Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Enkelin höyheniä ikkunalaudalla

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   10.5.09 21:24:01

(Kiitos J. Pääsin takaisin näytön ääreen. Teen uuden keskustelun tuolle 2-tarinalle, älkää kajotko vanhaan topiciin.)

I-osa, Syntisen kaunis mies
I-osan tiivistelmä

II-osa, Mies voi kuolla suudelmasta
II-osan tiivistelmä

Uusille lukijoille suosittelen edes tiivistelmien lukemista. Tietysti parempi jos jaksaa lukea molemmat tarinat (molemmissa on tasan 20 lukua)
Tarina saa nyt vihdoin jatkoa! Ensimmäinen luku on lähinnä pelkkää lässytystä mutta tässä osassa tulee olemaan varmaan enemmän toimintaa kuin kahdessa edellisessä. Tarina alkaa seuraavan vuoden keväästä, noin huhtikuun alusta.

Luku 1

Johnny laskeutui remonttijakkaralta ja heitti kiintoavaimen työkalupakkiin. Adrian kokeili valtavan vaatekaapin ovea ja laittoi sen kiinni varovasti.
-Kyllä sen pitäisi siinä pysyä, Johnny nauroi ja yritti nostaa housujaan. Keväinen aurinko paistoi Adin vanhan huoneen ikkunasta kirkkaana, valaisten ilmassa leijuvaa remonttipölyä.
-Koskaan ei voi olla liian varma, Ad totesi ja istui sängylle. Michael ilmestyi huoneeseen ja katseli arvostelevasti ympärilleen.
-Tämähän näyttää siltä että täällä vois ihminen asua, hän sanoi ja nojasi oven karmiin. Johnny alkoi penkoa työkalupakkia.
-Mutta onko tää tarpeeksi hyvä sun naiselles? Ad virnisti.
-Mikään ei ole kyllin hyvää Mialle! Johnny julisti ruuvimeisseli rinnalla noustessaan pakin äärestä.
-Siinä sä olet oikeassa. Mian kone laskeutuu pian, mä menen hakemaan sitä, Michael sanoi ja vilkaisi vielä kelloaan.
-Ahaa. Sen takia siis sulla on pukutakki ja kauluspaita? Johnny sanoi ja polvistui takaisin jalopuisen kaapin ääreen, puolet ylävartalosta alahyllyllä.
-Me ei olla nähty kuukauteen, vähän tyyliä pitää olla kun vastaan menee, Mike sanoi ja katseli ikkunasta ylos. Adrianin vanhan huoneen seiniltä oli vihdoin revitty alas kuvat alastomista naisista ja miehistä, autoista sekä niiden yhdistelmistä. Tapetit oli vaihdettu vihreään, katto maalattu, katto- ja jalkalistatkin oli uusittu. Michael oli ostanut uuden sängyn, johon Johnny oli tehnyt päädyt kaappia, pientä lipastoa ja kampauspöytää vastaavasta tummasta puusta. Sängyn molemmin puolin oli yöpöydät, kampauspöytä oli kahden suuren ikkunan ääressä ja sitä vastapäisellä seinällä oli lipasto, johon Ad alkoi nostella tavaroita pahvilaatikoista Johnnyn kootessa työkaluja pakkeihin.
-Saattehan te varmasti sitten kaiken valmiiksi? Michael varmisti noustessaan ylös.
-Tottakai, älä huoli isukki, Johnny sanoi ja sulki pakin.
-Tämän pitää olla täysin siisti ja kunnossa että Mia oikeasti yllättyy. Johnny, saanko mä sun auton? Mike kysy ja kääntyi lähteäkseen saatuaan avaimet.
-Yksi pieni kysymys vielä! Johnny huusi isänsä perään. Mike peruutti takaisin oven suuhun ja katsoi kysyvästi.
-Pitääkö mun lähteä yöksi? Johnny kysyi hymyillen. Mike virnisti merkitsevästi.
-Voit sä tännekin jäädä jos sä kestät, hän vastasi.
-Mun pitäisi huomenna mennä kouluun pirteänä, en kestä, Johnny naurahti.

Adrian ja Johnny seisoivat huoneen laidalla jännittyneinä. Michael toi Mian oven suuhun pitäen käsiään tämän silmillä.
-Mä haluan nähdä! Mia sanoi innoissaan. Mike laski kätensä, Mia huudahti innoissaan, katseli ympärilleen ja ryntäsi halaamaan Mikeä.
-Kiitä noita poikia, ne tässä suurimman työn... Mike vaikeni Mian suudellessa häntä innoissaan. -Tai no miten vain, hän jatkoi hymyillen. Mia siirtyi halaamaan poikia.
-Kiitos! Tämä on ihana! Mia sanoi ja alkoi katsella ympärilleen tarkemmin.
-Mistä te oikein olette saaneet nämä kuvat? Mia nauroi. Oven puoleiselle seinälle oli ripustettu samanlaisissa kehyksissä paljon valokuvia. Vastapäisellä seinällä roikkui vain suuri taulu joka esitti japanilaista maisemaa.
-Sitä mäkin vähän mietin, Michael naurahti katsoessaan Mian olan yli.
-Se vaati vähän etsimistä, mä jouduin kyselemään Ireneltäkin, noi kaksi tuli siltä. Ja Thom muuten maalasi tuon taulun teitä varten, Johnny sanoi ja viittasi kuviin isänsä takaa.
-Ja noi loput sitten löytyi ihan perhekuvien joukosta, Ad kohautti olkiaan. -Siinä vain oli tekemistä että löytäisi julkaisukelpoisia. Johnny ei osaa edustaa, aina tupakka huulessa, suu auki tai muuta hehkeää.
-Voi, Thomaskin on täällä! Mia hymyili.
-No Thom nyt on osa perhettä, Mike vastasi ja halasi häntä selän takaa. Mia kuiskasi hänelle nopeasti jotain, Mike nyökkäsi ja kääntyi poikia kohti.
-Istukaa, hän sanoi tiukasti. Johnny istui sängylle, Ad tuli hänen taakseen, heitti jalkansa Johnnyn molemmin puolin ja kietoi kätensä rinnan ympäri. Johnny puri huultaan, molemmat katsoivat odottavasti isäänsä ja Miaa.
-Nyt on mun vuoro, sä sait puhua viimeksi! Mia sanoi. -Lentokentällä me päätimme, Miken aloitteesta, että me virallistamme sittenkin suhteemme, hän sanoi iloisesti. Johnnyn huulesta alkoi vuotaa verta, molemmat tuijottivat silmät selällään.
-Mä kun luulin että sä olet raskaana tai jotain muuta helposti uskottavaa, Johnny sanoi heikosti.
-No tämä nyt taisi tulla turhan nopeasti, Mike kohautti olkiaan. -Hääpäivä tulee olemaan kesäkuun yhdeksäs, hän lisäsi.
-Hiukan nopeasti kieltämättä. Mutta onnea hirveästi tästäkin, Adrian sanoi hymyillen.
-Olettehan te melkein vuoden olleetkin yhdessä. Joo siis todellakin kyllä joo onnea! Johnny sanoi nopeasti. Hän nousi sängyltä ja lähti isänsä kanssa hakemaan Mian tavaroita autosta. Mia ja Adrian menivät keittiöön laittamaan kahvia
-Thom halkeaa kun kuulee tästä, Johnny naurahti avatessaan autonsa takaluukun.
-Eikä muuten ole ainoa siitä perheestä, Michael huomautti synkästi ja nosti laukun tavaratilasta. Johnnya nauratti yhä muisto joulukuisesta aamusta jolloin BMW 325 oli löytynyt pihalta konepellillään valtava rusetti. Mia, Ad ja Michael olivat ostaneet auton hänelle syntymäpäivälahjaksi. Ad oli perustellut auton valintaa sanomalla "jokaisella kunnon amiksella on tällainen Bemari!" He kantoivat tavarat eteiseen ja menivät keittiöön. Mia ja Adrian istuivat pöydän ääressä, Michael istui Mian viereen ja Johnny pöydän päätyyn.
-Niistä hääjärjestelyistä pitää vielä puhua, aikaa ei kuitenkaan turhan paljon ole, Mia sanoi ja nosti kuppinsa.
-Mä haluaisin vaan jotkin pienet juhlat mutta mitäpä minä siihen vastaan sanomaan kun Mia haluaa suuremmat kirkkohäät, Michael naurahti.
-Kunnon klassiset kirkkohäät, ehdottomasti! Mä en ole sellaisia saanut, mä haluan olla päivän prinsessa, Mia ilmoitti.
-Mä yritän nyt tottua tähän edes ajatuksen tasolla, Johnny nauroi ja hieroi kasvojaan.
-Mä en todellakaan nyt aijo ruveta leikkimään teille mitään äitiä koska sitä mä en ole. Mun puolesta te saatte tehdä mitä haluatte, aikuiset ihmiset, Mia sanoi Adille ja Johnnylle.
-Me ollaan hyvin kiitollisia siitä, Johnny vastasi ja vilkaisi kelloaan. Ad nyökkäsi myötäilevästi. -Saanko mä avaimeni takaisin? Pitäisi hakea Thom keskustasta hyvin pian, Johnny lisäsi isälleen joka liu'utti avaimet pöytää pitkin.
-Saadaan sitten kertoa Thomille saman tien, Michael sanoi, Johnny hyvästeli ja lähti.

Johnny tyhjensi kahvikupin ja haukotteli. Thomin isä Sean istui pöydän toiselle puolelle, hellitti solmiotaan ja avasi kauluksien ylimmän napin. Hän oli ollut monta tuntia ylitöissä ja päässyt vasta kotiin.
-Mia muuten tuli tänään takaisin, Johnny aloitti ja vilkaisi merkitsevästi Thomia joka katsoi häntä. Sean kohotti toista kulmaansa, odottaen Johnnyn jatkavan. Thomin äiti Irene kääntyi hellan vierestä ja pyyhki käsiään. Johnny pohti hetken sanojaan, tuntui hyvin hankalalta kertoa asia miehelle, joka oli ihastunut hänen isäänsä.
-Ne aikovat mennä naimisiin kesällä, Johnny sanoi. Seanin käsi pysähtyi kaulukselle. -Saatte kyllä kutsun mutta ajattelin kertoa jo nyt, Johnny jatkoi. Seanin järkytys hautautui Irenen ihastuneiden huudahduksien alle. Kun Michael oli aiemmin päivällä kertonut Thomille, poika oli rynnännyt halaamaan Mikeä hypäten tämän syliin ja punastunut vahvasti tajutessaan mitä teki. Thomas vei Johnnyn kahvikupin pois ja lähti taluttamaan Johnnya omaan huoneeseensa yläkertaan. Hän lukitsi oven ja haukotteli. Johnny veti hänet itseensä kiinni ja alkoi huolellisesti avata paidan ylintä nappia.
-Isä ei oikein taas riemastunut, Thom huomautti. -Mä luulin että se olisi jo vähän päässyt yli... Mitä sä teet? Thom kysyi hymyillen vinosti.
-Mitä luulet? Johnny naurahti ja avasi seuraavat napit. -Ei tainnut. Niiden ei pitäisi käydä baareissa kahdestaan. Sean ei pysty pääsemään yli kun se näkee isää kokoajan.
-Eihän me nyt voida, kaikki on hereillä! No, kyllä se siitä. Jake ja Ad muuten lähtee pian Clauden luo, Thomas jatkoi paitansa lentäessä lattialle.
-Joo tiedän, mä kävin Adin luona eilen, Johnny sanoi kuin keskustelisi päivän säästä samalla, kun nosti Thomin syliinsä ja kaatoi tämän sängylle.
-Kaikki on hereillä!
-Mitä väliä?

Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla

Lähettäjä: piipitiiis 
Päivämäärä:   11.5.09 07:34:32

oi ihanaa <3 vihdoinkin.

ja hyvin kerkesin lukee ennenku pitää lähtee kouluu.

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   11.5.09 10:50:56

Mahtavaa! Jatkoaviimein tullut:)
Ja aina yhtä hienoa luettavaa;) Kiitos Jimmy, pelastit tämän kurjan maanantain8)

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   11.5.09 14:05:30

Oli jo ikävä päättömien yksityiskohtien lukemista, pääs muuten taas aww -huokaus tota lukiessa. Onnea teille :---)

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   11.5.09 15:53:16

Ui kiitos täst =)

(Hei onnee tost kihlajaisest vaik siit onki jo aikaa ^^)

Jooooo, mult ei tuu mitää fiksuu ja mul o tajuton kiire (vitun koulu, vihaan pumpum ammun opet ja poltan laitokse)

Jatkoo pian ? =) Ja totanoini kiitos :>>

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   11.5.09 19:09:53

jess vihdoinkin tätä kyllä oon oottanu <3 ihana pätkä,lisää samanlaista<3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   11.5.09 21:16:21

Kiitos kaikille hirveästi!
Kihloista tulee siis jo kaksi vuotta... kai? Joo! Hyvä olla sekaisin näistä..

Jatkoa tulee jossain välissä. Luku vaatii viimeistelyä.

Thom muuten nauroi tuota viimeistä kappaletta ja totesi että se on ihan meitä : D

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   11.5.09 21:22:23

jes vihdoinkin jatkoo tuli:D:D nyt vaan liisää...:D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   11.5.09 23:44:18

Koska olen antanut teidän odottaa liian kauan, saatte tämän jo nyt.

Luku 2

Ovikello soi, Adrian heitti rastansa selän puolelle ja meni avaamaan. Oven takana seisoi lyhyt tyttö jolla oli miesten paita, farkkutakki ja punaiset hiukset sekä mikä pahinta, sillä hetkellä myös käsivarrella pieni lapsi.
-Maria? Mitä hemmettiä? Adrian kysyi hieroen kasvojaan.
-Tää syntyi viime kesäkuun 5. päivä, pidä äpäräs, Maria sanoi, ojensi pienen tytön Adille ja lähti ennen kuin Ad ehti sanoa sanaakaan.
-Kuka se oli? Jake kysyi haukotellen hänen selkänsä takana. -Voi paska, hän lisäsi Adin kääntyessä.
-Ilmeisen aamuäreä entinen yksinhuoltaja, Ad vastasi ja katsoi tyttöä, joka tuijotti häntä tutuilla, ruskeilla silmillä uteliaasti. -Ei se kertonut edes tämän nimeä! Mistä se tietää että tämä on mun, mä laitoin sitä kerran baarin vessassa!
-Sitä saa mitä tilaa. Älä ole noin järkyttynyt! Jake nauroi. Ad käveli hänen ohitseen ja laski lapsen makuuhuoneen sängylle. -Ja ihan selvästi se sun on. Onnea isille.

Michael tuli olohuoneeseen, istuen Thomaksen ja Johnnyn viereen sohvalle. Mia kääntyi hieman nojatuolissaan ja siirsi huomionsa pois televisiosta.
-Ad soitti äsken, sillä on kuulemma jotain tärkeää ja se on tulossa käymään, Mike kohautti olkiaan. -Pian selviää, auton ääni kuuluu jo, hän lisäsi. Ulkoa kuului askeleita, kaikki kuuntelivat hiljaa kuinka ulko-ovi avautui.
-Me ollaan olohuoneessa! Johnny huusi ja Thomas hänen kainalossaan säpsähti. Adrian tuli keskelle olohuonetta.
-Ajattelin vain tulla toivottamaan onnea vaarille, Ad totesi. Kaikki tuijottivat häntä silmät selällään.
-Voi jestas! Onko hän sinun? Mia kysyi innoissaan ja nousi seisomaan.
-Kuulemma. Mun ovelle vain ilmestyi eräs hyvin äreä nuori nainen aamulla, Ad naurahti.
-Voi että miten suloinen! Thomas sai sanottua. Johnny hänen vieressään tuijotti järkyttyneenä.

-Eikö vain olekin ihana? Ad hymyili ja silitti pienen tyttärensä hiuksia.
-Olenko mä vaari? En mä voi olla, mä täytin just neljäkymmentä! Mike sanoi. Ad istui sohvalle hänen viereensä ja laski uteliaan tytön heidän väliinsä.
-Mikäs pikkuneidin nimi on? Mike kysyi.
-Ei mitään tietoa, muija sanoi vain syntymäpäivän. Mutta jos se sopii sulle niin mä haluaisin nimetä Sophiaksi, Ad sanoi. Koko huone, Miaa ja Thomia myöten, pysähtyi hetkeksi.
-Totta kai. Tyttö näyttääkin ihan... Isoäidiltään. Järkyttävää sanoa noin, Mike väänsi hymyn.
-Suloinen lapsi, Mia sanoi ja polvistui sohvan eteen, ojensi varovasti kätensä silittämään pientä, pyöreää poskea. -Hän on kyllä ihan sinun näköisesi. Ja mikä parasta, hänellä on sama kuoppa leuassa kuin teillä kaikilla, Mia sanoi innoissaan.
-Muksu parka, Johnny havahtui transsistaan. -Miten hyvin sä ylipäätään tunnet tämän äidin?
-En todellakaan mitenkään, mä iskin sen kerran baarista ja tiedän etunimen. Tästä tulee vielä paperisota, mutta kai mä saan sen puhelinnumeron jotain kautta selville. Mä olen oikeasti helisemässä tämän kanssa. Mulla ei ole mitään sille, mä en osannut lainkaan varautua siihen että yhtäkkiä mun kaksio-luukussa on alle vuoden ikäinen vauva! Ad puuskahti.
-Hyvällä tuurilla mulla on jopa jotain teidän vanhoja kamoja säilössä. Sophia aikoinaan halusi... Mike joutui kokoamaan itsensä. -Halusi säilyttää niitä teille kun te kasvatte ja saatte omia lapsia. Voitte arvata että mä en ole pystynyt heittämään niitä pois mutta en myöskään edes katsomaan niihin. No nyt sulla on oma lapsi, niin järkyttävältä kun se kuulostaakin, sitä varten ne siellä on, hän jatkoi. Kukaan ei tiennyt miten tulisi reagoida. Vähiten Mia, joka ei ikinä ollut kuullut Miken puhuvan Sophiasta. Mike uskaltautui nostamaan lapsen syliinsä, tyttö istui hänen reisillään hymyillen. Mike nosti kättään, Sophia painoi kätensä hänen kämmeneensä hieman hankalasti ja nauroi. Kaikki katsoivat Mikeä joka näytti joutuneen yllättävän tunnelatauksen kouriin.
-Sopivampaa nimeä tälle tytölle ei olisi kuin Sophia. Naurukin on sama, Mike hymyili. -Mä luulin etten mä kestäis katsoa yhtään pikkulasta nurkissani enää sen jälkeen kun te hylkäsitte vaipat mutta taisin olla väärässä, hän jatkoi.

Michael johdatti heidät kellariin ja sytytti kattovalon.
-Me raahattiin kaikki tänne silloin kun muutettiin, pojat muistaa kyllä. Kukaan ei voinut katsoa näitä, hän sanoi ja heilautti kättään ympärilleen. Mia antoi katseensa lipua tavaroiden yli. Kirjoja, valkokuva-albumeita, kaksi suurta pahvilaatikkoa joissa oli luultavasti vaatteita. Mike kaivoi esiin valtavan pahvilaatikon, antoi Adille vapaat kädet ja meni istumaan portaille tuijottaen tyhjyyteen. Kellarin ilma oli kuivaa ja seissyttä, Mia oli varma ettei ovea oltu avattu yli viiteen vuoteen.
-On täällä aika sopivan näköisiä vaatteitakin, nää on vaan hiukan poikamaisia, Adrian naurahti.
-Kas ihmettä. Mä olen aina luullut että me käytettiin hameita vauvoina, Johnny sanoi Sophia käsivarrellaan.
-Voi että kulta sä olet niin söötti sen vauvan kanssa. Hankitaanko mekin? Thom yritti.
-Ei varmasti, Johnny sanoi. Tyttö tarttui hänen korvakoruunsa ja repäisi. -Ei varmasti!
-Onko tää joskus mennyt Johnnylle? Thom sanoi ja nosti laatikosta pienen paidan jossa oli edessä iso J.
-Siellä pitäisi olla yhdet Adin bokseritkin, Mike naurahti. -Katsele ihan rauhassa, mielesi tekee kuitenkin. Mä näen sen susta, hän lisäsi Mialle, joka mietti hetken mutta käveli hyllyn viereen ja otti esiin pölyn peittämän albumin. Hän selaili sivuja, albumin välistä putosi iso kuva. Hän nosti sen nopeasti, toivoi ettei Mike huomaisi. Kuva esitti onnellista paria. Mies, tai oikeastaan kuvassa tämä oli vasta poika, piti kädestä saman ikäistä naista jolla oli yllään kaunis, valkoinen puku ja käsissään ruusu. Sulhasella oli hyvin istuva puku ja molemmat katselivat kameraan, hymyillen rakastuneina. Nainen oli uskomattoman kaunis ja Mia tiesi nähneensä hänen silmänsä ja kasvonpiirteensä toisaallakin. Nainen oli muuten vaalea, mutta hänellä oli aivan ruskeat silmät. Kuvassa säteilevä komea, mustalla tukalla ja muutamalla korvakorulla varustettu nuori mies oli vielä tutumman näköinen. Mia tiesi sanomattakin keitä kuva esitti.
-Se on meidän hääkuva, niistä kuvista on isompia versioita jossain. Osassa näkyy Adrian, usko tai älä mutta Sophia on varmaan kolmannella kuulla noissa kuvissa, Michael sanoi portailta. Mia laittoi kuvan takaisin albumin väliin.
-Jos me vietäisiin nää yläkertaan ja katsottais siellä? Adrian ehdotti. Michael nyökkäsi ja Ad pinosi tavarat takaisin laatikkoon.
-Älä multa odota kantoapua, mulla on vauva, Johnny sanoi ja nosti Sophian paremmin syliinsä. Ad pudisteli päätään ja nosti laatikon. Michael nousi seisomaan jotta Ad pystyisi kantamaan laatikon portaita ylös.
-Sä olit hirveän komea siinä, Mia sanoi ja laittoi albumin takaisin. -Kuinka vanha sä oikein olit?
-Siinä yhdeksäntoista kai. Me ehdittiin olla naimisissa jonkun neljätoista vuotta, Mike vastasi ja tuli hänen viereensä. -Mä haluaisin pitää enemmän kuvia Sophiasta esillä. Pojillakaan ei ole yhtään kuvaa äidistään. Mutta tällä hetkellä voisi tuntua oudolta pitää enemmän kuvia kuin se mikä keittiössä on, hän kohautti olkiaan.
-Jos sä haluat laittaa niin laita vain, Mia sanoi nopeasti. Väkisinkin hänestä alkoi tuntua tungettelevalta.
-En mä tiedä, Mike vastasi hajamielisesti.
-Hän oli aivan tajuttoman kaunis, Mia sanoi.
-Niin oli, suorastaan enkeli, Mike sanoi ja otti kuvan hyllyllä olevasta nipusta. Hän katseli sitä hetken. -Mä olen käynyt täällä korkeintaan pari kertaa muuton jälkeen. Se tuntuu niin mahdottomalta ajatukselta yhä että Sophia on poissa, vaikka siitä on aikaa sen viisi vuotta, hän huokaisi ja laski kuvan hyllylle pienen rasian viereen. Hän otti puurasian hyllyltä ja avasi sen. Siinä oli kaksi paikkaa, toisessa oli kultainen sormus johon oli upotettu kolme kiveä.
-Tämä on vihkisormus, hänet haudattiin kihlasormuksen kanssa, Mike sanoi. -Mun pitäisi laittaa omani tuohon toiselle puolelle. Mä käytin sitä oikeassa nimettömässä siihen asti että mä tapasin sut, hän sanoi ja kehitti jälleen sen hymyn kasvoilleen.
-Sä et ikinä ole puhunut mulle Sophiasta, Mia huomautti. Michael laski rasian hajuvesipullon viereen.
-Mä tiedän, tietysti sitä pelkää että sä luulet mun hakevan susta Sophiaa ja luulet että sä olet vain korvike tai muuta yhtä outoa. Mutta et säkään ikinä puhu miehestäs, Michael vastasi. -Tuon lapsen ilmestyminen vain nosti tunteet pintaan. Mahdoton uskoa että Adrian on oikeasti isä, hän sanoi ja katsoi hyllyllä olevia kirjoja.
-En tietenkään pelkää. Meidän suhde perustui pelkästään rahalle, te taas rakastitte toisianne ihan hirveästi. Sulla on oikeus surra ja oikeastaan mä haluaisinkin kuulla teistä jotain. Sophia vaikuttaa ihanalta ihmiseltä, Mia sanoi ja nosti käsiinsä hajuvesipullon. Merkki oli kallis, pullosta oli käytetty hieman.
-Te olisitte kyllä tulleet hyvin toimeen. Siitä on aina vain niin vaikea puhua, Mike sanoi ja tutki hyllyriviä tarkemmin. -Sophia käytti tuota aina sen jälkeen kun mä ostin sille sitä kerran, hän huomautti. Mia avasi varovasti korkin ja haistoi. Hän laski pullon takaisin hyllylle jalopuisen, suuren korulaatikon viereen. Mike avasi laatikon ja näytti vajoavan muistoihin. Mia katsoi hänen olkansa yli laatikkoon. Siistissä rivissä ranneketjuja, korvakoruja, kaulakoruja ja riipuksia. Hopeaa, helmiä, meripihkaa ja kiviä.
-Suurimman osan näistä mä olen ostanut. Sulle on hirveän vaikea ostaa mitään! Nuorena se tuntui upealta kun sai ostaa jotain toiselle, varsinkin kun me oltiin molemmat täysin peeaa. Sophia itse sanoi että niillä oli eniten tunnearvoa joten... Joitain näistä mä yritän säästää pojille, Mike huokaisi. -Näitä hän käytti häissä, hän sanoi ja kosketti varovasti hopeista kaulaketjua jossa oli sinisiä kiviä. Mia nyökkäsi, muistaen nähneensä kaulaketjun ja korvakorut hääkuvassa. Michael otti hyllystä kirjan, avasi sen ja otti välistä kirjeen. Mia katseli sivusta kuinka mies otti varovasti kuoresta paperin ja luki muutaman rivin. Mike laittoi kirjeen nopeasti takaisin ja pyyhkäisi silmiään. Mia otti toisen valokuva-albumin hyllyltä ja selaili kuvia.
-Jestas, oletko tuo sä? Hän kysyi nauraen. Kuva oli otettu tutun näköiseltä rannalta, Mike oli järkyttävän paljon Johnnyn näköinen. Hän istui hiekalla yllään hihaton ja farkut, kasvoillaan iloinen hymy ja sormien välissä savuke. Pieni lapsi nojasi hieman koukistettuihin jalkoihin.
-Olin joskus komea. Tuo on Ad, Mike sanoi ja hymyili.
-Tuo kuva sopisi hyvin sinne seinälle muiden valokuvien joukkoon, Mia sanoi ja osoitti viereisellä sivulla olevaa kuvaa jossa Michael makasi sohvalla, Sophia oli hänen mahansa päällä samalla tavalla kuin Thom aina Johnnyn mahalla, Sophian selän päällä taas istui kaksi poikaa joista vanhempi piteli pikkuveljestään kiinni.
-Tilannetta ei itse asiassa edes lavastettu. Ja mä olen täysin unessa tuossa, Michael naurahti ja lähti takaisin kohti portaita. Mia vilkaisi viimeisen kerran albumia ja meinasi sulkea sen.
-Kulta... Haittaisiko sua jos mä laittaisin tuon kuvan sinne seinälle? Hän kysyi varovasti. Mike kääntyi hitaasti ja puri huultaan.
-Laita vain jos haluat, hän sanoi ja hymyili. Mia otti varovasti kuvan kansiosta. Alakulman päiväys oli lähes seitsemäntoista vuotta sitten. Hän laittoi albumin takaisin ja seurasi Mikeä takaisin raittiiseen ilmaan. Thomas ja Adrian olivat laatikon kimpussa, heitellen vaatteita kahteen pinoon. Mike yllättyi nähdessään kuinka Johnny istui sohvalla Sophia polvillaan, hymyillen tytön leikkiessä hänen sormillaan.
-Jaha, meidän kova jätkäkin herkistyi, Mike virnisti ja astui olohuoneeseen. Hän istui Johnnyn viereen ja silitti Sophian hiuksia.
-Mitä vaarin kulta? Kiusaako Johnny-setä? Hän sanoi lapselle.
-Jatka vielä vähän aikaa tuota lässytystä niin Ad-isi oksentaa, Adrian sanoi ja katseli pientä kauluspaitaa.
-Hei oikeasti, älkää puhuko noin! Thomas sanoi järkyttyneenä ja otti paidan Adrianilta.
-Sitä minäkin. Aivan outoa ajatella noin, Ad on isä! Mia sanoi ja alkoi tutkia vaatepinoa. Hän valitsi siniset lappuhaalarit sekä sen valkoisen kauluspaidan ja otti lapsen Johnnylta.
-Mutta mä oon aika hyvässä kunnossa ollakseni isä, Adrian sanoi ja teki pienen poseerauksen.
-Kyllä sun tissit on vähän rupsahtanut, Johnny huomautti sohvalta ja otti nopealla liikkeellä kiinni ilmaa halkovan tuttipullon.

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   12.5.09 16:12:34

loistava otsikko, ja muutenkin hyvää tekstiä :)

Päivämäärä:   12.5.09 16:22:06

eii juma :D ihana <3

Ad-isi :DDD

Päivämäärä:   12.5.09 16:46:55

ihanaa<3 ei vaaa ois uskonu et adilla penska :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   12.5.09 21:06:28

Hah, Ad yllättää koko tarinan ajan (; Odottakaa vain!

Lähettäjäwhisky. 
Päivämäärä:   12.5.09 21:16:17

En ole tekstejäsi lukenut ainakaan toistaiseksi, oli pakko vain huomauttaa, että taidat kuunnella Leevejä ;)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   12.5.09 22:14:01

Heh :D Melko tavalla kyllä. Ensimmäisen tarinan nimi tuli leeveiltä, miksei sitten muutkin! :D

Päivämäärä:   13.5.09 19:50:28

miun päivä pelastuu jos tulis jatkoa

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   13.5.09 23:09:42

Pahoittelen mutta jatko jäänee huomiselle. :)

Päivämäärä:   14.5.09 15:03:02

noh, nyt sitä jatkoo ootellaan, :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   14.5.09 19:39:58

Luku 3

Johnny tuli keittiöön ja antoi varovasti suudelman Thomille, varoen koskemasta poikaan. Hän meni tiskialtaan luo pesemään käsiään.
-Thom, laita Johnnylle lautanen, Irene kehotti. Hän toi kattilat pöytään ja Thom meni astiakaapille. Sean tuli keittiöön venytellen. Johnny joutui katsomaan näkyä kahteen kertaan sillä Seanilla oli vain pyjamahousut yllään, normaalin kauluspaidan, pikkutakin ja siistien housujen sijaan. He istuivat pöytään ja Sean hieroi silmiään.
-Taisin nukahtaa, hän huokaisi ja alkoi nostella hajamielisesti salaattia lautaselleen.
-Johnny muuten, Thom kertoi että sun veljesi olisi lapsen saanut? Irene kysyi yhtäkkiä.
-No miten sen ottaa, sen ovelle vain ilmestyi joku nuori nainen. Mutta Sophia on ihana! Se on niin suloinen ja sillä on valtavat ruskeat silmät. Odotas... Johnny kaivoi lompakon taskustaan, avasi sen ja ojensi pöydän yli. Thomin koulukuvan alla, muovitaskussa oli kuva Sophiasta Adin sylissä.
-Sophia tuotiin viikko sitten ja sulla on nyt jo sen kuva? Thomas nauroi.
-Tietysti! Eikö olekin suloinen? Ihan setänsä näköinen! Johnny hehkutti. Irene ojensi lompakon Seanille joka katseli kuvaa hymyillen.
-Johnnysta on tullut ihme pehmo Sophian myötä, Thom hymyili. Johnny vilkaisi häntä myrkyllisenä.
-Me ei silti hankita sellaista. Mä ostin sille eilen Harley Davidson-paidan! Johnny ilmoitti ja katsoi hymyillen kuvaa. Sophia katsoi suoraan kameraan, Ad oli kumartuneena joten miehestä ei näkynyt kuin lähinnä päälakea.
-Sä et voi olla tosissas, Thom huokaisi.
-Olen! Ja pääkallokuvioidun tutin!
-Ei jumalauta.

Irene alkoi koota astioita pois, Johnny nousi pöydästä ja kääntyi kohti eteistä.
-Odottakaa hetki. Thom pysyy siinä, Johnny sanoi ja lähti. Thomas katseli ihmeissään hänen peräänsä ja vastasi olkien kohautuksella Seanin kysyvään katseeseen. Johnny tuli takaisin juuri sopivasti kun Irene toi kahvit ja istui miehensä viereen. Johnnyn molemmat kädet olivat edessä ja yhdessä, kuin piilotellen jotain.
-Mikä on? Thom kysyi ja kääntyi kohti Johnnya tämän tullessä hänen viereensä. Johnny heilautti hiukset kasvoillaan ja polvistui Thomin eteen.
-Thomas Eric Way, haluatko odottaa kanssani avioliittolain voimaantuloa? Hän kysyi ja avasi käsisäsän olevan pienen rasian. Thom kiljaisi ja nosti kädet kasvoilleen. Johnny vilkaisi nopeasti Seania jonka kahvikuppi oli pysähtynyt puolimatkassa pöydälle. Mies havahtui kahvin alkaessa valua suupielestä pitkin leukaa. Irene näytti yhtä innostuneelta kuin Thomkin.
-Ehdottomasti! Thom ilmoitti, nousi ylös ja nosti Johnnynkin. He halasivat ja suutelivat, Irene alkoi kaivaa kameraa esiin.
-Mä en ollut varma olisko mun pitänyt kysyä vanhemmilta ensin, Johnny naurahti ja istui pöydän ääreen. Sean ravisteli päätään selvittääkseen ajatuksensa. Thomas ihasteli kahta sormusta rasiassa, toinen oli tasapaksu ja hopeinen, pienempi oli myös hopeaa mutta sen keskellä kulki upotettuja violetteja kiviä. Johnny laittoi pienemmän Thomin nimettömään, Irene siirtyi poikansa selän taakse ihailemaan korua.
-Tää oli varmaan ihan hirveän kallis, Thom huokaisi ja pyöritti sormusta. Johnny vain kohautti olkiaan.
-Sean, sano nyt jotain! Irene kehotti. Sean havahtui transsistaan.
-Juu, todellakin, onnea! Odottakaa hetki, Sean saoi, nousi ja poistui hetkeksi. Hän tuli pian takaisin, viilsi lyijykapselin pois hakemastaan shampanjapullosta ja ojensi pullon Johnnylle.
-Kyllä nyt tämän kunniaksi... No avaa nyt se pullo! Sean naurahti ja kaivoi lasit kaapista. Johnny kaatoi ja Irene kuvasi kun he joivat lasilliset. Seanin kasvoille ilmestyi jopa hymy, hän jätti lasinsa pöydälle, katosi hetkeksi ja palasi.
-Saanko lainata Johnnya hetkeksi? Hän kysyi ovelta.
-Jaha, nyt tulee pidätsiitähyväähuoltataimuuten-keskustelu, Johnny naurahti ja täytti molempien lasit. Hän seurasi Seania ulos, mies ojensi juuri hakemaansa pikkusikarilaatikkoa. Johnny otti, kostutti tottunein elein, sytytti ja ojensi Zipon Seanille.
-Mistä tällainen nyt yhtäkkiä tuli? Sean kysyi.
-Olen mä tätä nyt jonkun aikaa suunnitellut, Johnny hymyili. -Ja Thom on kovasti yrittänyt vihjailla, luullut varmaan etten mä tajua mitään vaikka mulla on ollut sormukset jo ennen kuin se alkoi.
-No, kyllä mä olen onnellinen teidän puolestanne. Kunhan pidät Thomista hyvää huolta ja suojelet sitä. Sä olet hyvä mies, ei se olisi voinut paremmin valita. Tietääkö sun perhe? Sean kysyi ja istui puiselle penkille.
-Tietää juu, Adin kanssa me käytiin sormuksetkin ostamassa, Johnny vastasi ja istui itsekin. -Tuota... Mä en ole pystynyt kysymään aikaisemmin mutta onko sulla vielä tunteita isään? Hän kysyi yhtäkkiä. Sean tuijotti hetken eteenpäin ja puhalsi savurenkaita.
-No on ehkä mutta... Mitä merkitystä sillä muka on? Hän vastasi lopulta.
-Ajattelin vain. Mä tiedän että te käytte yhä bissellä kahdestaan. Sä et ollut onnellisen näköinen kun mä sanoin että ne menee naimisiin. Ja aina kun isä tulee huoneeseen sä olet ensin kuin heinäseipään niellyt ja sitten olet niin sulava, herttainen ja ystävällinen, varsinkin isää kohtaan. Kyllä mä kuule tiedän, Johnny selitti. Sean hieroi hermostuneena kasvojaan.
-Mä en mahda sille mitään, Mike on ihana ihminen. Kyllä sun pitäisi ymmärtää, Sean huokaisi.
-Ymmärrän kyllä. Sun pitää vaan elää sen kanssa ja muistaa että mä en enää katso hyvällä jos sä pörräät meidän keittiössä pelkillä boksereilla kello seitsemän aamulla, Johnny vastasi. Sean naurahti väkisinkin muistaessaan yhden niistä aamuista. Hän oli ollut laittamassa kahvia baari-illan jälkeen kun Johnny oli lähtenyt töihin. Tämä oli vain tervehtinyt ovelta, Sean oli meinannut saada sätkyn. Sean oli yrittänyt selittää että hän oli ollut niin humalassa että oli ollut parempi jäädä yöksi. Johnny oli katsonut häntä hetken ja todennut: "ahaa. Taisi olla aika kiire nukkumaan kun ei takkia viitsitty laittaa naulakkoon." Sean oli yrittänyt änkyttää jotain, Johnny oli kysynyt missä hän oikein oli nukkunut. Sean oli vastannut nopeasti nukkuneensa sohvalla. Johnny oli naurahtanut ja sanonut: "mahtoi olla ankeaa ilman petivaateita. Kannattaa muuten nostaa noi teidän paidat tuosta lattialta." Sean oli kuitenkin kiitollinen että Johnny ei ollut pilkallinen tai inhottava, vaan lähinnä otti asian rennosti ja totesi ettei se häntä haitannut.
-Mennäänkö sisälle? Mulla olisi toinenkin pikkujuttu, Johnny kysyi ja sammutti sikarin. Sean seurasi häntä sisälle. Johnny täytti lasit, Sean istui pöydän ääreen. Johnny jäi sen päätyyn.
-Tuota... Sellaistakin mä olen miettinyt tässä, jos kaikille se sopii niin mä veisin tuon Thomin mielelläni kokonaan pois, Johnny sanoi. Kaikki vain tuijottivat häntä. -Mulla olisi kaupungissa odottamassa kiva asunto. Mä muutan jo kuukauden sisällä mutta Thom voisi muttaa vaikka sitten kun koulu loppuu, Johnny kertoi.
-Ihanaa! Thom huudahti ja hymyili.
-Hetki... Millä te muka eläisitte? Sean kysyi.
-Mulla on aika paljon säästöjä. Lisäksi mulla on hyvä kesätyö kaupungista ja koulun alkaessa mulla on kahdessa paikassa töitä. Isä lupasi maksaa puolet vuokrasta ainakin alkuun, Johnny selitti. -Viimeinen vuosi kuljetaan sitten sieltä kouluun. Mä muutan joka tapauksessa mutta ajattelin tällaista, hän jatkoi.
-Se olisi ihanaa! Susta tulee kyllä kaupungin tavoitelluin remonttimies, Thom ilmoitti ja nousi halaamaan Johnnya.
-No, jos te varmasti selviätte. Siitä rahoituksesta pitää kyllä puhua muuta muuten, Sean kohautti olkiaan ja väläytti hymyn.

Thomas etsi Johnnyn vasemman käden altaan ja vertaili sitä omaansa. Molempien sormukset hohtivat ikkunasta tulevan laskevan auringon valossa.
-Nyt kun me ollaan näin virallisesti yhdessä niin hankitaanko lapsi? Sä olet niin suloinen aina Sophiankin kanssa! Thom yritti.
-Ei kulta, ei!
-Miksi muka ei? Thom kysyi ja yritti katsoa Johnnya. Se oli hankalaa sillä hän lojui miehen kainalossa.
-Eikö Sophia nyt riitä hetkeksi... Mutta voidaan me tietysti yrittää! Johnny vastasi ja nosti Thomin päälleen. Poika ei tehnyt elettäkään vaan lojui paikoillaan kuin tajuton. -Kultaa... Vähän toimintaa nyt! Jos sä haluat lapsen niin se pitää tehdä ensin, Johnny sanoi ja tökki etusormellaan Thomin päälakea. Poika käänsi kasvojaan ja työnsi kielensä ulos, esittäen kuollutta. -Hop hop nyt! Ei tässä koko päivää aikaa ole! Johnny yritti vielä.
-Adoptoidaan, Thom ehdotti ja nousi istumaan.
-Älä yritä! Mitä iloa siitä penikasta mulle on jos mä en saa edes tehdä sitä? Johnny kysyi nauraen.
-Hankitaan nyt vaan se lapsi!
-No sitä mä tässä yritän!
________
Päättömiä yksityiskohtia: lapsikeskustelu iskee jälleen.
Thom ilmoittaa että Johnnysta tulee kaupungin tavoitelluin remonttimies. Leevi and the leavingsilla on saman niminen kappale, Thom olisi halunnut sen tämän tarinan nimeksi :DD

Päivämäärä:   14.5.09 21:19:49

Oih jatkoa <3

ny kyl harmittaa ku en viikonlopun aikana voi lukea tätä ku on joku ihme viikonloppujakso mikä liittyy johokki riparii :<

Päivämäärä:   15.5.09 14:40:20

tännehän oli tullu kunnolla jatkoa:D:D

Päivämäärä:   16.5.09 18:34:47

vaauu<333 jatkaha,<3

Päivämäärä:   16.5.09 23:39:53

jatkatko koska?

Päivämäärä:   17.5.09 16:31:49

jatkoa ootan vieläki

Päivämäärä:   17.5.09 20:13:57

Lähettäjä: piipitiiis
Päivämäärä: 17.5.09 16:31:49

jatkoa ootan vieläki

^^samoin

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   17.5.09 20:30:26

Ja minä puolestani kunnon palautetta ;))

Jatkosta en ole varma. Työt ja koulu puskee niskaan.. Kyllä tämä vielä iloksi muuttuu!

Päivämäärä:   17.5.09 20:57:50

miultapa ei nyt mitää järkevää tuu :D

oon ollu vasta muutaman tunnin kotona. Oon ihan varma ett riparista tulee mahtava.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.5.09 23:03:52

Voi hemmetti ei kyllä hommasta tule mitään. Huomenna lähden kuudelta Helsinkiin ja palaan keskellä yötä, muutenkin tämä viikko ihan mitä sattuu... No, kyllä parin päivän sisällä pitäisi jatkoa saada ^^

Päivämäärä:   20.5.09 14:28:23

jatkoa oottelen...:D:D ennemmin ei tuu kunnon palautettakaan:D

Päivämäärä:   20.5.09 14:49:48

Lähettäjä: J
Päivämäärä: 20.5.09 14:28:23

jatkoa oottelen...:D:D ennemmin ei tuu kunnon palautettakaan:D
^samaa mieltä :D :p

Lähettäjä: Pyry<3 
Päivämäärä:   22.5.09 19:17:56

etusivulle

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.5.09 22:01:33

Mulla on liikaa tekemistä!! Yritän toimittaa jatkoa huomiseksi.. Kone hajalla vähän väliä ja meikäläinen huitoo pitkin suomea. Anteeksi että unohdan teidät!

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   22.5.09 22:12:16

v*ttu et mä oon oottanu et sä teet uuen tarina ja nyt sä sen teit tai siis jatkoa niille tarikoille.
jatka nopeesti :)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.5.09 11:51:44

Luku 4

Johnny kiinnitti saranan laatikkoon ja kokeili kantta. Todettuaan tekeleensä kelvolliseksi hän nosti laatikon kahden muun vastaavan, vihreäksi maalatun puulaatikon viereen odottamaan viimeistelyä ja parin viikon päässä häämöttävää muuttoa. Hän oli ollut hämärässä autotallissa aamusta asti, kuunnellut sateen ropinaa peltikattoa vasten työskennellessään. Hän alkoi hyräillen pakata porakonetta takaisin salkkuun.
-Johnny, oletko sä jo valmis? Mia kysyi ovelta. Johnny kääntyi, Mia katseli häntä valtavan, punaisen sateenvarjon alta.
-Joo, mä sain just noi laatikot valmiiksi, Johnny totesi ja heilautti kättään seinää kohti nostaessaan porakonesalkun hyllylle.
-No tule sisälle sitten, Mia naurahti. Johnny katsoi ympärilleen mutta meni Mian luo, otti sateenvarjon ja piteli sitä naisen yllä koko kymmenen metrin matkan taloon.
-Herrasmies, Mia hymyili kun Johnny avasi suurieleisesti ulko-oven hänelle.
-Se johtuu kasvatuksesta! Mike karjaisi keittiöstä.
-Niin, äiti sentään ehti kasvattamaan meidät, Johnny huusi takaisin ja potkaisi kenkänsä nurkkaan. Adrian ja Michael istuivat pöydän ääressä juoden kahvia, Johnny meni pesemään kätensä ja istui veljensä viereen.
-Me ajateltiin nyt noista hääjärjestelyistä keskustella, Michael aloitti. -Jos aloitetaan ongelmista. Ensimmäinen on bestman.
-Ja seuraava on se, että mun isä on vanha juoppo jonka kanssa mä en ole yhteyksissä ja jota mä en halua häihini. Viimeksi se sammui kirkkoon, sitä mä en halua enää, Mia lisäsi pudistellen päätään.
-Johnny, tulisitko sä bestmaniksi? Mike kysyi. Johnny tuijotti häntä hetken yrittäen sisäistää sanoja.
-No kyllä varmasti! Siistiä! Mutta eikö kuitenkin vanhempi...? Hän kysyi epäillen.
-No mä ajattelin että tuo vanhempi voisi luovuttaa mut, Mia sanoi hymyillen.
-Oikeasti? Siistiä! Ad vastasi innoissaan.
-No hyvä. Me laitetaan huomenna kutsut postiin, kaikki on jo aika selvää. Seuraavalla viikolla mennään suunnittelemaan tarjoiluja, Mia selitti. -Voisiko joku hakea Thomin, se lupasi tulla auttamaan kutsujen tekemisessä? Kuin myös sinä, Johnny, älä unohda! Hän lisäsi.
-Mä käyn hakemassa niin Johnny jää vähän näpertelemään tänne sun kanssa, Ad nauroi ja poistui ennen vastalauseita.
-Ai niin, me mennään huomenna katsomaan pukuakin mulle, lähdetkö kuskiksi? Teidän vaatteet pitää myös sitten katsoa, mä en usko että sulla olisi yksiäkään ehjiä housuja, Mia paasasi ja Johnnylla kesti hetki tajuta kysymys itsessään.
-Kai mä lähden. Ja on mulla... Ainakin yhdet! Johnny vastasi.

Johnny katseli pakokauhuisena ovea pohtien mahdollisuuksiaan päästä polttamaan savuke. Pukukauppa oli steriilin valkoinen, aivan liian siisti ja järjestelmällinen. Vaikka kauppa itsessään oli avara, hänen mielestään siellä oli tappavan kuuma ja klaustrofobia tuntui väijyivän kulman takana. He olivat tutkineet hyllyjä ja kokeilleet pukuja, alushameita, kenkiä ja asusteita vähintään tunnin. Mia oli jo kerran häätänyt heidän kimpustaan raivostuttavalla pissisaksentilla puhuvan, noin kolmekymppisen lyhyen miehen muristen jotain hermoja syövistä hipsuvarpaista.
-Johnny, voisitko sä kiristää tämän? Valkoisen verhon takaa kuului. Johnny murahti myöntävästi ja Mia veti verhon auki, pidellen korsettia edessään. Johnny alkoi haukotellen punoa nauhoja ja kiristää niitä varovasti. Mia puri huultaan ja nojasi käsillään seinään Johnnyn kaventaessa hänen lantiotaan sentti sentiltä. Lopulta Johnny solmi nauhat ja astui pois pukukopista, istuen puhtaanvalkoiselle sohvalle.
-Oletteko te aivan varmoja ettette kaipaa apua? Nuori mies tuli vielä kysymään. Johnny katsoi hetken tämän kirkkaan pinkkiä, tärkättyä kauluspaitaa ja puri huultaan jotta ei sanoisi jotain todella rumaa.
-Ei kiitos, sä olet ensimmäinen jonka mä haen apuun jos toi tukehtuu tonne, hän vastasi ja väläytti hymyn. Mies meni hetkeksi hämilleen mutta lähti asetellen hiuksiaan. Thomas tuli Johnnyn luo ja ojensi Mialle pukukoppiin jälleen jonkin mekon.
-Mitä sä oikein sanoit sille? Thom kysyi istuessaan Johnnyn viereen.
-Jaa ystävällemme Hipsulle? Lauseeni oli niin hämäävä ja moniulotteinen että sitä voi käyttää hyviin tekoihin, Johnny sanoi.
-Mitä hemmettiä sä sekoilet?
-Mä en todellakaan tiedä. Ajattelin heittäytyä korpirunoilijaksi koska tämä sairaala alkaa ahdistaa, Johnny vastasi. Mia astui kopista ulos ja pyörähti ympäri. Hänellä oli yllään turkoosi, kiiltäväpintainen mekko joka myötäili korsettivartaloa täydellisesti. Puvussa ei ollut olkaimia, helma leveni hieman alaspäin. Mia nosti hiuksiaan hieman ylöspäin ja katsoi poikia kysyvästi.
-No? Hän kysyi kun kumpikaan ei sanonu mitään.
-Mitä jos tehtäisiin niin että isä oliskin se bestman niin mä voisin olla sulhanen? Johnny ehdotti hymyillen. Mia nauroi ja mittaili itseään peilistä.
-Oisko tätä kuitenkin vaikka jonain punaisen sävyisenä tai vihreänä? Hän mietti.
-Kysynkö mä Hipsulta? Johnny kysyi ja viittasi kohti kassaa. Mies, jonka Johnnyn väsynyt mieli oli nimennyt Hipsuksi, puhui ylimeikatun, kikattavan nuoren naisen kanssa.
-Juu, kysy vain, voi sekin olla hyödyksi, Johnny totesi. -Mutta mä kaipaan oikeasti tupakkaa!
-No sä pääset pian, hae nyt se sipsuttaja tänne, Mia sanoi nauraen. Johnny nousi ja käveli tiskin luo, molemmat kääntyivät katsomaan häntä.
-Tuleva rouva kaipaisi apuanne, Johnny sanoi miehelle ja viittasi pukukopeille. Mies nyökkäsi ja lähti, Johnny meni äkkiä ulko-ovelle ja raikkaaseen ilmaan. Hän sytytti tupakan ja vilkuili välillä ikkunasta pukukopeille. Savuke paloi liian nopeasti, hän katseli hetken pitkin katua ja meni takaisin sisään.
-Johnny, miltä tämä näyttää?! Mia huusi ennen kuin ovi oli sulkeutunut Johnnyn takana. Hänellä oli yllään vastaava mekko kuin äsken, mutta kuparin punaisena.
-Oikein sievältä, Johnny vastasi kuin nauhoitteena.

Johnny hieroi silmiään pysähtyessään liikennevaloihin. Kello oli melkein kuusi, he olivat juosseet koko päivän pitkin kaupunkia. Hän kaipasi nukkumaan valvottuaan melkein koko yön. Mia keskusteli takapenkillä istuvan Thomin kanssa, Johnny keskittyi ajamiseen. Hän pelkäsi nukahtavansa rattiin mutta Mian taukoamaton, innostunut puhe esti.
-Johnny muuten, tiesitkö sä että Jake ja Adrian lähtee Clauden luo tänään? Thomas kysyi yhtäkkiä. Johnny ei meinannut käsittää että hänelle puhuttiin mutta kääntyi hieman.
-Se kertoi kun soitti vielä eilen, hän vastasi. -Tai siis Ad sinne vain lähtee, Jakehan on ollut jo muutaman päivän, hän huomautti.
-Joo aivan. Jake vain soitti eilen, se kuulosti hirveän hiljaiselta. Onko niillä kaikki hyvin? Thomas vastasi.
-Pitäisi olla, en mä ainakaan tiedä että mitään erikoisempaa olisi. Ja nyt Ad on päässyt vähän irti töistäkin, ennenhän se ei muuta tehnytkään eli nyt sillä on enemmän aikaa Jakelle, Johnny selitti ja ohitti hitaasti matelevan Nissanin. Hän kaipasi kotiin, hän ei jaksanut ajatella veljeään ja tämän onnettomia sosiaalisia taitoja.
_________
Toivottavasti ei tullut liian lyhyt!
Päätön yksityiskohta: Johnny menee väsyneenä yhtä omituiseksi kuin minäkin.

Päivämäärä:   23.5.09 13:22:16

jatak nopeesti :)

Päivämäärä:   23.5.09 14:42:43

vaauu,:D ihana pätkä :D lissee :)

Lähettäjä: soope 
Päivämäärä:   24.5.09 22:38:00

lisäää! <3

Päivämäärä:   24.5.09 23:35:07

oi<3 lisäää!

Miulta on turha oottaa mitää järkevää

Päivämäärä:   27.5.09 13:59:39

no ei multakaan nyt oikeen mitään järkevää tuu... mutta jatka kuitenkin..:D:D

LähettäjäRemu 
Päivämäärä:   27.5.09 14:45:03

Luin vasta muutaman luvun ekasta osasta ja täytyy sanoa että hyvin kirjotat. Juoni vaikuttaa hyvältä ja kiinnostavalta ja hahmot on tosi hyviä. Luen varmasti muutkin osat, kunhan kerkiän. ;D

Päivämäärä:   27.5.09 17:13:59

*jatka*

Päivämäärä:   28.5.09 22:07:31

poks

Päivämäärä:   29.5.09 17:03:16

unohtanu meijät! :(

Päivämäärä:   29.5.09 19:02:07

tai sitte sillä on elämä

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   29.5.09 19:26:08

En tokikaan ole unohtanut teitä! Otin pikku breikin, palasin vasta. Saatte jatkoa ehkä jopa illalla...

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.5.09 16:10:42

No niin, krapuloissa ja juhlineena saan väännettyä jatkoa!

Luku 5

Jake painoi päänsä Adin syliin ja kiersi kätensä ympärilleen. Hänellä oli kylmä vaikka kerrostaloasunnossa oli reippaasti yli 20 astetta lämmintä. Adrian otti svetarinsa sohvan käsinojalta ja heitti sen Jaken päälle.
-Onko sulla kaikki hyvin? Sä olet ollut tosi hiljainen, Ad uskaltautui kysymään.
-On, on, Jake vastasi ja yritti keskittyä televisioon.
-Eikä ole. Onko jotain tapahtunut? Ad kysyi. Hän ei aikonut luovuttaa.
-Hyvä on... Mä törmäsin Tonyyn baarissa eikä mulla ollut henkivartijaa mukana, Jake huokaisi. -Se oli aivan pilvessä, raiskas mut sinne vessaan aika väkivaltaisesti, hän sanoi keräten rohkeutensa. Hän nosti hieman paitaansa jotta Ad näkisi mustelmat alaselässä.
-Ei jumalauta, Ad sanoi ääni täristen. Hänestä tuntui kuin joku olisi lyönyt häntä takaraivoon. Hän nousi seisomaan, Jake istui kunnolla sohvalle.
-Kulta, älä nyt hermostu, Jake yritti.
-En tietenkään! Nyt se hemmetin piripää katkaisi kamelin selän, Ad sanoi ja lähti eteiseen. Hän veti kengät jalkaansa ja painui ulos ennen kuin Jake tai Claude ehtivät sanoa sanaakaan. Adrian juoksi autolleen ja ajoi muutaman kilometrin rivitaloille, joissa Claude oli kertonut Tonyn asuvan. Hän muisti epämääräisesti kuinka kerran Jake oli kaupungilla osoittanut sinistä, elämää nähnyttä Volvoa ja todennut sen olevan Tonyn auto. Nyt tuo sama, puskurista kolhiintunut auto oli ensimmäisen asunnon edessä. Ad jätti Mersun kadun varteen. Missään ei näkynyt ensimmäistäkään ihmistä, tuuli kohisi suurissa vaahteroissa. Hän koputti ovelle, sisältä kuului hieman kolinaa ja lopulta ovi avautui. Tony oli likainen, yllään vain farkut ja aluspaita. Tämän silmät seisoivat eikä hän meinannut tunnistaa Adia.
-Moi... Mitäs? Hän sai lopulta sammallettua. Ad ei sanonut sanaakaan, hän tunkeutui sisälle asuntoon ja löi oven kiinni. Tony ei ehtinyt kunnolla sisäistää tapahtumien kulkua, Ad painoi miehen helposti seinää vasten, sillä tämä ei voinut vastustella alkuunkaan.
-Mitä hemmettiä sä oikein teet, Tony kysyi pelottavan tyynesti. Ad iski häntä silmäkulmaan, sormuksen terävä kohokuvio raapaisi haavan josta valui verta. Hän löi uudelleen, osuen nenään, josta vuotava veri valui Tonyn suuhun ja kaulall, tahri jo valmiiksi likaista paitaa. Adrian löi, potki, hän ei lopettanut edes silloin, kun Tony makasi maassa. Hän keskittyi tuottamaan niin paljon kipua kuin pystyi. Ad tunsi kuinka kylkiluut antoivat periksi maihinnousukenkien alla. Hän ei ymmärtänyt kuinka maassa makaava mies tarttui hänen lahkeeseensa ja anoi armoa, ääni paksuna verestä. Tony tarttui hänen lahkeeseensa, Ad potkaisi toisella jalalla miestä kasvoihin. Nenästä kuului kammottava ääni sen vääntyessä kohti poskea. Ad polvistui miehen viereen.
-Päätit sitten raiskata Jaken, olisiko jotain selitystä? Hän kuiskasi. Tonyn suusta pääsi vain epämääräisiä, korisevia tavuja.
-Sitä minäkin, Ad totesi noustessaan ylös. Hän potkaisi Tonya ohimoon viimeisen kerran ja koitti hengittää. Eteisen matto oli aivan veressä, seinillä oli roiskeita. Tonyn toinen silmä oli kiinni, toinen auki, mies makasi pitkin pituuttaan lattialla. Käsi, joka oli kiinni Adin lahkeessa lähes kouristuksenomaisesti, putosi lattialle. Ad vain tuijotti näkyä, koriseva hengitys katkesi yhtäkkiä.
-Voi paska, Ad kuiskasi ja polvistui vielä. Tony ei hengittänyt, pulssia ei tuntunut. Ad painoi toisen silmän kiinni ja lähti, varmisti ettei kukaan nähnyt ja ajoi pois.

Ad tuijotti hetken puhelimen näyttöä, joi pitkään taskumatistaan ja lopulta vastasi.
-Missä sä olet? Jake kysyi ennen kuin Ad ehti tervehtiä. Hän ei vastannut, mietti sanojaan. -Menitkö sä Tonyn luo?
-Menin, Ad huokaisi.
-Tule tänne, puhutaan sitten, Jake sanoi äänellä, joka ei antanut sijaa vastaväitteille.
-Jake, mä tapoin sen! Ad sanoi kovaan ääneen, tehdäkseen asian selväksi myös itselleen.
-Ei jumalauta. Sä tulet tänne joka tapauksessa, Jake sanoi, yritti pitää äänensä vakaana.
-Hyvä on, Ad huokaisi ja käänsi Mersun ympäri. Matkaa oli vain viisi kilometriä, ajaessaan Ad mietti miten Claude reagoisi, mies oli sitä sarjaa jonka kanssa Ad ei todellakaan vapaaehtoisesti tappelisi. Hän toivoi ettei Jake suuttuisi hänelle, hän ei halunnut ajatella mitä tulisi tapahtumaan. Sophian kuva nousi mieleen, tyttö oli nyt Miken, Mian ja Johnnyn luona mutta entä jos Ad jäisi kiinni? Hän hengitti pari kertaa syvään ja nousi ulos autosta. Hän yritti olla rauhallinen koko matkan. Claude avasi oven ennen kuin Ad ehti soittaa ovikelloa. Adin järkytykseksi Claude hymyili hänelle. Mies johdatti hänet keittiöön, Jake kaatoi paukkuja viskipullosta.
-Jake, mä... Ad änkytti.
-Istu, Jake komensi. Ad totteli, Jake tuli hänen viereensä ja ojensi lasin.
-Hermostuit sitten vähän, Claude totesi istuessaan.
-Mä tiedän, en mä... Ei ollut tarkoitus mennä ihan noin pitkälle, Ad sanoi ja tyhjensi lasinsa. Claude kaatoi uuden.
-Älä huoli, ei kukaan siitä mulkusta enää välittänyt. Se oli itse paskonut elämänsä niin täydellisesti ettei siitä ollut enää mitään jäljellä. Sillä meni joskus hyvin, sitten se sekaantui kamaan, päätyi vankilaan ja sen jälkeen se putosi niin täydellisesti alamäkeen että sä teit palveluksen sekä sille että koko ihmiskunnalle, Claude selitti ja kaatoi jälleen Adille uuden paukun.
-Sä otat tän melko rauhallisesti? Ad sanoi ja yskäisi juodessaan lasin jälleen tyhjiin.
-Olen mäkin nyt tehnyt miestapon jos toisenkin, Claude sanoi ja ojensi suosiolla koko Jack Daniels-pullon Adrianille. -Missä se on? Claude kysyi.
-Miten se mihinkään liittyy? Sinne eteiseen mä se jäi, Ad sanoi ja joi pitkään.
-No et sä varmaan vankilaan halua, pölö, Claude naurahti. -Mä soitan pari puhelua, kaverit järkkää sen pois sieltä. Ne on mulle sen verran velkaa että mun ei tarvitse liata käsiäni.
-Kiitos. Oletko sä kunnossa? Ad kysyi Jakelta ja päätti, ettei ikinä alkaisi haastaa riitaa Clauden kanssa.
-Olen mä, vähän vain... Järkyttynyt, Jake sanoi ja otti pullon Adilta. Claude nousi ja poistui kaivaen puhelinta taskustaan.
-Teitkö sä oikeasti noin mun takia? Jake kysyi iljaa.
-Taisin tehdä. Mä en vain kestänyt sitä enää. Oletko sä vihainen mulle? Mun ei todellakaan ollut tarkoitus, Ad huokaisi.
-Sä oikeasti... En mä ole vihainen! Jake sanoi ja yritti hymyä.
-Se vaan teki sulle liikaa pahaa. Jake, mä rakastan sua, Ad kuiskasi. Jake tuijotti häntä hetken ja syöksyi halaamaan.
-Mäkin sua, Jake kuiskasi ja pyyhki silmiään Adin paitaan. Claude tuli keittiön ovelle heidän suudellessaan.
-Joo, iltaan menessä sitä ihmistä ei ole ollut kunnolla olemassakaan. Sun pitäisi varmaan käydä pesulla, hän totesi ja viittasi Adin verisiin käsiin ja vaatteisiin. Ad nyökkäsi, nousi ja lähti kylpyhuoneeseen. Jonas tuli häntä vastaan ja tarttui samasta kohtaa lahjetta kuin Tony vain pari tuntia sitten. Ad puri hammasta lapsen nauraessa ja ojentaessa toista, pientä kättään. Ad nosti lapsen syliinsä, Jonas kietoi pienet kätensä hänen kaulaansa ja laski kasvonsa kaulan alle. Hengitys muuttui pieneksi tuhinaksi, Ad vain seisoi aloillaan järkyttyneenä.
-Mitä sä nyt siihen jumituit? Claude kysyi keittiön ovelta. Adrian kääntyi hitaasti, veljekset seisoivat vierekkäin ja molempien kasvoille levisi hymy.

-Ad, tules tänne! Claude huusi makuuhuoneen ovelta. Ad kääntyi parvekkeella, sammutti savukkeen ja lähti sisälle. Hän oli kuullut ulko-oven kolahtavan mutta ei ollut välittänyt. Keittiössä istui parikymppisen näköinen nuori mies, jonka mustat hiukset olivat todella takkuiset, päällä musta bändipaita ja ranteissa puuhelmistä koottuja koruja. Kapeat silmät tutkivat Adia päästä varpaisiin.
-Jaa että tällainen tapaus, mies totesi ja korjasi hieman hiusten alta pilkistävää huivia.
-Juu. Adrian, Andy, Andy, Adrian, Claude sanoi ja heilutti kättään nimien mukana. -Andy oli järkkäämässä sen pois sieltä.
-Joo, kiitos, Ad väänsi hymyn ja istui Jaken viereen. Hän avasi pöydällä olevan pullon ja nosti sen huulilleen.
-Rehellisesti sanoen se oli aivan kamala näky, sä taisit suuttua kunnolla, Andy totesi ja otti pullon Adilta. Hän joi Adin miettiessä sanojaan eikä edes yskinyt laskiessaan pullon.
-Sun pitäis vähän rajottaa tota juomistas, Claude huomautti.
-Älä sä siihen puutu, Andy murahti hiljaa.
-No oli miten oli, kiitos kuitenkin, Ad totesi ja otti jälleen pullon itselleen.
________
Toivottavasti jaksoitte odottaa. Älkää ampuko.
Päätön yksityiskohta Andy on hieman viinamiehiä myös IRL.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.5.09 22:07:14

nostan

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   31.5.09 22:46:22

Hienoa, jatkoa oli ilmestynyt:)
Muutamia virheitä tuossa pätkässä oli, mutta ei niin että olisivat lukemista haitanneet.

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   31.5.09 23:40:00

oi jatkoa tullu. Lisää lisää :D

Päivämäärä:   1.6.09 19:08:19

niin just jatkoa lisää.. enkä mä ainakaan mitään virheitä huoannu:D:D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   1.6.09 21:22:33

Hei oikeasti, tiedättekö miten masentavaa on kun luvussa tapahtuu näin paljon ja kommentti on vain LISÄÄ : DDD
Kiitos kuitenkin kaikille ^-^

Lähettäjä: tölkki 
Päivämäärä:   1.6.09 22:11:03

Tän tarinan hyvä puoli on monipuolisuus ja se, että on epätavallisempiakin/vähemmän julkisuudessa tunnettuja asioita, joista kirjotat rohkeasti.

Päivämäärä:   2.6.09 12:59:47

En osaa antaa mitää järkevää kommenttia. Anteeksi.

Päivämäärä:   3.6.09 19:55:02

Adadadadad, en oleta et ois irlis jonku tappanu, mut aika jäätävän aidoks sait sen kuvailtuu Oo Varsinki ton jälkipaniiki, upeeeeet 8)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   3.6.09 20:16:41

Kiitos Helmille ja tölkille! Ad on sekoitus niin monta ihmistä ettette usko. Mutta kyllä, eräs Adin esikuvista on ajautunut samaan tilanteeseen "Jaken" takia.

LähettäjäKielo_Kokaiini 
Päivämäärä:   4.6.09 19:56:43

ihihihiii jatkoaa kiitof :D mä en nyt osaa olla yhtään rakentava, mutta mahtavaa mahtavaa jatkajatka :)

Päivämäärä:   5.6.09 15:04:05

Jessus, oikeest ! NÄDIII ! =)=))=)=)=)=) :D

Okei, mä en ala.

Nii joo piti kans sanoo siit, et kiva ku välil tulee taas Ad ja Jake juttuu ku aika pal kuitenki nois pää henkilöis (Jimmy+Thom) ja ite jotenki sit taas tykkään yli paljon täst Ad sekoituksest niii...... :D

Siis kyl määä mielelläni luen Jimmy Thomiiki, mut siis näi pitkä Ad pätkä sai mut taivaasee 8)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   5.6.09 17:52:08

NÄDII? :D Ookko joku tamperelainen vai miksi en tajua mitä ajat takaa.... :D (ps. tarinassa ei ole yhden ensimmäistäkään Jimmyä........:DD) Mutta kiitos, ja me kaikki rakastamme Adia :D

Päivämäärä:   7.6.09 13:26:08

Hahahhaa, joo en oo tamperelaine (olisinki<3)
Iha peräkorvesta tullaaaan :D

Noooooo ei nii..... (mitäköhä mää oon tehny ku kirjotin tota kommenttii.... Hmmmmmmmm, perjantai..... En halua tietää :'D)

Mut joo tol Jimmyl oon varmaa tarkottanu Johnnyyy :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   8.6.09 18:10:06

Jees. Pisti tuo Jimmy tuolla vaan niin perkeleeste naurattaan : D [päätön: alunperin tarinassa OLI Jimmy, eräs Johnnyn kavereista. 1.osassa Johnny pakenee Timin luo Thomin petettyä häntä Adin kanssa, tämä henkilö oli alunperin Jimmy. Mutta sitten päätin laittaa Timpan siihen (:]

Katsotaan sitä jatkoa tässä piakkoin ehkä. Pahoittelen että nykyään ei tule tarinaa samaa tahtia kuin ennen mutta oon kokoajan töissä kiinni ja jos en ole niin kone takkuilee :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   9.6.09 22:22:25

Luku 6

Michael kuuli auton kaartavan pihalle ja nosti kasvonsa Bemarin konepellin alta. Sean seisoi pihalla autonsa vieressä ja tuijotti ovea. Miken kasvoille nousi väkisin hymy, hän katsoi näkyä hetken ja astui ulos autotallista.
-Älä suotta mene sinne, mä olen täällä! Hän huusi ja lähti kohti Seania, yrittäen nostaa housujaan.
-No öö tuota... Moi, Sean yritti Miken hölkätessä kohti. -Onko kukaan muu kotona? Hän varmisti vielä.
-Ei, Johnny koulussa ja Mia töissä, Mike vastasi. -Haluatko sä kahvia, sä taidat tulla suoraan töistä?
-Hmm... Joo kiitos, tulen, miten niin? Sean vastasi ja lähti seuraamaan Mikeä sisälle.
-Toi puku sut kavalsi. Yleensä sulla ei ole kravaattia, ihan noin jäykkäniskaista pukua ja valkoista paitaa, Mike sanoi ja kääntyi yhtäkkiä hymyillen. Sean pelästyi, Mike nauroi ja avasi oven. Mike johdatti miehen keittiöön ja alkoi etsiä kuppeja.
-Jumalauta kun Johnny tekee sitä muuttoa niin se ei ehdi pitää kämpästä huolta... Hän murisi itsekseen katsellessaan tiskikoneeseen. -No mutta, mitäs sulle?
-Ajattelin vain tulla käymään ohiajomatkalla, Sean vastasi kääntäen katsensa nopeasti ikkunaan Miken kääntyessä.
-Paskanvitut, me ei todellakaan olla sun kotimatkallas. Sä poikkesit noin kymmenen kilometriä per suunta tämän takia, ala puhua, Mike sanoi korottamatta ääntään.
-Ei se taida olla kauhean tärkeää, mä vain halusin nähdä sut, Sean vastasi ja hellitti solmiotaan. Mike istui ja sekoitti kahviaan.
-Et sä sitä varten poikkea tota vertaa työmatkalla. Sä olisit soittanut että lähdenkö mä bisselle, Mike vastasi. -Sä tiedät hyvin missä Johnny ja Mia on tähän aikaan.
-Mitä sä yrität vihjailla? Sean kysyi. Hänestä tuntui että Mike vihjailisi jotain, mutta hän ei ymmärtänyt miksi.
-En mitään. Sitä vain että sulla on pakko olla asiaa. Sä olet tasan kerran ennen tullut suoraan töistä katsomaan mua, satutko muistamaan? Mike hymyili vinosti ja nosti jalkansa ristiin.
-Én halua unohtaa, Sean vastasi ja hymyili väkisin.
-No niin, joko sä haluat kertoa mulle mitä asiaa sulla oikein on? Mike yritti. Sean leikki hermostuneesti hihallaan.
-No hyvä on... Mä ajattein tulla kertomaan että mä en vain voi päästää susta irti. Mä ajattelen sua aivan liikaa, mä olen kuin joku saamarin 12-vuotias! Seanin ääni kohosi sana sanalta, hän tuijotti Mikeä kiinteästi silmiin. Olemuksesta oli sanojen myötä hävinnyt epävarmuus. -Mä olisin valmis mihin tahansa. Mä olen kieltäytynyt vaimostanikin, mä en vain voinut! Sean huokaisi ja yritti olla romahtamatta jälleen.
-Voi luoja mies. Viime viikolla sä väitit mulle olevas pääsemässä yli! Michael vastasi ja tyhjensi kuppinsa.
-Pelkkää paskapuhetta, mä tiesin sen silloinkin. Johnnylle mä kerroin silloin kun se kysyi. Mä olen useasti kuvitellut että se on mennyt ohi ja mä pystyisin jatkamaan elämääni mutta se pilvilinna romahtaa nopeasti, Sean kertoi, puhuen lähinnä ikkunalle.
-Mä välitän susta, sitä mä en kiellä, ja jos mä olisin sinkku niin kaikki vois jatkua niinkuin ennenkin, mutta tilanne on tämä. Ja mieti mitä tapahtuu jos Irene saa kuulla... Siitä ei enää hymyllä selvitä, Mike pudisti päätään. -Kuinka monta kertaa tästä on puhuttu?
-Älä edes ajattele sitä! Sean sanoi nopeasti ja kauhukuvat pyyhkivät filminä mielessä. Mike ei enää vastannut vaan haki lisää kahvia. Hiljaisuus ei ollut edes painostavaa, se oli yksi niistä asioista joiden takia Mike piti Seanin seurasta.
-Jaha, Mia tuli kotiin, Mike huomautti. Sean nosti katseensa pöydästä ja laski kätensä. Mian punainen Chevrolet kaartoi pihaan aivan liian lujaa ja teki hyvin vaarallisen jarrutuksen.
-Tai sitten se on Johnny, Mike yritti hymyä. Mia kuitenkin nousi autostaan normaalin näköisenä, asetellen hiuksiaan. Ilme muutui hieman kummastuneeksi hänen huomatessaan kultaisen BMW:n. Mia tuli sisälle, riisui takkinsa ja ilmestyi hymyillen keittiöön. Hän suuteli Michaelia laskien salkkunsa ja käsilaukkunsa tuolillle.
-Mun pitäisi varmaan lähteä, Sean sanoi ja nousi tuoliltaan. -Tulin vain vaihtamaan pari sanaa, hän lisäsi Mialle ja lähti kohti eteistä. Mikellä tuli melkein kiire hänen peräänsä.
-Mitä sä teet perjantaina? Sean kysyi vielä kiskoessa kenkiä jalkaansa.
-En tiedä, onko ajatuksia? Mike vastasi.
-Ajattelin että voitais mennä istumaan iltaa, Sean sanoi. -Otetaan vaikka Johnny mukaan, hän lisäsi nopeasti. -Nyt kun se pääsee baareihin.
-Jaa, kai se sopii. Siis nyt kun se pääsee laillisesti... Ja voidaanhan me Thomaskin ottaa mukaan, Mike naurahti. Sean hyvästeli hymyllen ja lähti. Michael palasi keittiöön jossa Mia istui Seanin vanhalla paikalla. Mike istui omalle tuolilleen ja nosti jälleen kahvikuppinsa.
-Kuule... Mä saatan nyt kuulostaa ihan hullulta mutta mä en voi enää olla kysymättä, Mia sanoi hitaasti.
-Kysy vain, Mike sanoi rauhallisesti vaikka hänen sisuksensa olivat jäässä pelosta.
-Ei... Se kuulostaa tyhmältä... Onko sulla ja Seanilla jotain? Mia paukautti. Mike laski kupin pöydälle, peläten sen putoavan käsistään.
-Mistä sä tollasta? Hän kysyi, aivan liian nopeasti.
-Mua on vain epäilyttänyt meidän kihlajaisista asti. Teidän käytös kun te olette samassa huoneessa... Se on outoa. Aluksi mä ajattelin että Sean suhtautuu suhun varauksella koska sä olet biseksuaali mutta sitten mua alkoi epäilyttää koska te käytte baareissa kahdestaan ja noin, Mia selitti vetämättä henkeä.
-Voi hemmetti... Mike huokaisi ja kokosi itseään. -Sean oli joskus todella paha fobikko. Se rupes kerran lässyttämään mulle jotain poikien suhteesta ja se pänni mua niin huolella että mä päätin vähän järkyttää sitä. Niin mä teinkin mutta se ihastui muhun! Mike selitti ja hieroi kasvojaan.
-Herraisä, en olisi uskonut... Milloin tämä tapahtui? Mia kysyi.
-Silloin kun me oltiin kesällä erossa hetki. Mulla ei ole Seania kohtaan mitään, se on hyvä tyyppi mutta ei mulle enkelikuoro laula kun mä sen nän, Mike selitti. -Mä olen tehnyt sille useasti selväksi että mä rakastan sua ja mä en voi missään muodossa olla sen kanssa.
-Sean on kyllä viimeinen ihminen josta mä uskoisin tuota. Oletteko te olleet sängyssä? Mia kysyi. -Vastaa ihan rehellisesti, eihän me silloin varsinaisesti oltu yhdessä.
-Ollaan oltu, Mike vastasi.
-Luoja... Mä taidan tarvita hetken yksin, Mia hieroi kevyesti kasvojaan.
-Pärjäätkö sä varmasti? Jos mä palaan Bemarin luo niin sä saat rauhottua hetken, Mike sanoi.
-Kyllä mä pärjään, kaikki hyvin. Mene vain, Mia sanoi. Mike silitti hänen hiuksiaan ja lähti.

Johnny nosti kätensä sohvan selkänojalle ja haukotteli leveästi. Televisiosta tuleva ohjelma meni korvasta sisään ja seuraavasta ulos, hän tuijotti ruutua tyhjän lasin yli näkemättä mitään. Hän käänsi katseensa Mian tullessa huoneeseen.
-Moro, mitä muija? Johnny naurahti mutta vakavoitui nähdessään Mian ilmeen. Hän laski jalkansa sohvapöydältä tehdäkseen Mialle tilaa vieressään. Nainen katsoi hetken sivuun, pyöritti kaulakoruaan ja mietti sanojaan.
-Mä tiedän että isä kertoi siitä ja Seanista päivällä, liittyykö tää siihen? Johnny kysyi.
-Ei oikeastaan, Mia vastasi. -Mä vain mietin että millainen Mike on kun se juo? Hän kysyi, Johnny puri huultaan.
-Mistä sulle toi tuli mieleen? Johnny kysyi ylättyneenä.
-Päätin kysyä, onhan jouluun vielä aikaa mutta silti... Mia kohautti olkiaan ja nosti jalkansa sohvalle.
-Aivan joo... Samanlainen se on kuin mä. Oikeastaan aika apaattinen. Istuu sohvalla, vetää viinaa, sammu, herää ja vetää kierroksen uusiksi. Joskus se alkaa avautumaan mutta yleensä kannattaa antaa olla ihan omillaan. Ei se ole ruvennut riehumaan kuin kerran, mä menin häiritsemään sitä... Johnny yski hetken ja kääntyi uudelleen Miaa kohti. Hiukset löysällä ponnarilla, meikittä, yllään toppi ja fleece-housut, Mia näytti oudon pieneltä ja avuttomalta. -Okei, mä olin itsekin niin jurrissa että mulla oli munaa mennä ilmottamaan sille että meidän pitäisi päästää äidistä irti tai jotain muuta, en muista kunnolla muuta kun sen että sen jälkeen mä juoksin ja saatanasti, Johnny naurahti ja yski jälleen.
-Ei kai Mike käynyt suhun kiinni? Mia kysyi pelästyneenä.
-Pelottelinko mä sua liikaa? Ei kunnolla, isä ei ikinä löisi meitä, osasyy on tietysti ettei se osu ikinä, Johnny hymyili. -Ja vielä vähemmän se suhun kajoaisi, ole rauhassa. Ja voi olla että koska sä olet täällä, me voidaan viettää ihan normaali joulu.
-Toivottavasti. Mä tiedä tiedätkö sä, mutta mun entinen mies löi toisinaan humalassa, siksi mä vain kysyn, Mia sanoi. Ääni oli koruton, Johnnylle tuli surkea olo hänen huomatessaan kuinka äänestä katosi Mialle tyypillinen ranskalainen kehräys. Mia istui hänen vieressään jalat sohvalla, kummallisen pienenä.
-Sun on aivan turha kuvitella että isä edes nipistäis sua, varsinkin jos se tuosta tietää, Johnny vastasi. Hän laski kätensä sohvan selkänojalta ja silitti nopeasti Mian hiuksia. Mia hyökkäsi halaamaan häntä, olkoonkin että tämän asento oli hankala, poski vasten rintaa ja kädet vatsan ympäri. Tämän jälkeen Mia kääntyi ja jäi Johnnyn viereen tuijottamaan televisiota. Molemmat istuivat rauhassa, Johnny heitti jalkansa jälleen pöydälle. He tuijottivat televisiota liikkumatta, kunnes Johnny tajusi ylimääräisen painon hauistaan vasten. Mia ei herännyt edes siihen, kun ovi kolahti ja Mike palasi autotallista. Mies tuli olohuoneen ovelle.
-Hiljaa, Mia nukkuu, Johnny sanoi nopeasti.
-Olisi se pitänyt arvata että heti kun silmä välttää niin sä olet mun naista iskemässä, Michael nauroi.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   9.6.09 22:23:09

Jäi sanomatta että kyllä, tämä on kirjoitettu kiireessä ja selkolukematta. :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   10.6.09 18:50:23

Nosto!

Päivämäärä:   10.6.09 21:17:07

hyvä pätkä :)

Lähettäjä: Lömmi 
Päivämäärä:   10.6.09 22:56:32

Kiiiiitoksia pätkästä! :D

Lähettäjä: Muisto97(koulussa) 
Päivämäärä:   11.6.09 13:52:00

IIIIHANA pätkä8)
Vähänkö väki kattoo, kun hihittelen ittekseni, kun pitäis pakertaa jotain tylsää power point harjotusta..

Jatkoa pian, jooko?!?

ja ei tuosta huomannu, et ois kiireellä kirjoitettu.

Päivämäärä:   12.6.09 21:58:09

"Päätön yksityiskohta: Kyllä, olen kodinhoitaja sekä vaarallinen kuski."

Mäki oon vaaralline kuski 8) Ja huono :---D

Nojuuu, oli tälläne miccu & miisku luku tämä näköjäsjäs... Vähän vittuttaa soi Sean, back of bitch :--D Mut eihän siin ois mitää hauskaa jos se sit ois päästäny irti.

Vähä enemmä täta entterii ois saanu raiskata, et aika pötkös tää teksti mut so what.

Johnny (wow, nimi oikein<3) oli tosi sulone tos lopus, varsinkin toi "en muista kunnolla muuta kun sen että sen jälkeen mä juoksin ja saatanasti" pakko myöntää et rupesin nauraa :--D

Joopa jooo, eipä sitte muuta :)

Päivämäärä:   12.6.09 22:06:29

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   14.6.09 17:32:39

miccu & miisku? :'D
Tykkään tunkea tuota Seania tuonne... sen kanssa vain kävi se lumipalloefekti, koska alkuun ei ollut tarkoitus hommasta tulla tällaista farssia, mutta kun suunniteltiin niin kuulosti paremmalta laittaa äijä ihastumaan ja noin edelleen... pahempaa seuraa! ;D
huomasin kyllä itsekin että koko hommaan tuli tasan kaksi kappaletta mutta kun tuo aika/paikka ei nyt suostunut muuttumaan... jatkoa katsotaan joskus (:

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   15.6.09 17:54:20

Nostan hieman. Yritän inspiroitua jatkamaan..

Päivämäärä:   16.6.09 16:15:10

jatka...:D

Päivämäärä:   16.6.09 17:00:53

Nii just nopeesti.

Lähettäjätripi 
Päivämäärä:   17.6.09 16:40:18

Nyt ilmottaudun Luin Syntisen Kaunis Mies -osan jo kuukausia sitten, ja jatkoin sitten Mies voi kuolla suudelmasta -osaan. Sitä en saanut luettua loppuun asti, mutta kyllä mulla on ollut tarina tallessa työkoneella koko ajan! Nyt aloin taas vilkuilla vanhoja pätkiä, jotta pääsin juoneen mukaan ja jatkoin siitä mihin viimeksi luulen jääneeni.

En yleensä tykkää slash-tarinoista, mutta tämä iski ja lujaa. En tiedä onko se sitten se tosiseikka, että tämä perustuu toteen. Ja Päättömät yksityiskohdat ovat aivan ihania, ja toimivat niin sanotusti välikevennyksinä.

Olen fani, mutta en ala kinuamaan jatkoa, kun mulla on vielä kuusi lukua lukematta edellisestä osasta ja kokonaan tämä uusin.. Mutta toivon silti että saat inspiraatiota edes sen verran että tarina saa päätöksensä jotenkin fiksusti, tai sitten halutessasi vähemmän fiksusti ;)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.6.09 15:38:54

Ette tiedäkään miten mukavaa on kun joku ilmottautuu vielä tässä vaiheessa tuohon tyyliin (: Kiitos! Loppu on huolella hiottu.
Taisin luvata teille joskus poistettuja kohtauksia.. vieläkö löytyy kiinnostusta?

Lähettäjä: Hummanukka 
Päivämäärä:   18.6.09 17:07:41

Täältä ainakin löytyy kiinnostusta :)
Jatkoa odotellaan!

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   18.6.09 17:14:14

Löytyy kyllä:) Jatkoa oottelen kovasti:)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.6.09 17:45:58

Luku 7

Michael katsoi nuorempaa poikaansa makuuhuoneen ovelta. Johnny makasi pitkin pituuttaan sängyllä ja yritti totutella ajatukseen uudesta asunnosta. Kerrostalo oli vain muutamien kilometrien päässä Adrianilta, kiitettävän lähellä kaupungin keskustaa. Asunto oli kahdeksannessa kerroksessa, Johnnya nauratti ajatuskin kuinka korkeanpaikankammosta kärsivä Thom reagoisi. Poika ei ollut edes käynyt tulevassa kodissaan, johon kuului melko suuri olohuone, keittiö, kylpyhuone sekä makuuhuone josta pääsi parvekkeelle. Johnny ainakin oli tyytyväinen uuteen kotiinsa.
-Jos mä lähden takaisin töihin? Mike kysyi ja toi Sophian Johnnyn vierelle. Tyttö asettui makaamaan samoin kuin Johnny ja nousi ylös nauraen kun Johnny alkoi nauraa. Sophia kiipesi Johnnyn mahan päälle istumaan.
-Ihan rauhassa vaan, mulla on kaikki tavarat nyt täällä, Johnny vastasi. Mike lähti ja Ad tuli huoneeseen. Hän istui sängylle oven kolahtaessa ja kuunteli kuinka hissi laskeutui alas.
-John... Ad sanoi purren huultaan. Hän mietti sanojaan, hänen oli pakko kertoa Johnnylle. Hän uskoi Johnnyn ymmärtävän mutta pelkäsi silti. -Mä haluaisin vielä vaihtaa pari sanaa, Adrian sanoi ja kaatui veljensä viereen. Sophia pudottautui isänsä ja setänsä väliin.
-Kerro mulle, Johnny sanoi ja nousi hieman kätensä varaan. Ad kääntyi kyljelleen ja nousi oikean kätensä varaan, katsoen veljeään suoraan silmiin.
-Sä olisit onnellisempi jos sä et tiedä, hän huokaisi. -Mun on vaan pakko kertoa sulle.
-Niitä asioita on niin paljon että yksi lisää ei mun hartioita kaada, Johnny naurahti. Sophia nukahti heidän väliinsä, Ad katsoi tätä ja puri huultaan. Joka kerta kun hän näki Sophian, hän joutui miettimään mitä tapahtuisi, jos eräänä kauniina päivänä hänen ovensa takana seisoisivatkin poliisit. Tyttö nukkui viattomana ja rauhallisena.
-Mä olen tehnyt jotain todella kamalaa, Ad sanoi ja hieroi toisella kädellä kasvojaan.
-Puhu, Johnny kehotti ja hymyili.
-Muistatko sä sen Jaken eksän, Tonyn? Ad johdatteli.
-Sen jonka sä pieksit sinne vessaan? Voi kyllä. Jos tää liittyy siihen niin tää ei ole mitään hyvää, Johnny sanoi edes hymyilemättä.
-Se raiskas Jaken baarissa. Jake kertoi mulle... Mä vähän hermostuin, Ad sanoi ja käänsi katseensa.
-Mitä sä oikein teit? Johnny kysyi hieman hämmentyneenä.
-Hermostuin aivan liikaa... Se kuoli, Ad sanoi ja kaatui takaisin sängylle. Johnny tuijotti hetken ilmeettömänä.
-Jessus... Johnny puuskahti. Hän avasi suunsa mutta ei saanut sanaakaan ulos.
-Mä tiedän että se on järkytys mutta mun oli pakko kertoa sulle, Adrian sanoi ja heitti rastansa selän puolelle.
-Joo... Ei mitään... Kunhan et jää kiinni siitä, lupaat, Johnny vastasi.
-On sullakin tärkeysjärjestys! Ad nauroi. -Mä lupaan, hän hymyili ja silitti veljensä poskea.
-Voisin väittää välittäväni susta hieman enemmän kun siitä hemmetin mulkusta, Johnny vastasi, hymy palasi kasvoille.
-Se on hävitetty eikä siitä luultavasti kuulu enää mitään... Kunhan et kerro kellekään, et Thomille etkä isälle, Ad painotti.
-En varmasti, Johnny lupasi, yritti peittää järkytyksensä. Sophia heidän välissään heräsi, haukotteli ja kääntyi jälleen pieneen sikiöasentoon nukkumaan.

Thomas olisi halunnut piiloutua kaappiin ja lukita oven jotta kukaan ei löytäisi häntä. Hän kuitenkin istui kuin pultattuna kiinni sohvassa ja odotti. Hänen äitinsä istui nojatuolissa yhtä odottavaisena, mutta samalla innostuneena. Irene hyppäsi pystyyn ja juoksi ovelle kuullessaan Chrisin uuden Citroënin äänen. Ovi kolahti, Chrisin ääni kuuui eteisestä, hieman hankalana Irenen halaamisen alta. Christian pääsi irti ja hänen äitinsä siirtyi seuraavan urhin kimppuun.
-Andy! Sä olet kasvanut! Irenen lause jäi soimaan Thomin ympärille. Nimi sai oudon soinnin, hän halusi entistä enemmän karata pois. Ennen kuin hän ehti toteuttaa suunnitelmaansa takaoven kautta katoamisesta, Christian ilmestyi olohuoneeseen halaamaan häntä. Kun Thomas vapautui veljensä otteesta, hän huomasi ovella seisovan Andyn.
-Moi, Thom sanoi hiljaa, tuskin kuuluvasti. Andy tuli sohvalle hänen viereensä ja odotti että Irene häviäisi keittiöön.
-Et sitten soitellut, mies totesi. Thomia kammotti partaveden ja deodorantin tuoksu. Andy nojasi toisella kädellä polveensa, Thom katsoi nimetöntä ja pikkusormea joista puolet olivat hävinneet jonnekin. Andy oli baarissa nauraen kertonut kuinka kerran oli lihaveitsi heilahtanut. Thom pudisti päätään vastaukseksi ja yritti apua anoen katsoa Christiania. Irene tuli olohuoneeseen ja laski pöydälle tarjottimen jolla oli kahvimukeja ja pullaa.
-Syökää sitten! Rokaan menee vielä tunnin verran, Irene hössötti ja istui Chrisin vieren. Andy otti kaksi mukia ja ojensi toisen Thomille.
-Niin Andy, oletko sä kuullut että Thom meni kihloihin vähän aikaa sitten? Irene kysyi innoissaan.
-Vai nin, en tiennyt, Andy vastasi ja hymyili. Hän vilkaisi Thomia joka väänteli kuppiaan vaivaantuneena.
-Juu! Johnny kosi oikein ihanasti tuolla keittiössä, Irene jatkoi ymmärtämättä kiusaantunutta hiljaisuutta. -Muuttavat yhteen kun koulu loppuu!
-Jaa, sä roikut sitten taas Johnnyn luona, Andy sanoi, hän hymyili Irenelle mutta lause oli suunnattu Thomille, eikä sen sävyssä ollut mitään ystävällistä.
-No niin no joo... Thom änkytti.

Irene keräsi mukit tarjottimelle ja lähti keittiöön. Thomin kännykän viestiääni rikkoi vaivaannuttavan hiljaisuuden. Viesti tuli Adrianilta; "mä olen nyt Johnnylle, tulen kohta käymään, ok?" Hän vastasi nopeasti ja laittoi puhelimen pois, toivoen Adin tulevan hyvin nopeasti. Andy ja Chris alkoivat keskustella jostain, Thom toivoi olevansa huomaamaton. Lopulta Mersun ääni kuului pihalta, Thom ryntäsi Adia vastaan.
-Mikä hätänä? Ad naurahti ja sulki oven perässään.
-Ei naurata, ei yhtään! Chris toi kylään yhden tyypin jonka kanssa mä olin kerran ja jota mä en halua nähdä! Thom kuiskasi. Ad nauroi ja riisui kenkänsä. Hän ojensi pojalle muovikassin ja seurasi tätä olohuoneeseen, hymy hyytyi kun hän näki Andyn.
-Mitä sä täällä teet!? Hän kysyi yllättyneenä. Andy näytti siltä että hänen silmänsä putoaisivat seuraavaksi sohvalle.
-Jumalauta! Mitä sä täällä teet!? Andy vastasi nauraen.
-Mä olen Thomin poikaystävän isoveli! Ad vastasi pidätellen nauruaan.
-Mä olen Chrisin kaveri, Andy vastasi ja alkoi nauraa.
-Mitä... Mistä te tunnette? Thom kysyi yllättyneenä Adilta.
-Jaken kautta, Ad vastasi nopeasti. -Mun pitää varmaan mennä, töissä odotetaan, hän lisäsi ja kääntyi. Andy nousi ja seurasi häntä eteiseen. Andy avasi suunsa mutta Adrian veti oven auki ja nyökkäsi ilmeettömänä. Andy ymmärsi yskän ja seurasi miestä ulos.
-Sä olet kyllä viimeinen ihminen johon mä luulin törmääväni tullessani tuomaan Thomille vaatteita, Ad pudisti päätään ja sytytti tupakan.
-Thomas ei tiedä? Andy kysyi.
-No ei todellakaan! Mä kerroin tänään Johnnyllekin. Ja vasta ehkä kuolinvuoteellani voin kertoa Thomille, Ad hieroi kasvojaan. -Älä puhu sille mitään siitä, me tavattiin Jaken kautta baarissa tai jotain, okei? Hän varmisti. Andy nyökkäsi, Adrian lähti kohti autoaan ja heilautti kättään viimeisen kerran.
_______
Päättömiä yksityiskohtia: jokos muistuu mieleen kuka oli tuo Andy joka veti viskiä ja hävitti Tonyn?
Ja kyllä, herralta puuttuu ihan oikeasti kaksi sormea lähes täysin.

Tänään voisi noita poistettuja kohtauksia vilkaista. Ilmestyvät kotisivuille pienen esittelyn kanssa.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.6.09 18:31:10

http://geocities.com/jimmy_skm/poistettuja.html
no niin! Sain yhden kohtauksen kirjoitettua koneelle. Lähinnä Sean/Mike ja Johnnyn pettämätön huumori [he-he...] joten jos kiinnostaa niin lue pois (: lisää tulee.

Päivämäärä:   18.6.09 19:06:23

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.6.09 19:27:50

Korjaus edelliseeni. Sieltä löytyy nyt kolme pätkää, yksi 1.-osasta ja kaksi 2.-osasta. Lisää tulee jos luette.

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   18.6.09 20:11:18

Lisää vaan:) hyvä lukea noita, ja verrata siihen mikä täällä on julkaistu:)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.6.09 22:46:54

No kiva että jollkin kelpaa (:
Varoitan nyt jo että seuraavasta luvusta tulee pitkä ja se sisältää lapsille haitallisia kohtauksia...

LähettäjäHappiest 
Päivämäärä:   19.6.09 15:58:11

Joku vois piirtää kuvia näistä päähenkilöistä :) Mut mahtava, kannustan jatkamaa! :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.6.09 16:07:01

Onhan noita muutama tehty tässä työn ohessa... Mutta olisi hauska nähdä teidänkin versioita :D

Tilanne on jätkät tämä.
Geocities ilmoittaa lopettavansa. Jimi ajattelee, no problem! vaihdetaan freewebsiin. Jimi vaihtaa freewebsiin, tällä hetkellä Jimi voisi mieluusti vetää armottomat kännit ja antaa homman olla. Miten @!#$ hankalaa voi olla! ei täältä löydä edes minkään sortin HTML-editoria.. voi armo. Onko näitä muita ilmaisia ja helppoja olemassa?

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.6.09 18:42:12

Nostan (:

Lähettäjä: Marsipaani^^ 
Päivämäärä:   20.6.09 20:28:58

Jatkoa (:

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.6.09 22:06:52

Jatkoa tulee heti kun ihmiset ilmottautuvat olevansa kuuluvilla (= vai ovatko kaikki juhannuskankkusessa sängyn pohjalla?

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   20.6.09 22:15:18

mä haluan ainakin jatkoa !!

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   20.6.09 22:15:42

kuuluvilla ollaan. muuten olis kyl krapulaa potemas jossain mutta suunnitelmat kusi joten >:D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.6.09 22:44:48

Selvä, tämä on pitkä luku ja tässä saattaa olla pari tapahtumaa liikaa.

Luku 8

Thomas nousi sängylleen istumaan oven avautuessa. Andy astui huoneeseen, Thom tunsi jällen halua karata ikkunasta. Hän oli yrittänyt vältellä Andya koko vierailun ajan, mutta nyt mies tuli sanaakaan sanomatta hänen eteensä.
-Et sitten soittanut, hän sanoi ja nojasi eteenpäin. Thom avasi sunsa vastatakseen mutta Andy työnsi hänet selälleen ja kumartui päälle suutelemaan Thomia, joka yritti työntää miestä pois.
-Mä haluan sua, Andy kuiskasi.
-Mä en sua! Mä seurustelen, Thom yritti.
-Eihän sen tarvitse tietää, Andy huomautti ja nousi hieman. Thom nousi käsiensä varaan ja punnitsi vaihtoehtoja tuijottaen vihreitä silmiä, jotka katsoivat häntä takaisin. Andy tuli hieman lähemmäs, Thom ei väistänyt vaan nousi hieman eteenpäin, nosti toisen kätensä Andyn kaulalle ja suudelma jatkui. Kumpikaan ei huomannut kuinka ovi avautui.
-Mitä hemmettiä? Johnny kysyi ja löi oven kiinni. Andy hyppäsi nopeasti sivuun ja Thom tuijotti sanattomana. Andy istui Thomin viereen ja kietoi kätensä tämän ympärille.
-Tää ei ole sitä miltä näyttää... Andy... Mä... Thom sopersi.
-Tää on just sitä miltä näyttää, Andy totesi rauhallisesti. Johnny harppasi parilla askeleella Andyn eteen, otti tätä paidasta ja tempaisi miehen ylös. Hän riepotti miestä kaaressa ja paiskasi tämän päin seinää.
-Johnny! Thom yritti mutta Johnny käveli Andyn luo, nosti tämän ylös ja potkaisi haaroihin polvella. Andy huusi tuskasta, Christian ryntäsi huoneeseen ja pysähtyi ovelle, tuijottamaan kuinka Johnny istui Andyn päällä ja iski tätä nyrkillä kasvoihin.
-Mitä @!#$ä täällä tapahtuu! Päästä irti siitä! Hän karjaisi. Johnnyn nyrkki pysähtyi ilmassa ja hän nousi. Andy jäi hetkeksi selälleen pidellen vuotavaa nenäänsä.
-Älä nyt hermostu, Andy naurahti ja nousi ylös.
-Johnny, katso nyt mitä sä teit, Thom sanoi karheasti, hieman itkuisesti. Hän etsi Andylle nenäliinan, mies kuivasi verta nenästään.
-Puolustatko sä tota? Taisit olla äskeisessä mukana, pahoittelen että keskeytin, Johnny sanoi hieroen ohimoitaan, Thom pysyi vaiti. -Ei jumalauta... Johnny huokaisi.
-Toisaalta, Andy huomautti Thomin vierestä sängyltä. -Mun pitäisi varmaan olla varovainen jos sä olet samanlainen kuin isoveljes, hän jatkoi ja nautti nähdessään kuinka väri pakeni Johnnyn kasvoilta.
-Mitä... Mistä sä sen tiedät? Johnny kysyi kauhuissaan.
-No mä sen sieltä hävitin, olin Claudelle palveluksen velkaa, Andy sanoi ja nautti vallan tunteesta. Johnny oli silminnähden kauhuissaan, yritti piilottaa pelon raivoonsa. Hän olisi voinut tappaa Andyn siihen paikkaan.
-Johnny, mistä se puhuu? Thom kysyi ja tajusi välittömästi ettei hänen kannattanut puhua.
-Turpa kiinni, Johnny ärähti, Thom kavahti kauemmas vaikka Johnny seisoi paikallaan keskellä huonetta.
-Jaa, poju ei siis tiedä? Andy hymyili vinosti. -Taidat sä olla joku vitun eunukki kun ei ole munaa kertoa sitäkään. Tuskin sitä vertaa että panisit sitä kunnolla, hän jatkoi ja hymyili. Hän istui lähemmäs Thomia ja sipaisi tämän hiuksia.
-Pidä jumalauta näppis irti, Johnny ärähti.
-Älä nyt, kyllä poju tykkää kun meillä oli viimeksikin niin mukavaa, Andy hymyili. Thom avasi suunsa sanoakseen jotain, Andy käänsi hänen kasvojaan ja suuteli suoraan suulle.
-Nyt riitti, Johnny ärähti ja astui hieman eteenpäin. Christian yritti tarttua häntä hartioista mutta jäi toiseksi. Andy nousi myös, Thom seurasi lamaantuneena kuinka Andyn takaraivo iskeytyi seinään. Andy potkaisi Johnnya mahaan, ilma purkautui Johnnyn keuhkoista ja tämä putosi polvilleen. Hän yritti nousta mutta Andy potkaisi takaisin maahan. Andy istui Johnnyn mahan päälle ja iski tätä pari kertaa kasvoihin, toinen vastusteli heikosti ja sai lopulta otteen kurkusta. Painia jatkui hetken kunnes Christian repi Andyn irti.
-Sä olet kyllä vitun säälittävä, poju tahtois kerrankin kunnon panon, Andy sanoi ja meni ovelle. Christian piteli Johnnya hartioista. -Soitellaan, kultsi, Andy sanoi Thomille ja katosi.
-Mahtoikin olla hemmetin hyvä pano, Johnny sanoi Thomille ja sylki verta lattialle.
-Johnny, mä en... Se vain... Thom änkytti.
-Juu just niin. Tää ei oo sitä miltä tää näyttää ja sä et halunnut sitä. Mä en ole sokea enkä tyhmä vaikka sellaisena voi joskus pitää, Johnny sanoi.
-Mutta se on totta! Thom melkein itki.
-Niinhän se aina, Johnny sanoi ja sylki jälleen lattialle.
-Mikä sä olet Thomia arvostelemaan? Muistatko sä mitä tapahtui viime kesänä? Christian kysyi Thomin vieressä. Thomas tiesi miten sanat vaikuttivat Johnnyyn, hän yritti hävitä sängyn sisälle Johnnyn lähes kasvaessa raivosta.
-Tiedätkö sä muka itse mitä silloin tapahtui? En mä tiedä mitä toi on sulle siitä sanonut mutta älä puutu asioihin joista et tiedä mitään! Johnny ärähti. Hän hengitti pari kertaa syvään, sylki vielä kerran verta ja lähti, jättäen Thomin ja Chrisin oven toiselle puolelle. Sanomatta sanaakaan keittiössä seisovalle Seanille hän painui autolleen ja lähti. Raivo kiehui pään sisässä.

Johnny jätti autonsa baarin parkkipaikalle ja kaivoi tupakan esiin kävellessään kohti baaria. Zipon kivi oli kulunut loppuun, Johnny kirosi ääneen ja katseli ympärilleen. Hän huomasi nuorisoporukan baarin kulmalla ja lähestyi.
-Hei voisko joku lainata sytkäriä? Hän kysyi lähestyessään.
-Miksi me sulle lainattais, hintti? Löysiin farkkuihin ja huppariin pukeutunut poika kysyi. Ylimeikattu ja pelastusrenkailla varustettu tyttö hihitti. Johnny katsoi poikaa tarkkaan, tässä oli jotain tuttua, varsinkin tyylissä sanoa sana "hintti".
-Niin, mitä me siitä hyödyttäis? Toinen poika kysyi lippansa alta ja yritti puhaltaa savut Johnnya päin, epäonnistuen surkeasti.
-Voin mä sua @!#$ panna jos se siitä on kiinni! Johnny ärähti.
-Hyi @!#$! Joku vinkaisi.
-Vitun hintti! Ensimmäisenä puhunut poika sanoi jälleen. Nyt Johnny tunnisti tämän yläasteaikaiseksi luokkalaisekseen jonka isoveli oli aikoinaan laittanut Johnnyn olkapään sijoiltaan.
-Turha luulla että sä saat täältä yhtään mitään, painu hemmettiin siitä vitun homo, poika Johnnyn edessä sanoi. Tämä oli Johnnya korkeintaan rintaan asti, korvassa roikkui valtava lasikivi. Johnnyn päässä kiehui jo valmiiksi, nyt raivo kaikkea kohtaan nousi yli. Hän otti rääpäleen paidan kaula-aukosta kiinni ja löi tätä nyrkillä päin kasvoja. Poika putosi polvilleen, Johnny potkaisi kasvoihin. Porukasta kuului kiroilua, Johnny potkaisi polvet alta vanhalta luokkatoveriltaan, piti tätä paikoillaan ja väänsi toista kättä niin pitkään, että kuuli tutun äänen. Poika karjui tuskasta, joku potkaisi Johnnya niskaan ja tämä kaatui maahan. Hän yritti nousta ylös, joku painoi hänet jalalla maahan. Johnny näki jonkun kaivavan stiletin taskustaan, jota seurasi viiltävää kipua ja kaikki pimeni.

-Thomas! Äkkiä alakertaan! Irenen ääni herätti Thomin. Poika kamppaili hetken vastaan mutta hätä äidin äänessä pakotti nousemaan. Koira seurasi alakertaan. Eteisessä seisoivat Mike ja Adrian, molemmat kalpeina ja pelästyneen näköisinä. Kumpikaan ei ollut ehtinyt vaihtaa pyjamaa pois kiireessä, Ad oli sentään vetänyt takin t-paidan päälle.
-Mitä nyt? Thom kysyi hieroen turvonneita silmiään.
-Hae housut jostain ja tule mukaan, Ad sanoi ilmeettömänä.
-Miksi? Minne? Thom kyseli. Irene toi olohuoneesta hänen farkkunsa.
-Johnny on sairaalassa, Mike sanoi. Sanat vaikuttivat kaikkiin kuiin luoti, myös mieheen itseensä.
-Herraisä! Mitä on tapahtunut? Irene kysyi kauhuissaan. Thom tiesi vastauksen ennen kuin kukaan sanoikaan.
-Hankki itsensä pieneen tappeluun, rumaa jälkeä tosin... Oletko sä valmis? Ad vastasi isänsä puolesta. Sean tui eteiseen pelkät fleecet jalassa Thomin kiskoessa farkkuja ylleen. Mies meni hieman hämilleen huomatessaan Miken.
-Mitä täällä tapahtuu? Hän kysyi väsyneenä. Mike selitti hänellekin nopeasti.
-Onhan poika kunnossa? Sean kysyi ilmeisen huolestuneena.
-Mitenkuten, me ei haluttais viedä Thomia näin mutta parempi että tulee mukaan, Ad sanoi. -Me tuodaan poika kyllä kotiin, hän lisäsi ja alkoi hoputtaa Thomia kohti ovea.
-Ilmoittakaa sitten missä kunnossa Johnny on! Me tullaan katsomaan myös, Sean sanoi. Mike nyökkäsi ja luotsasi pojat ulos.
-Mitä ihmettä tapahtui? Thom kysyi istuttuaan takapenkille.
-Teidän tappelun jälkeen - joo, se soitti mulle matkalla - se oli menossa baariin, joutui tappeluun jonkun porukan kanssa. Jotenkin epäilen tietäväni keitä ne on. Kukaan ei tiedä kuka aloitti, Johnyn oli ilmeisesti pistänyt sen verran päihin kahta niistä että ne ovat naapurihuoneessa. Johnny kuitenkin on tajuton, saanut jostain veitsestä ja jotain, en kuunnellut enää sitä soittajaa vaan painuin herättämään Adin ja ovesta ulos, Mike kertoi. Thom hautasi kasvot käsiinsä, hän ei voinut syyttää ketään muuta kuin itseään.

He olivat istuneet odotushuoneessa Thomin mielestä monta tuntia. Mike vain istui ja tuijotti seinää, liikkui välillä sen verran että kävi tupakalla ja tuli takaisin. Adrian meinasi välillä jopa itkeä, Thom oli pienessä kasassa tuolilla.
-Tää oli mun vika, hän kuiskasi lähinnä itsekseen.
-Äsh, kuono kiinni. Se nyt hankkiutuu aina jotain kautta tappeluun, Ad yritti keventää. Mike havahtui ja halasi vieressään istuvaa Thomia lohduttavasti.
-Miten mä kehtaan mennä sinne? Thom kysyi.
-Sut se varmaan ensimmäisenä haluaa nähdä, Mike vastasi. Thom tajusi miesten epätoivon, pelon ja tuskan joka hänessä itsessäänkin pyöri sisällä, kyseessä oli kuitenkin Miken lapsi ja Adin veli, ei pelkästään hänen poikaystävänsä. Hän ymmärsi nousta itsesäälistään ja halasi olkaansa nojaavaa Adia nopeasti, vaikka Miken käsi oli yhä hänen ympärillään. Hän ei kehdannut halata Michaelia. Kaikki säpsähtivät puhelimen soidessa.
-Moi kulta... Sairaalassa, ei vielä mitään... Thom on täällä... Kerron joo... No mene sinäkin nukkumaan jos Sophiakin kerran... Selvä! Öitä, mäkin sua, Mike sanoi ja sulki puhelimen. -Miakin on huolissaan, hän sanoi. -Sophia nukkuu meidän sängyssä, hän lisäsi Adrianille.
-No hyvä, se kun heräsi kun sä tulit potkimaan mut ylös ja mä mietinkin saako se enää nukuttua, Ad sanoi. Miesten äänistä ei voinut olla huomaamatta pelkoa ja väsymystä, pakkoa puhua jostain jotta paniikki ei kasvaisi. He eivät olleet saaneet mitään tietoa Johnnysta.
-Herra Lydon? Äidillisen näköinen hoitaja ilmestyi Miken eteen. Mies nosti kulmiaan ja nyökkäsi. -Herännyt hän ei ole mutta voitte toki mennä katsomaan, hoitaja on paikalla, nainen selitti ja antoi huoneen numeron. Kaikki kolme olivat salamana portaissa, Thom epäröi vasta huoneen ovella. Ad otti häntä kädestä ja Mike avasi oven. Ad talutti Thomin huoneeseen, Mike seisoi jo sängyn vierellä kalpeana. Thom tarttui tiukasti Adiin ennen kun uskalsi katsoa Johnnya. Hän meinasi ruveta itkemään, Johnnyn kasvot olivat täysin mustelmilla, huuli oli halki kolmesta kohtaa, Thom oli varma että se oli ollut vain yhdestä silloin kun Johnny oli lähtenyt heiltä. Toisessa kädessä oli tiputusletku, toinen oli paketissa. Yksi korvakoruista oli selvästi revitty irti, kaulassa oli tikattu viiltohaava joka lähti korvan takaa ja jatkui solisluuhun. Thom purskahti itkuun, Ad veti hänet lähelleen ja Mike laski kätensä Thomin olalle.
-Mitä pojalle on oikein tapahtunut? Mike kysyi hiljaa sängyn toiselle puolelle tulleelta hoitajalta.
-Hän on tajuton, toivomme että hän heräisi parin vuorokauden sisällä. Tila ei ole enää kriittinen. Päähän on kohdistunut useita iskuja merkiten aivotärähdystä. Kolme kylkiluuta vasemmalta on murtunut, alavatsaa on puukotettu kerran mutta poika oli onnekas, terä oli lyhyt eikä vahingoittanut mitään, vaikka lähellä olikin. Ranteessa on murtuma, jalassa muutamia pistohaavoja samasta teräaseesta. Loput varmaan näettekin, kaulaa on viilletty ja korvakoru on revitty irti, hoitaja listasi. -Ja nenässä oli pieni murtuma mutta se oli ilmeisesti tullut hieman ennen tätä tappelua.
-Ei jumalauta, Mike puuskahti. Johnny näytti kuolleelta, se osa ihosta joka ei ollut sininen, oli täysin kalpea. Mike etsi tuolin itkevälle Thomille.
-Herää nyt kulta, Ad kuiskasi veljelleen.
-Sä et kyllä ikinä opi, Mike huokaisi Johnnylle ja istutti Thomin tuoliin. Thom kuivasi nopeasti silmiään ja tuijotti Johnnya, kuin odottaen silmien avautuvan ihan milloin vain ja miehen hymyilevän hänelle. Hän muisteli kaikkia hetkiä yhdessä, tunsi suurta tarvetta herättää Johnny ja nauraa yhdessä, istua peiton alla kahdestaan ja puhua. Hän muisti illan, jolloin he olivat kävelleet keskustasta kotiin, kauniisti valaistulla sillalla helliä suudelmia. Hän tunsi jälleen halua itkeä, Johnny oli silloin antanut sen pienen saksofonin. Sisällä Thom hymyili muistaessaan seuraavan aamun, hän tarttui Johnnyn käteen ja etsi ruumiista pientäkin liikettä.
________
Täysin päätöntä: Tämä luku on niin täynnä viittauksia edellisiin tarinoihin ja lukuihin että voitte arvuutella ja kertoa muillekin kun keksitte (;
Rääpäle, jota Johnny ensimmäisenä laittaa päihin, on tuttu naama, ikävä kyllä.

Päivämäärä:   21.6.09 14:48:28

Herraisä olin juhannukse vietos 5 päivää ja sää oot ehtiny heittää koko tarina päälaellee :--DD

En kyllä valita :-D

Johnny parka =( Ai @!#$ toi o sattunu ko vedetää korvis korvast..... Aiaiai, en oo kokenu ku melkee ja seki särki piruiks :--D

Andyy vitunn @!#$ kuole @!#$ huora @!#$ :) Thomki o ihme heebo ko tollase lähti mukaa >.<

"-Sä olet kyllä viimeinen ihminen johon mä luulin törmääväni tullessani tuomaan Thomille vaatteita, Ad pudisti päätään ja sytytti tupakan.
-Thomas ei tiedä? Andy kysyi.
-No ei todellakaan! Mä kerroin tänään Johnnyllekin. Ja vasta ehkä kuolinvuoteellani voin kertoa Thomille, Ad hieroi kasvojaan. -Älä puhu sille mitään siitä, me tavattiin Jaken kautta baarissa tai jotain, okei? Hän varmisti. "
Tätä kohtaa en oikee tajunnu :--DD Siis mitä Thom ei tiiä? Sitä et Ad tappo se yhe kusipään? Vai jotai muuta :o
Jaaa miks se ei sais tietää et ne tapas baaris :oo Whataaaa.... Jotai o ny menny mult ohi ja pahast :--D

Aika pal kirjotusvirheit, mut no problem, ei isompii. Ja parempi jaksotuski täl kerral :))

Mää jatkan nyt poistettuje kohtauksie lukemista, näkyilee taas joskusss :--D

ps. Mul tulee tost Sophiast mielee iha sellane Matilda ja Emilia :---D Sellasii lapsiiiiiiiiii :--D Ja just sulosii<3

Ja siltikää mä en voi sietää lapsii :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   21.6.09 18:02:04

Hah! Se tässä on ollut tarkoituskin.
Voin sanoa että älä kokeile repäistä irti lävistystä..
Tajusit kyllä oikein, tähän voi todeta vain että ajattele omalle kohdalle. Olen yrittänyt tunkea Adin päähän niitä asioita jotka pyörisivät itsellä mielessä samassa tilanteessa. Miehen on pakko kertoa jollekulle johon luottaa täysin, kuten juuri Johnnyyn. Häpeän vuoksi ei voi kertoa isälleen, Jake tietää jo, Thomille ei vain uskalla paljastaa, ha? Ja Ad käskee väittää että ne tapasivat baarissa, jota ei siis todellisuudessa tapahtunut : D
Kiitos hirveästi kommentista, tosi kiva saada näin pitkää palautetta! =)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   21.6.09 18:38:33

Voi kuinka kiva, nyt tajusin että tuolla on muutama noita hemmetin sensuureja joita yritän parhaani mukaan kierrellä. Ärh.

Päivämäärä:   21.6.09 22:31:32

surullista
jatka nopeetsi :)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.6.09 11:48:48

Jees. Nostelen..

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   22.6.09 13:40:37

Oi, tää on aivan ihana. Rakastan sua Jimmy <3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.6.09 17:18:13

Ohhoh, melkoisia tunnustuksia : D

Nyt kysyn teiltä. Tietääkö joku paikan johon voin pykätä uudet kotisivut? Vihaan freewebsiä..
JA tietääkö joku toisen foorumin jolle tämän voisi julkaista?

Lähettäjä: Numb. 
Päivämäärä:   22.6.09 17:51:00

Rakastanrakastanrakastan<3 En oikeesti muista koska viimeks oisin ollu näin koukussa<3

Mine voin majottaa sut jauhomato.comiin jos kelpaa?

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.6.09 18:33:15

Kiitos! Taidat olla uusi lukija? Tai ainakin uusi kommentoija! : D
Voisi kelvata, onko nuo jotkin kuvasivusi tai jotain? (:

Lähettäjä: Numb. 
Päivämäärä:   22.6.09 19:13:32

Uusi kommentoija vaan, en tienny että löytyy ht.netistä, kaveri vaan linkaks suoraan tonne geohon.

Kuva-/kotisivut, älyttömän laiska vaan rakentamaan sinne mitään, elukoille tulossa kotisivut jahka ehdin/jaksan/kykenen ^^"

Pistä vaikka säpöä raneli @ luukku. com tai lisää meseen elukkainen@ hotmail. com jos kiinnostaa tulla jauhomatoon asumaan :)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.6.09 19:26:30

Kiva kuulla että sana kiertää =) Laitan sut meseen, koitan muistaa olla siellä joskus. Jos olet valmis uhraamaan tarinoille tilaa niin olen kyllä älyttömän kiitollinen! ^^

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.