Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.6.09 19:34:10

Joo kiva, yli 6 linkkiä viestissä ylitetty ja koko homma hävisi..

I-osa Syntisen kaunis mies
I-osan tiivistelmä

II-osa Mies voi kuolla suudelmasta
II-osan tiivistelmä

LUVUT 1-8

tänne jatkuu :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.6.09 19:36:40

Selvä, Mies voi kuolla suudelmasta-linkissä on kaksi http://a, joten se ei toimi.

Ja muistakaa myös poistetut kohtaukset (;

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.6.09 10:57:25

Luku 9

-Herra Lydon! Poikanne heräsi äskettäin! Äidillisen näköinen hoitaja ilmoitti. Lause ei ehtinyt kunnolla päättyä ennen kuin kaikki kolme olivat pystyssä. -Voitte mennä katsomaan hetkeksi mutta rauhallisesti! Hoitaja sanoi, lähinnä heidän peräänsä. Michael ja Ad kävelivät niin ripein askelin kohti huonetta että Thom joutui juoksemaan. Ovella Thom pysähtyi, Mike kääntyi käsi oven kahvalla ja hymyili, ojentaen kätensä. Thom otti kiinni siitä, käden hieman karhea iho antoi turvaa. Ad laski kätensä hänen hartialleen ja Mike veti oven auki. Johnny makasi sängyllä ja käänsi kasvojaan heidän tullessaan huoneeseen. Thom pakotti jalkojaan liikkumaan, vielä eilen hän oli itkien toivonut että Johnny heräisi, nyt häntä pelotti.
-Hei kulta... Tule tänne, Johnny lähinnä kuiskasi. Thomin jalat ottivat vallan häneltä, ne ryntäsivät sängyn viereen ja pudottivat hänet polvilleen. Johnny yritti hymyillä katsoessaan Thomasia sillä silmällä, joka ei ollut muurautunut umpeen.
-Anteeksi! Tää on kokonaan mun syytä! Mä olen pahoillani kaikesta... Thom itki.
-Jumalauta... Rauhotu, Johnny sanoi kömpelösti. -Kaikki hyvin.
-Eikä ole! Katso itseäs! Sä olisit voinut kuolla! Thomas parkui.
-Se taisi olla aika lähellä... Mutta mikä pahan tappaisi? Mä olen elossa, hengitä nyt jumalauta, Johnny vastasi ja Thom nosti katsettaan. -Mun tässä pitäisi anteeksi pyytää, Johnny huomautti. Ad ja Mike uskalsivat lähestyä.
-Hyvä että sä olet hengissä. Mialta terveisiä, Sean ja Irene lupasivat tulla katsomaan, Mike sanoi ja silitti sentin mittaista siiliä Johnnyn päänsivulla. Thom hieroi silmiään ja haukotteli.
-Kauanko te oikein olette olleet täällä? Johnny kysyi hieman unisena.
-Jonkun vuorokauden, Mike vastasi vilkaisten rannekelloaan.
-Teidän pitää mennä nukkumaan! Thomin ainakin, Johnny vilkaisi silmiään hierovaa poikaa. -Tule tänne kulta, hän lisäsi ja teki hankalasti tilaa viereensä.
-Joo, pojan on pakko päästä nukkumaan... Ja sun myös, sä olet aivan tokkurassa, Ad sanoi.
-Kuin myös teidän. Tuletteko huomenna? Johnny kysyi.
-Tullaan tietysti, voi olla että Sean ja Irenekin haluavat tulla käymään, Mike vastasi.
-Mä taidan olla niille pari sanaa velkaa... Missä Christian ja se toinen? Johnny kysyi Thomilta.
-Meillä yhä molemmat, Christian oli oikeasti hirveän huolissaan susta kun se kuuli... Andysta en tiedä, Thom vastasi.
-Andy, se sen nimi oli... Tuotteko mulle pari juttua? Johnny pyysi. Mike nyökkäsi epäilevästi. -Suklaata, kunnon kalsarit, tupakkaa ja pullo kipulääkettä, Johnny listasi. Mike pyöräytti silmiään.
-Katsotaan. Mennäänkö? Hän kysyi ja Thom nousi. -Johnnyn on parempi antaa nukkua... Onneksi sä selvisit, me oltiin kaikki huolissamme, hän sanoi ja alkoi kuljettaa muita ulos ovesta.
-Mä sanon vielä pari sanaa kahdestaan, Ad kuiskasi isälleen ja palasi Johnnyn luo. Hän odotti oven sulkeutumista ja veti syvään henkeä.
-Mikset sä voi ikinä pysyä turvassa? Hän huokaisi.
-Riskit ovat elämän suola. Kuin myös laitokset, mä olen sairaalassa ja sä seuraavaksi vankilassa, Johnny vastasi.
-Ei naurata! Sä et voi kuvitellakaan millaista oli kun isä tuli kiskomaan mut ylös puoliltaöin koska sä olet sairaalassa. Mä en muista milloin mä olisin ollut niin peloissani, Ad huokaisi.
-Hei oikeasti, mä olen hengissä... Johnny vastasi. Silmät painoivat, hän halusi miehen pois sänkynsä laidalta. Ad ymmärsi, nousi ja lähti.

Sunnuntai-päivällä Johnny kääntyi katsomaan huoneensa oven avautuessa. Niskassa vihloi hieman mutta hän ei antanut sen haitata huomatessaan tulijat. Mike piti ovea auki Sophiaa kantavalle Mialle, Thomille ja Adrianille. Mia tuli nopeasti sängyn viereen.
-Voi jestas missä kunnossa sä olet! Mua varoitettiin mutta... Sä näytät kamalalta! Mia sanoi. Johnny vain pudisti päätään, Mia laski varovasti Sophian lattialle Johnnyn viereen. Tyttö nosti kättään ja yritti koskea haavaa kaulassa.
-Ei saa! Ad sanoi nopeasti ja otti kädestä kiinni.
-Sä näytät paljon paremmalta kuin eilen, Mike totesi hymyillen. -Meillä oli vähän ongelmia tuolla alhaalla.
-Meitä oli niin paljon etteivät meinanneet päästää tänne, Ad nauroi. -Se oli sellainen neljäkymppinen nainen joten sä voit kuvitella miten tämän herrasmiehen charmi puri, Ad selitti ja viittasi isäänsä. Johnny hymyili väkisin.
-Onko teillä mulle jotain? Hän kysyi. Puhuminen tuntui hieman inhottavalta, varsinkin kun oli sanonut päivän aikana korkeintaan kaksi sanaa. Thom vilkaisi ympärilleen, heitti reppunsa sängylle ja nosti sieltä muovipussin Johnnyn peitolle. Johnny nosti sitä sillä kädellä, joka oli ehjä.
-Tuotiin nyt suklaata ja parit kalsarit, Mia selitti. -Ja Thom tahtoi tehdä sulle leivän koska sairaalaruoka on niin hirveää.
-Kiitos... Johnny meinasi kysyä savukkeista ja alkoholista mutta Mike vilkaisi merkitsevästi Miaa vaientaakseen hänet.
-Jake käski kertoa terveisiä, Ad sanoi nopeasti.
-Isä tulee käymään pian, äiti oli hirveän pahoillaan mutta sille tuli joku työjuttu... Käski kuitenkin halata sua sen puolesta, Thom selitti. -Christian sanoi tulevansa mukaan mutta käski kysyä sulta ensin.
-Kiva, ihan hyvä vain jos tulee... Missä se on, se... Mikä sen mulkun nimi taas oli? Johnny kysyi.
-Andy? Lähti kotiin, Thom vastasi lyhyesti. Huoneeseen laskeutui hetkeksi hiljaisuus jonka Mike ymmärsi rikkoa.
-Jos me mennään alas odottamaan Seania? Hän ehdotti lähinnä Mialle ja Adille. Ad myönteli äkkiä, antamatta Mialle suunvuoroa. Hän nosti Sophian syliinsä, tyttö oli pikkuhiljaa oppinut kävelemään mutta ei jaksanut pitkiä matkoja. Sophia ei näyttänyt kuitenkaan tyytyväiseltä isänsä syliin vaan katsoi Miaa ja ojensi pieniä käsiään.
-Äiti! Tyttö sanoi selvästi. Huoneeseen laskeutui hetkeksi syvä hiljaisuus, jonka Mike rikkoi jälleen alkamalla nauraa. Ad tuijotti tytärtään järkyttyneenä, Mia tuijotti sekä Adriania että Sophiaa vähintään yhtä järkyttyneenä.
-Äiti...? Hän kuiskasi käheästi. Nyt Johnnykin alkoi nauraa, hieman hankalasti tosin. Mike yritti hillitä itseään mutta nauroi kokoajan hysteerisemmin, yritti ohjata morsiamensa ja poikansa ulos ovesta. Hän kuitenkin laittoi oven kiinni ja jäi itse huoneeseen, tuli nopeasti sängyn luo.
-Pidä piilossa ja ota vasta sitten kun oikeasti pystyt, hän kuiskasi ja sujautti askin tyynyn alle. Silmää iskien ja yhä naureskellen mies poistui jälleen. Thom odotti oven sulkeutumista.
-Koska sä pääset pois? Hän kysyi.
-En tiedä, varmaan huomenna tai ylihuomenna, Johnny vastasi. -Miten niin, sulla on joku ajatus?
-Mä vain haluaisin sun kanssa peiton alle nauramaan ja syömään sipsejä, Thom hymyili. Sipsit olivat muotoutuneet yhteiseksi paheeksi.
-No tule peiton alle höpsö, Johnny nauroi. -Ja ota... Suklaata? Hän hymyili. Puhuminen oli jo paljon helpompaa. Thomin kömpiessä hänen viereensä Johnny avasi toimivalla kädellään suklaan.
-Muistatko sä kun me tavattiin ekan kerran? Thom kysyi ja yritti korjata asentoaan, sairaalasänkyä ei todellakaan ollut suunniteltu kahdelle ihmiselle.
-Tietysti muistan. Sä kävelit mua päin käytävässä, Johnny nauroi. -Refleksinä mä otin sut kiinni ja sitten vasta katsoin tarkemmin, ihme etten pudottanut sua.
-Ja luokassa mun oli pakko istua sun eteen... Yhtä sä et ole mulle kertonut, miksi sä tulit koululle vielä päivällä? Thom kysyi ja Johnny nauroi.
-No mitä luulet pölö, sun takias tietysti! Ja se maanantai... Luoja mä olin idiootti, Johnny huokaisi.
-Etkä, mä vain olin kokematon... Mä olisin voinut sulaa siihen sohvalle mutta mä olin järkyttynyt! Kotona mä haukuin itseni, Thom vastasi. -Sua ei näkynyt lukiossa vähään aikaan.
-Mä puolestani istuin koko yön terassilla ja kirosin itseäni. Oli aika onnellinen sattuma että sä olit keskustassa juuri kun mä olin menossa Timin kanssa kahville... Mä olin suunnitellut että tulisin käymään teillä mutta se meni paremmin niin, Johnny muisteli. Pitkä puhuminen kuivasi kurkkua.
-Se oli parhaita iltoja ikinä. Ai sun oli tarkoitus tulla Timin kanssa! Thom naurahti. -Ja se aamu... Isä oli vähän shokissa loppupäivän mutta se meni ohi. Muistatko sä kun Mike löysi meidät teidän olohuoneesta? Hän kysyi nauraen ja otti palan suklaata.
-En voi unohtaa! Myöhemmin illallahan se sanoi pelkäävänsä että se oli antanut sulle ihan väärän käsityksen. Enhän mä ollut vaivautunut kertomaan että me ollaan yhdessä, luulin että tottakai se arvaa ja sitten yhtäkkiä... Kyllä siinä vähän järkyttyy, Johnny naurahti.
-Miken suhtautuminen nyt oli tosi ihana... Toisin kuin meidän isän, Thom huokaisi.
-Ai niin se oli se kerta... Sun isäs on aiheuttanut niin paljon muuta ajateltavaa etten edes muistanut. 'Älä mukula rupea mua komentelemaan' ja mitä vielä, Johnny naurahti. -Sehän pisti mua avokämmenellä poskelle sillon!
-Se oli kamalaa, mä vaan odotin koska te tappaisitte toisenne, Thom pudisti päätään.
-Ja varmaan viikko myöhemmin Ad meni kertomaan sulle kaiken meistä, Johnny huokaisi. -Nyt kun muistamisen makuun päästiin.
-Voi luoja, sehän meinasi sen takia aiheuttaa ketjukolarin! Thom muisti yhtäkkiä. -Mä vaan pamautin että makaatteko te yhdessä miettimättä sen suuremmin!
-Mä olisin voinut kuristaa Adin. Silloin kun mä tapasin sut, mä kerroin sille että mä olen nyt tavannut jonkun jonka kanssa mä voin oikeasti olla ja jota mä rakastan ja sä et tule ikinä kuulemaan meistä, Johnny huokaisi.
-Oikeasti?! Ihanaa, Thom hymyili.
-Vituiksi meni. Ja sitten se pölö otti ja pokas sut... Johnny pudisti päätään.
-Miksi sä muistat kaiken negatiivisen?
-Muistan mä jotain positiivisiakin asioita! Sähän asuit sillon varmaan viikon isän kanssa, Johnny nauroi. -Meinasin kyllä saada halvauksen kun sun ääni kuului Timin ovelta... Mutta mitä sä sitten haluat muistella?
-Muistatko sä kun me oltiin Mialla ja Rina tupsahti aamulla huoneeseen? Thom meinasi nauraa.
-Oliko siinä jotain hauskaa? Johnny kysyi. -Mä muistan paremmin kun me tuotiin Mia tänne... Isä oli aivan taivaassa.
-Niin oli Miakin! Ja sillon joskus kun me tutustutettiin Ad ja Jake, muistatko? Thom kysyi. Johnny vaikeni hetkeksi, hän muisti kyllä riidan joka oli seurannut kun Ad oli kertonut seurustelevansa Jaken kanssa.
-Muistan... Ihan hyvä oikeastaan näin jälkeenpäin että ne kaksi lopulta alkoivat seurustella, vaikka se olikin aika hankalaa. Miten ne pystyikin soutamaan ja huopaamaan niin kauan, Johnny huokaisi.
-Oliko se oikeasti totta että Jake ja Mike on ollut...? Thom uskaltautui kysymään.
-Oli! Se oli puoliksi onnenpotku koska sillon Ad käsitti että sen on pakko ottaa tai jättää, Johnny vastasi.
-Järkyttävää miten paljon draamaa me aiheutetaan ympärillemme... Sitten oli isä ja Mikekin vielä, Thom totesi.
-On. Mia muuten tietää niistä nykyään, Johnny kertoi. Muistelu loppui kun ovi vedettiin auki, Thom nousi takaisin sängyn laidalle istumaan Mian, Seanin, Adin ja Miken tullessa huoneeseen. Sophia oli tällä kertaa isoisänsä käsivarrella. Sean tuli ensimmäisenä huoneeseen ja katsoi hetken järkyttyneenä Johnnya.
-Jestas... Sähän näytät... Hyvältä tänään, hän totesi.
-Samoin kiitos, Johnny totesi hymyillen vinosti. Sean meni hetkeksi hämilleen.
-Mietittiin Irenen kanssa pitkään mitä sulle voisi tuoda, sä et ehkä ole mikään kukkaihminen, hän sanoi ja laski suklaarasian yöpöydälle. Mike tuli Seanin viereen ja laski Sophian, pitäen tyttöä kuitenkin käsistä. Johnnyn kipulääkitty mieli halusi sanoa miesten näyttävän lapsen kanssa perheeltä, mutta hän puri kieltään.
-Ai niin Johnny, me tossa alhaalla ruvettiin miettimään että isälle täytyy pitää polttarit, Ad sanoi. Mike istui sängyn toiselle puolelle, jäätyään ilman tukea Sophia horjahti ja otti kiinni Seanin jalasta.
-Niin muuten pitääkin. Vaimot kotiin, strippari, viinaa ja sauna! Johnny vastasi.
-No nyt sä innostuit. Mutta sä et ainakaan jätä vaimoa kotiin, Thom ilmoitti.
-Mä voisin kyllä palkata sen yhden hoitsun täältä strippaamaan, Johnny totesi. -Jessus mikä nainen!
-Hyvällä vai huonolla tavalla? Mike kysyi.
-Hemmetin hyvällä. Oli miehellä komea herääminen tänään kun se oli tarkastamassa tässä jotakin tissit mun naamalla, Johnny naurahti.
-Sä olet selkeästi lääkehöyryissä, Thom sanoi pilke silmäkulmassa.
-Pitäisi varmaan itsekin hankkiutua sairaalaan, Mike totesi ja sai pienen iskun takaraivoonsa nauravalta Mialta. Johnnysta tuntui helpottavalta nauraa pitkästä aikaa tuttujen ja turvallisten ihmisten seurassa, olkoonkin että kyljessä vihloi.
__________
Tahdoin tehdä pientä kertausta siitä, mitä kaikkea tarinan kuluessa on tapahtunut, joten tässä on aika paljon tuota lässytystä.

Päättömiä yksityiskohtia: Huomatkaa että Miken -eli samalla myös Johnnyn- sukunimi on Lydon. Kun J kosi, paljastui Thomin sukunimi Way. Näillä viitataan kahteen laulajaan. John Lydon ja Gerard Way, kertoo myös meistä jotain (;
Ja minä en ole ollut ikinä sairaalassa, mitä nyt pari kertaa käynyt liimattavana tai tikattavana... hehe.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjätripi 
Päivämäärä:   23.6.09 13:10:39

Voi kun mukavaa, oli tullut muutama luku lisää luettavaa :) En mä kyllä toivoisi että tää loppuisi ollenkaan.. Mutta mitäpä sitä tarinantynkää pakottamaaankaan jos ei inspiraatio ole vaivoina :S Parempi että loppuu suunnitellusti kuin inspiraation puutteeseen :(

Kesä on vihdoin täällä :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.6.09 15:18:24

Pakko se joskus on lopettaa =) Seuraavaa projektia katsellaan sitten (;
Juu, aurinko paahtaa, onneksi ei tarvitse töissä olla.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   23.6.09 19:18:22

jatka nopeesti :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   24.6.09 01:17:15

Jaahas, että Sex Pistolsia ja My Chemical Romancea. Molemmat kyllä ihan hyviä. Toi oli kiva pätkä vaikka olikin paljon "lässytystä" mutta oli hyvää kertausta. Miks mun aivot ei ikinä toimi ku yritän kommentoida o___o Mutta tuota noin joo, jatko olisi tietysti suotavaa.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   24.6.09 09:32:19

Niitä juuri (; En saanut meidän omista sukunimistä väännettyä mitään, olkoonkin että niistä saisi hyvän vitsin [tasan 1 kirjain eroa] joten tämä tuntui parhaalta vaihtoehdolta : D

Voisihan tuota töihin lähteä. Jatkoa tulee kun on tullakseen (:

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: kkisu 
Päivämäärä:   24.6.09 18:36:01

njaaah.. kaipa minäkin voisin tunnustautua lukijaksi, alotin joskus viikko sitten noista aiemmista tarinoista ja nyt oon saanu luettua kokonaan, tosi mukava tarina kaikin puolin, ja ainakin erilainen... ;D tykkään<3 vaikken oo ikinä homotarinoista kauheesti tykänny, niin tää jotenki sytytti samantien. Mun rakentava on kadonnu jonnekki hevonhännän alle, mut sanon vaan että pidän todella paljon ja innolla odotan jatkoa ^^ mä rakastan näitä hahmoja.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   25.6.09 19:14:26

Wehee, taas uusi ilmottautunut! Aina yhtä kivaa.

Laiskuutta pukkaa..

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   25.6.09 22:46:13

Kiva pätkä :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   27.6.09 20:20:12

Nostelen tässä..

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   29.6.09 00:31:25

Uppipuppi :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   29.6.09 09:34:52

Hehe *nolo*
Yritän keskiviikoksi! Yritän! : D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: -Whiff- 
Päivämäärä:   1.7.09 11:10:19

Tänään sitten sitä jatkoa?! Ei jaksa odottaa <3
Mäkin kai voisin ilmoittautua lukijaksi :'D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   1.7.09 18:11:10

Muista että tänään lupasit jatkoa! :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: tölkki 
Päivämäärä:   1.7.09 19:27:59

Ei, vaan se lupas Yrittää ;)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   1.7.09 19:32:20

eikä ollu puhetta, minkä viikon keskiviikoksi;P

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   1.7.09 20:00:06

Höh, no voisi silti jo tänään :D
Tää on kyllä ihana <3 Lisää Adia ja Jakea :))

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   1.7.09 21:18:10

tölkki ja Muisto97 puhuvat asiaa : D tulin vasta äsken töistä, joten... Anteeksi! : (

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   2.7.09 21:45:27

Etusivulle :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   5.7.09 17:59:06

nostoo

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   6.7.09 15:02:48

etusivulle...

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   7.7.09 00:11:24

nousee

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   7.7.09 18:38:35

Hei nyt mua alkaa hävettää! En ehdi ikinä! Anteeksi! Yritän pian saada jotain valmista - jos kone pysyy ehjänä.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   11.7.09 11:38:10

joo,,jatkoo!!

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   12.7.09 20:37:51

jatkoa sais tulla..!

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: :'D 
Päivämäärä:   15.7.09 11:25:41

Nostelen :>
Jatkoa täällä kiltisti odotellaan...

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   17.7.09 18:12:19

"jos kone pysyy ehjänä." - näihin jäätiin, näistä jatketaan.. Kone hajosi taas kerran, mikä lie iski. Kesti tämän verran saada lainaan Thomin vanha kone, mutta nyt kykenen istumaan alas, korkaamaan kaljan ja KIRJOITTAMAAN!
Joten jatkoa hyvin pian.
Ja muuten, olen kamalan pahoillani, toivottavasti ette vallan ole mua unohtaneet.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   17.7.09 21:19:47

Ei tietenkään olla <3 Jatkoa odotellessa (:

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   17.7.09 21:27:32

Valmista tuli. Toivottavasti vielä löytyy lukijoita.

Luku 10

Johnny istui sohvalle ja laski kepit lattialle. Kylkeä vihloi kipulääkkeistä huolimatta.
-En varmasti liiku enää mihinkään kuukauteen, hän ilmoitti. -En varmati!
-Ei sun tarvitsekaan, me pidämme susta huolta, Mia hymyili ja istui nojatuoliin. Mike toi vuodevaatteita ja alkoi sijata toista puolta kulmasohvasta.
-Pidä hauskaa, tässä sä nukut seuraavat kuukaudet, hän naurahti.
-Mä kuolen, Johnny huokaisi. Hän ei halunnut palata välittömästi takaisin isänsä luo, muutettuaan vasta muutama viikko sitten pois.
-Sua itseäsi lainaten, mikä pahan tappaisi? Mike iski silmää.
-Hehehe, Johnny murahti. -Thom ja Sean tulevat käymään jossain välissä, niillä oli jotain asiaa, hän lisäsi ja yritti korjata asentoaan. Mia pudisteli päätään ja lähti keittiöön.
-Siinä sitte. Saitko sä muuten silloin Chrisin kanssa puhuttua? Mike kysyi.
-Paremmin kuin joku muu sen isän kanssa, Johnny vastasi. -Selitin tilanteen, se ymmärsi ja niin edelleen, hän selitti ja kohautti olkiaan.
-Kulta! Mä lähden nyt! Mia karjui ovelta. Mike lähti eteiseen hyvästelemään häntä, Johnny oikoi jälleen itseään ja alkoi muistella tilannetta jossa Christian oli tullut sairaalahuoneeseen hieman vaivaantuneena, sulkenut hitaasti oven takanaan ja tullut yhtä hitaasti sängyn viereen. Tilanne oli Johnnyn aivoissa melkoisen sumun peitossa lääkityksen takia. Christian oli laskenut pienen laatikon yöpöydälle ja istunut jonkun jättämälle tuolille. Hiljaisuutta oli kestänyt hetken, Chris oli vain tuijottanut Johnnya ja haronut hermostuneesti hiuksiaan yhä pahempaan takkuun. Johnny muisti pienen ajatuksen joka jälkeenpäin nauratti häntä; Chris näytti ihan miehekkäältä Thomilta. Lopulta he olivat lähes samaan aikaan pyytäneet toisiltaan anteeksi ja ruvenneet nauramaan. Chris oli jäänyt niin pitkäksi aikaa että lopulta hoitaja oli häätänyt hänet. Johnny heräsi ajatuksistaan oven kolahdukseen. Mike palasi sohvan kimppuun.
-Enhän mä tässä nyt aivan kuukausitolkulla kuitenkaan nuku, Johnny huomautti.
-No sen verran että sä voit taas kulkea kerrostalossa, Mike vastasi. -Ja ajaa autoa, käydä kaupassa yksin ja niin edelleen... Lista on melko pitkä.
-Ne kyllä kieltää sitten kaiken hauskan, Johnny huokaisi.
-Seksinkin ne kielsivät. Joten makaat tässä ihan kiltisti ja odotat, Mike naureskeli ja heitti peiton sohvalle.
-Hulluksihan tässä tulee, Johnny huokaisi.

Ad oli juuri istunut ja saanut Mikeltä kupillisen kahvia kun Seanin BMW ajoi pihaan. Thomas nousi isänsä autosta ja melkein juoksi sisälle, istui Johnnyn viereen ja halasi häntä varovasti. Sean tuli keittiöön ja katseli hetken ympärilleen. Mike nousi ja antoi tuolinsa hänelle, siirtyen keittämään uuden pannullisen kahvia.
-Niin, teillä oli jotain asiaa? Johnny kysyi.
-Joo, ei meillä sen erikoisempaa. Meille tuli vain kutsu sukujuhliin ja ajateltiin että haluatko sä lähteä myös? Sean kysyi.
-Totta kai! Jos tässä nyt pysytään seisovilla jaloilla, Johnny vastasi innoissaan. -Missä ja milloin?
-Olisiko ollut toukokuun viimeinen viikonloppu, mun isoisän omistamalla kartanolla. On sinne muutama sata kilometriä mutta kyllä se selvitään kun vaihdetaan kuskia välissä, meitä lähtee vain me kolme, Sean selitti.
-Mikä ettei, kuulostaa aika kivalta, Johnny vastasi hymyillen.
-Mutta hei hetki... Sä sanoit että sun isoisä? Mike keskeytti.
-Noihan on niin hemmetin pitkäikäisiä, Johnny vastasi.
-Näkisit Jessen ja Joeynkin, Thom sanoi innoissaan.
-Jaa kutka? Johnny kysyi.
-Mun serkut! Ne on kaksoset, kyllä mä olen niistä puhunut, Thom vastasi.
-Aivan joo, Johnny vastasi ja loihti mieleensä kuvan, jota Thom oli joskus esitellyt.
-Mutta miten sä voit? Sean vaihtoi aihetta.
-Jäitä poltellen, kylki niin @!#$ tuskainen, Johnny vastasi ja kohautti olkiaan. -Ja mä olen pahoillani aiheuttamastani hämmennyksestä.
-Eipä tuo mitää nyt kun on syy selvillä, Sean vastasi hymyillen. -Ja lyhyestä virsi kaunis kun te sovitte tasan sillä hetkellä kun Johnny heräsi, hän huomautti. -Andykin koitti soittaa, halusi varmaan pyytää anteeksi tai jotain. Thom ei halunnut puhua sen kanssa ja mä en uskaltanut antaa sun numeroa.
-Tiedättekö, mulle kävi vähän samoin kuin teille kun mä olin nuori, Mike havahtui tiskialtaan viereltä.
-Ei taas! Johnny ja Ad älähtivät yhteen ääneen.
-Olkaa hiljaa, mä haluan kuulla! Thom sanoi.
-Samoin, Sean naurahti.
-Kiitos! Mike sanoi ja väläytti sellaisen hymyn, että sekä Sean että hänen poikansa menivät hämilleen. -Eivätkä pojatkaan ole tätä vielä kuulleet. Tosin ainakin Thomille mä joskus tämän pääpiirteittäin kerroin. Me oltiin joskus aikoinaan jossain baarissa. En tiedä voisiko sitä edes baariksi kutsua, se paikka ei ollut minkään valtakunnan lupia nähnytkään. Alaikäisen näköiset pojat tanssi häkeissä ja viina oli jostain itäblokin provinssista rahdattua. Eikä tainnut mullakaan ihan vaadittua ikää olla mutta ikään kuin siellä olisi välitetty. Kuitenkin, yksi tyyppi tuli pokaamaan mua. Se oli valmiiksi tuttu naama, oli ollut joskus todella hyvän näköinen ja noin mutta sitten sekaantui kamaan, päätyi vankilaan ja sieltä vapauduttuaan otti jarrut pois päältä ja putosi suoraan alamäkeen. Jengi teki sille vallan selväksi että parempi hävitä ja @!#$ vikkelästi ennen kuin mun poikaystäväni näkee. Se totteli, hetken, Mike selitti. Kaikki katsoivat häntä keskittyineinä mutta mies itse tuijotti muualle. -Sitten mä menin käymään vessassa.
-Ja saippua putosi? Johnny ehdotti.
-Läpi umpeen, ikään kuin siellä olisi mitään saippuaa ollut... En mä ehtinyt käsittää mitä tapahtui. Yhtäkkiä olin seinää vasten ja täysin varma että happi loppuu. Tosin sen hetkinen hengitysilma oli niin kammottava sekoitus vanhaa ja uutta viinaa, tupakkaa, jotain vahvempaa, hikeä ja kaikkea muuta mahdollista ettei sitäkään voinut hengittää. Taju olisi lähtenyt seuraavaksi mutta Jack ilmestyi sinne kuin joku enkeli pilven päällä. Jälkimmäistä se toki olikin, Mike raapi niskaansa, katse pysyi yhä jossain muualla.
-Välikysymys, kuka on Jack? Sean kysyi varovasti.
-Silloinen mieheni, Mike vastasi. -Se sai aika järjettömän kohtauksen. Mursi jokusen luun siltä äijältä siinä ja potki sen baarin puolelle. Siinä se jatkoi kunnes baarimikko karjui kurkku suorana että nyt jumalauta ulos, täällä ei tapella. Jack peräti totteli. Se otti letistä kiinni ja sanan virallisessa muodossa kantoi sen ulos sieltä. Mä seurasin. Jack poltti pilveä mutta harvemmin se otti mitään vahvempaa. Nyt se oli kuitenkin saanut muutakin käsiinsä ja vetänyt ties mitä. Se ei kyennyt hillitsemään itseään enää, Mike pudisti päätään ja puri alahuultaan. -Se pisti sen kylmäksi siihen kadulle, Miken ääni pysyi vakaana mutta katsettaan hän ei kääntänyt. Johnny ja Ad tuijottivat toisiaan ajatukset täysin samoilla raiteilla. -Se ilta on mullakin vähän hämärän peitossa mutta yhden mä muistan tarkkaan. Kun se äijä ei liikkunut enää, Jack kääntyi mua kohti ja se katse oli aivan hullu. Sitten se vilkaisi sitä ruumista ja kun se nosti katseensa uudelleen, se palo oli sammunut. Se oli taas täysin normaali, tuli vain mun luo, talutti mut sisälle, meni tiskille ja tilasi kaljan. Sitten se otti mut kainaloonsa ja tahri myös mut sen äijän vereen. Se oli samana iltana, samassa baarissa kun kytät haki sen. Jengi hurrasi kun se talutettiin pois. Seuraavana aamuna mä tajusin mitä oli tapahtunut enkä ollut oikeastaan missään yhteyksissä Jackiin. Olisi pitänyt, Mike hiljeni hetkeksi. Muisto oli yhä raskas. -Mähän lähdin reilaamaan sanomatta melkein sanaakaan isälleni. Se kyllä kuuli myöhemmin että Jack oli vankilassa. Ukko oli sietämätön kun mä tulin takaisin. Se tervehti mua sanomalla 'mitäs mä sanoin' ja antamalla mulle kirjeen jonka Jack oli mulle lähettänyt vain muutama viikko ennen kuin mä palasin. Näin ohimennen, mä en sanonut isälleni enää ikinä mitään muuta kuin kaksi kertaa hyvästi. Ensimmäisen silloin kun mä nostin juuri laskemani laukun ja painuin niiltä jalansijoilta ovesta ulos, muutin yhden kaverin luo, ja toisen silloin kun hillitsin itseni enkä sylkäissyt sen hautaan, Mike päästi pienen, naurun kaltaisen tuhahduksen ja pudisti päätään.
-Kamalaa... Thom sanoi, kuulostaen siltä että seuraavaksi itkisi Miken puolesta.
-Jackilla ei ollut muuta perhettä kuin me neljä, yksi homopari joista toinen on tällä hetkellä lakimies ja toinen vankilassa sekä yksi muija joka kuoli myöhemmin. Me saatiin sen tuhkat jotka me ripoteltiin jokeen ja vedettiin kitaralla pari kappaletta. Muutama ihminen seisoi sillalla ja itki meidänkin puolesta, Mike selitti. Hänen kuulijansa tuijottivat ilmeettöminä.
-Sä et ole koskaan puhunut tosta noin tarkkaan, Johnny totesi. -Et ainakaan meille.
-En kenellekään, Mike hymyili. -No nyt mä pilasin teidän ilonne, hän totesi siirtäessään vihdoin katsettaan ja nähdessään kaikkien ilmeet.
-Olisi se kamalaa jos me hymyiltäis tuon tarinan jälkeen, Sean huomautti. -Missä päin maailmaa tämä tapahtui?
-Aivan! Miken ääni melkein säikäytti muut. -Hyvä kysymys, parempi vastaus. Mä olen nimittäin asunut näillä seuduilla aina. Se läävähän suljettiin silloin kun poliisi ensimmäistä kertaa astui jalallaan sinne. Se oli hetken verran tyhjänä ja nykyään siinä toimii jälleen baari. Eräälle teistä yhtä tuttu paikka kuin mullekin. Kaupungin ainoa paikka josta saa tummaa olutta, Mike naurahti.
-Ei kai...? Sean kysyi silmät laajoina.
-Nimenomaan, Mike virnisti. -Nykyään se on siisti, yhä homoparien suosiossa, tosin vähän vanhempien kuin silloin. En tiedä onko pojat koskaan eksyneet sinne mutta me ollaan kyllä, Mike hymyili yhä. Sean alkoi melkein nauraa.
-Mä en kyllä vieläkään käsitä mitä varten sä kerroit tämän meille, Johnny huomautti.
-Luultavasti tässä oli alkuun joku hemmetin hyvä opetus mutta tuon juttu alkoi jälleen polveilla niin paljon ettei se muista sitä itsekään, Ad totesi.
-Mä kerron teille kun mä muistan sen, Mike hymyili ja otti mukin kaapista.

Michael nousi sängystä, varoen herätämästä Miaa. Hän hiipi hiljaa talon läpi, kurkisti olohuoneeseen ja varmisti Johnnynkin nukkuvan. Varovasti mies avasi kellarin oven, sytytti valon ja sulki oven perässään. Hän laskeutui rappuset ja antoi katseensa lipua hyllyillä. Hän löysi etsimänsä kirjan välittömästi. Se oli piilotettu Sophian kirjojen väliin. Etusivulla oli miehekkäällä käsialalla omistusteksti. Paperiin oli jo aika purrut hampaansa, kuin myös kirjan väliin piilotetuun kirjeeseen. Michael Lydonin nimi ja osoite näkyivät kuitenkin selvästi kirjekuoressa. Tavalliselle ruutupaperille oli kirjoitettu kirje samalla käsialalla kuin kirjan omistusteksti. Kirjeen vastaanottaja oli lukenut yli kahden vuosikymmenen kuluessa kirjeen niin useasti, että muisti sen ulkoa. Kirje ei ollut pitkä. Mike istui kellarin rappusille ja luki sotkuiset sanat läpi yhä uudelleen. Hän selasi kirjasta esiin aukeaman 368 ja 369. Paikka oli valittu huolella, sillä ensimmäisellä sivulla oli runo ja seuraavalla luku päättyi lauseesen "meidän neljän kohdalla taistelu oli vasta alkamassa". Mies asetti kirjeen takaisin paikalleen ja sulki kirjan.
______________
yöh mitä paskanjauhantaa.
Päättömiä yksityiskohtia: Johnnyn "jaa kutka" EI ole kirottu vihre. Tämä sanonta on jostain tullut päähäni jäädäkseen.
Jos joku keksii mikä kirja viimeisessä kappaleessa on kyseessä, kertokaa. Sen kerron että mulla on kirja vuodelta 1984, joten uudemmissa voi sivunumerot olla vähän erit. Tämän pitäisi olla helppo. Arvauksia otetaan vastaan.
Ai niin, ja 2. luvussa Mike kaivaa tuon samaisen kirjeen esiin (;

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   17.7.09 21:41:00

Ihanaa, et unohtanu meitä:)

Hyvä pätkä oli taasen:)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: >_________< 
Päivämäärä:   17.7.09 21:56:28

tää sarja kuuluu ehdottomasti ht.netin parhaisiin...
eli lukijoita kyllä löytyy koska mä ja mun kaveri ollaan kummatkin ihan lääpällään tähän tarinaan ja hypittiin melkeen onnesa ku huomattiin ett oli tullu jatkoo ^-^

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.7.09 00:26:09

Kiitos! Kiva kuulla taas (: Jatkoa voin luvata jo yllättävän nopeasti.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.7.09 21:05:06

Nostan..

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: tölkki 
Päivämäärä:   18.7.09 21:57:43

Mmmm.. Hyvää kannattaa odottaa ;)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.7.09 22:09:27

Hei oikeasti! Nyt nuo kirosanasensuurit alkaa ÄRRRRSYTTÄÄ vaikka niin kovasti yritän niitä vältellä. Pahoittelen.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   18.7.09 22:23:53

laita koroste`pilkku päälle, niin ei sensuroi. eli tuo jonka tungin^^ korosteen ja pilkun väliin;)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.7.09 00:41:03

Juu, ei vain huvittaisi niilläkään tarinaa pilata. Esimerkiksi sanaa jumalauta tämä ei taida sensuroida. Välillä vain kun ajatuksissaan kirjoittaa niin tulee heitettyä jotain saátanaa [-.-''] sun muuta sinne huomaamattaan. Jos jotain muuta tarinaa kirjoittaisi niin kiroilu ei olisi niin välttämätöntä, mutta Johnny nyt on kova suustaan [josta Thom muuten tykkää mullekin urputtaa ;)]

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   19.7.09 00:44:38

Onneks täällä on saanu tohon sensuuriin tottua;)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.7.09 01:02:29

Yep. @!#$ se silti.
Laitan aamulla jatkopätkän... Ei, laitankin nyt...

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.7.09 01:03:21

Ja taas se sensuuri. Vïtuttaa se silti.

Testi: paska

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   19.7.09 01:07:41

Laita nyt, niin saan jotain mukavaakin tähän iltaan.. Korjaus, yöhön:)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.7.09 01:11:07

Niin myöhäistä että on aikaista. Nukkuminen on nössöille..

Luku 11

Adrian avasi ikkunan päästääkseen raitista ilma huoneeseen. Hän käynnisti imurin ja alkoi siivota villakoiria sängyn alta. Imuri kuitenkin tarttui päiväpeiton reunaan ja veti sängyltä alas Jaken olkalaukun, joka putosi lattialle.
-Voi paska, Ad huokaisi ja kumartui. Hän nosti laukun lös, etutaskusta putosi kirjekuori jonka sisältö levisi lattialle.
-Mitä helv... Jake! Ad huusi ja kumartui alas.
-Mitä nyt? Jake tuli huoneen ovelle valtavassa villapaidassa ja boksereissa. -Voi pask...
-Olisiko sulla mitään hyvää selitystä sille, että sulla on varmaan viissataa käteisenä laukussa? Ad kysyi ja nyökkäsi kohti lattialle levinneitä seteleitä, pidellen laukkua toisella kädellään. Jake nosti kättään ja puri varovasti kynttään, sormen pääty hädintuskin näkyi ruskean jumpperin hihasta. Poika katsoi Adia kuin anoen.
-On ehkä, Jake sanoi ja perääntyi refleksinä Adin noustessa.
-Kiinnostaisi kuulla, Ad vastasi ja heitti laukun lattialle. Jake kavahti taaksepäin, inahtaen pelosta.
-No oikeastaan mä kehittelen sitä vielä, hän sanoi ja yritti kehittää vielä suloisen ilmeen kasvoilleen.
-Antaa kuulua vain, Ad kehotti.
-No jumalauta sillä miehellä oli rahaa kuin meressä mutaa ja mä tarvitsen sitä! Jake kokosi voimansa ja ilmoitti totuuden.
-Sä et voi olla tosissasi! Jos sä tarvitset ylimääräistä, sano! Ei mulla liikaa ole mutta sä et enää huoraa jos se musta on kiinni! Adin ääni alkoi kohota, Jake siirtyi nopeasti eteisen puolelle.
-Mä olen pahoillan... Jake yritti heikosti.
-Ei jumalauta, miten mä muka voin luottaa suhun? Mistä mä tiedän kuinka monta sä hoitelet mun selkäni takana? Ad kysyi.
-Se oli vain se kerta! Jake parkaisi itkun sekaisesti. Ad käveli hänen ohitseen ja avasi ulko-oven.
-Jake, mene pois, Ad pyysi, yrittäen pysyä rauhallisena. Hän halusi Jaken pois silmistään, hän pelkäsi itseään.
-Ad, se oli vain se kerta, Jake yritti.
-Mene ulos! Ad lähes huusi ja Jake löysi itsensä jälleen rappusista. Laukku ja housut lensivät käytävään. Naapurin nuori perhe tuijotti häntä.
-Kulta! Päästä mut sisälle! Saat elämäs parhaan suihinoton! Jake karjui oven läpi. Nuori nainen peitti äkkiä lapsensa korvat.
-Katoa! Ad huusi. Jake otti tavaransa ja lähti.

Johnny heitti paitansa eteisen tuolille ja avasi oven. Hän oli ollut aamulla tunnin koulussa ja tullut lopulta kotiin kylkensä takia. Ad astui sisälle ja löi oven kiinni.
-Onko Thom täällä? Mies kysyi hieman sekavana.
-Ei, miten niin? Tulee pian varmaan. Mikä hätänä? Mä olin just menossa suihkuun... Johnny heilautti kättään jonnekin. -Sophia nukkuu olohuoneessa, hän lisäsi. Ad heitti takkinsa lattialle ja painautui suutelemaan veljeään. Johnny horjahti seinää vasten, kipu vihloi kyljessä. Ad lukitsi hänet käsiensä väliin.
-Mikä hemmetti sua vaivaa!? Johnny karjaisi Adin painaessa huulensa hänen kaulalleen. -Ei me nyt voida naida!
-Ja miksi ei? Ad kuiskasi hänen kaulaansa vasten, kietoi toisen kätensä Johnnyn niskaan ja laski toisen hänen vyönsä alapuolelle.
-Koska mun poikaystäväni... Tulee kohta ja... Sulla on omas kotona! Johnny vastasi ja repäisi ehjällä kädellä Adin käden pois haaroistaan.
-@!#$ ole. Se huora petti mua, Ad vastasi ja vapautti Johnnyn. Tämä siirtyi hieman ja hieroi kaulansa. Hän johdatti veljensä keittiöön ja istutti tämän pöydän ääreen. Ovi kolahti ja Thomas tuli keittiöön, näyttäen yllättyneeltä huomatessaan Adin.
-Kerro nyt mitä tapahtui? Johnny kysyi ja istui itsekin. Thom tuli hänen viereensä kysyvän näköisenä. -Näillä on nyt joku draama menossa, Johnny sanoi nopeasti Thomille joka nyökkäsi.
-Mä löysin vahingossa sen laukusta jonkun viissataa käteisenä. Ei sillä sellaisia rahoja ole ja ainakaan multa se ei ole niitä saanut. Myönsi pettäneensä mua niiden takia, Ad selitti. -Heitin sen ulos ennen kuin tekisin mitään sen typerämpää ja tulin tänne.
-Ei jumalauta! Johnny ärähti. -Katso peiliin hyvä mies! Mieti mitä sä teit viime kesänä kun se oli Clauden luona, hän sanoi. Ad yllättyi Johnnyn äänensävystä.
-Oletko sä sen puolella? Hän kysyi järkyttyneenä.
-No totta kai olen! Ei jeesus, se rakastaa sua. Ja ihan yhtä paljon kuin säkin sitä, Johnny murahti. Ad hätkähti. -Älä yritä väittää vastaan, mä en nyt ehkä ole niin tyhmä, Johnny jatkoi. Thomaskin havahtui.
-Se oikeasti rakastaa sua. Se tekee tollasta nykyään vain todellisessa rahapulassa. Se ei kehtaa aina pyytää sulta rahaa, hän sanoi.
-Mieti kahdesti mitä sä olet sen vuoksi tehnyt, Johnny sanoi merkitsevällä äänensävyllä. Thom näytti pudonneen kärryiltä.
-Onko mun pakko myöntää että te olette oikeassa? Ad kysyi.
-On, Johnny kivahti. -Sä olet kyllä joskus typerä.
-Mitä sä olisit itse tehnyt mun housuissani? Ad kysyi ja tajusi väärän sanavalinnan.
-Siitä ei puhuta mun poikaystäväni ollessa paikalla, Johnny hymyili vinosti. -Luultavasti samalla tavalla mutta mä en väitäkään olevani viisaudella pilattu. Ja mä ymmärtäisin alta viiden minuutin mitä tuli tehtyä, enkä tekisi lisää harkitsemattomia asioita! Hänen äänensä kohosi sanojen myötä.
-Selvä, selvä. Sä olet oikeassa, Ad myönsi.
-Miten sä voisit päästää siitä irti tollasen jutun takia, mieti miten paljon suurempiakin asioita teille on tapahtunut. En mä sitä, tietysti Jake teki väärin, Johnny kohautti olkiaan. Ad nousi ja otti huivin pois hiuksistaan. Kietoessaan sitä takaisin hän mietti sanojaan.
-Selvä... Mä etsin Jaken. Kiitos, hän sanoi, hyvästeli ja lähti. Johnny huokaisi ja hieroi kasvojaan.
-Mitä ihmettä täällä oikein tapahtui? Thom kysyi. -Missä sun paitas on?
-Paidalla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa, mä olin menossa suihkuun, Johnny nauroi. -Se tuli tänne ihan sekavana ja kävi päälle, jeesus mikä idiootti... Hän huokaisi. Thom nyökkäsi ymmärtävästi.

Ad avasi oven ja astui sisälle. Hän jähmettyi aloilleen, asunnossa oli jotain outoa. Valot olivat päällä, keittiöstä kuului kolinaa ja sen ovi oli normaalista poiketen kiinni.
-Haloo? Hän huusi varovasti ja laski laukkunsa eteisen tuolille. Keittiön ovi avautui, Jake tuijotti häntä oviaukosta kuin teurastettavaksi talutettava lammas.
-Herranjumala, mä meinasin saada paskahalvauksen, Ad huokaisi. -Mä meinasin juuri soittaa sulle... Kävin Johnnyn luona, hän kertoi.
-Mä arvasin, näin kun sä lähdit. Kävin palauttamassa ne rahat sille ja pyysin talonmieheltä avaimen kun mun oma nyt sattui jäämään sisälle, Jake sanoi. Hän yritti olla rauhallinen vaikka Adin näkeminen pelottikin häntä.
-Thom ja Johnny takoi mulle vähän järkeä, Ad sanoi ja heitti avaimet tuolille.
-Mä olen pahoillani siitä mitä mä tein... Tilaisuus teki varkaan. En mä voi aina pyytää sulta rahaa! Jake kietoi valtavan villapaidan verhoamat kätensä ympärilleen.
-Sitä Thomaskin sanoi... Totta kai sä voi pyytää. Mutta mä haluan tietää, onko tätä tapahtunut meidän seurusteluaikana ennen? Vastaa rehellisesti, Ad kysyi.
-Virallisena aikana ei, kiusaus vain kasvoi liian suureksi koska mä olen aivan persaukinen, Jake kietoi kätensä tiukemmin ympärilleen ja nojasi oven karmiin. -Mä kuitenkin palautin ne rahat. Äijä riemastui nähdessään mut, luuli että mä juoksen sen syliin tai jotain mutta mä löin ne rahat sille kouraan ja lähdin, Jake selitti.
-Mä arvostan sitä. Älä näytä noin pelokkaalta, en mä sua lyö, Ad hymyili. Jake tajusi näyttävänsä nurkkaan ajetulta rusakolta.
-Mä arvasin että sä tulisit pian joten mä laitoin aamiaista, Jake sanoi.
-Voi luoja sun kanssas. Tule tänne, Ad hymyili. Jake astui varoen eteenpäin, Ad tuli vastaan ja otti Jaken tiukkaan halaukseen. -Saanko mä sen aamiaisen sänkyyn? Sä lupasit mulle jotain! Ad hymyili pilke silmissään. Jake löi häntä leikillisesti vatsaan.
-Mies...
__________
Päättömiä yksityiskohtia: niitä löytyy, pidän salassa.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   19.7.09 01:26:45

Suloista:) Alussa oli yks kirjotusvirhe, kirjain uupus..

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.7.09 01:30:01

Äyf, niin tietysti. Ja sensuuri iski taas... ei hemmetti.
Voisi sitä kai mennä tupakan kautta nukkumaan. Tai sitten ei.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   19.7.09 01:56:56

ADDDDDDDDDDI iskeeeeeeeeeeeee : )))))))))

oon sanaton ja mun manikyyri meni pieleen ko iskin ihastukses nyrkin kiinni, lakat horna perseesee : DDD

Mut kiitti ! :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   19.7.09 11:38:17

Kiva kun oli Adia ja Jakea!
Mutta voi! Mitä kauheita Mike juonii (juoniiko se?)?! En kyllä keksi mikä kirja voisi olla :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   19.7.09 12:49:15

OIH! Ad ja Jake välillä, jes. Draama on kiva juttu.
Ja toi päätön yksityiskohta :___D Toi mieleen maailman hassuimman videon. Mutta mmh.

Mun kommentis ei taaskaan ollu järkeä.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.7.09 13:23:41

"Mutta voi! Mitä kauheita Mike juonii (juoniiko se?)?!"
Jumalauta että nauroin! :DDD Mitä se nyt juonisi, kunhan herkistelee.

Ai joo, se jäi sanomatta. Kun Ad kysyy selitystä, Jake sanoo "oikeastaan mä kehittelen tätä vielä" - tämä repliikki on lainaus eräältä Thomin ystävältä [eksältä, miten sen ottaa...] joka on toiminut esikuvana ainakin kolmelle tarinan hahmolle (:

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   19.7.09 13:26:43

Kah, Jimmykin on heränny henkiin:) Meinaakkos jossain vaiheessa kertoa mikä kirja toi on, jäi meinaan vaivaamaan;)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.7.09 13:31:43

Hengissä oleminen on suhteellinen käsite. Odottelen tässä jos joku vaikka keksisi sen kirjan...

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   19.7.09 13:47:27

Se kuulosti niin salaperäiseltä! :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   19.7.09 13:54:24

Että tuo on niin tuttu lausahdus. Nyt kyllä rupeen kunnolla miettimään tota kirjaa.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.7.09 22:33:13

Todellisuudessa Mike suunnittelee asentavansa valtaisan pommin bingon alle ja räjäyttävänsä kaupungin kaikki vanhukset taivaan tuuliin jottei tarvitse enää katsella ensimmäistäkään.
Eiku perhana se olinkin minä.

Mietimieti ja kerro toki =)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   19.7.09 23:13:49

ARVASIN :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.7.09 23:30:23

Sano!!

Nyt areena on teidän
Heittäkää hahmoja joista haluaisitte seuraavan luvun! Mulla on se vähän auki yhä, joten te saatte valita!

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.7.09 23:34:17

Väsynyt mieleni taisi saada pienen väärinkäsityksen aikaseksi. Luulin että puhuit kirjasta. Tyhmä minä. Unohda : D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   19.7.09 23:45:36

Toi on ärsyttävän tuttu lausahdus..

Ja tohon kysymykseen, ni mulle kelpaa kaikki:) Pää asia et kirjoitat mahdollisimman pian;)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   19.7.09 23:53:57

AD ! Seuraavaa osaa siis :D:D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.7.09 23:58:18

Ei jaksais Adista kirjoittaa kun just teki luvun : D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   20.7.09 00:11:09

Hei muute, oisko toi lause jostain Aleksis Kiven teoksesta / Aleksis Kivestä tehdystä teoksesta ? :D

Iha lonkalta heittelen, älä naura :D

Jos nyt iha heitän yhen kirjan niin:

Aleksis Kivi - Seitsemän Veljestä

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.7.09 01:06:35

Joku sentään suostui arvaamaan : D Ei IHAN...
Viiden pisteen vihje, kirja ei ole suomalainen.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   20.7.09 01:10:52

Äiti tapa minut, eihä sitä voi arvata O.O Tonki arvasin vaan koska sanoit et pitäis olla helppo, ja monta teost ja @!#$ vanha :'D (Kivi = Kivikautinen :'D)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   20.7.09 01:19:00

Mä olen ihan varma, että olen lukenu ton jostakin!! Tässähän menee hitto yö unet kun pähkäilee;)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   20.7.09 10:53:40

Jos et jaksa Adista, niin sellainen missä on Tim. Tai Sean ja Mike.
Sun pitää myös piirtää ne henkilöt. (Se on kyllä järkytys jos ne on ihan eri näköisiä kun on kuvitellut)
Helmi: Sun päätelmä oli aika hyvä :´´D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.7.09 11:44:30

Mikä monta teosta?
Okei. Kyseessä on Deborah Spungenin kirja And I don't want to live this life eli suomeksi Nancy. Joko välkkyy?
Seitsemän veljestä olisikin kyllä aika hyvä...

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   20.7.09 11:52:09

Ikinä edes kuullut tollasesta :D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   20.7.09 11:57:24

Arvasin että se on tuttu! Sama kirja lensi juuri kuukaus takasin kirppari lootaan...

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.7.09 12:00:26

jousi - kuulostaako Sid & Nancy tutulta? Nancyn kuoleman jälkeen tämän äiti kirjoitti kirjan tyttärestään, tämä oli nimittäin aika kammottava lapsi. Mulle kirja on melko tärkeä.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   20.7.09 12:45:44

Määä oon kuullu tost kirjast mut en oo never lukenu kyl :'D

Hmmm mistä tuliki mielee, et vois mennä moikkaa kirjastoo ja kattoo onks siel se yks kirja mikä mua kiinnosti........ Hmmmmmm :-----D

Monta teosta.... Piti sanoo painosta :'D
"Sen kerron että mulla on kirja vuodelta 1984, joten uudemmissa voi sivunumerot olla vähän erit." Tost sen päätelmän repäsin :'D

jousi: Jooo onhan ne, ja useinmiten päin persettä :'D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   20.7.09 12:56:55

Ei kuulosta, mutta voisin käydä kirjastossa, kuulostaa hyvältä kirjalta :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: Thomas 
Päivämäärä:   20.7.09 21:29:47

ööh... muru, multa meni ohi, kuka mun exä? K?

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.7.09 21:34:23

MR. K, kuka muukaan! : D

Jatkoa tulee piakkoin.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   20.7.09 22:50:02

Nyt kyl välil ihan J&T hempeily-/toimintakohtauksia :__D

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.7.09 23:26:57

Äyf, myöhästyit! Seuraavan luvun omistan Johnnylle ja Thomille.

Luku 12

Johnny sulki kirjan ja laski sen pöydälle. Sophia tuijotti häntä vihaisesti.
-Sori kulta, satu päättyy kun kaikki ovat onnellisia, hän sanoi.
-Lisää! Sophia vaati ja veti otsansa ryppyyn.
-Ei kuule, nyt mennään nukkumaan. Isi suuttuis jos tietäis sun valvovan näin myöhään, Johnny. Tuntui oudolta puhua veljestään isänä.
-Eii! Sophia ilmoitti. Mike tuli olohuoneen ovelle.
-Vietkö sä tuon nukkumaan, Johnny pyysi. Mike nyökkäsi ja nosti työn.
-Mä lähden sitten kohta, hän sanoi ja keinutti pojantytärtään, joka alkoi näyttää väsyneeltä.
-Minne? Johnny kysyi ja yritti kääntyä hieman.
-Seanin kanssa, Mike vastasi hajamielisesti. -Mia tulee varmaan aamulla hakemaan tavaransa.
-Selvä, Johnny vastasi aavistellen pahaa.
-Sä et luota muhun, Mike totesi ja lähti. Muutaman minuutin kuluttua hän palasi vetäen takkia ylleen. -Nukahti välittömästi. Koita olla hiljaa, hän sanoi. -Mä tulen... Joskus.
-Moro, Johnny vastasi ja avasi television.

Johnny meinasi juuri nukahtaa kun moottorin ääni ulkoa herätti hänet. Ääni ei ollut autosta, joten Johnny nousi mahdollisimman nopeasti ja raahautui ovelle. Hän avasi oven juuri nähdäkseen kuinka rappusten eteen pysähtyneen skootterin kuski potkaisi jalan kulkupeliinsä ja alkoi riisua kypärää.
-Tim? Mitä hemmettiä sä teet täällä tähän aikaan? Johnny kuiskasi käheästi. -Sophiakin nukkuu jo! Hän lisäsi. Tim laski kypärän moponsa päälle, tuli lähemmäs ja nousi kaksi porrasta. Johnny seisoi yhtä ylempänä, hänen silmänsä laajenivat valon osuessa kunnolla Timin kasvoihin.
-Mitä sulle on tapahtunut? Johnny kysyi puoliääneen. Silmät olivat itkeneet ja toisen ympärillä oli mahtava mustelma.
-Anteeksi... Mä en tiennyt ketään muuta... Voinko mä tulla sisälle? Tim pyysi hiljaa. Johnny teki tilaa ja päästi Timin ohitseen. Poika potkaisi kenkänsä eteiseen, Johnny viittasi kohti olohuonetta. Tim istui kulmasohvalle, Johnny sulki oven ja ojensi pöydältä nenäliinapaketin istuen samalla Timin viereen.
-Kerro, Johnny pyysi. Tim veti jalkansa sohvalle ja kääntyi, Johnnya puistatti miten elottomat Timin silmät olivat.
-Aaron... Tim murtui ensimmäisen sanan jälken. -Se petti mua, Tim otti nenäliinan ja niisti.
-Tekikö se tuon? Johnny kysyi, Tim vain nyökkäsi. -Ei jumalauta...
-Mä kuulin juttua, kysyin siltä ja se hermostui, Tim kuivasi silmiään. -Onneksi sä olit kotona, hän nyyhkäisi. Johnny oli täysin sanaton.
-Mitä oikein tapahtui? Hän kysyi varovasti. -Tiedätkö sä kuka..?
-Joku hemmetin rattopoika! Tim huokaisi ja keräsi voimiaan. -Yksi kaveri oli kahvilla kun se poika jostain syystä palautti ne rahat. Se sanoi mulle, hän nyyhkäisi. Johnnya alkoi epäilyttää, tarina kuulosti turhankin tutulta. -Ilmeisesti kyseessä oli iso summa, Aaronilla on nyt rahaa kun se on taas ruvennut salakuljetukseen.
-Mä voisin listiä sen... Hemmetin @!#$, Johnny huokaisi.
-Mä en tiedä yhtään mitä mä teen, mä en tiedä saanko mä mun vanhan kämpän takaisin, Tim huokaisi.
-Kyllä me jotain keksitään, Johnny hymyili. -Kai sä voit hetken täälläkin olla, Johnny kohautti olkiaan. -Sä mahdut nyt nukkumaan tällä puolella sohvaa, saat toisen mun tyynyistä ja peiton, hän totesi ja nousi ylös, alkaen järjestellä.

Tim heräsi hieman ennen Johnnya ja tuijotti kulmasohvan toisella puolella, päiväpetion alla nukkuvaa miestä. Tim hieroi turvonneita silmiään ja odotti kunnes Johnny avasi silmänsä.
-Huomenta, Johnny kuiskasi ja heitti peiton pois päältään. Keittiöstä kuului kolinaa, Tim ei jaksanut nousta. Johnny menii keittiöön nostaen kalsareitaan.
-Huomenta, hän murahti jälleen. Sean säpsähti. -Menikö pitkään?
-Juu, Mike nukkuu yhä, Sean vastasi.
-Me ollaan käyty tää keskustelu jo, missä sä nukuit? Johnny vastasi.
-Samassa sängyssä mutta mitään ei tapahtunut! Sean vastasi äkkiä. -En viitsinyt tulla olohuoneeseen. Kukas sun seuralaisesi on? Hän kysyi epäilevästi.
-Entinen poikaystävä, nykyinen ystävä, Thomin ystävä, koulukaveri ja entinen työkaveri jolla menee päin hevonpersiitä miehensä kanssa, Johnny selitti. Sean nyökkäsi ja laittoi kahvinkeittimen päälle. Mike tuli keittiöön haukotellen, t-paidassa ja boksereissa. Hän istui sanaakaan sanomatta pöydän ääreen raapien niskaansa. Johnny kattoi kupit pöytään ja meni kiskomaan Timin ylös. Poika otti kahvin ja istui Johnnyn vieressä täysin sanaakaan sanomatta, tuijottaen polviaan.
-Tiedättekö... Tuollaisina mä olen nähnyt teidät tämän pöydän ääressä tasan kerran, vuosia sitten, Mike virnisti lopulta.
-Ei aamuvitsejä sulta, okei? Johnny pyysi. Hän mietti Timin eilistä kertomusta, toivoi etteivät hänen pelkonsa osuisi oikeaan. -Mä menen tupakalle, hän sanoi yhtäkkiä ja nousi. Tim tuli hänen perässään.
-Kuka ihme toi ukko on? Poika kysyi ja otti tarjotun tupakan.
-Thomin isä, Johnny vastasi ja hieroi kasvojaan. -Kuule... Mitä sä tiedät siitä pojusta? Hän kysyi. Tim mietti.
-Miten niin? Kaverin mukaan aika lyhyt, tosi laiha, valtava villapaita ja kireät mustat farkut, musta sotkutukka, Tim kohautti olkiaan.
-Mietinpä vain, Johnny totesi ja vaikeni. Tim ei kysynyt enää mitään.
_________
eli siis jousi sai tahtonsa läpi c(:

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.7.09 23:28:10

Sensuroiko tämä sanan kusïpää?! voi luoja.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   20.7.09 23:32:16

Meinasinki jo kysyä mikä siin pitäis olla;)
Kiitoksia taas päivän pelastuksesta!

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   21.7.09 12:18:30

Ei perhana. Miken kertoessa ystävistään:
"...sekä yksi muija joka kuoli myöhemmin. Me saatiin sen tuhkat jotka me ripoteltiin jokeen "
Ei näin. Lisäsin tuon muijan tuonne myöhemmin. Sanan "sen" tilalla pitäisi siis olla "Jackin".
Pahoittelen...

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: karo 
Päivämäärä:   21.7.09 12:42:29

jatkoa!! :D oon nyt lukenu kaiken mahdollisen tästä tarinasta ja täytyy kyllä sanoa että tää on ehdottomasti ht.netin parhaita 8)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   21.7.09 13:00:54

Tästä pitäis tehä elokuva! Vielä kun piirrät meille ne kuvat niin tää on täydellinen! Ei vaan on tää muutenkin :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   21.7.09 13:50:25

Kiitti karo!
jousi, tuota leffa-ajatusta tuli joskus Thomille naurettua.

Meillä on enää 8 lukua yhteistä aikaa. Sitten laitan kaiken tähän liittyvän pahvilaatikkoon jonka hautaan vintille. Sieltä lapsenlapset sen joskus löytävät ja toteavat että kiva vaari meillä.

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   21.7.09 14:09:09

Elä pelottele:( Muuten, pitäiskö ton kakkos osan linkin toimia? Tiivistelmä toimii mutta tarina ei..

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   21.7.09 14:25:32

Voi EI! 8 lukua?! Sehän on ihan liian vähän! :'(

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: Thomas 
Päivämäärä:   21.7.09 21:17:30

mulle naurettua...ilkimys...
Kiva luku muru. Vois olla kyllä hieman pidempiä, mutta ymmärrän jos et jaksa

~Thom

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   21.7.09 21:32:00

Muru - "Jos Syntisen kaunis mies kuvattais leffaks, ohi rymistelis bussi aina ku isin nimi mainitaan"? :DD

Muisto97 - pitäisi, ainakaan mä ole tehny mitään :D

No, seuraavaksi ajattelin kokeilla miten tuo tyttörakkaus multa sujuisi (;

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   21.7.09 21:53:47

Ei hei! Muisto97 - http://geocities.com/jimmy_skm/miesvoi.html toimii kyllä. Tuossa linkissä ylhäällä on kaksi http://:a

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.7.09 00:36:04

Luku 13

Johnny painoi vihreää luuria, nosti puhelimen korvalleen ja odotti. Jake vastasi yllättyneenä.
-Onko paha paikka? Johnny kysyi välittömästi.
-No ei kyllä. Mitä nyt? Jake vastasi epäilevästi.
-Kuule, se äijä jonka kanssa sä olit... Minkä näköinen se oli? Johnny kysyi.
-Mihin sä tuota? Jake kysyi epäillen.
-Ei sillä väliä, kerro nyt vaan. Mä kerron ehkä myöhemmin, Johnny pyysi.
-Vajaa kolmekymppinen, hemmetin hyvässä kunnossa, ruskeat hiukset, olkapäähän tatuoitu iso, punainen tähti, Jake listasi. -Ja nyt kerrot!
-Missä se asui? Johnny kysyi, pelon voimistuessa vatsanpohjalla. -Millainen auto sillä oli? Hän lisäsi, ikään kuin ei olisi kuullutkaan Jaken vaatimusta.
-Tuolla kaupungin rajalla teille päin, keltainen rivari. Sininen... Olisiko ollut Audi? Jake mietti. -Oli joo. Kerro!
-Joo ei mitään, tuli vain mieleen. Nähdään moi, Johnny sanoi nopeasti ja sulki puhelimen. Jake oli juuri vahvistanut hänen epäilyksensä. Hän tumppasi savukkeen, repi itsensä ylös portaalta ja raahautui sisälle. Tim istui Miken kanssa keittiössä.
-Sun pitäisi käyttää niitä keppejä, Mike huomautti poikansa istuessa.
-Kyllä tää tästä, Johnny murahti. -Meidän pitäisi hakea sun tavarat sen luota, hän sanoi Timille.
-Miten? Sä et voi ajaa, yksin mä en mene. Ei niitä kamoja tosin paljon ole, Tim vastasi.
-Isä varmaan lähtee mielellään kuskiksi ja henkivartijaksi, Johnny vastasi.
-Tietysti. Mennäänkö heti? Mike kysyi hymyillen.
-Vaihda vaattees ensin, Johnny vastasi viitaten Miken pyjamaan, jonka etupuolta koristi nukkuva Karvinen.

Johnnyn BMW pysähtyi keltaisen rivitalon eteen. Auton omistaja istui kartanlukijana kasvot kalpeina.
-Ans olla viimeinen kerta kun kaahaat hidasteet kahdeksaakymppiä, hän ärähti isälleen joka avasi oven naureskellen.
-Onhan se tämä? Mike varmisti Timiltä, jonka nyökkäsi muttei näyttänyt liikkuvan mihinkään.
-Sun pitää tulla mukaan, Johnny huomautti ja nousi autosta. Mike nousi kaikki kolme porrasta ja soitti ovikelloaan, Johnny jäi toiselle portaalle ja Tim piiloutui puolittain hänen taakseen. Miken soittaessa ovikelloa Johnny nosti suojelevasti kätensä Timin olalle. Ovi avautui, Aaron tuijotti Mikeä. Miehellä oli yllään farkut ja miesten ruskea hihaton, savuke huulien välissä.
-Ja? Tämä kysyi ennen kuin huomasi Timin. -Ahaa...
-Tultiin hakemaan pojan tavarat, että jos väistyt, Mike ehdotti. Ääni oli se rauhallinen, lauseessa ei ollut mitään haastavaa. Aaron nyökkäsi ja väisti. Johnny veti Timin kylkeensä ja marssitti tämän Aaronin ohi. Mies ei edes katsonut Timiin, vaan tuijotti Miken perään.
-Kasaappa tavaras, Johnny sanoi Timille ja päästi tämän tyhjentämään vaatteitaan kaapista. Johnny jätti Miken ja Timin kahdestaan ja meni Aaronin luo. Mies nojasi seinään rentona, puhalsi savua ja näytti toivovan että musta BMW häviäisi pihalta vikkelästi.
-En ois hemmetti sustakaan uskonut, Johnny puuskahti ja sytytti savukkeen, olettaen että talossa sai polttaa.
-Mä en... Aaron haroi ruskeat hiuksensa takaraivolle.
-Joo, sä kadut ja se vaan jotenkin tapahtui ja niin edelleen, Johnny pudisti päätään.
-Voi sen niinkin sanoa, Aaron ei vieläkään nostanut katsetta häneen.
-Onko sulla mitään aavistusta kuka se poika todellisuudessa oli? Johnny kysyi niin hiljaa ettei kumpikaan makuuhuoneessa kuullut.
-Pitäisikö olla? Aaron kysyi ja sammutti savukkeen sormillaan.
-Se oli mun isoveljeni poikaystävä, Johnny vastasi. Nyt Aaron nosti katseensa ja kohtasi vihreiden silmien tuijotuksen sekä aavistuksen vinon hymyn. He vain tuijottivat hetken toisiaan, kunnes Mike ja Tim tulivat eteiseen.
-Mennäänkö? Mike kysyi.
-Mun puolesta, Johnny murahti. -Mitä me täälläkään enää homehdutaan, hän totesi ja teki tietä, päästäen Miken ja Timin edeltään. Johnny oli jo ensimmäisellä portaalla ulkona kun Aaron vihdoin liikkui.
-Tim, mies sanoi tuskin kuuluvasti. Tim kääntyi ympäri, käsi ovenkahvalla.
-Anna olla, Tim sanoi ja istui autoon. Aaron astui pari askelta eteen ja yritti Johnnyn ohi.
-Sä kuulit, anna olla. Älä tee tästä suurempaa farssia nyt, Johnny pyysi, ehjä käsi Aaronin olalla.
-Jos me hoidetaan asiamme ihan kahdestaan, Aaron ehdotti ja yritti vielä edetä. Johnny ei itsekään tajunnut mitä tapahtui, refleksinä hänen kätensä nousi ja nyrkki iski Aaronia keskelle kasvoja. Hän meni autoon, Mike lähti ajamaan. Tim tärisi takapenkillä.
-Pahin on nyt ohi, Mike sanoi lohduttavasti Timille taustapeilin kautta. -Mutta mikä hemmetti suhun iski? Hän kysyi Johnnylta.
-Mä en tiedä mitä tapahtui! Johnny vastasi. -Olisi pitänyt käyttää sitä kättä joka on kipsissä.

Johnny kaivoi soivan puhelimen taskustaan, pyysi anteeksi ja lähti mahdollisimman nopeasti terassille.
-No joko sä kerrot? Jake kysyi välittömästi linjan auettua.
-No nyt kun se on varma, Johnny huokaisi. -Tämä jää sitten meidän välille, okei? Hän pyysi.
-Voi olla, Jake vastasi. Johnny veti syvään henkeä ja alkoi puhua. Hän selitti miten Tim oli tullut keskellä yötä hänen luokseen ja kertonut tarinan, joka vastasi niin tarkkaan Adrianin hetkeä aiemmin kertomaa, ettei voinut olla muuta kuin sama. Kun hän sai tarinan loppuun, Jake jäi hiljaiseksi.
-Joten näin ollen sä melkein paskoit oman suhtees ja ryssit mun hyvän ystäväni suhteen, Johnny totesi.
-Usko pois, jos mä olisin tiennyt... Jake huokaisi. Johnny meinasi juuri avata suunsa kun Chrisin Opel ajoi pihaan.
-Mun pitää mennä, Thom ja Chris tulivat just hakemaan mut. Moi, Johnny sanoi ja löi puhelimen äkkiä kiinni.

-Jätitkö sä Timin sinne yksin? Thom kysyi ihmetellen.
-Miksi en? Johnny kysyi. -Se nukkuu mun huoneessa ja se tulee hyvin toimeen isän ja Mian kanssa.
-No ei niin saa silti tehdä, Thom vastasi nauraen ja nousi istumaan. Hän istui varoen Johnnyn jalkojen päälle.
-Pakko se oli, mulla oli ikävä sua, Johnny vastasi hymyillen.
-Sä olet ihan pölö, Thom pudisti päätään. -Eihän suhun satu? Hän kysyi ja silitti hellästi mahaa.
-Housut alkaa kiristää mutta muuten mun olo on oikein jees, Johnny vastasi.
-Sä olet aivan parantumaton. Lääkäri kielsi! Thom sanoi tiukasti.
-Kyllä sitä voi vähän luistaa. Kato jos mä makaan vain tässä niin sitten, Johnny sanoi ja nyökytteli vakuuttavasti. Thom nojasi eteenpäin, laski kädet Johnnyn sivuille ja suuteli häntä.
-Keekoile siinä vielä hetki tohon tyyliin, Johnny ärähti.
-Jos sä välttämättä haluat, Thom hymyili ja painoi huulensa Johnnyn kaulaa vasten, lähti valumaan alas kunnes makasi poski Johnnyn mahaa vasten.
-Vähän alemmas nyt! Johnny yritti ja painoi Thomia päälaesta.
-Ei pysty, niskat murtui, Thom vastasi ja yritti taas näytellä kuollutta.
-Ei mene läpi!
-Hankitaanko sitten lapsi?
-No vaikka jos nyt teet jotain! Edes nouset! Sä painat niitä hemmetin luita!
___________
Päättömiä yksityiskohtia: vuosia sitten mä löin erästä "kaveriani" nyrkillä näköön _täysin_ refleksinä, en tajunnut yhtään mitä tapahtui. Tätä on naurettu niin paljon että pääsi tännekin.
Moniko teistä katsoo l-koodia? Mulla on olemassa vastaava kaavio näistä hahmoista, kuka on kuksinut kutakin..

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjäkkisu 
Päivämäärä:   22.7.09 02:22:49

ihanaihana :DDD mä niin rakastan näitä tyyppejä <3 ja kaikki mun rakentava on taas jossakin hevon hännän alla, kun ei tossa mitään moitittavaa ole.. eli täysin turha kommentti tämäkin, mutta cest la vie

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   22.7.09 02:27:08

Kiitoksia, täytyypä huomenna jatkaa luku urakkaa tuosta kakkos osasta;)

Hmm.. Mun rakentava on menny jo höyhensaarille, joten totean sivistyneesti että JATKOA!!!

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   22.7.09 11:14:07

Voi mikä mukava pätkä taas :))
Mä en kyllä kestä kun tää loppuu :(

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: Thomas 
Päivämäärä:   22.7.09 11:26:37

Jimi, lupasit että se ois pidempi. Huijari.... Murrr<3

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.7.09 12:02:37

Kiitoksia kaikille (:
jousi, noin minäkin sanoin Harry Pottereista : D

Kulta, sryy! Jäi vahingossa näin lyhyeksi... Mutta seuraavassa on luvassa niin paljon raamaa ja romantikkaa [täh...] ettei varmasti jää!

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   22.7.09 14:46:53

Ihanaa! Nyt äkkiä laitat sen uuden pätkän! Mä en kyllä tajua onko Harry Potterit niin hyviä ku mun kaveriki yrittää saada mua lukemaan niitä ja ne leffatkin on ihan outoja.. Se sanoi että se kadehtii mua kun en oo lukenu niitä :D
Mutta laita ainakin vielä kuvia henkilöistö.
Tim on muuten ihan raasu :(

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.7.09 14:51:42

Juu, kyllä se tuosta löytää tiensä koneelle : D Thom ei vaan suostu vastaamaan puhelimeen kun mä tarvitsen sen apua! ;___; [hah, en ole ikinä tuotakaan käyttänyt...]

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjäkkisu 
Päivämäärä:   22.7.09 15:27:01

jousi, ne hp leffat on ihan surkeita mut kirjat on tosi hyviä :D ite oon lukenu kaikki vähintään 3 kertaa... :') osan suomeks ja englanniks enkä vieläkään kyllästyny, suosittelen ^^

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   22.7.09 16:14:01

oiii, ihana Thom <3

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.7.09 16:19:31

Tänään sain mailissa erittäin hienon piirroksen Adista joltain lukijalta, tattis! [eli voi sitä tähänkin suuntaan pistää...]

Miten Harry Potterit liittyy mihinkään... mutta kkisu on oikeassa, kipeän hyviä kirjoja. En ole edes tullut laskeneeksi miten useasti nuo on luettu!

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   22.7.09 16:28:46

Valitin tämän loppumista, niin sanoit että sanoit samallai Harry Potter-kirjoista :)

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.7.09 16:41:26

Tiedän, keskustelu vain sai outoja raiteita : D Tiedättekö, tämä topic täyttyy...

  Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.7.09 16:41:48

Joten minä täytän sen.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.