Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  M; Suomenhevonen

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:05:49

Milka ja Sinttu tarvitsisivat laatiksiin jälkeläisnäyttöä, joten hevosilla teetettiin varsa, joka nyt myynnissä. Molemmat vanhemmat ovat kolmipolvisia, eli varsasta tulisi neljä polvinen. Myydään vain ja ainoastaan aktiiviseen kotiin.
Lisää: http://rantaminttu.net/milka/malsamo/kasvatus.html

sh-o/t. Milkan S****
s. 01.04.2009
yleis-/koulupainotteinen
i. Milkan Silmukieppi (sivuja turha tutkailla, aivan sekaisin)
e. Vaapukan Sinelli
4 -polvinen

Tarjouksia näyttöjen kera alle.

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:23:26

1

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:35:39

2

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:48:31

3

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:50:03

Mä voin sit kärrätä nimiehdotuksia kun ostaja löytyy.

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:05:59

Milka, jees!

5

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:18:54

6

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:31:30

7

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:44:35

8

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:57:32

9

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   6.4.09 14:11:56

10

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   6.4.09 14:49:01

niin, ja isän sivut uudistuvat, joten älkää pelätkö, ei ne oo aivan kamalat, kuhan saan ne muutettua. :D

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   6.4.09 15:06:17

12

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   6.4.09 15:24:23

13

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   6.4.09 15:37:30

14

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   6.4.09 15:54:24

15

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   6.4.09 16:24:36

16

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäSofia 
Päivämäärä:   6.4.09 16:29:07

oi, tollane olis kiva. myytkö yksityiseks?

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   6.4.09 16:30:59

kyllähän mä yksityiseksi voin myydä, jos vain sopiva koti löytyy. (:

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   6.4.09 16:45:04

19

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   6.4.09 17:00:22

20

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   6.4.09 21:17:45

21

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   6.4.09 21:21:25

tekis mieli kyl ostaa toinenkin milkalainen mut mut... :< emt.

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   6.4.09 22:13:03

namusetä, tarjoamaan vaan! Kyllä aina yks Milkalainen talliin mahtuu. ;>

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   7.4.09 16:29:52

24 ?

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäHärriet 
Päivämäärä:   7.4.09 16:34:33

Liian pitkä suku mulle :<<<<

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   7.4.09 16:59:36

Härriet, :/

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   7.4.09 17:21:13

27

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   7.4.09 20:08:50

28

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   7.4.09 20:17:18

29, kyll te tän haluutte!

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäFenella 
Päivämäärä:   7.4.09 20:20:45

miks kaikilla pitää olla liian pitkä suku :(

  Re: M; Suomenhevonen

LähettäjäHanna K. 
Päivämäärä:   7.4.09 20:31:59

Fenella, :< höh..

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K 
Päivämäärä:   8.4.09 15:44:01

32

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   8.4.09 20:25:08

33

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjäflanelli 
Päivämäärä:   8.4.09 20:33:36

pitääkö mun väkertää vielä tarjous vai hyväksykkö mun mesehöpötyksen? :D

  Re: M; Suomenhevonen

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   8.4.09 20:35:46

Varsa myyty!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.