Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 19:29:30

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=139563&t=139563

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   20.4.09 19:30:43

http://www.freewebs.com/valkeneva/index.html

linkkilistalle otetaan talleja :)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   20.4.09 19:31:03

Ei sillä oo väliä, minkälaisia kuvia on. ;DD Jostain söpöstä<3

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 19:31:05

Historiallisesti eka mun alottama suomalaiset topa! ^^'

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   20.4.09 19:32:18

Jenza, http://heinamaki.sateenvarjo.net linkkilistalle jos päästään (:

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 19:32:56

Veena, sitten voidaan katsella, kunha noi mun karvapallerot tuolla nyt rupsahtaa sen verran että saan tänne asti myyntiin. Oon tosin noihinkin kaikkiin rakastunut sen verran paljon itse, et saa nähdä riittääkö niistä teille, mwahaha x)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   20.4.09 19:33:20

jenza, http://www.kolumbus.fi/heppatallit

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   20.4.09 19:33:28

ihanaa Jenza, me ollaan jo hunajapuron kanssa siellä :)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 19:33:49

Jenza, linkkilistalle olis mukava päästä: http://kasarmitalli.webs.com/ :)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   20.4.09 19:34:09

http://www.elusa.net/virtuaali/image/jaara.jpg
Jos tuon sinisen osion muuttaisi ruskeaksi, niin olisko hyvä? Vai mitä väriä siihen pitäisi laittaa?

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   20.4.09 19:34:14

Phah! :D Kyllä mulle aina joku irtoaa ;-)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 19:35:17

Veena, yöllä käyt trailereines pöllii jonku, haha :D

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   20.4.09 19:36:45

Niin käynkin! :DDD

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 19:41:18

Haha :DD

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 19:45:41

Ram., jep, kasvattajana pitää olla melko paljon hevosia että saa luotua monipuolisia linjoja. Ja sitten kun nykysin ollaan niin tarkkoja sukutaulujen tasaisuudesta, niin sekin tuo lisää erilaisten hevosten tarvetta. Ennen vanhaan kun evm-sukuisen pysty kevyesti astuttamaan pitkäsukusella ja näin ;)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   20.4.09 19:47:36

Heifi F & Faylee = linkkilistalle pääsitte :)

Namusetä = ekaa kertaa ku kyselin linkkilistalle niin ensimmäisenä heti ilmoitit hunajapuron. Näikkös viestis jossa kyselin sitä tilaria?

olisko tästä yhdistelmästä saada tilaria?

Pirtin Jenniina x ILO Ruudolffi

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 19:50:15

Jenza, kiva ^^

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   20.4.09 20:02:30

Jenza / rami ei päässy linkkilistalle 8(

faylee / jepulis =)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   20.4.09 20:26:01

Jenza - kyllä se käy :) koska haluat syntyvän? ja siitä tulee sitten G** varsa muistaakseni. :p

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   20.4.09 20:43:36

Ramdom = oho, kyllä pääsee... meni vaan välistä jotenkin, lisäilen huomenna.

Namusetä = okei, olisko varsa voinut syntyä vaikka tänää tai eilein. Nimi ehdotuksia ei ole mutta ori siittä tulee.

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   20.4.09 20:46:44

vaikka eilen :)
nimiehdotuksia orille: (ps. muutki saa ehdotella)
Hunajapuron Gameleontti
Hunajapuron Gee
Hunajapuron Glibraattori
Hunajapuron Gladiaattori

ää ei tuu oikei mielee :D

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   20.4.09 21:05:58

ylös.

Hunajapuron... Guningas?

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 21:16:02

Hunajapuron Gigolo :D en tajua mtn jaksat tota aakkossysteemiä, tosi vaikee keksiä kivoja nimiä suokeille!

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   20.4.09 21:20:51

Faylee haluu varmaan multakin kodittoman suokkihepan ;)
http://koti.terrieri.net/aika/myytavat.htm
Nyt pitäs vähän miettiä noita astutuksia. Ei oo kun 2 kasvattia tältä vuodelta kun oon ite ollu hiljaiselolla :/

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   20.4.09 21:22:18

Hunajapuron Guura
Hunajapuron Gangsta
Hunajapuron Gamputti
:''D

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   20.4.09 21:24:19

:P GIGOLO! se oli paras

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   20.4.09 21:24:45

Faylee - hyvin :) me katotaa nintsun kans ensin toi aakkosjärjestys kokonaan läpi ja sit mietitää jatkoo :D

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 21:25:17

ssintti., tarjoilla voi vaikka mailiin, katselen sitten kun kouluhommat helpottaa ;)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 21:28:47

namusetä, itse en kykenisi ainakaa suokeilla ;)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   21.4.09 09:17:10

Kertokaas mulle kumman sivut näyttävät paremmilta
1. http://www.kolumbus.fi/heppatallit/antte.htm
vai
2. http://www.kolumbus.fi/heppatallit/jeanne.htm

lähinnä noita taulukoita muokkailin

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   21.4.09 14:33:22

Random = ykkönen on mieleen, vaikka toi kakkonenki on hieno mutta en tykkää ihan kaikista kohista siinä.

Namusetä = nää kaks olis kivoja, en osaa päättää kumpi, sano sää.

Hunajapuron Gee
Hunajapuron Gigolo

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   21.4.09 14:53:09

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=142665&t=142665
Mitä harvinaisempi/uusilinjaisempi suku, sen parempi. :)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   21.4.09 19:08:36

Ram, ykkonen parempi :)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   21.4.09 19:15:08

Jenza - en mäkää :p kumpiki olis sellasia kivoja.

on sit taas tullu shoppailtua hunajapuroon lisää poppoota :D mut ei viel tie tuleeko ne meille.

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   21.4.09 19:17:50

namusetä = pitääpä viel miettiä.

Ei kellää olis tarjota Heinämäen Irenelle pitkä-sukuista yleis tai koulu painotteista oria? Tammalla ei itse ole vielä ihan hirmuisesti sijoituksia mutta niitä kyllä tulee lisää, orin ei taritse olla ihan kauheasti kisannut mutta ei se haitaksikaan ole :)

http://www.freewebs.com/valkeneva/riina.htm

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   21.4.09 19:20:57

Jenza - Meren Hurma?

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   21.4.09 19:25:08

namusetä = ihana ori, kyllä käy ehdottomasta =) käviskö astutus päivä vaikka tänää?

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   21.4.09 19:27:27

Jenza - kyllä se käy :)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   21.4.09 19:32:59

namusetä = kiva juttu, arv. syntymä päivä on 1.5.09. Ilmoittelen sulle sitten varsan sivuja :)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   21.4.09 19:43:47

sanokaa mistä kivasta puhun teille ku haluun puhua ny jostain :D

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   21.4.09 22:10:32

Jenza / mäkää en tykkää kakkosenkaikista kohista, mutko oon ollu laiska ja nyt tein sit viimein vähän muutoksia :P Kiitos
ssintti. / kiitoksia =)

hei mä keksin uuden:
Hunajapuron G-koodi (u, know L-koodin?)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   22.4.09 08:20:11

nii :D G-koodi. Mä meinasin meidän E-varsasta E-pilleriä, mut antaa tulevan omistajan päättää :)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   22.4.09 16:33:54

http://kilkatus.kuvat.fi/kuvat/El%e4imet%20ja%20luonto/
uusia kuvia tullu tänää :) kuus ekaa. mitä mieltä copyjen merkkaustavasta? joo tiedän aika tylsä ja samanmoine ku sukupostilla.

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   22.4.09 16:36:45

siis uudet kuvat:
http://kilkatus.kuvat.fi/kuvat/El%e4imet%20ja%20luonto/lasu2.JPG
http://kilkatus.kuvat.fi/kuvat/El%e4imet%20ja%20luonto/naapurin+pystykorva.JPG
http://kilkatus.kuvat.fi/kuvat/El%e4imet%20ja%20luonto/pajun+kissat.JPG
http://kilkatus.kuvat.fi/kuvat/El%e4imet%20ja%20luonto/peltoa.JPG
http://kilkatus.kuvat.fi/kuvat/El%e4imet%20ja%20luonto/soope3.JPG
http://kilkatus.kuvat.fi/kuvat/El%e4imet%20ja%20luonto/viiru.JPG
http://kilkatus.kuvat.fi/kuvat/El%e4imet%20ja%20luonto/viiru2.JPG

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   22.4.09 17:58:35

OOTTEPA HILJAA, TAISITTE JÄRKYTTYÄ MUN RUMISTA KUVISTA ;D

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   22.4.09 19:09:38

http://kilkatus.kuvat.fi/kuvat/El%e4imet%20ja%20luonto/soope3.JPG
Vähänkö söpö :)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   22.4.09 19:12:21

örmör haluuks joku tehä mun äikän aineen`?

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   22.4.09 19:12:22

ARGH! mulla menee järki, en saa noita toimii http://www.kilkatus.net/ulkoasuja/nooralle.html noit vitun linkkejä

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   22.4.09 19:18:40

namusetä,
- mieti rajauksia + jätä katseelle tilaa
- valotukset
- horisontti
- laskeudu elukan tasolle, kun otat kuvan

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   22.4.09 19:27:01

mitä tykkäätte? Ei nyt mun ulkan oikein onnistu, pitäis saada joku tekee valkenevalle uus ulkka.

http://i42.tinypic.com/2u8w8w2.png

tohon tulis sit tekstin viereen.

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   22.4.09 19:29:50

Jenza / värit hyvät, mut linkkien ja otsikon asettelut ehdottomasti uusiksi.

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   22.4.09 19:34:04

http://www.kilkatus.net/ulkoasuja/nooralle.html
noi linkit alko yhtäkkiä toimii? o.O ihmeellistä.

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   22.4.09 20:12:11

Veena - missä kuvissa esim. on huono rajaus? :o kun mulle on sanottu et oon oppinu jo rajaa noit kuvia mut siis.

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: daffy. 
Päivämäärä:   22.4.09 20:38:05

mullon tylsää! haluaisin väkertää kovasti uuden ulkan Toivolaan, mutta pitäis lukea kemiankokeisiinkin... ei jaksaas.

(Ostakaas palautettu kasvatti pois! Sijoituksia lähemmäs 30 kappaletta, painotukseltaan yleispainotteinen, lyhytsukuinen tamma http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=141626&t=141626)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   22.4.09 20:40:41

Hei pitkästä aikaa minäkin istahdin koneelle ! :D
Koitin pitää pientä taukoa jatkuvasta istumisesta, kun tuli välissä istuttua aaiivan liikaa..

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: daffy. 
Päivämäärä:   22.4.09 20:45:39

Mulla taas ei koskaan riitä aika v-touhuille, toisaalta olis tehny kovasti mieli olla mukana v-touhuissa, mutta aika ei oo riittäny! Tää on niin tätä, kun en viitsi millään lopettaa tallia, mutta välillä motivaatio on niin nollassa v-touhujen suhteen :D Sitten lyhyt (...tai pitempi) tauko ja pian taas innostaa...

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: daffy. 
Päivämäärä:   22.4.09 20:47:40

Enkä todellakaan hokenut äskeisessä viestissä "v-touhut" sanaa! :D hah. Mutta nyt kemiankokeisiin lukemaan. >

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   22.4.09 20:48:10

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=145414&t=145414 Tuolla on iso kasa ihanuuksia myynnissä; just teitä varten :D

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   22.4.09 21:11:10

daffy., v-touhut :DD

Mulla ois huomenna ruotsin valtakunnallisen kokeen kirjallinen osio. Onneks puhun ruotsia toisena äidinkielenä niin eipähän tarvii lukee. Perjantaina olis sit saksan iso verbikoe. Siihen pitäs ehkä lukee. Oon ihan p*ska saksassa :S sunnuntaina estekisoihin hyppään 90cm ponilla :)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   22.4.09 21:15:44

MEIL OLI JO RUOTTIN JA ENKUN VALTAKUNNALLISET :D sen voin sanoo et helppoja olivat molemmat.

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   22.4.09 21:21:38

Tylsää kun joutuu olee kellon ympäri koulussa niin ei ehdi mitään.. Mullakin kauheesti heppojen sivuja rästissä, kohta kasvattajat varmaan kynii poninsa multa pois - eli jos joku kasvattaja nyt lukee niin armoa Faylle! :D

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   22.4.09 21:24:10

Ostakaa kivoja lyhytsukuisia putteja pois :)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   22.4.09 21:25:14

namusetä, meil oli kans enkun. Ilman kulttuurituntemusosion pisteitä numeroks 9½. Meiän ope ei kai huomioi tota kulttuurituntemusta, kun me ei olla yläasteella niinkään niitä käsitelty. Mitä ruotsin valtakunnallisessa kysyttiin? :D

Ens viikolla vielä saksan valtakunnalliset, joista en selviä kun saksa on niin karmeen vaikeeta.

Faylee, kellon ympäri koulussa? WHAT?

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   22.4.09 21:26:22

Kride toi eka suokki näytti kivalt

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   22.4.09 21:28:09

v-puuhat ah. eiks kukaa oikeesti vois kirjottaa mun äikän ainetta =D=D

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   22.4.09 21:28:46

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=145414&t=145414 Älkää unohtako noita :)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   22.4.09 21:31:16

Ram en kyl kirjottais tota juttua mistään hinnast vaik kirveel uhattais

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   22.4.09 21:31:35

Ram., mistä aiheesta?
Mullekin saa tehä saksan esitelmän Leipzigista tai enkun esitelmän jostain näyttelijästä ;)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   22.4.09 21:32:59

ssintti toi sun enkun esitelmä ei ois ees vaikee

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   22.4.09 21:36:02

Tuulia, ei niin mutta se ois oltava kahen viikon päästä ja mua ei yhtään innosta kun oon jo pari esitelmää vääntänyt ennen pääsiäistä. Kyl mä sit pääsen vauhtiin kun saan alotettua. Vois kyl perjantaina alottaa kun me tehään sitä koulussa.

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   22.4.09 21:42:26

Tuulia / no onneks sä sentää autat mua <3

ssintyi. / mul pitäs olla huomiselle valmis tällane kiva runoanalyysi..

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   22.4.09 21:44:36

Ram no ainaki yritän auttaa. tiiä sit onks mun ideois mitää järkeä :D

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   22.4.09 22:03:06

Tuulia / no perkule onha niissä enemmän ku mun ideoissa =D

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   22.4.09 22:07:10

Ram haha :D

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   23.4.09 15:16:30

määh. photobucket jumii. mä olin sinne laittanu talteen monta kymmentä kuvaa jotka pitäis ladata kuvat.fi 'hin kun se ei toimi toisella koneella. en varmana rupea uudestaan rajailemaan ja kutistelemaan.

jumiiko muillakin vai vain mulla?

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   23.4.09 16:29:04

tämmönen väliaikainen ulkka tulee Valkenevaan:
http://valkeneva.webs.com/1uusi.htm
auttakaa ny miten toi ulkan reuna vois jatkua ku en tie koodia ja keksikää jotkut hienot linkit noihi, osaan vaan tehä tommoset yksinkertaiset lenkit.

Niin ja jos jotakin kiinnostaa niin Valkenevan ensimmäinen kasvatti tulossa, emä ei kisannut hirveästi mutta kisataan vielä paljon! Tarjoukia vaan kehiin =)

http://valkeneva.webs.com/kasvatus.html

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   23.4.09 17:46:39

ssintti., jees, menee kasiin ja kasilta pois tjsp. Tuntejahan noista ei ole kuin ehkä puolet, mutta sitten menee kaikkien "kotitehtävien" kanssa aikaa, ja koulussa on helpompi tehdä kun siellä on pelit ja vehkeet.. Vähän oon kuollut...... Mutta kohta isommat hommat ohitse, sitten pääsen taas Kassunkin kanssa touhuamaan :)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   23.4.09 18:19:01

ylös päin, ei kellään mielipidettä ulkasta?

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   23.4.09 18:44:16

Jenza, muuten kiva mutta aika leveä ja toi valkonen tila oikeella häiritsee :)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   23.4.09 18:59:33

Jenza:

Kuten ssintti. sanoikin, tuo valkoinen reuna häiritsee todella paljon. Lisäksi tuo on tosiaankin todella leveä ainakin tekstin puolesta: itse en jaksa lukea tekstejä kun aina joka rivin jälkeen saa etsiskellä missäs se teksti nyt jatkuukaan kun palsta on niin leveää. Lisäksi tasaus molempiin laitoihin ei toimi tuossa, todella rikkinäistä tekstipalstaa ja lukeminen vaikeutuu entisestään. Ehdottomasti tasaus pois päivitysboksista, hirveitä sanavälejä! (Kyseisen osion voi myös jättää tyhjäksi siihen asti, kunnes päivityksiä tulee - nettisivuilla ei saisi koskaan olla tuollaista "tekstiä tekstiä" -tyyppistä materiaalia.) Esittelykuvien ja tekstien väliin ehdottomasti marginaalia, ahdistaa kun kuvat on kiinni tekstissä. Häiritsee, kun "Valkeneva" ja "tervetuloa" on eri kohdissa, joko molemmat samaan kohtaan keskitetysti tai sitten toinen teksti rehellisesti esim. toiseen reunaan. Tervetuloa-tekstin alla olevasta viivasta en tykkää lainkaan, tulee mieleen wordin taulukot ja 10 vuotta vanhat web-grafiikat joista nousee karvat pystyyn :D Mustia linkkejä ei erota linkiksi (vaihda väriä tai lisää vaikka alleviivaus) ja valkoiset linkit puolestaan eivät juuri erotu taustastaan. Sitten ihan oman mielipiteen puolelle menee, mutta väreistäkään en kauheasti pidä.

Hmm, aika kriittistä, mutta ilmeisesti teet ulkoasusi itse, joten toivottavasti palautteesta oli apua ja tsemppiä jatkoon! :)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   23.4.09 19:00:21

ssintti = kiitos mielipiteestä. Tuo valkoinen häiritsee minuakin mutta en osaa laittaa taustaa jatkumaan sivuille.

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   23.4.09 19:19:25

Faylee = kiitos mielipiteestä, en kyllä itse haluaisi tehdä ulkoasuja itselleni koska en ole koskaan niihin tyytyväinen, mutta monikaan ei taas tee ulkoasuja niin helpolla enkä ala kisailee sijoituksiakaan mitää yli 10 tai antaa rahaa... Mut vaihto ehdoiksi jää sitten omatekemä ulkka, tai sitten kopiointi sivuilta. Ellei nytten joku halu tehä mulle ulkkaa palkasta.

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   23.4.09 19:24:28

Jenza, ei ku nimen omaan hienoa että teet itse! Palautteen ei siis ole tarkoitus lytätä vaan kertoa mihin kannattaa kiinnittää huomiota kun ensi kerralla teet jotta pystyt kehittymään! :) Onneks mun ensimmäisistä ulkoasuista ei oo mitään todistusaineistoa jäljellä 2000-luvun alusta x)

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   23.4.09 19:28:11

Faylee = :) Viel pitäis opetella paljon, ite oon ulkkaan iha tyytyväinen ku tykkään yksinkertaisista, mutta noi linkit. En vaan osaa laittaa niitä erilaisik tai toi tausta ei jatku millään.

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   23.4.09 22:02:38

Kuka halluis kirjottaa luonteita??
Moonta hevosta ilman luonteita, koska mulla ei oo tällä hetkellä aikaa istua koneella kun pääsykokeita ym.

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   24.4.09 20:07:16

Tinddi., muuten voisin kirjottaakin, mut pitäis varmaan omillekin kirjottaa ;)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   24.4.09 22:03:15

Onpas ollu hiljasta tänää

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjäabsoluutisti. 
Päivämäärä:   24.4.09 22:06:34

Onkos tää siis suomenhevoskeskustelua etc ?

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   24.4.09 22:17:32

absoluutisti., suurinpiirtein ;D

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   24.4.09 22:19:14

voih taas tekis mieli lopettaa koko heinämäet ja lykätä kaakit pelloille!!

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   24.4.09 22:24:18

Heidi, ei saa sanoo tollasta

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   24.4.09 22:28:01

Milka, haluisin teiltä 1- tai 2-polvisen hepan. Este tai yleispainotuksella :D Eli heittäisitkö jotain ehdotuksia mahdollisista yhdistelmistä, jos siis sopii, et teiltä hepan saisin :)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjävaapu. 
Päivämäärä:   24.4.09 22:30:39

Heidi ei ole ainut kenen tekisi mieli lopettaa koko talli.. Minuakaan ei Haavelaakso nyt oikein kiinnostaisi sitten ollenkaan ja pitäisi jaksaa ulkoasu vaihtaa ja siirtää koko talli omalle sivutilalle. Sitten pitää kaikille mailata ja ilmoitella uudet osoitteet jne. ja että kun kiinnostaa.

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjäabsoluutisti. 
Päivämäärä:   24.4.09 22:47:43

Hienoa !

Joku haluis antaa kodin hienolle, mustalle suomenhevosorille ? Musta-Sulhanen

Virtuaalihommien loppu häämöttää ja hepat pitäis saada uusiin koteihin.. Oma topakin löytyy kyllä mutta otsikko taitaa häätää kaikki ostajaehdokkaat, oon nimittäin antamassa hevoset pois mutta olis kai pitänyt laittaa otsikkoon myynnissä...

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   24.4.09 22:49:08

vaapu, niimpä. Ittelläki vielä muutamalle pitäis jaksaa vaihtaa ulkoasu jne, kisaaminen ei kiinnosta ja muutenkaan ei kiinnosta sitte ollenkaa.

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjäabsoluutisti. 
Päivämäärä:   24.4.09 22:49:38

hehheh :D

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjävaapu. 
Päivämäärä:   25.4.09 10:57:30

Heidi, mulla nyt on sentäs vain "uusi", pelkät värit ja koristekuvat vaihdettu ettei menisi kuitenkaan liian hankalaksi, mutta ongelmaksi tulee juurikin tuo koko tallin siirtäminen.. Ja tosiaan kisaaminen ei täälläkään kiinnosta, mutta pakko kai se olisi yrittää skarpata senkin kanssa että edes joskus saisi hevosille sijoituksia ja että jälkeläiset menisi kaupaksi paremmin..

  Re: Suomalaiset #81

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   25.4.09 14:13:17

ssintti., jes :> laitoinko mie muuten sulle jo ne luonteet?

http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/jasperi.html
http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/nuutti.html

x

http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/iina.html

http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/esko.html
http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/simo.html
http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/vale.html

x

http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/anu.html
http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/reetta.html
http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/tiinu.html

Iik. Ei mulla ole mitään kivoja yhdistelmiä enää :o

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   25.4.09 20:03:21

Milka, juu sain ne luonteet. Miten ois tällänen yhdistelmä:
Milkan Jasperi x Milkan Akustiina
Ja tamma olis kiva. Voisko syntymäpäivän saada vähän aikasemmaks; vaikka helmi-maaliskuulle?

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   25.4.09 20:21:00

vaapu, sepä. Oon täs miettiny et pitänee pienentää hieman hevoskantaa, tosin en tiedä yhtää mistä suunnasta sitä lähtis pienentämään. Käy pianki kuitenki nii etten raaski yhtäkään tappaa/palauttaa että se on vaa pakko skarpata. Me pystytää kyllä siihe vielä joskus! ;)

  Re: Suomalaiset #81

Lähettäjävaapu. 
Päivämäärä:   25.4.09 20:29:09

Joo sama mulla. Sen tiedän jo nyt, että minusta ei ole luopumaan yhdestäkään konista kun kaikki on olevinaan mun tulevaisuudentähtiä. Mun tekis lähinnä mieli saada jotain uudenlaisia suomenhevosia kehiin luopumatta vanhoista. No, toivotaan että kesän aikana saa skarpattua tosiaan. :)

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.