Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  M: palautunut, kisannut sh-tamma

Lähettäjä: daffy. 
Päivämäärä:   20.4.09 18:52:41

Myynnissä Toivolaan palautunut kasvatti Toivolan Ristiina (sijoituksia saattaa löytyä lisääkin googlettamalla) Kyseessä siis lyhytsukuinen, yleispainotteinen suomenpienhevostamma. Kuvat eivät tule mukaan, luonteen tilanteen selvitän.

Tamma myydään aktiiviseen ja mieluiten pysyvään kotiin! Ja nyt, pistäkääs tarjousta näyttöineen :)

  Re: M: palautunut, kisannut sh-tamma

Lähettäjäkataö 
Päivämäärä:   20.4.09 18:59:07

Luonteen on muistaakseni kirjoittanut joku muu(jonka kirjoittajaa en koskaan saanut selville...), joten sitä en valitettavasti voi antaa mukaan. Tässä nyt vähän näitä sijoituksia:

http://www.ruuturaita.net/krofnock/kisat/erj/erj15.htm
http://www.miluca.net/holdgate/krj12.htm
http://www.freewebs.com/smoons/kilpailukutsut/erj33.htm
http://www.freewebs.com/smoons/kilpailukutsut/erj35.htm
http://www.freewebs.com/smoons/kilpailukutsut/erj37.htm
http://www.freewebs.com/smoons/kilpailukutsut/erj36.htm
http://www.freewebs.com/smoons/kilpailukutsut/erj39.htm
http://www.freewebs.com/melseren/Kisat/erj19.html
http://www.freewebs.com/melseren/Kisat/erj18.html
http://www.kujakatti.net/jerry/krj152.html
http://herttuakunta.net/svarjade/erj9.htm
http://herttuakunta.net/svarjade/erj10.htm
http://pretty-destiny.net/monument/erj17.htm
http://pretty-destiny.net/monument/erj23.htm
http://www.freewebs.com/maaliskuu/kutsu1.htm
http://hallava.info/unhola/kilpailu/erj2.php
http://hallava.info/unhola/kilpailu/erj4.php
http://hallava.info/unhola/kilpailu/erj7.php
http://www.kolumbus.fi/heppatallit/kisaterj20.htm

  Re: M: palautunut, kisannut sh-tamma

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 19:15:25

Mikä juttu tänään on että tää koko foorumi on täynnä mun unelmien suokkareita :0

  Re: M: palautunut, kisannut sh-tamma

Lähettäjä: daffy. 
Päivämäärä:   20.4.09 19:15:39

kataö / selvä, kiitoksia (:

  Re: M: palautunut, kisannut sh-tamma

Lähettäjä: daffy. 
Päivämäärä:   20.4.09 19:16:25

faylee / selvä yritys myydä sulle sun unelmien suokkareita ;)

  Re: M: palautunut, kisannut sh-tamma

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   20.4.09 19:16:47

Harmi vaan kun isä piirroskuvallinen, yritän pitää piirroskuvalliset ja valokuvalliset erillään :(

  Re: M: palautunut, kisannut sh-tamma

Lähettäjä: daffy. 
Päivämäärä:   20.4.09 20:04:24

01

  Re: M: palautunut, kisannut sh-tamma

Lähettäjä: daffy. 
Päivämäärä:   22.4.09 20:29:05

02

  Re: M: palautunut, kisannut sh-tamma

Lähettäjä: daffy. 
Päivämäärä:   22.4.09 21:38:47

03

  Re: M: palautunut, kisannut sh-tamma

Lähettäjä: Mei^ 
Päivämäärä:   22.4.09 21:39:28

(miten ihmeessä otsikosta voi lukea "pilaantunut, kisannut sh-tamma"...)

  Re: M: palautunut, kisannut sh-tamma

Lähettäjä: daffy. 
Päivämäärä:   22.4.09 21:42:25

Mei^ / hah! jaa-a, mutta olisi varmasti melko vetoava otsikko ;-D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.