Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 18:55:38

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=88073&t=88073

taas minä :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 18:57:41

Nyt tähän alkuun et muutkin huomaa.

Supersukuinen yleis- / estepainotteinen suomenhevosoritilari haussa! Sais Raja-Hurrikaanin kuvat ;) Täst tehään sit mun näyttelytähti kun Elmeri on jo kantakirjattu ja sillä on vir mva 't eli ainoana tähtäimenä enää VNT 'stä parempi arvonimi.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 18:58:08

Ja meneehän se tietty viel laatiksiin mut siis joo :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:02:38

multa saat tilaria just sellasen minkä halajat ellet halua jotai niistä myytävistä :D
Jos yksipolvista kaipaat niin Riina on kiva vaihtoehto, tammalla on hieman menestystä NJ'ssä ja ilmoitettu KTK tilaisuuteen :)
Mutta jos ei miellytä nii kattele toki muitaki tammoja!

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:03:39

Heidi, myytävät tais olla koulupainotteisia elieli :) mut katellaas.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:18:08

Emmä löytäny mitään kivoja ;/

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:21:05

milka, ne kaikki on kivoja! :D sä et vaa ymmärrä hyvän päälle

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:25:21

Heidi, ko tästä tulee superori, ä vaadin et vanhemmat on tasokkaampia kuin itse varsa pystyy saavuttamaan ;)

heh, laskeskelin huvin vuoksi tuossa Rysäjätkän mahdollisuuksia ERJ-laatiksessa ja sain tulokseksi 52% = juuri ja juuri ERJ-IV :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:28:07

milka, kyllä noi silti olis kaikki täydellisiä :D

vihaan meidän näppäimiä ku entteri ei meinaa toimia

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:32:09

Heidi, mulla jumi edellisessä välilyönti ja nyt on uudenkin kanssa jäänyt tavaksi näpäyttää sitä kovempaa :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:34:56

milka, :DD tää oli vielä eile vai toissapäivänä kunnos mutta sitä se on ku on pienempiä sisaruksia -.-
Löysin jo kahdelle arabille kuvat, toisen ilmotin KTK tilaisuutee ja sitte sain tehtyä shettikselle sivut, oon vaihdellu ulkkaa jne. Vähä oon ylpee ittestäni!

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:39:08

Heidi, onneks olkoot :D mulla odottaa 36 hevosta ulkoasunsa vaihtoa.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:39:48

milka, mullaki odottaa vielä varmaa suunnilleen saman verran, meille tulee ratki riemukas ilta :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:43:48

jep. mut tuntien tässä kestää kuukausi kun en tänään jaksa mitään väkertää, mietin vaan kuumeisesti missä ihmeessä meillä on kirjekuoret rahan lähetystä varten (ja miten repäsen ne rahat, periaatteessa mulla on jo suunnitelma). Täältä tullaan, Raja-Hurrikaani 12 kuukauden ajan!

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 20:00:47

Milka, http://koti.terrieri.net/aika/hevoset.htm Meiltä voi katsoa tilaria.

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 20:08:34

http://koti.terrieri.net/aika/erj21.htm
http://koti.terrieri.net/aika/erj22.htm
Osallistukaa :)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 20:25:28

ssintti, emmä nyt teiltäkään oikeen löytänyt ;s ei tää näin onnistu, pistäkää valmiita yhdistelmiä jos jotain!

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 20:48:14

Milka, http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=99778&t=99778 Katos tuolta toi suokki ;)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 20:58:44

ssintti, tarkkaillaan ;)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 21:21:15

njäh, ei mitään mielenkiintoista.

sanokaas, minkäs pituista sukua toivoisitte orille?

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 21:43:52

hobs.

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 22:05:30

Milka, evm-kakspolvinen :)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 22:22:44

sitä miekin vähän aattelin :> pitää katella minkämoisia kävelee vastaan.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   4.4.09 22:47:35

ylös.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.4.09 08:24:07

kakspolvinen olis aika namu (;

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 08:46:50

Heidi, jes :>

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.4.09 08:55:45

vähä ajoin muute eilen ekan kerran skootterilla ja oli aika kohtalaasta :D väsään täs vielä parit sivut enne ku lähen vähä ajelemaa!

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 08:58:42

ajeles pois :>

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 09:00:17

on tääl niin hiljasta et meiti vois kipasta kattomaan x-fileet tuolta tallennuksesta (innolla odottaen sitä päivää kun Mulder palaa, vaikka tiedänkin sen olevan tyyliin toiseksi viimeinen jakso :3 alkaakohan ne sitten alusta? ensmääsiä jaksoja olis kiva kattoa) <3

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 09:44:00

Heidi, mä en saanu viime vuonna skootteria kun piti valita ponin ja skootterin välillä, joten nyt on poni :)

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 10:28:34

hiljaista taas

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 10:38:38

ssintti, mä tulen ja pelastan!

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 10:39:34

Salaset kansiot ei oo enää pelottavia.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäLilly 
Päivämäärä:   5.4.09 10:39:51

ssintti: Minkä rotunen sun poni on? :)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   5.4.09 10:59:09

Kukahan haluis tämmösestä yhistelmästä :D
http://www.geocities.com/tinttijapolle/juha.htmlx
http://www.geocities.com/tinttijapolle/pauliina.html
sit estepainoitteisen vois saada tästä->
http://www.geocities.com/tinttijapolle/terho.htmlx
http://www.geocities.com/tinttijapolle/kummitustytto.html
Ois takana ainaki pitkä suku. Isä vasta muuttanu meille.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 11:01:46

Tinddi, eka ois ihana (<3) mut mulla on molempien vanhempien suvusta jo koni. ei sulla olis muita superyhdistelmiä :D ?

vää, mun koni hylättiin ktk-tilaisuudesta eikä edes mainittu syytä.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 11:04:04

minkä niminen toi Pauliinan kuvissa oleva koni muuten on? aivan ihana neiti ja näyttää virtuaalikoneilla napsivan ykköspalkintoja kantakirjasta :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.4.09 11:19:55

Eilen olin yksissä ratsastuskisoissa kuvailemassa, otoksia tuli siltä päivältä yli 400.. :D Osa kuitenkin heilahtaneita, joita ei kehtaa edes virtuaalikoneille lykätä -saatika sitten huutokauppaan. Osa onneksi ihan hyviä, täytyy vaan katella minne niitä lykkis. :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 11:24:07

Tibby, näytänäytä :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.4.09 11:25:37

sintti, kyllä mäki olisin ottanu mielummi ponin mutta mulle ny mitää tuollasia vaihtoehtoja anneta :D

Tibby, mulle saat lykätä iha kernaasti kuvia :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.4.09 11:26:57

Latailen kohta puoliin nettiin ja näyttelen teille.
Mut tosiaan, eivät mitään hehkeitä.. :DD

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 11:33:58

jee :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.4.09 11:36:21

Ja muokkailen ensin kuvia, jottei ratsastajaa tunnisteta. (:
Ja tosiaan, tänne sitten ilmestyvät:
http://s703.photobucket.com/albums/ww32/Jaaramaki/
Kaikkea saa katsoa, minkä yläpuolella ei ole nimeä, be ovat jo menneet.
Kuvien lataamisessa photobuckettiin kestää hieman, joten malttia. :-D
Kaikkia kuvia en anna, sillä ajattelin joitain käyttää ulkoasussa. (Kunhan sen tekijän löytäisin.. Ja niitäkin kuvia pitäisi rajailla..)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.4.09 11:48:42

Milka muuten!! Severin isä Waltti-Kortti KAT on nykyään sitte YLA3 ja KRJ II palkittu ori!

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 11:58:43

Heidi, jes :>

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   5.4.09 12:01:59

elämä ku jaksaisin vaa vaihtaa nopeesti noille hevosille noi ulkoasut! Sanokaa mitä keksin vielä änkeä niitten sivuille :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.4.09 12:21:06

Olen laittanut nyt Suomenhevos -esitelmääni perustietoja, mutta mitä vielä laittaisin?
Olen laittanut:
-Säkäkorkeus
-Vahva, kylmäverihevonen jne.
-Luonne
-Käyttö nykyään
-Suomen kansallishevonen
-Lempinimi Suokki
-Noin 20 000, 2/3 ravureita
-3 puhdasta askellajia, käynti, ravi ja laukka. Säännölliset ja joustavat liikkeet.
-Nimi saa olla joko Ruotsia tai Suomea.
-Ikä n. 20v.

Esitelmä on suullinen, keston pitäisi olla noin 5-10minuuttia.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.4.09 12:38:20

Milläs olette muokkailleet kuvia, niin että ratsastajan naamasta ei saa selville, kuka siinä on?
Kun en viitisisi ladata sellaisia kuvia, missä näkyy ratsastajan kasvot.. (:

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 12:47:34

itte oon tekemästä just pientä muotoista suokki tallia, olisko jollekkin tarvetta esim. koulupainotteisia pitkä sukuisia jne.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   5.4.09 14:36:55

Milka, eihän se haittaa vaikka ois yks samansukunen :D Haluisin Pauliinalle vielä vauvelin kerta. :P

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.4.09 14:39:32

http://kilkatus.net/hunajapuro/kasvatus.html
viekää pois ! :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 15:08:41

Tinddi, mua haittaa :p

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 15:12:43

namusetä = saisinko mää tan mukaan uudelle suokki tallilleni? Kisanäyttöä toisesta tallistani: http://www.freewebs.com/eeponi/martti.htm Jos saan voin antaa tallin osaan sähköpostilla koska en vielä halua sitä julkaista.

25.02.2009 o/t.Hunajapuron - ILO Karelia Heinämäen Severi om. MYYNNISSÄ

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.4.09 15:15:19

Jenza vie mennessäsi :) nimen täytyy alkaa sitten R:llä. Onko jotain mielessä ja kumman haluat?

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   5.4.09 15:15:26

kumman puolelta sulla on sukulaisia? vai onko kummallaki.
Tietäs ehotella yhistelmiä.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 15:18:50

namusetä = kiva juttu kun saan viedä mukani varsan. Mahdollisesti sukupuoleksi tamma, mutta nimi ehdotuksia ei ole. Onkos sulla?

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 15:18:56

Tinddi, kummankin. Juhalta löytyy Samooja TK ja Pauliina on itte asiassa Anssinkin emä :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 15:20:17

Hunajapuron Raakile
Hunajapuron Rakuunaneiti
Hunajapuron Ruska
Hunajapuron Repeekka
Hunajapuron Rasperri
Hunajapuron Rentukka
Hunajapuron Ruhtinatar

voin keksiä lisääkin :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 15:27:22

Milka L = niin voistaisko kattoo nyt sitä kasvattii ku sillon jäi hieman kesken? Tulis samaa paikkaa kun namusedän kasvatti.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   5.4.09 15:27:33

Milka ota tää :D
http://www.geocities.com/tinttijapolle//jeremias.html
tai tää
http://www.geocities.com/tinttijapolle//hevi.html
(sain sen lahjana mukana kun palautti ton emän.)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 15:34:27

Tinddi, itte asiassa katotaan.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   5.4.09 15:42:37

Jere on jäänyt säälittävästi nurkkaan nyt kuin myös Hevi :<
Mä yritän metästää Hurmurille hilton jäpän rakenteita. ;D

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.4.09 15:48:35

Jenza - iskikö mikään milkan nimiehdotuksista? :)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 15:50:46

namusetä = niin juu... nämä olivat kivoja:
Hunajapuron Rentukka
Hunajapuron Ruhtinatar

Tuo ensimmäinen oli kyllä mieleeni enemmän.

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.4.09 15:53:07

Tulkoot varsasta Hunajapuron rentukka :) sivuja sitten sähköpostiini ensi sunnuntaihin mennessä :)

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.4.09 15:54:06

niin ja muista sit lähettää Milkallekki ne sivut :) kumminkin varsan isän omistaja on.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 15:55:36

jes :D olen harmikseni huomannut et mulle ei niiden sivuja ikinä ilmoteta.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 15:58:35

namusetä = ilmoittelen, teen varmaan jo tänää sivut.

Milka L = no minäpä ainakin sulle ilmoitan :)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 17:06:47

NOni, talli on sitten valmis, ratsuja viel puuttuu mutta muuten ihan valmis. Sanokaa mielipiteitä mitä vois muuttaa jne.

Talli Valkeneva

Milka L ja Namusetä = jos huomaatte tässä niin olis varsan sivut jo valmiit, jos ette huomaa niin lähettelen teille mailia huomenna :)
http://www.freewebs.com/valkeneva/roosa.htm

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 17:06:47

hianoa :>

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.4.09 17:20:50

komiaa :)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 17:40:43

:)

Linkki listalle ottaisin nytten suomenhevos talleja. Olisi kiva myös vasta linkitys mutta ei pakollinen :)

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.4.09 17:41:34

http://kilkatus.net/hunajapuro :)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 17:42:38

namusetä = linkki listalle pääsit :)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 17:43:29

http://rantaminttu.net/milka/malsamo/

(linkkilista on yhdyssana + Rampetti lähti sun matkaas)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 17:45:25

Milka = niimpäs onkin, en oo koulussa ainakaan äikässä mikää mestari, linkkilistalle pääsit :)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 17:47:00

jebs :>

mä voisin ostaa kaksi oria itelleni nyt. toinen saa kipinä-niilon ja toinen raja-hurrikaanin kuvat. sitte mahdollisesti yhden tamman joka sais ulkonäökseen helan hilkun, siitä en sano vielä mitään.

tää meni äsken mun ulkoasutopsuun :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 17:48:53

paitsi että, toinen vois kyl ihan hyvin olla suvutonkin. no ostetaan yksi ori.

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.4.09 17:53:22

Milka ostaa sit ton B-varsan pois ;D http://kilkatus.net/hunajapuro/kasvatus.html

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 17:53:37

Milka L= laitan nyt tähän mut käykös nää sivut varsalle?

http://valkeneva.webs.com/rami.htm

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 18:27:02

namusetä, elä luulekkaan :p

Jenza, kelpaa :>

Saatte ihan kohta sanoa hei mun uusimmalle konille! Sen nyt toin fiiliksillä "tästä tehdään tähti" eli varmasti saatte kuulla vielä.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 18:42:39

ylös. vielä kappale, pari luonnetta ja sukutaulu niin paljastetaan :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 18:54:30

ELONKERJUU - sanokaa hei mamin kullalle <3

sit vaan näyttelykehiin ja kouluradoille keikaroimaan.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäTibby. 
Päivämäärä:   5.4.09 18:55:19

^^Pikakommentti Elonkerjuulle, hieno konimus<33 :)

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.4.09 19:02:15

heh perustanpa kennelin :) tollereita <3

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:18:29

Lilly, mun poni on tullu ranskasta ilman papereita vuos sitten ja suomessa rekisteröity ihan vaan tilastohevosena. :)

Milka, munkin tamma hylättiin KTK-tilaisuudesta ja ne ei ilmottanu syytä.

En nyt jaksanu lueskella kaikki noita viestejänne.. :/

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:22:00

Jenza, Vinlannin saa kans laittaa linkkilistalle :)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 19:27:57

ssintti. = sinne laittelen heti :)

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:28:37

Kaikki tarjoamaan hienosta suokkivauvasta: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=103390&t=103390

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:47:42

ostakaa multa noi kaks viimestä ja Hannalta superkoni.

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:49:29

superkoni, jonka isän sivut ovat niin sekaisin, ettei niitä kehtaa näytellä. :D

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:53:08

mut sen emä on super.

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:57:08

Toi ois kyllä super, mutta kaks polvee liikaa sukua...

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:09:34

ssintti, ei se nyt haittaa.

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:17:10

Milka, kyl se haittaa kun ei mulla oo noita pitkäsukusia suokkeja yhtään. Ellen sit rupee jalostaan jotain sekasikiöitä pitkäsukusesta suokista ja ratsuponista ;)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=103676&t=103676 Kaikki tammat tuonne kuolaaman meitin oripoikia!

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 20:18:45

ei kukaa haluis tuoda mulle EVM-sukuista tammaa? Mahdollisesti yleis tai koulu painotteinen n. 4-9 vuotias. Palkkaa mahdollista saada :)

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:20:46

Jenza, minä voin tuoda. Ikääntyiskö VHKR:n mukaan?

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   5.4.09 20:28:52

ssintti = kiva juttu... mulla on ikääntyminen hieman outo. Se on 15 päivää = 1 vuosi, siitä ku on 4 vuotta niin se alkaa ikääntymään VARL:n mukaan. Voit laittaa sen vaikka nytten VHKR mukaan niin voin ite muuttaa sen oikein :)

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:34:54

Jenza, sulle tuonti.

sh-t. Ruskatuli
s. 14.12.2008 (VHKR:n mukaan n. 5-vuotias)
kasvattaja: Elina Aalto, Rovaniemi
Koulutustaso: Helppo A, 90cm (voit muuttaa, jos haluat)

Sukua:
i. Tulidemoni rt, 157cm
ii. Testaus prt, 156cm
ie. Adalmiina rt, 159cm
e. Ruskakukka prt, 153cm
ei. Kahlekuningas trt, 158cm
ee. Ruskamari prt, 155cm

  Re: Suomalaiset #75

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:35:17

Nyt käytte ostaas sen supersuokin pois. :D

  Re: Suomalaiset #75

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:37:20

Jenza, ja jos jaksat niin haluisitko raapustaa mulle valmennuksen? Ei tarvi olla mikään himopitkä, lyhyt riittää. Murulle estevalmennus 120cm... :)

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.