Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjäzane 
Päivämäärä:   26.4.09 11:44:06

Myyntiin muutama suvullisesti oikein mukava tapaus. Nämä ovat minulle palautuneita, joten kisoja voi mahdollisesti löytää jos etsii.
Osa niin helmiä, että pitäisin mielelläni itselläni, mutta tässä tilanteessa nämä nyt tulevat myyntiin :)

13.01.2008
t. Jikuriina U
e. Marjametsän Ennenkaikkea VIR MVA Ch, SLA-I, YLA2, KRJ-II, KTK-III
i. Pesonen VOE VIR MVA Ch, KTK-II, YLA1, KRJ I
-yksi Uniruudun ensimmäisistä kasvateista, tämän kodin kanssa olen tarkka!
-erinomaisista vanhemmista!
-kaksoisveli Jasper U, joka menestynyt upeasti

07.07.2008
t. Ihmeikuisuus U
e. Marjametsän Ensiaskel VIR MVA Ch, mukana KTK ja KRJ
i. Pesonen VOE VIR MVA Ch, KTK-II, YLA1, KRJ I

01.02.2009
t. Saraliina U
e. Salarakas KAT YLA2
i. Jasper U YLA1, KRJ I

Kaikille mahdollista saada kuva mukaan. Tarjoukset alle tai mailiin.

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 11:58:44

01

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 13:35:11

02

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 13:49:36

03

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 14:13:53

04

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   26.4.09 14:18:36

Jikuriina <3! voisin melkein tehdä tuosta tarjousta! ;)

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 14:41:13

Heidi, tee ihmees ;pp

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäVuonis 
Päivämäärä:   26.4.09 14:49:33

Noou, ei tällasii saa myydä, ku mä oon päättäny olla ostamatta lisää hevosia! :D

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   26.4.09 14:56:00

jos sä kans lupaat myydä sen mulle Ruskan seuraksi nii mikäs täs, raapustelen sulle illalla tarjousta :D (tai huomenissa)

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 14:57:40

Vuonis, kyl yks aina mahtuu sekaan :D
Heidi, pitää kattoo ;) jos tulee muitaki tarjouksii.

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 15:08:49

05

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 15:13:50

06

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 15:15:23

Voi miten kivanoloinen tuo Jikuriina! ^^

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 17:38:32

Faylee, tarjousta!

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   26.4.09 17:39:46

Saraliina ois kyllä kiva tapaus.

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 17:50:45

Tuulia laittaa tarjousta sitten =)

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäRam. 
Päivämäärä:   26.4.09 17:54:28

<3 nää on aivan täydellisiä

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   26.4.09 18:00:56

Katsellaan kunhan saan rästihevosten sivut tehtyä. :>

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 18:16:53

Ramnam, juu on <3

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäJjune 
Päivämäärä:   26.4.09 18:34:23

no JOOOO............... !!!!!!111!!11!!

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   26.4.09 18:38:05

Okei Ram sai ylipuhuttua ja muutenki oon kuolannu Uniruutulaisia ties kuinka pitkään. Eli Saraliinaa havittelisin Aarnioon. Kisaaminen aloitettaisiin heti kun kisauslistalta löytyisi tilaa. Tavoitteeksi asettaisin YLA:n ja SLA:n, muita laatuarvosteluja katselisimme sitten sijoitusten kertymisen mukaisesti. Varsoja teettäisimme maksimissaan viisi. Sivunäyttönä toimikoon Sara ja kisanäyttönä Poju.

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäJjune 
Päivämäärä:   26.4.09 18:45:15

Aina mä sanon etten enää ota yhtäkään heppaa mutta tämmösissä tapauksissa on pakko vähän höllätä ;>

t. Jikuriina U
Jikuriina pääsisi asumaan Daftomoriin ja saisi kisojen täyteisen elämän. Ikääntyminen on hidas (VAI tai omamuokkaama) joten kisaamisen kanssa ei ole pakko pitää kiirettä (vaikka tällä hetkellä kisat laatiksiin tulevat nopeasti ;>). Laatiskisat (ainakin) kisattaisiin, mahdollisesti jopa +60 sijoitusta sekä KRJ että ERJ radoilta :) Jälkeläisiä haluaisimme myös kovasti, hyvästä orista tietenkin, ja kakaroita tulisi 2-8 kappaletta. Tavoitteenamme on ainakin ERJ ja YLA, hyvin todennäköisesti myös YLA. Eläkkeelle heppa joutaisi +18 vuoden iässä. :)

näyttö
näyttö
näyttö
näyttö
näyttö

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 20:45:13

Tuulia, harkintaan =)
Jjune, sinä myös harkintaan

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 20:59:53

07

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjämollis. 
Päivämäärä:   26.4.09 21:07:55

Jikuriina on kyllä kiva! :o <3

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 21:24:04

mollis., tarjoo! :D

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 21:42:48

08

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   26.4.09 22:16:29

09

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   26.4.09 22:50:40

Jikuriina ois niiin ihana<3 Mut vhkr'n mukkaan olis jo 15 vuotias. ;/ Ihmeikuisuus kans aika nams <3 8 )

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   27.4.09 15:23:39

Ziki, jep, mutta voihan sillä hitaampaakin ikääntymistä käyttää :)

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   27.4.09 19:56:18

10

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   27.4.09 20:13:49

11

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   27.4.09 20:32:44

12

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   27.4.09 20:48:41

13

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   27.4.09 22:50:06

14

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   28.4.09 15:23:39

15

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   28.4.09 15:46:25

16

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   28.4.09 16:00:43

17

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   28.4.09 16:20:44

18

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   28.4.09 18:19:31

19

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   28.4.09 18:25:33

Saraliina U ois kyl tosi ihana kiistattomaan :o pitää kyllä ehdottamasti tarjota illalla <:

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   28.4.09 20:54:39

goth., hienoahienoa (=

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   28.4.09 21:08:36

20

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   28.4.09 21:21:30

21

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjämatsku 
Päivämäärä:   28.4.09 21:38:39

Saraliina U
voisi lähteä tekeillä olevaan [linkki= http://www.metkaus.webs.com] metkaukseen [/linkki] (vain etusivulla oikea ulkoasu) Kasvatamme suomenhevosia ja talli on todellakin kesken vielä.

Sivunäyttönä toimii Neiti ja kisanäyttönä vanhan tallini Ara (kouluratsastusta tulisi saman verran kuin esteitä ja tuokin vielä hieman kesken tallin vaihdoksen takia.)

Nyt jos vielä ymmärsit yskän, mutta ihania on kaikki<3

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   28.4.09 21:49:32

matsku, katsellaan

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäHelinä K. 
Päivämäärä:   28.4.09 21:53:35

Hmm-mm.. Jos teen valmiiks äkkii sen suokki tallin ja sitte tuun tekeen tarjousta.. jooh. hiljaa hyvä tulee.

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   28.4.09 22:00:35

Helinä K., teeppä! :)

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 15:22:05

22

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 15:47:15

23

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 15:56:45

24

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 16:11:19

25

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 16:51:44

26

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 17:05:23

27

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 19:25:27

28

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 20:10:51

29

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 20:34:46

30

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 20:56:23

31

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäMistral 
Päivämäärä:   29.4.09 20:57:06

Onko nää kaikki vielä myynnissä?

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 21:02:20

Mistral, juu kaikki on viel myynnissä

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäMistral 
Päivämäärä:   29.4.09 21:13:35

No sitten vois tarjota. ;)

Ihmeikuisuus U

Olisi tervetullut meille Forwiceen asumaan, jossa luvassa olisi aktiivista kisausta. Kerättäisiin tarvittavat sijoituksia laatiksia varten, sillä niihin tähdättäisiin. Tarkoituksena olisi käydä läpi YLA, KRJ+ERJ laatis, sekä tietysti yritetään kantakirjaan pääsyä, sekä tavoiteltaisiin NJ:n arvonimiä. Myöskin vnt:n näyttelyitä kokeiltaisiin, kenties sitten niistä arvonimiä.
Vanhempana pääsisi jalostukseen, jälkeläisiä täysin kohtuudella.

Mutta, kaikinpuolin luvassa olisi hyvä ja aktiivinen koti.

Kisanäyttöä vielä:
http://www.freewebs.com/forwice/ana.htm
http://www.freewebs.com/forwice/ceri.htm
http://www.freewebs.com/forwice/stan.htm

Lisää näyttöjä löytyy Forwicen sivuilta, hollanninpuoliverisistä, eläkkeellä olevista.

ja jos jotakin jäi epäselväksi, niin kysy, voi olla että unohdin jotain. :)

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 21:22:26

Mistral, harkintaan =)

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   29.4.09 21:54:27

32

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   30.4.09 15:27:57

33

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   30.4.09 15:30:20

Jikuriinan suku <3 :o Ai jumalauta.

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   30.4.09 16:09:59

Troya, tarjootarjoo (:

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   1.5.09 12:11:29

34

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   1.5.09 12:34:37

35

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   1.5.09 12:51:43

36

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   1.5.09 13:14:08

37

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   1.5.09 16:52:40

38

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   3.5.09 21:12:01

39

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   3.5.09 21:16:53

Voi luoja, miten upea tapaus tuo Jikuriina U ;o En kyllä taida uskaltaa edes toivoa, että lähtisi matkaani.

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   3.5.09 21:18:42

yaren.: tarjoo, katotaan sitten

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   3.5.09 21:27:11

40

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   3.5.09 22:12:14

Houkutus vei voiton.

Jikuriina U
Ah, nähdessäni tämän sydäntenvalloittajan vanhemmat, tulin todenneeksi, etten ole ihan äskettäin saannut tilaisuutta tarjota tällaiselle tulevaisuuden lupaukselle kotia. Alan tuntemaan itseni jo hoopoksi miettiessäni, että virtuaalihevoseenkin voi rakastua ensisilmäyksellä.

Jikuriina saisi viettää loppuelämänsä Ventoksessa, joka heräili juuri jonkinasteisesta talvihorroksestaan. Sivut ovat olleet ahkeran päivityksen alla koko vapunpyhien ajan. Tämän tähden alunperin pyrinkin siihen, etten iske hampaitani yhteenkään hevoseen, ennen kuin nykyisten otusten sivut ovat kuosissaan. Ehkäpä se jo kertoo jotain siitä, etten ole kirjoittamassa tätä tarjousta puolileikilläni.

Ventoksen poppoo koostuu lähes kokonaan suomenhevosista, joten kasvattirotunakin on, yllätys yllätys, samainen rotu. Jälkeläisten teettämisen pyrin pitämään kohtuuden rajoissa ja Jikuriinankin kohdalla se painottuisi suurimmaksi osaksi eläkeiälle, jolloin kisaura on päätöksessään ja meriitit kahmaistuna mukaan. Juuri tämän takia Ventoksen hevoset eivät ole vielä vierailleet laatuarvosteluissa, ikääntyminen kun on näiden kohdalla melko verkkaista. Toki sieltä joukosta löytyy se muutama vanhemmanpuoleinenkin hevonen, mutta vielä se loppurutistus kisakentillä on suorittamatta. Toivon kuitenkin, että luotat sanaani sen verran ja uskot, kun sanon, että Jikuriinakin tulee vielä saavuttamaan arvonimiä ja meriittejä.

Kisakalentereita vilkaistessasi saatat huomata, että viimeisimpiin kisoihin osallistumisesta on jo vierähtänyt tovi, mutta ihan periaatteessa en halunnut antaa hevosiani kenellekkään kisattavaksi oman taukoiluni ajaksi. Sen puolen pyrin hoitamaan täysin itse kaikkien hevosteni kohdalla, tosin se ei tulekkaan yllätyksenä tällaisen himokisaajan suusta. Kisaamista jarruttaa valitettavasti tällä hetkellä se, että entinen seurani, CeRi, lopetti taukoiluni aikana ja uuden seuran hyväksyntää en ole vielä saanut. Kisanäytöiksi voit katsastaa tämän, tämän ja tämän (esimerkisi tällä herralla sivut vielä vanhan ulkoasun mukaiset).

Jikuriina tulisi saamaan jotakuinkin tällaiset sivut ja Ventoksen ikääntymisen mukaan neidolla olisi ikää vasta reilu viisi vuotta. Kisauran loppupäästä ei näin ollen tule pilkistelemään valoa vielä pitkään aikaan. Ventoksessa on myös pienimuotoista hoitaja-toimintaa yms., joten itseni ohella päiväkirjassa tulisi näkymään muidenkin ihmisten merkintöjä.

Harmittelen jo etukäteen sitä, että joudun tekemään tarjouksen näinkin huonossa tilanteessa, kun suurimman osan hevosten sivuista ovat vielä vanhassa osoitteessa ja kisakalenterit päivittämättömiä. Toivotaan, että sanat ovat tällä kertaa vahvemmat kuin näyttö (:

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   4.5.09 16:23:43

yaren., vaikutti ihan hyvältä. Harkitsen. =)

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjäyaren. 
Päivämäärä:   4.5.09 16:32:11

Hieno homma.
Ehdin jo pelätä, ettei tuo väsymyksen pilaama tarjous mene edes harkinta-asteelle :)

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäHelinä K. 
Päivämäärä:   4.5.09 21:05:42

Ihan kummantahansa voisin ottaa : )

Lähtisi siis Selkkaukseen, jossa ei tällä hetkellä ole muuta kuin etusivun teksti.
Sinne muuttavat piakkoin Hämpuron Repolainen ja Tammineito KIR.

Kuitenkin teen huomisen puolella sivut valmiiksi.

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   4.5.09 21:11:38

tuota noin. :D tosta huhtikuun päivästä lähtien oon kuolannu tuota jikuriinaa vaikka oon nyt ollu ostelematta pahemmin hevosia :D

äää. :D tarjotakko vaiko eikö tarjota..

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   4.5.09 22:02:45

Helinä K.: niin siis kenestä?
Tinddi., ainut ja ehk viiminen mahdollisuus saada tällänen U -helmi ;PP

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   4.5.09 22:09:42

No Jikuriina Aquaan krj laatista tavoittelemmaa? :P
http://www.geocities.com/tinttijapolle/

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäJenny_K 
Päivämäärä:   4.5.09 22:14:19

Mitä menitkään tekemään, kun lopetit Uniruudun! Murr.. ;) Kyllähän Viehättäväkin hienolta näyttää, etenkin kun heposi sinne muuttivat. Viehättävän sivut temppuilee omalla koneellani ja pidin niin Uniruudusta. :D

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäHelinä K. 
Päivämäärä:   5.5.09 09:53:39

zane, kumma kuolaan nyt ihan kaikkia! Emmä osaa päättää! : D

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   5.5.09 15:26:25

Tinddi., harkintaan menee! (=
Jenny K: noo, tällä kertaa näin ;P Toiv. sua ei muuten haittaa, että Heikka muuttaa viehättävän tiloihin? Kasvattajille ollaan mailaamassa kyl viel, mut aattelin nyt näin kysellä vähä :) Vaikka, eihän sitä koskaan tiedä, vaikka ton Uniruudunki viel joskus nostaisin pystyyn :D

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   5.5.09 15:55:47

41

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   5.5.09 17:52:36

42

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   5.5.09 18:01:56

43

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäHelinä K. 
Päivämäärä:   5.5.09 18:50:52

huomasitko mun ton..?

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   5.5.09 19:01:16

Helinä: huomasin, mutta eipä tuo minun ongelma ole... päätä ihan itse, niin saat mieluummin myös sitä mitä haluat.

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäJenny_K 
Päivämäärä:   5.5.09 19:19:54

Ei tietenkään haittaa Heikan muutto. :D

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   5.5.09 19:31:50

Jenny: hienoa ;p nyt se saa toisenkin rapsuttelijan itselleen!

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   5.5.09 20:02:58

44

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   5.5.09 21:47:48

45

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   5.5.09 22:02:05

46

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjä: zane 
Päivämäärä:   5.5.09 22:29:29

47

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   5.5.09 23:05:41

Mitä, oot lopettanut Uniruudun!! Hitto pitääks mun nyt heittää tarjousta kun oon suunnitellu ostavani teiltä joskus kasvatin ja nyt vaan Faylle kylmää vettä niskaan kun tällasta tapahtuu! :D

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   5.5.09 23:34:45

Jikuriina U & Ihmeikuisuus U

Kisattaisiin samaa tahtia kun muillakin hevosillani. (eli n. keskimäärin 40 sij. kuukaudessa.) Tammoilla kisattaisiin n. 100 KRJ sijoitusta ennen kuin se lopetattaisiin. Jos heille sattuisin löytämään hyvät rakennekuvat, niin kävisimme myös näyttelyissä, tottahan toki, arvonimiä metsästämässä. Näyttelyissä en lupaa saavani hevoselle Vir MVA Ch arvonimiä, mutta niitä kuitenkin tavoitellaan. Kisaeläkkeelle jäisivät aikaisintaan 16vuotiaana tai sitten kun on ~100KRJ sijoitusta täynnä. Sen jälkeen siirtyisivät pelkkään jalostuskäyttöön, välillä saattaisimme käydä valmennuksissa, ihan omaksi iloksemme.

Tammat tulisi saamaan n. 3-5 varsaa elämänsä aikana. Varsojen vanhemmat valitsemme huolella ja varsat lähtevät vain kisaaviin ja huolehtiviin koteihin, ei seinäruusuiksi tai tallin täytteeksi. Kuollessaan saisivat sievät muistosivut.

SLA-I, KRJ-I sekä YLA1 ovat ehdottomasti tavotteena, eli siis mentäisiin Suomenhevosten laatikseen, KRJ-laatikseen sekä mahd. YLA:an.

Majottaisin tamman tulevalle suomenhevostallilleni. (joka ei ole vielä esittelykunnossa)

Tamma saisi tälläiset sivut.

Kisanäyttönä toimikoot Ada, Iina ja Shaw

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   5.5.09 23:38:05

Jos yhtään huojentaa, niin tammat muuttaisivat siksi aikaa(kunnes oma tallini valmistuu) Kasarmitallille yksityisiksi. :)

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

Lähettäjäzane 
Päivämäärä:   6.5.09 16:02:56

Faylee, nyt on vika mahdollisuus saada tämmänen ;p Jos näistä nyt ei mikään miellytä, niin heitäppä mailia ni voitais ehkäpä katsoa vielä sullekkin joki tilari U-liitteellä =)
maukka., harkintaan menee =)

  Re: M: palautuneet kasvatit (sh)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   6.5.09 16:09:20

Voisin tässä myöhemmin tänään katsella tuota tilaria. U-varsa olis must have!

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.