Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   21.4.09 14:15:00

Etsin oria Viehättävän Ainolle. Varsa jää Etulinjaan kasvamaan, kilpailemaan ja kiertämään näyttelykehiä. Tavoitteena laatuarvostelut.

Orin tulee olla pitkäsukuinen, eikä sen suvusta saisi löytyä ainakaan seuraavia hevosia (koska ne ovat edustettuina jo vähintään yhden hevosemme suvussa):
Nerian Eemil, Herra Wonka, Bellin Pehtoori, Bellin Ruhtinas.

Tarjoa kilpaillutta oriasi alle.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   21.4.09 14:52:26

1.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

LähettäjäMistral 
Päivämäärä:   21.4.09 14:54:51

Tarjolla olisi Avis.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   21.4.09 22:46:54

Mistral, harkitsen.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   21.4.09 22:49:27

harmi kun nyt haet, mulla olisi meinaan sellainen ihan vauva sh-ori jolla pitkä suku :D, mä tuun joskus myöhemmin tarjoamaan sitä, kun se on kisattu yms (okei on se jo nj:n varsaluokissa pyöriny, mut siis ratsulajeissa)...

Toki jos haluat voin oria vilauttaa tulevaisuutta ajatellen jo nyt?

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   21.4.09 22:51:08

flanelli, vilauta pois. :)

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   21.4.09 22:56:03

Kyseessä siis vielä ihan vauvaorini Milkan Sumo-Räppäri, eli Roope. Tulevaisuuden koululupaus, jolla tasan 4-polvinen suku. Suvussa on kivoja palkittuja nimiä, ja noita nimiä ei löydy joita et suvuista halunnut löytyvän. Mutta tosiaan Roopea on mahdollista saada jalostukseen vasta tuossa loppuvuoden puolella, kun ori täyttää kolmen lokakuussa. Mutta voihan sitä aina esitellä jo valmiiksi :)

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   21.4.09 23:05:20

flanelli, orin nimi ei kyllä iske sitten yhtään, mutta suku on kieltämättä kiva, ei niitä massanimiä, joita näkee joka toisen hevosen suvussa. :)

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   21.4.09 23:07:17

noku piti saada lempinimeks Roope, mutta kun kasvattaja vaati että nimen pitää alkaa S:llä, niin siksi nimi on tuollainen vähän... epämääräinen.. Toivottavasti se ei tulevaisuutta ajatellen liikaa kuitenkaan häiritse :)

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäriesa. 
Päivämäärä:   22.4.09 00:45:29

Minulta löytyisi YLA2:sen ansainnut orimus, tosin en sitten tiedä lasketaanko pitkäsukuiseksi kun sillä on kolme polvea tuota sukua. Mutta niin, jos kuitenkin kiinnostaa tuo orimus, niin eikun vain mailia yllä olevaan osoitteeseen, jos ei minua tunnu kiinni täällä saavan.

http://kumi-saapas.net/tr/haamu.php

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   22.4.09 01:09:28

riesa, harkitsen tätäkin.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäriesa. 
Päivämäärä:   22.4.09 01:35:13

auro-ra, korjaan hieman sanomaani, siltä löytyy emän puolelta sukua ihan tuonne eeeieeiieie saakka. XD Huomaa taas kun on tylsää niin rupeaa sukuja tutkimaan.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   22.4.09 15:40:04

(:

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

LähettäjäVuonis 
Päivämäärä:   22.4.09 15:56:36

No voisihan sitä Lennuakin tarjota. :) Ori on siis myös YLA2 (parin pisteen päässä ykköspalkinnosta!), mutta tulosta ei merkattu sivuille, sillä virallisia tuloksia ei ole vielä tullut.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   24.4.09 19:05:53

Vuonis, tälle sanon ei, sillä muutaman tamman suvusta löytyy samoja nimiä. Kiitos joka tapauksessa !

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   25.4.09 15:22:40

Ylös. On teillä näitä.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   25.4.09 15:31:40

painotuksella väliä?

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   25.4.09 15:34:22

Miia, periaatteessa ei. Varsasta tulee joka tapauksessa koulupainotteinen.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

LähettäjäVibaja 
Päivämäärä:   25.4.09 15:39:42

Kiusa olisi tarjolla, en katsonut sukua sen pahemmin että sopiiko herra edes tammalle >.<

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   25.4.09 21:14:16

Vibajan ori vahvimmilla.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjägoosnone 
Päivämäärä:   25.4.09 21:17:29

Akua voisin tarjota.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjämaxi 
Päivämäärä:   25.4.09 21:17:39

Haukkamäen Pyry

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   25.4.09 21:19:36

goosnone, astuisiko Aku Ainon ?

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   25.4.09 21:21:12

Ähh, lähetin liian hätäisesti.
Eli sopisiko varsan syntymäpäiväksi vaikkapa tämä päivä ? Se tulee luultavasti ikääntymään nelivuotiaaksi melko nopeasti ja näin mukaan "kilpailubisnekseen" jo ennen kesää.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjägoosnone 
Päivämäärä:   25.4.09 21:22:53

mielelläänhän se :D onks sulla suunnitelmia millon syntyy, tulevaisuutta tms.?

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjägoosnone 
Päivämäärä:   25.4.09 21:23:55

jep käyhän toi hyvin :) lähettele sitten sivuja yo sähkäriin : D

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

LähettäjäNintsu 
Päivämäärä:   25.4.09 21:25:42

ILO Ruudolffi
Meren Hurma
Cherien Arttu
Aatteen Lento

Kaikilla on lisäämättömiä sijoituksia ja Hurma on muistaakseni ilmoitettu YLA:an.

  Re: EJ: pitkäsukuinen sh-o

Lähettäjäauro-ra 
Päivämäärä:   25.4.09 21:31:30

Jep, saat sivut mahd pian.

Kiitos kaikille orejaan näyttäneille.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.