Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   2.8.09 15:16:42

I-osa, Syntisen kaunis mies
II-osa, Mies voi kuolla suudelmasta

Luvut 1-8
Luvut 9-13
Luvut 14-19

Ja jatkamme (:

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   2.8.09 15:20:45

Mitä mun pitäis sitte tehä jos en kerran enää voi näitä lukea, jumalauta muutakaa elämää enää :D

Näkee ny mitä ensvuodestakaan tulee kun melki kaikki kaverit muuttaa täs lähiviikkoina opiskelee ja tää jää tänne vielä ylä-asteelle. JA ET VIITTI EES TÄTÄ JATKAA et olis jotain tekemistä. Hyvä sitte kun viikot teen kuolemaa täällä jossaki koulus ja treeneis ja viikonloput ryybryyb. Kuolen ennen joulua.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   2.8.09 16:00:59

Alat seurata seuraavaa tarinaa (; Joka kyllä kaipaa vielä nimeä...
Siinä vaiheessa kun et jaksa mennä kouluun tai treeneihin ja ryyppäät senkin ajan niin voikin sanoa että tekee kuolemaa.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjäkkisu 
Päivämäärä:   3.8.09 13:15:30

äyyyyyyy eijeijei eihän tää tarina voi vielä loppua O.o mä en oo taas vähään aikaan käyny, on ollut vähän kiireitä.. (köh köh, ryyppyputki) nii oli monta pätkää luettavana, kiitos niistä ^^

oon taas nukkunu huimat 2 tuntii ja krapulaa ja vaikka mitä, niin että rakentavaa ei löydy vaikka kuinka yrittäis perrseen pohjalta repiä O.o huhhuh. pitäskö sitä mennä takasin nukkumaan? nääääh....

eihä tässä kommentissa ollu edes mitään ideaa :DD no, nostinpahan ainakin etusivulle ^^

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   3.8.09 20:53:55

Jooh... Modeemi hajosi eilen :DD Tänään sain uuden. Ei tällasta tuuria voi olla. Koitan tänään vääntää sen viimeisen osan..

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjätripi 
Päivämäärä:   4.8.09 12:53:53

olipa taas reissu. vietin tuossa muutaman päivän tampereella, ja eilisenkin pidin töistä vapaana :)

Surullista, viimeinen osa :/

Ja hei, ainahan porukka haluaa nähdä kuvia ihmisistä, joiden tarina on tuttu! Mielellään noissa muissakin tarinoissa kuvittelee henkilöiden ulkonäköä, mutta se onkin sitten vain mielikuvitusta, kun ei kenelläkään ole keksityistä hahmoista kuvia (paitsi joissain ropeissa). Tositarinat ovat siitä parhaita, että olisi mahdollisuus nähdä henkilö, jonka elämästä on lukenut.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   4.8.09 20:24:56

niinpä ^ :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   4.8.09 20:27:05

ainii ja jos jatkasit ni ois kiva :p

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   4.8.09 22:15:13

Minä en todellakaan ole pitänyt vapaata : D Lähdin tien päälle 12 ja puoli tuntia sitten. Koitan kirjoittaa loppuun tänään. Muistatte sitten kaikki lukea ekstrapätkän : D

tripi, ei me nyt olla aivan 1:1 Johnnyn ja Thomin kanssa. Meissä on kyllä melko paljon samankaltaisuuksia. Thom nyt on aika pitkälle samanlainen kuin tämä Thom. Melko lyhyt, silmälasit, suloinen ja innostuessaan ovat kyllä molemmat aivan samanlaisia :D Minä nyt olen hieman lyhyempi kuin Johnny, parran kasvatin silloin joskus mutta se sai lähteä, lävistykset meillä toki on lähes samoissa kohdissa, tatuoinnit eivät, keesikin lähti... :D näin esimerkkinä. En ole kyllä itsekään varma siitä, mitä koitan selittää.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Thom 
Päivämäärä:   4.8.09 22:23:57

Mut voitte kuvitella että Jimmy on söpö >.<

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   4.8.09 22:27:56

Kesti hetken verran ennen kuin katsoin kuka tuon viestin on lähettänyt. Siihen asti näytin tältä: o.Ó
Thom, my dear. Puhelimeni ei soi. Miksi?

Tärkein jäi: Johnny on Johnny koska MINÄ EN OLE JOHNNY!

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   4.8.09 22:57:22

minä ainakin luen sen ekstra pätkäs :D tässä sitä ootellaan ja viimestä lukua <3

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   5.8.09 17:58:15

Nostan taas etusivulle.
Yritetään tänään taas (:

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   5.8.09 21:00:34

Jaha. Totuuden hetki! Eli viimeinen osa virallista tarinaa...

Luku 20

Sean laski lattialle viimeisen laatikollisen Thomin tavaroita. Johnny heitti matkakassinsa sängylle.
-Kotona, hän huokaisi.
-No niin, nyt kun te olette molemmat muuttaneet niin voidaan pitää tuparit! Mike ilmoitti. Johnny pudisti päätään huokaisten.
-Mikä ettei. Thom, keitä kahvit, Johnny sanoi ja lähti viemään ruokakassia keittiöön.
-Mä olin tosissani! Mike huusi hänen peräänsä.
-No hae juotavat niin pidetään tuparit, Johnny ilmoitti ja latoi ostokset kaappiin.
-Selvä! Sean, tuletko kantoavuksi? Mulla on ne autossa, Mike vastasi nauraen.
-Sä olet parantumaton! Johnny huokaisi ja tuli takaisin makuuhuoneeseen.
-Tiedän, tiedän, Mike hymyili ja meni poikansa ohitse. -Tuletko sä? Hän kysyi Seanilta, joka kohautti olkiaan ja seurasi häntä. Hissi oli yhä oikeassa kerroksessa, Mike painoi sen pohjakerrokseen viheltäen sävelmää ja kaivaen askista savuketta. Sean avasi hänelle oven, Mike sytytti ja etsi autonsa avaimet taskusta. Auto oli lähimpänä ovea Johnnyn Bemarin vieressä. Mike avasi takaluukun ja nosti olutlaatikon maahan. Sean vilkaisi kohti kerrostaloa kuin varmistaakseen ettei kukaan nähnyt, vaikka tiesi ettei asunnosta nähnyt parkkipaikalle.
-Kuule, Sean aloitti. Mike kääntyi, istui tavaratilan reunalle ja tumppasi savukkeen.
-Kerro toki, hän pyysi odottavana.
-Mulla on sulle jotain, Sean sanoi ja alkoi kaivaa povitaskuaan. Hän ojensi pienen laatikon Mikelle, joka otti sen vastaan ja kohotti toista kulmaansa. -Avaa se, Sean pyysi.
-Mitä ihm… Mike avasi laatikon ja veti syvään henkeä. -Jumalauta!
-Pidätkö sä siitä? Sean kysyi.
-Pidän, tää on upea! Mutta… En mä voi ottaa tätä! Mike sanoi ja sulki laatikon.
-Miksi et? Sean kysyi eikä suostunut ottamaan ojennettua laatikkoa takaisin.
-Sean, tää on Rolex! En mä voi, tää on aivan liikaa… Mike pudisti järkyttyneenä päätään ja avasi laatikon uudelleen.
-Suostu nyt tämän päivän puolella, siellä on päivämäärä, Sean naurahti. Mike uskaltautui ottamaan kellon pois laatikosta, käänsi sen ympäri ja nyökkäsi. Hän teki päätöksensä ja laittoi kellon ranteeseensa. Sean sulki lukon, Mike vilkaisi ympärilleen ja suuteli kumartunutta miestä.
-Mä olen ikuisesti velkaa tästä, Mike totesi.
-Mitä pienistä, Sean kohautti olkiaan. -Mä halusin antaa sulle jotain.

Johnny sytytti tupakan ja ojensi Coltin isälleen. Liekki heijastui hopeasta Miken sytyttäessä.
-Mikä hemmetti tuo on? Johnny tarttui nopealla liikkellä hänen käteensä. -Mä olen koko illan miettinyt mutta en ole viitsinyt kysyä, Thom ei ole tainnut huomata.
-Sean antoi sen, mä sanoin etten voi mutta… Eikö ole hieno? Mike vastasi ja näytti kelloa tarkemmin.
-Oho! Todellakin on, Johnny sanoi. -Onko se aito?
-Todellakin on. Ja hintaa piisaa kuin uudella Mersulla, Mike pudisti päätään.
-Jessus… Johnny vilkaisi ikkunan läpi olohuoneeseen, Sean avasi valkoviiniä Thomin kattaessa sohvapöytää. -Siinä olisi kyllä sulle niin sopiva mies.
-Niin kai, Mike murahti vaitonaisesti.
-Nyt kun puhetta tuli, mua on jäänyt vaivaamaan, Johnny aloitti. -Tapahtuiko sun ja Joeyn välillä jotain ratkaisevaa? Meininki vaikutti vähän epäilyttävältä, hän kysyi.
Mike vaikeni hetkeksi.
-Voisi sen niinkin sanoa, hän vastasi varovasti.
-Eli sä panit sitä, Johnny selvensi.
-No voisi sen niinkin… Mites se Jesse sitten? Mike vaihtoi.
-Niin tietysti, Johnny naurahti. -Mitäs se, luuli että se olen mä joka pitää peliä Joeyn kanssa. Taitaa olla ihastunut, Johnny kohautti olkiaan. Parvekkeen ovi avattiin, Thomas kurkisti oven raosta.
-Tuutteko te syömään? Hän kysyi. Johnny sammutti savukkeen ja vaihtoi nopeasti hymyyn.
-Tullaan, Johnny sanoi ja meni sisälle. Sean kantoi juuri uunivuokaa pöydälle.
-No en ole ennen nähnyt sua pannulaput kourassa, Mike nauroi ja istui sohvalle. Thom alkoi nostella kanansiipiä Johnnyn lautaselle.
-Kulta, ei! Mä en voi syödä tota määrää! Johnny yritti pysäyttää.
-Sun on pakko syödä, sä olet aivan riutunut! Thom ilmoitti. Johnny nosti viinilasin, maistoi varovasti ja tyhjensi sen kokonaan.
-En mä voi, tajuatko sä mikä määrä tuossa on rasvaa, Johnny yritti.
-Kyllä kalja silti maistuu! Thom huomautti. -Sun pitää syödä, kulta, hän katsoi Johnnya ja puri huultaan.
-Mä syön, mä syön, Johnny murahti ja tarttui haarukkaan.
-Eikö ole somaa, heti kun ne muuttaa yhteiseen asuntoon niin ne alkaa tapella toisen syömisestä, Sean hymyili Mikelle Johnnyn ja Thomin takaa.
-Kieltämättä. Ihmeellistä tässä on tuo Thomin taito saada Johnny vaikka hyppäämään kaivoon, Mike pudisti päätään ja alkoi täyttää omaa lautastaan.
-Tässä huoneessa on kyllä jollain muullakin taito saada eräs mies vaikka kävelemään käsillään vetten päällä, Johnny totesi ohimennen.

Sean korkkasi jälleen oluet kaikille ja nojasi taakse haukotellen. Mike vilkaisi ohimennen Johnnya ja Thomia, jotka istuivat sohvalla normaaliin tapaansa Thom Johnnyn kainalossa.
-Miksi Adrian ei muuten tullut tänne? Sean kysyi saadakseen hiljaisuuden loppumaan.
-Paha sanoa. Se on varmaan niin syventynyt reseptikirjoihin ettei se ehdi, Johnny totesi ja katsoi häntä kääntämättä kasvojaan.
-Mitä? Mike kysyi ja suoristautui.
-Niiden vuosipäivä lähestyy ja me pelätään että se aikoo kokata, Johnny huomautti isälleen.
-Joo aivan. Joko siitäkin muka vuosi on? Mike ihmetteli.
-Mä en ymmärrä niiden suhdetta, Johnny sanoi puoliääneen.
-Miten niin? Thom kysyi välittömästi.
-Ad on niin älyttömän sitoutumiskammoinen eikä Jakekaan ole sitä tyyppiä joka menee naimisiin, hankkii lapsen ja farmari-Volvon, jos tajuat, Johnny selitti. -Kyllä se olikin järjetöntä soutamista ja huopaamista puoli vuotta.
-Se oli kyllä onnenpotku monelta kantilta, Thom mietti.
-Niin, Jakehan oli silloin ihastunut suhun, Johnny muisteli.
-Mitä! Seanin olemus heräsi lauseen myötä.
-Ja sitten se hyppäsi sänkyyn isän kanssa, mä en vieläkään tajua miten sekin onnistui tapahtumaan, Johnny jatkoi.
-Kyllä se kuule onnistui niin kuin kaikilla muillakin, Mike iski silmää.
-Kiitos, juuri tuon mä halusin kuulla, Johnny vastasi ja joi oluensa loppuun.
-No hyvä. Kannattiko jättää meidät kahdestaan että mä heittäisin Jaken juna-asemalle? Mike kysyi hymyillen.
-Jaa se oli silloin! Mä olenkin miettinyt… Johnny vastasi. Sean istui aivan hiljaa, Thom sulki jälleen silmänsä ja meni pienelle kerälle Johnnyn kainaloon. Mike teki pienen, huomaamattoman siirron lähemmäs Seania, mies heitti kätensä selkänojalle hänen taakseen. Mike vilkaisi Johnnya, joka katsoi häntä puoliksi avatulla silmällä ja naksautti kieltään.

Thom hyppäsi sängylle. Johnny avasi toisen silmänsä ja hymyili vinosti. Aurinko paistoi ikkunasta, Johnnylla oli pieni krapula. Hän vain makasi paikoillaan pelkissä farkuissa ja nautti olostaan.
-Kulta! Nyt on perjantai, pitää lähteä kouluun, Thom ilmoitti.
-Älä yritä, Johnny vastasi. -Niin pitäisi mutta me ei mennä, hän totesi ja sulki jälleen silmänsä.
-Mä ajattelin että saisin höynäytettyä sua, Thom huokaisi ja nousi Johnnyn reisien päälle istumaan. -Joka tapauksessa ruoka on valmis! Mä otin sen juuri uunista.
-Jahas, sitten sen pitääkin antaa vetäytyä hetki, Johnny totesi ja nousi käsiensä varaan. Thomas hymyili ja kumartui suutelemaan, Johnny hymyili eikä vieläkään avannut silmiään.
-Tai sitten siirrytään suoraan jälkiruokaan, Thom sanoi ja suuteli Johnnyn rintaa.
-Hyvä järjestely, Johnny vastasi, kaatui takaisin selälleen ja risti kätensä pään taakse. -No? Herätys! Hän sanoi ja avasi toisen silmänsä. Thom painoi nenänsä alavatsaan ja kääntyi hänen viereensä.
-Mä ajattelin että puhuttais ensin, hän sanoi.
-Mitä? Johnny kysyi leikillisen turhautuneena. -Monestiko mä olen pyytänyt että et ajattelisi?
-Aika useasti, Thom totesi ja nousi toisen kätensä varaan. -Mutta nyt tosissaan, haluaisitko sä joskus lapsen? Hän kysyi, Johnny naurahti itsekseen.
-No varmasti haluaisin, hän totesi kuin asia olisi täysin selvä.
-Milloin? Thom kysyi.
-Heti kun tilanne antaa myöden, Johnny vastasi.
-Adoptoitaisiinko me? Thom uteli.
-Mielummin, Johnny sanoi.
-Poika vai tyttö? Thom jatkoi kyselyään.
-Ihan sama, Johnny. -Ehkä poika kuitenkin.
-Niin kun Sophia on jo… Thom pohti itsekseen. -Minkä niminen?
-Voi luoja! En mä tiedä… Sä olet varmaan senkin jo miettinyt valmiiksi? Johnny kysyi. Thom pohti hetken tuijottaen kattoon.
-Tommy! Siinä on äidin ja iskän nimet yhdessä!
-Voi jeesus… Johnny huokaisi.
-No, koska hankitaan?
-Sitten kun ollaan naimisissa.
-No koska mennään naimisiin?
-Ei nyt ainakaan, mulla on nälkä.
-Syödään ja mennään sitten naimisiin!
-On tässä tärkeämpääkin, kukat pitää kastella.
-Kulta!
-No mitä?
-Olet mun paskapöksy.
____________
Päätöntä: Tämä viimeinen kohtaus voisi olla kuin suoraan meidän elämästä. Ja lempinimi pääsi käyttöön jo toista kertaa, Thom kun tykkää myös käyttää sitä. [hellä suhde meillä, eh?]

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Thom 
Päivämäärä:   5.8.09 21:27:47

Mun paskapöksy! Ja paljon muuta mitä en luettele :D pus.
Harmi kun kaikki loppuu aikanaan... Mut pian uus kiva kiva

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   6.8.09 00:09:21

Luoja mulla oli hauskaa tossa lopussa. Tykkään paljon :>
Mistähän repisi järkevää kommenttia..?

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Thom 
Päivämäärä:   6.8.09 11:15:50

Kulta joko mentäis naimisiin?...

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   6.8.09 12:21:43

ihana jatko <33
jatka nopeesti :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   6.8.09 16:11:29

Thom, ei vieläkään.

sally, no eipä tätä kauhean pitkälle voi enää jatkaa (;

Koitan saada tänään valmiiksi tuon ekstran. Tulee olemaan melko pitkä...

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   6.8.09 16:12:45

jess :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   6.8.09 23:30:13

Toivottavasti keskitystagit toimivat.
Hyppäämme siis radikaalisti ajassa (; Kaikki keskeinen pitäisi siis tekstistä selvitä.

EXTRA

13 vuotta myöhemmin


Johnny heitti takkinsa naulakkoon, Thom huusi tervehdyksen keittiöstä. Pieni poika juoksi halaamaan isänsä jalkoja.
-Hei ukko, Johnny hymyili ja nosti lapsen ylös. Poika hieroi pienellä kädellään moottoriöljytahraa hänen kasvoillaan.
-Kulta, isä ilmoitti tulevansa käymään pian, Thom sanoi tullessaan eteiseen kauha kädessä ja antaessaan suudelman Johnnylle, joka joutui vieläkin kumartumaan hieman vaikka Thom oli jopa vuosien myötä kasvanut pituutta
-Ai kiva, Sophiallakin oli jotain asiaa, sekin tulee pian, Johnny vastasi ja laski Terryn maahan. Hän käveli pienen omakotitalon olohuoneeseen jonka Thom oli sisustanut punaisella ja valkoisella. Mies hätisti kissan nojatuolistaan ja istui. Seinällä tuolin yläpuolella roikkui heidän kuuden vuoden takainen hääkuvansa. Thomas palasi keittiöön ja otti makaronilaatikon uunista, Johnny sulki silmänsä ja meinasi juuri nukahtaa kun poika hyppäsi hänen syliinsä.
-Isi, ei saa nukkua! Yöllä nukutaan, Terry ilmoitti.
-Kultaa… Tule hakemaan tää terroristi pois, Johnny huusi anovasti. Thom vain nauroi keittiössä, Johnny sulki uudelleen silmänsä ja toivoi pojan rauhoittuvan syliinsä.
-Isi! Poika huusi hänen korvaansa.
-Ai jumalauta… Johnny murahti. -Kuules, Thom varmaan kaipaa sun apuas tuolla keittiössä, hän sanoi pojalle joka hyppäsi lattialle ja yritti nostaa housujaan. Johnny naurahti pojan juostessa keittiöön. He olivat adoptoineet 2-vuotiaan Terryn puolitoista vuotta sitten, samoihin aikoihin kun Thom oli valmistunut psykiatriksi. Johnny nousi, venytteli ja meni ulos. Thom tuli pian hänen seurakseen ja päästi Terryn pihalle. Poika juoksi omenapuun luokse ja nosti maasta omenan.
-Miten vapaapäivä meni? Johnny kysyi, yski kuivasti ja sytytti tupakan.
-Rennosti! Thom sanoi iloisena ja seurasi kuinka poika kiipesi terassin rappusia ylös. -Käytiin puistossa ja ruokittiin lintuja. Entä sun työpäivä? hän selitti. Thomia enää harvemmin näki ilman kauluspaitaa ja pikkutakkia, joten farkut ja t-paita näyttivät melkein oudoilta. Hän oli leikannut mustat takkuhiuksensa pois, nykyään hiukset olivat pari tuumaa pitkät ja vaalean ruskeat.
-Ihan normaalia, kolari-Ford ei vieläkään suostu käynnistymään, Johnny selitti. Hänet oli palkattu Adin tilalle kun tämä oli saanut paremman tarjouksen automaalaamosta. Terry juoksi Johnnyn luo.
-Puhdista! Hän pyysi ja ojensi omenan. Johnny tarkisti omenan, putsasi sen paitaansa ja ojensi sen pojalle, joka istui hänen jalkojensa juureen syömään.
-Kulta, mene Thomin luo, sä et saa hengittää tätä savua, Johnny sanoi ja piteli savuketta mahdollisimman kaukana pojasta. Terry totteli, Thom alkoi puhdistaa silmälasejaan ja haukotteli. Hän meinasi juuri sanoa jotain kun talon kulmalta kuului tervehdys.
-Täällä te olette, mä ihmettelin kun kukaan ei avannut, vaaleahiuksinen tyttö nauroi ja tuli terassille. Tämä oli vasta 14-vuotias mutta näytti paljon itseään vanhemmalta. Hiukset olivat löysällä ponnarilla niskassa, muutama suortuva roikkui silmien päällä. Silmät olivat yhtä tumman ruskeat kuin tytön isällä ja isoäidillä. Sophia oli pukeutunut mustaan toppiin ja löysiin farkkuihin, joiden lahkeet oli työnnetty vihreiden tennistossujen sisälle.
-Mitäs muija? Johnny kysyi ja haroi lyhyitä, lähes mustia hiuksiaan. Vuosia kestänyt keesityyli oli väistynyt armeijan jälkeen.
-Halusin tulla puhumaan sulle ennen kuin puhun isän kanssa, Sophia sanoi ja istui tuoliin, joka vapautui kun Thom lähti sisälle Terryn kanssa. -Mä olen viime aikoina pohtinut…
-Jos sä nyt pyydät mua kertomaan mistä lapset tulee niin mä en kestä, Johnny virnisti.
-No haha, Soph pudisti päätään. -Oli mulla kuule ihan asiaakin. Mä puhun mielummin ensin sulle kuin isälle, kyllä mä uskoisin että sekin ymmärtää, sä vain olet parempi neuvomaan.
-Hetki… Koitatko sä nyt kertoa olevasi homo tai jotain? Johnny kysyi epäilevästi.
-Kymmenen pistettä onnelliselle voittajalle! Sophia julisti. -Mistä arvasit!
-Mä olen vain niin hyvä, Johnny virnisti. -No, kuka on tämä onnellinen neitokainen? Hän kysyi uteliaana.
-Nimi on Erica, se tuli mun luokalle juuri kun koulu alkoi. Se on sellainen suloisen tyttömäinen, sillä on mustat rastat ja silmälasit, se on aika lyhyt, hiukan ujo ja… Sophia naurahti itsekseen. -Mä heitin sen eilen kotiin ja… En mä tiedä mikä siinä on, mutta se nyt on vain niin…
-Ymmärrän, Johnny totesi ja yski kammottavan kuivasti. -Mikäs siinä sitten, käy päälle! Mutta hyvin harkitusti, tietysti.
-Mä en tiedä pitääkö se tytöistä, Sophia huomautti. Johnny sytytti jälleen tupakan.
-Aha? Mitä väliä! Kokeilemalla selviää, Johnny vastasi. -Mutta älä tee niin kuin mä tein Thomin kanssa, hän lisäsi.
-Miten mä muka kokeilen? Sophia kysyi ihmeissään. -En mä nyt hemmetti sentään rupea sen kimppuun hyökkäämään.
-No vähän on pojasta polvi parantunut, Johnny naurahti. -Pyydä sitä ulos. Ihan vain kahville tai leffaan. Jos se kysyy millä miellä niin voit joko sanoa suoraan tai sitten sanot haluavas tutustua siihen. Yleensä asiat järjesty, hän selitti.
-Sä saatat olla oikeassa, Sophia totesi ja otti puoliksi poltetun savukkeen Johnnylta. -Mutta miten mä kerron isälle?
-Usko pois, isäs totesi joskus että se on vain hemmetin onnellinen jos sulla on tyttöystävä, Johnny kertoi ja sytytti jälleen uuden. -Ja luultavaa on, että se käskee kertomaan jotain uutta. Sehän on itsekin homo. Vanhemmat tuntee lapsensa, meidän ei ole ikinä tarvinnut kertoa Mikelle. Se on aina vain ollut niin.
-Helpottavaa kuultavaa, Sophia totesi hymyillen. Ad oli eronnut Jakesta lähes kymmenen vuotta sitten eikä ollut sen jälkeen löytänyt pitävää suhdetta.
-Mutta jos sä haluat niin mä voin olla paikalla kun sä kerrot, Johnny sanoi. -Hetki… Sean taisi tulla! Hän totesi kuullessaan auton äänen etupihalta.

Thom kaatoi kahvia ja ojensi Sophiaa vastapäätä istuvalle isälleen mukin. Sean oli 57-vuotias, mutta iän ja menetyksen tuomat rasitteet huomasi vain hiuksista. Ohimoilla oli jo hieman harmaata, joka jollain tapaa teki miehestä entistä komeamman. Irenen kuoltua vuosia sitten auto-onnettomuudessa Sean oli muuttanut synnyinseuduilleen ja vuosi sitten takaisin.
-Niin, oletko sä oikeasti Adrianin tytär? Sä olit ehkä pari vuotta kun viimeksi näin, Sean kysyi Sophialta. Tyttö nyökkäsi, hymyili ja otti kahvimukin vastaan.
-Niin ne lapset kasvaa, Johnny totesi.
-Mitä Mikelle muuten kuuluu? Sean kysyi yhtäkkiä. Mies oli yhä hänen ajatuksissaan säännöllisesti, vaikka he eivät olleet pitäneet yhteyksiä vuosiin. Johnny meni hetkeksi hämilleen.
-No mitäs sille. Täyttää lokakuussa 53, ei sillä naista tai mitään muutakaan ole, Johnny selitti. -Te ette ole tainneet pitää yhteyksiä?
-Vai niin… En uskoisi että Mikekin on jo niin vanha, Sean hymähti. -Mutta ei, ei todellakaan olla. Mä hävitin sen numeron.
-Vaari lupasi tulla hakemaan mut, Sophia sanoi yhtäkkiä. Michael ei halunnut lastenlastensa kutsuvan häntä vaariksi mutta toisin oli käynyt. -Aika pian, luulisin.

Johnny kiirehti avaamaan oven isälleen. Michael ei ollut vanhentunut päivääkään, hän oli yhä hauskannäköinen ja naisten suosiossa. Matkan varrelle oli jäänyt vain toinen korvakoru ja toinenkin sormenpääty. Mies alkoi riisua samaa vanhaa nahkatakkiaan t-paidan päältä.
-Sean on täällä, Johnny kuiskasi nopeasti.
-Sean? Mike toisti ilahtuneena, potkaisi kenkänsä pois riisumatta takkiaan ja meni keittiöön. -Ei jumalauta! Hän huudahti.
-Mike! Sean sanoi hymyillen, nousi ja halasi häntä tiukasti.
-Jumalauta mulla on ollut ikävä sua, Mike kuiskasi mahdollisimman hiljaa.
-Saamari, siitä on pakko olla kymmenen vuotta, Sean huokaisi.
-Thom, Soph, käydäänkö tupakalla? Johnny ehdotti. Thom ymmärsi mitä hän tarkoitti, Sophia ymmärsi vaihtoehtojen puutteet ja seurasi.
-Mä olen ajatellut sua… Sun numero on tainnut vaihtua? Ei olla soiteltu varmaan viiteen vuoteen, Mike sanoi oven sulkeuduttua.
-Niin on ja siinä samalla sun numero hävisi, Sean selitti. -Ihan mieletöntä… Sä olet aivan saman näköinen kuin ennenkin, mä luulin etten enää näkis sua, hän huokaisi. Mike näytti etusormiaan, vasemmastakin oli työonnettomuudessa lähtenyt pääty.
-En nyt tiedä… Nähdäänkö illalla? Hän kysyi. -Mun luona, sama paikka kuin ennenkin.
-Sopii loistavasti, Sean vastasi ja vilkaisi ympärilleen. -Tule lähemmäs, hän pyysi. Mike kääntyi, lähestyi ja nosti toisen kätensä Seanin niskaan, sulki silmänsä tämän suudellessa häntä.

Mike avasi oven Seanille ja päästi tämän ohitseen sisälle. Sean riisui kenkänsä ja ojensi viinipullon Mikelle.
-Ajattelin että toisin jotain, Sean totesi.
-Hei älä viitsi, mä olen yhä velkaa siitä kolmentoista vuoden takaisesta, Mike hymyili ja johdatti hänet hämärään olohuoneeseen. Sean katseli uteliaana ympärilleen.
-Aivan joo se... Lieneekö enää ehjä? Sean naurahti ja istui toiselle ruskeista sohvista. -Nämä on muuten uudet, hän lisäsi ja silitti kangasta. Mike nyökkäsi, avasi viinipullon ja toi lasit pöydälle. Hän istui Seanin viereen ja nosti mustan pitkähihaisen paitansa hihat ylös, näyttäen vasenta rannettaan.
-Ne punaiset menivät Thomille ja Johnnylle kun ne muuttivat. Mutta ei hyvä tavara mihinkään hajoa, hän totesi. -Ja mä olen kohdellut tätä erittäin varovasti, sille on kertynyt tunnearvoa.
-Oho, Sean hymyili ja otti viinilasin. -Siinähän oli päivämääräkin?
-Toinen kesäkuuta kolmetoista vuotta sitten, Mike nyökkäsi edes katsomatta.
-Tämä ei vain mahdu mun järkeeni. Sä et ole muuttunut yhtään mihinkään! Sean katsoi häntä tarkkaan. -Ei, on sulla naururypyt silmäkulmissa.
-Sano suoraan että mä olen vanha, Mike naurahti.
-Aika kaukana siitä. Mä en kyllä uskonut enää näkeväni sua. Mitä enemmän aikaa kului, sitä vaikeammalta tuntui hankkia numero ja soittaa, Sean sanoi hiljaa. -Ja nyt kun mä näin sut… Se tuntui samalta kun vuosia sitten.
-Jumalauta mä olen ajatellut sua, Mike pudisti päätään. -Thomiin ja Johnnyyn mä olen melkein joka päivä yhteyksissä mutta niin se on, mitä enemmän sitä aikaa pääsi kulumaan… Ja vieläkään me ei voida olla yhdessä.
-Ikävä myöntää sun olevan oikeassa. Jo yksin Terryn takia, Sean vastasi.
-Ihana poika muuten, Mike hymyili. -Siinä voisi olla kyllä aika pahasti sulateltavaa kun molempien puolien isoisät olisivat yhdessä.
-Mä saan päänsäryn ajattelemisestakin, Sean nauroi. -Kieroutunutta.
-Kieltämättä, Mike hymyili. Seanin kääntyessä häntä kohti Mike kumartui ja suuteli häntä kokeillen, kunnes Sean kiersi kätensä miehen niskaan kuin kieltäen tätä ikinä lähtemästä.

Thom veti college-housujen ja villasukkien verhoamat jalkansa koukkuun huovan alla ja haukotteli. Johnny laski tyhjän teekupin pöydälle ja nojasi jälleen taakse.
-Mitenköhän isän ja Miken ilta menee? Thom kuiskasi kääntäen katseensa televisiosta, jonka antoi oranssia valoa muuten pimeään huoneeseen.
-Luultavasti juovat ja muistelevat menneitä, ainakin alkuun, Johnny naurahti. -Siitä eteenpäin mä en haluaisi ajatella.
-Älä viitsi! Thom naurahti. -Hassua miten nopeasti aika kuluu, hän huokaisi.
-Niinpä. Siitä taitaa olla jo 15 vuotta kun sä kävelit mua päin lukion käytävässä, Johnny nauroi. -Ja mieti mihin me ollaan päädytty… Lapsi, omakotitalo, puutarha, kaikki mistä me silloin haaveiltiin niin että sokeri valui puhelinlinjoilla, hän hymyili. Thom otti lasit päästään ja hieroi silmiään. Paksut sangat olivat vaihtuneet kapeampiin ja metallisiin.
-Eikä vieläkään sitä farkkuautoa, Thom huokaisi.
-Ei ole, eikä tule! Johnny vastasi nopeasti.
-Mä haluan! Thom nauroi.
-Sä ajat Lexusta!
-Silti. Meillä pitää olla perheauto.
-Meillä on yksi lapsi?
-Mä haluan. Sinisen.
________________
Päättömiä yksityiskohtia: Kuten jokaiseen outoon lopetukseen, tähänkin on syynsä. Thom joskus mulle hehkutti juuri näitä; lapsi, puutarha, omakotitalo ja farkku-Volvo! Vastasin että muuten hyvä mutta farkku pyyhitään pois. Ihan mun kiusaksi se sen sanoikin.

Tarinamme siis loppuu.
Suunnattomat kiitokset aina niin ihanalle Thomilleni, joka on kanssani kehittänyt tätä tarinaa niin kieroille raiteille että siihen kykenemme vain me. Rakas olet.
Kiitän myös kaikkia lukijoita jotka ovat tätä seuranneet ja kommentoida jaksaneet. Yhä otan mielelläni uusia vastaan. Sekä niitä piirroksia (: Keskustelumme jatkunee toki yhä.
Ja tottakai kiitokset myös niille jotka ovat toimineet esikuvina tarinan hahmoille, tietoisesti tai tietämättään.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: karo 
Päivämäärä:   6.8.09 23:56:17

kiitoksia mahtavasta tarinasta. uutta odotellessa =)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Thom 
Päivämäärä:   7.8.09 00:19:58

Kiitos todella ihanille lukijoille, ja mun kuvan piirtäjälle!! Seuraavasta tarinasta saadaan entistä kierompi :) Oiskohan tässä koko prosessissa mennyt vuosi

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   7.8.09 00:29:18

Mikä sun kuvan piirtäjä kun ei ole vielä lähettänyt yhtään kuvaa mulle asti c):
Kai tätä lähdettiin kehittelemään jo pitkälle toista vuotta takaperin mutta tänne alettiin kirjoittamaan varmaan melko tarkkaan vuosi sitten (: Nyt on jotenkin juhlava olo. Ja nyt mä menen oikeasti nukkumaan!

Ai niin, seuraavan tarinan nimi tulee sitten olemaan Sateenkaari Lontoon yllä. Thomille hatunnosto tästä.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Tripi 
Päivämäärä:   7.8.09 00:54:22

Ihanaa lukea tollanen pätkä tulevaisuudesta :) tietää vähän että mille raiteille kaikkien elämä on lähtenyt, vai onko suistunut raiteiltaan.

HAHA viimeisissä pätkissä pari asiaa häiritsi:

Johnny sammutti savukkeen ja vaihtoi nopeasti hymyyn.
Mun mielestä toi on vähän vajaa lause. Ihan ymmärrettävä toki, mutta jos se olisi "vaihtoi ilmeensa nopeasti hymyyn" tai "vaihtoi nopeasti hymyn kasvoilleen", se olisi fiksumman kuuloinen.

Tämä oli vasta 14-vuotias mutta näytti paljon itseään vanhemmalta.
"Tämä" häiritsee, mutta ei niin pahasti kuin "tuo", joten menköön :) ja tuo "näytti itseään vanhemmalta" pisti hymyilyttämään. Eikös ihminen yleensä näytä ikäistään vanhemmalta? :D

Ja tarinan viimeisen luvun viimeisestä dialogista:
-No koska mennään naimisiin?
-Ei nyt ainakaan, mulla on nälkä.
-Syödään ja mennään sitten naimisiin!
-On tässä tärkeämpääkin, kukat pitää kastella.


ihanaa sanailua! kuulostaa just yhtä järjettömältä kuin mitä minä voisin höpöttää :)

Kiitoksia Jimmy ja Thom, ihana tarina! Uutta odotellessa! (onko sillä jo nimi? Kertokaa että voin aloittaa bongailun)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   7.8.09 08:58:11

Kiitti! Kivan pitkä kommentti ^^
Just edellisessä kommentissa se tuli: Sateenkaari Lontoon yllä tulee olemaan seuraavan tarinan nimi.

Nyt on pakko jakaa tämä kanssanne. Kaivoin taas esille tämän kuuluisan esitteen Utin Jääkärirykmentistä. Karsivia tekijöitä koulutukseen pääsylle on hoitamattomat hampaat!
Kohtuullinen hiihtotaito alkaa ihan käydä järkeen.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   7.8.09 11:03:59

Aivan ihana lopppu <33
Harmi ku tää tarina päätty jo.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   7.8.09 13:44:35

Aivan, aivan ihana lopetus <3

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   7.8.09 14:54:25

Tässähän jää aivan sanattomaksi. Todella upea lopetus upealle tarinalle. Nyt jään innolla odottelemaan uutta tarinaa:)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Marsipaani^^ 
Päivämäärä:   7.8.09 21:02:59

Minkä ikäsiä te siis nyt oikeesti ootte? :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Jimmy 
Päivämäärä:   7.8.09 23:11:11

Kiitoksia kaikille! ^^

Marsipaani^^, minä olen 17 ja Thom 16. Voi meitä pieniä ^^

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   8.8.09 16:24:49

Oijoi, tykkäsin (tykkään) iha sikana koko stoorista. Rupeen kyl seuraamaan uuttakin :>

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   8.8.09 16:41:50

mitkä on ne sun kotisivus? haluun lukee koko tarinan uudestaan :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Jimmy 
Päivämäärä:   8.8.09 21:23:36

Lukevat tuolla ylhäällä mutta http://geocities.com/jimmy_skm sieltä löytyy (:

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   8.8.09 22:34:58

kiitos :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Pyry<3 
Päivämäärä:   9.8.09 16:10:24

millon alkaa se uus tarina? :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   9.8.09 18:14:35

Vaikea sanoa, katsoo nyt miten ehtii kirjoittaa (: ei tänään ainakaan.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   9.8.09 22:01:18

huomenna? ylihuomenna? :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   9.8.09 22:18:09

Vihdoinkin sain luettua tän loppuun. Ollut vähän kiire viimepäivinä, eilisiltakin meni kun poliiseja juostiin karkuun. Yks kaveri jäi vaan kiinni. Ja kivasti muuten 3maijaa + yks sivari ja yks moottoripyöräkyttä. Eipä siitä sen enempää.
Ihana tää oli, ei pysty tajuaan et tää loppu jo. Innolla odotan seuraavaa :D
Enempää ei voi kirjottaa ku käsi vihoittelee. Kaaduin kaverin skootterilla pari tuntia sitten... Kakspäällä, mä kuskina<3

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   9.8.09 22:37:09

Piita<3, sä olet kuin Thom :D "jokojo, jokojo!?"
En todellakaan tiedä. Luulin pitäväni huomenna vapaapäivän, paskat. Sitten mennäänkin kouluun! Jee! Katsoo tässä muutaman päivän sisällä jos alottaisi (:

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   9.8.09 22:39:04

Vihdoinkin sain luettua tän loppuun. Ollut vähän kiire viimepäivinä, eilisiltakin meni kun poliiseja juostiin karkuun. Yks kaveri jäi vaan kiinni. Ja kivasti muuten 3maijaa + yks sivari ja yks moottoripyöräkyttä. Eipä siitä sen enempää.
Ihana tää oli, ei pysty tajuaan et tää loppu jo. Innolla odotan seuraavaa :D
Enempää ei voi kirjottaa ku käsi vihoittelee. Kaaduin kaverin skootterilla pari tuntia sitten... Kakspäällä, mä kuskina<3

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   9.8.09 22:42:36

kato @!#$, tää kännykkä lähettää kaks kertaa. laglag.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   10.8.09 09:33:42

jimmy/ no en jaksa oottaa ennää yhtään :D nää sun tarinat vaa vettää puoleensa :D:D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   10.8.09 10:02:16

JOKOJOKOJOKOJOKOJOKO.

Ennen huomista klo 8 pitää olla pätkä valmiina.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   10.8.09 10:47:08

No on se kumma. Hankkikaa harrastus! :DD
En tiedä koska ehdin.. Katsotaan illalla jos ensimmäinen luku valmistuisi.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   10.8.09 12:18:00

mulla on jo harrastus :D mutta mulla on myös aikaa näille sun tarinoilles :D hahah.alota tällä viikolla? :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   10.8.09 14:26:27

Mulla on harrastuksia. Tanssin, ratsastan, ylipuhun toisia kaikkeen, kaatuilen mopoilla ja skoottereilla, hankin itelle aivotärähdyksiä ja hajotan paikkoja, leikkaan toisten hiuksia, lävistän ihmisiä, venyttelen lobeja (pian tulee korut 15mm asti + tuolta yhdeltä saan 16mm ja 18mm korut), syön, laihdutan, autan tuota yhtä jätkää sen miesongelmissa...

MUTTA SILTI HALUAN JATKOA _NYT_.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   10.8.09 15:08:12

Eli tässä nähdään ongelma: mulla on koulu, työt ja vielä muutama harrastuskin jotka löytyvät melko tarkkaan tuolta .diu.n listasta joten missä välissä löytyy aikaa kirjoitusharrastukselle?! (ps. 28 mm)

Jaa, jos sitä yrittäisi kirjoittaa ennen kuin lähtee katsomaan paria suokkia ;)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   10.8.09 15:34:16

eiku sinä kirjotat meille yhen luvun :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Pyry<3 
Päivämäärä:   10.8.09 16:11:28

sammaa mieltä ku Piita<3

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   10.8.09 16:22:31

REILU. ps ittelllä nyt säälittävän pieni 8mm kun ei koruja oo isompia. Vielä.

Nukkuminen on turhaa, voit vaikka olla ens yön nukkumatta ja teet vaan piiiiiitkän pätkän uutta tarinaa. Tosta mun listasta muuten puuttu mm. mun hius- ja kynsiharrastus. Totanoin joka päivä erilaiset lakkaukset kynsissä, nyt on harmaa/sini/musta leopardikuvio. Hiukset toisena pakkomielteenä. Tuossa hiljattain värjäsin pidennyksiin yhteen tupsuun leopardikuviota, nyt pitäis keksiä jotain taas.

Ittekkin pärjään aina muutaman tunnin yöunilla, ne kun menee aina siihen kun lukee täällä näitä ja väkertää kynsiä. Tein yksikin päivä tässä keskareihin hello kittyt ja loppuihin tähtiä, cupcakeja, sydämiä yms.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   10.8.09 16:35:27

No on näihin joku vuosi uponnutkin =) Nukkuminen ei todellakaan ole turhaa. Sen ymmärtää vasta kun saa unta vain alkoholin suosiollisella avustuksella. Mutta jos kerran valvot niin voinet kaivaa piirrustusvälineet esiin...

Kyllä tää homma kokoajan etenee.. Hitaasti mutta varmaasti.

Uteliaisuuttani gallup: minkä ikäistä porukkaa te lukijat olette?

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   10.8.09 17:26:29

Hyh, liian nuorta. Ylä-aste.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: tripi 
Päivämäärä:   10.8.09 17:30:52

22

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   10.8.09 17:30:59

Viitisentoista vuotta löytyy täältäpäin.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   10.8.09 18:20:32

neljätoista :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Thom 
Päivämäärä:   10.8.09 22:31:59

Hei kullannuput!
Ajattelin tässä kertoa (haluamatta mitään riitaa) että jimmyä alkaa kyllästyttää kun eräät nimeltä mainitsemattomat käyttävät hänen tarinaansa "yleisenä päiväkirjana"...
Toivoisimme rakentavia kommentteja tarinasta, emme tietoa siitä miten eräät elävät omaa elämäänsä. He, jotka tätä harjoittavat, toivottavasti ymmärtävät, eivätkä vuodata täällä juomisistaan tai muista hölmöistä harrastuksistaan yms. enää :)
KIITOS!!

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   10.8.09 22:39:59

Kiitos kulta (:

Joku vikkelä huomasi jo, mutta uusi tarina alkoi äskettäin!

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: Numb. 
Päivämäärä:   10.8.09 23:36:51

-Sitten kun ollaan naimisissa.
-No koska mennään naimisiin?
-Ei nyt ainakaan, mulla on nälkä.
-Syödään ja mennään sitten naimisiin!
-On tässä tärkeämpääkin, kukat pitää kastella.


Ihana kohta :D

Siis mitä, niin nuoria O.O tsiisus, luulin molempia vähintään 20v. Nyt mureni kyllä kaikki henkilökuvat päässä. Ja nuo välikommentit, pistää väkisin hymyn huulile :)

Ihan tajuttoman iso kiitos että jaksoit kirjoitta koko novellin (vai novelisarjan) loppuun ja vieläpä näin pitkän. Lievästi sanottuna _hieman_ haikea tunnelma kun tajusi että nyt on viimeinen lause luettu. Iso iso kiitos ^^

(ja näin loppuun, 17v. tuli keväällä täyteen)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: ((: 
Päivämäärä:   11.8.09 16:55:13

Luin tässä noi kaikki osat kolmeen päivään... Oli ihan pakko lukee niin nopeesti, ku oot niin hyvä kirjottaa et jäin koukkuun. ((: Lukijoiden ikää ku kyselit niin mä oon 15 v.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   30.5.12 21:39:17

nosteleeeeen ettei kukaan unohda tätä ihanaa tarinaa!

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.7.12 21:57:40

Nostan jos joku haluaa viel lukee, ihan mahtava tarina! :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: someone 
Päivämäärä:   24.1.13 22:51:21

Tää on ihan mahtava tarina ehkä yks parhaista. Oon lukenu jo muutamaan kertaan läpi. suosittelen lukemaan :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: höhöö 
Päivämäärä:   10.6.13 15:47:27

nostelen tätä että porukka sais lukee :)

ois hauska tietää seurusteleeko tarinan kirjoittaja vielä saman kaverin kanssa kuin silloin kuin tämä tarina kirjoitettiin :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: karkkikani 
Päivämäärä:   8.9.13 21:14:38

Olipas ihanan suloinen tarina, vaikka nyt vasta tämän löysinkin :3 Aivan parhaita kohtia oli nuo missä Thom ja Johnny lässyttivät toisilleen <3 Pakko Jimmy kysyä että oletteko te Thomin kanssa vielä yhdessä näin neljän vuoden jälkeen (toivottavasti) :3

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.9.13 11:48:37

mäki toivoisin että he olisivat yhdessä :) niin söpöä :3

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #4

Lähettäjä: karkkikani 
Päivämäärä:   4.10.13 08:28:14

Ja unohdinpas ed. viestissä mainita, että aina kun Ad rupesi lähentelemään Johnnya, mä olin sillee "hemmetin Ad irti Johnnysta!!". Ottakaa nostona

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.