Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.7.09 16:42:58

I-Osa, Syntisen kaunis mies

II-Osa, Mies voi kuolla suudelmasta

LUVUT 1-8
LUVUT 9-13

Vieraskirja

Tänne jatketaan. Ja tosissaan, jos joukossa on muitakin jotka osaavat piirtää niin otan kyllä mielelläni vastaan (:

Re: Enkelin höyheniä ikkunalaudalla #3

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   22.7.09 17:27:06

Vois kokeilla pitkästä aikaa väkertää jotain tuherrusta. Jos vaikka illalla jaksais.

Tein viime keväänä koulun kuviksentunnilla ylimääräsenä kuvana lyijykynätyön Thomista (kuvan täytyi olla ihminen jostain kirjasta tai novellista tai jostain vastaavasta mitä on lukenut), tosin en tiiä minne se kuva on kadonnu. Ja täytynee sanoa että sain siitä kuvasta 9½ :___D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.7.09 17:31:27

Ihana kuulla! : D Laitoin välittömästi Thomille viestin että tulee katsomaan sun kommentin kun pääsee koneelle. Jään odottamaan (:

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   22.7.09 17:37:41

Kaikista paras oli kyllä kun yks kaveri sano siitä piirrustuksesta: "Jumalauta ku hyvännäköne, mistä tollasia jätkiä saa?"

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.7.09 17:42:32

No ei täältä ainakaan! Ette koske jumalauta.
Ilmeisesti piirrustuksesi oli siis tasan yksi yhteen (;

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   22.7.09 17:46:07

haha no en tiiä :D

Lähettäjä: Thomas 
Päivämäärä:   22.7.09 18:26:37

Apua!! Kiitos te ihanat ihmiset! Olen niin otettu... Mulla on faneja, ja joo oonhan mä aika komee :DD

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.7.09 18:30:31

Luku 14

Johnny laski pullon pöydälle ja käänsi päätään Timin ilmestyessä ovelle.
-Mitä nyt? Johnny kysyi ja taputti sohvaa vieressään, kehottaen istumaan. Tim istui aivan hänen kylkeensä ja nojasi olkaan. -No, mikä on? Johnny kysyi uudelleen. Tim huokaisi ja nosti jalkansa sohvalle.
-En saanut unta. Ajattelin... Tämä vastasi hajamielisesti.
-No? Johnny kehotti kärsivällisesti jatkamaan.
-Niitä aikoja kun me oltiin yhdessä... Ja viime kesää, kun mä tapasin Aaronin, Tim selitti hiljaa.
-Jos mä vain olisin silloin arvannut mihin se johtaa, Johnny pudisti päätään. -Tulitko sä johonkin tulokseen? Hän kysyi uteliaana.
-En oikeastaan. Totesin että Thom saa olla hemmetin onnellinen, Tim vastasi ja nosti Johnnyn käden hartioidensa ympäri. Johnny antoi kätensä levätä Timin harteilla, hiljaisuus laskeutui huoneeseen.
-Oletko sä ajatellut puhuvas Aaronin kanssa jossain vaiheessa? Johnny kysyi.
-En mä ihan tiedä. Tekisi mieli koska mä haluan kuulla miten se itseään puolustaa, Tim pohti. -Mä odotan jos se tekisi aloitteen, hän totesi.
-Typerä äijä, olisi varmaan kannattanut miettiä kahdesti mitä menettää, Johnny sanoi hymyillen, yritti piristää Timiä.
-Ikävöitkö sä mua koskaan? Tim kysyi yhtäkkiä. Johnny käänsi katseensa yllättyneenä.
-Tohon mä en vastaa, Johnny totesi suoraan.
-Miksi et? Tim kysyi ja kääntyi.
-Thomin takia, Johnny vastasi. Tim laski kätensä farmarikankaan verhoamalle reidelle ja kurotti suutelemaan Johnnya huulille.
-Tim, ei! Johnny sanoi tiukasti ja työnsi pojan pois.
-Ikään kuin se ois sua haitannut ennenkään, sä petit muakin, mä tiedän sen! Tim purkautui, tajuamatta kunnolla itsekään. Hän piilotti kasvonsa Johnnyn olkaan. Johnnyn silmissä kulki muistikuvat yli viiden vuoden takaa, hän oli niin monta kertaa herännyt veljensä vierestä hymyillen, etsinyt vaatteensa ja lähtenyt Timin luo niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
-Itketkö sä? Johnny kysyi yhtäkkiä tajutessaan paitansa olevan kostea. Tim piilotti kasvonsa tiukasti, kunnes Johnny ei enää yrittänyt nähdä vaan halasi häntä. Tim tarttui häneen, Johnny keinutti poikaa kuin pientä lasta. Tim antoi kostean suudelman hänen korvansa alle.
-Miksi sä et halua mua? Tim nyyhki. -Sä kieltäydyit viime keväänäkin vaikka sulla ja Thomilla oli poikki?
-Thomin takia! Johnny vastasi jälleen. -Ja mulla ei ole mitään halua olla sulle mikään lohtupano koska sä olet mun ystäväni, hän huomautti. Hän oli jo unohtanut yli vuoden takaiset tapahtumat, kun hän oli piiloutunut Timin luo. Hän muisti yhä kuinka yhtäkkiä kädet olivat kiertyneet hänen ympärilleen takaapäin ja poski painautunut lapaluuhun. Hän oli silloinkin tehnyt selväksi mitä ajatteli. Tim jäi hänen viereensä, kuivaten silmiään paitaan. Johnny antoi tämän istua siinä, kunnes tuntien kuluttua Tim nukahti hänen kätensä suojaan.

Tim ojensi sytyttimen Johnnylle pöydän yli ja puhalsi savut suupielestään.
-Mä olen nyt luuhannut teidän nurkissa melkein viikon, Tim huomautti. -Miten te jaksatte?
-Ei mitään ongelmaa, isä käski sun olla niin kauan kuin tarvitsee, Johnny vastasi. -Kunhan eilinen ei toistu.
-Ei toistu,Tim hymyili. -Mä saan varmaan vanhan kämppäni takaisin pian, hän lisäsi ja antoi aamuauringon lämmittää kasvojaan. Johnny meinasi juuri sanoa jotain kun pihatieltä kuului lähestyvän auton ääni. Sininen Audi ajoi pihaan, Johnny katsoi Timiä yhtä järkyttyneenä kuin Tim häntä. Aaron nousi autostaan ja lähestyi.
-Mä pyydän, antakaa mun puhua ennen kuin vedätte päin näköä! Hän pyysi jo kaukaa ja nosti kätensä ilmaan.
-Riippuu siitä mitä sä puhut, Johnny totesi. -Menenkö mä? Hän kysyi hiljempaa Timiltä.
-Mene vain, kyllä me selvitään, Tim vastasi. Johnny heitti savukkeen tuhkakuppiin ja lähti. Aaron otti hänen vanhan paikkansa ja mietti hetken sanojaan.
-Mä meinasin antaa tän sulle silloin kun te kävitte mutta mun ei annettu puhua, tämä totesi ja kaivoi povitaskustaan pienen rasian. -Mä ostin tämän jo ennen kuin tein mitään typerää. Se on sun, sä päätät itse mitä sä teet sillä. Mä tiedän etten saa sua takaisin sen kanssa vaikka kuinka yrittäisin, hän jatkoi ja avasi rasian. Pyöreäpintainen, kultainen sormus heijasti auringon valoa rasiassa.
-Jumaliste, Tim totesi hiljaa. Aaron sytytti tupakan.
-Mä tulin sanomaan että mä olen pahoillani kaikesta, älä muista pahalla. Mä rakastan sua mutta mä en pysty antamaan anteeksi itselleni mitä mä tein. Sä tiedät mikä mua vaivaa, Aaron kertoi. -Se on mennyt viime aikoina todella pahaksi eikä kokoaikainen alkoholin kanssa läträäminen kyllä helpota yhtään. Mieti asioita, soita jos tulee sellainen olo, Aaron sanoi ja nousi. Tim katsoi miestä, sulki rasian ja sujautti sen Johnnyn hupparin taskuun. Oli pieni ihme että Aaron pääsi lähtemään kotoaan skitsofreniansa ja paniikkihäiriönsä kanssa, Tim tiesi miten vaikeaa miehelle oli ollut tulla Johnylle asti. Hän vilkaisi keittiön ikkunaan, Johnny katsoi häntä ja nyökkäsi hymyillen.
-Odota! Hän huusi Aaronin perään ja meni autolle. Mies oli juuri avannut oven ja kääntyi katsomaan. Tim kiersi kätensä miehen vyötärölle ja nousi varpaidensa varaan suutelemaan. Aaron nosti yllättyneenä toisen kätensä Timin selälle. Kun he irrottautuivat toisistaan, Tim kääntyi ja huomasi Johnnyn seisovan portailla.
-Arvasin saakeli, Johnny virnisti. Tim vain hymyili hänelle.
-Saanko mä mun kamat? Hän kysyi. Johnny nyökkäsi.
-Jos haet, hän vastasi. Tim juoksi sisälle hänen ohitseen.

Ad avasi oven, Sophia yritti juosta tämän luokse.
-Isi! Tyttö kiljui innoissaan ja kompuroi, kunnes tarttui isänsä jalkoihin. Adrian nosti tämän syliinsä.
-Onko ollut ikävä? Hän kysyi hymyillen.
-Joo! Tyttö sanoi innoissaan ja kietoi kätensä Adin kaulan ympäri. Ad laski tämän maahan, pitäen toisesta kädestä kiinni ja lähti kohti keittiötä.
-Ad! Mikä toi on! Johnny kysyi järkyttyneenä.
-Mikä? Ad kysyi ihmeissään.
-Toi toi toi! Sun naamassas! Johnny osoitti omaa leukaansa ja pientä partaansa.
-Jaa tämä... Jake sanoi että se vois sopia mulle, ajattelin kokeilla, Ad kohautti olkiaan ja silitti vastaavaa pientä partaa leuassaan. -Mitä pidät?
-No... Kai se sulle sopii, Johnny totesi. -Tää vaatii nyt vähän tottumista. Olisit samantien kasvattanut kunnon viikset.
-Sopisko ne? Ad kysyi.
-Älä kokeile, Johnny pyysi virnistäen. -Isä! Mia! Tulkaa katsomaan mitä toi on tehnyt! Hän karjui talon toiseen päähän. Pariskunta tuli ihmeissään katsomaan.
-Mitä nyt? Mike kysyi, Johnny osoitti Adin kasvoja. -Katos, sehän sopii sulle. Kunnon amisparta!
-Sä näytät komealta, Mia hymyili ja silitti Adin leukaa leikillisesti.
-Amisparta!? Mä vedän itseni jojoon, Johnny älähti ja lähti keittiöön naureskellen.

Adrian oli juuri lähtenyt Sophian kanssa kun Thom tuli Chrisin kyydillä pihaan. Johnny otti Thomin vastaan hymyillen, tämä potkaisi kenkänsä nurkkaan ja käveli keittiöön.
-Missä kaikki ovat? Thom kysyi.
-Isä ja Mia lähtivät jälleen selvittämään jotain niistä häistä, Ad kävi hakemassa Sophian, Johnny selitti.
-Entä Tim? Thom kysyi.
-Se lähti aamulla Aaronin kanssa, taisivat saada asiansa jotenkin järjestykseen, Johnny vastasi. Hänen mielensä aavisteli pahaa tulevasta, Thom vaikutti vihaiselta. -Mikä sulla on? Johnny kysyi varovasti.
-Mikäs mulla, Thom murahti ja sitoi hiuksensa uudelleen ponnarille.
-Sulla juuri, joku risoo, Johnny vastasi ja istui.
-Sä pidät eksääs täällä viikon ja sitten ihmettelet että mikä mulla on, Thom vastasi.
-Ystävääni, Johnny korjasi. -Älä viitsi, sä tiedät hyvin ettei meillä ole mitään.
-Mistä mä sen tiedän? Thom kysyi.
-Sä et luota muhun, Johnny totesi. -Tim yritti eilen illalla mutta mä sanoin etten rupea mihinkään koska mulla on sut, lopeta nyt jo, hän sanoi. Häntä alkoi ärsyttää suunnattomasti.
-Mitä se teki? Thom kysyi haastavasti.
-Tuli mun luo, juteltiin vähän kaikkea ja se yritti ruveta suutelemaan, Johnny selitti totuudenmukaisesti. -Mä sanoin suoraan että ei, siinä se.
-Varmasti? Thom kysyi.
-No kyllä, voit ihan kysyä siltä, Johnny vastasi. -Tosin se saattaa just nyt olla vähän kiireinen...
-Okei... Thom melkein jo naurahti.

Thom makasi pimeässä Johnnyn paljaan rintakehän päällä. Johnny silitti takkuisia hiuksia, koitti hengittää syvään. Thomas etsi peiton heidän päälleen.
-Anteeksi se kohtaus päivällä, Thom sanoi hiljaa ja nojasi varovasti takaisin rintakehälle.
-Mitäpä tuosta, kyllä mä ymmärrän, Johnny vastasi ja nosti kätensä Thomin ympäri.
-Rakastan sua, Thom sanoi vielä.
-Mäkin sua, Johnny naurahti.
-Pallo, Thom lisäsi.
-Pulla, Johnny vastasi.
-Murmeli!
-Pölö...
-Kermakarkkiseni! Hunajaiseni! Pienen pieni paskapöksy!
Aaronissa ja Timissä on aika merkitsevä yksityiskohta mutta jätetään se nyt huomiotta.

Päivämäärä:   22.7.09 18:45:33

Se pulla juttu on aika legenda :) Kivaa, pidempi pätkä!

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   22.7.09 18:53:53

-Pallo, Thom lisäsi.
-Pulla, Johnny vastasi.
-Murmeli!
-Pölö...
-Kermakarkkiseni! Hunajaiseni! Pienen pieni paskapöksy!

Ihana :D Toi vipa, ei herrajumala... Oli tosi hyvä kappale, harmi et toi @!#$ maha häiritti. (Joo vähä lävistelin tota napaa 5min sitte)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.7.09 21:17:18

Thomilla on vähän tuota tapaa : D Meidän korvapuusti!

Etpä sinä navalla piirräkään (;

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   22.7.09 22:09:09

No kattoo ny saanko aikaseks :D Pitäis nukkuakki joku päivä ku huomenna miitti. Mut yritän tänään tai myöhemmi lähipäivinä ku on inspistä. Ja jos napa lopettais kiukuttelun.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.7.09 09:16:17

Kokemuksen rintaääni sanoo sulle että se perhanan napa ei lopeta kiukuttelua (;
Nostan siis.

Lähettäjätripi 
Päivämäärä:   23.7.09 13:53:12

Mun navalla oli flunssa melkein kolme kuukautta :s

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.7.09 19:29:59

Hah, tällä onkin flunssa kolmatta kuukautta...

Nostelen tässä. Koitan illalla taikoa uuden luvun koneelle. Sitten lähdenkin Thomille, en tiedä jaksanko kauheasti kirjoitella siellä.

Lähettäjä: jousi 
Päivämäärä:   23.7.09 22:06:16

Katoin äsken Muodin Huipulle, ja siinäkun meni niitä edellisiä voittajia, niin mun mieleen tuli että Thom voisi näyttää tuolta
http://www.shinystyle.tv/assets_c/2008/03/Project%20 Runway%20finale%20collage-thumb -430x330-thumb-430x330.jpg
Oikeanpuoleiselta, mutta jotenkin pienemmältä :DD
Menikö ihan metsään? :D

Ei näämmä pysty linkittämään, mutta ei se kai haittaa.. Liian pitkä osoite. Ja välit pois!

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.7.09 22:30:11

Hah, oliko ton nimi Christian vai muistanko väärin? Et varmaan nyt hae tuota elävää versiota vaan tarinan versiota [olkoonkin ettei noissa suurempaa eroa ole.] Eii aivan. [tuo äijä jokseenkin ärsyttää mua...]

Selvä. Kerrotaan nyt että tämän kirjottaminen oli mulle melko raskasta mutta joo. Päättömät selvitetään lopussa, älkää ottako tätä liian realistisesti.

Luku 15

Johnny avasi Thomille oven ja yritti hetken koota itseään.
-Mikä olo? Thom kysyi. Johnny kykeni jo kävelemään, ajamaan lyhyitä matkoja ja juoksemaankin hieman, mutta kaksi sataa kilometriä autossa sattoi olla liikaa.
-Ei hyvä idea, ei, hän totesi ja veti niin syvään henkeä kuin kykeni. Thom pudisti päätään ja suoristi liivinsä pitkän ajon jäljiltä. Juhlapaikka oli valtava, kaunis kartano. Piha oli täynnä ihmisiä, kaksi nuorta poikaa juoksivat parkkipaikalle ja halasivat Thomia, huomasivat Johnnyn, hihittivät ja kuiskivat Thomille joka esitteli sormustaan.
-Öö... Moi? Johnny yritti.
-Tässä on mun serkut, tädin kaksoset, Jesse ja Joey. Ne tulee meille täältä! Thom esitteli innoissan. Pojat katsoivat Johnnya arvioiden. Nämä olivat saman pituisia, hieman pidempiä kuin Thomas. Toisella oli vaaleat hiukset joita oli laitettu geelillä eteenpäin, toisella mustat, lyhyet sotkuhiukset. Molemmilla oli alahuulessa lävistys, toisella oikealla tappi ja toisella vasemmalla rengas. Mustahiuksisella oli silmälasit ja yllään valkoinen kauluspaita, musta liivi, mustat housut ja rento, vihreä solmio. Blondilla oli muuten samanlaiset vaatteet, mutta hänellä oli pikkutakki ja sininen solmio. Poikien kasvot olivat täysin samasta muotista valetut; kapeat, siniset silmät, vahvat poskipäät, suora nenä.
-Ja kumpi on kumpi? Johnny kysyi ja etsi savukkeensa povitaskusta. Thom avusti häntä sytyttämään ennen kuin vastasi.
-Vaalea on Jesse, toinen Joey, Thom selitti ja esitteli Johnnyn.
-Arvattiin kyllä, Joey totesi. Johnny vilkaisi häntä hiuksiensa alta puhaltaessaan savut suupielestään. Kaikkien kolmen yhdennäköisyys oli lähes pelottava. Thom olisi ihan hyvin voinut olla kahden muun veli.
-Aika söpö, Jesse yritti kuiskata hiljaa veljelleen.
-Et sä taida turhan fiksu olla? Johnny hymyili vinosti. Jesse punastui voimakkaasti.
-Johnny, älä heti ala! Thom yritti torua.

Johnny tunsi suunnatonta helpotusta päästessään istumaan. Innoissaan Thom oli unohtanut Johnnyn toistaitoisuuden ja kiskonut tätä kädestä, esitellen jokaiselle sukulaiselleen. Thomilla sukua oli oikeastaan vähän mutta kaikki elivät vanhoiksi, kuten Thomin isän isoisä todisti pitäessään maljapuhetta. Seanin isoäiti oli tervehtinyt Johnnya toteamalla "jestas, mitkä noi hiukse ova?" ja lyömällä häntä päähän. Tämän jälkeen täti oli antanut monoa Thomin sääreen ja todennut miten tämä oli kasvanut. Johnny oli purrut hammastaan vieressä. Thom osoitteli hänelle yhä pöydistä ihmisiä ja kuiski näiden nimiä. Johnny korjasi solmiotaan ja kauluksiaan. Hän oli jopa ostanut uuden paidan ja lainannut isänsä pukua juhlien kunniaksi, yrittäen olla mahdollisimman edustava, sillä suurin osa Thomin homoja inhoavasta suvusta kuitenkin tiesi kuka hän oli. Hän oli pelännyt kyljen sekoavan ajomatkasta ja pitkästä seisomisesta, mutta luut tuntuivat hyvinkin ehjiltä. Hän toivoi ettei joutuisi kaivamaan keppejä autosta, kipsi kädessä oli herättänyt jo tarpeeksi kysymyksiä joihin hän oli hymyillen sanonut "pieni onnettomuus vain", tosin Thom oli kertonut koko tarinan Jesselle ja Joeylle, värittäen traagisimpia kohtia.
-Katsokaas kuka tuli! Sean sanoi ja heilautti kättään juuri sisälle tullelle miehelle, joka yritti huomaamatta livahtaa istumaan. Johnny katsoi kysyvästi vaikka luuli tietävänsä kuka mies oli.
-Mun veljeni, Gary, Sean kertoi. -Mä luulin ettei se edes tulisi. Johnny nyökkäsi ja vilkaisi Thomia, joka tuijotti mykkänä eteen, kasvot täysin kalpeina. Johnny katsoi muutaman pöydän päässä selkä häneen päin istuvaa miestä. Leveät hartiat, ruskeat hiukset. Ainakin takaa päin katsoen tämä olisi voinut olla Sean.

-Mä haen vettä keittiöstä, Thom kuiskasi Johnnyn selän takaa. Tämä nyökkäsi ja kääntyi takaisin Jessen ja Joeyn puoleen, yrittäen epätoivoisesti selittää Jesselle miten hänen isänsä voi olla niin nuori ja pian naimisissa hänen poikaystävänsä tädin kanssa. Thom käveli keittiöön ja yritti rauhoittua. Hän joi lasin vettä ja koitti pyyhkiä nauravat kasvot mielestään.
-Ei ollakaan vähään aikaan nähty. Sä olet kasvanut, pehmeä ääni sanoi ovelta. Thom kääntyi nopeasti ympäri.
-Pysy kaukana, hän ärähti. Gary löi oven kiinni ja tuli lähemmäs, kunnes painoi pakokauhuisen Thomin tiskiallasta vasten. -Mene pois, älä tee tätä mulle enää, Thom pyysi.
-Sä et taida tajuta miten kiihottavaa toi on, Gary kuiskasi.
-Mä huudan, Thom uhkasi vaikka oli pelosta kankeana.
-Mitä, sen poikaystäväs pelastamaan sut vai? Mitä se pystyisi tekemään, ottamaan uusiksi turpiinsa? Gary kysyi. Kyyneleet valuivat Thomin poskille, tahrivat kajaalit. Oven takaa kuului askelia, Gary siirtyi nopeasti nojaamaan seinään ja Thom valui lattialle. Johnny astui keittiöön.
-Oli kiva nähdä, Gary sanoi nopeasti mytylle lattialla ja lähti Johnnyn ohitse pois. Johnny lähes juoksi muutaman askeleen Thomin luo ja veti tämän syliinsä.
-Kulta? Mikä on? Mitä tapahtui? Hän kysyi kauhuissaan. -Tekikö se jotain? Thom veti keuhkonsa täyteen Johnnyn tuttua tuoksua, yritti rauhoittua tämän kuiskiessa pojan olevan turvassa.
-G-G-G-Gary... Se... Thom sai sanottua mutta lause keskeytyi nyyhkäyksien sarjaan. Poika hengitti pari kertaa syvään ja rauhottui. -Mä en ole voinut... Gary... Thom änkytti.
-Kerro suoraan vaan, Johnny kuiskasi.
-Se käytti mua... Hyväksi... Pienenä, Thom kuiskasi ja sai uuden kohtauksen. Raivo kiehui Johnnyn suoniin. -Se äsken... Sä... Onneksi... Sä... Mä en ole voinut kertoa sulle, Thom pyyhki kasvojaan ja veti syvään henkeä. -Sä suuttuisit.
-En mä suutu! Näytänkö mä muka vihaiselta? Johnny sanoi ääni täristen.
-Tyystin raivohullulta, Thom sanoi ja naurahti väkisinkin.
-Kukaan ei tee sulle noin, Johnny sanoi hampaidensa lomasta. Hän ei saanut päähänsä montakaan järkevää ajatusta. JOkin voima pakotti hänet nousemaan.
-Kulta... Älä, Thom kuiskasi ja tarttui hihaan.
-Se ei ansaitse edes elää... Miten se voi?! Johnny hieroi kasvojaan. Hän olisi halunnut itkeä Thomin puolesta, tehdä ihan mitä vain. Hän veti Thomin lähelleen ja antoi tämän pyyhkiä kyyneleet uuteen paitaansa.
-Kukaan muu ei tiedä kuin Jesse ja Joey... Mä olen yrittänyt kertoa isälle mutten ole kyennyt, Thom kertoi ääni paksuna. Keittiön ovi avautui, Jesse ja Joey livahtivat sisään.
-Thom! mikä on? Joey kysyi ensimmäisenä ja kiskoi veljensä kädestä Johnnyn ja Thomin luo.
-Gary, Johnny vastasi Thomin puolesta. Pojat kietoivat kätensä Thom ympäri. Johnny ei päästänyt irti, joten Thom oli tiiviissä pesässä käsiparien välissä. Jesse huomasi halaavansa myös Johnnya, nosti katsettaan ja sattumalta heidän katseensa kohtasivat. Jesse tunsi punastuvansa, Johnny vain suuteli Thomin hiksia ja yritti irrottautua. Thom piti kiinni hänen takistaan mutta irrotti. Johnny jätti Thomin serkkujensa huolehdittavaksi ja lähti keittiötä. Hän etsi salin ihmisjoukosta Seanin, joka oli täyttämässä lasiaan.
-Voidaanko puhua? Johnny kysyi. Sean katsoi häntä yllättyneenä.
-Tietysti, mikä hätänä? Sean kysyi. Johnnyn äänestä huomasi ettei kaikki voinut olla hyvin. Johnny johdatti hänet eteiseen ja varmisti ettei kukaan kuule. -Onko kaikki hyvin? Sean kysyi.
-Ei todellakaan. Tiedätkö sä yhtään mitä sun veljes on tehnyt? Johnny kysyi, ääni alkoi jälleen täristä. Rintaa kiristi liiankin tuttu tunne.
-Se riippuu. Ei ainakaan mitään laillista, Sean vastasi.
-Jumalauta, se hemmetin mulkku on käyttänyt Thomia hyväkseen kun Thom oli pieni, Johnny sanoi ajattelematta sen enempää.
-Siis mitä?! Sean kysyi kovaan ääneen. -Ei, ei Gary... Ei voi olla.
-Ja on kuitenkin. Mä löysin sen äsken ahdistelemasta Thomia keittiössä, Johnny kertoi. -Se J-tiimi on sen kanssa siellä nyt. Ne tietää, se ei ole voinut kertoa mulle koska pelkäsi että mä saan kohtauksen, se olisi halunnut kertoa sulle mutta ei ole voinut.
-Ei voi olla totta, Sean sanoi täysin kalpeana ja laski lasinsa lipastolle. Johnnyn sanat upposivat alitajuntaan, hänen oli pakko uskoa ne todeksi. Johnny mietti hetken oliko tehnyt juuri suuren virheen. -Mä näin Garyn juuri... Mä mietinkin että siinä oli jotain outoa kun se ei halunnut ikinä lähteä Garyn luo... Kaikki käy melkein järkeen. Jumalauta mun oma veljeni! Sean melkein huusi ja lähti eteisestä Johnny kannoillaan. Miehet lähes juoksivat keittiöön. Thom istui pöydän ääressä, näyttäen palelevan. Jesse laski juuri lasia pöydälle.
-Thom! Oletko sä kunnossa? Sean kysyi kalpeana. Thom nosti kasvonsa pelästneenä, katsoi Johnnya ja muodosti huulillaan sanat "Et kai vaan...?"
-Mä kerroin Seanille, Johnny sanoi ilmeettömänä, riisui takkinsa ja laski sen Thomin harteille. Sean ryntäsi poikansa luo, valui polvilleen tämän eteen ja veti tämän lähelleen, kuiskaten jotain josta edes Thom ei saanut selvää. Kun Thom pääsi irti isänsä otteesta, kaikkien järkytykseksi Seanin poskilla oli kyyneleitä.
-Isä, kaikki on ihan hyvin, Thom kuiskasi.
-Ei todellakaan ole, Sean vastasi ja kokosi itsensä yllättävän nopeasti. Hän nousi ja käveli Johnnyn luo. -Tule mun kanssa etsimään se, hän kuiskasi hiljaa. Johnny nyökkäsi, Sean veti auki oven jota Johnny oli luullut komeron oveksi.
-Minne te menette! Älkää tehkö sille mitään! Thom huusi peloissaan. Johnny pysähtyi, kääntyi ja näki tämän katseen.
-Hyvä on, hän huokaisi, astui ulos ja löi oven perässään kiinni. He kävelivät puiset portaat alas, molempien silmät haravoivat lähes tyhjää pihaa ja parkkipaikkaa.
-Ton punaisen Volvon vieressä? Johnny kuiskasi hiljaa. Seanin katse löysi tupakoivan miehen, hän nyökkäsi ja molempien askel kiihtyi. Gary huomasi heidät kun välimatkaa oli enää vajaa kymmenen metriä.
-Mitä hemmettiä sä oikein olet tehnyt?! Sean karjaisi. Gary katsoi ympärilleen ja lähti kohti sinistä Porscheaan. Liike sinänsä oli turha, Johnny tavoitti hänet helposti ja kaatoi voimalla maahan, välittämättä tuskasta kyljessään. Hän väänsi miehen kädet selän taakse ja piti tämän aloillaan kunnes Sean polvistui pään viereen.
-Kerros nyt ihan omin sanoin, mitä sä olet mun pojalleni tehnyt? Sean kysyi ääni täristen. Gary vain sylki suustaan muutaman sanan. Johnny taivutti kipsatun kätensä nyrkkiin ja painoi sen pehmeään osaan Garyn päätä korvan takana ja painoi niin, että mies hänen allaan karjaisi.
-Ilmeisesti sä tiedät, Gary totesi Johnnyn hellittäessä.
-Tiedän todellakin. Pysy kaukana Thomista, älä luule edes katsovasi siihen päin. Palauta mun omaisuus ja ne kaksi tonnia, sen jälkeen pysyt kaukana mun perheestä, Sean sanoi, yrittäen pitää äänensä tasaisena.
-Ja mikäli sua enää näkyy Thomin lähellä, sä olet kuollut sille istumalle, Johnny lisäsi ja nousi ylös. Hän pyyhki ruohotahroja polvistaan ja käveli Sean perässään samaa reittiä takaisin.
-Mitä te teitte? Thom kysyi heti kun he pääsivät ovesta sisään.
-Vaihdettiin pari sanaa, Sean vastasi. -Lähdetäänkö jo kotiin? Hän kysyi.
-Kukaan tuskin on kovin juhlatuulella enää. -Thomille ainakin olisi parempi päästä kotiin. Haetteko te tavarat salista? Hän pyysi Jesseltä ja Joeylta, jotka nyökkäsivät ja poistuivat.

Johnny vilkaisi taustapeiliin käynnistäessään auton. Jesse katsoi hänen takanaan häntä, keskellä istuva Joey vieressään istuvaa Thomia ja Thom tuijotti ikkunasta ulos, sylissään Johnnyn takki.
-Voitko sä oikeasti nyt ajaa? Jos mä kuitenkin, Sean kysyi.
-Mä ajan, mun auto. Voidaan vaihtaa kuskia jossain välissä jos sua hävettää liikaa olla kartanlukija, Johnny sanoi ja peruutti pois parkista. -Thom, oletko sä kunnossa? Hän kysyi vielä.
-Olen! Thom jopa hymyili. Johnny selasi radiokanavat läpi, luovutti ja laittoi jälleen levyn soimaan.
-Tää on siis sun auto? Joey kysyi Johnnylta.
-On, Johnny vastasi. -Miten niin?
-Ajattelin että tuskin tää on Seaninkaan, keskikonsolissa viskipullo ja radiossa Ramones, Joey naurahti.¨
-Älä vain avaa hanskalokeroa, Johnny virnisti taustapeilin kautta Joeylle. Hän otti kätensä pois ratilta ja avasi solmionsa.
-Mitä siel... Ratti! Joey karjaisi kauhuissaan. Johnny oikaisi autoa ja avasi kaksi ylintä nappia paidasta.
-Rauha, Johnny naurahti. -Te kolme olette shokeeraavasti saman näköisiä silmät laajoina ja rystyset valkoisina, hän totesi vilkaistuaan taustapeiliin. -Haitaako jos mä poltan? Hän kysyi. Neljän kieltävän vastauksen jälkeen Johnny pyysi Seania sytyttämään tupakan ja avasi ikkunan.
-Thom, ehdittekö te nähdä Harryn ja Alicen? Ne on mennyt kihloinhinkin, Jesse kysyi.
-Nähtiin kyllä, vaikuttivat aika onnellisilta, Thom yritti.
-Mä en käsitä, luulisi että kuvottaa itseäkin, ne on sen verran läheistä sukua, Seankin liittyi keskusteluun kahdesta serkustaan, jotka olivat juuri esitelleet sormuksiaan juhlissa. Thom vilkaisi nopeasti Johnnya, joka pureskeli alahuultaan hieman outona. Thom yskäisi, Johnny heräsi ajatuksistaan.
-No, mitä serkumpi sen herkumpi, Johnny virnisti takapenkille, tavoittaen jälleen taustapeilistä Joeyn katseen. Sean yritti hillitä itseään mutta alkoi nauraa, tartuttaen hysteerisen naurun myös takapenkille, kunnes kukaan ei enää edes muistanut mikä oli niin hauskaa.
_________
Ja päätöntä - kuka näitä edes lukee?! Jesse on tärkein päätön tässä. Tyyppi on kokonaisuudessaan olemassa, ei tosissaan kyä järjellä pilattu.. Jesse on blondi oikeastikin, mutta mun oli ihanihan pakko laittaa se tähänkin blondina koska koko alkuelämäni sain kärsiä blondivitseistä. Jesse on niiden kaikkien ruumiillistuma.
Viimeinen kappale taitaa tuntua kaikista jotenkin oudolta, mutta kyllä tuollekin tarkoituksettomalle lässytykselle vielä syy löytyy.
Laitoin nyt tuon RATTI-karjaisun Joeylle, vaikka normaalisti se tulee Thomilta: KATSO TIETÄ, KÄSI POIS TASKUSTA, AAAAAAAARGHH!

Päivämäärä:   23.7.09 22:39:24

Pikkusen tohon suuntaan jousi. Tosin en ole niin hoikka (EN PAKSU!!!!) :)

Päivämäärä:   23.7.09 22:52:09

ps... johnny ei osaa ajaa. saan aina olla pelosta kankea sen kyydissä...

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   23.7.09 22:56:24

http://photobucket.com/images/alex%20evans/

Ekassa osassa mulla tuli tuo mieleen, sen loppu puolella alko muodostua kuva niin että Thom näytäisi alex evansin, brian dollfacen, izzy hiltonin ja dominic andrewin sekoitukselta. :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.7.09 22:57:51

Ei mun mielestä.
Tuon lausahduksen saat kuule korvata huomenna... vaikka edelleenkään MINÄ EN OLE JOHNNY!

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.7.09 23:00:07

Joo siis ylempi oli Thomille!

Alex Evans? Ikinä kuullutkaan. Aika söpö kyllä.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.7.09 23:48:42

KOSKA kaikki on hylännyt mut, saakelin puhelin ei suostu toimimaan, sängyssä mulla on vain likaiset lakanat ja noin keskimäärin vïtutus kasvaa, täyttelen tässä keskustelua hetken.
Kuinka moni etsi "pehmeän osan päätä korvan takana"? Kokeileppa. Ei vaadi edes voimaa ja tuntuu stanan inhottavalta...

Ja muuten, olen yhä varmempi että tämän jälkeen perehdyn tyttörakkauteen. Vaikuttaa mielenkiintoiselta tarkastella asiaa tästä näkökulmasta.

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   23.7.09 23:52:42

oot sen verta hyvä kirjoittaja, että uskoisin senkin aiheen saavan lukijoita liikkeelle:)

Hyvä oli taasen pätkä, eikä virheitäkään näkynyt, ja sensuurikin pysy poissa:) (olenpa taas rakentavaa palautetta antavalla päällä, just joo..)

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   24.7.09 02:19:26

Jooooo armahda, kello o vartti yli kaks, en oo järin skarppin tähä aikaaaa enäää (varsinkaan ko oon heränny saakeli kasilt aamul ja lähteny treel)

NONI ja asiaan.

Kiitttti täst osast 8) Ja muistaki mihi en sit oo sanonu mitääään (laiskuus + väsymys + vitutus = ei tuu tekstii)

Thomppeli parka =( Nooooo, olettaen et näin ei kuitenkaa irlis oo sentäää tapahtunu niii vähä helpottaaaa ^^
Aika sika veli O.o Tai siis. Hyi @!#$. Okei, nyt rupes etomaaa ko aloin kuvittelee joko faijan heviletti-vitú-minä-tiedän-kaiken veljeee tai omaaa kummisetäää hyväkskäyttämäs....... HYI SAAKELÎ.

Ois kieltämät hiukkase traumaattist O.o

NOJUU, onnistuin lagaamas näköjäs tän netinkin jo ku painoin jotai nappiiiiii, ei oo mitäää sivupalkkei tms O.o Niiin että jos sitä menis vaikka nukkumaaa ja yrittäis joskus selväjärkisen tulla taas jotai sanomaaa :'D

Päivämäärä:   24.7.09 10:04:00

Olen kai niin kovakalloinen, kun en löytänyt mitään pehmeää kohtaa o.o Voi Thom-raasu kun oli kauhea setä. Noi kaksoset kuulostaa hauskoilta :D

Päivämäärä:   24.7.09 11:24:29

Oikeesti mun setä asuu Prahassa enkä ole koskaan nähnytkään :) Jim ei siellä söpöttele muita!! Murr... Tänään leikitään kotia iiiihan kahdestaan meillä ;)

Päivämäärä:   24.7.09 11:49:22

Thomas, Buaha, kumpi o äiti ja kumpi o isi vai onks molemmat äitei ? :D:D

Päivämäärä:   24.7.09 12:13:07

Mä olen äiti tietysti :) Tai no jim kotihommat yleensä hoitaa mutta mä olen äidillisempi.

Lähettäjä: Jimmy 
Päivämäärä:   24.7.09 12:20:35

Yeah, Thom on niitä vaimoja jotka käyttävät rahasi ja pistävät sut vielä siivoomaankin.
Viekää toi hemmetin piski pois!
Thomin koneelta siis tässä kirjottelen...

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   24.7.09 12:34:50

Kun kokeilin painaa sormilla sitä pehmetä kohtaa meinasin oksentaa. Järkyttävän tuntusta. o____o

Päivämäärä:   24.7.09 14:01:28

Huomasin että en ole kirjoittanut mitään rakentavaa kommenttia. Sellaiset eivät olekkaan vahvuuksiani.. Kaikkea muuta kyllä iloksenne (suruksenne) kirjoittanut.. Kohta täytyy lähteä tallille ja kuinka mukavaa jos tänne olisi ilmaantunut uusi kirjoitus taas :))

Päivämäärä:   25.7.09 09:40:53

.diu. - tiedän. Mieti kun joku muu painaa siihen voimalla : D

jousi - Vaikea sanoa ehdinkö kauheasti kirjottamaan koneelle mitään kun olen nyt täällä Thomilla : DD Katsotaan jos jonkun luvun saisi viikonloppuna aikaiseksi.

Päivämäärä:   25.7.09 22:04:26

Nostan. Saatte saada tänään jatkoa (: Alan nyt kirjoittaa kun Thom tuijottaa töllöä.
Tuo oli kaivellut mun reppua kun olin töissä, etsi lahjaa itselleen, löysi avaamattoman askin ja päätti sitten avata sen. Hassu oli repinyt koko pääliosan auki pehmeästä askista :D tällainen tää meidän Thom...

Päivämäärä:   25.7.09 22:05:31

Thom käski ilmoittaa teille että MINÄ EN NORMAALISTI POLTA JOTEN EN OSAA AVATA! Mikäs siinä.

Päivämäärä:   26.7.09 23:48:52

Missä te oletteee.... Jos tuo Thom ei tuossa häiriköi niin saatan jatkoa saaha tänään.

Päivämäärä:   27.7.09 00:22:09

Jee, kaksi ja puoli pitkää kappaletta hävisivät kuin tuhka tuuleen ja pieru saharaan. Nyt Thom saa lohduttaa, yhyy. Hyvää yötä mikäli ette ole kaikki hävinneet samaa myötä tekstini kanssa.

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   27.7.09 02:07:34

EIIII! :'((

Lähettäjätripi 
Päivämäärä:   27.7.09 10:04:51

yhyy. Avaatko toiselta puolelta pehmeästä askista päädyn kokonaan vai vaan puolet? Ikävä pehmeitä askeja! (vaihtui merkki eikä sitä saa pehmeässä) :(

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   27.7.09 12:40:12

Pehmeet askit on kivoja (8

Niin ja alaikäisethän EIVÄT polta tai juo eikä tee muitakaan laittomuuksia.

Päivämäärä:   27.7.09 13:02:02

tripi, avaan toisen puolen päädystä, säilytän aina taskusssa...

Jeeh, katsotaan jos illalla nyt vihdoin onnistuisi..

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   27.7.09 23:20:48

No niin, vaikeaa on taas ollut tämä jatkon kehittäminen. Väännettiin tätä tarinaa aika radikaalisti Thomin kanssa muuten tuossa viikonlopun aikana...
Tämä luku on pitkä ja käsittää varmaan pari päivää.

Luku 16

-Johnny! Thom huusi alakerrasta ja tutki tyhjiä huoneita.
-Yläkerta! Kuului vaimea vastaus. Pojat jättivät kenkänsä eteiseen ja Thom johdatti heidät Johnnyn huoneeseen. Johnny istui sohvalla, edessään pino papereita ja kirjoja.
-Mitä ihmettä sä teet? Thom kysyi ja kiipesi Johnnyn toiselle puolelle.
-En oikeastaan mitään, oli tylsää, Johnny totesi, sulki paksun kirjan ja laski silmälasit sen päälle. Hän käytti niitä lukiessaan ja hyvin harvoin silloinkaan. Jesse istui Johnnyn toiselle puolelle ja Joey meni sängylle.
-Oi, tää on mukava, hän totesi ja hypähti pari kertaa istualtaan sängyllä.
-Jos sä vain tietäisit, Johnny sanoi pilke silmäkulmassa. Thomas löi häntä hellästi takaraivoon, Johnny pinosi paperit ja nojasi taakse venytellen. -Hei muuten, oletteko te kaksi jo täysi-ikäisiä? Hän kysyi uteliaana.
-Mekö? Täytettiin vähän aikaa sitten, Jesse vastasi.
-En mä nyt sulle puhunut, Johnny vastasi. -Jalkojeni kanssa jutustelin.
-Johnny! Thom ärähti.
-Se aloitti, Johnny sanoi ja katsoi Thomia, yrittäen vääntää kasvoilleen koiranpentumaisen ilmeen.
-Kulta, toi ei toimi, Thom huokaisi.
-Joka tapauksessa, Johnny jatkoi. -Voitaisiin lähteä baariin jos te haluatte.
-Kai me voidaan, Joey mietti.
-Kuka kuskiksi? Jesse kysyi.
-Minä? Johnny vastasi, kuin asia olisi täysin selvä.
-Et sä voi ajaa juoneena, Jesse huomautti.
-Kyllä tähän asti, Johnny totesi.
-Eikö Mike voisi...? Thom pyysi.
-En mä oikein... Johnnyn lause keskeytyi hänen vilkaistessaan Thomiin. -Okei, mä kysyn!

-Moro! Johnny karjaisi oven käydessä. Rappusista kuului askeleet ja Mike ilmestyi huoneeseen.
-Moi vaan, hän totesi pojalleen. -Ai moi Thom, hän hymyili ja nyökkäsi muille.
-Thomin serkut, Jesse ja Joey. Erotat ne kun avaavat suunsa, Johnny selitti.
-Aivan joo. Michael, Mike esitteli itsensä ja heilautti kättään. -Mikeksi sanovat, hän lisäsi nopeasti.
-Pohdi... ttiin haluaisitko sä lähteä illalla baarikuskiksi, nämä ei anna mun ajaa? Johnny pyysi.
-Eli sä pohdit. Sopiihan tuo mutta nopeasti, mulla on vielä tekemistä, Mike vastasi ja lähti.
-Oliko toi se sun veljes? Jesse kysyi. Johnny räjähti nauramaan pidellen kylkiään.
-Se oli mun isäni! Hän nauroi.
-Mitä?! Joey huudahti. -Sun isäsi? Mäkin luulin isoveljeksi! Te olette niin saman näköisiäkin, hän sanoi silmät pyöreinä. Mike avasi oven naureskellen.
-Viimeksi mä myönsin sen syntymätodistukseen mutta kyllä mä olen isä, hän hymyili ja istui Joeyn viereen.
-Se on kuulkaa vaarikin, Johnny huomautti.
-Mitä? Sähän olet ehkä kolmekymppinen! Joey sanoi Mikelle, joka nojasi polviinsa.
-Mä täytin lokakuussa neljäkymmentä, Mike vastasi.
-Se ei halua sanoa täyttävänsä lokakuussa neljäkymmentäyks, Johnny totesi. Mike nousi jälleen ja teki lähtöä.
-Olette tunnin päästä autossa, hän muistutti ja lähti.
-Mä näen tuon teidän vilkuilunne, Johnny huomautti kaksosille, jotka hämmentyivät.
-Sun isäs on aika... Nuorekas, Joey totesi ja tuijotti ovea.

Johnny hieroi silmiään ja haukotteli raukeasti. Hän muisteli baari-iltaa ja varsinkin ajomatkaa, jonka aikana hän oli kummallisen usein huomannut Joeyn ja Miken vilkuilevan toisiaan. Hän kuuli pehmeitä askeleita takaansa, ajatteli sen olevan Thom. Johnny kaatoi viskiä lasiin ja kääntyi katsomaan jonkun istuessa viereensä.
-Etkö säkään saanut unta? Jesse kysyi. Johnny kuunteli hetken muiden tasaista hengitystä olohuoneesta ja pudisti päätään. Jesse joi varovasti Johnnyn lasista.
-Ole hyvä vain, Johnny naurahti.
-Kuule... Flirttaatko sä Joeyn kanssa? Jesse kysyi.
-Häh? Johnny älähti ihmeissään.
-Musta tuntuu siltä. Sä heität koko ajan flirttiä Joeylle ja pilkkaat mua vaikka mä... Mä... Jesse kadotti rohkeutensa. Johnny kääntyi katsomaan häntä, nojasi käsiinsä ja kehotti jatkamaan. -Miksi mä edes... Mä vain nolaan itseni näin, Jesse heilautti hiukset kasvoiltaan. -Mua piinaa kun sä kiinnität kaiken huomion Joeyyn, niin kaikki muutkin aina...
-Kaikki hyvin, Johnny yritti rauhoitella.
-Eikä ole! Jesse vastasi nopeasti ja pyyhki silmiään.
-Älä nyt jumalauta itke! Johnny sanoi ja veti pojan halaukseen. -Puhu mulle, Johnny yritti. Jesse veti kasvonsa pois kaulan alta ja painautui uudelleen lähelle, suutelemaan Johnnya, joka lamaantui hetkeksi mutta työnsi pojan kauemmas. -Mä en voi! Johnny sihahti.
-Joeyn sä haluaisit, eikö? Jesse huokaisi.
-Nyt ei ole kyse siitä vaan siitä, että mä olen kihloissa sun... teidän serkkunne kanssa! Johnny vastasi. -Sä taidat olla humalassa, kannattaisi varmaan mennä nukkumaan, hän yritti.
-Eikä, Jesse vastasi.
-Kerro sitten mikä sulla on, Johnny kehoitti, miettien mielessään oliko tarpeeksi humalassa kuunnellakseen. Hän haki Jesselle lasin ja varmisti muiden nukkuvan.
-En mä tiedä jaksatko sä kuunnella, Jesse huokaisi. -Mutta kuitenkin. Joey on aina saanut kaikki miehet. Se on aina ollut suositumpi kuin mä. Mulla on tasan kerran eläessäni ollut poikaystävä. Se oli komea, pitkä, tatuoitu, huomaavainen, kaikkea mitä kuvitella voi. Joey vei senkin, Jesse joi varovasti ja yskäisi. -Mä jätin ne kerran kahdestaan. Voit vain kuvitella. Jos joku mies katsoo mua, Joey ilmestyy paikalle ja mä olen nolla. Jos Joey on valmiiksi paikalla, mä olen valmiiksi nolla. Se on mun veli, mä rakastan sitä, me ollaan oikeastaan erottomattomat ja noin, mutta silti... Mä olen aina kakkonen, Jesse purkautui. Johnny kamppaili itsensä kanssa. -Joten musta tuntui kammottavalta kun sä tunnuit vaan flirttaavan Joeylle ja vinoilit mulle, varsinkin kun mä... Jesse päätti lauseensa olkien kohautukseen. Johnny pohti hetken, hänen sisällään oli outo tunne.
-Tiedätkö, mä olen pahoillani... Johnny sanoi hiljaa, tarkoittaen joka sanaa. -Mä en tarkoita pahaa, hän lisäsi ja halasi Jesseä uudelleen. Poika hengitti hiljaa hänen rintaansa vasten. -Ja tiedätkö, sä olet paljon mukavampi kuin veljesi. Ja suloisempi, Johnny hymyili. He keskustelivat hetken hiljaa, kunnes Jesse päätti mennä nukkumaan. Johnny toivotti hyvää yötä ja tyhjensi viimeisen lasillisen.

Joey ilmestyi keittiön ovelle ja katseli veljeään, joka tuijotti ikkunasta ulos.
-Tapahtuiko sun ja Johnnyn välillä jotain? Joey kysyi ja nojasi ovenkarmiin.
-Hmm... Ei, Jesse huokaisi.
-No, olihan tuo arvattavissa. Sä olet ollut vain niin outo, Joey vastasi ja nosti kätensä puuskaan. -Koita nyt uskoa että se ei halua sua vaikka sä kuinka pitäisit siitä.
-Lopeta tuo! Sä et tiedä mitä tapahtui kun te nukuitte! Jesse ärähti ja nousi seisomaan. -Johnny pitää musta. Niin moni muukin mies jotka sä olet vienyt multa! Johnny vain pitää musta ystävänä. Miksi sun on aina pakko halventaa mua? Mitä sulla muka on mitä mulla ei?
-Etkö sä ole huomannut miten Johnny vihjailee mulle? Joey kysyi pilkallisesti.
-Mä kysyin siltä ja se ei edes tajunnut. Se kielsi, se seurustelee meidän serkun kanssa, sitä ei kiinnosta kumpikaan meistä eikä kukaan muukaan! Jesse sanoi ja astui pari askelta kohti veljeään.
-Mutta sä haluat sen, sitä on turha kieltää, Joey sanoi, ärsyttäen veljään tahallaan.
-Totta kai! Se on kiltti, huomaavainen ja välittää musta! Se lohdutti kun mulla oli huono mieli ja kuunteli! Voisit säkin joskus miettiä miltä musta tuntuu, Jesse vastasi uhmakkaasti.
-Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Thom kysyi Joeyn takaa.
-Ei mitään, Jesse sanoi nopeasti.
-Thom, voisitko sä lainata autoa? Joey pyysi. Thom mietti hetken mutta haki Lexuksen avaimet kaapista. Auto oli seissyt heidän pihallaan jonkin aikaa, Thom ei ollut vain vielä saanut hankittua korttia.
-Mihin sä menet? Thom kysyi.
-Mulla on vähän asioita, Joey totesi ja painui ovesta ulos. Jesse huokaisi raskaasti.
-Tappelitteko te? Thom kysyi ja istutti serkkunsa pöydän ääreen.
-No joo, ei mitään suurempaa, Jesse huokaisi. -Kyllä mä tiedän mihin se meni. Eiköhän se palaa melko pian.
-Eli sä et halua kertoa, Thom naurahti. -Jos ei palaa niin sä voit varmaan lainata Chrisin auton ja mennä perään.
-Kiitos, Jesse huokaisi ja alkoi jälleen tuijottaa ikkunasta ulos.

Joey jätti Lexuksen pihalle ja käveli suoraan avoimesta ovesta sisään.
-Ai moi, kumpi olitkaan, Mike hymyili keittiössä.
-Joey. Onko Johnny kotona? Joey vastasi nopeasti.
-Lähti johonkin töihin Adin kanssa, tyhmä veto jos multa kysyt, Mike vastasi. -Onko kaikki varmasti hyvin?
-Ei todellakaan, mä halusin puhua Johnnyn kanssa, Joey sanoi ja suki hiuksiaan. -Kai mä sitten lähden...
-Puhu mun kanssa, Mike hymyili. -Kai se on ihan se ja sama kumman kanssa puhuu kun me ollaan kerran niin saman näköisiäkin, hän lisäsi ja iski silmää. Joey pohti hetken, jätti kuitenkin kenkänsä eteiseen ja käveli keittiöön. -Tähän suuntaan jos suinkin sopii, Mike kehoitti ja johdatti Joeyn makuuhuoneeseensa.
-Puhumaan mä vain tulin, Joey naurahti vaivaantuneena. Mike hymyili rennolla tavallaan olkansa yli ja pyysi istumaan. Joey etsi sohvaa, tuolia, mitä tahansa mutta joutui toteamaan että hänen oli pakko istua sängylle.
-Juotko sä punkkua? Sä olet todella jonkin tarpeessa, Mike totesi ja alkoi tutkia pientä baarikaappia. Vastausta odottamatta hän toi lasillisen punaista nestettä Joeylle ja itselleen matalassa lasissa oranssinruskeaa nestettä. -No nyt. Mikä sulla on? Mike kysyi ja nojautui toisen kätensä varaan.
-Riitelin Jessen kanssa, Joey vastasi. -Mä sanoin sille rumasti mutta niin kyllä sekin mulle.
-Kurjaa. Mistä syystä? Mike kysyi ystävällisenä.
-Johnnysta, Joey huokaisi ja joi nopeasti. -Jesse taitaa olla melkoisen ihastunut siihen eikä tunnu ymmärtävän että Johnny on kihloissa meidän serkun kanssa!
-Eihän tuolle mitään mahda jos sattuu ihastumaan, Mike hymyili tietävästi. -Onko niiden välillä sitten tapahtunut jotain? Jesse on samaa tyyppiä kuin Thom, just sellanen joka saa Johnnyn sukat pyörimään jaloissa, hän jatkoi. Joey tunsi vihlaisun sisällään tajutessaan sanat.
-Ei mulle täysin selvinnyt, mä luulisin että Jesse on mennyt kännissä sitä lähentelemään, Joey vastasi. -Se oli yksi asia mitä mä halusin kysyä Johnnylta, hän lisäsi ja joi lasinsa tyhjäksi.
-Ota varovasti, se nousee aika helpolla päähän, Mike kehoitti mutta täytti lasin Joeyn pyynnöstä.

Joey tunsi olevansa jopa hieman humalassa kun häntä enemmän juonut Mike nousi ja käveli varmoin askelin vaatekaapille.
-Mun pitää vaihtaa paita jos sopii, tunnin päästä pitää lähteä, menen Seanin kanssa kaljalle. Jatka toki, Mike sanoi ja veti t-paitansa lattialle.
-Mihin mä edes jäin? Joey kysyi ja toivoi ettei Mike huomaisi hänen tuijotustaan. Mies kääntyi ja veti mustan hihattoman ylleen.
-Sä olit sanomassa jotain juurikin Seanista, Mike sanoi ja istui uudelleen.
-Niin, sitä mä vain että siitä on tullut ihan outo. Ennen se ei edes halunnut kuulla sanaa homo ja nyt se esittelee onnellisena Johnnyn vävypoikanaan, Joey selitti. Mike puraisi huultaan.
-No, se on nyt ollut niin paljon mun seurassa että ehkä se on tajunnut ettei se ole niin paha asia, Mike hymyili. Joey luuli ymmärtävänsä sanojen tarkoituksen ja vastasi hymyyn.
-Mun pitäisi varmaan mennä, Joey totesi, laski lasin yöpöydälle ja yritti nousta.
-Oletko sä varma... Mike aloitti, Joey kuitenkin horjahti ja kaatui hänen syliinsä. -...ettet sä tarvitse kyytiä? Mike jatkoi. Joey naurahti ja nosti katseensa käsistään miehen rinnan päällä tämän silmiin. Hiljaisuutta kesti hetken, kunnes Mike siirsi hiukset pojan kasvoilta ja kumartui kokeilevasti suutelemaan häntä. Joey nosti nopeasti kätensä miehen niskaan ja veti tämän paremmin lähelleen, kuin peläten tämän irrottautuvan. Suudelma oli pitkä ja intohimoinen, Joey meinasi valua täysin lattialle Miken vahvojen käsivarsien vetäessä hänet syliinsä. Joey rohkaistui, veti Miken paidan lattialle ja kaatoi tämän selälleen sängylle, kumartuen suutelemaan kaulaa ja rintaa.
-Kuule, oletko sä aivan varma? Sä taidat olla aika humalassa, Mike kysyi. -Mä en halua että sä kadut tätä myöhemmin.
-Se vain rohkaisee mua tekemään asioita, jotka mä olen halunnut tehdä jo meidän ensitapaamisesta, Joey kuiskasi, avasi toisella kädellä vyön soljen ja tunki kätensä miehen housuihin.
-Mutta silti mä... Herrajumala! Mike puuskahti ja vaikeni.

Joey odotti hetken peloissaan häätäisikö mies hänet välittömästi pois, mutta tämä veti hänet kainaloonsa tasatessaan hengitystään.
-Mä kun luulin että mä olen se nuori joka jaksaa, Joey huokaisi. Mike naurahti ja silitti tämän olkaa. Mike oli juuri sanomassa jotain kun hän alkoi kuunnella, ikään kuin talosta olisi kuulunut askeleita. Hän meinasi juuri lausua ajatuksensa Johnnyn kotiinpaluusta ääneen kun huoneen raollaan oleva ovi avautui.
-Joey, oletko sä tääl.... Jessus! Jesse karjaisi ja jäi oviaukkoon tuijottamaan. Joey nousi hieman ylös ja Mike vain makasi paikoillaan, yrittäen pysyä rauhallisena.
-Onhan se täällä, Mike vastasi lopulta. Joey nousi ja etsi nopeasti alushousunsa lattialta.
-Sä valita mulle koska mä pidän Thomin poikaystävästä ja niiltä jalansijoilta painut naimaan Thomin appiukkoa! Mikä sua risoo? Jesse ärähti veljelleen.
-Mike ei liity tähän mitenkään! Joey vastasi ja nosti kätensä rinnalleen. -Mä tulin tänne tasan puhumaan Johnnyn kanssa.
-Siltähän tuo näyttää! Jesse naurahti pilkallisesti. Mike kiskoi alushousut jalkaansa ja tuli Joeyn vierelle.
-Jesse, Joey on oikeassa, se tuli vain puhumaan. Mä aloitin, hän yritti sanoa rauhallisesti. -Asiahan ei mulle edes kuulu ja mä en halua olla osallinen teidän riidassanne mutta ilmeisesti mä olen tahtomattani joutunut mukaan, hän jatkoi. Pojat tuijottivat häntä sanattomina. -Mulla ei ole veljeä mutta mä olen kasvattanut kaksi jotka voisi yhtä hyvin olla kiinni toisissaan, mä en vain käsitä sitä omistushalua. Te ette mun järkeni mukaan seurustele, miksi teidän pitää repiä hiuksianne tuon takia? Miksi te ette voi ihastua keneen haluatte ja naida ketä haluatte? Mä olen vuosia ihmetellyt tätä, Mike melkein hymyili. -Eli minkä hemmetin takia te ylipäätään tappelette? Nyt mä menen ovesta ulos, lukitsen sen ja te kaksi pääsette ulos vasta kun olette selvittäneet asianne! Hän ilmoitti ja meni Jessen ohi, sulki oven ja jäi odottamaan.
-Kuule, se on oikeassa, Jesse huokaisi.
-Mä tiedän... Anteeksi siitä mitä mä sanoin, Joey vastasi.
-Samoin, Jesse sanoi ja astui veljensä luo. -Rakas olet, idiootti.
-Niin säkin, pölö, Joey vastasi ja halasi veljeään.
-No niin, oliko se nyt niin hemmetin vaikeaa! Mike kysyi avatessaan oven.

Jesse lähti Opelilla hieman ennen Mikeä ja Joeyta. Mike istui kuskin penkille ja työnsi sitä taakse.
-Miten joku kykenee seisottamaan tällaista autoa pihalla? Hän kysyi ääneen ja korjasi taustapeiliä.
-Kyllä Johnny tätä välillä ajaa... Ja Sean kanssa, Joey vastasi hajamielisesti. Mike lähti ajamaan, käänsi tielle ja päätti vaihtaa vanhan Bemarinsa pois välittömästi.
-Kyllä käy kateeksi, niillä oli jo valmiiksi pihalla BMW ja Citroën. Nyt vielä tämä, mä muutan sinne, Mike totesi rikkoakseen hiljaisuuden ja käänsi auton sulavasti. Hän laittoi CD-soittimen päälle mutta sulki sen välittömästi tanssimusiikin alkaessa tulvia kaiuttimista.
-On Thom tämän kyydissä ilmeisesti ollut, Joey nauroi Miken järkytykselle.
-Joo, jos antaa sen musiikkipuolen nyt olla, Mike totesi. -Puhutaan mielummin.
-Mistä? Joey kysyi vaikka tiesi hyvin vastauksen.
-Äskeisestä. Saakohan tässä polttaa? Tuskin, Mike pohti. -Kuten tiedät, mulla on häät tuossa muutaman viikon kuluttua. Sen ei olisi pitänyt antaa tapahtua mutta... Mä taidan olla aika heikko toisinaan, hän naurahti ja vilkaisi Joeyta. Tämä istui melko vaiti koko matkan perille asti. Thom tuli avaamaan heille oven, käski Mikenkin sisälle.
-Johnny soitti äsken! Sulla on sitten polttarit viikonloppuna! Hän ilmoitti innoissaan.
-Häihin on monta viikkoa vielä? Mike kysyi ihmeissään.
-Ehdit hyvällä tuurilla toipua, Sean hymyili. -Millä autolla me mennään?
-Sillä Lexuksella. Ja mä ajan! Mike ilmoitti ja heilautti avaimiaan. -Thom, heti kun huvittaa niin mä voin vaihtaa tuon toistakymmentä vuotta vanhaan Hiaceen tai Bemariin... Tai vaikka molempiin.
-Mennäänkö? Se luulee vielä Hiacea joksikin klassikkoautoksi ja suostuu tuohon, Sean virnisti ja työnsi Mikeä selästä kohti ulko-ovea. Kaikki muut hävisivät, Joey jäi vielä eteiseen.
-Hei hetki... Poika sanoi yhtäkkiä. Mike kääntyi, Joey tuijotti häntä järkyttyneenä, näyttäen siltä että palaset olivat vihdoin osuneet kohdalleen hänen päässään. Poika osoitti Seanin selkää ja Mikea vuorotellen, kasvoillaan leveä, ymmärtävä hymy. Mike iski silmää ja painui ovesta ulos.

Päivämäärä:   27.7.09 23:35:23

Enkä mä luule hiacea klassikkoautoksi....

Lähettäjä: omfffg 
Päivämäärä:   28.7.09 00:01:11

ihana pätkä ja just sopivan pitkä <33

Päivämäärä:   28.7.09 13:19:25

Thomas - Enkä mä luule hiacea klassikkoautoksi....

Et vissiii joo ! :--DD

Hmmmm mää oon aika sanaton ja mul o aika perkeleelline kiire mutta! Sitä se on aina.

Kivan pitkä osa O.o Sain lukee tän vast tänää ko kaveri oli eile täällä, nii se sano et "et helvetissä lue tota, mä en jaksa oottaa kahta tuntii"

Niiin että siksi tää kesti näin kauan :'DD

Mikemikemike...... Misä muute se sen vaimo ylipäätään on? Ranskas taas ? MIIA ! Muistinpas nimen.

Aika sulone toi Joeyn ja Jesse riita :'>

"-Älä nyt jumalauta itke!" voin jotenkin kuvitella tän erittäinerittäin selkeästi..... :'D

Lähettäjä: ep 
Päivämäärä:   28.7.09 13:51:56

tää on iha paras ! <3 lukasin just eilen kaikki pätkät läpi oikei yötä myöten ja niin koukussa ku voi olla :)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   28.7.09 15:12:40

Thom - varoittava esimerkki kuitenkin :D

Helmi - nimi on Mia ja kyllä tämäkin TULEVA rouva kuvioissa pyörähtää, sattuu vain yleensä olemaan töissä. Hääthän ovat vasta tulossa... Ja mäkään en kestä jos joku itkee! : D

Ja kiitos ep! :)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   28.7.09 18:41:03

Tänään saatan laittaa jatkoa. Jos kerkeän (:
Kommenttia ois tietysti silti kiva saada.

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   28.7.09 20:12:42

Vai kommenttia kaipaat:) Aivan mahtavaa, virheitä ei osunut silmiin:) Jatkoa odotellessa;D olipas taas rakentavaa kommentointiaXD

Päivämäärä:   28.7.09 23:01:52

Jimi- en mä nyt ihan yhtä tyhmä ole kun sä :) jos en osaa avata pehmeetä askia ni so what. Julmimukset.... Menen pillittämään peiton alle

Päivämäärä:   28.7.09 23:02:52

Btw, mee Jimi arputtaa raavoja : DD<3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   28.7.09 23:15:23

Kyllä kulta, olemme julmia. Mutta kaikki rakastamme sua :DD ja mua ei saa pilkata puheongelmistani! Ken pelkää sutta. [*repeää jälleen*]

Luku 17

-Ad taitaa tulla isän kanssa, Johnny sanoi kuullessaan auton äänen. Sean ja Thomas kaatoivat juotavat kaikille askelten lähestyessä.
-Kiva kartano, Mike totesi päästyään keittiöön. Sean naurahti ja ojensi miehille lasin. He kilistivät ja joivat paukut tyhjiksi, Thom kaatoi uuden kierroksen ja istui siiderinsä kanssa pöydän ääreen.
-No niin, koska strippari saapuu? Mike kysyi tyhjennettyään snapsilasin uudelleen.
-Saunan jälkeen vasta, Johnny vastasi rauhallisesti.
-No onko se sauna edes lämmin? Mike kysyi ja nauroi. Ad antoi hänelle oluen ja joi inhoten vaahdot omastaan.
-Pitäisikö tässä jotain puheita ruveta pitämään? Ad kysyi nauraen.
-Älä perhana! Nyt onnitellaan sitä! Johnny ilmoitti. Hän antoi suukon isälleen ja halasi tätä. Ad toisti käsittelyn ja vapautti Miken Thomille, joka uskaltautui vain halaamaan.
-Onnea hirveästi, Thom kuiskasi. Mike hymyili ja kääntyi Seanin puoleen.
-Etkö sä ajatellut onnitella? Hän kysyi ja hymyili vinosti.
-Kuulkaas lapset, musta tuntuu nyt että meidän pitäisi kääntyä pois, Ad naurahti.
-Hmm... Tuota... Sean änkytti Miken astuessa lähemmäs. Miehet tuijottivat toisiaan kunnes Sean päätti ratkaista tilanteen ja astui lähemmäs Mikea. Miehet halasivat, Sean sulki silmänsä mutta tunsi poikien tuijotuksen. Lopulta Mike kääntyi hieman taemas mutta ei kuitenkaan päästänyt irti. Hän painautui suutelemaan Seania jonka silmät rävähtivät auki. Ad ja Thom yrittivät olla tuijottamatta, Johnny pudisti päätään ja täytti lasinsa. Hän oli nähnyt miehiltä paljon rohkeampaakin toimintaa.
-No öö... Onnea? Sean hymyili Miken irtautuessa. Mike hymyili Seanille niin, että vain tämä näki ja kääntyi poikien puoleen.
-Niin onhan se sauna edes lämmin? Mike varmisti.
-On on! Johnny huokaisi. -Mä menen, hän sanoi ja lähti viereiseen rakennukseen sytyttäen tupakkaa.

He pääsivät terassille pyyhkeet lanteillaan, Johnny haki sisältä olutta, avasi kaikille.
-Thom, ehkä sä et sais juoda noin paljon, Sean huomautti.
-Älä nyt, se on juonut tasan kaks siideriä, Mike sanoi hänen vieressään. -Poika on täysi-ikäinenkin! Hän huomautti ja silitti ohimennen Seanin olkaa.
-No joo... Ota rauhallisesti kuitenkin Thom, Sean sanoi. Johnny naamio naurun yskään, Thom vilkaisi kiitollisena Mikea, joka virnisti hänelle ohimennen.
-No niin, Ad lähtee hakemaan sitä vierasta ja me puetaan sillä välin, Johnny totesi Adin tullessa terassille, kiskoen rastoihin jumittunutta paitaa päänsä yli. -Anna kun veli auttaa, Johnny huokaisi ja veti paidan rastojen yli.
-Mistä se sen oikein hakee? Mike kysyi uteliaana.
-Kaupungista, ei sillä mene kuin vartti, Johnny kohautti olkiaan ja johdatti heidät sisälle pukemaan. Mike istui sohvalle ilman paitaa ja kuivasi hiuksiaan pyyhkeeseen. Sean istui hänen viereensä napittaen paitaansa kiinni. Johnny oli juuri saanut kiskottua housut jalkaansa kun ulkoa alkoi kuulua Mersun ääni. Thomas juoksi äkkiä tulijoita vastaan, Johnnylle tuli kiire sitoa Miken silmä
-Yllätys menisi pilalle ilman, hän perusteli Seanin kysyvälle ilmeelle.
-Apua... Mike totesi hiljaa. Ovi kolahti, Thomas johdatti Adrianin seuralaisineen keittiöön. Nähdessään uuden tulijan Sean joutui puremaan huultaan. Jake vilkutti hänelle flirttaavasti, ojensi hupparinsa Johnnylle ja korjasi hiuksiaan. Jaken astuessa Miken luo Johnny laittoi musiikin soimaan. Jake työnsi miehen yläruumiin taaksepäin ja istui tämän syliin kahareisin. Sean poistui äkkiä. Jake alkoi tanssia Miken sylissä rytmikkään musiikin tahtiin, Thom löi tuijottavaa Johnnya leikillisesti takaraivoon. Lopulta Jake kiersi kätensä Miken niskan taakse ja poisti siteen.
-Jumalauta, Mike kuiskasi epämääräisellä äänensävyllä. Johnny ja Ad virnistivät toisilleen, kaikki sujui tasan kuten he olivat suunnitelleet. Jake kävi tervehtimässä istuvaa Seania, joka näytti karkaavan seuraavaksi ikkunasta pojan purressa hänen korvalehteään. Johnny himmensi valoja ja kappale vaihtoi. Jake palasi Miken luo, istui jälleen syliin ja veti paitansa pois päältään. Mike näytti täysin sekavalta, Jake kumartui lähemmäs.
-Muistele viime kertaa, hän kuiskasi hiljaa ja nuolaisi korvaa. Jake nosti Miken käden ja asetti sen reidelleen, hän liikutti kättä pitkin reittä, vyötärölle, selän taakse, kunnes käsi jäi Jaken alaselälle ja poika nojasi eteen. He keskittyivät toisiinsa kunnes kappale loppui ja Johnny sammutti soittimen. Jake istui Miken viereen ja jätti paljaat säärensä tämän syliin. Jalassaan hänellä oli tiukat caprit joissa risteili remmejä. Thom sytytti valot ja Johnny antoi Jakelle oluen.
-Mistä ihmeestä te oikein hankitte nämä ajatuksenne! Mike älähti.
-Se oli Johnnyn ajatus! Ad puolustautui.
-Eikä! Tai siis oli, Johnny vilkaisi kattoon. -Mutta sä keksit Jaken!
-Se olit sinä, Ad vastasi.
-Enkä! Johnny puolustautui ja keinui kantapäillään.
-Johnny kulta, se oli sun idea, Ad nauroi ja sekoitti tämän hiuksia.
-Ai niin Mike, onnea munkin puolesta, Jake totesi. Mike kääntyi hänen puoleensa ja sai vielä pitkän suudelman huulille.
-Jakee... Ad sanoi varottavasti ja hymyili. Sean näytti erittäin hämmentyneeltä, Johnny antoi hänelle nopeasti ryypyn ja lähti tupakalle. Mike tuli pian ulos hänen seurakseen.
-Ja teidän oli sitten pakko ottaa just Jake? Mike kysyi sytyttäessään.
-Toki oli. Se on vähän vaikeaa ruveta etsimään ihmistä joka osaisi homman ja jota sä et ole nainut, Johnny virnisti. -Sean näytti vähän järkyttyneeltä, satuitko huomaamaan?
-Huomasin kyllä... Voi luoja, miksi mä luovuin sinkkupäivistäni? Mike kysyi huokaisten.
-Jake ja Ad lähtee yöksi, eli se kiusaus menee pois, Johnny vastasi. -Hetki... Kuulenko katumusta? Hän kysyi.
-Se ei poista toista... Toivottavasti et, Mike naurahti. Ovi kolahti, Sean tuli terassille. Johnny tarjosi savukkeen ja mies otti.
-Mä voin varmaan puhua vaikka Johnny on tässä, Sean totesi.
-Totta kai, Mike vastasi, ikään kuin mikään ei olisi luonnollisempaa.
-Tuota... Tunnetko sä Jaken jotenkin paremminkin? Sean kysyi. Johnny siirsi nopeasti katseensa Mikeen, joka puhalsi savut hampaidensa välistä ja mietti hetken.
-Kyllä me ollaan oltu sängyssä kerran ennen kuin se alkoi seurustella Adin kanssa, Mike totesi.
-Sitä mä vähän epäilinkin, Sean murahti. Johnny pudisteli päätään itsekseen.

Johnny haukotteli ja Thom hänen kainalossaan avasi silmänsä, venytteli ja korjasi asentoaan.
-Jos me mennään jo nukkumaan mun huoneeseen? Thom ehdotti. Johnny nyökkäsi ja nousi, he toivottivat hyvää yötä ja lähtivät. Mike ja Sean jäivät vierekkäin sohvalle.
-Missä me muuten nukutaan? Mike kysyi uteliaana.
-Täällä on vapaana vain nämä sohvat ja makuuhuoneessa parisänky, Sean vastasi ja ymmärsi kuulostavansa vahingossa hyvin vihjailevalta.
-Mennään makuuhuoneeseen jos se ei ole sulle liian provosoivaa... Muussa tapauksessa mä menen siinä ja sä nukut pöydällä, Mike virnisti, joi oluensa loppuun ja nousi. Sean johdatti hänet talon toiselle puolelle suureen makuuhuoneeseen. Mike tuijotti huonetta ovelta.
-Ihan kiva kämppä. Olisi varmaan pitänyt myös aikoinaan ruveta lakimieheksi, Mike naurahti ja tunsi käden kiertyvän vyötärölleen. -Sean, Mike kuiskasi hiljaa, hieman varottavasti.
-Herra on hyvä vain, Sean hymyili ja viittasi kohti sänkyä. Sean kiersi toiselle puolelle ja heitti päiväpeiton sivuun. Mike riisui farmarinsa ja pujahti valtavan peiton alle. Sean tuli toiselle puolelle, Mike siirsi tyynyään hieman lähemmäs. Sean kääntyi häntä kohti ja huokaisi raskaasti.
-Mä en voi ajatella että sä menet oikeasti naimisiin, Sean sanoi. -Miksi sä annat mulle aina uutta toivoa?
-Miten niin? Kuinka useasti mä olen sulle sanonut että me ei voida enää mitään! Mike kysyi.
-No se suudelmakin tänään, mitä sä kuvittelet sen viestittäneen? Sean vastasi.
-Paskat... Mike huokaisi. -Sean, me ei vain voida! Vaikka kuinka haluttaiskin...
-Mike, tää on se kuuluisa 'viimeinen ilta vapaana miehenä', Sean huomautti ja nosti kätensä Miken kaulalle.
-Sean, Mike kuiskasi samalla sävyllä kuin hetki sitten.
-Sä et tiedä miten paljon sä merkitset mulle! Mä tarvitsen hetkiä sun kanssas, niiden avulla mä jaksan! Seanin ääni kohosi. Mike teki päätöksensä, nosti kätensä miehen reidelle ja tuli hieman lähemmäs. Hän painautui suuteleman Seania, joka käänsi hänet selälleen ja kiskoi ensin oman paitansa pois ja sen jälkeen heitti Miken paidan lattialle.
-Haluatko sä tätä oikeasti? Sean kysyi.
-Sä et tiedäkään miten paljon, Mike kuiskasi.

Jake keräili hiljaa tavaroitan jotka olivat unohtuneet edellisenä iltana. Hän oli tullut bussilla ja toivonut oven olevan auki. Jake yritti kuunnella olisiko talossa joku hereillä. Hän jätti tavaransa keittiöön ja lähti suuntaan, jossa muisteli toisen makuuhuoeen sijaitsevan. Hän avasi varovasti huoneen oven ja meinasi kiljaista. Mike nukkui Seanin käsi hartioidensa ympäri, käsivarsi paljaan ylävartalon ympäri. Jake tuijotti näkyä silmät selällään, hän juoksi keittiöön ja otti Miken kameran pöydältä, palasi makuuhuoneeseen ja otti näkymästä pari kuvaa. Hän yritti sulkea oven hiljaa, mutta Mike heräsi kolahdukseen, osaamatta yhdistää sitä mihinkään. Hän suuteli Seania poskelle, herättäen tämän.
-Huomenta, Sean sanoi ja hymyili, halaten Mikea, joka jäi hänen rintansa päälle. Seanin mielessä pyöri paljon asioita, jotka hän halusi sanoa Mikelle.
-Tää tais olla vähän tyhmä veto, Mike totesi. Lause sai Seanin nielemään jokaisen kauniin sanansa.
-En mä nyt tiedä, Sean vastasi. -Mä vain toivon että me voitais jäädä tähän, hän kuiskasi. Mike antoi hänelle aamuisen suudelman.
-Se ei ole mahdollista. On vain totuttava siihen että tätä ei enää tapahdu. Me ollaan selvitty vajaa vuosi, Mike huokaisi. He nousivat, pukivat ja lähtivät keittiöön. Jake istui pöydän ääressä ja hymyili merkitsevästi nähdessään miehet.
-Sean, Sean... En olis sustakaan uskonut, hän pudisti päätään. -Vai oliko toi häälahja sun tapaan?
-Jake, tuleko tupakkaseuraksi? Mike kysyi merkitsevällä äänensävyllä. Jake seurasi häntä uls ja otti vastaan tarjotun savukkeen.
-Nyt mun on jälleen pyydettävä sulta tätä, mutta tästä ei puhuta, Mike pyysi.
-En puhu. Sean on vain niin homokammoinen että en olis ikinä uskonut sen tekevän jotain tuollaista, Jake vastasi. -Sun on pakko myöntää että näin loistava kuittaamisen paikka tulee kerran elämässä.
-Mä tiedän, sen takia mä joku vuosi takaperin päätin vähän järkyttää sitä. Se meni siihen että se ihastui muhun, Mike seltti.
-Kaikkea sitä kuulee, Jake pudisti päätään ja tumppasi tupakan.

Mike tuli omalla autollaan pihaan ja otti laukkunsa takapenkiltä. Miken auto oli ollut Adin luona, Johnny oli jättänyt hänet ja Jaken kaupunkiin ja ilmoittanut olevansa hetken Thomilla. Mike hieroi silmiään ja kantoi laukkunsa makuuhuoneeseen. Mia istui olohuoneessa.
-Oliko kivaa? Nainen kysyi kääntämättä katsettaan pois naistenlehdestä.
-Olihan tuolla, Mike vastasi. -Mun on pakko lähteä käymään kaupassa, krapulakalja, hän sanoi ja lähti jälleen. Hän kirosi mielessään viimeyötä. Hän ei ymmärtänyt miksi oli kajonnut Joeyyn, hän ymmärsi kyllä miksi oli jälleen kaatunut Seanin puoleen, mutta hän tiesi ettei niin olisi saanut ikinä tapahtua. Hän haki kaupasta laatikon olutta, muutaman askin tupakkaa ja maitoa ja ajoi kotiin, yrittäen yhä ajatella mitä tahansa muuta. Kahdenkymmenen minuutin matka tuntui turhan lyhyeltä, hän ei olisi halunnut nähdä Mian hymyileviä kasvoja ja hävetä toimintaansa vielä enemmän. Hän avasi oven, Mia seisoi olohuoneen ovella, silmät punaisina ja kasvojen ilme kuin raivottarella.
-Kulta, mikä on? Mike kysyi pelästyneenä.
-Älä jumalauta yritä! Mia huusi. -Mä löysin sun kameras!

Päivämäärä:   29.7.09 08:34:35

Joo niin. Anteeksi kaikki miljoonat virheet tuolla löysin nopealla katsauksella kaksi kirjoitusvirhettä... : D
Ja tungin tuonne kolme Thomin inhoamaa sanaa: kahareisin, älähti ja joku muu jota en nyt muista -.-''

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   29.7.09 11:12:29

aivan mahtava pätkä, niinkuin myös edelliset !
jatkoa mahdollisimman pian

Lähettäjätripi 
Päivämäärä:   29.7.09 14:49:13

oh no... miten Mike voi tehdä tollasta. Vihdoinkin löytyi nainen joka suvaitsee vähän ja on loistava tyyppi muutenkin. jännä nähdä mitä mike keksii...

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   29.7.09 18:06:17

Hukassa ollut sana oli suukko. Hah.

No Mike nyt on vähän tuollainen.... pölö.

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   29.7.09 19:34:40

miks kaikki on aina pölöjä :DD

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   29.7.09 20:08:59

Tietysti ne on pölöjä! : DD Okei, mulla on aika laaja sanavarasto ihmisten haukkumiseen mutta kiltisti sanojen kaikki on vain pölöjä.

Hah, edellisen luvun luonnoksen marginaalissa oli neitimäisellä käsialalla [Thom] kirjoitettuna "kivasti Jake isille hetkuttaa!!" Että näin. Näitä Thomin lisäyksiä on aina yhtä hauska löytää, varsinkin jos kirjoittaa tekstit puol vuotta ennen kuin laittaa ne koneelle. Ja ketä kiinnosti? Ei muakaan.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   29.7.09 22:48:24

Voisi tämän nostaa etusivulle jos joku valvova vaivautuu lukemaan.
Btw, ihan hyvin toi Bruce Willis vetää Jimmyn roolin.

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   29.7.09 22:52:03

Huh, kolmannella yrityksellä sain viimein pätkän luettua ilman keskeytyksiä:) Mahtavaa tekstiä taas, jatkoa odotellessa;)

Päivämäärä:   29.7.09 23:11:00

Bruce rokkaa, enkä mä kirjottele outoja sun vihkoihin :D

Lähettäjäkkisu 
Päivämäärä:   30.7.09 00:46:10

ahihihihihi meikällä taas vaihteeks hauskaa näitä lukiessa. varsinki ku univaje vaivaa melkoisesti ja promilleakin taitaa löytyä :DD tulin vaan käväseen koneella ja jäin lukemaan<3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   30.7.09 09:56:22

Thom, kyllä kirjoittelet! : DDD

Katotaan jos illalla saisi jatkoa koneelle, olen taas kahdeksaan asti töissä...

Ihan hyvä yhteensattuma, nämä kirjoitetaan promilleissa ja luetaan promilleissa.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   30.7.09 22:25:46

Luku 18

-Voi paska, Mike kuiskasi puoliääneen muistaessaan Johnnyn ottaneen muutaman kuvan Jaken esityksen aikana ja jälkeen, silloin kun Jake oli istunut jalat hänen sylissään.
-Taisikin olla hemmetin kivat pippalot, Mia sanoi ja nosti Miken kameraa, pyyhkien silmiään.
-Se oli poikien pila! Mike vastasi ärtyneenä.
-Just, oliko Seankin joku pila!? Mia huusi itkuisesti.
-Mitä? Mike älähti.
-Siellä oli kuvia teistäkin kuule. Miten sä kehtaat? Mia lähes kiljui. -Ajatteletko sä mua lainkaan, ryntäätkö sä vain sänkyyn jokaisen kanssa joka sattuu silmää iskemään?!
-Turpa kiinni, se ei ole kuule aivan noin yksinkertaista! Mike karjaisi tahtomattaan. Kumpikaan ei kunnolla tajunnut Johnnyn ilmestyneen eteiseen.
-No ei se turhan monimutkaiseltakaan vaikuta! Älä viitsi kieltää! Mia huusi ja pyyhki vimmatusti silmiään.
-Enhän mä ole mitään kieltänytkään, Mike puuskahti ja hieroi kasvojaan.
-No sano sitten suoraan! Mia huusi, kyyneleet valuivat poskille, Mike ei tuntenut muuta kuin raivoa.
-Mä pidän siitä yhtä paljon kuin sekin musta! Mike räjähti. -Mä panin sitä ja seksi oli aivan yhtä loistavaa kuin ennenkin! Hän huusi lopulta päästyään vauhtiin. -Joko sä olet tyytyväinen? Hän huokaisi. Mia astui lähemmäs, ojensi kameran hänelle. Mike otti sen vastaan, vapautuneella kädellään Mia löi Mikea poskelle. Iho muuttui valkoiseksi, Johnny tuijotti tapahtumia järkyttyneenä.
-Mä en katsele enää yhtään pettävää paskiaista elämässäni, Mia ilmoitti.
-No sehän hyvä, sitten sä voitkin painua ulos saman tien, Mike vastasi yllättävän rauhallisena, poski sykkien punaisena.
-Mielelläni, Mia vastasi, ääni täynnä puhdasta inhoa miestä kohtaan. -Ja ihan tiedoksi, häät on peruttu, hän lisäsi ja painui Johnnyn ohi ulos.
-Mitä hemmettiä? Johnny kysyi oven pamahtaessa kiinni.
-Tutki mun kameraa... Mike vastasi ajatuksissaan ja katsoi kuvagallerian ensimmäistä kuvaa pudistaen päätään. -Pieni pila Jakelta, luulen... Hän huokaisi ja meni keittiöön.
-Oliko se tosissaan...? Johnny kysyi ja seurasi Mikea.
-Oli todellakin, se tarkoittaa mitä sanoo, Mike vastasi ja tunki nahkatakin povitaskuun viskipullon kaapista. -Tiedätkö mitä? Hän kysyi kääntyessään nuorempaa poikaansa kohti. -Mä en osaa olla pahoillani. Parempi että tää tapahtuu nyt eikä häiden jälkeen. Mä en ehkä olisi kyennyt lukitsemaan itseäni vuosikymmeniksi keneenkään, hän totesi täysin ilmeettömänä.
-Siellä oli kuvia susta ja Seanista vai? Johnny kysyi.
-Oli. Sä taisit tentata Seania jo, mä tunnen sut, Mike totesi ja lähti ovesta ulos. Johnny juoksi perään ja käänsi isänsä hartiasta ympäri.
-Mihin hemmettiin sä olet menossa? Anna se pullo tänne, hän vaati.
-Mä käyn ajelulla... Ja puhumassa Jaken kanssa. Toivottavasti Adriankin on kotona, Mike totesi, pullo tiukasti povitaskussa. -Ja sen jälkeen mä haluan nähdä Seanin.
-Sitten sä saat ihan itse päättää annatko sä mulle auton avaimet vai sen pullon, Johnny vastasi mahdollisimman rauhallisesti. Mike löi pullon hänen kädelleen ja lähti.

Sean tuli keittiöön, avasi kauluksien ylimmän napin ja meinasi juuri ottaa solmion pois kun hän huomasi ettei Irene ollut yksin. -Odota hetki kulta, Irene kuiskasi Mialle, joka nosti katseensa ja huomasi Seanin, ilme kiristyi. Sean tuijotti häntä peloissaan, miehen sisäelimet tuntuivat juuri muuttuneen jääksi.
-Mike on pettänyt, Irene kuiskasi hiljaa miehelleen. -Mian mukaan koko suhde on loppu, pitäisikö sun mennä Miken luo? Ehkä se haluaa puhua, hän kysyi. Sean nyökkäsi, oli onnellinen päästessään lähtemään ilman tekosyytä. Mia tuijotti Seania yhä, sama ilme kasvoillaan. Sean tiesi Mian tietävän, hän huokaisi ja lähti samaa tietä kuin oli juuri tullut. Koko matkan hän yritti epätoivoisesti tavoittaa Mikea, jonka puhelin vain soi.
-Vastaa nyt! Sean karjaisi puhelimeensa, saaden vastaukseksi vain tasaisen merkkiäänen. Hän käänsi autonsa pihatielle niin lujalla vauhdilla, että hetken pelkäsi menettävänsä hallinnan. Sean kuitenkin pääsi ehjänä talon pihalle, juoksi raput ylös, pysähtyi ja muisti soittaa ovikelloa. Vasta tässä vaiheessa hän alkoi miettiä tosissaan oliko Mike edes kotona ja haluaisiko mies nähdä Seania. Oven tuli kuitenkin avaamaan Johnny, joka ei edes näyttänyt yllättyneeltä nähdessään Seanin.
-Tule sisälle, hän komensi ennen kuin Sean ehti avata suutaan.
-Missä Mike on? Sean kysyi välittömästi.
-Lähti ajelulle ja puhumaan Jaken kanssa, kai... Tuliko Mia teille? Johnny kysyi.
-Tuli, mä en tiedä miten se oli saanut tietää mutta se ei ollut sanonut Irenelle mitään meistä, Sean huokaisi, Johnny istutti hänet keittiöön. -Mä en tiedä enää miksi mä tulin, Mike tuskin haluaa nähdä mua.
-Itseasiassa se sanoi haluavansa nähdä sut, eikä se kuulostanut mitenkään verenhimoiselta, Johnny kertoi. -Vaikka niillä oli hyvä suhde, isä vaikutti koko ajan toivovan salaa että joku paskoisi sen. Se ei kestä olla varattu. Nää on tietysti mun teorioita mutta silti. Siltä se vaikuttaa ja viime aikoina se on mennyt vähän oudoksi kun häistä on ollut puhetta, Johnny selitti.
-Mun on pakko puhua sen kanssa. Koska se tulee? Sean kysyi. Johnny avasi keittiön ikkunan ja tarjosi tupakan.
-Se lähti melkein tunti takaperin eli luultavasti pian.

He istuivat vain tunnin verran keittiössä odottamassa. Tunti oli täynnä hiljaisuutta ja ikkunasta ulos leijuvaa tupakansavua. Johnny havahtui ajatuksistaan Miken ajaessa pihaan. Mies nousi autostaan, katsoi hetken Seanin Bemaria, nosti katseensa keittiön ikkunaan ja heilautti kättään. Hän ilmestyi keittiön ovelle, Johnny nousi välittömästi seisomaan.
-Pari sanaa jos sopii? Hän pyysi.
-Mikä ettei, Mike kohautti olkiaan. He puhuivat kauempana käytävässä, molemmat pitivät äänensä mahdollisimman hiljaisina.
-Kuule, se mitä sä sanoit Mialle Seanista... Olitko sä aivan tosissas? Johnny kysyi.
-Olin, Mike vastasi ja hieroi kasvojaan. -Katsotaan huomenna jos mä vaikka puhuisin Mian kanssa. Mä en vieläkään jaksa olla pahoillani siitä että meillä meni poikki, mä en osaa olla mikään ukkomies, mutta mä haluan silti olla sen kanssa väleissä, Mike sanoi. Hänen kasvonsa olivat ilmeettömät, Johnny arvasi päivän tapahtumien ottaneen koville. Johnny vain nyökkäsi ja päästi hänet takaisin keittiöön. Mike käveli suoraan Seanin luo, kietoi kätensä tämän hartioille ja halasi, painaen posken poskea vasten, kuin ottaakseen tukea koska ei jaksanut seistä.
-Mä olen pahoillani, Sean kuiskasi.
-Mä en, Mike vastasi ja nosti leukansa Seanin päälaelle. -Kunhan mä saan puhuttua sen kanssa niin kaikki on taas hyvin.
-Jos mä menen... Johonkin... Niin saatte puhua, Johnny totesi. -Ai niin isä, sun pullos on siinä pöydällä, hän lisäsi.
-Ai tuo vai? Sehän oli täynnä kun mä annoin sen sulle!

Johnny kaatoi lasilliset ja joi suoraan pullosta ennen kuin laski sen pöydälle. He istuivat olohuoneessa, Sean ja Mike kulmasohvan pidemmällä puolikkaalla, Thom ja Johnny toisella.
-Miten Mia muuten pärjää? Mike kysyi Thomilta ja tyhjensi puolet lasistaan.
-Ei mitään, ihan pirteältä se vaikutti jo kun mä lähdin. Melkein samoilla raiteilla se oli sun kanssa, sanoi äidille että aikoo soittaa sulle huomenna, Thom selitti. -Ei halua ottaa sua takaisin mutta haluaa sopia asiat ja olla väleissä.
-Loistavaa, Mike vastasi tyytyväisenä ja nosti jalat sohvapöydälle. -Kunhan se ei Irenelle kerro. Epäilen, se ei varmaan halua tuhota teidän suhdetta, mitä se siitä hyötyisi, hän mietti ääneen, puhuen lopuksi lähinnä Seanille, joka istui häntä kohti, käsi koukussa selkänojalla. Johnny haukotteli, Thom painautui hänen kainaloonsa ja sulki silmänsä.
-Toi teidän olemisenne on kyllä saakelin vaikeaa, Johnny totesi.
-Miten niin? Mike kysyi uteliaana.
-Aina joku kriisi meneillään, Johnny tiivisti.
-On se noinkin, Sean myönsi.
-No se on kyllä sukuvika, kyllä mä muistan erään toisenkin sitoutumiskammoisen tästä perheestä, Mike huomautti. -Ja kolmannen...
-Ero lienee siinä että sillä yhdellä sitoutumiskammoisella on tällä hetkellä pitävä parisuhde ja sillä toisella... No suhde kuitenkin, Johnny valisti. -Se vanha koira ei taida oppia uusia temppuja, hän lisäsi. Mike naurahti ja tyhjensi jälleen lasinsa nopealla liikkeellä.
-Sinkkuna vain on hauskempaa, hän huomautti iskien silmää.
-Eikä ole, joutuu tekemään hirveästi töitä saadakseen kerran, Johnny totesi. Thom tökkäisi häntä sormella kylkeen, Mike nauroi hieman humalaisesti.
-Tämä alkaa nyt mennä turhan oudoksi, Sean sanoi.
-Älä muuta sano. Me mennään nyt Thomin kanssa yläkertaan... Ihan vain nukkumaan, Johnny iski silmää appiukolleen ja nousi.
-Ehkä mä en halua kuulla sen enempiä, Sean sanoi.
-En mäkään olisi halunnut löytää teitä siitä samasta kohdasta käpälöimästä toisianne mutta kuinka kävikään, Johnny virnisti. -Mä kostan sen nyt, hän ilmoitti ja lähti Thomin kanssa.
-Kohta alkaa seinät paukkua, Mike totesi naureskellen yhä mutta vakavoitui heidän jäätyään kahdestaan. Hän kääntyi Seanin puoleen ja laski kätensä tämän reidelle. -Musta tuntuu että mun pitäisi kertoa sulle jotain, hän aloitti.
-Samoin, kerro sä ensin, Sean kehoitti.
-Mä taisin vihdoinkin joutua myöntämään itselleni ja maailmalle että mä taidan tosissani sittenkin pitää susta, Mike huokaisi. -Ja paljon enemmän kuin kaljakaverina.
-Oletko sä tosissas? Sean kysyi ihmeissään, Mike vain nyökkäsi. -Mä tiedän ettei saisi mutta tuntui upealta kuulla toi, Sean hymyili hiljaa. Mike vain heitti käden selkänojalle, kiersi sen Seanin niskan ympäri ja suuteli häntä.
-Mikä sun asias oli? Hän kysyi.
-Mä vain olen miettinyt, Sean aloitti ja kokosi itsensä. -Mä rakastan sua.
-No nyt sä et ole tosissas, Mike vastasi järkyttyneenä. -Tai sitten sä olet melko rankassa kännissä.
-Kyllä mä olen tosissani, Sean hymyili. -Tilanne on silti sama kuin ennenkin. Mä rakastan vaimoanikin, pojat seurustelee ja muutenkaan hommasta ei välttämättä voisi tulla mitään.
-Ikävä sanoa mutta sä olet oikeassa, Mike vastasi. -Pitäisikö meidänkin mennä nukkumaan? Hän ehdotti. Sean seurasi häntä, hymyili tahtomattaan. Hän pääsi juuri ja juuri ovesta sisään ennen kuin Mike löi sen kiinni ja kaatoi hänet vauhdilla sängylle. Mike kuitenkin vain jäi Seanin päälle, tekemättä mitään.
-Mikä tuli? Sean kysyi Miken painaessa kasvot hänen rintaansa.
-Ei mikään... Ajattelin vain. Kiitos, Mike sanoi ja nosti katseensa. -Ihan noin vain kaikesta.

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   30.7.09 22:35:41

Joo siis tota noin hmm.. Mielenkiintoinen käänne;) Mutta jokseensakkin suloinen ratkaisu:)
*rakentava palaute lomailee*

Päivämäärä:   31.7.09 00:42:38

Oih, ihanaa Mia ja Mike erosss :--) Anteeks en koskaa pitäny sitä niiiin hyvänä asiana, koska Sean ja Mike oli pal cutempaaa :--))

Oih, olipas ihanaa muute lukee jatkoa ennenko menee nukkuu ja sit alkaaki aikaiste herätyste lista ja sunnuntai riparil että!

KIITOS =)

Ja lupaa kirjottaa paljonpaljonpaljon jatkoa ens viikolla, koska sit ko tuun vittuuntuneena sieltä jostain korvesta, haluan et joku piristäis muakin :--D Ja mun tuurilla kukaan ei kirjota ficeihinsä jatkoa, tai sit just niihi mitä en sit jaksaiskaa lukea, eli! Pyyyyydän :--)

Johnny o muute aika läppä jätkä :---D Hyväl taval mut kuitenki ^^
Sanavaihto aka Johnny/Mike/Sean/Thom lopus oli aika :D:D Hahahha, läppä.

Mut tietty hyvä sellane ^^

Miten nii mä muute poljen jotenki paikallani tässä? En kans tiiä. Jos mä vaan suosiol laikkaisin raiskaamast näppäimiiii ja lähtisin vaikka nukkumaaa, huomen kuitenki kasilt herätys töihin :'D

Mut hei, kiitti viel ja perus jatkon ruinaus loppuun ^^.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.7.09 12:14:14

kiitti Helmi, nämä sun kommentit on aina ihanan pitkiä ^^ Joten... mäkin olen aina ollut sitä mieltä että Miken kuuluu olla poikamies [kuten esikuvansakin]. Eikä tässä nyt mitenkään pitkälle enää kykene kirjoittamaan kun on 2 lukua jäljellä : D
Läppä jätkä?! ): Nyt iskit vyön alle. Yhyy.

Yeeh. Palaamme asiaan...

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.7.09 15:03:06

Jeesh, nostan taas.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.7.09 21:23:02

Alkaa masentaa, missä kaikki ovat!
Hei .diu. ja muut piirtotaitoiset, onko jotain valmista? (;

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   31.7.09 21:32:51

Kaikki on kuallu:/ ht.netin tarinatuokiossa on selkeästi tehty joukkoitsari, mut ei kukaan meille vaan oo muistanu kertoaXD

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.7.09 22:06:46

Eli vain me kaksi olemme jäljellä... [*mieleen nousee kuva pienestä saaresta jolla värjöttelee kaksi hahmoa ja kasvaa palmu*]
Muut eivät siis liene lukemassa extra-osaa jonka teille olen valmistellut. Ha-ha-ha!

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   31.7.09 22:15:17

Mutta onneksi mä olen paikalla, niin ei sun tarvihe yksin tääl höpistä;D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.7.09 22:17:03

Jee, kiva... Koitan tässä jotain jatkoa vääntää, ehkä huomenna on sitten kasassa. Enää kaksi lukua ja lupaamani ekstra (:

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   31.7.09 22:18:38

Koitahan:) Kaikki hyvä loppuu aikanaan, ja aivan liian pian:(

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.7.09 22:21:17

Heh. No toivottavasti löytyy lukijoita sitten seuraavallekin tekeleelle.. (:

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   31.7.09 22:32:29

Täällä on ainakin yksi:)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.7.09 23:24:45

Hyvä, toivottavasti pysytkin vaikka kirjoitustyyli tulee muuttumaan, sen lupaan :D

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   31.7.09 23:28:33

Uskoisin näin:) Sulla on hyvä tyyli tossa kirjoittamisessa, siihen on helppo päästä mukaan, samaistua. En nyt osaa sitä järkevämminkään selittää;) *ja miettii huomenna mitä hèlvettiä on tullut selitettyä*

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.7.09 23:40:22

"mitä ihmettä mä muuten aina hölötän?"
Joo, kyllä mä tajusin (: toivottavasti miellyttää tulevaisuudessakin, sen verran paljastan että vaihdan yksikön ensimmäiseen persoonaan..

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   31.7.09 23:58:41

Voi olla mielenkiintoista vaihtelua:)

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   1.8.09 08:51:45

Nostellaas ennen ku karkaa etusivulta:D
Toivottavasti tänään tulee jatkoa:)

Päivämäärä:   1.8.09 12:30:58

Seuraava tarina on aivan loistava (mainosta) lukekaa kaikki ihmeessä :) Mun kultani on ehdoton numero 1 : D

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   1.8.09 16:45:53

Oon viettäny muutaman illan lukien näitä, alottaen Syntisen kauniista miehestä ja päätyen tän loppuu, ja tosi hyvää tekstiä on ollu :>
Jotenki mä en oo oikein saanu noista henkilöistä päähäni oikein minkäälaista kuvaa, ja jotenki onnistun aina iätki sekottaa (joskus ne on jtn kolmekymppisii, ja nää Jesse ja Joey (?) oli aluks jtn kymmenen vuotiaita mun mielessä :D)
Siitäkää mä en oo kauheen selvillä, mitä kaikkea on poimittu oikeesta elämästä, mut eipä sillä kauheesti väliä.
Mutjoo, loppuu asti aattelin seurailla tän :>

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   1.8.09 17:37:17

Kharon Nía, kiitti!
Ikäselvitystä: Thomas on syntynyt 18.3 [thomin oikea syntymäpäivä] ja täytti siis juuri 18.
Johnny on periaatteessa vuotta vanhempi mutta syntynyt joulukuun 3. [jos nyt oikein muistan] joten hän on samalla luokalla kuin Thom. Johnnyhan ajoi autoa ennen korttia, tämä saattoi sekottaa.
Jesse ja Joey ovat samaa ikää kuin Thom.
Adrian on 21-vuotias, syntynyt marraskuun 5. [meidän vuosipäivämme..]
Jake, Adin poikaystävä, on samaa vuotta kuin Johnny.
Sophia, Adin tytär, on vasta vuoden ikäinen.
Michael on Johnnyn ja Adrianin isä, 40 vuotta, lokakuun öööö joku päivä. Mulla on nämä oikeasti jossain ylhäällä! Oleellista Mikessa on se, että mies näyttää parikymppiseltä.
Mia on 35-vuotias.
Sean taitaa olla 46 vuotta.
Vieläkö joku oleellinen jäi? Eipä kai...

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   1.8.09 19:05:27

Enpä mitään ole aikaseks saanut, tää viikko ollu vähä hullua kun tein aika äkkilähdön Helsinkiin ja näin, tulin kotia pari tuntia sitten. Just luin tossa 2 edellistä pätkää. Yritin kyllä tossa 3h junamatkalla jotain piirtää tänään mutta oli liian töyssyistä, vaadin täysin vakaan alustan. :D

Jos tässä nyt värjäisi hiuskia ja datailisi viikon edestä ja nukkuisi sun muuta. Sitte vois yrittää taas.

Muuten, mun napakoru ei oikein voi nyt hyvin :< Se ei tykänny tosta korusta, otin sen pois nyt. Mutta tilaan uuden korun tässä 2viikon sisällä ja sitte elvytän sen.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   1.8.09 20:49:14

Ah selvä (: Minä odotan.
Suosittelen lävistäjää... [ja seuraavaksi Thom tulee ja paljastaa että teen itse lävistykseni.]

Tämä tulee olemaan luultavasti aika lyhyt pätkä. Annettakoon se anteeksi, eiks je? *anova ilme*

Luku 19

Mike etsi puhelimensa paperipinon alta. Mian nimi välkkyi ruudulla, Mike huusi ensin hyvästit Johnnylle, veti syvään henkeä ja vastasi.
-Moi. Oletko sä kotona? Mia kysyi välittömästi.
-No moi... Olenhan mä, Mike vastasi ja puhalsi höyryt kahvikupistaan.
-Selvä, mä olen siellä viiden... Odota, Mia kuului laittavan vilkun päälle. -Minuutin päästä. Selvitetään tämä kerralla, hän jatkoi.
-Loistavaa, nähdään pian, Mike sanoi ja hyvästien jälkeen sulki puhelimen. Hän toivoi tapaamisen sujuvan yhtä hyvin kuin puhelun. Perhoset lensivät vatsassa, hän meni ulos kahvinsa kanssa ja sytytti tupakan. Mia saapui juuri kun hän oli heittänyt tumpin tuhkakuppiin. Nainen tuli hänen luokseen, istui toiselle puolelle pöytää, otti pöydällä lojuvasta askista savukkeen ja sytytti. Mike sytytti uuden, odotti Mian aloittavan.
-Mä sain eilen aika pahan kohtauksen mutta mulla oli siihen syytäkin, Mia aloitti varovasti. -Mä tiedän että Sean oli täällä eilenkin, mä en voi olla vihainen siitä. Mulle on ihan sama mitä teillä on, vaikka mä en haluaisikaan että Sean tuhoaa sillä avioliittonsa.
-Se on Seanin oma valinta. Mä en aijo ruveta pitämään mitään salasuhdetta sen kanssa, Mike sanoi ja käänsi vihdoin katseensa naiseen. -Toisaalta mä olen iloinen että tää tapahtuu nyt eikä häiden jälkeen, hän sanoi jälleen.
-Samoin, mä olen viime aikoina epäillyt ettet sä kuitenkaan olisi niin valmis menemään jälleen naimisiin, äläkä turhaan rupea kieltämään, Mia sanoi ja tuijotti horisonttiin. -Mä haluan vain selvittää asiat, hän jatkoi.
-Mä olen ollut sekaisin itseni kanssa. Me edettiin liian nopeasti. Jollain tavalla sä olet kyllä oikeassa, Mike kohautti olkiaan. -Tyhmä mä kyllä olen, sun kaltaisia naisia on yks parissa tuhannessa. Ja mä en nyt yritä kosia takaisin, hän sanoi nopeasti.
-Et sä onnistuisikaan, Mia naurahti ja tumppasi. -Mennäänkö sisälle? Mä uskoisin että sulla on kahvia, hän kysyi. Mike johdatti hänet sisälle ja kaatoi kupillisen.
-Mä toivoisin että kaikesta tästä huolimatta me voitais olla ystäviä, Mike pyysi. -Miten sun jatkosuunnitelmat? Hän uskalsi kysyä.
-Samoin, Mia hymyili. -En tiedä vielä, jos saan asunnon kaupungista niin muutan sinne, hän lisäsi.
-Sä voit asua täällä kunnes keksit, Mike vastasi. -Siis jos sä haluat, ymmärrän jos et.
-Kai sekin sopii, ajattelin kyllä että asuisin Irenen ja Seanin luona vähän aikaa, Mia vastasi.
-Mun on pyydettävä tätä, muuten mä en saa rauhaa, mutta ethän sä kerro Irenelle mitään? Mike pyysi.
-En tietenkään. Miksi mä rikkoisin Irenen avioliiton? Ne rakastavat toisiaan, ne ovat olleet naimisissa 25 vuotta! Mia vastasi. -Mä sanoin että sä petit ja se on ohi, siinä se. Irene ei kysele liikaa, hän lisäsi.
-Suunnattomat kiitokset siitä, Mike vastasi ja meni ottamaan lisää kahvia. Mia väläytti hänelle valkoisen hymynsä ja joi varovasti kupistaan.

Mike istui sängyllä ja seurasi kuinka Mia pakkasi tavaroitaan. He olivat todenneet että olisi parempi jos Mia asuisi Seanin ja Irenen luona. Miken olo oli omalla tavallaan hyvin haikea hänen seuratessaan kuinka nainen tyhjensi omaa puoltaan vaatekaapista laukkuun. Johnny tuli ovelle ja koputti karmiin varovasti.
-Moi Mia, hän hymyili ja sai vastaukseksi iloisen tervehdyksen. Johnny meni istumaan isänsä viereen ja raapi paljasta selkäänsä. -Onko täällä tehty jonkin asteen sovinto? Hän kysyi varovasti mutta kuitenkin uteliaana.
-On kyllä, Mia vastasi ja alkoi tutkia kampauspöytää.
-Pienet sille! Johnny julisti.
-Ei jessus miten paljon ihmiselle voi kerääntyä turhaa tavaraa puolessa vuodessa! Mia totesi ja heitteli tyhjiä purkkeja muovikassiin.
-Mennään Thomin kanssa tänään käymään Adilla... Tarvitsetteko te kantoapua noiden kanssa? Johnny kysyi ja nyökkäsi Mian tavaroihin.
-Ei sulta ainakaan, sun pitää ottaa varovasti! Mia ilmoitti. Johnny nousi ja alkoi tutkia isänsä puolta vaatekaapista, löysi t-paidan ja kiskoi sen ylleen.
-Mä lainaan tätä kiitti moi, hän ilmoitti ja lähti.

Jake tuli avaamaan heille oven Adin yrittäessä syöttää Sophiaa keittiössä.
-Älä itketä sitä penskaas, Johnny sanoi veljelleen. -Hei kultumussukka! Kiusaako isi? Eikö ole nälkä? Leikkimään tahtoo, hän lässytti tytölle.
-Sä itketät mua, Ad totesi ja laski lusikan. Johnny hymyili vinosti ja istui. Thom tuli mietteliäänä keittiöön ja istui Johnnyn viereen.
-Mä lähden! Jake huusi eteisestä ja ovi kolahti.
-En tiedä mihin meni, Ad naurahti. -Meillä on muuten vuosipäivä ihan nurkan takana. Mitä Jake haluaisi tehdä? Hän kysyi lähinnä Thomilta.
-Älä vaan kokkaa sille! Johnny sanoi nopeasti.
-Voisit viedä sen kyllä vaikka syömään, Thom kohautti olkiaan.
-No niin... Ei kai siihen mitään erityisempää tarvita, Ad kohautti olkiaan.
-Laitat puvun päälle, se on aina halunnut nähdä sut puku päällä, Thom alkoi saada tuulta purjeisiin.
-Tai sitten se olet sä itse, Johnny hymyili tietävästi. Thomas naurahti, hiljaisuus laskeutui hetkeksi, Ad nosti jälleen lusikan ja yritti saada tyttärensä syömään.
-Tiedättekö, mä aloin miettiä, Thom aloitti ja nojasi käsiinsä.
-Mieti vain mutta älä pakota meitä kuuntelemaan, Johnny huokaisi. -Me ei asuta kenenkään mahassa ja avaruudessa voi olla elämää ja kyllä, Pluto on planeetta vaikka sanoisivat mitä.
-Ei, kun mä ajattelin... Onko Ad ollut intissä? Thom kysyi. Johnny räjähti nauramaan, Ad yritti lyödä häntä pöydän yli.
-Mä suoritin siviilipalveluksen heti amiksen jälkeen ja haistatin pitkät koko hommalle, hän selitti Thomille.
-Ai... Mä kun ajattelin että ne releet olisi sopinut sulle, Thom vastasi.
-Ikään kuin tuo olisi suostunut leikkaamaan lettiään, Johnny naureskeli. -Tai vielä vähemmän käyttämään hiusverkkoa.
-No Johnny ainakin menee! Thom innostui. -Sitten sä tulet lomille ja olet hirmu komea. Kersantti!
-Ei, mä rupean laskuvarjojääkäriksi, Johnny totesi ilmeenkään värähtämättä.
-Mitä? Ad kysyi ihmeissään. Johnny alkoi jälleen nauraa.
-Oikeasti? Thom kysyi innoissaan vaikka ei tajunnutkaan mikä Johnnya nauratti.
-No ei, en mä osaa hiihtää, Johnny naurahti ja pyyhki silmiään.
Laskuvarjojääkäri-läppä pitää selittää... Lueskelin tässä vuosi-pari takaperin puolustusvoimien esitettä ja totesin että laskuvarjojääkäri [mielenkiintoinen sana muuten] tarvitsee KOHTUULLISTA HIIHTOTAITOA?! Siis mitä helv... Miksi ei samantien kohtuullisia puusepän taitoja, jos sut pudotetaan laskuvarjolla keskelle siperiaa ja sun pitää hiihtää pois niin kai samantien sun pitää osata tehä suksetkin jostain? Ja kyllä, mä osaan hiihtää, niin mä kyllä osaan kutoakin vaikka en kumpaakaan turhan mieluisana koe.

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   1.8.09 21:08:43

Ääh, ei synny mitää järkevää kommenttia.
Jatkoja pyytelisin :>

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   1.8.09 21:09:57

vuos-pari takasin oli lunta, eli ei kai ny ennää hiihtää tarvihe osata;D Luin muuteen kahteen otteeseen tosta et laskuvarjoLÄÄKÄRI, ja koitin miettiä miten se inttiin liittyy.. *tarkistaa kokiksen promillemäärät*

Hmm.. Toi kuulosti tutulta, toi "Mieti vain mutta älä pakota meitä kuuntelemaan" ,mulle annetaan yleensä toi vastaus ku menen sanomaan että oon vähän miettiny.. XD

Mutta siis, hyvä pätkä oli taas, hienoa kun Mia ja Mike sai sovittua:) eikä virheitäkään osunut silmiin.. (Toisaalta en just ny näkis virhettä vaikka se marssis norsulla paikalle..)

Muisto vaikenee kiusaamasta viattomia (enemmän ja vähemmän viattomia) otuksia =D

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   1.8.09 21:18:18

Mä millekkään lävistäjälle, pitäis odottaa eka hetki et olis ikää ja kun porukoilta ei saa lupaa nii se homma kusee vähä. Lähinnä syynä kyllä oli se että tuolla reissussa laiminlöin aika pahasti hoitoa... Hyi hyi.

Mä haluun nähä oikeita kuvia teistä .____. Eikö missään facebookissakaan ole?

Päivämäärä:   1.8.09 21:26:39

jaahas. me ei kannateta naamakirjaa, joten sieltä ei löydy.... me kehitetään teille jostain söpöpöpö kuvanen, vai mitä jim?

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   1.8.09 21:34:00

KYLLÄ KEHITÄTTE ! ja nopeeta mielellään ♥ (8

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   1.8.09 21:37:54

Mielummin pidän naamani piilossa, niin komea kuin se onkin. Mutta jonkin sortin kuva voidaan teille ottaa... joskus. Tai onhan noita mutta ne ovat niin laadukkaita ettäh ^^'

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   1.8.09 21:39:12

Hienoa, en siis oo ainut (kuten olen epäillyt) joka ei ole naamakirjassa:)

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   1.8.09 22:00:06

Ei saa olla ilkeä :( Pakko saada kuvia!

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   1.8.09 23:27:48

Aivan joo..
Muisto97, meillä se on yleensä minä jota kukaan ei jaksa kuunnella (: Vähän on tuota ongelmaa puhua, keskittyä ja ajatella samaan aikaan... ja facebook on turha.
.diu., jos tehdään vaihtokauppa. Kuva meille, kuva teille : DD En ymmärrä tätä kuvavimmaanne mutta mitäs minä siihen...
Mutta oikeasti, tahdon lisää piirroksia (:

ja öö... mulla oli vielä jotain... en saakeli muista.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   2.8.09 11:28:43

Rupesin yöllä kirjoittamaan ja tajusin vasta silloin että seuraava luku on viimeinen ! O.O järrrrkyttävää.
Mutta juu, jos kaikille ei vielä selvinnyt niin saatte 20. luvun jälkeen vielä yhden extrapätkän (;

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   2.8.09 12:08:37

JESS :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   2.8.09 13:59:27

KORJAUS Seanin ikään. 1. osassa Thom sanoo Seanin olevan 45-vuotias, äsken sanoin miehen olevan 46. Nämä luvut olisivat oikein mutta Sean on tällä hetkellä 43 tai 44. Eli 1. osassa on virhe (: toivottavasti en nyt sekottanut teitä. Taas.

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   2.8.09 14:59:43

Muttamuttamutta :( Nyyh ei ole reilua. Mun pitäis jaksaa tehdä kuva, te saatte vaan kameralla ottaa. Ja lisäks kun sen pitäis olla hienokin vielä. Ja mä en tykkää näyttää kenellekkään vähääkään huonoja ja kerran tein mm. yhtä kuvaa melkein kuukauden ennenkä olin tyytyväinen ja kukaan näki sitä. Ja sit pitäis jaksaa säätää ton skannerin kaa joka ei ikinä suostu yhteistyöhön mun kanssa.

Tai sitten voisin tehä semmosen enemmän piirroshahmotyylisen. Mmmh.

Kai muuten voisit tehä vielä neljännen osan..?

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   2.8.09 15:14:52

Pitää meidänkin nyt vähän vaivaa nähdä sen kuvan kanssa (;
Ja en përkele tee enää yhtään osaa! okei, näin olen sanonut ennenkin... mutta en kyllä lähitulevaisuudessa.

Täytän tämän seuraavalla

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   2.8.09 15:16:09

Ja täyttyy!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.