Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 12:34:01

Muutama unohtunut kasvatti olisi myytävänä nyt. Uudelta kodilta odotan vain aktiivisuutta, koska olen kyllästynyt myymään unohdettuja kasvattejani jatkuvasti uusiin koteihin.

rp-o. NEW Madley
s. 21.06.2008
Koulupainotteinen herra, joka tulee hienosta hieman vanhemmasta suvusta.

rp-o. Daniel VIN
s. 06.09.2008
Estepainotteinen, erittäin hienot vanhemmat.

sh-o. Vinlannin Kelvoton
s. 03.12.2008
Este/kenttäpainotus, tasan 2 polvea sukua. Suvussa hienoja hevosia.

Noiden vanhemmat löydätte täältä. Vapaamuotoisia tarjouksia alle.

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 12:39:24

nousee

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 13:01:15

ylöspäin

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 13:10:15

kolmas

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 13:24:31

neljäs kerta

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 13:35:29

viides jo

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:50:01

kuudes

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 20:47:33

seitsemäs

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 21:04:58

kahdeksas

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   4.4.09 22:04:32

yhdeksäs

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 09:47:54

kymmenes

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

LähettäjäMJD 
Päivämäärä:   5.4.09 09:56:32

Daniel VIN ja Vinlannin Kelvoton kiinnostaisi kovasti. Näytöt x / x / x. Pitkäaikainen koti luvassa (lue: loppuelämän). Kisoja ja varsoja sopivasti.

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 10:13:14

MJD, harkintaan :)

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:23:26

yhdestoista

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:30:23

kahdestoista

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 19:57:33

kolmastoista

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   5.4.09 20:19:43

neljästoista

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   6.4.09 16:19:48

viidestoista

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   6.4.09 21:59:49

kuudestoista

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjämiltsu 
Päivämäärä:   6.4.09 22:33:42

Ei vitsi, etsiskelen yksäriä ja toi NEW Madley ois kiva, mutta kun etin tammaa, ei sulla rp tai sh tammaa ois myynnissä? :D

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   7.4.09 16:47:34

miltsu, http://koti.terrieri.net/aika/hevoset.htm ainahan voit tilaria katsoa :)

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

LähettäjäMJD 
Päivämäärä:   7.4.09 16:50:14

Kysyn nyt, että onko minulla mitään mahdollisuuksia (kumpaankaan) vai kyttäilenkä tätä topikkia ihan turhaan? :D

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   7.4.09 18:49:05

MJD, on mahdollisuuksia. Odottelen vain josko tulis muita tarjouksia :)

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

LähettäjäOona K. 
Päivämäärä:   7.4.09 18:55:03

Olisin kiinnostunut Daniel VIN'istä tai New Madleystä. Tulevaisuuden suunnitelmissa olisi mm. kisoihin osallistumisia ja jonkun verran siitostoimintaa :) Pysyvään kotiin pääsisi. Haluaisin poneista vain toisen mutta sillä ei ole väliä kumpi =)

Sivunäyttö

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

LähettäjäOona K. 
Päivämäärä:   8.4.09 20:06:18

Vaihdoin sivujeni ulkoasua ja ne ovat nykyään tälläiset ja hevosten sivut tälläiset.
Niin käyväthän nuokin?

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   9.4.09 14:30:03

Oona K., harkintaan. Katselen pääsiäisen aikana uuden kodin.

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   9.4.09 17:57:19

seitsemästoista

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   9.4.09 19:02:09

kahdeksastoista

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   12.4.09 19:07:40

yhdeksästoista

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   13.4.09 13:47:03

kahdeskymmenes

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   14.4.09 18:35:47

MJD voi viedä mukanaan seuraavat: Daniel VIN ja Vinlannin Kelvoton.
Oonalle lähtee NEW Madley.


Sivut mun mailiin ensi viikon loppuun mennessä (eli viim. 26.4)
MJD, rekisteröithän molemmat hevoset VRL:n?
Oona, laita sivujen mukana myös vrl-tunnuksesi niin siirrän ponin sulle VRL:n kautta.

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   14.4.09 19:25:04

nostan niin että MJD ja Oona huomaa :)

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

LähettäjäOona K. 
Päivämäärä:   14.4.09 20:56:59

Okei, kiitti =)

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjä: Cric 
Päivämäärä:   14.4.09 21:06:06

rp-o. NEW Madley
s. 21.06.2008
Koulupainotteinen herra, joka tulee hienosta hieman vanhemmasta suvusta.

Tähän ihastuin ja teen nyt tarjouksen :)

Madley pääsisi meille. Se saisi melko aktiivisen kodin, josta sitä ei koskaan myytäisi pois. Kilpaileminen sen kanssa alkaisi heti. Jalostusoriin puuhat sille tulisi 10-vuoden iässä (VARL) kisaamisen lisäksi. 20-vuoden iässä Madley siirtyisi eläkkeelle ja jalostuspuuhat jatkuisi vielä pienimuotoisesti(?)

Tässä tarjous...
sivu- ja kisanäyttö

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

Lähettäjä: Cric 
Päivämäärä:   14.4.09 21:06:55

Oho. En osannu lukee XD sehän on joo myyty...unohda toi...

  Re: m. Vinlantilaisia (sh, rp)

LähettäjäMJD 
Päivämäärä:   23.4.09 22:33:15

Aa selvä :D Olin jo miltei unohtanut tai jotain :) Mutta kiva, kiitoksia. Teen sivut tuossa viikonloppuna :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.