Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 204

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 23:45:09

No okei minski aloittaa uuden sitten tällä kertaa. Jatkakaa :p

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=867184&t=867184

Re: Sinkkujen topic 204

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   1.3.13 23:48:53

TälläKIN kertaa :p Josta tulikin mieleen että ruoste on nukahtanut suihkuun vissiin...

Kuume/lääkepöhnä on sitä luokkaa että kooma... muttei nukutakaan ihan viel.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   1.3.13 23:50:53

Nonnii, mie jo kerkesin hätäpäissäni alottaa kans...

Kaipa se tonne sit hautautuu.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 23:51:30

No mä aloin venyttelemään vielä, jos sais vaikka vähän noita jumeja auki ja kropan rennoksi. Venyttelyllä on kyllä paljon hyviä vaikutuksia. Mut nii mihinköhän kummaan ruoste on jääny. Seki on kyll sellanen yökyöpeli, että se tuntuu heräävän vasta yhden maissa keskusteluun. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 23:54:31

Piste tais mennä naapurien teinibileisiin. Ja mu tunnustukseni tais hautautua edellisen topikin mukana. :)

Fyssari laittoi mulle myös kinesioteippauksen polveen ja se aiheuttaa kummallisia tuntemuksia. Istuin jonkin aikaa se teipattu jalka ristissä toisen päällä ja kun meinasin, että nostan sen siitä pois, tuntui, kuin joku olis työntänyt sen jalan jalkapohjasta sitä ylöspäin. Piti oikein katsoa, yrittikö koira tunkea sieltä alta, vai mitä tapahtui. Outoa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 23:59:33

Moon aina ollut vähän hidas :D Välillä tosiaan tuntuu, että polla herää vasta puolenyön kieppeillä. Valitettavasti sitä kirkkautta tuntuu kestävän tunnin, max kaks, ja sen jälkeen vireystaso (ja juttujen taso) laskee taas.

Joku lurautti iltateehen konjamiinia. Piti istua hetki ja toinenkin hämärässä kuuntelemassa hiljaisuutta. Sitten piti hieroa hipiään noita kaiken maailman kreemejä, joita kauneusrutiineihin kuuluu, ja sitten oli tuhottava pois häiritsemästä loput eilisestä daimkakusta. Siinähän se ilta sitten menikin ja nyt on jo melkein huominen.

Päivämäärä:   2.3.13 00:12:36

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=868476&t=868476

Mites toi? Onks tuossa jotain totuuden rahtustakaan?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 00:12:56

Mä onnistuin hukkaamaan ton uneliaisuuteni jonnekkin välille keittiön pöytä ja sänky... mä oisin kyl tykänny nukkuu...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 00:19:34

ruoste: Nooh, ei se mitään kunhan kerkiää jossain välissä syttymään. :p Toi min on kyllä jotenkin hassu, kun se menee aina nukkumaan ja sit tunnin päästä hyökkääkin takaisin tänne. =) Tai no nii, ei se varmaan kivaa oo jos ei tuu uni, mutta kerrohan nyt min mikä sun yöunet tollee vie? Jotain huolia, murheita?

R: Mä oon näitä juttuja lukiessani alkanu vähän miettimään, että pitäisköhän joskus ratsastustakin kokeilla ihan kunnolla. Kattoa vähän et millasta se on, kun noita kopukoita pyörii tuolla mökilläkin aina välillä, niin siinähän olis joku tallikin ihan lähellä. Mitähän ne tuumais, jos sinne menis tämmönen uuno haahuilemaan ja kyselemään, että pääsiskös ratsastamaan. Kattoisivat varmaan, ettei tollasta kukaan hevonen jaksa kantaa. :D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   2.3.13 00:21:20

Viinipäissään voi aina musisoida ja paeta yhtä nopeasti takaisin yön pimeyteen. :)

http://www.youtube.com/watch?v=H77fRz1rybs

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   2.3.13 00:22:20

Tirli, toivottavasti meidän EI tarvi lohduttaa :) Voi juku, sulla on kivat ajat sielä!

Mä jotenkin nyt samaistun Bridget Jonesiin, olo on ihan semmonen. Ähhh.

Eilen käytin viimeset hoitoaineen rippeet ja tänään kävin ostamassa uuden pullon. Tosin huomasinpa nyt kun aloin sitä käyttämään että se olikin shampoota... hienosti toimittu pauke, jes! Nyt oon armoton takkutukka, säälin vähän sitä kampaajaa huomenna. Ja toki itseänikin, oon niin herkkähipiäinen et vitutuskäyrä nousee sekunnissa nollasta sataan jos joku nykii mun tukkaa. Täytyy sit vaan repiä se kampa pois ja ärähtää et eiku minä ite ;)

Nyt voisin mennä nukkumaan, hyvää yötä kaikille :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 00:24:34

Minski, se ois kyl kiva tietää et mikä tätä nukahtamista häirittee. Kyllä mulla stressiä on mut oon "aina" stressannu joten en usko et se siit johtuu. Taidan vaan ol liian levoton ihminen ja mietin liikaa

Päivämäärä:   2.3.13 00:29:48

M_R, onneks noiden elukoiden selässä on tullu oltua niiiin harvoin ettei meinaa ees muistaa.. 25 vuotta taitaa olla siitä aikaa kun oon ollu heposen selässä.

Näkeehän noita kyl melkein joka päivä. Jossain..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 00:29:49

min: Nii stressi on tietysti yks juttu mikä häiritsee nukkumista ja muutenkin kaikki sellaset selvittämättömät asiat tai ajatukset mitkä pyörii mielessä. Pitäis onnistua jotenkin tyhjentämään mieli silloin kun menee nukkumaan, niin vois nukahtaa aika helposti koska vaan. Mä opin ton aika hyvin intissä, kun siellä piti oppia hyödyntämään leireillä jokainen hetki lepoon. Sit sitä tuli nukuttua jossain puun alla sellasia 10min pätkiäkin kun odoteltiin siirtymistä taas johonkin paikkaan tai harjotukseen.

Hyvää yötä pauke o/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 00:33:05

R: Aijaa, mä oon tässä vaan miettiny et toi vois olla aika hauska kokemus ainakin, jos ei muuta. Tuskin mä nyt mitenkään älyttömästi innostuisin, mutta tulispahan toikin nähtyä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 00:34:19

Mä oon kyl itseasias ollu aina huono nukahtamaan (ja heräämään). Oon yrittäny tota mielentyhjennystä mut en ol kovin hyvä siin. Ku on paikallaan niin siin kerkee vaan liian helposti miettimään muutama tuhat asiaa.

Päivämäärä:   2.3.13 00:35:05

Mul ois hirveesti juttuja mut oon niin pihalla etten pysty keskittyy enkä jaksa näpytellä... Luen vaa teiän juttuja ihan ameebana :p

No toki sain tossa viel ihan vähä syötyä iltapalaa, aattelin et lääkkeet menee sit kivemmin alas, no hitto, kyl toi maha ei mikään tyhjä oo ollu kahteentoista tuntiin että ois ne sinne voinu laittaa, nyt en tiiä mahtuuko enää ees pilleriä vai halkeenko...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.3.13 00:35:23

Pauke: on kivat ajat, juu. Vähän häiritsee, että suhde on etämalli. Voihan se olla hyväkin asia, toisaalta. Ei tule pidettyä liikaa kiirettä, kun ei vaan voi. Mutta siltähän tämä alkaa näyttää, että tässä ainakin katsellaan avoimin mielin eteenpäin, mitä tästä tulee. Ettei ainakaan pääty heti alkuun kuin kana lento.

Nyt menen minäkin maate. Hyviä öitä kaikille tasapuolisesti.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 00:36:06

Mä luulen kyllä, että toi on vähän sellanen naisille ominainen juttu kanssa. Olihan tota joskus tutkittukin sillee, että miten aktiiviset miesten ja naisten aivot on normaalisti, niin naisilla on koko ajan hirvee tohina päällä, kun taas miehillä on paljon tasaisempaa ja rauhallisempaa. :D

Lähettäjä: juse 
Päivämäärä:   2.3.13 00:36:38

MIX ihmisten pitää pettää???

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 00:37:10

R, kyl se taitaa pitää paikkansa. Mulle se kävi kuin luonnostaa,"fiffasin" homman aika nopiaan, kun tytär opetti omalla kopulla.:) Mitä se Betamax nyt pakenee.:D

http://www.youtube.com/watch?v=iMKHbgghVus

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 00:38:59

Mission: Ai veditkö sä nyt vielä kuvun ihan täyteen tässä? Mä otin siivouskomerosta mopin varren ja vetäsin pienen keppijumpan. Kyllähän toi vähän tuntu avanneen paikkoja, mutta edelleen toi hartia kipuilee. Säteilee kivasti kipu oikeaan käteen ja vähän jalkaankin. Mä oon kohta varmaan ihan sykkyrällä täällä. :D

Hyvää yötä Tirlille ja tsemppiä etäilyyn. On siinä tosiaan puolensakin. :)

Päivämäärä:   2.3.13 00:45:27

No siis hyvä jos oon tunnin hereillä ollessani ollu jossain kohtaa syömättä jotain, tuskin :p Ainoo lohtu, ruoka ja supernatural :D Oisin halunnu viel yhen walkkerin kattoo mut ei voi ku niist lähtee niin kova meteli... Koht nukkuu mut ei ihan viel, odotan et burana alkaa vaikuttaa ja toi yskänlääke.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 00:46:27

No joo, mun aivoissa on nyt kyllä joku karuselli pyörimässä. Mä tartteisin edelleen off-nappulan itteeni.

Tirlille öitä :)

Päivämäärä:   2.3.13 00:49:53

Hih hih, naapurin teiniälämölöstä vois päätellä että jollekkin ei irronnut.. ovet paukkuu ja ägnry nuorimies siellä huutelee kovaa kohtaloaan... :D

Hih hih, tosiaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 00:51:14

Mission: Mihinkäs sä ny niin lohtua tarvit, et tollee pitää mupeltaa ruokaa ja katella supernaturalia? :D Mä aloin kattelemaan piruuttani liviltä tota sinkkulaivaa, ku siitä on niin paljon ollu juttua. Mut eipä taida oikein tollee kameroiden edessä toimia noikaan jutut luonnostaan ja on tuolla vissii aika karuja tyyppejä. =)

min: Mistähän me sulle sellanen off nappula keksittäis. Onhan niitä jotain pillereitä tietysti, mut jos nyt jotain luonnonmukaisempia konsteja yrittäis hakea.

Päivämäärä:   2.3.13 00:53:49

Min, off-nappula löytyy ainakin viinakaupasta. Jos ei mistään muualta :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 00:56:12

R, voi ei :D ja mä ku luulin et mul on erikivaa ku kuuntelen yläkerran naapurin aivastelua :D

Minski, ei kiitos pillereille. Kannatan mieluummin vaikka nuijanukutusta :p tai sitte täytyis vaan keksiä jotain toimintaa ettei turhaan vaan makoile ja odot et uni tulis.

Hmm maanantaista lähtien mun suosikkiravintolassa ois chilihampurilainen 15 euroo. Uskaltaiskohan tota maistaa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.3.13 00:56:25

Kiitos linkistä beta. Piipahda toki toistekin räpläämään jukeboksia. :) Karkuunkaan ei tarvitse juosta. Viinipäissään ei ehkä edes kannata juoksennella pimeässä, kompastut vielä sennulan solmuisiin suhteisiin ja mutkikkaaseen logiikkaan.

Pauke, oletko onnistunut löytämään kaupungista kivan ja kohtuuhintaisen kampaajan? Minäkin menen huomenna kampaajalle, jee jee :) Tuleeko susta uusi pauke vai oletko jo niin sanotusti löytänyt itsesi?

Jotkut meistä etsivät itseään ja tyyliään vuodesta toiseen. Mikäs siinä, vaihtelu virkistää ja kuteet on tehty kulutettaviksi. Vanhojen valokuvien katselu on parhaimmillaan hyvin viihdyttävää...

äRsy, taitaa siinä olla totuuden siemen. Hevosten kanssa touhutessa täytyy käyttäytyä ja toimia niin, että hevonen kuvittelee sinun tietävän just ja tasan mitä teet, vaikka olisit todellisuudessa ihan kujalla. Ei se hevonen sitä tiedä ellet itse sitä paljasta. Pari miespuolista ystävääni olen hevosen selkään istuttanut ja kumpikin ovat olleet siellä selässä kuin kotonaan ja ovat olleet valmiita kokeilemaan kaikkea mahdollista. Naiset/tytöt taitavat käyttää enemmän aikaa ja energiaa arasteluun, jännittämiseen ja empimiseen, kun taas miesten asenne on enemmän sellainen "let's menox" ja meninkin sen mukainen. Kun mieli on avoin kokemuksille taitaa oppiminen olla helpompaa.

Minski, kokeile ihmeessä, jos sulla suinkin on siihen jossain vaiheessa mahdollisuus! Ratsastus on hieno laji ja mukava tapa kulkea luonnossa. Niin, ja talleilla pörrää hitosti tyttöjä :)

Päivämäärä:   2.3.13 00:56:55

No kyl tää nyt ihan puhtaasti on sitä et oon kipee. Jokaikinen lihas ihan paskana ja pää on pelkkää puuroa. Ei paljo muuta pysty ku syödä ja kattoo töllöö. Hengitys kulkee nipinnapin ja joka kerta ku nousen sohvalta ni meinaa taju lähtee. Oon mä nyt lääkinny tota kuumetta pois mut sit taas tulee semmonen täyspöhnäolo siitäki.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.3.13 01:05:42

Hei sinä juse siellä välissä. Ihan pirun hyvä kysymys. Sinänsä harhaanjohtava, sillä mikään pakkohan kenenkään ei ole kumppaniaan pettää. Siihen, miksi joku haluaa tai miten joku kykenee pettämään, lienee useita syitä (tai tekosyitä). Yksikään näistä ei oikeuta pettämistä, mutta mietitäänpäs. Välinpitämättömyys. Hetken mielihyvä, hedonismi. Epätoivo. Kostonhalu. Tunteiden palo tai tunteettomuus. Ajattelemattomuus. Löyhä moraali. Pakkomielteet ja riippuvuus. Oman itsetunnon/ egon pönkittäminen. Oman viehätysvoiman varmistaminen tai toisen viehätysvoiman vastustamattomuus. Sanotaan se eka vielä kerran: välinpitämättömyys.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 01:06:08

min: Nii sitä mä kanssa meinasin, että jotain muuta sä varmaan tarvisit tohon. Pitäis olla joku sellanen hillitön treeni illalla mikä veis mehut ihan totaalisesti, niin johan maittais kummasti uni. :p

ruoste: Nii-i, kyllä mäkin vähän just tollasella asenteella siihen varmaan sit pyrkisin lähtemään. Ja joo naisiahan siellä varmaan kaikki muut onkin ja sillä mä just heitinkin ton, että mitäköhän nekin mahtais tuumata, jos sinne tulis joku eksynyt lammas ratsastelemaan. :D

Mission: No niin tosiaan, mutta toisaalta se on hyvä et sulla on ruokahalu tallella. Onpahan ainakin kropalla energiaa kunnolla ja sitä kautta varmaan saat ainakin voimia vääntää niiden pöpöjen kanssa. Mut ehkä sun kannattais mennä jo nukkumaan ja yrittää levätä, jos noin huono olo on. *minski huolehtii* =)

Päivämäärä:   2.3.13 01:13:02

Ihana ku joku ees huolehtii <3

Mut täs oli joo tarkotus heti mennä ku toi burana lähtee toimii, mut rupeski sit yskittää sen verran ettei oo aihetta pitkäkseen. Lisää yskänlääkettä kehiin ja jos vartin päästä uudestaan yrittäs...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 01:14:06

Mission, toi kuulostaa kyl jo sellaselt et saat kyl jonkin aikaa ottaa ihan rauhas ja lepäillä vaan :/ toivottavasti nyt kuitenkin menee äkkiä ohi

Minski, nii-i mut mistäs sellasen treenin nyt sit oikeen kehittäis..? Taidan men huomen ostamaan sen kahvakuulan :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 01:17:19

Mission: No tottahan toki. Mä tossa jo mietin et pitäisköhän sut tulla peittelemään ja silitellä vähän, niin nukahtaisit. :)

min: No etit sen painikaverin pikaseen ja sen kanssa sitten aina iltapainit, niin on hyvä käydä raukeena sit nukkumaan. Toi on ainaki todella toimiva konsti. :D

Päivämäärä:   2.3.13 01:21:54

http://www.youtube.com/watch?v=BuXxK9SyTwc

Laitetaas nyt kaunista, taiteellista ja niiiiin moniselitteistä musiikkia aamuyön synkennykseksi...

Päivämäärä:   2.3.13 01:22:23

min, ai mitä, ai levätä? Siis ei huomen bilettämään? Täh, oonksmä niin vanha vai, min voi kuitenkin bilettää jokatoinen pvä kipeenäki :p :D

No joo ei täs auta ku lepää, mut koirathan on lenkitettävä kumminki ni se siitä.. Niiden on nyt pärjättävä vaan pikkulenkeillä tylsistyen kotona, mut huh, kyl toi tommonenki että hätänsä saavat tehtyä oli aika hooseetä tänään :D

Jooooo Minski, silittämään, Missi sairastaa...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 01:22:48

No joo, toi ois se kaikist tehokkain (ja kivoin) mut tällä hetkellä mahdoton toteuttaa. Tai no, en siis kyllä lähe enää tänä yönä ulos :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.3.13 01:22:54

Niin, mitäköhän ne naiset mahtaisivat tuumata, jos hymykuopilla aseistettu minskiturkki asetelisi eräänä kauniina, kesäisenä päivänä talliin? Multa saattaisi ainakin vesisaavi tipahtaa, ja leuka kans, jos tallille joku "uutta mielekästä harrastusta ja unohtumattomia elämyksiä" etsivä nuori karju eksyisi.

Päivämäärä:   2.3.13 01:25:14

"Niin, mitäköhän ne naiset mahtaisivat tuumata"

No vaikka et "oispa hetero, pliis, oo hetero" :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 01:30:32

min: Haha, no löytyhän siihenkin joku mielekäs ja tehokas konsti. :D Nyt sit vaa heti huomenna etsimään nukuttajaa. :P

Mission & ruoste: Hahaha, joo toihan se vasta oliskin, jo heti olis kaikki ihan lääpällään kun sinne joku mies eksyy kunhan on vaan ensin varmistettu jotenkin, että se on vielä hetero. :D Ainakin aika hauska mielikuva, joskin "hiukan" epärealistinen. :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.3.13 01:31:24

Lol! :D Niin, tai "ei kuitenkaan oo hetero, liian söötti ollakseen hetero..."

Apua äRsy, kiitti muistutuksesta. Nythän on tosiaan jo aamuyö ja aamuseitsemältä pitäisi olla tikkana pystyssä. Tai ehkä 7.30... Kasilta viimeistään, sitten pari viivaa nassuun, kaffea massuun ja kokka kohti pikku kakkosen synnyinsijoja.

Hyviä öitä kaikille, nähdään joskus :) Missionille paljon valkozibulia, lepoa ja lämpimiä ajatuksia. o/

Lähettäjänättineiti 
Päivämäärä:   2.3.13 01:34:22

Kessulle ;)

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=vE-HeC4jH2E

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 01:34:40

ruoste: Hahaha, siis yritättekö te nyt jotenkin vihjailla, että mä näytän ilmiselvältä homolta. Kiitti vaan :D

Hyvää yötä o/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 01:34:54

Komppaan ruostetta ja missionia :D

Mahtaiskohan tost muute saad kehitettyy iskulauseen..? "Hei, haluisiks sä tul nukuttaa mua? ;)" täytyis koot nää iskulauseet ylös

Päivämäärä:   2.3.13 01:37:00

ruoste, niin tai "kenen kundikaveri toi on?" erkkikään usko että talliin kävelevä mies olis muka sekä sinkku että hetero :p öitä ruoste :)

Nyt olis jo pakko yrittää siirtää tää tuhina tonne punkkaan, yritys kaksi, jos yskä pysyis hallinnassa ja tulis nukkumatti...

Hyvää yötä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 01:44:10

min: No naisilla nyt toimii melkein mikä vaan ja varsinkin jos siihen joku tollanen yökylään kutsuminen liittyy. :D Mut eiköhän toikin toimis hyvin. =)

Mission: Jaahas, että ratsastus on siis homojen hommaa. :D Mut ihan oikeesti on alkanut vähän kiinnostus heräämään, kun on näitä juttuja lukenu. Vitsi mähän tiedän jo vaikka mitä. Mikä on maneesi ja eikös se hevosten päälle laitettava riepu oo loimi ja kaikkea. Oon kohta ihan pro heppamies. :D

*sili sili mission* Hyvää yötä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 01:50:44

ps. Kukas nättineiti tänne väliin oikein putkahti? Pistähän esittelyä kehiin, kun se on vähän niin kuin ollu tapana. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 01:50:52

Minski, no joo totta, miehet on helppoja :p

Öitä mission ja ruoste :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 01:54:13

min: No niinpä, on teillä naisilla helppoa ku ei tarvi ku vähän ehdotella. Sun nyt ei tarvi kuin räpsytellä ripsiäs ja ottaa semmonen utuinen ja salaperäinen katse, niin johan mies kimpussa kyselemässä, että kukas se täällä oikein nukuttajaa kaipaa. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 02:00:18

Minski, no mikäs siinä jos on kivan näkönen ja toivon mukaan ees jotenki selväpäinen (ts ei-@!#$). Ja loppuja saa potkia kauemmas tai/ja juosta karkuun minkä kintuistaan pääsee...

Päivämäärä:   2.3.13 02:00:35

no kyl tuolla ainakin rapakon eteläpuolen kansainvälisien heppashown mainingeissa pyöri jotain g-heppapoikia... yök!

Muu porukka ihan mukavaa, tosin kielivaikeuksia jonkun verran mut muuten ihan mukavaa sakkia.. sen minkä mie heitä tapasin. Tämä siis joskus vuosia sitten...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 02:04:59

min: Nii toihan se taitaakin olla se ongelma, että miten sais houkuteltua ne kiinnostavat vaa juttusille. Siinä saakin miettiä päänsä puhki. Mut on se silti parempi noin kuin että saa tuskailla et pääsis edes jonkun kanssa kontaktiin.

R: Aijaa, mulla ei oo kyll mitään käryä noista et millasta porukkaa tuolla pyörii. Mut äkkiä ajateltunahan toi olis varmaan aika hyvä paikka iskeä naisia, jos ratsastaminen vähänkään kiinnostaa. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 02:08:29

No jokohan nyt simahtais, haukotuttaa meinaan hyvin. Koitetaan, öitä

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 02:11:31

Joo mäkin mietin just samaa, et kait se olis korkea aika mennä jo nukkumaan. On toi leikkauski. Hyvää yötä kaikille ja huomenta aamuvuorolle o/

Päivämäärä:   2.3.13 02:40:55

Jep, hyvää huomenta ja raikasta aamuvuoroa. Hanki kantaa jo, vai kantaako?

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   2.3.13 02:42:35

ruoste, katsotaan taas uudestaan kun on heikot hetket käsillä :)

Heikot sortuu elon tiellä.

http://www.youtube.com/watch?v=rUJEB0WW7O8

Lähettäjä: juse 
Päivämäärä:   2.3.13 02:48:38

hmmmm... oot ehkä RUOSTE oikees tai sit ET

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 08:24:17

Huomenta, mää välillä ihmetelinkin mihin nättineiti on kadonnut.:) Tää aamu alkaa hyvin, ei krapulasta tietoakaan.:)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   2.3.13 08:40:18

Huomenta. Sama kuin Kessulla, kiva herätä ilman kankkusta, vieläpä hyvin nukkuneena. Vaikka sitäpä varmemmin sitä sinkkuna herää, mitä vähemmän on ollut illalla yritystä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 08:45:32

Kurnau niinpä, no empä mää eilen oikeesta mitään yrittänyt. Kaverin kanssa pölistiin ja tempastiin jokuset tuopit Nummelassa, pitääkin het aamusta käydä kaupassa, -15, hyr.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   2.3.13 08:55:12

Raikasta huomenta idästä, mittari näyttää -19 :o Ihanan aurinkoista täällä kyllä on, nyt tulis hienoja valokuvia. Jos vaan riittäs akussa virtaa; aika nopsasti tyhjenee näillä pakkasilla tuolla ulkona..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 09:43:21

Niina pidä kamera takin sisällä lämpöisessä ja kun kohde havaittu, sitten otat kuvan.:) Kyl se sinkkukinkut kevät on tulossa, piekana elämöi ensimmäisen kerran takapihalla tänä vuonna, selvä kevään merkki.:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.13 09:44:26

Aurinkoista lauantaita)!
Tuosta miesten nopeesta ratsastuksen oppimisesta; kyllä se on miehille jotenkin niin luontaista ja rentoa se satulassa istuminen, että ovat siellä kuin kotonaan heti eka kerrasta alkaen.
Ainakin westernsatulassa. Mun ex vuosien takaa ei ollut koskaan ollut tekemisissä hevosten kanssa, pelkäsi lähinnä niitä eikä uskaltanut edes alkuun harjata. Kun sai varmuutta maastakäsin ensin, aloitti ratsastuksen mun hevosella ensin ja meni muutaman kävelykerran jälkeen westerntunneille.
Ja laukkasi ensimmäisellä tunnilla, siis koko ukkoryhmä halusi laukata, vaikka eivät olleet kauaa selässä istuneet. Niin ope antoi sällien laukkailla ja siitähän ne innostui, maneesissa oli suorastaan kaaos, mut kukaan ei tippunut eikä mitään muutakaan tapahtunut. Vauhdikkaita tunteja siellä ukoille oli, laukkasivat, vetivät barrel racingia jne. joihin naisten pitää ratsastaa hemmetin kauan, että alkaa onnistua ja yleensä uskaltaa.
Miehillä on niin käsittämättömän rento ote ainakin westerniin, ettei ole tosikaan!!
Ne ovat kuin luotuja westernsatulaan. Mistä lienee johtuu, mutta niin se vaan menee. Pieniä kateuden pistoksia tunsin kyllä tunteja katsellessani...olen hinkannut satulaa koko ikäni, sit joku äijäkööri laittaa hevoset ensimmäisiä kertoja ja alkaa vedellä täysillä barrelia laukanvaihtoineen kaikkineen, siihen vaihtoon edes mitään huomiota kiinnittämättä. Silti hevoset vaihtoivat puhtaasti laukan joka kerta. Rentous ja asenne; hevoset olivat aivan innoissaan äijien westerntunneilla, kun tiesivät, et nyt saa kerrankin revitellä eikä kukaan nypi suusta tai pelkää tippuvansa.
Ei olisi uskonut samoiksi hevosiksi, mitä ne edellisellä tunnilla olivat; pystyynkuolleita, nukkuvia ja kyllästyneitä, mut kun kamat vaihdettiin, samalla
muuttui koko hevosjengi intoa puhkuvaksi laumaksi, joka lähti westerntunnille enemmän kuin innoissaan:).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.3.13 09:56:13

Huomenta :)

Olin tuossa jo aijemmin aamulla hereillä kun piti luistelemaan lähteä mutta kun kurkkasin mitä mittari näyttää niin kipitin äkkiä takaisin nukkumaan :D vieläkin vois kyl hieman torkkua ja toivoo et samal ois ilmestyny haudutettua teetä ittestään *kiskottelua*

Päivämäärä:   2.3.13 10:00:41

Mulla pitäs alkaa puoli yhdeltätoista se Hitlerin hiihtokoulu, mutta mie toivon, että Hitler ilmoittaa, että on liian paljon pakkasta :p Laitoin jo viestiäkin sille, mutta ei oo vielä vastannu mitään. Mun pitäs jo vartin päästä lähteä, että ehtisin ajoissa paikalle :/ Ei nyt jotenkin oikein inspais mikään hiihtäminen tässä pakkasessa. Kun ei oikein tiedä, miten pitäisi pukeutua, ettei jäädy matkan varrelle, ja toisaalta jos laittaa toppavaatteet, niin sitten tulee joku lämpöhalvaus. Mie oon taas mestari tekemään kaikista mahdollisista asioista mahdottoman vaikeita =D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 10:04:34

Niin no kaipa se on aikalailla yksilöllistä, joku on parempi joku huonompi ja omaksuu asian kuin asian nopeammin kuin toinen. Ehkä miehillä on enemmän rohkeutta, kuin naisilla ja omaksua asioita nopeammin. Eli jättää turha "mutustelu" pois ja keskittyä olennaiseen.:)

Päivämäärä:   2.3.13 10:29:24

http://www.youtube.com/watch?v=ww8Q56EnQ

Ootte varmaan nähneetkin tän pätkän, ei se laji, mutta se intohimo lajia kuin lajia kohtaan....:).

Päivämäärä:   2.3.13 10:34:29

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=qN141GTwCms[/URI]

Ja tässä sitä "ominta"....
Toi loppupätkän cuttinghevonen on aivan loistava!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 10:40:53

Hmm...käsittääkseni westerntyyli on kehittynyt karjanajosta ja käsittelystä, eli hyötyratsastuksesta.:)

Päivämäärä:   2.3.13 10:46:29

http://www.youtube.com/watch?v=hJJmLG30V

Tässä vähän eroavaisuuksia lajien välillä, R ja Minski näkee, mikä ero on westernissä ja kouluratsastuksessa.

Päivämäärä:   2.3.13 10:53:12

http://www.youtube.com/watch?v=qN141GTwC

Painovirhe paholainen!
Tässä uudestaan....

Päivämäärä:   2.3.13 11:01:35

Juu, KESSU, western on ihan työhevoslaji, westernhevoset ovat alkuperäisrotuja, jotka on nimenomaan jalostuneet työntekoon ja kaikki kisalajit ovat juurikin sitä niiden ominta työtä, mitä karjanajossa tarvitsevat.
Cowboy kisasivat karjanajoreissuilla keskenään, kenellä on nopein ja ketterin hevonen työssään ja niistä nuo eri kisalajit ovat syntyneet.
Mitään näyttävää, korkeaa liikettä ei westernhevosissa ole, mitä matalampi askel, sitä parempi.
Eli ne eivät ole kouluhevosainesta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 11:08:26

Piste aivan, esteratsastus on aikoinaan kehittynyt ratsuväen keskuudessa. Westerni on kyl tosi vauhdikas laji, ei mun polvella ainakaan ihan heti mennä noin kovaa.:D

Päivämäärä:   2.3.13 11:19:03

Heh, KESSU:).
Ei kaikki westernlajit ole vauhdikkaita, löytyy lajeja joka lähtöön.
Eikä kaikki hevoset ole niin nopeita ja ketteriä, että pärjäisivät noissa vauhtilajeissa.
Jokaiselle ratsastajalle ja hevoselle kyllä löytyy oma laji.
Mä tykkään vauhdikkaimmista, toki Trail kuuluu vakioihin, se on pirun vaikee ja hevosen pitää olla todella hyvä, et siinä pärjää. Hyvin haasteellinen, niin monta osa-aluetta, jotka pitää hallita samalla radalla.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.3.13 12:17:46

Hiihtämään ajattelin mennä. Jos pertsaa menis, kun on näin kylmäkin.

Päivämäärä:   2.3.13 12:30:23

http://www.youtube.com/watch?v=TqVyHgQd0

Helppo Trail- luokka. Se hitaampitempoinen action- laji.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 13:01:44

No toi on jo rauhallisempaa.:) Tirli just, kinttu kipeenä niin pakko hinkua ladulle, onko tämä nyt sitä naisten logiikaa.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.3.13 14:01:36

Kessu: kaiketi se on sitä. Vaikka samaa logiikkaa olen havainnut urheilua harrastavissa miehissä.

Mä vaan silleen rauhallisesti ajattelin mennä.

Päivämäärä:   2.3.13 14:04:22

Tirli, et sä saa nyt luistella oli pakkasta tai ei, pitäydy nyt vaan kiltisti sinä pertsassa :)

Täällä tauti senkun pahenee. Kuumetta, yskä, keuhkokapasiteetista käytössä varmaan 2%, ja räkätauti alko myös joten aivot valuu nenästä. Siistii. Koirien pissatus on tuskaa ja säälittää nuo kun haluisivat lenkille, iteki haluisin, vtuttaa ku ois hieno ilma mennä metsään... En pääse ees sinne metsän reunalle ilman et lähtee taju ni ei sit. Ollaan sohvalla. Prkele että kiroon sen typerän lekurin ku ei voinu niitä antibiootteja kirjottaa, olo ois varmaan jo huomenna ihan eri, sen sijaan saan venaa maanantaihin ja olla zombie puoli viikkoa. Typerä lekurinplanttu hohhoijaa.

No mitäs tässä sitten tehään, katotaan tietysti zombieita! Walking Deadeja kolme jaksoo, siistii :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.3.13 14:17:09

Mission: silläpä mä pertsaa, kun nyt pitäis toi luistelu hetkeksi jättää kokonaan. Tyhmää sinänsä, kun se on hauskempaa. :(

Ei muuten mennyt kauaakaan, kun meikäläisen ilon haistoi haaskalinnut. En tiiä, onko kateus vai mikä kyseessä, kun heti ollaan maalailemassa piruja seinille, vaikka ei ole mitään isompaa aihetta edes. Mä koen olevani iso tyttö jo, aika paljon elämässä oppinut ja osaan tehdä valintani itse, mutta kyllä vaan on niitä, joiden pitää saada sanoa mielipiteensä. Erikoista.

Päivämäärä:   2.3.13 14:31:45

Whaat, onko Tirlin kimpussa haaskalintuja? Onpa syvältä :( Se on kyllä yks syy miks itellä ei aikoihin ole ollut täälläkään vakkarinikkiä. Tää on nyt pisin aika vuosiin, olihan tos joku stalkkeri alkuun kimpussa mut nyt ei enää.

Mutta eipä se nyt mua kiinnostakaan, haaskalinnut voi jättää omaan arvoonsa. Tirli kans, älä uhraa niille ajatustakaan!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   2.3.13 14:33:38

Hurttaleen kanssa käyty peltolenkillä ja siel oli paikka paikoin jo kantohanki, jee! Muuten todella kliffa ilma, mutta toi blosis oli kyl todella jäätävä, hyrrr.

Ratsastusta vois olla kyl jees kokeilla, mennä mettäs chillisiti tai sit jossain radalla tai vastaavassa paikassa täpöllä :P Tuli noist western pätkistä muuten mieleen toinen Ameriikasta tuleva laji, nimittäin supercross tämä laji jossa riittää vautia ja meininkiä.

Mission, voin vain kuvitella minkälainen olotilaa sulla on :( Paranemisia!

Kaivellaan nyt viel jukeboxista yks biisikin tähän loppuun
http://youtu.be/flZZ7Sbwun0

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   2.3.13 14:37:40

Ei Tirli paljoa kannata kysellä toisten mielipiteitä, jos itsestä tuntuu hyvältä. Varsinkin suku on pahin.

Olen seurannut pisteen ja Kessun länsikeskustelua. Totta että miehillä on monesti rohkeutta tehdä 'pelottavia' asioita vähällä ratsastuskokemuksella, sen olen huomannut erityisesti estepuolella.

tse sain ylimääräisen vapaapäivän, ja olen jo käynyt core+strechingissä, ja sitten tehnyt maailman näkymättömintä hommaa, eli siivoillut. Edelliskerrasta ei ole edes kauaa, mutta olipa taas pölyä (ja siis on vieläkin, mutta en viitsi kädelläni nostella vielä mitään isompaa).

Pitäisi vielä viedä pulloja, siinä on aina synnin ja katumuksen maku.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 14:55:02

Suomisen Mira on varmaan siinä Jyssen lähellä, eikun tunnille vaan.:)

Päivämäärä:   2.3.13 15:05:36

Kiitti Jysse :) Tykkäsin muuten tosta biisistä, pitääpä varmaan joskus kun jaksaa niin kuunnella joku toinenkin.

Kattelin noit pisteen länkkäpätkiäkin, aika makee se paimentava heppa! Siin saa olla aika hyvin selkäytimessä toi touhu, katoin just siitä hidastuksesta et miten sen ridaajan pitää pystyy ennakoimaan sekä sen lehmän että hevosen touhut, muuten olis kyllä aika solmussa. Toi mis oli se kouluridaaja ja länkkämies, se kouluridaaja meni mun mielest paremmin sillä länkällä, se kulki paljon paremmin sillä :D Mutta en sit tiiä olisko länkkäihmiset samaa mieltä... Mun mielestä sil ukolla se laahusti se hevonen ja kouluridaajalla siihen ilmesty jäntevyyttä ja kanto ittensä paremmin...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.3.13 15:21:25

Mission: No ei ne täällä. IRL vaan.

Ja kurnau: niin mä ajattelinkin. Ensinnäkin, mä osaan kyllä itsekin katsoa, tuleeko tästä jutusta mitään ja jos on sen oloisia juttuja, jotka ei mulle sovi, ei tästä väkisin tarvii tulla suhdetta. Toiseksi, tiedän asiasta enemmän kuin ko ihminen nyt kuvittelee, joten ei ihan uppoa minuun ne jutut.

Päivämäärä:   2.3.13 15:55:37

Hiihto voi muuten olla tosi vaarallista, tuli tänään todettua :o Siellä ladulla on yksi kohta, missä latu menee jonkun lehmien kesäaitauksen poikki, ja ne aitalangat on nostettu siitä kohtaa vaan ylemmäs, silleen, että mahtuu hyvin ali, kun vähän kyykistyy. No, meillähän oli Hitlerin kanssa hyvät jutut kesken juuri siinä kohtaa, ja olin niin ajatuksissani, että en älynnyt niitä lankoja. Hyvin stoppas mun meno sitten siihen kohtaan, kun rymäytin niihin lankoihin; hyvä ettei kaula leikkautunu poikki ja mun ilmalennosta olis varmasti taas saanu tosi hienoa piilokameramatskua :o Olin siellä ladulla ihan selällään ja mukkelis makkelis. Hetken aikaa piti keräillä omaisuutta lähiympäristöstä, ja ei kun jatkamaan. Saattaa olla, että ensi kerralla muistan kyykistyä ;) Ei onneks käyny pahemmin, mutta kaula on kyllä aika hellänä :/ Hitler sanoikin, että ihan kuin mulla olis fritsu kaulassa; no, kertahan se on ensimmäinenkin =D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   2.3.13 16:05:45

Ruoste, löysin kohtuuhintaisen, vaikka kalliilta silti tuntuu! Mutta eipä täälä kaupungissa taida olla tuosta kovin halvempia. Pitäisi varmaan siirtyä kotivärjäykseen, mutku on niin ihanaa käydä kampaajalla... :D Tylsästi vaan färjäytin pääni, en ees leikkauttanu. Vanha pauke edelleen.
Kolme kuukautta sitten täräytin ja leikkasin mun megapitkän tukkani olkapäille ulottuvaksi. Nyt yritän kasvattaa moppini takaisin :D

Tirli, mä olin melkein vuoden kaukosuhteessa, välimatkaa oli monta, monta sataa kilometriä. En ehkä enää siihen ryhtyisi, mut toisaalta en minä sillonkaan tietoisesti etäsuhdetta halunnut, vaan minkäs teki kun tykkäsi toisesta niin kovasti.
Sanoisin et kaukosuhde toimii tasan niin kauan kun molemmat haluaa sen toimivan ja yrittävät sen eteen :) Olihan siinä se hyvä puoli että omaa aikaa jäi paljon ja oli aina kiva nähdä uudestaan.

Kampaaja laittoi mun tukkaan jotain tököttiä. Tuoksu tuo mieleen aivan erään palvelutalon johtajan :D Olin yläasteella vanhusten parissa työssäoppimassa ja sielä johtaja käytti jotain mielenkiintoista tuoksua. Tai en mä tiedä voiko sitä sanoa tuoksus, tulee mieleen pakastin. Kun lapsuudessa oli vanhan kyläkauppa ja aina kun tonki sitä kaupan pakastinta, niin sielä oli tommonen tuoksu/haju. No kuitenkin, nyt se tuoksu on mun tukassa ja se on kovin miellyttävää! :D

Missionille paranemisia :/ Ei kuulosta yhtään hyvälle. Onko sulla ketään kaveria joka pystyisi käyttämään koiria ulkona?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.3.13 16:37:14

Pauke: on mullakin kokemusta kaukosuhteesa. Tässä tapauksessa on etunsa, kun ei kummallakaan ole pieniä lapsia, voi jo kulkea vaikka välillä viikollakin. Mutta katotaan nyt ensin, mihin koko juttu etenee, vai eteneekö mihinkään.

Päivämäärä:   2.3.13 17:23:07

Joo ei oo sellasii koiranulkoiluttajakavereita. Perhe puolestaan ei haluu tartuntaa, eivät tuu :p Pärjää noi nyt muutaman päivän tylsistyenkin, elämä on. Vähän säälittää mut hei, ei voi aina olla pelkkää aurinkoa kaikkien elämä, koirienkaan :p

Pitäs varmaan kohta vetää täys douppi päälle, jos pääsisin tonne metsän rajalle päästämään ne irti vähäks aikaa...

Päivämäärä:   2.3.13 17:57:03

Mission, tuon kouluratsastajan alla quarter jännittyi jouseksi, se ei missään nimessä ole tarkoitus, päinvastoin:).
Westernhevosen kuuluu olla rento ja ehkä se näyttää laahustamiselta, mitä se ei kuitenkaan ole.
Jos tarvetta tulee, laahustava on sekunnin sadasosassa in action, sitä ei usko, ennenkuin sen näkee!!
Quartterit on todella upeita hevosia! Toki sen kertoo jo niiden nimikin, neljännesmaililla maailman nopein hevonen. Siinä jää muut rodut miettimään lähtökuoppiinsa, kun quarter on jo kaukana:)....
Eli kyytiläisen pitää kyetä reagoimaan samaa tahtia, muuten jää välille;).
Ne näyttävät laahustavilta, mutta kyllä totuus on toisenlainen....

Päivämäärä:   2.3.13 18:08:03

Tirli, noita kateuden kakkuloita riittää, jätä vaan ihan omaan arvoonsa:)!!!
Sen nyt tietää jo valmiiksi, et jos vaan miehen löytää, niin kaikki haaskalinnut muuttuvat vihreydestä kateiksi ja puheita riittää..aivan päättömiä, joissa ei ole totuuden hiventäkään.

Päivämäärä:   2.3.13 18:19:00

Okra piste, mä kun taidan olla niin kouluratsastaja niin heti näytti omaan silmään "paremmalta", mutta sitten taas ite bongasin sen että kouluhevoselle kyllä kävi aika samoin tuossa, jännittyi kun ukko tuli kyytiin, lienee kuitenkin lähes kaikille hevosille aika normaalia jos niillä on normaalisti pitkäaikainen suhde johonkin tiettyyn ratsastajaan, ei taida lajilla niinkään ola väliä vaan sillä että väärät kuskit kiipes pelleilemään :D

Mä oon yhen quarterin nähny livenä treenailevan, oli hetken aikoinaan samalla tallilla, jumakaut sillä oli tajuttomat ne perslihakset :D Jos nyt oikein muistan niin omistaja ei tainnut olla kovin kokenut, sillä se raahusti se hevonen, siis ihan levinneenä, ei se kantanut mitään osaa itestään, mutta se ratsuttaja, vai olikohan osaomistaja, sillä se oli kyllä aika pähee. Kun sen hepan näki sillä toisella niin tuli kieltämättä vähän semmonen "mitä järkee tossa on", mutta kun se toinen sitten treenas niin sit jo kattokin että aha, tota järkee näköjään :D

Päivämäärä:   2.3.13 18:33:46

http://www.youtube.com/watch?feature=end

Vähän vielä westernäksöniä lauantai-iltaan...;)!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.3.13 18:34:25

Röyh, söin just pannupizzaa, kun en jaksanut alkaa väsäämään ite ruokaa. Yllättävän täyttäviä noi ja nyt oliskin taas melkein hyvä hetki mennä päikkäreille. =)

En osaa noihin heppahommiinkaan kommentoida oikein mitään, mutta kyllähän ne aikamoista kyytiä näytti menevän. :D

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   2.3.13 18:40:46

Piste, samoin voi käydä jos jättää miehen, niin alkaa ihmiset puhua "päättömiä, joissa ei ole totuuden hiventäkään" :D Kumma tarve toisilla alkaa keksiä syitä itse, jos heille ei ole kukaan mitään kertonut asiastaan.

Päivämäärä:   2.3.13 18:40:56

Mä aattelin tossa koirat kohta käyttää ennen lumimyrskyä, sen jälkeen, jos en pökrää tonne, paistan hookoota ja kananmunia :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.3.13 18:45:58

Eli tossa tynnyri pujottelussa mennään ilmeisesti aikaa vasten.? Käännöksessä menisin kyl kolme volttia kerien kenttään.:D

Päivämäärä:   2.3.13 18:49:32

Juu, Mission, näkisitpä ton mun junnun!!!
Se on semmoinen "broileri" luonnostaan, takapää on sellainen ruutitynnyri, et kun pyydetään, silloin lähdetään...:)! Se lähtö on sitten nopee, paree pidellä jostakin kiinni...
Mä hyydyin koulu- ja estevääntöön jo yli 20v. sitten. Tää westernhulluus vei mukanaan heti, kun se Suomeen rantautui.
Sen jälkeen ei ole kertaakaan hyydyttänyt, enkä usko, et enää moisia tuntemuksia tuleekaan.
Sanotaanko että löysin "sen oikean" lajin....
Vaikka se oikea mies nyt sit jäikin löytymättä.

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   2.3.13 18:58:29

KESSU, pitää mennä omaan rauhalliseen tahtiin :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.