Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäKride 
Päivämäärä:   22.4.09 21:13:06

Luned Sporthorses myy toukokuun alussa syntyviä kasvattejaan. Myynnissä sh-, hannover- ja fwb-varsoja.

suomenhevonen, ori/tamma *** Luned
synt. 1.5.2009
i. Sanansaattaja (YLA2, SLA-II)
e. Hipsutus (38 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri rautias)

suomenhevonen, ori/tamma *** Luned
synt. 2.5.2009
i. Piparin Pelikortti (SLA-III)
e. Tahmatassu Luned (37 ERJ-sijoitusta, menossa ktk-tilaisuuteen)
2 polvea sukua, estepainotus (väri rautias tai voikko)

hannover, ori/tamma *** Luned
synt. 3.5.2009
i. Marcelo Man (111 KRJ-sijoitusta)
e. Cynder (75 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri rautias tai ruunikko)

hannover, ori/tamma *** Luned
synt. 4.5.2009
i. Marcelo Man (111 KRJ-sijoitusta)
e. Berrycrown (92 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri rautias tai ruunikko)

suomalainen puoliverinen, ori/tamma *** Luned
synt. 5.5.2009
i. Alberic ING (48 KRJ-sijoitusta, menossa ktk-tilaisuuteen)
e. Ginger Poet (82 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri ruunikko, musta tai rautias)

hannover, ori/tamma *** Luned
synt. 6.5.2009
i. Baldwin W (44 ERJ-sijoitusta)
e. Triumph W (31 ERJ-sijoitusta)
- huom: linjattu iii. Landjunker Geertiin
1 polvi sukua, estepainotus (väri ruunikko, musta tai rautias)

hannover, ori/tamma *** Luned
synt. 7.5.2009
i. Baldwin W (44 ERJ-sijoitusta)
e. Triumph W (22 ERJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, estepainotus (väri ruunikko, musta tai rautias)

suomalainen puoliverinen, ori/tamma *** Luned
synt. 8.5.2009
i. Difficult Concorde (52 ERJ-sijoitusta)
e. Fabina (40 ERJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, estepainotus (väri rautias)

- Hevosten kasvattajaksi merkitään Kride / Luned Sporthorses (linkit krista@luned.net / http://www.luned.net)
- Sivut kahdessa viikossa sähköpostiin krista@luned.net
- Pidä huolta hevosesta - sivuilta tulee löytyä elonmerkkejä edes välillä
- Ilmoitat maililla, jos olet jostain syystä luopumassa hevosesta
- Tärkeintä on pitkäaikainen, huolehtiva koti!

Vapaamuotoisia ostotarjouksia alle.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   22.4.09 21:41:06

01

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   22.4.09 22:40:24

02

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   22.4.09 22:45:06

4.5.2009 syntynyt hannover

Lähtisikö aktiiviseen kilpailukäyttöön Lexingtoniin? Tammana voisin mieluiten ottaa, ja neidille pystyisin tarjota pitkäaikaista ja aktiivista kotia. Myöhemmin kun tammalla on kilpailtu hyvin ja se alkaa saavuttamaan eläkeikää, se käytetään kantakirjassa ja lajinsa laatuarvostelussa. Jos sopivat kuvat myös NJ:ssä voidaan piipahtaa. Kisa ja sivunäyttöä löytyy sivuilta :>

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   22.4.09 22:50:23

EIKU siis tuosta piti tarjous tehdä:

hannover, ori/tamma *** Luned
synt. 3.5.2009
i. Marcelo Man (111 KRJ-sijoitusta)
e. Cynder (75 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri rautias tai ruunikko)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   23.4.09 10:27:36

Sorel pistetään mietintään, päätän illalla kun katson tuleeko muita ehdokkaita

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Ada C. 
Päivämäärä:   23.4.09 10:33:57

suomalainen puoliverinen, ori/tamma *** Luned
synt. 5.5.2009
i. Alberic ING (48 KRJ-sijoitusta, menossa ktk-tilaisuuteen)
e. Ginger Poet (82 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri ruunikko, musta tai rautias)

Pakko saada meille CDhen!
Aktiiviseen koulupainoitteiseen kotiin, muiden puoliveristen (pääosin fwb) mutta myöskin muun rotuinen löytyy.
Ehdottomasti maininnan arvoisimmat hevosemme ovat tämä (epävirallinen Ch,PRI-V sekä +40 sijoitusta GP-luokissa) sekä hänen poikansa jolla on epävirallinen VIR MVA Ch. arvonimi sekä +40 sijoitusta GP-luokissa. Molemmat menossa seuraavaan KRJ-laatikseen. Meillä tehdään tahtiä lyhyessä ajassa!
Elikkäs jos tuon saisin niin olisin enemmän kuin onnellinen!

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   23.4.09 13:01:27

nosto taas

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   23.4.09 14:25:40

nost

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   23.4.09 15:09:15

Eäh en mä jaksa odottaa iltaan.

Sorel saa 3.5. syntyneen hannoverin.
Ada C. puolestaan saa viedä 5.5. syntyneen fwb:n mukanaan :)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Ada C. 
Päivämäärä:   23.4.09 15:25:22

Kiitos. :)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   23.4.09 16:55:21

nosto,.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   23.4.09 17:36:35

nosto

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   23.4.09 18:16:46

nooo

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   23.4.09 19:17:05

saafs

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäJohanna M. 
Päivämäärä:   23.4.09 19:22:06

hannover, ori/tamma *** Luned
synt. 4.5.2009
i. Marcelo Man (111 KRJ-sijoitusta)
e. Berrycrown (92 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri rautias tai ruunikko)

Elikkä tämän voisin orina ottaa meille kilpailemaan Wanderbieg Warmbloodsiin :) Wanderbieg on tällähetkellä pari kk tauolla, mutta olen kokoajan työstämässä uutta ulkoasua sekä muuta mukavaa tallin sivuille :)

Wanderbiegin löytää VRL tallirekisteristä, os. http://www.virtuaalihevoset.net/tallit/talli.php?id=6415, kilpanäyttönä hevoset (http://www.virtuaalihevoset.net/jasenet/tunnus.php?tunnus=9708 + hevoset sieltä)

Päätavoitteena orin kanssa olisi KRJ-laatuarvostelu, joka tulee siis ainakin olemaan tulevaisuudensuunnitelmissa. Lisäksi orin kanssa kilpailtaisiin, sen kanssa kierrettäisiin näyttelyitä sekä valmennuksia + pari varsaa putkahtaisi maailmaan (ei kuitenkaan yli kahdeksaa). :)

Ennenkaikkea elinikäinen koti on tarjolla :)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   23.4.09 21:19:34

nosto

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   24.4.09 10:06:48

nosto.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjäweem 
Päivämäärä:   24.4.09 10:16:01

hannover, ori/tamma *** Luned
synt. 6.5.2009
i. Baldwin W (44 ERJ-sijoitusta)
e. Triumph W (31 ERJ-sijoitusta)
- huom: linjattu iii. Landjunker Geertiin
1 polvi sukua, estepainotus (väri ruunikko, musta tai rautias)

Tämä varsa voisi muuttaa meille Bairdoniin. Kasvettuaan sillä tullaan kilpailemaan esteillä korkeita ratoja ja menestyessään on luvassa ainakin ERJ:n laatuarvostelu, kenties myös pv-laatuarvostelu, jos se nyt toimintaan saadaan. Elastic GLO toimikoon sivu- ja kisanäyttönä.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   24.4.09 18:59:23

Johanna M:lle 4.5. syntynyt otus ja weem saa viedä 6.5. syntyneen hannoverin mukanaan.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Krips 
Päivämäärä:   24.4.09 23:18:47

nostan.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Krips 
Päivämäärä:   25.4.09 17:40:24

nosto.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäPeppi 
Päivämäärä:   25.4.09 17:57:56

Saanko ostaa tollasen hannoverin ja ilmottaa sen lämpösten avoimeen sarjaan raveihin? :D

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Krippe 
Päivämäärä:   25.4.09 19:12:56

Peppi > Saat :D Eivaaaaan et ;D

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Krippe 
Päivämäärä:   25.4.09 20:07:21

nostondaal.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   29.4.09 19:23:11

nostan.

JÄLJELLÄ VIELÄ!!!!!!!!!!!!!!

suomenhevonen, ori/tamma *** Luned
synt. 1.5.2009
i. Sanansaattaja (YLA2, SLA-II)
e. Hipsutus (38 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri rautias)

suomenhevonen, ori/tamma *** Luned
synt. 2.5.2009
i. Piparin Pelikortti (SLA-III)
e. Tahmatassu Luned (37 ERJ-sijoitusta, menossa ktk-tilaisuuteen)
2 polvea sukua, estepainotus (väri rautias tai voikko)

hannover, ori/tamma *** Luned
synt. 7.5.2009
i. Baldwin W (44 ERJ-sijoitusta)
e. Triumph W (22 ERJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, estepainotus (väri ruunikko, musta tai rautias)

suomalainen puoliverinen, ori/tamma *** Luned
synt. 8.5.2009
i. Difficult Concorde (52 ERJ-sijoitusta)
e. Fabina (40 ERJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, estepainotus (väri rautias)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   29.4.09 23:08:24

nost

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.4.09 23:48:05

Lainaa:

hannover, ori/tamma *** Luned
synt. 7.5.2009
i. Baldwin W (44 ERJ-sijoitusta)
e. Triumph W (22 ERJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, estepainotus (väri ruunikko, musta tai rautias)


Haen itselleni (kenttä-/este-/koulu)ratsuja tulevalle ja pian valmistuvalle ratsutallilleni (ei tue vielä IE:tä :D). Tammasta tulisi esteisiin ja kenttäratsastukseen painottuva kisakumppani porrastettuihin luokkiin. Tarkoituksena olisi kisata hevoselle paljon ominaispisteitä jotka siten periytyisivät mahdollisille jälkeläisille. Ikääntyminen tulee olemaan reaaliaikainen ja tammalla piirretyt kuvat. Omistan tällä hetkellä vain kolme hevosta, joten tammasta tulisi todellinen silmäterä ja voin taata pysyvän ja hyvän kodin!

Kisanäyttöä ei nykyisillä hevosillani liikaa ole mutta jonkinlaisena näyttönä tätäkin voinee pitää..

Sivut voin tehdä hevoselle vaikka välittömästi!

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.4.09 23:49:04

Ja talli tulee siis olemaan tämä (ei suostu linkittymään..) http://www.kauhumieli.net/heathermoor/index.html

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   30.4.09 09:52:39

Java > Tuo reaaliaikainen ikääntyminen hieman mietityttää kun tammalla pääsisi aloittamaan ratsastusta vasta joskus vuonna 2012 ja niin pitkälle on aika mahdotonta kenenkään luvata virtuaaliharrastustaan...

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: *Nöpsy* (koulu) 
Päivämäärä:   30.4.09 11:52:44

suomenhevonen, ori *** Luned
synt. 2.5.2009
i. Piparin Pelikortti
e. Tahmatassu Luned

Tarjoaisin hänelle kotia Vignetestä. Saisi pysyvän ja suhteellisen aktiivisen kodin. Orille kirjoitettasiin päiväkirjaa ja voisi lisäksi saada myös oman hoitajan.

ERJ:ssä pääasiassa kisattaisiin, 16-vuotiaaksi asti. Katsottaisiin sitten miten on menestynyt ja jos mahdollisuuksia olisi palkinnoille niin laatikseen tietysti. Aikaisemminkin, mikäli kisoissa menee hyvin.

Varsoja saisi max. 10, puhtaiden estepainotteisten suokkitammojen kanssa, mieluiten hyvin menestyneiden. Suvut pidettäisiin toki tasaisina.

Aikanaan orille jäisi myös muistosivu nettiin.

Sivunäyttö
http://www.freewebs.com/windyswinner/anni.htm leiska
http://www.freewebs.com/windyswinner/leanna.htm sisältö

Kisanäyttö
http://www.freewebs.com/windyswinner/venna.htm
http://www.freewebs.com/windywinner/rontti.htm
http://www.freewebs.com/windyswinner/zara.htm
http://www.freewebs.com/onnelanmuut/sanni.htm
http://www.freewebs.com/onnelanmuut/melli.htm

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   30.4.09 12:14:39

Kride, tulisi ikääntymään nelivuotiaaksi VHKR:n mukaisesti

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: lwrath. 
Päivämäärä:   30.4.09 12:41:16

näytöt puuttuu,muuten olisin hannoveriläisestä tarjonnutkin (:
ota uppina

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   30.4.09 16:55:52

Nöpsylle 1-polvinen suokki :)
Java, no vie vain hannoveri mukanasi...

JÄLJELLÄ VIELÄ KAKSI!!!!!!!!!!!!!! (ja sivuja odotellaan!!)

suomenhevonen, ori/tamma *** Luned
synt. 1.5.2009
i. Sanansaattaja (YLA2, SLA-II)
e. Hipsutus (38 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri rautias)

suomalainen puoliverinen, ori/tamma *** Luned
synt. 8.5.2009
i. Difficult Concorde (52 ERJ-sijoitusta)
e. Fabina (40 ERJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, estepainotus (väri rautias)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   30.4.09 20:42:12

no-sto

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   30.4.09 22:53:22

sfafasfsaasffh

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä*Nöpsy* 
Päivämäärä:   1.5.09 10:36:48

Kiitoksia. Teen sivut viikonloppuna. Onko nimiehdotuksia? :)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjämaxi 
Päivämäärä:   1.5.09 10:39:26

ai Fabina on sulla nykyään :)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   1.5.09 10:46:01

Nöpsy, olen niin huono nimissä, että saat kyllä keksiä nyt ihan itse :D
maxi, joo :)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   3.5.09 20:09:47

Pistän sivuja kohta tänne :)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   3.5.09 20:55:00

http://www.kauhumieli.net/viivakoodeja/lamerluned.html

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   3.5.09 23:05:19

Java: Kiitos sivuista!

JÄLJELLÄ VIELÄ KAKSI!!!!!!!!!!!!!! (ja sivuja odotellaan!!)

suomenhevonen, ori/tamma *** Luned
synt. 1.5.2009
i. Sanansaattaja (YLA2, SLA-II)
e. Hipsutus (38 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri rautias)

suomalainen puoliverinen, ori/tamma *** Luned
synt. 8.5.2009
i. Difficult Concorde (52 ERJ-sijoitusta)
e. Fabina (40 ERJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, estepainotus (väri rautias)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   4.5.09 09:41:51

nosto

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   4.5.09 16:36:14

up, kaksi vielä

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   4.5.09 16:45:56

ot. Sulle on näjemmä tullu tuo billin ennen omistama hann-tamma Cynder. Mullois nimittäin siitä saatu orivarsa, tahdotko päivitellä tammasi sivuille?
http://dakota.awardspace.com/remu.html
Mää päivitän tamman uudet sivut meidän herralle het ku jaksan taas kirjautua awardspacelle.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäFenella 
Päivämäärä:   4.5.09 16:48:19

älä myy kumpaakaan jäljellä olevaa, tarjoan ihan juuri :D

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   4.5.09 17:00:28

Chao: Selvä, kiitos :)
Fenella: Jeps, odottelen.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   4.5.09 17:32:13

noh

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   4.5.09 18:12:06

asfasfags

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäFenella 
Päivämäärä:   4.5.09 18:22:42

Elikkäs noille jäljellä oleville heposille voisin tarjota uunituoreesta Valborgista, jossa niillä kilpailtaisiin aktiivisesti omassa painotuslajissaan. Jokainen meidän hevosemme tulee jossain välissä käymään laatiksissa kunhan sijoituksia ja muuta on tarpeeksi. Eli aktiivinen koti olisi tiedossa, niin kisojen, valmennuksien kuin päiväkirjan muodossa :)

näyttö
näyttö

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   4.5.09 20:47:05

Fenella > Vie vain kumpikin mukanasi.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   6.5.09 19:27:38

Sivuja odotellaan seuraavilta:
Ada C.
Johanna M.
weem
Nöpsy
Fenella

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäFenella 
Päivämäärä:   7.5.09 13:18:22

Yritän tehdä sivut tänään :)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjäweem 
Päivämäärä:   7.5.09 20:25:47

Ainii unohdin tän täysin. Teen sivut nopsaan.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   11.5.09 16:01:59

Sivuja odotellaan seuraavilta:
Ada C.
Johanna M.
Nöpsy
Fenella

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Ada C. 
Päivämäärä:   15.5.09 09:37:41

Kride, Teen sivut sunnuntaihin mennessä. Syyksi pistän terassikauden töissä ja sen että raadan yli 8h päiviä töissä ja hoidan sitten kotiin tultuani vielä lapsenkin :)

Toivottavasti kestät!

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: cookie. 
Päivämäärä:   15.5.09 09:54:14

voi äh tuo 8.5. syntynyt ähveepee ois ollu kiva :<

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   15.5.09 10:08:02

toi 5.5 syntyny fwb<3

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Krips 
Päivämäärä:   18.5.09 17:54:19

Vielä odotellaan sivuja seuraavilta:
Johanna M.
Nöpsy
Fenella

Mikäli sivuja ei keskiviikkoiltaan mennessä ole tullut, hepat lähtevät uudelleen myyntiin.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Krips 
Päivämäärä:   18.5.09 17:57:28

Sori, siis Nöpsyltä on tullut jo sivut.

Sivuja odotellaan seuraavilta:
Johanna M.
Fenella

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Krips 
Päivämäärä:   19.5.09 20:04:01

Nyt ainakin pitäisi olla Johannan ja Fenellan paikalla.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

LähettäjäJohanna M. 
Päivämäärä:   19.5.09 20:23:42

Äääääh, aivan unohtanut tän hevosen. Valitettavasti alan keskittymään fwb-jalostukseen enkä viitsi enempää muita pv-rotuja ottaa. >:
Olen pahoillani, toivottavasti varsalle löytyy hyvä koti!

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Krips 
Päivämäärä:   19.5.09 20:25:25

Jepajee, tosikiva.

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Johanna K. 
Päivämäärä:   19.5.09 20:27:20

Tulihan mun maili niistä Llanarth Earl Greyn kuvista perille? :)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Krips 
Päivämäärä:   19.5.09 20:27:48

Johanna K. > Kyllä tuli, kiitos. En vain saanut aikaiseksi vastattua siihen ;D

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Krips 
Päivämäärä:   19.5.09 21:22:12

MYYNNISSÄ

hannover, ori/tamma *** Luned
synt. 4.5.2009
i. Marcelo Man (111 KRJ-sijoitusta)
e. Berrycrown (92 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri rautias tai ruunikko)

  Re: M: lyhytsukuisia ratsuja!

Lähettäjä: Jassu 
Päivämäärä:   22.5.09 10:36:34

hannover, ori/tamma *** Luned
synt. 4.5.2009
i. Marcelo Man (111 KRJ-sijoitusta)
e. Berrycrown (92 KRJ-sijoitusta)
1 polvi sukua, koulupainotus (väri rautias tai ruunikko)

Tälle orille tarjoaisin kodin Voltista, sillä olen ratsuponien lisäksi päättänyt alkaa ottaa kehiin muutamia puoliverisiä!

Orilla kisattaisiin KRJ'tä hyvin aktiivisesti ja tulevaisuudessa ehkä syntyisi jälkeläinen jos kaksikin. Voltti olisi pitkäaikainen ja hyvä koti.

Tavoitteena olisi joskus tulevaisuudessa päästä KRJ laatikseen.

x
x

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.