikkaa, joten kokoa voi helposti muuttaa sitten kun kaikki ruusukkeet on valmiina :)

Heidi, tälle näyttelylle on oma topic täällä ht.netissä, siellä myös linkki kutsuun :>

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   30.4.09 18:40:37

Kutsu

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   30.4.09 23:59:28

misery. / toi ois ollu hieno =p!
Faylee / mun mielestä hieno =D

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   1.5.09 15:36:45

Ram, tää vois olla. Tai sit katotaan niin super yhdistelmä et ei voi kuin ottaa ;>

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   1.5.09 15:44:20

Saako Elmeri muute osallistua tonne :D ?

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   1.5.09 16:43:02

no osallistu jo.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   1.5.09 18:28:36

Ram., thanks!

Muilla mielipidettä? Jos ei niin teen sitten tuon kaavan mukaan loputkin ja sitten on turha valittaa ;)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   1.5.09 18:31:37

Faylee, ehkä turhan jyrkät värit, muuten mun mielestä loistava :>

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

Lähettäjägoosnone 
Päivämäärä:   1.5.09 18:34:35

Meijän Aku (Onnen Aukusti) on ilmeisesti unohdettu ku ei oo ees ei palk. :<<

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

Lähettäjägoosnone 
Päivämäärä:   1.5.09 18:35:24

oho se oliki vanha :'''''''DDDDDDDDDDDDddddd

sori ei leikkaa tänään :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   1.5.09 18:39:24

Milka L., kiitos kommentista ^^ Värit tulee muuttumaan ruusukkeen mukaan eli kaikki ruusukkeet eivät siis tule olemaan samanvärisiä.

Jos teillä on niitä ruusukekuvia - tiedän että on :D - niin heitelkää oikeasti linkkejä! Itsellä monet on vähän huonossa asennossa, joten jos nyt avustatte niin sitä kivemmät rusetit tonne saadaan :>

Sitten mietin tuota Kyan ehdotusta että LKV1-5 hepoille olisi vielä rusetit, mutta mitä mieltä ootte, meneekö se jo vähän liioitteluksi? Jos vaikka LKV1-5 hevoset saisivat jonkin tavarapalkinnon, kuten monissa Hippoksen IRL näyttelyissä? Joku virtuaalinen varustekauppa sponssaamaan tms. :D Voin toki tehdä nuokin rusetit, ihan vain mielipidettä kyselen :>

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   1.5.09 18:42:14

Faylee, tarkotin siis noita varjostuksia. varjostukset on jotenkin jyrkät. näin. jos kukaan tajuaa.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   1.5.09 18:57:14

Milka, siis nuo värien vaihtelut ruusukkeessa vai varjo taustalla? Tuo tosiaan vasta nopeasti tehty mallikappale, eli muutoksia mahdollista tehdä :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   1.5.09 19:06:44

ruusukkeessa, varsinkin noissa nauhoissa.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   1.5.09 19:35:41

Jees, koitan tehdä asialle jotain ^^

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.5.09 15:16:13

Noista LKV1-5 ruusukkeet vs. tavarapalkinnot, mielipiteitä?

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   2.5.09 15:46:46

Faylee, hmm. totta niitä tulee aika paljon sitten, mutta omasta mielestäni olisivat olleet sinänsä hyvät, muttamutta. ihan kuinka vain.

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.5.09 15:59:35

Eikö tääl v-maailmassa ole jotain varustekauppoja..? Joku joka asiaa paremmin tuntee voisi kysellä josko sieltä olisi mahd. saada jotain? Tosin toki voin siis nuo ruusukkeetkin väsätä, no problems :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   2.5.09 16:08:24

Faylee, equus sportia tarkoitat?

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.5.09 16:12:14

Milka, mahdollisesti, itse en oo pahemmin tutustunut mutta muistelisin näitä nähneeni :> Tai sitten jos ei kukaan lähde sponsoroimaan niin voisihan sinne heittää kuten Hippoksen näyttelyissä että luokkavoittajalle päitset tms. :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   2.5.09 16:17:16

Faylee, jees. sehän vois olla ihan mainio idea. kukas lähtee kyselemään?

mä voisin (tahon tähän mukaan) mut kertokaa mitä mun pitää kertoa :D

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.5.09 16:20:36

Milka, jos vaikka kerrot että meillä olis tällaiset näyttelyt että jos se öö kauppa haluais sponsoroida ja lahjoittaa esim. just luokan LKV1-hepalle päitset tai jonkun muun tavarapalkinnon. Sitten vastapalvelukseksi sen kaupan banneri tms. vois olla tuolla kutsusivulla sponsorikohdassa? En tiedä mitä mieltä muut on, mutta musta joku tällanen idea vois olla hauska ja se kuvaistais hieman tosielämän näyttelyitä :)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   2.5.09 16:22:59

Faylee, jees :)

Muilta mielipiteitä ennen ko lähen kyselemään?

(http://www.ruosteusva.net/eqw/)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   2.5.09 16:29:30

tai tuoltahan voi ostaa lahjakortin :D

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.5.09 16:47:49

Milka, lahjakorttikin olisi kiva ^^

Eikö kellään muka oikeasti ole niitä ruusukekuvia? :D Kaikki mun omat kuvat esim. II ja III palkinnoista tuppaa olemaan niin kehnolaatuisia, että live tracen jälkeen niistä tulee kamalaa mössöä.. Eli jos haluutte hienompia rusetteja niin nyt ois hyvä hetki auttaa ;)

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   2.5.09 17:52:31

dii. josko se olis se lahjakortti?

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.5.09 17:57:07

No ei muilla näytä olevan mielipidettä :D

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   2.5.09 18:41:11

eipä näytä olevan ei :>

  Re: Suokkien (ep.) rotunäyttelyn suunnittelua

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   2.5.09 19:11:12

Nostetaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.